Diskuze k článku

1993 – 2013: Končí dvacetiletí „pas de deux“ Ruska a USA?

Příspěvků 65

29.11.2013 7:12

DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Tomu, koho tato temata zajimaji a umi rusky, doporucuji na youtube vyhledat jmena Evgenij Fjodorov, Igor Panarin, Alexander Fursov, Nikolaj Starikov a poslechnout si jejich prednasky ci jejich par minutove vyseky.

Soucasny stav Ruska hodnoti Evgenij Fjodorov zcela vystizne jako polookupacni rezim. Tvrdi, ze i pres oficialni vladu Putina neni Rusko jeste zcela svobodne. Hlavni prekazky jsou tzv. "Centralni banka Ruska", ktera podobne jako FED nepatri Rusku ani Rusům, byla zalozena hned po padu socializmu, ma monopol na tisteni rublů a nemůže vytisknout rubl, pokud před tím nenakoupí americké dolary a eura dle stanoveného kursu (!). Rovnež určuje vysi diskontní sazby (dlouhodobe 8,5%, snizeno na 8,25%!, prestoze napr. v eurozone jeji sestra ECB ji drzi na 0,25%) diky ktere uvery od komercnich bank, potrebne na vystavbu a obnovu průmyslovych podniků v Rusku jsou zatizene uroky 12% a vys. To pri vystavbe průmyslových závodů, nákupu strojů a zavedeni výroby (minimum 2-3 roky) znemoznuje navratnost investic a tlačí tak podniky do bankrotů. Navic, na jednom projektu se mohou banky investičně ucastnit max. z 1/3, zbytek musi vložit investor z "vlastnich zdroju". Dalsi brzdou rozvoje Ruska je odlevani dividend do ciziny zahranicnim tzv. "investorům". Tím je Rusko uměle udržováno v závislosti na exportu nerostných surovin s výrazně menší přidanou hodnotou.

Dále Rusko má sice silné elitní jednotky, ale jeho běžná armáda byla zdecimována a údajně má neoficiálně zakázáno zvýšit počet svých vojáků nad 40 000. Tohle sanuje jenom okolnost, že zbraní mají dost a Rus když se nasere, tak bojuje i bez uniformy a výcviku a učí se rychle.

K tomu tvrzení "o cenzuře masmedií Kremlem" mám vlastní letošní zážitek. Na vlastní uši jsem v rádiu zaslechl (žz Echo Moskvy nebo něco podobného) označovalo Medvěděva za smutného klauna a Putina za veselého klauna... Označit Rusa za klauna je na přesdržku, hlavně když jde o nositele státní autority. Jména jako Pozner a Benediktov jsou celebritami 5. kolony s porady v televizi a rozhlase, kde pousteji ten svuj na rusky způsob pravdolaskařský jed blbe nalady... (taky na youtube)

300024

29.11.2013 17:01

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

Sketman 62.?.?.?

Reakce na 300024

Hm, o tomto som ešte nepočul. Žiaľ, neviem po rusky takže sa na doporučované videá neviem pozrieť. V každom prípade prípade to znie až neuveriteľne a viacero vecí sa mi na týchto tvrdeniach nezdá.

Putinova strana Jednotné Rusko vyhrala voľby a pokiaľ viem, pro-Rusky orientované strany majú v parlamente absolútnu väčšinu. Nič by im nebránilo zrušiť status takto nevýhodne postavenej Národnej banky, ako popisujete v príspevku. Ak by to bola pravda, že takáto Národná banka v Rusku existuje, verím že Putin by ju zrušil ihneď ako by to bolo možné. Podobne spomínaný zákon ktorý stanovuje maximálnu hranicu investície Ruských bánk na 1/3...

Uvádzaný údaj o počte vojakov armády (40.000) mi už pripadá maximálne nereálny. Wikipédia píše o približne 1.400.000 mužoch. Aj keď dôveryhodnosť Wikipédie beriem z veľkou rezervou, myslím že toto číslo môže zhruba zodpovedať skutočnosti.

300056

30.11.2013 6:17

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

fasadadr 88.?.?.?

Reakce na 300056

- těch "40 000" bude asi překlep bo "nedoklep nuly" ... Fjodorov tuší mluví o 1 mil. = početnost armády, a těch 400 000 by mohl být počet "bojových složek" ....
Ale to není podstatné - podstatným faktem je, že jedině v Rusku začínají popisovat stav pravými jmény: "je to stav po prohrané válce (studené) = Rusko je okupovanou zemí a vše, Ústavu a zákony jim nadiktovali "poradci" (na každém ministerstvu jich seděla stovka, každý zákon než šel do Dumy musili schválit ... atd. atd. atd.)
U nás to bylo a je jiné ???
Tenhle článek považují za brilantní - nejlepší, "nejjasnější" na tuhle "thhému", které znám !!!
Na Leva-netu se najde víc materiálů, odkazů a tak podobně, i když dost jich je v ruštině.
I když i v Rusku je hodně pestrá směsice názorů postojů a zájmů (a "bordel" větší než u nás) tak jedině Rusko se zas zvedne z této situace - jedině Rusko má předpoklady dostat se z okupace, z postavení neokolonialního !!!
A pak se zas budou převrácet kabáty i u nás - a z havlo-klausoidů se stanou rusomilove [chechtot]

300092

30.11.2013 10:13

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 300092

Čína už se z neokoloniální země stala velmi významným hráčem na světové politické a ekonomické šachovnici a Rusko má díky Putinovi, obrovskému přírodnímu bohatství a jaderným zbraním velkou šanci vymanit se z amerického područí. Proto ta neutuchající hysterie amerických loutkovodičů proti Rusku a Číně pod záminkou nedodržování lidských práv.Tyto státy jim totiž kazí plán na světovládu. Jinak už celý svět tancuje jak Velký bratr píská a FED tiskne hromady nekrytých peněz, za které si zatím kupuje, co chce. Ostatní země bývalého východního bloku novodobými koloniemi zůstanou ještě dlouho.Je stále jasnější, že vítězný neoliberální koncept dramaticky vyostřil hlavní problémy současného kapitalismu, který je bez použití násilí dlouhodobě neudržitelný.

