Diskuze k článku

Hrozba celosvětové sodomie

Příspěvků 117

30.5.2013 2:24

Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

III Mojzisova 20/13 A,kdoz by se schazel s pohlavim muzskym jako s zenou ohavnost ucinili oba dva.Smrti umrou,krev jejich bude na ne.
18/22-Nebudes obcovati s muzskym pohlavim,schazeje se s nimjako s zenou;nebo ohavnost jest.
Opakuje se nekolikrate;K,20,R.1,27.I Kor 6,9 a tak dale,kde je tedy poslusnost Bohu z rady vsemoznych cirkvi,kde je poslusnost Bohu z rad knezi?
Nakonec i statni instituce,jako napriklad soudy prisahaji na Bibli,svedkove procesu a jini.Nebo s pohledem na moralne zkorumplovane instituce je cas hodit Bibli do kose,nebot ve jednani lidi lze poznat,ze Bible je vlastne k nicemu,nebot ani kostel-nabozenstvi se ji nedrzi,spise ji pouziva k ovladani lidi ve svuj vlatsni prospech.Bude to boj,Bible-Koran i na moralnim poli?
Ktere jine nabozenstvi sveta odsuzuje a tresta nemravnost-homosexualitu?
Je to Islam? Tak se vubec nedivim,k cemu je to velke tazeni demokratickych statu, proti Islamskych zemi,nebot jeden z hlavnich bodu dnesnich politiku a inteligence je,uceni Islamu,tedy nebezpecny problem pro tento zkoruplovany krestansky svet.
Katolicky kostel neni dnes bastou moralky,kterou znicili samotni knezi a dnes oddaji muskou dvojici v kostele,v "bozim dome-chramu" proti vuli Boha, nemluvim o protestujici verejnosti ve Francii a jinde.
V homosexualni agende je veta,ktera rika,ze homosexualitou znicime krestansky svet a rovnez ,krestanske rodiny, o cemz jsem uz psal drive na Zvedavci,doslova jsem otiskl v originalu tuto hrozbu krestanum.
Articles: Barack Obama's Excellent Israeli Adventure
www.americanthinker.com/2013/03/barack_obamas_excellent_israeli...It was there that Sarkozy said of Netanyahu, ... Rising above the rancor and deciding to let bygones be bygones, ... Christian-Muslim war erupts in Egypt;
Right Wing Christian Religious Leaders Dream of Holy War With Islam Sep 18, 2012 ... One Islamophobe, retired general Jerry Boykin, called for Israel to run a ... The
Christian fanatics seeking global Holy War with Islam are being bolstered by
Israel's ... Do you want these fanatics to have nuclear weapons? ... America and
Iran, but a war between Christians and Muslims to incite the battle of ...
www.politicususa.com/wing-christian-religous-leaders-dream-holy-war-islam.html
Nakonec,precist si Nosterdamuse s jeho predpovedi do budoucna o krestanskomuslimske valce take muze mnohe objasnit.

290453

30.5.2013 4:07

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 290453

Co, dalsiho nase generace pripravi pro nase deti,zmenu pohlavi, jez je v plnem propagandistickem celosvetovem behu,neverite,tak ctete:You Go Girl!' Cartoon network unveils new controversial transsexual character She-Zow!
Children's cable network The Hub, which is owned by Discovery and toy maker Hasbro is launching its latest cartoon aimed at ages two to 11 - about a gender-bending crime fighter named 'SheZow'.
The show's main character is a 12-year-old boy named Guy, who uses a magic ring to transform himself into his alter-ego - a girl wearing a purple skirt and white go-go boots.
Children's Network Launches Transsexual Superhero Show
And as if to emphasize the transgendered nature of the switch, Guy activates the ring, inherited from his aunt with the exclamation, 'You Go Girl!'.
Osobne,lituji pristi lidske generace,pokud,vubec budou mit nejake pokracovani.Stesti bude spocivat v tom,ze neuvidime,"my drive narozeny",konec tohodle supermoderniho zivota.Mnozi,co to nervove nevydrzi,zvoli radeji sebevrazdu,nez by se ztotoznili se sytemem moderniho zivota,nakonec,pomocna ruka ,uz je tady:Who Decides How You Die? Inside Montana's Assisted Suicide Fight
You may have the right to control your own life, but what about your own death?
Jako vzdy,Amerika je v popredi svetoveho deni.This is a question facing several states across the U.S., including, most recently, Vermont and Montana.
Connell's client, U.S. Marine veteran and retired trucker Robert Baxter, suffered from a terminal illness called lymphocytic leukemia and wanted the ability to take medication that would hasten his death and end his suffering. He died before Montana's Supreme Court could even issue the Baxter decision, which recognized a constitutional right to assisted suicide for all Montanans.
Da se ocekavat,ze byvala vychodni Evropa,jako vzdy,nezustane pozadu,nebot v Holansku a jinde v Evrope,uz tento system zavedli.Takze si to shrnme vse dohromady a dochazim k nazoru,ze byt dneska opet mladym,to znamena byt v nestesti,nebot,jinak to ani nemohu videt,uz jenom poradem v TV chlapy,co jimi nejsou azeny,co jimi nejsou,vselijak obleceny,s podrobnou komentaci,jak jsou ted stastny,ze uz neni holcicka a nebo chlapecek, mne vyvadi z rovnovahy,doufam,ze ten kousek zivota co mam,jeste nejak preckam,zavrit oci na tento svet,bude vlastne osobnim stestim, horsi to bude pro ty pozustale.Jsem si jist,ze tyto zmeny jeste nejsou vsechny,co nas potkaji.

290456

30.5.2013 10:20

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Vopice 173.?.?.?

Reakce na 290456

To ses zase dobře odkopal, náboženský pomatenče.

Co bys s nimi tedy dělal? Tohle?

Ježiš, tak se odstěhuj do Ruska, tam se vyžiješ dosyta. Navíc je tam plno dalších náboženských pomatenců, takže budeš mít i prima kamarády - náboženské fašistické fanatiky.

Tvá paranoia, živená studiem náckovských webů dosáhla nových netušených hodnot. Měl by ses nechat prohlédnout dochtorem.

290474

30.5.2013 11:40

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290474

> Měl by ses nechat prohlédnout dochtorem.
A rovnou na rentgen, v dutině lebeční musí být cizí předmět, zřejmě krucifix .... [mrknutí jedním okem]

290484

30.5.2013 12:37

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290474

A co třeba tohle!

New York Times ve svém vydání 21.1.1934:
Mnoho z nejnásilnějších masových vražd bylo spácháno homosexuály. Claw uvádí hrozivou statistiku, podle které 8 z 10 masových vrahů ve Spojených státech byli homosexuálové:

Donald Harwey-37 vražd

John Wayne Cacy: 33 vražd-mladých mužů a chlapců

Patrick Wayne Kearney: 32 vražd-vrah v pytlích na odpadky

Bruce Davies: 28 vražd-po znásilnění je zavraždil

Cordes,Henry a Owen: 32 vražd.Trojice byla členem gay kruhu,zabývajících se mučením a vražděním,který unesl a zmrzačil 27 mladých mužů. New York Times 27.července 1974

Juan Corona: 25 vražd zemědělských dělníků. New York Times 4. října 1972

Jefrey Dahmer:17 vražd,byl odsouzen za prznění dětí. Po souloži je zabil, řezal jejich mrtvoly a jedl jejich části. Byl aktivní v organizacích které chrání práva gay. USA Today 6.srpna 1991

Stephen Craft: 16 vražd-omámil je drogami, poté je sodomizoval a mučil. The vanderer,31.října 1991

William Bonin: 14 zabití-souložil s nimi před a po vraždě. The vanderer 31.října 1991

290490

31.5.2013 2:55

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290490

Tak si skuste tipnut, kolki z TOHTO prehladu boli homosexuali: http://www.cas.sk/clanok/251934/bizarny-rebricek-n...

Tendencnym vyberom faktov si dokazete cokolvek. Ale len sam sebe...

290528

2.6.2013 3:43

To se nám agenti odkopávají ! Jen nevím, co si plutokraté od buzen slibují ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290528

Porovnejte si skóre u Vámi publikovaného materiálu a toho, na který jste odpovídal, nemluvě o odpornosti ( i nevraždící devianti jsou pro nemálo lidí odpudiví ).
Arcimordýř byl pak velitel vojsk Johanky z Arku, pravzor pro Modrovouse ...

290610

31.5.2013 10:04

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 290490

Necteme bibli,protoze i svetove demokraticky tisk omezuje informace tohoto nyni"politickeho hnuti",takze i z minula cteme,jak dva homosexualove -lidozrouti se dohodli na uriznuti prirozeni,upeceni,potom snedeni a pozdeji ,"partnera" zavrazdil s jeho souhlasem ve vane.Australsky tisk,unosu a zabiti homosexualem,desetileteho chlapce mluvil jen o kriminalnim aktu,ne homosexualnim,to proste ,politici a poslanci,az po nas tisk absolutne nesnasi,psat pravdu,zkutecnost homosexualni kriminality.Kdysi v Cechach byl pripad homosexuala,vraha,Mrazka,policie o nem vedela o jeho uchylnosti,ale,nemohla zasahnout,protoze predvadeni se a nebo hrani s detickama,nebylo dukazem dostatecnym,az do doby ,kdy v kinu Metro zavrazdil chlapce a jeho telo hodil do svetliku domu,potom,byl cas dany pravu a zakonu,ale ,nejdriv musel zabit.Takze,jestli nekdo napise ve svem komentari,abychom dali pokoj homosexualum,tak,mel spravne napsat,aby homosexualove dali pokoj jinym lidem a aby homosexualne nevrazdili.Drive homosexualove byli,ale,nesli s tim na verjnost, v takovem Globusu,podniku,si odtancili sve hratky a domu sli sporadane,netisli sve panflety,necpali se do skol,nepropagovali se,proste si doma delali za zavranymi dvermi,co chteli a nemuseli se "zenit",meli sve soukromi,meli sve podniky stranou od verejnosti.
V nacistickem Nemecku dostali ruzove trojuhelniky a bylo jim receno,jak se maji zdrzenlive chovat,kdyz to prekrocil byl vzat do koncentracniho tabora.
ARTEQ » Exhibition „State terror against homosexuals in Nazi ... Exhibition „State terror against homosexuals in Nazi Germany 1933 – 1945“ ...
concentration camps, where they were symbolically labelled with ping triangles.
arteq.org.rs/2011/11/izlozba-nacisticki-teror-nad-homoseksualcima/?lang=en
Takze,kdo z rad homosexualu vyhrozuje krestanum,ze znici jejich rodiny,jejich deti sodomitskou kampani,tak to stoji za uvazeni,jestli Hitler nebyl chytrejsi nez nasi politici,jez zacinaji byt v volbach na homosexualech zavisly.
"Male homosexuality was a criminal offense everywhere in the world at the
time - there was nothing specifically "Nazi" about severely penalizing it"
Professor) William D. Rubinstein
: Marc Dutroux: A Jewish child sex ring kidnapped French girls as ...
Sex Ring Say Gang Which Kidnapped ... Moscow for distribution of thousands of sadistic child porn videos and pictures, was ... traced the origin of violent child porn videos found in the
Nezapomente,pred nekolika roky na videa,kde deti v rukach homosexualu koncili smrti a tento obchod vedli vyhradne samovyvolenci po cele Evrope.
FBI shared child porn to nab pedophiles; Washington home raided.
*"A homosexual prostitution ring is under investigation by federal and District authorities and includes among its clients key officials of the Reagan and Bush administrations, military officers, congressional aides and US and foreign businessmen with close social ties to Washington's political elite. Reporters for this newspaper examined hundreds of credit-card vouchers, drawn on both corporate and personal cards and made payable to the e...Automaticky kráceno

290540

30.5.2013 15:42

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 290474

No tebe by asi ani tá prehliadka doktorom nepomohla, vzhladom na emotívnu a obsahovú výpoved tvojho príspevku ako reakcie na názor p. Nohejla, si vývojovo zostal "zaseknutý niekde v korune stromu".
Neber to ako urázku Vopice 173, skor ako nastavenie zrkadla. Inác vdaka za ten link. Pre teba podstatou clánku bola bitka 3 ozranov, pre mna zase úvaha Ruska o zákaze adopcie ruských detí krajinami povolujúcimi adopciu homosexuálnymi "pármi" (preto "pár" lebo u homosexuálov pár=2 ako matematický výraz, nie pár v zmysle spolocenskom).
P. Nohejlovi patrí vdaka za to, ze si vsimol zvrátenost a amorálnost elít v zmysle: " s prstami na Biblii, presadzovat nieco, co je v rozpore s Bibliou...

290499

1.6.2013 1:56

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Adam... 79.?.?.?

Reakce na 290474

Stačí Íránská "cesta zalití rozžhaveným olovem řitní otvor..tam by tě ty vopice přešly choutky!

290574

1.6.2013 3:41

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 290474

Webum s dokazanou pravdou podle faktu a skutecnejch udalosti kterou ma pravo znat kazdej aby je dokazal rozlisit vod vylhanejch spinavejch lzi a propagandy ktery jsou krome brainwash urazka lidsky inteligence se nackovsky weby rikat neda ani nahodou! By the way, proc historicka pravda expertama podlozena jak vedecky tak i legalnimi dokumenty prokazana proti ktery dodnes nenasli jedinej rozumnej argument tolik vadi, ze tu jejich vubec nicim nedokazanou musej branit za pomoci paragrafu? I demand an answer!

290575

2.6.2013 7:06

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 290474

Jeste jednou....., jedna z lidskej vlastnosti je bejt na jisty veci alergickej! Jo jo, i vuci buzertantum ktery svym devianstvim vobtezujou normalni lidi napriklad i svou pritomnosti. Reakce vobtezovanejch bejvaj ruzny, to zalezi na tom jak je deviant svym vobtezovanim nasere. No a tenhle deviant si vo to primo koledoval a je to jen jeho vina ze uz to pak nerozchodil......

