Diskuze k článku

No pasaran!

Příspěvků 59

10.10.2014 2:14

ami

ami 62.?.?.?

Ano, su to nesporne hlboke a pravdive myslienky. Maju ale jednu zasadnu chybu zaverecnej logiky vzbudzujucej u mna - iste nezamernu - neuprimnost autorky. Heslo "No pasaran" pouzivali skutocni bojovnici proti zlu nestitiaci sa fyzickej likvidacie nositelov zla, zatial co duch clanku mi pripomina kazanie jezuitu: "Vieme co je zlo ale dobrotivy PanBoh nas ochrani ked sa budeme dobre modlit".
Preco do paroma ideme oklukou na to co moze vyriesit davka zo samopalu? Ti na druhej strane s tym nebudu mat ziadne problemy ked budu v presile - ako na Ukrajine.
Nooo...to by bolo nehumanne, povie "pravy krestan". Onu mu to nedojde kym mu "ini pravy krestania" nevyvrazdia rodinu. Je rozdiel medzi krestanom typu "humanitny bombarder" Havel a rimskym papezom? Nikto z nich nestlacil "tlacitko" co zabilo tisice ludi. Oni s tym len v tichosti suhlasili a v kostole (dnesnej TV) to nalezite zdovodnili. Len teraz uz nejde o oslobodenie Kristovho Hrobu spod neveriacich ale o zachranu Zapadnych Demokratickych Hodnot, do Boha. Realizatorov skryteho zameru s vymytymi mozgami sa vzdy najde dostatok, toboz ked sa daju kupit za par drobnych.
"My nejsme jako voni" to uz sme zazili a nasledky vidi kazdy.
Isty mudry pan na inom webe napisal o podminovani prazskej havlistickej kaviarne. Myslel to prirodzene obrazne. Tu sa pravom natiska otazka:
"Kurva, preco nie naozaj, komu by ti hajzli chybali?"
Kym ZLO kona racionalne, DOBRO sa utapa v iracionalite.

Romain Rolland: Největší zlo, jímž trpí svět, není síla zlých, nýbrž slabost dobrých.

Tak. A nazvite ma anarchistom, ja naozaj nie som demokrat. Neverim v demokraciu. Prevaha hlupakov narasta...ludstvo hlupne.

318804

10.10.2014 6:27

Sily silne a racionalne iracionalni

favela 113.?.?.?

Reakce na 318804

Udajne 8000 zmasakrovanych ,udajne srby pod dohledem Holandske armady bylo duvodem k 6ti tydenimu masakru srbskych mest,lidi,deti zen rodin,invalidu ,prestarlych,nemocnych a nemocnic,mnozstvi materskych skolek a jesli....+ cinske ambasady. Nebylo vubez zadnych pochyb, ze to byli hlavni vinici masakru !!!
Pres 200 tisic zmasakrovanych v Syrii jaksi prehlednuto bylo, nejlepsimi a nejlepe vybavenymi spionaznimi agenturami,druzicemi a jinou technikou po mnoho let !
Pricina ; protoze po mnoho lety nikdo nevidel chodit v USA cleny vlady generaly v Pentagonu s bilou holi a psem vodicem slepych...duvod bude jiny.
1/Vladnou zombies v USA.
2/Jsou politici pod hlubokou narkozou mnoho let.
3/Pozivaji ucinne tabletky pro spani znacky "Saudi Arabia","Kuvajt", "Quatar" a jine.
4/ V USA radi amnezie jeste vice nez ebola.
Valka proti fasismu v 1938 zacinala podobne. Co mohli prodali spojenci Hitlerovi za ucelem bratrske pomoci. Nejprve se vsak Franci "chytre" nechala obklicit ze vsech stran fasistickymi staty. Potom vyhlasili tzv. "PHONY WAR" a valcilo se tak aby se neublizilo fasistum a mohlo se pokracovat ve spanku, ve stylu Sipkova Ruzenka..Zatimco Hitler vyzbrojen a vybaven s vydatnou pomoci financi, materialu , patentu a zlata dodaneho risske bance britskym milovnikem reditele Schachta z britske reservni banky /take ceskeho pokladu/ jistym Montagu Normanem, aby ta ReichsBank/mohla financovat svetove valky a tak zacit uskutecnovat sve plany...
Bombardovani prevazne kosmeticke, dnesnimu podobne jako vejce vejci ,aby nebyly zasazeny cile znemoznujici Adolfkovi pokracovat v imperialistickych valkach dobyti sveta a rozdeleni na dve pulky s Britskym Imperiem....
Spoluzak z pate obecne opakoval tridu po 3 roky , pokazde o neco chytrejsi, postoupit nechtel ,protoze /ucit se je moc zbytecne prace/ a svet dela casto neco velmi podobneho...
Mezitim papez dostane Nob.C. Miru za to ze rekl v cervenci aby se prestalo valcit v Palestine a zrejme taky za kradeze majetku CSR,podobne jako britove a nacisti kradli nam predtim!!?? Takze je jasne ,ze papez /jako jeho predchudci/ hraje za CIA mancaft.
POZOR !Neprehlednout. Dulezite vysvetleni pro zpravodajskou agentury NSA : Mancaft = team ve sportu napr. ve fobalove jedenctce. Skupina s jinym zamerenim napr. WolfAngels neni tim pravym mancaftem. Protoze "sportuje" v oblasti jine cinnosti lidske ci spise nelidske.
Mezitim doslo k ebolizaci Tramtarie,ponekud drive nez jsem ocekaval, ale Austr. Medical Urad nas nabada abychom nepanikovali a umreli v klidu a pohode beze zbytecnych zmatku, /na misto nejakych opatreni/. Dopisy pribuznym ve stylu vas bratr lehce nemocen, pohreb v utery budou zrejme vhodne predtisteny...
Vlada federalni a tamtez jiz s umyslem vydelat tezky prachy zavedla placene zdravotnictvi v novem fasisticko-panickem rozpoctu/vsecko na zbrane a na valky/,jeste nez ebola zapocala.../vedeli neco vice nez my ?/, takze si to umirani navic jeste tezce zaplatime.
Mezitim /take muj/ boj za prava muzu nosit burku a cerny "stan" pokracuje nelitostne. Hodi se kdyz stojite pred nedobytnou kasou plnou penez , /a...Automaticky kráceno

318807

10.10.2014 6:37

Iracionalne zakladni pokr.

favela 113.?.?.?

Reakce na 318804

..hodi se, kdyz stojite pred pokladnou plnou penez /ako sa vam paci/, nikdo vas nepozna ani vlastni mama, vime navic , ze cert, policajt a stara baba nikdy nespi ani stovky kamer vsude, nebo kdyz jedete "na cerno" ve vlaku. Zkratka se hodi. Uredni ochotne vzdaji pronasledovani /pokutovani/obeti v burce, aby nebyli popotahovani za antipolitickou nekorektnost !
V USA prisnou zdravotni karantenu a zakaz cestovani do zeme nezavedou a nemohou zavest /no pasaran,rasismus nikdy nebo radeji budeme zit v hrobech/ nebot by porusili zakladni lidska prava tech NEjzakladnejsich obyvatel nasi galaxie z Afriky...

318808

10.10.2014 11:01

RE: ami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 318804

Chápu tvůj vztek, ale to je přesně to, na co Oni čekají. V Kyjevě se taky čekalo na první výstřel a podívej se jak to dopadlo. A vzhledem ktomu, že o vyšetření toho kdo na majdanu střílel, není jaksi zájem, je jasné odkud vítr vane.
To, že mají pražští majdanisté povolení od magistrátu, buzerovat na staromáku do 18.listopadu, je přeci jasný pokus o vyvolání víc než jen slovních střetů. Sázejí na to, že když to nevyjde po celé dlouhé týdny, tak snad na toho sedmnáctýho by to vyjít mohlo. No a pokud to ani tehdy nevyvolá žádný pořádný konflikt, na kterým se dá stavět, tak po 17. už to nemá cenu. A to je to, před čím Procházková varuje.

318829

11.10.2014 19:11

Za tato slova:

Kiviss 96.?.?.?

Reakce na 318804

" Největší zlo, jímž trpí svět, není síla zlých, nýbrž slabost dobrých."

Děkuji

318879

10.10.2014 8:44

Svědomí?

jh111 94.?.?.?

Lidé nechodí manifestovat na náměstí, vládne všeobecná lhostejnost.
Nepřipomíná vám to něco?
V době tuhé totality se rozhodl neznámý V. Havel uctít květinou položenou u Koně, už ani nevím co. Měl burcovat? Možná vykázat činnost.
Z dnešního pohledu obdobná situace.
Nebudu se vymlouvat na ostatní, vyrovnám se pouze s vlastním svědomím.
17.11. zapálím svíčku na náměstí, na památku té slibované demokracie roku 1989
Zapálím svíčku na protest proti fašismu, kterému je nutno čelit jako požáru, ihned v zárodku.
Zapálím svíčku na protest proti genocidě, která probíhá na jižní Ukrajině.
Zapálím svíčku za nevinné oběti válečných konfliktů.
Zapálím svíčku za ty, kteří spáchali sebevraždu kvůli exekucím, hazardu a nezaměstnanosti.
Zapálím svíčku na protest proti mediím, která by měla pravdivě informovat.
A možná zapálím ještě další svíčky po cestě na náměstí, aby ukázaly lidem cestu ke svědomí.
Lidé nechodí manifestovat, ale já se vymlouvat nebudu.

