Diskuze k článku

Matrix

Příspěvků 73

17.2.2013 6:18

tak ako viete ako

Stryko Medved 189.?.?.?

Ano nazdavam sa ze je tomu presne tak. A tento matrix ma este jednu pozoruhodnu vlastnost, ktorou je imunintny system, ostatne ako kazdy iny organizmus ci uz virtualny alebo "realny". Cize ma a dalej si buduje sofistikovanejsie mechanizmy na jeho ochranu pred narustielmi. A kazdy na internete zverejneny lament, protest ci navod ako sa matrixu vyhnut alebo ho potlacit je pre neho len dalsim ucivom ako svoju imunitu zdokonalit.

285003

17.2.2013 11:29

RE: tak ako viete ako

steve 174.?.?.?

Reakce na 285003

..je pre neho len dalsim ucivom ako svoju imunitu zdokonalit.
-----
.. vyyhodit to fsecko do luftu !, .. a ma po zdokonalovani ! S Matrixem se nemazlit, hned kdyz otevre hubu, - odrazu po papuli ! S temi na Hrade - stejne. A hned po "po papuli", .. spagat ! A je po Matrixu ...
.. a dedkove penzisti do parku na lavicku sypat vrabcum rohlik od ceskeho pekare, zenske strykovat ponozky a nadavat na svoje milovane dedky, decka do normalnich skol k poradnym ucitelum, tatove a mamy k radosti zeme, .. a zeme poctivym lidem.
A matrix se splachne sam ...

285017

17.2.2013 12:35

RE: tak ako viete ako

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 285017

Äno,tak nějak,děcka on pičítačů a FB na víkend do přírody,nikoli do nákupního a pakulturního společenského centra s multi/fucking-kinem a chlapi do hospody na pivo!!!
Žít své vlastní životy ve svém prostředí se svou komunitou a nikoli životy "sdílet" s FB,televizními "denními dávkami emocí/nemocí" a podobnými opiáty a zloději času....

285024

17.2.2013 13:57

RE: tak ako viete ako

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 285003

Obávam sa, že strejda Kučera se chtě-nechtě(?) sám tak trocha chytil do té pavučiny..Matrixu.. filmu..no kapánek jinak, než si myslí.

Jak správně staří rabinaladini po spá(t)ření svých čtyřiťceti zbojníckých let zaříkavávali:
"Všechno je poněkud jinak"

Matrix tu bol dávno pred Netom, dnešným Mééédiom No.1.

Navyše DeBildebeergovia to nemajú úplne ľahké, keďže ide o médium inter-aktívne(obojsmerný asynchrónny info-kanál)determinovaný dynamicky(s časovou premennou..t.j.odb.druhou časovou deriváciou).
Varianty vývoja napr.interaktivity hier sa dajú do vysokej miery predikovať, no u inetu sú odsúdení viac na sleďovanie menej organizovaných.
Predikcia je často potom ta-tam..
Kto chápe viac z objektívnej reality, pre toho sa samotní DeBilderbergovia stávajú chutným a výživným zavináčom..malou,
pozorovanou šikovnou, no stále iba rybkou akváriovou..

Skutočnou Mat(r)icou zero-zero, presnejšie No.01
sú práve staré známe kulto-logické, či kultúrologické matice starších mééédeii. Čiastočne aj včítane jednosmerného rozhlasu a TV. No hlavne "náboženstiev", stereotypov vytváraných po generácie mnohými umeleckými(do-slova "vyššie remeslo" ).. eposmi, povesťami, bájkami, kultami, pseudonáboženskými a "filozofickými", ideovými riťuálmi, rozprávkami s pozitívnym, no aj menej pozitívnym efektom na cieľové skupiny masové až po jednotlivcov.
Preto vždy chápavejší(no aj ich menej chápaví opičáci) ašpiranti na akú-takú moč..niekedy aj nad globálnym histerickým procesom jej koncentrácie..investovali(pre menej inteligentných..z lat."chápavých" ) obrovské sumy do umenia(najvyššieho náradia riadenia emócii vybraných skupín, davu, či kultúr)

Internet, sociálne siete &co. poskytujú síce Debil-der-begovcom isté možnosti, no vševedkovodcovstvo simulujú skôr hodne neúspešne ako úspešne.
Prirodzenému selskému intelektu bývalých Untermenschov("hovoriaceho náradia", či "hmyzu" ) a paradoxne aj ich drábom PsudoNaziübermenschom(derivátom deformovaného judaizmu) umožňuje práve internet jedinečným spôsobom masovo odhaliť, odfúknuť oným cease-am-onom šaty na Slnku, že by sa aj oni trochu opáliť mohli.
Žiť pridlho v jaskyni bez D vitamínu býva totiž zbytočne komplikované.

Jednoducho:
Benefity internetu v dnešnej situácii ďaleko prevyšujú jeho riziká.
..čo samozrejme neznamená, že raz v budúcnu nepríde čas, keď dokáže Človek faber ludens využívať potenciál svoj natoľko, že protézy zbytočnými budú..
No to je už ďalší príbeh nás, detí našich krásnych..

285030

17.2.2013 15:21

RE: tak ako viete ako

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 285030

"Připojujeme do internetu milióny serverů (strojů poskytujících služby) a nepředstavitelné množství přepínačů a směrovačů (zeleně a červeně blikající krabičky), které pomáhají kontrolovat Vaši mysl a ovlivňovat Vaše rozhodnutí. Tato propracovaná síť, ke které se připojujete pomocí svých chytrých telefonů, počítačů a tabletů, nad Vámi bdí ve dne i v noci a je kdykoliv připravena převzít kontrolu nad Vaší myslí."
*
Já tedy nevím, ale tohle je absolutní blábol [smích]
Tedy ta část "a je kdykoliv připravena převzít kontrolu nad Vaší myslí."

285032

18.2.2013 14:42

RE: tak ako viete ako

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285030

Sorry majster, ale je to ne/cit/elne...ne/ucho/pit/elne.....tudíž...se...to...ztrácí...v..pre/klad/u.

Zkuste prosím psát inteligentněji => pozemsky.
Pan Kučera to dokáže. Co vy?

Děkuji.

285100

18.2.2013 16:33

RE: tak ako, viete?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 285100

Je toto lepšie, alebo treba ísť ku Vám Anonym ešte ďalej?

285114

18.2.2013 18:46

RE: tak ako, viete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285114

Není, ovšem pokud je to pro Vás namáhavé, tak nemusíte. Opačně stačí pouze uhladit sloh, aby si Vaše myšlenky užili i ostatní a ne jenom dva lidé z tisíce.

[mrknutí jedním okem]

285126

18.2.2013 21:09

RE: tak ako, viete?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 285126

Myslím, že silno podceňujete občanov.
Ovce sa zbytočne zámerne akcentujú a aj tie najblbšie potrebujú motiváciu, potiahnuť ku korytu s vodou.
Ako sa vravieva:
"Kto nepije, nežije"
..navyše myslím, že ak sa tu aj ovca objaví, nebýva z najtupších.

Nebude trvať až tak dlho a odborný pojmový štandard tzv."tvorivých modelov" bude aj u nás bežnou normou od druhého stupňa ZŠ.
Garantuje totiž minimalizáciu manipulovateľnosti detí médiami.
Občianska spoločnosť si už teraz žiada metodológiu popri základnej faktológii v kontinuálnom, nikdy nekončiacom vzdelávaní(spracovávaní in-formácii=systematickú dynamiku v práci zo statickými"faktami"=javmi=procesmi rozpoznaných systémov, previazaných množín).

Všetkého veľa škodí a tak
1.faktológia bez tvorivosti(metodológie), ako aj
2.tvor-, presnejšie s-trojenie bez náplne základnej faktológie(bežných predmetov) je sociálne vždy patologické, ak chápete.
Zasa "Vajce, alebo sliepka?"
Blbá otázka=blbá odpoveď!
Preto múdrejší na blbú otázku odpovedá po "židovsky" protiotázkou.
Pre-formovaním podstaty, fokusom na podstatu..ibaže by bol ovcou, či vlkom, predátorom..dema-góghom.
Niž v zlom, no čo ste vy Anonym?

Nebuďte taký pesimista, bo sám formujete osud podľa svojich obrazov.
S kolegami to dnes vidíme skôr tak na 5 zo 100.
Isto..mohol by som punúkané texty(kódy) obrazov česať do aleluja,
no v momente, keď pomer informačnej nasýtenosti a dĺžky kódu považujem za dostatočný(s prijateľnými formálno-obsahovými odcýlkami), ide von.

Nič od človeka asi nie je dokonalé, no má k tomu smerovať.
Snažím sa to prekladať amatérskymi umeleckými vsuvkami, básničkami, etymologickými hrátkami nie len pre oživenie, ale hlavne z dôvodu spomínanej maximálnej možnej informačnej nasýtenosti cez priamu interakciu s emočnými modulmi(výsostne individuálnymi a zároveň v základných parametroch nevyhnutne prepojenými matícami=osobnosťami užívateľov)
Tiež sa zároveň učím a v tomto zmysle dik za zaujímavý "hint". Vnímavejśí čitateľ, užívateľ rozozná postupne mozaiku viacerých vzájomne previazaných úrovní obrazov subjektívneho chápania jedinej objektívnej reality.

