Diskuze k článku

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Příspěvků 40

25.3.2003 8:14

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Spiteful Evilman evilmans (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Jsem rád že máme prezidenta, který tímto způsobem umí formulovat svoje názory a říká je nahlas. Opravdu demokracie nelze implantovat vojensky. Svobodný svět a svobodný svět pana Bushe jsou diametrálně odlišné prostory.

Jsem rád že prezident Klaus nepodporuje USA v tomto, i když vím, jaké hodnoty vyznává.

Václav Klaus znovu dokazuje, že má opravdu rozměr státníka. Narozdíl od přisluhovačského postoje jeho předchůdce.

Spiteful Evilman

10425

25.3.2003 9:16

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Rozhovor VK pro Hospodářské noviny (21. března 2003, http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=6nrZSAv5ZeSc) mi připadá srozumitelnější a informativnější než vlastní Klausův článek pro MFDNES.

V HN Klaus opakovaně uvádí svoje argumenty - mimochodem docela dobře vymyšlené - proč nepodpořit Bushovu administrativu. Odvolává se na rozdílný pohled dvou amerických pravicových "think tanks" - pro-Bushoidního AEI a proti-Bushoidního Cato Institute. Klausovou výhodou je to, že se deklaruje jako pravicový politik (ačkoliv skutky tomu nikdy moc neodpovídaly) - sociální demokraté se na rozpory v pravicových přístupech tak jednoduše odkazovat nemohou.

Klausovou specialitou nicméně zůstává boj s virtuální realitou, kterou si nejprve sám vytvoří:

"Jakkoli mám svůj názor na tento spor, tak tvrdě odmítám myšlenky některých našich komentátorů či politiků, že Amerika tuto akci podniká kvůli ropě nebo něčemu takovému. To považuji za naprosto směšné a nesmyslné."

Klaus se staví proti myšlenkám "některých našich komentátorů či politiků" - ačkoliv podobné myšlenky poprvé stěží vyslovil kdokoliv v ČR.

V zápalu svého velkého boje s takovým zdánlivým názorovým či ideologickým soupeřem je pak pro Klause typická absence jakýchkoliv racionálních argumentů k vlastnímu tématu. V daném případě je tedy podle něho nejspíš logické, že USA nebudou mít žádný zvláštní zájem o region, kde Saudská Arábie a Irák mají největší a druhé největší zásoby ropy na světě...

10427

25.3.2003 17:26

Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Neumím detailneˇ posoudit aktuální nebezpecˇí vyply´vající z mozˇného cˇi pravdeˇpodobného iráckého vlastnictví zbraní hromadného nicˇení." Tolik pan Klaus.......
-----------------------------------------------------------------------
A v tom to prave vsechno vezi. To neumi posoudit nikdo z nas. Proto muzeme budto verit te pomerne male skupine lidi, kteri maji pristup k informacim vyzvednych sluzeb demokratickych zemi, nebo muzeme verit Saddamovi [zmaten]
Souhlasim take s myslenkou, ze se demokracie neda exportovat. Myslim si ale, ze bez odstraneni Saddama a jeho gangu je nadeje na demokracii v Iraku naprosto nulova. Tak jako treba v Severni Koreji, kde se lide konecne dockali smrti "milovaneho vudce" - a nastoupil jeho synacek......
K argumentu pana presidenta o nesmyslnosti spekulaci o "valce kvuli rope" neni temer co dodat. USA jako kazdy jiny ropu nikde "nekrade", ale nakupuje za svetove ceny.




10446

25.3.2003 18:24

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 10446

Víte, ona neexistuje jen černá, nebo bílá. Mnoho lidí se snaží podsunout, že existuje jen buď a nebo, ale ve skutečnosti existují stovky možností.

Patří nějak k bontónu lidí, kteří chtějí, aby s nimi druhýn souhlasil, že často říkají, není jiná možnost. Častěji to tedy dělají muži.

