Diskuze k článku
O ztraceném image
Příspěvků 50
Chybi mi v tom vyctu "zapsklej starej paprda", ktereho zajimaji uz jen vlastni problemy s prostatou a zaboha si nemuze vzpomenout na vlastni pubertu. Ozonova dira je zastupny problem ? Aha, to jsem nevedel
Zostarnúť ako dvadsaťosem ročný je blbá perspektíva.
D-Fensov článok však pokladám za najlepší, aký som tu čítal.
:cool:
Podle nekolika klicovych studii, the latency period between introduction of western-type of television a jevy ktere Petr popisuje je priblizne dese let. Tak panove a damy v Ceske republice, uz jste v tom.
To je prece jasny - nejlepsi bude, kdyz budou vsichni vypadat stejne, pokud mozno jako autor
Rekl bych, ze "normalni" inteligentni lidi na tak pitomy filmy jako D-Fens, nechodi, takze zadnej div ze byl prekvapen. Jinak mi - mimochodem skvelej - clanek spis prijde jako vysmech autora lidem podobnym jako je hlavni hrdina vypraveni.
3.6.2003 3:34
RE: Vo multikinu ...
Mila Benesovsky Taka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?
Reakce na 14610
>Rekl bych, ze "normalni" inteligentni lidi na tak pitomy filmy
>jako D-Fens, nechodi, takze zadnej div ze byl prekvapen. Jinak mi
>- mimochodem skvelej - clanek spis prijde jako vysmech autora
>lidem podobnym jako je hlavni hrdina vypraveni.
No souhlasim s tebou na sto procent Dane, clanek je skutecne perfektni, Simek-Grosman by to nenapsli lepe. Ma to vtip, brink a spad. Pouze nevim koho a co autor vlastne kritizuje.To ze cesi kopiruji ameriku debilnim zpusobem snad neni vina americanu. To, ze si vybira filmy, ktere se zrovna jemu nelibi, neznamena ze ve sve zavisti zastavi americky filmovy prumysl.At si zkusi zjistit kolik vydelal film TITANIC s Leonardem v hlavmi roli a kolik za ni dostal a kolik dostava za sve role jeho prestarly, vychlastany taliansky idol Al Pacino. To co on vidi ve sve rodne visce v nejakem okopirovanem americkem centru kultury, to jest pankace, ocvokovany idioty atd, tady v americe neuvidi, leda tak v kriminale.Skutecnost, ze je Evropa za amerikou i v tomto pozadu a ze kopiruje jen spatnosti, je v tomto clanku vice nez evidentni.At tedy nesvadi zjevnou neschopnost ceskych politiku na ameriku.
MILY PETRE, PRISTE, AZ PUJDES DO KINA, VRAZ SI CVOCEK DO PROSTRED SVEHO TUPEHO CELA A PRIDEJ SE K DAVU PRIMITIVNICH KOPIROVACU, PAK SI S NIMI POPOVIDEJ O BLBOSTI AMERICANU, SNAD TI TO POMUZE PREZIT POSTBOLSEVICKY RAJ CESKYCH KRETENSKYCH POLITIKU,KTERE JSTE SI ZVOLILI.
Mila.
PS. Kdyby ti nechutnal popkorn a Cola mam pro tebe a tvoji starou jako pro verneho vlastence navod na levnejsi stravu, doufam, ze se po vstupu cechu do EU rychle ujme i ve vasem krasnem kulturnim cechoamerickem vesnickem centru :
Drazi cesti vlastenci :
Nadesla doba zvýsených zivotních nákladu, doba vstupu do EU, doba
deregulace cen, nadesla doba proti obezite.....a proto si Vám dovoluji
zaslat tento laciný a jednoduchý recept na výzivné a rychlé jídlo:
Rozkrájejte za 50 haléru cibuli, primíchejte za 10 haléru ocet a 1litr vroucí vody. Vsechno vlejte do lavoru a sednete si do toho holou prdelí.
Získáte dve teplé sunky, dve vejce natvrdo, utopence s cibulí a kdo má rád horcici, muze si do toho i nasrat.
Kdyz clovek psa chce byti, hul si vzdycky najde. Nekderi lide
uz od narozeni maji pesimistickou krev. Proste, aby se jim tento
svet mohl aspon trosku libit, musi byt vsichni a vsechno kolem
nich spatne. Nejvice to ovsem 'obserou' jejich deti.
2.6.2003 22:15
RE: O ztraceném image
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 14611
Ja by som hladal skôr pointu v tom, aký veľký je rozdiel medzi človekom 28-ročným a 18-ročným. Myslím, že medzi 50 a 40 ročným taký veľký nie je, že? D-fensove deti ešte veso plávajú v príslušných žľazách, takže to vážne nie je problém.
Pane Mateji,poslednich tricet let nas svet ma ve svych sluzbach "ty nejlepsi" politiky,financniky,presidenty,investicni poradce,kardinaly,ucitele, psychiatry a vsechny ty lumpy kteri jejich zlocinecke akce ospravedlnuji.Svet je v takove katasrofalni situaci ze ani Hitler se nemohl chlubit s takovou zkazou.Kam se clovek podiva je valka, hlad a vsecny ty hrozne obrazy ktere nasleduji kriminalitu vedoucich a nejbohatsich vrstev.Tito lotri vydelavaji nejvetsi vydelky z lidskeho utrpeni.Vsechy ty prispevky o Iraqu ktere jsem napsal ja, pan Nohejl,Albert,Stefan Peleska a dalsi, ktere jste Vy a vasi kumpani tolik odsuzovali se dnes verejne diskutuji na televiznich obrazovkach po celem svete.Slusni lide maji plne zuby valecnych zlocinu. Potrebujeme novy Norimberk. Predpovidali jsme devet ci deset mesicu dopredu. Videli jsme tem gaunerum do karet. Jsem do hloubi duse presvedcen ze to nasim soudruhum nejde podle planu.Slusni a poctivi lide uz maji dost techto sycaku a ozyvaji se velmi vehementne. Doposud slovem!!!
