Diskuze k článku

Úvaha: Společný jmenovatel reakcí Evropy a USA na Rusko a Putina

Příspěvků 36

1.4.2014 1:24

No, ano.

oijkio 91.?.?.?

Opravdu, něco na tom je. A jakoby měl něco společného s Babišem.

307650

1.4.2014 3:44

RE: No, ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 307650

Putin si mně získal, když se časem ukázalo, že není jednou z dalších pijavic na těle své země. O Babišovi to ale nevím...

Putin je bývalý důstojník KGB, Babiš je podnikatel. Ale uvidíme.

307652

1.4.2014 10:26

RE: No, ano.

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 307652

Babiš je hlavně děťátkem vysoce postaveného komouše, 100% prověřeného diplomata ve Švýcarsku. Tím pádem 100% spolupracujícího s STB. I synáček byl agent STB, jeho studia ve Švajcu jsou takový bonus. Jestli se podnikáním myslí skupování jiných firem, vyhození lidí a následné nabrání za mnohem nižší platy, pak ano, je to "podnikatel".

Ten člověk NIC nevytvořil, pouze využil potřebných informací ve správný čas. Nějaké penízky od taťky se taky hodily na rozjezd "podnikání" a přátelé komouši v parlamentu přihodili pár miliard dotací.

307684

1.4.2014 18:44

RE: No, ano.

jansmith1984 91.?.?.?

Reakce na 307684

Hestroji, kamaráde....[smích] Příliš posuzuješ a paradoxně se tím řadíš mezi kecálky odtržené od reality, jak je popisuje autor článku.

Přečti a nastuduj (nejlépe uveď v praxi do svého podvědomí) 4 dohody od Miguela Ruize. A to zejména dohodu třetí: Nevytvářejte si žádné domněnky.

Víš o Babišovi toliko, co ti natlačil do podvědomí mainstream s jeho mediálními presstituty, proti kterým zde paradoxně velmi srdnatě bojuješ (plus nejlepší ministr financí ve Vesmíru Kraďousek) a bojuješ tím nevědomě, přesvědčen o své neomylnosti (podobně jako presstituté činí pro zájmy někoho ve věci Ukrajiny) jejich boj....[smích]

No není to legrace?


Až čas (a nikoli domněnky) ukáže, jak to bylo s Babišem nebo s Ukrajinou, kamaráde. A Peace s tebou,

jansmith[smích]

307705

1.4.2014 22:42

RE: No, ano.

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 307705

S Babišem má ale pravdu. Ten člověk NIC nevytvořil. Skupuje firmy, po částech je prodává (většinou pod pojmem fúze). Několikrát se dostal do bankrotu, ale vždy mu pomohli spolužáci ze švýcar. Toto NENÍ JPP, ale z ověřeného zdroje.
A nedá se říct, že by začal od píky, jak před volbama prezentoval jeho PR tým. Nebudu tu rozepisovat podrobnosti, kdo umí alespoň trochu hledat najde vše.
btw. Babiš chce expandovat do Německa a dekrety nejsou pro něj překážkou. Toho se nejvíc bojím.

307720

2.4.2014 8:39

RE: No, ano.

jansmith1984 78.?.?.?

Reakce na 307720

Není nad objektivitu. Viď, kamaráde? [velký smích] ... Babiš je jedním z nejbohatších občanů a podnikatelů a zaměstnavatelů a plátce daní (životně nutných pro st.pokladnu) v ČR, tudíž to s jeho schopnostmi podnikat nebude tak špatné...[smích] Jako i v jiných případech zde jeho kritici vidí jen to, co se jim hodí a protichůdná fakta přehlížejí.


Legrační jsou v této záležitosti dvě věci:

1 - Většina jeho kritiků a zejména tzv. znalců na podnikání neřídila nikdy žádnou střední či větší firmu. Dokonce neřídila nikdy NIC ... a o to jsou urputnější. Jedná se zejména o lidi z mediální sféry, některé politiky, různé rádoby ekonomy, politology a množina běžných občanů, kteří se také rádi vyjadřují ke všemu.

Tito lidé formují prostřednictvím spřátelených (a v současnosti již hodně zprofanovaných a ve věci Ukrajiny až směšných) mediálních kanálů (a sociálních sítí) veřejné mínění většinového obyvatelstva, na kteréžto manipulace méně odolní občané velice snadno naskakují....

Pamatuješ tu mediální smršť mediálních presstitutů a také mnoha pracovníků umelecké fronty, když chtěli (a nutne potřebovali) protlačit do pozice presidenta jednoho z největších pokrytců a pravdoláskařů, knížete Trautnberka? To byl fičák a mnoho nechybělo a stalo se.

2 - Mohu být jakkoli zaujatý a hodnotit informace o Babišovi jakkoli, ale ve chvíli, kdy je jeho největším kritikem člověk s morálními a odbornými kvalitami Nejlepšího ministra financí ve Sluneční soustavě Kalouska (plus suita pokrytců strany TOP09, kterou společně se schlafenbergem reprezentuje), tak se mi musí v mozkovně (pokud nejsem zapouzdřeným mamelukem a bojovníkem cizích bojů) rozsvítit obrovské výstražné světlo a hlasitý alarm.


