Diskuze k článku

Budeme nuceni ukončit činnost

Příspěvků 87

29.8.2013 5:32

jsem ochoten dělat server

gruppen 89.?.?.?

tak mohu pomoct, na poplatky vám kašlu, beztak comp jede furt, za rychlost neručim, ale archiv bude držet, za ten ručim
nemám na sponzoring šušně, beztak sou náklady přemrštěný
desítku? za to tu bouchaj lidi dvanáctky stwora, jestli na to nemaj, at táhnou

295139

29.8.2013 7:44

RE: jsem ochoten dělat server

Tatrman 194.?.?.?

Reakce na 295139

Myslím, že jsi ochoten dělat leda Izraelskou prostitutku.Že ty seš placený židovský škodolibý diskutér?
Tak to já jdu hned převést prachy, abych ti pokazil radost sionisto. A ten kdo bouchá dvanáctky za desítku si za to do jisté, opakuji do jisté míry může sám. Pokud sis naflákal haranty, vzal hypotéku na králíkárnu a to i přestože jsi jen zaměstnanec v Kocourkově, kde právo na spravedlnost a sociální cítění neexistuje, tak se nesmíš divit, že když máš kolem sebe zástupy stejných nezodpovědných hňupů, zaměstnavatel toho vždy zneužije ke snížení mzdy

295141

29.8.2013 14:20

RE: jsem ochoten dělat server

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295141

Přestaň kvákat, ty zionistický pohůnku. Nejsi ty náhodou židovský degenerát, dle autoprověrky pana Klimova?

Pošli nějakej ten shekel, dneska to má docela slušnou hodnotu. [chechtot]

295187

29.8.2013 14:41

RE: jsem ochoten dělat server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 295141

Však porodnost klesá a stejně prachy nejsou, silné ročníky už mají 40 na krku. Tak jako zbohatlík nedá fáro a byt hezké slečně za nic. Tak jako kurva nedá zadara, tak stejně i socka obecná tj běžná a nejčastější s cca 10.000 měsíčně nedá korunu, když nemusí, a když za rohem má sice kvalitu o70%. nižší, ale zadara. Vše je jen hra čísel. Asi to chce víc kontroverzních a senzačních článků a přitáhnout něčím diskutéry.

295191

29.8.2013 8:23

RE: jsem ochoten dělat server

hovork11 89.?.?.?

Reakce na 295139

Tak sem nelez a neplácej hovadiny exhibicionisto !!!
Nejseš náhodou z propagované duhové party současným režimem, která se jako 4% menšina anální láskou podílí na 65% případů rozšiřování AIDS, protože řada z nich střídá chlapce a děvčata ?

295144

29.8.2013 8:29

RE: jsem ochoten dělat server

KuntaKinte 89.?.?.?

Reakce na 295139

Tak to je nejake divne. V sazce na Zvedavce je napsano, ze se konci az kdyz se nevybere za ten mesic co je zavreno.Proce se ma koncit nyni??? Nerozumim tomu. Zavre se, protoze se nesplnil cil sazky a po 30ti dnech se teprve ukonci cinnost. Ne nyni kdyz chybi dva dny pred koncem par tisic. Sazka ma trvat jeste pet tydnu asi. Nebo jsou nova pravidla sazeni na provoz tohoto webzinu????

295145

29.8.2013 8:31

RE: jsem ochoten dělat server

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295139

Suhlas.
Do 5K (skor do 3K) na beh stranky je dokazatelne postacujuce aj s velkou rezervou.
Pisem o behu stranky a nie o plate redaktora!
Ked si z toho Stwora urobil biznis, tak ok, nemam s tym problem.
Ale ako spravny obchodnik musi vediet oslovit dostatok ludi ochotnych zaplatit za ponukane sluzby.
Viditelne to nevie, ved uz niekolko krat bolo "zavrete".
Takze vazeny pan redaktor, je to na Vas.
Bud zmenite pristup, naklady, postup (uz niekolko krat vam boli dane lepsie a lacnejsie riesenia a nereagovali ste na ne, pripadne ste plakali nad tym co ste pokaslali az potom ked bolo neskoro, bez spytania sa na radu skusenejsich...totalny amaterizmus), alebo skoncite.

Viete ci je zarazajuce?
Ze existuju nezavisle stranky, umiestnene tu doma, fungujuce zadarmo pre citatelov, tvoriace obsah kazdy den, tiez idu proti prudu, dokonca proti cirkvi-co je jedna z najvacsich mocnosti....a dari sa im, nikto ich neprenasleduje, robia to vzdelani ludia popri svojej praci.(obcas od nich dokonca preberate clanky)

Neviem ako to robite Vy, ale zjavne to robit neviete.
Hra na disidenta uz nezabera, treba zacat seriozne a naplno pracovat, alebo skoncit.

Berte to len ako kritiku, ktora sa snazi poukazat na problem.
Vy sa nas totiz snazite presvedcit ze malo platime.
My vsak vieme, ze platime vela za prilis malo muziky.
Zamysliet nad sebou sa mate Vy, nie my.
To je ta najtazsia vec na svete!
Prajem Vam pri tom a pri zdravom usudku co najviac uspechu.
Dufam ze najdete riesenie na udrzanie Vasho biznisu.
Ak nie...nahradi Vas niekto iny.

PS:
Spolupracujem na prevadzke jednej obycajnej fun stranky venovanej len jedinemu serialu.
Uplne dobrovolne, zadarmo...tak ako vsetci ostatni z partie.
Navstevnost mame 2x vysiu ako vy, tych niekolko malych reklam nam vyda na kompletnu prevadzku stranky a este nam aj nieco zostane na pivo.

Nech sa na Vasu pracu pozeram ako chcem, nieco robite zle.
Neodovodnena pycha, hrdost a tvrdohlavost (ja sam, ja to viem lepsie ako vsetci okolo, som lepsi, ja sam...ja sam...niekolko krat realne predvedene) vo vasom pripade nevedie nikam.
Ste len priemer ktory je vsade okolo nas.
Ak chcete ponukat plateny obsah, musite byt ziariva hviezda, pretoze uz aj neplatene stranky rapidne zvysili svoju kvalitu!

Je to na Vas.
Prajem Vam pri zamysleni sa nad sebou, co najviac zdraveho rozumu.

295146

29.8.2013 15:53

RE: jsem ochoten dělat server

pulsinger 195.?.?.?

Reakce na 295146

Skvele napisane ! Applaudujem.
Som zvedavy, ako pan Stwora prijme konstruktivnu kritiku.
Ak neprijme, zanikne a splynie s prudom.

Ako povedal Darwin: Vyhra ten druh, ktory sa najlepsie dokaze prisposobit (svojmu okoliu).

295194

29.8.2013 19:09

RE: jsem ochoten dělat server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 295194

Sundejte pane Stworo tu hanbatou fotku stopařky a někdo možná dorovná účet. [smích]

295220

30.8.2013 10:58

RE: jsem ochoten dělat server

Vopice 95.?.?.?

Reakce na 295146

>Neviem ako to robite Vy, ale zjavne to robit neviete.

Pán Parkinson, a kolik vydělá ta vaše stránka? Je to také 25.000 mesíčně?

Jestli ne, tak to neviete robit vy, ale samozřejmě chápu, že kopat do chladnoucí mrtvoly je oblíbenou zábavou každého chytráka, který nemá jinou možnost se nějak projevit.

>Nech sa na Vasu pracu pozeram ako chcem, nieco robite zle.

Vyděláváte si v zaměstnání 25.000 měsíčně? Jestli ne, tak nieco robite zle.

Prajem Vam pri zamysleni sa nad sebou, co najviac zdraveho rozumu.

295258

30.8.2013 11:20

RE: jsem ochoten dělat server

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295258

To Vopice.

Clovece a Ty pouzivas rozum, alebo fungujes na reflexoch?!

Porovnavas neporovnatelne!
A to uplne bezplatnu stranku so strankou s dobrovolnymi poplatkami, ktore ale MUSIA dosiahnut pevne stanovenu vysku 24000Kc.
Takze o dobrovolnosti nemoze byt ani rec!
"Zaplat kolko chces, ale ked vsetci nevyzbierate sumu 24K, tak zatvorim."
TO JE CHORE!!!

Stranka na ktorej chode len spolupracujem si zarobi na svoju prevadzku, je mierne v zisku, nikoho neotravuje s nenormalnou reklamou (naozaj male a neblikajuce reklamy) a je uplne bezplatna.
Je to len hobby.
Tak isto ma velky archiv a velky trafic.
(Mimochodom, uz som to dnes pisal, caka sa len na schvalenie prispevku.)

Kolko zarabam?
Podstatne viac ako 25K, nemusi ta to trapit, robim to naozaj vyborne.

"...samozřejmě chápu, že kopat do chladnoucí mrtvoly je oblíbenou zábavou každého chytráka, který nemá jinou možnost se nějak projevit."

Ku kopaniu do leziaceho na zemi som sa neznizil a ani to nemienim robit.

