Diskuze k článku
Zákaz psychotronických zbraní teď závisí na Rusku a Číně
Příspěvků 57
11.2.2013 2:46
To musí být psychotronické zbraně už hodně nebezpečné,že se jimi zaobírají v OSN!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
On bude asi problém v kontrole.Jejich účinek je tak netradiční a hlavně překvapující, že se jich zalekli i mocní, ale nevím, zda vypuštěného Džina dostanou nazpět do lahve.
Máme se na co těšit, protože se alespoň trochu dozvíme, co můžeme od tohoto druhu zbraní čekat.Nic moc dobrého to nebude!
11.2.2013 3:23
RE: To musí být psychotronické zbraně už hodně nebezpečné,že se jimi zaobírají v OSN!
Reakce na 284605
Vzhledem k tomu, že již od 60-tých let je známo např. toto: http://www.raven1.net/frey.htm, tak se máme na co těšit...
A asi nebude náhoda ani to jaké frekvence byly vybrány pro mobilní telefony: http://stopsmartmetersirvine.com/2011/11/17/allan-...
11.2.2013 5:43
Lide nebudte naivni,at se nestanete obeti sve vlastni iluse.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Z minule historie vime,jak,diplomati,politici drzi sve slovo,smlouva je kus papiru,ze ano? Oslavovany Churchill pouzil plynu proti Iracanum,na bojisti prvni svetove valky obe strany pouzivali plynu,Churchill chtel na Nemce pouzit antrax,dokonce protestujici zide v Americe zadali pouziti plynu proti Nemecku,ve vietnamske valce se pouzilo chemikalii,jejiz nasledky vidime na znetvorenych detech,dnesni ochranci svobody a demokracie pouzivaji deploid uranium se smrtelnou ucinnosti,4,2 bilionu roku,kdo je vul,tak ,veri diplomatum.Jen,tak namatkou si pripomenme slova padla v Israelu,ze,kdyby Israel prohraval,atk sebou strhne cely svet do zahuby.
Co,myslite Amerika,jak ta by se zachovala,z doby druhe svetove valky pamatujem zakazane kobercove bombardovani,Churchil se svym zidovskym poradcem dosel k rozhodnuti pouzivat zakazanych fosforovych bomb,ten,zly Hitler je nepouzival,jakozto nedelal kobercove nalety,dokonce ani nevypovedel valku Anglii,to byla ,Anglie ,ktera zacala,pri ustupu britskych jednotek pouzili britove dum-dum streliva,pri vylodeni v Normadii,nebrali zadne nemecke zajatce,coz muzeme videt na TV historickem kanalu, ze se strileli namornici z potopenych lodi je take znamo,je znamo,n,ze Roooswelt tajne navadel americke namornictvo naject na nemecke ponorky v dobe,tak zvane neutrality a jine.
Takze,stale verite,ze vypasenym diplomatum s velkym prijmem penez dosahnem humanitarni spravedlnosti a nebo uz ta humanitarni sparvedlnost je v roli papiru na zachode?
Veskere tak zvane smlouvy jsou zbrani proti protivnikovi,jsou soucasti mocenske hry,kdyz diplomate mluvi o miru,tak,chystaji valku.Ceskoslovensko melo smlouvu s Britanii o vzajemne ochrane a jak to dopadlo,mimo jine,v USA,uz meli dopredu prevedenou vyrobu na vyrobu zbrani.Vzpomente jak demokracie sla branit prazske jaro,povstani v Budapesti a jinde,za staleho vyvoje novych daleko smrtelnejsich zbrani.Z historie vime,ze se pirati,vzdy jen dohodli na rozdeleni koristi,jen podlosti a zbranema,svet v tomto ohledu neudelal naprosto zadny pokrok,diplomat je nastrojem vyrobcu smrti,a je zcela zavisli na nich,tak,jak mnozi politici a zde zadna jina pravidla neplati od dob co "opicak" prastil kamenen druheho "opicaka" do hlavy.
Kdo, veri dohodam a humanisticke povidacce,tak ma snadnejsi zivot do minuty vlastniho konce,ktera mu bude urcena vlivnejsim "opicakem".
Mozna ,ze z tohoto duvadu vedci hledaji zenu-dobrovolnici,jez s naockovanym vajickem od DNA Neandrtalce ,porodi novodobeho Neandrtalce,urcite ho ceka diplomaticka kariera.
Jine "chytre halvy" krizi zvirata s clovekem v utajenych laboratorich,jinde ,uz zkouseji napul clovek,napul robot,proste vse pro mir a lepsi zivot,jen pro par sebevyvolencu.
žádné prakticky použitelné psychotronické "zbraně" v současnosti neexistují. Vlády mnoha zemí se o ně snažily a snaží, ale výsledky se nedostavily. Existují určité technické prostředky, které se tak tváří, např. často zmiňovaná pulsně modulovaná elektromagnetická pole, která mají ověřené a měřitelné účinky na lidskou nervovou soustavu, včetně psychiky. Jednoduchou obranou je proskenování všech kmitočtů od kilometrových vln po milimetrové skenovacím přijímačem za pár tisíc a bezpečně se takový zdroj najde a zaměří. Takto lze působit jen v oblastech technicky zaostalých. Vizuální působení pomocí podprahových informací uložených např do videosouborů lze opět detekovat pomocí jednoduchých programů na zjištění vložené cizorodé informace. Navíc, jednorázové působení je podle intenzity sporné - vytvoří se maximálně senzibilizace nebo vůbec žádné, viz např. Vicaryho podvodný experiment z druhé poloviny padesátých let. Jedinou oblastí, kde lze skrytě účinně působit na lidskou psychiku, je repetivní subliminální stimulace, která působí v tzv. "šedé zóně", tj. v oblasti mezi prahem prosté detekce a prahem rozpoznání. Kumulativního účinku se dosahuje mnohonásobným opakováním. Vnucená formulka se musí řídit podle schématu: pozornost-emoce-uložení do paměti. To je jediná známá metoda, která funguje, ale jen na konkrétní jedince. Cití-li duševně vyšinutý nebo nemocný a naprosto nevýznamný jedinec, že je „dálkově“ ovládaný a řízený, pomůže jedině zvýšená medikace.