318815

10.10.2014 10:24

RE: Svědomí?

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 318815

Svědomí je určitě "hezká a potřebná věc",ale ne každý jí tak vnímá,ocení a ke svému životu potřebuje....když už budete zapalovat tu svíčku,odhoďte ještě hořící sirku aspoň do koše před Strakovkou,nebo Lidovým domem,ať pámbů dá a ty baráky od toho chytnou....víte,to je přesně to,o čem je ta báseň o těch abatyšiných prdech,kterou pan editor tak nemá rád a proto ji tak urputně cenzoruje....

Nejvhodnější řešení problému hnědé špíny pod banderovou fangí na Staromáku navrhuje náš přítel ze Slovenska v tom prvním příspěvku,ale poslední Čech schopný něčeho takového padl rukou jiného Čecha,knechta Panské jednoty v bitvě u Lipan....navíc na tohle všechno je zatím dost času,dnes by to zapůsobilo naprosto kontraproduktivně,....je potřeba napřed využít legislativu a zbraně/energii/systém protivníka....
Když už se pan editor dal na politiku a má své zkušenosti se systémem a jeho politicky "cinknutou" justicí,proč nevyužije této situace a v rámci své předvolební kampaně za pomoci sympatizujícího,dostatečně fundovaného právníka nepodá trestní oznámení na pořadatele a podporovatele pražského majdanu trestní oznámení za šíření a podporu hnutí potačující lidská práva-podle známého §-fu a nepřidá k tomu ten o schvalování zločinu....!?
V této situaci je to určitě ta nejlepší možnost,jak prospět dobré věci a vyjádřit svůj poitický názor bez pořádání předvolebních mítinků,k němuž by se jistě přidalo a podpořilo jej spousta slušných lidí i politiků a vzbudil by jistě značnou odezvu u veřejnosti a mainstream by jej nemohl ignorovat....aspoň by vyprovokoval veřejnou debatu,která by přinutila politiky otevřeně se o podpoře aktuáního fašismu vyjádřit.A přitom by za publicitu nedal "ani korunu".....
Je to sice dnes,v den voleb,už "passé,ale být jím,neváhal bych....... [oči v sloup]

318823

11.10.2014 23:53

Jo, tak to je ono ...

Kiviss 31.?.?.?

Reakce na 318823

... stěžovat si na mafii u justiční mafie!

A dál?

318894

11.10.2014 14:06

RE: Svědomí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318815

bylo by dobré, podobně jako v srpnu 1969 na protest proti režimu a jeho falšování historie se zdržet jakýchkoliv reakcí na nucené oslavy či provokace k letošnímu 17.listopadu, a prostě jen tak vyjít ten den ven v černém, jako na pohřeb. A dělat jakoby nic [smích]

318875

10.10.2014 9:18

Na Jaltě bohužel nebyl odsouzen další fašismus - sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

A dnes dobře vidíme kdo jsou fašističtí váleční štváči, havlismus explicitně odkryl svou fašistickou tlamu - a jede furt dál. Kam až dojedem?

318818

10.10.2014 9:41

Mám co říci

martin bareš 90.?.?.?

Text je dobrý. Co jiného v dané situaci lze říci.

Paní Procházkové, která bojovala a bojuje proti církevním restitucím, patří dík.

Můj názor je ALE takový.

Jistě, že prezident a premiér jsou proti škůdci národa knížeti, pokrokem.
ALE: je jejich plná zodpovědnost za tento stav. Jejich slabošství, žvanivost, umožnily, že si tady majdanisti pochodují.
Copak od oranžového blba Sobotky jste slyšeli nějaké jednoznačné stanovisko?
A prasečí ovar nabádal k ideologické diverzi v Rusku. Jak by asi dopadl vývoz barevných revolucí do Ruska? Zapomněli jste?. On při své demenci určitě. Točí se jak korouhvička po větru.
Jak tento muž (není to můj prezident, ale ješitný hlupák) mluvil, když majdan začal? V době, kdy myslícímu člověku bylo od začátku jasné, o co tam jde. Útoky na policisty, kteří jen stáli proti agresivním demonstrantům. Pak možná tento žvanílek utichl, když přišla Oděsa a vraždění. Možná, že i něco nesměle hlesl ve Walesu, kde si oficíři z NATA brousili zuby na Rusko. Ale hned zkrotl, když mu švédský hulvát, ministr zahraničí zavřel papulu. Zasalutoval a zařadil se jako na přehlídce blbů. To jste zapomněli?
A tak je paradoxně pravda to, co napsaly ty zrůdy Švarcenegr, Štětina, Bursík, Šiklová s fraucimorem uměleckých prostitutek. Když naše vedoucí šašky otitulovali "ani ryba ani rak".
To máš Zemane a blbe Sobotko za to, že nemáš názor. Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet.

Ano paní Procházková, jistě jsou tito naši nejvyšší méně fašističtí, než havlisté.
Ale jejich přizdisráčství, aby nebyli obviňováni z příchylnosti ke komunistům, na ně upletlo bič. Tady je totiž příčina jejich chování. Připosranost, vylekanost. Nemají na místech, která zastávají, co dělat. A jediné, co je omlouvá, že nikoho odvážnějšího nemáme.
Ani proti Bruselu, ani proti přežranému Dukovi, ani proti knížetí Švarcenegrovi, ani proti zlotřilým stranám, pro které je krást norma, ani proti americkým židofašistickým zrůdám, pro které je jediným řešením válka (hlavně, když oni budou sedět ve dvacátém sedmém suterénu v Pentagonu A MAČKAT KNOFLÍKY ODPALUJÍCÍ JADERNÉ NÁLOŽE - DĚSIVÉ / ALE NE: REÁLNÉ!!), nemáme nikoho, kdo by řekl:
"Chci socialismus, lidově demokratické zřízení, pojdme na něm pracovat. Máme čtyřicet let praxe, známe chyby i dobré věci, pojďme o tom diskutovat a hlavně jednat."
Ne nikoho nemáme. Zvlášť v rozmazlené Praze nemáme.
Socky na druhé straně té houpačky nám bohužel nepomohou. "Evergreeny" o sociálních jistotách jsou obehrané a vyčichlé a neřeší zásadu. Ten kdo se k nim modlí, nic nevymodlí.

Ami říká v prvním příspěvku vlastně stejné, co já.

Petice - možná. Protesty - možná, oboje dobře. Ale bohužel nic to neřeší.
Co něco řeší je změna systému. Tak jak to chtějí mladí komunisté.

Nejsou třetí cesty.

318819

10.10.2014 10:25

RE: Mám co říci

.lak 77.?.?.?

Reakce na 318819

Určitě tu sametovou cestu do reálného nevolnictví a nereálného ovlivnění ududkovávači mají sakra dobře promyšlenou a bezesporu na tom makají spanile s pomocí až metody Caliguli. Zaháčkovaní jsou lidé mnoha způsoby založené na existenčních jistotě likvidace na které beze sporů prostě páky mají a vytvořili si je aniž by si obecně lidé všimli. Prostě
TOTALITA
naprosto se neštítících se jakýchkoli prostředků protože mají cíl mamon, který požírá i je. Ale jsou "ekšn" tak to ty druhé, oni jsou silní, schopní čehokoli, to tedy ovšem ano. Je to mnohdy už až očividné, podle plodů poznáte je a detroitizace kvete. [chechtot] [vyplazený jazyk]

318825

10.10.2014 10:40

RE: Mám co říci

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 318819

Bareši,Bareši,...myslíte to dobře,to samé si myslím i já,ale "pláčete tu na nesprávném hrobě",neboť zde Vám dřív,než to vůbec dopíšu,začnou spílat do komunistů,socanů a socek a nadálku hrozit čaganem,neb je to tu skoro samý křečovitý,afektovaný a žvanivý liberál,který si i "hadičku k vypouštění kondenzátu" nad pisoirem ovládá PRAVOU rukou ze strachu,aby si někdo nemyslel,že má,proboha živého,něco společného s levicí..... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

318827

11.10.2014 14:17

RE: Mám co říci

Karel9 79.?.?.?

Reakce na 318819

Absolutní souhlas, není co víc dodat.

318876

12.10.2014 0:08

To by mě zajímalo ...

Kiviss 176.?.?.?

Reakce na 318819

... co si myslíte, že by se asi stalo, kdyby v ČR "ze dne na den" někdo oficiálně prohlásil, že od zítřka má český dolík socializmus nebo dokonce komunismus? [překvapení]

Já si typnu:
Byla by tu intervenční vojska ze západu, ani tu flatulenci by jste nestihl.