Už to totiž stačí, abych byl v kritice Babiše velmi velmi opatrný, sledoval nezaujatě odkud vítr fouká, vyjadřoval se až na základě výsledků jeho práce a nevytvářel si domněnky (viz. kniha 4 Dohody výše), které se mají tvářit jako realita, ale ve většině jí nejsou.


Hezký den a Peace s tebou, tvůj kamarád,

jansmith[smích]

307735

2.4.2014 11:08

RE: No, ano.

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 307735

Ale já mám info od člověka, který od revoluce pracuje pro Babiše, proto mám informace z první ruky. Hodně by ses divil.
Pravda firmu jsem neřídil, ale selský rozum mi říká, že takhle se to nedělá. Nebo mi chceš říct, že uspěšný podnikatel znamená, že skoupí firmy, část lidí propustí, kdo remcá jde taky, zbytku sebere peníze. Pouze takhle vykazuje zisk nikoliv prací..
Spíš jako politolog nebo filosof mi přijdeš ty [smích]
K bodu 2, já bych spíš řekl, že Babiš pravděpodobně sleduje svoje zájmy, proto asi bude v hledáčku ostatních.

307749

2.4.2014 13:48

RE: No, ano.

jansmith1984 212.?.?.?

Reakce na 307749

Sledoval jsi dnešní tiskovku po jednání vlády, kamaráde? Zúčastnili se Babiš, Jurečka a Bělobrádek.

Pokud nikoli, doporučuji ti, aby sis ji zpětně vyhledal na netu a bez předsudků a podvědomého zapouzdření si vyslech jejich vyjádření a jejich odpovědi presstitutům na téma Zelená nafta, pomoc státu soukr.firmě OKD ve věci Paskov, úvaha nad zvýšením platby za zdrav.pojištěnce, situace ve VZP aj.


Že máš informace od člověka, který pro Babiše pracoval a tím pádem máš pocit, že máš relevantní informace tzv. z první ruky je sice hezké, ale o ničem to nevypovídá.

Nenapadlo tě, že ten člověk může být (podobně jako komunistoestebáckobijec hestroy), vůči Babišovi vědomě či nevědomě ve střetu zájmu? [smích] Že mu možná v minulosti Babiš, nebo někdo z jeho nadřízených, šlápl na pérko a on se jen snaží okopávat kotníky?


DOTAZ: Máš nějaké osobní zkušenosti s Babišem? Nebo jen zprostředkované (a tudíž možná podjaté) abys byl nezávisle a nezaujatě schopen rozsoudit, kde je pravda?

JEŠTĚ jednou připomínam:
>ve chvíli, kdy je jeho největším kritikem člověk s morálními a odbornými kvalitami Nejlepšího ministra financí ve Sluneční soustavě Kalouska (plus suita pokrytců strany TOP09, kterou společně se schlafenbergem reprezentuje), tak se mi musí v mozkovně (pokud nejsem zapouzdřeným mamelukem a bojovníkem cizích bojů) rozsvítit obrovské výstražné světlo a hlasitý alarm.


V atmosféře a kosher Systému, kde se lže a manipuluje horem dolem (viz. oficiálni info o Ukrajině a Putinovi) a nejvíce tak činí lidé a instituce, které mají plnou pusu demokracie, pravdy a lásky, si podobně jako kamarád hestroy bohužel vytváříte DOMNĚNKY a závěry, které jsou s přímém rozporu s tím, co se děje v realitě. A navíc je troubíte kolem sebe a jak sem uvedl prve, tím bojujete CIZÍ války...[smích]


Znovu ti doporučuji, aby sis vyslechl onu tiskovku a až poté soudil jaký Babiš je a koho ve skutečnosti zastupuje. Ostatně i o tom hovořil.


4 Dohody a Peace s tebou, kamaráde,

jansmith[smích]

307761

2.4.2014 14:38

RE: No, ano.

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307761

Vy byste ty 4 dohody měl nastudovat pořádně. A hlavně je konečně pochopit.

Protože v tomto vlákně jste přednesl nepodložených domněnek spousty.

Nepravdivé dogma janasmitha: Stačí očernit kritika/y a tím zajistit, že jeho myšlenky jsou potlačeny. Nezabývá se podstatou kritiku, ani polemikou s řečeným, namísto toho jansmith zaútočí na lidi. Jestli toto není vytváření předsudků a nepodložených domněnek, tak už nic.

---

Jinak Babiš skutečně nic nevytvořil. Své majetky získal podvodem a zločinem.

Miloslav Ponkrác

307765

2.4.2014 15:44

RE: No, ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 307765

"Jinak Babiš skutečně nic nevytvořil. Své majetky získal podvodem a zločinem."

No to je síla - se zájmem se ptám, koho na současné i na minulé politické scéně dle Vašich hodnotících kriterií považujete za korektního zastupitele.

307775

2.4.2014 17:03

RE: No, ano.

