Diskuze k článku

Opravdu chceme kmotra Babiše?

Příspěvků 93

22.10.2013 1:11

návrh volebního hesla

čěf 94.?.?.?

HANBA,HANBA,HANBA!
Volte Hnutí ANdreje BAbiše!
HANBA,HANBA,HANBA!

298339

22.10.2013 1:57

politruci v naději

kulich 172.?.?.?

>Babiš teď dokonce vyhlásil, že chce být ministrem financí!!

No to byl přece Babišův prvotní záměr a proto založil ANO. On se nemusí obávat toho že na pozici ministra financí nemá požadovanou kvalifikaci, poněvadž se jedná o českého ministra a v Česku může řídit ministerstvo v podstatě kdokoli.

"No co co co? Bývalý ministr financí Kalousek je chemik z povolání a jestli si myslíte že u nás v Agrofertu kydáme hnůj, tak to my ne. Naše hnojiva jsou vyrábena chemickým zposobom, tak prečo si myslíte že nemám tu potřebnou kvalifikáci k tomu abych se stal ministrem financí?"

298342

22.10.2013 5:28

Nejvetsi nebezpeci - kdyz politik vlastni media!!!!!!!!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Někteří varují před berlusconizací země. To je slabé přirovnání. Berlusconi vlastnil pouze média, Babiš vlastní nejen média, ale i produkci žrádla. Má pod kontrolou nejen přísun fyzické potravy, ale i té duševní. Doslova si zemi kupuje jako housku na krámě.

>Jestliže dostane nad 5 % hlasů, nebude už možno dále hájit Čechy, že za to nemohli.
Bohuzel, on tech hlasu dostane daleko vic.

298345

22.10.2013 5:59

nevolte Babise

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

je to nasazenej clovek oligarchu kterej je on sam,nech milionari plati dane a nektere podniky zestatnit a udelat statni Banku pro bezurocni pujcky,tohle vydirani je vyrabeni penez z niceho.

298346

22.10.2013 6:36

pro sve svedomi....

fohat 82.?.?.?

jdeme tri volit Usvit.Ten Okamura ma treskute jasny program a kdo si ho vyslechl,tak mu musi dat za pravdu.Pak jiz je to wuwei, jestli karma ceskeho naroda dopusti definivni rozklad na buresovsko kalouskovsky zpusob.

298347

22.10.2013 11:12

RE: pro sve svedomi....

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 298347

Okamura je jediný důvod, proč jdu po letech opět k volbám.

Podnikatel Babiš prostřednictvím hnutí ANO výrazně rozšíří svůj vliv a možnosti vytváření zisku. Nevěřím, že mu jde o blaho země.

Jediný lídr, kterému jsem schopen věřit je Okamura, ostatní bohužel.

298364

22.10.2013 12:58

RE: pro sve svedomi....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 298364

Okamurovi nevěřím. Že by poměrně prachatý podnikatel zastával zájmy těch dole? Podle mě je populista, nic víc a je těžké, co od něho po volbách čekat. Aby nebyl něco jako VV. Navíc, stranu netvoří jeden člověk. Je dobré vědět, co jsou zač i ti další lidé okolo něj, řadoví kandidáti. Jestli je to samý podnikatel, tak potěš koště.
Já volím Piráty. To je strana budovaná zdola, od lidí. Ne jako "podnikatelský projekt" jako VV a další.

298370

22.10.2013 18:17

RE: pro sve svedomi....

AlA777 88.?.?.?

Reakce na 298370

Ja jsem premyslel o Usvitu / Piratech a KSCM vsechny tri strany maji programy, ktere se mi libi. No doufam, ze se nakonec spoji a prosadi toho co nejvic a nedopadnou jako VV.

298389

22.10.2013 23:05

RE: pro sve svedomi....

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 298389

Jeste muzete volit SDS na kandidatce KSCM [smích]

298410

22.10.2013 21:23

RE: pro sve svedomi....

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 298370

Preboha! Pre pána Jána! Majte rozum, čechúni!
Choďte pred volebné miestnosti a fyzicky bráňte všetkým, ktorí chcú voliť Babiša.
Nesmiete voliť chazara! Čo je to za rozum, voliť chazarského psychopata?
Okrem toho tie čísla o jeho rastúcich preferenciách sú samozrejme vymyslené na objednávku. Komu patria agentúry čo robia prieskumy? Všetky sú financované zo špinavých chazarských peňazí.
Opakujem: majte preboha rozum! Aspoň štipku!

298399

23.10.2013 20:42

RE: pro sve svedomi....

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 298399

co babis je zidko?

298469

24.10.2013 22:00

RE: pro sve svedomi....

Twisted Truth 62.?.?.?

Reakce na 298469

Ak by aj sam zidom nebol, tak by bol ich poskok, ktory by im minimalne musel zobat poslusne z ruky, pretoze inak by nebol tym, cim dnes je. Jednoducho rebelujucu ovcu by velmi rychlo svojimi financnymi pakami odstavili uz v zarodku. Babisovi sa staci na par sekund pozriet do ksichtu a hned je vsimavemu cloveku jasne ktora bije.

298537

24.10.2013 11:40

RE: pro sve svedomi....

Jaroslav Kučera 62.?.?.?

Reakce na 298370

Také to vidím spíše na Piráty, než na Okamuru, kterému dýchá na záda Vítek Bártů...

298507

22.10.2013 21:28

RE: pro sve svedomi....

Serial_Loser 213.?.?.?

Reakce na 298364

Ten polozlutak je obycejnej za?ranej populista, po lonskejch medialne rozmaznutejch (i za pomoci falesnejch "odborniku", pricemz byl zcela ignorovanej fakt, ze ty holky tam pustil jejich kamarad, kterej si to bude do smrti vycitat) pruserech byl jednim z nejvetsich kriklounu, co chteli zakazat rally. Jenze po zjisteni, jak je ten sport u nas (a ve Zlinskym kraji zvlast) popularni, si letos nechal na jedno z aut vylepit nadzivotni podobiznu (coz bylo v rozporu s predpisama, ale to je vec souteziciho, se kterym jsem jako fanousek taky skoncil) a jeste se promenadoval po servisni zone, skoda ze mu tam nekdo nedal pres drzku [bliji]

To jen takovej priklad, jaky ma jeho slovo vahu.

298402

24.10.2013 9:47

RE: pro sve svedomi....

Jarouš 77.?.?.?

Reakce na 298364

Co takto ? SVOBODNÍ č. 2

Nejsou tam cizí, ani z dotací = daní peníze, ani cizí finanční lobby.
Krátce a jasně na ČT 24
https://www.youtube.com/watch?v=cG_J5BKIbcE

298496

24.10.2013 17:57

RE: pro sve svedomi....

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298496

Jo, jsem slyšela Macha, jak povídal v TV, že je třeba zrušit dávky, protože pak ženské nic nenutí zůstat s chlapama, tedy že vlastně věci jako je rodičák mohou za rozpad tradiční rodiny. Od té doby ho strašně toužím poznat osobně.

298516

24.10.2013 19:04

RE: pro sve svedomi....

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298516

Petr Mach je bombarďák a dvojku tam zítra hodím.

298518

24.10.2013 20:01

RE: pro sve svedomi....

slak 77.?.?.?

Reakce na 298518

Hoďte tam staré pravicové vyznavače pránické výživy okolí vznikne nová varianta trojkoláků komuny nejkovanějších komunistů na vlastní prospěch. Včetně nejlepšího světového ministra odhodlaného věřícího pránického hospodářství osvědčeného v budování hnoje a škváru. Macha mezi vyvolené pustí a dokonce prosadí misto 24 tisíc hrubého po dobu jednoho roku pro nové kolikrát chtějící nastupující vysokoškoláky 6,6 násobek fakt. [chechtot] [překvapení]

298528

22.10.2013 7:45

Chléb a hry

Moiry 77.?.?.?

