Diskuze k článku
Otevřený dopis panu Miloši Zemanovi
Příspěvků 85
..clanek je presny a neni co dodat , chrt honici devianty a vlk stekajici na nacionalistickou podvyzivenou Karkulku ,oboji spatnym smerem ,ale Z. myslim stezi pochopi/soude dle jeho projevu k narodu/...o co v clanku jde....namaha autora ale stoji velice za precteni.
Ano o tom je třeba dnes psát a vést celonárodní diskuzi. Ještě bych chtěl dodat, že třeba si zapamatovat jména těch poslanců ,kteři hlasovali za cirkevní restituce a víc je nevolit
buďte, prosím, od té laskavosti a sdělte nám čtenářům, čím vás tento "Otevřený dopis panu Miloši Zemanovi" zaujal natolik, že jste "ho" zde přešpástoval. Pokud se domníváte, že v mém dotazu je kladen důraz na ono "ho", domníváte se velice přesně.
Děkuji za odpověď
Tom
S obsahem dopisu nelze nesouhlasit. Jen mám obavy, že se pan Zeman neprokouše přes ty negativní autorovy postoje k jeho osobě a k tomu
jádru sdělení se vůbec nedostane. Další věc: Vy si doopravdy myslíte, že by Zeman vystoupil s prohlášením poukazujícím na nelegitimnost globálního finančního systému dirigovaného skrz FED a na nekompetentnost a zločinnou povahu vládnoucí světové špičky? Že veřejně přizná okupační charakter současného režimu? Vždyť by byl do týdne tuhej. Infarkt, tragická autonehoda, pád letadla s českým prezidentem na jeho první zahraniční návštěvě! Cokoliv... Víte, on se takový Chávez nenarodí v každé zemi každých 10 let. Zeman rozhodně není typ národního hrdiny. Učinit kroky, které mu navrhujete, znamená obětovat se v přímém slova smyslu. To jsem vyjádřil svůj názor ohledně toho, proč Zeman nic zásadního neudělá i kdyby chtěl. Skoro jisté však je, že on ani nechce. Možná je můj náhled poněkud pesimistický, nefundovaný a ničím nepodložený, ale dle mého názoru je celá polistopadová vládnoucí garnitura pátou kolonou bez jakýchkoliv výjimek. Kdyby Zeman představoval reálnou hrozbu pro současný režim, tak by nebyl prezidentem! Vzpomeňte si, jaký jsme měli u voleb prezidenta výběr? Z 9 kandidátů bylo 6 židů, 7.Franz tam byl jen tak pro parádu, nikdo se neobával, že by mohl zvítězit (To u Okamury už ano!), 8.Schwarzenberg je k systému naprosto loajální. No a 9. Zeman je k systému taky loajální, i když po svém. Tady asi nikomu nemusím připomínat jeho oddanost Izraeli. Dle mého názoru si Zeman velmi dobře uvědomuje, k čemu celý svět spěje. Je v podstatě odevzdaný nadcházejícím událostem. Myslím, že jeho vize nesahají dál než uchování relativně vysokého statusu mezi ostatními koloniemi NWO v postapokalyptickém světě.
Komunisickou pátou kolonou. Celý prognostický ústav byl založen komunisty pro jejich prognostické plány a vize. Členové pak byli pochopitelně aktivní komunisté.
Po listopadu to byli a jsou ti samí rudí komunisté v modrých, oranžových, kirš, zelených oblečcích. Bez zodpovědnosti, bez humanity, bez morálky, bez víry.
Proto se nezměnil komunistický etický společenský status českého národa. A nejen, smrdí už celá EU.
Upřesněme si pojmy -> než komunistickou, spíše židobolševickou pátou kolonou byl zmíněný Prognostický ústav ČSAV. Pod vedením Valtra Komárka (rabín?) naplánovali děje v naší společnosti na více než 20 let; po Vaškovi-kulisákovi prezidentem absolvent PÚ Klaus, po něm Zeman ze stejného hnízda (akorát Zeman spal na poradě, když Komárek určil Klausovi 2 funkční období - proto mazal před 5 lety z Hradu jak namydlený).
beletrie je vždy pozadu za realitou : Isaac Asimov : Nadace
14.3.2013 14:49
RE: Bolševický smrad.
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286284
rabín komárek mě rozesmál je zábavné jaké veletoče jsou protižidovští konspiračníci schopni vymyslet jen aby se jejich teorie alepson trošku přibližovaly zjevné skutečnosti
jinak zeman mazal z hradu v roce 2003 minule vůbec nekandidoval
ale upřesnuj pojmy dál aspon se člověk tady občas i zasměje
Mně se zase zdá zábavný výraz "protižidovští konspiračníci" - na to máš copyright? Když do sebe zapadají události a fakta jak puzzle, pak se to nazývá jinak.
tak puzzle, hmmm...
prostě jste zábavní, vy židovističtí spiklenicisti
jestli chceš znát, kdo na to má kopyrajt, tak tě tam odkážu místo pepka karty
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/
je až neuvěřitelné, jak dlouho to spiknutí ve vlastních řadách odhalují... 1700 let?, nebo ještě mnohem déle?...
Puzzle: Komárek (a syn v Mladé Frontě, kterou dostal zdarma), Klaus, Zeman, Ransdorf, Dolejš, Ježek, Dyba, Koecher, Kočárník, ...... tolik zábavy na jednom místě, že, Raskolnikov? Další doporučení studia: dvoudílná kniha od (bohužel už zesnulého) židovistického spiklenicisty Solženicyna "Dvěstě let pospolu" - ovšem pokud ji díky české cenzuře ještě seženeš.
tak to už tu bylo mnohokrát, dokonce tu dílo sašy izájeviče rezonovalo na podporu "vědecké práce" grigorije klimova, který naoplátku nazývá izájeviče "antisemitským židovským degenerátem"
ale klidně pokračuj, ivane
16.3.2013 10:48
RE: Bolševický smrad.
