Diskuze k článku
Z amerického snu se rychle stává noční můra
Příspěvků 52
mi to přijde jako kdyby tehdy někdo Ádu "vedl" za ruku a když se to nepovedlo tak to holt přijde o něco později a pomaleji stylem vaříme žábu.
A nebojte, kouření cigaret bude za čas zakázáno téměř všude. Úplně jej zakázat nemohou neb z něj mají okamžité vysoké zisky. Divím se že ještě nezakázali prodej tabáku nebo jeho pěstování. Ale tabák určitě zdaní na úroveň cigaret. Přece není možné aby si někdo doma balil cigarety a stát z toho měl méně peněz.
Sam nekourim ale nemoh sem si nevsimnout ze tady v CDN i v USA uz nemaj priserne predrazenej tabak a cigarety v kramech vylozeny v regalech, ale maj je zamceny jak kdyz by slo vo zlato. Jednou ty hovada z fedu ktery starejm dedkum ukradli z huby i tu fajfku a tim i posledni radost ze zivota budou tabak rozvazet ve vobrnenejch transporterech snad z Fort Knox.
napsany v tom clanku to v USA fakt je! A ne jen v USA! Vono v CDN to uz zacina taky. Kdyz by na ty cedule napsali co clovek jeste muze by erar usetril furu penez poplatniku dani protoze by nespotreboval tolik ceduli. Dnesni US citizen je jen z tech zakazu a prikazu ktery potkava celej svuj zivot vsude kde se hne uz tak vyjevenej, ze nevi kterou ceduli ktera mu jednou zakaze dejchat i prdet si ma precist nejdriv.
Vskutku, jedne doby byl Novy Svet, nase draha Ameeeerica, diky emigraci z Evropy, prosperujici v takovem stylu, jaky se tezko nalezne v historii lidstva.
Ale jak uz rikala ma babicka, "cert nikdy nespi". A to znamenalo, ze chazarum, tzv. yidds z vychodni Evropy (Rusko, Polsko, Ukraina, Belorusko, Lotyssko, Rumunsko, Madarsko, etc.) bylo povoleno vyemigrovat z chudoby svych vlastnich shtetlu a ghett (kde tasemnice se ze strevnich cervu a roupu neuzivila) do Noveho Sveta, a pak poznenahlu prebrat kontrolu nad touto zemi, ktera byla puvodne zalozena a vybudovana do pozoruhodne prosperity, na krestanskych principech ..
Nejpve New York, Broadway, Hollywood. Pak Wallstreet, White House, Pentagon, a dnes prakticky diky tomuto novodobemu zastrasovacimu golemu, cely svet .. Tj., globalni NWO, kontrolovany a vlastneny, jak je naslibovano v Talmudu, temi sebe-samymi prohlasenymi za "vyvolene" ..
Kdyby Rudolf Salzman-Slansky byl nazivu, mohl by znova (tentokrate ve jmenu USA) rici:
"Mam, co jsem si zaslouzil".
Pura vida
... ,že stále více zaměstnavatelů v USA a v Kanadě perzekvuje v inzerátech nabízejících práci kuřáky. ...
Není náhodou mnohem důležitější svoboda zaměstnavatele vybrat si svého zaměstnance? Osobně bych kuřáka rovněž nezaměstnal.
Shaním práci, zaměstal bys staršího 60 let, který nemá nárok na důchod?
Přednost má vždy nejvhodnější pracant. Může být i 60+, nicméně podnikání není charita a zaměstnance zrovna nepotřebuji.
Nezaměstnal,protože čechy bych nikdy nevzal.To je samý zloděj plynař a zloděj instalatér.Jen at češi zustanou na ulici kam patří.Taková holota ti pak v obchodáku u kasy kouká do košíku jako kdyby tam bylo ještě kilo zlata..Ale k cikánům si to ta samá holá prdel nedovolí.
Díky Bohu za nezaměstnané a bezdomovce..společnost se jen zbavuje nepotřebných.
19.3.2013 11:57
RE: k poznámce editora
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286626
mnohem důležitější je fakt že samotné zaměstnávání je pitomost která by nefungovala nebýt státní rákosky pomocí které je vynucováno dodržování smluvního vztahu
už tento samotný fakt opravnuje stát podmínky za kterých toto bude probíhat si nastavit jakkoli jak uzná za vhodné a nepředstavuje to žádný zásah do jakýchkoli svobod
Zkuste to napsat srozumitelně.
