Diskuze k článku
Virtuální peníze a virtuální finanční systém
Příspěvků 61
6.6.2013 3:08
Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Nedalo by se to napsat srozumitelneji,ze cely bankovni system je kriminalni system,obrovskym financnim podvodem,jez vytvari neexistujici penize,na nemz stoji celosvetovy kriminalni,podvodny,vydridussky,lichvarsky system nekolika mala rodin,jez takto ovladaji cely svet po strance hospodarske,aniz by stali pred zakonem za kriminalni podnikani.Ve svete na tomto kriminalnim chovani nam narostli milionove,bilionove a ted uz trilionove rodinne klany,jez maji umelou matematickou radou vic penez,nez je jako cely majetek teto planety, z hruba se vi,ze mala rodina techto nejbohatsich ovlada vice jak 70% veskerych surovin na celem svete.Mnozi clenove techto rodin,uz ani nemohou spocitat,kolik doopravdy vlastni,nebot kazdou minutou roste jejich bohatstvi a tim i jejich vliv na nas zivot,ale,nejvetsi vliv uplatnuji na politicke strany a jednotlive politiky,takze,rceni,ze neexistuje clovek na svete,ktereho by si nemohli koupit a to vsemoznymi cestami,president Wilson za kufr dolaru uznal stat Israel,jeho nasledovnik Bill Clinton je ted odmenovan,opet Israelem,pul milionovou castkou,coz je v ceskem podani"male,vsimne".Bill Clinton Half a Million from Israel-obdrzi od (JNF)Jewish National Fond v ramci 90 narozenin presidenta Shimon Persky-Peres,oslavy se budou konat,jak informuje i Haaretz.Takze ,ti vlivni se odmeni navzajem a vyplata neni v neexistujicich penezich,ale ,v tech pravych,zatimco jine lidi nechavaj platit splatky v pravych penezich v tom financnim kolotoci,nepravych,neexistujicich penezich,nadelane penezokazci-(derivater) v kompjutrech a vse v ramci zakona,pod "nosem "koupenych politiku,jez se na tom podvodu plne podili a prizivuji se take,kde se jenda.
Reseni,neni,system je dnes tak zakorenen,ze i vymenou politiku dojde k tomu,ze novy politici za kratky cas budou koupeni opet a v zaklade se nic nezmeni,pokracuje se v uz zcela zajetem systemu podvodu,svetove kriminality.
Nejvetsi a posledni problem Elity je muslimsky financni svet,kde banky neuctuji uroky,takze,lichva,zde nema misto a to je pro Elitu ten pravy zlocin,udelat penize na zaklade schopnosti naroda,je v ocich Elity ten pravy zlocin,takze Saddam Husein,az po Lincolna a Kennedyho je krvavou stopou ukazujici,kdo je tady pravym panem,jez ma svou zlodejnu plne pojistenou zkorumplovanymi politiky.Elektronicky system jen urychlil a zdokonalil tento zpusob kriminality-jez mnozi nazyvaji finance -ekonomicke podnikani,jez je vlastne jednim velkym podvodem na coz jednoho dne doplati cely svet,uz jen tim,ze banky si privlastnuji vydelek,kdezto,prodelek ma byt starosti malych stradalu,kteri jsou vystaveni okradani ze vsech stran.Postavit se na odpor tomuto,tak zvanemu, obchodu bank, hranici dnes s terrorismem,jez financni imperium podvodniku rovnez vyuzije ve svuj prospech,banka,proste zavre dvere s tim,ze jste prisli o vsechny sve uspory,jak se ukazalo v Recku a jinde,banky nikdy neschudnou,banky jsou vykradeny temi,jez s nimi disponuji.Takze veta bankere:Chci cely svet a pet procent navic, ma neco do sebe.Vymenit bezcenne penize za produktivni vysledky prace lidi je nejvetsi starosti prizivniku...Automaticky kráceno
6.6.2013 21:58
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290884
Nějak jsi zapomněl na majetek katolické církve, který je bezesporu největší na planetě. A nějak jsi také zapomněl, že církevní banky kupodivu také půjčují na úrok.
9.6.2013 1:25
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290920
Ne nezapomnel to ty si zapomnel nebo nevis ze bankeri o kterych mluvi vydaly svoje prvni prachy na tom ze sparavovaly vatikanske zlato a majetky
6.6.2013 22:35
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290884
Tohle je možné pouze v demokratické společnosti. A tak se lidem lže, že je to nejlepší, co zatím bylo vymyšleno. Ale není to pravda.
6.6.2013 23:48
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 290884
Pane Nohejle, je fajn, že taky víte o vztahu mezi prací a odměnou za ni, o tom, že bublinkové peníze vytvořené podpisem či dohodou těch, kdo svět skrze peníze kočírují - nemají odpovídající hodnotu "výsledku pracovního času".
Ale zapomněl jste, jako snad skoro všichni - na vztah mezi daněním práce lidí a NEdaněním práce strojů, které lidskou práci postupně nahrazují. Tento deficit v této době vrcholí, nedanění počtu lidí, které nahradil stroj nutně vedlo k vytváření peněz, nekrytých lidskou prací - stroj, který nahradil deset lidí vytvořil daňový dluh práce od devíti lidí - a máme tu počátek vzniku "státních dluhů".
Hoši od peněz si sice "nedávno" mysleli, že když vytvoří FED a globální tiskárnu - že se to ukormidluje.
Je třeba do hlaviček vás všech naládovat, že státní dluh je ekvivalentem vybrané daně z práce strojů - a to od doby, kdy první stroje a první nekryté půjčky vznikaly.
Tím pádem se státní dluhy změní na jistinu, kterou lze rozpustit mezi obyvatelstvo tak, jak už tady několikrát linkuji - prostřednictvím německého projektu "Základní příjem", který jsem drze doladil tak, aby si dlužníci nemysleli, že se dluhu zbaví "mávnutím křídel".
Je jen otázkou času, kdy studovaní ekonomové odloží své poučky a přijmou tuto "Occamovu břitvu" v řešení světového finančního hospodaření.
Pro ty, kdo ještě neznají nebo nechápou princip "základního příjmu - těm pomůže možná toto: http://www.nejsmeovce.cz/books/view/2.
6.6.2013 23:49
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 290926
...a když princip základního příjmu někdo nepochopí, tak ho čeká námaha s chápáním historického vztahu mezi nedaněním práce strojů a ve stejném tempu rostoucího objemu prací nekrytých = bublinkových peněz.
Jak je možné, že tak jednoduché řešení musí tak dlouhou dobu zrát. Začínám si myslet, že i tady na Zvědavci jsou jen ovečky, vykrmené myšlením matematiky, která, aby vůbec mohla fungovat - tak musela během doby vytvořit celkem osm axiomů, o kterých se zkrátka nediskutuje.
Diktatura matematiky ale platí pouze pro neživou hmotu, pro MATERIÁL. Živá hmota se řídí jiným základním axiomem, ten nesčítá dvě stejné "jednotky" (žena + muž, samice + samec), a v součtu také nevychází "dvojprvek", nýbrž třetí = nový prvek, dítě. Ono je dokladem funkce času.
..a pochopit, co je vlastně čas, to je na jiné vyprávění, na "nejsmeovcích" si ho najde, kdo hledá. Ostatní se postupně stanou "započtenou ztrátou". Mrzí mě to, ale i tady se stále melou jen fakta, která už každý myslící člověk zná. Je čas přijmout nejen jiný pohled na ekonomiku, ale i ve fyzice vás čeká leckteré překvapení.
7.6.2013 0:18
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290927
Určitě to tak je, ale jednooký ke světě slepých se nestane králem. Ba naopak je označen za strůjce problémů které by neznali, když jim nahrazuje oči co vidět rozhodně nechtějí. A tak se žije postaru dokud to neskončí fiaskem, ten co to pro ně myslel dobře může být ududkován a tedy v knize knih kterou nemusím a zcela neznám je to o ježíši.