P.S.
Fanatismus škodí všude!! Na pravo i na levo!

318895

10.10.2014 10:25

No pasaran!

JARIS 147.?.?.?

Nerozumim jedne veci. Ty majdanovske mejdany byly povoleny ceskymi panaky ve vyssich pozicich. Misto protestu by bylo dobre zjistit, ktery cesky kmotr tohle povolil.Je treba uhodit na kovare a ne na kovaricka.Za nim/i by mela dojit delegace s petici. Zaroven by se mely zverejnit jmena tech, kteri se na teto fasisticke akci podileli. Zatim je znam Bursik a Kocab. Tihle patri do kriminalu.

318824

10.10.2014 10:58

stale ten nacizmus

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

nepaci sa mi jak furt opakujete nacizmus a fasizmus. pritom nikto z vas nevie co je nacizmus. Nacizmus je skratka pre nacionalny socializmus ktorého nositelom bolo NSDAP. z hodou okolnosti vysla tento rok kniha ktora nam popisuje co bolo programom NSDAP a viete co? tam bolo viac demokracie, viac ludskych prav ako v ktorom kolvek dokumente vlady za posledných 100 rokov.
Druha svetova vojna bola prave preto aby znicila nacizmus a to sa im podarilo, ale aby bol nacizmus zniceny musel sa spojit fasizmus zapadu a bolsevizmus vychodu. dnes po pade bolsevizmu nam na celej planete vladne fasizmus. demokracia moze fungovat len tam kde niesu ziadne zdroje, ziadne bohatstvo. tam si obyvatelia mozu zit slobodne, ale aj to je len teoreticke, kedze myslienky fasizmu su vdaka propagande hlboko zakorenene v kazdom z nas, samozrejme ze ich tak nevnimame, vnimame ich ako nieco normalne a prirodzene ale kazdy kdo podporuje tento fasisticky system je fasista, teda kazdy kdo chodi k volbam, kazdy kdo plati dane, kdo toleruje system. Ano nacizmus nebol prave ideal, mal chyby, ale pozrite sa co dokazal s nemeckom za 6 rokov. a porovnajte to s tym co dokazal fasizmus u nas za 25 rokov.

318828

11.10.2014 2:18

RE: stale ten nacizmus

utrecht 78.?.?.?

Reakce na 318828

Není asi tak snadné rozplést tohle klubko pojmů...
Jak je třeba vysvětlitelný pojem (definovatelný, charakterizovaný, jaká je jeho podstata pro aktéry a jak se ty role v té hře rozdělují?) "neoliberalismus" ? Neo? No dobře tím asi vy myslíte jakože "Novo-". A liberalismus? Jak vy ho chápete? Nebo jen používáte (j)elitami podstrčený pojem?

318860

10.10.2014 17:12

Elitářství a fašismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Dokud budou existovat na jedné straně elity ovládající svět přes privátní tiskárny peněz, korporace a prodejné politiky,a na druhé straně budou stovky milionů hladovějích, nezaměstnaných a chudáků, budou také krize, války a bude také sílit fašismus. Ten se v krizích zadluženého Západu stává jednou z hlavních a stále ještě účinných zbraní elitářů toužících po světovládě proti těm dole. Stále zřetelněji se ukazuje, že stávající neoliberalismus, v němž "vítězové" berou prakticky vše, je dlouhodobě neudržitelný,neboť paraziti požírají své hostitele a tím i celý systém. Tento fakt nemůže zamaskovat ani intenzivní mediální masáž a lživá propaganda korporátních médií. Sázka na skrytý či zcela zjevný fašismus je dalším projevem zoufalé snahy elitářů zachovat a rozšířit své již tak obrovské zisky a moc.Kapitalismus nutně vede ke krizím a válkám,z nichž ti nejsilnější, nejdravější a nejbezohlednější vycházejí vždy posíleni, ale stamiliony "ovcí" na ně doplácejí utrpením a zničenými osudy a životy.Ve válkách otroci, poddaní a chudí bojovali za zájmy otrokářů,šlechty a oligarchie nahoře, která je po válce jen dál ždímala jako hadr a opovrhovala jimi. Ta příští velká válka vyvolaná zase pod nějakou falešnou vlajkou a vedená určitě i jadernými zbraněmi by ale tentokrát byla zničující i pro elitáře. A oni to velmi dobře ví.

318836

16.10.2014 18:59

Re:

Kiviss 62.?.?.?

Reakce na 318836

1. odstavec
Se mne netýká. O tom příspěvek 318893 není.

2. odstavec
Naprosto souhlasím.

3. odstavec
Stejně tak, jako když jsem před 3 lety navzdory všem konstatoval, že demokratismus zničil Ukrajinu.
Ani já jsem tehdy netušil, jak moc jsem se přiblížil pravdě!
NETĚŠÍ mě to!
Podstatný je fakt. A ten sice může kdokoli od švejkovat, ale zůstane faktem.

4. Řešení?
Alespoň trochu ubrat na zbabělosti, přidat na hrdosti.
Chtít myslet, chtít vědět.
Pak lze začít rekapitulovat a dohodnout se, kdo a kam chce až zajít.
Ano, nyní už to bude jen bolet.
Čištění Češi vlastní vinou propásli.
Teď je to (možná) ještě čerstvě bolavý zub. Zatím to lze stále řešit.
Zítra nebo pozítří Vás ale čeká gangréna.

5. ... a ten zbytek?
Postrádám ukotvenost sděleného.

319223

10.10.2014 17:16

naši "umělci"

disident 88.?.?.?

To co řekla paní Procházková o našich umělcích je naprostá pravda.Z většiny z nich se stala enormě chamtivá pakáž,která se neštítí ve své fanatické hrabivosti soudit se o nějaké výroky z filmů.Někteří z nich jsou dnes silně dementní a slouží jako symbol v rukou loutkovodičů,kteří je využívají proto,že si jich lidé v dřívějších dobách vážili. Nyní se z nich stali paraziti,kteří se topí v penězích a svoje bohatství dávají na odiv v bulvárním tisku.Pan Babiš by měl zatrhnout jakoukoliv podporu jejich soukromých divadélek,jelikož pokud chtějí dělat kulturní byznys,tak na čistě kapitalistickém principu bez státní podpory.Také by se měly prověřit jejich neúměrné odměny ve veřejnoprávních mediích.Naše veřejnost by se měla probudit z nekritického obdivu k těmto lidem a bojkotovat ty,kteří se stali obdivovateli ukrajinských hrdlořezů a amerického imperializmu.

318837

10.10.2014 18:31

RE: naši

cojeaconeni 78.?.?.?

Reakce na 318837

Ale to, co si myslí o většině umělců (ano je to od slova um - umělý - tedy umělí lidé - často s narušeným vnímáním skutečnosti - jakýsi mlžný závoj vět či obrazů v mozku ovládaného zabraňující vidět svět tak jak je) je zcestné - nejsou žádnou "inteligencí národa"... Co by na to řekla třeba C.I.A. - Central Intelligence Agency ?

318842

10.10.2014 23:24

Kiberberkut tohle řeší!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Na Ukrajině se objevila skupina hackerů pod názvem Kiberberkut. Je jich zřejmě málo na skutečnou rebelii (viz holiči v Králi Lávrovi), ale jsou to šikulkové, kteří se dokáží vmontovat i do vládních databází.Vložený obrázek
Jejich heslem je: Nezapomeneme! Nepromineme!
Všem, kdo se kdy provinili, slibují soud za všechna neřádstva, až režim na Ukrajině padne. Vzkazují jim, že o nich znají všechno - osobní data, adresy, čísla telefonů i čísla jejich kont...
Myslím, že je to potřeba i u nás.
Nezapomenout a nepromíjet.

318854

11.10.2014 9:29

RE: Kiberberkut tohle řeší!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318854

Jako pohrůžka je to dobré.
Ale aby nakonec nevytvořili další "hrdiny" pro další kolo. Myslím, že ten cyklus nemůže být cestou odplaty zastaven. Z toho "oka za oko" zatím nic dobrého a trvalého nevzešlo! Copak se nemůžeme zastavit a zkusit chladit horké hlavy tak dlouho dokud nepochopí, že oplácením jen slouží molochu války a cizím ziskům!

318865

11.10.2014 11:17

RE: Kiberberkut tohle řeší!

Nikdo 89.?.?.?

Reakce na 318865

Nesmysl. Právě odplaty a fyzické likvidace se protistrana nejvíce bojí. Pseudohumanistickým žvástům se jen vysmívají. Nezbrojený občan je ve skutečnosti neškodný otrok s ohnutým hřbetem.

318869

11.10.2014 23:25

Naprosto souhlasím

Kiviss 91.?.?.?