3.6.2003 6:21
RE: O ztraceném image
mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 14616
Ano pane Pavle mate uplne pravdu. Tak to presne promluvil nas velky
ucitel soudruh Lenin, kdyz dojel do Leningradu a vystoupil z vlaku.
Rekl, ze svet se hrouti do velike propasti a ze obycejna revoluce
takova jen nejaka obycejna, dejme tomu palacova nemocnemu svetu
nepomuze. Musi to byt revoluce jina, revoluce a doslova rekl
"krvava" cim vice potece krve, tim bude viteztvi proletariatu jistejsi.
Vy mate urcite v sobe velkou revolucni silu. Nejen tu revolucni
silu, ale i briliantni mozek a jiste i tvrdou pest. Zbrane ted
se letadlem tezko prevazeji. Ale jiste vam nezeberou nejaky ten
vas domorody bumerang. Kdyz dojedete do Washingtonu, kdo by si kdy
domyslel, ze vy elegantne vypadajici gentlemam je vlastne mistr ve
vrhani teto zbrane. V nestrezenem okamziku hodte po Bushovi ten
vas dobre schovany bumerang. Fasista Buch se svali na na zem a cely
svet se stane jako mavnutim carovne hulky svobodny. A z vas pane
Pavel udelaji noveho vudce tohoto zkazeneho a odporneho sveta.
Preji vam za cele nestastne lidstvo mnoho uspechu, zacit hned
znamena polovicni uspech.
Jo, nez budete konecne likvidovat toho odporneho Bushe, zkuste
nejdrive vyhladit tu zidovskou smecku.
To je asi ta nejlepsi rada jakou vam mohu na vas dopis dat.
Detaily si musite probrat s vasim psychiatrem. Ale taky jsem slysel
ze aboritional people delaji taky nekdy takove male zazraky.
To je vsechno pane Pavle.
3.6.2003 18:58
RE: O ztraceném image
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 14636
Hele Matěji ,Ty už vážně asi hovoříš z hladu.
Snad je lépe ,pokuď nemám co dodat,raději mlčet.
3.6.2003 21:45
RE: O ztraceném image
mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 14653
Svet je v takove katasrofalni situaci ze ani Hitler se nemohl chlubit s takovou zkazou.Kam se clovek podiva je valka, hlad a vsecny ty hrozy .Svet je v takove katasrofalni situaci ze ani Hitler se nemohl chlubit s takovou zkazou.
Ted vazne pane Pelisek !!!!!!!!
Jak na takovy dopis odpovedet ????? Tento svet nebyl, neni a nebudenikdy idealni. To je preci zname kazdemu, kdo vyrostl z puberty. Svadet vsechno trebas na kardinaly, ucitele ci dokonce na psychiatry se aspon me zda trosku prehnane. Prirovnat tento svet dokonce k dobe kdy existovalo fasisticke Hitlerovo Nemecko se me zda projevem dusevne choreho cloveka.Prispevek zni jako marne volani nejakeho ubozaka opusteneho vsemi nekde
na pustem ostrove. Nekoho, kdo je primo v agonyi. Takove a podobne prizpevky neprospeji na popularite Zvedavce. A kazdemu bude to uplne jedno, jestli bude psat s plnym ci praznym zaludkem.
p.s.
a pane Peleska, jsem rad, ze uz jste slusny, ja to vedel, ze ta pani Erika bude mit na vas positivni vliv, kdyz vam nekolikrat
rekla, aby jste vynechal ty vase sprosta slova. Az budeme my
dva pit spolu pivecko v Praze uz s vas bude uplne normalni
spolecensky tvor a budeme se bavit jako homo sapiens sapiens.
Opravdu, v osmadvaceti letech mit takovyhle pohled na sve, jen o par let mladsi soukmenovce, je ponekud neobvykle, ale na druhe strane je to pohled velmi vystizny a vseobsazny. Oni z toho ti hosi snad taky vyrostou. Nevim jaka je ted situace na vojne v CR, ale myslim, ze vetsinou se tam ti "vybrani" jedinci obrousi. Ja si vzpominam kdyz jsem narukoval (v Opave), tak na nadrazi, nez nas posbirali, nalozili na nakladak a odvezli do kasaren, tak tam bylo taky dost mistriku, kteri se predvadeli jaci jsou machri a svetaci. Kdyz nam potom sebrali civil a ostrihali nas, najednou, jakoby mavnutim proutku, vsechna frajerina pryc a nekteri meli i slzy nakrajicku. Nechci byt skodoradostny, jak rikaji Slovaci, ale ona ta vojna ma prece jen neco do sebe, aspon pul roku, dva roky je moc. Vetsina z Vas, zijicich na severoamerickem kontinente, asi zna ten vtip o synovi jak rika:" Kdyz me bylo sedmnact, tak muj tata byl nejvetsi pitomec na svete, a ted, kdyz je mi dvacet, se divim jak za ty tri roky zmoudrel". To, ze se mladi lidi formuji tak jak sami chteji, je prece normalni, ale horsi je, kdyz potom ty ruzne ujetiny v nich pretrvavaji jako Tri musketyri, po deseti, po dvaceti a jeste po deseti letech. Ale zase je to jako se vsim, kdyz nemaji lidi co delat, vymysli voloviny. A ono je pro hodne lidi(myslim rodice) jednodussi a pohodlnejsi dat synovi, nebo dceri nejaky peniz a bav se jak chces, nez s nimi jit treba do prirody, na vodu ci sportovat, nebo se venovat nejakemu umeni. Myslim, ze je to neresitelne proste proto, ze "lidi jsou lidi, a jsou schopni toho, ceho jsou schopni".(J.W.) "Every generation blames the one before".
