Diskuze k článku
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Příspěvků 64
taxe tesim, az za 30 let neco podobnyho vypluje napovrch o 11. zari, a taky o Afganistanu, Iraku, Korei, Cine, Rusku...
29.4.2003 18:13
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
ten chytrej pan David Ruppe asi necetl nikdy
ze pan Fidel Castro primo prosil pana Brezneva
aby mu velice tajne zaslal jen jednu nuklearni
raketu, kdyz se to pry nepodarilo panu Chrustevovi
" ...... ze nechce znicit cele USA, ale jenom
jedno mesto, New York.....ze by to byl vystrazny
priklad pro vsechny imperialisty ........ "
ja si myslim, ze kdybych se dozvedel, ze muj soused
si koupil kulovnici a chce zastrelit moji dceru (nerikam
tchyni nebo manzelku) tak bych taky udelal vsechno
mozne, abych mu to prekazil ........byla by to moje povinnost
stejne je povinnosti vlady udelat vse pro sve obcany
29.4.2003 21:16
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?
Reakce na 13050
Je povinnosti vlady lhat svym vlastnim obcanum? Je povinnosti vlady pro dobro spoluobcanu a sve zeme vyvolavat hysterii, falesne obvinovat a zabijet v bozim jmenu? Je take povinnosti vlady dosazovat v dobytych koloniich bezskrupulni diktatory? Je povinnosti kazde vlady zabijet vlastni spoluobcany pro jejich vlastni dobro?
Vazeni pratele, pokud jste na dane otazky odpovedeli "ano", mate na to! Vstupte do politiky! Budete zajiste uspesni!
PS: a manzelku byste si zastrelit nechal?
>... kdybych se dozvedel, ze muj soused si koupil kulovnici a chce zastrelit moji dceru (nerikam tchyni nebo manzelku) tak bych taky udelal vsechno mozne,...
vy jste vazne ubozak... lituji vas...
U2 neni bojovy stroj, ale pruzkumny. Viz http://military.cz/usa/air/in_service/aircraft/u2/u2.htm
29.4.2003 20:48
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
matej: hmmm takze by jsi tu dceru radeji zabil sam aby jsi pak mohl zabit sveho souseda. To mi je nazor, nejses ty z USA???
Mozna to moc nikomu nevadi, ale podle prekladatele clanku jde o sedmdesata leta.....
Cetla jsem original a v nem jde jasne o leta sedesata.
Deset let sem, deset let tam??????
30.4.2003 15:33
Není to omyl
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 13080
Alespoň ne z mé strany. Jestliže se něco stalo v roce 1962, tak to jsou sedmdesátá léta. Stejně tak třeba rok 1985 jsou devadesátá léta. Možná to Američané značí jinak, možná je to chyba původního textu - nevím. Já jsem si toho rozdílu všiml u překladu jsem úmyslně použil způsobu, jaký je běžný u nás.
Vzdycky jsem si myslel, ze kdyz se neco stalo treba v roce 1968 tak to bylo v sedesatych letech, konkretne v roce SEDESATEM osmem. Co jsou potom leta napr. 1991-2000, sta leta?
30.4.2003 21:39
RE: omyl
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 13108
Dobře, jste dva, kteří tvrdíte, že rok 68 jsou šedesátá léta. Já říkám, že jsou sedmdesátá.
>Co jsou potom leta napr. 1991-2000, sta leta?
A co jsou podle vás léta 1900-1909? Nultá?
Je zřejmé, že tady je nějaká nejasnost. Hledáme soudce, který by to rozsoudil. Ale ne podle toho, co si myslí, ale co je skutečně uzákonněno. Jsem ochotný uznat, že máte pravdu, ale chci respektovatelné zdůvodnění, popř. odkaz na nějaký zdroj, kde to lze ověřit.
>A co jsou podle vás léta 1900-1909? Nultá?
celkem bezne se pouziva vyraz 1.desetileti 20. stoleti
>Je zřejmé, že tady je nějaká nejasnost. Hledáme soudce, který by
>to rozsoudil. Ale ne podle toho, co si myslí, ale co je skutečně
>uzákonněno. Jsem ochotný uznat, že máte pravdu, ale chci
>respektovatelné zdůvodnění, popř. odkaz na nějaký zdroj, kde to
>lze ověřit.
bude pravdepodobne tezke najit nejaky zdroj na internetu, spise by to mohlo byt v nejake ucebnici pro zakl. skoly.
1.5.2003 1:12
RE: omyl
jednorozec> email (tečka) smalt (zavináč) poleva (tečka) doleva 81.?.?.?
Reakce na 13114
[R]S[/R]winging [R]S[/R]ixties v Londýně byla léta 1960 až 1969.
Dekáda před tím byla ještě ve znamení poválečné "austerity" a poznamenána potravinovými kupóny, upjatými mravy a šedí.
>
>Je zřejmé, že tady je nějaká nejasnost. Hledáme soudce, který by
>to rozsoudil. Ale ne podle toho, co si myslí, ale co je skutečně
>uzákonněno. Jsem ochotný uznat, že máte pravdu, ale chci
>respektovatelné zdůvodnění, popř. odkaz na nějaký zdroj, kde to
>lze ověřit.
Nasla jsem ve Slovniku spisovneho jazyka(z roku 89) a ve Velkem anglicko-ceskem(z roku 93). Oba uvadeji:leta dvacata-20 az 29 atd. az po leta devadesata 90 az 99.O letech 00 az 19 se nezminuje ani jeden.Cert vi,asi se jim nerika nijak.
>Alespoň ne z mé strany. Jestliže se něco stalo v roce 1962, tak
>to jsou sedmdesátá léta. Stejně tak třeba rok 1985 jsou
>devadesátá léta. Možná to Američané značí jinak, možná je to
>chyba původního textu - nevím. Já jsem si toho rozdílu všiml u
>překladu jsem úmyslně použil způsobu, jaký je běžný u nás.
kde to je u Vas? Sedesata leta jsou od 60 up. Jestli jste si vsiml taky se v Cesku pouziva Kom. zlociny let 50. a ne 60., krize v 30. letech ap.
Souhlasím s p. Zdeňkem, podle toho co si pamatuju ze spravodajství jsou skutečně šedesátá léta ta s šestkou na začátku a podobně. Zatímco osumnácté století jsou roky 17xx, z toho možná pochází Váš omyl.
Mimochodem, nikde jsem neslyšel, že by se mluvilo o letech desátých, nultých už vůbec ne.
