Diskuze k článku

Vánoce Smolíka McFiggina

Příspěvků 40

23.12.2013 11:24

pohádka o kouzelném holobrádkovi.

fohat 194.?.?.?

Milé děti,jednou za čtyři roky přijdete k takové URNĚ,kde plní naděje vhodíte svá přání.Kouzelná URNA vás vždy překvapí svou roztodivnou pestrostí jediné NABÍDKY,se kterou jste NIKDY nepočítali.Letos na vás vyjukl veselý zrzavý holobrádek.Kde se vzal,tu se vzal,nikdo o něm příliš neslyšel,odletěl hned do nějaké pouště,kde červí dírou si odskočil na Mars,kde mu čaroděj dobroděj upravil mozkovnu,tak,jak káží správné mravy.Po návratu ihned oslnil svým novým image,takže mohl nahradit kouzelníka KARLA,který pujde na odpočinek.Milý holobrádek přeje FŠEM alles gute...

301298

24.12.2013 9:06

Umanuel Qant

slak 77.?.?.?

Reakce na 301298

Kdyby Bílá byla bílá byla blila, tak by nedělala tra-lala. A enyky benyky kliky búů v volským přízvukem definitivně rozšířilo schopnosti psa o nový mimický výraz. [chechtot] A nechte tý srandy nebo fakt je čas rozjímání nad nesmrtelností chrousta, nebo co? Někomu něco zaprchalo, už zas? To si snad z nás chudák život dělá kozy aneb vovčanstvím k dobačenosti, tak tradá dušiček zážitků mladá. [překvapení] [velký smích] Jo a kultúru hermani herberti. TEĎ!, a navěky věkův vas is ďas, dasis běsis protrouble total. [mrknutí jedním okem]

301329

23.12.2013 12:20

Typický Stephen

pje 80.?.?.?

Již po první větě jsem věděl, co bude následovat. Překvapení nemám rád, takže skvělé, jako obvykle.

301301

23.12.2013 12:46

Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ježíš se stejně narodil někdy v květnu a Ježíš Kristus není historicky doložen, takže my vůbec nevíme, co a koho oslavujeme!
Ať se na mně zde všichni věřící nezlobí, nechci jim brát víru, ale "zrození" Ježíše Krista je velký "časový" podvod!!! Jednak se vůbec nenarodil 24.prosince, což mělo odlákat od slavení původních svátků Slunovratu a také rok je velmi nejistý!
Rozptyl je až 8 let, podle různých pramenů!
Proto by měly Vánoce zůstat pro všechny lidi dobré vůle svátky "lidské" vzájemnosti, urovnání sporů a dělání vzájemné radosti,jak zjevně hrdinovi příběhu nebylo vůbec dopřáno!!!
Raději než koupit bačkory, je dobré obdarovanému koupit nějakou úplnou "blbost" , ze které bude mít radost!
Také proč jsme na světě,abychom si dělali radosti a to bychom si měli právě uvědomit o Vánocích!
Text písně Tomáše Kluse, Napojen:


NAPOJEN


Vzpomeň jak s očima dítěte,
hleděl na letící ptáky.
Jak krásné bylo být na světě,
s vědomím, že umíš to taky.
Dnes už nelétáš, neboť okolí
zmátlo tě strachem, že pády bolí.

Zastav se, čas nikam nespěchá,
jen rozum nutí ho k běhu.
Věř však ty, synu člověka,
žes nedílná součást příběhu.
Ty jsi já, jako já Tebou jsem,
společná je nám planeta Zem.

Ref.
Ničeho nelituj, život co máš je Tvůj,
žij a měj rád co je.
Nechť Srdce se rozbijí
Láskou, tak přijmi jí.
Cítíš, jak jsi napojen, jak jsi napojen,
přes všechny pochyby, život je krásný.
Jsi napojen a Svět je Tvá továrna na sny.

Nebe až najde jas ve vodní hladině,
až měsíc opře se o břeh.
A padne hvězda, zkus si přát jediné,
to aby dopadla dobře.
Ztiš se a poprvé k sobě se obrať,
bez zbraní a krve porazíš obra.

Obra co založil duhy stín,
když před lety zotročil Zem.
A člověka Bůh vůbec nejistil,
v otázce, kdo vlastně jsem.
Poznej, že být je jednoduché,
ucítíš klid, že vše jedno je duchem.

