Diskuze k článku

Alexandr Dugin: To je velká válka kontinentů (1. část)

Příspěvků 62

26.2.2014 3:40

Propaganda jak delo....

nz 99.?.?.?

nebo jeste lepe receno jak "Car-puska".
http://www.dailypaul.com/313177/video-i-am-a-ukrainian

Primo ucebnicovy kus. Proto jsem predal tez stranku, kde jsem to nasel; jsou tam nazory ctenaru - to je DULEZITEJSI nez to fastasmagoricke a vsivacke video. Z toho okamzite uvidite, ze Americane nastesti NEJSOU blbci, alespon ne vsichni. Bylo by dobre aby to videlo co nevice lidi. Je tu nadeje, ze zdaleka ne vsichni se nechaji opit rohlikem!

Opravdu, tohle by melo byt na vsech pionyrskych nastenkach.
Rozhodne bych nechtel byt propagandistou; maji to stale tezsi.

305367

26.2.2014 5:33

RE: Propaganda jak delo....

timur 85.?.?.?

Reakce na 305367

no - na pochopenie - jedna a druhá strana je v tom, kto mocensky tieto strany zastupuje, a kto im doma dovolí konať tak, ako konajú, kto a kam danú spoločnosť vedie, a ako ju zneužíva a v koho prospech

305368

26.2.2014 5:42

RE: Propaganda jak delo....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 305367

>Primo ucebnicovy kus.
Nevim, k cemu to slovo "ucebnicovy" prirazujete. Nevyplyva to ani z vaseho dalsiho textu. Jestli k tomu, ze to video je prodemonstransky zamerene, anebo ze tim odsuzujete onu jednostrannost.
>Americane nastesti NEJSOU blbci, alespon ne vsichni. Bylo by dobre aby to videlo co nevice lidi. Je tu nadeje, ze zdaleka ne vsichni se nechaji opit rohlikem!
Vsichni, kdo video uvidi, by meli nejdrive odpovedet na nekolik otazek (zejmena prave Americane):
1)Byl Janukovyc zvolen v radnych svobodnych volbach?
2)Vzesel nynejsi tzv. parlament ze vseobecnych voleb anebo jenom z te hrstky na majdanu, protestujici proti oficialne zvolenemu politickemu smeru?
3)Vyjadruje ta hrstka na majdanu i prani obcanu (treba na vychode Ukrajiny)?
4)(Kazdy clovek i spolecnost ma zit podle toho, na co ma prostredky, dispozice, tedy veskery potencial.) Ma Ukrajina ony prostredky, tedy dispozici, tedy potencial pro zivot, ktery si preje a pozaduje majdan? Ted nemyslim primo na jeji dluh, i kdyz prave ten dluh je nejdulezitejsim faktorem nynejsiho reseni, nybrz veskere prostredky (dispozice), jako prumysl, infrastrukturu atd., tedy veskere prostredky pro styl zivota, jaky maji na majdanu vysneny?
>Opravdu, tohle by melo byt na vsech pionyrskych nastenkach.
Souhlasim. Ale aby si kazdy nejdrive odpovedel na ty otazky.
>Rozhodne bych nechtel byt propagandistou;
Tim uz jste.

305369

26.2.2014 12:57

RE: Propaganda jak delo....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 305369

Vítězství ve volbách 2006 - 32%, 2007 - 34%, 2012 - 30% (oficiální výsledky - je zajímavé jak podpora roste a klesá směrem východ<->západ země), takže při posledních volbách 70% obyvatel nevolilo Janukovičovu Stranu regionů. Ve chvíli, kdy se otočil zády k Evropě, rozhodli se dát najevo svoji vůli. Vzpomeňte si jak to začalo, jako relativně pokojné demonstrace proti jednání vlády. Žádný "majdan" nic nepožaduje, to jen velká část Ukrajinců (určitě ne všichni) si přeje žít alespoň tak jako jejich západní sousedé. Udělejte si nejprve představu o životě obyčejných Ukrajinců i o životě na venkově, než začnete vynášet své soudy. Při mnoha příležitostech jsem oprášil školní ruštinu a dal se s nimi do řeči. Nezajímá mě až tak obraz v médiích, ale zajímají mě ti lidé. Myslím, že jejich přání lze pochopit. Nejsem tak naivní abych si nemyslel, že vliv ze západu či východu má na zřeteli jen dobro obyvatel Ukrajiny, pokud se o toto území handrkují posledních 500 let, není to dnes jiné. Rozhodnutí dát se Euroasijskou nebo Euroatlantickou cestou by mělo zůstat na Ukrajincích. Otázkou je jak se zachová menšina pokud si většina prosadí svoji vůli - ať už se ta většina přikloní na kteroukoliv stranu. Pokud je země rozdělena národnostně, politicky i územě, není jim do budoucna co závidět.

305386

26.2.2014 19:23

RE: Propaganda jak delo....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 305386

Ano, Ukrajina je typický příklad, kdy obyčejní lidé slouží jako "užiteční idioti" nebo "kanonen futer" pro mocenské zájmy elit.. Oni neumírají za "svobodu", ale za zájmy elit, zde USA. Bohužel, oni to neví-nevidí (jak my v 1989), a až to uvidí, většinou je už pozdě.. Jedině si lze přát, aby to Putin ustál a vrátil to USA (pozor - USA elitám, ne obyčejným americkým lidem) i s úroky. To je ten souboj kontinentů. Držme mu pěsti.. [cool]

305409

27.2.2014 6:10

RE: Propaganda jak delo....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 305409

Jedna věc jsou dějiny a druhá ideologie. Ukažte mi v dějinách jednu jedinou událost, která by se nedala interpretovat stejně jako Vy interpretujete změny na Ukrajině a u nás. Moje přání je, aby si ukrajinské elity vybudovali vlastní pozici a nepodlehli zcela těm ruským či euroatlantickým. Každý stát slouží elitám, to už je princip fungování státu, jde o to jaké podmínky a možnosti jsou v rámci tohoto vztahu vytvářeny pro široké vrstvy obyvatel. Tak laskavě srovnejte občanské svobody a životní úroveň v různých částech planety. Ti Vaši "užiteční idioti" se prostě chtějí jenom mít lépe, nebo alespoň mít tu možnost a to je hnací silou dějin.