7.6.2013 5:09
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 290926
Ten stroj vyrobili lide,z jejich prijmu za odvedenou praci,zaplatili dane,ten,kdo ty stroje kupoval, tady v Australii plati GST,opet dane, v praxi na vsechno co se kouknete je nekolikrate zdanene,dokonce nekde vypocetli,ze z jednoho dolaru prijmu,zaplatite vic jak 80 centu.Druhou veci je distribuce zbozi na ktere se od rukou farmare az na pult v obchode prizivi neumerne mnozstvi lidi neproduktivnich,ale, byrokraticky silnych natolik,ze na framare pomalu nic nezbude.Meli jsme protest farmaru,kteri lili mleko na zem,protoze stalo min nez mineralni voda,proste,zivotoschopnost je poddolovana neumernym administrativni armadou velmi dobre placenych lidi.
Vzpomenme na pad banek v USA,kde za pomoci vlady, banky dostaly zachranu od danovych poplatniku a vysledek byl ten,ze ve zkrachovalych bankach si reditele psali milionove odmeny,az musel Obama zakrocit,ale v pozadi se opet kseftovalo s penezi danovych polatniku do kapes prilis hladovych vydriduchu.
Nakonec posudte toto:The Financial Stability Board has estimated that total global shadow-banking assets in 2011 amounted to $67 trillion, with the US accounting for $23 trillion, the eurozone for $22 trillion, and the United Kingdom for $9 trillion. Chinese shadow banking totals only about $2.2 trillion.
Read more at http://www.project-syndicate.org/commentary/the-risk-profile-of-chinese-shadow-banking-by-andrew-sheng-and-geng-xiao#mjXi0IwRZxuxYq31.99
Takze i ty stroje odvedou praci,ale,jakou praci odvede reditel "zkrachovale banky" kteremu je nabidnut odchod se zlatym potresenim rukou v hodnote 33 milionu,jako odstupne z brzkeho ukonceni smlouvy na 10 roku,plus,procenta z cennych papiru a on muze nastoupit jinde do zamestnani,stejneho typu,nemot ma financni zkusenosti a je mu teprva 32 roku,k predcasnemu duchodu,na ktery ma pravo,kde jinde najdete takove zlate koryto,jez by uzivilo 10 milionu nezamestnanych.Nakonec vime ,ze pod plastikem emancipace,obsadily zeny mista muzu za mensi penize,jako ted emigranti delaji za min,a vyroba se prevadi do zahranici za levnejsi pracovni silu a dame jim opet obsluhovat stroje,jez delaji opet jakoby nezamestnanost.Kompjutry mely nahradit mnoho byrokratu,pravdou je,ze po kompjutrech byrokracie pribylo,jako nikdy drive, zde,stroje-kompjutry pridaly praci,nez ubraly.Nase nova generace je vychovavana k praci v kancelari jakehokoliv druhu,nikdo nechce byt remeslnikem,kdyz nemusi,deti veri ,ze mleko vyrabi kompjutr,jako vsechno ostatni.Prerusit dodavku proudu k umrtveni kompjutru je doslova katastrofou s billionovymi ztratami v dolarech,ackoliv cely system je neproduktivni a "skody" jsou nahrazeny produktivitou,produktivnich lidi a tady je ten zakopany pes,tak,jak na Islandu,kde doslo k tomu,ze banky chtely zaplatit jejich "obchodni" ztraty,ale ,banky se nedely se zakazniky o uspechy-vydelky.
Take,se dnes,nic z Islandu v mediich nedozvite.
7.6.2013 10:42
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 290932
Pane Nohejle, popisujete stav z pozice výkonu, já píšu o filosofii danění. Zdrojem (pro většinu lidí) existujících státních dluhů je v principu rozdíl ve výkonnosti stroje a člověka, kdy stroj nahradí víc než jednoho člověka. Nemusím snad jít do detailu, ale nákup stroje není zdaněním PRÁCE toho stroje, dluh vzniká úměrně k tomu, kolik "nezdaněných lidí" takový stroj nahradí.
..o Islandu si najde informace, kdo hledá. Ale myslet a jednat musí už každý z nás sám.
7.6.2013 12:45
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290926
Oho, mily Janko, drsna slova. A jak zvlastni od Tebe cist takova horka sdeleni. Jako bys z vysin duchovnich propadl rovnou do pekel. Povez co Te tak rozlitilo? To je snad poprve co z Tebe slysim mluvit hnev. A je to vyhra?
Upozornuju Te, ze dluznici jsme tu vsichni a tak tva krasna uprava se stane bicem opet a znovu pro vsechny. Nebot byt dluznikem je zamerem soucasneho financniho systemu. Tez nesplatitelnost tech dluhu. A jak psychopati veskrze skvele ovladaji pouziti techniky postaveni svedomi cloveka proti jemu samotnemu, tak u vetsiny nepsychopatu pocit zadluzeni ukova jeho neviditelny okov k noze vecneho otroka neb, jak ze systemu vyplyva, dluhy jsou nesplatitelne.
Jiz dnes je vetsina lidi prikovana k systemu prace pro nekoho, nebot jiz ted zije na dluh a pritom zadnou pujcku nevzal. Musi zaplatit sobe potravu a ubytovani a vodu a casem asi i vzduch. To jsou ale preci zakladni veci na ktere mame narok.
Misto Tveho zakladniho prijmu ja hlasam zakladni pudu.
A nezapomente, kdyz mluvite o praci a odmene za ni, kdo vetsinou tu odmenu urcuje a jakym zpusobem. Jak chcete projit svetem, kde od malicka ucime se potlacovat nase osobni potreby na ukor povinnosti a nikdo nam uz nevysvetli, ze ony povinnosti jsou zdrojem splneni potreb jinych ovsem samozrejme na ukor tech nasich!!!
7.6.2013 17:46
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 290943
Ondrasshi, je tu velký rozdíl v pozici Tvé a mojí. V rovnováze množin mezi tím, co dělám pro sebe a pro někoho nade mnou jsem v pozici toho, kdo nad sebou má jen ty, které má rád.
Vydělávat lze jako zaměstnanec nebo jako živnostník. Vymysli si svůj projekt tak, aby tě uživil v prostředí, které máš k dispozici. Pak můžeme v téhle debatě pokračovat.
8.6.2013 8:48
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
A.Bednář podnety (zavináč) podnety (tečka) cz 193.?.?.?
Reakce na 290952
Vaše doporučení: "Vymysli si svůj projekt tak, aby tě uživil v prostředí, které máš k dispozici" by bylo třeba upravit. Navrhuji: "Vymysli a realizuj společnosti prospěšný projekt tak, aby tě uživil, a to v prostředí, které máš k dispozici. Pak můžeme v téhle debatě pokračovat.
Jinak si někdo vymyslí další úřad či banku anebo soukromou armádu
I zde však může nastat problém. Já např. vymyslel projekt http"//www.podnety.cz/mapa . Téměř každý je přesvědčen o jeho společenské propěšnosti, ale možná mne přivede na mizinu
8.6.2013 19:53
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290963
Souhlas, mužu jen doložit, že pred nekdy pred válkou, dá se dohledat, kdy presne byla práve "společenská prospešnost" a funkčnost základní podmínkou udelení patentu.
Ten link mi nejak nechtel fungovat.
Od jisté doby to povinnost není, a plagiáty se množí jako špatné houby po "špatném" dešti.
Jak čtu i kolem v diskusi, porád se mluví o jakémsi "výdelku", ale společenský prospech dané práce nikdo nereší, bodejť by rešil, když by se mohlo ukázat, kam vlastne tečou peníze.
Nestačí "vydelávat" a není práce jako práce. Není ani jedno, pro kterou stranu pomáhám vyrábet zbrane. Dneska se za práci považuje všechno, pri čem se vydelává. Melo by to být naopak, vydelek by mel být pridelený za práci, na kterou existuje společensky overitelná objednávka. Jinak si tu bačuje kdekdo za zády tech, kterí opravdu pracují.
8.6.2013 21:18
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 290977
V linku je chyba. Zkuste www.podnety.cz/mapa , nebo si "vygooglujte" informace o Národní databázi občanských podnětů.
A pokud jde o odměnu za práci - kdyby byla úměrná výši její celospolečenské prospěšnosti, hodně lidí by asi pomřelo hlady
9.6.2013 4:52
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 290977
Společenská prospěšnost byla podmínkou přijetí byť obyčejného zlepšovacího návrhu ještě i v dobách "hluboké totality". Leč brzy se asi dočkáme stavu, kdy např. smluva uzavřená v rozporu s dobrými mravy BUDE platná. V dosud platném občanském zákoníku jde (tuším) o § 39. A tu mne napadá: co jsou to vlastně DOBRÉ MRAVY? Má nebo nemá pravdu autor textu podnety.cz/podnet-cislo-20041213020908 ?