Zamyslel si sa vobec nad tym, ze cela moja kritika je tu len kvoli tomu, ze mam Zvedavca rad a bol by som velmi sklamany keby zanikol?
Nieco take ta asi nenapadlo, vsak?!
Nie je problem platit ho, ale mam velky problem pochopit to nepochopitelne, nenormalne a diletantske riadenie stranky!
Uplne bez logiky, bez zaujmu o rast, pritiahnutie citatelov, prechod na male a stabilne paltby....to vsetko som kritizoval.
Robil som to len a len preto, lebo chcem aby sa vzchopil a zacal makat.

Keby mi na nom nezalezalo, tak nic nenapisem a uz vobec by som si nekopol.
Alebo je tu kritika zakazana?
(pockaj si na dalsie komenty cakajuce na schvalenie, pisal som toho viac)

Prajem Ti pri zamysleni sa nad sebou PODSTATNE viac rozumu ako si predviedol v komentari.

295260

29.8.2013 9:32

RE: jsem ochoten dělat server

F&T 212.?.?.?

Reakce na 295139

A čim ručíte za data na ošuntělém PC? Máte tam alespoň RAID? Když vám lehne, tak máte po ptákách a po datech.

Aby někdo mohl za data alespoň trochu ručit musí zálohovat na 2 geograficky vzdálených místech.

295150

29.8.2013 14:21

RE: jsem ochoten dělat server

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295150

To jistě pan Stwora má... Radši pošli prachy.

295188

29.8.2013 18:35

RE: jsem ochoten dělat server

Muad_Dib 178.?.?.?

Reakce na 295150

Vtip je v tom, že i kdybych RAID neměl a dělal si zálohy pouze 1 měsíčně, bylo by to daleko spolehlivější než stávající "provoz" Zvědavce...

295218

29.8.2013 11:03

RE: jsem ochoten dělat server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 295139

on nechce pomoc, ale penize

295162

29.8.2013 12:44

RE: jsem ochoten dělat server

world 90.?.?.?

Reakce na 295139

ÁÁ pán je odborník na provoz webu )) ty moulo, který si v životě jistě hovno dokázal, ty závistivá hnido s jarmulkou na palici, když nechceš dát, tak aspoň neplkej takové hlouposti. Podle mě jsi jeden z těch debilních šmírujících policajtů, ale uvědom si, že bez podobných webů ty hovado, příjdeš o práci, pak ti odpojí i internet! Jak takovej čurák se může vůbec narodit, že tě rodiče raději nerozklouzal na pařezu. Našel jsi snad někde na tomto webu komerční reklamu? Doufám že si nekupuješ tištěné noviny, ale bereš si pěkně ve stánku zdarma a navíc, když jsou přecpané reklamou, proč platíš za TV?? Každopádně jsi provokatér a zároveň se závistí, je to častá vlastnost některých, lidí…

295179

29.8.2013 16:08

RE: jsem ochoten dělat server

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295179

Ty woe, ty jsi borec. Určitě se těšíš, jak si jednoho dne nějakého vyvoleného pověsíš na kandelábr.

>uvědom si, že bez podobných webů ty hovado, příjdeš o práci, pak ti odpojí i internet

Souhlas. To je brilantní myšlenka, hodná atomového fyzika. To mě zatím ještě nenapadlo, že když se zruší Zvědavec, tak přijdu o práci a odpojí mi internet. Kdepak, spiknutí je mnohem větší, než si kdokoliv dokáže představit.

Kua, číst diskuse pod podobnými články, to je konečně nějaká zábava. [chechtot]

295195

29.8.2013 16:32

RE: jsem ochoten dělat server

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295195

>To je brilantní myšlenka, hodná atomového fyzika. To
>mě zatím ještě nenapadlo, že když se zruší Zvědavec, tak
>přijdu o práci a odpojí mi internet.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Dobrý...

295203

29.8.2013 8:13

tady je záchrana.

fohat 194.?.?.?

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/poslanecka-snemovna/Babis-ziskal-do-voleb-znamou-novinarku-Ta-hrozi-velkymi-kauzami-283572 no a Babiš místo produkce mizerných Otravin by mohl být sponzorem Zvědavce...mohl by se jmenovat Babisch Volkischer Beobachter,Lorencová by se zviditelnila,jako šefredaktorka,milý pan Stwora by od pana Babiše dostával knížecí duchod,žeby do smrti měl vystaráno...

295143

29.8.2013 9:09

Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 295143

Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE!

Ne náhodou "zdroj" PoPlyšovských prostředků pánko Babiša seděl ve Švýcarsku ve stejné budově, jako určitý "ehm finančník" pocházející z okruhu těch, které nesmíme autocensurně jmenovat.

Navíc i Martin Komárek vždy stál poblíž kosmetického překvaltovávání: posarajevská úřednická vláda po 1. pádu Prof. Big Toonnela.

Náhody se nedějí - jen podobná divadla s oprášenou a předem vytrénovanou šmírou - pro zinkající a pravicující pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky, co za Zlého Bolševíííka undergroundově a hrdinně naslouchali Kocábu.

Na rovinu: pokud pánko Babiš se stane českým Vladimirem Vladimirovichem, půjde to (KONEČNĚ) se zbídačelým Českem, obklopeným prosperujícími státy konečně od 5 k 10. Proto je pro mne pánko Babiš nej/menším zlem.

"Andrej Babiš hodnotí Vladimira Putina jako politika, který vyvedl Rusko z krize jelcinovské vlády. Rusko v tomto stabilizovaném systému podle něj představuje příležitost pro český export. Jako nebezpečí pro Evropu putinovské Rusko nevnímá s ohledem na výhodnout ekonomickou spolupráci. „Jaký by mělo smysl podřezávat slepici, která mu snáší zlatá vejce vpodobě plateb za plyn a ropu,“ konstatoval Babiš.
Kriticky naopak zhodnotil postoj oficiální české politiky vůči Moskvě s tím, že čeští politici nenavštěvují Rusko, zatímco ostatní evropští politici ano. „Že tato ociální česká politika nepomáhá rozvoji vzájemného obchodu, je snad každému rozumnému člověku jasné,“ komentoval Babiš.
(Forbes Česko, 5.4.2012)"


Na druhou stranu, křišťálového na něm je pramálo - ale kolik na kom z nás?! [smích]))

295147

29.8.2013 9:55

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 295147

jenže já nejsem rus, a to ani katolík, komunista či sebepopírající se levicující žid, takže mě se chce z těchhle kydů vytrvale podstrkovaných jako recept tak maximálně zvracet... tak se přemoudřelá strako prostě seber, táhni z prohnilého západu radit někam do velkého prosperujícího východního kolektivu, v takové číně budeš mít od zinkajícího pivního pepíka konečně klid, přestane tě iritovat i na internetu a můžeš se tam v klidu pěkně s ostatními přimknout i k tomu vysněnému lesklému vejci... [mrknutí jedním okem]

295156

29.8.2013 16:11

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295156

Tady pan moudrý se může odstěhovat do Izrahelle na základě práva na návrat. I když spíš asi zvolí USA, kde si může dávat večeře za tisíce dolarů, které potom vyhodí do popelnice uspokojen tím, že se přitom může dívat na vychrtlé chudáky potácející se na chodnících bankrotujících USA , jak tu onehdy pyšně napsal...

295197

30.8.2013 11:49

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 295156

Mně je úplně putýnka, jak se Ty cítíš nebo necítíš.
Pro mne je důležité, jak bude svět vypadat za rok, za měsíc, za týden nebo za hodinu. A podle toho si ladit moje plány a program - a samozřejmě i projekty.
Kdo vsadil na "prapor s hvězdy a pruhami" či na popěvky Kocáby, nestačí plakat nad výdělkem.
To, co Ty tupě posuzuješ jako nějaké "rady", je jen lakmusovým papírkem, kterým si ověřuji, zda je moje vidění světa (a věcí z toho vyplývajících a budoucích) blíže k realitě. Nebo zda jsem vedle jak ta jedle.
Že ty kvílíš bolestí, protože čím dál více Kozáků napájí své oře pod Vyšehradem, je jen pro mne příjemným a radostným zjištěním!
Čím více rykotu a plakotu zinkajících pivních Pepíků a lídlujících Mařen/ek, tím více jistoty, že jde vše správným směrem - a od 5 k 10
[smích] [vyplazený jazyk] [velký smích] [cool]

295262

30.8.2013 13:45

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 295262

....když ne Babiš, tak kdo? Souhlasím s Moudrostakem s výhradou, že Babiš patří spíš do lavice k Baťovi. Sleduju jeho aktivity - na rozdíl od mnoha dalších. On vidí zkrátka trochu dál než za svojí peněženku. Že musel začíst s cizím kapitálem - tak je to ve světě nastavené.
Málokdo si asi uvědomuje, že každá jiná cesta - včetně rétorika Okamury k větší změně nepovede. Hraje se o teprve střední figurky (Rath, Nečas..). Velký Vašek čeká za bukem, jestli Sýrii Amíci kousnou - a přežijí. Pokud ne - a je to možné, tak se s Babišem a dalšími, kdo nejedou v "kamarádšoftu", dočkáme změn k lepšímu. Rozeznat slušného člověka od nenažrance se teprve učíme..., podle mě je Babiš na té správné straně plotu. A na lajdáky a blbce přísnost musí být, s tím nic nenaděláme...

