Diskuze k článku
O nestabilitě Ameriky
Příspěvků 77
Skvely clanek. Jednoduche, vystizne, sedi to jako zadek na hrnci ...
Kral lichvy, Amschel Mayer Rothschild v r. 1838 prohlasil: "Nechte me vydavat a kontrolovat penize narodu, a vubec me nebude zajimat kdo pise zakony ...".
Tesne pred vanoci roku 1913 (vetsina krestanskych kongresmanu odjelo za rodinami), byla US kongresu nezakone a protiustavne odejmuta pravomoc vydavat a regulovat tok meny, a namisto toho "sverena do opatrovani" privatni Federalni Reserve. Tim padem Rothschild a jeho souverci byli doma, Rothschilduv plan se vyplnil ..
Federalni Reserva je dnes vcetne Rothschildu vlastnena 10 zidovskymi rodinami, a ty jak nyni valecnymi zlociny demonstruji jejich poskoci G.W.Bush & politbyro - zadne zakony nezajimaji.
Amerika je dnes pro tradicni Svet zlem, ale jednou na ni dojde tez; ne zvenku, ale zevnitr ... Vnitrni rasova valka bude vybuchem sopky.
9.4.2003 5:15
RE: O nestabilitě Ameriky
matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 11512
Vnitrni rasova valka bude vybuchem sopky.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
A vite co pane Alberte vy pro to muzete udelat ?
Prestante psat tyto odporne rasisticke clanky, pomozte nejak
te civilizaci, ze nechate ty Zidy uz konecne na pokoji.
autorovi příspěvku doporučuji v naučném slovníku sobě vyhledat definici sionismu. možná pak zjistí, že tato fašisticko-rasistická teorie/hnutí má se židy, židovstvím či judaismem společného jen pramálo.
9.4.2003 15:59
RE: je třeba rozlišovat
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 11537
sionizmus:
mrtvy arab, dobry arab
-- don Rodrigo
11.4.2003 14:56
RE: je třeba rozlišovat
klam klamm (zavináč) azet (tečka) sk 195.?.?.?
Reakce na 11537
Vážený pán Janda,
prečítal som si zopár článkov Vášho článku a musím povedať, že tak koncentrované množstvo vykonštruovaných hlúpostí a nezmyslov sa len tak ľahko hocikde nevidí. Dovolím si rozobrať niektoré časti z Vašej "hlbokej" úvahy o "Nestabilite Ameriky". Pán Janda, pohybujete sa očividne mimo reality. Je veľmi zdlhavé okomentovať Vaše skvostné úvahy, pretože čo veta to nezmysel. Tak sa pokúsim len vybrať tie najväčšie perličky.
"
Toto vše bude urychleno totální importní závislostí, především na zboží běžné potřeby, a absolutně nevhodnou skladbou pracovních síl pro působení v rámci bojkotu a izolace (viz vnucování zelené karty na každém rohu na x let dopředu, pro celou rodinu do x-tého kolena - je to už horší než virus ať klikneš na webu kamkoliv).
"
Totálna importná závislosť? Viete aký je v súčasnosti schodok bežného účtu platobnej bilancie v USA (ak vôbec viete, čo to znamená)? Viete, že sa kryje prebytkami na kapitálovom účte, t.j. čistým prílevom kapitálu do USA? Absolútne nevhodná skladba pracovných síl? To je čo? Mohli by ste mi to objasniť? Vnucovanie zelenej karty? Ako to súvisí s kontextom tej myšlienky, že USA bude totálne odkázané na import? Opäť žiadne argumenty, len nezmysly.
"
Ekonomika Ameriky je totálně vytunelovaná. Je to obr, obr na hliněných nohou a to ještě značně podmáčených. "
osobni utok - cenzurovano
Ekonomika USA je vytunelovaná? Ako je možné, že stále tvorí 25% svetového HDP? Že v raste neustále predstihuje eurozónu? Že má stále vyššiu produktivitu práce ako EÚ? Že z top 500 globálnych spoločností podľa revenues (výnosy, keby ste náhodou nevedeli) je väčšina spoločností amerických? Keď sú americké spoločnosti vytunelované, prečo investori z celého sveta investujú peniaze do amerických akcií? Žeby boli tak hlúpi? Asi by si mali najať investičných poradcov z www.zvedavec.org.
Úplne skvostná myšlienka na záver:
"Amerika se tak při kombinaci všech těchto nástrojů může ocitnout mezi rozvojovými zeměmi do několika roků. Záleží na koordinaci a jednotnosti takto působících sil."
To už nepotrebuje komentár. Skúste si aj sem tam prečítať the Economist, Wall Street Journal, Handelsblatt, Financial Times alebo aj Vaše české Hospodářske noviny. Tam píšu ľudia, ktorí sa na rozdiel od Vás, ekonomike a politike rozumejú.
osobni utok - cenzurovano
Nemali by ste ohrozovať psychický vývoj ľudí, ktorí sú menej vzdelaní, a ktorí Vám hltajú všetko, čo vo Vašom plátku napíšete.
Očakávam od Vás reakciu.
osobni utok - cenzurovano
je zzábavné sledovat teze o přílivu investic. Jsou těmi investicemi faktury za použití bordelu, nákup preservativů či jiné plytké americké sračky, vydávané za "zlato" v lepším případě.
13.4.2003 0:04
RE: je třeba rozlišovat
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 11687
Pane Klam,
Vy jste tak trochu mimo mísu.Právě,že tolik čtete oficiální
ekonomickou literaturu,máte jenom právě přísun těch oficiálních
přežvýkaných informací.
500 světových globalizovaných společností je dnes již v pásmu
zločinnosti.
Především neplatí žádné daně!!!
A potom naprosto tvrdě vydírají vlády po celém světě ,třeba jenom
oznámením o přemístění své činnosti do jiné země a to vůbec ne
z důvodu ekonomických ,ale čistě z důvodů politických.
A různých druhů nátlaků na vlády a centrální banky států,které
"neposlouchají" je mnoho.