Ide zámerne o hru.
Kritizovať bez ponuky funkčnej alternatívy je ľahké.
Buď hru nehrajte, alebo ju vylepšite, dajte novú.
Ak máte lepší nápad, ako vyjadriť spôsob priblíženia sa k Pravde(jej metodickú aproximáciu), sem s ním prosím.
V tláchaní o ničom tu vidím nezmysel.

Pr.
Vnímate, chápete(viete pomenovať) Anonym podvedome, čo majú
1.spoločné formulácie "vidieť nezmysel" a "nevidieť zmysel" a
2.v čom je medzi nimi rozdiel?
Samozrejme pri zachovaní chronológie otázok, aby sme neodbočili z protodialektického režimu vedenia dialógu..
..toť príklad ďalšej úrovne hry,
pri ktorej sa učíme tak Vy,
ako aj ja a ostatní zúčastnení
Alebo je to podľa Vás snáď jedno a to isté?
Ak áno, na akej úrovni?
..atď [velký smích]

285136

19.2.2013 18:04

RE: tak ako, viete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285136

S dovolením si z té Vaší hormádky "informačně bůh ví čeho a k čemu" vyberu toto:

V tláchaní o ničom tu vidím nezmysel.

Tož asi tak "hravá" ovečko. Osobně si totiž myslím, že jak pro každou ovečku (otroka), tak i pro každého berana a ovčáka (superotroci) je tu přichystaná hra. Pouze se vylepšují pravidla (labyrint) kudy má ta krysa běhat. Některé běhají na idnes jiné zde a ty zbývající běhají doma spokojeně okopávajíc zahrádku.

Jsme masochisti honící se za emocemi.

285172

19.2.2013 19:46

RE: tak ako, viete?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 285172

Nie ste Vy tiež z "Hviezdnej roty" starej
SuperSStar chaosu rozsievanej?
POTIFARa (Pospolitosť obhájcov tichého idolu fašizmu a rozbroja: Vojto, Mtk, Tmo)? [smích]
Viete Vy robiť aj niečo iné okrem ničenia, boja?

Skúste aspoň na chvíľu zahrať človeka, byť tvorivým, strojiť svoj osud, prestať byť baranom, ovčákom, bo aj váš bača už pochopil, že tudy cesta navede.
a o salašníkovi ani nehovoriac..

Pamätajte Anonym, že pokiaľ neuhádnete,
čo od funkcie (ne)vašej majiteľ žiada,
vyrazí Vás obratem a co pak počnete?
V horšom prípade podľa potreby zas a znova
s plačom tradičným Izáka Abrovho zahráte.
A či Vás radšej bratov triku tmavého, víru kalného
davu e-mocne nasraných, (ne)chcene oviec zbudených predhodí?

Sám sa rozhodnút musíte, či Človekom byť chcete.
Rozdiel medzi osudom barana a svine
nebýva zas až tak veľký, ak chápete.

Sám ste povedal.."labyrint"..labrys..
..sekera dvojitá K(a)réťanov starých,
polygónu prvého(?) exthéritória mocného..
Negramotné tlupy He-ba-ré vtedy snáď len po jaskyniach žili
a o chráme otrokov iba v temných nociach strachu snili.

Môžte ovce do labyrintu nahnať, zmiasť nihilizmu kecmi,
no vždy objavia sa a(t-ra)ktori jasní ruky pravej
a sekera dvojitá v prútí orezanom fasky dravej
druhým koncom svojim uderí vás v čelo vlastné deťmi.

Nepodceňujte otrokov, tie "krysy",
bo východisko logicky byť musí.
Budete i Vy Leo´n´tin Gorgias starý,
čo sofistom prvým podrazil nohy?

285177

19.2.2013 21:00

RE: tak ako, viete?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 285177

Aj majster tesár sa sem tam utne... [smích]

Populus kvičí, že všetko je v pi.i → len 2 promile tápe, čo profesor chápe.

Pro-fesor s nadhľadom
naťahuje Gaussa,
že ovce už na 5 %
chápu Otca Fauss(t)a.

Igen, pozitívna projekcia je krásna vec a s-trojenie do reality je poněkud věc kapánek zlo-žite-jší.
Asi len midi slabým manévrom je možné objektívny Gaussov (Fotrov) hrbolček posúvať v pozitívnom S-m(i)ere k človiečine...

Hoci túto zvědavú komunitu sledujem len malý kurací krôčik,ktorý je aj tak len mojim osobným etalónom času, tak badám, že in-ka-rnáciu(to čo má človek vo svojej psychike naočkované), sa nedá len tak ľahko prekonať:

védisti - zostávajú védistami
židia - židmi
nacionalisti - nacionalistami
ovce - ovcami
atď...


Veľká segra - na ktorú reaguješ - nepatrí k poplatným dezintegrátorom a dezinformátorom. Vidím, že ma snahu sa dozvedieť viac, ale určitým (asi nechceným) sarkazmom ju ponechávaš v osídlach nechápania a úteku k ľahším formám vysvetlenia objektívnej reality (to video s tým robotom a dieťatkom veľa vypovedá).

Iste, môžeme povedať, že každému, čo jeho jest = každý dostáva po zásluhe, čo chce a čo hľadá a na akú príjmovú vlnu je morálne naladený.

Ako si v tomto kontexte vysvetliť:

"Nechajte maličkých prísť ku mne".

Samozrejme teraz nehľaď na nejakú interdisciplinárnu terminológiu, ale pozeraj sa ako čelo-vek, ktorý by má niesť určitú misiu.

Plní sa misia ?
Chápu ju tí maličkí ?

285178

19.2.2013 22:22

RE: tak ako, viete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285178

Děkuji.

Já to teď trošičku přestřelím. Keby ujo Adolf hovoril k masám ako ujo UDO1, tak by nikoho nezmanipuloval (neovlivnil). Netvrdím však, že chce UDO někoho manipulovat (ovlivnit), pouze diskutuje, ovšem způsob, kterým se vyjadřuje je pouze pro pár vyvolených. Což je ztráta času pro obě strany.

UDO pokud bych si mohl teď a tady vybrat, doopravdy vybrat, ne se rochnit již v předvybraném, tak nevím, nevím, ale možná bych si sehnal pistoli a šel se podívat jinam. Jestli mi rozumíš.

Tohle není moc veselý svět, toto je svět kde se musíš vědomě k veselosti naprogramovat, aby jsi se z toho ne/vědomě nezbláznil.

Nejsem pesimista od přírody, pouze mě k tomu okolnosti tlačí, neboť mám sloní paměť a něco navíc. Ještě přesně nevím co to je, ale mám to od znovunarození. Jakýsi druh intuice, který vidí/cítí co jiní nevidí/necítí. Jenom mi k němu zapomněli přibalit návod. [mrknutí jedním okem]

285182

24.2.2013 22:22

RE: tak ako, viete?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 285182

Len veriť v ľudí je málo, to je pravda.
Tak ako veriť v Boha je vlastne neveriť mu..

Snažím sa dôverovať ľuďom a byť skôr chápavým optimistom.
Veci, o ktorých sa tu bavíme, aj tak všetci dávno viete.
Mojou úlohou je pomôcť Vám dostať ich postupne z úrovne podvedomia na úroveň vedomia.
T.j. byť schopný s nimi aktívne pracovať, pomenovať ich.
To je chápanie, uchopenie myšlienky, mat(r)ice.

Posun chápania komunity tu na Zvedavcovi za posledné roky je významný a preto som, sme prešli na ďalšie úrovne.

Presnejšie spolu hľadáme normy, formy kódovania reality také, ktoré nám umožňujú dosahovať dohodnuté ciele.
Napr."Stať sa človekom a pomôcť v tom druhým"
Komunikovať(spoločne víťaziť..common níké).
V tomto zmysle nás tzv.konflikt(nedorozumenie v individuálnych obrazoch príslušného pojmu) vždy posúva ďalej.

..hmm..
pr.ako sa menia vaše osobné obrazy pri rôznych spôsoboch etymologického rozboru výrazu:
in-divid..,či in-di-vid, či in-divi-dual..atď

Video s robotom som mal na druhom počítači nútene bez zvuku a preto som ho nepochopil.

re:pistole
Pištoľ nestačí ani ako symbol a duplom nie reálne.
Keď sa bojuje automatickými útočnými puškami(symbol matríc v info-vojne), nemožno efektívne bojovať nožom, pištoľou, či lasom(pr.symbolu kreditno-finančnej voj.priority).

Navyše..keď ste ako skutočný vojak prinútený na "horúci" konflikt býva rozumnejšie bojové pole opustiť a preskupiť, prehodnotiť situáciu.

Možno som Vás ale zasa len zle pochopil Anonym 83.

