Diskuze k článku

Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

Příspěvků 41

29.9.2014 16:28

Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

Ondřej Jirásek 62.?.?.?

"Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců."
Ano, ale tohle není žádné tajemství!

318274

30.9.2014 8:59

RE: Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

VladimírV 87.?.?.?

Reakce na 318274

Islam a každé náboženstvo je projektom svetových elít. Ani to nie je tajomstvo.

318302

30.9.2014 13:34

RE: Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 318302

K tomu je takový roztomilý obrázek.

(Pro ty, co nejvládnou jazykem bombometčíků a špiónů: Hlavní rozdíl mezi židy, muslimy a křesťany / Poznej rozdíl, může to zachránit tvůj národ. / Semitské náboženství – ani ve snu.)

Jenom tam chybí čtvrtý ksicht, ateistický (a samozřejmě úplně stejný jako předchozí tři). [smích]

318310

30.9.2014 14:23

RE: Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318310

Pane Siddur, toho třetího dobře znám. Poslechněte si jeho vyprávění, není Vám nějak povědomé?
https://www.youtube.com/watch?v=hwdsUdh1BZc

318313

1.10.2014 7:57

RE: Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

VladimírV 87.?.?.?

Reakce na 318310

Mýliš si ateizmus s darwinizmom. Budhizmus a hinduizmy sú tiež hlúposť. Veriť čomukoľvek bez dôkazov je hlúposť.

318326

1.10.2014 20:13

RE: Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 318326

>Veriť čomukoľvek bez dôkazov je hlúposť.

Ono to platí stejně i o nevíře, pokud důkazy jsou a dokonce jsou tak masivní, jako ty tři hory z kamenných kvádrů v Gíze, nad nimiž celá tato civilizace i se svojí vědeckou elitou jen beznadějně mudrují o tom co, kdy, kdo, jak, nač a zač, je "spáchal" [oči v sloup] , třebaže to hlavní o nich mají na talíři internetu již víc jak jednu dekádu - s potenciálem rázem ukončit všechny ty dosavadní půtky o víru i další existenci civilizace - ve společném jazyku jakým je v nich odhalené poznání, vedoucí k odpovědím.

318341

1.10.2014 21:56

RE: Islámský stát je projektem tajné skupiny Obamových poradců

VladimírV 109.?.?.?

Reakce na 318341

betónová Giza: http://www.youtube.com/watch?v=znQk_yBHre4

318346

29.9.2014 18:05

Magnum 12

Anonym 89.?.?.?

Chtěl jsem si něco o té skupině vyhledat, nějaké bližší podrobnosti, ale když jsem to zadal do vyhledávače tak mi tam vycházely jenom střelné zbraně. Můžete mi někdo poradit.

318275

30.9.2014 10:23

Od té doby, co existuje Google, přestala platit realita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318275

Co není na Google, prostě není, / alespoň v mladých od mateřské školy systematicky naprogramovaných mozcích.../. Je to dobrý politický frk, zlikvidovat papír, a zavést "aktuální internetové zpravodajství", které již je večer úplně jiné než bylo ráno, a když to nestačí, tak se změní operační systém, a norma zápisu na DVD...

318307

30.9.2014 11:12

RE: Od té doby, co existuje Google, přestala platit realita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318307

Co není na Google, prostě není
Máte naprostou pravdu, na google není skutečně nic, protože je to jen nástroj (jeden z mnoha), který vám umožňuje teprve něco vyhledat. Když budete stát před regálem knih, potřebujete také nějaký nástroj, který vám pomůže se v regálu orientovat, podobně pak máte v knize samotné třeba členění, stránkování a obsah, což je také nástroj, jak se orientovat v něčem, co někdo sepsal. Tedy vyhledavače jsou nástroje, které vám umožňují najít, co někdo někde sepsal a zveřejnil pomocí sítě - tedy strojů a nástrojů jako jsou počítače a internet. I pero, inkoust a papír je informační technologie, stejně jako jejich současná netištěná podoba. Jako děti jsme tahaly stohy Rudého práva do sběru, dnes tahají děti už jen dotěrnou reklamu, která se už nehodí ani na podpal. Informování se přeneslo do své dynamičtější elektronické podoby. Je to jen další etapa po vynálezu knihtisku. Někdo v tom vidí dílo ďábla, jiný zase lidské snažení.
Pokud to někoho zajímá hluboce, musí začít od vlivových skupin podle míry dopadu na personální obsazování klíčových postů a kdo pro ně budoucí architekty vychovává. To potom umožňuje se více orientovat i v politickém žargonu. Kdo dělá politiku, je profesionální mlžitel (tudíž nic relevantního z něj nevypadne) a je úplně jedno, kde na světě to je, protože všichni mají společný zájem obhájit svou důležitost - tedy vytvořit dokonalou fikci světa, ve kterém pak hrají nezastupitelnou úlohu.
A začněte klidně rovnou v hnízdě. O veřejné vzdělávání v pravém slova smyslu se nejedná, neboť je to instituce se statutem "soukromá".
http://cs.wikipedia.org/wiki/Edmund_A._Walsh_Schoo...

318308

30.9.2014 12:04

RE: Od té doby, co existuje Google, přestala platit realita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318308

.........Co není na Google, prostě není
Máte naprostou pravdu, na google není skutečně nic, protože je to jen nástroj (jeden z mnoha), který vám umožňuje teprve něco vyhledat........

Kouzelná definice jako podle Orwela, jenže já měl na mysli konkrétně Google, jako v podstatě stále více nucený "hledací nástroj", který na dotaz "vyhledá" balík balastu, dostatečně velký na to, aby ho člověk nestačil v rozumném čase prohledat, trpělivý hledač aby nic nenašel, a hloupý, aby si z toho balastu vyhledal zrovna podstrčené vhodné nesmysly pro dnešní den. Obráceně, aby kdokoli kdo o to má zájem, mohl snadno a rychle zkontrolovat, o čem kde jací hlupáci mluví, a okamžitě zavést účinnou korekci či dezinformaci. /Je to to samé jako facebook, zkuste si zjistit, kdo je fotr nebo strejda pana Zukerberga...

Když člověk vyhledá na půdě staré noviny, hned si uvědomí, jak je nebezpečné něco tisknout na papír. Pokud za padesát let na půdě naleznete svazek DVD ček, budet je moci tak akorát, pokud budete vědět, k čemu to vlastně sloužilo, provléct dírou uprostřed špagát , uvázat to na rantl, a zahánět s tím na balkoně holuby...

