Diskuze k článku

Bankéř a narkoman – symptomy choroby Západu

Příspěvků 49

10.5.2013 5:40

závislosti...

ppppp 178.?.?.?

Veľmi výstižný celý článok. Konflikt s realitou, to je dnešná masová choroba. Myslieť si, že úspešne prežijeme štýlom, ktorý nám je ponúkaný, až vnútený.
Ešte by som pridal takú vec, že umelo aktivované "super" pocity úniku z reality akoby boli na úkor času, na spôsob toho, že keď je človek opitý, všetko beží rýchlejším spádom, ale väčšinou z kopca, alebo rýchlo z kopca, a o to ťažšie do kopca. Drogy a "peniaze" sú šmýkľavkou v reálnom čase.

...Podobná skúsenosť hľadania prvotných zážitkov je v rôznych pesničkách, ktoré napovedajú, že niektoré city a zážitky za mlada sa už v tej podobe nezopakujú.

Takže príčinou ozaj nie sú len bankári. My ten štýl do značnej miery podporujeme tým, že si umožňujeme zaviesť pyramídové dlhy. Nejde čerpať a požičiavať z toho, čo ešte nebolo vytvorené, bez tichého poklesu hodnoty meny, ani tu perpetuum mobile neexistuje.

Človek je vždy duševne závislý tvor. Jeho závislosti bývajú aj jeho motorom. Zo závislostí sa nejde vymaniť, ale dajú sa vcelku úspešne presmerovať na rôzne iné, človek si sám môže vybrať, ktoré.

289440

10.5.2013 17:16

RE: závislosti...

kacíř 89.?.?.?

Reakce na 289440

Tento myšlenkově zajímavý článek je typickou ukázkou katastrofálního omylu, do kterého západní myšlení autora článku zavedlo. Příčinou správně v článku popisovaných a hodnocených nemocí Západu vůbec není neláska k přírodě, nýbrž právě naopak láska k přírodě! Jakákoliv lačnost, žárlivost, hladovost, ziskuchtivost, lstivost, maskovanost, krvežížnivost atd. - to vše jsou projevy naší zcela omylně velebené "lásky k přírodě".

V této omylné koncepci je "přirozené", že silnější mlátí slabého, že dravec zabíjí a vrah vraždí a zloděj krade, že naše smysly stále více touží po slastech všeho druhu, že stále více jen "uspokojujeme naše potřeby".Dokud bude všechna žádost bez jakéhokoliv zmírňujícího myšlenkového a citového korelátu vědoucího člověka hodnocena pouze pozitivně ("Nevaž se, odvaž se!","Lži přesvědčivěji!"[mrknutí jedním okem] a příroda vzorem člověka, do té doby půjde svět člověka stále jen dolů - za zvířetem.

289488

11.5.2013 1:46

RE: závislosti...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 289488

To se pletete...takhle příroda nefunguje. Příroda funguje stylem "každý chvilku tahá pilku" a víc než predatismus a parazitismus je v přírodě rozšířen mutualismus tzn. "účelové spojenectví" Každý predátor (i v podstatě parazit) si veme tolik kolik zvládne a né víc...(kromě křečka tedy [smích] )...i ti dravci chytí toho nejslabšího, nemocného nebo pomalého a tím jsou účelní, ale jakmile mají dost (jsou nažráni), pak je jim jedno i když kolem nich projde celé stádo šťavnatých lákavých kořistí...nikoliv člověk...ten chce pořád víc a víc...až má holou řiť...kdyby se stromy chovali jak lidé, tak si nepředávají kořenovým sytémem vodu a uschli by všechny. Přírodá je moudrá, účelová a rovnovážná...člověk by byl taky, ale někde je chyba...asi v mozku

289520

10.5.2013 7:09

.

cyp 85.?.?.?

Nejlepší na tom je, že největší narkomani jsou právě bankéři. Šňupou kokain po kilech, protože je to free, cool a in. A tito frikulíni se vám starají o peníze.

289445

10.5.2013 7:37

Jak reguluje příroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

V přírodě je poměr Predátor/ kořist navzájem ZÁVISLÝ!
Přemnožení kořisti = vzestup počtu Predátorů.
Pokud je pak již MNOHO Predátorů = vyjedí kořist a sníží se i počet Predátorů.
Příroda se tak „samoreguluje„.
Pravicující lidstvo se nechalo přemluvit a stalo se "dobrovolně" kořistí = dluhovými otroky banksterů, domácích, exekutorů → Emerický sen[smích]
Svět nyní dospěl k poměru 1:99 Predátora / kořist. Sami vidíte a cítíte, že v běžné přírodě by „rohováha" byla více směrem ke středu. Při každé platbě kartou v supermarketu, nákupu PHM, vody, energií, dálniční známky, regulačního poplatku, školného, leasingu, hypotéky, stočného, parkovného, mýta atd. atd. iDnes a iHned sytíme přes Shabes/GOJ/im naši VRCHNOST (určenou nám KNIHOU) t.j. naše Predátory.
A Predátoři mají skutečný reálný PROBLÉM = kam s nimi = se všemi těmi naakumolovamými „vejvary"?!
A dále, CO se zbídačenou a zpravicovanou (= zbarvenou pudu SEBEZÁCHOVY zinkající) KOŘISTÍ?!
Příroda to UMÍ ŘEŠIT x naše VRCHNOST a shabes/GOJ/im ale mají "dilema" a bolení hlavy.

Kvůli přemnožené „kořisti"?!

MoU

[smích]

289447

10.5.2013 10:13

RE: Jak reguluje příroda

Viny 77.?.?.?