Mediálné zmanipulované volební preference nekriticky hltají už jen voliči KSČM a ČSSD. Babiš je stejné strašidlo jako Kalousek.
O tom, že své podvodně získané mandáty po volbách spojí není pochyb. Ale dokáží složit vládu?
Tentokrát mandáty bezesporu získají i mnohé strany, o nichž média buď účelově mlčí nebo tvrdí, že nemají šanci překonat
pětiprocentní hranici.
Jednání o vládě se potáhne do Vánoc a my se budeme dobře bavit.
Nebavit to bude především Babiše. Není zvyklý jednat a už vůbec ne donekonečna čekat na návrat svých investicí.
Můžeme čekat další záhadná úmrtí v pořadí. A tak nám zbývá, jen doufat, že si nekoupí celé ministerstvo vnitra.

298348

22.10.2013 9:05

RE: Chléb a hry

slak 77.?.?.?

Reakce na 298348

Tam stačí dosadit šéfvolanta. [mrknutí jedním okem] [chechtot]

298351

22.10.2013 8:43

Nie !!!:::

double 195.?.?.?

satanistov a židov je už moc.

298350

22.10.2013 17:52

RE: Nie !!!:::

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298350

Jejich počty nejsou nijak závratné.
Problém je v tom, že obsazují penězovody, protože jim to vysoce postavení gójové umožnili. Za peníze si koupí i nepřítele.
Názornými ukázkami pan Babiš nešetří. Na druhou stranu nese svoji kůži na trh a tím je mezi nimi výjimka.

298387

22.10.2013 9:14

Mladí ho chtějí, ale neví nic

Bubeník Bubenikivo (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Včera jsem si udělal "průzkum" před UTB Zlín. Studentíci vnímají jen některé věci a tak DPH či daně korporacím ani neberou. Oni nechápou, že ročně odtéká 180 či 300 mld v dividendách a zisku mimo republiku proto, že vše vlastní cizí investoři, které tak velebil zločinec kLaus a spol

298352

30.10.2013 22:10

RE: Mladí ho chtějí, ale neví nic

wendy francová 88.?.?.?

Reakce na 298352

A TOJ TEN PROBLÉM - ZISKY JDOU MIMO NAŠI ZEMI....A ZBYTEK JE NA KORUPCI. A MY HLEDÁMAE SPASITELE... [zmaten]

298945

22.10.2013 9:53

myslím pane editore, že se mýlíte

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Pracuji pro firmu, kde její šéf má skoro stovku zamestnancu a chová se podobne jako Babiš. Celou firmu vybudoval od nuly za pomoci predevším vlastní práce a organizace. Vezme si své, neprehání a dá i svým zamestnancu, na muj vkus oproti ostatním nechá lidi pri práci vcelku dýchat. Je duležité si uvedomit, že pokud jde o firmu, která i neco delá/vyrábí na rozdíl od šmeliny a sprostredkování, tak to v podobne nastaveném systému jako máme dnes ani jinak nejde. To by jste si musel nejprve zkusit, aby jste to mel jako karty na stole.

Mne se tahle Babišofobie nelíbí, a myslím si, že spíše šakali vyjí, protože je nekdo chce obrat o korist. Podívejme se na to reálne. Vždy nekdo pánem bude, je dost naivní se domnívat, že ne, dospeli bychom ke protikladum. Ptám se je lepší cizí pán, nebo ten, co žije s náma a jí zhruba totéž, co my. Vždyť on také riskuje, ten zmínený šéf, kterého znám, mi nezrídka rekl, že nese vetší osobní rizika, než leckdo zamestnaný v jeho firme.

Babiš se nechová tak, že by s ním nešlo mluvit. Nechápu proč by mel být horší, než ti, kterí vubec nejsou videt, a nenesou svou kuži na trh jako on, pritom si své majetky schovávají. Vždy je lepší jednat s konkrétním človekem, než s anonymy jako Tesco a spol., které státu krome daní a semtam investicí nevrátí zpet vubec nic. Jim nezáleží na hospodárství, kdežto takový Babiš je motivovaný možná práve rozvojem hospodárství. Proč nepostavit Babiše proti treba Monsantu, chtelo by porádne zjistit, zda chce monsantovsky devastačním smerem, nebo jinak. Je treba mít na pameti, že celé to tady kymácejí velké korporace, a bez neco jako babišu tomu nejde čelit vubec. Divím se, že stejne intenzivne, jako proti babišovi nikdo stejný nevystupuje proti jiným korporacím. Babiš se od ostatních zjevne liší tím, že si všímá reálné hospodárství a nestaví pouze na finančních pyramidách. Proč treba není takových hospodársky ladených Babišu u nás víc? Co krome kydu takové špatné udelal? Proč treba zde nikdo nekritizuje, že takový Slovnaft koupili Maďari? Známe vubec jméno majitele? Proč cementárny skoupil puvodne švýcarský holding teď Holcim, známe jméno majitele? Švýcarská demokracie si snad na Slovensku potrebuje zajistit suroviny?

Proč nehodnotit vecne, a nálepkujeme se jako deti v rozzurené školce? [smích]

298354

22.10.2013 16:47

RE: myslím pane editore, že se mýlíte

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 298354

Neverila by som človeku, ktorý tvrdí, že jeho výrobky sú perfektné a potom v tv relácii u Jílkovej vyjde najavo, že pred výrovbňou v Kostelci stoja autá s poľským separátom.
Neverila by som ľuďom, ktorí sa tvária, že majú toľko, že už nepotrebujú kradnúť a pritom robia toto.
Navyše, vraj je častým hosťom na jednej ambasáde. A nie je to česká ani slovenská.

298382

22.10.2013 21:07

RE: myslím pane editore, že se mýlíte

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298382

Priznajme si, že pozerať na objektívnu reláciu ľudí väčšinou nebaví, tí čakajú senzácie a nechávajú sa obsluhovať. V podobnom duchu postupuje aj Jílková, v prvom rade potrebuje byť zaujímavá, a až potom objektívna. Ak také niečo robia všetci, tak prečo by sa babiš znevýhodňoval? Veď tento princíp nám pováľal kvality vo viacerých rezortoch. Skúsil som na vlastnej koži. Čína urobila čosi lacné a odflákané, a ja som sa naraz ocitol na pozícii Číňana, ktorý robí to isté a zaslúži si to isté. Presvedčil som možno niektorých, čo ma trochu poznali.
Mne by v zásade neprekážalo, ak by to bol aj žid, ak niečo robí v rámci možností dobre, hoci tie skúsenosti s nimi môžu byť kontroverzné a priemerne negatívne. Tie fotomontáže v tejto diskusii sú skôr pre malé deti. Keď protiargumenty, tak niečo poriadne, očistené od nánosov subjektivity. Napríklad čo s tým Monsantom a prípadne prečo, pre a proti. V každej firme ide nájsť ľudí, čo nadávajú na šéfa, podobne, ako tu nešetria editora. Prečo nenadávame viac na tých, ktorí skryto stoja za lobingom a korporáciami? Oveľa väčšiu hrôzu mám z tých, čo stvárajú diletantstvá, podliezajú nimi sami ovplyvňované pravidlá, ale požierajú obrovské spoločenské výhody. Babiš predovšetkým nie je hospodársky anonym, a vie určitým spôsobom dosiahnuť konkrétne výsledky, tým sa od ostatných líši, páči sa mi, že práve to si všimli viacerí. Zmysel kritizovať ho by skôr malo, ak by ho bolo možné s niekým porovnať. Porovnávajme ho s ostatnými, načo to nálepkovanie.