Též korupce ze strany těchto globálních společností je běžná
a skoro všichni politici na světě si rádi líznou "smetany"!
Těch neúplatných je málo a když je politik na příslušném místě
málo pružný je vlivem těchto globálních žraloků vyměněn za politika,
kterému je jasné,že se některým pánům v ekonomickém světě
nevyplácí odporovat.
Myslím,že je zbytečné,abych se ještě rozepisoval,jak se "blahodárně"
chovají zmíněné podniky v "třetím" světě.
Též mnohé z nich mají prstíčky v náramně výnosném obchodě z válkou!
Takže bych Vám doporučil méně číst oficiální ekonomické "Rodokapsy"
a více přemýšlet.
Když si dáte všechna podobná data dohromady ,snadno Vám vyjde
konečná rovnice,kde na jedné straně jsou Vámi zmíněné subjekty
a na druhé faktická politická moc.
Je to špatné a zvláště špatné pro skutečný a hlavně zdravý
ekonomický rozvoj celého světového hospodářství.
Dochází zde ještě k dalším jevům,jako je potlačení
nových a ekologických technologií ,jelikož nejsou zrovna
"ekonomicky" vhodné.Konkrétně skoro celá technologická revoluce
na poli obnovitelných energií je záměrně brzděna největšími
světovými korporacemi!!!!
Pro méně informované čtenáře uvádím,že kdo ovládá ropný průmysl
je fakticky pánem světa, takže nebude mít velký zájem takový
stav změnit,aby nepřišel o svůj jedinečný vliv a zisk.
Každý ,kdo by vymyslel nějaký způsob nahradit ropu jinou energií
je nepřítel číslo jedna.
Proklamace o tom,že světové podniky podporují vývoj takových
technologií je jedna věc,ale realita je jiná!
Proč by to asi dělali? Kapři si také nevypustí svůj vlastní rybník.
Dolarem je dnes vykořisťována celá světová ekonomika.
USA se nejvíce bojí okamžiku,kdy ekonomický svět pochopí,
že hospodářství USA je hodně "vymyšlené" a uteče k euru.
A on se takový scénář již pomalu realizuje.
Ani války nepomohou.
Nechci končit nějak skepticky svůj příspěvek,ale je známý fakt,
že potápějící systém dělá ještě větší chyby než musí a také kolem
sebe nekriticky "kope" a je schopen stáhnout s sebou i to relativně
ekonomicky zdravé a prosperující,jenom proto aby si udržel moc.
Taková prognóza příliš radostné vyhlídky neskýtá.
13.4.2003 1:55
RE: je třeba rozlišovat
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11779
Na temu nadnarodna korporacia vs stat som uz raz viedol diskusiu s mojim priatelom, ktora nedospela k ujdenoteniu stanovisk. Ja si na rozdiel od neho a od vas myslim, ze kazdy stat, aj ten najsprostejsi, ma k dispozicii metody aby dokazal pekne zavarit aj najsilnejsej korporacii.
Ono skor ide o to, ze kazda korporacia a moze to byt relativne mala, ma dostatok prostriedkov na podplacanie politikov. Potom je rada na obcanoch statu toto netolerovat. Pamatajme, ze ak problemy nevyriesime sami, tak ich nevyriesi nik. Nie je ziaden zly system okolo nas, my sme ten system.
9.4.2003 15:57
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 11512
FED nekontroloval Rotschild ale J. P. Morgan. Nastudujte si to lepsie.
sedi to jako zadek na hrnci ...
... a padaji z toho stejne objekty
Z toho plyne pouceni, nezustavej pozadu a urvi co muzes!!!! Co muzes urvat dnes, neodkladej na zitrek!
Dan
P.S. Nevim jakym zpusoben autor k nekterym svym tvrzenim dosel napr.:
"v Americe se již nejméně 40 let problémy neřeší"
nebo
"Dobrým lakmusem jsou reklamy - stupidní jsou všechny a všechny slouží k vymývání mozků, nicméně americké v tomto vynikají - v podstatě ať je to reklama na cokoliv její podstatou je sdělení: staň se primitivem a budeš "in"."
ci snad
"Z velké míry též i proto lidé za louží tuto propagandu tak baští, zatímco na druhé straně oceánu to většině připadá jako ubohé." [Aha, tak proto ma NOVA v Cechach takovou sledovanost, he, he]
atd.
Clanek je napsan dobre!Proc musi byt vse dobre co je americke?? Asi proto ze jsme se zbavili ruske nadvlady,tak musi byt amerika nasim vzorem??? Jak ubohe ,Zijme jako "spravni cesi"a nelezme uz vice nikomu do zadku!!!!!Americane jsou dusevne nazi ubozaci,jejichz vudci se snazi ovladnout svet a to zacina byt velmi nebezpecne.Vzhledem postaveni male seske zeme v nitru evropy by jsme meli jit vice neutralni cestou jako je Svedsko,Finsko a Norsko.To je muj nazor...
Stando, a tak kdyz uz by jste meli byt neutralni, tak by jste mohli prestat plivat na sve sousedy, na rakusaky, na USA a postarat se sami o sebe. Ale tem maly cesky clovek musi porad na nekoho nadavat. A cim vice piva, tim hlasiteji.
Brňáku, právě jsi použil dvě typické metody demagogie:
1. Generalizace na základě využití chybné logické konstrukce
tedy, kdo nemá stejné názory jako Ty a je z Česka, tak za
a) "plive"
b) tuto činnost zaměřuje na sve sousedy, na rakusaky, na USA
c) má problém postarat se sám o sebe.
d) je malý český člověk
e) musí pořád na někoho nadávat
Touto nelogickou generalizací může být počtem jejích prvků smetena jakákoli podnětná myšlenka. V daném případě je suspektní, že nelogická generalizace byla použita záměrně.
Jako by to nestačilo, je použita i druhá demagogická metoda:
2. bagatelizace zesměšněním, obsahující rovněž nelogickou generalizaci, ale nepřímo, skrytě:
"A cim vice piva, tim hlasiteji."