3.6.2003 7:53
RE: O ztraceném image
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 14620
Čo sa týka vojenskej prezenčnej služby, na Slovensku je to tak, že človek musí dávať úplatky, aby ho vzali (tak som počul, ale mohlo to byť povedané s nadsázkou). Rozhodne však nehrozí, že by tam šiel niekto, kto ísť skutočne nechce.
to ze sa davaju uplatky za to aby sa clovek dostal skor na vojnu a okrutil si to ked ozaj vie ze tam pojde a nijako sa tomu nevyhne je ozaj kruta pravda
3.6.2003 0:08
Za svaz cesko-americkeho pratelstvi
neni treba vinit emerycke burany ale ochotne ceske patolizaly, s chuti pozirajici nejhorsi exkrementy popkultury vydelene spolecnym jmenovatelem prumerneho idiota. Proto take prevazujici kulturni (a jine) rozhorceni na zdejsich strankach - svuj k svemu. Jen mi neni jasne, jakto ze Albert, Robert a Vladimir jeste neprisli na to, jakym podvratnym zpusobem zidovsti vladci Hollywoodu ovladaji mysleni a oblekani prazskych pubertaku a jak se tim pripravuji na zidofasistickou svetovladu. Ke strojum redaktore, ke strojum, etnicke pogromy necekaji.
Ze stejneho pramene pochazi slepe kopirovani vnejsich aspektu subkultur a z pramene jeste vice zapachajiciho potom i pohrdlivy clanek, byt psan relativne zertovne a literarni urovni vskutku nad prumer zdejsiho hate-webu.
Koldum bych nesvadel na Rusy, ale spis na pana Charles-Edouard Jeanneret-Gris, zvaneho Le Corbusier.
Ja celkem zavidim dnesnim pubertakum, ze si mohou vybrat ze vsech tech moznosti, ktere autor celkem vtipne popsal. Ja si totiz pamatuji doby, kdy kazdy kdo nemel kalhoty do zvonu a dlouhe vlasy byl automaticky povazovan za pitomce......
Ale ten zacatek clanku..... "Chram polistopadoveho vitezstvi".... Kde je jakakoliv souvislost mezi tim, jak se stavelo v Rusy okupovanem Ceskoslovensku a tim, kdyz se nejaky podnikatel rozhodne koupit pozemek a postavit na nem moderni nakupni stredisko s multikinem ?
Me teda hodinove cekani ve fronte na to, az me nejaka nerudna baba proda listek do kina "Uderka" vubec nechybi........
Americka "kultuuura"...
Nasledujici vylev nespokojenosti, s mnozstvi souhlasnych komentaru, se jako reakce na zpravu o Saddamovych 2 dcerach, ktere dnes v Bagdadu "trpi" mnozstvim domacich praci, a proto zadaji o asyl ve Velke Britanie ...
Soude na tonu nespokojeneho Americana, a jinych, americka "kultuuuura" postihla i americke zeny (daji-li se tak nazvat) ... Ma-li jeden s Americankami zkusenosti, asi se pocitum kritika divit nebude ... Snad dodat stezujicimu si Americanovi - "jak si kdo ustele, tak at si lehne". You boys, you deserve it!Have them, and enjoy!
Viva latinidat, la cultura de conquistadores, los gallegos! !Viva (mujeres) Latinas! Viva Costa Rica!
ATTENTION ALL AMERICAN WOMEN!
by: hefuloshwalimaah 06/02/03 03:39 pm
Msg: 139 of 1085
21 recommendations
Talk about psychological disorders: you fat ass hogs
actually believe that it's ok to look the way you do?
Well, listen up, fat ass. Let me walk you through
this.
The men of America are sick and tired of you fat, out
of shape hogs. Most American women are obese. Many
look more like farm animals than human beings.
What we want: a nice rack on a FIT, FIRM body. Do
whatever it takes: workout, get a boob job, diet,
exercise. FIRM IT UP, PIG.
What we don't want: to see your sorry pathetic fat
cellulite-ridden ass waddling around in an oversize
sweatsuit. You pigs better get it together, shape up,
and start dressing like women again.
You goddamn hogs.
NO, you're not a "BBW." You're a damn farm animal. NO,
"big girls" don't have "more to love." Fat loads like
you are disgusting. NO, "what's inside" doesn't count
more than "looks." NO, it's not "genetic" or
"hormonal."
Face the truth, you fat ass slobs: you've had a free
ride for too long now, and the men of America are
tired of lying to you to make you feel better.