290614

6.6.2013 22:18

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Helena Sasová 82.?.?.?

Reakce na 290474

Obávám se, že lékaře bys měl navšívit ty a tvojí následovníci. Agresivita se totiž dá léčit.

Mimochodem, ta diskuse je tady proto, aby ti, kteří chtějí, vyjádřili svůj názor. Nikoliv proto, aby agresivní jedinci hodnotili názory druhých.

290922

30.5.2013 10:47

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290456

Takže v irsku je návrh na přidělení ke každému děcku správce aby dohlížel na lesbicko - gajové - multikulti - genderově - homo - pedo - nekro - a jiné filové vedení, jasné je to že s čím se zachází tím se také schází. Skoro bych řekl takoví zvláštní obchodníci, roste nám nový druh kultury, ale vidět to opravdu nemusím, pornu bych ve srovnání s tímhle dal +.

290476

30.5.2013 23:49

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290456

"Dříve křesťané vnímali otroctví jako součást řádu stvořeného Bohem. Stejně tak například církev v Jižní Africe podporovala apartheid, protože v něm viděla boží záměr. A dnes? Nikdo nepodporuje otroctví ani apartheid. Biblické texty se nezměnily, naše interpretace však ano," analyzoval situaci biskup.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/biskup-podporuje-snatky-ho...

290526

4.6.2013 3:57

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 290456

O co jde predevsim ,o nase deti,nebot veskere homosexualni hnuti,je jakymkoliv zpusobem se dostat k detem.Tak zvane manzelstvi stejneho pohlavi,chce adoptovat deti,chteji se dostat do skol a ovlivnit detskou literaturu a jine,TV,tomu ovsem bude napomahat,kde jen muze.Nejvetsi skodu muzou udelat v organisaci,jako je skauting o cemz pojednava britsky tisk,ktery se probudil,kdo to vlastne ten slavnyn Jimmy Savile byl,ackoliv urcity lide to vedeli velmi dobre.
Last night a Scouting Association spokesman said: “We are aware of only one case in which Savile was alleged to have abused a young person who was a member of the Scout movement. We are not aware of any regular links between Savile and any Scout groups in the UK that occurred while he was alive.
Jimmy Savile ‘took his Passion Wagon to Scout camp’
http://www.express.co.uk/news/uk/404335/Jimmy-Savile-took-his-Passion-Wagon-to-Scout-camp
Pred nekolika roky ,clenove homosexualni agendy pouzili rassismu,co by nastroje k proniknuti do americkeho skautingu,od te doby se vse znova prehodnotilo a dnes americti skauti souhlasi se vstupem homosexualu do skautskych oddilu,tedy,krok za krokem i pres prvni rozsudek,jez je mel zastavit nijak nepolevili,aby nakonec dosahli sveho, dostat se k detem.
Nakonec "The Washington Times s clankem Homosexual prostitution inquiry ensnares VIPs with Regan,Bush,jasne oznacil,jak si politicke spicky americkeho naroda " uzivaji zivota".
*In Their Own Words:The Homosexual Agenda;We willsodomize your sons,emblem of your feeble masculity,of your shallow dreams and vulgar lies.We shall seduce them in your schools,in your dormitories,in your gymnasiums,in your seminaries,in your youth groups,in your movie theather, bathroom in your houses of Congress,in your.......
http://www.forthechildreninc,com/issues/homosexuality/TheAgenda...PREDATORY paedophile Jimmy Savile is feared to have been allowed unsupervised access to a Boy Scout camp overnight in the motorhome he called his “Passion Wagon”.

290725

30.5.2013 11:52

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290453

Základom tzv kresťanského náboženstva pod vedením cirkvi je nekonečné pokrytectvo, a šukanie malých chlapcov, nie biblia, ani Kristus.

290485

31.5.2013 21:58

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Annna 90.?.?.?

Reakce na 290485

Základem křesťanského náboženství není církev, ale VÍRA V BOHA. V Boha věřím sama. Žádnou církev k tomu nepotřebuji. Žádné poskoky v oblečcích, co mumlají bezobsažné texty. Takže to, že nějací kněží jsou zločinci, je pro mne stejné, jako kdyby zločiny dělali instalatéři nebo taxikáři. A zločinci patří za mříže. Nic víc. Takže ať se stavíte na zadní, jak chcete, Bůh je náš Pán. Člověk sám nikdy nic nevytvořil. Ani jediný atom. Jen neustále přetváří a s použitím jednoho udělá druhé. Ale Bůh je Stvořitel. [smích]

290568

1.6.2013 10:52

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 290568

Základom kresťanského náboženstva ako sa praktikuje dnes u nás je to, čo som napísal, nech sa staviate na zadné ako chcete.

Viera v Boha je záležitosť akéhokoľvek skutočného náboženstva, nie len kresťanstva.

Otázka na koniec - veríte v Krista, alebo v model, ktorý vám predostreli a vyložili práve tí kněží, práve tá cirkev, resp zločinci? Nemusím sa pýtať, viem to [mrknutí jedním okem] Ak by vám tí zločinci nepredostreli svoj model Krista, ako by ste sa o tom dozvedela? Kopírujete a papúškujete len to, čo vám akási zločinecká organizácia nakukala, to je celé.

A posledná otázka nakoniec: Verí Kristus v rovnakého Boha ako vy? Verí Boh v rovnakého Krista ako vy? Nie.......

"Both read the Bible day and night, but thou read black where I read white." William Blake

290579

3.6.2013 19:49

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290579

V Boha věřím zhruba od svých 4 let, kdy jsem pomalu začala chápat, že je ještě něco jiného mimo naši hmatatelnou přítomnost. Jsou situace, které prožíváte, nikoli čtete. A k tomu guláši, co píšete: Přece se nejedná o nějaké postavy, ale z našeho pohledu vždy jen o principy. [smích]

290709

3.6.2013 22:21

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 290709

Obávam sa, že si smrteľne pletiete niekým kontrolované falošné obrazy boha s Bohom skutočným.

Ide o prastarú manažérsku technológiu.
"Kto kontrolu obraz boha davu, kontroluje dav"

Jedno je isté:
Akékoľvek náboženstvo nemôźe mať v princípe s Bohom nič spoločné. Vždy ide adeizmus, o manipuláciu davu.
Aj keď mohlo byť na začiatku "dobre myslené".
Vždy budú snahy klanov ega o kontrolu tohto obrazu "boha".
..a ak dav presvedčíte o "nutnosti, bezpečnosti pasivity", ťažko sa Bohu pre-javiť, bo prestávate jeho deťmi byť.
A tak mu zostane, len kyjakom decku po hlave.

Isto.., keď sa niekto triezvo a aspoň trochu gramotne obzrie čo i len raz okolo seba, povie si, že ten zázrak reality nemôže byť "náhoda", "Samosato". Toť nie je žiadna "veda".

No veriť v krivý obraz Boha je horšie, ako v neho neveriť.
Aj tu mi určite za pravdu dáte,
bo ako bolo povedané:
"Bližšie je Bohu ten, kto v neho neverí, ako ten kto verí v obraz boha, ktorého niet."..a tu to máte..

Navyše treba veriť Bohu, svojmu Otcovi a nie V svojho otca.
Chápete ten malý, no obrovský rozdiel, vo vyznaní Vašej viery.
Ak veríte iba v existenciu svojho Otca a nejdete smerom k aktívnej dôvere Jemu, ste bez pochýb hlboko presvedčená ateistka na úrovni podvedomia. Zrovna tak pôjdete po smrti ako baterka presne do toho NeBa, kde NiEtBohA.

Navyše byť v "koži" Vašeho otca,
po smrti Vám dám poriadne facky,
tresky plesky nie na jedno,
ale rovno na obe líca.

Ako ste len mohli deti moje,
dary rozlíšenia dobra a zla,
mapu života večného,
balíčky rozumu a vôle,
odovzdať bez ducha
oddaným temna role?

Opakujem ešte raz a dôrazne:
Žiadna cirkev, náboženstvo nemá podstatou s Bohom nič spoločné.
Ide o nebezpečné hierarchicko-adeistické imitácie.
Potrebuje azda otec, matka na komunikáciu s dieťaťom sekretárov, prostredníkov?

Otec Ne-beský má s každým jedinečný, osobný vzťah a hovorí s ním v jemných zmenách životných okolností, vstupuje do rád v príbehoch jeho snov a vždy mu splní čo si dlho žiada.
No ak je želanie nesprávne, dostane balík ďalší,
kde je smutná plaču rada..
"Pýtajte sa a bude Vám povedané."
bo s masochizmom On sa nezahráva
i cudzie je mu utrpenie bez príčiny dávať.
Pričom zodpovednosť vždy je kolektívna,
..keďže nad pojmom "nezávislosť"
sa Čeloveku, dietke Božej, akurát tak zíva.

Určite neide o rozmarného krvežíznivého rasisticko-fašistického sociopata z biblie, skúšajúceho slepú oddanosť obeťami detí druhých a ako čerešničku "obetou vlastného dieťaťa".
Buď urobil Issa niekde chybu, alebo nezomrel tak,
ako "je(niekým) napísané".

"Otec nechce dietky hlúpe."

Buď veríte písmu, alebo jazyku Boha, jazyku sveta harmónie bez dogiem, ktorú vidíte všade okolo seba a keď sa dobre pozriete, tak aj v sebe. Jazyku sveta viditeľného i zatiaľ neviditeľného. Nepochopeného, no isto nie nepochopiteľného..
..a nakonci bez "Amen"-Ra.

290717

3.6.2013 22:53

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Viny 85.?.?.?

Reakce na 290709

V prípade, že je vaša "viera" nedotknutá špinou organizovaných ideológií, je to fajn [mrknutí jedním okem]

Ak viete vnímať princípy bez ich zosobnenia v podobe postáv, je to ešte lepšie.

Tak ako? [oči v sloup]

290718

3.6.2013 23:59

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 290718

Tak sa asi aspoň zhodneme, že princípy(a navyše objektívne) existujú.

Nasleduje nevyhnutne otázka:
1.Môžu byť princípy(pravidlá, objektívne socio-naturálne zákonitosti) bez cieľa?
Ďalej:
2.Môže byť cieľ bez definítora(subjektu)?

Ak by som nevedel rozpoznať subjekt riadenia systému,
hľadám aspoň Koncepciu jeho riadenia.
Na báze Koncepcie sa vždy následne vypracuje pomenovaná(nakódovaná) sekvencia budúcich obrazov(program, algoritmus "samoriadenia" systému). T.j.ideológia.
Atď..

Zosobnenie princípov je panteizmus a z toho sme snáď už ako kultúra vyrástli.
..a o krok ďalej:
"Stôl nie je stolárom" a tak ani kladivo s dlátom..,
ak chápete kam mierim..

Otázka teda je A. subjekt, alebo B. koncept.
..a presnejšie..aby sme zostali v protodialektike a neskĺzli zase do nelogického "boja protikladov":
Ak sa dostaneme k najobjemnejšiemu ako-tak známemu systému(nazvyme ho napr. Boh, Allah, Vis Maior a pod..), aký má tento Subjekt Koncepciu?

..a napr.ešte malý kúsok ďalej:
Aké sú možnosti imitácie tohoto Najobjemnejšieho konceptu pri egoistických, parazitických cieľoch nejakého subjektu č.2.
Prvým predpokladom vyzerá byť miera chápania(informačný náskok) objektívne vyššia, ako akýkoľvek iný subjekt č.3,4,5,..atď.

T.j. blokovanie ani nie tak šírky a hĺbky jeho poznania, ako skôr Metodológie spracovania, osvojenia pre neho nových informácii. Tá zasa v neposlednej miere závisí od morálky(kľúča k napojeniu na najobjemnejší in-formaćný systém). Inak šú subjekty 3,4,5,.. nútené čerpať s podradeného systému dostatoćne kontrolovaného(udržateľne predikovaného) subjektom č.3.

Prvy útok preto musí u otrokárskeho systému smerovať práve na morálku a druhý na akékoľvek použiteľné metodiky spracovania informácii(vytvirenie tzv. dogiem, či axiomov). Konkrétnym rieśením je napr. kultúra postavená na kaleidoskopickej faktológii. T.j. napr. dnešná civilizácia vyznávajúca nepredikovateľnú "náhodnosť"(či kedysi "božie dopustenie", zvrhlosť, ne-logickosť VM). Nepredpovedateľný koordinátny(metrický) systém s neustále sa meniacim počiatkom(egoizmus). Fatálnosť podprahového otroctva modelu Priestoru naplneného Hmotou, kde za nejaký Čas pri dostatku Energie(či Duchovnej vôle) mením konkrétnu existenciu.
Riadiť, tvoriť, s-trojiť budúcnosť vie iba ten, kto vie predpovedať vývoj objektívnych procesov(rozpoznať a hodnotiť). T.j.zmerať.

Alebo metodicky hľadám najvyššie princípy.
T.j.bezpečnú pravdepodobnú vôľu(obrazy, Formy preferované) Vis Maior, podľa vyššie spomenutých kritérii a svoje ciele sa snažím vždy aktualizovať konformne, konvergenčne s ňou. Ak som úspešný, moja CELKOVÁ(nie len finančná, zdravotná,..) situácia sa zlepšuje a viem, že nie som len otrokom nejakého umelého simulačného modulu(ktorý ma tiež dokáže čiastočne chrániť, no len do istej konkrétnej miery). Následne kon-formne In-formujem budúcu Existenciu.

290719

4.6.2013 21:19

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Annna 90.?.?.?