19.3.2013 14:53
RE: k poznámce editora
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286661
co na tom nechápeš? vždyt je to jasné protřebuješ stát k tomu abys mohl někoho zaměstnat který vytvoří legislativní rámec v němž to bude probíhat dále hrozí sankcemi za porušení smlouvy a trestá toho kdo tu smlouvu poruší proto má stát naprosté právo ti do toho kecat
jiná věc by byla kdyby stát vůbec nebyl pak by ale nebylo ani zaměstnávání pouze by se 2 lidi dohodli že budou spolupracovat na dosažení nějakého cíle oba by na tom byli osobně zainteresováni a nakonec by si rozdělili plody té činosti pokud by ta činnost byla plodná
můžeš namítnout že bez biče lidi makat sami od sebe nebudou to by ale znamenalo že prakticky vše průmyslově dnes vyráběné a služby poskytované podnikateli jsou záležitosti o které nikdo nemá zájem a jsou tvořeny jen protože jsou lidé nuceni hrozbou smrti hladem k výdělečné činnosti a tak se snaží někde kdekoli zoufale vydělat peníze
Tak to je naprostý blábol od člověka, který má dokonale vymletý mozek tzv. moderním myšlením. Stát s jeho "produkty" naprosto nepotřebuji a už vůbec ne na to, abych někoho zaměstnal. Stát je dobrý hlavně pro parazity.
19.3.2013 17:16
RE: k poznámce editora
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286669
aha a u koho budeš žalovat až tvoji zaměstnanci nepřijdou pracovat a nebo tvůj účetní vyvede tržbu do své kapsy když nepotřebuješ stát? vyzveš je na souboj?
19.3.2013 16:23
RE: k poznámce editora
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 286667
jestli ty nejseš na ně moc hrr...
19.3.2013 16:34
RE: k poznámce editora
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 286667
Vaše představy o fungování světa jsou poněkud infantilní, pane Aristokrate. Zaměstnávání NENÍ o tom, kterak se dva lidé dohodnou
> že budou spolupracovat na dosažení nějakého cíle.
Zaměstnávání je ve skutečnosti VZTAH MEZI VLASTNÍKEM VÝROBNÍCH PROSTŘEDKŮ a jejich najatou obsluhou. Budoucí vlastník výrobních prostředků vymyslí, co dělat. Zariskuje a nakoupí (třeba na dluh) budovy, stroje a suroviny k tomu, aby mohl vyrábět. Pak ty budovy, stroje a suroviny PŮJČÍ zaměstnanci. Ten je pak za dohodnutou odměnu (mzdu) obsluhuje. Viz dělník a NC stroj, pilot a letadlo, řidič a kamion, lékař a soukromá klinika či pasáček vepřů a sedlákovi vepři.
Vaše představa, že dva rybáři spolu půjdou na ryby a večer se rovným dílem podělí o úlovek NENÍ ZAMĚSTNÁVÁNÍ. To je nesmysl. Prostým pozorováním rybářů a jejich chování zjistíte, že toto obvykle nedělají. Proč? No protože si každý raději nese domů to, co sám chytil. A pak třeba i svůj úlovek někomu věnuje.
Závěr? Neschopní chudáci nikdy nikoho nezaměstnají. Proto je v chudých oblastech Země trvalý nedostatek práce. Nejsou tam lidé, kteří by mohli těm ostatním půjčit nějaké výrobní prostředky.
19.3.2013 16:47
RE: k poznámce editora
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286673
ale vojtíšku ty vyvracíš něco co není obsahem toho na co reaguješ já s tebou samozřejmě souhlasím třeba v tom že dva rybáři nejsou zaměstnávání (hlavně že sis neodpustil přihlouplou provokaci v poslední větě abys rozvířil diskuzi že? )
já popisuji svobodný systém tedy takový kde budou lidé dělat jen to co budou chtít sami užívat spotřebovávat jíst atd pokud se nenajde dostatek lidí ochotných svůj čas věnovat výrobě například aut auta prostě nebudou co na tom že existuje velká potenciální poptávka po autech když je to poptávka převážně líných neschopných individuí kteří potřebují nad sebou bič aby vůbec něco dělali (tím myslím třeba tebe který si myslí že podstatou existence člověka je dostat se do pozice bezpracně bohatnuvšího rentiéra)
proč třeba lidi platí sociální "pojištění" proto abys ty dostal svůj důchod? no protože je k tomu nutí dle tebe jistě zlý stát bez kterého bys umřel hlady
tím nechci říct že bych neměl úctu ke stáří spíš nemám úctu k lidem kteří si myslí že tím že vytvoří pracovní místo tak někomu něco dávají
21.3.2013 0:02
RE: k poznámce editora
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 286674
To důležité v mém předchozím sdělení říká, že k vytvoření vztahu zaměstnavatel-zaměstnanec JE PODSTATNÝ MAJETEK. A nikoliv
> protřebuješ stát k tomu abys mohl někoho zaměstnat
jak soudíte Vy, pane Aristokrate. V okamžiku, kdy se z prehistorických lovců-sběračů stali zemědělci, začali si ti schopnější (a majetnější) najímat ty méně schopné na práci. Začali jim PŮJČOVAT svá pole, pastviny, stáda, ... Vznikl zaměstnanecký poměr. O nějakém státu tehdy ještě nebylo ani potuchy. Státy si až o mnoho později pořídili opět výhradně bohatí. Především k ochraně svých majetků. Chudáci nepotřebovali nic chránit. A hlavně, neměli žádné prostředky, kterými by přispívali k budování a udržování STÁTNÍ MOCI.
