Diskuze k článku

Bývalý guvernér Bank of Israel Stanley Fischer příštím místopředsedou Fedu

Příspěvků 45

8.1.2014 1:54

Napoleon;kdyz date statni menu cizim lidem,tak,prestal stat existovat

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

For the traitor appears not a traitor; he speaks in accents familiar to his victims, and he wears their face and their arguments, he appeals to the baseness that lies deep in the hearts of all men. He rots the soul of a nation, he works secretly and unknown in the night to undermine the pillars of the city, he infects the body politic so that it can no longer resist. A murderer is less to fear. The traitor is the plague.”
- Marcus Tullius Cicero
Dnes Amerika cely dvema moznostem,civilni valka a nebo revoluce,mnozi se tim vubec netaji a domaci garda nakoupila tolik munice v USA se zmenily veci,ze dnesni demonstrant-nespokojenec je dnes terrorista a tak je s nim i nalozeno,mnohe policejni oddily jsou cviceny,prave tema s dvojim statnim prislusenstvim,nezapomenme,ze pred kratkym casem clenove ADL byli oznaceni co byterroristicka skupina,dnes ,jsou instruktori.
Would You Prefer a Civil War or World War Three? Navic byvaly vysoci dustojnici prohledli hru,ktera je ted hrana s americkouverejnosti a volaji po pochodu jednoho milionu Americanu na protest proti politice Washingtonu.Sedesat procent Americanu se vyjadrilo,uz nepotporovat Israel,kdyz sami doma maji 17 trillionovy upadek,rovnez pozustatek statniho pokladnika, Greenspana a jinych,Pentagon samotny se nemuze dohledat ztratu nekolika milionu.
2nd top military man call for millions to march on D.C.
Most Members of "American Senate & Congress" are "Monetarily & Konfessionally bound" to the "American-Israel-Public-Affairs-Commitee" [[]"AIPAC"], a "Punch of Politicians", whose "LOYALTY" - "primarely goes to ISRAEL"! - The so-called "ISRAEL FIRSTers"! ("Secondarily, THEY are Americans"!)
Nakonec ,ani slova Arial Sherona ,nikdo nevzal k posouzeni,Po kazde,kdyz mi nekdo rika neco o Americe,tak bych Vam chtel rici na rovinu,zadne starosti s Americkou vladou,jez dela natlak na Israel,MY zide kontrolujem Ameriku a Americane to dobre vedi....
Byvaly Israelsky predseda vlady , Arial Sharon,October 3.2001.
----------------------
Nikdo nebere v potaz historickou zkusenost-- Marcus Tullius Cicero
And I quote...
"We Jews, we, the destroyers, will remain the destroyers for ever. Nothing that you will do will meet our needs and demands. We will for ever destroy because we need a world of our own, a God-world, which it is not in your nature to build."

302206

8.1.2014 3:11

RE: Napoleon;kdyz date statni menu cizim lidem,tak,prestal stat existovat

R 85.?.?.?

Reakce na 302206

Kdyby jen měnu, u nás jsme rozdali či rozprodali pod cenou vše a zbytek zničili, a to vše za dychtivého vzdychotu 50-letých obstarožních klausovek a vygumovaných študáků.

302210

8.1.2014 3:32

RE: Napoleon;kdyz date statni menu cizim lidem,tak,prestal stat existovat

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302206

Jako na zavolanou prisel tento clanek,jez vysvetluje ,kdo je kdo v dnesni tak problematicke situaci USA.
SUBSCRIBE TODAY: Israel Today’s mission is to be the definitive source for a truthful and balanced perspective on Israel and to provide timely news directly from Jerusalem.
Though by no means religious, Mark Obama is proud of his Jewish identity. “My mother is a liberal person who did not keep the religious rituals,” he said. “However, she always taught me to be proud of the fact that I am Jewish … as far as I am concerned, the main aspect of my Jewish identity does not stem from performing the religious rituals and prayers, but out of a strong sense that I am Jewish. It is something that you simply feel, a strong sense of secular Jewish identity that my mother gave me … she is the woman who taught me what’s important in life, who helped me to understand Torah, taught me music, helped me with my studies.”

Samozrejme,ze dluh USA vlady,tedy tech s dvojim obcanstvim,zadluzi Americany na tisic roku,mnoha dalsich generaci.Anglie kdysi vyhostila zidovstvo a 400 roku Anglie prosperovala,jak vypada Anglie dnes ,Cameron a "Milabard" a stado tak zvanych lordu.
http://www.wnd.com/2014/01/who-knew-obama-has-a-jewish-brother/print/
Navic:The Obamas Have a Rabbi in the Family – Forward.com
forward.com/articles/14148While Barack Obama has struggled to capture Jewish votes, it turns out that one of his wife’s cousins is the country’s most prominent black rabbi. Michelle Obama ...
OBAMA’S RABBI”-HIS COUSIN-IN-LAW-HEADS A BLACK JEWISH ...
yeyeolade.wordpress.com/2009/05/03/obamas-rabbi-his-cousin-in-law...3/05/2009 · obama!-our black skinned beauty marian robinson,michelle obama’s mother sets a standard for african extended family in the black house!-from newyorktimes ...
Takze,mnohym uz bude jasno,co Ameriku a jeji lokajni posluhovaci ceka.
Kdyz, se vi,kdo je kdo,tak se nas svet razem zmeni a jsme imunni od propagandy politiku,hola zkutecnost je ,ale velmi bolestiva
ehpg.wordpress.com/2008/09/06/michelle-obama-has-rabbi-in-her-family6/09/2008 · The Jewish Daily Forward September 2, 2008 By Anthony WeissWhile Barack Obama has struggled to capture the Jewish vote, it turns out that one of his wife ...