298396

22.10.2013 21:10

RE: myslím pane editore, že se mýlíte

Serial_Loser 213.?.?.?

Reakce na 298354

1) Nevim za kolik a od koho Babis koupil svoje firmy, ale neverim, ze napr. Synthesia byla od statu koupena za realnou trzni cenu.
2) Vlastni praci muzete zvednout firmu o 100 zamestnancich, sef firmy o tisicich zamestnancu se z principu stara hlavne o vnejsi obraz a velky obchody.
3) Zrovna v Semtine i okoli se moc dejchat neda, fyzicky, ne obrazne. Jak je na tom top management, co s majitelem jedna, to netusim, ale delnik, co jedinkrat zaspi, to ma automaticky za 500. Tamni prusery ma na svedomi predevsim zanedbana technologie, z velky casti od sociku neinovovana. A 16000 za praci v takovym svinstvu, s vysokou pravdepodobnosti smrti pred duchodem, neni zrovna zadna vyhra. Tuhle prej borec chtel po 10 letech pridat, tak mu to stedre zvedli o 500 [smích] Zlaty vsemi tady proklinany VW, a to se mi tam nelibilo...

298397

22.10.2013 22:39

RE: myslím pane editore, že se mýlíte

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 298354

chválabohu, že takéto manipulátorské drísty zožerie dnes už málokto. Ľudia nie sú takí blbí, ako dúfate, človeče. A vyveste si fotky toho vášho chazara na WC, nech sa vám lepšie kaká.

298408

27.10.2013 19:14

RE: myslím pane editore, že se mýlíte

Jiří Suchý jirkas1406 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 298354

myslím pane, že se mýlíte setsakramentsky vy !!!!je vidno, že ne-hodnotíte Babiše(Bureše), aniž byste o něm, jeho minulosti i přítomnosti věděl, nebo se snažil o něm vědět...zkuste si najít kdekoliv na netu jeho minulost, zkuste se zamyslet proč jediný podnikatel který spolupracuje ruku v ruce s Monsantem je právě Babiš,.... zkuste se zamyslet, co může vzejít od majitele tiskovin a velkovýrobce "potravin" a který se bude v parlamentu snažit (dle jeho vlastního vyjádření) o snížení DPH právě tiskovin a potravin!! zkuste se zamyslet, proč právě on má zájem stát se ministrem financí !!!! snad jste natolik soudný, že upřímnými a pravdivými odpověďmi na tato zamyšlení sklopíte zrak a uznáte SVŮJ VELKÝ OMYL!! Budoucnost vás však nakonec v názorech opraví sama...nebude-li pak ovšem na opravy již pozdě....

298744

22.10.2013 9:59

Média (jejich majitelé) chtějí Babiše

Erik Sedláček 178.?.?.?

Babiše chtějí média (respektive jejich majitelé), tak je denodenně v médiích a ovce se masírují tím, že dostane nějakých 16 %, takže je nakonec dostane. Kdyby bylo kolem Babiše ticho po pěšině a stejnou mediální masáž dostávali třeba Svobodní, tak jsou s těmi 16 % v parlamentu oni a po Babišovi s nějakými 2 % ani pes neštěkne.
Židokracie v praxi.

298355

22.10.2013 10:33

RE: Média (jejich majitelé) chtějí Babiše

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 298355

Tak nějak jsem to právě chtěl napsat:
Babiš hodně „namazal“, takže mu lživé agentury v předvolebních průzkumech daly ihned 10%, potom navýšily na 12%, teď dokonce na 16% !!!
A nyní se čeká, nakolik IDIOTI (kteří to spolkli i s navijákem), to v reálu dohodí. Po volbách udělá Babiš koalici s TOP, milostivě přizvou ODS + nějakého outsidera (třeba KDU) – a zase to mají na 4 roky v kapse! Pořád stejný scénář, až s trapností se opakující.
A socani si mohou dále hrát na opozici, kterou vlastně vůbec nejsou.
Je jasné, že Babišovi jde o udržení svých pohádkových příjmů. Udělá pro to cokoliv. Jeho minulost je zřejmá a jeho směřování taktéž.
Ale to je nám přeci jasné, takovou kreaturu může volit jedině ovčanstvo, které sice nevolí ODSČSSDTOP09 apod., - neboť není zapojeno do příslušných struktur mafií, ale volí pokaždé něco jiného (v bláhové naději, že si samo polepší). Takže viděno pozpátku, volilo VV, 4K/3K, US, DEU, KAN, ODA…
Teď to pro změnu bude StBabiš a jeho ANO… pitomcům.
[oči v sloup]

298357

22.10.2013 10:43

RE: Média (jejich majitelé) chtějí Babiše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 298357

KDU mají žolíky v škrtlobohůšovici i hršek s nimi prý peče a vedení a zdroje mají kdoví kde. Z daleka né vždy % odhalí probíhající děje. A pánbůh s námi a zlé pryč, když začnou rozhodovat skutečně neinformovaní a dají na pouze vyhovující choreografii kořistníků. [oči v sloup]

298360

22.10.2013 10:44

RE: Média (jejich majitelé) chtějí Babiše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 298355

Palec nahoru tady nemate, ale ja vam ho dam [mrknutí jedním okem]

298361

22.10.2013 13:30

RE: Média (jejich majitelé) chtějí Babiše

A 95.?.?.?

Reakce na 298355

na idnesu je dnes online v 16,30 beseda s 10-ti zástupci stran, o kt. je předpoklad že se dostanou nad 5%.
nechybí Bobo, avšak bez Svobodných, Pirátů a Okamury...proč asi, že..povzbudivá je tam aspon diskuse, v podstatě jen spílají připos*aným redaktorům dle čeho byl dělaný výběr. Bohužel, moc lidí v mém okolí mu to hodí, jsou to podnikatelé, kt. se s ním, jako uspešným podnikatelem stotožnují..argument- víš kolika lidem dává práci?
na to, že ty firmy kt. skoupil, tu byly i před ním, a bez zaměstn.,dotací by taky nebyl tam kde je, neslyší..zbývá se jen modlit, at jeho práce v parlamentu nechutná jak ty jeho chem.produkty, prodávané jako potraviny..

298371

22.10.2013 14:54

RE: Média (jejich majitelé) chtějí Babiše

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298355

Svobodní jsou příkladem volebního úspěchu na základě jiných atributů, než jsou peníze.
Na televizi se nekoukám, ale dnes v 18:30 udělám výjimku.
To nebudou kecy o změně od lidí, kteří tu 20 let vládli ani lži o tom, jak bude líp od gaunera sledujícího svůj vlastní prospěch a už vůbec ne sliby blahobytu líným sockám. Svobodní mají vypracovaný návod k cestě za kompaktním státem, ve kterém poctivý podnikatel přestane být štvanou zvěří a pracující občan dojnou krávou. Pokud se dočkáme zrušení zbytečných úřadů, obchodníci v Pařižské zkrachují a vyvolení budou stát frontu na pracáku.

298378

22.10.2013 10:01

Tento národ je opravdu krajně zblblý,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

ale inteligence pana Babiše i ostatních by měla spočívat v tom, že při utahování šroubů lisu na lidi neskončí náhle mezi svou jistě dokonalou ochrankou, jako kdysi jistý dr. Rašín, s projektilem 6,35 mm v páteřním kanálu. Když jsem ho viděl s krabicí pocukrovaných koblížků na stanici pražského Metra, viděl jsem Míru Kalouska, jak se opovržlivě a suvereně baví s horníky před ministerstvem financí, nebo opodál fackuje nezdvořilého studenta. Dosud to byli Bohové...Tohle je i problém mnoha dalších ostatních "bohatých" . Dlouho se nic neděje, ale jednou zničeho nic poběží v noci za houkání sirén k soukromému hangáru na Ruzyni nebo ve Kbelích, a klíče od nich jim budou již zcela zbytečné. Že si ti lidé nedají pokoj, a když už mají nakradeno, nepřevléknou se na venkově do vyžehlených pohodlných montérek, a neužívají si zbytek života pokud je na to ještě trocha klidu a času, jako všichni ostatní rozumní čeští a slovenští miliardáři....