Reakce na 290718

V dnešním hyperracionálním a informaceni různé kvality zavaleném světě je jen jediná možnost, a to, vycházet ze sebe. Věřit si. Zkoumat svět samostatně. Poslouchat svůj cit. Drsně osekat plevelné křoví na jedno-duché pojmy. Máme na to dost síly, jen to pochopit. My jsme duchové ve hmotnosti, my máme v sobě zabudovanou schopnost chápání širších souvislostí. Ale kdo se o to upřímně snaží? Celý čas věnujeme pouze hmotným záležitostem, běháme jen dokola jako křeček v kolotoči. Tak nikdy nic nepochopíme.

290811

30.5.2013 13:02

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 290453

jenže velká část bible je poplatná své době, tehdy bylo lidí málo tak byl kladen důraz na rozmnožení lidského rodu aby ho nějaká katastrofa nezkosila.
V antice se tyto "problémy" nijak neřešily, byly na starosti důležitější věci než starat se o to že občas lidé homosexuálně souloží.
Stejně stavět bisexualitu a transvetitismus na roveň sodomii je blbost - stačí se podívat do Asie kde tyto věci jsou běžné a rodiny jsou pořád velké a lidé jsou zodpovědní.
Dnes se z této přirozené věci dělá politická fraška aby lidé byli zaneprázněni hádáním kvůli podružným věcem a nevěnovali pozornost mnohem důležitějším.
Uzákoňování nějakých homo manželství mi přijde blbost - když se ti dva mají tak rádi tak by postačila úprava aby dotyční měli právo po sobě dědit apod.

290491

2.6.2013 18:08

RE: Zakladem krestanskeho nabozenstvi je bible,tak at ji cteme!

Izak 89.?.?.?

Reakce na 290453

To neni pravda, zakladem krestanstvi je novy zakon a stary samozrejme neplati.
Stary zakon, Tora neplati a hlavne Talmudy jsou nenavistne fasisticke zvasty.

Jezis prave rekl, ze krom desatera vse rusi a prinasi prikazani lasky.

Islam treba uznava Lesky [mrknutí jedním okem] a muz muze praktikovat zoofilii, ale pouze se samicemi [mrknutí jedním okem]

290644

4.6.2013 10:42

Statistika, dr. Kinsey:

tuV 89.?.?.?

Reakce na 290453

Pro lidstvo nejsou nebezpečná 4 procenta zjevných homosexuálů, nýbrž 33 procent těch dalších, potlačených, latentních a skrytých. Psychiatři tvrdí, že pohlavně obojetní lidé neexistují. Existují jen víceméně zamaskovaní homosexuálové. Právě oni tvoří tu časovanou bombu opožděného vývoje, která vždy dříve nebo později exploduje....

290753

30.5.2013 3:20

Pro pritomne homofoby:

Jiri Radosta 173.?.?.?

v zemich JV Asie, mezi severoamerickymi Indiany a v dalsich spolecnostech kde nebyla homosexualita kriminalizovana a kde nebyli homosexualove pronasledovani, neexistuji ani nechutne "gay pride parades", ani tlak na uzakoneni homosexualnich manzelstvi.
To jen hloupa nenavist a nasili probouzi hloupe a nepatricne reakce.
Nechte ty "odporne teplouse" na pokoji a oni nechaji na pokoji vas.

290454

30.5.2013 7:18

RE: Pro pritomne homofoby:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 290454

Obávám se, že je to přesně naopak. Většina normálních lidí (tím myslím bez ohledu na pohlavní orientaci) nechávala "teplouše" na pokoji, dokud nezačali příliš "otravovat". Ke gayům byla nesnášenlivá pouze nevýznamná menšina populace, normální a nezakomplexovaný člověk jim to jejich potěšení přeje.

Na druhé straně, z biologického hlediska je homosexuální chování škodlivé, působí proti přežití druhu a je v pořádku, že se většinová, heterosexuální populace brání proti prosazení homosexuality za normu. Myslím, že výchova dětí je přesně ta červená linie, za kterou nelze jít, pokud má lidská populace přežít. Boj o přežití druhu může být velice tvrdý a gayové by ve vlastním zájmu neměli "tlačit na pilu". Momentální stav vypadá spíše tak, že nám společenská "elita" vnucuje názor, že být gay je něco lepšího, víc in, homosexuální lobby protlačuje svoje lidi na důležitá místa ve společnosti. Utlačovaná se stává spíš heterosexuální většina, což nelze dlouhodobě snášet.

290462

30.5.2013 10:48

RE: Pro pritomne homofoby:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290462

Ano,je to přeně naopak.
Degeneralogie-je mimo jiné též věda o zdravé rodině. Pokud chceme zachovat civilizaci, musíme v prvé řadě zachovat zdravou rodinu. Milionové demonstrace ve Francii (poslední minulou neděli), jasně ukazují, že heterosexuální většina se probudila. A brání se.

Mezi sodomií a homosexualitou je úzký vztah. Jako příklad uvedu rozhovor Dr.Trušněviče s Klimovem. Děj se odehrává po 2.sv.válce v Berlíně.

V Berlíně ve Společnosti rusko-německého přátelství, došlo k roztržce! Kvůli pederastrovi Hildebrandtu. Přesněji kvůli jeho bílému psu.

Trušněvič na Klimova: Ostatně vy tu čubu znáte. Pamatujete si, taková ohromná, velikosti bílého medvěda.

Klimov:Ano,vzpomínám si. Ale co s tím má společného?

Trušněvič: Vlastně nejdříve Hildebrandt používal svého sekretáře Kristeina,ale potom se přesunul na svého psa. No samozřejmě Kristien se urazil,a nyní chodí a vyzvání po celém Berlíně, že Hildebrandt jej podvádí. Se svým psem!!! Ale kolem se dějí vraždy,únosy,hemží se to sovětskými agenty. Jak v těchto podmínkách se můžete zapojit do vážné politické práce?

Jak vidíte, není to žádná legrace ani homofobie. Pamětníků je jistě mnoho.

Zdroj:Rodinné album s. 180-181

290477

1.6.2013 11:11

RE: Pro pritomne homofoby:

paradigma 93.?.?.?

Reakce na 290462

Souhlasím, každý každá buzna má možnost zplodit děti vlastní a nemusí nikoho adoptovat. Že nechtěj je věc jejich a jejich problém. Tak jaké kecy okolo toho.

290581

30.5.2013 15:46

RE: Pro pritomne homofoby:

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 290454

...skor nech oni nechajú na pokoji nás, a my ich tiez necháme na pokoji. Nevsímat si ich by bola chyba, hla kam to az nasou nevsímavostou doslo...

290500

31.5.2013 12:42

RE: Pro pritomne homofoby:

čen 89.?.?.?

Reakce na 290454

Tak prosím laskavě vynechte vy nás a necpěte nám pořád vaši orientaci pod nos. Ještě jsem si nikdy v mědiích nevšimla, že by heterosexuál mluvil o svém sexuálním zaměření, to je přece každého soukromá věc, tak proč nám to neustále cpete? Pomalu to vypadá, že kdo není homosexuál, není plnoprávný občan a toho už mám plné zuby. Neměla jsem proti vám nikdy nic, ale v poslední době už toho začíná být příliš, už laskavě dejte pokoj a nechte žít ostatní, jak umí a vy konejte stejně, aniž byste to neustále cpali komukoli do hlavy. Nejsem,pane, homofobka, ale už toho na jednoho začíná být ažaž.

290545

30.5.2013 5:53

Co Jeste Zbyva Oslavovat??

coinageboy 98.?.?.?

Oslavy homosexuality jsou stara vesta.
Ted uz zbyva povysit pedofilii, coprofilii (hovna) a nekrofilii na uroven normalniho sexu........

290458

30.5.2013 6:22

RE: Co Jeste Zbyva Oslavovat??

p. 113.?.?.?

Reakce na 290458

...ano buzeranti si delaj z hub hajzly , jak jsme videli a i jini nezustavaji pozadu..psal jsem o "reziseru" Spielbergovi ktery rezignoval z vyboru skautu v usa , protoze nechteli dovolit aby buzeranti brali deti do prirody na taboreni...Tentyz jako predseda poroty v Cannes udelil hlavni cenu filmu o lesbach a jejich prasarnach podrobne udajne tam graficky zobrazenych...Vydelal miliony a hajluje a posluhje jako podrztaska kde se da...Proslul jako podprumerny filmar na Raiders ,zrudicka ET ,ideologicko-holocaust filmech a o plastickem zraloku jak zere lidi, kde je vzdy 150 kamer a reziser se prizivuje na poctive a hlavne tvorive praci celeho stabu a ukradne si vsechny zasluhy a nahrabe miliony, coz tito vyvolenci maji ve zvyku a delaji porad...Jestlize obdivuje,propaguje a miluje natolik jak si pederasti strkaj plasticky roury do vsech der v tele ,tak by mel nekdo z pederastu z lasky a za nas vzit plastickej telegrafni sloup a narvat mu ho tamtez... protoze je jasne ze jeho snazeni nebere koncu ../cocksucker/...

290460

30.5.2013 8:52

"Všechno špatné, je k něčemu dobré".

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Že jsou to všechno úchylky od přirozeného řádu věcí, o tom nemůže být pochyb. Oni si ale neuvědomují, že tou neschopností množení musí nutně už v další generaci vyhynout i kdyby těm normálním chtěli brát jejich potomky k adopci násilím.

Nelze přitom pominout, že těch normálních je přece jen nejméně o dva řády víc a mít své potomstvo je pud, který nelze potlačit. Jakmile by tedy sáhli při adopci k použití síly, je to jejich konec. Fyzický konec. A hodně nepěkný.

Těm postiženým sexuální deformací by proto neškodilo řídit se moudrostí předků o tom džbánu na vodu a slovy bratou Slovákou im povedať: "Choctě do rici, zakial vám dobre hovoríme. Trebárs aj sebe navzájom". [vyplazený jazyk]

A ještě dodatek. Právě s přihlédnutím k zachování druhu je načase, aby se kandidáti pro jakékoliv volby doplňovali informacemi pro voliče nezbytnými. Tedy mimo to již udávané, nejméně i informace o jejich světonázorové orientaci, sexuální orientaci, majetkových poměrech, testu inteligence a o testu spolehlivosti. Jinak není šance, že ty "dvoumoudré nahé opice" zvrátí trend ke svému zániku coby živočišný druh.

290465

30.5.2013 9:42

Hrozba celosvětové sodomie

Judita 195.?.?.?

Ty jejich parády mi vadí. Přijde mi to divný. Ale na druhou stranu, jenže oni si tu orientaci nevybrali. Oni se tak narodili. Tak jako se někdo narodí hluchý nebo s prsty navíc, oni se narodili s orientací na stejné pohlaví. Jediná chyba je, že mají potřebu na sebe upozorňovat dle mého názoru i pro člověka dehonestujícím zpusobem. Jako kdyby heterácí pořádali průvody a na nějakých legorických vozech tam byly houfy skorokopulujících dvojic.

290469

30.5.2013 10:17

Poslední křeč

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Není jasnějšího vyjádřeního přírody k nežádoucí reprodukceschopnosti dané osoby než fakt, že se narodí jako buzna. Dostali stopku a teď, když už je to konečně beztrestné a genocidní klima planety to podporuje, hojí si mundráky svého po staletí ukrývaného zoufalství tím, že chtějí všemožnými prostředky ovládnout svět.

290472

30.5.2013 12:09

RE: Poslední křeč

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290472

Veľmi presný popis!!! Výkričníky dávam veľmi zriedka [mrknutí jedním okem]

Táto deviácia sa objavuje ako prirodzená chyba v populácii, kde príroda princípom prirodzeného výberu eliminuje "slabý" genetický kód než sa rozmôže tak, že mu vytvorí psychologickú zábranu v reprodukcii - homosexualita.

Naša západná spoločnosť sa však vyznačuje rysom na tejto planéte nevídaným - sme jediný druh, ktorý živí slabých na úkor silnejších, čo nikde inde v prírode nenájdete. Či už je to nútené živenie skupín, ktoré spoločnosti nič neprinášajú (vieme ktorých), len čerpajú, alebo geneticky mŕtvych sodomitov, prípadne ich ochrana pred prirodzenou reakciou imunitného systému človeka resp spoločnosti, kde sa človek prirodzene bráni pred parazitom (v prvom prípade) a pred šírením slabého genetického kódu v prípade druhom. Táto spoločnosť tejto prirodzenej reakcii bráni a tak nutne smeruje ku svojmu nevyhnutnému kolapsu.

Jediný systém, ktorý môže fungovať, je samonosný systém, ktorý musí byť založený na prirodzených podmienkach, ktoré nám táto planéta poskytuje. A i keď sa to pseudohumanistom nebude páčiť, je to právo silnejšieho kombinované s dosiahnutou múdrosťou počas stále pokračujúcej evolúcie.

Sú tu totiž humanoidné vetvy ktoré do budúcnosti sú schopné prežiť a prežijú a tiež vetvy, ktoré niesu schopné a neprežijú. Sodomiti a mnohí iní sú len nesamonosnou deviáciou vyhodenou z evolúcie, nič viac. Ako každý slabý druh sa snažia spojiť do stáda, aby získali výhodu, ale na svoje ďalšie prežitie (ako každá nesamonosná deviácia) potrebujú "normálnu" populáciu. Stádo je silnejšie než jednotlivec, ale jeho nevýhoda je, sa drží pokope... [překvapení]

Celý tento cirkus nakoniec skončí otvoreným konfliktom, tak ako sa to tu deje už milióny rokov a ešte aj diať bude. Samonosní prežijú a nesamonosní vyhynú...point.

290487

30.5.2013 13:45

RE: Poslední křeč

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 290487

Vycházíte z Darwinovy teorie, která pojímá evoluci jako boj, kde vítězí silní a zdraví. Je to jen jedna z teorií vývoje a hodí se všem režimům, protože zdůvodňuje moc bezcitných dravců. Skutečný vývoj však probíhá pouze spoluprací mužského a ženského principu. Protěžováním neperspektivních skupin nám dávají mocní jasně najevo, že vývoj lidstva v souladu s přírodními zákony je nežádoucí. Návratu lidstva k energiím Země, k zapovězeným vědám a spolupracujícím společenstvím se bojí jako čert kříže. Na tomto hřišti nikdy nemohou vyhrát.