300094

30.11.2013 3:48

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300024

Kdyby měli Rusové jen 40 000 vojáků, už dávno by se tam USA nasraly. S tím počtem by se tak velká země nedala udržet. ČSLA mívala kdysi kolem 250 000. Možná je mají spíš na výsadkových lodích u Sýrie.

Zjevně má Rusko dost velkou sílu, když USA ze Sýrie vycouvaly, a kolem Íránu se realizuje ruský plán a ne izraelsko-americký, stejně tak Ukrajina, zdá se, hází na EU bobek. Evropští politici si promluvili telefonem s Putinem a jeden po druhé ze Sýrie vycouvaly ještě před Obamou.

Časy se mění, Ivan už tu dlouho nebyl. Možná tentokrát ne "Ivan" nebo Leonid, ale Vladimír. Zatím má všechny předpoklady i dobré způsoby na to, aby byl vítán.

300091

30.11.2013 14:22

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

janko hraško 213.?.?.?

Reakce na 300024

Mal by si vedieť že od 1.1.2013 Putin podpísal výnos a centrálnu banku oslobodil od dolára aj ž.d.v, najdi si to na nete, takže oslobodil Rusko komplet. [chechtot] [překvapení]

300102

30.11.2013 15:37

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

bambo 37.?.?.?

Reakce na 300024

Pry ve prvnim volebnim obdobi se Putin snažil centralni banku dostat pod kontrolu Kremlu,ale zatim se mu ji spod kontroly bankovni mafie sveta nepodarilo vymanit.Cisteni penez ma kontrolovat stat a stat ma davat penize na projekty a vysledek ma patrit všem,teda narodni podniky,zahranicni investori,to je kdo.mafie s kuframa penez,ktere tlači za cenu papiru a nuti celej svet aby je akceptoval.Byt Putinem tak centralni Banku obsadim armadou,prevezmu kontrolu nad tisknutim penez a budu stavet narodni podniky a penize budou kryte lidskou praci a nepotrebuji zadne investory ani pujčky.
Nevime ale jak to skutečnosti je,jestli tohle vše neni divadlo.
Irak,Afganistan,Lybie,Syrie zničena a ozbrojena,Iran Bombu nebude mit,tak se podle potreby napadne.Bankeri nekontrolujou centralni Banku již jenom asi ve Iranu A Sev.Koreji.

300104

30.11.2013 18:21

RE: DOPORUČUJI PRO ZAJÍMAVOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300104

"Byt Putinem tak centralni Banku obsadim armadou,prevezmu kontrolu nad tisknutim penez a budu stavet narodni podniky a penize budou kryte lidskou praci a nepotrebuji zadne investory ani pujčky."

Tohle dovolila obřezaná finanční internacionála Němcům v třicátých letech a pak po válce - nelichevní nedluhové peníze automaticky znamenají posun k prosperite všude, automaticky uvolňují tvořivé síly, jde o odstranění veliké pijavice z krku.

300113

29.11.2013 9:25

Výborná analýza..

jka 41.?.?.?

a zároveň sa aj dobre číta

300030

29.11.2013 9:39

USA pred krachem?

Liq 91.?.?.?

Nazory, ze USA jsou tesne pred krachem, bankrotem apod. jsou zde vice nez 20 let a stale nic. Krach nastane, az o dolary nebude zajem - do te doby pojede tiskarsky lis. Zatim to s nezajmem jednoznacne neni, ostate jako vse kolem.

300033

29.11.2013 11:58

RE: USA pred krachem?

fgh 95.?.?.?

Reakce na 300033

Vzhladom k tomu, ze Cina, ako najvacsi us veritel, prave prestala s nakupom $ a tych ktore ma, sa zacina zbavovat.....
Vzhladom k aktivitam BRICS a ich postupnemu prechodu z $ na narodne meny, zlato a suroviny....
Vzhladom na stale sinejsie Rusko, ktore zacina $ odstavovat, zakazovat....

Ako vidis, zaujemo $ uz konci.

Nebol by som si isty tvojim vyhlasenim.
Vsetko raz skonci a mam pocit, ze trpezlivost sveta s problemom zvanym $ je na konci.

Vlady silnych statov nebudu chciet ludove nepokoje vo vlastnych statoch (vyvolane cia) a preto sa $ zbavia a virtualne poslu nepokoje tam, kde je povod vsetkych problemov.
Domov do us.
Ale davam ti za pravdu v tom, ze to nepojde tak rychlo.
Este stale tu je EU s jej eurom, ktore ovlada niekto iny ako EU a jej clenske staty.
Takze sa este stihne poriadne vytunelovat EU a az potom to zacne v us.