Jako zdroj můžeme použít všechno, Saddáma, Bushe, CNN, TV, výzvědné služby, selský rozum, historii, internet, dotazy na lidi, kteří znají americkou i arabskou mentalitu, BBC, atd.. Žádný ze zdrojů není objektivní, každý má svou motivaci a díl subjektivity.

Líbí se mi, že Váš názor obsahuje opravdu snahy dobrat se výsledku a nezastírat. Alespoň to tak cítím.

Souhlasím s Vámi, že relevantně to asi nikdo neposoudíme. Stejně tak, jak to naznačil i pan Klaus.

Já si ale na rozdíl od Vás myslím, že ropa není to hlavní, nebo alespoň jediné. Všimněte si, že preference prezidentů vždycky spoupnou, jde-li se válčit. I Bush zaznamenal vzestup podpory mezi voliči. Mnohé války začnou i skončí s nástupem, resp. ukončením vlády prezidenta. Myslím, že sám najdete příklady, koneckonců nástup Gorbačova v Rusku a omezení působnosti sovětských vojsk v našem státě časově souhlasí.

Lidé chtějí být a cítit se jako hrdinové. To lze nejlépe tak, že musíte najít někoho, koho prohlásíte za opak. Někdo je strůjcem zla, a vy se vůči němu cítíte lépe. Prezident, který jde do války dává svému národu pocit hrdinného národa.

Bush potřebuje rozhýbat ekonomiku, vyprázdnit zbrojní sklady. Kdosi financoval a podporoval jeho volební kampaň, a také chce z toho něco mít. A co pojmy jako vliv a moc.

10452

25.3.2003 20:44

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 10446

A proc nedemokratizovat Cinu? Pomohlo by se znacnemu mnozstvi lidi.
Dan

10467

26.3.2003 0:15

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10446


>Souhlasim take s myslenkou, ze se demokracie neda exportovat.
>Myslim si ale, ze bez odstraneni Saddama a jeho gangu je nadeje
>na demokracii v Iraku naprosto nulova.
mikin, ve ktere arabske zemi je uz demokracie?????
stefan

10487

26.3.2003 7:28

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10487

Zatim v zadne, Stefane. Jedini Arabove na strednim vychode kteri ziji v demokracii jsou Palestinsci zijici v - Izraeli.....[smích]

10536

26.3.2003 17:19

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10536

To je blbost. V Izreale nie je obcianska spolocnost. Izrael nema dokonca ani svoju ustavu. Niektore skupiny su v nom privilegovane. Kriterium je nabozenstvo, co je v rozpore s humanizmom. Sucasne Izraelske zriadenie by sa dalo povazovat za demokraticke v staroveku ale nie dnes.

10580

26.3.2003 19:33

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 10580

>To je blbost. V Izreale nie je obcianska spolocnost. Izrael nema
>dokonca ani svoju ustavu. Niektore skupiny su v nom
>privilegovane. Kriterium je nabozenstvo, co je v rozpore s
>humanizmom. Sucasne Izraelske zriadenie by sa dalo povazovat za
>demokraticke v staroveku ale nie dnes.

graham, please, vysvetli to mikinovi!!!!!
stefan

10587

26.3.2003 19:32

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 10536

>Zatim v zadne, Stefane. Jedini Arabove na strednim vychode kteri
>ziji v demokracii jsou Palestinsci zijici v - Izraeli.....[smích]

mikine, jestli tedy tam je demokracie, tak to skutecne nemame o cem hovorit!!!!
stefan

10586

27.3.2003 3:32

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10586

Stefane, precti si ten posledni clanek z arabskych novin vydavanych v Izraeli a muj komentar k nemu. To je borce demokracie, se vsema slabostma a vyhodama. Ty v ni taky zijes, tak si toho, kurva vaz !!!