290492

30.5.2013 20:50

RE: Poslední křeč

Venny 93.?.?.?

Reakce na 290492

Se zájmem jsem si přečetl oba vaše příspěvky, které, ač poměrně krátké, hovoří o tom, že máte o vývoji lidské společnosti a vědách, jenž se jím zabývají, daleko větší přehled, než většina zde bouřlivě diskutujících. Péče o slabé (potomky, jako nositele pokračování rodu a seniory, jakožto nositele paměti a tradice rodu) je stará jak lidstvo samo. Vždy ovšem bylo dbáno, jak vy říkáte, na spolupráci mužského a ženského principu, protože ta jediná byla zárukou zachování obojího (života i jeho norem) do budoucna. Jinými slovy - každý mladík si musel najít družku a každé mladé děvče bylo připravováno pro svou roli pokračovatelky rodu. Různá doba se různě vypořádávala s těmi, kdo se těmto existenčně nejdůležitějším zákonům vymykali - s větší, menší nebo nulovou tolerancí. Vždy ale bylo jasné, že jinudy cesta nevede. Proč je tomu v poslední době jinak? Proč tyto skupiny nežijí v klidné toleranční atmosféře, ale hlasitě upozorňují na svou odlišnost, agresivně se domáhají práv, která jim nenáleží (výchova cizího potomstva) apod.? Žádný tolerantní člověk nebude upírat osobnostem z jejich řad zásluhy na poli kultury, vědy... Nabízí se odpověď, možná příliš přitažená za vlasy - dnešní svět ve světle objevů v genetickém inženýrství, klonování, ale i informatice atd. začíná získávat pocit, že archaického způsobu udržování rodu a jeho norem již není třeba. Jsme přece moderní, svobodní, žijme jak chceme, ale hlavně bez zodpovědnosti. A co nevíme, to si najdeme na internetu. K čemu to povede? Určitě k rozbití klasického modelu rodiny, znesváření "mužského a ženského principu", ztrátě charakteristických vlastnosti muže i ženy. Důsledků těžko dohlédneme, a nebude to pro lidstvo nic optimistického.

290516

31.5.2013 7:56

RE: Poslední křeč

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 290516

Diky za poklonu. Jenže objektivní analýza stavu nestačí. Je nutné vypátrat proč se to děje a co tím sledují a čím přitvrdí.
V poslední době je těh snah o rozvrat lidského společenství příliš mnoho. V návaznosti na souběžné oslabování imunity, plodnosti a potravinové soběstačnosti to tipuji na genocidní snahy elit. V letech 2008 - 2009 se s předstihem měnil zákoník práce a teď nám pod zástěrkou změny zákona o odpadech č.182/2001 má začít masivní výstavba nových a výkonnějších spaloven odpadu. Neustálé mediální víry kolem smyšlených teroristů, feministek, buzen a podplacených celebrit mají jen otupit naši ostražitost.

290534

31.5.2013 19:08

RE: Poslední křeč

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 290534

Já bych to spíš viděl na návštěvu psychiatra. I paranoia je nemoc.

290559

31.5.2013 20:03

RE: Poslední křeč

slak 77.?.?.?

Reakce na 290559

Dokazují nám že mají pro nás jedno překvapení za druhým, někdo počítá s rezervou a tedy s horším a může tomu říkat informovanost o svých papenhaimských. Někdo řekne škarohlíd ovšem posléze může čumět jako čerstvě vyoraná myš. Nicméně je tu hit, polykací rfid čipy a tato technologie skrývá pořád zatím netušené možnosti a nemusím být paranoický na to že na impuls uvolní superjed. Jenom mi stačí že ta možnost je, ano?

290563

31.5.2013 20:34

RE: Poslední křeč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 290559

To hovorili židia svojim súkmeňovcom počas 2sv vojny tiež, aj rusi zasa svojim kamošom, než ich odviezli do gulagov [mrknutí jedním okem] Úplní paranoici [velký smích]

290564

31.5.2013 8:52

RE: Poslední křeč

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290492

Nevychádzam z Darwinovej teórie, ale z bežného pozorovania prírody okolo seba. Pozrite sa sám. Snažíme sa prekryť rôznymi spôsobmi základné princípy existencie na tejto planéte, rúškami humanizmu, náboženskými dogmami....nechápuc, že ich možno len pokrytecky prekryť, ale nie zrušiť. Snažíme sa predpisovať správania, ktoré sú v priamom rozpore s prírodnými zákonmi. V tom vidím hlavný problém, ale to sa poddá. Čo si myslíte že sa stane, keď populácia parazitov dosiahne bod zlomu? Ľudia, ktorí si usurpovali právo prikazovať iným ako smú a nesmú žiť a ktorí parazitov chránili, ich budú musieť riešiť a budú ich musieť riešiť spôsobom, ktorý sami zakazovali, čím stratia svoju legitimitu a ide sa ďalej....

Spolupráca mužského a ženského princípu je absolútne základnou podmienkou existencie, súhlasím. Tento vzťah by som asi nenazval "tradičná rodina", lebo má človek pocit, že to bolo vymyslené niekedy počas priemyselnej revolúcie. Tento vzťah je neporovnateľne starší, najstarší zo všetkých....všetko vzniklo až "potom". Ak pochopíme toto uvedomíme si, že pár deviantov sa snaží zmeniť princípy, ktoré sa vyvíjali od Počiatku. Aké pošetilé...

Napísal som: "Jediný systém, ktorý môže fungovať, je samonosný systém, ktorý musí byť založený na prirodzených podmienkach, ktoré nám táto planéta poskytuje. A i keď sa to pseudohumanistom nebude páčiť, je to právo silnejšieho kombinované s dosiahnutou múdrosťou počas stále pokračujúcej evolúcie."

Tá múdrosť je dôležitá. Nestačí byť len "bezcitný dravec", to bol aj Tyranosaurus Rex...a kde je teraz? To bol aj Ravana, Kola, Hitler... a kde sú teraz? Život ich odmietol.... Byť bezcitný dravec NIEJE evolučná výhoda. To, že niekto prirodzené procesy prebiehajúce v živote používa na svoje nekalé účely a zdôvodnenia svojich deviácií, nieje problém tých procesov, ale toho dotyčného. Treba to oddeliť.

Ľudstvo sa nemôže navrátiť k zapovězeným vědám, lebo:

1.) niesu zapovězené, to je len šírená ilúzia. Ak ste pripravený, dostanete ich. Ak nieste, môžte to nazývať "zapovězený", ale nie preto, lebo vám ich niekto zapovězel, ale že ste si ich vlastne zapovězel sám - boli vám zapovězené vašim vlastným stavom[mrknutí jedním okem]
2.) ľudstvo nieje homogénna masa a preto jediný, kto sa môže posunúť ďalej, je jednotlivec. Množstvo takto rozvíjajúcich sa jednotlivcov môže strhnúť lavínu, ale to už je iná téma...

Áno, Rexovia a Ravanovia na tomto hrišti nikdy nemôžu vyhrať. Hrište je skoro presný popis - ja by som to nazval "pole". [mrknutí jedním okem]

290535

30.5.2013 17:01

RE: Poslední křeč

Reaper 178.?.?.?

Reakce na 290487

Ja osobne som toho názoru že homosexualita nie je vrodená,nie sú na to žiadne genetické predispozície,žiadne dieťa sa nenarodí s takouto chybou.A práve tento omyl,cielená propaganda im nahráva do karát.Resp. môžu sa na tento "fakt" donekonečna odvolávať.Donedávna bola homosexualita klasifikovaná ako duševná porucha spôsobená rôznymi spoločenskými,výchovnými vplyvmi.A tak to malo aj zostať,nevznikli by takéto spoločenstvá a s nimi súvisiace problémy(adopcie homosexuálnymi pármi,pedofília).Vnímam to ako vedomý zámer politicko-finančnej elity o celkovú destabilizáciu spoločnosti,rodiny všeobecne.

http://www.coskolaneuci.sk/skola/index.php/homosexualita

290505

30.5.2013 20:40

RE: Poslední křeč

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 290505

Pamatuji restauraci v hotelu Luxor na Václavském náměstí sedmdesátých let, kde se tehdejší teplouškové scházeli a také vesnické staré mládence, kteří nebyli hloupí ani oškliví, jen neměli nikdy o ženy ten přirozený funkčně agresivní zájem. Znala jsem také kluka, který se navzdory své orientaci oženil, zplodil dva syny, kteří s odstupem jednoho roku umřeli hned po narození. Tenkrát jsem pochopila, co znamená stopka od přírody.
Jsem schopna i pochopit jejich nechutné pochody hrdosti v kontextu s utrpením všech takto postižených lidí, kteří byli v minulosti nemilosrdně pronásledováni a likvidováni. Nikdy se ale nesmířím s tím, aby tato v současnosti privilegovaná sexuální úchylka stírala rozdíl mezi mužským a ženským principem existence. Bez toho totiž nemá život na Zemi smysl.

290514

30.5.2013 23:13

RE: Poslední křeč

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 290514

buzny byli vzdy v hotelu evropa sak sem tam chodivaval ac teplo v anusu nemam rad

290523

31.5.2013 7:39

RE: Poslední křeč

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 290523

Dost možná to byla restaurace hotelu Evropa [smích]

290533

31.5.2013 11:39

RE: Poslední křeč

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290472

NIe ste vy Ciganka? Pretoze podla vasej "teorie" mnozenie Ciganov ich zaraduje na vrchol vsetkeho, co existuje na tejto planete. A to je tiez zdroj ich hrdosti, rovnako ako vasej. Ako alternativa by ste mohla byt muslimka, ale u nich je to nekontrolovane mnozenie podmienene asi nabozensky, kdezto u Ciganov je to jasne dane prirodou. V kazdom pripade predpokladam ze mate aspon 10 deti. Vsdtky geneticky a rasovo ciste...

290544

31.5.2013 15:12

RE: Poslední křeč

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 290544

Ženský a mužský princip se nevztahuje jen k reprodukci. Je to oheň - voda, vzduch - země, plus - mínus, vyzařující - vzařující zemské energie a další nespočetné množství polarizovaných elementů.
Bez výmeny opačných nábojů - energie, neexistuje život.
V přechodně příznivých podmínkách se běžně stává, že se určitý druh rostliny nebo živočicha přemnoží a vybočí přírodní rovnováhu. Zpravidla to není navěky a nejčastějším predátorem pak bývá nedostek potravy a nemoci. Snaha současných vládních garnitur o umělou nerovnováhu v lidském společenství je dost hloupou hrou na boha.
Naštěstí ubývá hráčů, kteří věří jejich pravidlům.

290547

2.6.2013 9:08

RE: Poslední křeč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290547

Váš výčet je neúplný. Hrubohmotných prvků je pět: země, voda, oheň, vzduch a éter. Jemnohmotné jsou tři: myls, inteligence a falešné ego.

290616

2.6.2013 12:48

RE: Poslední křeč

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 290616

Jemnohmotných prvků je daleko víc. Jen se občas navzájem vylučují.
Největší hrozbou pro jemnohmotné prvky je elektrosmog, tak převládá to falešné ego. Typický příklad vykonstruované nerovnováhy ženoucí lidstvo do záhuby.

290625

2.6.2013 22:56

RE: Poslední křeč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290625

V prvním příspěvku hovoříte o mužském a ženském principu. Tedy jsem uvedl tři jemnohmotné prvky, které se tohoto principu týkají.

Každá myšlenka,čin nebo vjem,se uloží v mysli, jako nesmazatelný a nezapomenutelný záznam. I nejmenší detaily. Tento záznam zajišťuje jemnohomotné tělo složené ze tří jemnohmotných prvků:mysli, inteligence a ega. Toto jemnohmotné tělo neumírá, ale inkarnuje s duší do nového těla.

Tak jako vtělená duše prochází v tomto těle z dětství do mládí a do stáří,přechází duše v okamžiku smrti do jiného těla. Moudrý člověk se touto změnou nedá zmást. Bhagavad-gíta (2.13)

Rozdělení hmotné přírody na prvky je toto:
Jako pradhána je známý souhrn všech prvků zahrnující pět hrubých prvků, pět jemných prvků,čtyři vnitřní smysly,pět poznávacích smyslů a pět vnějších činných orgánů. Šrímad-bhágavatam (3.26.11)
Tedy celkem 24 prvků.

Směšující prvek zvaný čas je pokládán za dvacátý pátý prvek. Toto je autoritativní rozdělení. Filozofové západních zemí si velice cení analytického rozboru hmotných prvků, jak ho předložil ateistický Kapila. Autoritativní sákhja-jóga je na Západě prakticky neznámá. Západní filozofové se snaží porozumět Absolutní Pravdě vzestupným procesem mentální spekulace neboli procesem induktivní logiky, ale správný způsob je sestupný, prostřednictvím parampary. Takže se mýlí.

290664

31.5.2013 14:51

RE: Poslední křeč

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 290472

Homosexualum priroda neodeprela moznost reprodukce, nejsou neplodni, jsou schopni se normalne (tedy z heterosexualniho hlediska) rozmnozovat.
Cili v pripade, ze je homosexualita dedicna, jsou partnerske svazky stejneho pohlavi to nejlepsi co muze slouzit k jejich eliminaci jako mrtve vyvojove vetve, proste proto, ze dedit se nebude.
Zatimco kdyby toto nebylo tolerovano, homosexualove by vstupovali do heterosexualnich svazku, kde by i heterosexualne zili a plodili eventualne homosexualni potomky.
Osobne znam pripad, kdy homosexualni muz mel zenu a s ni dve deti, o orientaci tech deti nic nevim.