Všechno je v pořádku, tancujte. (žádná jatka nebudou, i když se zvířaty zachází mnohdy lépe) Tancujte. Pán je patologický optimista, a ač nemaje důkaz přesvědčuje ostatní spinkejte nepřijdou čerti. Nejenomže jsou, ale i drancují celý svět čímkoliv, ochuzený uran - není tu souvislost s každoroční 2% snižující schopností mít děti u mužů. Neprobíhá náhodou genocída na plné pecky? Jo pán nic nenaměřil i když nevi co. Jestli věřím na genezi, tak asi tak. Byložraví šimpanzi, všežraví šimpanzi a geneticky odlišný třetí druh šimpanzů o 1,5% rituální vrazi a jejich naivní oběti, jakýsi takýsi i černobílí povahově, ovšem rozumní pouze na namyšlené nálepky a bezdůvodný optimismus z toho, co si sámi nenabouchájí za bulvární informace zpravidla kamsi do nosu, pak tak oblažující okolí promtně.
11.2.2013 10:41
RE: co čeká obsluhu
Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?
Reakce na 284613
příroda si přemnoženou populaci poradí sama, eugeniku nemusí nutně provádět lidé. Bude-li za pár desítek let žít na Zemi 9 miliard nebo 5 milionů lidí, to nemohou lidé příliš ovlivnit, na přírodu nemají. V současnosti není v lidských možnostech významně a ekologicky zdecimovat lidskou populaci s přihlédnutím k eugenickému principu. Snižování plodnosti je jen jeden z příznaků, že něco není v pořádku a že funguje zpětná vazba. I kdyby nějaký geniálně šílený mikrobiolog sestavil dokonalý virus zabiják, stejně nemůže nikdy snížit populaci pod cca 0,5% stávajícího množství. To díky náhodným mutacím při replikaci viru a individuálním odchylkám v lidském genomu a celkové reakci organismu.
Ono stačí, když budete pár měsíců v dost nejisté ekonomické situaci aby se vám scvrklo i ev. železné kladivo a možná taková zkušenost se projeví i na širší změně vaší základny, ze které vychází vaše optimistická hodnocení včetně budoucnosti, směrem ke kritičtějším postojům. Nemusí být vše práce šíleného mikrobiologa, to je ze soudku neskutečné naivity. Stačí sečíst všechny současné vlivy a pokud jste inteligentní, tak si lehce dopočítáte , že v pořádku není vůbec nic.
Namátkově vyberu- výroba je účelová jen pro prach ynikoliv pro potřeby . Na potřeby se tu vůbec úplně sere, hnědoopice jsou v porodnosti podporovány a drtivá většina dostane sociální podporu až když rozprodá vše co má.
Zdržování technologií ve všech oborech- zavedení elektromobilů se vleče jak sopl po koberci. Další příklady jsou ve farmacii a všude. 60% pracovních míst je uměle drženo aby vůbec byla možná tato hra na demo-kracii. Fotovoltanika se podporuje pro milionářské projekty , nikoliv pro jednotlivce. Ovzduší je nedýchatelné přestože 80% výroby je v Číně. Do vody nám s neuvěřitelnou péčí cpou fluor, kterýžto jed si však mohu celkem levně , kdybych chtěl koupit sám. Ptrodávané filtry tento fluor servilně propouští. V každém oboru je tolik bordelu , že je div , že vůbec fungujeme, však taky v krizovém režimu ovšem pro největší většinový póvl
, nikoliv provšechny.
V ČR se pitná voda nefluoriduje (alespoň né oficiálně), ale chloruje (dnes spíše oxo-chloruje aby nevznikaly chlorované uhlovodíky z chlorace), ozoniduje apod.. Mnohem více fluoru máte v zubních pastách a nikdo z toho neblbne...nicméně fluoridy nejsou zrovna moc zdravé a docela mě zajímá, proč v zubních pastách nahrazují často fluorid sodný (NaF)flouridem amonným (NH4F)..., že prý to je účinnější proti kazu...spíš bych řekl, že to účinnějí prochází do těla v dutině ústní...
já si také myslím, po více časem ustálených dedukcích, že umelé fluoridy do tela nepatrí, a že je to principiálne a reálne mnohem vetší škodlivina, než domnelé "chemtrails" sloužící spíše na pomatení a odvedení pozornosti.
"Chemtreils" bych zase neházel až tak přes palubu. Existují patenty popisující výrobu "Welsbachových materiálů", které v ultrajemném namletí (desítky mikrometrů až nanometrů) mají zajímavé fyzikálně-chemické využití. Např. oxidy hliníku (a tuším thoria)se dají podle jednoho z patentů použít jako "odstiňovač" IČ záření..., takže je asi jasné, že vojenské použití by bylo nasnadě..a takové materiály jsou různé s různými vlastnostmi (žádanými)např. pro UV, VIS, IR, radarové vlnění apod. Pokud takto ultrajemné částice rozprášíte ve vysokých výškách, tak vznikne něco jako "koloidní roztok", kde ani nepotřebujete takové množství tohoto materiálu (stačí pár Kg na km2)a to doslova a do písmene "visí" ve vzduchu ačkoliv se jedná o mnohem těžší částice než vzduch, tak díky právě ultrajemnému aerosolu nebo prachu bude sedimentační rychlost k zemi velmi pomalá. Podle Stokesovy sedimentační rovnice se dokonce dá vypočítat minimální rozměr částice, tak aby nikdy neklesla "ke dnu". Takový koloidní roztok je třeba mléko, kde tukové částice (o menší hustotě než voda) o velkém rozměru vystoupají jako smetana a zbytek tukových částic, které mají mnohem menší rozměr zůstane v roztoku mléka a už nikdy nevystoupají jako smetana, protože jejich síly vztlakové a tíhové jsou v rovnováze, právě díky malým rozměrům tukových částic. A podobně to bude asi i s chemtreils. Někdo něco namele (za nějakým vojenským účelem, např. odstínění špio satelitů v IR oblasti), to rozpráší nad nějakým uzemím, které potřebuje "ochránit". Část z toho klesne k zemi (ve formě srážek, prachu apod) a ten ultrajemný zbytek saturuje (nasytí) stratosféru a odstíní se tím žádaná oblast elmag spektra a část se vzdušnými proudy dostane výš až možná i do ionosféry, kde může mít další zajímavé fyzikálně-chemické (elektromagnetické?) vlastnosti a využití. Ty patenty existují, četl jsem je. Mají hlavu a patu, ale jestli se využívají, to netuším. Jenom jsem provedl nástin možnosti využití a nástin principu "chemtreils" z hlediska fyziky. Mohu se mýlit, moje úvaha může být mylná, ale jak znám armádu, tak by to určitě ráda vyzkoušela.