302212

8.1.2014 2:47

Vypada to

Satanist 75.?.?.?

, ze se blizi doba kdy US $$$$$$ zazvoni umiracek a novy amero vo kterym ten cernousek i mistopredseda Fedu moc dobre vi bude mit mensi hodnotu nez mexicky peso.......

302208

8.1.2014 9:06

Zide

vaclaus 188.?.?.?

Zide jsou vychodoevropsky narod. Po staleti se zivili vykoristovanim ukrajinskych a polskych nevolniku, ve sluzbach polske slechty, majitelu pudy v teto casti Ruske rise. Za to je bezmocni nevolnici hluboce, na smrt, nenavidel. Zide nevolniky zase hluboce opovrhovali (Rus neji, ale zere, Rus nespi, ale hnipa, Rus neumira ale chcipa). Typickym zdrojem obzivy Zida bylo vybirani poplatku a pachtu od negramotnych a bezmocnych nevolniku. V r. 1648 vypuklo protipolske a protizidovske povstani bod vedenim Bogdana Chmelnickeho. Bylo zabito asi 100 tisic Polaku a Zidu. Tento oboustrane nenavistny vztah pokracoval az do r. 1862 kdy v Ruske risi bylo zruseno nevolnici a Zide ztratili tento zdroj obzivy. Zacali se houfne stehovat do USA, kde jsou dodnes. S Palestinou nemaji moderni Zide nic spolecneho. Puvodnimy Zidy jsou dnesni Palestinci. A Zide tam praktikuji svoji tradicni politiku: Palestinec neji, ale zere, Palestinec nespi, ale hnipa, Palestinec neumira ale chcipa, atd.

302216

8.1.2014 13:55

Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 302216

Opět máte pravdu, souhlasím a mohu hodně přidat, ale prosím o jednu zásadu!!! Nestrkejte do jednoho pytle všechny židy!!!
Fakt jsou někteří židáci, především v bankovnictví, odporní a hnusní, finanční pijavice a tasemnice, ale je také mnoho židů, velmi ušlechtilých a dobrých, kvalitních lidí.
Neznám poměr mezi dobrými a "zlými" židy, také je chyba, že si židé mezi sebou neudělají už konečně jasno a pořádek a skutečných
židovských "šmejdů" se nezbaví a nejenom ve světě, ale také v Izraeli!
Dokud nedojde k jasnému vymezení a rozdělení, do té doby nebude na Zemi klid!!! Ano , ti špatní "šmejdi", co se prohlašují za židy, ale ve skutečnosti mají do zbožných a slušných židů hodně daleko, jsou příčinou velikého zla, také proto, že podporují odporný systém, především v USA, který žene celou civilizaci do záhuby a to je také asi jejich cíl!!!!
Braňme se, pokud je ještě čas!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

302221

8.1.2014 17:29

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Wiky 188.?.?.?

Reakce na 302221

ANO !!!!!! ABSOLUTNE S VASIM NAZOREM SOUHLASIM ! Mam zname Zidy
jsou velice slusni a mili; take jsou nespokojeni co se ve svete deje , ale jakmile jim navrhnu, aby se slusni Zidi dali dohromady a podporili snahu udelat ve svete poradek, tak slusne a okamzite prevedou rec na neco jineho. [zmaten]

302230

8.1.2014 19:46

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302230

výborně, ještě takovou dobrou radu dej křesťanům, mohamedánům, nebo rovnou lidem někde na ulici a uvidíš, jak dlouho se o tom budou chtít všichni bavit [mrknutí jedním okem]
vždyť je to logika postavená na hlavu, jednak náboženství je o tom, že nastolí pořádek, a taková snaha stejně končí tragédií, a přeci i ti idioti, co požíraj vnitřnosti nepřátel, věří, že jdou dělat pořádek...
pořádek vznikne jen tehdy, když budu pořádný sám, znám lidi, co dokonce jen tak uklízí veřejný prostranství, no a to tak dlouho, až ostatním začne být blbý tam dělat bordel, což už je krok k tomu, aby se udržel pořádek, chovaj se tak, jak jim velí slušnost a ne podle bulíků, co jim někdo věší na nos...
ale i tak je docela neuvěřitelné, co tu dokážou lidi vyplodit pod článkem, kde figuruje nějaký žid ze zambie...
...
moc peněz je závislá na důvěře, a ta je závislá na pocitu jistoty vyplývající ze systému, na čem stojí, a jakou disponuje mocí, a jestli je schopna garancí, a pak, v celých us se otáčí jen zlomky objemu financí co v evropě, přesto je fed vystrkován jako ten "důležitý", už to začíná být trochu divné, přitom se jedná o skupinu úředníků kontrolovaných vládou
na mě to spíš dělá dojem, že se v us očekává velký finanční průser, a tak tam cpou židy
ptát se kvůli funkci po náboženství je v us protiústavní, ale i tak je nejspíš nutné se tam veřejně přiznat ( http://www.youtube.com/watch?v=rDXnsZWy_es ), hmm, proč...
židi inklinují k socialistické levici (třeba jako moudrostrak), ti poslední představitelé fedu nejsou výjimkou, navíc bernake předváděl stalčování úroku až k nule spojenou s devalvací, a to samé dělal i fischer v izraelské bance, když vytrvale tlačil šekel dolu...
a včil mudruj... [smích]

302235

9.1.2014 13:20

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

slak 77.?.?.?

