Diskuze k článku

Ten pohled mi nedá pokoj

Příspěvků 42

25.3.2003 20:08

Ten pohled mi nedá pokoj

Honza 64.?.?.?

Vidite Vladimire jaky je mezi nami rozdil. Mne zase neda pokoj obrazek zabiteho ditete z Basry, jak ukazala televize Al-Jazeera. Male dite ma pul hlavicky ustrelene a cary kuze a vlasku okolo. Proc jste si Vlado vybral jenom chlapecka s obvazanou hlavickou ke svemu clanku? Byl to umysl, aby nebylo videt jaci jsme? Jsme mirumilovni? Jakou odvahu maji ti Iracani, kdyz se jako rodice divaji jak jim pred ocima zabijeji jejich deti a prece se nevzdavaji? Pred tema lidma se sklanim. maji na vybranou dvoji zlo Bush nebo Sadam. Tezke rozhodnuti. Od certa k dablu.

10461

25.3.2003 20:35

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Alexandr Stelšovský astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 24.?.?.?

Reakce na 10461

Honzo, můžete nám dát směrík na Al-Jazeera TV? Samozřejmě, že to s Vladimírem pohne a asi s každým, když uvidí dítě s "půl hlavičky ustřelené". Ovšem cítění se zvířaty je nějak dáno tím, že lidé si mohou svůj osud a svých bližních ovlivnit. Těším se na směrník a jdu hledat, Google dává články o Al-Jazeera, ale nikde žádný směrník.

10465

25.3.2003 21:25

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 10465

Ty fotky jsou na www.osud.cz.
Jinak za obsah osudu neručím.Jsou tam také někdy pěkné bláboly.

10470

26.3.2003 9:43

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

UvědomělýObčan 212.?.?.?

Reakce na 10461


>Male dite ma pul hlavicky ustrelene a cary kuze a vlasku okolo.

Toto male dítě bylo osvobozeno slavnou Spojeneckou armádou, v
tažení k němuž se přidala i Česká republika. Ať žije Vůdce,
mesiáš který odstraní ze světa zlo a nastolí diktaturu svobody
a demokracie pod vedením USA. I my můžeme podpořit tyto snahy,
tím že v příštích volbách podpoříme politiky kteří myní
podporují politiku USA. UO.

10555

26.11.2003 15:53

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

helena 151.?.?.?

Reakce na 10461

mas recht

22147

25.3.2003 21:27

Ten pohled mi nedá pokoj

freeda 172.?.?.?

Nasel jsem odkazy, ale stranky se mi nezobrazuji:
anglictine: english.aljazeera.net/
arabsky: www.aljazeera.net/

10471

25.3.2003 21:58

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 10471

Stránky www.aljazeera.net jsou zajímavé jenom jako obrázky,
protože jsou arabsky.
Ještě jsem dostal doporučení na www.iraqdaily.com ,ale za obsah
nelze ručit.Snad jako obrázky.

10472

27.3.2003 3:33

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

freeda 172.?.?.?

Reakce na 10472

Uz tri dni se snazim dostat na stranky Al-Jazeera. Ted jsem se na strankach Reuters deocetl, ze jejich stranky byly "wiped off the Internet". Vitew tom neco blizsiho?

10628

30.4.2003 9:55

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

IO 217.?.?.?

Reakce na 10472

anglicka stranka uz opat funguje http://english.aljazeera.net/topics/index.asp?cu_no=1&lng=0&template_id=1&temp_type=44
a tiez sa chysta satelitne vysielanie v anglictine.

13089

30.4.2003 9:57

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

IO 217.?.?.?

Reakce na 10472

na arabskej stranke v lavom hornom rohu: in english

13090

25.3.2003 22:15

Zajimava logika

albert 12.?.?.?

Hlavni motivace irackeho masakru:
Hypoteticke rakety, ktere ma Irak schovavat, by mohly doletet do Izrale pouze ze zapadni casti z Iraku, ale stejne zbrane by mohly ohrozit "freedom of american people in USA". Zajimava logika ..
USA jsou rozzureny zidovsky Golem, nebrani USA, ale vrazdi za zajem Izraele!