30.4.2003 6:46
Operace Northwoods: Teroristicky´ akt, ktery´ se n
> Castro zacˇal vládnout v roce 1959 a byl prvním >komunistick?m prezidentem na západní hemisférˇe
===============================================
Castro se uchopil v roce 1959 moci nasilim. A 44 let pote u moci dosud je. Aniz by se kdykoliv namahal vyhlasit svobodne volby.
Takovemu cloveku se pochopitelne rika "diktator", nikoliv "prezident". Ostatne i ve zminovanem clanku autor pouziva vyraz "communist leader".
A jsme zase u toho.
Na ctyri roky zvoleny prezident Bush je na techto strankach nazyvan fasistickym diktatorem a z nikym nikdy nezvoleneho komunistickeho diktatora se jakymsi zazrakem stal - prezident.........
A ako vznikla Canada, alebo USA? Nie je za tym tiez nasilie? Sice trochu davnejsie, ale je. A spytajte sa Kubancov, ktori pamataju dobu pred Castrom a pocas jeho vlady. Budete prekvapeny nazormi obycajnych ludi.
1.5.2003 0:06
RE: Operace Northwoods: Teroristicky´ akt, ktery´ se n
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13081
Kuba s Castrem je z hlediska sociologických a politických
konsekvencí velice zajímavý stát.Mikin to zase má hodně zjednodušené,
ale i když není pochyb,že způsob vládnutí Fidéla je čistě despotický,není od věci zmínit,že převážná většina Kubánců
k Fidelovi zhlíží úplně jinak,než jaký jsme my měli despekt
k našim pohlavárům před rokem 1989.
Dokonce lze říci,že prostí Kubánci mají Fidéla rádi.
Kdo nebyl na Kubě a nesetkal se s tímto fenoménem,tak to nikdy
nepochopí.
Kubánci chodí rádi do průvodů a provolávají tam slávu Fidélovi
a nikdo je nemusí nutit,jak bylo zvykem u nás za dob nucených
pochodů na 1.máje a jiná zvěrstva.
I jiné věci lze spatřit na Kubě.Tam fungují,ale u nás by nevydrželi
ani dva dny.Myslím tím období před rokem 1989.
Kuba je země paradoxů,které začínají u ekonomiky,kde celá země
je pod přísným embargem USA,ale jedinou měnou za kterou se nechá
něco hodnotného nakoupit je americký dolar.
Dolary jsou běžně všude v oběhu a nikomu to nevadí.
Lidé jsou relativně chudí ,ale mají proti ostatním latinskoamerickým
zemím obrovské výhody,které doopravdy fungujou.
Zdarma dobré a to myslím vážně, zdravotnictví,školství - velká
péče je věnována mládeži ,která je všeobecně dobře vzdělána
a to všichni,kdo na to jenom trochu mají mentálně.
Když říkám všichni,myslím tím 60 - 70 % obyvatelstva.
Neexistuje negramotnost,děti ve školách jsou zdarma stravovány.
Penze pro staré lidi,které nejsou příliš veliké,ale jsou.
Polopřídělový systém je také funkční a když je člověk skrovný,
snadno vyžije.
Když potom náhodou zavítáte do Mexika - demokratické země
a vidíte tam obyvatelstvo ve slamech u velkých měst,které je na úrovni zvířátek,začnete přemýšlet.
Opravdu nechci hájit Fidéla a jeho způsoby vládnutí,jenom chci
říci ,že sociální systém na Kubě vůbec není hloupý a hlavně docela
dobře funguje.Bohužel problém je ideologie,která je poněkuď
pitomoučká,ale prostá duše Kubánce ji konzumuje celkem čile
a bez reptání.
Právě takovéto černobílé vidění světa použité na srovnání
poměrů na Kubě není vhodné.
Nevím zdali je poté pojem "demokracie" pouze vyprázdněné slovo
a není možné připustit,že i další společenské systémy,které
mají k demokracii hodně daleko, mohou být funkční,
pokuď nedochází ze strany moci k nějakým nadbytečným projevům
uzurpace obyvatelstva.
Je docela možné,že se právě na Kubě může podařit najít onu
proslulou a tolik zatracovanou "třetí cestu" uspořádání společnosti
bez přílišného akcentu na tržní síly.Musí však jít o evoluční
dlouhodobý proces bez zasahování zvenčí,což se asi těžko povede
a smrtí Fidéla dojde k systémovým změnám.
Myslím, že to není jen kvůli Castrovi, lví podíl na sociálním systému Kuby má Ernesto Che Guevara (právě on po porážce Batisty prosadil školství zdarma a jiné velmi důležité "drobnosti" jichž se naši vládnoucí ... snaží občas zbavit), který víceméně položil základy tomu co na Kubě dnes funguje. Castro tento systém spíše udržuje v chodu.
To jestli se systém po jeho odchodu/smrti? složí, nebo bude fungovat i nadále záleží spíš na poctivosti ostatních státních úředníků a těm bohužel nelze většinou věřit.
1.5.2003 4:48
RE: Operace Northwoods: Teroristicky´ akt, ktery´
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 13118
>Kuba s Castrem je z hlediska sociologicky´ch a politicky´ch
>konsekvencí velice zajímavy´ stát.Mikin to zase má hodneˇ
>zjednodusˇené,
============================================
Nevim, co jsem "hodne zjednodusil". Nezvoleny lump, ktery je 44 let u moci je diktator.
Veskere "socialni uspechy" na Kube byly dotovane zememi byvaleho komunistickeho bloku.
Jestli lide opravdu maji Fidela radi se dozvime teprve, az se k tomu budou moci sami svobodne vyjadrit.
Pripada mi nesmirne hloupe vysvetlovat takove veci lidem, kteri maji s komunistickou diktaturou osobni zkusenost.....
1.5.2003 10:49
RE: Operace Northwoods: Teroristicky´ akt, ktery´ se n
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13118
Pán Pele■ka, keďže som zase raz presvedčený, že píšete úplne bludy, tak si vás znovu dovolím doplniť, ako to vnímam ja.
-----------------------------------------------------------------
...že způsob vládnutí Fidéla je čistě despotický,není od věci zmínit,že převážná většina Kubánců
k Fidelovi zhlíží úplně jinak,než jaký jsme my měli despekt
k našim pohlavárům před rokem 1989.