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307775

To záleží na definici termínu „korektní zastupitel“.

Podle mých kritérií dobrý zastupitel musí mít vnitřní motivaci sloužit zájmům země, mít morální profil a pak k tomu musí mít dar od boha: 1) mít možnost něco změnit, 2) umět a chtít to změnit k lepšímu, 3) mít koule na to to změnit k lepšímu.

Slovo korektní se v mém hodnotícím žebříčku poličku nijak nevyskytuje.

Babiš nemá morální profil, jednak své jmění získal podvodem, jednak není shcopen se ani postavit k lustračnímu zákonu. Nemá koule na to říct, ANO je politická strana, namísto toho to zbaběle nazývá politickým hnutím. A takto bych mohl napsat stovky stránek o tom, proč považuji za smůlu, že Babiše máme v politice této země. A nejspíše by média napsala stohy nelichotivých faktů o Babišovi, kdyby je Babiš preventivně nekoupil a tím jim nezavřel hubu.

---

Podívejte se třeba na některé USA prezidenty v minulosti, kteří bojovali, nebo se pokusili bojovat, s bankovní mafií. Někteří z nich zaplatili i životem.

307779

2.4.2014 20:29

RE: No, ano.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 307765

>Jinak Babiš skutečně nic nevytvořil. Své majetky získal podvodem a zločinem.

Myslím, že v tomto se silne mýlíte. Totéž by stejným stylem šlo ríct i o spouste lidí, kterí udelali kus dobré práce. To by jste musel opravdu dusledne konkretizovat. Nechápu také, co furt podstrkuje nekdo s tím zjevne účelovým STB. Samé nekonkrétní kecy. Sedel snad kvuli nemu nekdo, ublížil nekomu? Nebo dal tip na Jáchymov? Buď ať dají do tisku neco konkrétní, nebo ať drží zobáky, jinak je to jen pomluva. Já jsem také byl treba v SZM, nebo Svazarmu, a možná me evidovali i STB.

Rekneme si rovnou, že neexistuje žádná teorie, podle které by nekdo nabyl majetek vytvorený v kolektivním socialismu do soukromých rukou poctive. Každá má své vážné trhliny. Já to vnímám tak, že jsem rád, že pár firem získal on, a ne nejaký cizinec, co platí dane v cizine. Cizincu je tady dost, a mnozí vubec nejsou lepší, než ti domácí. Dokonce se chováme tak, že než bychom meli prijmout vlastního šéfa, tak si radši objednáme ze zahraničí, protože ten bude lepší. Je to nic, než zrcadlo našeho vlastního komplexu, prípadne závisti. Je treba být objektivní a dívat se i na pozitivní stránky, jinak je to nic než nemorální omlouvání. Chybí Babišovi treba radar, nebo další ptákoviny na dotvorení ješte horších závislostí, než tady máme? Delá svou práci a necpe se ruzným bratrum do análu. Drží Čechum aspoň hodnotu koruny, velmi rád bych ho menil za nekteré naše slovenské politiky. Ani proti jeho čistce v našem parlamentu bych nebyl proti. Zatím neudelal nic, co je proti naší kulture.

307789

2.4.2014 21:45

RE: No, ano.

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307789

Rozumím Vaší potřebě zpochybnit cokoli, pokud to svědčilo, že Babiš není dokonale čistý anděl. A chápu, že když to někdo říká, že se Vám hroutí svět. Že raději obviníte všechny ostatní, jen aby Babiš zůstal čistý.

Není třeba dávat příliš okatě najevo, že pracujete pro Babiše.

Miloslav Ponkrác

307795

3.4.2014 0:16

RE: No, ano.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 307795

>A chápu, že když to někdo říká, že se Vám hroutí svět. Že raději obviníte všechny ostatní, jen aby Babiš zůstal čistý. Není třeba dávat příliš okatě najevo, že pracujete pro Babiše.

Tak to je smula, nechápete v tomto vubec nic. Protože já musím líp vedet, zda pro babiše pracuju, nebo ne. Stále jsem doufal, že nejste jasnovidec a pracujete predevším s faktama.

Zvlášte vaše 1. zde citovaná veta me opravdu zaskočila. Takový celkem fajn článek napíšete, a najednou bác, konspirace jako Brno. Asi používáte nevhodnou kouli... [velký smích]

Kdo vlastne jsou ty "všechny ostatní" ? Je tak duležité, kolik jich je? To nemužu za sebe nic nesouhlasné napsat, aniž bych mel za sebou zástup nejakých slepic? [velký smích]
Neidentifikujete se tímhle spíše sám?

307800

3.4.2014 0:23

RE: No, ano.

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307800

Milý pane,

Vy jste žádná fakta nepředložil. Pouze se zaplaveluje tato diskuse snahou o relativitu, aby Babiš z toho vyšel čistý za každou cenu.

Kdybyste uvedl nějaká fakta, reagoval bych na ně.