10627

26.3.2003 7:51

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 10446

>K argumentu pana presidenta o nesmyslnosti spekulaci o "valce kvuli rope" neni temer co dodat. USA jako kazdy jiny ropu nikde "nekrade", ale nakupuje za svetove ceny.
Mikine mate pravdu, oni ji nekradou, pouze ziskavaji kontrolu nad jeji tezbou, tudiz mohou ovlivnit i cenu. Pravdepodobne ji budou tezit americke firmy a ty to take nedelaji zadarmo... zkuste premyslet o cele veci hloubeji[smích]

10542

25.3.2003 19:31

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Patriot 205.?.?.?

Primary objective Presidenta Bushe a USA nebyl za ucelem predstavit demokracii unstable mentality arabum v Iraku.
Nastolit demokracii v Iraku si budou muset Iracani sami,pokud se na neco takoveho zmohou.
Bush a USA zautocili na Irak ponevadz podporoval teroristy. Nezapominejte ze USA a vlastne cely svet uz nikdy nebude jak bylo pred 9/11. Radovi obcane vsech zemi zapomeli uz davno na 3000 WTC obeti. Bush na stesti ne.

10457

25.3.2003 20:43

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 10457

"Nezapominejte ze USA a vlastne cely svet uz nikdy nebude jak bylo pred 9/11."

To je snad jasny, tak jako nikdy nebude jaky byl pred rokem treba 1800, 1900, pred prvni ci druhou svetovou valkou, jako byl v sedesatych letech ani jako byl pred mesicem ci vcera nebo pred hodinou.
Dan

10466

26.3.2003 12:51

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 10466

Koneckonců už i dávné Herakleitovo "Panta rei" (vše plyne) vyjadřuje to, na co upozorňujete.

Jenže neustálé omílání té zmíněné triviální fráze posloužilo něčemu jinému - připravilo Američany na to, že přichází jiný režim a že jakýkoliv odpor proti němu je marný. Přece kdo by se odvažoval odporovat opatřením proti terorismu? Bez ohledu na to, že mnohá opatření byla naplánovaná dlouho dopředu...

10564

25.3.2003 21:05

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 10457

> Bush a USA zautocili na Irak ponevadz podporoval teroristy

Nějaký důkaz, zmatený "Patriote"?

10469

25.3.2003 22:36

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10469

>> Bush a USA zautocili na Irak ponevadz podporoval teroristy
>
>Nějaký důkaz, zmatený "Patriote"?
>
nejaky dukaz, ze ne ? zmateny Jirko

10475

26.3.2003 1:18

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

kavol 147.?.?.?

Reakce na 10475

>>> Bush a USA zautocili na Irak ponevadz podporoval teroristy
>>Nějaký důkaz, zmatený "Patriote"?
>nejaky dukaz, ze ne ? zmateny Jirko

mno, měl jsem za to, že USA mají v právním řádu zakotven jakýsi předpoklad neviny, jaktože je to najednou naopak?

a mimochodem, jak byste o mě (jako jediné osobě, ať je to jednodušší, nežli pro celý stát...) chtěl potenciálně dokázat, že nepodporuju teroristy? kupou věrohodných svědků a záznamů o každé minutě těch cca 8500 dní mého života od doby, co jsem byl počat?

10503

25.3.2003 23:25

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 10457

Tvoje tvrzení je tak katastroficky hloupé,že na něj musím reagovat.
Tvrdíš,že Bush a USA zaútočili na Irák ,protože podporoval teroristy.
Nikdy jsem nic takového od nich neslyšel.Příčina útoku bylo
údajné vlastnictví ZHN a jejich údajné ukrývání před inspektory.
Takže Tvé tvrzení je výmysl!!!
Ještě by mě moc zajímalo,kdo je podle Tebe terorista!!!!

10479

25.3.2003 23:59

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 10479

> Tvrdíš,že Bush a USA zaútočili na Irák ,protože podporoval teroristy.
> Nikdy jsem nic takového od nich neslyšel.

Ne? Vždyť to bez sebemenších důkazů opakuje pořád dokola, jakmile se naskytne vhodná kazatelna. Ale proč ne, když to jeho speechwriters mají v oblibě a kdož to jeho fellow Americans tak rádi poslouchají, že?