Jina vec je sverovani deti do pece homosexualnich paru. Takova vec je presne to, cemu se rika dysfunkcni rodina.

290546

31.5.2013 17:58

RE: Poslední křeč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290546

"Osobne znam pripad, kdy homosexualni muz mel zenu a s ni ve deti, o orientaci tech deti nic nevim."

To nebyl homosexuál - akorát přijímal tzv. pod obojí. Tento fenom
én se ve zvýšené míře vyskytuje u Chazarů. Je pravda, že jejich manželky jsou nepříjemně překvapené - partneři se takto projevují často až po jejich vzájemnně úspěšném heterosex - vztahu. Inklinace k homosexu se projevuje vynucováním análních praktik.

290555

31.5.2013 19:06

RE: Poslední křeč

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 290555

Udělej si Klimovovu autoprověrku. Pan Klimov ve své práci jasně píše, že nejvíce nenávidí židy židovští degeneráti.

290558

1.6.2013 13:16

RE: Poslední křeč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290558

Zřejmě je to pro Vás citlivé téma - takže promiňte.

290586

4.6.2013 13:40

RE: Poslední křeč

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 290555

zrejme toho pana znate lip [smích]

290767

30.5.2013 11:31

uz je to tu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

jiz davno rikam ze se svet zacina obracet v kravskou prdel. dnes rikam ze se jiz obratil a bude dale. ano buzeranti jsou pysni na sva prava a uznani od verjnosti.verim ze se dockam dne kdy si budou moci sami rodit deti kluciii odnosi embryo v prdeli udevcat je noseni ulehceno akorat se musi vyvinout klit na tolik aby strikal sperma. ale to se postupne degeneraci propipla.
dnes jsemsledoval diskuzi o legalzaci polygamie v zemi neomezenych moznosti a rikam proc ne kdyz buzny muzou byt legal tak proc ne i jine orientace. [velký smích]

290482

30.5.2013 12:27

RE: uz je to tu

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290482

Polygamia a polyandria je zasa odlišný prípad. Keď sa pozriete na rôzne ľudské spoločenstvá, tak 85% z nich nežijú monogamne a funguje im to veľmi dobre. A nám tá "monogamia" funguje ako?

Ak si niekto myslí, že naša západná spoločnosť žije monogamne, je to beznádejný pokrytec. 80% slovenských mužov sa priznalo ku tzv nevere, žien bolo menej (boja sa priznať), je to však veľmi podobné. Rozvodovosť 50% - o akej monogamii to tu hovoríme? O ilúzii založenej na nejakom náboženskom dogmate? Predtým, než nám vnútili tú paródiu na kresťanstvo, žili Slovania veľmi odlišne. Môžme sa však hrať a tváriť sa monogamne pokrytecky naďalej [chechtot]

Ak má žena silný potenciál rodiť kvalitné potomstvo (preto dostala lepšie telo než ostatné, pre nič iné), bude ju príroda nútiť mať viacej mužov prípadne hľadať najlepšieho samca (záleží na jej nastavení) a rovnako je to s mužmi, budú si vyberať kvalitné samice, bez toho aby sa o to nejako snažili, pôjde to samé od seba. Môžu a nemusia, je to na nich, ale nechápem prečo by mala jestvovať nejaká norma, ktorá im v tomto prirodzenom správaní má akosi brániť, či túto im prírodou danú prirodzenú tendenciu démonizovať.

Prečo majú ľudia neustále pocit, že potrebujú nejaký predpis na každé hovno? [zmaten]

290489

30.5.2013 16:12

RE: uz je to tu

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 290489

...lebo uz tým mnozstvom predpisov, prehlusením "hlasu svedomia" a atrofiou vlastného mozgu tak "zmagoreli", ze nevedia, kde je sever.
Ad monogamia, polygamia... Más Viny77 pravdu, ze spolocnost je pokrytecká, ale v tom (to by som uviedol na pravú mieru), ze sa tvári ako za monogamná, a pritom tak manipuluje jednotlivcom a spolocnostou, ze monogamyja je u nás de facto nefunkcná. Na druhej strane, ak by clovek bol Clovekom, uvedomil si, co to partnerstvo, rodicovstvo a výchova dietata k Cloveku je, co sú skotocné hodnoty a ciele zivota, plus zivotného partnera vyberal starrostlivo nielen penisom, tak by monogamyja bola prirodzene prevazujúcim sposobom partnerského spoluzitia (a tom som nezabrdol do oblasti jemnohmotných napojení, karmických väzieb, atd. Mozno na vysvetlenie Zákony RITA na www.vedy.sk, aj ked s mnohým na tejto stránke súhlasit nemozno).

290501

31.5.2013 9:09

RE: uz je to tu

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290501

Všetko závisí na stave jednotlivca. Dôležité je, že by to mal byť ten jednotlivec, ktorý sa rozhoduje slobodne, nie pod tlakom okolia a "dovolených" hraníc akýmsi slepcom.

Ak by bol človek skutočne človekom, neovládalo by ho jeho ego a strach a tak by mohla fungovať polygamia či polyandria, keďže by tam nebol vlastnícky pud (si moja a nikoho iného, lebo ak nie, tak..!!). To je základná podmienka. Jednotlivec musí mať právo sa sám slobodne rozhodnúť.

Niektorí jedinci niesu schopní poskytnúť oporu viac ako jednému človeku a niektorí naopak sú. Teraz nehovorím o sexe, ale o skutočnej opore na všetkých úrovniach. Majú tento svoj potenciál zahodiť?

Monogamia môže fungovať v prípade, že dotyčný už viac nepotrebuje vonkajšiu oporu, nikoho ďalšieho a preto súžitie s jedným partnerom je o hlbokom zdielaní na úplne inej úrovni. My sa však snažíme preskočiť pár krokov a nariadiť niečo, čo je pre väčinu nedosiahnuteľné, tak ako so všetkým.

p.s. trocha soc inžinierstva: polyandria by rozpustila prebujelé mužské ego, keďže by sa muži "museli" naučiť deliť sa a zdieľať. To nieje žiadna novinka, tento model fungoval veľmi dávno a to veľmi dobre... V matriarchálnej spoločnosti, ehm... [mrknutí jedním okem] To by ale museli byť ženy ženami....

290538

31.5.2013 22:09

RE: uz je to tu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 290489

Pořád to opakuju a budu opakovat. Za vším hledej ženu - resp. bitku o ni, o určení/vymáhání exkluzívního "práva" na její plodnost, na její dělohu. Měla jsem a mám soukromý ideologický spor i s Vladimírem. Podle mnohých pánů tvorstva prý jsem domina. Hovno. Jen se bez nich umím obejít a mám své hranice. Mé tělo, můj chrám. Můj domov, má ulita. Není bez zajímavosti v této souvislosti podotknout, co jsem psala i Vladimírovi na téma údajného feminacismu. V celé historii lidstva existovala spousta typů společenství. V tuto chvíli převažují nad únosnou mez společenstva patriarchální. Já bych byla moc ráda, kdyby mi někdo uvedl v souvislosti s feminacismem jediný příklad matriarchálního uspořádání společnosti, ve kterém docházelo k nelidskému zacházení s muži, k selektivnímu vybíjení mužských novorozeňat atd. Já jsem ochotná vysypat z rukávu na fleku stovky příkladů v opačném gardu. To, co se děje dnes, to je přesně jen a pouze důsledek současné a tisíce let trvající nerovnováhy. Ženská v současné době musí být chlap, aby nechcípla hlady. A přito ještě vypadat jak z titulky módního časáku, jinak ji nikdo nebude brát vážně. Stěžují si muži? Sklízejí, co zaseli. Že někteří mlčky nesouhlasí/nesouhlasili? No jo. Tady se mlčky nesouhlasí s tolika věcmi... A skutek utek. Chlapi. Kde, kur.. jsou, když je člověk potřebuje? Jaktože neženou tu bandu nahoře vidlema?

290570

1.6.2013 10:55

RE: uz je to tu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 290570

Začnem od stredu, "prirodzená túžba" spoločnosti po rovnováhe bola zneužitá, a bolo vytvorené feministické hnutie na neutralizáciu a na zdiskreditovanie týchto. Do vedúcich pozícií sa dostali lesbičky nenávidiace mužov a.k.a. feminacistky, úprimne mi povedzte čo má zdravo uvažujúci človek myslieť po vyhláseniach typu: "Feminizmus je teória, lesbizmus je prax."

Čo sa týka ovcovitosti chlapov, je to dôsledok kresťanského psí-programu čo by sa dalo zhrnúť asi takto: "Trp zlo, na konci časov Ježiš Kristus ťa oslobodí." Nuž nie sme veriaci, ale stále čakáme, že niekto s tými hajzlami zatočí, ešte sme nepochopili, že nikto to za nás neurobí.

S feminizmom a emancipáciou, emancipácia by mala vychádzať z prirodzených rolí pohlaví:
-muž-ochranca a živiteľ rodiny,
-žena-matka detí (aj tých nenarodených), ktorá má na starosti okrem detí aj "rodinný krb".
Z takéhoto pohľadu ženy majú právo na výber najkvalitnejšieho muža a otca svojich detí (vy ženy by ste mali určiť kritériá), samozrejme to by ale viedlo k tomu, že o kvalitných mužov by bol veľký záujem a viedlo k polygamií, a rozdelení práce okolo domácnosti medzi ženami a k tomu, že o nekvalitných mužov by nebol záujem.
Monogamia a kresťanstvo spôsobilo tieto problémy:
-prinútil mužov a ženy bojovať o moc a ovládanie v partnerstve;
-prinútili ženu k žiarlivosti a k majetníckemu správaniu;
-ženy redukoval na prostitútky, chyžné atď;
-zhatil evolúciu ľudského druhu, lebo aj tí posledný trpáci a psychopati sa dostanú k žene, pretože tí kvalitný sú už zadaný a strážené žiarlivými partnerkami.

Čo sa týka života v single, je to dôsledok aj médií, stačí si pozrieť čo ponúkajú mužské a ženské časopisy, mužské časopisy ponúkajú zábavu vrátane (soft)porna, ženské časopisy ponúkajú ako sa zlepšovať, samozrejme má to za následok vysoké očakávanie v partnera. Keďže kvalitný partneri sú zadaný, musia zľaviť v očakávaniach a tak sme pri poslednom problémoch z môjho výpisu.

290580

1.6.2013 23:10

RE: uz je to tu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 290580

Má to jednu logickou vadu. Vaše polygamické vzorce nepočítají s tím, že i mezi ženami se najdou "nekvalitní jedinci" zůstávající (čistě teoreticky) bez partnera. Nebo snad ne? Nechcete mi snad namluvit, že jsme všechny úžasné a dokonalé bytosti, že ne. Nebo je to o tom, že muž na rozdíl od ženy nemá takové nároky na partnerku? Já osobně chovám velmi silné podezření, že většině mužů je jedno, na co vlezou. Ale proč mi z toho doprčic zase leze výsledek ten, že to musí být zase ta ženská, kdo se bude chovat odpovědně ke svému genofondu? [mrknutí jedním okem]

290604

2.6.2013 0:23

RE: uz je to tu

anonym 46.?.?.?

Reakce na 290604

poteší vás, ak potvrdím vaše predtuchu, že väčšine chlapov je v určitých prípadoch jedno, na čo vlezú? Lebo ten nahromadený testosterón je dosť veľký biologicko-psychologicko-fyziologický problém pre každého chlapa. A ak sa chlap napije, tak úplne každúmu je úplne vždy jedno, na čo vlezie. Až do vytriezvenia mu to bude jedno.
Po vytriezvení je problém. Psychologicko-emociálny. Lebo fyziologická časť problému sa v noci vyriešila [smích]
A samozrejme je to vždy žena, čo musí byť zodpovedná k svojmu telu. Lebo ten chlap môže ujsť, a telo ženy jej vždy ostane. Takže v rámci zachovania svojho zdravia by ženy nemali rozťahovať nohy kade-tade, lebo na to doplatia fyziologicky. Ktorá žena sa nechová zodpovedne k svojmu telu - tak si sama robí problémy

290605

2.6.2013 9:29

RE: uz je to tu

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 290605

Zase docela špatná a nelogická úvaha. Slyšel jste již někdy o hormonální antikoncepci? To platilo kdysi, že si žena musela dávat pozor na své tělo, aby probůh s kdekým neotěhotněla. Dneska každá mladá žena se chrání před otěhotněním HA. To znamená, že dneska nejen žena, ale i muž musí být odpovědný ke svému tělu, protože svým nezodpovědným chováním, když v noci vleze bez výběru na kdeco, může chytnout nějaký ten brekekeks, když se ničím nechrání. A když je ženatý, nebo má stálou partnerku, tak je jeho chování o to horší a odsouzeníhodnější. Pak už nejde jenom o psychologicko-emocionální problém, ale o jeho a partnerčino zdraví a o jejich vztah.

290617

2.6.2013 0:52

RE: uz je to tu

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 290604

Každý živý organismus je stvořen k jedinému cíli, paní Kateřino. K naplnění základního zákona života. Vyprodukovat

1) co nejvíce a
2) co možná nejkvalitnějších

vlastních potomků. I my, lidé. Co z toho plyne?

Plození potomstva je ve skutečnosti evoluční soutěží. níž soutěží každý jednotlivec především sám za sebe (resp. za své geny). A soutěž v plození probíhá i mezi oběma pohlavími. A navíc v souladu s dalším přírodním zákonem. Tedy se zákonem, nutícím organismus uspokojit všechny své potřeby (i plození) s vynaložením co nejméně energie. Než se pokusíte tento fakt oponovat, vzpomeňte na obvyklé chování rozvedených rodičů. Matka se snaží z otce vyrazit co nejvyšší alimenty, otec se snaží platit co nejmíň. Oba přitom usilují o maximální výchovný vliv na své dítě. Dítě je cíl vztahu. Nikoliv vztah sám.