305430

27.2.2014 19:26

RE: Propaganda jak delo....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 305430

Máte pravdu v tom, že takto se dají inrepretovat (skoro ??) všechny revoluce čí převraty atd... Jenže ono to tak DOOPRAVDY je - všechny takové situace slouží SVĚTOVÝM elitám, aby dobyly další kus světa či si někde upevnily moc či oslabily protivníka. Která revoluce ve světě nebyla někým zneužita proti těm, kdo v ní bojovali??? Prostě do dnešní doby všechy významné světové události byly směřovány k nastolení NWO. Už to chápete?? Lidé jsou jen zneužiti-využiti pro cíle jiných, ať bojují za cokoliv..
Resp. napište, která revoluce opravdu slouží lidem - snad jen Kubánská, kde USA neuspěly, tak aspoň Kubu rdousí embargem. Nebo Íránská - dtto. Zkuste se podívat na to mýma očima a třeba mi dáte za pravdu. Ideály jsou krásná věc, ale NESMÍ být někým zneužity.. A podle mě (skoro) VŽDY byly - světovými elitami..
[cool]

305459

25.3.2014 15:02

RE: Propaganda jak delo....

Lukas Luxembourg cafeomboesch (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Reakce na 305459

Ja s tim souhlasim, ale ctu si tu uz tak hodinu a zarazi mne, ze tu nikdo nezminil nas pripad...tim myslim CSSR my vsichni jsme svobodni jen diky podobne revoluci. Pokud by jsme takovou revoluci neudelaly a nestaly se svobodnou zemi, tezko by tu z vas nekdo pronasel nazory v teto podobe.

307354

25.3.2014 17:53

RE: Propaganda jak delo....

Ríša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 307354

Lukasi Luxembourgu, kde jsi prosím chodil na základní školu, že tak dokonale ovládáš český jazyk? Přece jen, i v krajním rozčilení kdy člověka políbí Melpomené a Kalliopé, dá se si po sobě napsaný text přečíst, mírně se zamyslet a snažit se vychytat alespoň ty nejhorší hrubky!!!
Pro příště Ti Lukasi přeji šťastnější ruku i oko při psaní, méně chyb a snad i o něco více ducha do příspěvku...
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

307359

26.2.2014 13:31

RE: Propaganda jak delo....

nz 99.?.?.?

Reakce na 305369

Nikoliv, propagandistou nejsem, nemam na to svedomi. Ukazuji na bezzubost tezkotonazni propagandy ktera se snazi s nami amykat, at v EU ci v SA. Ten samy smejd zapadni hypokracie.

Dalepak se snazim neznalym stredo-Evropanum priblizit pravy a zdravy americky charakter. Mnoho ze zminenych nad nim bez blizsi a osobni znalosti lame hul. Takze to ma I vzdelavaci poslani.

Ty otazky ktere si kladete vypadaji logicky, ale neni na ne cas - ty mely byt polozeny a odpovezeny organizatory podvodu jmenem "mejdan" pred tim nez k nemu doslo; ve vzduchu je akce mily priteli. Uz je na to nejvyssi cas!

305390

26.2.2014 7:27

Vzdat leningrad?

tomas2 62.?.?.?

Bylo jasne receno hitlerem, ze kdyby se obranci vzdali nechal by leningrad rozbobradovat do zakladu. Srovnat se zemi. Zesolit pudu. Jestli tohle nevi sami rusove tak je to smutne...
bohuzel kdo nezna historii je odsouzen ji opakovat..

305371

26.2.2014 8:12

RE: Vzdat leningrad?

gippius 88.?.?.?

Reakce na 305371

Jak Dugin, tak i všechny reakce Ruska na dění v Ukrajině v poslední době prostě vnucují pocit, že Rusové jsou vlastně bezradní a stejně jako na jaře 1941 si opět něco iluzívního namlouvají. V tom se nejspíš /bohužel/ nemýlíte.

305373

26.2.2014 10:14

RE: Vzdat leningrad?

timur 85.?.?.?

Reakce na 305373

veru tak -

305377

26.2.2014 11:25

Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 305377

Proč ne? Ambicopzní hlupáci kteří chodí k urnám zapomínají, a tak se může kocourkovská historie stále opakovat dokola. Třeba to dnešní "česko", to je již opět dokonalý protektorát Bohmen und Mahren jako v roce 1941, včetně reklamy na protektorátní film Eva tropí hlouposti na plagátech u Metra. Kdo by ještě před dvaceti lety řekl, že se to může znovu a zcela stejně takto tzv. "zesrat" ?

Zkuste:

- Floda Reltih : Můj boj.
- Klimov: Boží národ.
- Protokoly sionských mudrců.

V roce 1941 oddělali nejlepšího Goje. Koho oddělají v roce 2014 ?

305383

26.2.2014 21:02

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 305383

Ach jo, jsem si prvnich par vterin myslel ze si konecne neco noveho zajimaveho prectu... [velký smích]

305418

27.2.2014 2:27

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 305383

Marně pátrám v paměti. Který byl ten nejlepší goj, kterého oddělali v 1941?

Zase, mohu dosvědčit, že tu oddělali fůru dalších dobrých gojů. No co, nic neskončilo, pomalu to pokračuje

305428

27.2.2014 9:53

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 305428

Ve jednačtyřicátým toho výšeuvedenýho goje /!!!/ škrtli tužkou ze seznamu v Berlíně. Skončil v jedný známý pražský zatáčce v Holešovicích až ve dvaačtyřicátým, protože ti slováčci, co na něj poslali z Londýna, skoro rok ošukávali pražská děvčata, a na svou misi v podstatě tzv. "srali". Stejně to pak dopadlo jako groteska od nějakejch amatérů, a když se postřelený subjekt začal zotavovat v nemocnici, musel spěšně přijet další odborník, opět z Berlína, a oddělat ho podruhé, tentokrát sulfonamidy. Slavný Bojovník proti nacizmu pan Čurda se pak stal díky gestapu do konce války milionářem, a to ostatní už asi znáte mírně překroucený z Dějepisu, který napsali jako vždy "Vítězové" ..

305437

27.2.2014 12:37

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

olaf 85.?.?.?

Reakce na 305437

Me by tedy zajimalo odkud jste cerpal , nejake materialy ze kterych by slo to co pisete nejak potvrdit.

Dik

305443

27.2.2014 14:39

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 305443

Zkuste Orwel, 1984. Jakýsi pan Vinston, zaměstnanec ministerstva tamější propagandy tam popisuje, jak a proč se přepisují Dějepisy, a jak se zachází s daty které vyhovují, a které naopak nevyhovují. Dnes je samozřejmě Pramenem Vědění internet a wikipedie, a realita proto definitivně ztratila svůj dřívější smysl.....

305446

27.2.2014 14:43

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 305437

Čekal bych tady cokoliv. Ale, že tady bude nějaký b l b naříkat nad utracením té swině Heydricha, to by mě ani ve snu nenapadlo. [bliji]

305447

28.2.2014 12:39

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

hc 90.?.?.?

Reakce na 305447

Napsal to blbě, ale... Je otázka, který Heydrich byl cílem atentátu. Jestli Heydrich - Říšský protektor Čech a Moravy nebo Heydrich - náčelník Sicherheitsdienst (zpravodajské služby SS). Jedna "konspirační teorie" tvrdí, že zpravodajci Heydrichovi začal docházet rozsah infiltrace např. Abwehru (vojenské zpravodajské služby) západními agenturami. A proto byl zlikvidován.