Myslím, že stačí znát obyčejnou binární logiku, aby takováto "argumentace" dostala jasný punc - LOL.
Brňáku, právě jsi použil dvě typické metody demagogie:
*
Locku,
Podivej se trosku kriticky na ceskou povahu:
Prazaci byla smetanka a zbytek ceska by menecenny.
Kdyz se k prazakum pridaly Cechy, tak Morava byla plna hlupaku.
Kdyz se k Cechum pridala Morava, tak Slovensko byla zeme primitivu.
Kdyz se k Cechum a Morave pridalo Slovensko, tak byli hloupi polaci, madari, bulhari, no na koho si vzpomenes. Nikdy jsi neslysel vtipy na polaky?? A to nemluvim jak se tam lide divaji na zidy, na cigany, na ukrajince. Nekdy pravem, nekdy ne. Jak sam rikas, - bagatelizuje se.
Politicky byly dva tabory. Komuniste nadavali na imperialisty a nekomuniste na rusko. Ted nema cenu nadavat na rusko, tak se tabory sjednotily a nadava se spolecne na USA. A zastav se nekdy v hospode a poslechni si debatu tech, co maji na pivnim tacku uz nekolik carek.
Nemuzu rict, ze nemam ceske lidi rad, ale nemam rad jejich zavist a jejich nenavist cloveka, kteremu se dari lepe nez jemu samotnemu. Jestlize jsi to v cesku nezazil, tak jsi blahoslaveny.
brnak, at je to jakkoliv, musim s tebou opet souhlasit!!!!
stefan
Zkus si to postavit jinak. Proc jsme mala zamindrakovana zeme uprostred Evropy? Za vsechno muze taticek Masaryk a jeho lokajove jako BenEseda. To oni nas vyrvali ze silneho spolku zemi Rakouskouherske monarchie. Nebyt jejich podleho planu a zbabelosti casti tehdejsiho obyvatelstva mohlo byt vsechno jinak. Velky silny stat ve stredu evropy. Zadna neutralita a zadne vymivani mozku americkou kulturou.
9.4.2003 11:50
O nestabilitě Ameriky
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
To neni jen otazka nestability Ameriky,presneji zionisticke Ameriky,ale i nestabilizace celeho sveta z nehoz muzem dle jednani Americanu presne urcit ,ze cele to slavne UN je naprosto k nicemu ,jen hnizdem dobre zivenych darmoslapu a politickych kasparu ,kteri nejsou naprosto k nicemu ,kdyz dovoli jakemukoliv silnemu rezimu vzit zakon do svych rukou,ovsem ,jeho zakon ,ne zakon zkorumplovaneho UN.Nejake "Zenevske dohody" jsou jen pro ty slabe ,ale ne pro ty silne,mezinarodni soudy ,semeniste advokatu,jez za svou dlouholetou cinnost vydali takovych zakonu ,ze se v tom sami nevyznaji.Milosovic ,podle tehle zakonu ,driv umre ,nez se neco z neho podari dostat,aby dosahli ,jiz predem vyrceneho rozsudku,casu maji dost ,platy dobre,apanz s velkou popularytou zajistena,tak ,jakypak ohledy.Cely svet trpi protoze nemoralni se stalo moralnim ,nezakonost ,zakonem , nevinna obet se stala kriminalnikem za pomoci prostitujiciho tisku a zlocinec se stal zalobcem.Kdyz Amerika prodala ,tak ,jak i Britove nezakonne zbrane Saddamovi,tak ,kdo je vlastne na vine?Ted,kdyz by se stalo ,ze by Saddam se dostal mimo jejich vliv a "zazpival by",kde vsude dobre nakupoval,tak by Blair stratil svuj jidassky usmev a Bush svoji rec o terroristech.Veci Americanu je Saddama dosta mrtveho ,lepe,nez ziveho,kdyz v ramci demokracie a svobody ,kolik na jeho odstraneni CIA mela a rovnez i na Fidela Castra a mnohe jine.Nevim ,jak se budou tvarit Iracane,az dostanou tu slibenou svobodu za drahy olej podle americkeho zpusobu ziti,kazdou minutu ,kradez auta,kazdou druhou vrazda,kazdou dalsi loupez,unos,prepadeni ,znasilneni a ted teprve poznaji ,co je Holywoodska -kosher ,kultura,strileni a znasilnovani,co by vererni veselohra pro divaky.
Cely svet je nestabilni a jeste vice se stane,jestlize dojde k silenym planum 60 zemi,jez se maji podle presidenta Bushe vycistit ,tak zvane od terrorismu.Pan Buh s nami a zly pryc!!!!
11.4.2003 19:03
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 11539
Ked sa trochu poobzerate po svete, zbadate ze sme v permanentnej vojne s islamskym fanatizmom. Ono o tom spravy su, len ich musite vediet hladat:
sprava poslana do 50.000 newsgroupov od skupiny zvanej dove of jihad (holubica z jihadu) sa prihlasila k utoku. kedze ide o pofidernu sunni sektu (ortodoxni moslimovia), ktora je znama odmietanim akejkolvek technologie, ich tvrdenie zverejnene pocas modlidieb v mesite v aleppo, bolo zamietnute. rozne ine islamske skupiny sa tiez prihlasili k utoku, popri bielej supramacistickej frakcii a andorranskom anarchistickom syndykate. ale vsetky boli razne zamietnute, chybal im digitalny podpis, ktory pdf mala v oboch predoslych hackoch. asi najnezvycajnejsia teoria o identite ludi (pfw) sa objavila na jednej zap sajte, menom zap teorista. vravi, ze vsetko toto je hollywoodske sprisahanie na generovanie filmov po velmi komercne mizernych dvoch rokoch. fakt, ze jeden z prvych prispevkoch deklaracie sa objavil na the hollywood reporter sajte - pred tym, ako sa objavil na sajtoch tv kanalov - drzi svojich zastancov nad vodou. ivars si to vsimol skor, ale nevedeli sme, co si mame o tom mysliet.
