Diskuze k článku
Nejlínější generace
Příspěvků 53
>Normálním řeckým pracujícím je říkáno, že musí platit větší daně a trpět snižování platů, aby se mohla nouzově vyplatit stejná elita, která ukryla své bohatství na účtech v zahraničí. To by měl být recept na lidové povstání, které by normálně znamenalo obsazení parlamentu, prezidentského paláce, ministerstva obrany, centrální banky a hlavní policejní stanice Atén kádry nové revoluční vlády. Ale není tomu tak. Možná byli ukolébáni do sebeuspokojení, propůjčeného technologií sociálního síťování, spolu s dávkou Sorosem inspirované infiltrace jejich vedení, že jsou revolucionáři dnes prostě líní a neochotní dovést svoji věc do konečného cíle – totálního nahrazení jejich systému kontroly, bez koalic, bez kompromisů, bez období zklidňování, bez dohod.
Je samozrejme tezke tvrdit s urcitosti, ze duvod, proc se dosud v Recku nenalezl recept pro povstani, ktere by vedlo k poradnym zmenam, ale podle treba jen jednoho symptomu lze duvod usoudit. Mam v Recku zname, jsem s nimi velice casto v kontaktu, leccos se postupne dozvidam. Treba jeden muz pracoval jen nekolik malo let jako statni zamestnanec v malem meste. Vyjadril se, ze casto pracoval na celem oddeleni sam. Kdyz potreboval kuprikladu prinest jeden papir svemu sefovi na jine podlazi, hned ten ukon zaznamenal - vztahoval se za prekonani toho jednoho poschodi priplatek. To treba byla ten den jedina prace. Takovych silenosti mel ten recky mohutny statni aparat bezpocet. O znacne vyssich platech a socialnich vyhodach, nez meli zbyvajici Rekove ani nemluve. Vcetne duchodu. Jinou silenosti byly soukrome byznysy v oblasti turistiky. Z nich temer vubec nic stat nedostaval. Ted, kdyz dochazi ke skrtum, jsou sice boure, ale ty nemohou dospet k poradnemu prevratu, protoze v Recku neni nikoho (krome tovarenskych delniku... a jsme u proletariatu!!!), kdo by o ten prevrat stal. Tem bouricim se davum statnich zamestnancu o prevrat nejde, jsou spise jakymsi uspavacim koloritem. Muz, o kterem jsem se predtim zminil, obcas se "omluvi" davu tzv. zbourencu a zajede si na dva tydny se svoji zenou nekam do okoli, treba do Marianek (tam si behem peti let zajel dvakrat rocne)..., kolik ceskych, ale i evropskych duchodcu si to muze dovolit?!?! Takze tito lide revoluci v Recku delat nebudou, protoze statni zamestnanci, to je taky, jak vime, policie, armada atd.
29.12.2012 11:22
RE: Proc nedochazi k poradne revoluci
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 281142
Jenže větší část Řeků nejsou státní zaměstnanci, třeba pracovní dobu tam mají statisticky delší jak téměř kdekoliv v Evropě. Státní byrokrati zase jsou malá podmnožina státních zaměstnanců - v ČR je státních byrokratů půl milionu (to je šílené!).
Že bylo Řecko dlouho ovládáno zkorumpovanou byrokracií? - co je na tom extra v dnešních demograciích? Řecko je jen součást globálních manipulací v EU, ten "chudý jih" odebíral výrobky z "bohatého severu" na úvěr, aby ekonomická mašina jela, aby mohly do ní být pumpovány nové virtuální peníze. To bylo dlouhodobě orchestrované peněžní obřezanou globál-mafií.
Kdyby komukoliv dali podmínky jako měl ten váš známý řecký byrokrat, nechal by se taky tak platit. I vy!
Trocha OT:
Ale: Takze tito lide revoluci v Recku delat nebudou, protoze statni zamestnanci, to je taky, jak vime, policie, armada atd.
to znamena, ze nebude "revoluce"? Nu historie ukazuje, prosazeni revoluce prave pres odpor policie a armady. Revoluce byla kdyz lid nemel co stratit. Dam priklad. Nebudu mit co jist, takze me ceka jista smrt hladem nebo budu bojovat proti ozbrojene armade a mit sanci 1:3 ze zemru, pak je volba jasne, pujdu si pro jidlo armade navzdory...
Dobrý popis současné situace, až na to že autor myslím nepochopil, že ty tzv. rozbité monopoly v minulosti byly pouze řízená příprava pro situaci dnes.
Je mi velmi smutno ze společnosti líných myslí, kteří místo rozumu používají své pozadí a k volbám buď opakovaně nešli a nebo volili znovu ty herce v parlamentu. I když těmto lidem to asi nedojde, pač jednou za den svůj klíčící rozum spláchnou, že jejich chování má za následek přesně tuto společnost.
Je smutné pozorovat tyto ..... , jak na jedné straně svým nezájmem o okolní dění - kecy typu: " mě se to přece netýká" když je někdo v okolí ničen systémem , potom brečí když si systém vezme do práce je a většina kolem zase dělá mrtvé brouky, protože jich se to přece netýká. Typické pro ně je , že nikdy nepřiznají chybu na své straně a ještě ve své těžké situaci tento systém brání protože ve své chytrosti si nic jiného nedokáží představit.
Nemá smysl zde popisovat každodenní metody vymývání mozků, armádu státních zaměstnanců, kteří mají jeden hlavní účel chránit a prosazovat státní zřízení....atd., protože informací kolem je dost, takže to chce opravdu jen CHTÍT VĚDĚT.
Modlím se za tu novou energii z vesmíru, ať jim otevře oči, protože sami to nezvládnou.
29.12.2012 10:25
Řekněme si to pravicujícně "na rovinu" - máme se skvěle - díky naší Vrchnosti!
Řekněme si to pravicujícně "na rovinu" - máme se skvěle - díky naší Vrchnosti! Tzn. těm, které nesmíme autocensurně jmenovat a jejich Shabes/GOJ/im.
Není kam "hlasovat nohami". Stále ostatní "hlasují nohami" k nám. Do blahobytu, k získání pasu, který je bezvízový v dalších blahobytech. K nekontaminované vodě, schopným lékařům a kvalitnímu vzdělání. Např. čeští pivní zinkající Pepíci a/i jejich spolu/lídlující Mařen/ky dostali na jednání EU v Nice vstup do nejelitnějšího světového klubu Z_A_D_A_R_M_O.
Naprosto podobnými "geostrategickými tahy" se do tohoto klubu blahobytu dostali i Pepíci a Mařen/ky z jiných zemí před těmi českými a/nebo po nich. Všechna ta "Švýcarska", "HongKongy", "Singapůůůry" a/nebo Monaca (roz. ještě více nasvícené vitríny) jsou jen a jen pračkami lupu ze všech ostatních "neelitních" a "neblahobytných" zemí světa, na kterém se s naší Vrchností a jejich Shabes/GOJ/im podílíme.
Proto není proti K_O_M_U se bouřit, pokud se nechceme bouřit proti S_O_B_Ě samým. Již dávno jsem sem dával nicneřákající a obtěžující obrázek, který to vysvětluje lépe, nežli kilometry grafomanických neautocensorních textů.
Opakuji to zde již mnoho desítek měsíců - jedinou skutečnou mantru XX a XXI století - Pravicujme, toonnelujme, všechny ostatní humanitárně bombardujme = dokud je koho, kde a CO. Generace našich předků toužily po poznání, po vzdělání, po sociální rovnosti a férových příležitostech. My už se jen modleme za čistý vzduch, vodu, pevnou mušku našich Immigration Officers - a za to, ať nám, naší Vrchnosti a jejich Shabes/GOJ/im ostatní svět financuje Uhlovodíkový mejdan co nejdéle to ještě pár měsíců či let půjde.
Proti komu bych se měl bouřit?! Proti sobě, svému sousedu či příbuznému?! Všichni v tom J_E_D_E_M_E společně
no konečně upřímné teplé slovo Negojíma, bravo, celkem to na tebe sedí... oni snad dokonce věřej, že tomu snad velej...