305496

28.2.2014 15:26

RE: Jsme krmeni stále stejným svinstvem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 305496

S Reinhardem jako říšským protektorem odešel z čech definitivně pořádek, a již se nikdy nevrátil. On byl ale a asi i jako zpravodajec něco jako absurdní loupeživý rytíř: Zvědavý, nenasytný, ale důvěřivý a navíc děvkař. Vždy mne mrazilo, když jsem někde četl jeho dětské otázky, jako třeba:

Proč mám jezdit mezi svými čechy v panzervágenu?

O jeho v podstatě lidské jednoduchosti až primitivitě hovoří i jeho ošetřující lékaři z pražské nemocnice kde se ocitl po atentátu. V druhé světové bylo všechno absurdní, / jako všechno vždycky mezi vyvolenými /, třeba ty následující Lidice, při jejíž likvidaci velel mezi jinými i jistý sovětský major NKVD... / a tak bych zase doporučil při studiu tohoto problému starýho osvědčenýho a výstižnýho Klimova, "Boží národ", který to podle mne jako taky deprivant, což jest v těchto případech klíčové, všechno naprosto dokonale znal podle sebe.../

305507

27.2.2014 15:46

RE: Vzdat leningrad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 305377

Tato reakcia je typicky slovanska. V zasade verime v dobro cloveka, v jeho dobru stranku. Taki sme. Ked nam niekto robi zle, do poslednej chvile verime, ze to je len docasny stav, sme z toho zla zmateni- nechapeme ho, stale ho ospravedlnujeme az do krajnosti. Je to nase slovanske SVEDOMIE, ktore ine rasy nemaju vyvinute, dokonca na to nemaju ani slovo (pomenovanie). Je to priznacne u nebielych ras a aj tam, kde su tmave a biele zmiesane.

305450

26.2.2014 11:59

RE: Vzdat leningrad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 305373

Rusové od perestrojky nemají všechno ve svých rukou, resp. část má v rukou dobře maskovaná svoloč placená ze Západu. Pátá kolona je jako koule na noze. Přesto je nesrovnatelné, co mohou a dělají oni a co třeba my. Nebo Ukrajinci.

Vemte si třeba Janukovyče. Byl to jen nerozhodný slaboch, lidumil, na kterého si zkoušel hrát a jako zabránit krveprolití, nebo všechno řídil tak, aby prohrál (jako třeba Gorbačov)? Pokud jste zvolili C) jako správnou variantu, kdy jste si tím začali být jisti? V Rusku jsou tyhle maskovaní Janukovyčové, skrývající se za řadu lidsky pochopitelných důvodů, taky. Co dělat? Čistku jako za Stalina?

Když se zeptáte obyčejného Rusa, nejspíš bude překvapený, že jste na jeho straně, a vy zjistíte, že ví to samé, co my.

(Považuji za velmi dobré to udělat a povzbudit je, že aspoň morálně nejsou sami - pokud vám na nich záleží, udělejte to. Stále žijí ve stínu své chyby v roce 1968 a v důsledku toho volí opačný extrém - nevměšovat se za každou cenu. Každá situace je ale nová a správná volba vyžaduje svobodu. Oni jsou ti, kdo jsou napadeni a měli by se bránit, aby přežili.)

Putin to jistě také ví. Udělal kdysi několik marných pokusů se skamarádit se Západem. Momentálně k situaci na Ukrajině mlčí. Dává to nejlepší možnosti a nevyjeví svůj úmysl předčasně. Věděli byste vy, co by měl dělat?

1) Anektovat celou Ukrajinu (odporující banderovce postřílet).

2) Anektovat rusky mluvící část Ukrajiny.

3) Ponechat Ukrajinu (prozatím) svému osudu.

4) Něco jiného. Co?

305385

26.2.2014 14:31

RE: Vzdat leningrad?

gippius 88.?.?.?

Reakce na 305385

...to nemám tuchy, východní část území by ale měla zůstat v ruské sféře vlivu, to je pro Rusko myslím přímo nutné. Vím ale naprosto jistě, že v prvé řadě je načase podniknout takové kroky, které spolehlivě zabrání opakování ukrajinského scénáře v Rusku.

305391

26.2.2014 15:44

RE: Vzdat leningrad?

jirive 83.?.?.?

Reakce na 305391

To není tak jisté, Putin nepřemýšlí zkratovitě jako hlupáci v USA, ale v dlouhodobém horizontu. To, co se momentálně jeví jako krize pro Rusko, může po volbách být pro ně výhrou, až lidé prozří. Věřím tomu, že pravda a láska opravdu zvítězí, protože mediální válku USA již prohrávají i na své půdě. Jediné, co může totálně vyhrotit konflikt je napadení východu Ukrajiny západem. Věřím v silné spojení Rusko-Čína-Německo. I Angela už chápe roli USA v mezinároním právu a ani jedna z těchto zemí se již strýčkem Samem nenechá zatáhnout do války proti sobě...

305393

26.2.2014 17:36

RE: Vzdat leningrad?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 305393

Bohužel, Angela je loutka - skutečný potenciál Německa je daleko vyšší, nežli Angele kdy Loukáři dovolí nastolit. Německo se navíc vyhřívá na pozici, kdy si jej všechny strany (JůYsEj, Rusko, Čína, rozvojový svět...) předcházejí. A úkrokem na jakoukoliv stranu může Německo jen ztratit.

Pro Rusko je nejlepší kartou s Krymem trvat na co největší autonomii Krymu v rámci Ukrajiny.
1) Pokud by Krym ze svazku s Ukrajinou vystoupil, ostatní ruskojazyčné ukrajinské etnikum by už mělo proti sobě velkou přesilu "Západoukrajinců". A Rusko by muselo řešit, jak udržet vliv v nejrozvinutějších částech Ukrajiny - tj. na Východ od Dněpru.
2) Navíc by Rusko insistováním na nezávislosti Krymu a Východodněpří pak těžko mohlo aplikovat tvrdou antiseparatistickou politiku vůči Dagestánu, Tatarstánu a dalším časovaným etnickým (a Západem pak lehce iniciovatelným) bombám uvnitř své federace.
3) Dále je pro Rusko veledůležité udržet vliv i v převážně ruskojazyčném černomořském přímoří Ukrajiny = strategický přístav Oděssa + hranice s EU v Dunajské Deltě.
4) Dalším kamínkem na vahách je osud Podněstří, které je ze severu ohroženo ukrajinsko jazyčným pohraničím. Ztrátou Podněstří (resp. odchodem ruských mírotvorců z tohoto původně moldavského území) by Rusko ztratilo šanci blokovat vstup Moldávie a i Ukrajiny do EU a Paktu NATO.
5) S tím je spojený i kamínek v podobě Gagauzie, která prozatím shlíží rovněž k Rusku a úspěšně blokuje posun Moldávie (i Ukrajiny) směrem na Západ. Gagauzové rovněž si přejí vstoupit do Euroasijské Unie Vladimira Vladimiroviche.