-----------------------------------------------------------------
Pokiaľ ja viem, pobrežná stráž USA vo Floride ročne pár desiatok štastných občanov odchytí. Ďaľších pár desiatok sa ročne utopí, keď sa snaží dostať do zlého USA na domácky vyrobených plavidlách.
Na Kube veľmi poklesla životná úroveň, odkedy je nedotovaná RVHP. Chvíľu to tam bolo úplne o ničom, teraz keď Castro dovolil, aby sa na Kubu cestovalo (do vyhradených letovísk, spoľahlivo izolovaných od zvyško ostrova slobody), tak už sa tam aj nejaké valuty otočia. Castro sám dovolil Vatikánu poskytovať Kubánskym školám a nemocniciam humanitárnu pomoc - t.j. vydržiavať ich.
A ešte: Dobre vieme, že Castrova dcéra odtiaľ zdrhla, keď mala príležitosť.
------------------------------------------------------------------
Kubánci chodí rádi do průvodů a provolávají tam slávu Fidélovi
a nikdo je nemusí nutit,jak bylo zvykem u nás za dob nucených
pochodů na 1.máje a jiná zvěrstva.
-------------------------------------------------------------------
To si snáď robíte srandu, nie? Na Kube je na prvého mája na slnku 30 stupňov, i viac. To vám mám veriť, že tam všetci stoja a počúvajú trojhodinové Castrove prejavi dobrovoľne?
------------------------------------------------------------------
Zdarma dobré a to myslím vážně, zdravotnictví,školství - velká
péče je věnována mládeži ,která je všeobecně dobře vzdělána
a to všichni,kdo na to jenom trochu mají mentálně.
------------------------------------------------------------------
Tak to asi myslíte inú Kubu, než je tá v našej realite. Pretože na Kube je bežné, že sa preruší vyučovanie a deti idú orať na pole.
Fungujúcu kubánsku nemocnicu môžete vidieť leda tak v novom filme s Jamesom Bondom, v reálii sú fungujúcimi len tie, kde Castro dostane humanitnú pomoc zo zahraničia.
------------------------------------------------------------------
Když potom náhodou zavítáte do Mexika - demokratické země
a vidíte tam obyvatelstvo ve slamech u velkých měst,které je na úrovni zvířátek,začnete přemýšlet.
------------------------------------------------------------------
Toto je pravda. Ale nehovorme o Mexiku, hovorme o slumoch Mexico city. To mesto má 15 000 000 obyvateľov a najvyššiu kriminalitu na svete. Na druhej strane študenti z latinskej ameriky chodia bežne študovať do Európy. Sú na to rôzne podporné programy, ktoré to financujú. Z Kuby kto dnes odíde, sa už nevráti, tak ich Castro moc neposiela.
Na Kube nebude žiadna tretia cesta. Starý Fidel umrie a na druhý deň sa tam začnú stavať americké kasína. Kuba nebola v skutočnosti samostatná a ani nebude....
1.5.2003 0:44
RE: Operace Northwoods: Teroristicky´ akt, ktery´ se n
cygnus cygnus1 (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13081
Castro se stal prezidentem po revolučním vítězství nad prezidentem Batistou, který byl mimochodem silně podporován Američany a který podle mých informací byl diktátorem mnohem horším. Přičemž revoluce zvítězila především díky ideologii Ernesta Che Guevary, jenž se mimo jiné snažil za pomoci dalších socialistických zemí Kubu zinduastrializovat a osamostatnit, do té doby byla Kuba silně závislá na zemědělství (hlavně cukrové třtině) a neschopná vyrábět např. zemědělské stroje, které musela draho kupovat nejspíš převážně od Američanů.
Kuba (a Castro) se tak provinila v očích Ameriky jednak porážkou jimi ovládaného diktátora, jednak tím, že se stala vzorem pro podobné pokusy v jiných částech Jižní Ameriky, z nich řada byla Američany krvavě potlačena, jednak tím, že revoluční vláda zestátnila pozemky vlastněné jen úzkou skupinou lidí dříve vládnoucích spolu s Batistou. Dále spolupracovala se socialistickými státy, tj. s nepřítelem Ameriky a ideologie vlády byla/je velmi blízká ideologii komunismu i když mírně modifikovaná pro lokální podmínky. To všechno prostě Amerika nemohla nikdy nechat jen tak bez povšimnutí. Samozřejmě i Amerika byla trnem v oku kubánským komunistům, prostě proto, že není na světě země, jenž se tak stašně moc vzdaluje jejich ideálům, ideálům, které jsou ve své podstatě mnohem dál než jsou lidé v současnosti praktikovat.
BTW: Celkový počet poprav na Kubě za dobu Castrovy vlády ještě stále nedosahuje počtu poprav v Americe za jediný rok, nebo se pletu?
BTW2: Občas mám dojem, že je lepší vláda rozumného diktátora, než hloupého "demokratického" prezidenta. Obávám se, že toto je ten případ. Castro narozdíl od Bushe je inteligentní a vzdělaný člověk. Alespoň se tak doposud zdál být, takže jsem zvědav jak se bude situace vyvíjet.
1.5.2003 4:35
RE: Operace Northwoods: Teroristicky´ akt, ktery´
Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 13120
>
>BTW2: Obcˇas mám dojem, zˇe je lepsˇí vláda rozumného >diktátora, nezˇ
>hloupého "demokratického" prezidenta.
==============================================
Tak to bez rict tem nestastnikum, kteri riskuji denne zivoty, aby se dostali na Floridu.
Tenhle postoj mi pripomina ty obcany byvaleho SSSR, kteri nikdy nepoznali a nepochopili demokracii a dodnes touzi po jakemsi "hodnem batuskovi carovi".........
30.4.2003 7:28
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
To sladké slovo "údajně". Ještě, že je v první větě, dál už netřeba číst.
30.4.2003 10:39
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Amerika si na mnoha zalezitostech vytvorila vlastni opodstatneni k invasi na ciza uzemi podle vlastni lzive propagandy,jak se rika "ucel sveti prostredky",tak ,jak dnes dela s Irakem ,ze ma zbrane hromadneho niceni ,ale nemuz eje najit a nebo propaganda ,"kdo neni s nami ,je proti nam" a jeste lepsi je ten plan na preventivni uder ,nez napadnou nas,ten je ze vsech planu zkutecne nejlepsi.Fantasie takovych opodstatneni muz edojit ,az k tomu ,ze nafackujete petiletemu diteti s ti ,ze az doroste , tak budete stary a bezbranny a ten jiz dorostly chuligan by Vas mohl pozdeji mlatit!!!