Reakce na 302230

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=6140358086...

302283

8.1.2014 21:42

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 302221

Ano, s tím se opravdu dá souhlasit, ale s malou poznámkou. Největší svinstva na světě mají na triku právě židé.

302240

9.1.2014 14:10

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 302240

bohajeho...
jo, tak nějak vypadají "malé poznámky" na konci smlouvy, když z ní udělají hadr...
a například o tom, že se žid živí krví křesťanských dětí, se lze dočíst rovnou u pramene, totiž na stránkách o tom strašném spiknutí proti církvi http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/kom...
a tak vzhůru do středověku rovnou za nohejlem...

302288

9.1.2014 15:00

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302288

Kresťanství je mimochodem vynález židů, kteří je vyslali do evropy s jistými ůmysly, dnes nemusí být člověk hloupý, stačí jen když chce, zkuste si najít na netu pro začátek např. Bohemian grove.

302289

9.1.2014 17:39

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 302289

dnes nemusí být člověk hloupý, stačí jen když chce
stačí, když chce být chytrý? takže žid vynalezl křesťana a důkaz o tom je v českym háji za friskem...hmm
ne, opravdu ne, pojem christos je něco jako titul a je mnohem starší než pojem žid
markovo evangelium vzniklo v latině a od něj je odvozen celý NZ
celá bible vznikla nejprve v řečtině, židé vyznávají jen její část, protestanti větší, latiníci ještě větší a ortodoxní největší, právě ortodoxní křesťanství svědčí o řeckém (helénském) původu toho všeho (včetně islámu) a je to nejspíš zcela naopak, judejci (občané říma z cézarova judska, neboli židé) jsou ranou křesťanskou odnoží...
a kde se vzal "semitismus"? byl vyvozen až z bible, stejně jako hebrejský skript byl vytvořen, když byla bible přepisována, a tyto přepisy pak byly vydávány za "autentické předlohy", tisíce původních svitků origena a jeho žáků římští církevníci nechali zmizet po té, co je přepsali a vytvořili "starý a nový zákon", a motivem tu byla snaha přetrhnout antickou kulturu, označit ji za "pohanskou" a nastolit imperialismus pod křížem, a k odtržení od antických kulturních kořenů posloužila právě ta semitská fikce, čehož uvádění do života je "semitismus", a kdyby skutečně nějaký semita byl, nepotřeboval by být semitistou, stejně jako já nepotřebuju být čechistou, a taky, kde není čechista, není ani antičechista, ostatně nepotřebuju být ani antisemitistou, protože semitismus je pro mě poměrně zřejmou záležitostí, a je mi celkem jasné, že člověk nepovstal z praŽida, víme? [smích]

302293

9.1.2014 4:27

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302221

Vložený obrázek
Kolik,tech hodnych,tak zvanych zidu se vejde do zlodejny,jednoho,tak zvaneho zida,neboli CHazara?
Nakonec ,jiny pohled nam dava nadpis clanku,vsimnete si slova "The Cult".
V Americe ,jsou to "neoconove",Kult,se mysli mafia,spolecenstvi vsemoznych lidi,vsemozneho vyznani,jez zpojuje jen a jen jedno obohacovani se kriminalitou.
Pokud hodnotime,"dobre zidy-chazary,spatne zidy-chazary,tak vzpomenme,ze 2500 tak zvanych zidu bojovalo za existenci Nemecka,tedy byli dobri a nebo ti spatni?
Dale v koncentracnich taborech byla zidovska-chazarska KAPA ,jez umlatili nemnoheho zida -chazara,k posouzeni dam pamet,ze si nepamatuji,ze by byl nejaky soud ( s valecnymi zlocinci) ze strany Israelu,smesice,tak zvanych zidu ze vsech koncin sveta s byvalym KAPO,jez umlatili ty dobre zidy-chazary,nebo s temi zidy,jez dostali zlatou bulu-ochrana od Hitlera od gestapa,jez se podileli na vyrobe potrebne pro Nemecko,rovnez nepamatuji zidovske predsednictvo Warsavskeho Ghetta,ktere si zilo nad pomery,zatimco,zide umirali hlady na ulici,nebo odmitnuti zionistu od zachrany zidovskych rabinu k ceste do Anglie.Nebo take,odmitnuti vstupu zidu z nemecke cestovni lodi na pudu Ameriky,president,rovnez zidovskeho puvodu byl Rooosvelt-Rosenfeld.At hodny a nebo spatny v akci je vse spojuje dohromady,proto,zide nedaji zpet odpoved,co delaji ti vlivni a mocni zide zalezly ve vsech moznych vladach sveta.Nakonec,otazka o procesu Slansky-Salzman a spol nam muze priblizit odpoved,kteri jsou jakymi,dobrymia nebo spatnymi,cleny mafie,kultu a jineho,kdyz rabin Waist rikal: myslim komunismus a rikam judaismus,rikam Judaismus a myslim komunismus.
Jestlize Madoff bude za nakradene biliony zavren,tak to urcite bude mit lepsi nez v domove duchodcu,jidlo bude kosher a lekarska sluzba az po zubare ta nejlepsi,ovsem ,kolik se v pravde receno nakradlo,nikdy nespocitaji,kdyz JP MOrgan,stoji na zakaznicich jako Madoff,vsichni jsou v tom celosvetovem "Kultu".,kde se v Talmud tvrdi,ze okrast krestana neni zlocin,tak,za co ma byt vlastne souzen,asi za to,ze okrad i zida,toho dobreho.
Koestler byl souzen za spolupraci s Nemci v zachrane svych pribuznych a na obhlidku v Auswitz mu dovolili obleknout nemeckou uniformu pri vyberu veznu k transportudo Palestiny o cem Eichman vedel,ale ,mluvit pred soudem nesmel,kde by vyslo najevo,jak se veci doopravdy meli,mezi spatnymi a dobrymi, zidy o cemz nesmi premyslet ani dnesni v Israelu rozeny, tak zvany,zid, nebot i za penize holocaustovych obeti si mnohy,z tech spatnych,zejmena advokatu, si takto dopomohl k bohatstvi.
Holocaust Survivors Battle For Insurance Benefits « CBS Miami
http://miami.cbslocal.com/2013/11/08/holocaust-survivors-battle-for-insurance-benefits/
8 Nov 2013 ... The Holocaust victims were robbed of their lives and their financial legacies. “My parents ... “The bill would just mean more money for lawyers.”.
Suing Hitler's Willing Business Partners: American Justice and ...
http://www.jcpa.org/phas/phas-bazyler-f04.h...Automaticky kráceno