(http://hysteria.sk/prielom/13/#3)
Toto ale nepoviete, ze? Vojna proti terorizmu nie je fikcia, je to kazdodenna zalezitost kazdeho z nas!!
Nelye jinak než s článkem souhlasit.
Absolutní nekritičnost o rozumových schopnostech světa se projevila např. v předložených důkazech v OSN Powellem, i důkazech Blaira.
"Nebezpečí" hrozící světu z tajné zbraně hromadného ničení letounů L-29, starých 40 let může zapůsobit snad na američany, případně angličany a naší televizi, ale snad proboha na nikoho jiného.
Zdravím karol
Jak říkal Zdeněk Svěrák: "Faktická poznámka, náčleníku, mohu?"
Třetí světová válka nezačala před několika lety, nýbrž v jedno zcela určité datum - 11. září 2001. Možná si to pamatujete, v televizi říkali něco o nějakých dvojčatech, moc jsem to neposlouchal...
9.4.2003 19:36
RE: O nestabilitě Ameriky
Vladimir v (tečka) j (tečka) 66 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 11544
Asi jste to vubec nepochopil, skoda. Cele 11/9 byl dopredu pripraveny americky scenar. To prave USA potrebovaly rozbehnout ty udalosti, kdtere se prave ve svete deji.Prosadit "nepopularni" protiobcanske zakony, vylakat do zbrojarskeho prumyslu v dobe recese US ekonomiky miliardy dolaru, zacit valky o globalni dominanci atd. K tomu je ovsem potreba dat lidem "poaradne pres drzku" a pak mi projde skoro vse. Ostatne "terorista" je skvele univerzalni oznaceni pro kohokoli.
http://serendipity.magnet.ch/wtc.html
http://home.attbi.com/~jmking/Collapse_update.htm
Ten podvod proste dnesa jiz pozna i male dite, je to vse od sameho zacatku americkou zpravodajskou sluzbou zfusovane, prot ty podrazdene reakce /napr. proti Francii atd./
http://www.ifrance.fr/silentbutdeadly/
http://www.ceo.ncsu.edu/attack/nyc-images/Pentagon_after.jpg
Počátek třetí světové války je 1999/2000. Nárůst ceny ropy z 10 USD na 30 behem tohoto období, následný počátek kolapsu cen na burze, energetická krize v Kalifornii, zvoleni Bushe. To je příčina. Ostatní je následek. Je možné že WTC 11.9.2001 = Reichstag 27.2.1933
Nekde jsem cetl (bohuzel jiz nevim kde) teorii, ze bohatstvi statu
z dlouhodobeho hlediska souvisi s kvlalitou vnitrnich
mehanizmu spolenosti "vyporadat se" s vladnoucimi lidmi, kteri to
s prosazovanim osobnich zajmu ponekud prehaneji. Jako priklad se
uvadela Argentina a USA, ktere na tom udajne byly v minulosti
(neptejte se mne kdy) hospodarsky podobne. (to jako ze ty mechanizmy v USA maji)
Treba na te teorii neco je a treba nejake mechanizmy zafunguji.
Doufejme.
>>Představitelé amerických elit nejenže se z nadutosti domnívají, >>že takto omezená populace je všude ve světě, ale oni sami se >>stali obětí tohoto vzdělávacího systému, neboť nejsou schopni >>očividně zaregistrovat, jak je to ubohé, primitivní a zfušované a >>opravdu jim nejde na rozum, proč jim jinde nevěří, proč tak >>snadno prokouknou jejich plány a lži.
zde s autorem nesouhlasim
je sice mozne, ze treba Bush a tihle okolo nejsou zadni chytraci a moc IQ nepobrali, ale nepochybuji o tom, ze si na tuhle praci najali "nejlepsi z nejlepsich" to, ze jsou jejich argumenty smesne oni dobre vedi, ale jak sami vidime, prochazi jim to...
jedna se o ospravedlneni autority - ( je zvlastni, ze zastavaji stanovisko, ze jsou prirozena autorita )
proc by plytvali drahocenymi prostredky aby presvedcili nakych par ztracenych dusi ?
Nemyslim si, ze jenom Cesi maji pocit, ze jsou lepsi nez ti ostatni.
Anglictina ma pro to nazev: ETHNOCENTRICITY. Kazdy narod ma pocit, ze je lepsi nez ten druhy. A treba vsichni maji pravdu. Tato nesmyslna choroba se pak vztahuje treba i na mesta. Prazaci jsou nad lidma z Brna, Torontonaci jsou superiorni Montrealnakum, a vice versa. Nejlip jsou na tom Cecho-Kanadani. Ti jsou daleko lepsi nez Cesi a Kanadani.
Ale uz musim jit. Manzelka dela k veceri svickovou, zapiju ji Kozlikem a pak si dam k hokeji kanadskou whisky. Budu fandit Torontu. Jsou daleko lepsi nez Philadelphia. Ci Cesi hrajici za Toronto jsou lepsi nez Cesi co hrajou za Philadelphii........
Pane Hrdlicka,
tady v Cesku uz nejde jen o fandeni. V Cesku to ma vetsi hloubku. Proto je najednou Bratislava v cizine a ne v Ceskoslovensku. Slezsko se chtelo odpoutat od Moravy. Kdyby to bylo na tech pivnich skautech, tak kazda sebemensi vesnicka by se stala autonomni republikou.
V Cesku je to nesnasenlivost. A kdyz je date vsechny dohromady, tak je to nesnasenlivost vuci Madarsku, polsku, Gronsku a nebo celemu vesmiru.
10.4.2003 15:56
RE: Pane Brnaku
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 11602
Bratislava ziskala mestske vysady v roku 1311, sucastou ceskoslovenska bola necelych 68 rokov z 692. Pre Bratislavu je Ceskoslovensko epizodnou zalezitostou. Dovidenia.
Pane Murt,
Ja jen chtel rict, ze kdyby cesi a slovaci byli vic snasenlivi, tak by jsme byli spolecne daleko silnejsi a spokojenejsi. Kdo ne rozdeleni republiky ziskal jsou byrokrati a politicti cinitele, protoze se utvorily dalsi vlady, koryta a urady. Obycejny clovek na tom ztratil.