Israel thanks Aussie troops
From correspondents in Jerusalem
March 26, 2003

ISRAEL has thanked Australia for its troops' actions in western Iraq, the only area from which any Iraqi missile could hit the Jewish State.
Israeli Foreign Minister Sylvan Shalom offered the sentiment in a call to Australian counterpart Alexander Downer.
"During the conversation, Shalom expressed his gratitude for the active participation of Australia in this offensive against Saddam Hussein," a statement from the Ministry of Foreign Affairs said today.
"The action of Australian forces was aimed at eliminating the risk of Scuds being fired at Israel from western Iraq," it said.
During the first Gulf War in 1991, 39 Scud missiles were fired at the Jewish State, leaving two dead and hundreds injured, and causing widespread damage.

10474

26.3.2003 0:29

RE: Zajimava logika

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10474

>Hlavni motivace irackeho masakru:
>Hypoteticke rakety, ktere ma Irak schovavat, by mohly doletet do
>Izrale pouze ze zapadni casti z Iraku, ale stejne zbrane by mohly
>ohrozit "freedom of american people in USA". Zajimava logika ..
>

>USA jsou rozzureny zidovsky Golem, nebrani USA, ale vrazdi za
>zajem Izraele!

albert, you talking my language!!!! tesim se na freedom irackeho lidu a vytvoreni demokratickeho statu[velký smích]
muzes mi najit jediny arabsky stat, kde uz je dnes demokracie??? mi to nejak nejde!!!
stefan

10492

26.3.2003 1:02

RE: Zajimava logika

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10492

>muzes mi najit jediny arabsky stat, kde uz je dnes demokracie???
>mi to nejak nejde!!!

>stefan

Francie

10499

26.3.2003 6:26

RE: Zajimava logika

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10499

zdenku, ty jediny jsi nasel spravnou fucking odpoved, diky tobe i vsem zastancum tveho nazoru, imposantni!!!!
stefan

10529

26.3.2003 6:54

RE: Zajimava logika

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10499

>>muzes mi najit jediny arabsky stat, kde uz je dnes demokracie???
>

>>mi to nejak nejde!!!
>
>>stefan
>
>Francie

jo, zdenku zase jsi me chytil, ale ted si vzpominam, ze tam patri i mongolsko!!!
stefan

10532

26.3.2003 9:55

RE: Zajimava logika

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 10499

[velký smích]
a taky trochu Nemecko

10557

4.12.2003 12:13

RE: Zajimava logika

Feryal 195.?.?.?

Reakce na 10499

prave v arabskem statu nejde demokracia ,protože je špatný system,tvořena lidem
Arabove A muslemove maji lepši a to je ŠURA lepší než vaše Demokracia.

22457

25.3.2003 23:00

Ten pohled mi nedá pokoj

lenka 195.?.?.?

[překvapení]ops:
ano ubohý pejsek, lidí škoda není, vždyť chtějí bojovat, tak ať se pozabíjejí...
takhle na mě článek bohužel působil, ráda bych věřila, že to nebylo cílem. V půli mi na mysl přišel onen otloukaný pojem - demagogie, neboť jsem snad včera četla o ubohých ptáčcích s uškvařenýma nožičkama na stromě...ano bylimrtví [pláč]
Jistě je to smutné, ale co mi vadí je, že vehementní odpůrci války a zatracovatelé Busche už nevědí coby,kdeby, tak se vytasí s dojemnou citovkou na zvířátka.

10476

25.3.2003 23:20

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 10476

>ano ubohý pejsek, lidí škoda není, vždyť chtějí bojovat, tak ať
>se pozabíjejí...

>takhle na mě článek bohužel působil, ráda bych věřila, že to
>nebylo cílem.

Ano, takhle nějak jsem to myslel a bylo to mým cílem. Možná znáte báseň Fráni Šrámka o koni, jak byl střelen do břicha a umírá na bojišti. Jméno té básně si už nepamatuji, ale mělo to myšlenku, kterou jsem si tady vypůjčil.