318309

29.9.2014 19:36

Spojení USA-ISIL potvrzeno. Plán Clean Break - Vznik velkého Izraele. O všem je toto šokující video

levita 89.?.?.?

O všem je toto šokující video:
http://aeronet.cz/news/spojenectvi-usa-isil-isis-o...

318278

1.10.2014 11:34

RE: Spojení USA-ISIL potvrzeno. Plán Clean Break - Vznik velkého Izraele. O všem je toto šokující video

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318278

Ta redaktorka i ten aktivista mi připadají tak nějak nějak plastoví. Japonci teď takhle vyrábějí erotické gumové panny. Není to video také výstup nějakého moderního loutkového počítačového editoru ? Všude teď vidím kromě volebních plagátů třeba plastového voskového Brada Pitta, okolo rozvášněné fanynky s mobily s foťákem, a u toho nápisy:

Vstupte do světa celebrit !!!

Udělejte si selfie s Bradem Pittem!!!

318330

29.9.2014 20:20

Pořád odjakživa jedna firma, jedna taktika.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Jen mi už připadá trapný, jak jim to všichni pořád žerou.

9. a 10. října je můžete zase přijít zvolit...

318283

30.9.2014 3:28

Sekaci jdou...

favela 113.?.?.?

Reakce na 318283

A jak US president prohlasil ze NEJAK USA prehledli a nedocenili Chaliphatske teroristy po 4-5 let !! /CIA ma neomezeny rozpocet a tajny .Dostanou vse co chteji!/. Nejdrive teroristi kteri prepadli Syrii vybaveni nejmodernejsimi zbranemi ,tanky, vycvikem a uniformami. Podle toho co nam chce namluvit je jasne ze Syrii a pozdeji Irak prepadla desetitisicove armady milionaru-miliardaru , kteri si zakoupili vsechnu vyzbroj sami a nezpozorovani vubec a financuji se dodnes..Proste se jednoho rana sesli s vyzbroji,natankovali do aut tanku a nakladaku a napadli Syriia pozdeji Irak a nikdo nic netusil. Tohle rict zak 3 obecne tak dostane par facek a jde k psychiatrovi na vysetreni. Protoze je pathologicky lhar a nemuze si pomoci.A ma celkem smulu. Jini za podobne stupidni lzi /ukr.junta napr./ dostavaji obrovske castky penez ,jsou clenove vlad a dostavaji hromady cen jako napr. Nobelovu cenu. Lzi pak po nich omilaji dalsi medialni idiotologove a idiopolitici. Sekaci jdou... jiz nejmene od 9/11 ,coz jim proslo. Sam US president je muslim a jihadist protoze venoval teoristum 500 milionu nedavno.
Mluvi pokazde jinak pred tydnem rekl ze boj proti teroru bude trvat dlouho a mnoho teoristu zustane. Tak elity za nim jak je videt to maji velmi popletene. STACI se podivat na Putina ktery teroristy rozdrtil velmi rychle a jestlize prece nejaky zustal tak toho velmi lituje.
Media se zesmesnuji kazdym dnem tvrzenim /kdyz se verejne sekaji hlavy /, ze islam je nejmirumilovnejsi nabozenstvi/lzou i o tom ze arabove vynalezli cislice,ktere jenom prevzali od hindu z Indie/. Potom sledujeme zabery tisicu teoristu plne po zuby ozbrojenych teroristickych fsanantiku, lacnych zabijeni a masakru vseho co jim prijde pod ruku. Neco podobneho je o nadrazene anglosaske rase ,kdy se denne mimo jine zlociny strileni a masakru odhaluji nove a nove pripady pedofilie a dalsich mentalnich a sexualnich uchylnosti. Multikulturisti nejak zmlkli, kdyz sekaci hlav a poziraci,nebo prodavaci syrovych lidskych organu pachaji denne tyto hruzne zlociny. A snazi se je provadet v zemich kde byli privitani. Napr v Tramtarii./Vyhrozuji ze nekoho chyti useknou hlavu a s prapaorem se nechaji vyfotografovat. Jeden napadl 2 policisty s tim umyslem na straznici pobodal je, ale byl vcas zastrelen. Nejak se prestalo mluvit o techto "normalnich" kulturnich zvyklostech a akcich ktere si prinesli ze svych zemi a ktere my musime za kazdou cenu respektovat. Ale dnes je jasne ,ze jde o rasissmus proti bile rase a hlavne proti slovanum...Kdyz je jim cokoliv odepreno/plasticke operace napr./zacnou radit ,nicit , palit a hystericky vyhrozovat..!!

318297

30.9.2014 1:37

Nevím jaké má poradce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

, ale přátele má asi mezi greys, jen to tu trochu proočkují a zchemtraisují. [překvapení] Že je to mnoho rvaček, dětské kočkování v choreografii státu? No dáváte i děti dáváte na pospas choutkám poslušně a ani nevíte co je to za blby kteří poslouchají experimentátory se zadáním. [pláč] Svět nemůže být tak zlý, povídejte to demokratůrníkům kteří vraceli zvěrsky mučené a přes veškerou snahu umírající, zkacířované. Čuměli jste na to jako kavky když jsem to psal co příjde s monarchy a je to tady volové.

318296

30.9.2014 4:02

Sekaci II...

favela 113.?.?.?