300040

29.11.2013 12:05

RE: USA pred krachem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 300033

USA jsou též rozparcelovány do úzkých zájmů mocenských skupin a tak jsou na to podobně jako celý svět, který hokynařením s práskáním bičem instalace demokratůry vždy se stejnou choreografií pro zisk a nikoliv tedy obluzovaných a loupením zdrojů po světě zatahují do zmaru. Tak organizovaně vyváží chaos a sami si protiteroristickými opatření způsobují totalitu, která jaksi ve vývoji konce nemá a důsledky ani nejdou dohlédnout a vyvstává otázka kdo bude hlídat hlídače když je to na vykypění hrnečku vař kdekoliv se to aplikuje a je zkratka do úpadků čehokoliv a nikoli ke tvůrčí činnosti a k pohodě lidí. [cool] [mrknutí jedním okem]

300041

29.11.2013 14:53

RE: USA pred krachem?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 300033

Že by s to dialo?
Čína prestáva hromadiť USD.
Čína plánuje obchodovať na Šanghajskej burze ropu v Yuanoch.

Saudská Arábia nedávno pohrozila (odtiaľ pochádza 25-30% ropnej produkcie sveta), že začne predávať ropu aj za niečo iné ako USD. Pripomínam Číňania tam stavajú ropný terminál do Červeného mora. BRICS prestal používať USD vo vzájomných obchodoch-poznámka tieto krajiny predstavujú cez 25% HDP sveta a 40% populácie sveta.

A že v USA nie je všetko tak ako sa vo filmoch prezentuje dokazuje aj to, že niektorí pracovníci McDonalds nemôžu dovoliť tam jesť.

300050

29.11.2013 14:54

RE: USA pred krachem?

herbert 85.?.?.?

Reakce na 300033

Mate pravdu. Ale donedavna vsetky pokusy zrusit dolezitost $$$, uspesne zablokovala US army a jej poskoci z NATO ako sme mohli vidiet v Iraku, Libii. Odpor vsak silnie a dalsie staty s podporou Ruska a Ciny skor ci neskor, podla mna, uspeju.
Velkym problemom vidim stale silnu a silnejucu propagandu vsetkych mainstreamovych medii zapadu bez vynimky a hlavne hlupost ludi, ktori jej podliehaju a ich ignorantstvo.

300051

29.11.2013 17:07

RE: USA pred krachem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 300033

Neumis cist? V clanku je jasne uvedeno ze kdyby se podlym zpusobem nepodarilo USA znicit Sovetsky Svaz, tak by se krize urychlila o cca 10 let. A to je podle me jeste konzervativni odhad.

300058

1.12.2013 7:23

RE: USA pred krachem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300058

kdyby maršál Georgij Žukov nevykopal židobolševiky v červnu 52 z Lubjanky, nástup globalizace byl nejméně o 20 let dříve, takže 20+10 - globalistická kabbala skutečně musí Rusko nenávidět, Rusko je hlavní překážka - a i naše jediná naděje, jinak jako národ i stát skončíme, už je to v chodu a ČR je nejublafanější sionistický mopslík na světě, je to hrůza...

300128

29.11.2013 11:01

Něco tomu chybí

japan typan 84.?.?.?

Chybí tomu taková ta hlubší duchovní souvislost. Třeba něco o tom jak skončila noc Svaroga. Něco o tom jak se v Rusku probouzí slovanské povědomí a obyvatelstvo začíná s obnovováním starých "předkřesťanských" tradic. Ale jinak moc dobré.

300036

1.12.2013 11:41

RE: Něco tomu chybí

Stočes František 62.?.?.?

Reakce na 300036

Poslechněte si třeba Slavsja Rus od metalové skupiny Arkona

http://www.youtube.com/watch?v=BaP1wDvkA6E

300135

1.12.2013 19:40

RE: Něco tomu chybí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 300135

Metal to síce podľa mňa nie je - ale počúvať sa to celkom dá.

300148

1.12.2013 20:01

RE: Něco tomu chybí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 300135

alebo Nikolai Emelin - Russ
http://www.youtube.com/watch?v=IPuT1vPLMQc

300149

29.11.2013 13:25

leva-net

Croix 178.?.?.?

K tématu srov. dva odkazy ze stránek leva-net.webnode.cz, ale klidně na těchto stránkách přečtěte více, nahlížejí na geopolitiku neotřelým způsobem:
http://leva-net.webnode.cz/products/rozkol-v-globalnim-prediktoru-dve-kridla-princip-tvurciho-konkurzu/ a http://leva-net.webnode.cz/products/putin-na-letne-z-hlediska-globalni-politiky/

300045

29.11.2013 13:35

Vztahy v mezinárodní politice jsou anachronismem doby

Miloslav Dědek 178.?.?.?

Materiální základna světa se rychle vyvíjí a organizace sloužící mezinárodní politice se prakticky nemnění. Možnosti řešení uvedeného problému jsou uvedeny v článku "Prognóza budoucnosti lidstva" na: http://dedej.bigbloger.lidovky.cz/

300046

29.11.2013 14:23

Vztahy v mezinárodní politice jsou anachronismem doby.

Miloslav Dědek 178.?.?.?

Vztahy v mezinárodní politice jsou anachronismem doby. Materiální základna světa se rychle vyvíjí a organizace sloužící mezinárodní politice se prakticky nemnění. Možnosti řešení uvedeného problému jsou uvedeny v článku „Prognóza budoucnosti lidstva“ na: http://dedej.bigbloger.lidovky.cz/

300049

29.11.2013 16:59

USA jsou na konci společenského vývoje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

V USA není pouze krize ekonomická, ale hlavně krize hodnot.
Je to nepochybně nebezpečný vývoj,který nepůjde mocensky uhlídat.
K "revoltě" se také přidají "hlídači", protože vidí prohnilý systém, který generuje astronomický dluh, kdy je stále hlásán
rozvoj ekonomiky, ustavičný růst,ale zadlužení stále roste nad všechny meze a "tištěním" hotovosti se už dlouho nevydrží.
Článek je velmi dobrý, který tak zhruba popisuje skutečný stav věcí, i když problémy v Rusku jsou také veliké, ale Rusko je na dobré cestě se stát "normální" zemí ve světovém společenství, naproti tomu se USA stávají "světovým" vyvrhelem a kazisvětem, od kterého se začínají všichni odvracet, protože jasně vidí, že celou slavnou Ameriku, její elita vede do řitě!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

300055

29.11.2013 17:04

stejnak nerozumím

gaga 88.?.?.?

podle článku to vypadá jako by byli v rusku svatí, ale juvenilní justice-zloději dětí tam mají zavedeno. Podle pana herzána-totalitní světovláda (knížka), v tom jedou spolu (cíl NWO)a jakákoliv neshoda je jenom jako. A ta olympiáda v soči je zase prošpikována iluminátskými symboly. Tak jak to teda je?

