Diskuze k článku

Zbyšek Pantůček píše Schwarzenbergu

Příspěvků 95

23.1.2013 6:13

Vybuch cisteho fasismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Pane Pantucek jste schopny chapat zakladni principy demokracie. Pokud ano, tak pro vas urcite nebude problem nechat volbam prezidenta svobodny prubeh a respektovat nazor vetsiny. Je to jen vulgarni vybuch vaseho osobniho vzteku a fasistickych rozkazu.

283189

23.1.2013 15:55

RE: Vybuch cisteho fasismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 283189

The best argument against democracy is a five-minute conservation with average voter (Sir Winston Churchill )

283256

24.1.2013 22:35

RE: Vybuch cisteho fasismu

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 283256

Konzervovat 5 minut průměrnýho voliče musí být fakt maso. [smích]))

Jinak ten správně znějící citát je pro neschopného bezpáteřního poskoka, jakým byl Churchill, skutečně typický.

283408

25.1.2013 3:40

RE: Vybuch cisteho fasismu

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283408

Standing ovulation. Nebo ovation, teď nevím. [smích]

283426

23.1.2013 20:54

RE: Vybuch cisteho fasismu

Venny 93.?.?.?

Reakce na 283189

Pan Pantůček pochopil základní principy demokracie. Jestliže je ve sdělovacích prostředcích dostatek prostoru pro emočně vypjaté otevřené dopisy např. V. Čáslavské či jiných Schw. podruhů, musí se najít i prostor pro emoce jiného druhu. Po volbách pan Pantůček bude jistě respektovat jejich výsledek a to daleko disciplinovaněji, než nám předvádí několik kariéristů a jimi zmanipulovaná mládež na jihočeských náměstích.

283291

24.1.2013 0:00

RE: Vybuch cisteho fasismu

p. 61.?.?.?

Reakce na 283291

...vono takovy zvoleni podvodneho presidenta muze prijit draho , takovej pres. Bush alkoholik prchajici pred vojenskou sluzbou vlasti, hodil se skupine neoconu jako loutka...a vysledek prohrana valka v Afganistanu, v Iraku, valka proti dragam, proti teroru...zruinovani ekonomicko hospodarske tak ze se to rovna velezrade na statu... taktez Schwarchenlein je kaspar pro Vatican a hraje prim pri ukoristeni znacne casti ceske Republiky,kdyz predtim sam si nakradl majetek, velky zastance sudetskych nemcu kterym hodla vratit vse aniz by oni museli potrestani za velezradu na Ceske Republice, clen zradne vlady Necasovi , kterta rozdava vse, ted jedna dulezita vec : Je nutne pozadat Schwarchenleina kolik zaplatil na danich !!!!! ceske republice a kolik zaplatil do zahranici...atd. Vsechny majetkove transakce proverit. !!!! Pak se uvidi..! A psychologicke vysetreni jestli je schopen zastavat funkci. "Umelecke" prodejne devky-hyeny se nestydi pomlouvat narod a aplauduji...ziljsem mezi nimi delsi cas vim o cem mluvim...citi mrsinu na ktere by se mohli nazrat...

283302

24.1.2013 0:38

RE: Vybuch cisteho fasismu

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283291

Děkuji, Je to přesně tak. Výsledky voleb budu opravdu plně respektovat, protože na rozdíl od svých fanatických kulturních kolegů/ za které se hluboce stydím/ před volbami prezentuji své názory, abych podpořil kandidáta který je mi bližší. Nevyhraje-li, uznám prohru a pogratuluji jim k vítězství. To je podle mne demokratické a hlavně S L U Š N É chování. Tak by to mělo fungovat.
Zbyšek Pantůček. [smích]

283307

24.1.2013 3:11

RE: Vybuch cisteho fasismu

p. 113.?.?.?

Reakce na 283307

...vase slusne chovani pane Pantucek a davani na odiv ze vlastnite vysoce vyvinute demokraticke smysleni neni nic jineho nez prinejmensim naivita a osobni rozviklanost , snad si berete priklad ze sveho okoli....byly doby kdy strana posilala zivly nespolehlive k lopate do tovarenskych gulagu...byl jsem jeden z nich....ale vsude se muzete neco naucit ,do velke miry pravdive bylo napr. tvrzeni komunistu o "rozkolisanych inteligentech a intelektualech" tzv korouhvickach....a spolu s tim srovnani s delnickym nekompromisnim zasadovym postojem.!!!!....jestlize neco pokladate za spatne nemuzete se pres noc preonacit /smirit/s tim!!!!spatne se nezmeni v dobre i kdyby cert na koze jezdil.......vseobecny nazor byva nekdy vseobecny omyl..../99% hlasu komunistickym kandidatum napr./.....a vitezstvi spatnych kandidatu vsude na svete...neni a nesmi byt rozhodujici v zadnem pripade...a v zadne situaci.....vas P.Prucha

283318

24.1.2013 0:28

RE: Vybuch cisteho fasismu

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283189

1.Správné oslovení je pane Pantůčku/ pátým pádem voláme/
2.Bude-li Prezidentem zvolen Pan Schwarzenberg, pokorně pogratuluji svým oponentům k jeho zvolení a bude pochopitelně i mým Prezidentem.
3. V první větě vám zřejmě na konci chybí otazník.
4. Je velmi nesnadné respektovat názor většiny, když taková většina neexistuje. Dosud jsou šance obou kandidátů zhruba 50:50.
5. Dovolte, abych i já projevij svůj názor, protože naše hlavní média vlastněná Německými mediálními domy, zcela nesvobodně ovlivňují průběh voleb.
6. Po volbách, ať dopadnou jakkoli, řeknu sláva vítězi, čest poraženému. To jsem ale výbušný vulgární fašista co ?
7.Pisatel si přeje zůstat v anonymitě /to vy nejste schopen jít s kůží na trh/
Já se na rozdíl od vás představuji celým jménem a nebojím se nádledků svých názorů.
Plivat anonymně je tak směšné a zbabělé, ale když už to jinak neumíte, budiž vám to odpuštěno. Zbyšek Pantůček [smích]

283306

24.1.2013 1:32

RE: Vybuch cisteho fasismu

p. 61.?.?.?

Reakce na 283306

...to je nejake velkorysosti k predem vybranemnu vhodnemu vasnostovi /predtim vhodni kandidati byli vybirani ustrednim vyborem KSC pro jejich vrely vztah k SSSR/... take demokraticky...!!! ,

283312

24.1.2013 18:53

RE: Vybuch cisteho fasismu

Vopice 96.?.?.?

Reakce na 283306

Když už jsme u té češtiny...

Tak bychom si mohli posvištět další pravidla:

Již víme, že se nepíše by jste, ale byste, jak jsme si vysvětlili v mém příspěvku na konci diskuse.

Takže přejděme k malým a velkým písmenům. Prezident se nepíše s velkým P, Pan se nepíše s velkým P, německá média se píší s malým n.

Jinak je to víceméně v pořádku. [mrknutí jedním okem]

283393

25.1.2013 3:49

RE: Vybuch cisteho fasismu

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283393

Všechna ta velká písmena chápu jako "básnickou licenci" (zdůraznění; např. Pan Sch., nikoli kníže Sch.). Píšete posvištět, nechtěl jste prosvištět? Pak bych spíš prosvištěl pravidly, než pravidla. [smích]

283428

26.1.2013 2:41

RE: Vybuch cisteho fasismu

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283428

Děkuji, přesně tak to bylo myšleno. Pantůček. [smích]

283510

23.1.2013 6:41

Statečný Zbyšek Pantůček

Střelec 31.?.?.?

Napsal svůj email v rozrušení a správně. Mezi naší "kulturní frontou" riskuje hodně.

283193

23.1.2013 7:11

RE: Statečný Zbyšek Pantůček

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 283193

tjn, Zbysek je "nebezpecny" rozvracec a popirac. [velký smích]

//ale naprosto s nim souhlasim! uz je mi z tech xindlu taky nanic a zacinam si to brat osobne.

283195

23.1.2013 7:58

:

Unexist 62.?.?.?

Pan Pantucek, ta pani, ktora hrala vo filme Dedictvi, patri k Vasej rodine? Mimochodom, velmi dobry dopis a to ste sa este dost krotil. Neviem neviem, byt od toho smrada na par krokov, tak by som ho asi odpravil.

Inak voci tomu chrochtavemu zapredancovi sa postavil dalsi statocny clovek:

http://goo.gl/VQ9WZ
http://goo.gl/T9kLW

283197

23.1.2013 8:16

Žádám okamžitou demisi Schwarzenberga z funkce ministra zahraničí.

Lájoš Mareš 109.?.?.?

Karel Schwarzenberk je vlastizrádce, protože nehájí naše národní zájmy, ale zájmy Němců, Sudetských Němců a Sudetských Rakušanů. Karel dlouhodobě zpochybňuje Benešovy dekrety, čímž vychází vstříc zájmům sudetských Němců a Rakušanů, ale i svým vlastním, protože ze zrušení dekretů by sám profitoval získáním dalších restitucí. Nemohl to ilustrovat lépe, než jen pár dnů starými skandálními výroky v televizních předvolebních duelech s Milošem Zemanem, kde označil Benešovy dekrety za neplatné a Edvarda Beneše poslal před válečný soud v Haagu.

283198

23.1.2013 8:49

Ja byt panem Zemanem,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

vyzval bych toho svycarskeho protikandidata, aby odrikal pri poslednim TV klani slova ceske hymny.

Plne s vasim pohledem souhlasim, pane Pantucku.

283203

23.1.2013 9:38

Chucpe

čěf 94.?.?.?

Když si ten Švýcar začal (o nepřípustném uplatnění principu kolektivní viny při poválečném vysídlení, a o zločinném Benešovi), je nutno –jemu a zejména jeho mladým, dějiny vlastní země neznalým příznivcům- připomenout, že Německo prohrálo agresivní válku, kterou vyvolalo, že nekolaboranti a nezrádci mohli zůstat, a že existují následující fakta.