Reakce na 318296

...na pozadi toho vseho nemuzeme nevidet ze slovanska rasa je v mnoha ohledech NADRAZENA .Nadrazena /Dokonce i Ceska vlada a president mluvi o jednani k smirlivosti a miru a odmita zakladny a zbrojeni. Meli jsme obdobi Husaka a Havla ,je otazka kdo byl horsi ,ale v porovnani a pomeru k jinym nebyli nejhorsi zdaleka/!!/. Slovanska historicka nadrazenost je zde urcite nad imperialisty,fasisty,fashingtonisty ,teroristy atd.a nad vsim zlem dnesniho sveta. OBROVSKY rozdil v tom ze PUTIN neni zadna loutka a poctive se snazi vladnout ubranit svoji vlast, je jasne ze genialne zabranil nove svetove valce, ve velmi tezkych situacich celi silencum /silenec je slabe slovo pro ty kteri ted poskytuji v US tisice miliard na nove nuklearni zbrane/!!! Neni divu ze cely svet vzhlizi k Putinovi jako k nadeji na mir a normalni zivot a jeho popularita denne stoupa na rozdil od zapadnic loutek a podloutek manipulovanych elitami silenych satanu v pozadi. Paralyza systemu USA je evidentni , uz se boji i zasahnout pozemnimi armadami, kde je to nezbytne nutne. Zrejma neschopnost videt skutecnost tak jaka je. Proto se US stat se zadluzil a tak vladnou korporace ,kterym US vlada dodava obrovske castky vydrene a ukraden danovym polatnikum/lidem/celeho sveta, protoze byznysy dane neplati a nebo velmi malo.Navic existuje byznys welfare ,tedy vsemozne vypomoci a snizovani jejich dani....Degenerace a geneticke defecty jsou NASLEDKY elitismu...V minulosti napr. u slechtickych a panovnickych rodu. To je zrejme dnes...prave tak jako v historii..

318298

30.9.2014 7:06

Zakonnou pouckou "americke politiky" je to,ze neni americka.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nakonec,mnohokrate opakovane Arrial Sheron to rekl verejne novinarum:"Amerika,to jsme my zide, a Americani to dobre vedi,vedi,ale,nevedi to miliony lidi po celem svete,Tak,zvana "Americka zahranicni politika" vzdy representovana zidama jako Albrichtova a Kissinger a mnozi jini vedou tuto plitiku v podstate podle zidovskych pravidel Talmud,muzete se o tom presvedcit a to mnohokrate,nebot, ruska revoluce,98% zidu prijela z Ameriky delat revoluci,100 milionu obeti,plus 8 milionu hladem zaslych Ukrajincu,kteri,nevedomky,voli do vladyty,jez je kdysi vrazdili.
An old Polish proverb states: "The Jew cries out in pain as he strikes you." The Zionists have perfected this technique to an art form. Just look at what they recently did to the poor people of Gaza. Bibi Satanyahu murdered 2000 of them; the whole time whining about the harmless rockets which Hamas was allegedly firing back.
Nac se zabyvat ,nejakymi poradci,kdyz i v Cechach kolem Havla bylo najednou plno poradcu,tech samych,jako v kazde "krestanske vlade".Cameron je zionista ,Sarkozi je zidovsky a ted vemte ostatni vlady,jak za komunistu a ted,stale,jedni a ti samy.Kdysi Irska premierka po zavedeni potratu v katolickem Irsku,na konci sve kariery obevila sve zidovske koreny,jako,Albrichtova a mnoho jinych.Vzdyt od roku 1919,Britanie ,slibila,to ,co nebylo jejich majetkem,zidum,Palestinu a tak,slibuji dodnes ,ale ty sliby jsou od jednoho zida k druhemu,tak,jak v dopise Rotschild and tajny zid , Balfor.Predstavte si,ze dva zidi v Cechach si poslou dopis a Morava bude zidovska,po MOrave slibim evelky Israel se vsemi staty Evropy.Vzdyt je tu karta an Velky Israel,od Nilu az po Eufrat,se vsim uzemim,kde je olej, s budoucim Jerusalemem,jako,hlavnim mestem sveta,mimo jine v Obamove rodine,jeho manzelky, je cerny rabbin, pro,jistotu Clintonova chce byt presidentkou,rovnez s zidovskymi koreny,proste,pani krestane,"jdete se vycpat",tak by to rekl "sedlacky rozum" po te vsi propagande,ve vsech zdelovacich prostredcich,kde krestani tisknouci Christian Chronikl,vubec nejsou krestany.
Lenost myslet,jak rikal Honza Masarik,nas ,prijde draho,kouknete na Afriku,jeden po druhem pujde,nemusite se ani tlacit,dojde na vsechny" I nejlepsi z Goyimu, musi byt utracen!"
Americka politika prakticky neexistuje,Obama je loutka,co se Vam zda je,jen a jen sen,nic vic ,nic min.
The Israeli regime is benefitting the most from the crisis over the TakfiriISIL operations in Iraq and Syria,says an analist.
Rabin Reichor na pohrbu jineho rabina v Praze rekl: Valka,to je zen-sklizen, zidovstva.-v roce 1856 a plati to dodnes,v roce 1919 sklidili,co zaseli.

318301

1.10.2014 8:43

Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

které je nepotrestané, je zlo posílené.Tato stará pravda je v současnosti aktuální více než kdykoliv předtím. Myslící lidé už dávno ví, kdo žene svět prostřednictvím nastrčených loutek v politických a v mocenských strukturách do válek, krizí, státních převratů, barevných revolucí,etnických a náboženských konfliktů a také proč to dělají. V podstatě jsou to stále tytéž rody majitelů bank, korporací, nadací a aristokratů. Vlastní toho opravdu hodně a už dlouho chtějí vlastnit, ovládat a kontrolovat všechno. Pokud se lidstvo více méně jednotně (to bude to nejtěžší, protože mocní bohužel úspěšně praktikují heslo rozděl a panuj již celá staletí) nepostaví těmto temným silám v pozadí všech výše uvedených hrůz,čeká lidstvo brzy velmi smutný konec.Vyloučit se nedá ani jaderná apokalypsa, protože bohatí a mocní asociální psychopaté už ztratili ve svých věžích ze slonoviny soudnost a oddaných poskoků v důležitých funkcích mají koupených hodně. Ještě je čas, ale už ne moc. Elitáři hrají velmi vysokou a především nebezpečnou hru a škála jejich triků je obrovská.Od válek k vyvolávání státních převratů,etnických a náboženských konfliktů,atentáty na nepohodlné politiky, ekonomické zotročování a vydírání celých států, korupce politiků, mediální lži, manipulace a vymývání mozků bezduchými a na nejnižší pudy útočícími "zábavami" atd., a to vše pod falešnou rouškou šíření demokracie, svobody a lidských práv. Už od konce 80. let se hraje o udržení dolaru jako světové rezervní měny,který po celé století byl a stále ještě je hlavním nástrojem ovládání a zotročování většiny států a národů. Tehdy krach Západu odvrátil pád socialistických zemí a jejich vybrakování a nenasycené trhy. Vypnout tiskárny této nyní už jen strachem z důsledku krachu kryté měny je nejdůležitější úkol těch, kteří chtějí nebezpečnou hru světovládců ukončit. Chystaná smlouva TTIP je past na evropské země, které mají bankrot dolaru opět oddálit.