11.4.2003 16:07
RE: Pane Brnaku
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 11647
Pan Brnak,
som hlboko presvedceny, ze prave existencia ceskoslovenskej republiky, statu federativneho len pro forma, devalvovala vztahy medzi nasimi narodmi. To potrebujete centralnu vladu v Prahe, ktora by na vsetko dohliadala? Ja si myslim, ze mozeme spolupracovat velmi ucinne aj teraz. (Napriklad iniciativa spolocneho vojenskeho letectva).
Samozrejme suhlasim, ze z delenia vacsich statov na mensie maju profit len parazitujuci politici. Avsak konkretne v ceskoslovenskom prostredi okrem funkcie prezidenta nebola na Slovensku vytvorena ziadna nova, nezabudajte prosim, ze obe republiky mali svoje vlady aj parlamenty. (Vznikol este ustavny a najvyssi sud, ale ich prevadzka nie je draha). Ina je vec je to samozrejme so statnymi zastupitelstvami, to je asi najdrahsi spas. Avsak:
Ja rozdelenie ceskoslovenska nelutujem. Bolo to dolezite, aby Slovensky narod dospel. Berte to prosim z tejto strany.
Pane Murt,
trochu se rozchazime v nazorech na rozdeleni Ceskoslovenska, ale to nejsme jen my dva. Dulezite je, ze z toho nevinime Israel, USA, a nebo cokoliv jineho, jak se to hodne lidi tady na zvedavci snazi. To polivcicku jsme si uvarili sami.
12.4.2003 15:25
RE: Pane Brnaku
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11739
A preco lutovat? Co sa stalo, stalo sa. Preco zbytocny sentiment. Kebyze bol skutocny spolocensky zaujem na zachovani spolocenskeho statu, mali by sme dnes rovnaky pas.
Ja si myslim, ze sa dohodneme aj tak.
Přečtěte si: TABU V SOCIÁLNÍCH VĚDÁCH od Petra Bakaláře,nebo lépe trilogii od Kevin Macdonald: A people that shall dwell alone:judaism as a group evolutionary strategy
Separation and its discontends
The culture of critique
Že USA čekají gigantické problémy v krátké době musí být jasné každému trochu gramotnému člověku.
Vnitřní zadlužení mnoha biliard UDS, které již není řešitelné ani virtuální spekulativní hodnotou dollaru. Probíhající akce za posledních pár let jsou jenom křeče kobyly, která chcípe. Co budou komu platné miliony, když si za ně nekoupí ani kus plesnivého chleba. Toto amerika ještě nezažila. Má to před sebou, i když doposud se jí daří své problémy řešit na úkor celého světa.
11.4.2003 15:06
RE: O nestabilitě Ameriky
klamm klamm (zavináč) azet (tečka) sk 195.?.?.?
Reakce na 11676
vnutorne zadlzenie mnoho biliard USD? Biliard?
Osobni utok - cenzurovano
Zadlzenie USA sa dnes pohybuje zhruba vo vyske 5,5 biliona USD (t.j. 5,5* 10 na dvanastu). Z hladiska absolutneho je to zadlzenie najvyssie na svete mate pravdu. USA je vsak zaroven aj najvacsi producent na svete, HDP ma okolo 10 bil. USD, USA je najvacsi importer na svete atd....
Dolezite je relativne porovnanie zadlzenosti. USA ma dlh vo vyske 55% HDP, co je hodnota uplne normalna. V Europe sa zadlzenie pohybuje bezne na urovni 50-60% HDP, Belgicko ma napr. 120% HDP, Japonsko podobne...
O tych akciach sa radsej ani vyjadrovat nebudem, nema to zmysel. Aj tak to nepochopite. Preco miliardy dolarov plynu do americkych akcii z celeho sveta? To si myslite, ze vsetci investori na svete su hlupi?
Tak si ty současné virtuální biliony přepočtěte na zlatý ekvivalent z doby, kdy bylo zrušeno krytí dollaru zlatem. V tu ránu z toho máte biliardy.
Je podle vás srovnatelná produktivita práce, kdy za ekvivalentní výrobek dostane někdo mzdu 1USD a druhý, protože žije náhodou jinde 100 USD????
Pane Stwora, jedná-li se o osobní útok může kompetentně posoudit jen osoba, na kterou je útočeno. Nebo ne????
PS1.
Nepředpokládám zveřejnění ale čekám odpověď.
PS2.
Trotlové na mě nemůžou osobně útočit. )
yeah! a toto vše může být součástí dalšího plánu, jak nezaplatit co rozkradli a nadále si zachovat téměř monopolní kontrolu nad světovým oběživem.
jmenuje se to projekt "nesara" - v podstatě spočívá v odstranění papírků a jejich opětovným nahražením zlatým standardem. ale kdo vlastní a ovládá těžařské, zpracovatelské a distribuční společnosti drahých kovů či jim podobnýcvh komodit? stále stejná skupina, která ovládá dolar.
takže pozor, nespouštět z očí.
http://nesara.org/files/nesara.pdf
11.4.2003 17:22
RE: O nestabilitě Ameriky
zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 11691
Je náhoda, že ruský parlament zavedl před 3mi roky plné krytí rublu zlatým ekvivalentem?
Je náhoda doporučení ruské národní banky z nedávné doby měnit devizové vklady z USD na EURO?
Aha, diskusia je moderovaná...
Super, že takýto kritici demokracie ako vy, tu majú moderovanú diskusiu...
)
To snad nemyslite vazne. Navrat k zlatemu standardu? Skuste to povedat nejakemu bankovemu odbornikovi a vysmeje sa Vam do oci. Zlaty standard je uz predsa davna minulosti, dnes existuju omnoho lepsie mechanizmy vymennych kurzov ako zlaty standard. Zlaty standard bol uz nevhodny v 40 rokoch minuleho storocia, ked sa prijal Bretton-woodsky menovy system...
cenzurovano - osobni utok na inteligenci autora
Mohli by ste mi vysvetlit, ako si predstavujete to, ze americka ekonomika je vytunelovana? Ako je mozne, ze realne vysledky americkej ekonomiky su uz dlhodobo lepsie ako vysledky eurozony?