Reakce na 289447

Myslím, že ste si pomýlil znamienka [mrknutí jedním okem]

Príroda sa skutočne samo-reguluje, avšak v našej spoločnosti je to práve ľavica, ktorá tejto samoregulácii bráni. Sú to ľavičiari, ktorí bránia tým silnejším, aby pojedli tých slabších rôznymi reguláciami, príkazmi a zákazmi.

Čím viac sa pohybujete v spektre do ľava, tým viac sa zvyšuje prerozdeľovanie slabším na úkor silnejších, neproduktívnym, parazitickým na úkor výkonných. Je to ľavica, ktorá umožňuje, aby prežívali neživotaschopní a to na úkor životaschopných. Je to ľavica, ktorá umožňuje premnožovanie slabých na úkor silných.

Pravica na opak, umožňuje aby sa samoregulácia uskutočňovala. Plácáte hrozné blbiny. Takže to čo píšete, nieje o pravicujícím lidstvu, ale naopak o levicujícím lidstvu. [mrknutí jedním okem] Dnes sú parazitmi tí slabí, bohužial.

Ak však zoberiete do úvahy Nolanov diagram a jeho rozdelenie, zistíte že v konečnom dôsledku hovoríme o ekonomických a osobných slobodách. Akýkoľvek pohyb od ich úplného naplnenia je posunom k regulácii prirodzenej samoregulácie prírody.

Kde sa v tom diagrame nachádzate Vy?

289455

10.5.2013 10:41

RE: Jak reguluje příroda

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 289455

MoU má pravdu a Vy si nepleťte partaje např.jako Blairova Strana práce a jí podobné v EU vládnoucí strany s levicí.
Jejich "levicovost "je nejspíš odvozena od faktu,že jejich
generální tajemníci asi nosí viset svůj"vercajk" v levé nohavici.

Největší neštěstí a příčinou je to,že "idioti v montérkách" neví kam patří a "zinkají a pravicují",seč jim síly,omezený intelekt a špatné vzdělání stačí....

289456

10.5.2013 11:51

RE: Jak reguluje příroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 289455

Příroda - přírodní přirozený výběr - nemá s tou Vaší "definicí ekonomických aktivit" pravice a levice nic společného. Predátoři vědí, koho mohou sežrat - to ti Vaši pravicoví morální dezoláti nevědí... dejte pozor, aby Vás ti Vaši vyvolenci omylem taky nesežrali - podezřele zvýšeně šoupete nohama...

289459

10.5.2013 11:53

RE: Jak reguluje příroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 289455

Takže slabší (99% kořisti) NYNÍ parazitují na moUdrém 1% Predátorů? A hodní silní Predátoři proto tisknou ("pod tlakem a vydíráni 99% slabých"[mrknutí jedním okem] v ilegálních tiskárnách ničím nekrytou měnu?!

Doopravdy to myslíte vážně?! Vy blbino[smích]))

289460

10.5.2013 12:19

RE: Jak reguluje příroda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 289455

Som len zvedavý kedy budete volať po ochrane lavice, keď Vám exekútor zoberie všetky úspory, auto a dom?

Myslíte si že Vám to nemôže stáť? Stačí len nevyplatená čiastka z pokuty (ani to nie, stačí keď to je tak evidované), alebo nevyplatený šek na 0€, a po niekoľkých mesiacov prídete o všetok majetok.
Podľa tejto logiky budete mať právo na skapanie pod mostom, hore popísaný scenár bude platiť iba v prípade keď aj na Slovensku sa schvália podobné exekučné zákony ako sú v Česku (predpokladám, že nežijete v Českej republike).

No dnes sú paraziti tí tam hore,ktorí chovajú cigánov a ostatných "nemakačenkov" ako potravu pre kanóny.
X stotisíc "nemakačenkov" a cigánov nás stoja dokopy do 2 miliárd €, papaláši ktorí dohadzujú predražené tendre svojim "kamarátom" stoja nás cca desaťkrát viac, a bol som pri tomto odhade opatrný.

289465

10.5.2013 13:51

RE: Jak reguluje příroda

fohat 194.?.?.?

Reakce na 289465

stačí přehlédnou změněná dvě čísílka na učtu finančáku,kam nyní směřuje již dva roky o sto procent zdražená dan z nemovitosti...proto BACHA KRÁTERČATA,brejle na nos a řádně vesmlouvat do compu... [oči v sloup] [oči v sloup]

289474

10.5.2013 14:28

RE: Jak reguluje příroda

Viny 77.?.?.?

Reakce na 289465

Po ochrane ľavice nebudem volať nikdy, ale ani po ochrane pravice kuva.

Ja som v Nolanovom diagrame úplne hore, takže nebudem volať ani po ľavici ani po pravici.

Tých cigánov Vám živí tá ľavica - treba ich chrániť a to z vašich peňazí, tak si nesťažujte [mrknutí jedním okem]

289478

10.5.2013 15:14

RE: Jak reguluje příroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 289478

"Tých cigánov Vám živí tá ľavica - treba ich chrániť to z vašich peňazí, tak si nesťažujte "

Ty cikány nám živí naopak pravice - jak by mohla levice, když jsou to dle Vás pouze nepracující a tudíž nevýděleční paraziti.

289479

10.5.2013 15:42

RE: Jak reguluje příroda

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 289478

takže sebevědomý volič svobodných beranů ? [velký smích]DD ... [chechtot]

S těma cigánama jste trapný... kdyby to bylo alespoň téma článku. Cigánov podle mě živí především jejich ruce. Běžte jim tedy usekat , především ľavice, a rozprodejte je. Poptávka bude vysoká najmä u slovenských válečných veteránů..., ty kokšo..

za článek samozřejmě děkuji.