318327

1.10.2014 10:41

RE: Zlo,

.lak 77.?.?.?

Reakce na 318327

Řecká a kyperská perspektiva pro kondomijce. Tak a co euálka obětuje nejdřív, británii, frantíky či němce? No neschopný trup tažného bulíka na hodovací stůl nenažraného molocha půjde na paškál poslední. Asi si myslí že nejsou na meny a nakonec panďulákům z bruselu je to volný jak guma od trenek.

318328

1.10.2014 11:41

RE: Zlo,

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 318327

"Myslící lidé už dávno ví" především to, že žvásty o "temných silách" nikdy nikam nevedou, leda tak do kopru.
O jakém "lidstvu" to hovoříte? Lidstvo je sice pěkný výraz, ale já to nikde nepotkal, potkávám jen lidi se svými různorodými zájmy.
To, co tu píšete, sice zní temně a hrůzně (někomu asi pravdivě), ale za ty tisíce let keců o "silách temnoty uzurpujících to dobré lidstvo" by už to "dobré lidstvo" konečně mohlo pochopit, že právě ono je strůjcem problému, jehož nedílnou součástí jsou i nikdy nekončící a nikam nevedoucí nářky nad nade vším se vznášejícím všeovládajícím "Zlem", což je i produkt nalejvárny těch, které jen tak mimochodem mnozí považují za součást toho "Zla".

Jak chcete někoho sjednotit? Není zase tak mnoho způsobů, jak to udělat, resp. nejlépe funguje právě společný nepřítel. Evidentně chcete "lidstvo" stmelit proti "zlu", tedy je to ten nepřítel. Myslíte, že vize nepřítele je to pravé, co právě teď lidé potřebují? Pokud byste takto chtěl sjednotit dokonce všechny lidi do "lidstva", nezbude Vám než Ďábel, nebo aspoň nějací zlí Marťani.

Bolševici hřímali jen za jednotný proletariát (kterého však v Rusku nebylo ani 5%) proti třídě vykořisťovatelů, a tak na venkově pobili sedláky a lidem ve městech vzali živnosti a aspoň na chvíli se u toho cítili být jednotní. Fašisti v Německu zase sjednotili všechny čistokrevné proti nečistým, a tak vyrazili na ty nejšpinavější - tedy bolševiky co již byli tak pěkně jednotní.

Kolik myslíte, že potřebujete sjednotit lidí proti bankéřům, abyste byl v přesile? Ve skutečnosti by vám stačila poměrně nepočetná úderka, naopak velmi těžko budete hledat někoho, komu by na bankéřích opravdu záleželo, přemýšlel jste někdy opravdu nad tím, proč se vám nikdy nepodaří dát dohromady ani tu hrstku? [smích]

318331

1.10.2014 17:32

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 318331

Světovládci z bank,korporací, fondů a médií. Sice jich je jen pár stovek, maximálně tisíc, ale jsou nesmírně bohatí a mocní a mají dost dobře placených poskoků na vlivných místech. Lidé jsou pro ně něco jako hmyz, kterého je zbytečně moc. Jim by stačil jen malý zlomek současného počtu poslušných otroků.Proti těmto chamtivcům se světovládnými ambicemi se musí postavit stamiliony lidí,aby je vůbec začali brát vážně.Země může uživit 7 miliard lidí, ale je příliš těsná pro ambice těchto pánů a dam, kteří jsou ochotni za své, ryze sobecké a zištné cíle bojovat do posledního otroka. Víte to stejně dobře jako já a co jsem napsal výše nejsou žvásty, ale smutná pravda.Bohužel.Vaše filozofující kritika mi připadá spíše jako snaha záměrně znejistit diskutující a diskusi zavést do ztracena. Proč to děláte, víte nejlépe sám.Ale třeba se mýlím.Nejsem vševědoucí,jenom přemýšlím, kdo všechny ty hrůzy v moderních dějinách vyvolával a mocně z nich profitoval.

318337

1.10.2014 19:25

RE: Zlo,

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 318337

Největší utrpení lidí v historii (tedy skutečné ZLO) má prokazatelně na svědomí pán jménem Mao Ce-tung. V důsledku jeho "vládnutí" zahynulo více lidí, než v důsledku obou světových válek. To je neoddiskutovatelný FAKT, pane "217".

Nyní nám laskavě objasněte, co má tento bývalý "osvícený vládce" společného s Vámi proklínanými
> Světovládci z bank, korporací, fondů a médií.
To by mě opravdu velmi zajímalo. Když tak bezpečně víte,
> kdo všechny ty hrůzy v moderních dějinách vyvolával a mocně z nich profitoval. [mrknutí jedním okem]

318339

1.10.2014 21:16

RE: Zlo,

dub 89.?.?.?

Reakce na 318339

a teď se zeptejte, proč britské impérium zradilo čankajška a podpořilo a dosadilo tam právě maa (aby zlikvidoval čínskou elitu a historické informace), abyste měl informace kompletní[smích]

318345

2.10.2014 6:54

RE: Zla je

favela 113.?.?.?

Reakce na 318339

VELMI MNOHO, a take pricin proc a jak se dostal Mao k moci. Degenerace elit v Cine,neustale vyhrozovani a dvoji napadeni Ciny britsko-US-francouzskymi agresory /opiove a jine valky a take japonci dostali ultimatum otevrit zemi pro bankere,obchodniky a korporace, valka by nasledoval v pripade neuposlechnuti/za ucelem svobodneho trhu pro bankere a korporace predevsim a za pomoci korporacnich medii ovsem ,nasledovala hruzna a silena agrese proti Cine a jeji okupace japonci, kdy svet nic neudelal, to bylo pozadi a zlo jiz jmenovanych a MNOHOKRAT usvedcenych zlocincu,/obchodniku se zbranemi-smrti,fasistickych milionaru a jejich vladnich posluhu, atd..A tak v zoufalstvi v lidech z nekonecneho utrpeni bez vychodiska a nadeje ,ze zacali videt v komunismu a bojovat za nej a za Mao Ce Tunga, jako posledni spasu a nadeji...zlo pracuje prave temi prostredky. Lide si vybojuji svobodu a svrhnou rezimy /casto s velkymi obetmi na zivotech/ a skupina tech co cekaji schovani v kancelarich v kuloarech jak to dopadne potom uchopi vladu..To je hlavni a nevyreseny problem revoluci! Franc.revoluce,dve ruske revoluce, Lenin, Trockij,Kerensky, Lvov,Mao a Havel schovan bezpecne v 68 a v 89..!!Tady jsou kulisy za kterymi a odkud zlo organizuje situace a historicky prevratne zmeny, a jsou vzdy v pravy cas ti "pravi" /Hitler , Pol Pot,Napoleon napr./po ruce, jiz pripraveni vystoupit na scenu ...."Deus ex machina" ! Je to stale se opakujici nahoda ? Zlo je sebedestruktivni a obcas se zhrouti pod vahou svych vlastnich zlocinu a degeneraci /genovych defektu/ isolovanych skupin vladnoucich elit...a to je nase jedina spasa a nadeje...Situace dnes a NWO neznamena nic jineho nez vytvoreni nove Chazarske svetove rise...a zniceni vsech , kteri stoji v ceste....v tom soutezi a soutezily anglosaska rasa s nemeckou...