298356

22.10.2013 10:49

Exdůstojník BIS Hučín: Babiš spolupracoval s StB, viděl jsem důkazy.

Erik Sedláček 178.?.?.?

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Exdustojnik-...

298362

22.10.2013 10:53

Na co si chceme hrát?

michalll 84.?.?.?

Žijeme v Evropské unii? Žijeme.
Pro koho je Evropská unie postavena? Pro korporace, banky a velký průmysl. Nikoliv pro občany jednotlivých států.
Kolik legislativy dnes přebírá ČR od EU? Je to až 70%. Jsme tedy ještě samostatným státem nebo už pouhou gubernií?
Má tedy smysl aby zde fungovalo něco jako zastupitelská demokracie? Ve stále mocnější a centralizovanější EU to nemá hlubší smysl.
Kdo by zde měl tedy vládnout? Člověk stojící za jednou z největších korporací u nás, ovládající potravinový, chemický a mediální průmysl s cílem podpořit své podnikání i v parlamentu. Co víc, jako spousta soudruhů v dnešní skvělé Evropě má i tento soudruh správný kádrový profil. Smrdí tu něco? Samozřejmě, že ano.
Ale jak se liší tento korporativistický model vlády jednoho oligarchy od vlády Evropské unie? V podstatě v ničem.
Skupina oligarchů si skrze přebujelý byrokratický aparát schvaluje legislativu potřebnou pro expanzi své nadvlády a zajištění monopolního postavení, to vše pod rouškou demokracie.

Ptám se tedy, kdo víc je dnes předurčen k tomu, aby vládnul české gubernii v konglomerátu jménem Evropská unie s.r.o.? Babiš do této žumpy zapadne velmi snadno, ne nadarmo je to největší příjemce dotací z tohoto korporativistického(socialistického) spolku a ne nadarmo prosazuje nesmysly jako jsou biopaliva atd. Bude to skvělý diktátor. Korporativismus pod ním bude prosperovat, otroci budou štastně montovat v nadnárodních montovnách, počítat číla v nadnárodních bankách či připravovat chemické dobroty v nadnárodních potravinových továrnách a všichni budou štastní. Zakážeme zpívat a zakážeme lkát, budeme se pouze štěstím smát.

Přestaňme si hrát na demokracii a přivítejme nového gubernátora a vládce českého protektorátu.Třikrát hurá!!!

298363

22.10.2013 12:22

Technická připomínka

Mrkva 109.?.?.?

Ačkoliv Babiše ani trochu nemusím (IMO nikdo kdo má značnou ekonomickou moc by neměl mít moc politickou), tvrzení

Jedinou možnou cestou jak tuto zemi ještě lze vůbec zachránit, je zvýšit daně korporací zpět na úroveň před rokem 2007. Nejde o zvyšování daní lidem, ale o zvýšení daní firmám.

je naprosto nehorázná kravina. Větší daně -> větší příjmy do státního rozpočtu -> větší přerozdělování, větší korupce. A hlavně je potřeba si uvědomit, že jakékoliv daně jsou peníze které si stát vezme z ekonomiky, ne jen nějakým "zlým korporacím", ty firmy si zkrátka o ten nárust daní navýší marže nebo tolik neproinvestují a nebo nezvednou zaměstnancům platy. Ve výsledku tratí všichni až na ty kterým nějací ti kapříci ze státního rozpočtu připlujou...

298367

22.10.2013 13:39

RE: Technická připomínka

Lobogo 178.?.?.?

Reakce na 298367

mám pocit, že tu píšou jenom nepříznivci placení konkurencí - hysterie je zbytečná

RADŠI 50 babišů než to svinstvo co tam bylo ted!!!!¨¨

CO FURT BREČÍTE VY POSRANCI ZASRANÍ!!!!!!!

ten bude to ten bude ono - jako to jste zapoměli co tu bylo 4-7 roků zpátky??

proč teda ve "volbách" nezvolit někoho jiného?

Babiš tady ASPOŇ podniká a platí daně!!!! což se o ostatních moc říct nedá!!

A jestli bude nebo nebude lobovat za své imperium??? tak jste nemocní nebo hloupí? samozřejmě že bude!!!
Schwanzerberg to dělá taky!!!

Dle meho názoru: Ať tam je babiš nebo někdo jinej hlavně ne ta etablovaná zkorupovaná svoloč (kalousek, čssd, a jim podobní)

A že hrozí, že se s nima zase spojí? No a co??? to je argument ho nevolit???

nějak nechápu tuto hysterii a obávám se, že tu začíná pracovat ta hysterie ze stran čssd, kteří už to mají rozdělené po volbách a jedeme dál! a ted zjištují, že taky se možná budou muset ZASE dělit.

298372

22.10.2013 14:08

RE: Technická připomínka

ludy 78.?.?.?

Reakce na 298372

Lobogo precti si ten clanek znovu az dokonce a skus premylset nad tim co si tu vyplodil. Dekujeme

298373

22.10.2013 14:29

RE: Technická připomínka

michalll 84.?.?.?

Reakce na 298372

Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

Váš příspěvek je typickou ukázkou jak velká část dnešních voličů (ne)přemýšlí.
Shrnul bych to do několika bodů:
- Všechno je špatně
- Všichni jsou špatní
- Nová strana nás všechny spasí před těmi zlými
- Hůř být už nemůže

atd. Babiš postavil celý svůj volební program na negaci a tzv. "hospodkých žvástech". Jeho strana neměla cca 3týdny zpátky žádný program, jeho strana nefunguje na demokratickém principu kdy jsou lídři kandidátek voleni tzv. od spodu.

PS: Nevolím ani jednu z parlamentních stran, nejsem blázen co si nechá kálet dobrovolně na hlavu. Ale jsou tu stále strany, které pracují od začátku poctivě na svých myšlenkách, programu a jejich vedení vzešlo z demokratického procesu. Tyto strany nabízejí konstruktivní řešení, místo populistického negativismu.
Pokud chcete dát šanci někomu jinému, měl by jste se dívat trochu lépe. Samozřejmě i nové a "kvalitní" strany se mohou nechat zkorumpovat, ale Babiš bohužel žádnou alternativou není a nikdy nebude. Aneb jak říká staré přísloví:

"Tam kde najdeš velké bohatsvtí, najdeš i klam. Jedno bez druhého nemůže existovat".

298377

22.10.2013 14:17

RE: Technická připomínka

michalll 84.?.?.?

Reakce na 298367

Na jednu stranu s Vámi souhlasím, čím větší daně, tím větší přerozdělování a logicky větší korupce, posilování byrokracie a nesvobody. To ale neznamená, že by korporace operující na daném území neměly platit daně.
To, že korporace neplatí v dané zemi kterou vysávají žádné daně je problém. Nelze tento problém asi vyřešit na úrovni jednoho státu, ale je nutno tento problém řešit globálně. Otázkou je, zda je vlastně někdo nebo něco, co je schopno tento patologický projev současného korporátního globalismu vůbec efektivně řešit. Já se obávám, že nikoliv. Jediná obrana tak vzniká pouze v rámci státního celku.
Pokud zdaníte korporace které na vašem území operují, buď daně odvedou(lze tyto peníze použít efektivně, to, že jsou rozkradeny je na delší debatu) a nebo odejdou do jiné země která jim ty daně odpustí, což je pravděpodobnější scénář.

298375

24.10.2013 20:18

Doopravdy - nehorazna kravina

Jiri Orten 46.?.?.?