To je dnesni politika nijak se nelisici od doby kamenne,jenze trochu v modernejsim havu kvetnate mluvy politiku a ovsem i na tento blabol ,dobre placenych expertu.Komunisti meli take propagandu,od zakernych imperialistickych skudcu,az po plneni planu ,kde jsme z obchodu pomalu nic nemohli koupit a ovsem ohrozeni zde bylo od zapadu propagovano denne ,na coz jsme odpovidali plnenim planu a svoji pripravenosti,takze ,jakypak "vychod" a nebo "zapad" kdyz ti u "vesla " jsou jakoby z jednoho hnizda,jenze ,tentokrate jde do tuheho a muze se stat,ze Korea opravdu napadne USA a nikdo jim stejne nebude verik,protoze v minulosti lhali,tak ,proc bychom jim meli verit ted!!!!!
Ano ano, Amerika si skutečně vytváří důvody a někdy až hanebně pitomé, viz. invaze do Panamy, která byla založena na rvačce amerického námořníka, kterou vyprovokoval, ale ve výsledku zapracovala propaganda a svět se dozvěděl něco poněkud jiného (Americký voják byl napaden ... je třeba zasáhnout.).
1.5.2003 1:58
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
že převážná většina Kubánců
k Fidelovi zhlíží úplně jinak,než jaký jsme my měli despekt
k našim pohlavárům před rokem 1989.
Dokonce lze říci,že prostí Kubánci mají Fidéla rádi.
Kubánci chodí rádi do průvodů a provolávají tam slávu Fidélovi
a nikdo je nemusí nutit,jak bylo zvykem u nás za dob nucených
pochodů na 1.máje a jiná zvěrstva.
Lidé jsou relativně chudí ,ale mají proti ostatním latinskoamerickým
zemím obrovské výhody,které doopravdy fungujou.
Zdarma dobré a to myslím vážně, zdravotnictví,školství - velká
péče je věnována mládeži ,která je všeobecně dobře vzdělána
a to všichni,kdo na to jenom trochu mají mentálně.
Lidé jsou relativně chudí ,ale mají proti ostatním latinskoamerickým
zemím obrovské výhody,které doopravdy fungujou.
Zdarma dobré a to myslím vážně, zdravotnictví,školství - velká
péče je věnována mládeži ,která je všeobecně dobře vzdělána
a to všichni,kdo na to jenom trochu mají mentálně.
Je docela možné,že se právě na Kubě může podařit najít onu
proslulou a tolik zatracovanou "třetí cestu" uspořádání společnosti
bez přílišného akcentu na tržní síly.Musí však jít o evoluční
dlouhodobý proces bez zasahování zvenčí,což se asi těžko povede
a smrtí Fidéla dojde k systémovým změnám.
====================================================================
Pelesko, po precteni tech superlativu, cos tady uvedl o Kube, jsem
dostal takovy zachvat smichu, ze jsem malem upad. Kdyz pises o tom
zdravotnictvi jak tam funguje ?! Dokument : Lozni pradlo pro nemocnici, vyvari
stara baba na ulici, v hrnci postavenem na par cihlach, a pod nim pali ruzne odpadky. To je podle tebe fungujici zdravotnictvi?!
Kdyby ti troubove,Americani, nechali Fidelaka byt a nesnazili se o
nejake hloupe embargo, tak by byl uz davno v prdelakove. Uz jsem rekl, ze jsem se tomu vsemu smal, ale ted mam zase stisneny pocit, kdyz vidim, jak nejake bozi hovado klidne omlouva takove kreatury,
jako Hussain, nebo Castro, a jeste se snazi o to jak je vylepsit.
Fuj ! Fuj ! Fuj ! Myslim, ze uz me nicim neprekvapis, ale kdo vi ?
1.5.2003 18:55
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13127
Matoušku udělej si na Kubu výlet a budeš mluvit jinak.
To jako Kanaďan jistě můžeš bez problému,Američani již nějaké
drobné problémy mají,třeba musí cestovat přes třetí zem.
Mohu Tě ubezpečit,že bych nenapsal něco o čem bych já ,ale jiní
nebyli bytostně přesvedčeni.Čili ,co jsem napsal je můj poctivý
názor.
Životní úrověň obyvatelstva přeci není možné měřit stavem
v jiných okolních zemích /USA/.
Můžeme asi porovnat,jak se mělo obyvatelstvo Kuby před revolucí
a po ní.A takové srovnání úplně špatně pro dnešní režim na Kubě
nedopadne.
Třeba je pro latinskoamerické země skoro zázrakem,že je zdravotnictví
a školství dostupné každému.
Že nějaká nemocnice s bábou ,která vyváří prostěradla
venku v kotli vůbec existuje.
Žádné "superlativy" jsem o Kubě nenapsal.
A je nesporným faktem,že Američané museli učinit něco podobného
jako embargo,aby se náhodou revoluce jako infekce nerozšířila
do dalších latinskoamerických zemích.
Byl jsem v Mexiku,kde když odjedeš od supermoderní benzinové stanice
někam pár kilometrů mimo hlavní tah a tam přijedeš do vesnice
kde na návsi potkáš děti,které se batolí v prachu a jejichž
sociální statut je podobný jako mají psi a prasata s kterými si
hrají, máš po náladě.Takové dítě když zabiješ ,nikomu nechybí
protože namá žádné papíry a není nikde evidované.
Zvířátko hadr.A slamy kolem Mexiko City,kde žije několik milionů
takových chudáků jsou zcela podobné.
Ráno se vyvalí z boudy z plechu 4x4 metry 20 lidí.Včetně dětí.
Vzláště pro "ženské" tohle vidět je veliká síla!
Mohu Tě ubezpečit,že nejsem ani komunista a ani žádný socialista
a " sociální napravovatel" světa obecně , ale když něco podobného vidíš,akorát se můžeš zdravě nasr..!!!
Stísněný pocit mám také ,ale ne ten Tvůj.
V tom bude mezi námi rozdíl!
A ani nevím ,čemu se chceš smát.Tyhle věci jsou docela dost smutné
a hlavně špatně řešitelné.
To je otázka více generací,než se podaří alespoň částečně podobné
jevy napravit.
A kdyby to bylo někde v džungli,v nepřístupném pralese,
tak je to přirozený jev,ale to se odehrává pár kilometrů
od hranic nejbohatšího státu na světě,který je proslavený
obrovským plýtváním se všemi zdroji a pro jejichž získávání
je schopen provozovat neokoloniální války.