>Jistě je to smutné, ale co mi vadí je, že vehementní odpůrci
>války a zatracovatelé Busche už nevědí coby,kdeby, tak se vytasí
>s dojemnou citovkou na zvířátka.

To není coby, kdyby. Tady se mýlíte. Jakožto zatracovatel Bushe nemusím hledat dojemné citovky o zvířátkách. Těch jeho zvěrstev je i tak dost, můžu nabírat plnými hrstmi a chrlit článek za článkem. Chtěl jsem upozornit na něco, co se přehlíží. Zvířata trpí stejně jako lidé. Ale na rozdíl od nich nikdy nebudou moci obvinit někoho ze zločinu proti lidskosti (zvířeckosti?)

10478

25.3.2003 23:50

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

lenka 195.?.?.?

Reakce na 10478

Jistě máte pravdu. Zvířata jakožto němé tváře tohle neovlivní. Někdo by řekl, to je prostě daň toho všeho, co se děje. Ale já se tím nechci ohánět. Z podstaty a přirozenosti musí asi každý cítit, že válka není řešení, jenže kdo mi zaručí, že by dřív nebo později nedošlo ještě k něčemu horšímu. Bohužel nemáme žádný precedent do budoucna, máme ale tu moc - zmírnit nebo zastavit možná ještě destruktivnější příčiny ->následky, které by mohly ohrozit další generace. [zmaten]

10481

26.3.2003 1:25

Jen pro doplnění

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 10481

Našel jsem tu básničku od Šrámka (zlatý internet [smích]). Myslím, že se hodí i na dnešní situaci:

FRÁŇA ŠRÁMEK: RAPORT

Na levém křídle a poslední
já budu stát,
a tušit nebude, oč prosit chci,
žádný kamarád -
a paty k sobě, špičky od sebe,
pro tebe, sne můj divný, pro tebe
já budu meldovat.

Hlásím, pane hejtmane,
že se mi zdál sen,
vojna byla a já ležel
v poli zastřelen;
a zrovna u mne váš kůň taky pad,
nám přáno bylo spolu umírat,
to z boží vůle jen.

To k ránu bylo as, neb měsíc zrud,
a váš kůň hlavu zdvih,
a zvláštní věc měl jako já
prostřelený břich,
a v jeho očích takový styd žal,
kdos divil se v nich, kdos se ptal
a ruce lomil v nich.

Že louky voní kol a jetely
a kvete řeřicha -
a on… kůň… což byl vinen čím?
má díru do břicha,
že na něm seděl kdos, už nesedí
a oči vědět chtí, však nevědí
a v hrdle vysychá…

Oh, v hrdle vysychá… A chtěl by ržát…
že neví, neví proč?:
sluníčko zlaté, což neměl on tě rád -
ty už ho nechceš… proč?
proč necinkne už nikdy podkova,
proč nebe v krvi, nohy z olova -
hó, toč se, světe, toč…

Hlásím, pane hejtmane,
že byl to strašný sen,
ty oči zvířete, ty křičely
a z důlků lezly ven,
křičely na mne, jestli já to vím,
proč ležíme tu s břichem děravým -
co měl jsem říci jen…?

Hlásím, pane hejtmane,
a já to musím říc:
tož, člověk rád jde, člověk musí jít,
když pán chce, smrti vstříc -
však koní šetřte, prosím tisíckrát,
to dobytče se strašně umí ptát,
proč nesmí žíti víc…

Modrý a rudý (1906)
http://www.ceskaliteratura.cz/texty/sramek.htm

10505

26.3.2003 1:44

RE: Jen pro doplnění

R. 68.?.?.?

Reakce na 10505

Krasna basnicka a aktualni, ten zaber s tim psikem jsem asi videla taky...Pri tom vsem me napadlo jak se vsechno posune zpatky, to co roky budovaly myslim stavby, mesta je pryc. Kolik bude sirotku, kolik smutnych rodicu,kolik poznamenanych dusi (at uz lidskych nebo zvirecich), kolik nenavisti opet vznikne...Kez by to vsechno bylo pro lepsi zitrek...[zmaten]

10509

26.3.2003 2:58

RE: Jen pro doplnění

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 10505

No konečně v tom zástupu různého hnusu jsem si trochu početl!!!
Veliké ,převeliké díky !!!!!!