"ďábel" opet v detailech. Hliník, nebo jeho oxid pouštet pres palivo je volne rečeno neskutečná komplikace, a ve verejné doprave neututlatelná.
Disperze a dýmy jsou ruzné, ale na prachových částicích okamžite a prednostne kondenzuje voda a sníh, a snáší je dolu.
Vztlaková síla je fyzikálne definovaný a konkrétne vymezený pojem. Nehodí se na účely, které jsou mimo toto vymezení.
Radarové vlnení, nebo em tyto dýmy prakticky neutlumí.
Základní problém je, že konspirace míchají nemíchatelné, vezmou data z projektu A, naroubují do situace B, a čekají, co se ujme. Nereálné dedukce. To, že nekde vznikne dým z namletých částic ješte neznamená, že to cílene pouštejí dopravní letouny.
O dopravních letounech jsem nehovořil a kdo říká, že se ten aerosol hliníku musí pouštět přes motory?!. Nikdo nemusí pouštět přes motory v palivu přímo hliník nebo jeho oxid. Stačilo by přidat do paliva přimo organokovové aditívum hliníku něco na způsob tetraethylolova, které se přidávalo do benzínu k zvýšení oktanového čísla benzínu, a to jsou látky kapalné, takže to nikdo nemusí vůbec zjistit. Ano na dispergovaných částicích kondezuje vzdušná vlhkost (což je taky jev contrails), proto se taky zřejmě musí průběžně doplňovat do ovzduší. Tyto "dýmy" mohou odstiňovat i radarové vlnění, pořád záleží na velikosti částice a chemickém složení (to složení se může měnit podle potřeb toho co potřebujete odstínit absorbcí určitého spektra elmag. vlnění...oxid hlinitý, thoričitý odstiňuje-absorbuje IR spektrum, oxidy železa Radarové spektrum elmag. vlnění, Barium a jeho oxidy pohlcují RTG elmag.spektrum atd., záleží co potřebujete)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Radar_absorbent_material
...v tomto případě se jedná o ferri- a ferromagnetické materiály na nosiči (ale stejný efekt je i jako nanoprach)...to by vysvělovalo velký výskyt železa v ovzduší z různých chemických analýz "chemtreils"...Vaši poznámku o vztlakové síle jsem nepochopil, protože já jsem poukazoval na Stokesovou rovnici rychlosti sedimentace v koloidních rozotcích v závislosti na velikosti částice... čím menší, tím pomalejší a vysvětlil jsem to na rovnováze sil. Chemtreils je fakt nikoliv konspirace, ale rozhodně není každá čára na nebi chemtreils. Rozumní lidé si v tom udělají jasno, konspirační fanatici se budou bát každé čáry. Můj názor je takový, že kdybych byl v armádě a měl dostatek financí a prostředků, tak bych to rozhodně zkoušel.
To je práve to, že nejde vubec srovnávat olovo v palivu s hliníkem v palivu. Oxid hliníku je na rozdíl od olovnatých sloučenin abrasivum. Samozrejme jsem i já myslel tekutý prídavek organohliníkové sloučeniny do paliva, nic to ale nemení na tom, že produktem je vždy dým oxidu hliníku.
Podobne výrok o tom, jak dým odstíní radarové vlnení postrádá kvantitativní informaci, bez které nemá cenu. Bežné viditelné dýmy ho odstíní jen velmi málo, i když by šlo o ferity. Zmení spíše jen mírne lokalizační vzdálenost. Podobný efekt, dokonce odhaduju, že vetší má studená fronta, linie mraku, tlaková rozhraní, vítr, takže bez čísel se nepohneme dále a neumíme srovnávat.
Podobne bez čísel nemá smysl mluvit o dýmy baria, kolik odstraní rtg, jako dým témer nic, nejde vytáhnout informaci z encyklopedie pro tuhou látku a aplikovat ji pro tak jemnou disperzi jako dým. Výsledkem je úplne jiné chování, nebo nesmysl.
Vztlaková síla je konkrétne vymezený pojem, terminus technicus pro složku kolmou na smer pohybu.
Tuto debatu ukončím americkým patentem :
http://www.google.com/patents?id=MJUjAAAAEBAJ&printsec=abstract&zoom=4&hl=cs#v=onepage&q&f=false
...jinak je to patent US5003186.pdf ... vyhledávač by to měl najít. V patentu se jasně píše o používání právě těchto jemných částic k odstínění tepla (IR) jako boj s globálním oteplováním. Patent je z roku 1990.
Zejména mě zaujala tato věta:"One technique proposed to seed the mettalic particles was to add the tiny particles to the fuel of jet arliners, so that the particles would be emited from the jet engine exhaust while the airliner was at its cruising altitude."
...takže je jasné, že to dávají i do paliva...howk! Končím mějte se a buďte nadále skeptický...to je správné "ONI" mají aspoň klid na práci...
Jo, tenhle "patent" je tak k smíchu. Pridejte ješte nejakou ryze takyamerickou muziku. Jdu si zapatentovat, sníh, mraky, nebo husí perí, to má stejný vliv, neli lepší.
Více husí=více chemtrails.
V známé české písničce Jožin z bažin od Mládka se praví "ríkám dej mi precedo létadlo a prášek..."
Tak vážne. Ten patent je s vysokou pravdepodobností účelový plagiát, nikde není v "claimech" reč o koncentracích, ale o kilometrech už ano. Ty grafy jsou stále o ničem.