Reakce na 298367

Mrkvo,
zcela evidentne mate vymytej mozek - jinak by jste takovou zhovadilost nebyl schopen napsat. Ale zase to neni tak hrozne - jste proste tupa ovce, ktera nepremysli, ale papouskuje co cetla v LziDnes, nebo rikali na CT a tedy patrite k 95% naroda, co maji hlavu jen na noseni - tedy jste normali, ci znormalizovany. Ale dost injektiv, k veci:
Kdo, dle vas, muze za smrt zastreleneho cloveka? Ten, kdo ho zastrelil, nebo ta pistole, z ktere se strilelo? Jinak - kdo muze za to, co nastroj udela, clovek ktery nastroj pouziva, nebo samotny nastroj?
A tak stejne i u vyberu dani. Je to o nastroji, nebo o cloveku, ktery dane rozdeluje?
PS: Verim tomu, ze kdyby na tech patricnych mistech, byly rozumne vybrani lide, tak to u nas s korupci vypada dost jinak. Ale toto prani je z oblasti fantazie, protoze u nas se rozdeluji tyto posty znamym, ci vlastnim stranikum

298530

22.10.2013 12:48

Re: Technická připomínka

Vladimír PP 109.?.?.?

Jenom opakujete mantru těch,kteří chtějí co nejnižší daně pro firmy a to, aby veškeré daně platili jen občané. Jenže ti sami provoz státu neutáhnou, což se potvrdilo totální krizí kupní síly v ČR.
ČR tyto vaše moudra od roku 2007 v podstatě dodržuje a výsledkem je to, že je na cestě do pekel. Země, které jdou proti vašim doporučením, prosperují. Není to zvláštní? Kde asi udělal soudruh Kalousek chybu...? Ono nestačí jen papouškovat pravicové poučky, ale také se musíte dívat, co to skutečně s ekonomikou a kupní sílou provádí.Takže doporučuji méně urážek a více skutečných argumentů z reality pane Pravicový papoušku.

298369

22.10.2013 14:13

Protimluv

Miloslav Alčer 213.?.?.?

"zásadně snížil daně korporacím, což pomohlo přivedení státu na mizinu. Mimo jiné tím, že odsál část kupní síly státu do zahraničí, kde mají zahraniční korporace i čeští kmotři sídla, a státní rozpočet pochopitelně výrazně zchudl." - zkráceně řečeno "snížil daně firmám a tím je vyhnal sídlit (a odvádět daně) jinde" [velký smích]

298374

22.10.2013 14:28

Babiš je velké nebezpečí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Babiš, to je izraelci vlastněné Monsanto, geneticky modifikované potraviny, ovládnutí potravinového řetězce v neprospěch občanů, kodex Alimentarias. zákaz pěstování z neregistrovaných semen a všechny ty špinavosti, o kterých se potají jedná.
Kdo ovládá potraviny, ovládá lidi.
Nevolitelný!

298376

22.10.2013 15:09

Slovaci tak neco vytahnete na Babise

ludy 78.?.?.?

treba ze byl zid nebo neco [bliji]

298379

22.10.2013 15:41

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298379

Je.

298380

22.10.2013 16:26

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

ludy 78.?.?.?

Reakce na 298380

odkaz prosim, nemuzu k tomu nic najit

298381

22.10.2013 17:19

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

leo69 176.?.?.?

Reakce na 298381

Vložený obrázek

m,[mrknutí jedním okem]

298385

22.10.2013 17:24

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298381

Pověř manželku [chechtot]

298386

22.10.2013 21:25

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 298386

Babiš nie je Slovák!
Babiš nie je Slovák!
Babiš nie je Slovák!!!!!

Babiš je chazar!!!

Dobré ráno, Česko!

298400

22.10.2013 22:18

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 298400

Babisch.
Ten člověk snad nechybí v žádným seznamu.

298406

23.10.2013 5:48

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298406

VARÚÚÚJ !!!

298425

23.10.2013 10:11

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 298400

Babiš je taký Slovák ako Abramovič Rus

298444

22.10.2013 20:23

Odkaz, zdali je Babiš žid, to je stejný, jako když člověk hledá odkaz na to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 298381

jestli byl žid Jaroslav Hašek. Z jakéhosi důvodu je u některých známých lidí zachovávána o těchto citlivých věcech značná opatrnost. Přečtěte si na www poslanecké sněmovny životopisy těch židobolševicko-estébáckých dětí. Vždycky jsem se musel smát, když jsem si přečetl životopis nějakého českého sametového soudce.Samozřejmně že všichni známější byli skalní bolševici od padesátých let. Jak jinak by se k tomu mohli dostat, bez praxe ? Stejně tak v Německu, kde do devadesátých let zasedali v parlamentu a nebo v soudních síních třeba pětadevadesátiletí esesáci, mnohdy i dosud nepotrtestaní váleční zločinci.

298393

22.10.2013 20:34

RE: Slovaci tak neco vytahnete na Babise

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 298381

Vložený obrázek

298395

22.10.2013 17:07

dle rozhodnutí většiny...

kulich 172.?.?.?

>Je málo známou skutečností, protože o ní média v ČR neinformují, že Miroslav Kalousek na přání oligarchů a kmotrů typu Bakaly, Kellnera a Komárka v roce 2007 v rámci zavádění tzv. rovné daně také tak zásadně snížil daně korporacím, což pomohlo přivedení státu na mizinu.

Ale přece jen něco uniklo na veřejnost, protože Kalousek se na svou funkci nepřipravil tak dobře jako Babiš, který koupil MAFRU.

Mocenské skupiny se mezi sebou rvou o zlaťáky, a tak jedna skupina očernuje tu druhou aby vznikl dojem že se čechům nevede dobře, což je taktika která se oligarchům velice daří. Jenže všechny nezávislé indikátory ukazují že se češi mají stále lépe a lépe a ten okamžik kdy je ten vzrůstající blahobyt přestane bavit a oni zatouží po tom aby se měli hůře je za rohem. Takový neočekávaný obrat je důsledek tzv. bilanční regrese což je málo známý sociální fenomenón, protože o něm média neinformují.

298384

22.10.2013 17:58

RE: dle rozhodnutí většiny...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 298384

Nicméně mnoho lidí regresivně nebilancuje, ale potýká se s objektivně regresivní skutečností dnešního fenomenónského blablaholobytu...

298388

22.10.2013 18:17

RE: dle rozhodnutí většiny...

slak 77.?.?.?

Reakce na 298388

Prostě je už nebaví rozdělit si jen čas na hraní a na spaní tak zapracují pro blahobyt těch kteří nikdy nebudou mít dost, ledaže by spadli s koně a rozbili si hlavu o noční stolek. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

298390

22.10.2013 18:47

Babiš radeji ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Kdyby byl pro zdrave potraviny,musel by nespolupracovat s Monsanto,nebo je vyhnat,jak to udelali Madari.Madari splatili predčasne pujcku MMF a ušetrili 300 milionu dolaru na urocich.
Ma pravdu že Euro nezavadet,ale mit vlastni menu,co se tyče Slovenska,maji silne euro a hodne chudoby a nezamestnanych,podobne jak v Recku kde skolaci jsou v lavicich hladovi.A když byl u moci poprve na Slovensku p.Fico,tak von nechtel zavest Euro,ale pak prisli na urad vlady černe limuziny a muselo se zavest jak to slibila predchozi pravicova vlada a penize se museli spalit,pritom Nemci maji nemeckou marku v trezorech.Zavedeni Eura to je ovladnuti
krajiny Bankeri z ECB,kde budete stejne doplacet na Nemecko a když budou chtit tak vas tak zadluži že celou krajinu ekonomicky položi,proto brante Ceskou Korunu.