Bezzubost modernych revolucionarov na ktoru si autor stazuje, je okrem (skutocne citelneho) usilia zo strany oponentov, sposobena aj prostym faktom, ze sa potencialni revolucionari maju napriek vsetkemu stale relativne dobre. Jednoducho maju este stale co tratit.Pravda presne prepocty nemam k dispozicii, ale keby som si mal tipnut, povedal by som sumarne, ze priemerny poddany Ludvika 16 by bez vahania vymenil svoj zivot, za zivot priemerneho "poddaneho" v CR alebo SR alebo v Grecku ak chcete. Jednoducho clovek je tvor od prirody lenivy a fakt ze zrovna ide o revoluciu na jeho lenivosti nemeni.Ak minulym elitam nieco vzdy dokazalo zlomit vaz, tak ani nie odhodlanost revolucionarov, ale hlavne ich vlastna nenazranost. Netvrdim ze moderne elity su menej nenazrane, alebo ze su dokonca uvedomele, len proste technicky pokrok a drancovanie priridnych zdrojov nam na nejaky cas zaistili, ze aj ten posledny zobrak sa ma dnes relativne dobre a o holy zivot mu vacsinou neide.... tak naco by sa trhal pre nejaku revoluciu? Proste kym bude v Lidli dostatok krabicoveho vina a v telke dostatok reality-show, ziadnu velku revoluciu ocakavat nemozeme.
29.12.2012 12:34
RE: Pravdou je ze novodoba elita tlaci na pilu, ale
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 281146
Krásne ste to povedali (aj Vy aj Mou), pokiaľ ľudia majú čo jesť, piť, dostatok "hier" a pocit, že majú čo stratiť nič sa neudeje.
Akonáhle ľudia budú mať pocit, že nemajú čo stratiť či už kvôli exekútorskej mafie, cirkevným "reštitúciám", podvodom na katastroch atď alebo "Lidl" bude zívať prázdnotou potečie krv. Prvé 3 kategórie sú Českým špecifikom, ale v krajinách ako Maďarsko, kde ľudia zobrali počas 1. vlády Orbaná zobrali pôžičku v cudzej mene, teraz keď hodnota forintu padá (1€ je okolo 300 forintov), rastie inflácia, strácajú zamestnanie,vláda berie peniaze odvšadiaľ a finančne zachraňujú "svojich" ľudí, tam ľudia začínajú byť naštvaný-tieto kroky až na pôžičky v cudzej mene boli-sú viac menej všade prítomné, tým pádom budú krajiny kde ľudia budú mať pocit, že nemajú čo stratiť ergo budú sa búriť.
Čo sa týka prázdneho "Lidlu" sú viac menej možné 2 scenáre:
- zásobovanie zlyhalo buď kvôli nedostatku paliva (pri ekonomických kolapsoch bežný jav-stačí si spomenúť na argentínsky kolaps) alebo kvôli vzburám
- "elity" kvôli svojej nenažranosti sa rozhodli, že dostávame priveľa, tak rozhodli že nás trochu priškrtia-síce menej pravdepodobný ale reálny scenár.
Nejde o to, kdo konkrétně je u moci - Obama, Nečas, nebo Sobotka.
Jde o něco jiného. Jde hlavně o tom, kolik jim je let, tedy do jaké generace patří.
Na toto téma generací jsem loni na podzim publikoval tento článek:
http://proinvestory.cz/kdo-je-prave-u-moci
29.12.2012 12:29
povedená diskuse na novinky.cz; bojovníkům proti systému již nevěřím
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Poměrně inteligentní a věcná diskuse na novinkách.cz.
Asi jsou vánoční svátky a cenzor a trollové odpočívají...
kdyby to bylo v pracovní den, kdy přispívá spousta dementů nudících se v práci či placených trollů, asi by to takové nebylo;
taky cenzor by něco zabanoval.
http://www.novinky.cz/diskuse?id=303451&articl...
Tady je vidět obrovský informační potenciál skrze diskuse pod články mainstreamu
je to jedinná možnost, jak mezi lidi hromadně protlačit informace, které naopak mainstream pouštět nechce nebo nemůže (i kdyby někteří redaktoři chtěli).
Bohužel většina současných známých bojovníků proti systému tuto efektivní možnost nevím proč ignoruje.
Poslední dobou mám i dojem, že většině známých bojovníků proti systému o boj proti systému ve skutečnosti nejde, jako kdyby byla jejich úloha jen udržovat pocit, že se pro to něco dělá. Jsou schopni se hodiny hádat a publikovat v diskusích na konspiračních webech(které ale navštěvuje jen pár jejich příznivců či skalních nepříznivců), jsou schopni za velkých nákladů pořvávat na náměstích (kde osloví relativně malé procento lidí, většinou stejně již těch, co už něco ví),
ale když dostanou možnost použít nástroj, který má vysokou efektivitu (souhrn přínosů / potřebný výdaj energie), tak nastane hluboké mlčení...
(Teď nemám na mysli Zvedavce.)
(toto vlákno (3 komenty) můžete smazat, je to tu dvakrát (viz předchozí příspěvek s podobným titulkem)
při prvním komentu mi to hodilo chybu, tak jsem myslel, že se příspěvek neuložil, tak jsem ho postnul znovu)
(Dva příspěvky smazány na přání autora. Pokud chcete svůj vlastní příspěvek zrušit, uveďte prosím číslo příspěvku, usnadní to hledání a obavy, že pošlu do nenávratna jiný Váš příspěvek. Díky – moderátor)
29.12.2012 15:18
Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Krev tekla v poslednim stadiu,ale,po revoluci nastala doba na dalsi revoluci,nebot nasledkem revoluce se "prasata vymenila a koryto zustalo cele", tak se to lidove rikalo a hodnotilo.Prubeh revoluce proti elite mela proces,pokud byla uspesna ,tak mnozi elitari se k ni pridali a odsoudili verejne sve elitare s tim,ze pozdeji unesly i vysledek revoluce do svych rukou a stali se novymi elitari,takze z popularnich hesel,rovnost svornost bratrstvi-svobodu,demokraci a spravedlnost a tak dale- po pravde receno mnoho nezustalo.Mnohym "revolucionarum" casem narostly ty same pupky,co mela elita,jez oni svrhli,aby sami opet byli svrzeni take.
Francouska revoluce s myslenkou : "Men are born free and equal in their rights...These rights are liberty,property,security and resistance to oppression...Krasne myslene,ale skutecnost je jaka,vzdyt jsme si zacinkali klicema a vysledek?
Z blata do louze.Historicky vime,ze nakonec i revoluce "pozira sve deti"vetsinou kazdou revoluci nejlepe prezije byrokraticko mestanska trida,bez ni se stara elita neobesla a nova elita take,vzdy byla loalni,kazde elite pokud je nekdo nevyhanel z kancelare,zamestnani,jez se i dedilo z pokoleni na pokoleni.Nakonec mnoho schopnych a prosperujicich obchodniku jsou byvaly prosperujici komunisti,nebot jadro je pripraveno prosperovat treba i ve fasismu,jen,kdyz budou v cele jakehokoliv systemu, cili,paraziti hodici se do kazde situace.V Anglii poddani krale -Charles 1- se postavili na odpor a nakonec jej popravili,aby jiny monarcha nastoupil misto neho a nebo byl udelan palament,ale,chudine, se naprosto nic nezmenilo,coz se ukazalo az po urcitem case,lide,se ohledne vlady unavili,prestali se zajimat o politiku,kdyz to v koncich nikam nevedlo a dani je nikdo nezbavil,spise se mnohdy jeste vice zvysili a na obzivu moc penez nezbylo.Vsechny evropske staty prodelali revoluce,jakozto dnes prodelavaji revoluce africke staty, ale, jaky je vysledek? Arabske staty rovnez maji revoluce,ruzova,oranzova a opet se muzem ptat po vysledku.Obcan pozna,ze muze uskutecnit revoluci,ale,nezabrani tomu,aby jeji vysledky nepadli opet do nechtenych rukou, nakonec rok 1968 ukazal,jak se provede zmena z jednoho komunisty na druheho s heslem" socialismus s lidskou tvari."V USA uz politici projednavali moznost obcanske valky, armada nakoupila velke mnozstvi streliva ,obcanstvo nakoupilo velke mnozstvi zbrani atak muzem cist poznamku v v internetovem tisku:"Thousends of people lined up on Wednesday in Los Angeles to take part in a guns-for - groceries exchange program that was called in the wake of the Newtown,Connecticut school shooting.Necht si ctenar udela sam predstavu o situaci v USA.