To je drahý Matoušku zase můj smutek!
Ale zajeď si na Kubu.Pro Tebe je to pár kaček a možná změníš názor.
Je sice pravda ,že stará Havana vypadá asi jako pavlačový Žižkov
v Praze po válce,ale můžeš pohovořit s obyčejnými lidmi.
A Češi mají ještě stále na Kubě určitý kredit.
Jenom říkají,že jsme je zradili a přidali se k imperialistům,
ale to jim po nějakém panáku dobrého rumu vysvětlíš.
Udělej si vlastní zkušenost.
1.5.2003 19:44
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 13163
Životní úrověň obyvatelstva přeci není možné měřit stavem
v jiných okolních zemích /USA/.
Tak mi tedy vysvetli proctomu tak je ?
---------------------------------------
Byl jsem v Mexiku,kde když odjedeš od supermoderní benzinové stanice
někam pár kilometrů mimo hlavní tah a tam přijedeš do vesnice
kde na návsi potkáš děti,které se batolí v prachu a jejichž
sociální statut je podobný jako mají psi a prasata s kterými si
hrají, máš po náladě.Takové dítě když zabiješ ,nikomu nechybí
Tenhle obraz ale uvidis i jinde na svete !
-------------------------------------------
A kdyby to bylo někde v džungli,v nepřístupném pralese,
tak je to přirozený jev,ale to se odehrává pár kilometrů
od hranic nejbohatšího státu na světě,který je proslavený
obrovským plýtváním se všemi zdroji a pro jejichž získávání
-----------------------------------------------------------------
A neni to nakonec v tech lidech samotnych, jsou jen produkty sve
"civilizace", koho za to chces vinit ? Mozna by to bylo lepsi,
kdyby je kolonizovali Anglicane, kdyz to tak porovnam, tak me
vychazi, ze kde se mluvi anglicky (s.Amerika,Australie,s.Afrika),
se povetsinou dari lidem dobre. Tak mne prosim rekni proc to tak je?
1.5.2003 22:30
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Roland roland (zavináč) dragon (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 13167
Mozna by to bylo lepsi,
kdyby je kolonizovali Anglicane, kdyz to tak porovnam, tak me
vychazi, ze kde se mluvi anglicky (s.Amerika,Australie,s.Afrika),
se povetsinou dari lidem dobre. Tak mne prosim rekni proc to tak je?
A neni to snad proto ze puvodni obyvatelsto S. Ameriky, Australie (o S. Africe je to sporne) nahradili z 95-99 % pristehovalci z Evropy? Ja osobne si myslim, ciste teoreticky, ze kdyby se na Kubu pristehovali pred 200 - 150 lety evropani je to raj svobody. Vsechno je to o gramotnosti a zivotnim stylu. Prosti nevzdelani lide se daji lehce a snadno ovladat. Dejiny jsou plne dukazu. Zvdyt cely stredovek mela zivoty lidi v hrsti cirkev a nikoho ani nenapadlo odporovat. Cirkevni dogmata byly proste pravda, lidem se darilo tak jak chtel Buh a nikdo to nemohl ovlivnit. A nemusime chodit tak daleko staci munule stoleti a Furer. Zubozeni Nemci po 1 SV uverili cemukoliv jen kdyz slyseli slovo blahobit a bezstarostny zivot + nejake ty reci o rasove nadrezenosti a proc by zrovna oni, cisty narod meli zit v chudobe?
Jen cas pomuze Kubu i jine chude zeme zmenit. Otazkou je prospelo by vyspelym zemim jako je USA aby se tak stalo?!
Pelesaku, muzes mne teda vysvetlit, proc od roku 1959 neni zaznamenan ani jeden pripad, kdy by nekdo z USA plaval na dusi z auta na Kubu, zatim co jsou desetitisice kubancu, kteri se snazi dostat do USA?? Myslis, ze je to moje, nebo Mikinova propaganda?? Muzes to vysvetlit??
2.5.2003 15:45
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13181
O tom přeci nebyla řeč.Neutíkej od problému,který byl Castro
a další.
Od nás také utíkalo spoustu lidí,ale to přeci nic nevypovídá
o skutečné struktuře společnosti.
Castra neobhajuji,to je přeci jasné.
Jenom srovnávám mezi dalšími zeměmi latinskoamerického
kontinentu.Odtuď také mnoho lidí utíká do USA.
Dokonce i z Česka lidé vlastně "utíkají" do USA ,hlavně mladí
za dobrodružstvím a lecčíms jiným.
Takže je lidská přirozenost,že lidé jdou za lepším.
Jenomže je mrzuté,že takovou marnotratnou životní úrověň
jako mají dnes USA nemůžeš / důvody doufám znáš / zavést
na celé zeměkouli.
Takže Matoušku trochu se prosím ještě dozvdělej,třeba tady na
Zvědavci a potom můžeš začít kafrat.
Nejhorší je to Vaše - panové ví, koho se to týká - černobílé
vidění světa !
Peleska pise:
"Dokonce i z Česka lidé vlastně "utíkají" do USA ,hlavně mladí
za dobrodružstvím a lecčíms jiným.
Takže je lidská přirozenost,že lidé jdou za lepším."
Pelesko, tady se nejedna o dobrodruzstvi. Tady se jedna o to, ze kubanci nasazuji svoje zivoty, aby se dostali od tam, kde "miluji Fidela, kde je nemocenska zadarmo a kde je skolstvi zadarmo."
V USA tohle mit nebudou a presto se pusti na nafoukle dusi z auta 90 mili pres vodu, kde je plno zraloku. Zamysli se priste nez budes zase neco hloupeho kecat.
2.5.2003 20:26
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13216
Hele blbý Brňáku a kolik utíká denně lidí z Mexika
a je po nich stříleno,nebo se utopí v pohraničních řekách. Není žádný argument o vnitřním stavu
společnosti ,že lidé utíkají.
Pokuď vím byla řeč o úrovni a stavu společnosti na Kubě.
Hele, chytrej Pelesaku, to o stavu a urovni na Kube vykladej tem zoufalcum, co se snazi preplavat na Floridu!!!!