Pan Oracle má hlubokou pravdu v tom, že monogamie je evolučně škodlivá. Umožníte-li mladé ženě rozhodnout se, zda chce být raději čtvrtou manželkou schopného, bohatého a mocného muže, než první a jedinou ženou líného lempla, obvykle se rozhodne pro prvou variantu. Proč? No protože její potomci s vysokou pravděpodobností zdědí vlastnosti (geny) i majetek po svém otci. A protože schopný muž snadno uživí čtyři ženy včetně jejich potomků, ráda se o něj s jeho ostatními ženami podělí.

Co potom s neschopnými muži? V zemích, kde není polygamie postavena mimo zákon, žijí tito muži obvykle mnišským životem. Podobným "mnišským životem" žijí i jedinci mnoha jiných živočišných druhů, pokud o ně není z řad jejich sexuálních partnerů zájem. Například jelen, který není schopen obhájit svou skupinku laní, kos, který nedokáže uhájit před ostatními kosy dostatečně velký revír, k uživení sebe, kosice a mláďat, páv, který nemá dostatečně atraktivní ocas, ...

Samičky obvykle tento problém nemají. Partnera ploditele obvykle seženou snadno. Je ovšem jen na nich, jak kvalitního. Samičky (i lidské) totiž do plození společného potomka obvykle investují daleko víc, než samečci. Pokud se ovšem výběr partnera nezdaří, ... Však Vy víte. [mrknutí jedním okem]

290607

2.6.2013 3:23

RE: uz je to tu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 290607

Pav krasnej vocas roztahoval - hnusna lejtka ukazoval ...... Tak ze pravda bude jinde a to, ze pica toci svetem uz vod nepameti - nebo svet se toci vokolo pici - jo i v Israeli a nic s tim nenadela ani kneset a ani rabinat ! [chechtot]

290609

2.6.2013 9:42

RE: uz je to tu

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 290607

Papagaj, který tady stále a donekonečna jen tupě papouškuje nesmyslné (ale úmyslné) lži evolucionistů, alias pavědeckých sociálních darwinistů, čili placených mainstreamových propagandistů. Jsou to ti samí placení manipulátoři (rádi se ohánějící vědou), kteří se snaží rozbít všemi prostředky (hlavně propagandou) klasická manželství mezi mužem a ženou a místo toho zhomosexualizovat celou společnost.

290618

2.6.2013 12:14

RE: uz je to tu

Viny 178.?.?.?

Reakce na 290618

Ale pani Jarmila, nik tu predsa nehovorí o evolucionizme, ani o akejsi pavede, ale o tom, že ľudia nechcú vidieť podstatu života na tejto planéte a radšej sa chlácholia náboženskými a inými bludmi.

Je paradoxom, že tie tzv "klasická manželství" sú práve výsledkom nanútenej propagandy tej najhomosexuálnejšej inštitúcie zo všetkých - katolíckej cirkvi [velký smích] Slovania (a nielen oni) predtým, než prišli tí zločinci a vnútili im svoje konštrukcie, žili úplne inak, funkčne a bez umelých príkazov a zákazov zločincov.

Ak sa bojíte, že sa zhomosexualizuje spoločnosť tak nechápem, ako môžte obhajovať partnerský koncept, ktorý sem priniesli "neoficiálni" homosexuáli - cirkevní homosexuáli, veď odtiaľ to celý čas ide tam sú tie najsilnejšie loby deviantov! Prečo si myslíte, že Ratzinger odstúpil preboha?! Zbláznila ste sa?! Veď tie homo-loby vedie Vatikán a to nieje žiadna teória.
Plus zaviedli koncept spovede, aby mali cez prístup k súkromným informáciám a tak kontrolu nad všetkými ľuďmi. To je zmyslom akcie - ovládanie ľudí a uzavretie ich do nefunkčných a neudržateľných partnerských konceptov, aby sa v nich uchoval hlboký pocit viny, cez ktorý je možné ľudí veľmi efektívne ovládať. O to tu ide. Koncept monogamného partnerstva, kde je súčasne 50% rozvodov a 80% nevier je skutočnou deštrukciou rodiny - fakt to nevidíte?

Jednotlivci sami si musia zvoliť v akom type vzťahu chcú žiť a nie aby im to diktovali koncepty nejakých deviantov. Spamätajte sa preboha! [zmaten]

290622

2.6.2013 13:34

RE: uz je to tu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290622

Naprostý souhlas. Sice nevím, zda jsou všichni celibátníci homosexuálové, ale v tom zdegenerovaném spolku je možné snad úplně všechno.

290632

2.6.2013 16:10

RE: uz je to tu

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 290622

O manželství jsem přemýšlela mnoho a mnoho hodin,až jsem došla k závěru, že nic lepšího nebylo vymyšleno. Zde je výsledek mého přemýšlení, pokud ho ještě neznáte:http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap16.htm

290638

2.6.2013 22:28

RE: uz je to tu

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 290638

pani Jarmilo,neberte to zle,neb to zle nemyslim.
mate ponekud staromodni nazory.do dnesniho zivota se nehodi.

ja sem prosel ,ac moc stary nejsem ,kus sveta.opravdu.
poznal sem mnoho ruznych lidi - dobrych,hodnych ,slusnych i tech na druhe strane a prozil mnoho rozlicnych zivotnich prihod a situaci.bydlel sem ve velkomeste , v horske vesnicke ,skladisti lesni chate i odstavenem vagone a delal spoustu ruznych zamestnani i praci.hral tvrdy sport i tvrdy rock ,pasl ovce i sefoval v dilnach ,plul lodi , makal na poli ,tocil pivo i jezdil kamiony a strilel z kulometu.A tak diky tomuto vsemu a mnoho jinemu sem nabyl nezaplatitelnych zivotnich zkusenosti.

a potom sem se vratil.domu.k rodine.jako ten ztraceny syn.
Skoro uz deset let je tomu a neni stastnejsich a spokojenejsich lidi ,nez ja a moje pani.a dekuji Panu(vim,ze v nej neverite,ja uz dneska ano , ale respektuji Vas nazor) ,za vsechno,cim jsem prosel a co zakusil .protoze jsem poznal skutecnou hodnotu a dokazal ji odlisit od poutovych pozlatek,kterych nam dnesni doba tak doprava a tolik nas jimi krmi.
pani Jarmilo.asi Vam rozumim i kdyz s necim take nesouhlasim.
ale respektuji.
nicmene,az se Vam bude nejaky ten hlupak smat ,(procital sem treba "nezvedavce" ),berte to s nadhledem.ja to tez tak delam (i kdyz obcas blba "popichnu" [smích] i ten jeho kopanec vratim . a to nejen na "nezvedavci" [smích] )

290662

4.6.2013 2:17

RE: uz je to tu

p. 60.?.?.?

Reakce na 290638

...az na to ze spojeni muze a zeny nebylo vubec vymysleno nebo stvoreno umele , prislo to NORMALNIM prirodni vyvojem na rozdil od jineho /ne/lidskeho /pathologickeho/ odpadu....

290722

4.6.2013 11:10

RE: uz je to tu

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290722

To vobec nie je take iste. Skor si myslim, ze v pradavnych dobach sa muzi parili so vsetkym co im prislo do cesty, okrem ineho (aj ked samozrejme najcastejsie) so zenami. Preco si myslite, ze v Starom zakone, a koniec koncov aj v Korane sa tak zurivo bojuje proti zoofilii?[smích] Keby to neexistovalo, a neohrozovalo spolocnost, tak by to tom vo svatych knihach nehovorili.

290757

4.6.2013 17:02

RE: uz je to tu

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 290722

Myslim ze 1:1 manzelstvi spis prislo jako reakce na nove ekonomicko/socialne/technicke podminky, jako byl vznik majetku (puda, dobytek, nastroje), vetsi spolecenstvi od radove jednotek jedincu az k nekolika stovkam, ci tisicum (uz se nemuseli zas az tak dobre vsichni znat) az po moznost bydlet oddelene od ostatnich (vlastni chatrc/stan/iglu).

290795

2.6.2013 18:19

RE: uz je to tu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 290622

Řekla bych to takhle... a opět se vrátím ke své původní tezi. Jakýkoli pokus institucionalizovat partnerský vztah, ať už formou monogamie či polygamie, měl vždy za účel kontrolu nad dělohou. Nic víc a nic míň. Forma vztahu, kterou já považuju za nejdůstojnější je tzv. dvojdomek. Jo, jsou v životě chvíle, kdy se chcete vedle Něj (Ní) budit, blá blá, ale ono to časem přejde. Jak už bylo jinými diskutéry předestřeno, ano, žena má právo, téměř povinnost, vybírat si toho nejkvalitnějšího partnera. To však neznamená, že mu bude nadosmrti dělat služku a ještě k tomu mizerně placenou. Žena má nevýhodu v tom, že po dobu těhotenství a kojení je pevně svázaná se svým dítětem a tehdy potřebuje zvýšenou ochranu. To je však asi tak všechno. V pradávných, velmi dávných dobách ji podporovala tlupa/rod, to bylo ještě před vynálezem exkluzívního otcovství. Dneska máme emancipaci a školky. Samozřejmě, že může působit nespravedlivě fakt, že zůstane-li žena s dětmi sama, je pro ni těžké z jednoho příjmu zajistit celou rodinu, zatímco zploditel může své vydělané peníze investovat třeba do posledního modelu smartfouna od Samsunga. Nemám s tím však problém. V tomto se shodnu s Jarmilou, že základní příjem by mohl být řešením. A ono se to časem utřepe. Sice nevím, co si pánové počnou, neboť mám bohaté zkušenosti s tím, jak vpadá bydliště svobodného mládence a nedokážu si představit, že by se do těchto doupat potenciální sexuální partnerky hrnuly, ale jak pravím, třeba se tím pádem vyřeší i tohle a ženská přestane být automaticky služka. Tedy jde-li o mne, já bych zrušila jakoukoli zákonem posvěcenou formu institucionalizace vztahu. Včetně svazků buzen. Vím, že jsem před cca osmi lety hovořila jinak, ale to víte, člověk zraje, získává zkušenosti... Jde-li o majetek a dědění, netrápí mě, že něčí konkrétní auto v případě smrti jeho konkrétního majitele propadne státu. Mě daleko víc sere, jak s majetkem stát nakládá. Protože pak by bylo i na ty základní příjmy, které by nás opravdu zrovnoprávnily a osvobodily. Nemyslím si, že by někdo kvůli tomu přestal pracovat. A jestli ano - tohle není zrovna atraktivní přístup k životu. [mrknutí jedním okem]

290646

2.6.2013 13:20

RE: uz je to tu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 290618

> kteří se snaží rozbít všemi prostředky (hlavně propagandou) klasická manželství mezi mužem a ženou a místo toho zhomosexualizovat celou společnost.

Vidím, že už vám úplně přeskočilo, Jarmilo... [překvapení]

290631

2.6.2013 16:17

RE: uz je to tu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290618

"Jsou to ti samí placení manipulátoři (rádi se ohánějící vědou), kteří se snaží rozbít všemi prostředky (hlavně propagandou) klasická manželství mezi mužem a ženou a místo toho zhomosexualizovat celou společnost."

Kam se hrabe věda - je potřeba se vyhnout propagandě geniálních manipulátorů - nebezpečí homoinverze číhá...

290640

2.6.2013 13:19

RE: uz je to tu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 290607

No, doufejme Vojto, že tyhle vaše tvrzení nejsou typu VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován, protože by to byla úplně stejná donebevolající krávovina založená jen a pouze na vaší infantilní víře.

Samozřejmě, že pokud se srovnáváte s prvoky, nemám s tím žádný problém, určitou podobnost bych také viděl. [chechtot]

290630

2.6.2013 17:47

RE: uz je to tu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 290607

Tak si holt poradí samy, milý Vojto. Na rozdíl od samečků, kteří věnují potomka svojí mamince (sestře, družce). To jste chtěl říci, že ano. [cool]

290643

2.6.2013 12:39

RE: uz je to tu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 290604

Nie je to logická vada, lebo taká žena podobného chlapa vždy nájde, druhá vec je, že medzi ženami je menej "nekvalitných" jedincov aj s tým, že v dnešnej dobe ich počet narástol.
Tretia vec v dnešnom svete takéto husi zväčša rozťahujú svoje nohy len tak pre zábavu, pre peniaze a možno aj pre drink, keď nemajú šťastie buď chytia nejakú (smrteľnú) sexuálne prenosnú chorobu, alebo naďabia na dobre vyzerajúceho násilníka (čo je ak si dobre pamätám bol aj Váš prípad-ja si nemyslím že ste rozťahovali svoje nohy kdekomu, len ste vybrali nesprávneho), keď je chytrá a poučila sa tak od takého násilníka utečie, ak nie tak trpí ďalej.
Ďalšia vec je, existujú "ženy" ktoré majú vedomie zamerané len na získanie materiálnych statkov (páni určite stretli s takýmito ženami, či ich videli na fotke-sú to tie typy krások, v ktorých očiach je niečo neľudské doslova nejaká bes), tieto zväčša končia ako manželky (2. manželka Sarkozyho) alebo vydržiavané milenky mocných mužov, niečo na spôsob z videoklipu Rytmus-Zaltokopky odporúčam to pozrieť, je to poučné. Našťastie takéto "ženy" posledný čas sú zväčša bezdetné "vďaka" antikoncepcií.

290624

30.5.2013 12:22

Proč je moderní svět něco jako absurdní paraolympiáda, kde se preferují úchylové nad normálními.

*/* 89.?.?.?