318362

2.10.2014 11:19

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 318339

Ja jsem tak rad ze Pepku Vyyskoc zapominate na kolonizatory zapadni Evropy. Vyskocit zaskotacit a utect . Vysledky hovori - Cina jde na horu , Staty dolu. Mao vrazdil svoje pro lepsi budoucnost , Ami vrazdili indiany a nepohodlne pro zisky mensiny.

318380

2.10.2014 11:24

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 318339

VojtYl(a?) : take je neoddiskutovatelny FAKT, ze za Maa doslo v cine k nejvetsimu a nejrychlejsimu prirustku obyvatelstva za celou jeji historii. Tak si to preberte, jaky to byl tedy vrah...
pokud by nedokazal zajistit jejich potravinove zabezpeceni, tak by asi moc neprirustali, ze? A pritom prece jen zpusoboval hladomor, to byl ale vykuk...

Asi jako ti 'demokrati' v rusku, co zase naopak pro samou svobodu a demo(n)kracii zpusobili vetsi demograficky propad nez nacisticka zverstva za druhe svetove valky.

318382

2.10.2014 14:04

RE: Zlo,

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 318382

Dámy a pánové. Svým příspěvkem jsem chtěl panu "217" ukázat, že jeho tvrzení o tom, kterak příčinou všeho zla na světě jsou
> Světovládci z bank, korporací, fondů a médií
je jen jeho IRACIONÁLNÍ VÍRA. Nejen iracionální, ale ještě ke všemu militantní. Neboť svého nositele nutí nenávidět nějakou skupinu lidí.

Vaše pokusy o to, svalit Maovu krutou despocii na válečné události v Číně jsou naprosto dětinské. Kdopak asi našeptal koncem padesátých let Maovi obsah jeho "zázračné" rudé knížky? Zlí "světovládci"? Kdo mu nakukal jeho dementní sociální experimenty typu "Velká kulturní revoluce", "Bosí lékaři", "Velký skok", "Intelektuálové do polí a zemědělci na univerzity", ...? Za to všechno mohli ti "zlí z korporací, ..." [chechtot]

Opravdu soudíte, pane "37", že přírůstek obyvatelstva v Číně ospravedlňuje vraždu byť i jen jediného nevinného člověka? Nebo chcete diskutovat o tom, že obětí Maova teroru nebylo 80 milionů, ale "jen" 75? [oči v sloup]

Je dobré vědět, co je opravdové zlo. ZLO JE DEVASTACE HODNOT. A zde velmi záleží na tom, jaké kdo vyznává HODNOTY. Třeba povraždění obyvatel Sodomy. Včetně starců, žen, matek i čerstvě narozených (a tedy bezpečně nevinných) kojenců. Z pohledu všemocného Boha, který pohromu "zařídil", to bylo DOBREM. Protože vyhlazeni byli všichni hříšníci. Z pohledu obyvatel Sodomy, kde pro její obyvatele byl nejvyšší hodnotou život, to bylo bezpochyby strašlivé ZLO.

Kteří jsou pachatelé ZLA? Jsou dva. Lidé a slepé přírodní síly. Jen oni devastují hodnoty. Nikdo jiný. Pro nás jsou důležití lidé, neboť přírodní síly zřejmě v dohledné době neovládneme. Kteří lidé nejčastěji devastují hodnoty druhých? Ti lidé, kteří jsou nositeli a šiřiteli jakékoliv MILITANTNÍ VÍRY. Ať už je tou vírou libovolné náboženství, vyzývající k boji proti nevěřícím. Nacismus se svým bojem proti podlidem, komunismus s bojem proti třídnímu nepříteli, maoismus bojující proti nepřátelům revoluce či rowdies Baníku, řvoucích nenávist proti fandům ostatních fotbalových klubů.

Závěr? Každá militantní víra, která hlásá "KDO NEJDE S NÁMI, JDE PROTI NÁM" je potenciálním zdrojem ZLA. Takovým "věřícím" doporučuji už z dálky se vyhnout. [smích]

318391

2.10.2014 19:30

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 318391

Pepku ,proc citujete slova byvaleho USA presidenta, ktery nechal zavrazdit spousty lidi? Vadi vam take zabiti Cinane v tkz opiove valce, nebo Indove zabiti Anglany ? Vadi vam zniceny Irak , Lybia ,Srbsko ? Vadi vam mrtvoly madein USA ? Coz je doba pritomna ? Pepku trosku min vlastni aktivity, drzte se prirucek , nebo vase prijmy se budou kratit.Jste moc pruhledny. Proste Pepek Vyskoc.

318408

3.10.2014 6:45

RE: Zlo,

favela 113.?.?.?

Reakce na 318391

...kdopak naseptal Maovi??....Jeho manzelka a gang ctyr./Coz vedlo k tzv. "kulturni revoluci"/.... To je jednoduche byl v te dobe jiz znacne senilni !!

318436

2.10.2014 10:11

RE: Zlo,

Dobrý den 46.?.?.?