29.12.2012 16:24
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 281162
Zkuste se zeptat, pane Nohejli, několika svých přátel. Položte jim jednoduchou otázku. Jaká jsou základní lidská práva? Vsadím svůj nejlepší klobouk proti Vaší nejstarší rádiovce, že většina z nich bude blekotat nesmysly. Proč? Protože většina prostých lidí (alespoň ve vyspělých zemích) je skálopevně přesvědčena, že mezi lidská práva patří PRÁVO NA DŮSTOJNÝ ŽIVOT. A pod pojmem "důstojný život" si představuje BLAHOBYTNÝ ŽIVOT. Blahobyt bez vlastního přičinění. A hlavně BEZ ODPOVĚDNOSTI ZA SVÁ VLASTNÍ ROZHODNUTÍ.
Důkaz? Je prostinký. Pohleďte na současnou natalitu ve vyspělých zemích. Naše "bílá rasa" vymírá. Trpí nemocemi? Ne. Trpí hladem? Ne. Nemá kam hlavu složit? Ani to ne. Tak proč zůstává tolik lidí takzvaně singl? A bez dětí? Protože MÍT DÍTĚ JE PRACNÉ. A nákladné. A omezuje svobodu. Svobodu užívat si radostí života. Vyhazovat si z kopýtka, střídat partnery, cestovat. Užívat si všech možných rozkoší a požitků, které dnešní doba nabízí. Až po zcela nesmyslné adrenalinové běsnění, jež mnozí dokonce platí vlastním zdravím či životem. Smyslem lidského života mnoha prostých lidí se stalo jediné. UŽÍT SI co nejvíce rozkoší a radovánek.
Otázkou je, kdo má lidem (dnes tolik žádaný) blahobyt platit? Když oni sami si na něj nejsou schopni vydělat? A tak jsme svědky nevídaného paradoxu. Ač žijeme v tom největším blahobytu a dostatku v celé známé historii lidstva, stále více se množí volání po revolucích, po válkách, po ničení, devastaci, ... Ti volající ovšem očekávají, že do těch revolucí, válek, ... za ně půjdou nějací jiní lidé. Oni sami přece musí sedět u svého PC. Aby mohli právě probíhající revoluci "zasvěceně" komentovat.
29.12.2012 21:52
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 281167
Dneska lidi makají za minimálku tj cca 8000 ve fabrikách za neskutečných podmínek , vysoké normy, jedy, se smlovami na dobu určitou , s vyhlídkami na pracáku bez koruny, s náklady nikoliv na blahobyt , ale nutnosti typu auto, mobil . Kdo to nemá , kolikrát ani ńemůže existovat. Každá druhá žencká má vobrovskej problém do toho vlítnout.
Skoro každá má problém najít chlapa, který si s ní děcko chce udělat, protože náklady a zajištění i běžného chodu jsou nehorázně vysoké. Když dojde k rozvodu, tak chlap obvykle sere magi v kostkách.
A vy tu píšete hovadiny o užívání si!!! Jste ukázkou toho jak těžce nemocná celá společnost je. Žádná revoluce nebude zapotřebí, protože až to pomalu vychcípe, tak si snad lidi navzájem začnou sebe víc vážit a začnou si spolu i užívat.
30.12.2012 14:59
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 281176
Tak jsem čekal, pane/paní 37, zda se neozve někdo, kdo bude mluvit sám za sebe. Vy píšete o jakýchsi anonymních chudácích, kteří makají "od vidím do nevidím" za minimální mzdu. Zajímavé je, že kdykoliv na toto téma s někým diskutuji, vždy je to podobné. Můj oponent NIKDY nemluví sám za sebe. Vždy jen za nějaké "úplně jiné" chudáky.
Má zkušenost praví, že v naší zemi spokojeně žijí a velmi slušně vydělávají statisíce cizinců. Třeba Ukrajinců. Pracují většinou na stavbách. A ubezpečuji Vás, že pod 1000,- Kč na den obvykle nejdou. Pracují často i o víkendech. Každý si snadno spočítá, co si dokážou vydělat. Proč to ten Váš "ubožáček" s 8 tisíci měsíčně nezkusí také?
Také mám spolužáka, který tráví každé léto na stavbách v USA. Jako prostý přidavač. Za svůj čtyřměsíční letní výdělek pak žije po zbytek roku velmi spokojeně doma. Dokonce znám i takové, kteří se upsali armádě. Ti dokážou vydělat za rok na zahraniční misi několik milionů korun.
Ještě se na chvíli vrátím k současné ZÁŽITKUJÍCÍ populaci. Zkuste se podívat na http://www.flightradar24.com/ . Uvidíte tisíce letadel, které jsou právě v tomto okamžiku ve vzduchu. Kliknutím na libovolné z nich zjistíte o letu více. Ročně takto zběsile létá tam a zase zpět 1,8 miliardy! lidí (zdroj viz IATA statistics). Myslíte, že ti všichni nutně někam musejí? Ale kde. Oni jednoduše ZÁŽITKUJÍ. Jen jednu nebo dvě generace zpět toto zběsilé zážitkování neexistovalo. A lidé měli navíc o mnoho menší příjmy, než dnes. Přesto měli čas na to, vychovat děti.
Tvrzení, že dnes se mají lidé tak špatně, že si nemohou dovolit děti je nesmysl. Je mi líto. V lidské historii nenajdete žádnou dobu, kdy by se měli lidé lépe, než dnes. A přesto i v těch nejhorších dobách dokázali vychovat děti.
K tomu lze dodat že 20% rodin s dětmi žije pod hranicící chudoby.Tak proč se do toho ostatní nehrnou,to je jen 1:5 šance na nuzné živoření.Anebo si to spočítali,že děti nechtějí nechat trpět?
Já si myslím ,že chyba je v systemu.Za roční plat,po6letech mám byt,a mám jistotu jej splatit.Dnes chybi jistota zaměstnáni a tim i splácení
30.12.2012 16:20
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 281195
>Proč to ten Váš "ubožáček" s 8 tisíci měsíčně nezkusí také?
A co kdyz tomu "ubozackovi" to nedovoluje zdravi anebo jeste jine pochopitelne a humanne akceptovatelne okolnosti? Zakladni vydelek by mel byt stanoven na dustojny zivot. Ale i bez toho bych vas bral, jenomze mi v tom brani ty kurvy, ktere dav priskrcuji vic a vic kde se da, pricemz sami si drze a bez okolku vic a vic pridavaji a do eteru pritom hlasaji, ze se musi setrit. A to uz pomijim fakt, ze se roji jedna kauza za druhou, jak byly korupcne politikama miliardy rozkradeny, a pritom tvrdi, ze stat prisel o penize minulymi socialnimi vymozenostmi.
30.12.2012 18:52
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 281195
Váš způsob zpracování dat je naprosto šílený. Vy si například vážně myslíte, že jsem jen číslo 37? Vy si vážně myslíte, že životní úroveň všech lidí se dá lehce zjistit z počtu letadel ve vzduchu? Jak může existovat na světě tak debilní způsob zpracování dat?! Mohl byste vytvořit vlastní program na Nově a přidat se k opěvování našeho vysokého životního standartu všech.
Všichni se mají dobře, a ti co ne, na ty nekoukáme, oni si za to mohou sami, přeci.
Kdybychom žili ve Švýcarsku, v Norsku , ale v ČR? Jste vůbec člověk? Víte co by se stalo, kdyby na západě včetně Řecka přešli na náš životní standad? Byla by tu revoluce ihned přes první noc po jeho zavedení.
Ti co mají to štěstí a vydělávají, na jistě záslužné misi u armády, nebo na vždy dostatečném počtu příležitostí na stavbách v zahraničí, ti co mají to štěstí a vydělávají republikový průměr kolem 20 000,- ti skoro všichni jsou obvykle opití jak v kasinu, protože je mnoho způsobů, jak přijít o majetek a svatba je jeden z nich, jiný je např. zeštíhlování výdajů firmy, vyhlášení míru atd. Spoustě podnikatelů co znám, kolísají příjmy , jak na horské dráze a stejně tak i adrenalin, protože neví, co bude zítra. Já těch lidí na minimálce vidím okolo až moc a to co oni vedou, není život. Je to vždy jen otázka na co zaměříte svou pozornost, nevidět problémy, tam kde jsou , to není umění.
Ale vy si v klídku a v údivu civte dál na cetky této společnosti.