Ref.
Ničeho nelituj, život co máš je Tvůj
Žij a měj rád co je.
Nechť Srdce se rozbijí
Láskou, tak přijmi jí.
Cítíš, jak jsi napojen, jak jsi napojen,
přes všechny pochyby, život je krásný.
Jsi napojen a Svět je Tvá továrna na sny
http://www.youtube.com/watch?v=C63-T_v9O_Y&fea...
Zde je píseň celá.
Přeji všem živáčkům, aby se měli pěkně a nejenom o Vánocích, aby si přestali tolik ubližovat a také aby už přestali "národně" blbnout!
Svět není vůbec o penězích a moci, to je pouze přelud, co nás všechny chce pohltit a stále navštvávat!
Zavřete televizi a jděte se projít někam do přírody, pozorujte ptáky za letu a vůbec všechno hezké kolem, pohlaďte psa nebo kočku, pokud je máte a také se věnujte svým blízkým a pokud jste sami, nic si nezoufejte! Samota je božská disciplína, pokud s ní umíte správně zacházet!
O Vánocích se má rozjímat, zastavit se a trochu se přiblížit Bohu! To je jejich pravý účel.

301306

23.12.2013 14:06

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301306

Klus je prece jenom rychlokvaška a spíš napojen sám na sny, nekdy príliš mimo realitu. Stačí jenom jako. Na to aby mohl takhle filosofovat a muzicírovat by prece jenom mohl být zdrženlivejší, ale co s mládím, to si hledí své. Co jsem byl na jednom jeho živém vystoupení, tak nic moc, jen takové cosi príliš mega a super, ale spíš hluk, balast, nebo jednohubka. Muzika totál nuda, takové spíš otravné žvanení bez smyslu, to, za co si on nechává dobre platit udelá lepší muzikant za pochodu. Langerka hned za ním mela vetší respekt k okolí. Proste v takovém výčtu už existujících a mnohdy povedených písniček je bývá nuda delat další pásovou výrobu. Tak to dopadne vždy, když se delají písničky spíš pro peníze... tyhle a jim podobné plytké nebo sváteční rady do života. Je docela sranda, když delá nejaká písnička výzvy, které sama nerespektuje [smích]

301307

23.12.2013 19:18

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301307

kdekdo jsou dnes CVIČENCI univerzálního náboženství NWO,zvaného NEW AGE..Esoterické weby,prdelatí andílci,mastné ceníky za každé osvícené kýchnutí.Ještě si na hlavičku nasadit Coca-Cola kulicha,vyslechnout si v TV pana Malého,nebo Halíka,člověk muže spokojeně SLAVIT [oči v sloup]

301310

26.12.2013 8:09

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301307

"Langerka" a Klus se jen nenechali zavřít do "výkladních skříní výstavních síní". Nestali se bílými koni majitelů zábavního průmyslu. Kdyby v soutěžích o nové talenty fungovaly stejné inriky jako dnes i před 50 lety, Karel Gott - elektrikář ze západočeských Radnic by nikdy nedostal šanci.
Klus je indigové dítě. Jedno z mnoha a mění svět kolem sebe.
Když zpíval písničku "Připojeni" u příležitosti přidělení cen
Zlatý slavík, stálo za to pozorovat mimiku vyvolených v obecenstvu. Tzn. skoro všech [chechtot]

301403

26.12.2013 9:52

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

slak 77.?.?.?

Reakce na 301403

Jenže Karel bez všech urážek byl indigová stálice s evergreny, zůstane (mnozí s částečnou informovaností netuší jak velký a vánoce jsou to vždy pro všechny hudbymilovné pokud si najdou nejenom čas na jeho obří produkci) a s nevídanou invencí sepětí zpěváka sjednocujícího jak muzikanty tak textaře do jakostní tvorby a skutečnou zdaleka talentem s nepřekonatelnou kapacitou a poměřování úspěšností některými fčelkou májou a byznisem je plytké a o úrovni kritiků. Neotřelým Klusovi a Langerce s prominutím teče mlíko po bradě a uvidí se jak se budou batolit i když jsou perspektivní už i s výsledky což jim přeji a zkostnatělým pozérům vyráží dech a to je samozřejmě jenom dobře milá M. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

301407

23.12.2013 19:07

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 301306

Ale proste slavme. Slavme prodlouzeni dne. Proste budme mili, budme hodni. Slunovrati je slunovrati a tech par dnu slak to vem. Takze stastne a vesele preje Petr.