Reakce na 318869

Je sorta lidí, která považuje vstřícnost, poctivost, pracovitost, korektnost ...
... za znak hlouposti a slabosti. [pláč]

318892

11.10.2014 12:03

RE: Kiberberkut tohle řeší!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 318865

Takže ak niečo ukradnete alebo niekoho zabijete tak sa budete obhajovať pred súdom tak, že síce majú pravdu a že ste to spáchali ale že je treba pre všeobecné dobro urobiť tlstú čiaru a nevracať sa do minulosti a že aby sa nemstily na vás a vás prepustili a že ste sa polepšil, podľa mňa Ukrajinský zločinci majú smolu že Rusko je silné a FSB/GRU/vláda a občania Ruska(občania Ukrajiny) zdokumentujú zločiny konkrétnych osôb čo páchajú zlo na Ukrajine a najprv ich poženú cez oficiálne súdi a inštitúcie(USA/EU/Ukrajinské/Ruské) a ak to nepomôže a nebude na západe vôľa zločincov potrestať, tak potom sa ujmú potrestania zločincov inštitúcie ako je GRU/FSB a vojnový Ukrajinský zločinci to budú mať ťažké a neschovajú sa ani v USA a ani v Izraeli a skončia tak ako si zaslúžia!!! [mrknutí jedním okem]

318872

11.10.2014 21:06

RE: Kiberberkut tohle řeší!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318872

Jste zaslepení představou, že trest je to hlavní co něco řeší pro budoucnost. Není tomu tak. Hlavní je výchova. Benderovština je ale nemoc ublíženého národa a je živnou půdou pro následovníky. Národovectví v extrémní poloze, v nenávisti vůči všem jinakým, je předáváno doslova s mateřským mlékem a jen trestat - znamená jen vytvářet nové "hrdiny". Aby trest mohl být účinný, musí v okolí potrestaného být přijímán jako spravedlivá a správná věc.

318881

11.10.2014 23:31

Máte na mysli blíže neurčený časový úsek ...

Kiviss 91.?.?.?

Reakce na 318865

... jako např. v ČR 25 let?
A na co potřebujete ještě čekat?
Až na český dolík budou dopadat atomové hlavice?
Až v dolíku bude jen prach a kamení?
Až se promění ČR na Afghánistán?

K.A.M . A.Ž ? !

318893

13.10.2014 14:11

Nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být hůře, kam ten spěch!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318893

Čekat by měli horké hlavy - jednak bojovníci za "svobodu národa" (ti jsou na obou stranách), a taky radilové, kteří je pobízejí ve válčení pokračovat. Termín (do kdy) není tak důležitý, jak píšu v jiném příspěvku, je to potřeba tak dlouho, než pochopí, že věci se mají řešit jednáním, a taky až pochopí, které z požadavků, jež vznášejí vůči protějšku, jsou dostatečně mravné, aby směli vůbec otevřít hubu. Do té doby by je mělo mezinárodní společenství "držet pod krkem" a převychovávat. Tady není práce pro válečné štváče, a na tomto poli se uvidí jestli se pohybujeme vpřed, nebo v bludném kruhu...
Pokud jde o ČR, tak tady boj probíhá nekrvavě, tady se nečeká! Pokud jste si nevšiml, tady se nenápadně krade od samého počátku - tuneluje se vše společné, počínaje majetky státu, ale i čerstvě vytvořenými novými hodnotami a sociálními jistotami konče. Tady pod záštitou práva a tedy i našich předních politiků, se ze vzdělaných občanů generují nenápadně bezdomovci...
S tím atomem bych nepřeháněl, tady není žádný důvod, převody probíhají plynule a rychle, nikdo se nezpěčuje, až na Vaše
>K.A.M . A.Ž ? !
Takových dotěrných otázek týkajících se rozkladu společnosti vznášejí i mnozí jiní, ale nenabízí řešení.
Tuhle jeden kandidát do senátu docela pěkně popsal, jak se nám rozpadají kořeny - národ, tradiční rodina, víra atd., ale řešení nenabídl.
Analýza byla chudá, chudičká. Možná schválně, jinak by se vyjevilo např., že rodina se spíše rozkládá v důsledku vývoje společnosti a výrobních vztahů - dobrovolně, a ne v důsledku činnosti nějakých nepřejících nepřátel. Rodina dnes není v drtivé většině samostatná ekonomická jednotka. Jde jen o líheň pracovní síly. Takže rodiče nepředávají svým potomkům žádné vědomosti odborně ekonomické ani výrobní prostředky. Potomstvo je tedy na nich zcela nezávislé, jsou jen povinni ho živit a vychovávat, ale ku prospěchu pracovního procesu.
Návod kandidáta na senátora k obnovení tradiční rodiny by šlo možná vytušit z jeho osobní přítulnosti ke spolku D.O.S.T.,
výmluvná grafická prezentace kterého je sevřená pěst
Možná, že stačí třískout pěstí do stolu, či vyběhnout s tím na transparentu na náměstí a tradiční rodina se obnoví...
Nebo jde o nenápadný návrat ke kořenům přivoláním feudalismu, protože pak významní feudálové zajistí tu správnou víru i tu tradiční rodinu a obnova kořenů bude dokonána. Cestu připravoval také obdivovaný guru našeho senátního kandidáta, když v roli prezidenta ani to (neúčinné) veto neuplatnil v případě obnovy největšího feudála formou církevních restitucí.
Omlouvám se za částečné OT, ale rozčilování se bez programu vede jen mezi primitivní řvouny.

319031

11.10.2014 11:34

To vypadá na nějakou podařenou policejní iniciativu, nebo akci konkurujících si dětí zainteresovaných politiků..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318854

Výrazně věrohodnější by bylo heslo:

Ke zdi dle výše zahraničních kont, ne podle abecedních seznamů !!!

Přišli by na paškál i jedinci, které zatím neznáme. Dnes však už je v čechách možno, pokud to ještě vůbec někdo dovede, vstát od internetu, a jít tak maximálně močit na hroby viníků. Kdo si asi bude špinit ruce s přestárlými politickými senily v různých zaopatřovacích institutech, či luxusních LDN-kách ?

318870

11.10.2014 5:34

Z povrcu zeme musi zmizet vlatenectvi-nacionalismus.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Z povrchu země musí zmizet nacistické strany, nacistické zákony, organizace a instituce...
Takze,Bozena Nemcova,JIrasek,Dobrovsky a jini nacionalisti musi zmizet,ted je otazka cemu,kdyz v Israelu krici Israelci pro Israel,jen ,hlupaci v Evrope,delaji opacne,sluzme,komukoliv,ale ne svemu narodu a tak ty evropske vlady,politici vypadaji,saskove jinych a mocnych.Zatmco zidovstvo po tisice roku odlavalo katolismu,jako i muslimaci,tak ,krestane ,dnes jsou lokajove jinych,jenom ne sluzebnici vlatsnich obcanu,k cemu,jsou volby,kdyz kazdy zvoleny nerepresentuje svou zem,svuj narod,sve spoluobcany,navic ,kaze ,co by pravidlo,lokajstvi a cizou propagandu,jinak,clanek by se mel prepsat nebot nazory uz v prvnich vetach jsou polopravdy,tak,jak nas krmi polopravdama dnes.
Dnesni politici delaji,ze neco ridi,pritom jen vykonavaji sluzbu jinym jenom ne nam obcanum,zname,Mnichovskou dohodu,
Onas a bez nas!*
Pisete Stalin,Roosvelt a Churchil,ti rovnez delali Evropu o nas a bez nas,navic ,je nejmenujete spravnymi jmeny,jako dnesni mnohe politici.
Stalin Dzugasvilly,Roosevvelt-Roosvelt,a Churchyl,vsichni zide,kteri si bez nas a o nas rozdelili Evropu,tak jak delame dnes,je Ceska republika v koalici statu proti muslimum?
Takze,zase v cizich sluzbach pro cizi zamery a ovsem uzitky,oni bohatnou a my chudnem a na vic jim v tom pomahame a okradame vlastni obcany,co je Cechum do Afganistanu a nebo Iraku,ublizil Irak Cechum?
Takze,clanek rika,zahodte vlatenectvi a dejte se do koalice internacionalismu,valce,krestanu proti muslimum, to je povoleno,pozadovano.
Strasite fasismem,pritom,Stalin a jeho zidemaji na konte 100 milionu obeti komunismu.
Napiste neco o zlocinesti bolseviku-komunistu.Neco o Naftalynskych gulackych taborech,nebo.co delal Beria,kde bylo jeho vlatenectvi k Rusku a nebo Israelu.

318861

11.10.2014 8:37

RE: Z povrcu zeme musi zmizet vlatenectvi-nacionalismus.

.lak 77.?.?.?

Reakce na 318861

Lidé ke své škodě nepřemýšlí co bude a tak se těmto pastevcům dají nechat stříhat. Kolikrát ba i hůř než hospodářská zvěř. Jak na choutky potroublých či 10 rozmazlených parchantů a s výchovou a vírou prostě nevidí reál. Jako vždy jdete brilantně po příčině pane Roberte. [mrknutí jedním okem] A dám odkaz kterým se lidé asi příliš nezaobírají. Zatím jsem blafl jen já, tedy do půl devaté.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Katerina-Amiourova-Projev-ktery-bohuzel-nezaznel-v-PSP-CR-338858

318862

12.10.2014 2:09

RE: Z povrcu zeme musi zmizet vlatenectvi-nacionalismus.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 101.?.?.?