A tím diskusi s Vámi končím. Nejen pro zbytečnost reagovat na příspěvek bez argumentů, ale také pro to, že pan Stwora si nezaslouží vytapetovat diskusi slovními emisemi bez jediného bitu informace, kromě strachu přispívajících, aby Babiš vyšel bílý jako anděl, ačkoli morálně je špinavý jako lucifer.

Howgh.

Miloslav Ponkrác

307801

3.4.2014 9:04

RE: No, ano.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 307801

>A chápu, že když to někdo říká, že se Vám hroutí svět. Že raději obviníte všechny ostatní, jen aby Babiš zůstal čistý. Není třeba dávat příliš okatě najevo, že pracujete pro Babiše.

Jenže vy pane zase jen odbočujete, když se vám neco nehodí. Proto citát opakuju. Stačí když vymeníte v citátu čistý/špinavý a pro/proti, a citát platí stejne tak dobre pro vás. Všímejte si vecnou hodnotu nejprve vašich výroku.

Najednou se prý zrovna vy chováte vecne, a já zapleveluju diskusi. Prý nedodávám fakta. Ne, skutečne nedodávám, nejsem povinen, obstarejte si je nejprve vy, protože vy jste s tím negativním nálepkováním začal.
Já jsem ten, co zde nechce automatické nálepkování na základe dojmu, instinktu, intuic a plevel s manipulací bez ohledu na stranu, to vám nejak zatím ušlo. Kdybych reagoval vaším zpusobem, tak opakuji napíšu, že jste placený nejakým babišovým protivníkem. Testujte laskave výroky na adresu jiných nejdríve na sobe.

"Diskusi" nemáte jak moc končit, když jste ji ani porádne nezačal. Vy proste zatím moc diskutovat neumíte. Nálepkujete každého, kdo nekýve s váma hlavou jako ovce.
Také mne jste tady verejne okydal, aniž to máte jak doložit. Navíc to není ani pravda. Nic o mne nevíte, jen zase veštíte. Podobná mentalita a prístup je ale velký celonárodní problém, pokud vás to uklidní.

307818

2.4.2014 14:44

RE: No, ano.

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 307761

Plácáš naprosté krávoviny, ale na to už jsme tady zvyklí, že?

Podporuj si tenhle typ "podnikání", který KAŽDOU zemi naprosto zničí.

Země má zdravou ekonomiku, jen a pouze pokud existuje konkurence. A to konkurence vybudovaná od základů, tedy lidmi, kteří něco umí a dělají to dobře. Jakmile vznikne monopol, je to dobře nebo špatně? Co myslíš?

To, že někoho hodnotíš podle toho, co o něm řekně idiot Kalousek, to ještě neznamená, že máš pravdu. Kalousek bude kritizovat každého, kdo ho bude na pískovišti ohrožovat. I kdyby to byl masový vrah.

Jakmile ta svině stbácká Babiš skoupil například všechna sila na uskladnění kukuřice, co myslíš, šly výkupní ceny kukuřice od soukromých zemědělců nahoru nebo dolů? Já to vím přímo od zdroje. Rozdíl je značný...

Tak hádej. Nahoru nebo dolů?

Jiné kydy mě nezajímají. Jen ta odpověď.

307766

2.4.2014 18:36

RE: No, ano.

jansmith1984 78.?.?.?

Reakce na 307766

Jak údajně říkával Švejk, pánové a kamarádi hestroji a Ponkráci, To chce klid.......[smích]


Pro p.Ponkráce:

Nevšiml jsem si, že bych spoludiskutéra nějak očerňoval a jeho myšlenky potlačoval. Pouze jsem mu na příkladech ukázal, že jeho názor na Babiše může být zkreslený, vyfabrikovaný mediálními presstituty ochotných a pokud s nimi konvenuje i nejlepší ministr financí ve Vesmíru (a zbytek zprofanované Topky a ODS), tak už v podstatě není o čem hovořit....[velký smích] ......

A 4 Dodody? Pokud platí první (viz. odstavec výše), tak platí také druhé, totiž že jsem žádné zvláštní domněnky nepřednesl. NAOPAK před nimi VARUJI a jako BONUS přidal i odkaz na NĚCO, co většinový občan (přesvědčen o své jediné pravdě - ostatně podobně jako západ a USrael ve věci Ukrajiny a Putina) neviděl ani z rychlíku.


Pro hestroje:

>Jakmile ta svině stbácká Babiš.....................

Takže Dohoda první a druhá: Nehřešte slovem / Neberte si nic osobně.

Máš nejvyšší čas začít Dohody studovat, kamaráde.....[smích]

A jestli šly ceny kukuřice nahoru nebo dolů, tak na to ti neodpovím, za to vím, že před pár lety stál litr nafty 15Kč a před tím 8. I za to může čert s rohama Babiš?


Před unáhlenými soudy si raději počkejme, co se bude dít po časech Kalouskovy devastace s českou ekonomikou a státní pokladnou v budoucnu a pak se uvidí.


A Peace se všemi,

jansmith[smích]

307784

2.4.2014 21:54

RE: No, ano.