Don't want to play along? Don't want to make yourself
appealing to men? Go cry yourself to sleep because
you're lonely. Go stuff your damn face to feed your
pathetic emotional problems. Just stay the hell out of
my sight.
Damn pigs.
Já mám neodbytný pocit, že diskutující si najdou svoji parketu vždy. Už tu máme amerikanofoby, komunistobijce, ještě tu chybí židobijci. Sice nevím, jak to navlíknou, ale určitě k tomu dojde.
Možná tak, že Holywood je v židovských rukou
Prostě házení perel.
>ještě tu chybí židobijci
nechybi...
Defensův článek je vcelku pravdivy jan s výjímkou kritiky lidí, co poslouchají rap.
Je mi 26 let poslouchám rap od r. 1991 přesněji hiphop. V tomto článku jsou tito lidé dost hozeni do jenoho pytle.Hiphop je velmi rozdílná kultura a velmi rosáhlá. V hiphopu se mísí orosvské množství vlivů, filosofií. Texty raperů mohou být intelignetní, abstrakttní texty, baladické texty, básně, sociální témata. Hiphop není jen Eminen, 50 Cent, Jay-Z nebu Puff daddy a další gangsta shity. jesltiže se tu někdo pohybuje mladší a zajímá se o progresivní elektronickou hudbu a hiphop, tak mi to jen potvrdí. Jde mi jen o to, aby si při vyslovení slova hiphop nebo rap nevybavovali jen lacinou popkulturu pro masy nebo povrchní balast.
Jestli to někoho zajímá, ať navšíví server www.bbarak.cz a tam si můžete popovídat s představitely tohoto serveru.
Pro amerikanfily jako mikin nebo pan benešovský. Z vašich komentářů jsem silně znechucen. Když čtu vaše narážky na "čecháčky" dost mě to uráží. Mám takový pocit, že jste doslova svůj domov zavrhhli a odsuzujete ho mezi nějaké levičáky a zakomplexoané lidi. Já maeriku neodsuzuju, prtože se tam bohudík spousa rozumných lidí, která prohlédla bushovu politiku. Spousta raperů jako chuck d z public enemy, everlast z house of pain, beastie boys, sadat x, a sposuta dalších US raperů se odvážila kritizovat bushovu politiku.
Velice by mě zajímalo co v US děláte z práci, že jste tak nadmíru spokojeni se vým životem v nejlepší zemi světa. Také z vašich kometářů vyplynulo, že by jste všehcny ty pankáče s piercengy, dredaře a další "nenormalní lidi" nejraději vidělei v kriminálech, že jo?
Když už máte tak silně negativný vztah ke komunistické vlsti raději si něco o nás přečtěte a nepište tady odsuzující příspěvky na adresu čechů. My jsme taky něco a ne nekulturní balast jako romové atp. A co se týče politky, nesvalujte vinu jen na voliče. Vy ani do našich problémů nevidíte, jste uzavření jen v sami sobě a hlavně si nalháváte, že jste za vodou přitom jste ve vlastní dši rozpolení, že nevíte kam patříte a stavíte si berličky o 100% jistotě v bushovy ideály.
Pšíště se nenávážejte do čechů a jestliže jimi opovrhujete, prosím nepoužívejte náš rodný jazyk, jasný????
Wladimír stwora o tom již psal dříve a má pravdu, že česká komunita v americe je závsistivá a zlá.
4.6.2003 6:14
RE: O ztraceném image
Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 14645
>Velice by mě zajímalo co v US děláte z práci, že jste tak nadmíru
>spokojeni se vým životem v nejlepší zemi světa. Také z vašich
>kometářů vyplynulo, že by jste všehcny ty pankáče s piercengy,
>dredaře a další "nenormalní lidi" nejraději vidělei v
>kriminálech, že jo?
V kriminale ne, ale v nejake jine planetarni soustave.
>Když už máte tak silně negativný vztah ke komunistické vlsti
>raději si něco o nás přečtěte a nepište tady odsuzující příspěvky
>na adresu čechů.
My jsme, tedy myslim ze vetsina znas, odesli prave kvuli komunisticke demagogii, a museli jsme se co nejdriv adaptovat na nove podminky a naucit se rec. Ja bych si pral, to je ale utopie, aby kazdy cech odesel na par roku do ciziny, a pak se vratil. Jestli se podivas chlapce zpatky, par set let, tak uvidis co cechu muselo a nebo sami odesli do exilu, a ze to byli i kapacity.
>Vy ani do našich problémů nevidíte, jste uzavření jen v sami sobě
>a hlavně si nalháváte, že jste za vodou přitom jste ve vlastní
>dši rozpolení, že nevíte kam patříte a stavíte si berličky o 100%
>jistotě v bushovy ideály.
Je pravda, ze Vase problemy jsou pro nas ponekud vzdalene, ale ne zas tak moc, jak by sis myslel. Ten problem nejvetsi si myslim je to, ze po tech 40i letech komunisticke zvule, jeste stale v mnoha a mnoha myslich ceskych obcanu, prevlada to zhoubne uvazovani, jak za totality.
>Pšíště se nenávážejte do čechů a jestliže jimi opovrhujete,
>prosím nepoužívejte náš rodný jazyk, jasný????
>Wladimír stwora o tom již psal dříve a má pravdu, že česká
>komunita v americe je závsistivá a zlá.