300057

29.11.2013 17:52

RE: stejnak nerozumím

Nikolay 85.?.?.?

Reakce na 300057

nemají zavedeno juvenalní justici, nelži

300061

29.11.2013 18:14

RE: stejnak nerozumím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 300057

Pan Martin Herzán knihu Totalitní Světovláda psal v době za blahého panování Jelcina, možná i dříve. Měl byste to vzít v úvahu, neboť s nástupem Putina se téměř vše změnilo.Asi neumíte rusky. A je přímo k smíchu, jak jste neinformován, když píšete, že i současném Rusku mají zavedenu juvenilní justici-zloděje dětí.

300062

29.11.2013 21:27

RE: stejnak nerozumím

gaga 88.?.?.?

Reakce na 300062

no jestli nemají, jenom dobře. já to četl někde v diskusi to tvrdil a ještě že tomu říkájí nějak SS 2 nevím přesně.

300070

29.11.2013 21:37

RE: stejnak nerozumím

gaga 88.?.?.?

Reakce na 300062

a co ta olympiáda? plno iluminátských symbolů, najdu zdroj...

300072

29.11.2013 22:19

RE: stejnak nerozumím

kukino 78.?.?.?

Reakce na 300072

Veď práve stačí si pozrieť ruskú vlajku a toho dvojhlaveho orla. Kde ja som ho už videl...

Zadajte si do google Ordo ab chaos. Uvidite dvohlaveho orla a tam je 33 čo znači 33 stupeň slobodneho zednarstva.
Síce drží v oboch drapach meč pri ruskej vlajke je to v jednej žezlo a v druhej meč alebo čo to je. Myslite si že to ma nejaký súvis?

300073

30.11.2013 1:19

RE: stejnak nerozumím

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300073

http://www.youtube.com/watch?v=RGe5nTCnirw

Doporucuji shlednout....

Mozna je tenhle web sledovany vic nez si myslime

Jinak clanek je super

300079

30.11.2013 1:20

RE: stejnak nerozumím

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300079

Ja osobne jsem videl tu 33 jeste radu mesicu po demonstraci a vsude [smích]

300080

29.11.2013 23:13

RE: stejnak nerozumíš?

novák52 85.?.?.?

Reakce na 300057

ani ja., ale symbolom na olympiáde by som až tak neprikládal váhu.
Z tých sa nestrieľa. A média sú v rusku v rukách západných korporácií (teda aspoň sprivatizovaná časť).. [mrknutí jedním okem]

300076

30.11.2013 1:28

RE: stejnak nerozumíš?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300076

Jestli to nechapete tak to byli symboli ktere nastesti svobodni zednari zjistily vcas a poslali britum zdvizeny prst. Vcas!!!

Nevim jestli ale tu dalsi uhlidaji Putin je az prilis opit rohlikem...

Zvlastni datum je 7.2.2014

Konec dluhoveho stropu v USA a zacatek ZOH v Ruskem Soci...

Ja osobne z toho mam docela hruzu protoze nejsme hloupy a Mosad trochu snazsi nam tu propagandu jiz nesdelovat a prijde jen BUM!!!

3WW sionista chce za kazdou cenu a stale se jeste u moci drzi jen nejsou tolik videt.

Vsechny nas opiji rohlikem.

300081

30.11.2013 1:31

RE: stejnak nerozumíš?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300081

Protokoly to tam maji jasne napsane, ze aby byl dosazen na svetovy trun zid musi valkou ovladnout svet.


http://handyscript.wz.cz/files/protokoly-sionskych...


[bliji]

300082

30.11.2013 1:33

RE: stejnak nerozumíš?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300082

A to nemluvim o NOZ kde se jasne rika kdo tady bude drzkovat nebo i klidne celej narod

.....znicime vas.....

viz CNB

300083

2.12.2013 8:11

RE: stejnak nerozumíš?

Liq 91.?.?.?

Reakce na 300083

CNB z toho vynechte, udelali co museli. Mimochodem, me analyzy jsou pesimistictejsi nez ty, ze kterych CNB vychazela pro sve rozhodnuti.

300166

29.11.2013 21:31

Dobrý příspěvek...

Honzikus 89.?.?.?

Musím autora pochválit, zdá se, že má své zkušenosti. Myslím, že na současné poměry hodně dobre…

300071

29.11.2013 23:05

Dosť dobrý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Dosť dobrý článok
Ale nezamieňajme si naše i cudzie skryté i vyslovené túžby s realitou.
Putin je politický vodca a štátnik, ktorého môžeme rusom len tíško závidieť - a nielen my. Ale maľovať si ho ako nejakého spravodlivého "rytiera na bielom koni" by bolo skutočne veľmi naivné.

300075

30.11.2013 0:14

RE: Dosť dobrý...

aaaeee 46.?.?.?