9.6.2013 1:21
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290952
Proc myslis, ze je velky rozdil mezi Tvou a mou pozici? Ja jiz pres dvanact let vymyslim sve projekty, ktere me zivi, nekdy lepe, jine hure. A jak jinak, nez v prostredi ktere mam k dispozici?
Tak co to pokracovani?
9.6.2013 7:18
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 290984
pokud se živíš svými projekty, tak nechápu smysl tvého předchozího příspěvku. Nemusím přeci spolupracovat s tím, kdo nevyhovuje mnou nastaveným proavidlům. A pokud musím, tak je to moje volba a nemám nárok si stěžovat na někoho, s kým si neumím vyjednat podmínky. A když toto nejde, můžu se odstěhovat tam, kde to jde - a kdy takové místo nemám ve svých možnostech, tak jsem asi někde udělal chybu. A za tu platím. Najít svá omezení - tam začínám. Tam je začátek hledání spokojenosti.
janko
9.6.2013 18:39
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290993
Kde neni k pochopeni smysl? At uz si procitam svuj prispevek jak chci, nemohu najit to misto, kde si stezuji. Popisuji tam pouze urcitou cast soucasneho paradigma. Naprosto souhlasim s tim, ze svoje moznosti si urcujeme sami. Jen jaksi pro vetsinu lidi tu jeste zustava prave to paradigma, ktere ovsem je do nas vtloukano jiz od utleho mladi.
Nehlede na to, Janko, i Ty jsi urcite spal, nez jsi se probudil. A ja hovoril o tech spicich. A predevsim o novem paradigma "zakladni prijem", ktere je jiz z meho pohledu (vizionarskeho ) zataralym konceptem a krokem zpet.
I kdyz mozna je nutnou mezikapitolou, coz ovsem nedokazu v tak slozitem systemu dohlednout. Zde zustava muj usudek priklonen ke svetlejsi strance a myslim si, ze ten meziclanek jiz nepotrebujeme. Soucasne ovsem priznavam, ze bude jaksi zalezet na rychlosti "probouzeni" individualit ve spolecnosti.
Ja osobne verim jako indiani ze Zeme je nasim dedictvim a vetsinu problemu soucasne hysterie, specialne te casti co se mota kolem "mamonu" ci penez jakkoli, zpusobuje prave nase oddeleni od kousku vlastni pudy. Myslim, ze vetsina lidi proste potrebuje "zakorenit" ve vlastni zahradce uprostred vlastnich rostlin a jist to ovoce co nesou. Pak se spousta lidi uzdravi.
Jestli mezi to musime z bodu OTROK do bodu SVOBODNA INDIVIDUALITA vlozit krome ZAKLADNI PUDA jeste ZAKLADNI PRIJEM je pro me radeji ne nez ano.
Snad je to ted jiz lepe k pochopeni?
10.6.2013 0:16
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 291011
Ondraashi, kořeny jsou nutné, ale vlastnictví půdy je jen jedním z mnoha. Zatím co peníze představují souhrnnou hodnotu odměny za lidskou práci, činnost, nápady....
Proto ten mezistupeň "Základního příjmu" může nastoupit až v době, kdy si lidi svými stroji (automaty) vytvoří tolik volného času, který budou moci využít i k utrácení hodnot, které místo nich vytvořili ty stroje.
...je to jako u firmy, dřina do doby, než si najdeš a zaplatíš člověka, který se o ni umí starat tak době jako ty. A tím pádem budeš mít jak rentu, tak i čas ji utrácet.
...a to samé se děje v globálu, stroje nahrazují lidskou práci, roste podíl lidí bez práce, ale k čemu pracovat, když je zboží nadbytek? Proto je třeba lidem dávat peníze, aby mohli ty výrobky užívat a zlepšovat - někteří i ničit. Chvilku ještě potrvá, než se zas přestanou dělat šmejdy (výroba funguje pro zaměstnanost, ne pro užitek z výrobku), ale moc jiných možností nemáme.
Elity (jejich část, zaslepená mocí) se postupně odkopávají, co jsou zač. A další hajzlíci se už mezi ně nedostanou - takže zbývá jen rozeznat, kdo je kdo a s těmi začít stavět strukturu důvěry, protože to, co dostalo mocné tam, kde jsou , to vycházelo ze struktury nedůvěry (hlídání a kontroly).
Kecy o Obchodním tajemství a dalších "tajemstvích" jdou postupně do háje s rostoucím počtem a kvalitou "webových srovnávačů" - ten trend jen zhoustne a povede k otevřenému účetnictví, protože lidi pochopí nutnost uživit okruh všech, koho musí uživit nějaký výrobek či služba. K tomu ještě spoustu firem nedozrálo. O zaměstnancích ani nemluvě...
9.6.2013 22:18
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290943
Skvelá myšlienka, vynucuje ľudí k ďaleko väčšej aktivite ako pri pasívnych príjemcoch dávok. Postav dom, zasaď strom, uživ seba a rodinu, je to prísne individualistické ale s perspektívou vytvárania komunít, ja pestujem reďkovky, ty jablká... Dnes pri pohľade na drevenice v skanzenoch sa zamýšľam, o čo sa máme lepšie voči poddaným, ktorý mali svoju vlastnú strechu nad hlavou a odvádzali desiatok (10%!!!). Dnes za svoju prácu odvádzame nepomerne viac a máme za to nekvalitné potraviny, vzduch, vodu, za to viac technických hračičiek a menej sedliackeho rozumu...
7.6.2013 16:54
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290926
plácáš opět ekonomické nesmysly pane. v okamžiku kdy zavedeš dph daníš i práci strojů (ale i při dani z obratu a jakékoliv dani, jejímž základem jsou (byť částečné - nezohledňuje se spousta nákladů, které jsou přesouvány na společnost) výrobní náklady), neb ta se vypočítává - z čeho pane podnikateli?
problém není v danění, ale úplně jinde - v základním ekonomickém paradigmatu a systémových parametrech. ve zdravé společnosti by se totiž díky technologické dividendě krátila pracovní doba a vznikala místa v nevýrobní sféře. ale to by základním ekonomickým kritériem nesměl být mamon... ale nechce se mi se pořád opakovat.
a tvůj komický výstup s tvrzením, že státní dluh se rovná nezdaněné práci strojů raději komentovat nebudu, asi bych stejně nenašel slov...
7.6.2013 17:30
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 290950
Dube, tvoje ekonomika nás přivedla tam kde jsme. To, co navrhuješ je zas jen záplata do cedníku.
Proto nemáš sílu ani argumenty k pochopení filosofie chybějícího zdanění práce, kterou místo lidí udělá stroj. Jsi stejně naprogramovaný robot v systému oveček jako "pépéčko".
.... chce to čas. ...
7.6.2013 19:57
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290951
jo, tak copaže to teda navrhuju za záplatování, abychom věděli, o čem se vlastně bavíme - a mě samotnýho to zajímá, jak sis to přebral.
chybějící zdanění práce neznam, a nezná ho ani nikdo jiný.
avšak pokud tím myslíš čirou náhodou práci odvedenou stroji místo člověka a ušetřenou technologiemi díky inovacím, tak tomu se říká technologická dividenda a tu znají všichni, nejen velcí filosofové jako ty.
a u té je několik způsobů jak ji distribuovat, ale neznám ani jeden, jak ji danit. neb ve své formě jde o úsporu pracovního času a surovin, a pokud bys chtěl danit úspory, tak bys jim zamezoval, protože zdanění úspor by působilo prohibitivně a nikdo by se pak o technologický pokrok nepokoušel, protože díky tvé slavné prohibiční dani by se to nerentovalo.
ono by bylo mnmohem lepší, kdyby sis nejdřív nastudoval aspoň základní pojmy, a nebo ty své novotvary laskavě vysvěltil, protože jinak jsou to nicneříkající bláboly a výkřiky do tmy - takže laskavě vysvětli, co je to tvoje "chybějící zdanění práce", abychom se poučili. jistě to pro tebe bude brnkačka, neb v tom máš jasno, tak se poděl, abychom i my neznalí božských novotvarů a tvé jakési filosofie mohli přispět se špetkou do mlýna
8.6.2013 8:35
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 290954
..je to prosté milý Watsone, stačí si místo té "dividendy" , která zřejmě vyjadřuje počet ušertřených pracovníků-tuto částku zdanit. A s odbornou terminologií na mě nechoď, nový pohled na staré problémy většinou přinášejí lidé zvenku, nemají fixované školní a profesní postupy.