301309

23.12.2013 20:36

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301309

ale nepřehánět ... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lVotRlfPyNE#!#1

301312

24.12.2013 8:40

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301309

>Ale proste slavme. Slavme prodlouzeni dne. Proste budme mili,
>budme hodni. Slunovrati je slunovrati a tech par dnu slak to vem.
>Takze stastne a vesele preje Petr.
Mel jsem tu smulu kvuli pocatecnimu nastolenemu vnitrnimu zmatku, jez mnohdy prerostl v nepokoj, ktery se vsak nakonec preklubal ve stesti, ze jsem prozil nekolikrat ty svatky v rozlicnych kulturach, az jsem dospel tam, kde jsem dnes - toho ctyriadvacateho vzdy vyhlizim Slunce (to velke pismeno ted neni preklepem), a kdyz jej spatrim, citim v dusi uspokojeni, svatek...
Ten den slavi tak zvane Vanoce katolicky svet, ktery se ridi Vatikanem, a jeste nejaka dalsi mensi s mensimi odchylkami treba jen vanocne prisata uskupeni. Pozoruhodne je a za zvazeni stoji to, ze dokonce i jini krestane (ortodoxni) je slavi jindy!!! (Takze kdy ten capart vlastne prisel na svet...???) Po svem veskerem poznani se ptam: Kde je v Bibli, tedy v zakladu, tedy v ZAKONE krestanstvi, neco napsano o Vanocich, a to se uz ani neptam, kde je v ni zminka o tom, ze by se melo to v jadru pouhopouhe slovo slavit tak, jak se slavi, ci ze by mela byt kvuli nemu takova byznysova honba, v jakou v dnesni dobe povsechne zmohutnela?!?! (Snad se to tam jednou nebude kvuli utuzeni vlivu v byznysu honem honem dopisovat...)
Proto pokorne a v tichosti a bez okazalych, pozlacenych gest vdecim za Slunovrat, za nadeji na obnoveni zivota, prirody, urody v teto casti zemekoule, kde se nyni nalezam.
Asi moje priznani nebude mnohymi prijato s povdekem, budiz, ja si jen ohleduplne rikam, kdyz nekdo chce byt balamucen, klaman, at je.

301326

25.12.2013 8:17

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

anatol 78.?.?.?

Reakce na 301306

V tom príbehu o narodení J.K. /nemyslím Kennedy/ je taká krásna gulášovina: Kde sa tam zobrali tie ovce, keď, ako je známe, ovce neznesú zimu, musia sa ustajniť, a nestačí niekde vedľa krčmy, takže prečo sú v príbehu ovce, keď oblasť občas býva v decembri zasypaná snehom /nedávno pol metra/, ha? Alebo to bolo všelikedy, len nie v zime. Ja budem odteraz sláviť narodenie J.K. /nie Kennedyho/ radšej 24.7. Prečo? No, a prečo nie, aj ja si môžem slobodne a demokraticky vymyslieť narodenie Ježiša kedy chcem, najmä ak zrejme vôbec neexistoval.
A potom: Ako, dofrasa, sa ide z Nazaretu do Jeruzaléma cez Betlehém? To bol ako nejaký diaľničný okruh okolo Jeruzaléma, že si tak nadišli? /A to jazdili po tej diaľnici na somároch?/ A kto to poplietol, Jožo alebo Maryša s tým sčítaním ľudu? Však žiadne nebolo... Trepali sa tam zbytočne.>Ježíš se stejně narodil někdy v květnu a Ježíš Kristus
>není historicky doložen, takže my vůbec nevíme, co a koho
>oslavujeme!

>Ať se na mně zde všichni věřící nezlobí, nechci jim brát
>víru, ale "zrození" Ježíše Krista je velký "časový"
>podvod!!! Jednak se vůbec nenarodil 24.prosince, což mělo
>odlákat od slavení původních svátků Slunovratu a také rok
>je velmi nejistý!

>Rozptyl je až 8 let, podle různých pramenů!
>Proto by měly Vánoce zůstat pro všechny lidi dobré vůle
>svátky "lidské" vzájemnosti, urovnání sporů a dělání
>vzájemné radosti,jak zjevně hrdinovi příběhu nebylo vůbec
>dopřáno!!!

>Raději než koupit bačkory, je dobré obdarovanému koupit
>nějakou úplnou "blbost" , ze které bude mít radost!

>Také proč jsme na světě,abychom si dělali radosti a to
>bychom si měli právě uvědomit o Vánocích!