A proc sem zatahujes Mexikany?? Ti, co se utopi, ti neumi plavat, tak nemaji co do reky lezt. Nikdo nestrili po tech, co jdou po suchu Ty chytraku! Na plote nesmi byt ani ostnaty drat, protoze by si mohli poranit ruce pri prelezani. Nevis co kecas. Bez zase na Vaclavak a zapal za sebe svicku!!
Brnaku bol si na Kube? Pod so mnou o tom trosku diskutovat. Rad sa podelim o svoje skusenosti.
Carlo, na Kube jsem nebyl. Ale take jsem nebyl na mesici, ale vim, ze pritazlivost je tam sestkrat mensi nez na zemi. Clovek nemusi zrovna vsude byt.
Kdyz se podivas na ten exodus kubancu do USA, tak Ti to snad neco rekne. Zatim nevim o zadnem obcanu z USA, ktery by chtel preplavat s nasazenim zivota na Kubu. I Fidelova sestra utekla do USA. Ja se znam s hodne lidi z Kuby a myslim, ze oni toho vi o Kube vic nez Ty a nebo Pelisek. Take jsem s mnoha nekolik roku pracoval, takze jsem dost informovany. Takze nevim o cem chces diskutovat. Je neco jineho byt nekde jako turista a nebo tam byt obcanem a zit pod tim rezimem. Povykladej si o tom s Peliskem. Vy jste naladeni na stejne vlnove delce.
>Brnaku bol si na Kube? Pod so mnou o tom trosku diskutovat. Rad
>sa podelim o svoje skusenosti.
taky nemas prachy na poradnou dovolenou ?
Zdenku, nemam prachy na dovolenou, protoze nemam urcite veci, jako je nemocenska, skoly pro deti a mandarinky zadarmo, jako to maji na Kube, vis? Ale nejsem dobry plavec, tak si netroufam emigrovat na Kubu. A nestvi mne, jo?
2.5.2003 20:28
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13216
Přečti si příspěvek Carlose Mikuse ,aby si viděl co zase kecáš
za voloviny.
Pan Paleska, hovorite mi z duse. Prezil som v nedavnej dobe niekolko mesiacov na Kube a vela veci co sa o Kube hovori je podobna propaganda ako o zlych imperialistoch za sociku. A tiez som tam bol v nemocnici a nevidel som tam "staru babu, ktora vyvara postelnu bielizen na ohni". Ak sa uvolni nezmyselne embargo tak len prijmy z turistickeho ruchu krasne pokryju vydavky na socialny system statu. Na druhej strane je naznak sukromneho podnikania - stat dal do uzivania podu rolnikom. Europania a Kanadania dost investuju na Kube. A aj v tomto myslim, ze urobili spravne, ze vsetky firmy su vlastnene z casti aj Kubancami (zastupenie statu).
3.5.2003 2:30
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 13211
>O tom přeci nebyla řeč.Neutíkej od problému,který byl Castro
>a další.
>Od nás také utíkalo spoustu lidí,ale to přeci nic nevypovídá
>o skutečné struktuře společnosti.
>Castra neobhajuji,to je přeci jasné.
>Jenom srovnávám mezi dalšími zeměmi latinskoamerického
>kontinentu.Odtuď také mnoho lidí utíká do USA.
>Dokonce i z Česka lidé vlastně "utíkají" do USA ,hlavně mladí
>za dobrodružstvím a lecčíms jiným.
>Takže je lidská přirozenost,že lidé jdou za lepším.
>Jenomže je mrzuté,že takovou marnotratnou životní úrověň
>jako mají dnes USA nemůžeš / důvody doufám znáš / zavést
>na celé zeměkouli.
>Takže Matoušku trochu se prosím ještě dozvdělej,třeba tady na
>Zvědavci a potom můžeš začít kafrat.
>Nejhorší je to Vaše - panové ví, koho se to týká - černobílé
>vidění světa !
Pelesko, ty trilobite, ty nedovedes napsat ani par vet, bez pravopisne chyby, tak se napred "dovzdelej" sam, ty chudaku.
Jak dlouho jsi v Americe, nebo v Kanade, ze mas takovy prehled
o zdejsi zivotni urovni.To, co napachali komunisticke rezimy, kde
koliv se ocitly, za skody, se uz nekde neda ani napravit. A ja jsem
se, pokud vim, nikde nezminoval, ze se mi libi, jakym zpusobem se v
USA nebo v Kanade plytva s nekterymi surovinami. Nelibi se mi to! Ale aspon tady v Kanade proto neco delaji. A na Zvedavci se muzes
vzdelavat ty a tvoji partneri, jako Robinek-pstrosi hnizdo, ten je taky "jednicka", pres ten jeho pravopis.
1.5.2003 2:19
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
tady je zprava z dnesnich ceskych novin
infarkt pro vsechny "levicaky"
> ====================================================
> Americti delostrelci se stehuji na cviceni na Doupov
> ----------------------------------------------------
>
> Kolony vozidel americkeho delostrelectva se zacaly ve stredu presouvat
> od cesko-nemecke hranice do vojenskeho vycvikoveho prostoru Hradiste v
> Doupovskych horach na Karlovarsku. Az do 23. kvetna se 750 vojaku
> americkeho delostreleckeho praporu bude ucastnit cviceni Lions Roar,
> ktere je letos prvni pripravou zahranicnich vojsk v Doupovskych horach.
> Kolonu krome doprovodnych dzipu tvorily cisterny, nakladni a technicke
> vozy. Uz v noci dopravili Americane na Doupov tezkou bojovou techniku -
> dela, raketomety a dalsi technikuV casnych rannich hodinach za nim
> dorazil druhy vlak s munici.
>
> To je z dnesnich ceskych novin (radio Praha)
>
Treba k nam bratrsti vojaci prijeli zajistit spravny vysledek referenda o vstupu do EU (ktera je, jak znamo, hluboko uvnitr vedena stejnymi lidmi jako USA).
A pokud jde o ten rezim: stokrat radeji bych tu mel demokratickou diktaturu, nez diktaturu kapitalu pod rouskou demokracie. Ona totiz otevrena a spravedliva diktatura dava z hlediska dejin lidstva daleko vetsi smysl. Predstavte si tenhle model: secteme vsechny obyvatele statu a pak pocitac (s open source losovacim systemem) nahodnym losovanim ze vsech osob starsich 15ti let vybere devet lidi - tri manualne pracujici, tri dusevne pracujici a tri vojaky. Tato volba bude "rotacni" - kazdy mesic bude vylosovan jeden z nich, aby se zabranilo zmanipulovani a jednorazovemu dosazeni "zavadnych" osob. Ucast bude povinna, vylosovani nebudou mit pravo ucast odmitnout.