Výsledky československých voleb 1935:
1. Sudetoněmecká strana SDP (Henlein) 15,18% (2. „Agrárníci“ 14,29%) … Německá sociálně demokratická strana dělnická DSAP (Czech, jaro 1938 Jaksch) 3,5% … .
Z memoranda německého ministerstva zahraničí 19.srpna 1938: Sudetoněmecká strana byla podporována ministerstvem zahraničí pravidelně od roku 1935 jistými částkami, tvořícími měsíční příspěvek 15 000 marek, 12 000 marek z toho se posílalo pražskému vyslanectví pro výplaty a 3000 marek se vyplácelo berlínskému zástupci strany – Büro Berger.V posledních několika měsících úkoly, uložené úřadu Bürgerovu, vzrostly podstatně vzhledem k současným vyjednáváním s českou vládou. …Žádá se o zvýšení příspěvku se zpětnou platností od 1.srpna. … (Podepsán státní podtajemník Wörmann)
Z telegramu německého vyslance Eisenlöhra v Praze do Berlína 16.března 1938: Výtka Frankovi měla blahodárný účinek. Probral jsem věci s Henleinem, který mne nedávno navštívil, a s Frankem, s každým odděleně, a dostal jsem tyto sliby: 1. Linie německé zahraniční politiky, jak bude sdělena německým vyslanectvím, je výlučně rozhodující pro politiku a taktiku sudetoněmecké strany. Mým direktivám musí býti vyhověno. 2. Veřejné řeči a tisk budou koordinovány jednotně a s mým souhlasem. …4. Bude-li potřebná porada s berlínskými úřady dříve než Henlein vydá významné prohlášení o svém programu, bude o takovou poradu zažádáno a bude prostřednictvím vyslanectví připravena. 5. Všechny informace sudetoněmecké strany, určené německým úřadům, budou odevzdávány vyslanectví. 6. Henlein bude se mnou ve styku každý týden a přijede do Praha, kdykoli jej o to požádám. Telegram končí: Doufám, že nyní mám sudetoněmeckou stranu pevně v rukou, což je zvlášť nutné pro nadcházející události v zájmu zahraniční politiky.
Z projevu Konrada Henleina 4.března 1941 ve Vídni: Abychom se chránili proti zásahům Čechů, byli jsme nuceni lhát a zapírat svoji věrnost nacionálně socialistické věci. Byli bychom rádi dali přednost veřejnému vyznávání nacionálního socialismu, je však pochybno, zda bychom byli schopni, kdybychom si tak byli počínali, splnit svůj úkol, jímž bylo zničení Československa. … Nacionální socialismus brzo nás sudetské Němce uchvátil. Náš boj byl jiné povahy než boj v Německu. Ačkoliv jsme se museli chovat navenek jinak, byli jsme přirozeně tajně ve styku s nacionálněsocialistickou revolucí v Německu tak, abychom mohli být její součástí.Boj o Velké Něme...Automaticky kráceno

283207

26.1.2013 12:00

RE: Chucpe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283207

>Když si ten Švýcar začal (o nepřípustném uplatnění principu kolektivní viny při poválečném vysídlení, a o zločinném Benešovi), je nutno –jemu a zejména jeho mladým, dějiny vlastní země neznalým příznivcům- připomenout, že Německo prohrálo agresivní válku, kterou vyvolalo, že nekolaboranti a nezrádci mohli zůstat, a že existují následující fakta.


Navazující citací z knihy se snažíte promítnout záměry politických exponentů na těch obvykle uváděných 90% sudetských Němců a vytvořit zdání skoro jednolitého uvědomělého bloku sudetských Němců. Nikde už nevidím chuť připustit, že šlo z větší části o snadno zmanipulovatelnou masu, která také měla objektivní zkušenosti z první republiky, kdy byla od počátku diskriminována jako nestátotvorná menšina oproti umělému konstruktu „československého národa“. 

Co děti? Možná jich byla polovina (odhaduji) z celkového počtu. Co říkáte? Že kus jako kus, každý si přece může za své rodiče! 
Každé takové dítě má své kamarády, své chodníčky, své schovky , své potůčky z tajícího ledu, a mnoho mnoho jiného. A oni mají taky, považte, svoji duši. 
Vy taky, čéfe?

Takže jen půl pravdy, dobré akorát k tomu, abyste mohl podpořit zdejší jednostranné „vlastenecké“ vášně.
To není jen obraz Vašeho diskusního příspěvku, ale i celého článku před ním, ba s výjimkou jednoho článku i celého Zvědavce k poslední etapě voleb. Ale i ten jeden vyváženější článek tam byl, podle mne, jen jako snadno dostupná hořlavina pro "zvýšení žáru". Prostě kdo nemanipuluje s námi, manipuluje proti nám.

No, já být nezrádce a nekolaborant, tak bych raději šel dobrovolně, ba pokud možno předem. Zejména s ohledem na takové „spravedlivé“ jako jste Vy a mnozí jiní. A i kdybych se dnes směl navrátit zpět...

Podotýkám, že mám kořeny úplně jinde, a feudály nemusím.

283537

23.1.2013 9:46

Chucpe -pokračování

čěf 94.?.?.?

abychom mohli být její součástí.Boj o Velké Německo byl bojován také na sudetském území. Mohl být vybojován jen těmi. kteří byli inspirováni duchem národního socialismu, lidmi, kteří byli věrnými stoupenci našeho führera, ať bylo jejich chování jakékoliv.Osud mne vyhlédl k tomu, abych byl vůdcem naší národní skupiny v jejím konečném zápasu.
K.H.Frank při výslechu 30.5.1945 ve Wiesbadenu na můj (gen.Ečer, zástupce Československa u norimberského tribunálu) dotaz potvrdil, že za heslem „Heim ins Reich“ stálo 90% sudetských Němců.

A o jaký konečný zápas šlo?
Hitler na schůzi vysokých nacistických funkcionářů už v létě 1932: „Českomoravský prostor bude kolonizován německými rolníky - Češi budou vyvezeni na Sibiř nebo na Volyň. Musejí opustit střední Evropu.“
Z Hitlerova projevu na konferenci 2.října 1940: Jedním z hlavních úkolů německé politiky bude, aby se všemi prostředky zabránilo vzestupu slovanské rasy. I v minulých dobách bylo právem vítězů vyhubit celé národy.
Z Hitlerova rozhovoru s Rauschningem: Musíme provádět politiku vylidňování. A když se mne ptáte, co rozumím pod pojmem vylidňování, pak vám odpovídám: Já tím rozumím odstranění celých ras - a to je také můj úmysl. Je to ovšem kruté a proto musíme být také krutí. Když jsem mohl poslat výkvět německého národa do pekla války bez lítosti nad tím, že prolévám německou drahocennou krev, pak samozřejmě mám právo zničit miliony příslušníků méněcenné rasy, kteří se rozmnožují jako mouchy.
Z Göringových směrnic, červenec 1941: Několik desítek milionu lidí bude postiženo a bude muset zemřít nebo se vystěhovat na Sibiř.
Z instrukcí Martina Bormana, Hitlerova zástupce, pro nacisty na slovanském území: Slované jsou na to, aby pro nás pracovali. Pokud je nepotřebujeme, mohou zemřít. Zdravotní péče o ně je zbytečná. Plodnost Slovanů je nežádoucí. Jejich vzdělání nebezpečné. Pro ně stačí, když budou umět počítat do sta.
Himmler: Co se stane s Rusem nebo Čechem, na tom nemám zájem. Žijí-li tyto národy nebo hynou-li hladem. zajímá mne to jen potud, pokud jich potřebujeme pro naši kulturu. Jinak to pro mne zájmu nemá.
Návrhy říšského protektora svob.pána von Neuratha na řešení „českého problému“ z memoranda 31.8.1940 Hitlerovi: a) Nejradikálnější a teoreticky nejdokonalejší by bylo totální vysídlení všech Čechů a osídlení země Němci. Toto řešení je neproveditelné v krátké době. Na to není dost Němců. b) Totální vysídlení však k dosažení cíle není ani nutné. Vzhledem ke krevnímu mísení s Germány v minulém tisíciletí pokládá Neurath za možné ponechat velkou část obyvatelstva v zemi, a sice: „rasově pro germanizaci způsobilé Čechy“ a živly rasově „nepoužitelné“ zejména „vrstvu inteligence, která se rozvinula za posledních dvacet let“ odvrhnout (abzustossen). Neurath uzavírá tu...Automaticky kráceno

283208

23.1.2013 9:52

Chucpe - dokončení

čěf 94.?.?.?

dvacet let“ odvrhnout (abzustossen). Neurath uzavírá tuto část memoranda: „Takovým procesem bude germanizace úspěšně provedena.“
Z memoranda K.H.Franka, sudeťáka, státního tajemníka Úřadu říšského protektora, později ministra, 31.8.1940 Hitlerovi: Doporučuje germanizaci, což znamená: změna národnosti u „rasově vhodných Čechů“, vypuzení rasově neasimilovatelných Čechů a inteligence, kteří jsou nepřáteli říše nebo „sonderbehandlung“ pro tyto a všechny destruktivní živly, a konečně osídlení takto získaného území čerstvou německou krví. Sonderbehandlung“ se stalo norimberském procesu trestně právním pojmem: zotročení a fysické vyhubení.
Popisuje pak metody této „asimilace“. Pro dělníky: zvýšení životního standardu a transfer celých rodin do říše. Pro sedláky: podíl na výhodách pro sedláky německé. ustanovení, že zásada dědičnosti platí jen pro německého sedláka. Pro střední vrstvy: podpora průmyslu a a obchodu, materiální výhody, výhody úředníkům, osobní postup, pocty. Mládež: základní změna ve výchovné soustavě. Vyhubení českého dějinného mythu, výchova směrem k říšské myšlence, odstranění středních škol, později také odstranění škol obecných, nikdy žádné české vysoké školy, dvouletá nucená práce. Kampaň proti českému jazyku, který se musí stát pouhým nářečím, jakým byl v XVII. a XVIII. století a který musí úplně zmizet jako úřední řeč. Povolení k sňatku jen na základě příznivého výsledku rasového zkoumání. Zásada „pocukrovaný chléb a bič“. „Ke konci jisté přechodné doby“ praví Frank v závěru memoranda, „po kterou proces germanizace musí být prováděn jednotným způsobem, nic nestojí v cestě rozdělení dnešního teritoria protektorátu a přidělení jeho k říši nebo vytvoření nové říšské župy.
(z knihy dr.Bohuslav Ečer: Norimberský soud, vyd. Orbis Praha 1946)
[naštvaný]

283213

23.1.2013 9:55

Díky, pane Pantůčku.

Frank51 89.?.?.?