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307784

Víte, co je problém. Problém jsou ta fakta. Domněnky jsou hezká věc, ale jsou to jen domněnky. To je podstata těch 4 dohod, na které se odkazujete. Já Vám je shrnu do jedné věty: „Nevydávejte domněnky za fakta.“

Domněnky se poznají tak, že používají termíny jako „může být zkreslený“, atd.

Zvláštní je, že nabádáte ke klidu a vypichujete slova jako „ta svině“, ale že sám používáte nadávky jako „presstitut“ – to Vám nevadí.

Zřejmě používáte dvojí metr. Vy můžete cokoli, druhým totéž zazlíváte.

Používání dvojího metru je jednoznačný znak, že někdo manipuluje – vědomě či nevědomě, nebo je fanatik – vědomý či nevědomý.

Myslím, že čtenáři neuchází to, že Vaše zpochybňování názorů vedete pouze jednostranně – tedy nevyplývá to ze snahy o objektivitu.

Jinak se poroučím a dále nebudu reagovat.

307796

3.4.2014 10:21

RE: No, ano.

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 307784

> A jestli šly ceny kukuřice nahoru nebo dolů, tak na to ti neodpovím, za to vím, že před pár lety stál litr nafty 15Kč a před tím 8. I za to může čert s rohama Babiš?

Nečekal jsem od tebe nic jiného. Je mi jasné, že jsi ho volil, stejně jako jsi předtím volil VV a pokaždé je to stejná písnička.

A prozradím ti tedy, že výkupní ceny šly dolů (na třetinu), protože když je na trhu monopol, tak ti chudáci zemědělci to nemají komu jinému prodat. Dokáže to tvůj propagandou vymytý mozek pochopit?

Tohle ty podporuješ a je to naprostá zhovadilost, takže alespoň vím, komu můžu poděkovat, že dostal tu svini zlodějskou do vlády, takže za chvíli to tu bude úplně v prdeli.

307824

3.4.2014 21:07

RE: No, ano.

jansmith1984 109.?.?.?

Reakce na 307824

Dobrá kamarádi, tak ste si ulevili, kromě bubáků a čertů s rohama .... a snahy to za každou cenu nějak zargumentovat, žádnou pozitivní energii nepředvedli ...... a tak si klasicky napište matice a já si napíši hadice....[smích]


A co se týče vaších faktů p.Ponkráci, tak všechno je na tomto Světě relativní a tedy i fakta, a to v závislosti na tom, kdo je předkládá, jak je poskládá, které vypíchne a které zamlčí (viz. oficiální pravdoláskářská média a informace pro pitomce o Ukrajině a Putinovi).

Předložil jste článek o Putinovi a nakonec to vypadá, že byl vlastně o Babišovi, čertovi s rohama...[velký smích] No není to legrace?


A i když vám oběma to tak nemusí připadat, tak přesto váš kamarád, a v nějaké příští debatě Peace s vámi,


jansmith[smích]

307851

5.4.2014 6:28

RE: No, ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 307824

Monopol na výkup má jistě na dodavatele větší tlak, nežli konkurenční prostředí. I on však musí ctít ono "žít a nechat žít". Monopol přece nemá sám na sebe monopol, pokud to není státní monopol a tak i on se musí chovat tržně, jinak vybudí snahu se ho zbavit a to snahu tím úpornější, čím víc nehledí na to "nechat žít". A tak ho ctít musí, je přece sám z těch dodavatelů živ, což je sám princip trhu v kapitalizmu.

Jiná věc ovšem je, vznikne-li monopol "nepřátelským převzetím" silnějšího uskupení z jiného státu, za účelem likvidace konkurence, tak jak se to událo v mnoha případech při kupónové privatizaci. To je ale ne trhem, nýbrž vlastizradou zákonodárců. Bohužel v naprosté většině případů trestně nepostižitelnou. [pláč]

307926

1.4.2014 3:34

Vampires vs. brutální lycans z Východu neschopni nabýt lidské podoby

bld 78.?.?.?

To je divné, není známa snad žádná země na světě této civilizace kde by vláda nebyla stejný podvrh jako třeba ta "u nás v ČR". Že by Kremelská byla jedinou výjimkou na světě? Kdy se to mělo stát? Kdy byl ten zlomový okamžik? Jak by to vůbec bylo možné? "Kdy se měla tamní moc jakože vymanit?

307651

1.4.2014 21:14

RE: Vampires vs. brutální lycans z Východu neschopni nabýt lidské podoby

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 307651

Je to dobrá otázka, ALE , co by na druhou stranu tedy musel udělat ruská vláda, potažmo Putin, abyste došel k závěru, že se jakože "vymanili" ? Myslíte, že by nám o tom nějaký zahraniční zpravodaj alespoň napsal ? Bude asi tedy nutno do Ruska nejlépe zajet, pobýt, porovnat a dotvořit si názor opřením se o realitu. Pokud nás to opravdu zajímá..