289481

10.5.2013 22:55

RE: Jak reguluje příroda

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289465

Pridám..
Ak pokračujeme cestou vyznačenou tvojou šipkou(vektorom objektívnej matice udalostí možných) Oracle, tak vidíme, že desaťkrát a viac ako tzv. politici, ukradnú banksteri a

2. politici sú zasa ich Kanonenfutter(a´la kauzy v Čechách a opičárny u nás)..a ďalej..zasa obligátne:
"Do tretice všetko dobré"

3.Pre koho sú Kanonenfutterom banksteri(vyznavači úrakoviny definovanej krátko a jasne v judaistickom Pentateuchu a jeho ideogrckých úchylných protiľudských derivátov)?

..asi u fanaticky adeovo oddaných Nomádov logicky nemôže ísť o š-pičku Čierneho Obe-líšku(y), o povestný mýtizovaný py-ra-mi-dion vznášajúci sa v smradľavom oblaku nad hromadnou kamenia v púŠti.

Kolega Viny vyzerá byť žiaľ tiež oddaným konšpirátorom náhody s nezáujmom o hľadanie objektívnej reality, snažiacim sa marketKingovo pre-dať svoj "Produkt",
ktorý zaspal dobu
a chce ho iba nikto
na pieseň oprášenú,
len akoby novú,
ktorú facsinátor
spievať bude v dobrej viere
až do konca, až do hrobu.

Z klubovej klasiky:
"Milí kolegovia,
diskutovaný Nám
Poslúžil ako živý a ešte viac poslúži ako mŕtvy."

289512

10.5.2013 13:21

RE: Jak reguluje příroda

MARTin-anonym 94.?.?.?

Reakce na 289455

Ten náhled na to, že příroda funguje tak, že silnější sežerou slabší je jakž takž ok, dokud z toho někdo nezačne vyvozovat nesmysly pro fungování lidské společnosti.

Predátoři v přírodě uloví kořist a sežerou ji, aby se nasytili. Když jsou sytí, neloví.

Lidi mají na rozdíl od zvířat ego. Ego se nikdy nenasytí, nikdy nebude mít dost. I miliardář bude mít stále potřebu vyniknout nad ostatní miliardáře - přestože má třeba 1000x víc než potřebuje na své nasycení.

Něco jiného je na základě přirozenosti umožnit silnějším a schopnějším, aby se nasytili, případně aby se nasytili jako první. A něco jiného je umožnit pár tygrům, aby si zabrali všechno žrádlo v džungli jen pro sebe a to i přes to, že to žrádlo (bohatství) sami ani nesežerou (nevyužijí), ale jen bez užitku shnije.

Stejně tak je nesmysl, aby třeba člověk na základě prohlášení jsem silnější vyhubil záměrně všechny motýly, jakožto slabší tvory. Takové chování už nemá s přírodou nic moc společného.

Spoustu lidského chování nelze automaticky porovnávat se zvířecím. Člověk má mysl, má ego, má abstraktní myšlení, logiku... má mnohem větší možnosti a schopnosti a tím pádem i větší zodpovědnost, než zvíře. Chování, které tolerujete ročnímu dítěti netolerujete dospělému člověku. Chování, které tolerujete zvířeti netolerujete člověku.

289472

10.5.2013 22:34

RE: Jak reguluje příroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 289472

Obávám se, že to tak jednoduché není. A už jsem to sem opakovaně postoval. Predátoři vyvraždí ostatní predátory - včetně např. mláďat svých samic, které mají s jinými samic širokém dalekém okolí. Právě proto, aby získali pro sebe a JEN své VLASTNÍ pokrevní potomky nadbytek kořisti. Mláďat predátorů, které zavraždili se ani nedotknou. Typickým příkladem jsou lvi, kteří vyvraždí mláďata hyen, šakalů atd. atd.
"Milovníci přírody" si tenhle fakt neradi připouští a tvrdí nesmyslně a v rozporu právě s přírodou, že zvířata vraždí jiná zvířata JEN PRO potravu.
Stačí pobývat v pralesech a slyšet noční zoufalé zvuky obětí, když se dostanou do rukou predátorů. Stejně tak člověk je často zabit v takovém divokém a primitivním prostředí různými jedovatými či nebezpečnými zvířaty, pro které také nikdy nemůže sloužit jako potrava či "potravní kořist".
Známé jsou hrátky kočkovitých šelem se svými oběťmi, kdy zabitím po několika hrůzných hrátkách pak o ně iHned ztrácí zájem.
Každý, kdo měl doma někdy kočku, tak to musel vidět a zažít na vlastní oči. Jak je tedy možné, že pravicující zinkající a nevzdělaní oVčané dál tvrdí něco o "milosrdnosti" přírody, když to není naprosto pravda?!
Ještě v 50. a 60. letech byl jako etalon "pokroku" a "blahobytu" prohlašován každý vyklučený metr pralesa. Soudruzi komunisté Zigmung s Hanzelkou o boji s pralesy a divokou a nebezpečnou přírodou i jejími nebezpečnými tvory nadšeně líčili své dojmy při svých soudružských cestách do zlých pralesův v Efrice, Jižní Emerice, Indii a jinde.

MoU

289509

10.5.2013 23:22

RE: Jak reguluje příroda

MARTin-anonym 94.?.?.?

Reakce na 289509

Dobrá, máte pravdu. Hodně jsem to zjednodušil.

Zvířata loví i aby se cvičila. Loví pro zábavu. Někdy zabíjí v rámci boje o samici. Někdy vraždí mláďata a podobně, aby zajistili vlastní životní prostor a nebo v rámci reprodukční strategie. A jistě se najdou i jiné příklady.