Je málo lidí, kteří se takto otevřeně postaví za svůj názor. V Praze jsou divadla, kde komedianti musejí podepisovat petice, že budou volit toho přestárlého degeneráta. A bojí se nepodepsat, protože mají strach o místa. To je demokracie, že? To je svědomí národa, jak si povzneseně říkají.

283214

23.1.2013 16:56

RE: Díky, pane Pantůčku.

dub 89.?.?.?

Reakce na 283214

jaké svědomí národa?
holky z perlovky, komedianti, pisálkové a poblitici je xindl ze stejné líhně s jedním společným znakem - jsou to prodejné kurvy jdoucí s každým kdo zaplatí.

283265

26.1.2013 2:38

RE: Díky, pane Pantůčku.

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283265

Vy nechutné anonymní sprosté prase Já jsem na volné noze a nikdo kromě těch, kteří stojí o to co umím mne neplatí. Zbyšek Pantůček.

283509

26.1.2013 17:04

RE: Díky, pane Pantůčku.

dub 89.?.?.?

Reakce na 283509

no tato definice se, budeme-li se tedy bavit o komediantech, týkala svěráka a spol. (jak i evidentně plyne z příspěvku, na který bylo reagováno), stejně jako kdysi "umělců" anticharty apod., kteří za koryto a obolus udělají cokoliv.
ale když jste to tedy vstáhl i na sebe a sám se mezi ně zařadil (čímž jste i iracionálně a nelogicky popřel vlastní článek), musíte to vy vědět nejlíp[smích]

283550

26.1.2013 3:04

RE: Díky, pane Pantůčku.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 283265

no jo dube jenže to je základní princip kapitalismu a rozvinuté dělby práce
takže nejenom komedianti a pisálkové ale všichni včetně mě a tebe i když samozřejmě nás nikdo nestaví do pozice společenské ikony a morálního příkladu
takže když se řekne že každý má možnost se nezaprodat tak bohužel to tak není je to přesně opačně v kapitalismu tu možnost nemá nikdo
to je na něm to nejzrůdnější že dělá z lidí anonymní otroky degradované na kolečka v obrovském společenském kolosu kterému říkáme ekonomika a když se kolečko porouchá je vyměněno
to jen tak aby bylo jasno co je skutečným problémem nejen těchto voleb je to korporátní struktura třeba těch médií nebo divadel apod kde centrum rozhodne a níže postavení musí papouškovat nebo jsou prostě vyměněni takže nadávat na ně je opravdu zbytečné jejich chování je pouze důsledkem zobrazujícím že někde je problém [smích]

283513

26.1.2013 17:39

RE: Díky, pane Pantůčku.

dub 89.?.?.?

Reakce na 283513

nesvádějte nedostatek svědomí na kapitalismus či jiný -ismus.
jsou věci, které dělat nemusíte a nebudete, jsou-li proti vašemu svědomí.
jestli budete např. fárat v dole, abyste měl na chleba, je to dost něco jiného, než když kývnete na to, že se aktivně propůjčíte k podpoře kampaně vlastirádců či totalitního režimu(umělci za podporu říše za okupace či anticharta za soustruhů, či svěrákovci dnes).
a pokud ten rozdíl někdo nevidí, je to velmi smutné, ale je to především jeho problém, neboť o pojmu osobní integrita nemá ani tušení.

283554

23.1.2013 11:13

Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ve vsech tech zpravach a otevrenych dopisech a nazorech ctenaru,to vse dohromady mi dava dojem,jakoby Ceska republika, Cesky narod mel zahynout v mori jinych statu,ze se zevnitr rozkladame,ze kritika poslancu na presidenta ma zakryt moralni rozklad,ze,ti,jez maji chranit narod a narodni zajmy,jakoby byli nastrceni, co by cizi agenti,dokoncit tunelovani a sebrat lidem posledni kousek nadeje, v te hrozbe jedne svetove vlady,ktera zmeni vladu na Hradcanech ve svetovem meridku na vetsi radnici,dohlizitele konecneho dila,ktere rozmelni tento narod na kosmopolity-svetobezniky,kde budou vsude ve svete,ale,nebudou doma.
Svejk a jeho svejkovstvi nam nepomuze,navic hazime flintu do zita,aniz bychom si vystrelili a kdyz vystrelili,tak pod jinym velenim,pro jine zajmy nez narodni,vlastenecke,pro mnohe fasisticke.Cesky obcan by se mel prestat hadat a mel by spise vybrat cloveka,jez z hlediska moralky,mel by tu i zotpovednost za sve ciny a musek by plnit prani volicstva,coz je sen,kde vzit takoveho cloveka,politika a v pristim casem i statnika,toho nenajdeme mezi temi hornimi desetitisici,ani v hospode,nacez na fotbalovem utkani.Jen si vzpomente,starsi obcane,jaka byla republika se svymi plus i minus,kdyz mela Zakarpatskou Ukrajinu,Slovensko a ted ten zbytek,Moravu a Cechy a dalsi krok,bude ulozenim ostatku ceskeho naroda do prirodovedeckeho musea Evropy.Mnozi lide podcenuji nebezpeci,ze "Cesko"muze zcela zmizet,jinym je to jedno, po nas potopa.Dnesnim politikum jde jen ajen o to,aby i po globalisaci, kde se vladni kreslo zmeni na radnicni,ale,plat a vliv zustal stejny,hlavne ,aby se toto dobre placene misto dedilo do rodiny,zbytek lidi jej nezajima.
Jedno je pod slunce jasne,ze,kdyby demokracie fungovala jak by mela,tak by ji urcite zakazali.Aby demokracie slouzila lidu,tak by prvne ten lid musel dostat vsechna media zpet do svych rukou,aby byla zaruka,ze v demokracii provedena referenda-lidove hlasovani, bylo ucelne, ovsem v ten den by se museli zavrit hospody,nehrat zadny sport,aby volic vystrizlivel z "opice propagandy" a lzi a polopravd,potom by mozna nasel nekoho,koho by osud Cech a Moravy zajimal.
Cas bezi,je na case neco udelat,jestlize vubec chcete,neco udelat.
Mnozi lide veri na zazraky,zadni Blanicti rytiri neprijedou,ani kral Jecminek,ani Bruncvik nezvola,vsem nepratelum tohoto kralostvi hlavu dolu, a v ten den,jsme bez vlady a vlada bez hlav,nebot jsou sami o sobe neprateli naroda.
Co, si neudelame samy,nebudem mit, ted zalezi na kazdem obcanovi se Cechem citici.

283222

23.1.2013 11:33

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

F&T 78.?.?.?

Reakce na 283222

Souhlasím. Nic proti cizinci jako prezidentovi nemám, kdyby se vyjímečně zasloužil o naši zemi. To bohužel není případ knížete. Nevím o ničem, čím by významným naši zemi pomohl. Možná církevní restituce pomohli katolíkům, ale to na úkoor a účet celého národa.

Velmi pěkný článek, bohužel byl z hlavní stránky seznamu stažen. Proč asi?
http://www.novinky.cz/domaci/290981-hrdina-od-dukl...

Je mi z toho smutno, jak lidé kolem mě zblbli a chtějí tohoto politika volit.

283227

23.1.2013 13:23

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

velký Bobeš 193.?.?.?

Reakce na 283227

On nezmizel jen z hlavní stránky. On se nedá najít ani v archivu! Prostě jako by neexistoval. Kdo nemá přímý odkaz, ten si článek na Novinkách nepřečte. Vaporizovali nám hrdinu od Dukly a Kurska. [překvapení]

Viz snímky obrazovky zde: http://i50.tinypic.com/3497w8z.png (větší verze zde: http://i45.tinypic.com/346qnlt.png)

Prosím někoho z registrovaných nebo redaktorů - můžete to prosím dát do rubriky Ve zkratce? O tomhle se nesmí mlčet. Dejte to klidně i na facebook, dejte to kamkoliv, hlavně ať to lidi vidí včas. Díky!

283236

23.1.2013 13:52

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 283227

kohopak volí Vít Olmer??? https://www.youtube.com/watch?v=lPbmAAGwLJU

283239

23.1.2013 15:02

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Petr Středa 217.?.?.?

Reakce na 283227

No víte, lidé se takto chovají, protože opravdu zdebilněli, tak jak se to píše v některém z předchozích článků, setkávám se s tím každý den. Navíc, když k tomu přidáme mocnou sílu sebeklamu, kterou ještě všechna média mistrně přiživují a pěstují, nemůžeme se divit, že je výsledek takový, jaký je. Už i Goebels dobře věděl, jak mocný nástroj propaganda je. Koneckonců jeho výrok: " Stokrát opakovaná lež se stává pravdou." funguje spolehlivě a v mnohem větší míře do dneška.

283247

23.1.2013 15:34

RE: Kdyz vse shrnem ...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 283247

Průzkumy volebních preferencí jsou jednoznačné, pánové. Schwarcenberga preferují lidé inteligentní a vzdělaní. Zemana ti ostatní. Otázka:

Reklamě a propagandě snáze podléhají vzdělaní a inteligentní lidé? Nebo spíše ti druzí? [mrknutí jedním okem]

283251

23.1.2013 15:39

RE: Kdyz vse shrnem ...

Vopice 31.?.?.?

Reakce na 283251

Možná je to něco podobného, jako když je někdo schopen napsat VW NEBYL NIKDY NIKÝM TUNELOVÁN.

Co myslíte, pane Vojto, může to napsat inteligentní vzdělaný člověk, nebo spíše nevzdělaný idiot?

Osobně bych tipoval toho idiota. A tak podobně je to i těmi průzkumy. Ono to vzdělání (což můžete vidět i na případu zmiňovaného nebožáka, co tvrdí takové nesmysly), není vždy zárukou inteligence. A inteligence není zárukou toho, že člověk není blbec.

283254

23.1.2013 18:44

RE: Kdyz vse shrnem ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 283251

Presne v tom, je ten smysl propagandy.

283275

24.1.2013 11:18

RE: Kdyz vse shrnem ...