Co je na tom zajímavé? Dokud státy plnily jen tuto svou původní roli (ochránce území a majetků), nebyly s nimi takové problémy, jako dnes. Čím to, že dnes státy drze (a obvykle nekompetentně – viz dotace solárních elektráren) zasahují do všech myslitelných oblastí našich životů? Tato tragédie nastala v důsledku politického uspořádání, které si vynutili neschopní. Je tomu už více než dva tisíce let, co Sokrates varoval své současníky slovy:
DEMOKRATICKÉ ZŘÍZENÍ DOPLATÍ na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, a cizinci budou chtít práva občanů a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie.
A měl naprostou pravdu. Příčinou těch nejhorších současných problémů není ani stát, ani kapitalismus, ani církev, ani bankéři, ani ... Tou příčinou je stav, kdy ZLOČINCI (DEMOKRATICKY) ZÍSKALI VEŠKEROU MOC.
Bohužel drtivá většina lidí tuto tragédii nevidí. Hledají příčiny svých potíží všude jinde, jen ne v demokracii. Mnozí naopak upřímně (a naivně) věří, že stávající problémy lze odstranit prohloubením demokracie. Zapomněli, že Hitler se také dostal k moci demokraticky. Co s tím?
21.3.2013 11:52
RE: k poznámce editora
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286781
"V okamžiku, kdy se z prehistorických lovců-sběračů stali zemědělci" tohle je blábol který si vymyslel adam smith nikdy v historii lidstva to takto neproběhlo archeologové a antropologové nikdy nikde neobjevili společenství kde by něco takového samovolně vzniklo
ba právě naopak dělbu práci a nutnost akumulovat kapitál a zlepšovat produktivitu práce způsobil stát tím že začal od lidí vybírat daně a přinutil je používat peníze které sám razil - přikázal jim aby daně platili v této měně
do té doby vojto měl každý člověk nějakou polnost záhumeníček zahrádku a byl do značné míry soběstačný a zaměstnat ho by stálo velké náklady proto se nevyplatilo ani investovat do rozšiřování polností protože majitel sám by je neobhospodařil a pracovní síla byla příliš drahá takže by se mu to nevyplatilo
tys zřejmě četl adama smithe a bereš ho jako autoritu bohužel ti musím oznámit že AS si polovinu svých teorií vymyslel a druhou polovinu prostě opsal samozřejmě bez uvedení zdroje tedy vlastně ukradl od předchozích převážně islámských teoretiků právní vědy a ekonomie
problémy se státem byly vždy protože vojtíšku ochrana vlastnictví de iure je zásah do ekonomiky jako prase protože tím je popřeno zvykové vlastnické právo a stát se dostává do pozice subjektu který rozhoduje o tom kdo co a kde bude vlastnit a jaký podíl mu z toho zaplatí tedy klasické výpalné "zaplat a my se (možná) pomstíme tomu kdo ti ublížil neochráníme tě protože jsme právní stát a ctíme presumci neviny"
s demokratickým zřízením je to tak jak je to popsáno ve farmě zvířat opanují ho zloději a plebs má právo držet hubu krok a platit daně to je tak vše
ale když už jsi to nakousl tak pokud má stát existovat tak já jsem pro vládu většiny formou demokratického hlasování samozřejmě i s negativními důsledky které dopadnou na ty kteří hlasovali takže je vlastně vše v pořádku to že to nebude vždy cestou maximální ekonomické efektivity je mi jedno smyslem ekonomiky není bohatnutí ale výměna vyrobených služe.b/výrobků a pokud k tomu dochází tak je vše v pořádku a hospodářství funguje tak jak má kecy o HDP a životní úrovni jdou mimo mě
tvoje představa vlády nějaké elity většinou zločinných vlastníků velkých majetků se mi vůbec nelíbí a nesouhlasím s ní
příčiny jsou samozřejmě nabíledni jsou to hlupáci jako seš ty kteří si nedovedou sami vládnout a neustále pokukují po někom silnějším kdo to udělá myslíš si že když sis přečetl smise a frýdmana tak seš chytřejší než ostatní přitom sedíš ve svém křesílku u PC s matláš patláš naprosté nesmysly na zvědavec sestávající z teorií vzniklých většinou v 19. století a dodnes většinou vyvrácené nebo zásadně přehodnocené měl by ses nad sebou zamyslet
21.3.2013 16:49
RE: k poznámce editora
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 286819
Tak státy vzniky už v dobách, kdy lidé žili převážně v lovecko-sběračských tlupách? Tak o tom nám vyprávějte, pane Aristokrate. To bude veselé. Zajímaly by mě zejména ty pradávné státy ve střední a jižní Africe. A nezapomeňte jejich jména, data vzniku, jména vládců, ... A hlavně. Jak a v jakých měnách vybíraly už tehdy (před několika tisíci léty) ty daně.