Všechna řešení máme v mozku a ve schopnosti propojit to, co propojené Není. Slézt ze stromů musíme znovu a znovu. Zkus zapomenout na poučky a začni uvažovat jako ten, kdo si koupí stroj, aby ušetřil mzdu a daň za tri lidi. Práci mu stroj udělá a kde jsou ty daně za ty tři lidi?
...a tenhle deficit se dá převést do sloupečku "státní dluh". Asi k tomu za čas dojde, protože je to cesta, odporující pouze těm, kdo v minulosti ty stroje vysleli a kupovali. A dnes se nic nezměnilo. Stroje šetří práci lidí, ale nikdo práci" ušetřených lidí" nedaní.
8.6.2013 9:23
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290962
Určitě a co takhle prohlásit nesouměřítelné zisky za genocídní okolí a s postupující inflací znemožňující všem v okolí existovat na jiné než výběrové bázi, vůli, či zlovůli nenažraných? Ve švýcarsku manažéry skrouhli, aby v jejich prostředí mohli lidé existovat.
8.6.2013 18:38
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Reakce na 290962
a) jakou částku chceš pořád danit? ty vůbec netušíš, o co jde.
b) pokud se chceš bavit na nějaký téma, musíš používat zažité pojmy. tvůj styl - hentenoný bázmek musíš zdanit oním hento, a pak tamto ono - a s tim se nikde a s nikým nedomluvíš.
c) když si kupuju stroj, nekupuju ho, abych ušetřil nějakou daň, ale náklady. fakticky nahrazuji jeden stroj - lidský zdroj - se stávající odpisovou sazbou 45 let a vysokými provozními náklady strojem jiným - neživým - s nižšími provozními náklady a kratší odpisovou dobou a vyšší výkonností, kterej navíc neotravuje s dovolenou a nemocenskou, tedy dalšími prostoji a vícenáklady.
nějaký daně jsou mi naprosto u koudele.
d) daněma nikdy nikdo nic nevyřešil, špatně je nastavení systému a jeho podstata, tvýma daněma jsi to právě ty, kdo dělá kosmetické úpravy a záplatování a místo systémového řešení chce zavádět nesystémový diktát a záplaty.
e) blábol, nejen pořizovací cena a provozní náklady stroje jsou součástí ceny, ale též jimi vytvořená práce ve formě hodnoty(ceny) výrobku a zisku (nižší výrobní náklady, vyšší zisk), a tudíž v okamžiku, kdy existuje jakákoliv daň (dph, z obratu atp.) a daň z příjmu (zisku), tak práci strojů daníš. (takže buď rád, že při daňovým přiznání jen vyplňuješ chlívky, jinak bys skončil v base, neb absolutně netušíš, o čem to je)
f) státní dluh vzniká v důsledku dluhové podstaty peněz a placeného úroku. s nějakou prací to nesouvisí, souvisí to čistě jen s vytvářením peněz jako dluhu.
lidi z venku mnohdy přispěli, ale vždy museli vědět, o čem mluví
jinak vždy působili pouze jako komici.
8.6.2013 19:53
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?
Reakce na 290973
Dube kašli na něj
Vždyť von je to mamlas , kterýmu se v hlavě honěj divný myšlenky . Vzpomenu jen namátkou : "Abeceda lidštiny" , "tvůj strop je mou podlahou" , "křemíkové bláboly" , "Einstein je nedouk" atd .
Janko je prostě expert na všechno .
10.6.2013 4:37
RE: Od razeni falesnych penez penezokazci az po verejnou loupez z kapes obcanu.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 290884
Padem moralky,pribyva vic a vic gansteru vseho druhu a ubyvaji produktivni a poctivy obcane.zlocin vitezi nad spravedlnosti,spravedlnost se stala nastrojem zlocincu proti obcanum.
More Gold machine guns and pistols - most were never fired, just held for collection value
The money and valuables found in this one house alone, would be enough to pay for health insurance for every man woman and child in the U.S.A. for 12 years! There are believed to be approximately 27 more of these houses in Mexico alone not to mention the ones in othercountries who are enriching themselves in the drug trade. These people have so much money, they make the Arab oil sheiks look like welfare recipients.
Their money can buy the best politicians, the best cops, the best judges, whatever they need they just throw down stacks of cash and it is theirs!
This is why the drug problem is so difficult to fight.
It was $205m from a pharmaceutical company that imported pseudoephedrine which is a chemical used in making meth. This took place in 2007.
http://world.commongate.com/post/205_million_seized_in_Mexican_bust/
Takze,mame nekolik spupin nelegalnich zlocincu a potom mnoho spupin legalnich zlocincu,zde patri ti jez pouzivaji zakona ke svym zlocinum-osobniho obohacovani na ukor spolecnosti.Jestlize pravnik bere 400 dolaru za hodinu ve vasem soudnim procesu,tak je zlodej,jestlize legalni system vzal z nedokonceneho rozvodu 125 000 dolaru,od manzelky a od manzela 200 000 dolaru,tak jsou v rukach legalnich-byrokratickych zlodeju.
Virtuální peníze = virtuální dluhy = virtuální pohledávky tvárící se jako skutečné => vydírání a záminka na válku
Stejne se chovají se špatní lidé a paraziti. Hrozí pak válka mezi hostitely a parazity. Parazit si pritom myslí, že muže hostitele klidne i zabít, protože když prijde k nejhoršímu, tak dokáže totéž, zo hostitel. Je to pravda? Lidská společnost se dopracovala od delby práce k superparazitické strukture, kde na ty, co klasicky pracují jsou navešeni množící se paraziti z horní i spodní vrstvy.
No ale cobychom delali, zpátky na pole? To asi nepujde pri tomto počtu, vež by se zrítila. Nezbývá, než opatrne začít všechno optimalizovat. A hlavne si ujasnit, nakolik jsou naše dluhy virtuální, a povinnost jich platit. Každý mafián se zlobí, když mu vyschne zrídlo, tím se ale omezuje jeho mafiánský dosah.
Nerozumím tomu, proč Hitler šel dobývat, a delal pitomosti v koncentrácích. Copak nešlo jinak omezit nežádoucí vlivy? Copak si myslel, že když nepujde první, tak proti nemu poštvou ten zbytek? Jejich kultura precenila svou kvalitu a nadelala obecné škody, vždyť pro nekteré je jen dobre, když beží války.
Je asi pravda, že zvýšené, nebo dokonce 100% zdanení nutí firmu bežet jako neziskovka, a více rozdelovat peníze mezi lidi, ale asi to i bude vytrženo z kontextu, protože co by bránilo majitelúm si naservírovat stejnou odmenu, jako mají i bez zdanení? Normální zdravá firma také vytvárí pracovní místa a dá svým lidem tolik, aby to dále fungovalo.
Nejaká forma znárodnení je zase o nečem jiném.
Proste príživníkum praská zlaté vejce, a oni jsou s tím nespokojeni. Nelíbí se jim, že jimi težko vymyšlené perpetuum nechce bežet večne.
Je fakt, že zmenšením objemu penez (1953) se zmenšil i podíl virtuálních penez na trhu.
7.6.2013 0:19
RE: vzorec agresivní konkurence
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 290889
pane "pépéčko", jako obvykle vidím, že hraběcí rady jsou vaší zálibou.
Rozpad morálky samozřejmě začal "nahoře", tam, kde se řeší, jak udržet populaci v nevědomosti a poslušnosti. Ani se nedivím, že nerozumíte tomu, proč byl vybrán Hitler nejdřív k akceleraci vývoje a následně k aktivaci jeho vrozeného nastavení (světovláda, magie apod....., takový v negativním módu realizovaný "Jiřík z Poděbrad".
Vím, že se také nemůžete vymanit z naučeného vzorce matematického myšlení, nemám vám to za zlé. Je to o zažitém vzorci nutnosti zisku, končí období, kdy bylo možné zaměňovat materiální a duševní formu zisku. A k tomu je zapotřebí tyto dvě formy maximálně polarizovat - a Češi se k tomu hodí nejlíp, mají totiž nad symbolem polo/měru (r) - tedy rovnováhy ještě "háček", takové vyostření té rovnováhy. ¨..a protože zvuk byl už na počátku vzniku komunikačních systémů (jazyků), bude jejich nejostřejší rovnováha sečtena do jedinečného symbolu + zvuku.