>Text písně Tomáše Kluse, Napojen:
>
>
>NAPOJEN
>
>
>Vzpomeň jak s očima dítěte,
>hleděl na letící ptáky.
>Jak krásné bylo být na světě,
>s vědomím, že umíš to taky.
>Dnes už nelétáš, neboť okolí
>zmátlo tě strachem, že pády bolí.
>
>Zastav se, čas nikam nespěchá,
>jen rozum nutí ho k běhu.
>Věř však ty, synu člověka,
>žes nedílná součást příběhu.
>Ty jsi já, jako já Tebou jsem,
>společná je nám planeta Zem.
>
>Ref.
>Ničeho nelituj, život co máš je Tvůj,
>žij a měj rád co je.
>Nechť Srdce se rozbijí
>Láskou, tak přijmi jí.
>Cítíš, jak jsi napojen, jak jsi napojen,
>přes všechny pochyby, život je krásný.
>Jsi napojen a Svět je Tvá továrna na sny.
>
>Nebe až najde jas ve vodní hladině,
>až měsíc opře se o břeh.
>A padne hvězda, zkus si přát jediné,
>to aby dopadla dobře.
>Ztiš se a poprvé k sobě se obrať,
>bez zbraní a krve porazíš obra.
>
>Obra co založil duhy stín,
>když před lety zotročil Zem.
>A člověka Bůh vůbec nejistil,
>v otázce, kdo vlastně jsem.
>Poznej, že být je jednoduché,
>ucítíš klid, že vše jedno je duchem.
>
>Ref.
>Ničeho nelituj, život co máš je Tvůj
>Žij a ...Automaticky kráceno

301356

25.12.2013 13:39

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

baba_Blažková 90.?.?.?

Reakce na 301306

Vždycky se najde nějaká sekta, která nám bude chtít ukrást slunovrat. Slunovrat by se ovšem rozhodně slavit měl, ten zimní proto, že končí dlouhé noci a začínají se prodlužovat dny a začínáme mít více slunce, což je pozitivní. Stejně tak důležitý a možná i důležitější je slunovrat letní, protože Země se v té době ocitá v nejvzdálenějším bodě na své dráze okolo Slunce a je dobře, že se pak k Slunci přibližuje zpět, co kdyby se Země jednou nevrátila, že... Stačí z hlediska vesmíru prd, malý ťuk asteroidem, průlet bludné planety a papá lidstvo. Takže slavme, že je všechno tak, jak má, že Vesmír funguje pro nás zatím stále příznivě a ten zbytek, jako jsou hladomory, světový mír apod., bychom měli být schopni zařídit, pokud se nám ovšem bude chtít, pokud přijmeme svůj díl odpovědnosti. Vesmír je v tomto stále na naší straně, den se skutečně prodlužuje a Země je tam, kde má být.
Radostné svátky slunovratu všem.

Kateřina

301364

25.12.2013 22:15

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301364

>Stačí z hlediska vesmíru prd, malý ťuk asteroidem, průlet bludné planety a papá lidstvo

Musel by být vetší, jinak jen katastrofy dob dinosauru.

> Vesmír funguje pro nás zatím stále příznivě a ten zbytek, jako jsou hladomory, světový mír apod., bychom měli být schopni zařídit

Souhlas. Čekám na lepšího zubare [smích]

301392

26.12.2013 12:28

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 301392

Existuje web znamylekar.cz. Zkuste to tam. Přeji mnoho štěstí. Bez ironie.

301414

29.12.2013 8:24

RE: Vánoce by měly být především v duchovní oblasti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301306

no tedy - narodil se v květnu a není historicky doložen? já souhlasím s tím, že je to postava legendární, také s tím, že jsou to svátky slunovratu slavené ve všech dobách ve všech kulturách pod heslem - snad jsme zase přežili - ale jako legendární postava se nenarodil v žádný den, měsíc ani rok, na to si legendární postavy vážně nepotrpí [velký smích]