31.12.2012 14:33
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 281201
Promiňte mi, pane/paní 37 způsob, jímž Vás oslovuji. Kód 37 je ovšem Vaše volba. Přejete-li si jiné oslovení, nezbude, než si zvolit nějaký nick.
> Všichni se mají dobře, a ti co ne, na ty nekoukáme, oni si za to mohou sami, přeci.
Rozumím-li správně Vaší argumentaci, existuje jakýsi zákon (či uzance, ustanovení, pravidlo) stanovující, že VŠICHNI LIDÉ MAJÍ PRÁVO MÍT SE DOBŘE. Jinými slovy, chudoba je nepřípustná. To je velmi zajímavý názor. Opravdu. Velmi se o podobné názory zajímám. Můžete mi jej prosím blíže objasnit? Tedy jen za předpokladu, že Vaše slova interpretuji správně.
1. Od kdy toto "pravidlo" v lidské společnosti platí? Stačí jen přibližný údaj, např. od Třicetileté války.
2. Vztahuje se toto pravidlo úplně na všechny lidi? Na vrahy, zloděje, podvodníky, ... Také třeba na muslimy, kteří nás nemuslimy ze srdce nenávidí a považují za odporné nevěřící psy? A kdyby nás všechny Alláh v okamžiku zahubil, s radostí si zatančí na našich hrobech?
3. Mají se mít všichni (tedy ti, co si to zaslouží) stejně dobře? Nebo se někteří smějí mít lépe? V případě že ano, kteří to jsou a KDO ROZHODNE o tom, že právě tito se smějí mít lépe?
4. Existuje-li lidské PRÁVO MÍT SE DOBŘE, nutně musí existovat i někdo, kdo má POVINNOST toto právo lidem zajistit. Kdo to je? A proč právě on?
Díky moc za případné odpovědi. Odpovíte-li mi, i já Vám sdělím svůj názor. Znám přesné a jednoznačné odpovědi na všechny výše uvedené otázky. Jen Vás nechci předem ovlivnit.
Přeji Vám i všem čtenářům Zvědavce mnoho zdaru v Novém roce.
31.12.2012 16:35
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 281230
Přejete opravdově mě jako pouhému anonymovi (jak jste mě o něco výše nazval, mě vadí přívlastek nějaký a pouhý, jinak nic) a opravdu všem čtenářům Zvědavce mnoho zdaru v Novém roce. Třeba i muslimům, nebo je to opět jen takový blábol, kterému se nedá vůbec věřit?!
Všechny pojmy máte evidentně posunuté někam, kde se nemůžeme setkat ve společnou řeč.
Mohu se vás vlastně také jen ptát:
1.Co je u vás právo mít se dobře, jsou to splněné potřeby nebo mít po ruce vždy dost poskoků, kteří plní pohotově každý povzdech?
2. Co takhle na všechny nepřátelé okamžitě zautočit zdrcující silou, včetně dětí ... Co takhle všechny byť jen podezřelé ponížit na život v naprosto nedůstojných podmínkách i pro zvíře?
3. Děkuji za tuto otázku Podle vás se má dobře ten, kdo cestuje, surfuje na internetu, facebookuje, nebo existuje přece jen i jiné kritérium, jako např. dobře se cítit, v celkem sociální společnosti typu NSR před revolucí (ikdyž pro některé přeci jen skřípu zuby)?
4 Zajistit potřeby nebyl problém ani v dávné minulosti, v dnešní přetechnizované společnosti by to mělo být povinností prvořadou a lehoučkým úkolem, nebo ne? Nemyslíte , že je velký problém , když se každému vytváří uměle hrozba , že bude zcela bez prostředků na hranici možnosti žít, natož důstojně? (viz bezdomovci(např. s čerstvou vysokou školou, ale nechci vypichovat jen zrovna je)viz. placení alíků 7000 s 15000 měsíčním příjmem jako náš soused- a to nechci vypichovat zrovna alíky,...)
Kdybych měl přát něco do nového roku, tak vlastně ani nevím proč kurva jen do nového roku?! Každý den se máme mít dobře a máme k tomu všechny prostředky. Kdybych měl přát něco dobrého , tak určitě to pociťování na nezbytném základě bez problémového žití v pro člověka únosných podmínkách a představte si, že naprosto všem. Výbavu na to máme víc než dostatečnou, opravdové potřeby jsou tak malé a že si to navzájem a často záměrně a někdy sobě sami kazíme, o tom si štěbetají už i vrabci na střeše.
Byl bych pro zavedení základního příjmu, prý se Švýcarsko chystá, ale je otázka kolik by to hodilo. Pokud by u nás byl základní příjem 3000,-Kč a toho jsou schopni , tak ať s tím jdou rovnou do ANÁLU.
1.1.2013 16:43
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 281244
Na mé otázky jste neodpověděl, pane 37. Přesto odpovím já na Vaše. A přidám i slíbené odpovědi na ty své.
1) Dle mého soudu žádné právo mít se dobře neexistuje. Nikdo nemá NÁROK NA PLNĚNÍ SVÝCH POTŘEB. Neboť tak by automaticky vznikla POVINNOST někomu druhému, tento nárok tomu prvnímu zajišťovat. Vy byste chtěl být v pozici toho druhého?
2) Nemám žádné nepřátele.
3) Nerozumím, nač se mě v této otázce ptáte.
4) Pojem "zajistit potřeby" je nesmysl. Někomu stačí k zajištění jeho potřeb zbytky z kontejneru, krabicové víno, paklík tabáku a nocleh pod mostem. Jinému nestačí milionový příjem, vila, několik luxusních aut. Je silně nespokojen a potřebuje letět do kosmu. Nutně!
A nyní k mým otázkám. V jistoty a nekončící blahobyt věří spousty lidí. Jen to místo nazývají různě. Muslimové mu říkají Sedmé nebe, věřící marxisté Komunismus, křesťané Ráj. Okamžikem, kdy se tam člověk dostane, končí všechny jeho nejistoty. Nastává věčná blaženost. A tím, kdo věřícímu v tomto místě zabezpečí VŠECHNY POTŘEBY je Alláh, nejvyšší tajemník, či Bůh. Co jsou ty "všechny potřeby" se ovšem pro jistotu nikde nedočtete. Ani v Koránu, ani Komunistickém manifestu, ani v Bibli.
Zavedení "základního příjmu" je také nesmysl. Stejný, jako Váš vybájený nárok na plnění základních potřeb všem. Proč? Protože každé oddělení NÁROKU od související ODPOVĚDNOSTI je v přímém rozporu s Prvním přírodním zákonem. Zákonem kauzality. Nikde v celém vesmíru nenajdete místo, kde probíhají děje nezávisle na jejich příčinách. Kde jedni si mohou plnit svá přání a druzí jsou povinni jim to platit. Jen v lidské společnosti.
Většina lidí hledá příčiny současného marasmu. Jedni spílají zlým bankéřům, Židům, FEDu, jiní americkým Rambům, další óbrboháčům. Tito "zloduchové" údajně mohou za nevídané zadlužení vyspělých zemí. Všech. Jenže! Nejzadluženější zemí na světě (na jednoho obyvatele) je Japonsko. Nikde neválčí. Půjčuje si téměř výhradně od svých obyvatel. A nikoliv od židovských bankéřů. Co je tedy příčinou strašlivého japonského státního dluhu?
Příčina je stejná, jako v USA, Řecku, ČR, ... Tou je VLÁDA NESCHOPNÝCH. Co to je? No to je stav, kdy neumětelové, kteří si sami nejsou schopni vydělat ani na slanou vodu, rozhodují o většině bohatství, které občané daného státu vytvářejí. A tím porušují výše zmíněný přírodní zákon. Protože dlouhodobé porušování přírodních zákonů není možné, krach je neodvratný. Případný "základní příjem" v libovolné zemi jej jen urychlí. Bohužel.
2.1.2013 13:57
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 281296
>Na mé otázky jste neodpověděl, pane 37.
Vy jste na me podnety taky nezareagoval
>Reakce na 281195
>>>Proč to ten Váš "ubožáček" s 8 tisíci měsíčně nezkusí také?