Chcete-li konkrétní příklad pasteveckého kmene, který dodnes zaměstnává příslušníky lovecko-sběračského kmene, zkuste googlovat třeba "Khoikhoiové". A stát jim může být ukradený.
Dál by mě zajímalo, jak stát
> rozhoduje o tom kdo co a kde bude vlastnit.
To je další Vaše "perla". Tak schválně. Který stát a jak zařídil, že Bill Gates (dříve Ford, Baťa, Kamprad, ...) získali své bohatství, zatímco Lojza Líný, jeho otec i děd dodnes nemají zhola nic? To by mě opravdu moc zajímalo.
K demokracii. Základní předností demokracie je to, že poskytuje rovnost rovným. Její hlavní chybou je, že poskytuje také rovnost nerovným. Moc pěkně o tom píše José Ortega v knize Vzpoura davů. Dáte-li si tu práci, projít si (alespoň googlem) ty nejdůležitější pasáže, dáte mi za pravdu. Prostě DAV NENÍ SCHOPEN VLÁDNOUT ničemu. Ještě nikdy v historii se nic podobného nezdařilo. A jak je zřejmé, ani dnes se davu (tedy široké demokracii) vládnout nedaří. Nebo snad daří?
21.3.2013 17:21
RE: k poznámce editora
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286836
pod pojmem stát jsem samozřejmě myslel nějakou centrální moc která vybírá daně a poskytuje "ochranu" vlastně jsem se projevil jako hlupák když jsem předpokládal že to pochopíš
v africe představ si před příchodem bělochů nikdy nikde žádná ekonomika založená na akumulaci kapitálu k dalším investicím a rozvinuté dělbě práce neexistovala to je prča co? zase ti kecali i u těch tvých chojchojků půjde spíše o výměnu zboží za zboží nebo zboží za protislužbu já jsem měl na mysli situaci kdy někdo přestane vykonávat svou ekonomickou aktivitu a nechá se najmout pracuje za peníze a a za ty si pak kupuje vše co potřebuje od ostatních
na další tvé bláboly nemá smysl reagovat protože vycházejí z evidentního nepochopení toho na co "reagují" měl jsem samozřejmě na mysli definici vlastnictví jako takového
snad jen k té demokracii to je pouhý nástroj je to jen nějaká forma rozhodování nic víc nic méně
a proč by nebyl ůdav" schopen vládnout? prostě rozhodne tak či onak pokud s tím máš problém najdi si jiný "dav" který rozhodl dle tvého gusta a předchozí "dav" nech at si vychutná plody dle tebe špatného rozhodnutí to je jediná správná cesta znovu podotýkám že nesmysly jako je konkurenceschopnost hospodářský růst nebo životní úroven ponechám sociálním inženýrům a potenciálním plánovačům jako jsi ty já je mám u prdele zajímá mě jen svodoba a zodpovědnost lidí za svá rozhodnutí
> Vaše představy o fungování světa jsou poněkud infantilní, pane Aristokrate.
No, myslím, že to není nic proti jednomu infantilnímu věřícímu, který tu byl schopen 100% tvrdit, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován. Ten nebožák byl zralý na blázinec, i když věřící si to nikdy nepřipustí. Bohužel zde vyplodil podobných tvrzení mnohem více, naprosto v rozporu s realitou, ale to tak nějak souvisí s tím, že věřící nepoužívají rozum, ale rádi dávají svou víru najevo.
Poslední větu nemá cenu komentovat, protože je to naprostý blábol nereflektující reálné souvislosti. Vysvětlovat tyto souvislosti věřícímu samozřejmě nemá smysl.
Práce jako taková je zcela zbytečná a vymyšlená k ovládání tupých mas.Technologický pokrok člověka již dávno vyřadil...Japonsko silnice po tsunami za 7 dní postavená.Česko 2-3 měsíce.Jak říkal jeden stavebník to tady "nedělej!Vždyt by byly všichni bez práce..no,budou,budou
Potraviny jako jeden z levných kontrolních checkpointů slouží k ovládání lépe než armáda.Důvodem ke vzniku průmyslové revoluce byl hlad a bosé nohy lidí v sousedství!Nenechte se oklamat parazit si chce všechno nechat pro své potomky z chazarstánu žijící v současnosti na Manhattan,ale i oni musí dodržovat a zasílat tribut pacis,proto tady není již žádné fyzické zlato a dalších sto let nikdo nezjistí kde je.