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286438
problém a jablko sváru zde v diskuzích o židech je v tom že není až tolik důležitá náboženská a etnická příslušnost jako to komu/čemu slouží že jde formálně o židy nikdo nezpochybnuje podstatné je že jsou to sluhové katolické geopolitiky nebo ještě něčeho nad tím co je pro běžné smrtelníky nepoznatelné snad jedině kdyby se otevřely vatikánské archivy to bychom se dozvěděli věci
Konečně souhlas, aristokrate. Také je třeba připomenout, že některé rasy (fuj, to je slovo, že?) mají větší předpoklady k některým činnostem -> černoši rychleji běhají a mají větší penisy, mongoloidé větší IQ a zase menší penisy, židé (Židé) nemají zábrany, když jde o (jim) prospěšnou práci na úkor jiných, prostě opravdu, ale opravdu to nemá s konspiračními teoriemi nic společného.
16.3.2013 19:53
RE: Bolševický smrad.
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286468
tak za prvé: žádní homogenní nějak charakterizovatelní židé neexistují a nikdy neexistovali národnost žid je výmysl vzniklý na pokraji moderní doby
no a za druhé termín "prospěšnou práci na úkor jiných" je velmi vágní a nic nepředstavující
pátrej dál
Tak toto bylo SLABÉ a nedůstojné, aristokrate.
>snad jedině kdyby se otevřely vatikánské archivy to bychom se dozvěděli věci
Jestli je něco konspirace, tak právě nepřístupné archivy vatikánu. Co tam ten obskurní spolek kultu smrti asi tutlá? Patrně podrobné návody jak vtloukat židy do hlavy.
Osobně mám dojem, že všichni ti veřejně proklamovaní takykatolíci a neproklamovaní židi jsou dvě strany téže mince; v případě našich tzv. katolických politiků (kořala, pěnice) ta mince snad ani žádnou druhou stranu nemá.
Stranu TOP09 potom můžeme označit - i pro její perverzní důraz na "odpovědnou" finanční politiku (a nic jiného) - za výlučně židovskou, a nikoli za "judeokřesťanskou", jak ji nazval její slavný notorický "katolík" a zakladatel v jedné osobě.
V tomto kontextu již opravdu netuším, co se tu neustále omílá za bonton o spojení katolicismu a fašismu, ten frčel v ČSSR tak před 50 lety.
Vlastně ano, fašismus byl přece podporovaný "židovstvem" (neznám židov ani sto, hned však řeším židovstvo), takže každý, kdo se tu ohání tím, že papež žehnal Hitlerovi, vlastně naznačuje spojení katolicismu se sionismem (a nikoli fašismem), které už je docela logické (a v dnešní době už zcela okaté a neskrývané; alespoň v politické a mediální sféře).
>Stranu TOP09 potom můžeme označit - i pro její perverzní důraz na "odpovědnou" finanční politiku (a nic jiného) - za výlučně židovskou
>V tomto kontextu již opravdu netuším, co se tu neustále omílá za bonton o spojení katolicismu a fašismu,
Já se vám nedivím, protože přeceňujete roli židů. Stále jen koukáte na bič, místo abyste se podíval na toho, kdo ten bič drží.
> místo abyste se podíval na toho, kdo ten bič drží.
Lidé? Lidstvo? Nebo snad ten, koho si občan - tím, že ŠEL k volbám - zvolil?
Btw nic nepřeceňuju... sázím do textu židy/katolíky jako baťa cvičky. Jsou to pro mě prázdné pojmy, vyprázdněné tím omíláním.
Takže je mi jedno, jestli jsou ty pojmy v kontextu pravdivé, nebo ne.
Když všude může být holokaust, proč by všude nemohl být žid? Ha?
>Když všude může být holokaust, proč by všude nemohl být žid? Ha?
A našel jste ve vesmíru nějaké místo, kde je žid, holokaust a není tam "křesťan"? To je jako hledat rybu bez rybníku.
Nechápu, jak může dnes ještě někdo věřit na podobné duality jako komunismus x kapitalismus nebo levice x pravice. Je to jen řídící instrument v duchu "rozděluj a panuj". Za vším stojí ten samý žid ( i když s tím židovstvím je to zdá se poněkud spletitější a ne tak jednoznačné). Nicméně se jedná o tutéž vlivovou skupinu, která má na svědomí veškeré revoluce a války ve světě při nejmenším za posledních 300 let. Tak jakýpak bolševický smrad? Kdyby jenom to!
Jak Vás vnímám, určitě vlastníte proslulé Cibulkovo siderické kyvadélko vřele doporučované k rozlišení a jediné správné orientaci na pravá a levá, rudí, modří, zelení, puntíkovaní i ti s těmi podivnými tykadélky na hlavě. Použiji Vaši rétoriku "Proto se nezměnil komunistický etický společenský status českého národa" a zeptám se "Vy nejste čech, vy jste .... emeričan od Chocně? Kam se sám řadíte?"
Ten závěr byl přesně definován - budoucí svět jedna zkriminalizovaná koloniální enkláva
14.3.2013 3:51
Divil bych se, kdyby se nad hodnotou tohoto Otevreneho dopisu M.Zeman nepousmal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
>Jako „veřejně činné osoby v politické sféře“, si Vás totiž zatím vůbec nevážím a řadím Vás mezi ty, které je třeba postavit před soud za zjevně škodlivé činy proti této republice, těsně vedle boku těch, kteří (nejen) dle mého názoru, skutečně spáchali činy velezrady (v prezidentské funkci vlastizrady).
Nasleduje souhrn aspektu tzv. skutkove podstaty vlastizrady V.Havla a V.Klause, jez podle autora pravidelne poslapavaly nasi Ustavu. (Vice jsou namireny na V.Havla.) Dale pak je ctenari predlozen vycet dusledku tech "cinu velezrady" spachanych obema prezidenty v jejich funkcich. Tem je venovano mista uplne nejvic. Skoro az do samotneho zaveru. Snazil jsem se nalezt v textu duvod, za co by mel byt postaven pred soud i M.Zeman, marne. Vlastne za to, ze si jej zatim autor nevazi.