301514

23.12.2013 22:41

Šťastné a veselé!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Šťastné a veselé svátky nejméně slunečného období roku na severní hemisféře!
V dnešní požehnané době nasedneme do jetu. A za několik hodin se vyhříváme na teplém slunci u teplého moře.
Přesto mi upocení celebranti se santovskými čepičkami připadali okolo mne nepatřiční, když jsem o Aventu uvízl na jižní polokouli. A porušují návyky z dětství.
Proto se těším na zasněžené anebo naopak upršelé Vánoce typické pro mírný pás.
Letos po více letech trávíme svátky vánoční i v pravicující Praze. Ale ihned poté odjíždíme do zahraničí. Přes tradiční shon v zinkající Matičce mi hlavou zní hudba - ať už řídím nebo se v ní opěšale přemísťuji.
Vánoce v Zlaté Praze mají prostě své nezaměnitelné kouzlo! ona mi ZADARMO a bez špuntů v uších hraje[smích])) Zvláště po několika letech, kdy jsme je pokaždé trávili mimo její pravicující pivní disneylandsky naleštěné a namítnuté lůno.
Přeji všem stejně rozraušené prožití slunovratu, čas na zastavení palčivý myšlenek...
A ihned poté návrat k pravicování, toonnelování a bezvýhradné podpoře jumanitárního bombardování, Pussy Riotek, NašehoPánaKnížePána a tklivé vzpomínky na Vencu Luzernu-Lahváče-Chemapola Veškrnu!

Ne nadarmo oskarový velikán a jeden z mála nesehnutých Čechů - "P"an Jiří Menzel dnes vyhlásil veřejně:

"Polovina národa jsou burani, máme zděděnou mentalitu čeledínů, která se vyznačuje nezodpovědností, porušováním předpisů, krádežemi (propisek), absencí důstojnosti..." řekl v posledním letošním Hyde Parku Jiří Menzel. Souhlasíte?

https://www.facebook.com/hydeparkct24

301314

23.12.2013 23:11

RE: Šťastné a veselé!

slak 77.?.?.?

Reakce na 301314

Spíš je to školstvím, kde si plnili zadání a stále plní kdysi skryté elitky, které i v hluboké takzvané totalitě naplnili školství těmi "co nic neumí učí" a právě tam jsem zíral na neuvěřitelné exoty s naprostým rozporem své sebechvály a vlastní dokonalostí falše a přetvářky a žádný div že příklady táhnou. A tam mám za to že když tam není nejvíc morálních nul tak mínusoví šperci exelují v korupčním prostředí jak ryby ve vodě. A stačí jeden ve sboru aby ostatní byli stylem "čím hrneček načichne tím smrdí" A už jenom samotný fakt že mladé nezajímá že do důchodu půjdou v 73+ a někdo jak jsem zahlédl tvrdil dokonce že jsou potencionální už v pětasedmdesáti po 40 odpracovaných letech. A je to známkou že myslí na svou prosperitu, tedy nejenom oni ale i ti co by za budoucnost měli držet rozum [velký smích] A mají spíš šanci že jim do té doby narostou žábry. Holt dovedou si vše spočítat na prstech jedné ruky a problémy nemají. Zatím [mrknutí jedním okem]

301315

24.12.2013 2:14

RE: Šťastné a veselé!

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 301315

Mladi lide po mprakticky ceeelm svt jsou uceni svyni uciteli nemyslet je to otresne ale j to tak.
Jezis Kristus a Mikulas je daleko vyhodnejsi, prijemnejsi a lepsi verit jemu nez tomu ozralemu zidovi Marxovi a jeho kumpanovi vyderaci detske prace Engelsovi a vsem tem kteri podporuji jejich zrudnou ideologii.
nicmene stastne a vesele Vanoce a hodne zdravi a stesti do Noveho Roku

301320

24.12.2013 6:27

RE: Šťastné a veselé!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 301320

Ruský prezident Vladimir Putin zjevně dokázal předstihnout co do popularity mnohé své kolegy, včetně Obamy. V každém případě stojí ve většině světových ratingů na prvních příčkách. Ale ani hlava všech katolíků, ani ruský prezident by si nedovolili takové výroky, kterými se vyznačovali Chávez nebo Berlusconi.

Ze scény skutečně odešli velice charizmatičtí lídři a jen těžko se pro ně najde náhrada, možná ale, že to ani není třeba.

Teď nastaly takové časy, kdy nemá většina zemí na nějaké ohňostroje ani pomyšlení. A je to bohužel světová tendence, je přesvědčen politolog Vladimir Bruter:

-Myslím si, že v evropských zemích teď nastane dost dlouhé období nejméně výrazných politiků. Napomáhá tomu sociálně-ekonomická situace. Je to období, kdy se ani politik nemůže nikomu zalíbit a kdy se i rozhodnutí přijímají primitivní.

http://czech.ruvr.ru/2013_12_23/Rok-2013-ze-by-ve-velke-politice-ubylo-hvezd/

301324

29.12.2013 8:34

RE: Šťastné a veselé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301315

ovšem jak si vysvětlíte, že v "hluboké totalitě" se naše děti umisťovaly v podobných průzkumech vzdlanosti na čelných místech v Evropě i světě, tedy věděli a znali více než děti v okolních zemích a dnes, se všemi předškolními přípravami, drahými povinnými pomůckami k ničemu (jen k výdělkům určitých výrobců jsou dobré) patří naše děti k těm nejméně znalým ve světě?