Reakce na 300075

za Jelcinovej éry bol Jelcin obklopený "svojim klanom miliardárov". Okolo Putina je úplne rovnaký klan miliardárov, len niektoré mená sa zmenili, niektoré ostali z Jelcinovej éry. Ak si myslíte, že Putin nie je úplne rovnaký multimiliardár ako všetci v jeho okolí, tak máte naivnú predstavu o politike. Putin je ovládaný, lebo funguje v ovládanom systéme. Nie je nezávislý, nie je žiadny "otec ruského národa". Putin je multimiliardár, ktorý si chce udržať svoje koryto samozrejme čo najdlhšie, lebo nový budúci prezident mu pri nástupe odoberie časť z toho, čo si doteraz urval Putin a jeho klan miliardárov.
Len boj o moc. Ak by bol Putin "čestný" a bojoval by proti miliardárom, už by bol mŕtvy. A možno už je, lebo sa dosť hovorí o jeho dvojníkoch. Lebo na obrazovke vystupujú ľudia, ktorá majú mierne rozličné tvary lebky, uší, iné formy rúk a prstov. Takže bohvie aká je realita. Avšak úplne jednoznačne som presvedčený, že Putin je kvôli nakradnutým majetkom tiež "usmerňovaný" podľa dlhdobých cieľov elity. Lebo Putin je len krátkodobý vládca, ktorý sa snaží presne to čo všetci v ruskej vrcholovej politike - urvať čo najviac a po skončení obdobia si urvané majetky zachovať.

300077

30.11.2013 9:18

RE: Dosť dobrý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 300077

Co píšete jsou pavlačové řeči. Rusko mělo dluh vůči MMF, který samotní siozednáři označovali za nesplatitelný a tvrdili, že Rusko jej nesplatí ani za 100 let. Byl to Putin a jeho lidé, kteří dokázali za několik let tento dluh splatit. A není to pouze tento úspěch. Celý svět vidí, jak prestiž Ruska, jeho hospodářská, vojenská, společenská a diplomatická, rok od roku roste. Viz sirská krize.

Naproti tomu Česko mělo na konci r.2012 zahraniční dluh 1,94 bilionů kč. Kdyby naši miliardáři byli tak schopní jako ti ruští, tak je budu velebit a volit. Místo toho dluh ČR neustále roste a už je větší než 2 biliony. Negativ je ale mnohem více a nezlobte se, s vámi je nebudu řešit. Žijte blaze.

300093

30.11.2013 10:31

RE: Dosť dobrý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 300077

Ono to môže byť ešte inak:
Ruská politická e ekonomická "elita" (aspoň jej časť) si na konci "jelcinovského obdobia" uvedomila, že má k dispozícii také veľké zdroje, moc a prostriedky, aby už naďalej nemusela byť v podriadenom postavení voči komukoľvek a teda, že môže skutočne rozhodovať sama, bez riadenia zo zahraničia alebo nejakého centra.
V princípe teda táto oligarchická elita sleduje rovnaké ciele ako elita na "západe", teda získanie úplnej kontroly nad populáciou a zdrojmi. Ale keďže sa znaží (dosť úspešne) vymaniť z podriadeného postavenia a spod kontroly "západných elít", a rozhodovať sa samostatne, vo svoj vlastný prospech, javí sa nám to tak, ako sa nám to javí...

300095

30.11.2013 0:32

RE: Dosť dobrý...

slak 77.?.?.?

Reakce na 300075

Jako nejenom šachista, ale hlavně stratég má 3 tahy + pro lidi s variabilitou, kterou žádný idiotský program zisků nezvládá a je ne pro hovada! Dodám, že idioti ho milovat nemohou. A je to v současnosti špička přínosu lidem bez jakýchkoliv pochyb. Vivat a děkuji pánovi. [mrknutí jedním okem]

300078

6.12.2013 16:02

RE: Dosť dobrý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 300075

Souhlasím, že článek je dost dobrý, jen zapomíná na to, že kořeny americké "nenávisti" k Rusku je potřeba hledat u největších z oligarchů - Rothschieldů. Ruský car Alexandr jim nejprve překazil v roce 1815 vytvoření předchůdce společnosti národů - Ligu národů, protože rozpoznal, že se jedná o spiknutí velkokapitálu. No a během občanské války v USA zablokoval další car Alexandr II. na žádost Lincolna svým válečným loďstvem jižanské přístavy poté, co Rothschielda Lincoln vyrazil s nabídkou válečných úvěrů a začal si tisknout vlastní peníze. Rothschield tedy udělal to co bylo jeho zvykem a obrátil se s nabídkou na Konfederaci. A byl to opět ruský car, který mu nakopal zadek. Je logické, že Capo di tutti přenáší svou odvěkou zášť na svá politická pimprlata.

300373

30.11.2013 1:41

Dukazem krachu USA bude jedine

ludy 78.?.?.?

jejich konec zbrojeni

jenze ....http://www.youtube.com/watch?v=jf8-wmPZAGo

zatim se deje presnej opak

Takze signalem pro me ze se to opravdu zlepsuje bude zastaveni jejich USS lodi a predevsim te posledni http://cs.wikipedia.org/wiki/USS_Enterprise

300084

30.11.2013 1:43

RE: Dukazem krachu USA bude jedine

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300084

Takze ted Putina vychvalej do nebes aby ho pak napadly, mozna ze ho zabiji co ja vim.

Bibi je dost velkej silenec

300085

30.11.2013 1:47

RE: Dukazem krachu USA bude jedine

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300085

Nejvetsim nepritelem zida je milacek gojimu nezid, proto navhem nejmocnejsiho svetoveho vladce pro me je nezivy tvor...

INTERNET!!!

a jeho ochranci...