A zrovna tak kurioznim je souvislost zacatku
>Jako „veřejně činné osoby v politické sféře“, si Vás totiž zatím vůbec nevážím
s koncem
>Zdravím Vás.
Nezbyva mi nic jineho, nez zopakovat svuj titulek:
Divil bych se, kdyby se nad hodnotou tohoto Otevreneho dopisu M.Zeman nepousmal.
o to tady predevsim slo, uroven textu je dle meho nazoru mizerna...
To člověka napadne jako první při čtení tohoto dopisu. Je to neuvěřitelně zmatená míchanice malých i velkých, domácích i celosvětových problémů.
Spousta věcí je samozřejmě pravdivých, ale taky by se tam vešlo spoousta věcí ještě pravdivějších.
Ale proč jako otevřený dopis právě zvolenému prezidentovi?
Copak je to Karel IV, který si to pečlivě prostuduje a vydá výnos kterým zavede příslušná opatření, dá setnout viníky a začne stavět hladové zdi, aby nakrmil poddané?
14.3.2013 8:13
PERFEKTNĚ SEPSANÉ -ZBÝVÁ ČEKAT
Jan Cidrych info (zavináč) porcelan-glass (tečka) cz 88.?.?.?
Ano je to perfektně napsané a zbývá nám čekat. Jako každý slušný spoléháme a trochu za srdíčko
veľmi silno pochybujem, že si prečíta čolen túto krátenú verziu. Stačila jedna otázka: pane prezidente, jak jste na tom s NWO?
Poudala" nastoupený kurz v 89. kriminálně-fízláckého komunizmu skupiny sebevyvolených propagandou slibů skrytě rozporující činy bude umně pokračovat a bakuli takto tímto spolčených už nikdo nedokáže rozhodit a ani amnestie s pevnou vírou není prý pro cílovou skupinu potřeba, pro ostatní jsou určené círve a modlit se aktivní pod kontrolou, aby jste nezvlčili. Přešlapy se po poučení právníky nestanou a z podnikavců (gansterů) se prý stanou přínosní podnikatelé (nekořistníci) svých kont s odhodlanými ideovými vůdci ještě rádoposlušných pomýlených. Tak vykročme vzhůru k nadějím určených speciálně reálně jen jim v prospěch, nudit se nebudete, děti případně i placku a hurá hrrr.
Zadrhl jsem se : " V r. 1939 Beneš žalostně selhal, když dal přednost politikaření před bojem. (I kdybychom boj prohráli, stále by jsme měli lepší další výchozí pozice.) " - - - Nechci sahat autorovi do svědomí, ale přečetl si vůbec někdy text Mnichovské dohody i s dodatky ? Uvědomuje si, že v očích světa a zvláště signatářů dohody, kteří tu dohodu nejen podepsali, ale i garantovali její splnění, by nebylo Německo agresorem, ale ČSR ? Tito hurá vlastenci, kteří by za " ideály " nechávali umírat, ale jiné... Neuvědomují si, že by už žádná,ale opravdu žádná výchozí pozice nebyla, neexistovala ! Nikdo ve světě by nás nebral v potaz.Velká Británie dlouho nebyla ochotna anulovat Mnichovskou dohodu ( a to jsme vlastně akceptovali " politikařením " její vůli v Mnichově )a ještě méně "anulovat" od samého počátku. No a tím jsem tu četbu ukončil.
14.3.2013 10:49
RE: Neprokousal jsem se.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Reakce na 286280
Podobně i záštiplné útoky na Zemana jsou zbytečné. Příčiny našeho a globálního marazmu mají stejný zdroj a ideologický pramen. Na příklad:
Gladio Bůvod tajných islámských zastupitelských bojovníků NATO. Na konci druhé sv. války,když se spojenci stahovali z Evropy Americká kancelář strategických služeb a Britská exekutiva speciálních operací zanechaly v hostitelských zemích polovojenské a zpravodajské jednotky. Tzv.: Vzadu zůstavší.
http://www.investigatingtheterror.com/documents/Operation Gladio Document collection.htm
Podobně multikulti a cikáni-viz:Metoda strategické litigace a síla v pozadí. Ocituji pouze jeden odstavec: Metodu tedy může provozovat jen finančně a mediálně silná skupina,nemohou to být rytíři z Nemajnic. Ke svému překvapení od pana magistra Stejskala,vede přímá cesta až do výšin globálních elit. Podle toho mála,co aktivisté zveřejnili,je totiž jejich strategický donor CEE Trust.
Podle toho vypadají a budou vypadat i soudy. Zdroj:
http://nautilus2.wordpress.com/2010/06/06/851496-metoda-strateg..
Následně juvenilní zákony podepsané Klausem před skončením jeho mandátu. A nakonec, kam odchází význační politici na odpočinek, nebo,pro koho pracují? Např.: Z Ruska bývalý min. zahraničí PRimakov, nebo od nás Ježek, Dlouhý a nyní Klaus.
I když obsahuje několik dobrých myšlenek, jeho forma ho zabíjí.
Jako takový není vlastně určen prezidentovi, kde se hodí PODSTATNĚ uctivější forma, už jen proto, že je psán prezidentovi této země.
Autor si přeje, aby pan prezident zvážil jeho názory a připomínky a ideálně jim přizpůsobil své jednání. Zároveň ale v dopise neukazuje ani náznak podobného jednání ze své strany. Jen neúctu a obviňování z vlastizrady (stejné jako u pana Havla a pana Klause).
Upřímně, neumím si představit, že by takto napsanému dopisu vyhověli byť jen na místní radnici nebo v samoobsluze (nevážím si vás, jste podle mně zloději a chci, abyste...).
