Diskuze k článku

Evropa bez budoucnosti

Příspěvků 24

31.12.2013 2:26

Ono to je vidět i na těch filmech

R 85.?.?.?

když se podíváte na např. italské a francouzské filmy ze 60. let, jsou plná rozjařenosti, veselosti, uvolněnosti, a dneska? Plné ponurosti, šedi, vážnosti, smutku, jako dva odlišné světy. Nehledě k tomu že ta Francie bez multikulti z těch starých filů zní dnes jako sci-fi.

301616

31.12.2013 16:37

RE: Ono to je vidět i na těch filmech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301616

Je to dobře vidět na dílech seriálu s komisařem Horstem Schimanskim (Götz George). 70-80. léta, Schimi honí zloděje, vrahy, vexláky, pasáky - prostě kriminálníky. Díly z 90. let a dál jakoby byly z nějaké jiné země s jinýma lidma, zavřenýma fabrikama, zpustlýma ulicema - Schimi řeší samou kriminalitu pocházející z deprivovaných sociálních vrstev postižených nezaměstnaností, chudobou, imigrací a někdy i přímo sociální problémy. A to se odehrává v bohatém Porůří.

301643

31.12.2013 17:25

RE: Ono to je vidět i na těch filmech

slak 77.?.?.?

Reakce na 301643

[chechtot] Schimi honí zloděje, vrahy, vexláky, pasáky - prostě kriminálníky. Díly z 90. let a dál jakoby byly z nějaké jiné země s jinýma lidma, zavřenýma fabrikama... Neviditelné ruky tržníků si mastili kapsy bez ohledu budoucnosti i okolí a tady to trvalo doteď. [chechtot] Taky se v kriminálech naučili pod kápy organizovat a teď se nechají platit co by elita z daní a případně abolicovaní to zaštiťují sami sobě, ano hospodářskou kriminalitu. Ovšem najeli s dluhovým otroctvím na dluh státu dětem a zařídili pobídku k důchodu v pětasedmdesáti s 40 odpracovanými lety aby si prodloužili vyžírání toho co tu bylo bez dluhů, zahraničních vlastníků a soběstačné. A hospodaření s vodou která je odsud a vlastním lidem zaprodané cizincům vypovídá o stylu hospodaření hokynáře po mozkové příhodě a při stonásobném zdražení si mohou v zahraničí vyplácet zisky. Dalo by se pokračovat jakou demontáž tu provedli snad do nekonečna, ale při nacvičenosti lidí že za ně rozhodují chytří a nestarajíc se sklidí velký kulový a do holých je ještě se smíchem nak.... [mrknutí jedním okem]

301645

31.12.2013 19:36

RE: Ono to je vidět i na těch filmech

ikke 78.?.?.?

Reakce na 301643

Bohaté Porůří? Clovece, kde to zijete? Porůří (nemecky Ruhrgebiet) zacalo upadat v 70tych letech minuleho stoleti. Hlavnim prijmem oblasti byla tezba uhli a nasledujici na uhli navazujici prumysl. Jenze casem uz neplatil blizsky transport uhli a uhli se dodavalo z Jizni Afriky za polovicni cenu pres pul zemekoule. Nemecko vydalo tehdy kvoty na uhli - pul na pul vlastni uhli a import (import stal vcetne ochraneho cla jen polovinu). Ale ani to nezachranilo Ruhrgebiet a v 80tych letech minuleho stoleti a patril tim padem k nejvetsim problemovym oblastem tehdejsiho Zapadniho Nemecka s 5ti miliony obyvatel ze 60ti Spolkove Republiky.
Ruhrgebiet byl umele drzen na zivote subvencema spolkove vlady.

Vas TV-hrdina George Götz neresi kriminalitu v "bohatém Porůří", ale v upadajici casti Nemecka, kde se (i diky odborum a jejich moci) nedari prevest pracovni sily na nove profese.
Zatimco napriklad Bavorsko bylo zacatkem 70tych let "rozvojovou zemi" Spolkove republiky (a dostavalo tzv. "Laenderausgleich" = dostavalo od bohatsich spolkovych zemi penezni podporu), tak v 80tych letech uz bylo sobestacne a naopak podporovalo nove problematicke oblasti Nemecka jako Ruhrgebiet. Z puvodne zemedelskeho statu Bavorsko se v mestech vyvinuly profese "Hi-Tech", napriklad profese programatoru compjutrem rizenych stroju, zatimco Ruhrgebiet bojoval za zachovani pracovnich mist v hornictvi...