Všichni známe, a bohužel neustálám opakováním relativizujeme poučná a nadčasová "lidová" přísloví. Takové "kdo chce s vlky býti.." v sobě může nakonec nést více pravdy a lásky než celý hrádeček. V dnešní době proti sobě mohou navíc stát smečky tak momentálně odlišně nastavené od zažitých historických dogmat, že je človíček najednou dvojnásob zaskočen. Všichni jsme po střízlivém zhodnocení nuceni OPĚT jaksi poupravit své naučené pravdy (a <3 ).
Pokud prostě není člověk schopen své názory opřít o život v jeho veškeré kráse i zmaru,(a "ustát" to..) je nucen celý život jen žvanit, a stává se právě tím - v článku popisovaným - odrtžencem od reality. "Kdy se měla tamní moc jakože vymanit?" Zkuste to tedy zjistit sám, a napište nám o tom cenné svědectví... Já to každopádně nevím, jak jste sám právě zjistil [vyplazený jazyk]

307713

2.4.2014 13:50

RE: Vampires vs. brutální lycans z Východu neschopni nabýt lidské podoby

Trg 78.?.?.?

Reakce na 307713

Důvod proč nemůžeme přijít na tak "revoluční" emancipační okamžik lidové moci je v tom, že k tomu ve skutečnosti nedošlo a jde o pouhou imitaci, respektive dohodnutou roli v určitých hrách.

307762

2.4.2014 14:10

RE: Vampires vs. brutální lycans z Východu neschopni nabýt lidské podoby

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 307762

občas mám pocit , že je to na jistém vyšším levelu vedeno jako jedna firma, která se na "trhu" profiluje jako konkurenční, přitom je tím jen posilněna její pozice v určitém segmentu ...ovčích sýru, řekněme :p

307763

2.4.2014 14:44

RE: Vampires vs. brutální lycans z Východu neschopni nabýt lidské podoby

trg 78.?.?.?

Reakce na 307763

Ostatně jak se říká "JEDNA ruka netleská" (Obvyklou metodikou odvěkou je dosadit jak toho "pro" tak jeho "opozici", pak se může pěkně sehtá falešný konflikt jenž dopadne na ty chudáky lidi, kteří na tom nemají žádný zájem...A i na posilovací cvičení je třeba protihráče (tím posílíte oba na úkor těch, co neposilují, nemají na čem/kom procvičovat a postupovat...).

307767

1.4.2014 6:49

Len tak...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Tí debili už naozaj bláznivé huby požrali...

http://blisty.cz/art/72733.html

307664

1.4.2014 8:49

Jsem rád, že jste tohle napsal

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Svetu je predhozeno pro konzumaci hromadu filosofických fikcí, ze kterých se ale nenají, i když je bude 100x omílat. Ten kdo to delá se snaží "jen" získat strategickou výhodu.

Setkávám se s tímto jevem také, dokonce i tady v diskusi. Uvedu o sobe, že jsem človek z praxe, který dny, noci až roky strávil rešením nekdy docela težkých technických až fyzikálních, nebo i ekologických problému, tak dlouho, pokud aspoň neco nebylo vyrešeno. Na svuj účet, a ne financován nejakým sponzorem, co mu stačí predhodit plagiát. Kolikrát místo toho, aby diskuse nabrala vecne-populární smer, tak se setkám s ošklivýma nálepkama, odbočkama, "názorama" od pivního stolu místo od konstrukčního. Treba ty konspirace o haarp, e-cat, nebo wtc. Nebyl jsem schopen témer nic napsat bez toho, aby nekdo nevytáhl posmešnou nálepku. Jenže pravda není výsadou vetšiny, kterou se vetšina v roli jednotlivce ohání.

Nechuť dorešit problém se projeví jako vznik náhodné fikce. Pokud se politicky naklonují další fikce, tak opravdu není možné pro mnohé žít v realite. Pokud je lež dostatečne velká, tak nemusí být videt ani zblízka.
Vezmeme treba tyhle perpetomobilní teorie:
-trvalý ekonomický rust (=perpetum mobile, bulsheet jobs)
-prímá demokracie (=prumerování a tím stranickost)
-výroba penez z ničeho
-slučování dane s opravdu pridané hodnoty s daní s fiktivne pridané hodnoty (=skutečnou daň zaplatí za všechny pouze ti, co opravdu vytvárejí pridanou hodnotu)
-pokus o omezení výkonnosti populace pres nerešené infekce, umele nedbalou politiku vakcin, nebo LGBT projekt
-vnášení rasizmu tam, kde je puvodne zaručena rovnost pred zákonem
-nemožnost šírit i objektivní svedectví o souvislostech zejména 2.WW
-vojenské základny spravedlivé jen pro jednu stranu
Rukopis je jasný, jde o konkurenční boj o zdroje, kde lidská práva jsou jen falešnou zásterkou, i když v správných rukách jde o fajn myšlenku. Jízda z kopce a degenerace již nastrádaného ale zaručuje vyšší zisky. Je to fyzikální princip platný pro celou prírodu. Stejne tak dobre funguje v sociální rovine. Čelit tomu snad jen udržením nejen folklórní tradice, polidštením komunikace a odmítnutí nálepek bez patričné konkretizace. Sledoval jsem volební diskuse. pro vetšinu lidí je dostatečný duševní výkon nalepit nekomu nálepku. Pak se ale nedivme, že nás nekterí mají za ovce a vesele si urvou, co je zrovna po ruce. Jeden den je prezident nezávislý, a po zvolení už není, když nemusí, zaskočí jen ovce zavrením vrat. Všechno tolerovat nejde, jinak začne být život spíš fikce jako merítko jeho kvality.