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 283251

Ano hlavně takzvaní vzdělaní lidé podporovali radar, podporují Schwarzenberga. Kdo podléhá snadněji propagandě? Mediální propaganda, plus sympatie novinářů patří Schwarzenebergovi a předtím Fischerovi. Kdyby takzvaný hloupý lid této propagandě podléhal snadněji, tak by přece vyhrál Fischer a naprosto jasně Schwarzenberg. A v nedávných podzimních volbách by zvítězila ODS a komunisté by měli hlasů jako Bobošíková. Vzdělaní lidé jsou podle mne velmi často hloupí. Proč? Protože visí ve vakuu. Ti takzvaní obyčejní lidé mají vlastně zdravý selský rozum, mají normální instinkty. Pouze neumí věci často formulovat atd. Zatímco intelektuálové jsou často snobové, kteří budou opakovat sebenesmyslnější fráze, salónně se čepýřit, nemají co říct, a jen přebírají oficiální fráze médií nebo akademie věd, bez toho aby měl odvahu použít vlastní rozum. Velkého bratra bude podle mne milovat spíš intelektuál než normální člověk ve fabrice. Intelektuál si to klidně i vsugeruje, třeba při jointu a ještě se bude cítit jako guru. Jde tam, kam jdou všichni. Manipulátorům typu Grygar stačí, aby pseudointelektuálům řekli: "Vzdělaný člověk má uvažovat tak a tak... A pokud tak neuvažuješ, tak bys měl vrátit diplom." A intelektuál to nekriticky bezmyšlenkovitě přijme, srazí paty jako největší otrok a blb. Intelektuál má stále komplex, že spadne na úroveň obyčejného člověka (třeba finančně), kterým pohrdá. Tak bude opakovat sebenesmyslnější fráze, jen proto, aby měl pocit že patří mezi vzdělané a nepatří mezi lidi ve fabrice.
Politikové právem intelektuály pohrdají. Ačkoliv by se měli počítat k nim, jsou přece také vzdělaní. Jenže na rozdíl od těch běžných intelektuálů nejsou naivní. Ví, že Klaus, Zeman, Schwarzenberg jsou hajzli a podvodníci. A hraje tu divadelní hru spolu s nimi, divadelní hru pro lid a intelektuály. Politik proto pohrdá novináři a takovými těmi spisovateli, umělci atd. Ví že jsou to hloupí naivní lidé. Vezměme si, že po sto letech existence moderní psychologie, snad teprve teď se tu a tam maličko objevuje teze, že politikové jsou bezskrupulózní machiavelisté, "psychopati". Jak to, že to (pseudo)intelektuálům, v tomto případě psychologům, kteří tak rádi mluví o tom co je reálné a co ne, dochází pomaličku až nyní? Já myslím, že to je jasně proto, že intelektuálové jsou snobové a za kritérium a měřítko vzdělanosti považují to nakolik budou uvědoměle opakovat fráze, které jim řekl někdo ve vyšším postavení než oni. Že mají být konformní mediální ideologii, vládě, akademii věd, prostě musí být uvědomělý soudruh. To přece je podstata vzdělanosti a ty chceš patřit mezi vzdělané ne? Rozumí svému oboru, ale na politiku (politologii) buňky nemá. "Alfa samce"(nepřesné) ve vládě považuje za hloupé intelektuály jako je on sám, protože nic kromě sebe si neumí představit.

283342

24.1.2013 14:33

RE: Kdyz vse shrnem ...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283342

>Ti takzvaníobyčejní lidé mají vlastně zdravý selský rozum, mají
>normální instinkty. Pouze neumí věci často formulovat atd.
Ten zdravý selský rozum spočívá ve volbě M.Zemana? To má být vtip?
Z vaší rámcové definice "vzdělané inteligence" je lecos použitelné, avšak na tak malé ploše vypořádat se s tak složitým problémem vede k fatálním zjednodušením.

283363

24.1.2013 20:37

RE: Kdyz vse shrnem ...

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283251

Mohl bych s Vámi souhlasit, kdyby jste byl alespoň schopen napsat jméno pana Schwarzenberga bez chyby. Jste trapný primitiv.
Já se představuji celým jménem a nosím kůži na trh, milý pane anonyme.
ZBYŠEK PANTŮČEK. [chechtot]

283399

11.2.2013 15:10

RE: Kdyz vse shrnem ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 283399

Zajisté jste chtěl použít místo "kdyby jste" správný podmiňovací způsob "kdybyste"...nejste přeci žádný trapný primitiv.

284638

23.1.2013 14:42

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283222

>Ve vsech tech zpravach a otevrenych dopisech a nazorech
>ctenaru,to vse dohromady mi dava dojem,jakoby Ceska republika,
>Cesky narod mel zahynout v mori jinych statu,ze se zevnitr
>rozkladame,ze kritika poslancu na presidenta ma zakryt moralni
>rozklad,ze,ti,jez maji chranit narod a narodni zajmy,jakoby byli
>nastrceni, co by cizi agenti,dokoncit tunelovani a sebrat lidem
>posledni kousek nadeje, v te hrozbe jedne svetove vlady,ktera
>zmeni vladu na Hradcanech ve svetovem meridku na vetsi
>radnici,dohlizitele konecneho dila,ktere rozmelni tento narod na
>kosmopolity-svetobezniky,kde budou vsude ve svete,ale,nebudou
>doma.
Souhlasim s vami. A co byste, podle uvazeni, mel udelat vy? Zijete v Cesku anebo mimo? Jste australskym "svetobeznikem, tedy jste tam, kde je dobre, anebo jste doma v ceske moralni a financni mizerii?
>Cas bezi,je na case neco udelat,jestlize vubec chcete,neco
>udelat.
Mel byste tedy honem mazat domu, pokud nejste.

283246

24.1.2013 10:28

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 283246

Mnozi lide ,kteri chteli neco pro vlast udelat"mazali ven".Jen,tak, mimochodem,coz Vas jiste prekvapi,tak nasi legionari prosadili znovuzrozeni Ceskoslovenska,tou dobou Zakarpatskou Rus,Slovensko,kde opet z Ruska pomohli Slovakum proti Madarum,byli to oni,jez se z venku zaslouzili o svobodu naroda po trista letech,zatimco,cast domacich zvatlali nemecky,aby se zavdecili Vidni.Bojovali na ruskem uzemi, v Srbsku,Francii a na Italskem bojisti a nakonec mnozi ztratili zivot na Slovensku,rika Vam to neco?
Nas exil udelal mnoho vic,nez mlcici vetsina doma,od vydavani knih,novin a casopisu,az po obchodni napady ,jako firma-farma,Laktos na Tasmanii,jen co vystav a jineho se udelalo pro Ceskoslovensko,o politice emigrantu a jejich vlivu na zapadni politiky ani netreba mluvit,exilovy Sokol vystupoval,tak ,jak exilovy skauteng v Holansku,Svycarsku a v Americe,to nic vam nerika?
Protesty proti bolsevickemu systemu v Ceskoslovensku,zejmena v dobe ,21Srpna roku 1968,Vam,take nic nerika,mnozna, az svou zemi protunelujete,tak to bude mozna exil,ktery ji zase koupi zpet.Nestarejte se o to,kdo,kde zije,starejte se o to ,co sam jste pro to udelal.
Zvedavec je jeden z mnoha dukazu,ze exil ma vice vlasteneckeho citeni,nez "kramari " doma.Od Samerove revoluce ,jste jen prodavali to,co Vam nepatrilo,zabaveny majetek exulantu byl v tom prodeji take, mimo jine,veskere hospodarstvi statu bylo vsech,tak,jak jste jej mohli prodat,do soukromych rukou ajeste k tomu cizincum.
Myslenka znovuzrozeni Ceskoslovenska vzklicila v Americe,pomoci nasich exulantu,Stefanika,Masaryka a Benese, jakozto jeste mnoho jinych jez financne prispeli na vznik Ceskoslovenska, mnozi presli pres celou Sibir az do Francie,mnozi pozdeji museli zase utikat do exilu,mnozi bojovali proti komunismu,jak i proti fasismu,mnozi ztratili sve zivoty na popravistich doma, v Ceskoslovensku.

283338

24.1.2013 10:59

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283338

Jenomze vy jste ve svem prispevku, na ktery jsem zareagoval, uvedl:
>Ve vsech tech zpravach a otevrenych dopisech a nazorech
>ctenaru,to vse dohromady mi dava dojem,jakoby Ceska republika,
>Cesky narod mel zahynout v mori jinych statu,ze se zevnitr
>rozkladame,ze kritika poslancu na presidenta ma zakryt moralni
>rozklad,ze,ti,jez maji chranit narod a narodni zajmy,jakoby byli
>nastrceni, co by cizi agenti,dokoncit tunelovani a sebrat lidem
>posledni kousek nadeje, v te hrozbe jedne svetove vlady,ktera
>zmeni vladu na Hradcanech ve svetovem meridku na vetsi
>radnici,dohlizitele konecneho dila,ktere rozmelni tento narod na
>kosmopolity-svetobezniky,kde budou vsude ve svete,ale,nebudou
>doma.
Vy to, pane, necitite, ze jste si protirecil?

Jinak ale, pokud si myslite, ze kdyz kdeco obracite za jakychkoliv okolnosti proti zidum, ze bojujete z exilu za vlast?

283340

25.1.2013 3:50

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 283340

Ukazte mi,kde, ve vyse otisknutych nazorech na problemy Ceskoslovenska pisi o zidech?
Nakonec Vam mohu vyhovet,nebot vim o co Vam vlastne jde nejvice,ale ,nez zacnu pripomenu Vam clanek vceskych novinach o zidech,kteri nejsou zide,ale,Chazari,mongolsko-tureckych najezdnych hord.
Mimochodem, musim Vamdat za pravdu, ze mate castecne pravdu,ze zide asi maji neco spolecneho s nami, dokonce nam vladli a to hodne roku.Pripomel jste mi dobu Slanskeho,kdy jsem byl jeste doma v Ceskoslovensku,kde se komunisticka strana zalozena na delnickem zaklade,tak zvanymi zidy ,pardon,soudruhy jen hemzila,Slansky-Salzman,co ten mel na svedomi zivotu,nez se dostalo na nej, vysetrovatel STB zid Ladislav Steinbach,nez jiny zid-prokurator,JUDr Josef Uravalek,ktery jej odsoudil na sibenici (mimochodem ,pozdeji,co by hrdina,bolo ohlaseno,ze si jej Cesi popravili,zapomeli,kdo byl Urvalek-zid)a za par roku to byl narodni hrdina,s puvodem zivnostnickym,co se vetrel do strany,aby mohl skodit ,co by zaprodanec zapadu a jine.Goldstruecker,Fuchs,vedouci kom.starny Ostravy,Lomsky,Andreas Simon,Gustav Bares,Bedrich Geminger a stovky jinych o kterych rodna strana nakonec prohlasila ,zejsou sionisti,tudiz rekla neco,co nemohl o soudruhach sionistech nikdo rici na ulici.
Doufam,ze jsem splnil Vase tajne prani,abych neco o tak zvanych zidech napsal.