Reakce na 318862

pane lak , plne s vami souhlasim je vice nez jasne ze se prirozena intelligence a vzdelani vyparila. je to smutne ale je to tak. svetova populace je ztmelena do kupy ekonomickych otroku malou bandou zlocincu. svet potrebuje osobnost ktera jim rosviti v hlave a oni si zase jednou uvedomi ze jsou lide s urcitymi pravy za ktere musi bojovat. zatim byli umlceni. doufejme ze se to zmeni. Posledni leta Rimske rise jsou navodem.

318902

11.10.2014 9:22

RE: Z povrcu zeme musi zmizet vlatenectvi-nacionalismus.

Freddy 46.?.?.?

Reakce na 318861

Je treba cist Alexandra Solzenicina "Dveste let pospolu". A to by see melo cist uz na zakladni skole. Proc ty knihy zmizely? O neco je treba se opirat a hledat zacatek celeho svetoveho nestesti.

318864

11.10.2014 10:28

RE: Z povrcu zeme musi zmizet vlatenectvi-nacionalismus.

timur 85.?.?.?

Reakce na 318864

a preto vždy pri hádkach o mne že som antisemita hovorím, kdeže, chazari nie sú semiti, a prečo zmizli o nich všetky zprávy ma dejepis o nich mlčí? - našiel som na webe mapku - obyvateľstvo roku 1925 na Ukrajine, zaujímavá vec, a k tomu nacionalizmu, pri rozpade ČSFR sme boli na Slovensku všetci nacionalisti a fašisti, máme to v génoch, dobre vyplatilo sa, na Slovensku si nikto z mohamedánov nedovolí toto čo v Česku, jednoducho by sa dostal do iuolácie spoločnosti, každý, opakujem každý by ho obišiel, poznám pár žien, sú moslimky, ale pri návštevách domácností - konkrétne išlo o záhradnú slávnosť si všimli, že ženy sa so svojími mužmi zhovárajú - ako - domáce panie, obaja manželia si pomáhali a neexistuje, bežne, že by žena obskakovala chlapa, muži pochopili, fakt, že nie je v našich očiach menejcenný, ak svojej žene prisunie stoličku, pýtal sa ma prečo je to tak, jeden z manželov, nuž reku, je to matka mojich detí, a muži sú povinný jej pomáhať práve kvôli deťom, prešli dva či tri roky, a už chodia ženy nakupovať s deťmi samé - predtým nevídané, muži donesú nákup, deti sa neboja svojho správania a prejavenia svojej vôle, emacipovali sa? - prispôsobili? - nie cítia sa dobre medzi tými, ktorí im umožnili žiť rovnako, ale keď idú domov, akceptujú minulosť, a veru, neobracajú kabáty doma, ale až na letisku, a kto bol v Tuercku pochopí, muzeín reve a domáci pozrie na hodinky - to je už toľko? a nič.... beseda ide ďalej a vodka v káve nechýba, tma je Alah nevidí, takže - ak sa mpostavíte zákazom nič to nepomôže, vylúčenie áno,

318868

12.10.2014 10:02

Vaše rozhořčení lze pochopit, ale ,,,

Kiviss 176.?.?.?

Reakce na 318861

... od konce:
"Napiste neco o zlocinesti bolseviku-komunistu." - dnes je problémem "západ". Především USA.
Tzn. kopou Vás zprava a Vy křičíte na levo!

"...zahodte vlatenectvi a dejte se do koalice internacionalismu ..." - ČR není Švýcarsko!
A nějakých pár století díky Havlům, Klauzům, Kellnerům, Babišům, Chartě77 aj. ani nebude!

Není ani ostrovní říší.
Tzn., že pokud budete ve svém zápalu ignorovat okolí, může se Vám stát, že skončíte jako Indonésie nebo Východní Timor. Kterému nepomohlo ani to, že je obklopen hromadou slané vody.

318918

14.10.2014 3:45

RE: Z povrcu zeme musi zmizet vlatenectvi-nacionalismus.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 318861

Co musi predevsim ze sveta zmizet je pravda,pomoci propagandy ji zmenit v lez,nacemz pracuji nase nejchytrejsi hlavy sveta,nebot pro ne pravda je predevsim problem,moralka uz je mrtva,takze dalsi rakev ceka na sveho zakaznika,pohreb bude velkolepy,nebot je soucasti propagace.
Doporucuji ctenarum Zvedavce ,si precist v anglictine nazory profesora Michael Chossudovsky ,jez napsal pojednani orwelovskeho stylu: The Globalization of war, zde je naznaceno,ze hloupi obcane se sami nazenou,ve jmenu cehokoliv do sluzeb globalistu.
*Realities are turned upside down. “War is Peace” said George Orwell. The media in chorus upholds war as a humanitarian endeavor. “Wars make us safer and richer” says the Washington Post.
The Big Lie becomes The Truth. In turn, upholding The Truth –through careful documentation and investigative analysis of the horrors of U.S. led wars– is casually categorized as “conspiracy theory”.
While Washington wages a “Global War on Terrorism” (GWOT), those who forcefully oppose America’s wars of aggression are branded as terrorists. War becomes peace, a worthwhile “humanitarian undertaking”. Peaceful dissent becomes heresy.
http://www.globalresearch.ca/the-globalization-of-war/5407662
Vložený obrázek

Nakonec,zde mame i knizni artikl pro ty jez si to mohou obednat pres internet.
Vložený obrázek

319063

11.10.2014 12:48

špinavá politika Nato

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Tureckí Kurdi sa medzitým snažia prekročiť hranicu, aby pomohli svojim bratom. Ale mocenskí predstavitelia Turecka ich nechcú pustiť cez hranice, ale džihádistov púšťaju z Turecka do Sýrie A Turecko je člen NATo ešte mi povedzte niečo o NATO.

Video natočené Kurdskou doobranou milícií PKK z dnešného Kobání:

Ako vidíte majú len ľahké pušky

http://www.youtube.com/watch?v=KNTYFQyKfgc

Mám aj video ISIsu čiže turbanových bradáčov z dnešného dňa, majú tanky kaťuše čiže raketomety GRAD a obrie delá je tgto nepomer síl:

http://www.youtube.com/watch?v=pUJaR2yKe0c

Preto Česko a Slovensko ak to myslí úprimne s pomocou v boji s ISISOm malo by cvičiť a vyzbrojovať kurdské milície napojené na PKK

a nie šítskych bojovníkov z juhu iraku pod Bagdadskou vládou , lebo tí už pomoc majú od Iránu a USA,

treba pomáhať kurdom tu hrozí genocída.

318873

12.10.2014 11:41

tohle je hnus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 318873

tohle je hnus

oni je tam nechají pomordovat a možná někdy za deset, za patnáct let někdo zřídí příslušnej tribunál a dalších pár let tam pak budou soudit nějakýho hajzlíka za to, že včas neudělal to, co udělat měl - ale to už těm mrtvým bude šumafuk.

318928

11.10.2014 15:24

Ruská defenzivní politika

denan 178.?.?.?

Velmi výstižný je v článku užitý termín "ruská defenzivní politika". Za posledních sto let ruští vojáci defenzivně zasahovali (z donucení) v těchto zemích:
Ukrajina 1918
Azerbajdžán 1918
Polsko 1920
Gruzie 1921
Čína 1929
Ukrajina 1932
Ukrajina 1933
Azerbajdžán 1937
Bělorusko 1937 – 1941
Japonsko 1938
Polsko 1939
Finsko 1939
Lotyšsko 1939
Litva 1939
Estonsko 1939
Rumunsko 1940
Moldávie 1940
Japonsko 1945
Čína 1946
Severní Korea 1950
Čína 1950
Maďarsko 1956
Laos 1960
Vietnam 1960
Alžír 1962
Egypt 1962
Jemen 1962
Sýrie 1967
Československo 1968
Čína 1969
Kambodža 1970
Bangladéš 1972
Angola 1975
Etiopie 1977
Libanon 1982
Afgánistán 1979
Kazachstán 1986
Azerbajdžán 1988
Gruzie 1989
Azerbajdžán 1990
Gruzie 1991
Litva 1991
Moldávie 1992
Azerbajdžán 1992
Gruzie 1992
Tádžikistán 1992
Gruzie a Ingušsko 1992
Azerbajdžán 1993
Čečensko 1994
Dagestán 1994
Čečensko 1999
Dagestán 1999
Gruzie 2008
Ukrajina 2014

318877

11.10.2014 20:09

RE: Ruská defenzivní politika

ipa 78.?.?.?

Reakce na 318877

Aha já nejdřív myslel, že jde o tenhle přehled:
"Po boku rozvojových zemí: státy s největší návratností peněz pro zahraniční investory"
http://a2larm.cz/2014/10/cesko-patri-ekonomicky-do...