295266

30.8.2013 14:41

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 295266

No, myslím, že se tvůj stav velice rychle zhoršuje. Oslavovat STBáka Babiše, jehož papínek byl diplomat a tedy prověřený člen strany, to může jen někdo, kdo nemá všech pět pohromadě. Myslíš, že by Babiš zdanil práci strojů a další ze tvých ideálů? A opravdu si myslíš, že zbohatnul jen tak, jako řadový ovčan? Ne proto, že měl strategické info od papínka a jeho soudruhů v STB?

Ale co se divím, už jsi tu oslavoval jinší figury - Bobošíkovou a spol. Samé prověřené kádry.

295269

30.8.2013 15:01

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

slak 77.?.?.?

Reakce na 295269

Tak jednou už jsem to psal, proč mi okamůra safra připomíná obamamůru? Babiš mi připomíná strojenou lidovostí kterou k jednotlivcům patrně nemá, zvlášt k zaměstnancům určitou past na hlupáky zájmovou choreografii a ve spojení se zmíněným na false flag nebo jak se to voslí a zase si lidé demokratůrně projebou své zájmy, nikoliv cílové zájmy tlučhubujících skupin s vystavenými šperky na svůj prospěch. [mrknutí jedním okem]

295271

30.8.2013 20:21

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 295269

..vopičáku, to máš těžký. Nepoznáš už, že ti zkameněl mozek. Lidi se na rozdíl od vopic vyvíjejí - někteří k lepšímu, jiní k horšímu.
Strategické info bez odpovídajícího mozku nic nezmůže. Na rozdíl od tebe Babiš není ovčan. Každý máme v sobě kus dobrého a kus špatného. Tak je na čase trochu vyměnit figury. Za ty, které nemají jen švindlfirmy s akciemi na doručitele....

295283

31.8.2013 13:14

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 295283

>Na rozdíl od tebe Babiš není ovčan
to protože se snaží vyvolávat dojem o tlusté peněžence, na které mu nesejde? kdo na to může skočit? (kromě moudrostraka)
já bych se spíš ptal, co za člověka se může obklopovat vyloženýma hňupama
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/komarek-...
jen tak dál a ujo bábiš bude rád za 3%, možná by měl těm svým najatým žvanilům dopouručit, aby raději drželi hubu a zbytečně si svou imbecilitou v terénu neubližovali, to potom možná má šanci posbírat i 5% volících múdrostraků [mrknutí jedním okem]

295317

5.9.2013 12:08

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

moucha 178.?.?.?

Reakce na 295266

Sorry janko, ale ohledně pana Babiše jsi vedle jak ta jedle. Škodná. Nemám to slovo rád, ale tomuhle megasráčovi říkám ne. [smích]

295607

30.8.2013 14:18

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 295262

>Čím více rykotu a plakotu zinkajících pivních Pepíků a lídlujících Mařen/ek, tím více jistoty, že jde vše správným směrem - a od 5 k 10 [smích] [vyplazený jazyk] [velký smích] [cool]
jen doplním "a ktomu pláči dopomáhej babiš" [mrknutí jedním okem]
tenhle tvůj postoj je mi jasný ještě od dob, cos tu byl oslavován vykolejenými cvoky jako nepostradatelný iventář...
ale musím tě zklamat, dle mého odhadu laického pivního pepíka babiš s to svojí skvadrou bude celkem jistě propadák, a ostatně, i kdyby nebyl, nezmění nic, natož k lepšímu... [smích]

295267

29.8.2013 13:50

RE: Podle ovoce jejich - POZNÁTE JE:-)

fohat 194.?.?.?

Reakce na 295147

Milý Moudrostraku,po tomto pánovi jen VYPATLANEC řekne AAANO,jdu volit ANO...http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/byvaly-eurokomisar-telicka-jde-k-babisovi-do-hnuti-ano_280936.html

295185

29.8.2013 9:28

Kde je hodnota Zvědavce?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Editor by si měl konečně položit otázku, KDE je skutečná největší hodnota Zvědavce?!?

Na internetu je dnes 99% informací ZADARMO. Pokud někdo prodává informace, musí je mít skutečně EXKLUZIVNÍ a rozhodně dnes není prostor pro placený koncept, postavený jen na překladu a přejímání. V Česku vím o jednom jediném úspěšném placeném projektu. Ale ten je postaven na 24/7 osobním kontaktu s kontributory citlivých informací. Protože jen osobními a dennodenními kontakty se dají takové citlivé informace získávat a jejich zdroje ověřovat.

Největší hodnota Zvědavce ale tkví v "časových konservách". Ještě v době, kdy zinkající a lídlující Pepíci a Mařenky tančili pod praporem s hvězdy a pruhami, za ryku již necensrované Kocáby, měl Zvědavec oproti ostatnímu mainstreemu navrch. Proto by stálo za zvážení, poskytnout přispěvatelům nějaký benefit navíc.

Např. zpřístupnit cca ročního (či půlročního) Zvědavce všem. A celého od "věky věkův" jen předplatitelům. Sázejme na to horší, co je v nás. A očekávejme, že by se předplatitelé rádi pochlubili, že "na to mají" - a odkazovali by i často ve svých diskusích někam, kam by "šetřílci" či "vyčůránci" nedohlédli.

Pak by skutečně každý abonent cítil, že má za svoje peníze vyšší level komfortu, když by mu neunikaly spojitosti. Domnívám se, že několik ochotných promoterů "odkazování a vytahování" pan Editor schrastí raz dva.

Zároveň by tak Zvědavec i hlásal: Podívejte, čím jsem se odjakživa včas lišil od ostatních! Stojím za to být Vámi čten a zpětně posuzován a konfrontován! Přitom by systém uzavírání po roce či půlroce nehatil vztahy se zvědavými newbies.

Hledejme tedy pro Zvědavec a jeho Elite Class Unique Selling Proposition! A zapomeňme na srdceryvné opakované apely jen na to dobré, co je v nás[pláč]

295149

29.8.2013 9:52

RE: Kde je hodnota Zvědavce?

Hlupák 195.?.?.?

Reakce na 295149

Hodnota Zvědavce je v tom, že píše to o čom sa MASOVO hovorí v Českej aj Slovenskej spoločnosti ale nikde sa o tom systematicky nepíše. Žiaľ úplne rovnaký stav ako za komunizmu. A že sa inde dá nájsť tieto informácie a skôr? No ale tu sú sústredené a pokope čo šetrí čas (a zároveň umožňuje čitateľov manipulovať ak by sa chcelo...) a človek aspoň vidí, že jemu aj jeho geografickému okoliu už úplne nejebe a že sú aj iní čo takto vidia veci - pričom s X vecami na zvedavcovi vôbec nesúhlasým napr. homofóbia mi je na smiech lebo na rozdiel od väčšiny prispievajúcich som v pravidelnom kontakte s homosexuálmi od vysokej školy (napr. môj právnik je buzna a chudák to tají a pritom to všetci vieme 20 rokov a je mi ho ľúto má takú výhovorkovú frajerku ako zo zlého filmu...slušný človek to je totiž len má strach) a nikdy som s nimi nemal ale žiadny problém dal som jasne najavo, že som na baby a hotovo - 22 rokov no problem (predtým som nepoznal žiadného buznu).

295154

30.8.2013 11:32

RE: Kde je hodnota Zvědavce?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 295154

Vážený pane Hlupáku, to tak úplně pravda už dávno není. že by byl Zvědavec a jeho hodnota "...Zvědavce je v tom, že píše to o čom sa MASOVO hovorí v Českej aj Slovenskej spoločnosti ale nikde sa o tom systematicky nepíše. ...", jak tvrdíte.

Zvědavec byl URČITĚ jedním z prvních, ale dnes už DÁÁÁVNO není jediným.

Zkuste se podívat např. zde: http://www.inespravy.sk/ . Je to přehled (...Iné správy vznikli ako reakcia na jednostranne zamerané spravodajstvo médií hlavného prúdu...) na doméně registrované na Slovensku. A je tam odkazů a sumářů - tradičně v češtině 60-75% a zbytek slovensky, přehršel.

A v tomto prostředí záplavy nemaistreemových a přitom akurátních webzinů má pan Editor uspět komerčně?

295261

30.8.2013 12:42

RE: Kde je hodnota Zvědavce?

Hlupák 217.?.?.?

Reakce na 295261

Dík za odkaz, doteraz som nepoznal. Renomé ako Zvedavec ale určite nemá... čo samozrejme nič nehovorí o kvalite jedného alebo druhého webu.