Ak máte s Kysučanom nejaké konkrétne nápady v rámci vylepšenia našej komunikácie, budem veľmi rád.
..v rámci urýchlenia mechanizmu definícii úrovní na ktorých protodialekticky hľadáme riešenie pre zvolený problém, výzvu, príležitosť.

re: Skutočný svet.. je fajn.
Čím viac ho chápete, tým ste skutočne slobodnejší.
Chápete totiž nevyhnutnosť a môžete sa reálne rozhodnúť.
Rozhodovať o osude..osudoch.
Ilúzia je vždy fatálna.
Presnejšie patofatalita ilúzie je proporcionálna miere jej hĺbky(neschopnosti rozpozlíšiť procesy dôležité od menej dôležitých).

re:slonia pamäť
Netrápte sa prosím zbytočne.
Máme odpúšťať, no nie zabúdať.
Oba pojmy spája napr.aj intuícia a rozdeľujú emócie.. mocné a nie vždy úplne správne..
..bez intuície, presnejšie intelektu, aktívnej schopnosti ich systematickej korekcie, zpravidla smrteľné.
Toľko k emočnej inteligencii(intuícii).

..a tak sa dostávame k 7.zmyslu Ľudskosti(sve-domiu)
..toľko k návodu, značeniu..kompasu vlastnému
kom(common)pas(prechod)
..otázka kam?
a tu sme zasa na začiatku cesty Človeka.
Presnejšie od človeku podobnej opice 5-6zmyslovej k 7 zmyslovému Človeku.

285371

17.2.2013 7:38

Jen částečně

lucifuge 95.?.?.?

to může platit. manipulace s veřejným míněním dozajista funguje. Ale mluvit o otrocích a pod. je zbytečné a přehnané. Tento článek přečetlo několik set čtenářů. Otroci, přihlaste se. Kdo se tak cítí?

285004

17.2.2013 8:48

RE: Jen částečně

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 285004

Okolo mne se hlásí stovky a tisíce otroků - nedostali slíbenou potravu - spícího, nevidoucího a neslyšícího punkového a lidumilného Karl ZU Schwarzenberg-Bilderberga na Hradčana.

Ti (všichni) otroci teď trpí - kvůli mně a (možná) i kvůli většině z Vás!

285006

17.2.2013 9:17

RE: Jen částečně

slak 77.?.?.?

Reakce na 285006

Ano, to byl příkladný matrix a pro příznivce jakási realita stále je, chvílemi se mi v jeho kampani zdálo že mne šálí zrak i sluch na ty reakce okolí. Všera jsem si poslech fejeton v radiu o nošení placek, že žlutá s čírovcem je stále vidět na batůžcích dotčených a tedy žijí si ve svém světě. Autor se přiznal že kdysi nosil též placku s heslem pravda a láska zvítězí, ovšem to bylo kontextu vize a nikoli fiktivního vyjádření životního postoje což věkovitý šlechtic s čírem je jak trefa mezi rohy. [mrknutí jedním okem]

285008

17.2.2013 10:23

RE: Jen částečně

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 285008

Jj, Kárl ZU je fenomenální příklad matrixu - stejně tak, jako rozbulení truchlící a plačky v pohřbu Vency Chemapola-Veškrny.

Ilumináti vyzvali otroky, aby stavěli Babylónskou věž. A kdo nestaví, není vidět a není v "collect/ivu". Mezitím Predátoři i jejich Shabes/GOJ/im plení štronzoky i majetky otroků.

Zajímavě o mediální manipulaci a západních Iluminatech vypráví i ten, který není právě moji krevní skupinou, jejich spolupachatel a prozionistický i prozápadní aktivista a krvelačný ruler - H.M. Mohammad Reza Pahlavi http://www.youtube.com/watch?v=HqBsvF2228s

Nejzajímavější je, že to na "ně" bonznul už v 70. letech (konkrétně v interview z 1974). Tj. v době, kdy Čechoslováci se nemohli dočkat, až začnou jako otroci sloužit... A byla pro ně Ilumináty i jejich Shabes/GOJ/im chystána Charta...

285013

17.2.2013 9:45

RE: Jen částečně

GammaRay 92.?.?.?

Reakce na 285004

Otroci jsme, kromě pár Bildnberg vyvolených, všichni! I ti co jsou se svým životem spokojení - těm se mimochodem říká "užiteční idioti". Jde jen o to kdo je schopen si uvedomit, že je v područí Matrixu a kdo ne - kdo má šanci být odpojen a kdo ne. Takže otázka zní podle mě jinak; "Jste spokojeni s životem otroka?"

285011

17.2.2013 11:26

RE: Jen částečně

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 285011

ale no tak [velký smích] Souhlasim s vami, ze vetsina je otroku a spousta i spokojenych.

Ale cim jsou tak ti Bildnberg vyvoleni vyjimecni, ze nejsou otroci? Ze ziji z prace otroku?? Tak se pozna svobodny clovek???

285016

17.2.2013 11:32

RE: Jen částečně

steve 174.?.?.?

Reakce na 285016

.. a co Vy - hospodaru ? Citite se svobodny ?

285018

17.2.2013 13:15

RE: Jen částečně

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 285018

Zajimava otazka - citil jsem se svobodne vzdycky, i na stredni skole, kdy jsem chtel jet chranit Izrael proti tem zlym terostickym palestinskym psum.

Zalezi jen jestli ted nejsem v jinem matrixu. Bo pomalu se zacinam oddalovat (nechapat) od spousty lidi i tady na zvedavci, kteri mi pred 5-6 lety zacli "otevirat" oci.

Za skoro 4 roky rypani v hline, staranim se o zviratka a zitim v prirode u lesa jsem se naucil mnohem vice nez za 20 let ustavniho vzdelavani.
Ale jo citim se svobodny - konecne se citim jisty sam sebou, mam opravdu VLASTNI HLAVU, zdravotni stav se mi zlepsil, o psychickem ani nemluvim. Dokazu si zajistit sam vlastnima rukama vlastni stravu i teplo domova. Mohl bych pokracovat do nekonecna, jak je to superni. Dokonce je superni i to, ze nemame zadne prachy. Nase deti ziji pomalu jak deti z Bullerbynu [velký smích]

Tezko vysvetlovat, to se musi zazit a poznat ten rozdil. Jenze to je treba se vzdat toho vsecho luxusu co moderni spolecnost nabizi (na ukor neceho - vetsinou prirody, tzn i nas samych) a to vetsina neda. Bo my jako rasa degenerujem nehoraznym zpusobem, od fyzicke vydrze po psychickou stalost a vyrovnanost.

Holt technika predbehla moralni a dusevni vyspelost. PRo napravu je potreba udelat par kroku zpatky. Vratit se do dob, kdy predkove prirodu obdelavali, co z ni vzali, snazili se ji vratit a chteli ji udrzet pro dalsi generace. Dokud lidstvo nepochopi ze na urcite veci nemuze koukat ekonomicky, jen kvuli maximalnimu zisku, tak to pujde stale do vetsiho haje (bohuzel ne zeleneho).

285026

17.2.2013 13:57

RE: Jen částečně

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 285026

a jeste jsem zapomnel, ze cim bude vas zivot jednodusssi, prostsi, samostatnejsi, svobodnejsi, mravnejsi, slusnejsi a ve vetsim souladu s prirodou, tim vetsi budete podle zakonu kriminalnik a zlocinec [velký smích]

285031

17.2.2013 20:33

RE: Jen částečně

steve 174.?.?.?

Reakce na 285031

.. ja Vam hospodaru rozumim. A vice, nez by jste si mohl myslet ! A drzim palce. [mrknutí jedním okem]

285049

18.2.2013 14:50

RE: Jen částečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285004

Mám pro Vás odpověď. Už to, že zde odpovídáte je důkazem toho, že v systému jedete. Tak jako ostatní i když si třeba myslí, že jsou něco více (superotroci, ovčáci... bla, bla, bla).

Vložený obrázek

Petr Chobot - Kdo vládne na planetě

Pravda, je to dlouhé, ale také naučné.

285103

17.2.2013 9:34

Internet je psychiatrická klinika, kde se pacienty nechali chopit moci.

BBt 89.?.?.?

Lituji majitele Matrixu, který jistě musí aspoň pro svou potřebu vykazovat parametry: Dal jsem do toho - dostal jsem z toho zpět.Obávám se, že kromně několika dočasně úspěšných podvodníků kteří z toho mohou mít zatím jistý zisk, skutečné náklady na internet nikdo nikdy zpět neuvidí, natož aby to vydělávalo. Je to zajímavé letadlo. Co se týče pěti procent zbývajících lidí, schopných ještě přemýšlet, je to přehnaná hodnota, a kdyby se všichni měli zavřít na psychiatrii, musela by se těch psychiatrií stavět ještě celá města. Ve skutečnosti bych odhadoval "nebezpečí systému" tak na slabých 1 procento, tedy maximálně jeden ze sta.

285010

17.2.2013 10:39

net matrixem pro jednodužší bezesporu může být, nebo zdroj žádaných informací i styku

slak 77.?.?.?