283429

25.1.2013 8:12

RE: Kdyz vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283429

>Ukazte mi,kde, ve vyse otisknutych nazorech na problemy Ceskoslovenska pisi o zidech?
Staci si nakliknout seznam vasich prispevku, trochu se namatkou zacist, a hned je jasno, o co vam jde. Staci, aby tady nekdo poukazal na kdejakou prkotinu a pro vas je protizidovske tema jako usite. Svoji zminkou o vasich protizidovskych uletech jsem poukazal na vasi vseobecnou orientaci.
>...komunisticka strana zalozena na delnickem zaklade,tak zvanymi zidy,pardon,soudruhy jen hemzila,Slansky-Salzman,co ten mel na svedomi zivotu,nez se dostalo na nej, vysetrovatel STB zid Ladislav Steinbach,nez jiny zid-prokurator,JUDr Josef Uravalek,ktery jej odsoudil na sibenici (mimochodem ,pozdeji,co by hrdina,bolo ohlaseno,ze si jej Cesi popravili,zapomeli,kdo byl Urvalek-zid...)
>Doufam,ze jsem splnil Vase tajne prani,abych neco o tak zvanych zidech napsal.
No, vidite! A uz jste to zase rozjel, stacil jenom poukaz na to, o co vam jde, a uz to chrlite, navic tematem, kterym jste se tady zvecnil uz mnohokrat. Mimochodem, pan editor vam to take nekolikrat vytykal, ale vy si jedete jako zabedneny porad posvem. Tim zopakovanim potvrzujete, ze o nic jineho vam nejde - jenom vsechno obracet principialne protizidovsky.

A co se tyka vaseho odsudku lidi, kteri radeji ziji v cizine, atd., a pritom se snazi kafrat do Česka, je napovazenou, protoze sam v te cizine zijete a sam taky kafrate. Takze jak v te sve hlave muzete skloubit odsouzeni druhych se svym ekonomickym prospechem, kdyz i vam jde o to same?

283440

25.1.2013 10:59

RE: Kdyz, vse shrnem dohromady,co jsme o volbach napsaly,tak mam spatny dojem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 283440

Ukazte mi,kde, ve vyse otisknutych nazorech na problemy Ceskoslovenska pisi o zidech?
Zde jste neodpovedel a neukazal,kde pisi v diskusi o Ceske republice,naopak,berete za priklad psani v jinych diskusi.
na kdejakou prkotinu a pro vas je protizidovske tema jako usite. Svoji zminkou o vasich protizidovskych uletech jsem poukazal na vasi vseobecnou orientaci.
>...komunisticka strana zalozena na delnickem zaklade,tak zvanymi zidy,pardon,soudruhy

Jestli mate na mysli popravu pani Horakove a mnoho dalsich ceskych vlastencu se slovy ,ze to jsou prkotiny a vubec Vas nezajima cinnost techto "soudruhu" v ramci vrazdeni krestanu,ceskych vlastencu, ze by bezviznamni goyimove,kteri take byli proti komunismu a primo anebo neprimo proti tem sionistun ,co nalezli do nejvyssich mist a nezajima Vas ,ze vrazdili.
kdyz budem mluvit o cizine,tak vsichni tak zvani zide nalezly v krestanskych vladach vlastne jsou v cizine,to prece neni jejich domov,ten vyhlasuji,ze je Jerusalem-Palestina,ovsem lzive,nebot i ty prkotiny tisknou CESKE NOVINY.cz
Predky evropskych Zidu jsou podle genu spise Chazari nez Hebrejci,takze ,tito NE Zide lhali o sve zemi,kde vrazdi Palestince,lzou o Jerusalemu,kde zabiraji pudu,jez jim nepatri,timto doufam poznate ze Oxfor nepise"prkotiny",coz daleko pred Oxfordem napsali mnozi "zidovsti" historici a spisovatele, ze nejsou zidy,tudiz nemuze byt ani antisemitismus ,kdyz Chazarove nejsou semity,jsou potomky turecko-mongolskych najezdniku.Takze to moje kafrani,ma svoje opodstatneni proti Vasemu vykladu,mozna,ze sam zijete v cizine,jako vetsina,tak zvanych zidu,kteri zidy nejsou.
Zjeveni S.Jana 2-9
VIM O SKUTCICH TVYCH I O SOUZENI A CHUDOBE(ALE ,TY BOHATY JSI)I,O,ROUHANI TECH,KTERIZ SE PRAVI BYTI ZIDE,A NEJSOU,ALE ZBER SATANOVA.
POKUD VIM ,TAK ZADNY KOMUNISTA-ZID ,NESTAL PRED SOUDEM ZA KRIMINALNI CINY,VRAZDY NA CESKYCH OBCANECH, TO SAME CLENOVE ZIDOVSKE POLICIE,TAKE ,NESTALI PRED SOUDEM ZA UBITI K SMRTI MNOHA SVYCH "ZIDU'.
Zkuste ,ctenarum napsat kolik,opravdivych ceskych obcanu, (ne cizinci-chazari) ztratilo sve zivoty v dobe panovani,Slansky a spol.
Nakonec,pro Vas psat z anonymity, je mnohem snadnejsi,ze ano,vzdyt cele zidovske vedeni byli anonymni zide, ze ano?
Kdyby jste jel opravdu domu,do ktere zeme by to bylo?

283449

23.1.2013 11:23

Zbyšek Pantůček - signatář Akce DOST

má maličkost 89.?.?.?

Adam B. Bartoš - signatář akce dost
Jakl, Hájek - totéž
strašný náhody, že?
[bliji]
[bliji]

283225

24.1.2013 12:40

RE: Zbyšek Pantůček - signatář Akce DOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283225

a poř.číslo 0184 hádejte kdo?

283350

24.1.2013 20:57

RE: Zbyšek Pantůček - signatář Akce DOST

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283225

To nejsou náhody. To je náš názor. Nemáme snad na něj právo pane demokrate?
Zbyšek Pantůček.

283401

26.1.2013 11:12

RE: Zbyšek Pantůček - signatář Akce DOST

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283225

Celá ta Klausova kavalerie to ještě nebalí, morální rozvrat společnosti ještě není dokončen. Ještě se od té devastující chátry máme na co těšit.

283532

23.1.2013 11:36

to je ještě dobré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

To otec mého kamaráda mu napsal "Pane hrabě kupte si hrábě at poznáte jaké to je pracovat...
[chechtot]
No asi nechápe,že dnes pracují již jen stroje! Lidé práci již nevykonávají..na ostatní stačí zapnout moderní techniku a není nutné dělat nic. [mrknutí jedním okem]

283230

23.1.2013 12:30

Kááárl nebo Milošek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Co tady pořád řešíte za žabomyší války? Je to tu jak na bulváru, do kterého kopete jako do meruny, akorát že bulvár si nehraje na "seriózní" plátek! Bulvár je bulvár.

Je trapné jak tady v posledních dnech šijete pouze do jednoho tábora a harašíte pseudo mediálními zbraněmi (sudety bla, bla, bla). Hrajete si na myslící tvory, ale skutek zřejmě opět utekl. Nikde žádná seriózní úvaha, pouze kydání špíny a pomluv jako v páté třídě na pionýrském táboře.

Jakmile jde o možnost "volby", tak se většina přepne do režimu "vždyť jde o holý život", podle toho pak volí a přitom o žádný holý život nejde. To si uvědomte. Politika není fotbal, ale cirkus, kde se má žonglovat s jinými věcmi než s empatií spojenou s vizáží jedince, pomluvami a zastrašováním.

90% národa hodnotí kandidáta podle přízemních kritérií typu: potetovanej, šišlá, má velký nos, nevyrázná, komunista, ex-komunista, krade, pije, usíná, je čech, není čech a dalších nepodstatných kritérií, které spíše než reálný stav věci odrážejí voličovi vlastní povahové rysy, kterých by se velmi rád zbavil a které mu nepasují do vlastní a však předem médii zmanipulované projekce o "jeho" prezidentovi.

Co tedy milý voliči doopravdy chceš? Nápravu po 23 letech zmaru? Kdo ti jí dá? Milošek a nebo Kááárl?

Jenom jeden. Kááárl. Proč on? Protože to tady přivede na hunt mnohem rychleji než Milošek a jedině tak se dá celý vývoj (již tak nezvratný) urychlit.

Přeci nevěříte tomu co Vám říkají a tomu co čtete? Je to jedna velká masírka, nic víc, nic méně.

Podívejte se do své minulosti, každý kdo jste tu žil a žijete, ať aktivně či pasivně (myšleno politicky), jste se na tomto zrůdném "pokusu" podílel. Ano i já. Pokrytec to však nepřizná, pokrytec vždy hledá chybu jinde než u sebe.

Jenom ten kdo si sbalil pět švestek a šel o dům dál může říkat, "Já nic, Já muzikant", ale pouze za předpokladu, že se již nehlásí ke svému původu a vzdal se "češství".

Ptám se Vás tedy. Co je horší? Zaprodaná česká krysa a nebo zaprodaná cizí krysa? Odpovím Vám. Nic není horší!

POŘÁD JE TO KRYSA, TAK CO TU HODNOTÍTE?

Chcete to poslat do kopru rychleji? => Kááárl

Chcete si užít letargii skonu na plno? => Milošek


Ale de facto jsou to jenom Vaše předsudky ovládané STRACHem, které Vám nedovolí jednat racionálně.

283232

23.1.2013 16:32

RE: Kááárl nebo Milošek?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 283232

100% souhlas. Nejlepší názor zde. Podepisuji.

283261

26.1.2013 11:59

RE: Kááárl nebo Milošek?

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 283261

Ano, také souhlasím. Ten anonymní pisatel to vystihl naprosto dokonale. ČSSD není žádnou alternativou současné prokorupční vládnoucí koalice, Kárl nebo Miloš je prašť jako uhoď. Lze možná doufat, že Kárl otevře oči více lidem tím, jak nám všem bude srát na hlavu. I když český člověk musí dostat hodně po palici, aby začal uvažovat v zájmu většího celku než jen vlastní kupky hnoje.