Vím, že vnitřní hodnotu symbolů znají všichni jen v mezích školního vzdělání, ale i průměrný člověk ví, že bez asociačních vazeb mezi slovy (zvuky) by člověk dnešního typu ani nevznikl.
Řešení této globální krize je totiž zcela jinde než se ekonomicky myslící populace domnívá. Čeká vás, ale i mnoho dalších, několik nových poznatků o vztahu mezi neživou a živou (samořiditelnou) formou struktury. Už výše píšu o vztahu nedanění práce strojů k danění práce lidí, které takový stroj nahradil. Tam jsou kořeny dnešních státních dluhů.
Moje (také třeba hraběcí) rady jsou konkrétní. I když jsem jen jeden z cca 10 milionů Čechů, tak jsem pochopil něco, co úzce specializovaní odborníci chápat nemohou - právě kvůli té své odbornosti.
7.6.2013 0:21
RE: vzorec agresivní konkurence
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 290929
Projekt Karaodyn (vyjednávací nástroj) je praktickou aplikací Maxwellových rovnic - a odkaz na "Základní příjem" je patrně užitečnější než věty o tom, co Hitler zvoral nebo firmy měly udělat...
Vždy se odmeňuje za výsledek, pokud nekoho platí za čas, tak je to stále jen paušální platba za výsledek, kde se predpokládá, že dotyčný za ten čas neco udelá.
Peníze nejsou nikdy ekvivalentem "pracovního času", ať do toho stroje mícháme, nebo ne.
Další vecí je, že stroje neodmeňujeme, a tím ani nezdaňujeme. Fungují jen jako pomucka pro ty, kdo je zainvestoval. Stroj pracuje nezávisle na odmene, a proto není duvod na jeho odmeňování. Pokud bych se porovnal se strojem, tak naši odmenu tvorí všechno to, co potrebujeme navíc, než by stačilo na práci, kterou vykonáváme. To je samozrejme hlavní duvod k šmelení. Nekdo chce, nárokuje si víc, než druhý. Konkurence v zájmu o zdroje.
Státní dluh vzniká proto, že naši státní zastupitelé nejsou primerene odpovedni za své hospodarení, nedelají, co mají. Problém je, že vznik dluhu byl umožnený, a vetšinou není v síle jednotlivcu splatit dluhy predchozí, aniž by neriskovali nejakou formu války, zespodu, nebo shora.
Problém nekrytých peňez je, že jde jen o príslib o kterém se ví, že nemá být jak splnený, a jde jen o napojení na globální penezovod, systém obratu. Príslib, že uhradím jinému fakturu z faktury dlužníku, kterí budou muset zaplatit drív. Pritom si akumuluji sumu rovnou inflaci, na které se podílejí i dane a státní pujčky použité na neproduktivní a společnost nezajišťující služby. Zdražování tovaru, služeb a režie je zhruba úmerné sume, kterou odčerpali paraziti. Nadhodnocení nehnutelností intervencí bank patrí mezi hlavní jejich tahouny. Mezi skupinu parazitu musím nerad radit i lidi, závisláky "na sobe" mezi náma, kterí svým druhem práce tahají společnost kus mimo optimální hospodarení, mají vliv na deformaci vzorcu chování a odpovednost za deformace a komplikace zákonu. Duševne-sociální záležitost. Jsme proste odmeňováni za svou chamtivost, falešnou empatii, obecne duševní neschopnost.
Libujeme si v principu negativní reklamy. Nakoupíme neco špatne, ale protože nemužeme priznat chybu, tak zduvodnujeme, jak jsme to udelali dobre. Také víme, že není radno priznat chybu, všude číhá predátor, co si na tom zgustne, nebo samorealizační hloupý dav.
Janko: Já o určitých omezeních Maxwellových rovnic vím, stejne jako každý normální, co ví, nač je to dobré, a oč tam reálne jde. Ale to neznamená, že pokud má neco své limity, tak do toho budou mluvit všichni agenti typu Karaodyn, kterí nerozumí jak rovnicím, tak tem limitum. Značkujete me zbytečne.
7.6.2013 10:54
RE: vzorec agresivní konkurence
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 290939
pane "pépéčko", my dva si nemůžeme porozumět, sám fungujete jako stroj, který ze sebe vydá jen to, co se naučil, nic víc. Nemáte na to, uchopit naučenou problematiku zcela z jiného úhlu, už asi nemáte šanci (ale ani snahu) to změnit.
Vím, že i takové lidé jsou v systému potřební, jen nemám sílu ani chuť být tím, kdo vás přesvědčí o nutnosti podívat se na své názory kriticky. Mějte se hezky a věnujte se zahrádce nebo jiným koníčkům, moje úvahy nechte "koňovi", to jsem taky já, Jan Koňas.
..třeba se taky někdy podepíšete občanským jménem, tam totiž začíná opravdovost a zodpovědnost za své názory.
Ale no, pane, nebuďte tak namyšlený. Ne všichni jsou volové a ovce, jen proto, že se vám jich dosud povedlo napočítat 100, lidí je trochu víc, než po plot svého humna, v respektu jiných máte co dohánet. Je docela smešné, jak mi zrovna vy "vidíte" do duše a historie. Neumíte se slušne zeptat ani na to jméno, vnucujete mi porád, co a jak mám delat, a považujete se v našem dialogu za výhradního vlastníka schopnosti videt veci v souvislostech. Já na sebe kontakt nikdy v žádné diskusi neskrýval, i google mne zná, včetne mailu. Váš text je spíše vhodný jako príklad do učebnice psychologie. Copak já si tady delám skrytou reklamu, jako vy? Ani to vám nestačí?
Príšte o Maxwellkách, nebo fyzice proste neplácejte ptákoviny, maskujete jen svou lenost se podívat na veci poctive, a jen klonujete verejnosti své jasnovidecké veštby. Chcete být podobne jako hromada dalších také nečím zajímavý, i když na to zatím nestačily vaše schopnosti v rámci společenské etiky a nepsaných norem. Ve sportu by vám tohle sotva prošlo. Když neuznáváte fyziku základní školy, no tak napište konkrétne v čem a proč, ne omáčky, kecy a nálepky kolem. Nemužete házet všechy veci do stejného pytle, jinak nadeláte jen neporádek vetší, než byl predtím. Vyčuranost proste nepatrí automaticky mezi nejúspešnejší metody.... jakou vy máte odpovednost za své názory?
Nikde nevidím. Zesmešňujete naopak ostatní, co mohou delat poctive aniž o tom neco opravdu víte. Kdyby jste se vyhnul zbytečným osobním námitkám, tak by se vám muj text možná četl rychleji a lépe. Umíte vubec ocenit, že odpovídám i na toto? Normálne bych vás mel ignorovat, ztrácím tím nejspíš jen čas a "berete" mi príspevek. Opravdu častý jev tady, dojdou argumenty k veci, začnou etikety.
Peter Rzyman
Krásně a logicky poskládané od pana Nohejla, je jasné pokud se neodstraní příčina a to je takto položený základ toků všeho možného okolo této struktury tak se neřeší jádro a centrum potíží odkud zmar pochází. To že politici jsou trupelové nejbohatších jsem pochopil dávno a tento název jsem pro ně použil asi před půl rokem. Nejsou všichni politici zcela určitě takoví ale konstruktérům a uživatelům banksterismu stačí zkorumpovat politické špičky a ostatní se vezou ve špinavé podloudné hře s předem jasnými profitujícími podvodníky na úkor nejmíň zainteresovaných, zákon padajícího h.... . V tomto prolustrování se zřetelně jeví proč se s Kadáfím a jeho zamýšleným zlatým denárem tak brutálně zatočilo bez ohledu na obyvatele země. Tam hrozilo že se celý kontinent odrhne od zmíněného napojení na strukturu popsaného bankterismu a s potenciálem zadupat podvodný systém i s parazity do země. Výhledově celkově do vyřešení systému na krize nás nic optimisticky nečeká. Ovšem jsou i politici jako nedávno Chávez ve Venezuele a snad budou mít takovéto pokračovatele. Hold se lidé nezbaví problémů a existenčních potíží nejen svých ale i společnosti pokud si nevyberou zástupce kteří budou mít jiný žebříček hodnot než je mamon. A to bude nadmíru těžké protože bude spousty magorů oplendovat zahálčivým životem a cítící se ošizení sedřením za suché z nosu, tak je budou chtít v tom nechat pochodit také a tomu prostě přát nebudou ke své škodě, ostatních i budoucích.
myslím, že už takýchto článkov stačilo. Dnes už aj priemerne mysliacemu človeku musí byť po prečítaní Protokolov sionských mudrcov jasné, vo co gou.