Reakce na 285010

Tak vyplácí se, jinak by ta multimediální platforma zanikla. Další věc je ta, že jsou zde snahy ohlupovačů lidem skutečně dělat matrix a dovolovat jim jen témata která jim nešahají na panské prdele a nesledují jejich zářné ziskuchtivé špinavé hejble. Když se net rozjížděl ve velkém, tak prý až 50% provozu bylo porno, a pokud jde kontrolu, jsou vždy lumpíci napřed tak je to určitě marná snaha. Minulý týden jsem si všimnul u ségry že má v noťasu usb T mobil a říká že je to lepší jak kablík a prý má pripojení 6-7 Gbit což asi plácá, stačilo by v Mbit. Nicméně zítra běžím k T mobilu že chci za 250 měsíčně jako dlouholetý zákazník taky.

285014

17.2.2013 17:38

RE: net matrixem pro jednodužší bezesporu může být, nebo zdroj žádaných informací i styku

slak 77.?.?.?

Reakce na 285014

Dnes mi telefonovali že mi končí smlouva a chtěli mi vnutit neomezené volání ovšem za dražší tarif, v současném co si nechám na volné minuty, sms, mms mám volné tak jedu základní poplatek a na net z debila nejdu. Dozvěděl jsem se že usb k kompu dostanu a tak kablík si mohou odnést. Kdyby tam bylo připojení v Gbit tak bych mohl využívat noťas líp, když jede až 8 což ho tedy jako "správce sítě" nevyužívám a mám ho nastavený jako "server obchodníka" tak si do osmičky jen občas poskočí. [smích]

285035

17.2.2013 10:45

Přehnané

pavt 193.?.?.?

Obávám se, že autor přespříliš věří moci technologie - Matrix z filmu ještě hodně dlouho nebude realitou a výpočetní výkon schopen konkurovat mozku člověka tu navzdory předpovědím stále není. Možná se něco někde vyvíjí, ale představa, že nějací vědci v tajných laboratořích izolovaně předběhli dobu o mnoho desítek let je dle mne naivní. Stejně jako víra v umělou inteligenci - za mých studií se říkalo, že umělá inteligence je horší, než přirozená blbost. To platí i dnes po 15 létech... Otroci takoví, jak si to představuje autor, proto nejsme.

Nicméně, zajímavá by byla definice "otroka". Kdo to je? Kolik má mít volnosti? Dnes máme stále ještě volnosti spoustu, stále lze odjet někam na osamělý ostrov a strávit tam zbytek života. A pokud bychom se chtěli pídit po množství svobody nutné k otroctví, lze se ptát - byli obyčejní prostí staří Římané ze doby republiky otroci? Kolik měli ve srovnání se svými bohatými sousedy skutečně volnosti? Jak byli skutečně svobodní a nezávislí? Svět se opakuje a myšlenka, že dnes je daleko hůře, než bylo dříve, je naivní a hloupá...

Fakt, že mladá generace propadla Facebooku je sice zajímavý a hodný sociologických studií (sám to nechápu), nicméně vyvozovat z toho něco o otroctví je naivní. Ze svého mládí si pamatuji, jak jsme byli my tehdy mladí pomlouvání kvůli času strávenému nad počítačovými hrami. Nemám pocit, že bych proto byl otrok. Stejně tak i ti dnešní mladí si najdou nějakou svou cestu ke svobodě - zda bude dostatečná, je jiná věc, ale to je na nich.

Jak tu kdosi velmi dobře poznamenal - jste spokojení se svým životem (otroka)? Možná jsme v něčem podřízeni, ale pokud se člověk může v co největší míře realizovat (což zatím stále jde, i když časy nejsou dobré), tak fakt, že netahá za nitky světa, by jej asi neměl trápit... Čímž vůbec nechci říct, že vše je ideální a nemá se hledat lepší budoucnost!

285015

17.2.2013 19:19

RE: Přehnané

Palpav 77.?.?.?

Reakce na 285015

Možná by jste se měl podívat na tento seriál, aby jste pochopil, o jaké otroctví tu jde.
https://www.youtube.com/watch?v=hxzWGOZUqB4

285044

17.2.2013 12:05

Ono se to třeba sesype úplně samo

F&T 78.?.?.?

Napadá mě takový vtip:
"Dědečku, povídej mi, co to byli bílí muži říká malý indián starci. Inu, jednoho dne se zhroutil internet a bílí lide vymřeli hladem".

Mimochodem, ty technologie jsou celkem zranitelné a mohou se snadno sesypat. Za koomunismu se nám také lhalo všemi dostupnými komunikačními kanály, ale lidé si po určité době vybudoovali rezistenci.

Moudrostrak má pravdu, otroci chtěli na hrad Karla s čírem. To by svobodně uvažujícího člověka nemohlo napadnout. Teda oni "nechtěli", ale nechali se ovlivnit cizím názorem.

Těch svobodných lidí bude mnohem více než 5%. V Lybii, Sýrii, Afgánistánu pod každodenní palbou zcela jistě vystřízlivěli z opojení informačními technologiemi.

285020

18.2.2013 19:02

RE: Ono se to třeba sesype úplně samo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 285020

Kategoricky odmítám. Já volil Kárla vědomě.

Aby to tu poslal stante pede do kopru!

285127

17.2.2013 12:36

lenže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

v istej - vraj na predaj - veľkej emerickej firme školia riadiaci personal - budete tom robiť tak a tak - otázka prečo sa odmieta, plniť príkazy, nepýtať sa, nemudrovať, odchýlky správania sa trestajú výpoveďou - všetko je presne nalinkované a uvedené praktiky sa cielene sústreďujú na odbúranie akejkoľvek tvorby vlastného prístupu, trebárs inivatívneho, nikoho to nezaujíma, v kii motors vyhodili chlapíka ktoý podal zlepšovák, z fleku, na dotaz prečo, odpoveď - nie je možné aby človek z linky mal nápady, nie je to jeho úloha v spoločnosti - takže???? - sme tu len na stláčanie gombíkov presne podľa manuálu -

285025

17.2.2013 13:19

Tulák po hvězdách.

fohat 194.?.?.?

Jack London v tomto románu popisuje stav muže odsouzeného k smrti kvuli vzpouře a lživému udání,že ukryl dynamit.Obět,svázaná do kozelce trpí krutá muka,až se dostane do stavu,ve kterém přírodní Indiáni žijí přirozeně,neztotožnuje se totiž s tělesnou bolestí,až z těla vyjde a osvobodí se.Primitivní ověření,jak je na tom s Matrixem majorita, je případ výpadku počítače a nalezení jiné kratochvíle během týdne,než se pc opraví..Kdo to zvládá,je v pohodě...Socialismus nás vytrénoval k vnitřní emigraci,která je v něčem podobná uniku z těla během bolesti...je to osvobození bez ohledu na jakýkoliv politický systém. [chechtot] [chechtot]

285027

17.2.2013 13:47

Myslí si, že jsme blbí jako oni chytří

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Češi od lednových voleb už podruhé dokázali, že podlehnutí matrixu je jim na hony vzdálené. Množství těch rozumných se rovná minimálně jedné polovině národa. Jen se se svými názory nechlubí a naoko se řadí do davu. Na tento měsíc nám byla naordinována chřipková epidemie. V lednu, který je měsícem se statisticky nejvyšším počtem slunečních dnů nám dovolili zahlédnout slunce 2 x na několik hodin.
Při nedostatku slunečního svitu chybí vitamín D a imunita dramaticky klesá. Regály v lékárnach praskaly pod tíhou coldrexů, panadolů a nekonečného množství dalších jedů, farmaceutické splolečnosti očekávaly obrovský bussines, ale ten se nekonal, nekoná a konat nebude. Lidé prokoukli tu jejich špinavou hru a celé rodiny baští rybí olej. Chřipková epidemie se v české kotlině nezabydlela, a tak dostali mocipání další ťafku do rozdychtěných ksichtů. Nezmohli se na nic lepšího, než příprvek omega 3 z obchodních sítí začít stahovat. Pozdě [chechtot]

285029

17.2.2013 18:29

RE: Myslí si, že jsme blbí jako oni chytří

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 285029

A co potom, až si v lékarně koupíme rybí tuk, a on to už rybí tuk nebude?

285039

17.2.2013 15:46

Největším zotročovatelem je vlastní mysl

M.P. 194.?.?.?

Hlavním důvodem, proč se lidé stávají otroky je neschopnost definovat, co chtějí, co považují za dobro.

Jedním z největších zotročovatelů, kteří si lidé dělají sami je neustálá kritika naprosto všeho, že vše je špatné, tedy pouhá destrukce, aniž by se zamysleli nad tím co je dobré a jak by to dobré chtěli podporovat.

To jsem zmiňoval už v článku o Vatikánu a zřejmě jsem zaskočil touto otázkou.

Můžete svrhnout systém, vykopnout celou vládu – ale nakonec se stejně dočláte ještě horších podmínek a horšího matrixu. Protože po svrhnutí (jak to nazývá článek) je třeba realizovat právě ten dobrý program, který ovšem nikdo nemá. Všichni jenom ví co je špatně, ale ne co je dobře. Takže si nepolepší, spíše naopak.