Všechny tyto kamínky hrají ve prospěch Ruska, ale jen do chvíle, dokud je Rusko nebude muset proaktivně zachraňovat. A dokud jsou hrozbou pro Predátory a jejich ukrajinské Baderovce a Shabes/Goj/im. Jakmile by Rusko dovolilo jejich odjištění a explozi, vázalo by to ruské síly a energii mimo ruské hranice.

Vložený obrázek

Btw. Minulý týden již ukrajinští banderovci stříleli po autobusu, který jen tranzitem přes Ukrajinu na lince z podněsterského Tiraspolu do Petrohradu. Zejm. pro Podněštří je nejdůležitější, aby mělo záda kryto stabilním ruskojazyčným Oděsským regionem. Jakékoliv problémy v Oděsse by povzbudily moldovavské revanžisty, kteří by neváhali Podněstří attackovat z JZ a Banderovce, kteří by proti před dvaceti lety Rusy hrdinně osvobodzenému Podněstří vytáhli nyní s nadšením v západním žoldu ze severu.

Nejde proto jen o Krym čí o Východ od Dněpru. Hraje se o hodně: Oděssu, Dunajskou Deltu, Gagauzii a hlavně Podněstří - a o možnosti Ruska k blokování vstupu Moldávie i Ukrajiny do Paktu NATO a k EU!

Vložený obrázek

305397

26.2.2014 20:11

RE: Vzdat leningrad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 305397

Velmi dobrý příspěvek, správný postřeh o Angele Merkel, jen mapa etnického rozdělení Ukrajiny neříká vše, je tu ještě dělení jazykové - mnoho lidí, kteří se hlásí k ukrajinské národnosti mluví rusky:

Vložený obrázek

Pro nacionalisty ze západu to ale nejsou ti správní a opravdoví Ukrajinci. Na východě situace dále houstne, v Sevastopolu se objevují betonové panely, blokující silnice, lidé očekávají příjezd "bojeviků" z Pravého sektoru, kteří slibují Krym osvobodit od ruského vlivu. Rusové prý budou utíkat z Krymu jako krysy. Místní formují domobranu, do které přijímají členy bývalého Berkutu.

305412

26.2.2014 23:08

RE: Vzdat leningrad?

xml 195.?.?.?

Reakce na 305412

cit.: "očekávají příjezd "bojeviků" z Pravého sektoru"

A to nemusím hovoriť, že podľa Valentyně Lyulyi je z Asociace pro mezinárodní otázky sú členovia Pravého Sektora sú židia.

Ktorýže to bol vysoký nacistický pohlavár tretej ríše čo po príchode zo zjazdu strany kričal doma do zrkadla špinavý žid?!

305424

27.2.2014 6:15

Proč asi mluví rusky?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 305412

Jestli-že v úřadech, armádě a vzdělávacím systému desítky let preferujete jazyk "okupantů". Jak to asi dopadne s tím původním?
Tem tlak ani nemusí být politický, stačí kulturní. Kolik čechů v pobělohorských čechách a na konci 19.stol mluvilo německy?

305431

26.2.2014 19:00

RE: Vzdat leningrad?

gippius 88.?.?.?

Reakce na 305393

Nechci být pesimistou, ale opravdu nemám ani v náznaku pocit, že by lidé měli nějak "prozřít". A i kdyby, jsou tak válcovaní reálným kapitalismem, že fakt nemám tuchy, co by měli podniknout proti rozšiřující se globalizaci v režii KFO. To nejspíš není tak jednoduché, jako jít na Majdan a házet molotovy, zvlášť když chybí významná síla, která to zpovzdálí podporuje. S tím Německem jste, bohužel, nejspíš mimo, vždyť v kauze Ukrajina hrálo podstatnou roli. Je možné, že Angela chápe, ale jakmile by začla zlobit, tak se prostě nahradí jiným "evropanem". Je prostě zjevné, že Rusko žel tahá za kratší konec. Má ale v kapse trumf ve formě zatažení kohoutů /nejen ropných a plynových/ Ukrajině. Tam se může ukázat "síla" ukrajinské "svobody". Výsledkem by ale mohly být jen větší výdaje Bruselu, což bychom platili všichni.

305407

26.2.2014 18:27

RE: Vzdat leningrad?

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 305385

Ano, kamarádit se Západem Rusko nemůže. Leda, že by se dobrovolně vzdali své suverenity a poskytli celou zemi, všechny suroviny atd.. Západu. [chechtot]

Dospěl jsem k přesvědčení, po jisté době naprosté nečinnosti Ruska v meznárodní sféře, že si přece jen Rusové uvědomili v jaké situaci se nacházejí a co je potřeba urychleně udělat pro svoji záchranu. Kdoví, zda není pozdě. Vidím jejich rychlé tempo ve zbrojení, vidím, že usilují o různá voj. partnerství a hodlají podepsat s mnoha zeměmi dohody o vojenských základnách. Jako poslední zprávu jsem zaregistroval, že uvádí do bojové pohotovosti svá vojska, vzhledem k situaci na UA. Uvidíme.

305403

27.2.2014 10:04

RE: Vzdat leningrad?

jirive 83.?.?.?

Reakce na 305403

Ale vždyť už spolu kamarádí - co se týká hospodářství. Německo je na ruských zdrojích momentálně velmi závislé. Proto pevně doufám, že pokud dojde k vyhrocení situace, ani USA nejsou schopny toto spojení rychle přerušit.

305438

27.2.2014 11:29

RE: Vzdat leningrad?

slak 77.?.?.?

Reakce na 305438

Snad si myslíte že egregory zajímají amíci doma, ne? Natož němec s euálkou. Jo vykýblený, to ano. A přerušení zdrojů nejenom až total by je dojal ke křečím ze smíchu a sakra potěšilo.

305440

26.2.2014 10:50

RE: Vzdat leningrad?

dovsed 159.?.?.?

Reakce na 305371

čo si tu páni drukujete? V článku je jasne napísané kto daný výrok povedal a taktiež reakcia Ruska na toto je tiež veľmi známa takže Rusi v tomto prípade aj p.Alexandr Dugin zastávajú jasný postoj k takto debilnej provokácii.

305380

26.2.2014 10:34

Je to jako v hospodě

Cecil 178.?.?.?

Pan Dugin má v lecčems pravdu. Skoro ve všen, ale je to bezzubé.
Jestliže jedna strana konfliktu jedná jako prase, nemůže druhá strana nereagovat. Je to stejné, jako v hospodě. Ten kdo provokuje, popichuje, ten nepřestane dokud někdo nevstane a nedá mu přes hubu.
Větščinou se ukáže, že ten vejtaha je jen obyčejný posera.
A stejně to platí v mezinárodních vztazích.