307673

1.4.2014 19:27

RE: Jsem rád, že jste tohle napsal

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 307673

[sticker] typický Mr, SCIENTIST [vyplazený jazyk] [/sticker] ! problém je, že blb si těžko dokáže vůbec představit ,že na druhé straně internetové diskuze sedí někoho, kdo ho informačně nebo snad i intelektově přesahuje. Není to pro něj automaticky diskvalifikační situace, avšak jen potud, pokud nemá potřebu se neustále srovnávat. Ta je vlastní především blbům, kteří začali alespoň tušit ,že jsou sami blby.Což je samo o sobě popření fyzikálních zákonů. Těm je třeba i zatleskat. Tudíž to neberte tak vážně, a diskutujte s těmi, se kterými se to dá, a mějte svou hlavu. V tomto aspektu o vás strach nemám [smích] ! Kdo vám chce naslouchat, naslouchá. Kdo ne, pro toho nestojí za to psát. Je to všechno ve své podstatě přeci TAK jednoduché , když se odbourá to pitomé novodobě mesiášství. I vy si jistě svých informací ceníte a občas je nadhodnocujete,tak jak to dělá každý člověk sledující nějaký vyšší cíl. Jen to nesmí přerůst do přílišného zaujetí jedním směrem a lpěním jen na tom svém, což se úzkoprofilovým odborníkům bohužel logicky často stává. Takový člověk je pak nejen ze svého pohledu pro společnost nesmírně přínosný, ale pro většinu občanů zcela nepochopitelný, a tudíž onálepkován. Tak to dělá každý, kdo nezná detaily a souvislosti. Každý jsme občas nucen nálepkovat. A každý jsme občas kokot. Ale s tím se tak nějak počítá, ne ? [mrknutí jedním okem]

307707

2.4.2014 19:42

RE: Jsem rád, že jste tohle napsal

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 307707

Ok, každý máme nejakou míru treba duslednosti, kterou se projevíme navenek. Já to samozrejme nepsal jako stížnost, spíše jako souhlas s autorovým postrehem, že príliš mimo lidí žije tím, že ujelo z reality. Troufám si také ríct, že nejsem úzce specializován, zajímá me hromada souvislostí.
Množství svých reakcí neplyne z toho, že bych se chtel hádat s osobou, která se mnou nesouhlasí, to bych se s ní dále nebavil, ale proto, že portál je verejný, a koho to zajímá, muže si prečíst, co si o tom dále myslím, a že to nenechávám hned jenom tak, jako když hurvínek vyhraje válku. Nutím tím samozrejme k projevu i náprotivek, který reaguje dost ruzne.

307787

2.4.2014 13:16

RE: Jsem rád, že jste tohle napsal

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307673

A to je důvodem, proč brzy bude zakázáno mnoho názorů.

Protože euroatlantická civilizace se domnívá, že realita se řídí názory lidí.

Je problém s nepřizpůsobivým etnikem? Vyřešíme ho zakázáním rasistických názorům na ně. Problém vyřešen.

Je problém se zdravím poškozených dětí po koňských dávkách vakcín dávaných dnešním sotva narozeným dětem? Budeme kriminalizovat rodiče, kteří odmítnou vakcinaci. Problém vyřešen.

Nelíbí se nám, když někdo poukazuje na problém v realitě? Ostrakizujeme takového člověka. Problém vyřešen.

---

Právě akademický přístup vede k tomu, že k obrovské ostrakizaci nehodících se názorů. Už nyní je v českých zákonech řada paragrafů, které trestají názory.

A bude se to rozšiřovat. Protože ve společnosti, která se domnívá, že cokoli se vyřeší ostrakizací nesouhlasícího člověka, pak se to promítá a ještě teprve brutálně bude promítat v trestním právu. Vznikne velmi zvrácená společnost.

---

Má to i jiný důsledek. Lidé se domnívají, že problémy vyřeší dosazením správného člověka do vlády. Ono jim to jaksi nefunguje, ale víra lidí je neutuchající. Osud se jim tak trochu směje do obličeje, a do vlády se dostávají čím dál větší škoditelé, jak třeba Babiš, Sobotka, Zaorálek, atd.