302261

9.1.2014 10:51

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 302261

Presne tak pane Robert Nohejl, Madoff okrádal aj príslušníkov svojho kmeňa vyvolených a preto musel do basy, ak by okradol nejaký ten dôchodkový fond o peniaze a tým pripravil obyčajných Emeričanov o dôchodky tak by to bolo kóšer a mohol si spokojne užívať nakradnutých miliárd a pri páde lietadla(jeho podnikania) by sa to nevolalo zlodejina ako teraz, ale len nepodarení podnikateľský plán a všetko by bolo kóšer [bliji]

302272

9.1.2014 11:38

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 302261

Jsi nemocný. A to opravdu hodně. Přestaň si číst ty nesmysly, dělá ti to v kebuli ještě větší bordel. Když neumíš používat mozek a logické posuzování FAKTŮ, tak by ses měl na tyhle věci úplně vysrat. Tvé oblíbené nazi stránky z tebe inteligenta neudělají.

302277

11.1.2014 3:10

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302277

Jakmile se dovasi zeme,dostanou jine vlivy,nez krestanske,tak je zaruka,pristivh problemu,nebot kazdy cizinec,hleda pro sebe extra zakony,jez poskozuji domaci obcany,zkuste dostat do Israelu muslimy a nebo krestany,sami tak zvani zide naprosto nesouhlasi s multikulturni spolecnosti,ackoliv oni vzdy parazitovali na jinych spolecenstvych,zid tezko parazituje na zidovi.Smichana manzelstvi oznacil rabin za vetsi nestesti nez cely holocaust,neni divu,ze Hitler dostal blahoprani za Nurimberske rasove zakony,coz ,zide vdeli,jakojejich zachranu na uchovani zidovstvi.
V Cechach ve strakonicich vystaveli mesitu s tim,ze multikulturni spolecnost bude prinosem pro celou "krestanskou komunitu,jak mylne,pani radni asi nic nevedi z historie a nebo jsou slepy,nebo,podplaceni.

Nakonec ,demokracie,poznava na cem je,To be a "good" Jew, to himself, he must be a very Judaistic Jew — meaning a Jew who follows literally the instructings of the two Talmuds and generally considers the Christians as having been put on earth for Jewish exploitation or human drudgery.

To be a "good" Jew to his Christian neighbor, he must, in the sense of doctrine and logic, be a "bad" Jew to the orthodox Talmudist. So a good Jew is a bad Jew to the Talmudist, and a bad Jew to the Talmudist is a good Jew to the Christian. If we want to ask: "Are there not some Jews that obey the laws, conduct themselves decorously, and do not lie, cheat, or steal?" it is possible that they exist as individuals. But it is the damning indictment of this race and its ethics that they thereby prove themselves exceptions to the racial rule. The Jew is, first of all, himself! As Christianity is the antithesis or opposite of Judaism, so the Jew must forever be something "different" from the Christian Gentile. We have to look upon him as a Jew, racially and theologically, and say: "There may be some Jews who are a little less Jewish than their fellows." But we are herein considering Jews as a race, not as individuals. The moment the Jew starts being too "good" according to the Christian's standard, he ceases being a Jew. But his rabbi will soon get

Mossad je nejlepsi spionazni organisace,nebot vsude ma sve spolupracovniky,napomocni zide v dobe,kdy to potrebuji-Sayanim a tak neni divu,ze USA zapasi doslova se spionazi Israelu,tak,jak kdysi "britsky parlament" s akci Maxwela,driv nez probehla do konce debata o cemkoliv,tak,uz to vedeli v Israelu, nepochybuji,ze to v Cechach za doby Slanskeho nebylo jinak,tak,jak i v Rusku.
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?u...k%3Ashiksa

shiksa = A Gentile girl or woman, especially one who has attracted a Jewish man. The term derives from the Hebrew word "sheketz", meaning the flesh of an animal deemed taboo by the Torah. Since a Jewish man marrying a non-Jewish woman is taboo also, this word applies to her.
An insulting term used by Jews to signify any non Jewish woman. Almost always used among Jews as a disrespectful offensive term for any non jewish girl or woman.