Takhle člověk nepřistane se stanicí na Měsíci,Marsu ani za sto let.
A každá bakterie se musí šířit jinak uhyne a to platí i pro lidstvo stejně jako pro spory moru.
...me se libi ta cast , jak podnikatel "zariskuje" kdyz ma predem velice vyhodne zakazky a veskere vyhody / to se jmenuje podpora v podnikani a ta podpora je milionkrat stedrejsi nez treba podpora v nezamestnani,jo /,a neni to ze se dva dohodnou , vlada ,banky a korporace urci kdo smi podnikat a kdo ne !!!...a potom dostane prave zprivatizovany podnik treba a smlouva zni ze kdyz nevydela stat doda stedre aby nezkrachoval....je to prece kamarad !!???Zariskuje tak a my vam dekujeme za "neinfantilni "pouceni...A kdeze vezme na ty vsecky nalezitosti jak zacit . INu kamaradi zatlaci a ukradnou pro, nej treba na bankovnich poplatcich ,nebo ty z vlady na danich a jinych podvodech atd......a kdyz zkrachuje , tak se to cele zase opakuje...A Vojtovi neschopni chudaci jsou zase chudsi !!!
Ne. Není. Váš výžblept ukazuje jak přemýšlíte. Ještě větší obavy než ze strůjců NWO mám z lidí,jako jste vy. Na takové se také strůjci NWO spoléhají a přehršlí různých způsobů si je "vyrábějí".
Ještě trochu od tématu,i když ne zcela. Zvědavce v posledních měsících doslova hltám. Čtu i jiné podobné servery,ale Zvědavce považuji za top.
Chtěl bych zde před komunitou,která tyto servery sleduje a o problém blízkého totálního zotročení se zajímá vyslovit jedno přání.
Nenazývejte prosím "stůjce NWO" ""ELITAMI"".Prosím zakažte si toto slovo v jakékoliv souvislosti s nimi. Chce li mít člověk alespoň šanci postavit se mocnému démonovi, musí znát jeho jméno,tak o něm mluvit a tak ho oslovovat. Neznáte-li jeho jméno,oslovujte ho příznačným jménem, které mu naleznete a již jej neměňte. Vykašlete se v boji na korektnost a pseudoslušnost.
Vzpomeňte třeba na Ješíše nebo Jana Husa. Ti si při označování lumpů servítky do huby nebrali. Nebojte se hovořit a psát o Kurvách, Lumpech a Šmejdech.
Děkuji. pecao
pecao: Fajn myšlenka, protože bez strachu je všechno lehčí.
Vše co jsem si v článku přečetl, je správné. Jenom ať hlídají. Kdyby v Československu nevládli od roku 1948 do roku 1989 komunisti, tak by to tak nemuselo v USA být. Za to mohou komouši.
.. Za to mohou komouši. ...
------
.. a taky AlKajda ! A Iran ! A nejhorsi je Putin. Ten poslal do Americka kolem roku 1864 sve instruktory za ucelem vytvoreni "bezkuracke zony" a tim otevrel dvere cinskemu importu do usa ! A Bilak je rovnez namocen ...
A já jsem si vždy říkal, z jakého okruhu lidí se dříve rekrutovali bachaři do koncentráků a dnes policajti v USA. Kde vzít tak neuvěřitelně hloupé psychopaty, sadisty a deprivanty. A on už se tu jeden objevil. Jak své "schopnosti" hodláš využít, soudruhu? Budeš dobrým kápem?
"popapulus" napsal doposud pouze 1 prispevek. Kvalifikuji to jako pomerne naivni pokus o provokaci.
Ale to nevadi, my si ho zjistime a jsem presvedcen, ze se z nej po revoluci, za 18 az 20 let prevychovy praci, stane opet platny clen nasi spolecnosti.
Tieto neuveriteľné historky sú, žiaľ pravdivé. Ľudia, ktorí sa vracajú s USA a UK hovoria o absurdných obmedzeniach a všadeprítomných kamerách. Hrozba terorizmu sa stala skvelou zámienkou na obmedzovanie osobnej slobody a zavádzanie buzeračných opatrení. Podobné trendy badať však aj u nás.
Na Slovensku je povinnosťou opatriť čipom každé domáce zvieratko (pes, mačka..). Vraj si to vyžaduje EU... Očakávam, že prejde 10 rokov a podobný čip budeme musieť mať pod kožou i my - "Euroobčania".
Ešte na margo fajčiarov - Adolf H. síce fajčenie zavrhoval a neznášal, no občania Ríše, vojaci aj civili mohli bafkať pomerne slobodne, bez obmedzení. Zdá sa, že nová IV.Ríša ide pomaly ale isto oveľa ďalej...