300086

30.11.2013 2:09

RE: Dukazem krachu USA bude jedine

ludy 78.?.?.?

Reakce na 300086

a zase jinak?

http://vacslav.wordpress.com/2009/05/16/spiknuti-z...

300087

30.11.2013 11:08

Výborný článek

PejsekAK_ 89.?.?.?

k rozšíření tématu "jak putin přišel k moci":
http://leva-net.webnode.cz/products/matrice-pricho...

a jak to vidí tamtéž "Taurus":

Budu se hlavně držet toho, co řekl o tomto Pjakin.
Putin v r.1999 pracoval jako pomocník primátora Petrohradu Sobčaka, t.j. patřil ke křídlu Pitěrských, před jmenováním pracoval chvíli jako šéf ochranky Jelcina (tehdy byly 2 hlavní mocenské skupiny - moskevská "semja" okolo Jelcina a petrohradský klan, pozn.).
Situace v Moskvě a ve vládě byla taková, že moc ve státě vlastnila skupina 7 oligarchů, která se přikrývala věčně opilým Jelcinem. Tomuto klanu se říkalo "semja"(rodina). V tomto klanu byla hodně zaangažována i dcera Jelcina se svým manželem.
K roku 1999 touto "rodinou" Rusko už bylo zbaveno suverenity a byly připraveny podmínky na rozčlenění Ruska na několik nezávislých států - Chasavjurtský mír v Čečně, a dokonce v některých autonomních oblastech byli natištěny vlastní peníze (uralský frank např.).
Klanu "semja" bylo jasné, že až národ pochopí, jakou hru s nima sehráli, tak veškerý hněv se vyleje na ně a na Jelcina.
Začali usilovně hledat "obětního beránka", za vlády kterého proběhne rozpad Ruska. Bylo přijato rozhodnutí, že veškerou vinu za stav věcí svalí na petrohradské křídlo, které v té době reálnou moc ve státě nemělo.
Putina doporučil Berezovský, jako skromného a nevýrazného pracovníka. Nejdříve ho prosadili do funkce předsedy vlády, a potom po pár měsicích mu Jelcin předal moc.
Fjodorov třeba říká opak. A to, že Jelcin poznal v Putinovi schopnosti státníka a proto ho prosadil do funkce prezidenta.
Vzhledem k tomu, že Jelcinova "rodina" měla největší "zásluhu" na přípravě země k rozpadu, přikláním se spíše k verzi Pjakina, a to, že Putin byl vybrán jako "obětní beránek". Dokonce Berezovský několikrát prohlásil, že Putin byl jeho největším životním omylem a nejhorším rozhodnutím. Čímž přiznal, že se v osobě Putina šeredně zmylil, a že ten nesplnil úlohu, která se od něho očekávala.
Takže shrnu. Putin dostal zemi, která byla zbavena suverenity, bylo téměř všechno rozkradené, armáda nefungovala, zbraně sešrotované (ponorky, lodě, zastavena výroba). Národ byl v naprosto nesvépravném postavení - měsíce až roky se nevypláceli mzdy, důchody, soc. dávky, a navíc byly připraveny podmínky k rozčlenění země. Rusko jako země, mělo HDP na úrovni Dánska a žádné postavení ve světě. Zemi v takovém stavu mohl převzít jenom sebevrah. Putin to udělal.

300099

30.11.2013 14:03

RE: Výborný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 300099

to má niečo do seba...

300101

1.12.2013 5:10

RE: Výborný článek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 300099

Putin,uz dokazal,ze nebude tancovat,jak israelska pistala z Washingtonu hraje,na domacim poli primackl "vybrane bohem-sebevyvolence" ke zdi,kdyz se snazi o to ,co delaji ve vsech hostitelskych zemich po tisice roku,okradat vlady,narod ,drive panovniky a produktivni lidi.Ovsem,zde mame uz naznaky,aby Putin chodil kanalama a ne na povrchu,kde jej muze preject auto a nebo na nej z okna padne kvetinac-proste to neni Regan,kteremu to doslo,ze s presidenskou zidli se bude delit.Takze, nahledneme na tento clanek,k udelani si predstavy,jak uz pomalu dobre kontrolovana media budou pripravovat pudu,mozna,pro necekanou udalost
Dear Reader,
We've uncovered a sinister nuclear plan being executed by Russian president Vladimir Putin.

It's all supposed to unfold by December 30th... as part of a new Cold War that could leave millions in the dark.
Putin thinks Americans will soon be eating out of the palm of his hand.
But his plan isn't a certainty...

It could be thwarted by two very obscure companies.

And if it is, early investors will cash in big.

Don't get caught off guard by this coming nuclear disaster.

See all the details about Putin's plan and how profit from it right here.

Call it like you see it,
.Kratce ,Putin chce nuklearni valku a Adolf chtel cely svet, tohle prece zname,to jsme uz zazili,ze ano.
*K ovladani lidi potrebujeme predevsim strasidlo,kdyz se lide boji,tak za svoji bezpecnost se vzdaji o sveho osobniho prava a svobody.Dobre to je videt,jak za desitky roku v Americe ostrouhali Bill of rights a v Anglii, Magna Carta o pravech s vobode cloveka,jako dnesni protiklad,ze v USA jsou staty ,kde jsete trestan ,kdyz si schromazdite destovou vodu,par kroku navic a budem trestany,ze moc dychame,to neni fantasie ,to jsou vyskedky politiku na tomto svete ve jmenu dolaru.
Amerika:Arial Seron,MY(zide) jsme Amerika a oni to dobre vedi.
To,same,chteji udelat z Ruska,kde,uz se jim to jednou povedlo,ale,neudrzeli to ve spravne koleji,kdyz mluvime o Jalcinovi,tak,vezmete na vedomi,ze byl zid predevsim,nez Rusem, proto Jekaterimburgu nechal znicit stopy "zidovske popravy" cara s rodinou.V podstate jde o velky obchod:Exxon sells Iraq oil stake to Petrochina.S Putina je tezko udelat Caddafiho a nebo Saddam Hussejna,ale,urcite se nejake reseni najde.
Takova "Ukrajinska karta" v te Brezinskeho hre,udela sve take, nebo oranzove revoluce a jine politicke libustky.