10518

26.3.2003 3:04

RE: Jen pro doplnění

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 10505

A ještě dodám!!!
Ten odkaz je velice důležitý,vzlášť pro všechny za mořem
a jinde!!!!!!
Tedy - www.ceskaliteratura.cz eventuelně
www.ceskaliteratura.cz/texty/

A je tam hodně knih včetně Švejka,Babičky,Kafky a všeho možného,
každému podle jeho chuti !
Všechno lze zdarma stáhnout !

10519

26.3.2003 8:02

RE: Jen pro doplneˇní

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10505

To je krasne, to tak nejak dojemne ladi s pranim pana Stwory aby v te valce bylo co nejvice mrtvych a s jeho projevy obdivu k Saddamovi - statecnemu kapitanovi..........

10544

26.3.2003 2:53

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Peter 65.?.?.?

Reakce na 10481

Lenka, Lenka...a kolkoze mas rockov?

10517

26.3.2003 0:45

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10478

...strasne moc myslim na deti a zvirata(kdo a cim je muze pri nocnim bombardovani Bagdadu uklidnit a potesit).
...nekde vzadu v hlave mne neco rika,ze tu basnicku napsal Petr Bezruc-od maturity je daleko,nemuzu si vzpomenout,ani ji nikde najit.
A jeste mi bylo do breku nad americkyma,zajatyma klukama.Prestoze si vybrali valku jako zamestnani,byl to zoufaly pohled.

10494

26.3.2003 1:24

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10494

,,,ku,ku,,je to Sramkuv Raport.Uz to mam.

10504

26.3.2003 9:58

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

UvědomělýObčan 212.?.?.?

Reakce na 10478


> Zvířata trpí stejně jako lidé.

Souhlas, vždyť člověk je zvíře, trochu vyvinutější primát,
navíc nejnebezpečnější zvíře které je schopno vyhubit všechny
ostatní zvířata včetně sebe samého. UO.

10559

26.3.2003 9:52

RE: Ten pohled mi nedá pokoj

UvědomělýObčan 212.?.?.?

Reakce na 10476

>Jistě je to smutné, ale co mi vadí je, ľe vehementní odpůrci
>války a zatracovatelé Busche uľ nevědí coby,kdeby, tak se vytasí
>s dojemnou citovkou na zvířátka.

Vehementní zastánci války, budou mít možná někdy vážné potíže
se svým svědomím, tedy pokud nějaké mají... .UO.

10556

26.3.2003 7:08

Ten pohled mi nedá pokoj

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vazeni pratele, mam doma pitbulla, se kterym jsem vse prohovoril, je z valky trochu smutny, ale rika, ze to nejak prezije.
jsem vlastnikem rovnez ptaka ohnivaka, kteremu valka nejak nejde pod paraty, zejmena kdyz se hovorilo o tom jak "ptacci" byli priskvareni, a podobne.
na druhe strane muj vlastni "ptak", se kterym hovori vetsinou ma zena, je nadmiru spokojen, jelikoz se stale v tomto valecnem stavu stale topori. nevim je-li to z radosti uspechu lidove armady iracke, ci uspechu aliancnich chlapcu, me tesi skutecnost ta, ze jsem uspokojovan, a tak timto takto z valky tezim!!!!
stefan

10533

26.3.2003 7:30

Ten pohled mi nedá pokoj

qwe 193.?.?.?

Možná není od věci připomenout nepamětníkům text J.Suchého: "A proto myslím, že když kvůli pánům/se lidi začnou mezi sebou rvát/neprospívá to ale vůbec tulipánům/a nezlobte se, já mám kytky rád". Konec citace.