Jan26
....Ešte na margo fajčiarov - Adolf H. síce fajčenie zavrhoval a neznášal, no občania Ríše, vojaci aj civili mohli bafkať pomerne slobodne, bez obmedzení. Zdá sa, že nová IV.Ríša ide ........
Jane to máte sice pravdu, ale děda mě ríkal že tehdy v Německu měli zakázaný kořit príslušníci SS a slečny a ženský do 26 roku, respektive byl mladým ženským zakázán prodej tabáku.
Zajímavý článek, i když moc krátký na tak obsáhlé téma. Takhle to vypadá prostě jako výběr podivných lokálních zákonů USA a to není nic nového. Vždy se našly místa, kde byly divné zákony (třeba ohledně orálního sexu...).
Úroveň paranoie ve společnosti dosáhla závratných výšek. Nedávno, 17tiletý student Severní Karolíny jménem Ashley Smithwick omylem vzal sebou otce na oběd do školy. Ten měl malý nůž z umělé hmoty, který použil k rozdělení jablka na plátky. Takže - co se stalo s tímto studentem? Škola mu pozastavila činnost pro zbytek roku a policie ho obvinila z přestupku. Tátu zavřeli.
Nepíše se v tom odkazovaném článku náhodou něco jiného? Tedy ne že vzal do školy otce, ale jeho lunch box. Pokud se nepletu, tak podobné "nepřesnosti" působí dost nedůvěryhodně.
>Zajímavý článek, i když moc krátký na tak obsáhlé téma.
Čtete dobře anglicky, ale byl jste ve Spojených státech? Je to nervozita zraněného zvířete. Nejzadluženější stát světa, jehož moc je postavena na zadlužování ostatních se bojí vlastních lidí. Všechny bankovní účty světa nejsou schopny pokrýt světový dluh. Všechny krize byly způsobeny ústředními a globálními bankéři. Dluhy byly vytvořeny k historicky největší zlodějně bankéřů, urvání maximálního bohatství především v USA. Bublina praská.
Žádný článek nemůže být přesný, protože poté, by to byla už kniha.
Je třeba skládat střípky a sledovat data těchto střípků.
http://www.czechfreepress.cz/blogy/amfiteatr-21.html
...ja len k tomu fajceniu...kurna...nechcem zlahcovat...ale, tento rok umrela nam babka...90rocna...2 baliky denne...do posledneho dna...cinna co sa domacnosti tykalo...prechadzky lesom a praca na zahrade...toto mame v rodine a okoli viac (inak kolko chcete sa dozit...a hlavne chcete zit alebo len prezivat jak hovedka v stajni.. na jatocny cas..asi tak do 67r. (minule sa mi dostal tabulka vacsina umrie do 70r.nech robi co chce...tato(58) zomrel behom 6mesiacov na raka...nefajciar...obcasne pitie...kondicka v pohode...ziadne choroby (za 30r mozno 2x prechladnutie si pamatam...tak o com to je moji?)
- bracho fajci od 12r...musi robit testy...pluca a zdravie ako buk ...obaja sme po 33r. ja som obcasny fajciar...niekedy taham snuru a dam aj 20denne a niekedy aj pol roka nic...posledne testy pluca, srdce ciste (lekar ani u mna ani u bracha pokial mu sami nepviete,ze fajcime to nediagnostikoval)..zdravie ...lepsie jak 20r...ano obaja aj pijeme este (obcas )...jak rusi...cvicime od mala, vychova doma aj v skole, kruzky(ano mali sme nestastie na system ktory nas k tomu viedol "v zdravom tele, zdravy duch" )...pracujeme, tu musim este dat, ze mame dost stravy ak nie sme v praci z domacej produkcie...vratane masa a masovych vyrobkou..sami,rodina a znami..no a zijeme...kurna ludia, vsak drbu do vas v jedle sracky s prepacenim v zakuskoch, pecive, margarin(upchavanie ciev..porazky)...moja babka hovorila ten je na topanky a nie na jedenie...(sice davala aj,ze maslo zobrakov...) maso spikuju sojou a inymi blbostami...a vy si myslite, ze Vas zabije ciga, tabak? aj hej, ked ich otravia...ale co uz neotravuju....ano pravidlam, pre spravanie a poriadok... nefajciarske casti a tak, ale zakazovanie...sialene...dychanie kysliku nas zabija nech ho zakazu tiez ..straca sa rozum, hon na carodejnice...po cigaretach si vyberu nieco ine a hon zacne znova...a na koniec...nic by som nemal proti..nech to zakazu..ale uplne...vyroba aj predaj...a nie takto pokrytecky...predavaju a potom zakazuju...nie je to sikana?
http://www.youtube.com/watch?v=ah0WoUDLiEg - negr oslavuje výhru? Dáme mu kua lekci!
http://www.youtube.com/watch?v=yTfLGtHGWaI - kompilace ukázek policejního násilí...