Treba už len rozširovať texty Protokolov a porovnávať ich so skutočnosťou a každému sa začne vyjasnievať.
Čo drží takto pokope túto elitu? Len láska k bohatstvu? Len závislosť od moci? Prečo sa potom medzi sebou nepovraždia? Nie je za tým niečo vyššie, že sú takto organizovaní?
Naopak takových článků musí být daleko více. Aby se tento problém dostal do povědomí lidí, musí být neustále opakován. Stále totiž drtivá většina lidí neví o co jde. Stále vidím hodně lidí v marketech platit kartou, a z výrazu jejich projevu je vidět, jak si myslí že jsou cool. Říka se, do hospody bez peněz nelez. To samé by mělo platit v obchodě. Lidi se samy připravují o právo mít u sebe fyzické peníze. Až to jednou nastane, a to je jejich cíl, potom bude otroctví dokonalé.
Naopak takových článků musí být daleko více. Stále totiž drtivá většina lidí neví o co jde.
Vždyť ani pan Vít neví o co jde.Potvrdil to svým posledním odstavcem.Kde bere tu jistotu,že člověku který nemá peníze nemůžou nic vzít?
Můžou vám vzít děti (a dát je na hraní homokládám v lepším případě, v horším je rovnou rozeberou na náhradní díly). Zákony, které to umožní, už zde máme. Jediné, co zde nemáme jsou zákony o státní službě, zákon o sociálních pracovnících/opatrovnících, zákon o soudních znalcích je neuvěřitelný paskvil (záměr?). Z čehož vyplývá, že Oni si mohou dělat, co chtějí - zákony jim to umožňují. Vy ne.
První válka byla vyhlášena Říši 24.3.1933 IWJC a potom 3.září VBritánií a Francií. Tažení proti drzému Polsku bylo zopakováno V Iraqu, a Lybii, takže nikdo nemůže nikomu NIC vyčítat-jsou stále stejně zaměření a uvažující.
Potom bych opravil v 1. odstavci "Kde se vzali?" na správně gramaticky česky KDE SE VZALY? - jedná se totiž o "peníze" nikoliv o životný mužský rod.
Funguje to od roku 2009 skoro všude. Firmy, které v době první krize měly problém s úhradou stotisícové faktury si od té doby dokázaly postavit nové haly, vyměnit strojní park a získát další zakázky. Jak je to možné?
Banky dokázaly svými pobídkami zaúvěrovat konečné zákazníky, dodavatele vstupů, výrobce i dodavatele technologií.
Mezi tím pendlují dopravci s automobily pořízenými na leasing.
Zvenku to přece musí vypadat, že prožíváme konjunkturu. Každá z firem fungují tomto systému má pouze mínusové položky na výpisu z bankovního účtu.
Nikde nic. Do plusu jdou pouze úroky z úvěrů.
Podobný pohled se naskytne i při průjezdu krajinou. Statisíce nových domečků jejichž majitelé splácejí hypotéky z výplat vyprodukovaných uvěrovým kolotočem svých zaměstnavatelů. Jedinou skutečnou hodnotou jsou pozemky, na kterých domy stojí, ale i na těch možná ještě visí dluhy developerů. A bývalí majitelé pozemků? Ti své peníze podložené jedinou skutečnou hodnotou ulozili do bank a teď se třesou, jestli je ještě nekdy uvidí.
Čo sa stane ak si teraz vezmem hypotéku a príde veľký krach"? V prípade, že prídem o prácu, tak ako hromada ďalších ľudí, vezmu mi dom, budú riskovať hromadné povstanie strednej triedy zaťaženej hypotékami? A ak o prácu neprídem, aká bude reálna hodnota mojej splátky v novej mene? Väčšia, menšia, rovnaká? Ďakujem za názor
Mrkněte do Španělska a uzříte co se vám stane. Budete na ulici, v lese, pod mostem. A ty baráky s klidným svědomím nechají prázdné a nechají je i spadnout. Své jisté už mají. A systém bude rád. O jednoho co natahuje ruku po almužně bude méně.
Správný dotaz. Pokud by všem lidem zabavili domy najednou, povstání by třeba vzniklo. Jenže pokud se zabaví jeden domek tu, druhý za měsíc a tak postupně, revoluční nálada asi nevznikne, spíše každý, kdo to uvidí, bude dřít ještě více a za míň peněz, aby o dům nepřišel. K ceně nejsem odborník, ale - je otázka, jakou SKUTEČNOU cenu má dům dneska, když ceny pozemků a materiálů jsou (byly) nadhodnocené - tzv. realitní bublina. Pokud by přišla třeba měna, může dům stát 10x méně, ale snad by se tímto poměrem stejně zkrátila mzda i jiné ceny, takže by se absolutně cena nezměnila. A jestli bude inflace, deflace či snad krach a jiná měna (co když Euro padne??), to je ve zhvězdách.
Osobně bych radil počkat 2-3 roky, jak vše dopadne, podle odhadů bude krize ještě takto dlouho trvat..
To je určitě věštění z křišťálové koule, tedy s tím že ti kteří by to hypoteticky mohli umět tak by mohli dát odpověď. Počítat s tím že při pádu finančního trhu nebude rvačka o přerozdělení prostředků a následnému chaosu může věřit jen beznadějný naiva. Protože vláda za nic zodpovídat nebude a nedělá to ani teď. Natož, při takové příležitosti by spíš skajmanili. Dluhy se určitě neodpustí a dlužník by byl první na ráně a na placení něčím co se hned neustálí je jasná odpověď, exekuce, bylo, nebylo, fuj. Nakonec H - systém to ukázal postiženým za jeden baráček aby platili třikrát s tím že mňoukal viníky abolicoval nebo jak se tomu v rámci amnestie nadávalo. I bez krachu to výtečníci umí, a v krizi by v tom plavali jak kajmani ve své tůni.
Pokud dojde k tomu, že ztratíte práci, určitě ztratíte i dům. K povstání střední třídy nedojde, protože z ní se rekrutuje maximum ovčanů a systém to již nyní zařídil tak, že ožebračený člověk odchází s pocitem vlastní neschopnosti, který je umocňovaný okolím, těmi dosud ještě „úspěšnými“. Pokud by jste zaměstnání neztratil, s 80% pravděpodobností o dům opět přijdete, protože přepočet dluhů bankám a přepočet vaší mzdy na novou platební sílu mněny budou dělány podle dvou různých vzorců. A hádejte v jakém, vzájemném vztahu. Takže, pokud nebudete schopen zajistit placené zaměstnání i pro přispívající prababičku, tak nepočítejte, že Vám bude stačit na utáhnutí rodiny Váš plat s platem manželky. Zatím každá válka znamenala zhoršení schopnosti jedince střední třídy uživit sám rodinu. Po druhé světové válce se postupně stalo nemožným, aby rodinu živil pouze muž, bez pomoci manželky.
Nevim odkud pisete, ale v celku mate pravdu. Jeste pred desiti lety Jste dum mohl koupit kolem $ 100 000 a k tomu kazdorocni dane. To znamena splatky kolem $800 mesicne. Behem chvile vse stouplo o 100% a to ziji v malem meste. Ve vetsich mestech stoji domy (prumerne) kolem pul milionu a vic. Delam s lidma kteri splaci- jsou to otroci. Strach ze ztrati praci dela divy. Zadna revoluce, zadne protesty. Jen nejaci pomatenci budou placat o dobre demokracii a skvelem kapitalismu.