Jestli jsi to nepochopil, tak jsme na diskuznim foru, a tudiz kdo chce tak muze psat o tom co si mysli, a ja budu dal pouzivat cestinu, at se ti to libi nebo nelibi. A propos, precetl jsi si svuj clanek, aspon jednou? Nejsem ucitel cestiny, ale tech chyb co jsi tam nasekal, nesvedci o tom, ze bys to mival ve skole lehke. O te cs. komunite, zavistive a zle. Vzdyt je to prece jako doma, jen vsechno v malem, ale muzu te ujistit, ze ta zavist, az nenavist je primo cejch pro velky pocet tvych spoluobcanu v CR. Ja bydlim na jednom miste uz 13 let a znam jen par lidi z dvacetiposchodoveho domu, a uz vubec nevim jake kdo ma auto, koho si vodi domu, s kym se styka atd., coz je ovsem nepostradatelna vec u nas doma, ze. Jeste te zajimalo co delame za praci. Ja delam uz pres deset let servis a inspekce plynovych spotrebicu. Neco podobneho jsem delal doma, ale kdyz jsem prisel sem do Vancouveru(pred 20i lety), tak jsem neumel anglicky natolik dobre, abych si udelal licenci. Kamarad mi pomohl a naucil me trosku printing(tiskarinu), zacal jsem s ni a delal jsem ji devet let. To jsou podminky, ktere cloveka nejak dotvari, at chce ci nechce, o kterych vetsina z Vas doma nevi. Ano, najdou se taci co si mysli, ze sezrali (tady na zapade)vsechen rozum, a ze ho maji nazbyt aby ho mohli rozdavat tem doma. Ono to jeste nejaky ten patek vezme, nez lidi v CR zacnou myslet tak, jako v tech zemi
5.6.2003 0:57
RE: O ztraceném image
Mila Benesovsky Taka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?
Reakce na 14645
Pro amerikanfily jako mikin nebo pan benešovský. Z vašich komentářů jsem silně znechucen. Když čtu vaše narážky na "čecháčky" dost mě to uráží
Vlastenče Hlaváči!
Zvědavce čtu zhruba tři roky a přibližně stejnou dobu do něj čas od času přispívám. Nevzpomínám si, že jsem se během této doby zůčastnil jakékoliv diskuse, natož kritiky politiků a krajanů v čechách.Mikinovy příspěvky čtu pravidelně a rád. Proto vím, že ani on ve svých příspěvcích nevyhledává spory s českými krajany.O to vice mně překvapuje vzteklý výpad proti mé osobě od člověka, který uráží českou emigraci se zjevným gustem.
Spousta raperů jako chuck d z public enemy, everlast z house of pain, beastie boys, sadat x, a sposuta dalších US raperů se odvážila kritizovat bushovu politiku
Bushovu politiku kritizuje kde kdo a nikdo nikomu za to neubližuje. Nechápu tedy, proč by kritika US Raperů a poblouzněných sekt, které tu jmenujete měla být významným hrdinským činem.
Velice by mě zajímalo co v US děláte z práci,
Hlídám v městském vězení pankáče a skiny. Denně je mučím dechovkou a Mozartem. Potřebujete ještě vědět kolik vydělávám? Raději vám to neřeknu. Mohl by jste upadnout do mnohem větší deprese, než v jaké se nacházíte nyní.
z vašich kometářů vyplynulo, že by jste všehcny ty pankáče s piercengy, dredaře a další "nenormalní lidi" nejraději vidělei v kriminálech, že jo?
To jste kupodivu pochopil velice přesně : Pankáče, kteří mlátí bezbranné spoluobčany, zejména ženy, a které jsem si tu dovolil kritizovat k vaší zřejmé nevůli, bych skutečně rád viděl ve vězení, a myslím, že nejen já.
My jsme taky něco a ne nekulturní balast jako romové atp.
Znal jsem v čechách krásnou a vzdělanou rómskou holku, která hrála ve filharmonii na housle. Když si dnes na ni vzpomenu, napadne mě " Kolikrát už dostala od kulturních spoluobčanů jako jste vy, řetězem po zádech?"
Vy ani do našich problémů nevidíte, jste uzavření jen v sami sobě a hlavně si nalháváte, že jste za vodou přitom jste ve vlastní dši rozpolení, že nevíte kam patříte a stavíte si berličky o 100% jistotě v bushovy ideály
Tím méně vy do našich.To že mně komunistický režim vyhnal "za vodu", že bolševici zavraždili mého bratra si v žádném případě nenamlouvám, to je bohužel tvrdá realita. Přesto vím kam patřím, nejsem ani zdaleka tak duševně rozpolcený jako vy a berličky jsem doposud nepotřeboval. Až je budu potřebovat, buďte klidný, od vás si je půjčovat nebudu.
prosím nepoužívejte náš rodný jazyk, jasný????
Ne, tohle mě opravdu jasné není. Vzhledem k tomu, že jsem se v čechách narodil dokonce mnohem dříve než vy, je čeština mým mateřským jazykem, ať se vám to líbí nebo ne. Takovým způsobem jakým vy trestáte rodný jazyk, jsem ho já netrestal ani ve čtvrté třídě.Také mi není jasné jakou řecí bych se podle vás měl s vámi bavit, když nezvládáte ani mateřštinu na které si tolik zakládáte.
Wladimír stwora o tom již psal dříve a má pravdu, že česká komunita v americe je závsistivá a zlá.
5.6.2003 1:16
RE: O ztraceném image
Mila Benesovsky Taka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?