...mame byt uctivejsi ke komu k prezidentskemu kreslu a klanet se jako muzici v Rusku carovi a nebo k cloveku , ktery byl zvolen presidentem nekolika vice hlasy, nez dalsi a pochybnejsi kandidati... a na rozdil od jinych prezidentu /Chavez , Masaryk/ a jeste nam nedal PRICINU se klanet az k zemi a padat na hubu pred jeho Excelenci....
Je rozdíl mezi projevováním úcty a padáním na hubu (servilností, podřízeností, podlézavostí...).
Projevit druhé straně úctu, zejména pokud tou druhou stranou je prezident, který je formálním představitelem České republiky, je podle mne naprostý základ. Je to koneckonců i projev úcty vůči samotné republice.
Koneckonců pisatel nepíše Milošovi, který si už druhý týden neodklidil odpadky a do noci dělá kravál na chodbě. Píše prezidentovi zvolenému v přímé volbě , kterému předkládá své postoje a názory a píše mu oficiálně a veřejně.
20.3.2013 0:40
RE forma je pro byrokraty a jejich smernice..my z ulice je nemame...
Reakce na 286635
....mate samozrejme pravdu ,ale ta vydelana a zaslouzena ucta je daleko,daleko cennejsi a potom i prirozenejsi /nez ta formalni , papirova a predstirana /, mozna take ,ze jste mel na mysli spis treba RESPEKT v tomto smeru...kterej ale se zase musi v potu tvare vydobyt a zaslouzit.....a neumi to kazdej...A je to spatne kdyz treba nedostatkem ucty projevujeme , ze jsme se ve volbe zmylili a nebo nemeli poradnou poctivou a hlavne SVOBODNOU moznost VYBERU ???
20.3.2013 7:48
RE: RE forma je pro byrokraty a jejich smernice..my z ulice je nemame...
Reakce na 286710
Souhlasím s tím, že zasloužená úcta je cennější a přirozenější. Jenže v praxi je poměrně vzácná.
Vezměte si jiný příklad. Žák školy píše veřejný dopis řediteli co se mu líbí a nelíbí. Přitom jako osoby si toho ředitele neváží, osobně ho považuje za špatného. Měl by psát uctivě? Samozřejmě. Po svých dětech to běžně vyžadujeme. A to formálně je ředitel stejně jako prezident "zaměstnancem nás všech". Jenže zároveň je i představitel školy, kterou ten žák navštěvuje.
Chtít po jiných lidech, aby si nejprve naši úctu zasloužili, než jim ji budeme projevovat je podle mne nešťastné. Vezměte si běžné internetové diskuze mezi "levicí a pravicí" nebo "zaměstnanci a živnostníky". Základní neúcta (a místy i základy slušného chování) tam naprosto chybí.
Ano, je to diskuze na úrovni "ulice a spodiny". A díky tomu pak prakticky není možná domluva. Kdo by chtěl naslouchat argumentům někoho, kdo se chová neuctivě a projevuje pohrdání?
Takže záleží na tom, čeho chtěl pisatel dopisu dosáhnout. Pokud skutečně toho, aby pan prezident zvážil jeho postoje a argumenty, pak zvolil formu, která tu možnost prakticky zabíjí.
Pokud pisatel nevěří, že by to prezident jakkoli zvážil, myslí si, že je to kriminálník a případně neuznává vůbec funkci prezidenta, tak je ta forma v pořádku. Pak ten dopis není ve skutečnosti určen prezidentovi, ale sympatizujícím čtenářům. A tedy není to otevřený dopis panu Miloši Zemanovi - je zneužití toho názvu na získání pozornosti. A tedy to oslabuje ten název a snižuje šanci budoucích otevřených dopisů na úspěch.
21.3.2013 0:25
RE: RE forma je pro byrokraty a jejich smernice..my z ulice je nemame...
Reakce na 286729
...je jasne ze ja a pan autor jsme se provinili predsudkem. a pohrdanim ... a polehcujici okolnost je ze se to spatnymi politiky a vsemi kteri maji nam byti vzorem nam , jen hemzi...moje babicka rikavala : Na hruby pytel , hruba zaplata "...a pripad vaseho reditele , s prominutim neni ten pravy . Zacci uz davno nejsme a nebudeme. A nejsme ani mentalne a inteligenci pod urovni tech dospelych...Hlasim ale k te vasi urovni a ulice a spodiny a bez obalu a rovnou vim , ze jsem jeden z nich a vzdy byl . A mam proto vzdy a vsude POHLED ZDOLA NAHORU . Formalnost ktere se zastavate je v 90% jen mestacke predstirani,pokrytectvi ,opatrnost/pockam nejdriv az jak to dopadne a potom.../ a intelektualni vahavost a s absenci rozhodnosti . Nejde vecne chodit kolem horke kase protoze nema spravnou formu a teplotu ..... Autor jasne a rozhodne prohasil ze nebude duverivym blbcem do te doby az se presvedci o umyslech /tech pravych zatim skrytych/a ze pote bude za presidentem stat jak se slusi a patri na svobodneho obcana svobodneho statu , ktery je si vedom svych povinnosti ale i prav varovat a neverit predcasne !!!! .
Můj "Otevřený dopis" je veřejně vyjádřené přání a naděje, aby alespoň jeden "ústavní činitel" (který je navíc nezpochybnitelně inteligentní a vzdělaný), konal v souladu se svým mandátem.
Jinak je bezděčně "lakmusovým papírkem" úrovně inteligence a vědomostí každého čtenáře.
Jeden příklad za všechny: napadlo vůbec pana Mihulku, že mluvím o situaci "kdy nebude odvolaná mobilizace a my se budeme aktivně bránit"?
Kde je potom nějaká "Mnichovská dohoda"?
(Jejíž písemnou podobu by vzdělaní Češi určitě měli znát.)P.K.