Miloslav Ponkrác

285033

17.2.2013 18:51

RE: Největším zotročovatelem je vlastní mysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 285033

Pane Ponkráci, vyčkejte voleb - co Vám otroci nadělí

285043

17.2.2013 20:04

RE: Největším zotročovatelem je vlastní mysl

fohat 194.?.?.?

Reakce na 285033

v roce 1948 vstupila na Gottwaldovu výzvu spousta živnostníku do KSČ,zejména,když strana slibovala,že nebude likvidovat vykořistovatele do počtu dvou dělníku...Nepomohlo NIC,do deseti let se likvidovalo vše,bez ohledu na číslo stranické legitimace...Je to prostě typické české specifikum,kdy se při převratu nemilosrdně likviduje vše,včetně zejména pozitivních uradku...Kdopak z dnešních mladých otroku si vzpomene,že v bratrském Chicagu si otroci krvavě vybojovali osmihodinovou pracovní dobu? Současné odbory jsou zkorumpované a jen PŘEDSTÍRAJÍ nějakou činnost.... [oči v sloup] [oči v sloup]

285047

18.2.2013 15:32

RE: Největším zotročovatelem je vlastní mysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 285047

Už strejda Ulievanov vravievali:
"Po nekatórym vaprósam lúčše peresaliť, čem nedosaliť."
Lepšie presoliť, ako nedosoliť.

..a tak celé pseudobolševické vedenie internacistického puča pod vlajkou tichého zvráteného siofašizmu zámerne presolilo všetko, čo mu do cesty prišlo..
"..že by ľuďom v budúcnu ani na um niečo spoločné(pôvodné správne common, komún, či katholikos) neprišlo
a každý sám za svoje záujmy bezohľadne kopol,
sťa zver prežiť sa snažil a spolo-cnosť zvrhol."

..tož dôkladná to palebná príprava, "preventívne očkovanie" infovojny na dnešnú ideológiu egoizmu(Divide, et impera)..
..Lstí a klamem..přes pařez galerii zrcadel falešních..

Pamätáte pamätníci?
Strategické, skryto monopolné podniky egocielene riadiace, deformujúce trh podľa záujmov korporátnych "dobrákov" Hóra deBilov znárodniť?
Isto..nápad dobrý, lidský to jest, no potom buďme "dôslední" a znárodníme(lepšie anonymne "pošťaťnime" ) všetko, až po družstvá a živnosť poslednú..

Každý gramotný ekonóm vie, že trh je plánovaný a komplexný hospodársky plán bez trhu je nemožný. Trh je v podstate najefektívnejšia známa forma distribúcie ku koncovému zákazníkovi.
Z toho hovada šikhovné marxistické v tandeme s trhovými puriťánmi urobili mínu klasického (v)typu:
"Vajce a či sliepka?"

Ako hovorý klasik ma(na)gormentu:
Ak sa voľáke hnutie(napr. odbory) konktrole vymkne a nedá sa využiť, presoliť, či ubiť, zostáva ho len ošéfovať(hlavného koňa, či klisnu jeho, ó-mega samcov potichu vymeniť, kompramat sehnat)..a stádo pude v pudu dál.

Basic Matrixes:
1.Hlavná Matrica, objektívna realita je práve v poriadku, krásna a jasná, Ľudská detí Miery Miery(Najväčšieho, zatiaľ len čiastočne známeho systému= Boha, Allaha, Najvyššieho wudu,..ći ako To bez spustenia histérie nazvať ..)

2.Mat(r)ica, hmla reality virtuálnej, stereotypov kultových, myslenia obrazov dnešných je temná.
Jej charakteristikou sú blokujúce dogmo-postulátové konštanty a premenné (symboly) obrazových sekvencíi stereotypov podvedomia bateriek(cieľových skupín a jednotlivcov)tohoto zatvoreného systému-globálneho tichého egocentrického konceptu na princípoch(pre niekoho paradoxne) zvrátenej, preformovanej, lok- a globanálnymi j-elitami ad-hoc reinterpretovávanej Tanach, Biblie, Koránu, Marxizmu, Main Kampfu, častí Véd, guru-budhizmu apod..
Tak aj ich derivátov.. ďalších kastových, "zasväteneckých", zombikňažských ideológii Egokonceptu maskovaných za 99,9% pôvodnej pravdo-lásky obracajúc ju jadrom konceptu v púšť podvodnú.

3.Cloud MC síce je dočasne na báze abstraktnej logiky Internetu barlou, krycím oblakom postupne vytváranej, strojenej metodológie vedúcej aj k spoločnému lepšiemu chápaniu(common intelekt=sve-domie, dom všetkých, súborový intelekt) objektívnej reality vychádzajúcej z matice prvej.

Toľko k prsteňu.

285108

18.2.2013 15:35

RE: Největším zotročovatelem je vlastní mysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 285047

Matica číslo 2.je z objektívnych dôvodov(zmeny logiky sociálneho správania) na ústupe a kope.

Pr:Tichou úlohou metodológov block-busteru Matrix bolo pre-infikovať(preočkovať) sterotypy stoviek miliónov mladých potenciálnych zombi v dostatočnej miere formou diskreditácie 3.matice a medziriadkového(podprahového) vyhlásenia neexistencie matice č.1(dokonale bezpečnej). V býv.náboženskej terminológii "zamedzenie kontaktu detí s Otcom" vyhlásením Jeho neexistencie, alebo vytvorením Jeho falošného kontrolovaného obrazu. Interpretácie Jeho vôle samovyvolenými sekretármi.
Asi preto "Vôl je kde niet vôle".

Presnejšie:
Išlo o operáciu z tzv.Chronovej kategórie.
T.j.klasická zmena poradia vnímania(vzájomnej previazanosti, súvislosti medzi faktami, faktológiou..objektami).
Operácia kombinácie tretej, no hlavne druhej a čiastočne prvej najvyššej vojenskej zbraňovej priority v rámci bežiacej totálnej informačnej(studenej) vojny.
Dnešné lokálne tzv."horúce", umelé vojenské konflikty sú len prejavom chýb v bežných, konzervatívnych vojenských operáciách vyšších priorít kontinuálnej akvizície subjektami pokračujúceho objektívneho procesu globalizácie(koncentrácie moci).

Presnejšie Operačný rozbor:
A.Prvá Matica(tenzor s operátormi) bol a-sociálnymi programátormi nahradený maticou druhou(scenárista, režisér a herci sú aj tu zrovna tak len printre, štatisticky s prijateľnou odchýlkou podmienené tlačiarne príslušných matíc, ako aj bežní bioroboti=ovčania..z pravidla bez priamych, direktívno adresných rozkazov, ktoré sú indíciou proporcionality straty kontroly tímov profesionálnych "sociálnych mágov", kulturologických inžinierov)

B.Tretia Matica bola posunutá do a-morálnej pozície 2.matice s optickou úlohou simulácie matice č.1

Niektoré základné podprahové štatistické efekty na cieľovú skupinu cca 1 000 000 000 tínejdžerov:
1.Virtuálny svet(aj keď je hodne nespravodlivý), v ktorom žijeme je oproti skutočnému svetu ešte v pohode. Nesnaž sa pochopiť skutočnosť a radšej zostaň v ilúzii. Trochu eufemickejšie, konzumovateľnejšie "softskillovo"(bez bajonetu) zobrazené heslo:"Drž hubu a krok," "Schlucken, nicht spucken", či známe "Arbeit macht frei.."

2.Abstraktno-logický svet(umelé systémy) v jeho dnešnom smerovaní vývoja je ohrozením(Ospravedlnenie, pre-danie nutnosti cenzúry, obmedzenia netu, niektorých druhov výskumu,..).
..atď..

To že PerZeovo zrkadlo propagandistickej skrinky Prázdneho, holého lesa(woodu zbojníkov za ktorých by sa chudák Rob-bin isto hanbil) bolo vzhľadom na vývoj udalostí donútené poukázať na objektívnu existenciu matríc(agregátnych modulov kolektívneho podvedomia), je ale na druhej strane aj dobrým signálom indikujúcim vysokú mieru zrýchľovania pádu funkčnosti starého konceptu "samo"riadenia našej kultúry na báze spomínanej zvrhlej amorálnej egokoncepcie..viď 70-80% dominanciu biblických motívov v klasických múseionoc...Automaticky kráceno

285109

18.2.2013 15:38

RE: Největším zotročovatelem je vlastní ne(s)mysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 285047

To že PerZeovo zrkadlo propagandistickej skrinky Prázdneho, holého lesa(woodu zbojníkov za ktorých by sa chudák Rob-bin isto hanbil) bolo vzhľadom na vývoj udalostí donútené poukázať na objektívnu existenciu matríc(agregátnych modulov kolektívneho podvedomia), je ale na druhej strane aj dobrým signálom indikujúcim vysokú mieru zrýchľovania pádu funkčnosti starého konceptu "samo"riadenia našej kultúry na báze spomínanej zvrhlej amorálnej egokoncepcie..viď 70-80% dominanciu biblických motívov v klasických múseionoch, múze-iách.