298391

22.10.2013 21:28

minimální hodinová mzda v Německu byla zvýšena na 8,70 eur

r.m. 80.?.?.?

a tady? Kde se bere ta masa voličských blbců? [zmaten]

298401

22.10.2013 22:39

Babiš je hrozný průser

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

s tou částí článku souhlasím. Nicméně příčiny problémů státního rozpočtu jsou v článku identifikovány chybně. St. rozpočet nestrádá nízkými korporátními daněmi (klasický levičácký populistický nesmysl - zlé firmy zlí kapitalisti), ale naopak vysokou složenou daňovou kvótou. Ty korp. daně ani nemohou být vysoké, protože firmy si od určité daňové zátěže (jakmile se to vyplatí) najdou legální cestu, jak daně neplatit a nebo odejdou ze země, což je ještě horší, protože odchází i pracovní místa. Obecně volání "zvyšte daně" je špatně. Důvody deficitu jsou jinde: přebujelý stát (tvořící více než 40% HDP), podvázaná spotřeba vysokou složenou daňovou kvótou a tvorba peněz nezávislou centrální bankou. Peníze by měl vytvářet stát a ne si je půjčovat na úrok.
A dále nesouhlasím s hodnocením Ficovy vlády na Slovensku. Fico je těžký průser, který zvyšuje napětí ve společnosti. On je ještě daleko horší korporátní loutka než byl Dzurinda a Radičová. Je horší, protože méně čitelný. Prezentuje se jako zachránce Slovenska a přitom ho drancuje snad ještě hůře než výše jmenovaní.

298407

23.10.2013 7:16

RE: Babiš je hrozný průser

Ike 109.?.?.?

Reakce na 298407

Tyto Vaše poučky jakoby přímo vyšlé z Babišových úst (klasický pravičácký oligarchický a manipulativní podvod, jsou jen účelové lži. Podívejte se na realitu. ČR daně firmám snížilo mnohem více než průměr EU a dopadlo tak, že patří mezi země v nejhorší krizi. Německo, Rakousko a Polsko má korporátní daně mnohem vyšší a firmy z nich neodešly a v krizi nejsou. Jak tohle vysvětlíte?

298433

23.10.2013 19:51

RE: Babiš je hrozný průser

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 298433

Předně Babiš není žádný pravičák je to fašista, oligarcha. A fašismus je levicová ideologie. Jeho názory jsou naprosto debilní. Program jsem nečetl a ani nehodlám. Je pro mně naprosto nepřijatelný. K vašemu dotazu.
Celý problém je v tom, že to Kalousek přehnal s DPH. Zadusil spotřebu, dále omezil investice - tedy další složku HDP a ještě přibrzdil růst důchodů a sociálních dávek. To všehcno šlo proti sobě a vyvolalo recesi. Vedlejší státy spotřebu a investice státu nepřiškrtili (neplést si investice se spotřebou a náklady na chod státu). Kdybyste četl pořádně můj příspěvek nebo se nad ním pokusil přemýšlet, tak byste zjistil, že jsem napsal že se firmy placení příliš vysokých daní legálně vyhnou NEBO odejdou. Nedělejte si iluze, že firmy v těchto zemích platí bůhví kolik daní. Čím větší firma tím procentně menší odvody (většinou pomocí off shore struktury). Osobně bych přímé daně zrušil úplně (protože se dají snadno obejít) a příjmy státu bych zajistil pomocí vyšší dph. Té neutečete ani když jste off shore společnost resp. dá se to snadno ošetřit zákonem. A navíc dph je spravedlivá daň. Nakupujete více, tak odvádíte více daní, což by jistě potěšilo nejedno levicové srdíčko, prahnoucí pokud možno po pomstě všemu, co se jen vzdáleně podobá vlastnění nějaké firmy. Jinak si všimněte, co udělal Depardieu, když ten komouš Hollande zavedl tu hloupou milionářskou daň. Teatrálně zahodil francouzské občanství a přijal ruské, aby to všichni viděli, jak snadno se s takovou debilitou dá vyjebat.

298463

23.10.2013 20:24

RE: Babiš je hrozný průser

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298463

Druhý důchodový pilíř je levičácká ideologie? Kristovanoho!

298466

23.10.2013 21:23

RE: Babiš je hrozný průser

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 298466

Promiňte, ale co má druhý pilíř společného s recesí? To je to o čem se tu vede diskuse

298475

24.10.2013 8:32

RE: Babiš je hrozný průser

baba_Blažková 85.?.?.?

Reakce na 298475

Tvrdíte zde, že korporátní fašismus je levicová ideologie. Spojujete to s Babišem. A Babiš je PRO druhý důchodový pilíř (jak jinak).
K recesi - recese je normální periodicky se opakující jev. Tady však není žádná recese, tady je krize jako prase, což není nic neobvyklého ve společnosti, kde státní útvary jsou slabší než kapitalisté. Stejně tak je v takovýchto společnostech normální, že na ni dojíždějí ti, kteří ji nezpůsobili, tedy běžní občané. Levicová ideologie je silný stát nadřazený kapitálu. Atd., atd. Máte to dost domotané.

298492

24.10.2013 23:00

vaše návrhy na další zvyšování DPH jsou těžká idiocie

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 298475

kam byste ty hausnumera ještě chtěl zvyšovat? na Mount Everest?

298544

23.10.2013 21:16

RE: Babiš je hrozný průser

slak 77.?.?.?

Reakce na 298463

Projekt NWO je právě na aktivitě takových patrně založen a lidé nestrkají hlavy jen do chomoutů ale patrně smyček katů. Jinak amíci s tou daňovou debilitou nevyjebou protože neplacení daní firem na uzemí je po vraždě další delikt, obešli to, takže si odsunuli výrobu do číny, indie a stále kopou hrob. Ovšem je nikdo nenutil, pouze ctihodní zbohatlíci pohřbívají své chudší spoluobčany a tak zemi v kontextu též. I to by šlo řešit, ale to by nesměla mít navrch plutokracie a je čím dál zřejmější že politika opustila službu občanům a stali se v tom zůčasnění trupely finačníků za obulusy a perspektiva depopulace nabývá stále zřetelnějších a reálnějších podob. Skutečně by se proti tomu musela postavit většina tahající za jeden provaz, jinak ty konce jsou na tapetě a bezpečnostní složky budou chránit právě VIP, proti holotě nevděčné "teroristům? Nejsou to pěkné vyhlídky pro již téměř neexistující střední třídu, která tajně sní že to bude jako dřív, nebude protože od toho už stratili kompetenci vlastní vinou a nezájmem o společenské dění. Přenesenou analogií padací mosty hradů a zámků šlechty jsou zvednuty a v jimi záměrně vyžraném, vyždímaném, vypráskaném a umně dezorganizovaném podzamčí globalizací v nesamostatné územní celky což byla záměrná konstrukce domečků z karet se klidně zvencněte, nepotřebují vás.[překvapení]

298472

24.10.2013 0:00

RE: Babiš je hrozný průser

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 298472

Já s většinou toho co jste napsal souhlasím, jen ten ekonomický rámec není přesný. Firmy přesunuly výroby do Indie a Číny ne aby se chránily před daněmi, ale kvůli snížení nákladů a zvětšení zisku a hodnoty pro akcionáře. Placení daní (resp. neplacení) řeší úplně jinými mechanismy. Tam kde vyrábějí, žádné daně neplatí nebo jen malé, protože výrobní pobočky prodávají těm obchodním téměř za nákladovou cenu (dělal jsem v managemntu cz pobočky jedné mezinárodní firmy, tak o tom trošku něco vím). Všechny velké firmy v USA (IBM, GE...) oficiálně sídlí v Delaware, což je daňový ráj, a ti ostatní na Bahamách nebo Kajmanských ostrovech či Seychellách. To samé platí o EU. Přímé daně platí v podstatě jen živnostníci a zaměstnanci, ne korporace. Navíc nechápu, proč se všichni tak upínají na daně z příjmu, když důležitější položkou je DPH a to všude na světě. Daně z příjmu fyzických a právnických osob jsou vcelku malé procento celkových příjmů státu. Jen populističtí politici furt melou něco o progresivním zdanění, aby ukojili nízké pudy závisti. Ale na ekonomiku státu to má minimální vliv. Místo toho, aby se lidi zajímali proč peníze vznikají s úrokem a stát nemá jejich tvorbu v rukou, tak řeší, jestli sazba pro firmy je vysoká nebo nízká. Úplná podružná kravina, která státní finance nespasí. Náš deficit v roce 2012 byl 105 mld. Obsluha státního dluhu (úroky + proplacení starých dluhopisů) činila 72 mld.