Přiznávám, pana Mihulku opravdu ani ve snu nenapadlo, že nepíšete o Mnichovské dohodě. Jasně uvádíte rok 1939 ! A pokud nás paměť neklame, tak Mnichov byl již 29. září 1938. V roce 1939 nebyl Dr. E. Beneš jednak vůbec prezidentem,( prezidentem byl Emil Hácha) žádná mobilizace se nekonala a 15.3.1939 jsme už pocítili přátelskou pomoc a ochranu Říše a jejího Vůdce. Pokud máte na mysli mobilizaci z 23.9.1938 tak odpovědí na ní, právě, aby se " předešlo " válečnému konfliktu " bylo ono setkání pozdějších signatářů v Mnichově. Takže, ať to beru, jak beru, pokud píšete o roce 1939 a selhání Dr. E. Beneše, tak to bylo vlastně jenom milosrdné připomenutí roku 1938. Pokud autor takto pracuje se všemi fakty, pak se dopředu omlouvám, že jsem ve sledování jeho myšlenkových pochodů opravdu a naprosto nedostatečný, zasloužím si veřejné pokárání a předem děkuji čtenářům za laskavé pochopení.
14.3.2013 19:00
RE: Krátká poznámka autora
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 286313
Pane, moc se mi libi vase slova. Uz jsem mel asi hodinu pred vami rozepsanou reakci na prispevek pana autora, na ktery jste reagoval vy, ale pred odeslanim jsem si rekl, ze nebudu energii zbytecne PLYTVAT. Nicmene ted mi to neda a vyjmu nekolik slov z jeho textu, co jsem uz predtim udelal, a ty vyjadri o nem to podstatne, kdyz se clovek zamysli: Proboha, proc musi slahat temi elitnimi slovy jako bicem, kdyz strizlivy clovek zachazi s nimi bazlive? Proc je musi na sedmi neuplnych radcich tolikrat zduraznit? Zde jsou ta slova: "inteligentní a vzdělaný", "úrovně inteligence a vědomostí", "by vzdělaní Češi"...
Krome toho jsem uz posoudil jeho Otevreny dopis zde v teto diskuzi pod nadpisem: "Divil bych se, kdyby se nad hodnotou tohoto Otevreneho dopisu M.Zeman nepousmal", a on velmozny pan autor nic, klidne by i dal postavil M. Zemana pred soud za velezradu, protoze si ho nevazi.
>Pokud autor takto pracuje se
>všemi fakty, pak se dopředu omlouvám, že jsem ve sledování
>jeho myšlenkových pochodů opravdu a naprosto nedostatečný,
>zasloužím si veřejné pokárání a předem děkuji
>čtenářům za laskavé pochopení.
Pane, uzasne!
..pan Mihulka ma svoji pravdu/snad subjektivni vice nez je obvykle /a hlavne vi o cem mluvi ...Je zde vsak jina alternativa nemene dulezita a snad take stoji za uvahu ; Branenim se a neselhanim Benese , Existovala by jeste dnes Ceska Republika ???
takto :
Jeden příklad za všechny : když mluvím o Benešovi,mluvím o situaci "kdy nebude odvolaná mobilizace" a my se budeme aktivně bránit. Kde je potom nějaká "Mnichovská dohoda"?
Pokolikáté už zde (a samozřejmě i v dějinách), byla tato neuvěřitelná naivita profánního človíčka, který absolutně nerozumí světové politice a snaží se mluvit do duše zednáře Zemana (či jemu podobnému v prez. funkci)!?
Nemějte pěči o jeho (Zemana) další kroky! Zednářské lóže jsou zločinecké organizace, které v celém světě plní fundamentální poslání: naprosto vyhladit křesťanství, zničit národní státy a postupně všechny národy totálně zotročit pod jednou jedinou univerzální světovou židovskou vládou! K tomu slouží nespočet organizací: zednářské lóže, B´nai B´rith, Jewish Agency, Agudas Jisreal, Trilaterální komise, Bilderbergská skupina, CFR a daších tisíce organizací, které jsou všechny v rukou mocenského Židovstva. Takže loutky v čele států (prezidenti a vlády) plní pouze jejich pokyny. Dnes už na světě neexistuje snad až na absolutní výjimky jediná vláda, která by nenyla pod jejich kuratelou.
Tak už se konečně s té šaškárny zvané přímá prezidentská volba (pro sentimentální masy) probuďte!
Zednář Zeman bude dělat jen to, co musí! Občas pronese (pokud uzná za vhodné) sladká slovíčka pro sentimentální stádo, ale toť vše!!!
Kurs, který by nastoupen před cca 250 lety se tím nezmění! Přes
sjednocenou (ovládnutou) Evropu k jedinému světovému státu One
World! Tomuto cíly sloužily a budou sloužit nadále všechny
loutkové vlády!
14.3.2013 15:55
RE: NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!!
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 286310
> Dnes už na světě neexistuje ... jediná vláda, která by nebyla pod jejich kuratelou.
Tímto jste nám, naivkům, otevřel oči, pane Carto. Už to vidím v barvách. Čínská komunistická vláda, Rusko v čele s Putinem, Indie, Malajsie, Bangladéš, ..., všichni tito patolízalové poslouchají na slovo ... A co teprve Severní Korea, Venezuela a Kuba, že? A dokonce i všichni Arabové, což? Lhostejno, zda si říkají Egypťané, Lybijci nebo Palestinci.
>které v celém světě plní fundamentální poslání: naprosto >vyhladit křesťanství
Ale to vůbec nezní špatně! Jo, zlomit tíhu okované křesťanské boty (se všemi judo-islamo-deriváty), to by se planetě ulevilo.
„Odnárodnění všech národů, odstranění všech států, naprosté vyhlazení křesťanství, rozdělení lidstva do dvanácti správních oblastí podle vzoru dvanácti kmenů Izraele a jejich ovládání stoprocentně židovskou vládou“
To se opravdu planetě uleví – B..E!!!
14.3.2013 17:50
RE: NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!!