305378

26.2.2014 18:17

RE: Je to jako v hospodě

jirive 83.?.?.?

Reakce na 305378

Také se to dá brát zjednodušeně jako v boxu. Nejdříve přečtete protivníka, povolíte, aby nabyl sebevědomí a ztratil koncentraci - kontrem mu dáte KO. Putin má rozhodně větší koule než celá ta anglosasská sebranka dohromady, o to bych se nebál...

305401

26.2.2014 10:45

Dokonalá analýza současné situace včetně výpovědí skutečných špionů a dalších důkazů

kyticka 88.?.?.?

Odkaz je na ruský pořad (jde o soubor kde je sloučen celý seriála cca půlhodinových dílů).

Jede o dokumentární film s podrobnou, řadou důkazů podpořenou, analýzou problematiky dobývání Ruska ze strany západních oligarchů (jak je vtipně zde v jiné diskusi někdo nazval KFO) od dob cara Mikuláše skupinou Trockého, přes Jelcinovskou éru, kdy se v té době KGB podařilo zajistit plány západních tajných služeb na rozpad Ruska na mnoho bezvýznamných pidistátů k r. 2015, zákulisí boje o Putina v prvních volbách, až po současné nedávné protesty proti zvolení Putina presidentem, s nafilmovanými záběry jakým způsobem jsou najímáni a vypláceni demonstranti, včetně výpovědí placených naháněčů na FaceBooku - Tedy aktuálně mechanizmy na základě kterých na 99% fungoval Majdan, kdy Rusko se dostatečně včas ochránilo před nevládními "humanitárními" organizacemi svým zákonem o cizích agentech a potlačením nepokojů hned v zárodku.

Film má dvě nevýhody:
1) Dohromady má 5 hodin, takže si je třeba opravdu najít čas jej shlédnout.
2) Je Rusky, ale ačkoli jsem ve škole Ruštinu flákal, je to velmi srozumitelné a po těch 5 hodinách jsem si na ní nakonec zvyknul, asi jako kdybych to poslouchal v hodně východňárské Slovenštině.

(Nakonec jak sleduji cenzuru - například od včerejška na Nivinkách.cz, budeme muset tu ruštinu asi zase brzo oprášit pokud se budeme chtít něco rozumného dozvědět.)

http://www.youtube.com/watch?v=yZxAm2qFD6Q

Opravdu stojí za to ten čas obětovat a kouknout na to. Film plně vysvětluje veškeré souvislosti uvedené v tomto článku a mnohem více, což se týká i naší politické scény. Prakticky dokládá dohady a teorie řady zde a jinde diskutujících konkrétními důkazy.

305379

26.2.2014 11:00

Schyľuje sa k vojne?

? 88.?.?.?

Teraz som sa dočítal že do Kijeva bola vyslaná námorná pechota USA...
http://russian.rt.com/article/23131
Nie je to porovnateľná okupácia ako v 1968 v ČSSR?
Kto ich tam pozval - Kličko?
http://slovak.ruvr.ru/2014_02_21/Klicko-vyzval-krajiny-Zapadu-k-vojenskej-intervencii/
veľmi to pripomína scenár pre Juhosláviu...
vyzná sa niekto v tejto politike?Pretože ja tomu prestávam rozumieť.Jedno je isté že USA nemožno nič veriť

305382

26.2.2014 19:09

RE: Schyľuje sa k vojne?

Jirka P 195.?.?.?

Reakce na 305382

Rusko stáhne ocas,Ukrajina vstoupí do EU a do NATO a svět pojede dál. http://czech.ruvr.ru/2014_02_26/V-Rusku-vyloucili-silovy-zasah-do-udalosti-na-Ukrajine/ [smích]

305408

26.2.2014 11:37

Evropští Židé žádají Netanjahua o vyslání bezpečnostního personálu na Ukrajinu

r.m. 94.?.?.?

V dopise rabín Menachem Margolin, hlava Evropského židovského sdružení (EJA), naléhavě žádá, aby Izrael "vyslal vycvičené strážce na ochranu židovských obcí".

Ukrajinské židovské obce po celé zemi jsou vážně znepokojeny a cítí se bezmocné tváří v tvář "stoupající vlně antisemitských útoků". Zmíněno je nedělní vhození Molotovova koktejlu do synagogy ve východoukrajinského města Záporoží, telefonní výhrůžky adresované rabínovi v Krivém rogu a antisemitská graffiti nalezená v Kyjevě a na dalšíc místech.

Během ukrajinské politické krize se různé židovské organizace snažily poskytnout pomoc místní židovské populaci čítající 350 - 400 000 osob.
www.blisty.cz/art/72299.html#sthash.7weMwYrf.dpuf
Jako v Řecku. Tam dostávají prachy cash za utrpení z hospodářské krize. Hm a bojůvky už tam hebrejci mají, přeci Pravý sektor. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

305384

26.2.2014 13:10

Situace se pravděpodobně vyostří

michalll 82.?.?.?

Začíná být více než jasné, že pučisté jsou rozděleni do několika frakcí.
Na Majdanu převažuje Pravý sektor a banderovci(samozřejmě se tam najde i spousta nespokojených obyčejných ukrajinců), v parlamentu úřaduje politická opozice. Podle posledních událostí to ale vypadá, že obě skupiny měly stejného nepřítele, podobné sponzory, ale už se nedokážou dohodnout na dalším postupu.

Banderovci cítí, že mají v rukou velkou rozhodovací moc. Nikdo teď přeci nemůže zpochybnit "zájmy" Majdanu.
Na straně druhé politická opozice a oligarchové na ně napojení by nejradši začali dělat svoji špinavou politiku hned teď. Globální finanční mafie už si skrze MMF brousí zoubky. Pozadu nechtějí zůstat ani neomarxisté z EU. Jsem přesvědčen o tom, že kdyby mohli, tak současný parlament celý Majdan rozpráší aby se jim nepletl do jejich "práce". Svoji úlohu tito užiteční idioti již sehráli a teď jsou zbyteční.
Jenže to si dovolit nemůžou. Majdan jim bude diktovat své podmínky a požadavky, budou lustrovat novou vládu atd. Podle mě je otázkou času, kdy se tyhle dva tábory začnou přetahovat o moc.

Navíc se zdá, že Krym směřuje do Ruska a východí Ukrajina má k současné pučistické vládě taky hodně daleko. Pokud budou chtít pučisté ovládnout východ Ukrajiny či dokonce Krym, neobejde se to bez použítí síly. A za humny čeká ruský mědvěd.
Nejsem vědma, ale dovolím si tvrdit, že pokud by se současná kyjevská vláda chtěla zmocnit Krymu silou, nezbyde Rusku nic jiného než vojenská intervence, která se může rozšířit i na zbytek východní Ukrajiny.