Jenže - najděte mi v přírodě příklad toho, jak má jedno zvíře 100 000 x víc potravy než sní a tu si hromadí, nebo stejné množství území, které by si hlídalo a naopak na něj dře třeba 10 000 zvířat stejného druhu - prostě proto, že si to silnější a schopnější zvíře nárokuje to území a všichni mu musí dávat tolik, že sami přežijí, ale jsou stále hladoví. A to jedno zvíře leží na stále rostoucí hromadě žrádla, tak velké, že skoro ani nedohlídne na zem a s těma co na něj dřou se už prakticky přes všechno to žrádlo ani nepotká.

Možná se u zvířat najde nějaký takový jev, zřejmě dost okrajově - třeba u hmyzu v nedokonalém přirovnání. U savců podle mne hodně těžko. U lidí to v mnoha společnostech je standart navíc s tím, že když se tomu zvířeti narodí potomek, tak prostě celý život už z té hromady žrádla ani nesleze...

289515

11.5.2013 7:20

RE: Jak reguluje příroda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 289515

Nejsem profi biolog , ale myslím si, že jste se trefil do černého s hmyzem:
1) Chemické a biologické zbraně
2) Chemické „vymývání" mozku
3) Otrokářství
4) Hierarchický feudalismus
5) Hromadění zásob
6) Destrukce životního prostředí
atd. atd.
Věřím, že naše Vrchnost (určená nám KNIHOU) i její Shabes/GOJ/im čerpají mnohá moUdra vůči zinkajícím a pravicujícím ovčánům a k jejich dokonalému dozotročení právě v „hodné" přírodě.
Pravicující a zinkající oVčané si vyzinkali jungli, aby se „nedusili" ve zlém státě.
A teď zírají na primitivismus a predátorství vůkol[pláč]

289530

13.5.2013 9:56

RE: Jak reguluje příroda

Brigado Drandic 195.?.?.?

Reakce na 289455

Postavit sa na stranu lavice alebo pravice, su len dalsie dva sposoby ako zo seba urobit hlupaka. [Martin Razus]

289633

10.5.2013 8:54

My sentiments exactly, hehe

Samuel 88.?.?.?

Tomuto článku jsem dal 2. To proto, že podstatu vystihl perfektně - i já si to už dávno myslím; ale co se řešení týče, tak je to jen žehráním na pokrok. Prostě pokrok existuje právě tímto feťáctvím. Díky Luciferovi máme přeci pokrok! Lucifer - světlonoš! To on je z andělů nejchytřejší a ukazuje nám cestu skrze světlo. A co se např. týče Asie, tak právě proto, že si Asiat, Afričan, nebo Indián raději skládá o rostlině básničku, místo aby ji rozpitval, tak nám teď Japonci a Číňané "lížou" zadky a války se vedou u nich ve 3. světě a ne u nás. Je to pořád dokola - nebuďte zpátečníky! V dobrém! Ahoj! [mrknutí jedním okem]

289450

10.5.2013 11:59

RE: My sentiments exactly, hehe

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289450

ale houby [smích]
Lucifer jen delá, že nosí svetlo, nebýt svetla, které existuje i bez nej, nemá co nosit... prodává jen teplou vodu... levičák, nebo pravičák Lucifer mohl vzniknout až potom, co vznikly zelené rostliny a jejich konzumenti, do té doby to šlo i bez nej [smích])

289461

10.5.2013 16:39

RE: My sentiments exactly, hehe

Samuel 88.?.?.?

Reakce na 289461

Možná si nerozumíme, ale já neříkám, že Lucifer má veškerou moc nad světem (křesťanská dialektika); jen říkám, že Lucifer je nositelem pokroku. A lucifer existoval ještě před stvořením světa, resp. Země apod. A samozřejmě člověk musí z vlastního rozhodnutí Lucifera následovat, v tom je obsažen hřích člověka. Nicméně kdyby člověk Lucifera nenásledoval, tak prostě není v lidských možnostech, aby byl pokrokový (nemyslím to teď marxisticky). My prostě musíme vyrábět a konzumovat, a zvyšovat bohatství (HDP), abychom např. mohli létat do kosmu. I sex je hřích a nejde to jinak.

289484

24.5.2013 21:04

RE: My sentiments exactly, hehe

Banco Etcheverría 178.?.?.?

Reakce na 289484

Lucifer je odpadlík, odpísaný zradca. Pyšne sa odmietol pokloniť pred Bohom aj človekom. Bol najbystrejším, najschopnejším, len pokým sa odrážala Božia všemocnosť v ňom, pokým jemu dané dary konali radosť Bohu, kým sa nenašla na ňom vina, a nechcel vlastný oltár postaviť nad Boží. Všetky jeho schopnosti, ktoré mu boli ponechané využíval od tej chvíle iba na zlo, diabli „napomáhali“ aj ľuďom v hospodárskych činnostiach, lenže to je len okľuka, aby ľudí stiahol do pekla tým, že im pomôže zbohatnúť, alebo naopak, keď už ľudí posadol, tak sa im „zavďačil“. Lucifer je pokrokový, ale ten pokrok je márnosť nad márnosť, nikto podľuďom, ani Lucifer neprikazuje, aby ho nasledovali, ako sa upíšu diablovi, môžu sa obrátiť aj na Boha, Ktorý im dá presne čo žiadali od diabla, a pritom nebudú zatratení. Boh vám dá čokoľvek čo chcete a ešte získate večný život, diabol síce tiež dodáva záruku obrovského poľa pôsobnosti v obdobnej oblasti, ale len dočasne, pretože vám to rozdané kedykoľvek vezme, ale keby aj nie, dohoda s diablom je dvojstranná, on vám a vy jemu vlastnú dušu do jeho moci. Lucifer blbosti o HDP nevyžaduje, to je výlučne ľudská túžba, cez ktorú ľudí lapil.