Toto je ukazka primo z zidovskych linek,jaky "export" si krestane nechali uhnizdit ve svy...Automaticky kráceno

302348

11.1.2014 6:31

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302221

Ti špatní šmejdi se za své židovství stydí a tají ho, jak se dá.
Bojí se i stínů a podvědomě očekávají odvetu a trest za svoje nekalé skutky. Strach a špatné svědomí jsou součástí jeich životů.

302352

11.1.2014 11:37

RE: Nestrkejte všechny židy do jednoho pytle!!! Je to hodně blbé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302352

"Ti špatní šmejdi se za své židovství stydí a tají ho, jak se dá.
Bojí se i stínů a podvědomě očekávají odvetu a trest za svoje nekalé skutky. Strach a špatné svědomí jsou součástí jejich životů."

Máte naprostou pravdu - hlavně se ale bojí sami sebe - znají se, proto sankce vůči sobě neuplatňují. Jsou nalezlí na vedoucích místech a na ty, kteří k nim nepatří, uplatňují neuvěřitelné prasárny jak lingvistické, tak skutkové.

Co je varující!!! Hlavní provoz zajišťují mladá polovzdělaná individua - kupovat si vzdělání - to by si jejich dědci a tátové nedovolili [zahanbení]

302374

8.1.2014 15:20

RE: Zide

timur 85.?.?.?

Reakce na 302216

Jude,Jevreji, boli označovaní tí, čo boli spätí s Judeou, provinciou Ríma, chazari až po r. 1700 sa začali nazývať židia, jude, práve poľskí šľachtici zapríčinili ich ekonomický rast v uvedenom období, a ten súzvuk rabovania bol narušený Katarínou Veľkou, tak Rusko v kontexte iných udalostí je pre poliakov neprijateľné .....Chazari si podriadili magyarsko, a ich reč pretváva v tomto štáte dodnes, kmeň magyarov nehovoril "magyarsky, nebolola to jeho autochtónna reč, tak ako sv. Štefan nebol magyar ale Varjag, dnes rusín, [pláč]

302222

8.1.2014 16:32

RE: Zide

Ramzes XVI. 91.?.?.?

Reakce na 302216

Geneticky sú Palestínci haploskupina J - semiti. Naproti tomu Židia sú haploskupina G - turecko-aziatská, teda NESEMITI. Takže ich vykrikovanie o antisemitizme je jeden super PODFU(C)K!

302225

8.1.2014 20:16

RE: Zide.......

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302216

Velmi dobre napsanej comments az na jeden detail. Zidu - tim myslim vopravdovy zidy jejichz DNA je dukazem, ze jsou potomky biblickejch zidu zije ve vokupovany Palestine vopravdu malo a je jich jen necely jeden a pul procenta. Chazarsky tribes ktery se rozlezly po severoamerickym a europskym kontinentu jak mor a kteri maj tu drzost vydavat se za zidy jsou narod asi tak jako cigani ......! Ja vim ze je to jen detail, ale je dobre aby to kazdej vedel . Von nakonec ani ten afroamerican jak jim ted rika erar v USA by si nedovoli vo sobe rikat ze je indian , eskimak nebo dokonce australskej aboriginal, ze jo?

302237

8.1.2014 22:48

RE: Zide

Wiky 188.?.?.?

Reakce na 302216

Zide jsou vychodoevropsky narod.... NEJSOU.
Zrovna pred nekolika dny se o tom psalo v novinach.
Zide nikdy nemeli svuj vlastni narod.
Byli (jsou) roztrouseni a obcany vsech narodu ve kterych ziji
(viz =Obcanstvi). Zid v Rusku byl/je Rus, Zid v Cechach je Cech Proto byl vytvoren Izrael.

302243

9.1.2014 9:31

RE: Zide

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302243

samozřejmě, je to tak...
národy začaly vznikat jako houby po dešti v době obrozeneckého romantismu, jinak to nebylo ani se Židy a začaly vznikat státy na národních principech a multinárodnostní monarchistické slepence se začaly hroutit, ty totiž držela pohromadě zase víra v boha přenesená do osoby panovníka a instituce trůnu... ostatně osvícenecká šlechta ve snaze vymanit se z moci církve jí začala brát největší zbraň - vzdělávání, a tím si paradoxně vykopala hrob, když nastoupil věk rozumu a monarchie ztratily punc božství, no a tím se začali emancipovat i židi, kteří byli v tzv. křesťanské civilizaci vždy vnímáni jako heretická spodina na okraji společnosti, a je to pochopitelné, vyplývá to z jednoduchého výkladu biblických fikcí a lidé jsou často jednodušší, než se zdá... no a budování národních států bylo novou mocenskou příležitostí, nutno však dodat, že nebýt obrovského tlaku na židy, který vedl v německu až k uzákonění nízkého Žida, izrael by nejspíš nikdy nevznikl, jedna věc je pohádka, a druhá věc je realita blízkovýchodní pustiny s přetrvávající kmenovou morálkou starověku...

302268

9.1.2014 11:43

RE: Zide

wiky 188.?.?.?

Reakce na 302216

http://www.rationalgalerie.de/home/mit-geld-rasse-kaufen.html
[smích]

302278

8.1.2014 15:44

inak aj -

timur 85.?.?.?

česky kabarďané, kabardovia, ale aj - kchabar, inak chabar - kchasar, chazar - dodnes existujúca časť kaukazu,

302223

8.1.2014 17:45

RE: inak aj -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302223

Existujú čierni, negroidní židia, Etiópski, Čínski(tzv.Kai-feng), Japonskí, Malajskí..atď.