..Ľudia sa nerodia zlí, iba pri zámernej systematickej deprivácii základných potrieb bude logicky genetická časť(=zvieratko=nosič negenetickej zložky človeka, kolektívu=kultúry) bojovať o prežitie..
a zákerný ideodemagóg, či dobromyseľný tupý zombi"kňaz" poukáźe: "Hľa, zlým sa narodil, len zverom jest."

Možnú alternatívu sme tu často rozoberali:
Napr. spomínaná DVTR(Dostatočne všeobecná teória riadenia=po rusky DOTU)
očistená od veľkoruských ambícii a upravená pre potreby európskej kultúry.
Vyzerá, že všetko sa skladá zo vzájomne vložených systémov a supersystémov s charakteristickými procesmy. Ide o dynamické matice. Všetko je pravdepodobne na nich postavené a každý v nich myslí. Vzájomne prepojené a emočne(vôľou uskutočnenia, stereotypnou objektívne pozitívnou, alebo negatívnou afinitou) podfarbené myšlienkové kunštrukcie príslušných Mier(váhy rozmeru,farby, svetelnosti,vône,..)obrazy(lat.formy) následne každý uskutočňuje(in-formuje) slovom, rukou, hudbou, myšlienkou,..

Človek rozumný a hravý dýcha,
tvorí, osud svoj s-trojí
v novej existencii, zmene rytmu,
frekvencie procesov ním vybraných.
Preto princíp Trojice, S-trojenia, Trojjedinosti(Formy, IN-Formácie, Existencie).
Bo niet hmoty bez formy a priestoru bez hmoty..
vákuum výzerá byť na ďalšej úrovni chápania tiež len formou hmoty a energia, duchovno je na maThériu, nosič zrovna tak naviazaná. Čas je tiež len forma, miera, porovnanie, vzájomný vzťah dvoch procesov, kde ľubovoľný definujem ako etalón.
Toľko k býv.tzv."hermeneutike." pre vyvôlených.

Našim nižším manažérom, politikom sú dávané fragmenty, kvapky uvedených modelov a preto nemôžu v informačnej vojne(včítane ekonomiky) reálne konkurovať novým technológiám.
v globálnom dejinnom procese nie je možné bez fatálnych následkov ísť spä(a)ť.

V každom procese(a ničoho iného niet), je iba cesta v pred.

Otázka:
Akú rolu hrá pod(?)vedome mistr Kučera kritikou Tretej(skôr pomocnej)matice?

285110

18.2.2013 20:22

RE: Největším zotročovatelem je vlastní ne(s)mysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285110

Takúto.

[chechtot]

285130

17.2.2013 20:02

Je to docela prosté

Nikdo 81.?.?.?

Tento otrocký systém vytvořili otrocké duše a pikantní je, že si to ani za svého trojjediného boha nechtějí přiznat. [chechtot]

285046

17.2.2013 21:34

Východisko....

213.?.?.?

Všichni se tady zabýváte různými zákoutími a projevy Matrixu.

Nevím, proč tolik slov o Matrixu, když všichni do jednoho jste tu dobrovolně. Pořizujete si tu, jako část energie vaší Duše, zkušenosti s tím-kterým aspektem vašeho bytí.

Pozemský Matrix se nedá porazit, odstranit, ani zničit. Jedinou možností, jak se z jeho spárů dostat, je Matrix pochopit, stát se jím, pochopit ho v plné jeho kvalitě a síle. Pak není problém ho využívat pro sebe - je to jen počítačový systém, nic víc, nic míň... [mrknutí jedním okem]

285053

17.2.2013 23:58

RE: Východisko....

slak 77.?.?.?

Reakce na 285053

Aha, proč si potom rozumím jenom s některými, když jsem to jako programátor, seřizovač by aplikoval cosi, k čemu jsem se papírově dostal, tak se normovač práce vyděsil, protože to šlo mimo jeho rozsah. Ale u mne, abych se schodil to zas není tak moc překvapivého, protože když dám řeč o hypertradingu tak po skušenostech už jenom s ajťáky mi rozumí a ještě s těmi kteří mají rozsah na sprosté slova a to zas není tak moc překvapivého a věřím že s čím se zachází s tím se schází protože vic počítačů na automatickém testu asi žádný vůl neměl. Reál je ten když jsem si pořídil soukromou hračku a u aceru což je mimo jiné firma výrobců počítačů na zakázku, ať už se jmenují jakkoliv tak na zkušenosti s aplikací ve výrobě ostatní nemají. Když jsem měl první hračku, kterou po opravě má funkční neteř. Tak to má prosté 1G i když gates depopulacizátor tvrdil jako zloděj technologie že 256 Mb je navždy dost, aha gíí,vau ...na puštění druhého vlákna technologie atomu, zlé jazyky tvrdí, že to dělali na oběžné dráze ve stavu beztíže, RAM psalo 2, strašně málo že, ale u patriota 8G 2*16G a u tery periferie se na to windows prostě po 15 s vykašlal a napsal neurčeno. Fakt je ten že v stávající síti to nejde provozovat, protože Seznam.cz mne odpojil sám i tenkrát s tou hračkou a výstrahou pokud neodpojím obrovské záznamové zařízení. A na x... mi běhali mejly, i když jsem jim vážně schránku nedal, že mám peřejnatou rychlost a zobrazilo se mi i dvacet stejných stránek najednou. Tak nevím, jsem věrný a teď jedu 8G srandu a samozřejmě hyper tradening má, stav vypnuto. Tak hold na to není prostředí, aby to šlo ready. Ale utrhnul jsem, když jsem šel od bankomatu ze zasněženého květináče kus zeleného bambusu a je zasazen a fandím že jo. [velký smích]

285062

18.2.2013 20:31

RE: Východisko....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285062

Co berete? Rivotril 2 mg?

285132

18.2.2013 21:04

RE: Východisko....

slak 77.?.?.?

Reakce na 285132

To znáte vy, já 8 kvasnicových a ne usnout, nenechte si zatrojanovat sčot. [chechtot]

285135

19.2.2013 18:08

RE: Východisko....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285135

Nebojte. Nema problema. [mrknutí jedním okem]

285173

18.2.2013 15:06

"Pak není problém ho využívat pro sebe "

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 285053

"Pak není problém ho využívat pro sebe "

Ja tomu tu na východe asi nerozumiem. Čo je to "pro sebe"?

Myslíte tým tú ďalšiu rovinu, ktorú mi kedysi naformátovali tak, že ju teraz považjem za "seba"?

A to som ja? Vážne? To sa mi akosi nechce veriť[smích]Fuj.) Na to mám využívať matrix? Veď to by som robil presne to, čo matrix chce, nie?

Asi práve preto vymyslel kedysi ktosi šťastný univerzálny klúč: "gnothi seauton". Týmto paklúčom sa dostanete do hlbky a môžete ten sajrajt povyhadzovať.

Žial, čo nasleduje potom ... neviem ... zatial som nemal odvahu ani silu ...

285104

20.2.2013 10:00

RE:

pitrs89 (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 285104

Na vaše otázky si odpovíte jednou sám, až dosáhnete potřebné kvantum znalostí a zkušeností s vývojem sebe sama, resp. vaší Duše.

Používat jakoukoliv okliku (ten paklíč, co uvádíte) bych moc nedoporučoval, nevyplácí se to - nebo spíš nebudete k tomu připuštěn.

Jinak, jak se vymanit z Matrixu? Dobrý návod dává trilogie filmů Matrix - hlavně jedna z posledních scén 3. dílu, kde Nio vyřeší "problém Smith."

A využívání M. pro sebe? Není lepší řešit problémy svého vývoje zde na Zemi s pořádným finančním zabezpečením, než při tom chodit do práce? [chechtot]

285195

17.2.2013 21:50

.

MartinO 46.?.?.?

Že žijeme v "matrixu" vystihl už Platón v jeho "Podobenství o jeskyni". Myslel ovšem matrix zcela jiného druhu než autor tohoto článku.
Matrix autora je jenom útěkem od zodpovědnosti za svůj vlastní život. Je to nalhávání si, že za jeho neúspěchy, osobní selhání v pracovním i soukromém životě může někdo jiný. Kdo? To je úplně jedno. Židi, Bilderberg, Kalousek, Klaus, Rothschildi, Matrix, USA, mimozemšťani, whatever. Hlavně se nepodívat do zrcadla. To by mohlo velmi bolet.
Korunu tomu nasadil jeden v diskusi, když spokojené, vyrovnané a šťasné lidi nazval "užitečnými idioty". Co dodat? Hodně štěstí s takovým přístupem. Teda vlastně ne šťestí, to byste byl ten idiot jak sám píšete. Takže vám přeju hodně neštěstí [chechtot]

285054

17.2.2013 23:30

RE: Dříve hejkalové, dnes Matrix

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 285054

Děkuji za tento Váš příspěvek, pane MartineO. Naprosto s Vámi souhlasím.