290161

10.5.2013 14:26

RE: My sentiments exactly, hehe

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 289450

Trefil jste to.
Většina lidí totiž zapomněla, kdo vymyslel kolo(počátek pokroku) - lenoch, nikoli dříč.
Dříč totiž dál bez přemýšlení vše nosil na zádech...
Bohužel,tak to je - vývoj, bohužel, zajištují lenoši a vychcánci [chechtot]

289477

10.5.2013 16:44

RE: My sentiments exactly, hehe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 289477

Vás asi nenapadlo, že ten, co vymyslel kolo, se docela klidně a nesobecky podělil o svůj vynález s ostatními členy tlupy, a dál se věnoval vynalézání něčeho dalšího... Kvůli vynalézání samotnému, a kvůli trošce ocenění, poklepání na rameno, seš borec, od členů tlupy.

Kolo nevynalezl vychcánek, ten jej maximálně tak ukradl a prodal dalšímu hloupému lenochovi. A Lucifer? Je to sice jen mýtus, možná nikdy žádný nebyl, ale pokud ano... Ten možná taky někdy něco vymyslel, vytvořil vlastním úsilím, a pak ho nakrklo, že odměnu a ocenění dostal někdo úplně jiný a níže stojící, nezaslouženě, jen tak, z Boží milosti... Koho z nás by to nenaštvalo, že? Přesně tohle v nás, lidech, je.

289485

10.5.2013 20:30

RE: My sentiments exactly, hehe

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 289485

ale napadlo - těžko popřete,že pohnutka k přemýšlení byla lenost. Kdyby totiž chtěl dál dřít-klidně mohl,ale nechtělo se mu,tak raděj přemýšlel,jak na to vyzrát ...Těžko se s tím smiřuje,že ? [smích]

289502

10.5.2013 21:40

RE: My sentiments exactly, hehe

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289502

> pohnutka k přemýšlení byla lenost

to je ale dost oxymoron, protimluv, premýšlení nelze charakterizovat jako lenost, už jsem o tom jednou psal, kromwe toho
premýšlení vetšinou ani nestačí, to jsou docela naivní predstavy
"dejte mi lidi a já vám to udelám"

to je pak pletení dojmu a nečtení reakcí, asi nemá moc smysl reagovat, když reakce prestávají navazovat a predstavují spíše marketing, "mele si svou"

vhodnejší slovo než lenost je optimalizace, lidí jsou líní už i hledat slova a čekají, že to nekdo udelá za ne... no a kdo, opet ten líný? prichází logický spor...

289506

11.5.2013 13:56

RE: My sentiments exactly, hehe

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 289506

neppchopil jste - já psal o PRVOTNÍM popudu,impulsu k činnosti-přemýšlení. Nehodnotil jsem činnost (přemýšlení coby lenost)

289542

14.5.2013 19:08

RE: My sentiments exactly, hehe

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289542

ale já jsem zrejme pochopil i toto... to by pak bylo možno považovat za lenost i tvorivost, inspiraci, invenci... hledání cest asi není totéž, jako zlehčení si existence ... pokud by za vším byla pouze lenost, nebylo by treba hledet do budoucna, podobne ani snahu o jakési prežití nepujde charakterizovat jako lenost

289706

11.5.2013 1:17

RE: My sentiments exactly, hehe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 289502

Já se nemusím s ničím smiřovat, živím se duševní prací... Ale znám spoustu jednodušších lidí, kteří dají přednost stereotypu, návodu ala kuchařka, než by zapřemýšleli, a znali předem cíl téhle činnosti (totiž myšlení). Myšlení je totiž bolí, a tak raději jen dosadí do vzorce, počítají něco, aniž přesně vědí co a proč... Zrovna tak věda, řešení složitých a těžkých problémů, je namáhavá práce, kterou lze penězi jen těžko vyvážit a zaplatit, takže ji dnes podstupuje jenom nadšenec, především kvůli té činnosti samotné. Protože nejen rukama, ale především vychcaností a zlodějinou přijdete k obživě mnohem snáz. Že je lenost pohnutkou k přemýšlení je dost povrchní názor, který většinou zastávají ti, kteří zmíněnou činnost až tak často neprovozují [smích] .

289519

10.5.2013 17:06

RE: My sentiments exactly, hehe

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289477

Mícháte dohromady duševní lenost s fyzickou... skuteční lenoši málokdy neco vymyslí, protože všechno nové se umí setkat s nepochopením tech ostatních "lenochu", a vetšinou naráží na obtíže.
Dále duševni aktivita má málokdy kredit navíc bez adekvátní predchozí fyzické, na zajištení stejných potreb jako jiní, pokud ješte nedošlo k delbe úloh.
Podobne je ladená jiná zažitá deformace, že nejekologičteji se chovají líní lidé. Podle vaší teorie by byli nejlepší líní, nebo vychcaní poslanci, protože ti mají nejvetší šanci neco vymyslet. Vypadá, že je to práve tak, a na zlepšení to nevypadá. Co takhle seriozní cílevedomá práce, na bázi nejaké prijatelné filosofie, to se už nenosí? Tradice nic? Jenom upoutávky?

289486

10.5.2013 21:04

RE: My sentiments exactly, hehe

Samuel kalfus (tečka) j (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Reakce na 289477

Díky. Na druhou stranu pozor: To, že Lucifer přináší Pokrok (prosím vás, teď ale strašně simplifikuji: Slovo Lucifer používám jen jako historickou, narativní metaforu), neznamená, že Lucifer je "dobrý". Jistěže pokud někdo fetuje (bankéř, nebo vagabund), tak je to odsouzeníhodné; spíš jsem ale chtěl upozornit na laciné odsuzování Pokroku a především pak Modernity. Na další diskuzi nemám dost času, omlouvám se. Je to z mé strany jen komentář; diskutovat nelze.