295264

1.9.2013 11:27

RE: Kde je hodnota Zvědavce?

Abc 80.?.?.?

Reakce na 295264

Mlčanie (počúva 100000 - slovom stotisíc - ľudí denne, dá sa bežne naladiť v každom rádiu na Slovensku):
http://www.radioviva.sk/vysielanie/rubriky-a-relac...

Zem a vek (viac ako 4000 predplatiteľov - predplatné aj do ČR, dá sa kúpiť v novinových stánkoch - obvykle vypredané):
http://www.zemavek.sk/

Slobodný vysielač (hrubý odhad 10000 návštevníkov denne):
http://www.slobodnyvysielac.sk/

Kvalitná je hlavne relácia Informačná vojna:
http://www.slobodnyvysielac.sk/informacna-vojna/m5...


Takže vytiahnite hlavu z piesku a trochu sa poobzerajte okolo seba. Možno budete prekvapený, čo všetko sa okolo vás deje.

295345

1.9.2013 15:25

RE: Kde je hodnota Zvědavce?

Abc 80.?.?.?

Reakce na 295345

Kniha Mlčanie (prepis rozhlasových relácií, pozrite si hodnotenia čitateľov):
http://www.martinus.sk/?uItem=140514
http://www.martinus.cz/?uItem=140514 (objednávky do ČR)

Kniha Mlčanie získala slušné 9. miesto v ankete Kniha roka 2012:
http://www.martinus.sk/kniharoka/

Kniha Mlčanie je 11. najpredávanejšia kniha kníhkupectva Martinus:
http://www.martinus.sk/knihy/najpredavanejsie/


O stiahnutie knihy z kníhkupectiev boli vyvíjané viac menej úspešné snahy. Napríklad kníhkupectvo Artforum knihu stiahlo, niektoré iné kníhkupectvá tlaku odolali.

295351

29.8.2013 9:53

RE: Kde je hodnota Zvědavce?

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295149

Absolutny suhlas!
Napisal som nieco podobne, zatial to nepreslo cenzurou.
(mozno ani neprejde ) [chechtot]

295155

29.8.2013 9:41

Lidi, neblbněte

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Kdyby každý čtenář poslal 100 i méně peněz, což nemůže ani pocítit, bylo by to v pohodě. Zvědavec je opravdu dobrý i ve srovnání třeba s Britskými Listy. Co to s námi je? Přesně toto si Ilumináti přejí!

295152

29.8.2013 10:08

RE: Lidi, neblbněte

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295152

Co si iluminati praju je mi ukradnute, ved je jasne ze to nedosiahnu.

Ako je pisane vyssie, je cas zacat poriadne pracovat a dat platiacim citatelom exkluzivitu.
Na 99% tunajsich sprav mi postaci sledovat rss.
Autorske clanky pre mna zacinaju mat nadych "deja vu"...uz som ich niekde cital, pripadne su pozliepane do jedneho celku z viacerych clankov...
To veru exkluzivita hodna platby nie je.
Pan Stwora by sa mal KONECNE zamysliet nad kritikou a zacat seriozne pracovat.
Plakat nad sebou samym, apelovat na nase nesputane/nezavisle myslenie....uz nestaci.
Aura disidenta vyprchala, treba zacat seriozna a naplno pracovat.
Zvlast ked uroven podobnych free stranok rapidne vzrastla.
Zredukovanie nezmyselne vysokych nakladov by mal byt prvy a verejne prezentovany krok.
Samozrejme po porade so skusenejsimi.
Samostatne (partizanske) akcie vo vlastnej rezii a s vlastnym rozumom zatial nedopadli dobre.
Vyuzite skusenosti, rozhlad a ochotu pomoct od citatelskej zakladne.
Sam na to viditelne nemate.

Prajem Vam vela zdraveho rozumu pri rozhodovani (a co nejmenej neopodstatnene velkeho ega).

295157

29.8.2013 10:09

RE: Lidi, neblbněte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 295152

>Přesně toto si Ilumináti přejí!
[chechtot]
ale buhužel k nám iluminátům se zatím o tomto webzinu nic moc nedoneslo, natož abychom tušili, že tak strádá na platební neschopnost čitatelů...
podívej, milane, třeba by stačilo jen se zmínit a pěkně poprosit, a my bychom určitě rádi něco poslali, bylo by nám líto, kdyby zanikla taková pěkná zpovědnice [velký smích]

295158

29.8.2013 10:38

RE: Lidi, neblbněte

fohat 194.?.?.?

Reakce na 295152

Kudláček a jeho Český deník,potom týdeník,pak šel do kopru....nebot bojkot deníku od reklamním agentur měl fatální dopad.A pročpak se to stalo.?..Kudláček zveřejnil na titulní straně palcovými titulky..bylo to tam skoro pul roku .MILION KORUN dám tomu,kdo zlikviduje Václava Klause..A deník podporoval při volbách 1996 nějakou pravicovou DEU,co CHTĚLA vymahatelnost práva....Ovšem selektivní myšlení ovčanu NEDOSÁHNE ani na Klausovu amnestii......nečekat tudíž při volbách nějaké změny..a ZVĚDAVEC na tupost nevědomých zřejmě dojede..

295160

29.8.2013 12:26

RE: Lidi, neblbněte

osa x 193.?.?.?

Reakce na 295152

Končím sám za sebe s texty do diskuze, [zahanbení] , abych neparazitoval, neboť už peníze posílat nebudu, lze vyjmenovat 100+1 kritik na Zvědavce, ale to není potřeba, napíšu pouze proč končím za sebe : nevidím důvod podílet se na financování propagace čím dál častějších komunistických bludů. Propaganda zvítězila, stejně hloupá jako ta , proti které údajně tento web existuje. Přeji všem, koho to ještě baví, veselou mysl a stále dobrou náladu. [cool]

295177

29.8.2013 16:14

RE: Lidi, neblbněte

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295177

Konečně jsi napsal za ta léta taky něco rozumného (první část věty). Takže dej fotce vůdce, co máš na nočním stolku, velkýho hudlana a zkus to dodržet.

295198

29.8.2013 14:23

RE: Lidi, neblbněte

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295152

>Přesně toto si Ilumináti přejí!

Jojo, je to jejich hlavní agenda, Zvědavec je poslední překážkou jejich světovlády. [chechtot]

Osobně bych zkusil umístit nejaký banner. [chechtot]

295189

29.8.2013 9:42

mno...

podnikajici 89.?.?.?

Nechci byt zly, ale tohle proste ukazuje na podnikatelskou neschopnost p. Stwory. Omila tu jeden a ten samy problem porad dokola, ale nova reseni neprinasi. Je to proste akorat o thinking-outside-of-the-box. A ne trvat na modelu, ktery proste ne-fun-gu-je.

295153

29.8.2013 10:21

je to len pár pív

Krokotnak 90.?.?.?

Práve som učinil, čo som považoval za správne. Dnes večer si odpustím pár pív a zajtra si prečítam zvedavca [smích]

295159

29.8.2013 10:57

Nedejme se.

sao sao (zavináč) volny (tečka) cz 131.?.?.?

Vladimíre, máte tam ode mne 1000.-
Snad to nebude marné.
V.

295161

29.8.2013 11:14

co konkretne stoji 25.000 Kc / 1000 Euro na prevadzke Zvedavca?

me 62.?.?.?

25.000 Kc / 1000 Euro je podla mojho skromneho nazoru dost na zaplatenie hostingu + FULL time prijem pre jednu osobu. prispiet - v pohode, ale nebolo by od veci uverejnit clanok s podrobnym rozpisom prevadzkovych nakladov www.zvedavec.org

295163

29.8.2013 11:22

?

Andrea 85.?.?.?

Mně se Zvědavec líbí, takže to neberte jako útok, ale kladu si otázku, na co potřebujete vůbec peníze. Kladla jsem si stejnou otázku u Osudu a stále to nechápu. Mám totiž svoje vlastní webovky, za které neplatím nic (dnes je možné si kdekoliv vytvořit webovky zdarma). Za adresu na své další webovky (firemní) platím asi 150,- Kč ročně. Články jiných autorů si překládám sama a články, které píšu sama, mě nic nestojí. Zařazení stránek do seznamu www.pravednes.cz taky nic nestojí. Samozřejmě to není moje povolání, články píšu a překládám ve svém volném čase, ale ani přece nemůžu po druhých chtít, aby mi financovali mého koníčka, takže na co je třeba těch 10 tisíc? Ne, že bych vám to nepřála, ale fakt mě to zajímá. Eva

295166

29.8.2013 11:29

Zdravím

Duanitta 194.?.?.?

Pokračuji 500/půl roku ... ale ruku na srdce, je tu málo článků. A hodně jich je opakujících se, furt dokola. Nemít přístup jinde, nevěděla bych nic moc o současnosti. Podporuji tedy nutně i jinde, leze to do peněz.

295169

29.8.2013 13:35

RE: Zdravím

kalik 193.?.?.?