318880

12.10.2014 1:39

RE: Ruská defenzivní politika

denan 77.?.?.?

Reakce na 318880

No možná ještě nemáme dost sebevědomí na to, abychom šli nadnárodním firmám méně "na ruku". Každopádně i přesto se máme o dost lépe, než lidi v tolik vychvalovaném (na tomto serveru) Rusku.

318898

12.10.2014 1:54

Je v tom jeden malý, ale podstatný rozdíl !

Kiviss 5.?.?.?

Reakce na 318898

Zatím co pod Ruskem (SSSR) jsme na tom byli minimálně 4x lépe než náš "východní bratr", nyní jsme na tom, ve srovnání s našimi "západními bratry", min. 4x - 5x hůř.

To je REALITA.

318899

11.10.2014 21:37

RE: Ruská defenzivní politika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 318877

A teď kde nebylo tržní zastupitelství, pardon dolaron. [vyplazený jazyk] Značně se vybarvují už to nejsou jen zelené šroťárny. Možná se smrncli duhovou módou gay parade a přitvrdili v sado-maso. [bliji]

318883

11.10.2014 22:53

Na to je jednoduchá odpověď

Kiviss 162.?.?.?

Reakce na 318877

chelemendik.sk
()
„Třesu se někdy o svou vlast, když pomyslím na to, že Bůh je spravedlivý.“ - Thomas Jefferson

„Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ - Ernest Hemingway

Jen v letech 1661-1774 byl z Afriky do USA dovezen asi jeden milion živých otroků a více než devět milionů zemřelo po cestě. Příjmy otrokářů z této operace v cenách poloviny 18. století byly nejméně 2 miliardy dolarů, což na tu dobu byla astronomická částka.

1622 - začínají Americké války prvním útokem na indiány v roce 1622 v Jamestownu
1635-1636 - Algonquini v Nové Anglii
1675-1676 - válka, která skončila zničením téměř poloviny měst v Massachusetts.
Další války a potyčky s indiány pokračovaly až do roku 1900.
Američané zničili asi 100 miliónů indiánů, což se dá plnoprávně považovat za genocidu, výrazně převyšující masové vraždění židů Hitlerem (4 - 6 milionů obětí).

1689 - 1763 - čtyři hlavní imperiální války, do nichž byla zapojena Anglie a její severoamerické kolonie, stejně jako francouzská, španělská a holandská říše.
1641 - 1759 - 40 vzpour a 18 vnitřních konfliktů mezi osadníky, pět z nich dosáhlo úrovně povstání.
1776 - válka za nezávislost, která skončila v roce 1783. Druhá válka proti Anglii v letech 1812-1815 posílila nezávislost, zatímco 40 válek s indiány v letech 1622 - 1900 vyústilo v získání milionů akrů půdy.
1792 - Američané válčí s indiány o Kentucky
1796 - Američané válčí s indiány o Tennessee
1797 - Ochlazení vztahů s Francií poté, co loď US Delaware útočí na civilní loď Croyable; válečné střety pokračují až do roku 1800.
1800 - Otrocká vzpoura vedená Gabrielem Prosserem ve Virginii. Asi tisíc lidí bylo pověšeno, včetně samotného Prossera. Sami otroci nezabili jediného člověka.
1803 - Američané válčí s indiány o Ohio
1803 - Louisiana
1805 - 1815 - první válka v Africe
1806 - Pokus o americkou invazi do Rio Grande
1810 - napadení španělského území západní Floridy
1811 - Otrocká - 500 otroků - američtí vojáci zabili na místě nebo pověsili později téměř všechny účastníky povstání.
1812 - 1814 - Válka s Anglií. Invaze do Kanady.
1812 - Pokus o obsazení části španělské Floridy - ostrov Amelia a některé další oblasti
1813 - Obsazení španělského zálivu Mobile a Markéz, okupace trvala až do roku 1814.
1814 - Obsazení Pensacoly.
1816 - Útok na Fort Nichols ve španělské Floridě
1817 - 1819 - okupace Floridy
1824 - Invaze ddo Puerto Ricoského města Fajardo
1824 - Vylodění na Kubě
1831 - Potlačení povstání otroků ve Virginii.
1833 - Invaze do Argentiny.
1835 - Mexico.
1835 - Invaze do Peru.
1836 - Další invaze do Peru.
1840 - Invaze na Fidži.
1841 - Invaze na ostrov Drummond (Upol).
1842 - Invaze na poloostrov Monterey v Kalifornii.
1843 - Invaze do Číny.
1844...Automaticky kráceno

318886

12.10.2014 0:41

RE: Na to je jednoduchá odpověď

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 318886

Ale! A kdepak jste prisel k tem cislicim 4 az 6 melounu. Prosim Vas , nez neco takovyho napisete si napred vo tom aspon ze statistik ktery sou chazarum soli ve vocich protoze sou dostupny i na internetu kazdymu kdo se vo to zajima napred zjistete ..... Vopravdu by me hamba fackovala kdyz bych se proti takovy fantasmagorii ktera se vydava za pravdivej fakt presto ze nejsou zadny hmatatelny dukazy nevozval ! Jinak s tim vostatnim co jste tu napsal musim souhlasit ...., napriklad ty cisla vo indianech a letopocty vo ktery ste tu podelil aby se lidi poucili a udelali si detailni vobrazek vo historickejch faktech USA vopravdu nelzou. Ale vite, von clovek nemuze vedet vsechno. Ja taky nevedel, ze v zime v 39tym za WW2 Canadskej erar eskimaky v Inuvik democraticky nahnal z igloo do letadel, vodlifroval je jen s tim malem co stacili pobrat na zamrzly Beaufort Sea a studoval je co vsechno vydrzej .....

318896

11.10.2014 15:48

Nepoužívejte těchto odporných termitů, nebo skončíte katastrálním fiakrem!

jh111 94.?.?.?

Je k pláči jak slova jsou vykládána.
Někdo dá rovnítko mezi vlastenectví a nacismus.
Přitom rozdíl je zřejmý.
Vlastenectví je např. obrana vlasti před vpádem nepřátel.
Nacismus je vyvyšování svého národa nad ostatní národy a jejich genocida.
Fašismus je státní zřízení, které potlačuje diskuse s jinými stranami a názory.
Skrytý fašismus funguje i pod rouškou demokracie, např. u nás neexistence levicové alternativy. Ať člověk volí jak volí pořád z toho vyleze Kalousek a pravice.

318878

11.10.2014 21:53

RE: Nepoužívejte těchto odporných termitů, nebo skončíte katastrálním fiakrem!

.lak 77.?.?.?

Reakce na 318878

Už se tomu směji, předběžné volební výsledky nóblesní prágl hop 09°° to bude mít asi na prsa s ANO a doufejme že čerství vlčáci si sgustnou o alfadominanci. [mrknutí jedním okem] A s rivalem do holportu nepůjdou, budiž jim připomínkou stoljování oděsáků. [chechtot] [cool]

318884

11.10.2014 22:55

2. . .

Kiviss 162.?.?.?