Puč se sice povedl, ale zároveň byl vypuštěn džin z lahve v podobě radikálních nacionalistů, kteří v téhle umělé revoluci odvedli špinavou práci a teď, utržení ze řetězu cítí pachuť moci.
Navíc rozpad Ukrajiny či jistá forma vojenského konfliktu se jeví stále aktuálnější.

Bude zajímavé sledovat co se bude dít v následujících dnech.

305387

26.2.2014 13:24

Skvělý článek a excellentní překlad!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Dugin to má v hlavě srovnáno. Ale málo platné - dokud životní úroveň Ruska nebude předbíhat jak bank/rotující JůYsEj, tak Západní část EU, stále bude Rusko ohroženo vlastní 5. kolonou = Zapadniki. Zapadnici obětovali Libyi, jsou schopni obětovat i Sýrii nebo Ukrajinu, protože naivně doufají, že hodný Západ s nimi u kormidla pozvedne jak mávnutím kouzelného proutku Rusko na úroveň Scandinavie.
Proto je prozatím Skandinávie Západem šanována a pěstována coby vitrína, na kterou se Zapadnici naivně odkazují. Reálně uvažující Rusové ale vědí, že by jen přišel Yelt/Zin 2, Yelt/Zin 3 či XY... A Scandinávská prosperita by se nekonala.
Naštěstí Západ již tahá za kratší konec provazu. A Čína je uchvácena a nadšena z potenciálu, který pro ní vytváří Euroasijský projekt Vladimira Vladimiroviche. Západ nemá ani Rusku ani Číně cokoliv co nabídnout jako alternativu. Naštěstí!

305388

26.2.2014 17:31

RE: Skvělý článek a excellentní překlad!

Milan Tajovský 91.?.?.?

Reakce na 305388

Souhlas.
Někdo něco přestřelil. Snad pokus o "obklíčení", oslabení Ruska.
Snad doufali a chtěli přinutit Rusko bojovat na více frontách. Chytré, ale nedomyšlené. O Sýrii se postará Irán spolu s Čínou a jižní Amerika jim taky dělá vrásky na čele, na Japonsko už není spolehnutí, a na zbytek již ruské síly stačit budu. Je Evropa ještě neví kudy kam.
Kam to celé povede je zjevné. Je čas připravovat nové stuktury pro "Nový svět" neb se toho zase ujme stará svoloč poučenější a "Nová doba temna" nás nemine je z rozdílem, že teplou (gay) Evropu už nikdo nebude potřebovat. [zmaten]

305395

26.2.2014 20:12

RE: Skvělý článek a excellentní překlad!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 305395

Souhlas též a evropa je jak přihlížející bulík, který asi s těchto hejblí dostane návdavek a bude "volit" jako nadloubanej a politici jsou historie otupní, děkujeme voblbličům minimálně v kráterku. [cool]

305413

26.2.2014 23:27

RE: Skvělý článek a excellentní překlad!

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 305395

Veeeeelmi dobre napsane, musime si uvedomit kolik lidi je dnes proti nim svet si pamatuje jak byl nehorazne zavrazden Gaddafi, Hussein a dalsi prevazna vetsina lidstva je dnes proti nim a ten bezcenny americky dollar jim s te slamastyky nepomuze

305425

26.2.2014 13:29

A je to tu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Vladimír Vladimirovič posílá tento vzkaz:

http://rus.ruvr.ru/2014_02_26/Putin-poruchil-prove...

Pro ty, co neumí dobře rusky: komplexní prověrka bojové připravenosti západního a centrálního vojenského okruhu a celé řady dalších vojsk, včetně námořnictva a bombardovacího letectva a VDV (výsadkáři). Také bude procvičováno provedení protiteroristických operací. Kvůli tomuto cvičení byly zrušeny jiné prověrky ministerstva obrany, například plnění zbrojních zakázek, píše se v článku. Cvičení má trvat od 26.2. do 3.3. 2014. Do 7. března má být vše hotovo a vojáci se vrátí na místa své stálé dislokace.

305389

26.2.2014 19:58

RE: A je to tu...

omega13 217.?.?.?

Reakce na 305389

proč ne http://czech.ruvr.ru/

305411

26.2.2014 22:36

RE: A je to tu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 305411

Protože v ruské verzi to bylo o pár hodin dřív?

305421

26.2.2014 17:45

Výzva na Samostatnosť Podkarpatskej Rusi!!!!!!!!!!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Výzva na Samostatnosť Podkarpatskej Rusi!!!!!!!!!!!!!!! Proč se teď všichni pozastavují nad snahami Krymu a Juhovychodu vyhlásit nezávislost? Ano je to pravda v Charkove sa chystá vyhlásenie štátu Nová Rus. Před několika dny ale vyhlašoval nezávislost Lvov. Tehdy to nebyla vlastizrada?? Inak teraz ma jedinečnú príležiosť Podkarpatská Rus odtrhúť sa od benderovských Ukrajincov. Rusíni nie sú Ukrajinci ani nikdy neboli. Buď teraz alebo nikdy. Takáto príležitosť je raz za 1000 rokov. Ak to neuobíte teraz budú Vás potomkovia navždy preklínať. Parlament Podkarpatskej Rusi by preto mal bezodkladne odhlasovať nezávislosť na kyjevskej pro-banderovskej vláde. Veď obyvatelia podkarpatskej Rusi nie sú po prvé žiadni Ukrajinci ale Rusíni. a po druhé násliím boli Stalinom odčlenení od Československa a pričlenení k Ukrajine. Toto treba vrátiť naspäť aby sa historické krivdy vyrovnali.. Zakarpatská oblast je bývalou Podkarpatskou Rusí, která patřila v letech 1918 až 1939 Československu.:. . Na programe dňa je teda rozpad Ukrajiny. USA určite dá uznanie samostanému rusínskemu štátu s názvom : PODKARPATSKÁ RUS tak ako Kosovu tak tvrdia analytici z rôznych tajných služieb, USA mohou vytvořit nový stát na hranici Ukrajiny s Maďarskem, aby monopolizovaly dodávky plynu do Evropy. Tento názor vyslovil veterán ukrajinské rozvědky, plukovník Sergej Razumovskij. Po tom, co USA dosáhnou nezávislosti pro současnou Zakarpatskou oblast Ukrajiny, vezmou pod svou kontrolu úsek potrubí, kterým proudí ruský plyn do Evropy. Dodavatelem plynu do Evropy, spadajícím pod kontrolu USA, bude rumunská společnost SC Evergreen Robusiness SRL. Podle slov Razumovského bylo už nyní za účelem ozbrojeného obsazení Zakarpatské oblasti soustředěno ve Vídni a jejím okolí asi tak 2000-2500 čečenských ozbrojenců.
Linka:
http://www.nr2.ru/kiev/455107.html

305400

26.2.2014 18:26

Vážení!