Proste konvertitov je okrem chazarov, semitov a Európanov spústa. Spája ich človeka nenávidiaca vražedná otrokárska ideológia a možnosť pomocou nej parazitovať na ostatných.

Opakujem,
IDE O IDEOLÓGIU A NIE O ETNIKUM.
Kde a ako to svinstvo vzniklo?
o tom sú rôzne dohady, štúdie.

Tí tzv. ortodoxní židovskí (podľa nich Übermensch)sociopati sú rovnaký problém, ako pseudoislamskí teroristi, či "kresťanskí" radikáli .. križiaci s J.W.Bush a spol.

S pôvodnými myšlienkami prirodzeného monoteizmu to nemá nič spoločného. Ide o imitácie, masky jednej a tej istej, rovnakej fašistickej ideológie.

Dnešný
JUDAIZMUS = FAŠIZMUS,
IDEOLÓGIA NAJSTARŠEJ MAFIE, KTORÁ V DEMOKRATICKEJ SPOLOCNOSTI NEMÁ MIESTO.
Každý, kto sa k uvedeným ideálom bez výhrady hlási,
patrí proste okamžite do basy.
Fašizmus nemožno tolerovať.

Tak, ako je dnešné tzv.kresťanstvo ideológiou otrokov a každý, kto berie bibliu vážne ako celok a nie je schopný z nej vyberať rozlišovať to, čo tam je ľudské a čo je sociopatický implantát znemožňujúci rozvoj potenciálu spolocnosti, potrebuje min.psychológa.

Ak Boh existuje, rozhodne nie v dnešných tzv. relígiách.
Sú zamerané presne opačne.
Proti Jeho dietkam,
proti Človeku
a aj proti Bohu samotnému..

O pseudoislamskom terorizme a jeho skutočnom pôvode sa v tomto kontexte asi netreba ani vyjadrovať.
Prećo tzv, teroristi nevyhadzujú do vzduchu bankstrov.
Azda nevedia, kto im plánovane vyvražďuje dediny, alebo sú pri celej tej ich high-tech globálnej logistike tak sprostí?
Odpoveď si každý gramotný občan vie dať sám.
Cui bono?

U globálneho finančného terorizmu máme teda proste dočinenia len s ideológiou najstaršej mafie. Nič viac a nič menej.
Báchorky o nejakých mýtických praSemitoch, či Hebrejoch sú akurát tak príbehy Tisíc a jednej noci. Doslovne.

302231

8.1.2014 18:08

RE: inak aj -

slak 77.?.?.?

Reakce na 302231

Jo, palec nahoru. Který pak to říkal, dejte pod kontrolu deset nejbohatších rodin a uvidíte že žádné války, rozbroje, krize, kolapsy hospodářství, hladomory nebudou. Ainštain?, nevím. No, možná je to tak už rozšířená praxe že by by to bylo potřeba na 6 000? světoobčanů, nesouměřitelně bohaté počet je ?, kteří prý hýbají obchodem, surovinami a investicemi které když prostě neuvolní do oblasti, končí. Možnou poslední vyjímkou je rusko, čína? Pokud ale je takovýto princip hry vypadá to na závod na dno od kterého se nikdo neodrazí a je to zrovna tak iluzorní jako pojištění na ráj. [překvapení]

302232

8.1.2014 20:59

RE: inak aj -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302232

Rozhodnutie konať je na každom z nás.

Buď "hodíme flintu do žita" a pôjdeme na pivo,
alebo sa každý, kto si aspoň v základe reálnejšie uvedomí,
ako sa veci majú, bude v rámci svojich možností, blízkeho okolia, funkcie,
snažiť postupne stať stále lepším pozitívnym atraktorom.

Ísť príkladom.
Isto veľa krát padnem, no vždy hlavu zdvihnem,
pozrieme na cieľ do diaľky,
vstanem a pôjdeme v kľude ďalej,
hľadajúc čo i náznak chápania a morálky.
Pre seba a pre deti, vnukov.
Viem, je to dlhodobé,
no inej cesty asi niet a to je dobre.

Šancu vyhrať Ľudia máme.
Evolúcia kultúry myslenia, miesto revolúcii,
z ktorých žije a na prachu a popole pije,
z ktorých vstáva ten dlhoprstý upír vije,
blázon z EgoPtah, Fénix, feťák striebra z dediny Bogota.

Karty máme dobré a bude aj kopec srandy,
tak načo skladať kráľa a vešať suché gamby.
To sa robí až dúšku vody a keď máme lepšieho.
Takého, čo Panom nie je oviec hluchého.

Ostatne kráľom je každý a to navždy.
Ide len o to,
do akej miery
uvedomí si to motto.

Bo dietky sa géniom rodia všetky
a otázkou je iba,
či neupadnú v pletky,
či im vytvorený priestor bude,
alebo vo vetrisku visieť skončia
na tom holom suchom dube.

302238

8.1.2014 23:28

RE: inak aj -

slak 77.?.?.?