298484

24.10.2013 1:42

RE: Babiš je hrozný průser

slak 77.?.?.?

Reakce na 298484

Tak musím se přiznat že jsem uplný neodborník, ale je mi jasné že daňové ráje nejsou pro ně jen tak z plezíru a počítat přesně cifřičky a nechápat princip hry kočky s myší je i možný záměr reálných poměrů, kdy zavedemí pozornosti odpovídá cílům ovládajících. A na karban i hry lidí s lidmi a vše co s tím souvisí jsem alespoň měl čuch a tahle hra s penězmi pro řadové je set sakra cinklá. Takže si ani učebnice klausoforií tlačit do bedny nehodlám (s ekonomy je to stejné jako s právníky, vzniknou dva jejich názory a společný za kterým nikdo nestojí) a stačí mi vysvětlení u piva, tedy také že jsou rozdíly a v detailech se jde zahrabat do: že i 10% jde na energie, materiál, mzdy, dalších 10 na skladování a dopravu, 10 procent na cla obchodní marže a prodej. 20 na daně, pokud tedy ne na zmanipulování politického a následně právního rámce za zlomek a 50 je podnikatelský zisk a jsme u toho jak neoliberálové mají měsíční příjem začínající na 35 kilometrech proti 1 m průměrné měsíční mzdy a nehodlám rozvádět co že z toho vyplívá či polemissovat nad tím že někdo mi začne přesně vyčíslovat jiná přesná zadání a snese bibli protikacířskou. Reálný průběh zpravidla čehokoli je od přání a šablon a pohádek pro ty co jsou udržovaní v obdivu přesných kroků "tanečků" na hony vzdálen reálu úmyslně zaváděných. [mrknutí jedním okem]

298485

24.10.2013 7:20

RE: Babiš je hrozný průser

real 109.?.?.?

Reakce na 298463

Ano Kalousek to přehnal s DPH. Ale proč to udělal? Protože předtím snížil daně korporacím a došlo k zásadnímu výpadku na příjmové straně rozpočtu. Aby udržel 3 procentní hranici zadlužování dle pravidel EU, musel ty peníze sebrat lidem a tím zničil domácí kupní sílu.

Je to válka bohatých proti chudým, kde bohatí si koupí politiky a ti jim sníží daně na úkor ožebračení většiny národa.

Babíš je korporátní fašista, v tom máte pravdu, ale to je představitel korporací a ty rozhodně nejsou levicové.

Stále jste mi nedokázal odpovědět na otázku, proč firmy při mnohem vyšších korporátních daních neodešly z Německa, Rakouska a Polska. A mimochodem tento problém by se dal snadno vyřešit zákonem, že chce-li firma v nějakém státě podnikat, musí tu mít sídlo a musí tu platit daně, jinak nedostane IČ.

298490

23.10.2013 12:02

Doporučuji všem přečíst - stojí Babiš za vraždou kmotra Mrázka ?

duch 109.?.?.?

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/politici-...

298451

23.10.2013 14:11

Kmotr Babiš je úplně stejný typ jako kmotr Mrázek.

rocky 109.?.?.?

Kandidatura oligarchy a kmotra Babiše - to je úplně stejné, jak kdyby kandidoval kmotr Mrázek. Navíc se objevují informace, že Mrázka dal zabít právě Babiš, protože byl jeho konkurentem v boji o SETUZU. Bože, jak hluboko už jsme klesli. A debilní spolu-ovčané ho jdou ještě s nadšeným hýkáním volit, protože jim přece slíbil koblížek. Gott mit uns....

298454

23.10.2013 20:13

RE: Kmotr Babiš je úplně stejný typ jako kmotr Mrázek.

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 298454

Babiš bude v české politice stejná škodná,jako Berlusconi v Itálii a ti troubové,kteří jsou jím dnes tak nadšeni,ho budou za pár let proklínat.Za tu dobu si on ale zbudovanou stranu vycepuje a k moci ekonomické,kterou už dnes má,přidá i moc politickou,přičemž tyto se znásobí.Zbavit se ho,bude daleko větší problém,než kohokoli jiného,zvlášť při jeho nátuře a schopnostech.....

298465

24.10.2013 4:40

RE: Kmotr Babiš je úplně stejný typ jako kmotr Mrázek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 298465

>Babiš bude v české politice stejná škodná,jako Berlusconi v
>Itálii
Nejnebezpecnejsi je to, kdyz politik vlastni media. Ta sance pro zneuziti ve vlastni prospech je neodiskutovatelna.
Anebo pro medialni zamestnance-vlezdopredelisty (ti se vzdycky najdou) je to idealni sance pro "mamivou sluzbicku sefovi".
Druhou nebezpecnou zalezitosti je, ze jako sef vyrobniho procesu ma smysl pro udileni rozkazu a prilis o nich nediskutovat. Dokazal by se toho navyku takovy clovek zbavit v politice, kde musi (zasadne) jen a jen diskutovat?
Tyto dva aspekty by nemely byt nikym prehlednute, protoze se mohou opravdove zaslouzit o znacne spolecenske deformace.
Tech uz (jinych, samozrejme) mame nad hlavu. Proc pridelavat dalsi...?

298488

24.10.2013 11:36

RE: Kmotr Babiš je úplně stejný typ jako kmotr Mrázek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 298488

"Nejnebezpecnejsi je to, kdyz politik vlastni media"

"Nejnebezpečnější je to, kdyz občan nevlastní svůj mozek [bliji]

298506

24.10.2013 20:13

RE: Kmotr Babiš je úplně stejný typ jako kmotr Mrázek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 298506

Ne, nechají jim je zatím, navibrují relikt malého mozku po dinosaurech, mozkový kmen pocitem spokojeného trávení a na spekulace zapomenou. Jo oni vlastně nejsou zbraně ovládání mysli, tak pardón. [chechtot] Omlouvám se labužníkům že to jde i bez pozření many nebeské i když ta nebesa tam hrají roli a kmitají, neslyšíte? Zajděte si k ušnímu. [cool]

298529

24.10.2013 10:42

Je demokracie v ČR ohrožena?

may 109.?.?.?

Když vláda nějaké země zapomene na své lidi a místo toho se soustřeďuje na obranu a prosazování zájmů mocných korporací a církve, již žádnou demokracii nemáte. Místo toho máte plutokracii, kde bohatá elita kontroluje politické procesy a používá zákony k tomu, aby se ještě více obohatila na úkor veřejnosti. ODS a TOP09 tedy nejsou demokrati, ale jsou to plutokrati.

Řídit stát jak o firmu znamená, co se nehodí, to se vycucá a vyhodí. ANO je korporátní fašismus.

Závěr: Demokracie v ČR je v současnosti ohrožena plutokracií (ODS a TOP09) a Babišovým korporátním fašismem (ANO).

298500

24.10.2013 20:55

RE: Je demokracie v ČR ohrožena?

egrel 89.?.?.?