Zajímavé je se zamyslet, komu to vlastně nakonec prospěje. Veškeré "moderní umění" dnes tvoří a propagují buzeranti. Je zajímavé se zamyslet proč. Proč plánovitě a systematicky vytvářet na Zeměkouli většinovou degenerovanou rasu? Všechny nitky velení a financování tohoto absurdního svinstva směřují k židům. Zkuste si vzít třeba jen tiráž novin Blesk, a podnikatelský rejstřík. A nebo Sionské protokoly...

290488

30.5.2013 14:50

Život je o reprodukci

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Do semínek ukládá rostlina to nejlepší, co za příslušnou vegetační dobu vyprodukovala. V kritických podmínkách stihne vykvést a reprodukovat těsně před úhynem. Mnoho živočišných druhů každoročně cestuje kvůli páření z jednoho konce planety na druhý. Samečci prosazuje uplatnění svých genů boji na život a na smrt a pro mnohé samičky je den kladení vajíček nebo zrození mláďat jejich dnem posledním. V jiných případech rodiče riskují životy při shánění potravy pro vyvíjející se mláďata.
A já se ptám: Jak do toho všeho zapadá ctihodný homosexuální pár?

290493

31.5.2013 9:13

RE: Život je o reprodukci

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290493

Zapadá do toho veľmi dobre - je mimo. Prirodzený výber mu dal STOP.

290539

30.5.2013 14:55

...a poznás ho po skutkoch jeho...

popolvar 84.?.?.?

"Qui bono?" Základná otázka, trocha kludného zamyslenia sa a hned je vsetko jasnejsie. Dalsia: "Co tým sleduje?" 1.Dalsí sud prachu pod zadok spolocnosti (tak ako cigánska otázka, multi-kulti, atd.)pre korekciu smerovania ovcanov, ak by zacali prílis vybocovat z vektora cielov GP. 2. Dalsí sposob genocídy, nie tak zjavný, ale predsa. Buzerant vychová len buzeranta a nakoniec aj tak vymrie spolocensky (rodovo aj tak koncí, strkaním penisu do prdele druhého buzeranta potomka nespravís), ked uz nebude komu mozné juvenilnou justíciou odoberat deti a zverovat do opatery honosexuálnym párom. Homosexuálna cast spolocnosti musí pribrzdit ak chce pretrvat. Je nebezpecné prekrocit mieru parazitovania, bud sa zacne hostitel parazitov radikálne zbavovat, alebo podlahne, v konecnom dosledku to tak ci tak koncí skazou parazita. Síce na cas si mozno predlzia agóniu klonovaním, ale tomu by asi Vis Maior spravil rázny koniec.
Ono tá homosexuálna zvrátenost nie je len tak "zadarmo". Namiesto nemiestného vystavovania svojho "postihnutia" na obdiv a snáh: "Ked som ja "kripel", nech sú aj vsetci naokolo!",plus "Ja som "kripel", kto je viac?" radsej by sa mali nad sebou zamyslet v duchu "Cím som si to "zaslúzil", co k tomu smerovalo?" Dostupných sposobov je v dnesnej dobe hádam dost...
Chybné softvéry sa zvyknú preprogramovávat, ak to nie je mozné, tak sa vymazu. A nech mi nikto nevraví, ze celá tá banda "prihriatych" je nieco iné, ako chybný softvér. Tým nechcem povedat, ze ich treba likvidovat an block, tých, co sa drzia pravidiel, ze intímne veci, nie sú veci verejné, budiz... Aj nekonformné formy zivota obohacujú Zivot ako taký...

290494

30.5.2013 15:25

logicky paradox pre vase ortodoxne hlavy:

pivo 158.?.?.?

a buzerant neni bozie dielo? [velký smích] sa zobudte vy logici [velký smích]

290498

30.5.2013 18:47

Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

Osel 89.?.?.?

na tuto temu, si spomeniem na podobne srdcerevuce komentare a clanky v Cesku, ked pred casom mali tuto uzakonit registrovane partnerstva. Vyzeralo to pomaly ako keby mal nastat koniec sveta (ono to bolo PRED ro. 2012![smích])) ) alebo prinajmensom koniec ceskej spolocnosti.

No, a teraz po par rokoch, co sa stalo?

V podstate nic: svet bezi uplne rovnako dalej, nanajvys politici trochu viacej kradnu a klamu, ale to je vsetko, a naviac to ani nesuvisi s RP.

Ziaden krach a rozklad spolocnosti nenastal. Tych RP je pomerne malo, a par sa ich stacilo aj rozviest.

Ale nejake katastrofalne dopady -- nic.. Tak naco takyto humbug?

P.S. Vzhladom na to, ze za Zida som uz vyhlaseny bol, tak este cakam obvinenie z homosexuality[smích])))) A z toho, ze zeriem male deti[smích]))))

290508

30.5.2013 20:02

RE: Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290508

P.P.S.

To je uplne podobna situacia, ako ked Zenon dokazoval Sokratovi, ze neexistuje pohyb -- a Sokrates namiesto diskusie s nim, sa pred nim zacal mlcky prechadzat.

Gay partnerstva (a mozme ich nazvat akokolvek. RP, manzelstvo, partnerstvo) tu uz su, a ukazuje sa, ze nic z tych temnych nenavistnych proroctiev (aj tu na tomto serveri a tejto diskusii) sa nesplnilo. A neplni... Sokrates sa s tichym usmevom prechadza pred Zenonom.

290512

31.5.2013 6:50

RE: Sokratuv Paradox

p. 113.?.?.?

Reakce na 290512

Parmenides ...dalsi Sokratuv kamarad zase tvdil ze pohyb vzdy a porad , ze nas smysly klamou...ale kdyz vrchnost povoli trochu fejetonove demagogie , zminit chtel bych tzv. Sokratuv Paradox. Nebudeme mit nikdy nekoho jako byl Sokrates / a napr.jako F.M.Dostojevskij/. Jak znamo chodil po Athenach,trzich , hospodach a mluvil s lidmi . Ale brzy bylo zrejme ze vidi moc dobre elitam do "karet" a vi o jejich zazmerech a planech. Byl tedy odsouzen /umlcen/ vypit jed , ktery ale nebyl k dostani/mala chybicka se vzdycky vloudi / a tak musel cekat asi 40 dni nez jed byl zakoupen a dodan...Sokrates nebyl ve vezeni a pratele , znami a blizci premlouvali Sokrata aby odesel z Athen a unikl nespravedlivemu trestu , legalni mste a ocividne justicni vrazde ! Sokrates vsak odmitl. Vypil jed a zemrel. Justicni vrazda byla vykonana . Ale Sokrates prave svou smrti ODSOUDIL TYTO ELITY a jejich zlocinne zamery navzdy !!!,,
Revoluce v 1917 v Rusku rozsirila komunismus po celem svete..
Puc v unoru 48 v CSR znamenal totalitni vladu komunismu.
Rok 2001 zari znamenalo revoluci ve vyvoji a rozsireni terorismu po celem svete a celosvetovy problem . Je zajimave ze teroristicke utoky vzdy prijdou ve vhodny cas a vhod pro elity, dirigenty ze zakulisi a jejich zamery....Cisi jedu vystridali bomby , kulomety a otravne latky..A tak dnes mluvi Sokrates mluvi k nam nahlas a proto musi byt umlcen prazdnotou Angeliny Jolie a kdejakym ksindlem....

290530

31.5.2013 23:49

RE: Sokratuv Paradox

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290530

Priznam sa, ze z Vasho vykladu som nepochopil, v com spociva Sokratov paradox; uprimne, bol som zvedavy, lebo ho nepoznam. Skuste mi to vysvetlit viacej polopate.

Mimochodom, ta jeho smrt -- totiz ze odmietol utiect pred smrtou, aj ked mohol -- ma na nom fascinuje najviac. Znaci to, ze dal prednost smrti pred porusenim svojej osobnostnej integrity: to je podla mna celkom vysoka ludska uroven. Zlomyselnik by povedal, ze uz mal cez 70 takze to nebola az taka obet, ale ja si myslim, ze bola aj tak. Dnes sa to uz fakt nevidi... nemyslim tu blbeckov, zblbnutych propagandou, najcastejsie nabozenskou, tych je tu dost aj dnes. Mam na mysli mysliacich a inteligentnych ludi. U nich dnes vidno skor zbabelost, lipnutie na zivote a postaveni, a destrukciu.

290571

4.6.2013 2:07

RE: Sokratuv Paradox

p. 60.?.?.?

Reakce na 290571

...Velmi rad. 1/ Socrates byl odsouzen nepravem elitou.
2/ Neodesel aby se vyhnul justicni vrazde
3/ Vykonanim rozsudku tak Paradoxne elita ODSOUDILA sama sebe .Navzdy.

290721

30.5.2013 21:48

RE: Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290508

Napsal jste: Ziaden krach a rozklad spolecnosti nenastal.

Pro vás skutečně platí: Oči mají a nevidí, uši mají a neslyší. Nevím, jestli jste homosexuál, ale osel jste zcela určitě.

290518

30.5.2013 23:33

RE: Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290518

Skuste vysvetlit, aky krach nastal v DOSLEDKU registrovanych partnerstiev.

290524

31.5.2013 10:14

RE: Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 290524

"...plany revansistu zhati nasi vepri boubelati...."

"dobre,ale zkuste to jinak"

"plany revansistu zhati TAKE vepri boubelati
..."

zano

290541

31.5.2013 11:01

RE: Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290524

jen vás upozornuji, že v této diskuzi většinou diskutujete s nábožensky silně zapálenými jedinci, kteří vám vaši nevíru ve staré bohabojné pořádky jen tak neodpustí. To abyste si zbytečně neničil klávesnici. [mrknutí jedním okem]

290543

31.5.2013 21:26

RE: Vzdy ked citam srdcerevuce komentare a clanky

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290543

@mtk [smích] To nevadi, mna to bavi, nastastie som mimo ich dosah. Drzim sa totiz hesla: "Dobrý Bože, chraň nás před těmi, kdo v tebe věří!". No a prave preto, ze si uzivam luxus bezpecnosti, im neodpustim nic[smích] Som limitovany len casom a naladou[smích]

290567

30.5.2013 19:03

Genocída, sodomia, humanita.

Definitíva 87.?.?.?

Homosexualita, alebo sodomia, má vysoký výskyt u chazarov. Financiám vládnu chazari. Demokracia, dlhové bankovníctvo, multy kulty, rozvrat rodiny, KRESŤANSTVO, konzumná spoločnosť, OVLÁDNUTIE ĽUDSTVA CEZ MOC PEŇAZÍ, vláda Romanovcoc, VOSR, 1. a 2. sv.vojna, socializmus, kapitalizmus, genocída Slovanov a Rusov zvlášť, toto sú produkty celosvetovej vládnej moci a nie Slovanov. Demokracia je nástroj na uchopenie moci.

Protipól je Slovanská kultúra a zamlčiavaná Slovanská história. Slovania a Slovanská kultúra boli zničené Rímom a kresťanstvom, lebo mečom boli Slovania neporaziteľný. Slovania majú za sebou 1000 ročnú genocídu. Slovanská kultúra a morálka stoja na základe rodiny, rodu, sú humánne, nepoznajú otroctvo. Súčasťou demokracia je od vekov aj otroctvo, dnes finančné, dlhové.

Vid. aj http://www.cez-okno.net/rubrika/serial-tajne-dejiny-slovenska

290509

30.5.2013 22:48

Mimo temy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

Ospravedlnujem sa za odbocenie. Ak je to pravda, je to dolezite!
Vyslo na spanielskom rafapal.com (prebrate z Whatdoesitmean):prekladac
Rusko připraveno na válku, poslalo tisíce vojáků do Sýrie / Izraelská rozvědka FEAR invazi Íránu a Rusku je odpálit mezinárodní konflikt
3 Komentář: Publikované admin 29.května 2013 v obecné, současné politiky

Musíme mít na paměti, než vysvětlovat vážnost situace, že Vladimir Putin, bývalý šéf KGB ani podat ruku, když sionisté vystřelil stará secesionistickou Čečenska v letech 1999-2000. Šel se svými vojáky s plnou silou jednoho z největších a nejlépe připravené armád na světě.

Výbušné reakci Ruska na oznámení před několika dny, že Evropská unie zrušila embargo na syrskou konfliktu, a že Francie a Británie se připojila k Spojené státy posílat zbraně žoldnéřů otevřeně placených Kataru a Saúdské Arábie, a staví nás v předvečer mezinárodní války případných opatření.

Ve čtvrtek, Rusko nařídil vojenské cvičení s názvem "překvapení" pod vedením jižního vojenského okruhu a čtyři regimenty, která zahrnovala protivzdušné obrany S-300, s 8700 muži, 185 letadel a 240 tanků jsou nyní připraveny vstoupit konfliktní zónou. To přidány k již umístěných válečných lodí u syrského pobřeží.

Ale to není všechno. Ruská elita tým Zaslon ("Zdají se ninji, někteří amatéři"[mrknutí jedním okem] byla přesunuta do Sýrie s trojím poslání chránit nativní Rusové (existuje 40000 ženatý syrská), do země vůdců a dokumentů tajemství držené vládou.

Ruská oznámení, že Sýrie poslal raketové systémy S-300 rozzuřil i Izrael, který ohrožoval obr euroasijské s "budeme vědět, co budeme dělat, když". [Není to zvláštní, že země 10 milionů lidí se opováží obří 180000000? Je to, jako kdyby myš hrozí lva!].

Jak se bude situace web Defka souboru, což je oficiální orgán izraelské inteligence čte!:

"Strategická a vojenská katastrofa je na spadnutí do Izraele a západní společnosti, a nikdo ve Washingtonu a Jeruzalémě se pohybuje prstem. Ani izraelská vláda, ani její vojenští vůdcové nikdy nenapadlo, že válka v Sýrii by se tyto cesty. Ale musíme se probudit dříve, než bude příliš pozdě. "

Izrael obává, že pod záminkou syrského konfliktu, impozantní armády Íránem a Ruskem jsou umístění v Sýrii, který hraničí židovský národ, který CARE, vidí možné ohrožení invazí vaší země!