Reakce na 295169

Souhlasím, zajímavých článků je zde méně a méně. Asi je to dáno i tím, jak kdo zde dlouho je a zda-li se již neposunul někam jinam co se zaměření pozornosti týče. Dřív jsem tu trávil čtením dost času, dnes už jen nakukuju a jednotlivé zajímavé články přečtu. Většinu však jen přečtu nadpis, případně proskenuju. Pořád nějak nechápu, co je na tomhle webu tak drahé, pokud to tedy není myšleno jako hlavní pracovní náplň pana Stwory, ale množství a kvalita článků tomu dle mého názoru neodpovídá. Kupodivu nejzajímavější články píše sám pan Stwora, ale je jich málo.

295184

29.8.2013 11:31

Je možnosť free hostingu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Je možnosť free hostingu.
Inak tí ľudia kvôli ktorým ste mali veľké finančné straty a výdaje súdy s blbcami ak majú kúska svedomia mali by Vám peniaze vrátiť na účet.
Môžu aj anonymne. Alebo aspoň by Vám mali dať rady a pomoc ak sú skutočne duchovne zameraní.

295170

29.8.2013 12:23

diky za pripominku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

dneska posilam cca pulku

295176

29.8.2013 12:46

Maly tip...

Anachronos 178.?.?.?

Ak tuto nelichotivu situaciu Zvedavec nejako prezije, tak mam jeden psychologicky trik - pokial nie je velmi zlozite naprogramovat ten graficky ukazovatel vyberu Sazky na Zvedavce, tak by pomohol este jeden ukazovatel pod nim, ktory by ukazoval, kolko percent z aktualneho mesiaca uz uplynulo. V takom pripade by stacil jeden rychly pohlad a clovek by hned videl, ci je aktualny vyber v predstihu, alebo kruto zaostava... [zmaten]

295180

29.8.2013 12:48

TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

Bystřičan Antonín sen. 188.?.?.?

Snažím se získávat co nejkomplexnější obraz o uspořádání světa a jeho aktuálním vývoji. Zvědavec je pro mě důležitým a každodenním zdrojem. Z mého subjektivního hlediska kvalitním a v české jazykové provenienci jedinečným. A nejde výhradně o překlady a komentáře pana Stwory, ale často o články externích přispěvatelů zhusta velmi dobré formy a obsahu.
Nemohu si ovšem dovolit tisícikorunová lepení nevyřešeného modu pro financování nákladů provozu. asi stejně, jako většina dalších čtenářů. Docela se podivuji, že tento mecenášský princip tak dlouho fungoval.
Předpokládám - a je škoda , že počítadlo přístupů není zveřejněno - že web má značně širokou klientelu, pro které je cenným a ocenitelným zdrojem. Dost možná, že by stačilo 50 Kč měsíčně - a není problém pro nikoho zadat trvalé příkazy - zajištění provozu by bylo v pohodě. A jsem přesvědčen, že pořád by mohlo jít o dobrovolný příspěvek, aby si Zvědavce mohl otevřít i neabonent a poučit se nebo získat zájem.
Zkusil bych - na úvodní stránku umístit trvale v tomto duchu zformulovanou informaci ž že toto je preferovaná forma financování webu a jsem přesvědčen že by fungovala. Tímto stylem funguje křesťanské radio PROGLAS, a to je z hlediska finančního rámce pro zajištění provozu trochu jiný level. Dobrovolní přispěvatelé tam jsou členy KLUBU - a rádio si pustí i neabonenti.

295181

29.8.2013 16:18

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295181

>Tímto stylem funguje křesťanské radio PROGLAS

No však, křesťani jsou oddáni šíření své propagandy opravdu celým srdcem, protože vědí, že to, co dají teď, po smrti jim bude vráceno i s pěkným úrokem. No a třeba jim něco kápne i z těch "restitucí", nebo aspoň jejich vedoucím...

295199

29.8.2013 16:37

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295181

Rezim financovania Zvedavca je totalne na hlavu!

Kto a kde videl dobrovolne financovanie s vopred urcenym POVINNYM vyberom?
POVINNY je preto, lebo ked sa nevyberie, tak sa zavrie.
Tak do p-cka, aky to mate vlastne system?
(nie, kombinovany neexistuje, to je len Vas vymysel...nefungujuci)

V case pisania tohto prispevku som videl na pocitadle 2300 navstevnikov.
Ale fakt neviem ci to boli jedinecni ludia s roznymi IP-ckami, alebo kumulovane navstevy, teda zapocitane viacnasobne navstevy jedneho cloveka?
Pan Stwora, je nacase prerobit ten Vas velmi slaby biznismodel!
Na vyzbieranie tej sumy potrebujete cca 500 registrovanych 50KC/mesacne STABILNE PLATIACICH ludi.
500 ludi nie je vela a ani 50KC/mesiac.

Co im mienite ponuknut za stabilne platby?
Bude to sxkluzivita a expresnost novych sprav?
Preco nie?
Bude to znamenat spristupnenie clankov pre neplatiacich citatelov az po tyzdni po ich publikacii?(dovtedy len nadpis na navnadenie k predplatnemu)
Fajn, som za.

Ale to vsetko je na Vas!
Keby som to robil ja, tak nasledujuci mesiac prerobim biznis model, intenzivne diskutujem s citatelmi, pytam sa na ich nazory, postrehy, rady (to vy tak nerad) a vytvorim z toho perfektne fungujucu stranku.

Co Vam brani urobit anketu kolko ludi by bolo ochotnych platit mesacne malu sumu, ake maju predstavy o fungovani...?
Ked to vychadza pri pocte 500 platiacich 50KC/mes. tak pri pocte 600, 700.... by to bolo menej/mes.
Cim mensie platby, tym viac predplatitelov a menej starosti.
Moznosti je samozrejme viac, ale doteraz som nevidel ani naznak snahy z Vasej strany nieco riesit, VYRIESIT a zacat.
Len plakanie.

Mat Vase "meno" tak by som ten mesiac potiahol aj zadara a konecne to poriadne rozbehol.
Doteraz to bol a stale je len amaterizmus fungujuci zo 70% na zotrvacnosti a nostalgii a 30% na kvalite.
Je nacase to otocit!
Je to "One man show" a preto je to tazsie.
Zvlast ked si one man mysli ze vie viac ako vsetci okolo.
Skoda.
Dufam ze to tak neskonci a zamyslite sa nad sebou.
Uz aj kvoli Vam....

Rad si precitam Vase clanky, ale len preto Vas falosne lutovat nebudem!
Prave pre tu priazen Vam nadavam, lebo chcem aby ste sa konecne rozbehli, zamysleli nad buducnostou a robili to ako profik.
Lutovanie je pre chudakov, nie pre Vas.
Kurva...Stworo mysli uz konecne!
(ked to nevies, spytaj sa, radi pomozeme)

295205

29.8.2013 17:10

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

ing. Antonín Bystřičan 188.?.?.?

Reakce na 295205

Naše názory je zbytečné rozporovat - já si jen myslím. že morální profil čtenáře zvědavce je natolik konzolidovaný, že žádost o pravidelný příspěvek 50 kč na bázi dobrovolnosti by fungoval - a byl by i - netřeba to zakrývat - ziskový. Také si myslím, že o trochu víc péče a bylo by to - s dosavadním renomé tohoto webu na startovací čáře - na standardní bysbys.

295211

29.8.2013 18:58

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 295211

Jsem ochoten nastavit trvalý příkaz na 50 Kč, pokud tak učiní větší počet lidí, aby to mělo smysl. Nechci to nijak jinak podmiňovat a proto napíšu jen přání, že bych byl rád za vícero různorodějších článků, kvalitnějších, vícero článků pana Stwory. Zdá se mi, že je to tu poslední dobou trochu mdlé. Moc toho tady zajímavého za ten měsíc není, je to pořád tak trochu dokola, pořád víceméně totéž. [pláč]

295219

30.8.2013 5:46

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

drezna 88.?.?.?

Reakce na 295205

Dobré připomínky, které jistě stojí za zvážení pane Stworo!

295243

30.8.2013 8:11

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 295205

Dobre si to napisal. Podobných rad se tu vždy objeví desítky po každém podobném příspěvku již nejméně 10 let. Vše vyzkoušeno až do téměř definitivního chcípnutí Zvědavce.

>Keby som to robil ja, tak nasledujuci mesiac prerobim biznis model, intenzivne diskutujem s citatelmi, pytam sa na ich nazory, postrehy, rady (to vy tak nerad) a vytvorim z toho perfektne fungujucu stranku.

Můžeš začít. kolik už tu bylo inteligentů, kteří nabízeli totéž? Tak to kua rob!

Jo, věta, kdybych to dělal já, tak bych to dělal takhle, tu říká každý snaživec, jestli znáš tu písničku od Pražského výběru?