Reakce na 298500

Demokracie v ČR rozhodně není ohrožena,protože tu NIKDY NEBYLA.
A lze si jen těžko představit,že by v podmínkách které nastaly po roce 89 mohla vubec začít fungovat.Bez nekompromisního vypořádání se s minulostí to prostě nešlo.
Otázkou,ale zustává :kdyby k tomu OPRAVDU nekompromisnímu vypořádání došlo,zdali by nám pak ta demokracie trochu nezhořkla.
I když ůčel světí prostředky,stejně nevím,nevím.... [zmaten]

298532

25.10.2013 6:04

RE: Je demokracie v ČR ohrožena?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 298532

>Demokracie v ČR rozhodně není ohrožena,protože tu NIKDY NEBYLA.
Zaklad - otazka: Co je to demokracie? Odpoved: Vlada zastupcu lidu zvolenych ve svobodnych volbach.
O vasem tvrzeni, ze v CR demokracie nikdy nebyla, by se tudiz dalo polemizovat.
>I když ůčel světí prostředky
Ucel (s carkou nad u [zmaten]) sveti v tomto pripade prostredky jen v oblasti kapitalu. [pláč] [zahanbení] [bliji]

298555

26.10.2013 22:42

RE: Je demokracie v ČR ohrožena?

egrel 89.?.?.?

Reakce na 298555

Polemizovat lze uplne o vsem-vcetne neuveritelnych hlouposti.
jestlize pripustime,ze ucel opravdu sveti prostredky,tak je tomu tak v celem zivote,nikoli jen v oblastech ktere se nekomu hodi.
Nehledejte prosim carky,hacky,ale podstatu. [smích]

298635

28.10.2013 7:18

RE: Je demokracie v ČR ohrožena?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 298635

>Polemizovat lze uplne o vsem-vcetne neuveritelnych hlouposti.
>jestlize pripustime,ze ucel opravdu sveti prostredky,tak je tomu
>tak v celem zivote,nikoli jen v oblastech ktere se nekomu hodi.
Moje predesla reakce znela:
>Zaklad - otazka: Co je to demokracie? Odpoved: Vlada zastupcu lidu zvolenych ve svobodnych volbach.
Cili se jednalo o setsakramentsky podstatnou a dulezitou zalezitost a ne o zanedbatelne "neuveritelnou hloupost".
Naopak o vasem tvrzeni, ze "v CR demokracie nikdy nebyla", by se dalo a i melo polemizovat. Reagoval jsem tedy, na rozdil od vasi dalsi reakce, zcela jasne, neskryvane a hlavne vecne na toto vase k diskuzi burcujici vyjadreni:
>>Demokracie v ČR rozhodně není ohrožena,protože tu NIKDY NEBYLA.

>Nehledejte prosim carky,hacky,ale podstatu. [smích]
Ta poznamka o krouzku nad "u" na konci meho vyjadreni byla jen mimo okraj - prastila me pres oci. Vite, interpunkce anebo hrubky nejsou az tak markantni jako krouzkovane "u" na zacatku slova. Pripoustim vsak, ze mohlo jit treba o preklep a nasledujici kalup.

298776

24.10.2013 21:10

Ono je to složitější

Alladin 94.?.?.?

O tom, jakou roli bude p. Babiš a spol. hrát, že právě on bude tím, kdo bude mít ekonomickou moc bylo rozhodnuto dávno před rokem 89. Je mnohem tvrdší a agresívnější, než jeho političtí a mocenští konkurenti. Zajímá ho neomezená moc a nezastaví se před ničím, je jako buldok. Vedený svými loutkáři pevnou rukou. V principu je naše současná politická situace obrazem nastupující divoké bouře v malém českém rybníku. Tato situace však velmi úzce souvisí s obrazem toho, co probíhá za jeho hranicemi. Jde o boj několika illuminátských frakcí o kořist. Peníze, lidé, teritoriální kontrola. Celá ta hra na "demokracii", "ekonomiku", "řízení státu" je pro tyto skupiny nutnou součástí hry, umožňující jim vysát z "lúzy", z kontrolovaných teritorií co jen jde, aniž by čelili jejímu odporu. Účel tu světí prostředky. Jedou v tom všichni. Ať jde o politiky a jejich loutkáře, či jiné loutky ovládající církevní, školské, mediální, vlastně všechny myslitelné instituce, oblasti lidské činnosti. Cíle illuminátských skupin a jejich sponzorů jsou natolik rozsáhlé a ohavné, a natolik zasahují mimo běžný znalostní a zkušenostní rámec, že je pro nepoučeného nesmírně obtížné vytvořit si i obecnou představu o pravdivém obrazu naší reality. Přeji všem hezký den

298533

24.10.2013 23:09

babišovi z privilegované prosovětsky prookupační rodinky se to kecá

r.m. 80.?.?.?

Noviny SME napsaly:
Jeho otec Štefan pracoval ako zástupca ČSSR pri organizácii GATT (http://cs.wikipedia.org/wiki/GATT) a mal aj iné diplomatické funkcie, Andrej chodil na strednú školu vo Švajčiarsku.

Po návrate na Slovensko v roku 1974 vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Bratislave. Na škole pôsobil v medzinárodnej organizácii študentov AIESEC a neskôr bol jej prezidentom. Aj vďaka tomu mohol ďalej cestovať na Západ a mal vplyv na to, ktorí študenti dostali povolenie vycestovať.
Pro nekolaborujícího občana rudého bloku bylo vyloučené studovat v nepřátelské kapitalistické cizině.
Tyhle famílie pro mamon zradily své národy. A starého psa novým kouskům nenaučíš. [bliji]

298545

25.10.2013 10:54

Bureš tedy ne

moucha 178.?.?.?

Opravdu chceme Monsanto, pana Bureše, co lobuje za scucanou řepku a krvácející srnky mu nevadí? Víte jak pan Babiš platí své otroky z jejichž potu si platí billboardy, pana Komárka a vůbec? Pan pekař 13 brutto?

298569

26.10.2013 5:59

25. 10. 2013 17:01

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Tajemní muži prý ve čtvrtek skupovali Reflex. Časopis naznačuje souvislost s Babišem

Šéfredaktor týdeníku Reflex Pavel Šafr tvrdí, že na venkově dochází k hromadnému skupování časopisu Reflex, v jehož aktuálním čísle je k přečtení text kritizující lídra hnutí ANO, miliardáře Andreje Babiše. Podle redakce Reflexu je zde nepřehlédnutelná souvislost.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tajem...

Uz jsem to tady v teto diskuzi napsal: Je nebezpecne, kdyz politik vlastni media.

298603

26.10.2013 9:37

Nové informace o Babišovi z posledního čísla Reflexu.

kajake 109.?.?.?

http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52406/legenda-o-svatem-andrejovi-reflex-odhaluje-zapomenute-informace-o-babisove-zbohatnuti.html

298610

30.10.2013 11:29

RE: Nové informace o Babišovi z posledního čísla Reflexu.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 298610

http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52406/legenda-o...

298916

27.10.2013 15:06

kalosek č.2?

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Myslím si, že to není zcela přesné.....
1) nemyslím si, že by Babiš byl horší než Kalousek.
2) nemyslím si, že by Babiš byl bohatší než Kalousek.(Kalousek jen peníze neukazuje)
3) nemyslím si, že by Babiš peníze vyloženě nakradl, na rozdíl od Kalouska.

(tímto jen říkám své pocity, nikoho neobviňuju, neříkám, že by se čehokoli dopustil, nikoho nepomlouvám ani nevyzývám aby cokoli činil či trpěl.....podobnost se skutečnými osobami či událostmi je zcela náhodná)

298713

Tuto stránku navštívilo 8 343