1844 - Další invaze Číny.
1846 - Boje v Mexiku, Texasu, Kalifornii a Novém Mexiku.
1846 - Agrese proti Nové Granadě (Kolumbie).
1849 - Nátlak u Smyrny.
1849 - Ostřelování Indočíny.
1851 - Invaze na ostrov Johanna.
1852 - Invaze do Argentiny.
1852 - Japonsko.
1853 - 1856 - Anglo-americká invaze do Číny.
1853 - Invaze do Argentiny a Nikaragui.
1853 - Japonsko - vojenská přítomnost.
1854 - Nikaragua.
1854 - Havajské ostrovy. Dobytí Tygřího ostrova v panamské šíji.
1855 - Napadení Nikaragui.
1855 - Invaze na Fidži a Uruguay.
1856 - Invaze do Panamy.
1857 - Dvě invaze do Nikaragui.
1858 - Intervence na Fidži.
1858 - Invaze na Uruguay.
1859 - Útok na japonský Fort Taku.
1859 - Invaze do Angoly.
1860 - Invaze do Panamy.
1861 - 1865 - Občanská válka.
1862 - Vyhnání všech židů z Tennessee.
1863 - Trestná výprava na Shimonoseki (Japonsko).
1864 - Vojenská expedice do Japonska.
1865 - Paraguay.
1865 - Zavedení vojsk do Panamy v průběhu státního převratu.
1866 - Útok na Mexiko.
1866 - Trestná výprava do Číny.
1867 - Trestná výprava do Číny.
1867 - Útok na ostrovy Midway.
1868 - Vícenásobná invaze do Japonska.
1868 - Invaze do Uruguaye a Kolumbie.
1874 - Invaze do Číny a na Havaj.
1876 ​​- Invaze do Mexika.
1878 - Útok na ostrovy Samoa.
1882 - Invaze do Egypta.
1888 - Útok na Koreu.
1889 - Trestná výprava na Havaj.
1890 - Zavedení vojsk na Haiti.
1890 - Zavedení vojsk do Argentiny.
1891 - Chile.
1891 - Haiti.
1893 - Zavedení vojsk na Havaji, invaze do Číny.
1894 - Nikaragua.
1894 - 1896 - Invaze do Koreje.
1894 - 1895 - Čína.
1895 - Panama.
1896 - Nikaragua.
1898 - Španělsko-americká válka.
1898 - Napadení přístavu San Juan del Sur v Nikaragui.
1898 - Havaj.
1899 - 1901 - Americko-filipínská válka.
1899 - Nikaragua.
1901 - Vyslání vojsk do Kolumbie.
1902 - Invaze do Panamy.
1903 - Vojenský nátlak u panamské šíje, přítomnost válečných lodí za účelem izolace kolumbijské armády.
1903 - Invaze do Hondurasu, Dominikánské republiky a Sýrie.
1904 - Vyslání vojsk do Koreje, Maroka a Dominikánské republiky.
1904 - 1905 - Účast v rusko-japonské válce.
1905 - Intervence do revoluce v Hondurasu.
1905 - Vyslání vojsk do Mexika.
1905 - Vyslání vojsk do Koreje.
1906 - Invaze na Filipíny, potlačení osvobozeneckého hnutí.
1906 - 1909 - Přítomnost na Kubě během voleb.
1907 - Intervence do revoluce v Dominikánské republice.
1907 - Účast ve válce v Hondurasu a Nikaragui.
1908 - Vojenská účast během voleb v Panamě.
1910 - Nikaragua.
1911 - Vylodění v Hondurasu.
1911 - Potlačení protiamerického povstání na Filipínách.
1911 - Zavedení vojsk do Číny.
1912 - Vojenská přítomnost v Havaně (Kuba).
1912 - Vojenská přítomnost v Panamě během voleb.
1912 - Invaze do Hondurasu.
1912 - 1933 - Okupace Nikaragui.
1914 - Vojenská přítomnost v Dominikánské republice.
1914 - 1918 - série invazí do Mexika.
1914 - 1934 - Haiti.
1916 - 1924 - 8letá okupa...Automaticky kráceno

318887

11.10.2014 22:56

3. . .

Kiviss 162.?.?.?

1916 - 1924 - 8letá okupace Dominikánské republiky.
1917 - 1933 - Vojenská okupace Kuby.
1917 - 1918 - I. světová válka.
1918 - 1922 - Intervence do Ruska.
1918 - 1920 - Panama.
1919 - Kostarika.
1919 - USA bojuje na straně Itálie proti Srbům v Dalmácii.
1919 - Vojenská přítomnost v Hondurasu během voleb.
1920 - Guatemala.
1922 - Intervence v Turecku.
1922 - 1927 - Vojenská přítomnost v Číně.
1924 - 1925 - Honduras.
1925 - Panama.
1926 - Nikaragua.
1927 - 1934 - Vojenská přítomnost v celé Číně.
1932 - El Salvador - invaze.
1936 - Španělsko.
1937 - Sstřet s Japonskem.
1937 - Nikaragua.
1939 - Zavedení vojsk do Číny.
1941 - Jugoslávie.
1941 - 1945 - II. sv. válka.
1945 - Dvě atomové bomby svržené Japonsko.
1945 - 1991 - SSSR.
1946 - Jugoslávie.
1946 - 1949 - USA bombardují Čínu.
1947 - Itálie.
1947 - 1949 - Řecko.
1948 - 1953 - Vojenská akce na Filipínách.
1948 - Peru.
1948 - Nikaragua.
1948 - Kostarika.
1949 - 1953 - Albánie.
1950 - Potlačení povstání v Portoriku.
1950 - 1953 - Korea.
1950 - Pomoc Francouzům ve Vietnamu.
1953 - 1964 - Britská Guyana.
1953 - Írán.
1953 - Nucená deportace Inuitů (Grónsko).
1954 - Guatemala.
1956 - Vojenská pomoc proti Číně.
1957 - 1958 - Indonésie.
1958 - Libanon.
1958 - konfrontace s Panamou.
1958 - vojenská pomoc rebelům na ostrově Quemoy v boji s Čínou.
1958 - Indonésie.
1959 - Napadení Laosu.
1959 - Haiti.
1960 - Ekvádor.
1960 - Intervence do Guatemaly.
1960 - Podpora vojenského převratu v Salvadoru.
1960 - 1965 - Kongo / Zair.
1961 - 1964 - Brazílie.
1961 - Kuba.
1962 - Podpora Guatemalského diktátora Miguela Ydigoras Fuentes.
1963 - El Salvador.
1963 - 1966 - Dominikánská republika.
1963 - Aktivní pomoc při ničení politické opozice v Iráku.
1964 - Panama.
1964 - Podporuje vojenského převratu v Brazílii.
1964 - Kongo (Zair).
1964 - 1974 - Řecko.
1965 - Indonésie
1965 - Thajska a Peru vojenská pomoc).
1965 - 1973 - Vietnam.
1966 - Guatemala.
1966 - Indonésie a Filipíny - intervence.
1967 - Řecko.
1968 - Bolívie.
1970 - Uruguay.
1971 - 1973 - Bombardování Laosu.
1971 - Vojenská pomoc v Bolívii.
1972 - Nikaragua.
1973 – Chile
1973 - Jomkipurská válka
1973 - Uruguay.
1974 - Zair.
1975 - Západní Sahara.
1975 - Austrálie.
1975 - Kambodža
1975 - 2003 - Východní Timor.
1978 - Guatemala.
1979 - 1981. Seychely.
1979 - Střední Afrika.
1979 - Jemen.
1980 - 1992 - El Salvador.
80. léta - Podpora komand smrti v Hondurasu.
1980 - Kambodža.
1980 - Jižní Korea.
1981 - Zambie.
1981 - USA sestřelují dva libyjské letouny. (destabilizace vlády M. Kaddáfího).
1981 - 1990 - Nikaragua.
1982 - 1983 - Útok proti Libanonu.
1982 - Guatemala.
1983 - Vojenská intervence v Grenadě.
1983 - Destabilizační činnost v Angole.
1985 - Honduras (Contras).
1986 - Útok na Libyi.
1986 - 1987 – „Válka tankerů“ mezi Irákem a Íránem.
1986 - Kolumbie.
1987 - 1988 - Pomoc Iráku proti Íránu.
1988 - Turecko.
1988 - ...Automaticky kráceno

318888

11.10.2014 22:57

4. . .

Kiviss 162.?.?.?

1988 - Invaze vojsk do Hondurasu.
1989 - Ozbrojený zásah v Panamě.
1989 - Rumunsko. CIA se podílí na svržení a vraždě Ceausesca.
1989 - Filipíny.
1989 - Potlačení nepokojů na Panenských ostrovech.
1990 - Vojenská pomoc guatemalské proamerické vládě.
1990 - Podpora vojenského převratu na Haiti.
1990 - Námořní blokáda Iráku.
1991 - Vojenské akce proti Iráku.
1991 - Kuvajt.
1992 - 1994 - Okupace Somálska.
1993 - 1995 - Bosna.
1994 - 1996 - Irák.
1994 - 1996 - Haiti.
1994 - Rwanda.
1994 - Rusko (Čečensko).
1995 - Mexiko. Americká vláda sponzoruje kampaň proti Zapatistům.
1995 - Chorvatsko.
1996 - Rwanda.
1996 - Kongo.
1998 - Súdán.
1998 - Iráku.
1998 - Afghánistán.
1999 - Jugoslávie.
2000 - Převrat v Bělehradě.
2001 - Invaze do Afghánistánu.
2001 - Makedonie.
2002 - Vojska na Filipínách.
2002 - 2004 - Venezuela.
2003 – Filipíny.
2003 - Irák.
2003 - Libérie.
2003 - Sýrie.
2003 - Převrat v Gruzii.
2004 - Haiti.
2004 - Pokus o převrat v Rovníkové Guineji.
2004 - 1. převrat na Ukrajině.
2008 - Rusko-gruzínská válka.
2011 – Tunis.
2011 – Egypt.
2011 - Libye.
2011 - Arabské jaro.

Současnost: Palestina, Sýrie, 2. převrat na Ukrajině

(Více či méně se jedná o války a válečné konflikty. Chybí téměř nekonečný výčet vražd, atentátů, křiváren a leváren.)

...

318889

12.10.2014 1:55

RE: 4. . .

denan 77.?.?.?

Reakce na 318889

I váš seznam má nepochybně svoji platnost. A i v mém seznamu chybí nekonečný výčet vražd, atentátů, křiváren a leváren. Tedy možná jde o to, že země nárokující si "velmocenské postavení" se často chovají tímto způsobem. Nicméně velmoci západního ražení jsou schopny krom řinčení zbraní soutěžit i v jiných sférách a dokonce jsou schopny spolupráce občas. Putinské Rusko má jako hlavní argument "uvědomte si, že jsme jaderná velmoc".