301517

24.12.2013 5:32

RE: Šťastné a veselé!

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301314

jsem potěšen,že milý AHASVER navštíví též Prahu a přeji mu,aby se mu klobouk na věšáku houpal co nejdéle.Jsem rodilý pražský BURAN,ale záhadně zděděné prvky z minulých životu mi brání nedodržovat zákony světské,zejména DUCHOVNÍ.Rozhodnuto a doporučeno je zcela JINDE,jestli budu NĚMEC...To jsem byl minule,Američan,byl jsem PŘEDMINULE...Takže si obohacuji DUŠI českým vychcaným buranstvím a jsem s tím srozuměn.Zároven ZÁHADNĚ též bylo určeno,kdo se inkarnuje SEM a KAM,protože je součástí výuky být nezaměstnatelným,zaměstnaným,tunelářem,či obchodním cestákem po světě.To se smrtelník dozví,až TAM,kam směřují všichni,zejména ti,co si přehazují nakradené miliardy vidlemi..Učtování bude nemilosrdné,jak sdělil jeden muj oblíbenec z jednoho filmíku,zvaný PARAKLET Z KOBARKY.. [chechtot] [cool]

301323

25.12.2013 3:36

RE: Šťastné a veselé!

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 301314

Tak někdy mám stejný pocit jako Menzel, ale asi bych se s ním lišil ohledně definice té poloviny. U něho jsou to ti, kteří nevolili knížete pána, u mne je tomu právě naopak.. [smích]. Tedy soudě podle jeho projevů a vystupování v době, kdy o to šlo.

301352

25.12.2013 7:51

RE: Šťastné a veselé!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 301352

Naprosto s Vámi souhlasím:
A) Něco jiného je se (coby ujařmený čeledín) bránit Vrchnosti (Husité a další historičtí EUropští reformisté)
B) A něco naprosto jiného je jen od Vrchnosti zbaběle při/krádat

Proto je Česko tam kde je:
A) Jakýkoliv podnikatel je pro primo okrádán ČESKÝMI zaměstnanci - i kdyby se o ně staral a pečoval jako ve vatičce.
B) Jakýkoliv zaměstnanec je vykořisťován svým ČESKÝM zaměstnancem - i kdyby se o jeho zájmy sebelépe staral a o firmu pečoval jako ve vatičce.
Čest výjimkám!!!

Pravicující zinkající pivní Pepíci a lídlující Mařen/ky nalezli do chomoutů "dobrovolně", když volili Prof. Big Toonnela, jeho poučky - a "českou cestu privatizace" = rozkrást či zazáhlovat z rozkradených českých bank.

Pohled NašehoPánaKnížePána je jednoduchý - český Gesindle makal a nekezal. Ale stačí se podívat, jak se NášPánKnížePán stará o zrestituovaný Orlík - či jak se zacházelo se zaměstnanci Ministerstva zahraničí, s českými zájmy (rušení desítek českých embassád ve světě...) či kdo a jaká úroveň zahřívá NašemuPánuKnížePánu lože.

Zlodějstvím a okrádáním Vrchnosti ještě ale žádný Gesindel se nestal plnoprávným a blahobytným oVčanem.

Okrádání, šisung a podvodničení je sice takový rezept na přežívání "po židovsku v době Svaté Inkvizice", ale z kaftanu a ghetta v Podzámčí to židy nevyslobodilo

- a nevysvobodí ke slušným západním (či ruským příjmům) ani otročící a montující zinkající pravicující pivní Pepíky a/i lídlující Mařen/ky - byť zařezávající u pokladen zahraničních řetězců 11 hodin denně,
- s elegantními menstruačními čelenkami ve vlasech http://zpravy.idnes.cz/obchod-chtel-oznacit-poklad...
- a pod knutou českých menyjdžerův[pláč]

301355

25.12.2013 12:50

RE: Šťastné a veselé!

hc 90.?.?.?

Reakce na 301355

Před lety jsem viděl průzkum z toho vašeho spořádaného Německa, jak takový spořádaný Němec švindluje a krade, když může. Docela deprimující údaje to byly. Švindluje a krade se vždycky, všude a moc. Jediná osvědčená metoda vlády je metoda cukru a biče. Obojí drží v ruce ti nahoře a tak se zaměřte na ně, ne na "čeledíny".