Reakce na 14645
Vlastenče Hlaváči !
(pokračování)
Wladimír stwora o tom již psal dříve a má pravdu, že česká komunita v americe je závsistivá a zlá.
Nevím kolik toho ví pan Stwora o české komunitě ve Spojených státech. Vím, že žije v Kanadě. Já žiji v USA 18 roků, navštěvuji několik krajanských spolků v Los Angeles (Sokol, Českou besedu, Českou katolickou misii), mám české přátele po celé americe a tak předpokládám, že toho o české komunitě v USA vím víc, než pan Stwora. Také nevím, co specielně vám bych měl závidět. Snad jen to vaše mládí. Obávám se ale, ze při hloubce vašeho rozumu, vám nezávidím ani to.Z toho důvodu necitím potřebu k vám být zlý a nějak vás trestat, jak se to vám zdá. Není to totiž ani třeba. Vy jste se tímto příspěvkem veřejně potrestal sám, já bych skoro řekl, že jste spáchal společensku sebevraždu.
Míla Benešovský.
5.6.2003 9:37
RE: O ztraceném image
Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 14694
>Vlastenče Hlaváči !
>(pokračování)
>
>Wladimír stwora o tom již psal dříve a má pravdu, že česká
>komunita v americe je závsistivá a zlá.
>
>Nevím kolik toho ví pan Stwora o české komunitě ve Spojených
>státech. Vím, že žije v Kanadě. Já žiji v USA 18 roků, navštěvuji
>několik krajanských spolků v Los Angeles (Sokol, Českou besedu,
>Českou katolickou misii), mám české přátele po celé americe a tak
>předpokládám, že toho o české komunitě v USA vím víc, než pan
>Stwora. Také nevím, co specielně vám bych měl závidět. Snad jen
>to vaše mládí. Obávám se ale, ze při hloubce vašeho rozumu, vám
>nezávidím ani to.Z toho důvodu necitím potřebu k vám být zlý a
>nějak vás trestat, jak se to vám zdá. Není to totiž ani třeba. Vy
>jste se tímto příspěvkem veřejně potrestal sám, já bych skoro
>řekl, že jste spáchal společensku sebevraždu.
>Míla Benešovský.
Milo, nevim jestli se to hodi, dekovat za tuhle bezvadnou odpoved, rad bych to umel take tak, a proto jsem presvedcen, ze to, co jste odpovedel tomu mlademu "chudakovi", vyjadruje nazor vetsiny z nas, tedy tech, kteri se tak jako Vy citi byt napadeni nevedomou neurvalosti mladeho Hlavace. Snad se nam, aspon nekdy, podari privest ty "jinoverce" na myslenky, ze to nemusi byt zrovna tak, jak si mysli. Tento, Vas prispevek, je podle meho nazoru velmi poucny a srozumitelny. Dekuji.
5.6.2003 1:56
RE: O ztraceném image
mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 14645
Vas prispevek pane Hlavaci, to je smesice lidske nedustojnosti,
rasismu a urazka veskere lidske kultury, veskereho lidskeho
snazeni v procesu civilizace. Malo kdy si clovek muze precist
takovy projev barbarstvi jakym se tady presentujete.
My zde mame vsichni ty nejlepsi vztahy ke svoji vlasti. K ceskemu
jazyku, nasi matertine. K nasi bohate historii a velkym posta-
vam nasich predku. To nejsme my, kdo ma negativni vztah k nasi
vlasti, ale to jsou ti sprosti hulvati vaseho typu, co nas odpu-
zuji nekdy od te nasi rodne hroudy. Jake stesti, ze je vas tak
malo.
Verte mi, ze za takove lidi jako jste vy se z hloby duse stydim.
Vy jste s te stejne zeme, ktera dala svetu Husa, Komenskeho, Mendela ci Masaryka ? Ne, to nejste v zadnem pripade. Ja se za vas
stydim.
e.j.r.
>Pšíště se nenávážejte do čechů a jestliže jimi opovrhujete,
>prosím nepoužívejte náš rodný jazyk, jasný????
dle gramatiky soudim, ze cestina urcite neni tvuj rodny jazyk
Co je lidstvo lidstvem, tak starší generace nechápavě kroutí hlavou nad generací mladší. Je to zcela banální mezigenerační konflikt. Asi už pane Petře nebudete nejmladší... No, alespoň psychicky
Vsem starcum,kteri zapomneli,ze byli mladi a vsem kritikum,kteri neziji v Cechach.
Kazda generace ma vyhrady k te predchazejici.Komu nerikala maminka,ze bude-li se takhle oblekat a poslouchat tuhle muziku,nic z nej nebude-at zvedne ruku.Vetsina tohle obdobi prezije bez nasledku.
Opravdu nevim,proc se my,co zijeme za velkou louzi,nebo jen kousek na zapad od ceske hranice divame na Cesko svrchu?Jsme lepsi?Jednomu by se mohlo zdat,ze v emigraci je jen narodni elita.
Brante se,vy v Cechach a na Slovensku, vyrazneji!!!!!!!
P.S.Shledavam clanek vtipnym,vy ne?
4.6.2003 2:03
RE: O ztraceném image
jednorozec> email (tečka) smalt (zavináč) poleva (tečka) doleva 81.?.?.?
Reakce na 14661
Souhlas.