Kdo mi dokáže vysvětlit, že tohle se může dít pouze v skvělých demokratických státech? Ať je to kapitalismus, nebo kapitalismus volné soutěže, liberalismus, neoliberalismus nakonec je to vždy imperialismus a vždy je to spojeno s demokracii. Prý neexistuje nic lepšího. Ano, to se říká hlupákům, aby drželi huby. Nevím, co je tak skvělého na demokratickém systému, který permanentně vytváří ekonomické krize, sociální nepokoje a zpravidla, jak to zatím bylo vždy v dějinách, skončil válkou.
Nelíbí se mi systém, kde jsou jedinou hodnotou peníze a to ostatní, jako zdraví, lidský život, vzdělání až na posledním místě. Je to prostě nehumánní!
http://zpravy.idnes.cz/otevira-se-tajemny-bilderberg-svetu-vubec-poprve-neodhani-novinare-1ph-/zahranicni.aspx?c=A130606_183607_zahranicni_ipl
A já věřil,že UFO ani židovské spiknutí bankéřů neexistuje!
Letos ovšem striktně bez "holoty ..žádní ukrajinci,češi,cikáni a tak.
„Na kraji města žije rákšasa,“ řekli smutně jejich hostitelé, ,,který nás nechá na pokoji jen pod podmínkou, že mu postupně každý dům pošle vůz rýže a dva buvoly. Je tak nenasytný, že sní všechno jídlo, dva buvoly a nakonec i toho, kdo mu jídlo dovezl. Neodvažujeme si stěžovat, protože vyhrožuje, že zničí celé město, kdyby někdo projevil odpor. Na mnoho domů už došlo a teď jsme na řadě my.
7.6.2013 13:07
RE: Mahábhárata
Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?
Reakce na 290931
A ďalej?
Našlo sa v Mahabharáte riešenie?
Hm, asi prišiel Šiva a Rakšášovi zlomil chrbticu. Hm, to bude asi najlepšie.
Každý pokus rákšasy sníst hromadu jídla byl zmařen Bhímou, který se touto hrou nesmírně bavil. Rákšasa se pokoušel Bhímu zadusit, ale všechny jeho pokusy byly zmařeny. Bhíma se nepohnul, dokud nedojedl poslední drobky z jídla, které dovezl. Pak se otočil, aby vyrovnal dluh se svým protivníkem.
Nastal ukrutný boj. Vytrhávali obrovské stromy, váleli balvany, házeli kameny a mlátili jeden druhého pěstmi. Nakonec Bhíma rákšasu zvedl nad hlavu, zatočil s ním a praštil o zem. Démon bezvládně ležel, Bhíma na něho prudce klekl a zlomil mu vaz.
Obyvatelé města byli naplněni vděčností a s údivem se Bhímy ptali, jak to, že je obdařen takovou silou válečnických kvalit,
hmmm tedy stačí kvalitní válečná síla,dobrá dedukce.Tady je ještě něco skryto...co to je?Jídlo!Pokud máš vlastní jídlo a to roste samozřejmě zdarma pokud más vodu,nemusíš dělat nic ani nic kupovat.
Ať chceme nebo nechceme, pokud si nacpu kapsy illegálně chrlenou zelenou měnou, KDEKOLIV na světě si za ni pořídím iDnes a iHned neomezené kvantum zbraní, žoldáků, konspiračních bytů a vill i víl, "nezávislých žurnalistů", výpočetních kapacit atd. atd.
V TOM je síla (prozatím) Západu a FIAT money i economy. Důvěra v USD je kryta důvěrou v "OUR" TROOPS. Nikoliv důvěrou v In Good we trust
Za Zlého Bolševíííka se před USD káceli a klaněli i soudruzi a stály fronty v Tuzexech. Stejně tak, jako pár desetiletí zase svět poklekal před Librou šterlingů či o něco dříve benátským dukátem... Když se pokusil zlý Saddám Hussein obchodovat ropu za euro či zlý Khaddáfí za dinár, byli iDnes a iHned smeteni s povrchu země.
Můžeme si tady 1.000x nalhávat, že USD je na konci s tiskem i s dechem. Ale dokud budou žoldáci nafukovat Impérium, do té doby bude s nimi ruku v ruce i illegálně FED tištěná měna.
Ne náhodou se čeští pivní pravicující Pepíci i neckermannující Mařen/ky klaněli Tuzexům, západoněmeckým nezaměstnaným brázdícím KarlsBad či Wenzelsplatz v zánovních Golfech, Passátech či FIATech. Nebylo to o kvalitě Siemensu versus ČKD či Du Pointu versus Spolany či AEG versus MORA.
Bylo to o tom, že každá inovace na hodném Západě našla umístění nejen v obranném či těžkém průmyslu. Ale pomocí FIAT money a úvěrů a kreditních karet i západoněmeckých oVčanů a soudruhů v míře, kterou oVčané Východního Blocku mohli jen a jen závidět.
Už od počátku collonialism platilo, že hroudu zlata od negramota dostanu za hrst jablonecké bižuterie. Čeští zinkající a pravicující Pepíci a/i lídlující Mařen/ky vydali za ojeté Golfy, Passáty, ohmatané Neckermanny a desky s The Plastic People of the Universe nejen zlato ze SBČS a ČNB, ale i statisíce zaměstnaneckých bytů, tisíce továren, km2 polí, lesů, rybníků...
Protože doufali, že obdrží stejný "úvěrový" a mzdový rámec, jako jejich západoněmečtí soudruzi, kterým Golfa a Passáta každé tři roky nového, záviděli. Ale studená válka je dobytím zlé Jugoslávie dobojována. Takže na co přeplácet zinkající chamraď, když za minimum dorazí stejně zítra před brány montoven, dolů a zastaváren?!
Dobrý článok, ale na Zvedavca nie najlepšie hodnotenie. Toto hodnotenie je zrkadlom morálky spoločnosti, tá je zlá, podľa hodnotenia článku je zlá, a to je špička ľadovca. Ľadovec sú 2/3 nevzdelaných idiotov, idiotés v starovekom Grécku, ľudia, ktorí nemajú záujem o spoločenské dianie.
Génius Baťa, v Čechách zatracovaný, definoval morálku podnikania. Kto privatizuje zisky, ten okráda fabriku. Neexistuje kríza ekonomiky, existuje len kríza morálky ľudstva.
Morálny je bohatý jedinec, ktorého bohatstvo ducha aj majetku slúži v prospech spoločnosti, v prospech duchovného vývoja.
Amorálne sú bankové úžery, ratingy, akciové podvody...
Amorálne je byť bohatý a mocou peňazí zotročovať ľudí a spoločnosť, vlastniť svetové suroviny a energie.
Byť bohatý len pre vlastné potešenie, nie pre moc, je prípad pre psychiatra. Nikto si bohatstvo v hrobe neužije, hrob vám vykradnú, dedičstvo rozkradnú.
Konzumná spoločnosť, demokracia, náboženstvá, kapitalizmus, socializmus, VOSR, 1. a 2. sv.vojna, hladomor na Ukrajine a v Rusku, likvidácia inteligencie, sú a boli režírované západnou "civilizáciou" a nie Slovanmi.
Jediný zmysel života je plodiť deti / pre bieleho človeka je možno už neskoro!!!/, vychovať a vzdelať ich a posunúť vývoj spoločnosti dopredu. Z pohľadu morálky sú zaujímavé utajované dejiny Sovanov a ich chápanie morálky. Bez demokracie, bez rímsko-židovského náboženstva, bez dedenia funkcií, kolektívne riadenie spoločnosti.
Riešenie dnes spočíva v priamych voľbách a referende na všetky zákony a vládne obchody /Švajčiarsko/.
> Riešenie dnes spočíva v priamych voľbách a referende na všetky zákony a vládne obchody /Švajčiarsko/.
To naopak vôbec nie je riešenie, ani žiadne revolúcie. Presviedčame sa o tom každé 4 roky. Nie je zásadný rozdiel medzi demokraciou priamou, alebo zastupiteľskou, lebo ľudia na spodnej úrovni nie sú nikdy schopní kvalifikovane, usporiadane rozhodovať. Idete tým už aj proti prírode. Vždy im tie informácie musí niekto predžuvať, inak je to stále lotéria, a ten, kto by predžúval sa ničím nebude líšiť od dnešných zástupcov.