10537

26.3.2003 9:18

Ten pohled mi nedá pokoj

Ares 213.?.?.?

Celý Irak je obrovské archeologické nálezisko, je to kolíska ľudstva. A barbari 21. storočia systematickým bombardovaním túto archeologickú lokalitu ničia. To svedčí o ich "vysokej kultúre", ktorá je založená na násilí (veď prvé čo urobili bolo, že vyvraždili pôvodné obyvateľstvo v svojej krajine). Postupujú presne podľa hesla "ak chceš zničiť národ, musíš zničiť jeho kultúru a deijny...". K Bushovcom som si dnes prečítal jedno perfektné prirovnanie (napíšem ho ale slušne, dúfam, že to inteligentné zviera sa na mňa nenahnevá, že ho použijem ako prirovnanie): "Somár otec, somár syn a ich izraelský duch svätý..."

10551

26.3.2003 9:32

Bush je masový vrah a patří na šibenici

Spiteful Evilman evilmans (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Bojkotujte USA, protože mají prezidenta, který je vrahem nevinných lidí a to včetně dětí.
Existuje nějaká síla na světě, která by dokázala tohoto vraha dostat na šibenici? Patří tam!!!

10554

27.3.2003 14:45

RE: Bush je masový vrah a patří na šibenici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 10554

Pak tedy bojkotujte Irak maji prezidenta, ktery pouzil chemickou zbran na vlastni obyvatele.

10652

27.3.2003 15:09

RE: Bush je masový vrah a patří na šibenici

Spiteful Evilman evilmans (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 10652

Nic to nemění na faktu, že USA jsou nyní agresorem a Bush je ve stejné, říkám a opakuji stejné pozici jako Hitler ve 30 letech. Patří na šibenici a pro mne je smutné, že se v novém miléniu změnil už 2 x svě - poprvé 09/11/01 a podruhé napadením Iráku.

10656

26.3.2003 9:55

Ten selektivny pohled mi nedá pokoj

mm 194.?.?.?

Ale ine veci ma nevzrusuju.

V Rwande nechutne skoncilo cca 1 000 000 ludi. V Bosne cca 300 000 kusov. V Sierra Leone to uz boli "len" tisice. V iraku to bude cca 100 000 kusov. Vojakov nepocitam, ti to maju v naplni prace.
Rwanda tvorila vypln medii par dni, bosna sa tahala par rokov ale bez vacsieho zaujmu. Zrazu sa iracania stali n.1. a ich smrt niekomu pripada ako "hrozna vojna, nevinni civilisti,..." (zbytok tvori hlavnu napln zvedavca). Civilisti v Rwande, bosne, Sierra L., to boli len negri, pripadne zasrani juhosi. A taki nas nezaujimaju. Naozaj DOLEZITI su iracania.

A samozrejme, nie sme zmanipulovani [smích]. Nas zaujem o nejaku vojnu by bez medialnej masaze bol "samozrejme" rovnaky. Ved chudence deticky (na fotkach najlepsie modrooke(v iraku je to problem), + zaprasena babika + plus odtrhnuta ruka, noha) a nevinni civilisti. V porovnani s nimi su juhosi a negri len odpad.
T.j. kazdy iracan ma pre zvedavca cca 1200 KRAT vacsiu cenu ako tootsi, a cca 500 KRAT vacsiu cenu ako juhos. Negri v sierra leone, tak ti nesiahaju iracanom ani po paty. A najvyssie stoja americania. Jeden mrtvy amik sa s arabmi ani nemoze porovnavat. Vid "spravu" o usmrteni americkej zeny v palestine, ak sa to stalo arabskej zene, zvedavec sa o nieco take ani neobtrel.

Este stale plati:"nie sme zmanipulovani"?

Najvtipnejsie su poznamky o bushovi. Krvilacny a pod. Ak by to bola pravda, siel by radsej do bitunku, takto vela tej krvi neuvidi. V usa plati delba prace, politicky rozhodne o vojne (zahranicnej) prezident a vojensky to riesia vojaci, prezident uz do toho nema vela moznosti zasahovat.
BTW. Ste presvedceny, ze Gore alebo Perot by riesili veci diametralne inac? Pripadne prezident inej krajiny s rovnakym ekonomickym a vojenskym potencialom ako usa? Napr. cina, rusko alebo povedzme "Panarabska Unia"?