283536

26.1.2013 12:37

RE: Kááárl nebo Milošek?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283232

Taky se přidávám se souhlasem. Jen bych zapolemizoval s tím výběrem možností vývoje. Pokud lze Zemana nějak spojovat s destruktivní Klausovou epochou, pak si kladu otázku, zda ten rozklad ještě je vůbec akcelerovatelný... [mrknutí jedním okem]

283541

23.1.2013 15:20

No, je to slabota

Vopice 94.?.?.?

Pan Pantůček se sice rozohnil, ale jeho "dopis" je jen rozčilené vykřikování hloupostí.

Upozorňuji, že pro mě jsou oba kandidáti maximálně odporní, víceméně stejně.

Nicméně pan Pantůček se mýlí hned na začátku. Otec knížete BYL vlastenec. Jen měl trochu jinou představu o Čechách, protože byl katolík.

Kníže je především senilní dědek, co to má za pár. A nemyslím si, že by chtěl pro Čechy to nejhorší, jen je prostě také katolík.

Skutečné nebezpečí se skrývá v dobytku jménem Zeman. Ten ještě chvíli vydrží a prezidentování bere velmi aktivně. Což znamená že bude dál podporovat válčení s "teroristy", blahořečit Izrael ať udělá co udělá, bude krýt své mafiánské komplice, atd.

Co se týká sudeťáků, tak nemá knížeti co vyčítat, neboť alespoň částečně sdílí jeho názor, i když se k tomu teď moc nehlásí.

Pan Pantůček by proto měl napsat i Zemanovi, ať táhne taky do prdele.

A ještě jedna technická: já chápu, že "aby jste" zní skoro spisovně. Nicméně je to nesmysl, výraz jste vyjadřuje existenci, tedy "aby jste mohl" je něco jako "aby existujete mohl", což je samozřejmě krávovina. Ještě lépe to dokresluje příklad "aby jste byl". Takže příště abyste, kdybyste, abys, kdybys atd.

A hlavně klid. Jedna svině na hradě tu vydržela tolik let a to to byla svině ze všech největší, kádr přímo z KGB. Takže hůř může být jen těžko.

283249

23.1.2013 19:54

RE: No, je to slabota

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 283249

Souhlasím s Vámi, je to souboj ultrasviní, přičemž ta mladší svině je možná ještě víc nebezpečnější než ta, co to má za pár. Proto by lidé k volbám neměli vůbec chodit, je to hrozná fraška- a pravděpodobně i velmi zmanipulovaná. Jednak výměnou lístků v urnách z pátku na sobotu a jednak konečným součtem ze strany pár zasvěcených a prokádrovaných lidí ze statistického úřadu.

283284

24.1.2013 1:44

RE: No, je to slabota

p. 61.?.?.?

Reakce na 283284

..prvni vec napadna byla ze mezi kandidaty nebyl jediny vlastenec a Cech s prokazanou minulosti!!!!a vlastenec a opravdovym vztahem k CR nam cechum...!!!!. Nekdo kdo se treba zucastnil boju za nasi svobodu ,nasazoval svuj zivot, opravdovy vlastenec....jakoby nikdo takovy neexistoval....a tak nam vnutili a porad vnucuji ten samej sametovej havlosmejd...

283314

26.1.2013 2:56

RE: No, je to slabota

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 283249

Milá anonymní vopice. Člověk,který si nechal gestapem postavit koncentrák v Letech u Písku, aby mu vězni pomohi zahladit následky živelní pohromy na jeho panství byl vlastenec? Když už vystupujete anonymně, tak se před sebou alespoň veřejně pozvracejte za své podlé lži a neznalost historie.
Zbyšek Pantůček. [bliji]

283512

26.1.2013 3:20

RE: No, je to slabota

leo69 176.?.?.?

Reakce na 283512

Přesně tak a navíc, pokud by nebyl Schw. starší jejich "dobrý známý" (např., podle dokumentů kolujících emailem, spoluzakladatel sdružení Vlajka a její finanční mecenáš), takže pro gestapo nebyl nějaký hej nebo počkej, tak by mu zřejmě, se zřízením prac.tábora v Letech, sotva vyhověli...

m, [mrknutí jedním okem]

283514

26.1.2013 13:42

RE: No, je to slabota

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283514

>Přesně tak a navíc, pokud by nebyl Schw. starší jejich "dobrý známý" (např., podle dokumentů kolujících emailem, spoluzakladatel sdružení Vlajka a její finanční mecenáš), takže pro gestapo nebyl nějaký hej nebo počkej, tak by mu zřejmě, se zřízením prac.tábora v Letech, sotva vyhověli...

To gestapo byste uměl nějak doložit? Přijde mi to jako divná náplň činnosti tajné policie. Vy asi chcete tomu prezidentskému kandidátovi KS přitížit radši víc, než zaslouží. Že KS st. potřeboval co nejlevnější pracovní sílu v rámci existujících možností, je standardní postup všech feudálů či kapitalistů.
O táboře v Letech u Písku, podle mne, mnohem objektivněji.
Vlajka v roce 1930 se dá považovat za vlastenecký spolek, z programu mne upoutala jasnozřivá, bohužel včas neuplatněná, myšlenka slovenské autonomie, slovanská vzájemnost, boj proti partajnictví... Podle dalších pramenů vystoupil z Vlajky v r. 1938, když začala nabírat špatný kurz.
Takže celý příspěvek založený na lidové moudrosti, že jablko nepadá daleko od stromu, má tyto podstatné vady na kráse:
a)Vlastenectví, hlášení se k českému národu u KS st. je Vámi velmi primitivně zpochybňováno.
b) děti nemůžou za své rodiče

283543

29.1.2013 18:39

RE: No, je to slabota

leo69 176.?.?.?

Reakce na 283543

O dětech se nikde nezmiňuji. Pouze o Schw. starším, neb je z něj teď dělaný pouze náramný vlastenec. Členem Vlajky byl od r.1934 (poř.číslo jeho členského průkazu 169) a dle následujícího textu je jasné, o co ve Vlajce šlo. Volně cituji:

Klub Vlajka skutečně v r.1930 vznikl jako politický klub na způsob volného sdružení za účelem politické výchovy členů, přednáškové činnosti z oboru státních věd, řečnických cvičení a debatních večírků. K debatám měli být zvání reprezentanti pravice i levice. Toliko ke stanovám a prezentovaným cílům. Ve skutečnosti se skoro hned od svého založení stala krajně pravou organizací. Sice pořádali diskuzní večírky a schůze a vydávali časopis Vlajka, ale každé číslo časopisu bylo od začátku konfiskováno pro svůj fašistický a antisemitský obsah. Takhle se více méně protloukali (členové přicházeli, odcházeli, volili nové vedení atd) až do r.1935, kdy upustili od svého prvotního programu a stali se čistě politickým hnutím napodobujím NSDAP v Německu. V r. 1936 se spojili s hnutím Za nové Československo a vznikl nový útvar Nové Československo-Vlajka, který měl za úkol podchytit nacionální živly, nespokojené s politikou a k boji proti komunistům, židům, zednářům, realistům... V r. 1937 se už začali spojovat a otevřeně propagovat fašistiské hnutí ve Španělsku, někteří se přesunuli do Polska (kde bylo silné nacionalistické hnutí), čilé styky i s Itálií, Německem atd. Udržovány styky s říšskoněmeckými a polskými novináři pomocí tiskových atašé při velvyslanectvích (takže dle policejního ředitelství - podvratná činnost, která vyvrcholila 11.11.1938 zákazem združení). Združení dále pracovalo v režimu "volné organizace" po způsobu politické strany a scházelo se v ilegalitě. Měli vypracované postupy přebírání moci, seznamy nepohodlných osob určených k likvidaci, polovojenskou organizační strukturu - tzv. desítkový systém... Ještě v roce 1937-38 je uváděným členem Karel Schwanzenberg (starší) jakožto zahraniční referent. Pokud říkáte, že odešel v roce 38, tak nejméně od r.34, kdy začal být registrovaným členem, měl dost času vidět o co jde a jako vlastenec odejít, ne?

Add2- formulaci žádost na gestapo beru zpět a dodávám: ke zřízení pracovního (koncentračního) tábora jsem měl přesněji uvéct - podal žádost na ministerstvo vnitra, poté, kdy v prosinci 1939 silná bouře poničila jeho lesy a on potřeboval levnou pracovní sílu. Poté, kdy jsme již od března téhož roku byli protektorátně řízeni, tak jistě musel následně jednat se zástupci Říše.

m,[mrknutí jedním okem]

283945

23.1.2013 20:59

Jak vojebat vojební klání?

haban 89.?.?.?

Po těch konspiracích o zmanipulovaných volbách mi pořád vrtalo hlavou, jak by to šlo provést?

A ejhle, ono by to nebylo ani tak těžké.
Nechystá se před 2. kolem voleb prezidenta falšování voleb?

Prostě si "vojební tým" vyzvedne volební průkazy, a objednou maximální počet okrsků, které stihnou. Na okrscích to korektně sečtou, ale někdo v centrále se postará, aby se nekontrolovalo, jestli volili víckrát. No, ani ty vojební průkazy nemusí být padělané. Stačí mít ve své straně majitele tiskárny [smích]

A tím, že se volí dva dny, je času až až... Jeden den Prahu, další den Brno a Ostravu, ...

Jenom by asi bylo dost těžké zajistit, aby to nikdo nevykecal. To by na ně museli něco vědět. Že by ti "amnestovaní"?

No, jestli se tady už neukážu, tak jsem to třeba trefil [pláč]

283294

24.1.2013 0:20

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283294

Tak nám ještě, ty chytráku, prozraď, ve prospěch koho se bude manipulovat?? To je zase materiál... Za oběma kandidáty stojí obrovské mocenské aparáty (oba dva jsou tudíž nevolitelní!!), takže ani jeden tábor si "nelajzne" něco manipulovat, protože ten druhý by mu to zřejmě vyšťoural. Vám konspirátorům matka konspirace vygenerovala zřejmě o konspirační kolečko navíc ... A jestli se tady už neukážeš, tak se stane nanejvýše to, že si lidstvo může do kolonky "Na Zvědavci mlčících blbů" připsat čárku. Toť vše.

283305

24.1.2013 1:09

RE: Jak vojebat vojební klání? Možná jako by se už se stalo.

slak 77.?.?.?

Reakce na 283305

No, na blistech petrodolary Al arabíe nebo čeho už ví že prezidentem je zvolený proněmecký a proevropský prezident. Číslo článku nenosím v hlavě. Račte se obtěžovat, ale vytáhl jsem ho z diskuze, jenom nevím zda zpod tohodle článku a jsem znechucen, protože to vypadá že je zloutkováno total.