Pak bezduvodne mícháte IR do ostatního em, tady se nejde bavit na úrovni encyklopedie a delat z toho dalekosáhlé fyzikální závery. Schopnost jakkoli odstínit IR nijak nesouvisí s negativními dusledky pripisovanými chemtrails, ani nijak nesouvisí s obecne nereálným pridáváním organohliníkových sloučenin do paliv. V tom palivu by to dnes docela lehce identifikoval leckdo, koho trochu baví chemie.
Na orgonetu je mňamka, odkud fouká chemtrails, videodokument. Ovšem je mi jasné že někteří jsou zásadně proti všemu co není košer, takže je to házení hrachu na zeď. Ale neinformovaní, pouze pochytící ty se zarytými rádoby odbornými postoji si nezaslouží být jednostraně ovlivněni.
Vy jste si ten patent totiž vůbec nenamáhal ani přečíst. IR je infračervené (tepelné) záření a patří do spektra elektromagnetického záření(stejně jako UV,VIS,RTG atd.). Vy neumíte anglicky? To byste si totiž musel s tím dát práci, ho pořádně přečíst. Jestli je to plagiát? To můžu říct i o Vás, že jste plagiát. Tento paten není o koncentracích (na to je jiný), ale Welsbachových materiálech a jejich využití. Doufám, že jste se dobře tomu patentu zasmál spolu z Mládkem...howk
Jo, tak já nakonec nevím, že IR patrí do EM. Ponekud jste mou vetu pochopil po svém, stejne jako jiné vety, co čtete chápete po svém, a ne autorovu myšlenku.
Vaší logikou by v mikrovlnce místo magnetronu stačila infražárovka.
RTV vysílači na kopci by místo antén také stačila žárovka. Místo radaru žárovka. Na všechno EM by proste stačila jen ta správná žárovka. Rentgen taky žárovka. Telegrafie taký žárovka, "jako za mlada". To se pak nedivím, kolik by se na to našlo odborníku.
Proste respektujte, že účinky, projevy, zpracování IR a EM obecne nese sebou značné rozdíly, a nedá se to míchat dohromady.
Mezi podobnými patenty je hromada nefunkčních a číhajících na podobnost rešené úlohy. Povinnost prokázat společenskou užitečnost nebo funkčnost patentu byla zrušena nekdy kolem 1.WW, od té doby se mezi patenty objevují i absolutní krávoviny.
Já to říkám furt, že jste blbej jak daleko vidíte. To snad ani není pravda, že existují takovíhle děsní zabedněnci. Nad Prahou máme 29 dnů v měsíci olověnou oblohu a jen 2 dny s velkou bídou jsou jakž takž slunečné. Ale lidé Vašeho typu budou stále říkat: To je NORRMÁLNÍ paní Nováková, to je naprrrosto norrmální.
Co jiného krome nálepky od vás asi mohu čekat, vaše vyjádrení me celkem pobavilo.
Jakou olovenou oblohu? Olovenou oblohu mám zde i já 400km od Prahy. Je tomu tak už dost desítek let, co pozoruju. Príčina je zimní období, kdy je prevážne zataženo. Popátrejte ve statistikách, zeptejte se starých lidí, kterým funguje pameť.
Kdyby taky ta "olovená obloha" nebyla, tak tady máme sibirské mrazy.
Globálne se zrejme neco oteplilo, a máme proto neco více "olovených" vodních par v ovzduší. To je asi tak všechno.
Pak bežná a letecká doprava, hromada vodních par navíc ze spalování uhlovodíku. Dejte autum stopku a získáte možná pár slunečních dní navíc, ostatní vám to ale neschválí, protože chtejí radši jezdit.
Ale ne nesmysly jako chemtrails, haarp, vždyť jen odvádíte pozornost bokem stejne jako monopolníci.
Jste nedotčený informacemi- ale já to napravovat nebudu. Nestojíte mi vůbec za odpověď, protože máte příliš vymytý mozek mainstreamem. O nápravu ale nestojíte, takže jste ztracený případ. Jako přeskakuji pana Vojtu 49 a už ho vůbec nečtu, totéž budu dělat i ve Vašem případě.
Zkoušíte uspet "filosoficky", když se vám nedarí technicky, jenomže nestojíte pevne ani logicky. Znám podstatná fyzikální a chemická fakta, spolu s hromadou informací ze kterých nedelám pravidelne guláš, protože jsem si s tím v porovnání s váma dal podstatne vetší práci, a mainstream nebo minorstream me v tomto vubec nezajímá, nerídím se papouškama. Vaše vize a predstavy o technických vecech, ke kterým se vyjádrujete zvyknou utíkat mimo realitu, vyjádrujete se vetšinou k obalu, místo k jádru veci, protože práve vám chybí další reálné informace. Podstatné není, zda me čtete vy, jsou další čtenári, kterým se to naopak muže hodit. Vy me podobne jako jiní konfrontujete s pseudoinformacemi a plagiáty JPP, to je skutečný duvod, proč na to reaguji.
Si prosím uvedomte, že v republice existuje hromada opravdu nezávislých lidí s patričným duševním a prístrojovým vybavením, kterí nepotrebují číst blbosti, ale si to jednoduše overí. Meli by okamžite problémy pri ruzných analýzách, neco takové není možné ututlat.
Radeji se ptejte na jiném míste, kolik tun prachu ročne vznikne opotrebováním pneumatik a brzdových obložení...možností je dost...a prestaňte s nesmyslnými konspiracemi, jinak nabudu dojmu, že tohle náboženství je buď perpetum, nebo placené.
Zdravím kolego.. Takové sebevědomí nemá určitě ani pověstný brouk Pytlík nebo Ferda mravenec.. Opravdu jste hvězdou tohoto webu a abych Vám udělal radost, zkusím Vás navrhnou na Nobelovu cenu - chcete za fyziku, či za matematiku či nějakou jinou ?? Aby zdejší neználci konečně pochopili, s jak úžasně vzdělaným člověkem máme co činit.. Těším se na brzkou odpověď.. S úctou..