"And that is the source of our urgent concern about Saddam Hussein's links to international terrorist groups. Over the years, Iraq has provided safe haven to terrorists such as Abu Nidal, whose terror organization carried out more than 90 terrorist attacks in 20 countries that killed or injured nearly 900 people, including 12 Americans. Iraq has also provided safe haven to Abu Abbas, who was responsible for seizing the Achille Lauro and killing an American passenger. And we know that Iraq is continuing to finance terror and gives assistance to groups that use terrorism to undermine Middle East peace."

(Oct 7, 2002; President Bush Outlines Iraqi Threat, http://www.whitehouse.gov/news/releases/2002/10/20021007-8.html)

"The regime has a history of reckless aggression in the Middle East. It has a deep hatred of America and our friends. And it has aided, trained and harbored terrorists, including operatives of al Qaeda."

(Mar 17, 2003; President Says Saddam Hussein Must Leave Iraq Within 48 Hours, http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/03/20030317-7.html)

10482

26.3.2003 1:07

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10479

a co ty odmeny pozustalym rodinam po sebevrazednych atentatnicich

10501

26.3.2003 5:37

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

matej 24.?.?.?

Reakce na 10479

Vazeny pane Peleska,
jeden pan co se jmenuje Bush a je ve funkci presidenta USA
to rika v kazdem projevu asi tak desetkrat, ze Irak a Saddam
podporuji a podporovali terorismus. Trebas, ze plati pozustalym Paletincum 25.000 $ co zahynuli jako "zive bomby". Nebo poskytuje pomoc El Kajde, jak financne tak na svem teritoriu.
Takze to tvrzeni neni vymysl.
A terorista je ten, kdo se snazi dosahnout svojeho politickeho
cile vrazdenim nevinnych civilistu.
Takovej chytrej clovek jako jste vy a vy to nevite ????

10524

26.3.2003 7:59

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 10524

>A terorista je ten, kdo se snazi dosahnout svojeho politickeho
cile vrazdenim nevinnych civilistu.
Souhlasim, na prvnim miste me dnes napada Bush...

10543

26.3.2003 0:19

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10457

jakou demokracii, zadny stat na arabskem "kontinente" doposud tak daleko NEDOSPEL>!!! amici jim ji chteji snad vnutit?????
stefan

10489

25.3.2003 23:07

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

lenka 195.?.?.?

[smích] S výroky pana prezidenta se naprosto ztotožňuji. Zvláště vypíchnutí onoho údajného točení se kolem ropy. Nejsem pacifista, nejsem pro válku, ale nemíním ani nazývat Bushe vrahem či teroristou a vynášet Saddáma...Vím, že se asi nehodí alibisticky podotknout...je to složité, ale ono to je složité a vyvstává spousta pochyb a otázek. Hitlera také každý podceňoval a snad se mu i vysmíval a nevěřil....co bylo výsledkem není třeba dodávat.

10477

26.3.2003 7:33

RE: Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10477

Zase jeden rozumny hlas.......

10539

26.3.2003 0:22

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

nevim, co ten komous a zidko blekotal,nicmene neni to zadna "pomoc"
iraku nastolit demokracii, to je vymysl Jirika a jen deb takove hovadine muze uverit a jen totalni deb se o tom zminuje!!!
stefan

10490

26.3.2003 0:39

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vencu jsem si ted precetl a vidim, ze tam mele neco o "demokracii".
pokud jste jiz zapomneli, ultimatum saddamovi bylo dano na vydani ZHN, ci nejakych proti "svetovych" zbrani. nebylo nalezeno niceho podstatneho, za cim by us mely jit. ke konci ultimata jirik prohlasil, ze usa tam pujdou stejne, i kdyby se ni nenaslo. puvodni cil "vstoupit" za ucelem odebrani saddamovi nebezpecnych zbrani se razem zmenil na OPERATION FREEDOM OF IRAQUI PEOPLE a nastoleni demokracie v islamske krajine, vzdyt to je proti zdravemu rozumu, aby v islamu byla demokracie!!!!!
dekuji za pochopeni, (snad nekym!)stefan

10493

26.3.2003 9:29

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Spiteful Evilman evilmans (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 10493

Pochopen Stefane, plně. Je to tak, důvod se najde vždy. Kdfyby v Iráku demokracie již byla, tak se tam vlítně stejně, protože není západního typu. A tak dále....