283309

24.1.2013 3:18

RE: Jak vojebat vojební klání?

p. 113.?.?.?

Reakce na 283305

...manipulovani v tomto pripade je predbezna DOHODA obou vrchnosti, kdo vyhraje a kdo bude prohran se stedrou nahradou !!! /...Bush -Gore/ jeden president druhej supermilionar s podvodnou nobelovou cenou....

283319

24.1.2013 8:26

RE: Jak vojebat vojební klání?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 283305

Tak já Vám prozradím, jak ty manipulace mohli probíhat. Za všemi 10 prezidentskými kandidáty stála JEDINÁ SÍLA loutkovodičů, která je schválila. Čili neexistují žádné rozdílné obrovské mocenské aparáty, jak Vy si naivně představujete. Pro loutkaře nevhodní kandidáti nebyli k volbám vůbec připuštěni, a tím nemám na mysli Okamuru. Proto jsme mezi kandidáty nenašli jediného slušného typického Čecha, který by se vůbec nikdy neušpinil v politice, ale jen samé jejich nastrčené loutky. Čili úplně všichni byli vhodní- ale zrádce KS a zrádce MZ jsou nejzasvěcenější, tudíž nejvhodnější. Třeba taková Bobošíková byla pro ně nejméně vhodná, protože je sice tvárná, poslušná kariéristka, ale nepatří mezi vysoce zasvěcené- byly by s ní potíže.

Těsně po převratu roku 1989 se v necenzurovaném tisku profláklo (nestihli těmto informacím tenkrát ještě zamezit, protože byl chaos), že na velkých poštách měli estebáci své pracovní místnosti, kde rozlepovali veškerou poštu z ciziny, kterou přečetli a pak opět zalepili. Myslíte si, že dnešní BISáci nepoužívají podobné metody? Že je pro dnešní BISáky tak velký problém zkombinovat několik metod tak, aby zvítězili kandidáti, které tam chtějí mít?
1) První metodu naznačil Haban- BISáci cestují po Česku a všude volí přes volební průkazy.
2) Z pátku na sobotu BISáci naklušou ve 3 v noci k mnoha volebním urnám ve velkých městech, rozlepí obálky, vymění lístky s Bobošíkovou za lístky Zemana a Šláfenberka.
3) Při konečném sčítání výsledků se jednak zakamfluje, že někdo volil na volební průkaz třeba stokrát a také se přidají hlasy Zemanovi a Šláfenberkovi tak, aby Zeman těsně zvítězil. Pak už dílo zkázy dokončí mainstream, který masíruje lidem hlavy a rozdělí je na nesmiřitelné nepřátele kvůli tomu, že jedni chtějí MZ a druzí KS a neuvědomují si, že oba jsou pro český lid pohromou.

283326

24.1.2013 10:21

RE: Jak vojebat vojební klání?

Bekota 46.?.?.?

Reakce na 283326

Dobrý den, to zní velmi zajímavě, myslím, že bychom mohli postavit noční hlídky u volebních místností a nějaké BISáky nachytat. Měli bychom je rozenznat podle těch tmavých nindžaobleků, kapesních svítilen, šplhacích lan a velkého batohu s lístky. Pokud se taková postava bude prořezávat oknem, je to jisté - BISák.
Určitě by bylo zajímavé pak zjistit, které lístky měnili za které, protože oba dva kandidáti byli už předtím manipulativně vybráni, a pak zmanipulováním volby již zmanipulovaného výběru posunuti do druhého kola. Nyní již zmanipulovaný výběr zmanipulovanou volbou bude opět zmanipulovaný, což je více než jisté.
Dost se bojím, aby se pořádně domluvili, protože dneska sehnat spolehlivé lidi je prakticky nemožné, aby třeba jeden neměnil dvojku za jedničku a jinde druhý jedničku za dvojku. Přece jen, budou muset povyměňovat statisíce až miliony lístků. Takže jeden dobře vycvičený BISák - lepič rozlepovač - bude schopen udělat od dvou do svítání asi tak 500 obálek, takže na 100 000 obálek bude potřeba aspoň 200 dobře vycvičených nespících BISáků a na 500 000 až tisíc BISáků lepičů rozlepovačů. No a představte si, že by tam byl infiltrátor, a ten by rozšířil, že mají měnit dvojku za jedničku, místo jedničky za dvojku. To by byla mela - půlka by to měnila tak a druhá půlka naopak. A to nesmí být, byla by to marná práce a promarněný čas tisíců BISáků při noční šichtě u uren. V každém případě jich bude operovat okolo uren daleko více, než je diskutujících zvědavců, takže je velká pravděpodobnost, že bychom měli někoho načapat, odhalit, usvědčit a předat spravedlivé spravedlnosti k potetrstání, a pak znova zmanipulovaně zorganizovat nové zmanipulované volby, ale tentokrát už v náš prospěch. Máte už nějakého, konečně toho pravého kandidáta, na kterém se shodnem aspoň v deseti lidech, abychom stihli v noci zmanipulovat více než jednu urnu?

283337

24.1.2013 14:01

RE: Jak vojebat vojební klání?

haban 89.?.?.?

Reakce na 283337

No já bych se tomu tak neposmíval.

V téhle knížce, Tanec mezi paragrafy autor, bývalý kriminalista a poté zřejmě dost prestižní právník, píše o tom, že BIS na příkaz vlády likvidovala vznikající české kampeličky.

Otázkou je pak třeba i to, jak to ve skutečnosti bylo s tou "Methanolovou aférou". Tam taky dost věcí nehraje. Třeba to, že lidi, kteří měli na svědomí 30 životů, okamžitě nezmizeli, a čekali až si pro ně přijde policie.... To je opravdu hezká pohádka.

Asi bysme si měli uvědomit, že tihle lidé kvůli majetku a penězům udělají opravdu cokoli. Udělají cokoli, aby zabránili té "skutečné levici", né té degenerované a infiltrované v KSČM, která to divadlo hraje s nima, aby jim ty nakradené majetky zase zprivatizovala.

283356

24.1.2013 15:33

RE: Jak vojebat vojební klání?

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283337

Nebo jinak. Stačí vyměnit stejný počet obálek za stejný počet. Na to stačí 5 minut a například jeden podplacený školník, který tam bydlí a od všeho má klíče.

283371

24.1.2013 20:07

RE: Jak vojebat vojební klání?

Bekota 96.?.?.?

Reakce na 283371

Dobrý večer a poděkování za podnětný příspěvek, konečně se snad pohneme z místa. Lepení a rozlepování bychom skutečně mohli nahradit prostou výměnou, to je dobrý nápad, ušetříme tím dost času. Školníky bych neuplácel, stejně by později vydírali a nakonec mluvili. Rovnou bych jim nabízel hradní funkce, tam už si můžou říkat, co chtějí. Trochu zdržení bude s těmi podepsanými páskami, ale troška páry z konvice na kafe by mohla pomoci páskám dolů, pak se to tam jenom opatrně nalepí zpátky a ty nepřesnosti nějak dodělají fixkou. Je to sice zdržení, ale důležité je, že nikdo nic nepozná. Na klíč od urny už vystačí nějaký šperháček. Stačí tedy jenom vyměnit příslušný počet obálek. Bez rozlepování se nevyhneme i výměně lístků pro našeho kandidáta, takže pro jistotu vyměníme všude všechny z prvního dne, člověk nemůže nikdy vědět, co tam neuvážliví voliči můžou naházet příští den. Tedy je to celkem jasné, riziko téměř nulové, už jen stačí sehnat toho našeho kandidáta, na kterém se tu shodne aspoň deset zvědavců, abychom to mohli rozjet a dostat ho už příště a konečně na Hrad, aby bylo zase dobře.

283397

25.1.2013 2:02

RE: Jak vojebat vojební klání?

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283397

Takže jsme popojeli, vyměníme to všechno, fajn.
Kdybysem byl BISem … Někoho z personálu školy bych si „připravil“ předem (pokud by se nenašel „ideový spolupracovník“), aby otevřel dveře a zavřel hubu, ale šlo by to i bez něj. Bývaly doby, kdy prý v noci okolo školy chodil policajt, ale dneska, za Kubice? Zámeček u urny bych přecvaknul a pak nahradil novým (jsou všechny stejné a stejně srandovní, samo že bych měl připravený pro stejný klíček). Nebo i jinak. Všiml jste si, že víko urny drží jen na jedné straně zámeček, na druhé straně žádný pant, jen plastový zobáček; třeba lze nahřát, vyhnout, nahřát, zahnout. A ty lepicí pásky... ty nejsou typu jako např. cenovky zboží, které se při pokusu o odlepení přetrhnou, ač by samozřejmě měly takovými býti. To bývaly dokonce takové ty hnědé papírové pásky, co se odlepují skoro samy. Nebo to jsou ty průhledné, co není problém je odlepit vcelku a zas přesně nalepit. Ledaže by komise jimi oblepovala urnu kolem dokola ve všech třech rovinách na sebe kolmých, dokud by všechny pásky nespotřebovala. Ale proč by si přidělávali práci, když to nemají nařízeno. Ostatně i členové komise jsou jen lidi, a chtějí si od voleb něco odnést (lepicí pásky, tužky,…).
Ostatně, proč se v Česku nevolí jenom v jednom dni od 6:00 do 23:00, když všude v Evropě, snad s jednou výjimkou, tomu tak nějak je? Pak by výše nastíněné pochybnosti o regulérnosti voleb odpadly.

283419

25.1.2013 18:04

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283419

>Pak by výše nastíněné pochybnosti o regulérnosti voleb odpadly.
Probůh, a co byste pak dělali?

283475

25.1.2013 18:06

RE: Jak vojebat vojební klání?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283475

čéfoval [chechtot]

283476

25.1.2013 20:07

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283476

Tedy: konečně něco duchaplného. [velký smích]

283487

25.1.2013 23:08

RE: Jak vojebat vojební klání?

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283476

Milí předřečníci, máte ještě nějaké další závažné důvody, proč by se volby neměly zkrátit na jeden den, tak jak je to jinde obvyklé?

283499

26.1.2013 0:49

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283499

Kdybys hlídkoval u volebního okrsku a lapal bisáky, tak nepotřebuješ nic zkracovat.