289504

10.5.2013 9:03

Skvělá úvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Děkuji autorovi za podnětné porovnání motivací protagonistů současnosti. Připodotýkám pouze, že i bankéři si podléháním své iluzi škodí, byť nikoli bezprostředně a krátkodobě. Stále se ještě my, lidé, můžeme rozhhodnout - žít zdánlivě pohodlně na polštářích iluzí nebo žít pravdivě byť za cenu potu a některých případech i krve...

289452

10.5.2013 12:37

Ne úplně tak...

Croix 178.?.?.?

Dobrý den, je to celkem výstižné, ale nemyslím si, že také v rovině, která zdůvodňuje vývoj jakousi odedávnou tisíciletou mentalitou bílého člověka. Ve starověku i hluboko do středověku nebyl vztah většiny Evropanů k přirozenému, přírodě i duchovním oblastem o nic horší, než třeba u Asiatů dálného východu. Původní myšlení vycházelo ze stejných védských zásad, které jsou obsaženy i ve východních učeních. Na venkově pak spjatost s přirozeným a přírodním a úctou k přesahujícímu individualitu a člověka jako takového vydržela ještě déle. Co je pravda, je že dnešní mentalita bílého člověka je pokažená a souvisí s oním negativním vývojem, ale "kažena" postupně různými (nejen) mentálními programy, které k tomu směřovaly a směřují, především mediální cestou a cestou promyšlených ekonomických (ná)tlaků řízených těmi, kdo média i ekonomiku postupně zcela ovládli... Tak bylo postupně tomu bílému člověku podsunuto poněkud jiné uvažování a hodnoty, typické pro tradičního uctívače zlatého telete. Je to o posunu od varianty chci pole abych je osel a zoral k variantě chci pole, abych z něj udělal parcely....

289470

10.5.2013 15:41

ad Kultura Bileho muze

cifix 217.?.?.?

S postřehy článku se dá souhlasit, leč ne s východisky (tím pádem ani závěry): "Bílého muže nikdy moc nezajímala příroda. Už Sokrates tvrdil, že za hradbami města nás čeká jenom nuda."
Autor považuje křesťanskou kulturu za kulturu bílého muže. Předkřesťanská kultura bílé rasy = Slovanská, byla mnohem blíže např. budhismu, prostě východu, než křesťanská. Slovanská kultura byla v souladu s přírodou. Ne nadarmo Římané říkali o našem území "země lvů" - asi proto, že tu byly lesy, v kterých jsme my, bílí, žili. Prostě naši předkové ctili a žili v souladu s přírodou. Po pokřesťanštění zemí nám němečtí kolonisté, ale i naši velmoži "pokácely posvátné duby a háje". Naopak v jádru křesťanství, které vymysleli židé je to, co autor přiřknul "bílé rase", tj. hon za ziskem. Na ukázku cituji ze starého zákona Dt 15,6: Vždyť Jahve, tvůj Bůh, ti požehná, tak jak ti řekl. Budeš půjčovat mnohým národům, ale sám si nebudeš půjčovat, budeš vládnout nad mnohými národy, ale nad tebou nebudou vládnout. (Což se podle tohoto proroctví i stalo)

289480

10.5.2013 17:48

RE: ad Kultura Bileho muze

Nemzet 89.?.?.?

Reakce na 289480

A to je ta skvěla demokracie, kterou tak všichni tady chceme, aby jsme dělali na cizáky ze západu. Nechápu, co je tak skvělého na dnešním systému, pro normálního slušného člověka. Dnešní svět patří zlodějům, lumpům a grázlům, kteří si beztrestně tady dělají co chtějí. Ano současný trend v Europě nemilosrdně likviduje postavení bílého muže. Má prostě smůlu, je bílej a k tomu heterosexuál. Ve výhodě jsou barevní a nejlépe když je k tomu homosexuál, ten si pak může dělat co chce. A tomu se říká demokracie. Zatím nic lepšího nikdo nemyslel, pro hlupáky...

289492

11.5.2013 18:43

"Demokracie"

tit 89.?.?.?

Reakce na 289492

Demokracie jako "vláda většiny" je v dnešní době chazarskými přivandrovalci mistrně zneužitá totalita, která třeba na rozdíl od bývalé totality socialistické vyžaduje pro svou "legalizaci" ne většinu, ale třeba jen 50 procent z k volbám přišlých voličů. Zmanipulované party psychopatů tu volí již více než dvě desetiletí staré oportunistické židobolševiky kteří převlekli kabáty, a nebo jejich potomky. Když člověk vidí Sarkosyho Merkelovou, a spol, nemůže se divit propadávající se fantasmagorii, která nás stále více obklopuje, svírá a vysává až na kost.Pokud parazit likviduje svého hostitele, je to definitivní porucha systému, který již dávno zhavaroval.

289551

13.5.2013 16:03

RE:

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 289551

Demokracie jako "vláda většiny"
Trošku se mýlíte - zastupitelská demokracie Je vláda většiny přes zvolené zástupce.
Ovšem záleží na tom, koho do "většiny" budete počítat [smích]
Nemylte se - většinou se myslí plnoprávní občané,nikoli lidé žijící ve vládnoucí oblasti.
I ve starém Římě,to fungovalo tak že za plnoprávné občany nepovažovali otroky aj... I tam vládla relativně široká sorta "bohatších".¨
Takže máte přesně to,co jste chtěli. Demokracii.
A až budete chtít zas cinkat,tak si nejdřív zjistěte,co vlastně chcete a na jaké příčce ve společnosti stojíte [bliji] [bliji]

289652

24.5.2013 20:32

RE:

Banco Etcheverría 178.?.?.?