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Už mne opravdu přestává bavit hrát hru na "hodné" a nacisty popř. neonacisty. Jak je možné, že lidé, kteří ve své podstatě vědí co se děje a o co tady jde, stále vypouštějí věty typu: "„Americký scénář na Ukrajině přivede ke vládě neonacisty........." Nechápete, že nacismus (sic!) je něco diametrálně odlišného od německého nacionálního socialismu? Že "nacismus" je produkt producenta? Jsou toto nacisté http://rafzen.wordpress.com/2013/12/03/kliczko-lubawicz-kaczynski-and/ ? Nebo je tento zástupce ukrajinské opozice nacista http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/230987-jacenuk-ukrajinsky-obama-chce-miesat-predvolebne-karty/ ? Když stále a dokola hovoříte o nacistech (myslíte tím německé národní socialisty), víte co jejich leader vlastně říkal https://www.youtube.com/channel/UCTB12yZFKGXn5kfY3fCbJ8g ? Více info na http://nassmer.blogspot.cz/

305402

26.2.2014 18:30

RE: Vážení!

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 305402

Apropo, je tady nějaká pravděpodobnost, že by byl V. Putin označen za novodobého Hitlera, pakliže by došlo k válečnému konfliktu? Diktátorem již (dle popaganda) je.

305405

26.2.2014 18:28

vse souvisi se vsim

J.Patrman 37.?.?.?

Muze prevladat nazor - co nam je po Ukrajine, Rusku -mame svych problemu dost.
Okupace z roku 1968 zanechala u nas velke stopy a je v nas jista nenavist proti Rusakum - zapominame, ze Rusko jiz davno neni bolsevicke, zrovna tak jako Nemecko neni fasisticke.
Tan, kdo trochu premysli a to muze byt i Rus, tak musi mit obavy, co bude s Ruskem, kdyz vsechny jeho byvale obcane SSSR se od hlavni zeme odtrhnou, i kdyz maji mnoholete i stalete vazby.
Kdyz se Ukrajina jako nejvetsi bude spolehat na USA, jak asi bude reagovat zbytek tech byv.republik.
A nejen to - ve vsech zemich vliv NATO a svoje lidi z USA,
chape nekdo, jak se pak Rus musi citit a cela Evropa.
Asi by mel take vstoupit do EU a NATO a poslouchat prikazy ze zapadu.Neni to planovana likvidace Ruska a ziskani jeho nerostnych zdroju?
Svet by mel mit vzdy protivahu - jinak nam hrozi diktatura a
podrizenost silnejsiho - nechteli jsme byt podrizeni SSSR
ale jak se budeme citit jako podrizeni USA.?

305404

26.2.2014 18:31

To je víc než válka kontinentů

R2-D2 172.?.?.?

Ruský prezident Vladimir Putin ve středu nařídil provést náhlou komplexní prověrku bojové pohotovosti vojsk v západním a centrálním Rusku. Rozkaz souvisí s vývojem na Ukrajině. Kreml stejný den totiž ohlásil, že přijme opatření, jimiž zajistí bezpečnost své černomořské základny v Sevastopolu. "V souladu s prezidentovým rozkazem byl nečekaně vyhlášen poplach u vojsk Západního vojenského okruhu, jakož i u 2. armády Centrálního vojenského okruhu, velení protivzdušné a kosmické obrany, výsadkových vojsk, bombardovacího a dopravního letectva," uvedl ministr obrany Sergej Šojgu.
http://zpravy.idnes.cz/ruska-armada-putin-0nt-/za...

305406

26.2.2014 19:52

Stručně a jasně řečeno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/sarapatk... [cool]

305410

26.2.2014 20:40

Lídri ukrajinského protivládneho hnutia navrhli na premiéra Jaceňuka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Lídri ukrajinského protivládneho hnutia navrhli na premiéra Jaceňuka

cirkus pokračuje, chudáci policajti kľačia na kolenách pred mejdanistami , ale pohotovostna jednotka to všetko robila z rozkazu, ale na kolenách má kľačať Achmetov nie?, ktorý vznikol pod kontrolou rusákov, prečo majdam nezoberie svoju silu a nejde naháňať 6 klanov, ktoré ovládajú všetko na Ukrajine?, vtedy by som Vám veril - že to robíte z dola, celý majdan = osprostení, hladní, zúfalí ľudia, ktorý nechápu podstatu, alebo robia to čo im vtlčie do hlavy "autorita" Kličko, veď ste odstránili figúrky (prezident), ktoré nemali na nič žiadny vplyv!, ukazujete jeho bývanie, ukazujete ako po ňom pátrate a lúza si myslí že niečo dosiahla?, absolútne nič = 0,0000, skočte na Achmetova vážení majdan, potom uvidíte to pravé divadlo, vás rozsekajú za pol dňa a nezostane po vás ani spomienka

305417

26.2.2014 21:44

kometa ISON není kometa...

fohat 194.?.?.?

a hlavní proud ZDECHNUL na ubytě,aby rozvláčně dětičkám,hrajícím si na vojáčky vysvětloval,že dostanou energetickou injekci..a kdo je zaprděný materialista,toho to rozcupuje.Inspirovaní individualisté si solo čistí svoje zahnojené EGO,takže mají jakousi milostivou naději na lepší zítřky. [cool]

305420

26.2.2014 22:55

zbytečné rozčilování.

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

není vlastně úplně jedno kde, kdo, kdy, koho vlastně vůbec volí? vůle voličů té které země se stejně převrátí kamsi jinam, když to nevyhovuje zájmům celkem neprosperující, s churavým obyvatelstvem, barevně i ekonomicky rozděleným, obecně nedovzdělaným. jen je nutné vyznávat vůajku s hvězdami a pruhy, boha... uznávat heslo e pluribus unum... pravda je totiž vždy na tom správné konci hlavně, na pařátech orla, a zejména když těch hlavní je dost... jedno, jestli doma hladoví, je nutné moc vyvézt ven...

305422

27.2.2014 0:28

Jo, vyznávat Eurosajůz třeba. Jako dnes Zeman v Bruseli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 305422

protestující Ukrajince na tiskovce sdělil, že když naposledy mluvil s Janukovičem, tak se onen chtěl přidružit (a tudíž když změnil názor, ať zdechne i se sympatizanty). Vedle něj sedící skopčák ho nepřiliš vlídně napomenul, ať nemluví rusky, že mu nikdo nerozumí ...
Je příznačné, jak se po úspěšném puči začali hned všichni strachovat o teritoriální celistvost dobytého území. Podobné dohody uzavřela ta povedená unie i s různými Arabáši, což se kupodivu obešlo bez podobného rozruchu.
I na Západě si bystřejší lidé začínají klást otázku, na co že NATO 23 let po rozpadu Varšavské smlouvy potřebuje nový štáb a kam asi bude expandovat po Ukrajině a Gruzii ...