283504

26.1.2013 9:38

RE: Jak vojebat vojební klání?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 283504

Hlídkování by nepomohlo, už Vám tady někdo vysvětlil, že pokud by to nerozmázl mainstream (jakože nerozmázl), tak by se vše ututlalo a ten svědek by ještě riskoval, že by ho někdo preventivně sejmul.

Další možnosti jak falšovat výsledky voleb jsou:
- věznice (kde není žádná volební komise, ale vězni stojí ve frontě před nezahalenou urnou a jeden referent na to dohlíží.
-nemocnice- taktéž žádná komise a plenta před urnou.
-domovy důchodců- tam se s nějakými ceremoniemi už vůbec neserou.

283526

25.1.2013 19:43

RE: Jak vojebat vojební klání?

Bekota 188.?.?.?

Reakce na 283419

Děkuji, to vypadá celkem slibně, musíme nějak tu noční příležitost vužít. Jestli máme už někoho, na kom se tu shodne aspoň deset zvědavých, tak už zbývá jen ta prkotina s výměnou aspoň dvou mega lístků (to by mohlo slušně zvýšit šanci, ale zase abychom se zbytečně nepředřeli) a je vyhráno. Pak už bude jen dobře. [mrknutí jedním okem]

283486

25.1.2013 23:33

RE: Jak vojebat vojební klání?

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283486

Že jó? Ale noční akci nechme odborníkům, oni už se na správném jméně dohodnou. Nač dvě mega lístků, v prvním kole byl rozdíl mezi postoupivšími asi 40 tisíc, to se dá zvládnout. [smích]

283500

26.1.2013 14:08

RE: Jak vojebat vojební klání?

Bekota 46.?.?.?

Reakce na 283500

Zjistil jsem, že se tu přece jen deset lidí na jistém kandidátovi shodne. Našinec je však v ohrožení. Konečně tu noc máme už za sebou. Kdyby nám tuhle šanci zrušili, tak nevim nevim, asi bychom proti zmanipulovaným voličům zmanipulovanými médii neměli příště šanci. Ještě že zakročili operativci, ale neměli to snadné. Masa zfanatizovaná zmanipulovanou kulturní frontou hrozí, že přehlasuje našeho kandidáta velkým rozdílem. To se ukázalo již v prvním kole, kdy BISáci měnili statisíce lístků a nakonec to vyšlo jen s chlupem, jak správně říkáte 40tis. není moc, vzhledem k tomu, co BISáci museli odvést v prvním kole. Je to dost velká hrozba, neboť operativci stáli před rozhodnutím, zdali rozlepovat, prosvěcovat, zjistit rozdíl a zajistit výměnu, nebo rovnou měnit celé urny. Měli neskutečně těžkou práci, zmámených voličů přišlo strašlivé množství již včera a neuvěřitelně zkomplikovali práci tisícům BISáků zastoupených ve volebních obvodech. Jelikož davy šílených fanatiků pěli "kníže k lidu blíže", zazněl v noci rozkaz "nerozlepovat, nepočítat, měnit rovnou celé obsahy". Přece jenom ještě větší polovina přijde dnes a může celou tu práci s výměnou zvrátit, čemuž jsme v prvním kole utekli o chlup a našinec zvítězil jen těsným rozdílem.
Uvidíme, jsem z toho celý napjatý, pozitivní kurz vanoucí z hradu je nyní v ohrožení. Škoda, že naši BISáci nemaji ještě jednu noc.

283544

26.1.2013 18:08

RE: Jak vojebat vojební klání?

Bekota 46.?.?.?

Reakce na 283500

Ještě jednou se hlásím, tentokrát s dobrým pocitem, že operativci nic neponechali náhodě a zase jednou...http://www.novinky.cz/domaci/291401-zvitezila-prav...
[cool]

283555

24.1.2013 14:24

RE: Jak vojebat vojební klání?

haban 89.?.?.?

Reakce na 283326

Pravdou je, že tím že Okamuru tak "takticky vyklepli", tak ho tím vybrali za nejžhavějšího kandidáta do příštích voleb.
Zatím by se mohl zbavit té dětské naivity a trochu lidsky uzrát.

Doufejme jen, že to není jejich "dlouhodobá strategie". A že ho mezitím nezkorumpují a nedonutí k poslušnosti.

Osobně si myslím, že z lidského hlediska v těchto volbách by měli největší šanci Sokol nebo Pithart. Škoda že to nezkusili.

Podle teorie "Big five" mají sklony podvádět lidé s osobnostní charakteristikou "flexibilní či impulsivní egoista", což je Schlafenberk i Zeman. A jich je v populaci 25%. Když budeme uvažovat Gausovo rozložení a vezmeme jen extémy tak "jen" 6.25%. Ale těch 25% jim rozumí a simpatizuje s nimi. My ostatní se jen můžeme vykecávat z frustrace v hospodách a v diskusích.

283361

24.1.2013 18:16

RE: Jak vojebat vojební klání?

dub 89.?.?.?

Reakce na 283361

zkuste se zamyslet nad pojmem řízená opozice a vzpomenout si, jakým "disidentem" byl učiněn háfel - myslíte, že se na metodách a taktikách něco změnilo?

283385

24.1.2013 18:32

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283385

jen by mě zajímalo, jak mají ošéfované, aby podplacení školníci v hospodě drželi hubu, nebo jsou školníci infiltrovaní zednáři?? Netušil jsem, že by mohlo spiknutí dorazit až do základních škol. A co obchody s potravinama? Stále se musím učit... [oči v sloup]

283387

24.1.2013 18:39

RE: Jak vojebat vojební klání?

dub 89.?.?.?

Reakce na 283387

o čem to proboha blábolíte, kde jsem psal o nějakých školnících nebo potravinách?
víte na co vůbec reagujete? co jste si šlehnul?

283390

24.1.2013 19:23

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283390

[naštvaný] njn, to mělo být pod příspěvkem č. 283371. Omlouvám se, ale jinak jsem vážně čistej. [mrknutí jedním okem]

283395

24.1.2013 14:52

RE: Jak vojebat vojební klání?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 283326

Co kdybyste vzala partu svých známých s kamerama, obšancovali pár okrsků v Praze, to by v tom byl vážně čert, abyste nenatočili alespoň jedoho bisáka, dovedete si představit tu průkazní hodnotu takového dokumentu? Pak byste to vtipně okomentovala a poslala na Zvědavce. Ten by hromadně táákto vyvalil oči, a v nekontrolovatelném návalu božského vytržení nad fatálním odhalení by se patrně rozletěl na miliardy bitů ...

283364

24.1.2013 14:32

RE: Jak vojebat vojební klání?

haban 89.?.?.?

Reakce na 283305

Pro "mtk"

Samozřejmě že je to jen spekulace. Ale pokud máte na něco přijít "brainstormingem" s více lidmi, tak musíte napsat všechny bláznivé nápady, a doufat, že díky asociacím a zkušenostem ostatních se objeví něco reálnějšího.

Předpokládám samozřejmě, že tady nezastupujete "potrefenou husu" [smích]

283362

24.1.2013 11:41

Vyznamenání za tábor?

wehrwolf.novak 195.?.?.?

Jak nám propaganda ukazuje v televizi, byl Schwarzenberg starší oceněn za zásluhy o domácí odboj.Na fotografii mu předává řád(?)sám generál Svoboda, tehdejší ministr národní obrany.My však dnes víme,že tento již tehdy byl agentem sovětské KGB.A víme, jakým způsobem tato oceňovala a za co.A tak byli rovněž již v tehdejším východním Německu vyznamenáni stovky bývalých příslušníků GESTAPA a velitelů koncentračních táborů, neboť prý se "poučili a chtějí budovat socialismus"(tentokrát ten sovětský).Dost možná, že pan Schwarzenberg dostal řád za vybudování pracovního tábora v Letech u Písku,tedy na svém panství.

283345

24.1.2013 14:15

k volbám hradčanského gubernátora vydáno 700 000,- voličských průkazů

r.m. 193.?.?.?

aby mohli volit ti, co se nezdržují blízko svých trvalých trdlišť.
...
Martin Kunštek k tomu poznamenává: V každém volebním okrsku je seznam voličů. Ti co jim byl vydán voličský průkaz, jsou z toho seznamu vyškrtnuti. Když do okrsku přijde volit někdo s voličským průkazem, tak se do seznamu připíše. Samozřejmě včetně jména a adresy. V každém okrsku je tedy evidence, že tam volil někdo jiný, než tam bydlí. Jenže do "sjetiny" s výsledky se zapíše pouze např. "na seznamu 100 voličů, na voličský průkaz volilo 10 osob, vydáno 60 obálek, odevzdáno 55 platných hlasů, z toho 30 Zeman a 25 Schwarzenberg." Ve sjetině jsou jména. Při napadení průběhu voleb u NSS se pak přezkoumávají veškeré písemnosti a může se to hledat v těch seznamech. Ale to až po skončení voleb.
ale to už bude zvolen vhodný gubernátor kolonie Tschechien [velký smích] [velký smích] [velký smích]

283360

24.1.2013 15:12

RE: k volbám hradčanského gubernátora vydáno 700 000,- voličských průkazů

haban 89.?.?.?

Reakce na 283360

Není těch "neplatných hlasů" nějak moc?

Vyhrát se dá i "negativní volbou"!!!

Prostě ten kdo ty volební lístky "sčítá" jako první, je nějak zneplatní.

U více kandidátů by to asi šlo zakroužkováním více hlasů, než je povoleno. Jenže u dvou? Proto možná tolik "vydaných volebních průkazů". Na druhé kolo je třeba jiná strategie.

Další "konspirace" [smích]

283368

24.1.2013 15:23

Schlafenburg

haban 89.?.?.?

Srdíčko nad Hradem
Chlap z gulamy v Italském bulváru
Letiště Humanitárního bombardování
Propiska z Chile
Schlafenburg
...
No asi spíš toho Zemana
[oči v sloup]

283370

28.1.2013 11:25

ztichni smečko

milo74 90.?.?.?

Ani stonásobnná porce pravdoláskařského kvičení nezmění výsledek voleb [smích]. Přečtete si něco o demokracii, Vaše reakce připomínají 30 léta v Německu a SA. Stydím se za Vás, pokud jste Češi.

283792

10.12.2013 18:20

Pantůčku,

Jarda Špaček jpavouk (zavináč) yahoo (tečka) com 46.?.?.?

jste sprostý hovado, které by potřebovalo pár facek.

300552

Tuto stránku navštívilo 7 323