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286318
co má společnýho národnost a náboženství? dej si mokrej hadr na hlavu nebo radši ne ještě bys uhořel
i když ty si tady z nás děláš stejně jenom prču a zesměšnuješ patologické konspirátory tvůj druhý a ne poslední bude nick mnichov47 nohejl když tě čte láme tužky třema prstama
Hele odpočiň si josef, a pokochej se pohledem na své soudruhy křesťany, kterak máchají své vygumované hlavičky v řitním potrubí nacistů. Vy jste jedno tělo, že?
http://www.blisty.cz/art/66298.html
Gott mit ihnen.
.. oni to tak s tim hajlovanim nemysleli vazne ( ti jeziskove). Oni chteli infiltrovat ty fasouny za ucelem zachrany tech povrazdenych a nasledneho humanitarniho uderu ve veci vitezstvi jeziska nad zlem. A dobra vec se podarila ! Bozi frajtri jsou stale u koryta. Na bozim Generalnim stabu se bile zakouri z komina a bozi mansaft sam leze do kanonenfuter munduru ...
Je radost byt pambickem na takove planete ...
Pane Biskupe, už jste se někdy zkusil zamyslet, jestli v té vaší kebuli máte něco jiného, než zlého internacionálního žida? Třeba trochu rozumu, nebo něco podobného?
Typická trojka: „aristokrat“, „hestroy“ a „mtk“ – jak už jsem zde zmiňoval – buď chroničtí provokatéři anebo totální B….É!!!
P. S. - ta druhá možnost bude alespoň co se týče "hestroye"
nejpravděpodobnější, protože mě zde kromě svých blábolů věčně
oslovuje: Pane Biskupe (??!).
džuzepe lefébvře, už se na nás nehněvej, že nechceme věřiti v jednoho pána, a raději nám sděl tvůj dojem z jezuity na papežském stolci? Po 2.vatikánském je prý všechno špatně, takže i argentinec je židoiluminát? ONI vám infiltrovali i ty jezuity? To jste v "Pro fide Catholica" takoví sráči?
Jezuita?? Vždyť ty ani nevíš co to je, retarde…
Tak povídej, učenče, jsem jedno ucho.
.. jezuita je - kdyz treme ebonitoveho zida liscim ocasem !! A to co vznikne se jmenuje - jezisek.
----
.. si to pamatuju ze skoly jak nam o tom povidal soudruh porucik katecheta Moshellheim !
nevim, jakym ocasem tře žida pepek karta, ale vylejzaj mu z toho lecjaký ukrutný věci, stýve...
haha.diky pane,za zpusob ,jakym ste se temto ajnstajnum postavil.neskutecne se jeden bavi jejich bizardnim a soudruhy,nejedlym, jirasko,zeleznym s tv nooova ,mf heute,dan brownem a spol atd.atd. zformovanym "svetonazorem".tez i na mne utoci myslenka,ze jsou to namezdni zoldneri "jistych kruhu",ukolovani, za penize odvest od techto "kruhu", jejich spiny a praktik pozornost sirenim nehoraznych a stupidnich lzi a hloupych nesmyslu a vymyslu o tech ,kteri temito "kruhy" uz tolikrat v historii byli vybirani za obet.
nicmene se mi verit nechce tomu,ze by tyto "kruhy" byly na tom zase az tak spatne,ze by si musely platit podobne "intelektualy",ktere zde jmenujete .
jen tak mimochodem,vsimnul jste si ,jaky ony "kruhy" vyvolavaji v soucasnosti obecny trend ve vztahu k ruznym mensinam?
:
budete-li se "otirat" o homosexualy muzete mit v zivote problemy.taktez tak otrete-li se o muhamedy.otrete-li se o "jiste" , a jejich nove, celosvetove propagovane "svate nabozenstvi kultu jiste obeti" ,muzete skoncit i v kriminale.
jak se jiz demograticky prihodilo mnohym ,dokonce i spisovatelum a historikum.
pozor ale .existuje mensina do ktere si muzete kopat,co hrdlo raci.a to naprosto beztrestne.a tak se ruzni ti primitivive a hlupaci obzvlaste zde i na "nezvedavem" dvojceti koncentrovani realizuji a kopaji.a to nohou nerozdilnou."zvedavec","nezvedavec" - vsjo rovno!zano
(obzvlastni politovani zde budi i Vami jmenovana figurka nazyvajici se hestroy,nebo tak nejak.to byval pane sveho casu ale pilny zidobijec.vsak mam vsechny jeho prispevky zalohovany.proctete-li si je ,narazite na obrat.to zrejme soudruh zjistil ,ze jako zurivy zidobijec by mohl jit banat do bane ,tak se promenil v jeste zurivejsiho krestanobijce.no neni hosa roztomily? )
15.3.2013 15:57
RE: NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!!
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 286378
oslovování pane a vykání jsou buržoazní moresy vy si přeci tykáte a oslovujete se bratře (vaši nejbližší soukmenovci to změnili na soudruhu) bacha at ti večer pastor za to nenalíská na holou bubinku
jinak jsi opět pobavil ač jsi vlastně nic neřekl jsem ale rád že jsi zmínil katolickou a angažovaně antiburžoazní televizi nova
Pozdrav Pámbů, milý soudruhu. Jen jsem si zjistil více faktů a nepřestal přemýšlet, což je věc, která se ti už asi nepovede. Ale nevěš hlavu, mezi židobijci si najdeš mnoho dobrých přátel, zejména mezi těmi, kteří jsou na obrázku níže. A vůbec jim nebude vadit, že plácáš naprosté krávoviny.
A piš dál, je tu potřeba více Mnichovů, Nohejlů, Biskupů, Bubinů, zkrátka dobrých katolíků, kteří mají naštudované dokonale Spiknutí proti církvi a lidstvu a mohou si spolu vyměňovat poutavé příběhy o zlovolném židovi, který infiltroval Vatikán, církev a v podstatě vše, takže nakonec i sám sebe.