A tohle resi i Vas hrdina "Schimi" v serialu nemecke televize, akorat ze ne pricinu, ale nasledky blbe politiky na spolecnost. V tom s Vami plne souhlasim [smích]

301647

1.1.2014 10:59

RE: Ono to je vidět i na těch filmech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301647

Ale vždyť píšu o 70 letech na začátku toho seriálu, co se čílíš? Navíc pořád je tam podstatně vyšší životní úroveň než na ostravsku nebo mostecku Jde o ten trend sestupu a celospolečenský úpadek, nejen z důvodů ekonomických.

301663

31.12.2013 20:56

RE: Ono to je vidět i na těch filmech

Zemřelá společnost 77.?.?.?

Reakce na 301616

Zemřelá společnost
http://www.blisty.cz/art/71522.html

301652

31.12.2013 8:24

rust rustu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

neomezeny rust v omezenem systemu je samozrejme nesmysl, to uz dneska vi i dite z matersky skoly. a protoze je system nastevenej spatne, cely je to spatne a spatne to dopadne. tohle je snad clanek z mainstream media ne? [oči v sloup]

301623

31.12.2013 12:05

RE: rust rustu?

dusan123 213.?.?.?

Reakce na 301623

Jop.

Pri tom sumarizovaní problémov rastu sa zabudlo na pár drobnosti.

A to QA ECB. A množstvo uvolnených peňazí, za taký symbolický úrok (aj keď pri úročení z úroku je to geometrická rada)

A potom komuže to tie peniaze uvolňuje tá ECB (ktoré bude treba vrátiť) Väčšinou bankám ==NIE do reálnej ekonomiky a už vôbec nie bežným ľuďom na zvýšenie platov.

Článok bude slúžiť intelektuálom (nie múdrim ľuďom ani chápajúcim ľuďom) na to aby ospravedlnili krach EUra alebo niečo podobné. Manipulácia!

Aj keď podvodníci/paraziti na tom zas len zarobia.

301634

31.12.2013 10:08

Definice pojmů

brasol 46.?.?.?

Pro lepší pochopení přidávám několik definic použitých výrazů s komentářem.

GDP (gross domestic product, HDP) = celková PENEŽNÍ hodnota statků A SLUŽEB vytvořená za období na území.
Tohleto pořád omílané číslo může díky zvýrazněným aspektům lítat lusknutím prstu o desítky procent!
Třeba se za pár let, až bude třeba další růst HDP dočkáme toho, že se tam budou započítávat i finanční deriváty [chechtot]

chudoba = tady máme hned desítky oficiálních definic, asi aby jsme se jí více báli. [chechtot] Stanovuje se nicméně zvláštním způsobem a to, že když máte méně než 60% mediánu příjmu. To znamená že když bude polovina lidí totálně v prdeli nikdo nebude chudý!
Takže třeba světová banka nekecá v tom, že bojuje proti chudobě [bliji]

produkce zboží = PENĚŽNÍ [chechtot] hodnota vytvořeného zboží. Možná se vyprodukuje o něco víc zboží ale víme jak se změnila životnost vyprodukovaného zboží za posledních pár let. V praxi si myslím, že "objem produkce krát životnost" se ve všech západních zemích snižuje a snižuje.

301628

31.12.2013 19:37

RE: Definice pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 301628

HDP je podvod, maskující hosodářský úpadek civilizace řízené bankovními parazity, kteří tyjí z úroků. Každý rok musíte vydat víc a víc energie než můžete, to vede k úpadku, válkám a zániku civilizací.
Ráno si vyčistím boty, nepřispěl jsem k růstu HDP ani jediným halířem. Když vy vyčistíte boty mě a já na oplátku vám, přispěli jsme oba k růstu HDP. Takže si každý boty vyčistíme sám a na papíře napíšeme, že to bylo navzájem. A je tu kýžený růst!

301648

31.12.2013 10:38

kapitál dovozem laciných gastarbeiterů zničil kupní sílu obyvatel

r.m. 80.?.?.?

a bez utrácení HDP jednoduše neroste.