Reakce na 318337

Lidé jsou pro ně něco jako hmyz, kterého je zbytečně moc
Pokud to tak je, tak svým postojem, že je "potřeba sjednotit velké množství", je v tom akorát utvrzujete.
Jim by stačil jen malý zlomek současného počtu poslušných otroků
To by ale přestal svět fungovat tak, jak funguje dnes, co platí pro dnešek, by prostě pro takový svět neplatilo a co by to bylo, ani bankéř netuší, nejspíš by však i bankéř přestal být tím, čím je dnes, byl-li by vůbec.
Proti těmto chamtivcům se světovládnými ambicemi se musí postavit stamiliony lidí,aby je vůbec začali brát vážně.
No dobře, a jak byste se chtěl sjednotit. Nesmiřitelný boj proti "finanční oligarchii" už je celkem letitý nápad a všechny bitvy skončily (vlastně i dle Vás) katastrofálně, myslíte, že najdete ještě znovu do takové války nějaké dobrovolníky? A vlastně koho a hlavně jak by měla taková spravedlivá armáda nahánět a co potom?
Nejsem vševědoucí,jenom přemýšlím, kdo všechny ty hrůzy v moderních dějinách vyvolával a mocně z nich profitoval.
To já právě také, ale představte si, že jsem dospěl ke zcela opačnému závěru, totiž ty hrůzy v moderních dějinách vnikly přesně z těch pohnutek, kterými to nejspíš znovu chcete napravovat. Lidi sjednotíte jen ideologií (Vy třeba vycházíte z marxismu) a ta je obvykle účelová. Konkrétně staví něco proti něčemu, a tady máte pak sjednocené proti sjednoceným, což skončí jedině katastrofou.
Pokud Vás někdo zotročuje klackem, víte konkrétně kdo a jak. Jediný způsob, jak se z toho vymanit, je obrátit ten klacek proti němu. Nenásilím si tu nepomůžete, Buď budete ubit, nebo odevzdáte, co máte.
Pokud vás někdo zotročuje duševně, tak klackem si tu nepomůžete ani náhodou, musíte ho porazit především duševně, a tady Vám sebevětší dav nepomůže, naopak se takové srocení opět samo pohřbí.
Rozumíte mi už trochu?

318375

2.10.2014 23:35

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 318375

Vám se současný svět líbí? Považujete ho za spravedlivě uspořádaný a bezpečný pro sebe i své potomky ? Domníváte se, že všechny pokusy zdola o změnu společenského systému jsou marné a odsouzené k zániku? Že vývoj společnosti probíhá spontánně podobně jako třeba evoluce organismů ? Že vlastně ani není moc důvodů něco zásadně měnit ? Že hrůzy v dějinách lidstva vyvolala hloupá závistivá lúza ohrožující bohaté, kreativní a úspěšné ? Že bohaté slovy přesvědčíte, aby občas obdarovali chudáky jako třeba své zvířecí miláčky ? Že teprve v lidské džungli se uplatní přírodní výběr a tak vzniknou dokonalejší lidé ? Že bohatství je zárukou morálního a racionálního chování ? Že nad mocnými zvítězíte silou ducha a poznání a nikoliv tím, že jim vypnete tiskárny nekrytých či pouze fiktivních peněz ? Mohl bych takto pokračovat ještě dlouho. Máte na své názory právo, já na své zatím taky.

318424

3.10.2014 9:23

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 318424

Máte na své názory právo, já na své zatím taky.
A to se mi právě líbí. Pokud bychom však měli být jednotní, právo na své názory ztratíme, ono se to totiž vylučuje.
Že nad mocnými zvítězíte silou ducha a poznání a nikoliv tím, že jim vypnete tiskárny nekrytých či pouze fiktivních peněz ?
A co si potom počnete? Po vypnutí tiskáren se zhroutí veškerá infrastruktura, kterou udržují v chodu námezdní síly, které věří v moc čísel. Budete o hladu, bez tepla, bez vody. Kolik lidí se pak dokáže o sebe postarat? Těch půl miliardy, co je na těch kamenech?
A čím byste chtěl peníze krýt? Poklady Inků, jako kdysi Španělé? Víte co se pak s tím zlatem stalo? Jezuiti z něj udělali gigantické oltáře, protože se to k jídlu nehodilo, střílet se z toho nedalo a ani povozy to netahalo, za to plebs se tomu klaněl oslepen tím magickým odleskem.
Krytá měna plodila bídu za bídou kam až historie sahá, teprve s nekrytou měnou přišel civilizační vzestup, což ale sebou přineslo i prudký nárůst populace. Jestli se mi to líbí nebo ne není rozhodující, pokud nevím, co jiného bych s tím měl dělat. A srocení davu to jaksi neřeší, pane 217.

318446

3.10.2014 19:12

RE: Zlo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 318446

Musím uznat, ze Vaše květnaté a filozoficky laděné reakce na mé příspěvky nepostrádají logiku. Mám ale stále silnější dojem, že Vám současný neoliberální a kasinový kapitalismus příliš nevadí,že to eldorádo pro všehoschopné gaunery a skrytou formu otroctví pro většinu lidí považujete v současné době za jediné možné a životaschopné společenské uspořádání.To, že kapitalismus ohánějící se pokrytecky demokracií, svobodou a lidskými právy plodí války a krize, pošlapává právo stamilionů pracujících lidí na slušný život v bezpečí a míru a přináší fantastické zisky úzké skupině elitářů z práce milionů chudáků ale nezpochybníte. Zásadní problém je v tom, že světová rezervní měna, přesněji FED, je v privátním vlastnictví několika rodinných klanů bankéřů, což jistě víte.Umožňuje jim manipulovat s vládami,parlamenty, soudy,tajnými službami, korporacemi, armádami, médii a zcela si je podřídit podle svých zájmů. Proto je třeba ty tiskárny nyní už pouze strachem z důsledků krachu krytých dolarů definitivně vypnout a zrušit instituce, které západní elity stvořily k prosazení svých dlouhodobých a velmi zištných cílů (MMF,WB, NATO, OSN a mnoho dalších).Centrální banky totiž musí být ve vlastnictví států.S vašemi tvrzeními lze rovněž polemizovat (ostatně ve společenských vědách to lze na rozdíl od technických a přírodních věd vcelku snadno ). Například to, že teprve s nekrytou měnou přišel civilizační vzestup. S nekrytou měnou totiž přišly hlavně hromadné ekonomické a finanční krachy,světové krize a války.Proč by měl přechod na jinou světovou měnu znamenat konec civilizace? Znamenal snad konec lidské civilizace pád římské říše ? Pouze se západní elity nestanou všemocné, ale jen mocné.Že to odnesou nejvíce ti dole, je bohužel smutná pravda.Ve válkách a krizích vyprodukovaných kapitalismem tomu nebylo nikdy jinak.