Nezaútočíme náhodou na USA, neboť nás všechny otravují zplodinami a nechtějí tyto emise nijak omezovat?

10553

27.3.2003 7:31

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Je 12.?.?.?

Reakce na 10553

>Pochopen Stefane, plně. Je to tak, důvod se najde vždy. Kdfyby v
>Iráku demokracie již byla, tak se tam vlítně stejně, protože není
>západního typu. A tak dále....

>
>Nezaútočíme náhodou na USA, neboť nás všechny otravují zplodinami
>a nechtějí tyto emise nijak omezovat?


Radeji si schovej energii na zautoceni proti zplodinam a emisim ve svem domove a na Ameriku se vyser,ti si s tim dovedou poradit i bez tebe. A muzes vlastne zacit hned vem si lopatku a smetacek ........ s pozdravem Je

10636

26.3.2003 1:29

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

jitka jtk (zavináč) cz 64.?.?.?

Panove , vazne jak je to s tou naftou. Ten kdo ovlada produkci tezby nafty ,ten muze ovlivnovat ceny na svetovych trzich. Je to asi takhle. Budouci Americky protektor Iraku dostane telefonat od presidenta (USA)aby zvysil produkci nafty a snizil ceny na svetovem trhu. On zatelefonuje budoucimu presidentovi Iraku aby porucil ministru naftoveho prumyslu. Mezitim lide v USA kteri nekoho znaji si zacnou kupovat Options na crude . Tim ze bude mit trh moznost kupovat naftu za lacinejsi penize z Iraku nebude takovy zajem o olej drazsi a ty staty budou muset jit s cenou dolu. Tak to tedy je.
Ono to tedy je a neni o oleji.
Co me bych ale potreboval vysvetlit je to ,pozorujice diskusi.
Nikdo se nesnazi prijit s necim originalnim.Tedy myslim vysvetlenim .
Kazdy zastava prijaty nazor ,ale nekoho jineho .Slysel nekdo o "dekonstruktivismu?" Ja si myslim ze tato metoda je velmi uzitecna v tomto case.

10507

26.3.2003 3:12

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Peter 65.?.?.?

Představa, že Američané bojují v Iráku kvůli ropě, je směšná a naivní. Spojené státy na irácké ropě závislé nejsou, a jestli obchod s ropou něco potřebuje, pak ze všeho nejvíce stabilitu a klid v oblastech ropných nalezišť

Haha...ale no tak, pane Klause...asi ste si prihli troska viac vinka pred prejavom, ako by sa bolo patrilo...

V globale sa da povedat, ze tento novy prezident je celkom dobry tlchuba...placal, ci ako sa to povie v Cestine? Alebo este aj diplomat...lol

10521

26.3.2003 5:45

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

matej 24.?.?.?

Reakce na 10521

Petre,
tak ty rozumis lepsi ekonomii nez Klaus ?
Kolik zapomenutych talentu v Cesku a na Slovensku.
Je te skoda, ty by jsi mel byt presidentem a ne ten
tluchuba a ochmelka Klaus.

10525

26.3.2003 22:12

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Peter 65.?.?.?

Reakce na 10525

>Petre,
>tak ty rozumis lepsi ekonomii nez Klaus ?
>Kolik zapomenutych talentu v Cesku a na Slovensku.
>Je te skoda, ty by jsi mel byt presidentem a ne ten
>tluchuba a ochmelka Klaus.