>>A co kdyz tomu "ubozackovi" to nedovoluje zdravi anebo jeste jine pochopitelne a humanne akceptovatelne okolnosti? Zakladni vydelek by mel byt stanoven na dustojny zivot. Ale i bez toho bych vas bral, jenomze mi v tom brani ty kurvy, ktere dav priskrcuji vic a vic kde se da, pricemz sami si drze a bez okolku vic a vic pridavaji a do eteru pritom hlasaji, ze se musi setrit. A to uz pomijim fakt, ze se roji jedna kauza za druhou, jak byly korupcne politikama miliardy rozkradeny, a pritom tvrdi, ze stat prisel o penize minulymi socialnimi vymozenostmi.
>281198
2.1.2013 17:31
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 281382
Promiňte mi, pane 46. Není v mých možnostech reagovat na všechny podněty, které se v diskuzi pod mým příspěvkem objeví.
Naprosto s Vámi souhlasím v hodnocení současných politiků. Možná bych i přitvrdil. Těm lotrům je naprosto lhostejné, o kolik přijdeme jejich katastrofálně chybným "rozhodováním". Pro ně je podstatné jediné. Kolik z toho "rozhodování" budou mít oni sami.
A tak bezmocně hledíme například na kauzu, v níž vláda za pakatel zašantočila Mosteckou uhelnou. Naše země tím přišla o několik stovek miliard ze všech jejích možných budoucích výnosů. A viditelný efekt? Zázračné zbohatnutí expremiéra Grosse o necelých sto milionů. Tedy o TISÍCINU! z toho, oč svým "kvalifikovaným rozhodnutím" připravil naši zem. A ty chybějící miliardy? No ty si přece půjčíme. A co ten dluh? Státní dluhy se (alespoň dle mínění jiného našeho expremiéra) přece nesplácejí. Fuj!
Naopak s Vámi naprosto nesouhlasím v pohledu na "neúspěšné" lidi. V jednom ze svých minulých příspěvků jste uvedl :
> Znam nekolik neuspesnych lidi zdrivejska. Zili sporadane az do doby, nez s nimi osud zatocil - ... Kdo za jejich osudy nese zodpovednost? Oni sami anebo vladci?
Proč s Vámi nesouhlasím? Z principu. Dle něhož JEDEN ČLOVĚK NEMŮŽE BÝT ODPOVĚDNÝ ZA ČINY JINÉHO PLNOPRÁVNÉHO ČLOVĚKA. Kdyby tomu tak bylo, byly by kriminály plné těch odpovědných. Kteří dopustili, aby si někdo, za něhož jsou odpovědní, třeba sáhl na život. Ti odpovědní by pak byli souzeni za vraždu či přinejmenším za zabití z nedbalosti. Uznáte sám, že je to nesmysl.
Stejným nesmyslem je volat kohokoliv (třeba stát) k odpovědnosti za činy lidí, kteří se z vlastního rozhodnutí ekonomicky zruinovali. Takovým postupem byste zbavil lidi odpovědnosti za svá chybná rozhodnutí. A tu odpovědnost přenesl na jiné.
Oddělíte-li ovšem PRÁVO (svobodně se rozhodnout) OD OPOVĚDNOSTI za výsledek svého rozhodnutí, dojde ke katastrofě. Lidé se začnou chovat naprosto neodpovědně. Podobně, jako se chovají současní politici. Kteří se "demokraticky" zmocnili práva rozhodovat o stále větším podílu společenského bohatství. Ovšem zcela bez jakékoliv odpovědnosti za svá rozhodnutí. Nebo jako cikáni. Kteří plodí zástupy dětí u vědomí, že nebudou muset hledět na jejich materiální strádání. Neboť naše laskavá společnost se jim o uspokojení potřeb jejich četného potomstva (ráda?) postará.
Dovedete si představit tu hrůzu, kdyby se celá naše společnost začala chovat jako naši politici a cikáni? Ne. Lidé prostě MUSÍ BÝT ODPOVĚDNI ZA SVÁ ROZHODNUTÍ A SVÉ ČINY. A až se to podaří prosadit i u politiků a cikánů, bude zase dobře.
5.1.2013 0:56
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 281394
>>Znam nekolik neuspesnych lidi zdrivejska. Zili sporadane az do
>>doby, nez s nimi osud zatocil - ... Kdo za jejich osudy nese
>>zodpovednost? Oni sami anebo vladci?
>Proč s Vámi nesouhlasím? Z principu. Dle něhož JEDEN
>ČLOVĚK NEMŮŽE BÝT ODPOVĚDNÝ ZA ČINY JINÉHO
>PLNOPRÁVNÉHO ČLOVĚKA.
No, probihajici amnestie se vztahuje i na jedince, kteri v podstate okradli dav podnikatelu tim, ze ti uverili v jejich poctivost a investovali penize do jejich lumparen. Takze jeden clovek (nebo treba mala skupinka) je zodpovedna za ciny plnopravneho cloveka (davu). Ale kdyz nasilne a proti prirozenosti privru oci, uznavam, ze tak trochu si ten dav duverivcu prece jen jaksi muze do jiste miry za to sam. Co vsak provedla propiskova figura na Hrade etudou neposkvrneneho nadcloveka, ta moje slova podtrhuje. Co bude nasledovat? Soudy budou resit zaloby. Kdo ted na to vsechno doplaci a jeste vic doplati? Narod. Danovy poplatnik. Hnus, jak jsou schopni jedinci u moci pronikat do cinu plnohodnotneho cloveka.
2.1.2013 16:07
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 281296
Ono by bylo nejlepší, kdybyste ty vaše soudy zažil a řádně na vlastní kůži. Zcela jistě byste náhle otočil a ptal se , kdeže jsou vaše práva?
1 Pokud nikomu nezajišťujete plnění potřeb ani v nejmenším ,tak jste obdivuhodný záporný příklad.
2 Nejdřív na mě vytáhnete Araby a nakonec nepřátele žádné nemáte. Tak proč je sem taháte?
3 Vy jste předhazoval 1,8 miliardy lidí v letadlech jako , že lidé zážitkují. Já se ptal jaký to může být vlastně metr? Vy to vyčítáte jako všem, že lidé zážitkují a přitom někteří leda tak u soustruhu do smrti.
4 Celý problém se točí evidentně kolem toho, že máte obrovský problém rozeznat skutečné potřeby od domnělých. V tomto podělat ,co se dá, mají obzvláště v oblibě všeliací náboženští přívrženci a také naopak prodejci levné zábavy. Přitom je to tak snadné, potřeby jsou tak malé, o něco větší než spánek pod mostem a denně víno z krabice a o něco menší než letět na do volenou do tramtárie, ale to je právě to, co vlastně nikdo psát nechce, protože další detaily jsou stále nechutnější, hlavně proty, co by je chtěli zkrouhnout na ten most, vodu a chleba, případně práci od nevidim do nevidim za pouhé z výplaty do výplaty. Prakticky každé malé dítě vám může ukázat opravdové potřeby, ale nesmíte zase poukazovat na rozmazlenýho fracka z milionářské čtvrti.
Když mícháte hrách s kozíma bobkama, kdo se v tom má pak hrabat?
6.1.2013 16:08
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281296
>2) Nemám žádné nepřátele.
Ale máte, třeba mně. Tak vidíte, že nevíte co mluvíte.
31.12.2012 17:19
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281230
Vy jste fakt Vojta, jinak to nevidím.
Nikdo nemluví o právu bezstarostného živobytí na vysoké noze pro všechny, vy Vojto. Akorát znám dost případů kdy po slibech krááásných odměn na konec roku přijel majitel firmy v novém BMW ( nebo jiné značce ) a smutně zaměstnancům oznámil že snad příští rok, protože lidi neplatěj a firma krvácí.
Stejně tak mě dokáže maličko nakopnout mnohokrát až do zblbnutí opakovaná poučka že máme všichni studovat, snažit se a pak se budeme mít o móóóóc líp a taky vydělávat jak ti ... dosaďte sám. Kulový, voni Vojto. To by exminist dopravy Hřebíček nebo jak se ten doveda jmenoval musel mít tak asi šest titulů a čtyři nobelovky.
Z vlastí zkušenosti živnostníka můžu sděli třípad kdy velmi dobrýmu známýmu pro kterýho jsem dělal ( údajně ) nedoplatili zakázku,takže pokládá firmu a můžu být rád, že jsem aspoň dostal zálohu na materíál. Vím tutově, že ten rok byl minimálně 4x na 14 dní u moře na dovolené, a nebylo to Bibione. A tak by se dalo pokračovat dál.