Ako je mozne, ze investori po celom svete, obchodnici s cennymi papiermi, banky investuju stale do americkych akcii, pricom maju teamy kvalitnych analytikov, ktori im robia analyticky background? Ako je mozne, ze to investori nevedie, ze americka ekonomika je vytunelovana?
Vas by som nechcel ako investicneho poradcu.
opet cenzurovano - pokus o ironicke zesmesneni
P.S.
Dufam, ze prispevok nebude opat cenzurovany.
Aniž bych tušil, odpověděl jsem bezděčne na váš výžblecht. JDE o PRODUKTIVITU práce a její OCENĚNÍ.
Zlato je pochopitelně mrtvý kov, ale jako ekvivalent velice vhodné vzhledem k jeho výskytu na matičce Zemi.
cenzurovano - osobní urážka
Parazitizmus dominantní struktury vede k jejímu zániku - viz konec říše římské.
PS - úpadek t.č. dominujícího soustátí je zřejmý například z malého detailu - soudruh kapitalista Lauder jako vklad kapitálu do TV společnosti NOVA předložil účet z bordelu a další podobné lahůdky. To je v lepším případě obyčejná devalvace hodnot.
Ale proč ne. Čím hůř, tím dřív toto zkončí.
vypněte ten automat (cenzurovano - osobní urážka). děkuji.
11.4.2003 18:41
RE: Pan Janda
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 11707
Myslim, ze to mate trochu pomylene. Zlato uz nie je uchovavatel hodnoty. On moze uchovavat hodnotu vam, ako jednotlivcovi, ale nie statu. Bohatstvo statu je zalozene na praci jeho ludi. A prirodneho bohatstva. (A. Smith)
Praca ludi je potom ocenovana podla pridanej hodnoty.
Preto je niekde mzda 30c/hod a nikde 30$/hod.
Hodnota pridanej hodnoty sa rozni od miesta, kde sa tato hodnota pridava, nemusi byt zavisla len na type prace. (Ovplyvnuje ju ponuka a dopyt. Kde je vyssia kupna sila, ceny su vyssie.)
A bohatstvo statu je zalozene na medzinarodnom obchode. Vyplyva z komparativnych vyhod. (D. Richardo)
Samozrejme sa tu neda napisat ucebnica ekonomie a narodohospodarska politika nie je moj obor. Ale publikacii je dostatok, nie je problem si pozriet detaily.
Ak si niekto mysli, ze Americka ekonomika padne do 10 rokov, tak musi byt neskutocne naivny. To co mozeme prave sledovat je Americka expanzia, nie upadok.
Myslete si co chcete.
Říše římská byla nejmocnější a dojela právě na to. Podle mě jsou na nejlepší cestě dopadnou stejně ne-li hůř.
Stále mám na paměti nápis na věži v Berouně, který si nedovolili odstranit ani za socialismu. Je tam napsáno "Všeho do času, pán Bůh navěky". Ti primitivové se domnívají ve své pýše, že jsou nad Boha.
S oceňováním přidané hodnoty máte pravdu. Ale je perverzní, aby absolutně stejná přidaná hodnota stála někde 1 USD a jinde 100USD (ale proč ne, je to jedna z příčin úpadku hodnot a konečného rozvratu a pádu dané společnosti stejně jako pokřivené měřítko hodnot neproduktivní činnosti).
12.4.2003 15:33
RE: Pan Janda
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11724
S oceňováním přidané hodnoty máte pravdu. Ale je perverzní, aby absolutně stejná přidaná hodnota stála někde 1 USD a jinde 100USD (ale proč ne, je to jedna z příčin úpadku hodnot a konečného rozvratu a pádu dané společnosti stejně jako pokřivené měřítko hodnot neproduktivní činnosti).
Viete, co su to peniaze? To je prostriedok vymeny. Nemaju skutocnu hodnotu. Ked ste hladny, tak sa z papierikov nenajete, ani zo zlatych nugetov. Ak sa niekde dohodneme, ze nieco stoji niekolko farebnych papierikov, tak to stoji niekolko farebnych papierikov.
Dejiny Rimskej rise asi tiez nie su vasou silnou strankou. Rimska risa padla, pretoze si to priala jej elita. Si najimali barbarov, aby bojovali za nich. Nepohltila ju ziadna ina civilizacia. Rim zdegeneroval, pretoze si ho jeho obcania nevazili rovnako, ako si teraz niektori ludia nevazia nasu civilizaciu.
Je-li říše římská mojí silnou stránkou nebo ne není váš problém. Faktem je, je vyčerpala všechny možnosti intenzivního i extenzivního rozvoje a parazitizmu. Na koni můžete ject, pokud jej krmíte, ošetřujete atd. Pokud jej zabijete aby jste jej sežral, musíte dál pěšky (když už nemáte možnost jiného koně ukrást). Aby jste nechcípl hlady, začnete zabíjet soukmenovce a stanete se kanibalem (viz dohoda o produkci skleníkových plynů).
Vězte, že fašistická agrese v Mezopotamii ještě své trpké ovoce přinese (byť budou jedinci, kteří na tom přechodně tuze vydělají (jen a jenom virtuální (spekulativní) dolláre).
To se týká celého světa, protože nebyl využit mandát OSN, svět se řítí do nepoředstavitelného průšvihu. Děti budou pojídat své rodiče a rodiče budou pojídat své děti. To vše pod pláštíkem "demokracie".