Tož vítězství zdar!
Tak už se nezlobte, pane Biskupe. Já vím, že si teď říkáte jinak, ale co jsme si, to jsme si, ne?
Jinak co se týká těch jezuitů, tak máte pravdu, že to jsou slušní a poctiví lidé.
Například Dr. Ivan Šarić, sarajevský jezuitský arcibiskup (http://en.wikipedia.org/wiki/Ivan_Šarić), který napsal mimo jiné toto: “Bůh hovořil k ortodoxnímu papežovi prostřednictvím kázání a skrze katechismus, skrze křesťanský tisk a skrze misijní dílo a skrze hrdinské příklady našich svatých. Ale nikdo neslyšel, a tak se Bůh rozhodl, že použije jiné metody. Připraví úplně nové misie, evropské misie, světové misie. Tyto misie nebudou vedeny kněžími, ale generály, kteří budou vedeny Hitlerem. Tato nová kázání pak budou slyšena za pomocí kanonů, kulometů a bombardérů a jazyk těchto kázání bude mezinárodní.”
Tenhle je pro vás asi jedním z největších příkladů že? Jeho nenávist k židovstvu byla také obdivuhodná. A rozhodně se s nekatolickým odpadem ve svých kázáních nepáral.
Pane Biskupe, jsem rád, že se stále najdou dobří katolíci (obr. výše a dole), kteří to s církví a lidstvem myslí dobře a proto se chtějí zbavit nejen nekatolíků, ale hlavně zlého mezinárodního žida, který stojí za vší nepravostí na celé zemi a možná i celého vesmíru.
Vítězství zdar a našemu vůdci třikrát zdar!
15.3.2013 15:49
RE: NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 286372
biskup karta má také nějakého obdivovatele "bubina", co mu chodí za prdelí a tleská
Ta hrůza na té prostřední foto je torzo plastové figurýny, anebo kdysi živý odmítač jediné pravé víry katolické/fašistické?
...ano neuveritelnaje ta naivita a zdalky to tak presne vypada ...ale vezmete treba rok 1415...Spousta absolutnich mocnych ,absolutni utlak na prvni pohled , ale vrchnost prohnila a ve spodu kvaseni myslenek a ideii a pres temer noc husitsky a velmi uspesny odboj proti veskere vrchnosti na svete... Zizka / +400 i s zenami a detmi/ se zazrakem ubranil 2000 krizakum u Sudomere....a bylo to...casto je drtiva presila take drtiva nevyhoda, protoze smisena s aroganci atd...
Je to všechno hezké, ale je zbytečné to adresovat jednotlivým lidem, jako Veškrna, Tuneldědek či Miloš, to jsou pouze dobře placení herci. Kde jsou třeba Saddám, Muammar či Hugo, kteří nechtěli poslouchat? Také jsme asi už pozapomněli, jak H. Kohl se svým poradcem A. Herrhausenem nechtěli přistoupit na sjednocení Německa za cenu zřeknutí se marky. Tak 30. 11. 1989 bouchla Herrhausenovi v autě bomba a Helmut do týdne podepsal. Jen nechápu, zda ta kolaborace stojí zato.
Symbolická první schůzka našeho Devianta
Prezident Zeman se na Hradě setkal s britským princem Edwardem
Prince Edward, Earl of Wessex
Má zajímavého strýčka
Prince Edward, Duke of Kent
- President of the All England Lawn Tennis and Croquet Club
- Grand Master of the United Grand Lodge of England
- Has served Grand Master of the Order of St Michael and St George
15.3.2013 1:45
RE: Zeman & Club of Rome?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 286320
No spojení na ten Club or Rome jsem hledal ale nenašel, špatná paměť
Našel jsem při tom zajímavý článek, ale asi byl moc off-topic.
Haban
Nebude se nic podstatného měnit. Maximálně se zalátá pár děr, aby střecha salaše ještě chvíli vydržela a ovčácký pes Zeman měl plnou misku žrádla a nasycené ego.
Omlouvám se za neznalost,ale kdo je pan Kolář?Co jej opravňuje k tomu,aby sáhodlouze kritizoval,radil a hodnotil?Kdyby každý psal prezidentovi otevřený dopis se svým osobním pohledem,to by byla mela .
Prezident, ktorý by len čiastočne začal dávať do poriadku spoločnosť podľa pána Kolářa, ten by veľmi rýchle skončil ako Lincoln, alebo Kenedy, ktorí sa previnili iba tým, že si nechceli požičať!!! Slávni ale mŕtvi!!! Ak by si Zeman odmietol požičať na počítači rozmnožené fiat many, tak by ho občania ČR ochránili, alebo by ho hodili cez palubu? O slovákoch hovoriť je strata času.
http://zpravy.idnes.cz/cssd-predstavila-sve-danove-plany-po-volbach-f3z-/domaci.aspx?c=A130316_130536_domaci_kop
Živnostníci parazitují, řekl Mládek. ČSSD chce daň z příjmu 38 procent
Napsala jsem včera něco nepohodlného,že nebyl můj příspěvek zveřejněn?
(Podejte prosím příspěvek znovu. Na “náhled/odeslat“ musíte kliknout 2x. Díky - moderátor)
Často vidím, že i dobrá myšlenka je vyjádřena nedobrým způsobem. Výraz "jsme byli 5-tí na světě" je svědectvím toho, jak krutě lze, byť i v dobrém záměru zacházet s rodným jazykem.
Sleduji nejen dobu po roce 1989 ale celou novodobou historii ceskeho naroda.Mohu srovnavat s jinymi narody a dochazim k presvedceni, ze v nasem narode se nedostanou do vedeni lide vzornych mravu a charakteru.
Mnoho lidi hleda priciny - jak ja vidim vse pochazi z jednoho
faktu - tim, ze karieru mohli delat lide, kteri slouzili mocnym bez ohledu zda domacim nebo cizim.