Reakce na 302238

Vau, nečekal jsem až tak, pro mne superkategorie. No, berte tak že jedu na 2°° a tedy jsem jsem ochoten chápat že Gustáv Husák byl partizán který se neučastnil a v nějakém dokumentu přiznal že se stratil [chechtot] já jsem na něj pyšný protože pravidelné armády likvidují partizány jako škodnou a co armády umí víme všichni. A normalizace od pána nebyla náhodou protože byl co? Moudrý, a jsem rád že chlap jako superkateorie byl ochoten pro blaho celku povedať i česky, i když rodilí blbci neocenili, no ták, chalani [mrknutí jedním okem]

302246

9.1.2014 11:27

RE: inak aj -

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302238

Díky 2ww se dívá svět na "židy" jako na ty co jim bylo nejvíce ublíženo, jako na největší chudáky na světe, nebyl to ten hlavní úmysl?

302273

9.1.2014 10:40

RE: inak aj -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302231

JUDAIZMUS = FAŠIZMUS
to je ale hodně přitažené za vlasy, že obojí je ismus, to ještě neznamená, že je to totéž...
když si to řekneš "po našem", tak judaismus je víceméně "židyzmus", což teda moc nezní, "židovství" by bylo přijatelnější, ale mnozí tvrdí, že to je něco jiného, ale vždy je tu společný prvek, a to teologický, tedy, je to hledání náboženské podstaty žida
ovšem termín fašizmus odpovídá spíš politickému programu a odkazuje k mussoliniho itálii, kde se politickému programu státu přizpůsobuje i ekonomický zájem holdingů, má to i jisté určující aspekty, a dominujícím je právě jeho vojenskoprůmyslový charakter na němž participují korporace...
tedy to má opravdu pramálo společného, zatímco judaismus by se dal popsat jako moderní snaha překonat archaickou tóru a učinit teologii židů srozumitelnější, tak fašismus je mocenská politika státu posilující korporátní sektor, a to hlavně za účelem vytvořit silnou válečnou ekonomiku a pokud si dáme pásku na oči a spravedlivě zvážíme, dobře by jsme tam mohli zařadit nejen dnešní spojené státy, ale třeba i rusko... [smích]

302271

9.1.2014 19:08

RE: inak aj -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302271

Sám si to povedal.
Fasci sú znak liktorov, znak moci v starom Ríme.
Zjednotiť sa a ostatných si podriadiť, zotročiť.
Azda to náboženstvom nejde?
Môžete zaňho schovať čo len chcete a vždy sa to robilo.
Je azda možné oddeliť náboženstvo a politiku?
Správne, možné to nie je.
Tak, ako ani ekonomiku, filozofiu, atď.
Keď niečomu dám punc "Boha", či bohov, neznamená to ešte,
že automaticky nejde o svinstvo.

Judaizmus proste objektívne je 2.najstaršou dnes oficiálne známou formou fašizmu.

Starší je už asi iba indický otvorene kastový protofašizmus.
Teror menšiny voči väčšine. Možno ešte čiastočne Čina, Egypt..no to sme znova v delte..
..a U.S., Rusko, Čína, Slovensko, CZ?
Otázka znie, do akej miery sú dnešné tamojšie režimi fašistické?
To, že sa nazvú demokratickými, rovnako samozrejme neznamená že do veľkej miery fašistickými nemôžu byť, či?
Rovnako, ako bol marxizmus "ľudový".
Skrytá, či otvorená vláda oligarchie(káporácii, klubov, klanov banksterov) a nečinosť davu, resp. jeho koncentrácia na celévriťky je čo

Hlásanie nadradenosti jedných nad druhými(tiché, alebo dokonca oficiálne) proste je a bude vždy fašizmom.
Každý je v niečom inom lepší, géniom sa rodí.
Otázka je iba v tom, či dostane priestor na realizáciu svojho potenciálu.
Fašizmus Človeka nenávidí a jeho cieľom je zachovať status quo otrokárskej pyramídy. Judaizmus "vyvoleného národa", ktorý "má vládnuť ostatným" tomu svinstvu akurát poskytuje dokola pálených výpalníkov, ak chápete.

FAŠIZMUS = MAFIA = JUDAIZMUS = GLOBÁLNY FINANČNÝ TERORIZMUS.
Dnešný judaizmus je ideológia najstarśej mafie.
Akurát je schovávaná za nejaký pseudonáboženský kult.
Dnešné kresťanstvo zasa adeistická ideológia určená pre otrokov.
Otázkou je, kto obe vytvoril?
Prečo a ako? To dávno vieme.
Samozrejme nie len dnešní judaisti sú mafofašisti.

Ak sa demokratická spoloCnosť nevie so zločincami vysporiadať(basa a prevýchovné pracovné lágre), vždy končí vo fašizme, bo ide o tradičný logický "konečný" cieľ organizovaného zločinu. Zločinu vrátane sionacizmu, murárov, banksterov a iných organizácii, spadajúcich podľa dnešných právnych noriem nevyhnutne pod protiteroristické zákony.

302299

13.1.2014 19:04

RE: inak aj -

mtk 88.?.?.?

Reakce na 302299

>FAŠIZMUS = MAFIA = JUDAIZMUS = GLOBÁLNY FINANČNÝ TERORIZMUS.
Pokud si budete takto svévolně vykládat pojmy, tak se těžko s někým domluvíte. Smyslem jazyka je dorozumět se na základě dohody, že slova mají relativně pevné významy. Tím, že jste schopen dát rovnítko mezi tak vyhrané pojmy, z vás dělá fantastu, a vnáší nanejvýš zmatky do celé problematiky.
Hlásání nadřazenosti jedných nad druhým = Hlásání nadřazenosti jedných nad druhým. přestože fašismus více či méně výše uvedené obsahuje, mícháním hrušek s ovocem docílíte toho, že vaše věty pozbudou sdělitelný smysl. Leda že byste byl pyšný na to, jak jste tak tajemně nesrozumitelný. Proč se nevěnujete raději nonsens poezii?