Nač zveličujete. Pokud nekdo umí dát duležitý gól ve fotbale, nebudete mu vyčítat, proč byl tak sebevedomý, ani nejdou z neho delat mistra sveta. Nebo bežte do první ligy, ať si s váma trochu zahrajou, když vám nevyhoví, tak jsou príliš sebevedomí? Když si chcete s nekým kdo tam je jenom tak zakopat, žádáte, aby se z té ligy odhlásil? Jste preglobalizován a místo za humna vidíte jen kamsi do ameriky. Chcete zakázat inženýrovi být inženýrem? Copak jsem se pasoval sám? Zastávám svou profesi. Pokud to nerespektujete, tak zakažte profese i ostatním, kterí se v nich vyznají. Proč bych mel nechat treba architekta mluvit do teorie EM pole, když vidím, že neumí zapojit ani anténu. Jsou snad podle vás školy nanic, když má do všeho kecat každý? Snad každý co studoval "zastaralou" fyziku nemá už vlastní rozum? Kde je jistota, že ti co kolem toho nestudovali, netrénovali to zvládnou lépe? Rozezná ten architekt plot od antény? Težko.
Pokud chcete být lepší, nikdo vám nebrání, dejte se do práce a nepište okecávačky typu "co by bylo, kdyby", "jiste neco mají, protože si platí super tímy"... Proč nenavrhnete na nobelovku ty, kterí hlásají ty nesmysly, podle vás pravdu, vždyť si to zaslouží víc, než já. Tolik napovídá logika. Rešeno v knížce "Kronika mesta Kocourkov" aktuálne stať o zajíci. Nálepkováním maskujete své potíže v technické argumentaci.
Kocourkov na pokračování a je to nicméně šťavnaté, že se s vámí v názorech na téměř cokoli kdekdo míjí a pokud se mluví o voze, neomylně svedete řeč na odborné kecy o koze, které se tématu dotýkají zpravidla asi tak že bábovička na písečku musí být uplácaná tak a nijak jinak. S tou rádoby odborností je to jako rozdíl mezi váhou a hmotností a vehementně odmítáte rozdíl i když tohle byl příklad a klidně to vemte za bernou minci, rád se zasměji protože ve mne vzbuzujete veselí od nicku a rád se zasměji.
Jiste. Akorát na aute z písku se neodvezete, a počítač z písku bude zastávat svuj účel pouze na písku. No a samozrejme 1kg mouky na Zemi bude mít stále 1kg i na Mesíci, a "vážit" bude stejne 1kg i na Mesíci, protože vážení je jen porovnávání hmotností, a hmotnost/hmota se premístením neztrácí.
Pouze tíha 1kg mouky bude na Mesíci menší, než na Zemi. Tedy síla, kterou tu mouku musíte udržet, a kterou pusobí na podložku.
Zjevne ani ober-učitelé coby pisatelé knih nepochopili, oč šlo, tak napsali ty nekteré učebnice pro základku špatne. Po nich pak normál-učitelé společne s vetšinou žáku.
Takže pojem váha, vážení a hmotnost nejsou ve sporu, jak bylo naší pedagogikou nabídnuto. Pojem vážení je po správném pochopení definovaný dobre, a není problém používat i pojem váha, pokud si pod tím správne predstavíme hmotnost, a umíme ho odlišit od tíže.
Zapomenutím, nepoužíváním ignorováním pojmu váha se nic nevyreší, protože váha neznamená automaticky tíži. Nikde co vím to tak není napsáno. Problém se reší jen dusledným oddelením pojmu tíže od pojmu hmotnost a váha (protože je napsáno, že vážení je porovnávání hmotností, tak váha je výsledek toho porovnávání, výsledný ekvivalent).
Pak je nutno rozlišovat váhy(prístroje), které fungují správne jenom na Zemi (silomery, mincíre, tenzometry, prakticky všechny s pružinou) a váhy porovnávací, které fungují stejne dobre i na Mesíci (klasické kuchyňské, nebo laboratorní miskové, dvouramenné).
Tolik zatím logika.
Jen pripomenu, že muj nick neznamená 5p, ale docela jinou ríkanku, a když to nekoho provokuje, tak jen dobre v podstate také uvažujete jen s jednou jedinou správnou bábovičkou )
preju hezkou nedeli
Nezklamal jste, nicméně děkuji a jenom podotknu kolik pohledů tolik možných perspektiv a někdy neotřelých řešení čehokoli, zaběhaná klišé byvají spíš cestou do slepé uličky a obvykle i složitá řešení mají jednoduché možnosti viz: gordický uzel, záleží na přístupu. Také přeji pohodu
Preco si myslite, ze to svinstvo musi prebehnut celym motorom?Staci ho pristrekovat do horucich vyfukovych plynov a nic tym neobrusite. Letecky personal dnes nema sajnu, co doplna na palubu,nebudte naivny, do lietadla sa aj pasazierom preukazatelne podarilo prepasovat bomby, tak taketo svinstvo zostane bez povsimnutia, ked bude vydavane za prevadzkovu napln. A ako uz bolo spomenute nie kazde contrails je chemtrails, je zabavne pozorovat lietadla letiace v rovnakych vyskovych a poveternostnych podmienkach, kde jedno zanechava za sebou contrails a druhe chemtrails a nechodte na mna s odhadom, dnes tu mate flightradar, kde si overite , v akej vyske dane lietadlo leti. Pripadne ked contrailove lietadlo leti v chemtrailovej stope
To je jeden druh možností, další avšak naprostou jistotou, je exhalace ze spalování ve velkém množství nekvalitního paliva ve vysoké výšce. Už to samo o sobě zasluhuje větší pozornost, než sporné chemtrails- jako příležitost pro pořádnou paletu přinejmenším experimentů. Nevíme nic o přesném rozsahu experimentů ani o větších účelových nasazení ani proběhlém ani probíhajícím. Ale zatímco na zemi se můžeme podělat z eura pro katalyzátory, ve vzduchu katalyzátor být nemusí a může se lítat na horší šmejd než nafta ?!
Jinak fluorizace nemusí být nařízená ,ale záleží opět na servilitě výrobce co všechno do svých prostředků na zkvalitňování pitné vody dá , že? Ve jménu zkvalitňování se dá dělat tolik věcí, takových kšeftů… a přitom opravdová kvalita může jít trvale dolů.
To ano, možná jde o vážnou kategorii, od které má být odpoutána pozornost fiktivním chemtrailsem. Zvlášte vojenská letadla si se splodinama nedelají potíže, černý dým pripomíná aerosol nekvalitních dieselu. Nevylučuje jak príspevek o ozonové díre, tak významný podíl na globálním znečištení.