Znal jsem jednoho takovýho chlápka
Co moudrosti moc nepobral
A studu ani kapka a lhal
A přesně jak se říká
Rozum mdlý vůle chabá
Ale touha po novotách veliká

Tak ten pán se o vše nové velmi interesoval
A nebyl to jen pán
Z pána jen klobouk měl
A nemyslel to snad ani zle - starosta
Však bohužel, na co šáh
Tam sto let tráva nerostla

Ten si to krásně zavařil
Nikdo ho neměl rád
Kdyby se tolik nesnažil, akorát

A čím víc se snažil pomáhat
Tím víc ten chudák škodil
A když mu to někdo naznačil
Tak hrách jen na zeď hodil
A ještě jednu vlastnost měl
Že byl splachovací
Jedněmi dveřmi ho vykážou
Už druhými se vrací

295247

30.8.2013 9:36

RE: TOHLE ASI OPRAVDU NENÍ NEJŠŤASTNĚJŠÍ REŽIM FINANCOVÁNÍ

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295247

To hestroy.
Podobne rady tu vzdy boli a aj budu.
A co z toho?
Kolko z nich si Stwora vzal k srdcu a nieco zmenil?
Zatial ani jednu!
Seka vseveduceho genia a evidentne mu to nefunguje.
Je totalne neschopny obchodnik a nedokaze si to priznat!
Ked sa tu objavi kritika na jeho neschopnost a partizansky amaterizmus, tak sa tu objavi daky "obhajca chudoby" ako ty a pomasti mu ego.
Takze sa opat nic neudeje.
Robis mu medvediu sluzbu!
Ked zanikne uplne, tak to bude jedine jeho vina a vina jeho nekritickych obhajcov, nie vina citatelov!
Je to jednoducho tak a nicim to nevyvratis.

A k tomuto:
"Můžeš začít. kolik už tu bylo inteligentů, kteří nabízeli totéž? Tak to kua rob!"

Ako vies ze som nieco take neurobil a ze v tom nepokracujem?
Stranka pre ktrou som to zacal robit mala pred mojim vstupom 100-400 unikatnych navstevnikov denne v case vysielania serialu.
Musela na svoju cinnost prosit o dary citatelov.
Po mojom nastupe je navstevnost 800-1000 denne v case vysielacej prestavky.
Pocas vysielania je to 1800-2500 unikatnych navstevnikov denne.
Na svoju cinnost si zarobi sama a je v miernom zisku.
To aby si bol v obraze.
Za mna hovoria cisla a fakty, za teba len nicim nepodlozene dohady.
Tie som dosiahol poctivou a neustalou pracou, nie kecmi o tom, ako sa to neda.
Tak isto som dal na rady a navrhy citatelov, mixnute mojimi napadmi.
A ono to funguje!
Vies mi zdovodnit, preco by to nemalo fungovat tu?!

Toto mozes poslat akurat tomu, ktoreho tak nekriticky a hlupo obhajujes.

"Tak to kua rob! Rozum mdlý vůle chabá
Ale touha po novotách veliká"

Na jednej strane by chcel zarabat a na druhej strane nic extra neponuka.
Nehnevaj sa, tak to jednoducho nefunguje.

Vies co je na celej tejto debate najzabavnejsie?
Ze Stwora sa neodvazil diskutovat, zahral "mrtvyho brouka" a caka ze sa za neho pobije zastup vernych.
Velmi zla taktika.
Zvlast ked ti verni nemaju ani jeden slusny argument na udrzanie momentalneho, chabeho stavu stranky a totalne nezmyselneho systemu financovania.
Ja som dal aspon navrhy.
Co si dal ty...okrem kecov?

Ak by si nahodou oponoval tym, ze platis, tak s tym u mna neuspejes.
Aj ja rad zaplatim....za nieco, co nikde inde nenajdem, za exkluzivitu, za autorske clanky...uplne v pohode.
Maximalne ale 50/mes. a je mi naozaj jedno ci sa najde dostatok 50/mes. platiacich ludi.
Najst ich a presvedcit ich o opodstatnenosti platby je totiz Stworova praca, nie moja a ani tvoja.

Tiez by som mohol zakoncit pesnickou.
Olympic, Ja (ja ja ja jenom ja....)

295250

29.8.2013 12:54

Poslal jsem 20 000 posledni rok

nevermind nevermind (zavináč) nevermind (tečka) com 83.?.?.?

muzu zase, ale kdo to udela taky, i kdyz naklady jsou takove jake jsou a beru to jako soucast sponsoringu.

Sam to neutahnu, ani nechci ...

Tohle neni vytka ani k ctenarum ani k panu Storowi, je to pouhe konstatovani faktu ...

295182

29.8.2013 15:26

pridana hodnota

pulsinger 195.?.?.?

Ako pise citatel niekde nado mnou, treba sa zamysliet, ako pridanu hodnotu poskytuje Zvedavec.
Ked ostatne weby mozu (na svete) fungovat bez priamej financnej podpory citatelov, nevidim seriozny dovod, preco by sa Zvedavec nemohol prisposobit. Mnoho clankov na Zvedavcovi je aj tak priamo prebratych (=prelozenych) z napr. www.globalresearch.ca (anglictinu hadam dnes ovlada takmer kazdy), rusky pohlad je sice obcas zaujimavy, originalnych clankov je vsak malo.
Osobne som prestal financne podporovat Zvedavca z jedneho hlavneho dovodu: prekazala mi pritomnost homofobne, neo-konzervativnych a bigotne orientovanych clankov, ktore odzrkadlovali skor perverznu klero-fasisticku volu fungovania spolocnosti, od, ako-inac, paranoickych nabozenskych fundamentalistov ukryvajucich sa za humanistov. Ano, aj taki citatelia sem chodia.
Napriek tomu, bola by vseobecna skoda, keby Zvedavec prestal fungovat.

295192

29.8.2013 16:09

2200

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

poslal jsem 2200, nekdo psal ze posle pulku[velký smích] a nekteri se taky hecli tka myslim ze to poficiii : ) zrovna tedka kdy se zacinaji dit ty nejvetsi svinarny by to parta chtela zabalit

295196

29.8.2013 16:23

Těm, co kritizují

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Což se také podívat na počty čtenářů u jednotlivých článků?!
Většina článků je velmi zajímavá, obsahující informace kvalifikované a jinde těžko dosažitelné.

295201

29.8.2013 17:05

RE: Těm, co kritizují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 295201

Clanky najdete vsude. Zvedavce delaji diskutujici a da se rici primerena cenzura. Nazory lidi jsou ty nejdulezitejsi.

295209

29.8.2013 17:18

RE: Těm, co kritizují

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295201

Momentalne je najdolezitejsia kritika biznismodelu pana Stworu.
Uz dlhsie je jasne ze ako biznisman a spravca stranky stoji za figu.
Prave kvoli tej neschopnosti je teraz tam kde je.
Huba mu sice ide, to je ok, ale ked nevie pocitat a zarabat prachy, to je potom bieda.

Mam pocit, ze cim viac sa mu prispieva na cinnost, tak tym menej o tom premysla a tym viac ma hlavu v oblakoch.

Stavim sa, ze ked sa teraz vyzbiera pozadujuca suma, tak sa mu ulavi a.....okamzite zabudne na podstatne veci.
No a samozrejme o mesiac/dva...ta ista story. [naštvaný]

Velmi by som si prial nemat pravdu a vidiet Stworu ako mi vytrie zrak a bude makat, mysliet, budovat.....
Pockam, mozno prekvapi.

Ak uvidim anketu co a ako dalej, bude to naznak nadeje.

295212

29.8.2013 20:16

Mě se osobně systém vybírání nelíbí,

Antiseptik 67.?.?.?

připadá mi to jako vydírání. Pokud podnikám, těžko si mohu stanovit kolik na tom vydělám, prostě nabízím službu a lidé ji buď platí a nebo ne. Pokud ne tak asi dělám něco špatně. Mnohokrát jsem na Zvědavce dal, poslední dobou ale ne, jsem penzista a nemám rád vydírání.
Myslel jsem že Zvědavec existuje hlavně proto, aby bylo kde se dozvědět co se opravdu děje a diskutovat o tom, ne proto aby měl pan Stwora živobytí. Většinu článků jsem už četl v angličtině než tu vyšly, takže diskuse je to hlavní proč sem chodím. A tu dělají čtenáři a ti mají za to platit?
Zvědavec by měl zůstat ale je třeba přemyslet jeho financování a to je na vydavateli ne na čtenářích.

295221

30.8.2013 10:45

RE: Mě se osobně systém vybírání nelíbí,

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295221

To Antiseptik.
Suhlas!

Predstavme si, ze by som mal maly obchod, kde by som pracoval sam s obcasnou vypomocou.
Ako do kazdeho obchodu, chodia mi tam pravidelne kupujuci zakaznici, ale aj ludia co si nic nekupia (obzeraci), alebo kupia len obcas, ked ich niecim naozaj kvalitnym oslovim.
Ako kazdy dobry obchodnik by som sa mal snazit kazdeho presvedcit ku kupe niecoho z mojej ponuky.
To da rozum.
ALE!!!
Na dverach by som mal oznam, ze mojim cielom je kazdy mesiac zarobit 24000Kc.
Ked ich nezarobim, tak obchod zavriem, zatiahnem rolety na vyklade az dovtedy, kym sa mi ludia neposkladaju na mojich stanovenych 24000Kc.