Vylosovani budou izolovani tak, aby se zadny z nich nemohl s nikym setkat sam, veskera jejich posta bude verejna a veskera jejich setkani s kymkoliv budou dokumentovana na verejnem televiznim okruhu (tzn.odpadne korupce a lobbing). Tito lide pak budou mit rok absolutni moc nad statem - tim zpusobem, ze vsech devet se jich musi na vsech zmenach shodnout. Cely rok budou hmotne zabezpeceni (tak, jak jen clovek v izolaci byt zabezpecen potrebuje, aby se nezblaznil), ale po skonceni sluzby budou muset vse vratit (tzn. si nic nenakradou). Az jim sluzba skonci, dostanou odmenu ve vysi nejakeho toho procenta z hrubeho domaciho produktu (takze kdyz bude HDP stoupat, budou se mit i oni sami lepe, zatimco kdyz bude HDP klesat, budou dostanou min) - plus premie (resp. minus penale), vypocitane na zakladen spokojenosti obcanu s danym politikem (takze kdyz se tam nekdo bude rok extremne flakat, muze se mu stat, ze pujde domu prakticky s holym zadkem). Nikdo nebude "znovuzvolen" - do Devitky bude moci byt kazdy vybran jen jednou - takze zmizi pochybna profese "politik" a s ni spojene nesvary jako je boj o moc, zakulisni machinace a podobne.
A ted mi, pani demokrati, zkuste rict, v cem je tahle transparentni diktatura horsi nez vas pochybny system, kde se velikost vlivu ridi velikosti penezenky.
1.5.2003 16:00
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13139
Je to nezmysel. Tí deviati by sa nezhodli ani na tom, čo chcú mať na obed, nie na tom ako riadiť štát. Okrem toho, ako chcete zabezpečiť, aby rozumeli problematike?
Proc nezacit uz od peti let? Deti nas maji prece cemu ucit, ne? Od peti do stodvaceti let, povinne. Doufam, ze bude zverejnovane i to jak chodi na zachod.
Jeden neuveri, co lide dokazi vymyslet. Ach jo ...
1.5.2003 17:59
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13129
Hele Ty blbej Matěji , dědku starej krvelačnej!!!
Američani tady už byl jednou na cvičení
a to mělo dvě pozdvižení.
Jednak nějaký "ajzboňák" vyboural vlak,který US armádu převážel.
Bylo asi 15 raněných.
A potom hlavně páni Američani jednou přestřelili
a zasáhli chalupu blízko Doupova.
Také proti nízko přelétajícím US helikoptérám protestovali
místní obyvatelstvo a US army slíbila ,že se již podobné věci
dít nebudou.
Nakonec jsme součástí NATA a nevidím důvod,proč by nemohli
spojenecké armády cvičit na našem území,
pokuď budou zachovávat všechny předpisy
a nebudou se chovat jako " Rusové" po kterých zbyla naprostá
ekologická spoušť.
1.5.2003 19:02
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13159
A hlavně jsem zapopmněl říci ,že infarkt měl hlavně a pouze
dědek Matěj.
Zdali také neměl nějakou opožděnou poluci,ale asi mozkovou.
3.5.2003 11:56
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13164
No, napríklad toto je váš štýl, pán Pele■ka, ano?
...že infarkt měl hlavně a pouze dědek Matěj...
je nám všetkým jasné, že infarkt neměl pouze dědek Matěj, ale že sa to občas ľuďom stáva.
1.5.2003 17:53
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Kuba (a Castro) se tak provinila v očích Ameriky jednak porážkou jimi ovládaného diktátora, jednak tím, že se stala vzorem pro podobné pokusy v jiných částech Jižní Ameriky, z nich řada byla Američany krvavě potlačena, jednak tím, že revoluční vláda zestátnila pozemky vlastněné jen úzkou skupinou lidí dříve vládnoucích spolu s Batistou. Dále spolupracovala se socialistickými státy, tj. s nepřítelem Ameriky a ideologie vlády byla/je velmi blízká ideologii komunismu i když mírně modifikovaná pro lokální podmínky. To všechno prostě Amerika nemohla nikdy nechat jen tak bez povšimnutí. Samozřejmě i Amerika byla trnem v oku kubánským komunistům, prostě proto, že není na světě země, jenž se tak stašně moc vzdaluje jejich ideálům, ideálům, které jsou ve své podstatě mnohem dál než jsou lidé v současnosti praktikovat.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Cely zivot se divim, jak se to mohlo stat, ze v roce 1948 byl v Praze komunisticky puch. Jak to byl mozne, ze Benese vykopli a dosadili ho Gottwaldem. Jak ti lide mysleli ? Na jake dusevni urovni byly ty masy lidi co prvnimu delnickemu presidentovi pomohli do kresla. Kdyz si ale prectu vas clanek a clanky jinych vam podobnych prispevovatelu, prestavam se divit. Lidi co dovedou obdivovat Che Guevary ? Cloveka, ktereho se tazali o podpis trestu smrti pro asi 50 lidi co stalo pred popravci cetou a on se jim hrube vysmal, zebral samopal, padesat lidi na miste sam zastrelil a rekl, toto je muj podpis. Jeho boss s doutnikem v puse se smichy placal do kolen. To byl ten vas zdelany a inteligentni Fidel Castro.
Proboha proc nejdete na Kubu, kdo vas drzi ????????
e.j. rehorek
1.5.2003 18:18
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Hele Ty blbej Matěji , dědku starej krvelačnej!!!
???????????????????????????????????
Nakonec jsme součástí NATA a nevidím důvod,proč by nemohli
spojenecké armády cvičit na našem území,
?????????????????????????????????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ze by slo o progresivni mozkovou degeneraci ???????
ze by jedl moc tech syrovych tatarskych steaku
od nemoci silenych krav ?
von se ten pan Pelisek dovede na
na 15 radkach vyjadrid dvou, tri a ba i petismyslne
rodina, okoli, spolupracovnici musi mit s neho radost
zejmena, kdyz ho to "chytne"
2.5.2003 15:52
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13162
Hele Matěji,když napíšeš jako velkou událost,že US army jede
cvičit na Doupov a oni jsou zde již po několikáté, je to trapas.
A to mně nevadí ,ať si cvičí,ale nesmí se zde chovat jako
prasata - jako se chovali "Rusové".