Ale lidi chtejí létat, tak platí dane, stejne jako chtejí jezdit, vetšinou chybí prostor se zamyslet, proč, kdy a kvuli čemu.
Mým závěrem by bylo zvážení jiných možností, které nemusí vyhovovat tak přímočaře různým loby.
Váš závěr je naprosto jiný a hodí se na všechno - lidi musí platit daně.
Stejně inteligentní a informovaní lidé mohou mít přesto všechno rozdílný přístup ke stejné věci a ten je dán různou schopností vcítění se.
Se vším souhlas.
Nezavádzajte tu neustále komunitu na Zvědavcovi svojimi "výmyslami" na odvedenie pozornosti ppppp!
Chemtrails sú plne reálne a takmer denne používané a poškodzujú aj vaše zdravie, ako aj zdravie vašich blízkych.
Napr.:
Program ovládnutia počasia:
http://insiderblog.info/wp-content/uploads/2012/11...
Ako to reálne vyzerá:
http://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU&fea...
>http://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU&fea...
To "sprejující" letadlo natočil pilot bojové stíhačky? A co tam dělal? Válečná letadla se po obloze nepohybují jen tak zbůhdarma. Máte k tomu nějakou hypotézu?
Ja tu stále hovorím o jednom, že dopravné lietadlá normálne nechemtrailsujú, je to jednoducho úplne nelogické. Pekné obrázky od microsoftu ukazujte deťom, ktorých prvotne nebude zaujímať obsah. Svoje dojmy tu predstavujete ako fakty. Vaše kvalitné myšlienky bez platných dát sú jednoducho k ničomu, skôr ešte ku škode. Akoby ste prestal pod krásou dojmov kontrolovať ich logiku. Ešte k tomu máte chuť hovoriť menom zvedavca v množnom čísle, je hádam jasné, že aj ja píšem preto, lebo niekto iný šíri škodlivé bludy. takže buď pádne, nemanipulované argumenty, alebo ma neoberajte o príspevok.
Raz hovoríte zástancovia chemtrailsov, že hliník a spol. ide cez palivo, keď sa vám to vyvráti, tak poviete, že cez dýzy, a naopak stále dokola. Mali by ste sa už vzájomne dohodnúť.
Nie je mysliteľné, aby dopravné lietadlá mali nejaké prídavné dýzy, ktorých by si technici nevšimli, rovnako aj hliníkové additíva v palive.
Naučte sa používať aj slovenský a český slovník.
Ovládnutie/zmena/modification počasia je niečo úplne iné, než ovplyvňovanie počasia. Inak to smrdí veľkohubosťou.
Nehovorím tu o tom, keď si to niekto nechá urobiť na zakázku v jednom lietadle, aby tým účelovo postrašil vás aj celý svet. Aj vojenské lietadlá mávajú farebné trysky, tak s týmto nevidím žiadny problém.
Samotný fakt, že podceňujete všeobecně známé poznatky o cíleném poškozování lidské populace neznamená, že Vás se to netýká.
Mikrovlné trouby, zbytečná očkování, závadné potraviny, GMO, chemtrails, fluorizace pitné vody, farmaceutické přípravky s vedlejšími účinky, nasírací televizní zprávy, rozvrat mezilidských vztahů....to je jen část prostředků tiché genocidy, která probíhá právě tady a teď. Chránit sebe a svoje rodiny s hlavou v písku nelze.
Janko, Evropan to napsal velmi dobre, a zcela s ním souhlasím.
Nejde o žádné psychotronické zbrane, které v té podobe, v jaké se prezentují neexistují, jejich prípadné projevy by byly lehce technicky zjistitelné. Kdyby byla pravda, co se o tom píše, tak to zjistím prímo na stole, delám elektrotechniku dost poctive od mládí, a nejaký zelenáč a kecal me nesloží. Takže to nejsou psychotronické zbrane, ale prosím opravte si,
jsou to psychologické zbrane.
To je zhruba všechno. Zbytek klidne mužeme rozebírat technické detaily, s tema, co uznávají a vyhodnocují argumenty, a nepapouškují. Pan autor článku tady ne/vedome rozsévá bludy. Nemá primerené technické vzdelání a neumí kriticky reagovat na oblast, kterou propaguje, proto je jeho text jenom propagandou čehosi cizího. Kdyby si koupil aspoň skener em-pole prodávaný za pár tisícovek bežne na trhu, a naučil se s ním trochu delat. Nebo ať si nejprve popovídá s radioamatéry, když chce mluvit o em poli - buď ho budou mít trpelivost nečemu priučit, nebo ho rovnou odeženou. Totéž doporučuji se slušne zeptat ostatním.
Náš negativismus spíše souvisí s rozšírenou infekcí individualismu.
Bylo by to krásné, kdyby se dalo všechno jednoduše změřit a vysvětlit. Na NWOO jsou nově videa s Petrem Chobotem, ještě jsem je nesjel, protože mi to též nejde pod fousy, když jsem viděl jeho prezentaci poprvé tak jsem to zavrhl protože je to síla a každý to neskousne a chápu, protože když v jakémsi videu asi je to rok tvrdil že ptáci používají antigravitaci, tak jsem se zasmál a můj zájem opadl. Nicméně zní to nemožně, ale jednou za šera jsem měl nad hlavou a to vidím ještě když ostatní brkají že je tma. Nepotřebuji si vymýšlet jsem měl ptáka nad hlavou a čuměl jsem jak čerstvě vyoraná myš na 6-7 pinzetový zobák asi tak z 30 centimetrů, ne že by byl namířený proti mě a nepohnul křídly a když zjistil, že ho bystřím tak bez mávání mžikem šel nahoru. Zní to, já vím. Nicméně na oslovi jsem četl, že čmeláci používají antigravitační platformu, jinak by se do vzduchu prostě nedostali a to je seriozní magazín který má zpravidla vše podložené odbornými publikacemi, takže, takže.
neházejme ruzne veci na jednu kopu...