12.4.2003 21:52
RE: Pan Janda
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11763
Mate dojem, ze americka vlada so o svojich obcanov nestara? Ja si myslim, ze je to naopak nadpriemerne. Co vsak nie je dvovod k planej nenavisti, ale inspiracia, ako by sa to dalo robit lepsie. Vezmite si novodobejsi priklad Japonska, po tom co prehralo svoju hru o to, aby sa stalo kolonialnou velmocou v juhovychodnej azii. Dostali sa do svetovej vojny, prehrali. Avsak udrzali svojho cisara, okrem Okinawi nepustili americke vojska na svoje uzemie a dnes to vyzera, akoby tu vojnu ani nikdy neprehrali. Pretoze sa nehanbia za to aky su, nehanbia sa napodobovat uspesnejsich a ucia sa zo svojich chyb. Neutpaju sa v ziarlivosti.
A co sa deti tyka, vychovavajte ich k tomu, aby vas nejedli. Davajte im jedlo aspon dvakrat denne.
zlato je mrtvý kov. jenže ho může kdykoliv někdo, kdo má patřičnou moc, oživit. vlastní platidlo může existovat pouze pokud všichni věří, že takto může fungovat. jinak mají papírové peníze jen hodnotu svých materiálních užitných vlastností, stejně jako cokoliv jiného, co není jako platidlo akceptováno (viz např. denáry v dnešním iráku, že).
nejde o nominální hodnoty ale reálná aktiva, která to kryjí. na stejné aktivum můžete vydat několikanásobně více nominále - běžně se tak děje - např. díky tomu, že dolar je světovou měnou je ho v oběhu podstatně víc, než odpovídá podkladovým aktivům. nepředpoklá se, že by si někdo přišel "zkasírovat" vše najednou. a není to jen případ cash. ale může se to přihodit, a co pak? obzvlášt když tento postup bude koordinovaný etc. (možná by vám zde mohl pomoci váš oblíbený bankéř).
nakonec věřte si čemu chcete a nechte se překvapit. pak si můžete jít žblechtat kam chcete. a pak bankovky, vč. dolarů (stejně jako kdysi říšských marek), mají docela slušnou výhřevnou hodnotu...
USD více než kterákoli měna je na tom nejhůře z jednoduchého důvodu - spekulace. Zářným příkladem jsou "investice" pana Laudera - faktura z bordelu jako kapitálový vklad. Takovýmito investicemi jsou jednoduše tunelovány a vykrádány ekonomiky, kde má měna nějakou reálnou hodnotu. V momentě, kdy vytunelují celou planetu a dojde ke kolapsu, nepomůže už ani návrat ke zlatému ekvivalentu. Po uplatnění výmněnného obchodu nemají nic, co by nabídli (protože již dlouho neprodukují nic, jen spotřebovávají reálnou produktivitu jiných).
Fašistickokomunistické zákony na "ochranu" režimu jenom prohloubí úroveň vnitřního rozkladu. Kdo seje vítr, sklízí bouři. To se týká každého bez rozdílu, jak islámských fundamentalistů tak amerických fašistů, ale i dalších (nebudu jmenovat, abych nebyl obviněn z rasové nesnášenlivosti nebo anti....tismu). To se netýká obyčejných lidí, odpovědnost nese totalitní vládnoucí klika. Všichni víme, že vůdce nebyl demokraticky zvolen, ale instalován rozhodnutím soudu.
12.4.2003 15:36
RE: Pan Janda
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11726
To se netýká obyčejných lidí, odpovědnost nese totalitní vládnoucí klika. Všichni víme, že vůdce nebyl demokraticky zvolen, ale instalován rozhodnutím soudu.
Naopak, verim v spolocnost, kde ma spoluzodpovednost kazdy z nas, nie nejake politicke abstrakcie. Ze nieco ma riadi, nieco sa proti mne sprisahalo a nieco za to vezme zodpovednost.
Pane Stwora, osobně mě zajímá formulace podle Vás "osobních útoků", an to svědčí o niternosti "útočníka". Velice bych by rád, kdyby tyto "útoky" nebyly censurovány.
Oni neví, čeho činí.
12.4.2003 11:53
O nestabilitě Ameriky
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pane Zizka Americka zadluzenost je 6.5 trillionu dollaru. to je vic nez billiony
Můžeme se dohadovat do terminologii, realita je taková, že zaplacení vnitřního dluhu znamená totální krach bílé civilizace v americe. Aby přežili, budou muset žrát svoje vlastní hovna. To se fašistická klika nejvíce obává.
Doposud ty hovna exportovali do jiných států ať to bylo Japonsko, Peru, Jižní Korea, Střední Evropa, Indie, Afrika a mnhoho dalších.
12.4.2003 21:57
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11764
Vazne nerozumiem, preco by mal vnutorny dlh znamenat totalny krach bielej civilizacie v amerike.
Jednak preto, ze v USA neexistuje nebiela civilizacia. To, ze je niekto cierny, alebo zlty, neznamena, ze zije mimo civilizaciu. Myslim, ze je jednoznacne, ako je determinovana nasa civilizacia a ake hodnoty vyznava.
Ake hovna exportovali konkretne do Japonska? Podla mojich informacii tvorjia tretinu americkeho GDP prave vynosy japonskych investicii. (Napokon, preto americania uvadzaju vsade GDP a nie GNP).
Skuste prosim vase vyvody trochu rozviest, aj menej emotivne, miesta je na to dost. Dakujem.
Doporucil bych vsem, kteri porad tvrdi, ze Bush nevyhral volby, ale ze byl dosazeny soudem, aby se trochu poucili o US Electoral system voleb.
13.4.2003 0:11
RE: O nestabilitě Ameriky
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 11768
Bush byl dosazen soudem !! Ale nevím na kom byl ten soud závislý.
Třeba byl nezávislý. Kdo ví?
Pelesko, prestan uz cist Rude Pravo.
13.4.2003 2:03
RE: O nestabilitě Ameriky
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 11784
Rudé právo neexistuje už asi 8 let.
Jenom Ty jsi starý zapšklý dědek ,který umí jenom hloupě kecat.
Co takhle nějaké argumenty.
13.4.2003 3:46
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11791
Ja vas skratka zboznujem, neposlete mi fotografiu?
Najlepsie s podpisom.