Povedzte, bol by som normalny?
To tazko!
V realnom svete by som velmi rychlo skrachoval, to v tom lepsom pripade.
V tom horsom by ma vzali do blazinca.

Najtrapnejsie je to Stworove mlcanie a hranie "mrtvyho brouka".
Je jasne ze mu dosli argumenty a bude to nadalej hrat na city skalnych, ich bezargumentacne obhajoby a VYHOVORKY (VYMLUVY).
Skoda, ale je to jeho volba.

295256

30.8.2013 1:18

Kolik za Zvedavce chcete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Ja bych to od vas koupil [mrknutí jedním okem]

295238

30.8.2013 7:43

Pan Stwora

Erwin 91.?.?.?

má na dveřích napsáno téměř neviditelným písmem "Měsíčně za stovku".
Buď to respektuji nebo do těch dveří nelezu. Je to jako použití pisoáru ve chvíli, kdy není hajzlbaba ve střehu.
Bože, kolik žvástů, "skvělých" rad a kritiky musím přečíst, jak a co by měl dělat. Co by měl psát a jak by měl spravovat SVÉHO Zvědavce.
A tak, milý radile, nejdříve zaplať za vstup a můžeš zde psát o tom, jak by bylo vhodné vést Zvědavce.

295245

30.8.2013 8:39

trvalý príkaz jak pro koho

ppppp 95.?.?.?

Bystričan napsal:
>a není problém pro nikoho zadat trvalé příkazy

Toto zrejme je problém pro lidi jako já, ze Slovenska.
Pokud nedám vetší sumu, kde to nezaváží, tak se mi provedení príkazu do zahraničí, který mne i s režií stojí nekde mezi 200-300Kč promítne tak, že banka sežere víc, než se dostane na místo určení. Prímý, nebo trvalý príkaz do zahraničí je vždy drobná komplikace, a duvod na otravování ze strany banky, skoro v každé se najde nekdo "aktivní". Také pár tisícovek navíc není trvale k dispozici. Jedine, že bych byl "placený" a prispíval ze svého "pletu", jak tady o mne tvrdí nekterí mí kamoši [smích]


Mne by nejméne zatížila platba pres mobil, pokud by šlo o podobne menší sumy. Sežere to procentuálne možná i víc, než ta banka, ale je to bez další režie. Jinou možnost prakticky nemám, nebo je s tím jiný druh otravy. Možná je problém v tom, že za takovou službu je treba platit, a není jistota, kolik se vysbírá, procenta a marže mobilních společností neznám.

295248

30.8.2013 20:40

RE: trvalý príkaz jak pro koho

Petr007 195.?.?.?

Reakce na 295248

Zvedavec má FIO banku a ta umožňuje převádět na bankovní účty ve směru ČR<>SR a opačně bezplatně:
http://www.fio.sk/bankove-sluzby/platobny-styk/cr-...

295284

30.8.2013 9:32

posielam prispevok...

becher 195.?.?.?

Rad prispejem a prispievam... vsetci mudry co viete co a ako tak si vytvorte vlastny web...
Bolo tu x diskusii co a ako so zvedavcom... pre nestranne fungovanie je dobrovolne prispievanie jedina zaruka dalsieho pokracovania.
Mimo to freeweby su free pokial neprekracujete traffic na stranke vopred nastaveny a mate tak kopec nezmyselnej reklamy...tento web je nestranny bez reklamy a tak zije z prispevkov.. hawgh
P. Stwora asi musite dat opakujuci argument o nakladoch a rieseniach za tie roky pre mudrcov [smích]

295249

30.8.2013 9:51

RE: posielam prispevok...

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295249

To becher.
Absolutne suhlasim s tymto.
"pre nestranne fungovanie je dobrovolne prispievanie jedina zaruka dalsieho pokracovania."

Len nechapem, co tam robi ta podmienka 24000KC?!
Ked dobrovolne, tak dobrovolne a bez podmienok!
Ked podmienka 24K, tak ju MUSI svojou pracou dokazat obhajit a presvedcit platiacich o jej opodstatnenosti!

Viete mi zdovodnit spojenie dobrovolnosti so striktnym limitom 24K?
To nie je dobrovolnost, ale vydieranie a velmi pofiderne tlacenie na city, zotrvacnost a "moralku" citatelov.

Dobrovolne bez spominaneho 24K limitu je ok, vsetko ostatne je len podvod.

Stworove odovodnenie nakladov a riesenia dokazu ohurit len neznaleho amatera.
Su to na 80% udaje vycucane z prsta.
Niektore su doslova neopodstatnene, niektore prehnane vysoke.
Internet je svina, dokazete si rychlo ziskat potrebne podklady a cenniky.
Tie Stworove jednoducho nesedia.

295252

30.8.2013 9:59

RE: posielam prispevok...

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 295249

Snad by šlo utvořit si taky zde v Čechách účet,na který můžeme přispět bez problémů,ale do zahraničí je problém...Já např.nemám žádný účet v bance,ani nevlastním jakoukoli platební kartu...
Přispěl bych rád,ale nemám jak.

295253

30.8.2013 20:44

RE: posielam prispevok...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 295253

Pane Emile, účet je v Čechách.. Asi je to málo nápadně napsáno,
doporučuji to dát do velkého červeného rámce..

2000368066/2010
a znovu
2000368066/2010

Jinak je fakt smutné, že tu není 240 osob, co by poslalo 100,- Kč měsíčně. To je hodnota jednoho obyčejného oběda, čili nic moc.
Ale nechápu, že před časem daly Britské listy taky výzvu na pomoc a snad se jim obratem sešlo přes 200 000,- tuším. To by byl námět na disertační práci, porovnat profily zdejších a tamějších čtenářů. Tady je tedy většina držgrešlů nebo těch, co zde přispívají v pracovní době a tedy nemohou přispět finančně??.. [chechtot] [chechtot] [cool]

295286

30.8.2013 21:58

RE: posielam prispevok...

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 295286

Omlouvám se a díky za upozornění.S podsvětím se nestýkám,tak mi ten kód banky byl neznámý...

295296

30.8.2013 9:46

držím palce aby zvedavec prežil čo najdlhšie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Pane Stwora treba si uvedomiť jedno, v 10.000 ročnej histórii civilizácie ešte nikto nezbohatol tým že šťal proti vetru(systému), takže držím palce aby zvedavec prežil čo najdlhšie [mrknutí jedním okem]

295251

30.8.2013 11:59

Podpora

coder 84.?.?.?

Zadávám trvalý příkaz na pravidelnou měsíční platbu. Snad se najde víc takových, kterým články a diskuze na Zvědavci za to stojí.
I přesto, že by pan Stwora možná mohl dělat něco lépe, je tím, kdo tvoří duch Zvědavce. Nikdo neumí všechno na 100%, každý má nějaké slabiny a přednosti. Tak jen abychom kvůli přílišné kritice nepřišli i o to, čeho si ceníme.
Podle mě je dobře, že je Zvědavec otevřen i neplatičům. Osvěta je jeho přední cíl a otevřenost mu výrazně zvyšuje impakt. Místo elitářství a konkurence bychom měli myslet v duchu konstruktivní spolupráce, protože právě spolupráce je důleitá pro rozvoj opravdové civilizace.

295263

30.8.2013 16:57

Jak se na to musí

Alzhajmr 85.?.?.?

Dobrý den, prosím Vás, takhle to dělat nejde, proč nemáte nikde ty banery. Jinde jim všude po stranách blikají reklamy na prášky, aby se postavil, proč Vám tu vůbec nic nebliká? Proč to nezamykáte, za klíče od záchodu se taky musí platit! Můžete přeci prodávat takový ty vouchery, a pak by se ty články samy odemykaly, to je přeci biznis. Je dobře, že tam máte aspoň ten teploměr, ale mohl by být klidně větší, a daleko největší by měly být tlačítka na zaplacení, aby je nikdo nepřehlédl. Také se divím, že tu není žádný éschop, mohl byste tam prodávat klidně trička s logem Zvědavce, a mohli bychom si ho tam každý měsíc koupit. Taky diskutéři by měli platit, chceš pustit příspěvek? Zaplať! Chceš příspěvek delší? Zaplať! Chceš se podívat do databáze? Zaplať! Doba si žádá biznismany. Mohlo by tu být více barevných obrázků a dramatických velkých nadpisů. Je jedno, co říkají, hlavně že to bude barevné a přitáhne to další zvědavce. Dole máte takový nevyužitý prostor, klidně tam můžete umístit inzerci, propagaci, sponzory, reklamu a vůbec takový ty věci okolo biznisu. To nejde nic tu nemít, ničim neblikat, nic neprodávat a nic nezamykat, to máte potom jen těch 25 000,-. A vůbec, proč už jste si neřekl 30 000,-? Taky Vám je pošlou, ještě se nestalo, že by něco neposlali, říkat si víc, to patří k biznisu, aspoň Vám o něco víc zbude do rezervy, můžete si dělat kapitál, a pak rozjet ty banery, vouchery, éschopy, inzerci, reklamy, přitahovat sponzory a vůbec celý ten biznis.