[I}Opravdu nevim,proc se my,co zijeme za velkou louzi,nebo jen kousek na zapad od ceske hranice divame na Cesko svrchu?Jsme lepsi?[/I]
V mnohém ne.
PID, Pražská Integrovaná Doprava tiká, v porovnání s jakoukoliv dopravou v UK, jako pozlacené švýcarské hodinky, s vodotryskem.
Pivo je tam lepší (a asi 3x lacinější). Býti číšníkem je tam férové zaměstnání; zde se tito zaměstnanci často tváří, jako by odpykávali krutý trest.
Mám pokračovat?
>kupředu všemy směry>> >>
4.6.2003 5:03
RE: O ztraceném image
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 14661
>P.S.Shledavam clanek vtipnym,vy ne?
-------------------------------------
Ja taky Ajo, ja taky. Jenze to nekdy nestaci.
Rozhodne to nestaci v pripade, kdy se 28-lety starec snazi davat jakasi podivna rovnitka mezi stavbou komunistickych "koldomu" a zcela normalni stavbou nakupniho strediska financovanou soukromym podnikatelem.
Prectete si to prosim jeste jednou. Vam to nepripada aspon trosku uhozene ?
>Ja taky Ajo, ja taky. Jenze to nekdy nestaci.
>Rozhodne to nestaci v pripade, kdy se 28-lety starec snazi davat
>jakasi podivna rovnitka mezi stavbou komunistickych "koldomu" a
>zcela normalni stavbou nakupniho strediska financovanou soukromym
>podnikatelem.
>Prectete si to prosim jeste jednou. Vam to nepripada aspon trosku
>uhozene ?
>
>
Cetla jsem ponekolikate.Nepripada mi to uhozene.Snad nadnesene,lehce satiricke.Ale nejsem literarni kritik.
Obsahove?Autorovi ponechavam pravo,aby porovnaval.A proc take ne?
4.6.2003 14:39
RE: O ztraceném image
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 14678
Jiste ze ma autor pravo porovnavat. Ale podle mne porovnava jablka a pomerance. Porovnava neporovnatelne....
Já se lépe bavím (i když mi bude za chvíli 50 ) tady: http://www.vosanajazyku.com/ nebo: http://www.youngprimitive.cz/index2.php
Pro Mikina - být "mánička" na menším městě bylo trochu jiné ( alespoň v letech 70 až 85 ), já byl navíc jediný ve třídě na gymnasiu , kdo nebyl v SSM - protože jsem bral svoji levicovost vážně
Clanek je prima! Autor predmety sveho zajmu neodsuzuje,
jen je naprosto bravurne POPISUJE!
Tezko v roce 2003 cekat, ze mladez bude chodit v
botkach na sest cm vysoke surove gume a s vlasy
na manicku, nebo ze bude piskat Elvise s vlasy na
Havla let sedesatych.... Jak vypadaji a co delaji
jen odrazi DOBU VE KTERE ZIJI! Popravde receno,
neni jim co zavidet... Tato doba je k "nekterym"
jeste nelidstejsi, jeste netolerantnejsi, jeste
necitelnejsi, nez byvaly doby kdy sice nemel kazdy'clovek
T-Mobil, ale stale se jeste mezi jednotlivci LIDSKY
komunikovalo..........
5.6.2003 6:36
RE: O ztraceném image
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 14697
Politologu a Petre Hlavaci,
uz davno nezijete v zemi ovladane prislusniky jedine, nikym nezvolene politicke strany. Vase zeme uz davno neni obehnana ostnatymi draty a naslapnymi minami.
Mate nesrovnatelne lepsi podminky, nez ti pred vami. Pokud se vam zatim moc nedari, chyba muze byt ve vas. Ne v Romech, Zidech, Americanech a buh vi, kom jeste.
Get of your ass, eh ?
Vážený Pane,Benešovský
Jsme velice vděčný, že se stále múžu setkat s s rozumně uvažujícími
lidmi jako Vy. Četl jsem diskuze ve zvědavci a je vidět, že máte
jasno, že je válka proti iráku velmi nutná a nenecháte se nikým
rozviklat ani editorem Zvědavce.
Tyto Vaše argumenty jsou naprosto výstižné a doslova mi mluvíte z
duše. nemůžu pochopit, proč odpůrci války,(míroví štváči)
tak uboze obhajují krvavého krvežívnivého diktátora Saddáma Hussaina.
Jsem přesvědčen, že tito odpůrci se utopili ve zněti nesmyslných
socialistickolevicových komunistických bláboblů a nechápou, co jim
dáva USA a velmi várazná osoba dnešního světa George Bush.
Jsem rozčílen, kdžy evropští antiamerikanisté rozšiřují demagogii
proti USA.
Jsem přesvědčen, že Bush dělá jen dobře, že zlikviduje zrůdný režim
Saddáma Hussina. Ubohý a naivní argument, který se týká ropy je velmi
irelevantní.
Jsem pravicově orientvaný a proto nemůžu souhlasit s tím, že amrika
je na cestě k nové totalitě. Patriot act je velmi nutný k bezpečnosti
obyvatelstva USA.
neuznávám argument o tom, že je to válka o moc, to tvrdí jen
nevzdělanci a komunističtí levicoví ubožáci, kteří si neuvědiomují,
že jejich levicové sny jsou nepoužitelné a slabošské.
Děkuji Vám za to, že se můžu na inetu setkat ještě s racionálně
smýšlícími lidmi.