305427

27.2.2014 3:29

Čína bude soudit Ukrajinu pro 3 Mld. USD. Z čeho ty ukrajinské kurvy vůbec žjiou?

ignorek 95.?.?.?

Čínská vláda žádá prostřednictvím Londýnského mezinárodního arbitrážního soudu od Ukrajiny, aby jí vrátila dluh ve výši 3 miliardy dolarů. Částka byla poskytnuta na nákup obilí pro Čínu. Obilí se zobchodovalo všude jinde. No co, chochljatské způsoby obchodování,známe to.

305429

27.2.2014 6:25

Rozdel a panuj!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Anglie dokazala vlest do kazde zeme sveta,jen 40 uniklo a nikomu se neomlouvaji, zadne reparace neplati,takze,jakapak starost,prakticky, USA napodobuje zkusenosti Britskeho imperia nad kterym slunce nezapada.
Takze,s pohledem evropanu,tedy i Cech na udalosti na Ukrajine,muzou vypadat jinak,uz jenom z nasi zkusenosti davu,jez cinkal klicema,ale,zvuk nebyl tak silny,aby vyplasil "mrchozrouty" jez vykradli svuj vlastni stat,kterym tradice,kultura,historie nic nerika,jen cinkot,tentokrate z nakradeneho,prehlusil cinkot klicu.Jestli Ukrajinsky lid bude taky cinkat,tak,potes Pan Buh,jedno je jiste,ze mnozi v davu nemaji tuseni o co prakticky jde,delaji jen a jen mnozstvi,soucet hlupaku,jeden a nebo tisic,zadny rozdil.Zatmco v Cechach uz mnozi dnes zmenili nahled na udalosti Sametove revoluce,ale,pomoc zadna,prichazi pro mnohe beznadeje a mnozi,co vidi o kousek dal, tak zjistuji,ze skocili z blata do louze,ze ta demokracie je opet jinak provedeny mezinarodni internacionalismus,o kterem jsme mely presvedceni,ze jsme mu utekly, a nevzali jsme slova americkeho generala,jez na dotaz ,ze komunismus padnul,odpovedel,komunismus nepadnul,jen se premenil v neco jineho,a zde je otazka,jak se premeni na Ukrajine,kdyz zejmena odbornici z Israelu jsou zucastneni,ne v davu,ale na tribunach ,odkud prichazeji napady na obrozeni zeme.
Kdyz general Lorens se domluvil s poslem z Moskvy,jak to vse u nas bude pokracovat-politika s lidskou tvari,ale,ne nasi,nekoho jineho.Ukrajina,take hleda,jak my jsme hledali,jenze,tak je to trochu zhavejsi v zhledem minulosti,kdy kievsky knize porazil Chazary,tak,dnes Chazari jsou v tomto obrodnem procesu zapojeni s jejich programem,Chazaru a ne Ukrajinskych lidi,tak,daleko nikdo nechce videt,ale priznaky jsou zde.Vliv Sorose a jeho penez,vliv "USA"jakoby,ale neokon tam vladne,a co ten Bernard -Henri Levy,jez vita Ukajinu do EU-Evropy,Britska vlada,jako francouska,ma ty same vudce,co by dostala Ukrajina.
Prvni den v EU muzou dostat kontigent muslimu z celeho sveta,dle,diktatu z Bruselu-ci je plan muslimace Evropy uz vime,coz nam jini Levi-Sorosove rekli.
Leading party says Soros prepares"Libyan Scenario"for Ukrajine.
Je ,to chazarsky plan a nebo neni?

305432

1.3.2014 3:55

RE: Rozdel a panuj!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 305432

Veci byly davno urceny,nez,to co si myslime dnes,ten, mediema tisickrate omilany Hitler a cely holocaustovy prumysl se nemuzou vyhnout tomu,ze ,dnes nekdo vede valku zcela jinym zpusobem,"proxi",tedy pres nekoho,aby sam mel ciste ruce na vybirani reparaci.
. During a situation conference on 13 February 1945, on the day that a 250 to 500,000 civilians perished in the Allied destruction of Dresden, Hitler remarked: "Even if I loose this war, the Jews will not be satisfied with their victory. This is because the Jews will completely lose their head. Their greed and arrogance will grow to such an extent that they will bring destruction upon themselves." (From Albert Wucher’s Eichmanns Gab es Viele, Munich and Zurich, 1961, p. 253.)Nakonec,ten udajne nejvetsi svetovy mudrc to ohodnotil takto:
They are armed to the teeth, they are technically savvy, and they are not going to give an inch. I don’t believe the politicians or the military would dare threaten to go into any kind of an armed conflict with Russia because if they did, it would be the beginning of World War III. And as Albert Einstein said, ‘I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.’”
--------
"It is untrue that I or anyone else in Germany wanted war in 1939. It was wanted and provoked solely by international statesmen either of Jewish origin or working for Jewish interests. Nor had I ever wished that after the appalling first World War, there would ever be a second against either England or America."
-- Adolf Hitler, April, 1945
Dnes ,podle stejneho Holywoodkeho scenare se organisuje dalsi valecne dobrodruzstvi,nebot elita sveta si dokaze zpocitat,kolik jim toho vynese na vydelku valka a kolik za dobu miru,valka je obrovsky podnik s nejvetsimi vydelky.
Chancellor Renner considered the Israeli Lobby merely the "fifth world power." If he could revisit our world and see its present ranking, he would rub his eyes in amazement. Shimon Peres, who was Israeli Minister President from 1984 to 1986, openly bragged in 1989 that "the world has become Jewish" (Spiegel special edition, February 1989, page 80.) His successor Ariel Sharon, under whom Peres served as foreign minister, was even more specific. He assured Peres in these words: "I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it." (Reported by Israeli Radio Kol Yisrael, quoted by Washington Report on Middle East Affairs, WRMEA, 11 Oct 2001.)
Tedy,opet se naskyta skvela prilezitost,jako v dobe WWII,postavit krestanske staty proti sobe, navic ,kdyz je to pojistene antisemitismem.
Proto,jakoby Amerika dodala miliony dolaru,ktere by sama potrebovala na podporu "revolucniho hnuti".Putinovi nezapomenou,ze nenechal Rusko vykrast kosher zpusobem.Nejaky vinnik se musi najit i za trilionove dluhy"Ameriky",jez byly udelany bez Americanu.
Kdyz podnik jde spatne,tak "dobra " valka to muze zachranit,kontrolovat lidi na ulici.
This is also the way the Zion...Automaticky kráceno

305604

Tuto stránku navštívilo 9 554