Tedy ad 1, : v ústavě jednoho bývalého státu bylo zakotveno právo na práci. Možná máte kratší paměť, ale i z té někdy mizerně placené práce se dalo bydlet a žít.
2, je naprostá volovina, to snad uznáte sám
3, i v té zaniklé gubernii měl dělník x peněz, náměstek dejme tomu 5x peněz a ředitel třeba 10x peněz. Ne že dělníci makali na sociálce za kilo na hodinu ( nejsou to až tak špatný prachy! ) a majitel jen na odvodech ( to je okradení státu na daních) ušetřil na tlustý auto a bazén co se nadá na jeden zátah přeplavat
4, jestliže tedy , a to souhlasím, neexistuje povinnost zajistit někomu aby se měl dobře, kde najdete právo odírat mnohé až na hranici živoření aby se dobře měl člověk co si z jejich práce žije jak prase v žitě ?
3.1.2013 11:01
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281230
Zkuste si treba precist ustavu Spojenych statu. Nepochybne naleznete pravo usilovat o stesti a blahobyt.
4.1.2013 16:00
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 281452
Máte jistě pravdu, pane Anone. A bylo by velkou chybou, brát lidem PRÁVO USILOVAT O ... Takové právo nikomu neupírám.
Ovšem rozhodně se stavím proti jakémusi vágnímu PRÁVU VŠECH LIDÍ, NA USPOKOJOVÁNÍ JEJICH POTŘEB. Proč? Z mnoha důvodů. Třeba také proto, že k základním lidským potřebám náleží i potřeba rozmnožovat se. Takže kdosi (třeba stát) má pečovat o rozmnožování těch trumberů, kteří si nejsou schopni sami opatřit životní partnery?
Není pochyb o tom, že PRÁVO USILOVAT O NĚCO je naprosto jiný nárok než bezpodmínečné PRÁVO NA NĚCO. Mýlím se?
29.12.2012 23:31
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 281167
Zase kecáš Vojta49! Kolik je lidí bez práce / cca 700 000/,bezdomovců,žebráků a kolik lidí má jenom hodně průměrný plat? Ty musíš šířit "modré" bláboly o tom, jaký je blahobyt,ale ten je tak hodně s bídou pro nějakých cca 30% a zbytek pěkně reje držkou v zemi! Takže si jdi vykecávat hlavu do lehožumpy!
Tam tě budou bezmezně milovat!
30.12.2012 13:21
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281178
S panem Vojtou obvykle nesouhlasím, ale v tomhle má velký kus pravdy. Mám 2 syny, oba mají plat kolem 20 ti tisíc, ale že by chtěli zakládat rodinu, to ani náhodou! Naopak cestování atd, to je baví velmi.
No a určitě nejsou vyjímkou!
30.12.2012 22:03
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 281189
Otče a souloží synové??? Pokud ano, tak vás třeba napadne, že příčína je někde jinde a to je antikoncepce.. V dobách, kdy prakticky "každá" soulož (plodných párů) znamenala automatické otěhotnění partnerky, by taková situace nenastala. Prostě by partnerka byla za chvíli "v tom" a byl by jste už třeba násobný děděček.. A nepomohlo by, že je cestování baví, prostě už by tlačili kočárky, že ano. Proto civilizace, které antikoncepci používají, vymírají, a opačně, nemá cenu to rozvádět. Řežeme si sami pod sebou větev, ale to dělá každý neperspektivní živočišný druh..
Jinak přeji VŠEM pěkného Silvestra a PF 2013.
30.12.2012 23:29
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?
Reakce na 281206
Hra bavínebaví mě přestala bavit. Asi jako hormonální antikoncepce. Hra musínesmí mě myslím bude bavit lépe. PF 2013
31.12.2012 17:26
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281206
Ale houby. Zamlada jsem znal JEDNU holku co měla Danu, hormonálka se nadávala skoro ani ženám po 2-3 dětech a šprcky jsme nepoužívali vůbec. Ženil jsem se když mi bylo 27, partnerek bylo ... no víc a žádný vzájemný obavy o případné otěhotnění jsme neprožívali, protože by se normální lidi měli normálně dohodnout. Že se dnes mladí do dětí nehrnou se vůbec nedivím. Dobře to asi není , ale s antikoncepcí to nemá nic společnýho.
31.12.2012 20:44
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 281248
Dana je taky antikoncepce - Dobrá A Neškodná Antikoncepce.
Tedy i prezervativ.. V principu jde o to, že pokud by žádná antikoncepce nebyla, neměli bychom starosti s poklesem populace. Sexuální pud by to už zařídil.. Je to narážka na to, že i v těžkých dobách se rodily děti - pochopitelně, když AK nebyla, tak co lidem zbývalo, než počaté děti vychovávat.
1.1.2013 16:56
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 281261
Už tak mají lidi strach z nechtěného rodičoství, protože společnost výsloveně žádá karieristy a vysloveně znevýhodňuje a nechce matky s dětmi. Kdyby společnost začala přitom tlačit vašim spůsobem na zvýšení porodnosti propagandou ,že používání antikoncepce je mimo zákon a opravdu to začala tvrdě trestat jako např. orál někde v nějakém státě usa,nebo ještě víc, tak nebylo by to už úplně jak u blbejch na dvorku? Taky byste mohl zakázat např potrat , ale to už tu bylo např. v Rumunsku a kýžené efekty žádné a děs běs. Vůbec si neumím představit jak si to představujete
Sexuální pud není bezedná studna , ale dá se dobře zneužívat pro rozmanité záměry a také se dá dobře vykořeňovat a myslím , že dnešní uonanované chlapy pumalu bez spermií s vaším inovativním nápadem opravdu neoslníte.
Můžete ještě do toho zakázat pornoprůmysl , ale to pro váš záměr moc taky nepřinese. Máte zřejmě nejlepší vyhlídky na to stát se tím nejchytřejším rodinným diktátorem. Prostě jim děti nařiďte.
1.1.2013 18:16
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 281298
Vážená, proč se ne mě osočujete?? Já jen říkám, že děti se rodily i v těžkých časech proto, že byly prostě POČATY. A proto se lidé brali (i museli brát, bohužel). Prostě se neuvažovalo nad tím, zda se dítě počne AŽ NĚKDY bude líp, nebo zda SE RODIČE budou mít poté hůře - materiálně budou, ale to není vina dětí, ale vlády. Prostě na děti se již nehledí jako na NEJVYŠŠÍ dar, ale jako na PENĚZOŽROUTY !!!!!!! A znám několik žen kolem 20-25 let, které tvrdí, že děti nechtějí. Ale souloží a protože berou antikoncepti, tak děti tedy mít nebudou. Kdyby otěhotněly, asi by se pak na věc dívaly jinak - jsem v tom, tak si dítě necháme. Potraty odsuzuji. Ale je to jejich názor, jenže je to proti přírodě - naším úkolem na Zemi není si NĚCO UŽÍT, ale něco (dobrého) vykonat a mimo jiné zplodit a vychovat děti, aby mohly dále v naší cestě pokračovat. Dneska u mladých převládá sobectví a strach z toho, že se budou muset kvůli dětem uskromnit.. Pak ale nezbývá než se smířit s tím, že Češi jako takoví postupně budou vymírat. No asi to tak chceme, ža ano..
A na závěr - děti byly pro rodiče vždy jistotou (pokud byly normální a slušně vychované), že se o ně ve stáří postarají. Jenže když děti nebudou, skončí někde v LDN-ce. Nejsem diktátor, ale tvrdím, že daná situace není normální - prostě naše civilizace je v hluboké morální krizi (což jistě víte), a odpor proti dětem je jedním z projevů.. A porno průmysl by se měl zakázat, jen to kazí dobré mravy. A dotaz - vy děti máte a litujeto toho, nebo děti taky nechcete a proč?? K otázce přístupu vlády k mladým manželstvím nemá cenu se vyjadřovat, stojí za nic jako celá vláda. Ale je to ten pravý důvod, proč děti nemít??