302468

8.1.2014 16:16

Židé...

Pavel Malý 89.?.?.?

Vyd. Alexej Fjodorovič Pavlov; Židovská nevyhlášená válka lidstvu

K "Fedu" a spoustě dalším informacím...

Stahujte z internetové stránky: Spiknutí proti Církvi a lidstvu

302224

9.1.2014 13:19

RE: Židé...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302224

jistě, největší moudra rozhodně načerpáš z katolické vymejvárny mozků [oči v sloup]

302281

9.1.2014 17:56

RE: Židé...

Findler 89.?.?.?

Reakce na 302281

No, ty už ten mozek máš beznadějně vymytej židovsko-zednářskou vymejvárnou mozků, takže bliješ protikatolicky.. [bliji]

302295

9.1.2014 23:40

RE: Židé...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 302295

"židovsko-zednářská" vymejvárna mozků bude nejspíš nějaký katolický termín, a jelikož na kázání nechodím, ani na žádné náboženské seance, je mi takové označení dost nejasné, takže to o tom "blití" nemůžu potvrdit ani vyvrátit, ovšem nepochybně zvrací cosi u tvého "katolického" příspěvku...

302304

8.1.2014 16:52

Tahle Situace se Mela Vyresit

coinageboy 98.?.?.?

Tahle situace se mela vyresit ve ctyricatych letech....

302227

8.1.2014 23:51

po vzoru komoušů už organizují petice po výbuch na palestinském vyslanectví

r.m. 80.?.?.?

něco jako výzva 99 pragováků proti kontrarevoluci v r. 1968
konec je úžasnej - lidi ze Suchdola, kde se to stalo mají určitě tyhle starosti: "My, níže podepsaní, žádáme vládu České republiky, aby se zasadila za zrušení diplomatického zastoupení (velvyslanectví) tzv. státu Palestina v ČR a vypovězení palestinských diplomatů....ovládá teroristická organizace Hamás a druhá část skrytě či veřejně usiluje o totéž jako Hamás, totiž o likvidaci Izraele jakožto židovského státu."
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/tisice-lidi-zadaji-zruseni-palestinskeho-velvyslanectvi/
Mně je to jasný. Izraelci si prostě velmi pravděpodobně dovolili spáchat bombový útok v České republice. Za dobrotu na žebrotu. [bliji] [bliji] [bliji]

302249

9.1.2014 11:58

RE: po vzoru komoušů už organizují petice po výbuch na palestinském vyslanectví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 302249

"Mně je to jasný. Izraelci si prostě velmi pravděpodobně dovolili spáchat bombový útok v České republice."

Mé okolí včetně mne je o tom přesvědčeno - bez ohledu na totální diletantismus českých medií.

" Za dobrotu na žebrotu. [bliji] [bliji] [bliji]"

Jenže komu náleží ta dobrota a komu ta žebrota
[zmaten]

302279

9.1.2014 22:58

RE: po vzoru komoušů už organizují petice po výbuch na palestinském vyslanectví

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 302279

komu asi tak může připadnout, že?
http://www.novyprostor.cz/clanky/397/kouzleni-s-chudobou.html
[velký smích]

302302

9.1.2014 17:50

Američané tu chazarskou finanční hydru už několikrát porazili

r.m. 94.?.?.?

Američané však žijí s hlavou v písku po staletí, navíc s pocitem absolutního bezpečí, při vědomí, že externí ohrožení je prakticky nemožné. I to poslední, konfederační, motivované a financované z Británie domem Rothschildů, jsme jaksi politicky korektně interpretovali jako interní konflikt o charakter republiky, o svobodu a vysoké ideály Americké revoluce. 600 tisíc mrtvých vyžaduje opodstatnění politicky průchodnější než jen válku o kontrolu emise peněz a finanční suverenitu státu. Ti zlí nacionalisté na severu totiž Rothschildům zrušili 1. centrální banku, a tím jim zcizili měnu – US dolar, a navíc, natiskli si vlastní peníze – státovky, populárně zvané „greenbacky“, díky nimž tu občanskou válku mohli vůbec vyhrát. To bylo tehdy, a je i dnes, z pohledu banksterského Kartelu, nejhorším hříchem. Za podobný hřích zaplatil cenu nejvyšší nejeden US prezident – Lincoln, Jackson i Kennedy.
http://www.outsidermedia.cz/Sileny-svet-III-dil-Kriticky-okamzik-v-zivote-pstrosa-1.aspx

302294

10.1.2014 19:32

to je zajimave??? Proc.........

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Americane musi vzdy dosadit do FED takoveho, ktery neni 100%
Americanem resp.nema anglicke koreny.Temer vzdy to je nekdo, kdo
ma nemecke jmeno a nyni opet Fischer nebo Blumenthal
a i ten cesky Fischer delal velkou karieru u evropske banky
a jiste na neho velka funkce ceka.
Nechybel mezi nimi ten sexualni maniak Kahn-Strauss.
Vypada to, ze nikdo bez nemeckeho jmena se nedostane do vedeni
americkych financi,diplomacie,Pentagonu a hlavnich medii.

302337

11.1.2014 3:14

Copak Jelenová je nějaké německé jméno ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 302337

A pro pána výše, Old Hickory Jackson úklady banksterů přežil...

302349

Tuto stránku navštívilo 4 950