301363

25.12.2013 18:45

RE: Šťastné a veselé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301355

"B) Jakýkoliv zaměstnanec je vykořisťován svým ČESKÝM zaměstnancem..."

Sám sobě vykořisťovatelem? Nebo...těch výkladů je několik! Tak který platí? [zmaten] [překvapení] [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [chechtot]

301379

25.12.2013 14:18

RE: Šťastné a veselé!

riggs 78.?.?.?

Reakce na 301314

polovina naroda jsou burani,druha polovina naroda jsou ponizeni slouhove...velevazeny pan menzel se radi mezi kterouzeto polovinu??

301369

25.12.2013 14:33

RE: Šťastné a veselé!

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301369

sledoval jsem myšlenkové pochody pana Menzela v Hyde Parku.Je to typický příklad vynikajícího režiséra,který,jako všichni umělci NEMÁ intuici a správný politický ČUCH..Když jmenoval Bělobrádka,Knížete,Lišku,Hermana,potvrdil dávnou historickou tezi,že umělci jakéhokoliv ranku by se NEMĚLI vyjadřovat k POLITICE.At se drží svého ranku a tam at se etablují. [oči v sloup] [oči v sloup] [zahanbení] [oči v sloup]

301372

25.12.2013 14:51

RE: Šťastné a veselé!

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301369

Menzel je parohatý židovský poskok, takže jen ventiluje své frustrace.

301373

25.12.2013 15:42

RE: Šťastné a veselé!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301314

> "Polovina národa jsou burani, máme zděděnou mentalitu čeledínů, která se vyznačuje nezodpovědností, porušováním předpisů, krádežemi (propisek), absencí důstojnosti..."

To je ze stejného soudku jako opovážlivý výrok pana Kodeta v Pelíškách "Dvacet let nám vládla lůza!", když v předvečer "okupace" naivně prezentuje svůj pomníček britským letcům. A jako podobné výroky z úst dnešních pravdoláskařů nezřídka prudce specifického původu, zálibně hledících k Americe, Izraeli a "církevním" restitucím.

Což musí být po Kodetově, Menzelově? S Kodetem a Menzelem, nebo s lůzou? S proizraelskoamerickou pravdoláskou, nebo s lůzou? Opravdu je to takhle černobílé?

---

Pana Menzela, vynikajícího režiséra, si nicméně vážím, i přesto, že poslední dobou už jsou jeho díla spíše jen křečí nadrženého dědka, než čímkoliv jiným.

301375

25.12.2013 19:16

RE: Šťastné a veselé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301375

Rejža bez dobrého scénáře je v rejži. Na place je jen proto, aby výkřikem "akce" uvedl do chodu to, co napsal scénárista, co připravili kameraman, osvětlovač, zvukař, kulisák či kostimér a aby výkřikem "stop" to dění zastavil. Od hraní jsou tam herci a kompars a záběry poskládá střihač. Rejža si tak může nanejvýš vybrat ty, kteří tu práci udělají. Zařvat "akce" může klidně i klapka a stopnout to může kterýkoliv z aktérů, když se mu něco nepodařilo, nebo kameraman když chce změnit záběr. Mencl dokázal sám na sobě v "Hospodě", že rejža je na place zbytečný, když může hrát roli. [mrknutí jedním okem]

301381

25.12.2013 22:08

RE: Šťastné a veselé!

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301381

Pikantní je na novácké Hospodě to,že pan Menzel přiznal,že potřeboval rychle prachy na vymalování bytu.Takže si dle klausovské teze,že PRACHY NESMRDÍ střihl tento kšeftík,TAKOVÝ PLEBEJSKÝ.Ona ta HEMISFÉRA dělá s lidmi divy http://www.youtube.com/watch?v=e5N9c9Wa_R0&feature http://www.youtube.com/watch?v=0BqbEf5aGks&feature=

301390

25.12.2013 20:09

RE: Šťastné a veselé!

anatol 78.?.?.?

Reakce na 301314

Áno. Platí aj pre Slovákov.