1.1.2013 20:33
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 281299
Já vás neosočuji, já vás přímo obviňuji, že chcete zakázat antikoncepci a nařizovat děti , třeba nechtěné a zřejmě pak byste zakázal potraty. Zákaz porna by neřešil nic, jen další zakazování a možnost trestání a koukání přes prsty. Pak byste zakázal určitě onanii, protože to kazí mrav a zvyšuje další potenciál připosranejch záprdků k oplodňování víceméně stále více neúrodného klína (problém umělého oplodnění se týká i v nejlepších letech), kteří opravdu děti mít nechtějí, buď už, nebo ještě. Vaše představy pořád nechápu , ale souhlasím, že doba je zlá na matky, protože jsou tlačeni do kariéry nebo sockovité mizérie. Tady nejde o uskromnění, ale žití jak pes! A slepí vidí jen , jak jezdí v autech a volají mobilem a čumí na televizi, ale co je za tím , to prostě nevidí. Buď psí život , nebo kariéra, to je tedy skvělý výběr. Chlapi jsou biti za to , že se stali otci, ale ne hned, to se jim plácá po zádech , jaký jsou kabrňáci, ale zejména až po rozvodu, ale za to pořádně.
Je docela možné, vážený pane, že prostě v té naší cestě nelze pokračovat dál stejným způsobem jako dřív. Nevím. Žijeme v době paradoxů, nikdy dříve se nežilo lépe, ale zároveň nikdy dříve nebylo vlastní obyvatelstvo tak drancováno poplatky a tlačeno na mizinu. Dnes děti jistotou pro rodiče moc nejsou, dokonce ani radostí ne, když odtáhnou třeba do júesej. Znám dost lidí kolem 40-let co už nesouloží vůbec, ale ti by vám jako vzor taky nevoněli, protože mít děti ve svém optimističtějším věku zkrátka propásli a většina z nich do toho fakt nepůjdou, zdraví v pryč a veškeré naděje na lepší zítřky také. Znám trochu lépe nějaké vrstevníky dokonce se dvouma dětskama, ale jim také nemůžu závidět. Ani jednomu.
Chápu vás, ale nevím, co se s tím dá dělat. Někteří prarodiče to řeší masivní podporou vnoučat. Můžete tučnit účet pro vnouče. Co se však dá vyspekulovat, když tam budete mít třeba půlmega, to nevím. Asi jim zařídit měsíční výplatu z účtu, ale stejně.
Důležité info na závěr: civilizace není čr, není to ani západ, začínají to být spíše země vycházejícího slunce. Jestli vás alespoň tato věta naplní alespoň zčásti optimismem, budu rád, amen.
31.12.2012 8:18
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281189
S panem Vojtou souhlasíte správně: Vaši synové cestují a nezakládají rodiny z jedno jednoduchého důvodu: Nevědí, co by oni/jejich rodiny/Vaši vnuci měli udělat lepšího, nežli předchozí generace. Proto "cestují" a snaží se na cestách dostat "po baťovsku" nějaký nápad.
A dokud ho nedostanou (anebo jejich partnerkám) nevysadí antikoncepce, tak se dědečkem (bohužel) nestanete Někde jsem nedávno zahlédl, že založení rodiny je v dnešním světě vyjádřením nejvyššího optimismu
Vaši synové cestují i proto, že chtějí současný (svůj) svět vidět na zenitu - tuší, že dobře už bylo - a bude už jen (pro další generace) hůř. Podobné je to i s cestováním: jak bude končit (prodražovat se) uhlovodíkový mejdan, bude ubývat i letadélek na webových radarech pana Vojty. V lepČím případě se bude cestovat rychlovlaky - ale a ceny dnešních letenek - a mezi kontinenty to spojení už tak snadné jako dnes nebude.
Navíc, i "baťovských" nápadů (roz. COPY/PASTE) z jiných kultur ubývá stále rychleji. Proto Vaši synové cestují iHned a iDnes A nečekají "po emericku", až jak na tom budou v důchodu (s Predátory a Shabes/GOJ/im vytunelovanými 2. a 3. penzijními pilíři).
Návod pana Vojty je jednoduše primitivní: Pojďme, udělejme GOJ/im na světě hůře, sražme je o pár levelů níže a GOJ/im se budou o to více snažit dostat alespoň do (dnešního) výchozího levelu. Že Vaši synové jsou koumáci - a hru Vojtovo loutkářů resp. těch, které nesmíme jmenovat i jejich Shabes/GOJ/im - tupě nepřijímají - a raději "po baťovsku" cestují (a hledají nápady COPY/PASTE) svědčí o tom, že to Loutkáři i se svými Shabes/GOJ/im mají s oVčany opravdu, opravdu, ale opravdu těžší, nežli by kdy doufali.
Návod pana Baťi byl opravdu, opravdu, ale opravdu jednoduchý: nažeňme nejchudší (i děti) je strojům - a z rozdílu mezd (oproti standardní pracovní síle) učiňme "český" Z_Á_Z_R_A_K/sweetshop:
Poster showing kids inside 2 shopping bags.
The shopping bag is labelled with
Bata
Gasa sa Diyos.
Child. Gift of God...
NOT FOR SALE!
31.12.2012 17:31
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281214
To s Baťou myslíte vážně? S jeho školami práce, sociálním zabezpečením dělnictva, zajištěním bydlení a podobně ? Jasně, Baťa měl kancelář ve výtahu, ale zkuste se zajet mrknout do Zlína na ty "kolonie" . Pokud tedy mluvíme o stejném Baťovi ...
31.12.2012 17:36
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281214
"Někde jsem nedávno zahlédl, že založení rodiny je v dnešním světě vyjádřením nejvyššího optimismu"
- no to aj je. A ja by som este pridal ze casto aj vyjadrenim bezhlaveho egoizmu, kedze su medzi nami aj taki, ktori decko chcu len pre ukojenie svojich vasni a ega a aby pred inymi nevyzerali ako menejcenni. Povazuju decko ako zivu hracku, ktora ma zmenit ich prazdny konzumny zivot. Sam poznam len na okoli najma hlupe panicky, ktore si decko nechali urobit len preto, aby pred svojimi rovesnickami nevyzerali ako chudery a svojwe fotky kde su zobrazene s nemluvnatami pchaju na vsetky asocialne siete, aby tym kazdemu davali na javo, ze oni su nie su len hocikto - ved pozrite, mam decko. A chudak decko ani netusi, kde sa ich pdobizen potuluje, kde vsade icvh vlastna mater vycapi, aby si ukojila svoje ego. Stavim sa, ze ziadna z nich sa ani len neunuvala zamysliet sa nad faktom, ci by si to ich dieta vobec prialo. Su natolko zazrate do seba, ze nazor druhych je im ukradny. Podobne to je aj s krstenim decka, ktore sa sotva dostalo na svet a nevie ani poriadne o sebe. Rodicia mu surovo urcia napredovanie upisanim ho cirkvi.
Clovek, ktory rozmysla vlastnou hlavou, premysla a uvedomuje si to svinstvo v akom sa svet nachadza, si velmi uvazi, ci privedie potomka do tohto otrockeho totalitneho zriadenia, pretoze to fakticky znamena dobrovolne systemu priviest dalsieho otroka a tym tento system dostava neustale zivnu podu a energiu na fungovanie. Architekti tohto zrudneho systemu sa musia smiat naivite plebsu, ktori im neustale dodavaju novych a dalsich otrokov a masineria moze tak stale pokojne fungovat.
Ten kto by ma obvinoval, ze tymto sposobom to speje k vyhynutiu homo sapiens, tomu odpoviem takto: A NECH! nemam ziadnu povinnost udrziavat tento zivocisny druh a ani ziadnu zodpovednost za zotrvanie. Za tie svinstva ktore tento druh napachal si vyhynutie a zanik aj tak zasluzi!
1.1.2013 11:36
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Reakce na 281250
Vážený pane Peptalkine, naprostý souhlas! Jen bych rád dodal, že "Kruh se uzavírá". Lidstvo se navrátilo do bodu, ze kterého ve stavu Summerských, Egyptských, Římských a dalších "Ř_Í_Š_Í" kdysi v historicky prozkoumatelné epoše vyrazilo.
A ničeho nedosáhlo!!! Zatočilo se v kruhu a nyní se dusí stejnými problémy jako "říše" před x-tisíci lety Mohli jsme vyrazit k planetám, po vzoru zlých commun/istických Číňanů odstranit chudobu a hlad a budovat skutečnou vědecko-technickou prosperitu.