"čmeláci používají antigravitační platformu, jinak by se do vzduchu prostě nedostali"
nesmysl, jejich krídla delají práve to, aby tam žádné antigravitace nebylo potreba,
prupovídky o težké huse, nebo čmelákovi vymýšlejí pivní intelektuáli, nikdo normální nikdy nerekl, že tihle živočichové nemohou kvuli své hmotnosti lítat, žádnou seriozní práci z oblasti aerodynamiky včetne historických jsem o tom nečetl. Žukov taky nemel s husou žádný problém, spíše ho inspirovala. Propašovat nesmysl jde všude.
Přesněji řečeno: VIDĚL jste, že tam je. To ale neznamená, že tam opravdu BYL. To nejpravděpodobnější vysvětlení je, že vám ho nějaký fízl (který byl asi někde poblíž) promítl do obrazu, který přichází z oka.
To je naprosto běžná věc.
souhlas, dekuju, že na to nemusím reagovat sám, viz také píšu neco níže... navíc ani mm vlnami není jednoduché pusobit na pohybujícího se človeka, který není napojený pres jehlové elektrody, udelat takový hologram je už pro nehybného človeka na hranici technických dovedností, s monstrama 2 parabol, a není možné, aby nebyl detekovatelný i stupidní elektronikou,,,
km vlny nejsou lokalizovatelné, človek nemá rozmery v km, tam si autorí pletou magnetickou indukci pro em pole s indukcí rozptylového, nebo pracovního magnetického pole, toto nejde vubec srovnávat bez ohledu na další podmínky
Tady jsou psychotronicky ovládané celé národy. U nás to bylo evientní zejména před oběma koly presidentských voleb. Přes sebevětší snahu jsem nedokázala vyprodukovat jedinou pozitivní myšlenku. Potkávala jsem rezignované lidi s ústy do podkovy, nikde nebyl slyšet smích, i dětský pláč v lékařské ordinaci zněl rezignovaně. Strach, odevzdání, potřeba ochrany. To jsou emoce, které musí být do lidí pomocí psychotropních zbraní neustále pumpovány. A do toho úplná absence slunečního svitu. Ti,kteří vědí, určitě disponují přístrojem na odrušení této frekvence o nízkém kmitočtu a také si dost často zaletí na osluněnou pláž.
Někdy se divím, co všechno je průměrný středoevropan schopen vydržet. Tohle nebude konference o zákazu psychotronických zbraní, ale o jejich zdokonalení. EU, USA, Čína i Rusko mají stejné pány.
11.2.2013 11:02
RE: Kdoto dělá a proč?
Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?
Reakce na 284616
faktem je to, že naše mysl pracuje na 85% a více na "automatiku", proto lidé vypadají jako zombie a i tak se chovají
A jsme u toho. Naše mysl pracuje na 85% a více na automatiku. To Vám příjde normální? Aby mysl pracovala na automatiku, musí být předtím řádně eliminována patřičnými výplachy. Je žádoucí nevidět, neslyšet, makat, komzumovat, baštit předepsané pilulky a zírat na debilizátor. Pak mozek pracuje na 7%, což je potřebná norma použitelného lidského zdroje.
Ze vseho nejdriv prestante koukat na ten debilzator.
Vážený pane, můj debilizátor je 3 roky vypojen ze zásuvky, tak na Vaše doporučení fakt čekám.
16.2.2013 16:32
RE: Kdo to dělá a proč?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
Reakce na 284657
Ale s tím už přeci začínají rodiče s výchovou svých ratolestí, které mají víceméně nakonec na přítěž. Potřebují poslušné pitomečky ,které se ev. umí učit a být ještě poslušnější.
Takže původce a zdroj je odhalen.
se používalo výkonových mechanických generátorů infrazvuku v sálech, kde měl projevy, namířených do publika. Nejintenzivněji na to reagovaly starší ženy, které pak svými psychickými orgasmy strhovaly ostatní kolem sebe. Hitler sám, byl krmen obrovskými dávkami tehdy právě vynalezeného pervitinu, kterými ho zásoboval jeho osobní lékař dr. Schlumpflégl, a tak to společně velice dobře fungovalo. Domnívám se, že jiné skutečně spolehlivě fungující psychotronické zbraně dosud zatím neexistují, i když již minimálně století jsme denodeně vystavováni nejrůznějším absurdním fyzikálním a psychologickým pokusům o jejich testování. Snad jediná na choré mozky skutečně působící věc je všudypřítomný nesmírně intenzivní a neustále se zvyšující zvukový a obrazový smog, /hnus /, šířený všemi dostupnými sdělovacími prostředky.
11.2.2013 11:41
RE: Již za pana Hitlera
Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?
Reakce na 284619
infrazvuk se velice špatně směruje, např. 10Hz má vlnovou délku cca 33m, vytvořit na této frekvenci znamená mít hooodně místa
Prvořadá dezorientace davů / převážně mladých / probíhá dnes zejména na hudebních konzertech a sportovních akcích. Pokud navštívíte studio prakticky dnes jakéhokoli hudebníka, uvidíte v prvé řadě vyspělou počítačovou techniku na vytváření speciálních zvukových efektů. Mnohakanálové magnetofony, dokonalé syntezátory, mnohokanálové reproduktory, výkonová spektrální světla blikající nejrůznějšími sekvencemi a kmitočty....Na co to všechno je? Jsou to odjakživa průmyslové továrny na matení mozků, a následné vysoce efektivní vydírání peněz. Obávám se, že politika v tomto směru, kromně falšování voleb, kulhá daleko za tím. Ovšem slyšel jsem již mnohokrát o daleko starších a staletí osvědčených technikách, které používá církev. Jsou toho za staletí plné třeba Vatikánské tajné knihovny, a člověk se nesmí divit třeba trvalé církevní hysterii s čarodějníky. Kdo by si nechal fušovat do oboru amatéry, že ? Je to zajímavé, ale pokud bádáme v tomto směru, s překvapením zjistíme, že ne psychotronické zbraně, ale právě stařičké praktické čarodějnictví dnes slaví a zejména mezi "elitami", či "celebritami" totální renezanci, a dostává se zřejmě do daleko většího rozkvětu než ve středověku. Všimněmě si třeba židovských červených tkaniček proti uřknutí na zápěstích některých celebrit. Jedna se strašně zajmavých věcí vy by byla třeba detailní analýza neretušovaných fotografií V.Havla z posledních let. To znenadání skokové chřadnutí je zajímavé. Kolik musí v čechách třeba existovat dosud zapomenutých seker, zaseknutých někde ve stodole v jeho portrétu, či ledniček, kde je na mrazáku pod pytlíkem soli jeho fotografie s datem narození...