---

Řekl bych, že euroatlantická společnost si hraje na Boha. A myslí si, že realita se tvoří postupem: „A Bůh (USA, Evropa, NATO, Německo, Francie, Izrael) řekl slovo a řečené se stalo.“

Řekl bych, že ateismus nevedl k vládě a používání rozumu, ale pouze ke zbožštění sama sebe a k domněnce, že lidé jsou bozi a jejich slovo přebije realitu. A když Obama řekne, tak i fyzikální zákony se změní. Ke štěstí fyziků zatím ani Obama, ani Izrael, ani Merkelová, ani bankéři v pozadí nepocítili potřebu měnit fyzikální zákony natolik, že by fyzici museli začít odznovu. (Konec ironie)

---

Tragédie celé společnosti je, že neuznává realitu. Stejně jako komunisté neuznávali realitu, protože „poručíme větru dešti“, tak neokapitalismus neuznává realitu rovněž. A tím zabraňuje sebereflexi a možnosti zlepšení. Tedy míří do katastrofy.

Miloslav Ponkrác

307757

1.4.2014 20:36

Divadlo

omega13 217.?.?.?

žijeme ve světě kde pod zdánlivou rovinou událostí se nachází jiná rovina těchto událostí, pod ní další a další .. my zde jsme rádi, když alespoň zamlženě vidíme druhou a tušíme třetí vrstvu.

Už skoro čtvrt roku sledujeme události v Ukrajině ( panbů ať je s nima!! ), a já začínám mít pocit, že sledujeme podivné divadlo.

Tady někde byl takový humorný telefonát mezi Obamou a Putinem .. první náznak..

Sledujte, co se děje ... Bouře na Ukrajině jejichž nepřímým důsledkem je spolknutí Krymu Ruskem. Podle všech náznaků se Rusové nemíní na Krymu zastavit. http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/331970-resenim-pro-ukrajinu-je-federalizace-prohlasil-lavrov.html
Někde jsem četl trochu výstižnějsí článek, (Rusové v podstatě diktovali, za jakých podmínek /federalizace, jinak je budeme chránit po našem/ jsou vůbec ochotni dále jednat ), ale už ho nemůžu najít. Kdyby za majdanem stál Putin, bylo by to mnohem logičtější.

Nemyslete si, že ohledně Ukrajiny někomu kromě ukrajincům fandím .. Chápu a souhlasím s tím, že Rusko takto muselo (no, nemuselo, ale šachy jsou složitá hra) jednat, ba dokonce, že všechny esa mělo pro tento krok v ruce (lidsky pochopitelná ochrana "svých", strategické udržení základny, fašisty v Kyjevu, Amiky všude kolem svých hranic ..)

Obamovo trapné koktání v Haagu http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3721-obama-bojim-se-vybuchu-jaderne-bomby-na-manhattanu
(to "přeřeknutí" asi výbuch odloží ). (bylo tam toho více, opět nemůžu dohledat .. v podstatě nějak zametá Rusko pod koberec .. "věřím, že nebudou dále postupovat atd .. co to hraje proboha ?

Ohledně výbuchu - přeřekl se úmyslně ? doufám, že jen pozřel lysohlávky, protože jinak je svět v temnější zádeli, než jsem si myslel .. Varuje Putina před událostmi které skoro nemá možnost ovlivnit ??

No jak říkám, vrstvy jsou mnohé, ale začínám mít dojem, že ani náš "nemaistreamový" pohled neobsáhne jejich hloubku. Kdyby majdanisty cvičil osobně Vladimír, tak dnešní situace vypadá logičtěji.

307710

1.4.2014 20:56

RE: Divadlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 307710

Ono tých prerieknutí bolo v poslednej dobe viac.
Čo mňa z tých "prerieknutí" najviac podesilo - ruský systém "Perimetr" je zrejme opäť aktívny. Je to plne automatický raketový systém "mŕtvej ruky", automatickej raketo-jadrovej odpovede.
Je to v podstate onen povestný "čierny kufrík" namontovaný na raketu a automaticky odpálený, pokiaľ zistí v svojom okolí jadrový výbuch - za letu vydáva povely pre odpalenie ostatných strategických rakiet. Šachty, vysoko odolné, sú rozmiestnené hlavne okolo Moskvy.

307712

2.4.2014 17:18

RE: Divadlo

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 307710

Ukrajina dělá už 10 století chybu, že si neuvědomuje, že je nárazníkové pásmo mezi velkými mocnostmi. Jeho politika by tomu měla odpovídat.

Nechá-li se Ukrajina libovolnou ze světových velmocí zneužít pro jejich cíle, pak to Ukrajina neustojí. Cílem Ukrajiny měla být striktní a puntičkářsky přesné a naprosto stejně vyvážené chování k naprosto všem velmocem.

Zároveň měla Ukrajina omezit vnitřní pnutí a nesoulad uvnitř země. Jsem přesvědčen, že federace je k tomu jedna z nejlepších cest. Historicky federativní státy se ukazují jako nejstabilnější (USA, Švýcarsko) a nejdemokratičtější.

Nicméně toto je minulost. Kyjev se nechal zneužít USA a NATO k jejím cílům, už Ukrajina dobrou šanci budoucích 100 let.

Ukrajinci se dobře mít nebudou. Projeli to. Je třeba mít strategické uvažování, ne jenom pušky a samopaly.

307781

2.4.2014 17:25

RE: Divadlo

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 307781

Souhlas.

307783

Tuto stránku navštívilo 4 994