Co k těm ukázkám říct.....obyčejný fašistický vypasený hovada...
Všiměte si,že i u nás se značně přitvrzuje a vnáší neúměrná brutalita při zadržování.I když se zatýkaný nebrání,za idiotského řevu povalit na zem ksichtem do asfaltu,kroutit rukama,nechat bezdůvodně stát v nepohodlné a fyzicky obtížné pozici a znemožnění orientace zaktytím očí,je v tom spousta zastrašování a fyzické šikany dřív,než jej odsoudí.Něco jako v Guantánámu.A všechno nám schválně z preventivních důvodů pro výstrahu stále dokola ukazují,asi si na takové zacházení máme začít zvykat.Měli by si policajti uvědomit,že je rozdíl mezi občany,dopouštějící se přestupků a "profesionálními grázly z přesvědčení"a podle toho jednat,uvědomit si komu mají sloužit,neboť vlády a režimy se mění,ale občané zůstávají stejní.
....neboť vlády a režimy se mění, ale občané zůstavají stejní.?! Ovšem za neoliberálního feudalismu se stanou lůzou nevděčnou, rouhající se kacířskou a jejich drábové už mají upletené biče které budou svištět. Vždyť už v mainstreamu proběhli zprávy a tam se neobjeví co nechtějí, že by volit měli jen někteří, podle zásluh a nebo od 15 let, těm by nemuseli dát ani čírocovku adorovaného, stačila by jim fotka placky.
Trodasu tak ses vrátil z kameńa, to jsem nečekal, že by někoho pustili.
To je vítězství systému nad zdravým rozumem
Nedávno mě zkásli za "přecházení na červenou". Nikde v dohledu žádné auto, tak jsem nevyužil "služeb systému" ale použil vlastní hlavu a šel. Prý se to nesmí!
Nevím, na studování dopravní vyhlášky pro chodce čas nemám. Nehledě na to, že těm právnickejm textům stejně nerozumím. Jsou to ještě zákony, když jim 90% lidí nerozumí???
Ale určitě o tom mám zápis v "Rejstříku přestupků", neb dneska je hlavně důležité všechno řádně zadokumentovat do "státních informačních systémů"!
A bude hůř. Čím víc budou mít ze strachu stažené prdele a problémy se stolicí a s prostatou, tím víc budou buzerovat a zastrašovat. Protože Oni vědí, co si za to zaslouží.
hm,nejlepší je,že ti co to dokumentují třeba tento web jsou sami kriminálníci..odkud dostávají sdělovací prostředky informace z místa činu,když tisková mluvčí nic neřekne?Od kud kde žije kdo a co má?
A jakékoliv informace mnohem podstatnější právě tihle kriminálníci vytváří pro svůj soukromý byznys.Říká se tomu policie čr a obchodování s interníma informacema je jejich koníček,stačí se podívat na grose a jeho 100. milionů co ukradl přes nastrčenou společnost a okamžitě odvezl do zahraničí jako obchodník s diamanty,holt čsssd.
No mě ten Grošák Standa nasral už v okamžiku, kdy se coby nejmladší předseda Stračí akademie, chvástal tím, že spekuluje s nemovitostma.
Člověk který má k dispozici všechny veřejné i tajné informace v tomto státě "spekuluje s nemovitostma"!
Ty "spekulace s nemovitostma" ženou jejich ceny do takových výšek, že na ně mladé rodiny nemají.
Jen za to, že chce mladá rodina vyměnit byt za větší, třeba proto že čeká děcko, tak je stát zkásne na dani z převodu nemovitostí o statisíce. Při prodeji starého i při koupi nového! A jen na to ta "mladá rodina", která žije z jednoho platu, šetří několik let! Jsou to skutečně ZMRDI!
To není "Česká Strana Sociální Demokracie" ale "Česká Strana Sociální Demagogie"!
A té dnešní "mladé generaci" ani nedochází, že dokud nebudou volit zase Komunisty, tak si ani rodinu a děti nebudou moct dovolit!
Jediné štěstí je,že je to všechno již vybydlené tak ty ceny spadnou na minima,protože panelák stejně nikdo nechce.
Jenže ta přirozená česká vlastnost "krást je již právě obsažená v tom komunismu.
Co takhle to vlastnit a neptřebovat žádné politiky ani banky a sám to postavit,sám si obdělávat svou půdu jako v NZ.
Obávám se ovšem,že v národě zlodějů něco takového nikoho NENAPADNE,protože komunismus to vyřeší za všechny,přeci se pak budeme mít jako v číně a zaplat za to marx.