Uvahy o zvieratach zacinaju mat zaujimavy nadych. Mile zvieratka, ale doma si date kuracinu alebo dobry rezen?

Ak ste ortodoxny vegan potom ok. Len same rastliny, ziadne kozene topanky, ziadne maso... len co tie veci z plastu, tiez su v tom tela aj zvierat. Holt nedoslednost. Ale aspon to peknie znie.

10558

27.3.2003 1:47

Ten pohled mi nedá pokoj

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Lide jdou protestovat do ulic, mnozi, kteri to vidi, je maji za blazny a nebo je soudi, ze jsou levicovi anebo pravicovi a jinak, ale v podstate ti lide brani svuj nazor na zbytecnou valku, jdou za svou myslenkou, jez je spojuje proti spatnemu cinu politiku, kteri prehlizeji tyto lidi. At jsou jakehokoliv presvedceni, jakekoliv viry, tak je spojuje nedemokraticky tah zkorumplovanych politiku schovavajici se za kordon "zakona", coz pradstavuje policie, ktera musi chranit "demokraticky zvolene", ale vlastne,omylem zvolene, nebot neplni prani volicu, tak, jak by ze svych funkci jim sverenych meli!!!!!

Demonstrace za demonstraci, pokud pujde v pokoji a poradku, dopadne jak protestni dopis, "skonci v kosi", nebot politici ve svem "korytku" maji hrosi kuzi a tak ted v Australii, aby demonstranti nemohli prijit az na schody parlamentu a nevyrusovali statnicka jednani svym krikem, tak cele okoli, v ramci "bezpecnosti " oplotili. Ceho se boji politici, vlastniho lidu?

10619

28.3.2003 17:17

Ten pohled mi nedá pokoj

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Morocco offers US monkeys to detonate mine

RABAT, D.C., Morocco, March 24 (UPI) -- A Moroccan publication accused the government Monday of providing unusual assistance to U.S. troops fighting in Iraq by offering them 2,000 monkeys trained in detonating land mines.
The weekly al-Usbu' al-Siyassi reported that Morocco offered the U.S. forces a large number of monkeys, some from Morocco's Atlas Mountains and others imported, to use them for detonating land mines planted by the Iraqis.
The publication quoted a highly-informed source as saying, "that is not a scientific illusion but a well-known military tactic."


Tak to vidime, amici maju opice, ktore vyhrabavaju miny a iracania maju psov, co ich kladu. Na toto sa vravi emancipacia vojny. Uz nebudu bojovat okrem muzov aj zeny a deti ale aj domace zvierata.

10792

29.3.2003 1:38

Ten pohled mi nedá pokoj

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pristi zemi ,kde Vam opet zionisticka Amerika udela osvobozujici obrazky zapadni demokracie bude Syria ,uz na tom zid Rumsfeld pracuje.Pisu ,zid ,nebot je dobre vedet ,kdo je kdo v te "americke politice"!!!

Prevzato z americkych novin!!

Rumsfeld says movement of military material from Syria to Iraq is `hostile act'

10829

29.3.2003 1:45

Ten pohled mi nedá pokoj

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ja bych osobne k zaminovani a k odminovani pouzival Bushovi poradce,aby take ze svych rad neco z toho valceni meli.
-------------------------------o, tato valka dokazuje normalnimu smrtelnikovi?