300126

30.11.2013 11:52

Po dlouhé době kvalitní článek k zamyšlení

Nikdo 81.?.?.?

Jen kdyby v něm nečíhal ten socialistický rovnostářský čertík. [mrknutí jedním okem]

300100

30.11.2013 14:25

Ekonomicky zazrak Made in Russia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Kto a kym Putin v skutocnosti je a pre koho pracuje sa clovek lahko docita a dovtipi aj z tohto zdroja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Russia
Odporucam precitat par krat pretoze na prvy krat cloveku nedojde alebo si nedokaze plne uvedomit co Putin dokazal s Ruskom.

300103

30.11.2013 16:21

Výtečná analýza

pje 80.?.?.?

Tak jako se v Rusku stala kontinuálním na státní a národní suverenitě založeným strategickým trustem PGU, tak tomu je i v případě jisté bývalé části STB u nás. I u nás je řada těch, kdo jsou schopni pod ochranným nátěrem bezvýznamnosti chopit se pozitivních změn. Na rozdíl od Rusů tu však máme co dělat s větší mírou zbabělosti a oné mravní charakteristiky zvané vychcanost. Přesto je nabíledni, že pacient Česko již sám dokáže požadovat novou diagnózu na základě faktického, nikoli uměle delkarovaného stavu. Pátá kolona zůstává pátou kolonou bez ohledu na to, jakými maňásky na svých prstech mává a co jejich hlasem říká. Páté koloně jde o mnohem více než bývá zvykem u parazitů - vysát a zničit bez ohledu na to, co bude následovat. Mirek Černý to v závěru svého recitativu říká jasně: "Napadla vás snad nějaká jiná velmoc?" http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/cerny-mirek... Takže "vše má svá pravidla a zákony"...

300105

30.11.2013 18:50

I u nás

R 85.?.?.?

I u nás jsme měli opilce, rozpad státu a rozprodeje pod cenou ... náhoda? Nebo plán? O nás ovšem naopak bylo dílo dokonáno a hlavní aktér navíc oslavován dodnes.

300115

30.11.2013 21:14

RE: I u nás

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 300115

Lid si pamatuje a vubec bych se nedivil kdyz by pribuzny toho vozralyho hajzlika kteri se na rozkradeni a rozprodani ceskyho krateru podileli nejvic aby byla aspon naka spravedlnost vokradenej a proto nasranej narod kterymu se lhalo a vymejval mozek taktez democrrrrrraticky za to vodmenil a vesel je na kandelabry.

300123

30.11.2013 20:09

Putin je................

Bubo 89.?.?.?

http://henrymakow.com/putin-is-nwo-pawn.html

300120

2.12.2013 4:31

RE: Putin je................

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300120

Ať by člověk udělal cokoli skvělého a úžasného, vždycky se to dá nakonec shodit prohlášením, že je to Žid, a kdovíco tím tedy sleduje.

Putin, modrooký blonďák, s árijsko-nordickou vizáží, je žid asi jako sovětský rozvědčík, Standartenführer SS Stierlitz ze seriálu 17 zastavení jara. Že to toho lišáka, gestapáka Müllera, hned nenapadlo, koho má před sebou.

Mimochodem, víte, že ona "ruská vlastenka" tvrdící, že je Putin 100% Žid, která se jmenuje Tamara, je vlastně docela klidně možná skrytá Židovka, jak prozrazuje její židovské jméno Tamar, znamenající "palma"?

300161

1.12.2013 18:20

Podivejme se pravdy do oci

Jaroslav 37.?.?.?

Jak pokrytecka je cas ceske spolecnosti. Kdyz SSSR resp. cast
jeho vedeni vtrhla do CSSR tak zapomneli, ze stejna spolecnost
vychvalovala SSSR jako sveho hrdineho osvoboditele nekolik let pred tim.
Nikdy by se nemeli spojovat vedouci nejakeho statu s celym narodem, coz sice nekolik let se praktikovalo dlouho u Nemcu a ted
by to asi bylo nehorazne nadavat na nemecky narod a pritom od nich chtit penize a investice a pokrytecky mlcet, ze nam nejen zachranili Skodovku, ale jeste z ni udelali vzorovy podnik.
To same plati k byv.SSSR- cela desetileti jsme od nich kupovali
benzin a plyn za podstatne nizsi ceny nez ze zapadu.
Rusove dobre znaji z tisicelete historie, ze na ne utocily ruzne narody a zapadni zeme je omezovaly, kde mohly. Zadne kolonie v Africe a omezeny pristup k mori.Tim, ze Dardanely pridelily Turecku to byl spinava hra, aby ruske lode musely byt v kontrole od Turku.
Ukrajina byla po od nepameti soucast ruske rise a je opet pokrytecke jim slibovat zazrak od EU, kdyz zavrhnou sve pribuzne
zijici na ruskem uzemi.Ukrajinci vyrustali vzdy za podpory Rusu.