318467

4.10.2014 0:17

RE: 1.

Dobrý den 185.?.?.?

Reakce na 318467

Co si vlastně pod jinou měnou představit? A co pod pádem civilizace? „Jiná měna“ dnes znamená separátní měnu od globálního systému. Odstarní to „kasino“? Určitě ne. Skutečně změnit měnu a odstranit kasino by znamenalo změnit charakter současné civilizace, tedy by to byl i její pád.
Kasino mi samozřejmě vadí, ale co si pomůžu, když se dám do spolku s další miliardou, který to „taky vadí“. Chudákovi představa, že z něj tyje boháč, bude obvykle vadit, ale ta představa musí z něčeho vzniknout, a pokud té miliardě někdo nevylíčí, jak má vnímat svůj problém, ani nebude mít potuchu, v čem ten úděl vlastně vězí. No jo, ale i tak vznikne pouze vrstva uvědomělých nespokojenců, kteří stejně budou otroci společenských zvyklostí až do konce dnů jen s tím rozdílem, že z otroků smířených s údělem z nich budou otroci nasraní. Pokud je ještě vyhladovíte, zapálíte jim domovy, dáte jim do ruky zbraň a ukážete nepřítele, pak se z pracujícího otroka stane otrok zabíjející. Nakonec bude muset zemřít také, protože reverzní proces je velice obtížný. Efekt nějaké nápravy společenských vztahů? Více než nejistý, spíše naopak. Tedy být sjednocen a uvědoměle namířen samo o sobě problém neřeší, naopak ho zpravidla prohloubí. Ba co více, takto radikalizovaný dav je velice snadno zneužitelný k čemukoliv a vznikne přesně to, čeho se obáváte nejvíce, přijdou hrůzy, při kterých chudák mydlí chudáka, ovšem to pochopí vždy až pozdě, jestli vůbec bude vidět skrze oči zalité krví a touhou se už jen mstít.
FED je v tomto případě pseudoproblém. Nastínit to tu se to dá jen obtížně, ale pokusím se. Informační „válka“ proti FEDu je velice dobře vedená právě ultrakonzervativními kruhy v US, a když Vám řeknu, že několika nejzazobanějšími živnostníky na světě, asi jen těžko mi uvěříte. Jedná se o agendu vlivných „amerických patriotů“ (dílem protestantů, dílem katolíků), kteří si přejí vrátit stav o 100 let a více dozadu, jejich heslem jsou ústavní svobody jednotlivce a minimum státu. Mimochodem platí si i Klause, aby jim občas zařečnil třeba v CATO institutu. Dost aktivní byli už po 2svv v době tzv Mccarthismu. Mají pravdu? Určitě mají, na všem najdete něco, co s Vámi bude rezonovat. Ale mají pravdu i jejich oponenti? Rozhodně, i tady najdete mnohá pro, a to je ta potíž, ocitnete se uprostřed války, kdy vlastně nevíte, kam se přidat, a tak se začnete rozhodovat podle náhradních hodnot, které Vám podsune jedna nebo druhá strana. Máte šanci vyhrát? To těžko, protože jste si sám pro sebe nedokázal určit konkrétní vizi budoucnosti a jakými kroky jí docílit, čímž se automaticky dostáváte na masivní seznam potenciálně využitelných zdrojů, jinak řečeno – těch užitečných..., spravedlivé rozhořčení na tom nic moc nemění.

318483

4.10.2014 0:20

RE: 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 318467

Proč FED… no asi protože se jedná o jakoprivátní společnost, resp. je to akciovka, kde mají ze zákona podíly všechny významnější banky v US, ovšem její svobody jsou značně limitované zákonem, vedení dosazuje stát a prakticky celý její zisk jde do státní kasy… což tedy asi podle některých jde proti „americkým hodnotám“. Tudíž tím, že brojíte proti FEDu nepřímo podporujete agendu, která si přeje naopak oslabení vlivu státu. Pseudoproblém je to proto, že to Váš problém neřeší tak jako tak. Krize byly před vznikem FEDu jako po něm. Ovšem předstírání kryté měny padlo až v 70tých letech. Nyní peníze vaří všechny banky, totiž při stávajícím pojetí konzumního světa a vize nekonečného růstu to ani jinak nejde. Mimochodem, zdrcující většinu světových financí obstarávají banky evropské, zbytek světa včetně US jen přicmrndává. To o těch „rodinách vlastnících FED“ znám (i ročildovský mýtus) a je mi jedno, jestli mi uvěříte, ale za sebe říkám, je to hloupost, kterou si můžete zcela nezávisle na čemkoliv dohledat sám, jedná se o veřejné akciovky a podíly jsou jasné a nepřevoditelné. Pak se podívejte na strukturu podílníků, můžete začít třeba od Bank of America. Tímto směrem prostě rozumnou hypotézu spiknutí proti světu dohromady nedáte, právě naopak, protože se jedná o manažerský systém, který sám o sobě silně omezuje vlastnický statut. V praxi to znamená, že pokud jako vlastník někam dáte vedoucího, totálně vás vytíží jenom ho hlídat, pokud je složitější vlastnická struktura a manažerská pyramida, je to již zhola nemožné, protože systém začne žít svým vlastním životem a zájmy manažerů se můžou hravě křížit se zájmy vlastníků.