318900

13.10.2014 4:22

RE: 4. . .

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 318889

Clovek,to zni hrde,ale,lidi,jsou dobytek!
Doufam,ze tuto lidskou vlastnost nezanesem do vesmiru,je to rakovinova infekce,lidsvo pouziva ve svych vedeckych hlavach jen vyzkumi na zabijeni druhych,tenhle rozboj nam jde dobre,ale,smysl,zustal staly z doby ledove,Neandrtalska politika,takze,bych byl docela rad,kdybychom nebyli schopni opustit tuto planetu.Co, rici na ebolu,jez byla vyrobena v laboratori a udajne uz ji ma milion a pul lidi,4000 mrtvych a tak dale,tahle smrt je patentovana v zemi svobody a demokracie,ale s mecem v ruce,co by bojovnik za nekoho jineho,ani ne sam za sebe.Vrazdeni druhych lidi se stalo nabozenstvim,kryte,co by politika,svet se krmi neustale Hitlerem,zatimco jini Hitlerove provadeji svoje genocidni vrazdy,co by rameno spravedlnosti,co by bezpecnost teto planety.Kde ma normalni obcan svou oporu v dnesnich dnech,nikde,policista nemusi byt policistou,jako lekar nemusi byt lekarem,tak,jak nasi "zvoleni" politici nejsou sluzebniky obcanu,jako media,jez,pravdu netisknou,vse,je jedna cesta,k dalsim valkam,dalsim masakrum,hromadnym hrobum,at uz je duvod jakykoliv,s heslem,zabijim,abych nebyl zabit a nebo,narodil jsem se,abych zabijel,to je pokrok,co?
Madel Albrich rekla,ze pul milionu irackych deti jez pomrelo na podvizivu,je celkem odpovidajici -civilisaci nesouci Amerikou pro ostatni svet,kdyz zidovsky rabin rekne israelskym vojakym,ze zabijeni deti Palestincu je v poradku,tedy, v ramci jeho nabozenstvi,tak se slovek,musi zamyslet,co to strasneho musel byt ten vytrubovany holocaust.
Muzem si pomoci k pochopeni"lidske duse'clankem:"New film demonstrates how"Holocaust"narrative was faked."
K pochopeni Ameriky a jeji tak zvane zahranicni politiky staci uz precist v PRESTV-Zionists control flow of information to US cmrd.
Takze,v konecnem rozhodnuti je to,co pisi,nevime,vlastne kdo je kdo a co dela,pro koho?
Poliici se schazeji,mluvi o miru a bezpecnosti a svet stejne se nezmeni,nebot,rakovina v pozdnim stadiu je nevylecitelna,jediny "uspech" je v politickem divadle ,jist dobre,spat v nejlepsich hotelech,jist kaviar,pit sampanske a mlatit pusou nadarmo,jen s cilem oblbovat davy lidi,nez dojde ke konecne katastrofe,pak si budem vsichni rovni,smrt je jedina instituce,nez neni korupcni,kazdemu meri stejne, jen ,je nestestim,tech,co musi umrit drive,vlivem,lidi u koryta.
Heslo,"NO Pasarant! je heslem z doby Spanelske obcanske valky,kde se stretla Linkolnova brigada,slozena ze zidu proti katolickemu -krestanskemu,obyvatelstvu,mozna,ze Vam to neco rekne,kdyz ne,tak vzpomente "sardinkove bojovnici", "Dubadury-Ubadury",jak si do Ceskoslovenska jezdila pro penize,podporu,na revolucni cinnost kdekoliv ve svete,samozrejme,ze nebyla spanelkou,take,penize,co dostavala nebyla pro Spanely,to da rozum, komunisti,takto podporovali krveproliti,spolecne ,s tim kapitalismem,zadny rozdil,vzdyt Limonadovy Joe rika: At jses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina!
Tisic roku a zadny pokrok v mysleni lidstva ,od kamenne palice,az po tu ebolu!

319000

11.10.2014 23:09

Sejdeme se v jednom koncentračním táboře?

Kiviss 93.?.?.?

1. Nazve-li mne nějaký fanatický pravicový fašista bolševikem a magorem, a ukáže se, že právem, budu rád.
2. Směr k následujícímu náčrtu, dal tento článek:
http://aeronet.cz/news/rekordni-dluh-usa-a-ukrajin...
(nevím, zda ta slova někdo myslel vážně, nebo se jedná o provokaci)

Fragmenty zrůdného obrazu
Kolonizace Severní Ameriky stála min. 10 miliónů životů lidí, kteří přišli, i vlastním přičiněním, o svou zem.
Zbytek původních obyvatel jsou de facto bezdomovci.
K dosažení tohoto cíle vedlo v podstatě to, co zde pojmenoval "ami" slovy Romaina Rollanda:

"Největší zlo, jímž trpí svět, není síla zlých, nýbrž slabost dobrých."

Ti co rozvrátili říši Inků, Aztéků, postavili jednoduše lidi jedné země proti sobě.
(za podpory peněz, drog, lží, falešných a nedodržených smluv a daných slov)
Rozvrácenou, ekonomicky a sociálně oslabenou kulturu pak již stačilo prostřednictvím systematické genocidy téměř vyhladit.
K čemuž mimo jiné posloužila zařízení s romanticky znějícím názvem rezervace (eufemismus pro koncentrační tábory).

Titíž lidé, kteří bez mrknutí oka zavraždili (nebo nechali zavraždit) tisíce žen, dětí a polonahých bojovníků z řad původních obyvatel, nyní obrátili svou pozornost na drobné živnostníky a farmáře.
A majetek se začal soustřeďovat do rukou "Porošenků", "Bakalů", "Kellnerů" ....

Hotovo.

Pak přišla II. sv. válka.
Sověti, v podstatě bez pomoci, dotlačili fašismem posedlé Němce až téměř na konec Evropy.
Zde je další zlomový bod. Když už bylo "jasno", zmizela většina "užitečných" fašistických gaunerů a deprivantů "na západě".
Jistě ne bez vlivu. Rozhodně ne bez části naloupených peněz.

Poválečná léta jsou celkem čitelná. Rozvracení zemí, puče, války a vyvražďování většinou ve jménu "demokracie" ale vždy pro zisk.

Nyní má to "štěstí" starý kontinent.

A jsme u otázky:

"Nesklidí starý kontinent to, co kdysi v Americe zasel?"
"Je paralela s původními obyvateli Ameriky, při pohledu na ČR, Ukrajinu, Libyi, Sýrii, Irák, Afghánistán ..., až tak šílená a nereálná?"

... pokračování ...

318890

11.10.2014 23:17

... dokončení ...

Kiviss 194.?.?.?

V již zmiňovaném článku se nepřímo říká:
Já Amerika jsem vytvořila průser, a pokud za mne nezaplatíte tento "tunel", i za cenu vlastního sebezničení, zničím vás všechny já. Tak jako tak.
(Otázkou je, kdo je nebo kdo jsou, ta Amerika?)

Rozum říká (přestože to bude bolet, a hodně bolet):
Poslepovat starý kontinent dokud je ještě čas.
Dokud na starém kontinentu nestojí koncentrační tábory hlídané například drony.

Amerika je geopoliticky ostrov, který není obklopen bezprostředně nepřáteli, z toho těží a bude těžit.

Zvlášť při dnešních možnostech vedení války mezi kontinenty a z kosmu.

V tomto kontextu může být jedním z mála řešení konsolidace starého kontinentu, jako protiváhy zběsilé země, která se vyšvihla na úkor ostatních a nyní ve své aroganci a zpupnosti žádá vše.

Stejně jako kdysi Řím.

318891

12.10.2014 9:27

Hemos pasado (prošli jsme).

mihulka 109.?.?.?

No pasarán! Česká varianta tohoto " zvolání " je : " Neprojdou. Pokud nepůjdou." Jenomže Franco prošel a odtud jeho méně známá odpověď na toto zvolání, uvedená v titulku. Hezká a hlavně " vznešená " slova se dobře poslouchají, zvláště ve velmi početném, hutném davu, který přímo znásobuje jejich ohlas. Nikoliv v malém hloučku občanů. To v žádném případě neznamená snižovaní úsilí organizátorů. Dá se napsat, až neutuchající úsilí, probouzet lidi z letargie a navíc, ještě v měšťácké Praze. Nedaří se.

318914

12.10.2014 11:04

projev Lenky Procházkové si stáhnu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

jen doufám, že to zase nebude zvukový neposlouchatelný paskvil - jako z té akce minulé, krutibrko, vždyť nejlevnější diktafon olympus za 1000 ká udělá perfektní záznam

318925

13.10.2014 10:14

Procházková má ten komunisus v genech, nehledě k tomu, že si plete nacismus s fašismem a lže.

Mejla 83.?.?.?

Procházková se neštítí urážet a pomlouvat takové lidi, jako byla sestra Marie Helena Knajblová. Nehledě k tomu, že její výtvory jso absurdní slátaniny.

319019

Tuto stránku navštívilo 6 007