[Jak můžete vidět, že začíná být zajímavé ...].

Debka souboru výslovně uvádí, že Izrael nemá schopnost obsahovat útok dvou mocností, jako je Rusko a Írán, zejména počítat na Spojených státech zůstává v nejednoznačné pozici s krizí.

Chutné Debka Soubor report ještě (z židovského pohledu, samozřejmě), jak jejich propagandistická mašinérie na použití chemických zbraní Asada selhal a jeho snaha kriminalizovat režim pro mezinárodní společenství byly prázdné doposud ( Dobrý bod pro nás, lid...Automaticky kráceno

290519

30.5.2013 22:51

Mimo temy - pokracovanie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

pro nás, lidi.) (Přečtěte si zprávu Voltaire Network pracuje na tom, jak propagandu ve Francii, organizování falešné debaty o situaci v Sýrii).

Zpráva ve Financial Times na toto téma ukazuje, že skutečný důvod pro svržení Asada NATO a sunnitskými ropných monarchiích je plynovod, který Katar chce Turecko přes Sýrii, který by nahradil Rusko jako dodavatel Evropa.

Proto opozice ruská invaze do Sýrie a proti tureckému podporu koalice proti sionistické muslimské zemi.

S informacemi whatdoesitmean.

290521

1.6.2013 5:35

K tem dvema, co se v uvodu libaji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Prejizdi mi pokazde mraz po celem tele pri pohledu na obrazek, ktery doprovazi tento clanek. Vyvolava ve mne hnus, odpor. (Dosud vnitrni, timto vyjadrenim uz verejny.) Neumim se ovladnout. Je to moje chyba, muj nedostatek, moje nejake uviznuti v neznalosti, nezvladnutelne nedokonalosti, anebo "toliko" zakladni pud (dnes, jak se zda, hodny oficialni kritiky a zitra mozna trestny cin) pro danou a nezamenitelnou prirozenost - poceti, uchovani zivota?

290577

1.6.2013 22:51

RE: K tem dvema, co se v uvodu libaji

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290577

Ano? Tak si skuste zodpovedat nasledovnu otazku:
http://www.tegwin.com/uploads/7/4/9/9/7499948/3285...

290602

2.6.2013 5:04

Slušná demagogie, odpor k veřejnému praktikování homosexuality je naprosto přirozený, stejně jako třeba hlad a neúroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290602

A k těm výkřikům výše - registrované partnerství pochopitelně žádnou katastrofu přímo nezpůsobilo, jen navýšilo zdejší právní marasmus (bolševická zákonodárkyně zlomyslně poznamenala, že by se kvůli němu mělo správně měnit cca 1200 právních norem pojednávajících o partnerských vztazích).
Nicméně se jednalo o pouhou první fázi vaření žáby (žumpálisté tehdy zuřivě šířili dojemnou legendu, že teplí nemohou zjistit stav partnera v případě nemoci), teď už by rádi dětičky - a zařídit jim to má mj. osvědčený "národní socialista", Buldozerant ... následovat budou další úchylnosti, opsané v článku.
Když krátce po převratu jeden stařičký redaktor pravil při nějaké zprávě o aktivitách homoušů, že se budou jednou chtít brát sa že v takovém světě by ani žít nechtěl, jeho kolegové i já jsme ho měli za velkého pošetilce - a hle, plutokrat oponou trhnul ...

290611

2.6.2013 15:26

RE: Slušná demagogie, odpor k veřejnému praktikování homosexuality je naprosto přirozený, stejně jako třeba hlad a neúro

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290611

Som rad, ze aspon od niekoho z miestnych diskuterov pocujem, ze RP nesposobilo katastrofu.

Podla mna to, co robia dvaja dospeli ludia medzi sebou -- a nikomu tym overitelne neskodia -- tak je to ich vec, a nikto by sa do toho nemal montovat. Aj ked to mimostojacemu pripada nechutne.

Zasah -- a specialne zasah od statu -- si ziada situacia, ked dospely vyuziva zavislost, mentalnu nedostatocnost (napr. dieta, postihnuty, ale koniec koncov i zviera) alebo nemoznost sa branit toho druheho (napr. znasilnenie): tam je na mieste zasah.

RP do toho nepatri. Adopcie -- v tom nemam jasno, lebo na jednej strane objektom adopcie je dieta, ale rozhoduje o tom dospela osoba, porucnik. Ale pri rozhodovani nikto nemoze vychadzat z toho, ze adoptujuci chce adopciu preto, aby dietatu skodil, aj ked sa take pripady pomerne casto deju. Momentalne som vsak skor proti adopcii: nie z povahy veci, ale preto, ze spolocenska klima je taka, ze to neumoznuje. Napr. viem si predstavit, ze takeho adoptovaneho by v skole ostatne deti sikanovali a posmievali sa mu. Tiez mi nie je jasne, ci "simulacia druheho pohlavia" v takom partnerskom vztahu nesposobi nejaku ujmu dietatu, aj ked v tomto smere su uz zname pripady, ked to nevadilo; asi je to na ludskej kvalite oboch partnerov, co je vec tazko meratelna[pláč] Proste, v tejto veci je este velmi mnoho neznamych. Cas ukaze.
.

290637

2.6.2013 20:44

RE: Slušná demagogie, odpor k veřejnému praktikování homosexuality je naprosto přirozený, stejně jako třeba hlad a neúro

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290637

>asi je to na ludskej kvalite oboch partnerov, co je vec tazko meratelna
Toto je alfa-omega celého problému s adopcí, nic víc bych v tom nehledal.

290653

2.6.2013 5:52

RE: K tem dvema, co se v uvodu libaji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 290602

>Ano? Tak si skuste zodpovedat nasledovnu otazku:
>http://www.tegwin.com/uploads/7/4/9/9/7499948/3285...
Neni mi uplne jasny duvod, proc je ten obrazek takto tematicky sestaven. Pokud z propagacnich probuzerantskych aspektu, je to nemistne a az zrudne. Jestlize vsak proto, ze ti dva buzici zarucene nesplodi deti a tim padem neprichazeji v uvahu, ze by zanechali za tim svym souzitim takto hladne deti, je to zavadejici (tim spise, ze mohou byt strujci AIDS a jeho siritele). Dalsi otazkou pro me je, proc to tema v teto chvili podsouvate prave vy. Snad ne proto, ze byste byl na chlapecky.

Jinak samozrejme je mi tech deti lito. Ale necitim az takovy (nadiktovano podle obrazku) "shock", protoze, vychazeje ze skutecnosti, ze se jedna o cernochy, musim vzit v uvahu, co se asi za tou chudobou hlavne skryva - nezdatne vladnuti. Jiste, prirodni podminky v jiznich zemich jsou nekdy krute a urcity podil na chudobe nesporne maji, ale kdyz treba vezmu v uvahu, ze v nekterych koloniich (pozor, jsem proti kolonialismu!, ale jako vecny argument to ted nehovori, ze bych byl pro) pod organizaci belochu byla celkova zivotni uroven jinaci (pripoustim, ze nekde naopak, ten duvod byl vsak treba v ojedinele osobni nenasytnosti nekolika belochu, ne celkoveho pojeti), tak musim zopakovat uz mnohokrat overenou pravdu: mnoho liberizace je na skodu, cernochum kvuli negramotnosti hodne.

290612

2.6.2013 15:09

RE: K tem dvema, co se v uvodu libaji

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290612

Ako hovori Biblia: "Vasa rec nech je ano, ano, nie, nie". Tak povedzte jasne, ktory obrazok Vas viacej poburuje? Lavy alebo pravy? Vsetko ostatne je zahmlievanie a vyhovorky.

Celkom dlho som si tiez myslel, ze problemom v Afrike je nezdatne vladnutie. Ale vlastne vidim, ze je v tom velka nespravodlivost, totiz ze ti ludia, ktori tym najviac trpia na tom nic nemozu zmenit. Cize nemozno -- ako to tu podsuvate -- vinit z toho ich samych: oni nesu len nasledky. Preto ten obrazok je taky poburujuci: trpia nevinni ludia, deti. Akurat tu moze pomoct (dlhy) cas; vystrieda sa par generacii utrpenia a zmeni sa kultura, a to moze (za cenu mnohych obeti z ich radov) zmenit ich situaciu -- ostatne, tak to prebehlo v Europe. Ale neda sa to naimplementovat zvonka, ako sa domnievaju Europania a Americani (pokial to vobec myslia uprimne a nezneuzivaju situaciu).

Ten prvy odstavec mi pripada prilis sofistikovany, az nezrozumitelny, takze k tomu sa radsej nevyjadrim[smích].

Akurat musim reagovat na jeho poslednu vetu. Prosim pana editora, aby co najskor uverejnil aj dalsie clanky o invalidoch a cernoskach, aby som tam mohl diskutovat a tak aby som sa nakoniec dopracoval vytuzenej mety, ze budem vyhlaseny za invalidnu zidovsku ciernu lesbu (ktora "je na chlapecky" ). A mohol tak poberat rozne formy financnej a inej pomoci a bol tak nadosmrti zaopatreny.[smích])))

290634

2.6.2013 16:12

něco v tom článku chybí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

článek bohužel ignoruje zásadní židovskou roli v této vlně neotrockistického buzerantismu

290639

2.6.2013 20:47

RE: něco v tom článku chybí

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 290639

Správně. Dle vědecké práce pana Klimova je základním rysem židovského degeneráta nenávist k židům. Samozřejmě i neutuchající touha to dělat se stejným pohlavím, pan Klimov spočítal, že židovský degenerát je 6krát zlejší, než nejzlejší bílý. Už jste si udělal Klimovu autoprověrku? Abyste nebyl překvapen... [chechtot]

290655

2.6.2013 21:27

RE: něco v tom článku chybí

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290655

Som tu knihu prelistoval. Podla mna je pan Kimov degenerat; moralny aj mentalny.

290659

2.6.2013 21:00

RE: něco v tom článku chybí

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290639

>něco v tom článku chybí
No když "židy" užíváte nitrožilně, tak není divu, že vám furt někde něco chybí... Kolikrát denně si je šleháte?
[velký smích]

290656

2.6.2013 21:28

RE: něco v tom článku chybí

Osel 89.?.?.?

Reakce na 290656

nitrozilne[smích])))))))))))

290660

2.6.2013 21:05

Homosexualita je nemoc zvířat.

Jan Dolní 88.?.?.?

Častá mezi prasaty a dobytkem na pastvě. Na pastvině samci skáčou po samcích, léčí se to vazným ustájením.

290658

23.6.2013 1:29

Co je to homosexualita?

Thel Akira 213.?.?.?

- Podle Psychological Reports se už v roce 1986 homosexuálové ve Spojených státech dopouštějí více než 33% všech ohlášených zneužití dětí, což při předpokladu, že homosexuálové tvoří 2% populace, znamená, že 1 z 20 homosexuálů je pachatelem zneužití dítěte, zatímco 1 prznitel dětí připadá na 490 heterosexuálů.

- Nejdůkladnější práce na toto téma byla prezentována A.P. Bellem a M.S. Weinbergem v jejich knížce Homosexualities (Homosexuality) z roku 1978. Na základě této studie si můžeme udělat podrobnější obrázek o tom, jak vypadá homosexuální promiskuita, zvláště mezi muži. 74% mužských homosexuálů udalo, že mělo během svého života více než 100 partnerů, 41% mělo více než 500 partnerů a 28% více než 1000 partnerů! 79% označilo více než polovinu svých partnerů jako cizí a 70% udalo, že s více než polovinou mužů měli styk pouze jednou. Další studie stejných autorů z roku 1981 ukazuje, že pouze 2% homosexuálů zachovalo monogamii nebo semi-monogamii definovanou velmi velkoryse jako 10 a méně partnerů!

- Homosexuální Dr.Martin Dannecker uvádí, 83% dotázaných v partnerském svazku mělo i jiné sexuální kontakty. Průměrný počet těchto kontaktů se pohyboval kolem 115 během 12 měsíců." (Dannecker, 1991)

- Multicenter AIDS Cohort Study, která zahrnovala téměř 5 tisíc homosexuálních mužů, zjistila, že významná většina těchto mužů (69-83%) měla 50 a více sexuálních partnerů během svého života (Kaslow R.A. et al., American Journal of Epidemiology 126, 1987, s. 310-318).

- „Byl jsem nesmírně překvapen skutečností, že tolik českých homosexuálů, kteří dnes žijí v registrovaných partnerstvích, se ´inzerují´ na internetových "gay seznamkách". Nemluvě o tom, že z 34 gayů v registrovaných partnerstvích, které jsem tam našel, 28 bylo mladších 25 let. 23 z nich znalo svého partnera po dobu kratší než půl roku, než své partnerství zaregistrovali... Zdá se, že se mnoho mladých gayů žení pouhých několik týdnů po seznámení, snaží se chovat ´moderně´. Avšak, zeptal jsem se 31 z nich, proč, jestliže vstoupili v oficiální svazek, podobný svazku manželskému, a nejsou v něm příliš dlouho, vzhledem k tomu, že to nový zákon zase tak dlouho neumožňuje - proč hledají homosexuální sex na gayových seznamkách na internetu? Odpovědí většinou bylo, že hledají ´pouze sex´, nikoliv lásku.“ - Fabiano Golgo


Otázka pro všechny čtenáře: Které prostředí je pro dítě vhodnější? To, které je vztahově partnersky často nestálé, a není schopno vytvořit náznakem to, co se podobá dlouhodobému trvalému stabilnímu svazku, anebo prostředí kdy je partnerský vztah rodičů o mnoho delší?

Závěr:

Nikde ve světové literatuře se nevyskytuje starý homosexuální pár. (Siegmund, G. Die Natur der menschlichen Sexualität. Würzburg: Naumann, 1973.)

292001

Tuto stránku navštívilo 8 038