301630

31.12.2013 13:54

Životní způsob bez budoucnosti

Annna 90.?.?.?

Pokračování koloniální politiky a růst na úkor jiných už došel ke svému konci. Podivné teorie o stálém růstu jsou jen řeči, ostatně viděli jste někdy někde ta procenta? Kam se ztratila? V našich konkrétních životech a společnosti je nikde nevidím, zato příšerné dluhy ano. Pokud nepochopíme, že peníze nemají vůbec žádnou cenu, a že náš růst za každou cenu je vlastně ztráta, nic se nezmění. A že místo křečovitého růstu postačí jen pohyb a k tomu kdyby místo lhostejného vykořisťování vládla spolupráce (neplést s rovnostářstvím), pak by byl svět k žití. Kéž bychom se už přestali hnát v koridoru zdánlivě bez možnosti úniku jak dobytek na porážku.

301638

31.12.2013 20:42

Furt si myslim

Satanist 75.?.?.?

ze mesita, synagoga nebo templ v Europe je pro kulturni europany kteri znaj svou minulost jako pest na voko a melo by se s tim v kazdym state uz rychle neco delat aby se dalsi generace po nas nakonec neklanela cernejm samanum u kazdy woodoo chatrce ........

301651

1.1.2014 4:27

Oblbovat lidi a dat jim statisticka cisla,jez obhajuji kriminalitu politiku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Proc,tak rozvlacne se nam neco vnucuje,kdyz vsichni vim e,ze tech 50 milionu cernych pracovniku,prichazejicich z prani velkobyrokraticke nomenklatury Bruselu,je vlastne ve zkutecnosti jejich zaruka na tucne platy,ne na nase penze,kdyz nekdo rozkradl,co lide nasetrili na stari,tak by mel vyset,nebot svou zlodejnou se dopustil kriminalniho cinu.Je to jak za komunismu,kdyz soudruh reditel svou znalosti znicil drive prosperujici podnik a on jej dovedl ke krachu,tak,jej vystridali-ne vyhodili,tim zpusobem,ze mu dali jeste vetsi podnik a bylo jedno,ktery podnik co vyrabi.Takze Brusel- byrokracie se takto jisti,ze dela pro nas,to nejlepsi a s tim,ze jejich rozhodnuti na milionech pristehovalcu,oni vydelai zatimco danovy poplatnici privitaji"cizince" se socialni sluzbou z penez obcanu,od ubytovani,az po lekaze a jine.Samozrejme tyto cisla jimi udelane ,Vam nereknou pravdu,jak se veci maji,vzdyt nanazeri-byrokrate si vyplaceli tusne premie a vsichni vedeli uz pre rokem ze podnik je zbankrotovateli,ale,oslavy pokracovaly dal.Kdyz hlavni kokladnik statu prohlasi lidem,ze nastanou tezke casy,jakoby on nebyl za ty tezke casy nijak zotpovedny,svou "chytrost" Greenspan ukazoval ve varovani,ze veci nejdou,jak by mely a tak nakonec dostal ryrirsky rad a USA M avic jak 17 Trillionu dluhu,tedy,obcane maji dluh,politici si na splaceni dluhu,samy sobe odhlasuji pridani na plate a premiich,ktere zase obcan zaplati a tak to jde dokola,jedina vec zachranit obcana je postavit pred parlamentem sibenici,jinak,jejich deti desitky generaci budou zadluzenymi otroky.Takovy "Madoch" kradl v billionech, krast v milionech uz se nevyplaci.Evropa je jen jedno policko sachovnice,ale,kriminalita elity je internacionalni.Tichy emigranti z more,jsou instruovany pred plavbou,co je ceka pri dosazeni Australie,ubytovani v hotelu,zdarma nemocnice,doktori,socialni sluzby,poskytnuti pravni ochrany,placene obcany Australie,podpora v nezamestnanosti,ovsem,skolne,proste mnohe,co si s nizsim prijmem nemuze Australan dovolit.

301658

1.1.2014 8:55

Mám riešenie.

anatol 78.?.?.?

Je to tak prosté: Keďže kapitalisti nepodnikajú a sedia na peniazoch, treba im ich zobrať, postaviť fabriky a produkovať. Halali, hor sa do prosperity!
Je práve tzv. Nový rok. Vonku je total ticho, ani jediné auto. Keby tak bolo stále, bol by to možno nulový prírastok HDP, ale aspoň by sme ušetrili ropu, vzduch a vodu. A zatiaľ my pre tú nulu drancujeme, vraždíme /v "teroristických" krajinách/, presierame budúcnosť a napchávame sa biologickým odpadom zvaným potraviny.