Takisto švajčiarske referendá stavajú na tom, že tam žijú Švajčiari, a nie Slováci. Smerom von, konkurenčne sa Švajčiari nesprávajú menej konkurenčne. Ich firmy nemajú žiadny problém vyžrať u nás smotanu, a láskavo nechať pár odrobiniek za to, že sme im to tu takmer celé postavili, vyskúšal som v praxi. Takisto nemajú problém si myslieť, že sú niečo viac.
Riešenie spočíva v optimalizácii hosodárskych vzťahov a dôslednom oddeľovaní zrna od pliev v systéme, aký práve je, a nie vyhováraním sa naň. "Priama demokracia" je iba odpútanie pozornosti. Zákony treba zjednodušiť, ale stále zostáva problém, ako a či je možné zaistiť podmienky pre rozhodovanie sa súdov v rámci nejakej etiky spoločnosti. Nie je napríklad podľa mňa možné stavať na roveň výrobu a šmelinu. Urobiť poriadky v možnostiach prenájmov a vplyvov na ceny nehnuteľností, kvôli ktorým presúvame priveľa peňazí v obehu mimo produktívnu sféru, a umožňujeme ich akumuláciu neznámo kde. Kľudne si hocikto z našich peňazí financuje vojny, zhoršuje kvalitu potravín pokusmi typu mengele, frankenstein, namiesto toho, aby dával peniaze aj na serióznejšie práce.
Nemožnosť prejsť na efektívnejšie hospodárske vzťahy je blokovaná možnosťou vojenskej intervencie, naše hospodárstvo s nejakou demokraciou prakticky nesúvisí, normálni ľudia chápu, prečo treba pracovať, ale prestávajú chápať, ak sú niektorí zaťažení neprimerane. Snažil som sa pochopiť, čo chcel povedať MoudroStrak, dosť bol problém asi v tom, že väčšina ľudí opití filmami chceli zažiť "výhody" Západu, a začali veriť na perpetum, ktoré prišlo iba pre pár vyvolených, aby sa nepovedalo, napriek tomu, že "blahobyt" mal byť "pridelený" všetkým. Neschopní stiahli pod vodu aj schopných, iba som pozoroval, ako celá Bratislava každých 5 rokov robí na nové autá, a šmelia ako na trhu. Je to to jediné, čím sa môžu predviesť, tak čo by iné robili? Všetko ostatné nech sa im prispôsobí. Rovnako sa ale chovajú aj iné štáty, prečo? Lebo je to móda, a ľudia napodobujú niekoho, pretože sami nie sú nikým.
Včera som bol v BA v krčme na stretávke, stále sú plné, tak čo, "ide to". Šupka má prednosť pred úžitkom.
Každý idiot na Slovensku sa dokáže rozhodnúť vo svoj prospech, ak sa jedná o jeho peňaženku, každý cigán si vie spočítať sociálne dávky = výplatu. A od voličov v referende neočakávame nič iné, iba aby sa rozhodli vo svoj vlastný prospech.
Toto dokáže každý idiot, ale nechce to robiť žiadny politik, ten zakazuje možnosť zvoliť si riešenie v referende.
Je to nehorázne zavádzanie ľudí, ak niekto tvrdí, že Slováci sa nevedia v referende rozumne rozhodnúť, že to vedia len Švajčiari. Ako chcete Slovákov prevychovať, kedy chcete začať? Od 1989 ptretieklo veľa vody a kam sma sa dostali? Je to z roka na rok horšie, zadlžovanie štátu, zvyšovanie daní, strata slobôd, posilnenie korporácií, klamanie ľudí...
Žiadne zviera sa nemusí učiť plávať. Hodíte ho do vody a pláva. Ak hodíte Slováka do vody, nebude sprostejší ako zviera. A tí, čo sa utopia...vyššia moc. Aj "najlepšia demokracia" sveta počíta s nutnými stratami pri humanitárnom bombardovaní. A my bombardovať Slovenov nebudeme.
Korene sú hlbšie, nechcel som písať o tom, či sú Slováci horší ľudia, než Švajčiari, a že by sa nevedeli rozhodovať. Všimnite si, že ste túto negatívnu nálepku na Slovákov/Čechov vo vzťahu k Švajčiarom použili dosť automaticky, takže je možno aj reálna. Ja som napísal, že TAM nežijú Slováci, a normálne nepodsunuté vysvetlenie je, že je tam iná krajina s inými vzťahmi, tradíciou a podmienkami. Čo myslíte, ako nás vnímajú Švajčiari, ak im ponúkneme smotanu, okolo ktorej my len mudrujeme, ako nevyzerá podľa našich predstáv, neprídu ju zlízať? Ak by ste dostali zakázku v susednom Kocúrkove, báli by ste sa im vystaviť mastnú faktúru za vyriešenie? "Neponúkli" by ste im spoluúčasť na ich bohatých a slabo využitých náleziskách? Našli ste serióznu odpoveď na otázku, prečo voziť naše drevo do Rakúska? Chápete, že to speje k Rakúsko-Uhorsko-Bruselsku? Pozrite, ako mnohí skryto veria, že Bruselský úradník je lepší, než naši mafiáni, alebo príkazy z priďalekej Prahy. Je správne si zaplatiť na robenie poriadku doma zahraničné firmy? Ak áno, tak potvrdzujeme, že nie sme poriadkuschopní.
Referendum je dobré na veci, kde existuje približne rovnako hodnotná skutočná alternatíva. Nie je dobré na veci, kde sa dá zistiť, ktorá možnosť je pre obyvateľstvo zjavne nevýhodná. Tam je potom jasné, že niečo iné nie je v poriadku, a odkiaľ sa vzal návrh, ktorý obyvateľstvu škodí.
Ste si istý, že viete, kto zastáva myšlienky referenda typu, či je lepšie čurať na sever, alebo na juh? Len siahate po zázračných riešeniach, kde SA to urobí samo. Nikdy sa žiaden poriadok v prírode neurobí sám, o tom vypovedá celá príroda. Skúšali ste robiť napríklad poslanca, máte predstavu, k akej štruktúre sa to vyjadrujete? Každý človek je náchylný prijať zázračný nápad, ktorý ho odľahčí, a tým je čokoľvek, "čo tu ešte nebolo". Skončí to zase len na tom, že miere spoločenskej užitočnosti nebude zodpovedať odmena. Nemôžete ani každé 4 roky zbúrať dom a stavať nový, je to priveľká záťaž aj s dôsledkami. Je naivné si myslieť, že ulica rozhodne správne, to iba vzniknú ďalšie zbytočné firmy v propagande. Položne si otázku, prečo je toľkým ľuďom jedno, akú prácu robia, ak je dobre platená.
Problém je, že slabo vyhodnocujeme úspešnosť našich zástupcov, ktorí nemajú zodpovednosť, určité právo robiť omyly, a tým aj dobré veci. Tak sa naši zástupcovia stávajú šaškami, ťahanými za vlákna pevnej veľkej rozťahanej pavučiny. Toto nevyrieši demokracia, ale naopak kvalifikácia začínajúca sa funkčným školstvom. Návrat k tradíciám v zmysle hospodársky kľúčových činností, a nie iba remesiel.
Ku dnu nás ťahajú 2 balvany, ten menší sú nevyvážené sociálne dávky, a ten väčší je, že väčšina obyvateľstva v aktívnom veku žije mimo realitu a nechce vedieť, o čom je reálne hospodárstvo. Stačia Barbie a angličáky.
Drobný preklep, alebo neznalosť americkej angličtiny - tie peniaze boli Lincolnove greenbacky.
"Německo mělo solidní, stabilní měnu, žádný dluh"
Zadluženost Německa: 1933 - 12 mld. Marek, 1934 - 13,6 mld, 1935 - 17,6, 1936 - 22,5, 1937 - 32,5, 1938 - 42,5 mld. Zdroj: STOLPER,
Gustav, HÄUSER, Karl, BORCHARDT Knut, Deutsche Wirtschaft seit 1870, s. 462.
http://ekonomika.idnes.cz/naprava-skod-po-povodnich-prispeje-k-urychleni-rustu-hdp-pzi-/ekonomika.aspx?c=A130608_161706_ekonomika_ert
Zloději z ČNB kam občané nemůžou ani vkládat své úspory,musí se nechat okrást v kdejaké jiné bance.Přitom to má být normální státní banka pro všechny a ne výrobna státních dluhů-pisů.
http://www.youtube.com/watch?v=6CfIDK2Jf_o
Tuto stránku navštívilo 6 941