Ekonomike rozumiem troska...lol...zivim sa investovanim. Ale o to by neslo. Ja si nemyslim, ze Klaus nerozumie ekonomike, to som predsa nenapisal. A uz vobec nie, ze ja jej rozumiem lepsie, alebo ze by som mal pocit, ze by som mohol byt prezident. Sa mi len zapacila jeho odpoved-neodpoved...inymi slovami, povedat toho vela, ale nepovedat nic...aspon tak na mna ten jeho prejav o vojne zaposobil. No a prehlasit, ze USA a ropa v Iraku nema nic s vojnou spolocne...prosim Ta!



10606

27.3.2003 1:22

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zasadne nesudte politiky, co rikaji, ale hledte toho, co hlavne delaji, potom dostanete tu spravnou predstavu s kym mate tu cest!!!
Ceskoslovensko a nebo Ceska republika se svymi vladami, uz pred umelym utvorenim statu Israel, vzdy podporovala tento stat, jez se zrodil z terroru na domorodem obyvatelstvu. Je zajimave, ze stat jako byvale Ceskoslovensko, jez samo zazilo tolik utisku od mocnych sveta, se pridalo na stranu nasili, aby se zavdecilo vladcum sveta.
Dnes, tak zvani "holocaustovy " prezivsi po narkach o hruzach koncentraku, delaji z Palestiny horsi koncentrak, nez ten co meli Nemci, Britove a Americane, jez internovali sve vlastni obcany. Kolik zla by museli na komunistech delat byvaly "mukloveů z Jachymovskych dolu za to, co oni prozili!!!!

10616

27.3.2003 14:49

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

pavel 24.?.?.?

muj nazor, pan klaus bych rekl ma pravdu, kdyz se nevyjadri uplne primo, i kdyby vyjadril primy nesouhlas, am. pres. bushe to stejne nezajima. nas premier cretien podobne. ten nesel do valky i presto, ze canadska ekonomie je primo zavisla na statech.

10653

27.3.2003 23:26

RE: Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

matej 24.?.?.?

Reakce na 10653

muj nazor, pan klaus bych rekl ma pravdu, kdyz se nevyjadri uplne primo, i kdyby vyjadril primy nesouhlas, am. pres. bushe to stejne nezajima. nas premier cretien podobne. ten nesel do valky i presto, ze canadska ekonomie je primo zavisla na statech.


ano, vcera v TV rikali, ze 83 % veskerych investic patri prave
USA, no mame se na co tesit v pripade, ze by se chteli Americane
mstit ekonomicky

10707

28.3.2003 10:18

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

blba slepice 209.?.?.?

doporucuji jist Grahamuv chleb, pripadne nekvasene macesy. Saraticka by mohla staremu agentovi taktez prospet.

10766

1.4.2003 6:42

Prezident Klaus se vyjádrˇil k útoku na Irák

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Z dopisu pana presidenta Klause americkemu presidentovi, aneb dalsi rana protiamerickym pitomcum:

Jsem rád, zˇe nasˇi zemi povazˇujete za spolehlivého cˇlena NATO, zastánce míru a svobody ve sveˇteˇ. Jsem hrdy´ na to, zˇe nás - jak jste napsal - povazˇujete za veˇrohodného prˇítele Spojeny´ch státu? a jejich vedoucích prˇedstavitelu?.

Budˇte si, prosím, jist, zˇe jde z mé strany o nedílnou soucˇást mého prezidentského programu, protozˇe jsem byl vzˇdy na straneˇ teˇch, kdo stáli proti diktaturám a terorismu.

Prˇeji Vám, pane prezidente a stejneˇ tak Vasˇí vládeˇ a
americkému lidu v teˇchto teˇzˇky´ch cˇasech mnoho sˇteˇstí.

Vas Vaclav Klaus

10994

1.4.2003 9:38

Prezident Klaus se vyjádřil k útoku na Irák

Hujer Frantisek 209.?.?.?

slabe argumenty, tenhle Klaun se znici sam. Uz se tesim az si ho zavolaji na koberecek.
Docela dobre si vzpominam, jak se v Chile likvidovali komunisti. A je klid.

11002

Tuto stránku navštívilo 5 488