318484

4.10.2014 0:22

RE: 3.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 318467

Ale peníze stále jen zrcadlí něco, co už vzniká jinde. A to jádro problému je od nepaměti totéž – zdroje energie. Potřebujete území, pracovní sílu, vodu, potraviny. Zotročit lze prostředí i lidi. Člověka částečně osvobodily stroje, ale stroje potřebují také zdroje. No a posledních sto let je to ropa, která napájí systém už z více jak z 90ti procent. Je ve všem, je i významnou složkou potravy, takže nejen stroje, ale i lidi jsou živi ropou. Umělá hnojiva z ropy umožnila zvýšit produkci potravin desetinásobně. Bez ropy spadneme na produkci před 1svv. a miliardy pokapou hlady jak hmyz. Ale více potravin je i více lidí, více lidí je i více svinstva a méně vody a vzduchu. Vše je provázáno v jeden systém, cokoliv vysadíte, okamžitě bude mít dopad do systému. Hra o peníze je kasino, bez kasina můžete hravě existovat, ale hra o zdroje je hra o přežití. Virtuální peníze vznikly právě v návaznosti na boj o zdroje. Jakákoliv válka znamenala drastické narušení křehkého systému hospodaření. Přeruší se cyklus a je okamžitě vytvořen dluh ve zdrojích, který je faktický (málo jídla, málo oblečení, málo zvířat atd.). Tento dluh musel být morálně pokryt příslibem, a tento příslib zahrnoval vidinu na podíl z budoucích zisků (nově zabraných zdrojů). Tyhle naděje na podíly ze všeho možného postupně získávaly podobu cenných papírů a z toho různých odvozenin, a tak se ve středověku objevil i zárodek moderního kapitalismu (katolická liga severoitalských republik). Ale vedle toho vznikal i tlak na vytvoření a garanci měnového standardu (Janov – stříbro - libry, Benátky – zlato - dukáty), což jsou vlastně dvě různé věci. Máte zdroje, ale potřebujete i garanta, který Vám zajistí jejich distribuci. Byla jen jediná síla na světě, která dokázala skloubit tyto věci dohromady. Důvod? Potřebujete vlastnit lidské duše, a takovou podmínku dokázala splnit jen Římská církev. Proč, je jasné, potřebujete sjednotit hodnoty – morálku – právo a mezinárodní právo je římské. „Několik židů ve FEDu“? To by bylo skutečně velice jednoduché. Kdyby šlo právě o to, na to by stačila průměrná parta. Ale právě tak triviální to není, na světě máte miliardy věřících, a to je fanklub, který nevyrobíte přes noc, to jistě uznáte. Proto nakonec lidi dokola dělají opět jen to, k čemu se po generace vychovávají. Takže musíte to rozklíčovat od toho, co jsem naznačil už na začátku, mávat klackem směrem k FEDu je prostě k ničemu (a i když zítra nebude, nic k lepšímu se pro Vás nezmění). Tady jde o výchovu, vzdělání, světonázor a Váš vlastní podíl na té věci – tedy sebezdokonalování. To pak zpětně mění Vaše zvyky a chování, a tedy to přímo ovlivňuje a mění systém tak, jak chcete právě Vy.
Jenže "lid" chce měnit svého pasáka v bláhové naději, že ten další bude hodnější, než ten předchozí. Jaká naivita.

318485

2.10.2014 7:33

RE: Zlo,

favela 113.?.?.?

Reakce na 318331

Jeden priklad za vsechny : neni to tak dlouho kdy US lode bombardovali ruskou ponorku hlubinnymi bombami a kapitan ponorky/bez spojeni/ usoudil z toho ze zacala 3.svetova valka. S prstem na tlacitku /dle rozkazu v situaci napadeni/ kterym by vystrelil rakety s atomovymi hlavicemi na urcene cile v USA . Tedy absolutni jistota ze zacne nuklearni valka.Jini na jeho miste by nevahali.
Nejen kazdy treti american je obezni,ale kazdy treti je alkoholik a narkoman /US armada valci pod vlivem drog na zlepseni jejich "statecnosti"protoze je mnoho faktu hovoricich o tom jak odmitali bojovat./. A jsou na mistech , kde staci neco zmacknout a je konec sveta. Ignorovat veci a fakta je jednoduche a pohodlne a souhlasim s tim ze casto nevedet je moc lepsi, ale odsuzovat nejasnymi generalizacemi jine, kteri se poctive zamysleji nad svetem kolem a snazi se postrehnout veci latentni tedy veci pod povrchem urcujici beh sveta je ignorace a spojena s negativni propagandou funguje spolehlive pri strkani hlav do pisku...

318368

1.10.2014 11:32

wtf?

luke424 193.?.?.?

Nemyslím si, že by něco takového bylo pravda, pokud si to myslíš můžeš si nechat udělat soukromí průzkum na nějaké poradně, třeba na téhle http://www.czporadna.cz/ a myslím si, že ti každý řekně že je to nesmysl, tyhle konspirační teorie jsou opravdu k pobavení [smích]

318329

1.10.2014 12:36

Co je islam a nebo ve jmenu islamu delano neni pravda od nasich politiku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz,Israel vyhlasil svoje utvoreni,nelegalne,s loupezi pudy ,majetku,vrazd Palestincu,tak, bolsevicke Rusko s Amerikou uznaly tento nezakonny akt.
Muslimove chteji vlastni stat,je jich pres billion,zidu z pocatku na ceste do Palestiny bylo jen 400 000 a dostali uznani v nelegalnosti,Kurdove dodnes nemai svuj stat.Tak zvani terroristi,udajne,byli vytvoreny Israelem a americke dolary tam hraji take svoji roli,je ospravedlneno vect valku proti cizi zemi s tim,ze nevalcime proti celemu narodu,ale,schazujeme pumy jen na urcite lidi,chudak Geobles,ten by se mohl priucit, nasi politici nejsou zadni obycejni blbci,spolecne s mediema,ale zkutecnost,jak zacina tato treti svetova valka je zde.
Obrazky jen pro silne nervy,publikovano v Polsku,jinde ,tolik demokracie nemaji,aby to zverejnili.
[img]http://www.mpolska24.pl/public/images/blogs/25-lipca-syria-raqqa-17-dyw-niejaki-abdulrahman.jpg[img/]
[img]http://www.mpolska24.pl/public/images/blogs/tikrit-2.jpg[img/]
[img]http://www.mpolska24.pl/public/images/blogs/chrzescijanie.jpg[img/]
[img]http://www.mpolska24.pl/public/images/blogs/140501204804-05-syria-crucifixions-horizontal-gallery.jpg[img/]

http://redakcja.mpolska24.pl

[img]http://www.mpolska24.pl/public/images/blogs/25-lipca-raqqa-17-dyw-syria-1.jpg[img/]
*Islamization of Europe a good think.-Rabbi Baruch Efrati believes-ynetnews.com

318332

2.10.2014 15:41

Vstříct novým vítězstvím

HC 46.?.?.?

Ukrajinu jsme prosrali, slavně zvítězíme nad ebolou a Islámským státem:
http://bit.ly/1tjYNzb

318395

Tuto stránku navštívilo 6 248