Reakce na 289551

V Chazarsku len vládca a malá časť obyvateľov jeho doby si osvojila talmud, kto vie do akej hĺbky a predovšetkým do ktorého času, nie každý kto náležal k náboženským sektám mal chazarských predkov, to by Indonézania boli arabskými privandrovalcami a kalvíni v Južnej Afrike ženevskými privandrovalcami. Chazarský mýtus sa zrodil v slovanofóbnej knižke dajakého rusofóbneho Američana, čo odmietal v roku 1945 vznikanie Izraela, a prisťahovalcov do Palestíny nazval Chazarmi, doplnil propagandu sionista Köstler, čo odmietal zažívať muky obviňovaním aj jeho samotného z Bohovraždy za skutky Semitov, preto sa prihlásil ku chazarstvu. Židia ako semiti je mýtus rozšírený sionistami, nacistami a inými protižidovskými nenávistnými šialencami od konca 19. storočia, mýtus židov ako chazarov udržiavajú pri živote moslimskí teroristi.
Totalita je dnes taká hrozivá, že na internete si každý píše čo len si zmyslí, úplne voľne šíri nenávisť, urážky, lži a vždy nájde dostatočné množstvo nemysliacich, čo radi jeho klamstvá šíria ďalej ako rakovinu. Na uliciach si pochodujú nenávistní nacisti, buzeranti, heretici, usmoklenci čo vlastné zlyhania hádžu na vládu. V Poľsku zamachovci obviňujú z masového vraždenia a nič sa nedeje. Ako by vyzeral stav vecí, ak by sa zvrhla dnešná totalita? Vraždením na počkanie alebo vyzliekaním sa na verejnosti?

290158

11.5.2013 18:18

RE: ad Kultura Bileho muze

Croix 178.?.?.?

Reakce na 289480

Výstižné, naprosto souhlasím.

289549

12.5.2013 5:11

RE: ad Kultura Bileho muze

p. 113.?.?.?

Reakce na 289480

..Clanek je spatlanina ...kde autor kombinuje filosofie a filosofy /vytrzene s kontextu/ s drogami a jejich adiktivitou a nechut cloveka k prirode a ja nevim co vsechno....Nemam zajem ani starost o bankere kterej at si sezere kokainu kolik chce...Co autor vynechal je dulezite srovnani adiktivity/omlouvam se nanapada me ted lepsi vyraz/ narkomana na drogu s pathologickou adiktivitou chamtivosti bankere ktera je smrtonosna a smrtelna pro nas pro vsechny , nebot financuje psychopaty, sadisty a zlocince u moci a vyroby vsech zbrani ,vsechny valky a da se rict vsechno zlo na zemi....

289581

12.5.2013 9:50

RE: ad Kultura Bileho muze

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289581

navázanost, vazbu? podle mne se u autora taková myšlenka vyčíst dá

289589

11.5.2013 6:31

Francouzské zlaté rezervy prodány Nicolasem Sarkozym

r.m. 80.?.?.?

Autor: Front National | Zdroj: Front National, NTA | Datum: 15.03.2012 | Tisknout článek...

Tvrzení, že Francie může převést domů část svého zlata uloženého ve Frankfurtu nad Mohanem s cílem zajistit své půjčky bankám je ve skutečnosti fáma. Tato fáma se nás týká zejména proto, že to byl Nicolas Sarkozy, který již prodal značnou část našich zlatých rezerv. Od roku 2004 (kdy byl ministrem financí), je to téměř 600 tun zlata, které byly rozprodány. Vzhledem k tomu že, naše zlato je zárukou naší síly, měnové stability a zárukou pro naši budoucnost, Nicolas Sarkozy prodal velký kus našich zdrojů. Je to v první řadě také vlastnictví všeho francouzského lidu. Francie přišla, během výkonu jeho prezidentského úřadu o podstatu své suverenity a dědictví.

Máme velké starosti o budoucnost své země, a proto požadujeme na prezidentu republiky, aby okamžitě ukončil tyto prodeje zlata, které není jeho, ale patří všem francouzům.

Uvádí ve své tiskové zprávě Rochedy Julien, předseda Mladeže Marine Le Pen.

Překlad : Natia
Kdopak těch 600 tun asi prošňupal?))) A že onen prodej tehdy nezahýbal burzou drahých kovů jako se tvrdí (v mainstreamových zdrojích) dneska o příčinách pádu cen zlata. [velký smích] [vyplazený jazyk] [chechtot]

289529

11.5.2013 9:07

Co je to "francie" ?

ltt 89.?.?.?

Reakce na 289529

To je ta nejsevernější část Afriky, která se nachází v západní evropě, hned vedle nějvětšího tureckého města, zvaného ještě stále kdovíproč "berlín" ?

289532

24.5.2013 20:08

RE: Co je to

Banco Etcheverría 178.?.?.?

Reakce na 289532

Ty si ale vtipný, tá „tureckosť“ vyplýva z toho, že v Berlíne vidíš potomkov Chetitov, alebo potomkov Hetejcov a janičiarov? Alebo sú to árijsky rozprávajúci a stále aj árijsky vyzerajúci Kurdi? Alebo ti je to úplne jedno a stačí ti pečiatka v pase? Nie je náhodou Berlín aj najväčšie moslimské mesto? A ktovie prečo tam stále stoja synagógy a heretické modlárne.
Vo Francúzsku veľkí učenci presviedčali, že Afrika začína za Pyrenejami, tak sa rozšírila na sever. Mám si myslieť, že si naplánoval hranice Afriky pod Saharou a päťročnica ti krachla?