Tim se z generace na generaci vyvorila skupina podrazaku, intrikaru, ktere hledala k sobe vzdy lidi stejnych vlastnosti a
to zacala jiz v roce 1918,1948,1968 a 1989.
Do teto bandy se nikdy nedostanou lide moralnich kvalit a
a ti, co jsou vzorni se stanou zvlastni nebot vybocuji z rady.
Tak se delala kadrova politika jiz za komunismu-poctivy komunista se dlouho neudrzel jako se dnes neudrzi poctivy politik
i v demokratickem systemu
...dela to vsechno dojem ze novy president je jen PEPEK VYSKOC...a novy papez taky...jako ti predtim...
Z osobních zkušeností moc nevěřím, že by se člověk povahově výrazně změnil. Povaha totiž dělá jeho skutky. A prezident je člověkem. Nicméně Zeman udělal něco neobvyklého. Ve svém úvodním projevu konkretizoval, což může být v politice sebevraždou.
Jak pan Kolář v Otevřeném dopise uvedl, mezi pravidelné pošlapávání Ústavy patří exekutorská činnost. O jejím vlivu na ekonomiku jsem psal v 1. části seriálu o řešení společensko-ekonomické krize Jak dostat křečka z kolotoče?
Ovšem nespoléhal bych jen na prezidenta. Jen naše vlastní povaha určuje život. Náš život, naše okolí. I to celosvětové. Nosíme v sobě sílu, o které ani nevíme. Sílu změny!
Pomozme tedy novému prezidentovi být lepším člověkem.
Proc? Protoze to tolik neboli. Nechci rozhodovat, chci byt jen soucasti neceho lepsiho nez sme dosud zily.
Pokud to ma byt NWO otazkou je kdo si zaslouzi tohle monstrum ridit.
Nemci? Americani? Brusel? NATO? BRISC? Kdo.... Cina?
Kdo si veme na triko ridit planetu a dovolit prezit aspon te miliarde lidi.
Hledame hrdinu? Hledame nekoho kdo bude mit odpovedi na tyhle otazky?
Nebo hledame system a osobnost ktera to prosadi, bez toho aby byla umucena cirkvi, zabita vrahy zmen.
Jsme ochotni prijmout zmeny aniz by jsme museli ublizit?
Zmeny zasadni byli prosazeny po valecnych konfliktech, proc to neudelame jinak....
Jeste na to nejsem zraly? A kdy budeme.
On ten NWO zas tak spatny nebude, jen ty oteze moci musi ta soucasna moc predat globalni moci.
Te nejsilnejsi na sachovnici zivota.
V roce 1928 nebyla ČSR pátá v životní úrovni na světě a Češi v ní navíc byli hodně hluboko za Němci a Židy, který patřilo z většiny české hospodářství.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_regions_by_pa...
Pro ty co rozumějí číslům.
Ono ve skutečnosti jsme měli k životní úrovni američanů či západoevropanů v té době dál, než dnes natož na konci socialismu. K američanům jsme byli na třetině. Dnes jsme na půlce a na konci socialismu jsme byli na dvou třetinách. A to zdůrazňuji, že bohatství prvorepublikové ČSR bylo navíc v rukách Němců a Židů.
Děkuji narozdíl od vás Bohu za Beneše, že nenechal náš národ vykrvácet a zničit na úkor jiných, kteří by se nám dnes smáli,protože by náš národ patrně téměř zmizel.
Nevíte vůbec o čem mluvíte. Brojíte proti lžím a mýtům a přitom je sám šíříte. Benešů má tato zeme málo. Bohužel jen samé mentální zaostalce proto si nás lžemi každý ochočí jak se mu zachce.
Správně! Mýty o "superkonkurenceschopné" První republice se mají bořit. Bohužel, mi pan Editor nepustil podobně kritickou repliku.
Navíc slavná První republika do krize prosperovala zejm. v Praze, Brně, Jihlavě a Sudetech (díky německému a židovskému živlu). To ale národovcův těžko vysvětlíte - nepochopí a nepřipustí...
Navíc První republika i vlekla na zádech málo rozvinuté Slovensko a bídnou Podkarpatskou Ukrajinu. O to horší ale je, že před WWII byla První republika na tom hůře, nežli pologramotné a málo vyspělé Řecko.
Hlavně, že národovci spílají zednáři Beneši, že "supervyspělou" a "superzámožnou" První republiku nevrhl do války "s hloupými a neschopnými zlými Němci"... Zvláště, když všichni zámožní židé, v čele s majitelem Mostecké uhelné (sic!) Petschkem prohlašovali, že "...raději Hitlera v Praze, nežli Stalina..." A kolaborovali proti Stalinovu spojenci Beneši. Za uvedení tohoto faktu ve filmu Dny zrady nesměl po Plyši režisér Otakar Vávra již nikdy za kameru.
A politika je oblast slozita a dava zabrat i profikum.
Proto sice opatrne, ale prece jenom mi neda. Pokud si autor Kolar nevazi prezidenta Zemana pro jeho zlociny, proc to teda uz davno nekam nehlasil ? Za to by mel byt radne potrestan
Na Milose Zemana jsou vysazeni ti, co jsou prsvedceni, ze to delat mohou a maji z neho komplex. Nemluvim o ceskych studenticich, ti za sve kecy ve vsech online diskuzich dostavaji po dvo stovkach Kc, To je OK. Oni az na tom budou po studijich najek jako ouvej, treba jim i ledacos dojde.
Ale lide by meli prestat stvat pro sva jakoby presvedceni. A ze neni demokraticke to, co rika druhy a mne se to zrovna moc nelibi.
Cest Buh
Zemane odejdi. A to co nejdřív. Nechceme Tě jako prezidenta ani jako politika. Vytváříš chaos a marasmus. Doplatíš na to. Jak zaseješ tak sklidíš!
Tuto stránku navštívilo 6 480