301660

1.1.2014 10:12

RE: Mám riešenie.

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301660

"Keďže kapitalisti nepodnikajú a sedia na peniazoch, treba im ich zobrať, postaviť fabriky a produkovať."

Kapitalista nemůže sedět na penězích, protože by to pak nebyl kapitalista, ale nesoudné komunistické pako jako jste Vy. [oči v sloup]

301661

1.1.2014 15:15

RE: Mám riešenie.

anatol 78.?.?.?

Reakce na 301661

Vlastne máte pravdu, kapitalisti neexistujú. Už ani jeden, preto niet peňazí.
"Keď všetci všetkým dlžia, niekto ukradol peniaze."
Kapitalisti neexistujú, ale zlodeji áno, milý pane, princezna to není, je to popelnica.
"Za komunistov sme mali úspory. Teraz máme dlhy."
Vy pako!

301670

1.1.2014 10:56

RE: Mám riešenie.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301660

Nejprostejsim resenim za vsechny ty swinstva by bylo s nima udelat kratkej proces a rozvesit je po kandelabrech at se pohoupou.........

301662

2.1.2014 9:47

Pořád to nemůžu pochopit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Nechápu, čeho se dnešní bohatí chtějí dopracovat stále intenzivnější honbou za majetkem. Vždyť koupím-li pozemky, lesy atd. a nebude na nich nikdo hospodařit, nebudou k ničemu. Skoupím-li třeba domy a nebude se o ně nikdo starat a v nich bydlet (nemajíc na nájem), nebudou k ničemu a spadnou. Také zlato, diamanty, obrazy mají smysl, pokud za ně někdo dá peníze.

301742

2.1.2014 12:22

RE: Pořád to nemůžu pochopit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301742

ok, znám okolo sebe mnoho bývalých posluhovačů, co si dnes hrají na "rentiéry", není na tom vůbec nic divného, prostě "majetky" představují pro mnohé uznání a úspěch, mít se dobře a být na věky zajištěn, a také naplnění touhy a iluze něčemu vládnout, něco budovat, organizovat, řídit apod...
a pak je tu "pravidlo větší hromady", což je běžný jev, lidi prostě podvědomě rádi snášejí na větší hromadu, takže to není jen problém toho, kdo hromadí, ale všichni nějak hromadí, a těch, kdo se chtějí starat je vždy méně, takže ty hromady rostou jen někde...
Také zlato, diamanty, obrazy mají smysl, pokud za ně někdo dá peníze.
to je docela k smíchu, protože je to tu často prezentováno i opačně, a dokonce se tu často tvrdí, že je to totéž (peníze=zlato), avšak obojí je nesmysl, umění má svou hodnotu v tom, že něco vypovídá a je v tom třeba unikátní, zlato třeba v tom, že se nekazí (ale jeho odvěká hodnota je okultní http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee... na tenhle jezuitský oltář padlo několik tun zlata), diamanty mají zase jinou zvláštní hodnotu, ovšem peníze byly vynalezeny především jako měřítko, jejich užitek tkví právě v tom, že s nimi lze poměřovat věci, které jsou potřebné třeba k obživě...
nářky "chudých nad bohatými" jsou sice možná oprávněné, ale většinou blbé a nic neřešící právě proto, že se ti naříkající cítí jako oběť a ne účastník nějakého procesu, a právě to je odpočátku dělá nevědomými dobytčaty...

301767

2.1.2014 15:35

Učte se zpívat Internacionálu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

No koho z vás baví a motivuje k větším a ještě větším výkonům a placení daní [zmaten]

- na církevní restituce a tunely příštích 20 let
- na politiky, kteří 25 let lžou, kradou, tunelují
- na akciové společnosti s "akciemi na majitele" vlastněné politiky
- na politiky, kteří nás nutí škemrat na pracovních a sociálních úřadech
- na zaměstnance ministerstev, kteří utrácejí za kraviny
- na media která neříkají pravdu a můžou vám udělat exekuci, když na jejich poplatky nebudete mít
- na parazity v Bruselu
- na zaměstnance státní správy, kteří nás ponižují, šikanují, pokutují, kriminalizují, ...
- na zdravotnictví jen pro ty bohatší a ty co mají na léky
- na "tržní justici" která nám krade děti
- na státní (nebo židovskou?) exekutoroskou mafii která krade nemovitosti, které ani "zlí komunisti" neukradli
- na státní "trafikanty"
...