Namísto toho jsme naslouchali herci Ronnie Reaganu a jeho "Nic nevyrábějme a nebudujme - jen se (navzájem) obsluhujme!" a "Žádný zlý stát, žádné daně - investiční fondy a trh, tžínek, tržíček V_Š_E vyřeší za V_Á_S!"
Jak to dopadlo a kam jsme to pod Poučkami pana Professora Big Toonnela a Hayek, Friedricha VON dopracovali, je snad dnes v palbě exekucí, obchodů s lidskými orgány a bezbřehou pornografií a (nejen sexuální) prostitucí už snad i Vojtům, Lehožumpám a Mladým Konservativcům jasné.
Že to rozvrátilo rodiny, východu a směřování potomků a celospolečenské priority je jen další ne/chtěný pravicující produkt.
Bojovali jsme po boku Maggie Thatcher a Ronnie Reagana proti "říším zla" - a sami jsme jako globální konglomerát zla skončili. Chronicky druhé pravicujeme, toonnelujeme a humanitárně bombardujeme - a jen tak si zabezpečujeme uhlovodíky a otrockou sílu k chladnoucímu uhlovodíkovému mejdanu. Více méně již i uhlovodíky konssumujeme namísto kvalitní potravy, efektivních léků a jsme obsypáni nebezpečnou chemií.
Jediné, co nás drží nad vodou je fakt, že otroci "dobrovolně" míří v podobě immigrantů ze zemí, které jsme imperiálně vyssáli a zbídačili, mezi nás. Jakmile se ten proud zastaví, je s námi A_M_E_N, protože naši potomci nás určitě nespasí.
Ani za kniply dálkově řízených létajících bezpilotních Predátorů. Natož v klimatisovaných juniformách. To už snad každému Pozemšťanu došlo. A nejen Íránci se baví, když nám Predátory z nebe loví))
1.1.2013 20:20
RE: Kolik, toho lidsvo dosahlo za 500 roku, revoluce,obcanske valky a jine.
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?
Reakce na 281282
No keď nás "elity" nepovažovali za dobytok dobrý tak akurát na prácu na ich obézny zadok, ale za ľudského tvora a využívali by sme naplno nás potenciál naplno a správnym smerom, tak ten raj dávno máme nielen tu na Zemi ale aj na iných planétach ktoré by obývalo ľudstvo.
V "Inforamtion age" se války a demonstrace povedou hlavně informačními prostředky.
Stačí zničit pár výpočetních center, a "elita" bude vít velké h.... A hezké vzpomínky na dobu, kdy to ještě měli.
Nejsem odborník, ale jak vyplývá z příspěvků, v Evropě se máme stále ještě dobře. Osobně bych jako impuls k nějakým velkým změnám viděl jen dvě nebo tři věci - přírodní katastrofa celosvětového dopadu, ekonomická katastrofa celosvětového významu - pád dolaru, ev. ekonomické zhoucení se USA a jako poslední velká světová válka. To jsou ty horší možnosti. Pak zbývá ještě naděje, že lidstvo postupně dospěje na vyšší morální úroveň a samo shodí své okovy - banky a armády. To je ale hodně utopická myšlenka.. A poslední možnost - že se náš "otecko" (ať je to kdokoliv) nahněvá a dospěje k závěru, že se mu tento genetický experiment nevydařil a je na čase začít znova a líp.. PF 2013
29.12.2012 17:36
taliř byl vyžrán supy
Murgas Bungaj Celadnej neni (zavináč) mi (tečka) tu 171.?.?.?
asi tak se sklonuje, jako - pány.
trapne. uci to v 5. tride obecne.
30.12.2012 5:27
Na co ma obcan vubec verit, kdyz vse je zkorumplovane.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Mame kolem sebe,dva svety,jeden ,ktery je nam strkany pod nos kazdym dnem abychom ten druhy nevideli, svet, ktery je v temnu, ackoliv by lidem stacilo podivat se pozorneji kolem sebe, aby i ten druhy svet videli. Americane veri, ze Federalni banka, je statni banka, rovnez tak veri na konstituci, ktera v parxi neni provadena a to samotnymi politiky a byrokraty delajici zakony.
Zde,mnozi zjisti,ze ziji v jinem svete,nez ,ten ,ktery je kolem nich a presto jej nevidi,uz jenom nekolik prvnich bodu,stoji zato premyslet o podstate veci.
http://rense.com/general95/essential.html
Essential CRITICAL FACTS For All Americans To Read
2. The IMF (International Monetary Fund) is an agency of the U.N. (Black's Law Dictionary 6th Ed. page 816)
3. The United States has NOT had a Treasury since 1921 (41 Stat. Ch 214 page 654)
4. The U.S. Treasury is now the IMF (International Monetary Fund) (Presidential Documents Volume 24-No. 4 page 113, 22 U.S.C. 285-2887)
5. The United States does not have any employees because there is no longer a United States! No more reorganizations. After over 200 years of bankruptcy it is finally over. (Executive Order 12803)
6. The FCC, CIA, FBI, NASA and all of the other alphabet gangs were never part of the U.S. government, even though the "U.S. Government" held stock in the agencies. (U.S. v Strang, 254 US491 Lewis v. US, 680 F.2nd, 1239)
----------------------------
Mame vsak i jine zakony,o nichz se nepise-
In 1991, Congress declared the Talmud's Noahide Laws were the basis "upon which our great Nation was founded." Noahide Law regulations require that idolaters (such as Christians) be put to death. See America's New Government Church.
Vsechny prispevky jsou v podstate pradive,ale kdo za to vše muže,
clovek je multidimenzionalni bytost a stalo se to již davno kdy
bytost jmenem anu,navrchl experiment vytvorit omezujici system ale
pak nas v postate povedl a znicil Atlantidu a uveznil nas v neskutečnem vezeni,až v roku 1998 vytvorili lide ktere nebyli chyceni navigator celistvosti,ktery tady proudi a ma pomoct
cloveku rozpamatovat se.
Vojenske radary,geneticky mogifikovane potraviny,leky,mobilni komunikace,... atd ma tomu zabranit,ale vypada to že elita
se chysta rapidne znizit populaci,po fyzicke smrti jsme stejne
chyceni.Nekdo si muže myslet že patrim na Psychiatrii,ale jenom
pravda vas osvobodi
31.12.2012 16:51
RE: pra historie cloveka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 281233
Co podle Vás chystají?
31.12.2012 17:25
RE: pra historie cloveka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 281245
Oni na to maji sve programy a nekolik variant,ktery a kdy bude zaveden neni jiste,budoucnost neni presne dana.
A co chystaji,podivejme se kolem sebe,Elite budu vyhovovat tak miliardy lidi aby je mohli mit po sto procentni kontrolou.
Akorát dosadte dle libosti "Fišer či Obama.A můžete na Pc střílet,hra stojí cca 10 usd.
Studenti jsou velmi revolucni pokud studuji, ale po dokonceni se z nich stanou uplne stejni parchanti jako z "Establishmentu" proti kteremu bojovali.
Studenti jsou dobri neco zacit, a pak do toho "suck in" (naverbovat) blbe delnasy a ti to pak za ne udelaji volovskou praci.
Kdyz se nejaka revoluce ovsem s pomoci delnasu povede, tak se pak na lvi podil delnasu zapomene, a studaci ci narodni elita jsou oslavovani az do prde....
Kdyz se oslavuje kazdy rok zabiti studaka Opletala, kolik lidi vi ze byl taky zabit jeden delnas, ovsem o tom se nic nerekne, byl to blbej lopatka
Podivejte se na Idnes co jich tam dneska "ucene a zasvecene" blafe o vecech ktere se udaly v dobach kdy jejich dedove, curali s jejich taty po zdi.
zkuste jim neco ric, a uvidete jak se na vas vrhnou, proste nase elita - jelita
Abych nebyl zbytecne obdaren nalepkou ze sem zavistivej lopatka, nosil jsem taky bilou kosili,a to i v zahranici a to ne v rusku.
Nijak mi studaci nevadi, ale skutecne mne sere ze ti hajzlici si studujou za moje penize, dostavaji stipendia na ktere delaji blbi delnasove.
Meli by si to platit tak jako jsem si platil postgradualni studia za velkou louzi a jak jsem platil universitu mym detem.
proste chces li studovat, zaplat si to, pokud jsi chudej ale chytrej vezmi si statni pujcku a di studovat, aspon se za svoje penize nebudes flakat
Tuto stránku navštívilo 5 180