Zajímal by mě Váš názor na příčinu tohoto jevu. Kdy často vzdělaní a třeba i úspěšní lidé podléhají takovýmto vymyšleným nesmyslům. Kterak se kdosi (jacísi ONI) pokoušejí lidstvo ohlupovat, zotročovat, redukovat jeho počet, ... Lidé jsou ochotni na tato témata prožvanit obrovské množství času. Namísto toho, aby se pokusili naučit, jak svět ve skutečnosti funguje.

Proč takové množství lidí nedokáže pochopit základní fakta o životě? Že všechny vlastnosti i projevy všech živých organismů (včetně lidí) jsou přísně účelné? Jaký účel by asi mělo dělat z mas hlupáků ještě větší hlupáky? Nebo z mas nic neumějících a nic nedělajících lenochů otroky? K čemu by byli takoví superhlupáci? Komu by sloužili takoví otroci? [smích]

285059

17.2.2013 23:47

RE: Dříve hejkalové, dnes Matrix

fohat 194.?.?.?

Reakce na 285059

stačí milý Vojto vylézt ze SUV se začouzenými skly a obtěžovat se párkrát sockou....pečlivě prohlížet takzvaně svobodné lidi,jejich ksichty...pak nabubřele vlezete zpět do svého niveau a budete volit číratého dábla,protože má nobl ksicht,pokud mu při spaní nekape slina... [bliji]

285060

18.2.2013 15:14

RE: Dříve hejkalové, dnes Matrix

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 285059

"Zajímal by mě Váš názor na příčinu tohoto jevu. ... Kterak se kdosi pokoušejí lidstvo ohlupovat, zotročovat ..."

Čo je príčinou tohoto javu?
No čo asi? Aké je vaše IQ?

Príčinou rozmýšlania o A je zreje to, ze fenomén A je realita.

Nikdy ste si nevšimol negatívne veci vo svete okolo Vás? Naozaj nie?

A ak áno, nikdy ste nad nimi nerozmýšlal?

285105

18.2.2013 23:20

RE: Dříve hejkalové, dnes Matrix

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 285105

Myslím, že právě Vy, pane Fohate, si dobře pamatujete naše "ksichty", když jsme ještě téměř všichni jezdili radostně na šichty. A měli dbát, aby "ani zrno nazmar" , dávat pozor, protože "nepřítel naslouchá" a jásat nad vidinou, že "s CCCP na věčné časy". Pamatujete? Byl jste tehdy svobodnější? Šťastnější? Měl jste zářné perspektivy? Nebo bylo všechno hezčí hlavně proto, že jste byl mladý?

Zrovna včera jsem jel sockou z divadla. Viděl jsem množství mladých veselých tváří. Rozhodně víc, než když jsem jezdíval před třiceti léty do fabriky.

A ještě k tomu, koho jsem volil. Nikoho. Odhadl byste proč?


Pro pana Normana.

> Príčinou rozmýšlania o A je zreje to, ze fenomén A je realita.

Klobouk dolů. Tomu říkám logika. Takže když se v dobách inkvizice přemýšlelo o čarodějnicích, byl fenomén čarodějnic realitou. A proto se tie bosorky také zhusta upalovaly. Případně když se za Hitlera mluvilo o Slovanech jako o "untermensch", znamená to i dnes, že jsme podlidé. A když za Stalina platilo, že kybernetika je buržoazní pavěda, tak jí prostě je! A basta. [mrknutí jedním okem]

Mám doma po prabábě škapulíř proti uřknutí. A taky pár svíček hromniček. Tedy kdybyste měl vážný zájem ... třeba by Vám pomohly víc, než prostoduché bláboly o Matrixu.

285141

18.2.2013 7:53

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 285054

Díky za Váš přízpěvek!!

285074

18.2.2013 12:34

RE: .

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 285054

Máte určitě pravdu. Mým osobním selháním a neúspěchem je třeba to, že jsem ž(Ž)idům nezabránil v okupaci Palestiny už počátkem 20. století, Bilderberg group nevysvětlil jejich zcestné plány při řízení lidstva, Kalouska neplácnul přes prsty při realizaci ekonomických deforem, Rotschildům nezabránil už v roce 1815 převzít kontrolu nad Velkou Británií, z Matrixu se nedokázal probudit, v USA nezabránil převzetí moci FEDem a co je vůbec nejhorší o mimozemšťanech nevím zhola nic.
Možná je to ale také tak, že Vy máte cíleně klapky na očích a valíte si svou kuličku z hoven. Jste cíleně šťastný a nechcete se nechat rušit něčím, co Vás znervózňuje. Zkrátka preferujete život dobře najezeného a napojeného otroka v teple před životem zvídavého svobodného občana s určitou dávkou nepohodlí a stresu.

285090

18.2.2013 16:35

RE: .

MartinO 46.?.?.?

Reakce na 285090

Milý pane,
události které jste vyjmenoval se dotýkají vašeho života tak z 0.1 procenta. Záměrně jste ale vynechal pro nás zásadní rok 48 a následných 40 let komunismu. To byl matrix nebo nebyl? Mohl za to také Bilderberg a spol.?
Zajímavé, že jak pozoruju, většině konspirátorů kteří si stěžují, že je někdo tajně manipuluje a řídí, se po komunismu velmi stýská a rádi by byli znovu řízeni tvrdou rukou. To jsou paradoxy.
Nepohodlí, stres, nervozita, neštěstí atd. zcela jistě není pomínka svobodného života, jak se sám sobě snažíte nalhávat. Právě naopak. Svoboda, vyrovnanost a štěstí jdou ruku v ruce.
Nebo jak se konkrétně projevuje to, že jste konkrétně vy údajně svobodný a prohlédl jste onen matrix? Nemusíte už dál chodit do práce makat na zlého kapitalistu který vás neustále kope do zadku? Nebo nejste odkázaný na důchod nebo dávky které vám milostivě pošle Kalousek? To by mě vážně zajímalo.

285115

18.2.2013 20:30

RE: .

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 285115

Jsem rád, že jsem trefil do černého. [chechtot]

285131

18.2.2013 22:08

RE: .

MartinO 46.?.?.?

Reakce na 285131

Jste prostě dobrej. Odhalil jste dalšího Ročíldova otroka. To prostě za ten šťastný, spokojený život který jste tomuto ctnostnému a vznešenému boji v undergroundu dobrovolně obětoval, stojí. Tak zatím naschle, já si jdu dál valit svoji spokojenou kuličku. [chechtot]

285139

19.2.2013 13:51

RE: .jo vcera v obchode mi rotchild prodal shnilou mrkef

osa x 193.?.?.?

Reakce na 285139

vy to evidentne nechapete, jste tu v zemanove matrixu pravych internetovych vlastencu, jen co vstane gottwald z hrobu, dojde v mistni bunce kgb k orgasmu, spravny zvedavec neduveruje ani sam sobe, pokud nema prukazku kscm, a je jedno kde na globu se prave nachazi, skutecnosti, jako ze vlastni dobro pochazi predevsim z vlastniho pricineni, tady nepotvrdite, ne, ne, jedina prava cesta je ta do paleolitu

285159

19.2.2013 18:10

RE: .jo vcera v obchode mi rotchild prodal shnilou mrkef

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285159

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

285174

18.2.2013 0:28

Mozna nas nekam vedou....

ludy 78.?.?.?

vsimli jste si ze se vse jaksi zacina hroutit? Postupne ziskavame "novy rozmer ziti". Vira v cokoly je v pi... at zije budoucnost.


No nelaka vas to?

Me aaano

285064

18.2.2013 1:30

RE: Mozna nas nekam vedou....

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 285064

No, ze by lákalo...[velký smích]
Totální deziluzi mám už od humanitárního bombardování Jugoslávie. Nevěřím, že v té době se nedělil (alespoň pro Střední a Východní Evropu) pohled na svět.

Od té doby uvažuji:
Vesmír = velice chladný a prázdný prostor.
Člověk v něm existuje jen díky rozpadu a přeměně pevných skupenství.
Organismy požírají a parazitují jeden na druhém, aby přežili a předali štafetu svým potomkům = BER KDE BER[smích]
Všichni "myslitelé" chtěli od věky věkův lidstvo někam posunout či nasměrovat, aby nevegetovalo jako "organismy".
Podle toho, co se těsně před humanitárním bombardování dělo, co se dělo během něho a co se děje i dnes, je to boj s větrnými mlýny.
Chtivost, hamižnost a krutost je nad jakoukoliv myšlenku.

Když Collin Póvl lhal bez skurpulí v UN a během "humanitárních bombardovacích missí" resp. press/conferencí, na kterých bombardování promotovali, zakrývali beze studu v sídle UN Guernicu, udělal jsem v duchu nad lidstvem kříž.
Posledních pár let si připadám jak Petronius v Quo Vadis - jen pozoruji a užívám si posledních zbytků lidství, které podle mne těžko někdo naststartuje během bitev o poslední uhlovodíky, pitnou vodu a nevysychající řeky.

Jediné co mi těší je, že jsem si snad splnil od humanitárního bombardování Jugoslávie narychlo úplně všechna přání (a vyzkoušel až nemožné polohy a situace pro jeden lidský život) - a už po ničem netoužím a nic mi (snad) neuteklo.