2.5.2003 22:32
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13212
Ešte povedzte, že vám američania vymontovúvajú a kradnú vypínače a elektroinštalačný materiál rovno zo stien domov a podobne...
A čo sa týka Kuby, je pravda, že sa v posledných rokoch otvára svetu, ale povedzme si prečo? Je to tím, že pomoc RVHP už nie je k dispozícii. Nie tím, že by zrazu Castro zmúdrel.
Inak, Pele■ka, váš štýl je cool, dry and fesh!!
2.5.2003 23:54
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13225
To jsem asi napsal méně srozumitelně.
Každá armáda má svoje projevy a není zrovna úplně v pořádku
její přítomnost.
Již jsem to napsal jednou. Jsme - li v NATU,nechť zde cvičí
armády kteréhokoliv státu NATA , ale musí zachovávat předpisy,
což se zrovna u první návštěvy US army nestalo.
Pro podruhé slíbili,že se již zlepší.
3.5.2003 11:52
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13232
A ďaľšia vec je, že nehody sa pri cvičeniach stávajú. Ono je to vždy nejaká ľudská chyba, ale pochybujem, že zámer.
BTW: keď ste boli na vojne, neurobili ste nikdy žiaden kiks? (Napríklad, nepostretlili ste svojho veliteľa? To sa proste stáva...) Nemôžete to porovnávať s tým, čo sa deje v Iraku a skĺzať k tomu, že vás vlastne Amíci okupujú.
3.5.2003 0:07
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 13225
Jaký je vlastně můj " štýl"?
To bych pane Graham rád věděl.Jsem celý netrpělivý po poznání.
>Jaký je vlastně můj " štýl"?
radeji to nechtej vedet. Ty tve blaboly stejne zadny styl nemaji.
Viz raj na Kube ap. Ale uz v davnych dobach se slechta davala bavit "ruznejma zrudama", jak pise J. Hasek, tak klidne pokracuj.
3.5.2003 11:53
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13237
Nie, nie, ja nehovorím o obsahovej prázdnote, ja hovorím o štýle vyjadrovania...
3.5.2003 11:48
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13234
Hele, ty blbej Brňáku a podobne... (ja viem, že na vás Čechov to tak nepôsobí, ale keď počujem Hele niečo, tak mi to vykúzli úsmev na tvári )
A tiež formulácie o zvýšenej miere kazisvetskosti 5% židov, prote že sú kozmopolitnejší, a tak by sme mohli pokračovať...
STEJ ŠARP!!
1939 - Gliwice, 1962 - Northwoods, 2001 - Twin Towers.
2.5.2003 23:48
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?
Malá poznámka ke svičení NATO na území našeho svrchovaného státu.
Není to tak dávno,myslím předminulé volby probíhalo na našem území celkem rozsáhlé cvičení NATO a právě v době,kdy probíhaly dle mého dost důležité volby.Klaus přítomností těchto vojsk ve svých TV projevech nepřímo zastrašoval...
Nechápu,jak je tohle vůbec možné.V době kdy je poloviční prohibice se tu prohání po zuby ozbrojení vojáci cizích armád.
Možná by tento fenomén bylo zajímavé z historického hlediska podrobněji prozkoumat.Ale připadá mi to přinejmenším velmi podezdřelé...
3.5.2003 11:58
RE: Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 13231
V době kdy je poloviční prohibice se tu prohání po zuby ozbrojení vojáci cizích armád.
Murt nechápe. Aká prohibícia? To vám v Čechách zakázali alkohol? Ako to súvisí?
3.5.2003 0:00
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?
Mimochodem.I češi mají významný vliv v kubáncké politice.
Valtr Komárek,bývalý šéf prognostického ústavu,kde byli zaměstnáni pánové Zeman,Klaus a jiní pozdější vysocí politici byl poradce a blízký přítel Fidela Castra.
6.5.2003 12:36
Operace Northwoods: Teroristický akt, který se nikdy nestal
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Bombs in the Building: World Trade Center 'Conspiracy Theory' is a Conspiracy Fact
By Randy Lavello
May 5, 2003
By now the misinformation and ignored findings surrounding the September 11, 2001 attacks have evaporated the official version into the land of fiction. Didn’t it seem strange that we learned everything of the government version by the next day? Much has been learned about the attacks, yet the official version has never changed; it seems as though our government thinks the point moot since it used this excuse to pass unconstitutional laws and wage wars resulting in oil profits. The time has come to admit the sorry truth as a nation, so that we can move on - as a nation.
The planes did not bring those towers down; bombs did. So why use planes? It seems they were a diversionary tactic - a grand spectacle. Who would want to divert our attention from the real cause of the collapse of those towers? It must be those who benefited most from these attacks. Let’s recount some facts of that dreadful day.
Any time an aircraft deviates from it’s course, the air traffic controller requests a military intercept according to military response code 7610-4J. This was the first time interceptors were not sent up in the history of this policy. The intercept pilots are trained to make a visual check of the cockpit... could this be the reason these interceptors were intercepted? Planes were sent to the New York area, after unprecedented delay, from Falmouth, Massachusetts rather than nearby Ft. Dix or Laguardia. Of course, they didn’t arrive in time - there was no visual scan of the cockpits.
Captain Kent Hill, retired from the Air Force, explained that the U.S. had flown unmanned aircraft, similar in size to a Boeing 737, on preprogrammed flight paths from Edwards Air Force Base, California to Australia on several occasions. He believes the airliners used in the attacks had their on board computers knocked out and were subsequently choreographed by an Airborne Warning and Control System. Along side Captain Hill, an Air Force officer with more than 100 sorties in Vietnam stated, ‘Those birds either had a crack fighter pilot in the left seat, or they were being maneuvered by remote control.’ We know that the technology exists to fly hijacked commercial airliners by remote control - it’s called ‘Globalhawk.’ We also know that the military has had an unmanned drone aircraft known as the ‘Predator,’ since 1994. A saboteur would merely have to reprogram the controls to switch from manual to remote; those airliners practically fly themselves already with the autopilot. This would require electronic security codes... acquisition of electronic codes would also explain the lapse of interceptor response due to sabotage. Furthermore, it’s a fact that Air Force One codes were known and punched in by a rogue source on 9/11, proving the presence of an inside, subversive element.
As usual, it’s not a good conspiracy, if it doesn’t involve a Bush! Introducing Marvin Bush Kráceno (Editor)
Tuto stránku navštívilo 6 170