295272

30.8.2013 19:31

RE: Jak se na to musí

Parkinson 95.?.?.?

Reakce na 295272

To Alzhajmr.
Nic tu nemusi blikat, nemusia tu byt banery cez celu obrazovku, ziadne megatlacitka, ziadne tricka so zvedavcom....

Staci pouzit selsky rozum a byt v realite.
Ked niekto vyzaduje platbu, MUSI vediet robit biznis, inak sa to proste neda.
Vase "rady" tomu velmi nepomozu.
Dokonca aj ako ironia su slabe.

Pripada mi to ako naval agentov provokaterov.
Ked sa udrie na citlivu strunu a prilis sa to rozpitvava, tak zahltia diskusiu nepodstatnymi prispevkami aby pravda zmizla z oci.

295280

30.8.2013 21:35

RE: Jak se na to musí

Mám strach 37.?.?.?

Reakce na 295280

Pane Párkinsone, je vidět, že jste ještě mladý, neklidný a velmi aktivní. Zřejmě jste neměl co říci u jiných článků, ale jakmile se jedná o pomoc panu Stworovi řídit byznis, je tu hnedle od vás nejvíce příspěvků. Obdivuji vás, že už ve svém mladém věku vyděláváte desetitisíce a i já bych se od vás rád přiučil, jak na stránkách vydělávat desetitisíce, stačí jen vědět, jak na to. Možná byste si mohle založit stránky, kde byste lidem radil, jak se ten byznis dělá. Třeba byste vydělal další desetitisíce, vaši čtenáři by také vydělávali desetitisíce, mohli by se naučit, jak se ten byznis dělá, založit si svoji vlastní stránku a dál vzdělávat další, jak vydělávat měsíčně ještě mnohem více desetitisíců. Až by se to naučili všichni, tak by náš stát byl velmi bohatý a i u nás v ústavu by se dalo mnoho věcí zlepšit, zejména to rozjet ve velkém a začít vydělávat. Kolega Napoleon by se také rád zapojil, už jsem mu o vás vyprávěl.

Opravdu vám děkuji, že jste panu Stworovi poradil, jak jeho obrat zmnohonásobit, řekl jste to jasně, výstižně a ochotně. Nechápu, že se zde za těch 15 let nenašel někdo, kdo by to panu Stworovi vysvětlil. Je to sice trochu naivní starší pán, který špatně slyší, ale myslím, že si konečně nechá poradit a příští měsíc by mohl vydělat tak minimálně 70.000, tedy skoro tolik, co si vyděláváte vy tím, že spravujete nějaké stránky, které jste nám se zřejmě z vaší vrozené skromnosti neuvedl. Je to velká škoda, i to si myslím mohlo panu Stworovi překonat jeho bankrotující podnikání. Osobně si myslím, že by pan Stwora udělal nejlépe, kdyby těch mizerných 25000 svěřil každý týden vám, vy byste mu dělal manažera a tuhle směšnou sumičku mu zmnohonásonil. MOžná by bylo nejlepší, kdyby celého Zvědavce přenechal pan editor vám, už nyní jste dokázal, že se na to hodíte lépe a jste dalekofundovanější a psaní a vymýšlení nových věcí vám nedělá nejmenší problém.

Jen se velmi bojím jedné věci a to té, že jak jste správně poznamenal, hromadí se tu provokatéři, kteří se snaží čtenáře i pana editora rozptylovat a odvrátit pozornost od vašich převratných nápadů, možná za tím budou i ti ilumináti, nebo komouši, jak se správně bojí pan osa x, dej mu pámbů lehké odpočinutí. I pan Erwin, který mi onehdy vysvětlitl, že němečtí vojáci nejeli do Ruska vraždit, ale stavět vývařovny pro chudé.

Zkrátka a dobře, jednou by z vás mohl být třeba ministr financí, prezident, nebo minimálně guvernér národní banky. Je vidět, že na Slovensku umí a také rádi poradí.

P:S: Na pana Alzhajmra se nezlobte, už je to starší člověk a není tak dynamický, progresivní a úspěšný, jako vy. Ale i on si myslím, přinesl dost podnětných připomínek, třeba to bannery a různá blikátka, to si myslím by mohlo také dost pomoci.

295295

31.8.2013 10:42

RE: Jak se na to musí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 295295

ano provokateri jsou a prichazeji hlavne z opozitniho nezvedavce.org vulgo ZUMPA kde jsou nashromazdeni byvali diskuteri zvedavce. tam se raduji a glorifikuji kazdy neuspech stwory. tento vykal internetu musite navstivit.v pripade prispevku do diskuze musite jen pritakavat cca 10 vygumovanym zumparum nebot pokud budete odporovat vsichni se do vas navezou hlavne pak jadrnymi vulgarismy ben hure nebo krakatit a to je poctenicko. pokud dale odolate ocitnete se v Zumpe byste nerusili a tam si teprve poctete. cenzor a provozovatel Leho v pak treba blokne na par dnu mesicu ci rok. jsou to velmi svobodne demokraticke stranky s propagaci diktatury proletariatu. mimo zapcklych a myslenkove pomalejsich 3 jmenovanych se muzete pokochat pasquilove tvorbe Mikina. Brodanka.Tomase Marneho. a jinych zumpovniku.nic se tam nedovite ale dobre se pobavite.
takze zaverem tato banda zaostalych zoufalcu se raduje z kazdeho neuspechu ladika a ikdyz se snazi provokovat a nabouravat zvedavce zaroven se modli o jeho preziti jelikoz by pak byl smysl Nezvedavce zbytecny. on je i tak ale alespon se posmejete. apropo mozna i nekteri z nich prispivaji na zachranu aby sami mohli prezit,ze to je mozne?

295310

1.9.2013 11:11

platby cez SMS

daniel2323 82.?.?.?

Statisticky je davno jasne, ze na internete ludia oblubuju najviac mobilne platby cez Premium SMS. Ma taku moznost Zvedavec?
Pri SMS platbach 70% ide majitelovi stranky a zvysnych 30% ide prevadzkovatelovi SMS brany. 70% pri castejsich a oblubenejsich platbach je malo?
Osobne bankove prevody nemusim tak ako vacsina ludi. Ak bude moznost prispiet SMSkou tak prispejem, ak nie tak neprispejem. Jednoducha matematika - na internete drobne platby realizujem iba takymto sposobom a nemienim to menit.

Ale pozor - urcite neprispejem ak ma budete vydierat pozastavenim chodu stranky, tou hlaskou o tom kolko chyba vyzbierat.
Ta hlaska len odkazuje na vasu neschopnost viest portal so solidnou navstevnostou, pride mi to ako totalne amatersky pristup, ktorym si uspesne odhanate od dveri navstevnikov - verte ze niektori sa uz nikdy nevratia...

Cize moje rady zneju:

1. Platby aj SMSkou

2. pre neplatiacich zablokovat na par dni (napr. 3dni, na tyzden, mesiac - to je na diskusiu) nove clanky, v prekliku samotneho clanku uviest pocitadlo ktore ozrejmi kolko casu ostava do odblokovania obsahu clanku a samozrejme uviest vsetky moznosti platieb (aj SMS!). Platby nech maju rozumne 3 urovne - presne stanovene ciastky: vacsia platba zamedzi blokovanie nivych clankov a pri nich diskusiu na rok, mensia na 6 mesiacov a najmensia na mesiac.

3. Zaviedol by som aj v samotnom clanku reklamu (je to normalny sposob ziskavania prostriedkov pri vacsej navstevnosti). Ak to robi vacsina a s uspechom, preco to nerobite aj vy?

4. Osobne mi vadi aj dizajn a celkova struktura portalu ale na takuto zmenu nemate asi peniaze... Myslim ze vam to do urcitej miery blokuje prisun novych citatelov, odradza ich ten retro styl. Stabilny citatel by zmenu k lepsiemu len uvital a prisposobil sa. Otestovat efektivita zmeny dizajnu sa da jednoducho. To chceme takto vyzerat dokedy?

5. Do urcitej miery by som umoznil prispievat clankami aj citatelom - po schvaleni adminom samozrejme. Takto funguje dolezite.sk a tento portal nema problem s peniazmi - aspon som si nevsimol zeby bol niekedy vypnuty...

6. A posledna vec - hlavne zmente biznismodel kedze uz mnohokrat ste sa museli presvedcit ze nefunguje tak ako by mal...

Vela zdaru

295344

Tuto stránku navštívilo 8 546