Takže SOUHLAS: "...ze se vse jaksi zacina hroutit...", ale s tou ulomenou větví padáme my všichni[pláč]

285065

18.2.2013 11:23

RE: Mozna nas nekam vedou....

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 285065

Přesně tak....Kam může dojít lidská společnost,jejíž jedinou hybnou silou je hrabivost??!!........

285085

18.2.2013 11:39

Matrix

Kevin 95.?.?.?

Ted mne asi bude spousta lidi kamenovat, ale zacinam mit dojem, ze za komunistu tady byla vetsi svoboda nez dneska. Kdyz se jen podivam kolem sebe kolika lidem staci k pocitu jakesi absurdni svobody to, ze mohou nakupovat v super/hyper a pak se krvave zadluzit kvuli dovolene na Kanarech... Vetsina z nich si vubec neuvedomuje, ze zije v jakemsi absurdnim Matrixu. Bubline virtualni reality kde je jedinec degradovan na krysu v bludisti. Nemame uz pry sice cenzuru, ale zadne noviny neuverejni clanek ktery by byl proti ekonomickym zajmum inzerentu. Radio nezahraje pisnicku kterou nevydal oficialni label sponzorujici vysilani. A televize nam v prestavce mezi reklamou a reklamou zvane zpravy ukaze jen to, co vyhovuje majitelum media. A kdyz se pak podivame, kdo stoji za vetsinou medii v nasi zemi, nalezame stale stejna jmena vlastniku mezinarodnich megakorporaci. A tak jsou nam pres vsechna media podsouvany stereotypy a myslenkove vzorce ktere zapousteji hluboke koreny. Lide s vlastnim mozkem a nazorem zacinaji byt ohrozenou mensinou. A nedelam si iluze, na vetsinu lidi tady i na dalsich webech kde se potkavaji lide s nestandartnimi nazory (treba D-fens) je uz davno zalozena sloha v archivu Ministerstva Pravdy.

Uz jen cekam kdy se naplni vize z jednoho sci-fi romanu a Big Brother nas bude oslovovat "Konzumente Smide, za uplynuly mesic jste byl jen 3 krat v hypermarketu. Zadam vysvetleni.". To ze uz dnes je za napaleni DVD zhruba stejna palka jako za vrazdu mluvi za vse. Jsme jen krysy v bludisti a marketingovi magove nam linkuji cestu. Kupovat to co vlastne ani nepotrebujeme za penize ktere nemame jen aby jsme nebyli out. A cim vice se zadluzime, tim lip. Protoze clovek co stezi splaci dluhy nema chut prilis vyskakovat a ztratit vse. A tak poslusne drzi hubu a krok... Vitejte ve svete podle Orwella.

285087

18.2.2013 14:45

RE: Matrix

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 285087

Souhlasím s Vámi.Ta opravdu správná a pravá TOTALITA teprve začíná.A na rozdíl od minula,technické prostředky jsou tisíckrát efektivnější.A co se týče té "evidence",kdo byl evidován před pučem,tak si zvykl a dnes mu to určitě nevadí.
Lidi nechtěli "diktaturu proletariátu",tak dostali "diktaturu kapitálu"se vším všudy a "demokracii a svobodu a svobodu slova"má každý úměrně naditosti své šrajtofle.
Dnes spousta lidí žije ze dne na den,tak nějak pasívně ze setrvačnosti a bez zájmu,co bude zítra.
Jiná skupina zas lítá(aniž by si ujasnili,co vlastně chtějí) od "ničeho k ničemu",jen aby jim "něco",nebo nějaký zážitek neutekl,jako kdyby měl být co nevidět konec světa.
Je opravdu bizardní obraz....

285102

19.2.2013 0:11

Everything is Alright

Andrew Siddur 77.?.?.?

Vložený obrázek

Na pořadu dne je dnes CENZURA.

"Stížnosti hlaste na lampárně", to je motto dnešního "svobodného" internetu. Nedozvíte se, kde se zatím v tajnosti srocují zmrdi, aby vás okradli. Nedozvíte se, kde bude blokové čištění, nedozvíte se, kde zase plánují modré zóny a další buzerace, a hlavně která pomazaná hlava to schválila. Nedozvíte se, kde prodávají šunt, který vám pozvolna otravuje zdraví, ať už je to elektrošunt z Číny vonící po ftalátech, nebo hovězí, které je vlastně koňské, a vlastně ani to ne. K čemu informace! Leda k tomu, abychom zjistili, jak na tom doopravdy jsme. A to naši kapitáni, tvarohový Nečas-jen-načas a spol nechtějí! A kdyby náhodou chtěli, kapitáni velmocí jim to nedovolí. Hned by bylo zle, hned by si přimysleli nějaký dluh a bič.

Občan musí hlavně poslušně jít a platit nějaký domnělý dluh. "Žili jsme si nad poměry". Kdy? Asi v komunismu, nebo co! Pitomci. Když se ozvou hlasy, ať domnělý dluh vycucaný z prstu teda zaplatí ti, pro které to nebude žádný problém - ti s přebytky peněz (a nakonec když i oni sami s tím souhlasí), hned dostanou ekonomové hysterický záchvat a začnou unisono ječet: "Dluh platí buď všichni, nebo nikdo!" Jejich pohádkový svět se všemi poučkami (o dluhu, který platí všichni, o neustále rostoucí ekonomice, atd.) by se zhroutil jako domeček z karet. No, možná by se zhroutil i ten náš svět, to kdyby z Ameriky přiletělo nad ČR pár bombardérů, aby nám zase pár dluhů nadělali.

Současný ekonomický systém - a s ním vše ostatní - udržuje při životě jenom víra všech marionet ve "vedoucích" funkcích. "To se MÁ, to se MUSÍ! Proč? Běda tomu, kdo se ptá! Buď rád za dogma a za to, že po tobě nejde exekutor! Ta víra je o to silnější, že žádnou jinou, skutečnou víru tito lidé nemají. Jejich víra v nynější režim a systém je ovšem silná. Závisí jenom na tom, kolikrát denně na každého vychrlí: "Komunismus nefunguje!!!! Nebyly banány!!!! Š120 na pořadník!!!

Na slepé víře a irelevantních dogmatických blábolech je tedy založen dnešní "moderní" svět, nejlepší ze všech možných. Možná právě v tom je ta chyba.

285145

19.2.2013 8:02

ja vim jak na to

Tsignotschka 90.?.?.?

Uplne vidim ten novy system, kde lide budou zit v dostatku a budou stastni. Tento system udela obrovske zmeny ve spolecnosti a rozhodne pomuze prirode. A tim rozhodne nemyslim, ze vseci musi zacit farmarit, jak by si nekteri mohli myslet. Ma to je malilinkatou chybicku ohledne realizace a tim je mysleni vetsiny lidi, jelikoz v tomto novem systemu se nic nezakazuje a nic neprikazuje.
Takze se laskave vseci stipnete a probudte, prestante furt dokola resit politiku a podobne nesmysly, ktere tu jsou jenom proto, aby zamestnali vasi mysl a zacnete delat neco co ma opravdu smysl.

Schvalne, kolik z vas ma zasazeny cesnek??? Jeden z nejvetsich lecitelu a pomocniku v kuchyni na svete a tak malo prace potrebuje a muzete ho mit kazdy rok a pokazde lepsi a silnejsi. Protoze on tu vasi lasku citi a pristi rok se vam za ni odvdeci.

285147

19.2.2013 11:36

RE: ja vim jak na to

steve 174.?.?.?

Reakce na 285147

.. taky "kalach" je dobra meducina a mel by byt v kazde kuchyni. Vyleci mnoho neduhu a zabira hned, nemusi se cekat do pristiho roku. Kdyz ho s laskou mazete olejickem - tak se Vam urcite odvdeci a nezasekne se !

285152

19.2.2013 13:35

RE: ja vim jak na to

fohat 194.?.?.?

Reakce na 285147

jako člověk inklinující k pobíhání po lesích jsem uvažoval k uprku do nějaké samoty...jenže kdo mi zaručí,že mě nedostihnou BREJLE...čili dálniční křižovatka,nebo zbohatlík se svými nočními mejdany,nebo týdny zasratá chemická obloha,sypající se granule,zvané sníh,klouzající již při jednom mm,aby si člověk zlámal hnáty,nebo rozsekal auto...to je motor té ekonomiky...takže raději zasekane centrum města,kde žádný zmetek se již NEVEJDE... [cool]

285158

21.2.2013 7:36

RE: ja vim jak na to

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 285158

vy se mi snad zdate Fohate [velký smích] Uz par roku se mi libi vase prispevky, kolikrat bych to nenapsal sam lepe. Nejednou jste doporucil fakt krasnou knizku nebo film. Ale asi mate uz svoje roky, jinak si nedovedu vysvetlit takove stahnuti ocasu mezi nohy.
Ja podobnym problemum rikam zivot a nebyt jich kolikrat, tak ani nevim ze ziju.

A za komancu bylo lepe? Pry byla vetsi jistota a clovek si mohl zivot krasne naplanovat.

285241

Tuto stránku navštívilo 6 485