Podle jedné studie prý všechny revoluce a občanské války začaly jako následek "přemnožení elit"!

Nečekáme už jen na "výstřel z Aurory"?

[naštvaný]

301790

2.1.2014 18:39

RE: Učte se zpívat Internacionálu

slak 77.?.?.?

Reakce na 301790

Až to tu vykrví (aurory vyeliminovali a posléze třeba zpětně virtuálně stvoří a použijí k výchově až zas bude co vyparazitovat) budou se se svou lichvářskou kulturou za pomoci tamních jelit tlačit tam kde není vyžráno a vlastně to dělají pojišťováci iluzí přes multikulturalismus, genderismus, zelené lži , globální podvod s oteplováním, víry, nevíry, kulturu, nekulturu a specializovaný terorismus ve všech oblastech i tam kde by rozum nehledal, ale oni s rozumnými nepaktují a chaos a divocí bulíci jsou živnou půdou jejich bohulibých pořádků, kdy posléze ten binčus který spotvořili nechávají mocensky likvidovat těmi které zdebilili. A potom devast dokonán jest k jejich plnému potěšení. No a potom se rozhlídnou, hle jak se nám to támhle vzchopili a jdou demokratizovat s výše uvedeným formátováním v mnoha pořadích a obměnách podle toho co u těch které pálí dobré bydlo zabere a choreografů si nikdo na pozadí hry k jejich škodě a úpadku nevšímá.[chechtot] [mrknutí jedním okem] Ti co neznají historii a nepoučili se z ní tak si zopakují a tento cyklus chodí zpravidla po etapě vymření pamětníků a se zhovadilým školstvím které mají nacvičené i s odpadovým obsazením prioritně vždy napřed ždímačema naši všehoschopní ždímači. [překvapení] [cool]

301807

3.1.2014 19:54

Proč ČNB oslabila korunu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Možná trochu off-topic, ale ne zcela. Podle mého názoru jde trest nebo pomstu za tvrdošíjné odmítání eura, nezvolení knížete prezidentem a za další neposlušnost. Světová finanční elita velezrádný čin odměnila, čímž mimoděk osvětlila, o co ve skutečnosti jde:

http://www.novinky.cz/ekonomika/323486-za-oslaben...

Můžeme to srovnat s donucením Lotyšska přijmout euro přes značný odpor společnosti. Když pohlcení Ukrajiny nevychází moc dobře, kolaps EU by mohlo oddálit "zaříznutí" nějakého selete nebo jiného dobytčete - Česka. Můžeme očekávat, že po mnoha jiných zemích EU, přišla zřejmě řada na nás, kdo má být obětován.

301956

3.1.2014 20:41

RE: Proč ČNB oslabila korunu

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301956

Ta devalvace, to bylo jen takové běžné mrcasení, na které jsme byli všichni psychicky připravováni už od doby, kdy se média tak lísala okolo toho úžasného Singra, když byl s pompou uveden do funkce.

No a ohledně těch obskurních anket a "cen" všelijakých ekonomických magazínů.
Povšimněme si, že k nám vždy přichází z Velké Británie (stejně jako chvalozpěvy na škodovky), což je shodou okolností druhá domovina takových židovských es, jako jsou penězoměnci/penězohrabci Fischer s Dlouhým and company, čili znalého člověka to dále nemusí vůbec zajímat.

Jsou to takové mini-Oskary od těch se správným původem pro ty stejného původu, aby se mohli navzájem pochlubit do médií. Kdysi Kalousek, teď Singer, prašť jako uhoď.

Pravičáčtí potomci všech, kteří se za minulého režimu měli dobře, a teď dělají, kdovíjak netrpěli, na ty mediální žvásty slyší a přikládají takovým oceněním váhu, uznale pokyvují hlavami a ryčí: Více Kalousků, méně lůzy!".
Ostatním lidem je to většinou šumák.

301962

Tuto stránku navštívilo 5 267