To s tou diskotekovou psychomanipulaci je docela zajimavy postreh
Ale ohledne klasickeho carodejnictvi mam pocit ze jde jen o placebo efekt - proste funguje to jen kdyz tomu verite (coz mnohdy staci)
Samozřejmě že třeba něco jako " finanční modlitba věřícího " funguje, zvláště pokud je to z nějakých podstatných příčin dostatečně ambiciozní finanční věřící. Vemme třeba zjištěnou vlastní neschopnost a na ni navazující komplexy méněcennosti od mládí, což je jeden z nevýkonnějších motorů ve snaze se za jakoukoli cenu prodrat "nahoru". Pokud se například člověk podívá na foto zpěvačky paní Bílé,/ Vážení přátelé...já naučím i briketu zpívat.../ ale třeba i pana Gota a spol.,/ nepotěší, když mezi kyticemi k šedesátinám přilétnou na jeviště v pražské Lucerně opotřebované elektrikářské kombinačky zn. NAREX s charakteristicky modrými rukojeděmi/, musí zřetelně vidět, že ve výrazu je zřejmě ještě něco víc, než pravidelné dva gramy kokainu denně. A tak by bylo možné říci, že dostatečná víra všech ostatních nezainteresovaných poškozených, z nichž většina si to dosud vlastně vůbec neuvědomuje, by mohla způsobit / vlastními zbraněmi nepřítele / katastrofu. Proto je nutno nezainteresovanou společnost postupně přeměnit na otevřenou psychiatrickou kliniku, kde každý blázen ví o uměle a systematicky od mládí vkořeněné úchylce těch ostatních, ale akceptuje to, a zototžní se s tím. Úchyláci: to je ten základní stavební kámen zavedených a dostatečně dlouho fungujících totalitních systémů....Pokud začne potlačovaná a na kost okrádaná většina přemýšlet, je ochranka před vchodem jen ojedinělými kusy zatím se dočasně producírujícího masa v uniformě, a její zbraně jen potenciálními kousky kovu pod botama davu. Protože ani tak rozměrné obrazy pro blbé jak jsou, megawaty televizních vysílačů a internet nefunguje ani na zlomek toho, jak by měl, nezbývá, než fotbal, konzerty, a zatím čarovat.../ Proto více seker a pytlíků se solí.../.
mobilni komunikace,gen.mod.potraviny,radary a to v jakem stavu je vase mysleni a stav vztahu medzi lidma,ta sila to to tady vse ovlada a skutecne jeji puvod je v dalekem kosmu
Není to příliš dlouho v souvislosti se zpravodajskou hrou okolo příjezdu CIA zloděje petersna,který se podílel na krádeži za miliardy dolarů na území ČR.Celá věc nakonec skončila ve složce utajovaných skutečností,ale ještě před tím to běželo dlouho jako příprava na přesun až to vyzvednou.
http://www.youtube.com/watch?v=Tds0s9EbEjo
A už bude černej papež,přesně jako tady,náhoda?A kde je vlastně všechno zlato?NENÍ,na této planetě již dávno.Ostatně kdo ho vykradl z našeho území?Zůstaly jen uranové pánve jako pozůstatek obrovských zlatých nalezišt v ČR.
Obávám se, že jakýkoliv "zákaz " , který nemůže být reálně prosazen, je pofidérní. ( O smlouvách známe řadu historických výroků, jako o " cárech papíru," atd. atd.)"V dobré víře" ho přijme téměř každý, ale pokud je už džin venku a na zbraních se dílem pracuje, nebo je někdo už dokonce má ... Když jde opravdu do tuhého, ba přímo o holou existenci, budou " záruky " o zákazu ještě vůbec "platné?! Nebo budou výjimky jako v případě kazetových bomb, nebo u "ochuzeném uranu"?
31.8.2013 19:03
Prosím vás opravdu to používají na civilisty v Čechách a po světě
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?
Kombinují to s hypnozou daných osob a není tak možné se nikomu ani dovolat ani získat důkazy protože osoby po zvednutí telefonu jsou prakticky ihned sepnuty jakousi hypnozou elektronické vojenské povahy.
Následně se musí jít proběhnout a je do nich nahrána informace a pokyny ty potom následují..je to strašné,ale není to možné se zachránit strčí vás tak maximálně někam do cvok hauzu.Oni to používají na civilisty!
22.11.2020 18:35
Fyzikální ovládání mysli: Směrem k vytvoření psychocivilizované společnosti
https://www.youtube.com/watch?v=5fPBjbcqpkY Zde je video pro všechny pochybovače, kde je dokázáno, jak jednoduché je ovládat chování nebo pohyby zvířat dálkovým ovládáním jejich mozku. Pokusy probíhaly cca už v 60 a 70 tých letech. Autor těchto pokusů: José Delgado napsal r. 1969 knihu s názvem Fyzikální ovládání mysli: Směrem k vytvoření psychocivilizované společnosti: https://everydayconcerned.files.wordpress.com/2019...
Další video demostruje, že je možné dekódováním mozkových vln kočky zjistit, co právě zvíře vidí svýma očima v reálném čase a zobrazit to co právě vidí na monitoru: https://www.youtube.com/watch?v=FLb9EIiSyG8
Dnes už jsou vědci shopni do myších mozků implantovat dokonce i falešné vzpomínky.
V tomto článku se dozvíte, že Facebook bude už v brzké době číst lidem myšlenky: https://www.info.cz/zpravodajstvi/strategie/zucker...
A nakonec třešnička na dortu. Americký dokument z roku 1985 o elektromagnetickém ovládání mysli, kde např. způsobí moderátorovi zrakové halucinace zajímavým přístrojem: https://www.youtube.com/watch?v=BZTo-Xm2PNo
Tuto stránku navštívilo 4 027