"•Úroveň paranoie ve společnosti dosáhla závratných výšek. Nedávno, 17tiletý student Severní Karolíny jménem Ashley Smithwick omylem vzal sebou otce na oběd do školy. Ten měl malý nůž z umělé hmoty, který použil k rozdělení jablka na plátky. Takže - co se stalo s tímto studentem? Škola mu pozastavila činnost pro zbytek roku a policie ho obvinila z přestupku. Tátu zavřeli. " - v clanku, ktory je cielom odkazu sa pise nieco uplne ine - ze uvedena studentka si omylom zobrala otcov lunch box, kde bol maly nozik, pouzivany na rozrezanie jablka, a za to ju na rok suspendovali. Ze otca zavreli, sa nikde nepise.
Autor clanku by si mal preverit, co vlastne pise, poriadne si precitat a prelozit clanok, na ktory odkazuje. V opacnom pripade posobi hlupym dojmom a vierohodnost clanku sa tym znacne znizuje.
No,omylem vzít opici do jídelny pro mláděž asi opravdu nemohl.Článek evidentně psala žena.Chlupatý dvoumetrový v nátělníku a kérkou,v ruce nůž na jabko a přišel se jako podívat na anglosaská děvčata v jídelně.Asi to byla diskriminace.
Čtu rady jen "moudra" lidí kteří byli sami nejdál tak týden v Chorvatsku.
Jestlipak víte, že policajt v USA vás nemá právo bezdůvodně zastavit, legitimovat, kontrolovat a nic podobného. Nic podobného jako je u nás "namátková kontrola" v USA neexistuje. Aby vás policajt měl právo jakkoli obtěžovat tak musíte něco protiprávního spáchat, například překročit rychlost.
I pokud už něco podobného spácháte, tak pokud se chováte slušně, tak i policajt se chová velmi slušně a profesionálně. Naopak, pokud jste drzý nebo dokonce agresivní tak jsou poliši nekompromisní.
Žil jsem v USA 9 let a žádný "policejní stát" o kterém se tu sami sebe snažíte přesvědčit jsem nezažil. Pokud sami neděláte bordel tak jste v USA naprosto v pohodě.
.. ja byl v americku na dovolene. V lete. Bylo horko, tak jsem si dal na kebuli rucnik a sel jsem se podivat jestli uz do toho kontejneru za synagogou vyhodil nekdo banany. Ja banany rad. A tri polecajti do me 8x strelili. Prestali strilet az jsem jim rekl, ze uz jsem mrtvy a vzdavam se.
Ted jezdim na dovolenou do Ciganova. Nemusim nic hledat, bile svine nam vsechno prinesou a jeste se nam omluvi, ze kaviaru je dnes mene ... A polecajti nas profesionelne chrani, i kdyz delame bordel. To je demograzyje !!
To urcite! Podivej se na ten harassment poldu v USA treba na YouTube , najdes tam na videozaznamech jak poldove stavej ridice uplne bezduvodne na silnici a dalsi "namatkovy kontroly" sporadanejch obcanu, treba tech kteri meli tu drzost v +45C vyhledat kdejakej stin a ustrojeny jen v kratasech se polejvat na ulici v tech vedrech aby nezhebli z kyblu vodou..... Ze nenapises jak se v USA zabaluje na ulici pivo do pytliku a jak pocucavejici jsou terrorizovani za takovej tezkej zlocin policii. Taky sis mel dat jedno a napsat sem jaky to bylo..... Ja v USA ziju vod vosumdesatyho a byl bych moc rad kdyz by si lidi vo americky democracii prestali uz konecne delat z huby prdel! Jednou na cyclostezce v Everett u Seattle po docela dlouhym slapani ve vydatnym desti sme na chvili vymenili sedla bicyclu za lavicku v pristresi s dobrym oumyslem ze se na ni najime a dame se trosku do cajku nez pojedeme dal kdyz - asi protoze sme po ty prutrzi mracen na zablaceny ceste v cyclistickym vypadali jinak ...., (si nas vsim americkej polda a chtel po nas ID a kdyz nic spatnyho prez krystalku na nas nezjistil chtel nam lizt i do panniers ten buzerantskej hajzl drzej...) Ja jen aby jsi vedel ze se u nas "bezduvodne" nezastavil aby nam popral dobrou chut a nabidnout rucnik !
Na dolezite.sk je článok: "Čo všetko sa nesmie", a týka sa to Slovenska. Tiež máme svoj absurdistan a špehomániu.
20.3.2013 17:57
Stačí zdravý rozum a správná informace ve správném čase
František Matějka info (zavináč) kdesekouri (tečka) cz 89.?.?.?
Proč pořád nějaké zákazy, příkazy, nařízení? Vždyť to jde i jinak a spokojené jsou obě strany: www.kdesekouri.cz
Tuto stránku navštívilo 5 313