Ved sa uz zamyslite nad tym, co trepnete. Bush bo zvoleny ako prezident. Al Gore podal zalobu, ze volby na Floride boli neplatne. Najvyssi sud povedal, ze boli platne. Ako konkretne bol dosadeny? Dosadeny by bol Al Gore, keby mu zaloba presla.
A este nieco. Nemozete ocakavat, ze Bush bude zastupovat vase zaujmi. Je to americky prezident, nie prezident Pele■ku, ano?
Pelesko, Ty kluku jeden!! Rude Pravo sice neexistuje 8 roku, ale Ty ho asi porad ctes dokola.
Dukaz, ze Bush nebyl dosazen zadnym soudem je ten, ze soud nemuze zadneho presidenta v USA dosadit. Panimajes?? Nauc se trochu o elektoralnim volebnim procesu v USA. Al Gore chtel donekonacna nanualne prepocitavat volby. Kdyz uz po nekolikerem prepocitavani bylo jasne, ze Gore nemuze dostat dostatecnych pocet hlasu, tak soud dalsi manualni prepocitavani zastavil.
13.4.2003 18:36
RE: O nestabilitě Ameriky
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 11807
Hele Brňáku ten volební systém,který obhajuješ a hlavně "volby"
tak jak proběhli hodně "smrdí".
Jenom si vzpoměň na podivuhodné hlasovací lístky - děrné štítky,
které měli dírky všude možně, jenom ne tam kde dírky měli být.
Amerika - taková země s tak vysokou technologií a volby jako pro prasata.
Pelesaku, s volebnim systemem neni nic spatneho. To byli volici na Floride, kteri nevedeli jak volit a kde udelat dirku. Dalsich 49 statu nemelo zadne problemy.
Furt lepsi, nez presidentske volby v Cesku.
13.4.2003 20:45
RE: O nestabilitě Ameriky
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 11833
Voliči na Floridě jsou mimořádní trotlové.
Neumějí dělat dírky.A všude jinde dělali dírky dobře.
Takové tvrzení je mírně řečeno nevěrohodné!
Odporuje logice. Proč by měli mít voliči na Floridě jiné vlastnosti
než voliči v ostatních státech?
Hele Brňáku, jdi se bodnout.
To nám docela normálně nafukuješ hlavu.
Pelesaku, Florida je obrovskej domov senilnich duchodcu. Proto neumi delat spravne dirky.
13.4.2003 22:23
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11839
Pan Brnak vam to povedal asi zle. Ja si naopak nemyslim, ze by niekto dokazal, ze Floridsky volici by nevedeli volit. To bol nazor Al Gora, ktory sa neujal.
BTW: Co bude s tou fotkou?
Pane Murt,
jiste vite, ze Florida je zaplnena lidma, kteri sli do duchodu a chteji zbytek zivota stravit v teple a mezi komarama. Bylo hodne volebnich listku, kde volici zvolili oba dva kandidaty. Jak Bushe, tak Gora.
14.4.2003 19:55
RE: O nestabilitě Ameriky
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 11872
To tedy musí být neskonale blbý volební systém,když jde
fyzicky zvolit oba dva kandidáty!!!!!
14.4.2003 9:54
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11872
To sa tvrdi, ale pointa myslim bola, ze sa to nepreukazalo, respektive sa nepreukazalo, ze by to bolo v takom meradle, aby bolo treba anulovat, pripadne zmenit vysledok volieb (aspon som to tak pochopil, mam odtial odstup, tak ma prosim doplnte, ak to vidim zle
Pelesaku, pro Tvoji informaci, Ja jsem uz dlouha leta obcanem USA a take v tom systemu volim, takze asi o tom neco vim na rozdil od Tebe.
Nevím co "trepnete".To opravdu nevím.Tolik slovensky neznám.
Jenom vím a to asi nebudete zpochybňovat,že Bush byl "zvolen"
nějak velice podivně. Nezdá se Vám ?
13.4.2003 15:26
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11815
Trepnut: Dokonavy vid slovesa trepat.
Myslim, ze bol zvoleny velmi tesne. Ci je to podozrive? Ak sa ukaze, ze je pre svoj lud zlym prezidentom, nabuduce ho nezvolia.
13.4.2003 18:29
RE: O nestabilitě Ameriky
Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 11821
Aby už nebylo pozdě!
13.4.2003 22:37
RE: O nestabilitě Ameriky
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?
Reakce na 11827
Vy nie ste skutocny Pele■ka! Prestante za neho vydavat!
Ne já jsem pořád jeden.Akorát jsou zde kanci,kteří psali
některé ohavné příspěvky mým jménem.
14.4.2003 3:10
O nestabilitě Ameriky
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Cesta Ameriky je vytycena daleko pred 11 September 2001 a jake zamery jsou s Amerikou vidime na valce v Iraku,ktera bude po nejakem case opet pokracovat na jinem miste.Zakladni problem je ,ze Amerika neni v rizeni Americanu.Jeden zurnalista to vystihl v prohlaseni"osvobodte Ameriku a potom muzete osvobodit Palestince.
THE WAR OF LIES
STERN MAGAZINE GERMANY
MARCH 2003 Page 34
In Spring of 1997 in a building close to the White House an organisation with the pretentious name 'Project for the New American Century' PNAC met to discuss their project ' TO PROMOTE AMERICAN GLOBAL LEADERSHIP' In other words Americans want to be the dictators to the world.
Grounding members were: Dick Cheney, R. James Woosley, Eliot Abrams, Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz, William Kristol, Robert Kagan, Richard Perle.....etc etc
You know, slowly (VERY SLOWLY) Europeans are waking up to the JEWSA.
To tedy musí být neskonale blbý volební systém,když jde
fyzicky zvolit oba dva kandidáty!!!!!
Peleska Milan -- [email protected] -- 62...
Pelesaku, kolikrat Ti mam rikat, ze tomu volebnimu systemu nerozumis, tak do toho nekecej, nebo na to pivo s Tebou nepujdu.
Tuto stránku navštívilo 6 146