301383

26.12.2013 9:04

RE: Šťastné a veselé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301314

>"Polovina národa jsou burani, máme zděděnou mentalitu čeledínů, která se vyznačuje nezodpovědností, porušováním předpisů, krádežemi (propisek), absencí důstojnosti..." řekl v posledním letošním Hyde Parku Jiří Menzel. Souhlasíte?
Pan Menzel v souvislosti s tim vyjadrenim take vyjmenoval nekolik jedincu, kteri v teto zemi nejsou podle nej burani, a mezi nimi byl i filmovy reziser pan Hrebejk. Pritom prave pan Hrebejk nedavno mediim rekl neco formou, jakou by se v te chvili prezentoval na slovo vzaty buran. A to pomijim nedemokraticnost obsahu slov. Prenasim ten vyrok z Parlamentnich listu:
>Režisér Jan Hřebejk, fanoušek knížete Karla Schwarzenberga, nazval Zemanovy podporovatele rudými a hnědými prasaty.
A tak, pane Menzel, nevim, jak vasi logiku a soudnost mam posoudit.
Dodavam: Filmy panu Menzela i Hrebejka mam rad, maji v sobe logiku i soudnost, a pana Zemana jsem v prvnim kole nevolil a druheho kola jsem se nezucastnil, protoze ti dva finaliste se pro muj vkus nejevili (a to stale plati) jako vhodni reprezentanti - casto hovori nesoudne a nelogicky a navic jeden z nich nezna ani slova ceske hymny a usina i ve chvilich, kdy by nemel, a druhy zase pije a pada...; jak mohou takove osoby mit pravo vyhlasovat narodu mobilizaci, treba...!!! To ve mne vyvolava des.
K pojmu "buran": Domnivam se, ze takovy clovek nemusi byt vylozene a jen a jen hloupy (coz pan Hrebejk naopak obsahem slov neomylne tvrdi), to slovo "buran" spis vyjadruje neadekvatni zpusob chovani ci jednani v prostredi ci akci atd. Nakonec jeden prezident, na ktereho svymi stiplavostmi o kradenych tuzkach pan Menzel miril, ta moje slova potvrzuji - takze pana Zemana mohli volit i lide moudri, chytri, kteri se vzdy chovali adekvatne i ve chvilich, kdy je nikdo nevidel.

301405

29.12.2013 8:31

RE: Šťastné a veselé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301314

no to tedy rozhodně nesouhlasím, jako buran se předvedl právě pan Menzel.On má zděděnou mentalitu ne čeledínů, ale drábů, zámeckého služebnictva, které mělo za to, že tak převyšuje ty čeledíny, že by stačil jen krůček a už u by patřili k vrchnosti, která jinak kradla kudy chodila, z čehopak jinak byla živa a svoji životní úroveň zabezpečovala? Ano, i když se na to dnes rádo zapomíná a každý se pomalu prezentuje jako potomek nějakého buržuje nebo šlechty, ale my jsme vesměs potomci čeledínů, děveček a fabrických dělníků, těch kteří vždy společnost za cenu velikých obětí popostrčili kousek dopředu, abychom my nemuseli dnes líbat zlodějům a příživníkům ruce. Já jsem na své předky hrdá a za Menzela se stydím.

301516

24.12.2013 0:30

Jak to tenkrát bylo

Thurms 89.?.?.?

Tak trochu odlehčeně k vánocům:
http://www.youtube.com/watch?v=mK4_qT5Xjr0

301317

24.12.2013 11:31

Marián Kotleba - inaugurace

Národovec 83.?.?.?

Během inaugurace Mariána Kotleby (ĽSNS) na post župana Banskobystrického kraje se pokoušel do sálu dobýt jeden muž, který se sám vydával za Mikuláše, Kotlebova ochranka ho ale do sálu nepustila - slovenští národovci jdou tvrdě proti Santu Clausovi.

Krásné Vánoce!

301331

26.12.2013 1:56

RE: Marián Kotleba - inaugurace

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301331

Did you hear about Jewish Santa Claus? He came down the chimney and said "Do you want to buy some presents kiddies ?"

301400

26.12.2013 17:21

před a po kristu

jan vítek 84.?.?.?

k tomu, kdy se Ježíš narodil či nenarodil a od toho odvozené označování letopočtu a termínu přidělování dárků......bych rád uvedl jedno.
Vždy jsem zastával názor, že termínem "před kristem" by měly být označovány léta před jeho narozením......a "po kristu" léta po jeho smrti.
A argument, že je tím myšleno jeho narození neobstojí, protože "jeden myslel a......" . Termíny mají být přesné.

301419

29.12.2013 8:21

Leacock nikdy nezklame

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

a já hned peláším ke knihovně a vytáhnu si Literární poklesky nebo něco jiného (ale asi ty Poklesky) a budu číst až do oběda [smích]

301511

Tuto stránku navštívilo 4 690