300145

2.12.2013 2:46

RE: Podivejme se pravdy do oci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300145

Celý proces rozšiřování EU je letadlo, pyramidová hra. Jakmile skončí možnost rozšiřování na nové a nové trhy, nastane kolaps. To zřejmě bude už brzo, proto to zoufalství v Bruselu a hrozba amerických sankcí proti zemi, které ještě před chvílí chtěli všichni "pomáhat". Samotná americká angažovanost je zajímavá, ukazuje, že na rozšiřování EU se krmí i Amerika.

Když vidím tu loupeživou sebranku ze západu, které po světě rozsévá chaos a zmar aby si svůj životní standard udržela o pár let déle, napadá mně, jestli přece jen neměl pravdu Gorbačov, když tvrdil, že v jeho době hrozila jaderná válka se Západem, kvůli čemuž prý vyšel Západu vstříc se svojí perestrojkou a odzbrojením. Možná je to fakt, že by nás napadli v zoufalé snaze oddálit kolaps, a rozkradení celého východního bloku a možnost expanze na východní trhy jim (globálním parazitům) dala šanci se této zoufalé možnosti vyhnout. Kdo ví, jak by se všechno odehrálo, kdyby SSSR vedl tvrďas typu Stalina, ale taková možnost tu je. Gorbačov to tvrdí, že současný stav je cena za mír. Gorby naletěl a za příslib pomoci a přátelství ze Západu svoje impérium prodal.

Jenomže přešlo zhruba 25 let a bestie zase nemá co žrát. Chce další tučné sousto v podobě Ukrajiny, nebo chcípne. Na místě měkkýše Gorbyho je ale Putin, který Ukrajinu jen tak nevydá a bestii krmit nebude. Nevyšla Sýrie, asi těžko vyjde Ukrajina, kterou má Rusko za rohem. Bestie už nemá tu sílu, ale má větší hlad, takže je možné skoro cokoliv. Nicméně je na tom všem vidět, jak vypadá a končí takový pakt s ďáblem. Duch Muammara Kaddáfího by mohl vyprávět.

EU skoro jistě zvoní umíráček, pokud se Ukrajina eurointegraci ubrání, otázka je, co nastane pak a jak se na to připravit. Kdyby se Rusko chtělo vrátit do Střední Evropy, byla by to asi ta lepší varianta, protože jinak se Česko, oddělené od Slovenska a s prakticky už prolomenými Benešovými dekrety, které už stejně žádná velmoc negarantuje, okradené o své území církevními restitucemi a bez jakékoli vlastní armády, asi těžko udrží jako samostatný stát. Nepřipomíná vám to léta 1938-39? Jenže tehdejší okupace trvala jen 6 let. Teď to možná budou staletí, pokud se lokální říše, Německo, bude chovat rozumně a nenapadne někoho silnějšího v okolí. Některým Čechům se však konečně splní sen - možnost rozplynout se v reichu.

300160

2.12.2013 14:44

ukrajinská anabáze

bandera 172.?.?.?

Vypadá to že v Kyjevě se shromažďují kontrarevoluční elementy aby se pokusily odstěhovat Ukrajinu tam kam nikdy nepatřila, nepatří a patřiti nebude.
http://zpravy.idnes.cz/protesty-na-ukrajine-a-arma...
Ale to se, podobně jako v Československu v roce 1968, ukrajinské kontrarevoluci nepodaří, poněvadž prozíravý soudruh Putin byl kdysi agentem KGB a to byla organizace která si dovedla z takovými ptáčky, jako s těmi kteří terorizují pokojné občany v Kyjevě, dobře poradit.

300176

2.12.2013 17:23

RE: ukrajinská anabáze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300176

Stepan Bandera je pro západní Ukrajice národní hrdina, kterému postavili pomník, bohužel pro ostatní je to vrah, který má na svědomí životy tisíců lidí, kteří jeho Ukrajině nikdy stéblo přes cestu nepoložili. Něco jako čeští Mašínové, jenomže ve velkém. Když sis dal tento nick, jsi buď blb nebo placený provokatér. Příště můžeš zkusit jména třeba jako Goebbels, Hitler nebo Mengele.

300182

2.12.2013 21:04

RE: ukrajinská anabáze

bandera 172.?.?.?

Reakce na 300182

Na Ukrajině nejde o spor který se týka členství v EU - to je jen kouřová clona. Ve skutečnosti se odehrává jeden z mnoha pogromů, kterými je Ukrajina nechvalně známá. Soudruha Putina nikdo jen tak neošálí, protože jako bývalý agent KGB byl vycvičen k tomu aby se tak nestalo.
http://zpravy.idnes.cz/protesty-na-ukrajine-a-arma...
"Připomíná to spíš pogrom než revoluci," řekl podle agentury Reuters Putin během své návštěvy Arménie.

300199

2.12.2013 22:46

RE: ukrajinská anabáze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300199

Studentík na izraelském stipendiu, nebo rovnou ten nejzlejší agent síj-áj-ej, ve službách nejdemokratičtější země světa? Upřímnou soustrast předem [velký smích] [velký smích] [velký smích].

300208

8.12.2013 14:36

Z dílny KGB

Velký vezír velky_vezir (zavináč) o2active (tečka) cz 80.?.?.?

Tyto asi úmysně zmatečné bolševicko-nacionalistické bláboly s fašizuicími prvky, pro dojem důvěryhodnosti mazaně protkané ověřenými událostmi, mě opravdu neiritují. Je to jen další "zajímavý" článek pro hlupáky, hltající bulvární sračky o čemkoliv, či rasistické zvěsti o blahobytu cikánů v ČR. To vše vyvolává jen povrchní a zvrácené názory části naší populace, jíž se nechce příliš přemýšlet.
[bliji]

300467

Tuto stránku navštívilo 9 857