Prakticky,jednu zakladni zivotni poucku .ze se vlastne v jednani lidstava nic nezmenilo ,od doby ledove ,az po toto ,tak vylhane nazyvane ,osvicene tisicileti.Spolecnost utvorila na pozemku Rockefelera budovu Spojenych Narodu,kteri vytvareji dojem celosvetove spravedlnosti,ktera stejne je zkorumplovana ,jako ty predesle nakladne byrokraticke monstra,ktera funguji jen pro slabe a nebo i pro silne ,kdyz situace odpovida jejich zamerum.Spojene Narody ,nikdy nezabranili valce a nikdy nezabranili zadnemu krveproliti,spise se zdaji ,ze slouzi k oblbovani masy lidi a pro armadu byrokratu je to dobre placene zivobyti.
V dnesnich cnech jsme na pokraji treti svetove valky a Spojene Narody mlci k agresivni politice Spojenych Statu a Britanie,jez se kryji propagandou o boji proti terrorismu,propagandou,ze po uvrzeni zeme do doby kamenne,tak zmrzacenou zem uvedou do rajske zahrady demokracie a pomoci svych firem obnovy ,to ,co znicili,o lidskych zivotech se nezminuji.Za odstraneni jednoho cloveka,jez byl jejich obchodnim partnerem v minulosti musi trpet cely narod a Spojene Narody necinne prihlizi v havu a svatozari zastance prava a humanismu a nebo dodatecne "humanitarni pomoci",tem ,co zmrzaceni preziji.Propagace osvobozeni z ust Bushe a Blair neveri zadne male dite v Bagdadu a a ni jinde ve svete,ani v samotne Britanii.Zakon dzungle je vice dodrzovan ,nez zakony Spojenych Narodu a neni jich malo za ta desetileti a jsou k nicemu,kdyz agresor si vytvori vlastni zakony a opotstatneni k agresi a jeste svetu nasadi stoprocentni cenzuru pro svetovou verejnost.Supervelmoci maji sve zakony a sami o sobe svym jednanim dokazuji zbytecnost Spojenych Narodu.Spojene Narody naopak pod vlivem techto predstvitelu moci se stavaji "cirkusem " ,kdyz ustavi rezoluce na zaklade podvrzenych -falesnych dokumentu,jez jsou pro narody falesnym rozsudkem a humanitarnim omylem a vic prispivaji ke zlocinnosti ,nez k zakonosti a zcela oponuji zakladnim stanovam ustaveni Spojenych Narodu.
Proc ,nevratit cely pozemek ,zpet Rockefelerovi a zbudovat na tomto miste ,treba trziste ryb a tim lidstvu usetrit panize na uzitecnejsi veci.Svet by vedel realitu zivotni pravdy ,ze je svetem jedne velke dzungle a ze se stejne musi starat kazdy sam o sebe a vyhnuli bychom se naivnim a falesnym predstavam spravedlnosti.Driv a nebo pozdeji se tato zkorumplovana stejne neudrzi a dojde zaniku ,tak ,jak ty predesle.Vse ,co lide vytvorili,driv a nebo pozdeji samy zkorumpluji,zejmena ,tam ,kde se mluvi jmenem prava.Jestlize stat a nebo nejaka instituce ma spravne fungovat ,tak musete nejdrive zrusit vysady privilegovanych.

10830

27.12.2003 7:24

Ten pohled mi nedá pokoj

Vlada 154.?.?.?

Jen by me zajimala jako birdera ecologicka katastrofa v Iraku co Americani vo ni nechtej vubec dat informace a to ani clenum Greenpeace , Birders clubs a jinym organizacim , vite ze tam bylo ohrozeno 46 druhu ptaku a z toho tri druhy sou na cerny listine ? Kdyz byl bombardovany Irak , tak v te dobe tam bylo mnoho dalsich vohrozenych druhu ptaku a ne jen Europskych , ale i Africkych , kdyz vlezli Americani osvobozovat Kuvait tak nektere hojne druhy ptactva zijici jen na uzemi Iraku a Kuvaitu v urcitych castech zmizela na desitky a mozna na stovky let uplne , ne li navzdy !!!!! To nam taky asi nikdy nereknou ............... Snad nas tam jednou pusti , ale zatim neni zadna sance , sme pro ne ted asi nepritel Sadamovyho razeni hi hi hi , previti Americky prolhany ...........

23386

Tuto stránku navštívilo 5 594