290157

24.5.2013 19:56

RE: Francouzské zlaté rezervy prodány Nicolasem Sarkozym

Banco Etcheverría 178.?.?.?

Reakce na 289529

Nacisticko–boľševický, socialisticko–plánovačský FN si namýšľa, že všetko patrí všetkým a každému, aj keď nijako neprispel k získaniu, rozmnoženiu akejkoľvek komodity, ktorú si demagogicky veľkohubo prisvojuje.
Ak mal šarko právomoci nariadiť predaj, či delegovať rozhodnutie na iných v rámci štátneho ústroja, tak to učinil. Takže nie populistické výkriky, že predal zlato, ale za koľko a komu je najdôležitejšia informácia. Niekto bránil „patriotom“, aby aspoň časť zlata nakúpili pre seba? Azda nie sú socky bez groša? Či socky budú určovať smerovanie finačnej politiky? A ešte v čom budú radiť bez náležitého postavenia? Kedy už konečne prestanete myslieť na vládu bezmozgovia? Vaše je len to, čo máte vo vlastníctve, kolektivistické šialenstvo stmelené štátnym majetkom vedie k vojnám, nenávisti a vraždám. Opäť závistivým podmozgom vnútili predstavu, čo všetko im patrí, ale zradcovia Francúzska im to ukradli, vnútorného nepriateľa by našli, ale sú aj vonkajší, tých treba vyškoliť, rozbombardovať a vziať si zlato, ktoré je zárukou pre žabácku budúcnosť.
Le Penová nemá čo zúriť, v 2007 jej otýc vyzýval, aby jeho voliči v druhom kole nevolili nikoho, ale nevypočuli ho, premálo bolo bielych lístkov, aspoň 80 % jeho voličov z prvého kola volilo šarka. Le Penová nech obviňuje bezmozgových voličov jej otca. 2012 sa to zopakovalo, aj keď neplatných lístkov bolo predsa len viac, aj voličov Le Penovej stúplo, a veľká väčšina volila šarka v druhom kole. Obrovské množstvo voličov FN boli šarkoidní, širakoidní, alebo bývalí komovia, ale nespokojní.
Nárek nad predajom zlata je smiešny, kolektivistický súcit nad francúzskymi „stratami“ je príkladom užitočného idiotstva, masochisti nad Vltavou už vyriešili každé svoje problémy, tak nahromadili voľný čas na ľútostenie sa nad úbohými „patriotmi“.

290156

11.5.2013 18:59

Lyrická duše Asiatů?

Frunik 77.?.?.?

Asiat se u květiny mění v básníka? Zřejmě pro lyrickou duši Asiatů jim Rusové začali říkat Tataři, tedy pekelníci. A když se projdete po trhu se zvířaty v Asii, vidíte jejich nekonečnou lásku k němé tváři. A indiány autor článku zná jen z mayovek. Tyhle ekologické žvásty o tom, jak bílý člověk si neváží přirody, jsou nesmyslné od A až do Z.

289552

11.5.2013 19:39

Velmi slabý článek

M.P. 194.?.?.?

Velmi slabý článek. V podstatě založený na tom, že jakýkoli objekt či myšlení, které není dostatečně primitivní je zkázkou bílého muže a není to realita. Pokud vůbec už samotné lidské myšlení není realitou vyššího řádu podle článku.

Jinak řečeno, kdo dokáže myslet či tvořit více, než silně mentálně retardovaný člověk žije podle autora mimo reál a je analogií feťáka.

Autor by byl velmi překvapen, jak se Asiaté, třeba Číňané nebo Japonci, chovají k lidem či zvířátkům. Pak by pochopil, že to co kritizuje u bílého muže a vyzdvihuje u Asiatů je ve skutečnosti přesně naopak.

Případně by si autor mohl dát v Číně slepici vařenou zaživa nad ohněm, která má před zobákem kořeněnou vodu. Jak je jí při opékání zaživa horko, tak jí pije a tím se báječně vnitřně prokoření.

Ještě teplý, pulzující opičí mozek servírovaný nejlépe přímo v lebce je prý úžasným prostředkem podporujícím plodnost a potenci. Vyhlášenou pochoutkou zůstává v Číně i v některých afrických zemích. Svázaná opice se dopraví na jídelní stůl. Zatímco personál restaurace pevně drží její končetiny, host ji sám rozbije lebku. Mozek se poté pojídá přímo z hlavy pomocí jídelních hůlek.

V Asii se pojídají novorozená krysí mláďata. Máte na výběr dokonce dva způsoby. Pokud patříte mezi změkčilejší osoby, necháte si novorozená mláďata krys (je nutné, aby byla ještě slepá a holá) napíchnout prodejcem na speciální bodec a pak ještě živá ofritovat ve vroucím oleji. Jestliže jste skutečně otrlí, dokážete krysí holátko spolknout zaživa a pouze zapít rýžovou pálenkou.

Želví polévka. Dáte vařit vodu s bylinkami a pak do ní vhodíte živou želvu. Želva v panice začne polykat vroucí tekutinu a vaří se tak v podstatě zvnějšku i zevnitř. Tento způsob přípravy se používá v indonéských restauracích a údajně dodává želvímu masu naprosto nepřekonatelnou chuť.

V Asii snědí vše, co se hýbe nebo roste.

Jinak řečeno, tyhle pokrytecké články mluví více o autorovi, než o skutečnosti.

289554

Tuto stránku navštívilo 4 463