S pozdravem
Jaroslav
Jakl
Člen Konzervativní Strany Nového amerického století
www.newamericancentury.org
Hrozne pubertatsky clanek..autora me je lito !!
Mikine, nebudu s vámi disktovat, projel jsem vaše příspěvky, máte diametrálně odlišný pohled na svět než já a mnoho dalších. Vlastně nemáme společného mezi sebou vůbec nic, s vyjmkou, že jsme jiní.
nashledanou na Marsu.
6.6.2003 14:24
RE: O ztraceném image
milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?
Reakce na 14724
>nashledanou na Marsu.
Tak odtamtud pocházíte. A já to nepoznal
6.6.2003 16:38
RE: O ztraceném image
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 14724
No vidite, to jste napsal docela rozumne.....
8.6.2003 7:35
O ztraceném image
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Welcome to the official website of the
YOUNG COMMUNIST
Of South Texas
--------------------------------------------------------------------------------
What is the YCL?
The YCL is a nation wide group for young communists. It has fraternal ties to the
Communist Party, USA. Locally, we are associated with the Corpus Christi
Communist Party, and the South Texas Center for Marxist Studies. Currently, there are
about ten members, people from all walks of life, all creeds, colors, sex's, religions,
ethnicities, and sexual preferences. We are hopeful, that with our next membership drive,
that this number will grow exponentially!
8.6.2003 10:25
RE: O ztraceném image
Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 14756
>Welcome to the official website of the
>YOUNG COMMUNIST Of South Texas.
>What is the YCL? The YCL is a nation wide group for young communists.
>It has fraternal ties to the Communist Party, USA. Locally, we are associated with the Corpus Christi Communist Party, and the South Texas Center for Marxist Studies. Currently, there are
about ten members, people from all walks of life, all
>creeds, colors, sex's, religions, ethnicities, and sexual preferences. We are hopeful, that with our next membership drive,
that this number will grow exponentially!
--------------------------------------------------------------------
Bertiku, jestli tohle neni "joke", tak to "nevertheless", jako joke vypada, at uz byl tvuj zamer jakykoliv. Ja si myslim, ze cele to deseticlenne YCL,i s temi vsemi pribuzenskymi vztahy ke CPUSA, barvou pleti, vyznanim, exponencialnim prirustkem clenu, a ja nevim cim jeste, muze jit do analniho otvoru. A pokud to s nimi chces sdilet, tak je to JEN na tobe. A nebo se vynasnaz a napis jim "KAPITAL # II". Ten puvodni se Marxovi nejak nevyvedl. Jiste jsi si v nem vsimnul hodne prehmatu a dogmatu. A kdyby se ti to dilo podarilo, jsem si jist, ze bys nasel urcite! spoustu "vyznavacu a nasledovniku". Tak jen s chuti do toho. Podle tve dosavadni korespondence jsem nabyl dojmu, ze to se svymi pripevky do diskuze myslis vazne, a tudiz se domnivam, ze i tenhle kousek je minen jako ty ostatni. Tak jen vzhuru, k jasnejsim zitrkum, soud... !
9.6.2003 5:33
RE: O ztraceném image
Trotl Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 14757
Nie joke, ale ordinary bullshit!
A vôbec nie až tak výnimočný...
Povidani, je velce zajimave.. jak se zde nekteri zminovali je trosicku divne, ze clovek se muze stat ve 28 letech starikem.
Na druhe strane nechapu udiv, ze se vesnicane snazi napodobovat ameriku, to snad dela cely svet
11.6.2003 11:22
O ztraceném image
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Moralni korupce se stala zbrani zkorumplovanych politiku.
Tuesday, 10 June , 2003, 17:11
Washington: The United States is expected to offer lucrative financial package, including 1.8 billion dollar waiver, to Pakistan in return for its recognition of Israel.
The offer is high on the agenda drawn up for the forthcoming crucial meeting between President Pervez Musharraf and US President Bush at Camp David.
However, preliminary reaction from Pakistan has been that it will not take any unilateral step in this direction.
Besides, a wide spectrum of issues like promotion of defence ties, raise in textile quota for Pakistan, provision of funds for development of social sector, nuclear armaments and Kashmir are at the centerstage of talks between the US and Pakistan.
Both the leaders are likely to exchange views on the roadmap announced by the US for the lasting Mideast peace and respect for the sovereignty and independence of Israeli and Palestinian states. ANI
Vsem co si mysli ze tohle je blbost.
Mne bude v sobotu 24. Nejsem zrovna mravokarce a urcite sinechci na nej hrat. Ale musim s clankem souhlasit.
Dneska se vsichni chteji nekomu podobat. (komukoliv), nejhorsi na tom je ze lide mladsi nez ja ve vetsine pripadu tomuhle kultu propadaji uplne a nekontrolovane. Taky si pamatuju doby kdyz sem chtel byl Old Shaterhend jenz eto mne bylo 5 let.
Kdyz clovek dneskya vidi sedmancti osmanactilety lidi jak se placaji a nevy co chteji. je to zoufalstvi.
12.6.2003 7:22
RE: O ztraceném image
milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?
Reakce na 14860
>Kdyz clovek dneskya vidi sedmancti osmanactilety lidi jak se placaji a nevy co chteji. je to zoufalstvi.
Vy to bohužel "nevyte" ani ve čtyřiadvaceti a taky vás nikdo neodsuzuje. A editor to neví, přestože je mu dvakrát tolik co vám.
Tuto stránku navštívilo 6 320