Diskuze k článku

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Příspěvků 36

25.3.2003 2:08

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Ten film jsem pres vikend videl a vrele doporucuji.Konecne neco z ceho si normalni clovek neco odnese.
Jinak gratuluji zminenemu Michaelovi za projevenou odvahu nech uz se tyka jeho dokumentu ci Oscaroveho proslovu,,,,

10397

25.3.2003 2:32

A proc!

jan 67.?.?.?

http://news.lycos.com/news/photo.asp?section=BreakingPhotos&photoId=293509

10398

25.3.2003 14:41

RE: A proc!

R. 66.?.?.?

Reakce na 10398

>http://news.lycos.com/news/photo.asp?section=BreakingPhotos&phot
>oId=293509

>Strasne, toto nam CNN, Fox neukaze...[pláč]

10431

25.3.2003 2:41

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Rado 24.?.?.?

"Ale zapomněl jste snad, že bychom tuto zemi, známou pod jménem Amerika, ani neměli, nestát tenkrát Francie při nás?..."
Toto by si mali opakovat vsetci, co stale argumentuju Marshallovym planom a D-Day, vzdy ked si niekto dovoli kritizovat jeho velicenstvo GWB.

10400

25.3.2003 3:20

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Lada Dostal 216.?.?.?

Michael Moore je proste vul. Neni co dodat. Zadna odvaha spis slabot ubozaka.

10401

26.3.2003 7:18

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 10401

?? Mozna by mohl nacerpat odvahu z Vaseho prispevku....

10535

25.3.2003 4:07

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Brnak 68.?.?.?

Ja to videl, a bylo to velmi trapne. I jeho soukmenovci se vyjadrili s velkym Boooooooooooooooo. Michael Moore je hnup.

Cekal jsem neco takoveho od Barbra Streisand, ale ta, ac ji nemam rad se vyjadrila k politickemu problemu velmi dustojne.

10407

25.3.2003 7:31

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

albert 65.?.?.?

Reakce na 10407

>
>Cekal jsem neco takoveho od Barbra Streisand, ale ta, ac ji nemam
>rad se vyjadrila k politickemu problemu velmi dustojne.

Takze Brnaku-Kabrnaku, nemaje rad Streisand, tak jsi se zaradil budto mezi ANTISEMITY, ci prinejmensim mezi "self-hating jews" (sebe-nenavistne zidy)!

Mimochodem, ti Moore "soukmenovci", do jakeho "kmene" by meli patrit? Tim jsi mel na mysli gojimy? Tj. zvirata v lidske podobe?

10420

26.3.2003 0:01

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10407

vystoupeni moora bylo ok, zidovka b.streisand by si asi uz nezazpivala, prinejmensim by ji "soukmenovci" vydedili!!!!!
stefan

10483

26.3.2003 0:09

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10407

brnak ty jsi simply ugly MF, jak zpiva Prince!!!!! nemohu si pomoc!!
stefan

10485

26.3.2003 3:07

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 10485

brnak ty jsi simply ugly MF, jak zpiva Prince!!!!! nemohu si pomoc!!
stefan

Stefane, ja jsem moc fesackej MF. Ne nejakej rumunskej cigan.

10520

26.3.2003 6:24

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu ho

matej 24.?.?.?

Reakce na 10485

Stepane,
neni to tak davno jsi tady slibil, ze kdyz budes psat do
Zvedavce tak nebudes pit a budes slusny. Lidi si tady vy-
menuji nazory a ne aby tebou byli stale a stale napadani.
Uz jsi dost stary, aby jsi se choval jako dospely clovek
a ne stale hulvat a barbar.

10528

26.3.2003 19:43

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu ho

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 10528

>Stepane,
>neni to tak davno jsi tady slibil, ze kdyz budes psat do
>Zvedavce tak nebudes pit a budes slusny. Lidi si tady vy-
>menuji nazory a ne aby tebou byli stale a stale napadani.
>Uz jsi dost stary, aby jsi se choval jako dospely clovek
>a ne stale hulvat a barbar.

mateji, odkdy je "ugly" sproste slovo? abr. MF znamena my friend, pokud znas americky to jazyk!!!
co se tyce "meho" piti, jak jsem ti tedy "slibil", tak sam vidis, ze
kdyby se clovek nenapil, tak by to valku ani moc dobre nevstrebal.
takze, jsem si udelal vyjimku, a slibuji, ze jen do konce valky, ok?????
diky za pochopeni,stefan

10588

26.3.2003 21:42

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu ho

matej 24.?.?.?

Reakce na 10588

Pista, vidis, ze ti to jde.
Staci se trosku soustredit, nechat tu sklenicku stranou a hned te budu
milovat. A nejenom ja. Vis, kdyz te sem do Ameriky pustili, tak se
jim za to nejak odvdec. Ukaz, ze jsi clovek kulturni, studovany.
Nemusis jenom kazdemu nadavat do kokotu. Kdyz je ta tvoje zeme
v krizackem tazeni do zeme pulmesice, ty se ukaz jako humanista.
At kazdy vidi, ze USA neni jenom zeme barbaru a necivilizovanych
lidi.

10600

27.3.2003 15:04

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu ho

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10600



>Nemusis jenom kazdemu nadavat do kokotu.
>

jo, spravne, ani nemusim, nekteri to vi uz davno sami!!! jini si svymi prispevky tento pseudonym zasluhuji a ten zbytek to ma od prirody?
stefan

10654

25.3.2003 8:01

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

to autor: Dixie Chicks zminena v proslovu je skutecne country hudebni skupina, Moore zde narazi na to, ze pred cca 14 dny (nebo kdy to bylo) meli vystoupeni v Londyne a zpevacka rekla, ze se stydi, ze je z Texasu jako Bush...Posleze byli prinuceni se Bushovi omluvit a zdarma koncertovat na US zakladnach [smích])

10423

25.3.2003 15:13

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 10423

Díky. Teď se mi vybavuje, že jsme o tom kdesi cosi zaslechl, ale jméno té skupiny, která musela zdarma koncertovat na US základnách, mi předtím ušlo. [smích]

10436

25.3.2003 8:02

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

pav3l pav3l (zavináč) centrum (tečka) cz 147.?.?.?

sorry-zapomnel jsem se podepsat(viz |DIXIE Chicks )

10424

25.3.2003 8:33

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollyw

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Gratuluji k výbornému výběru tématu článku.

Teď, když se Moore díky svému poslednímu filmu konečně dostal i do povědomí českého publika, tak se dají uvést i některé další souvislosti, které snad pro někoho budou zajímavé.

Za prvé, Moore se ve světě filmu pohybuje už docela dlouho - úspěšný byl už jeho film Roger & Me. Další jeho filmografie viz http://us.imdb.com/Name?Moore,+Michael+(II).

O filmu Bowling For Columbine se Moore rozhovořil ve výborném (a dlouhém) dvoudílném rozhovoru pro Guardian (11. listopadu 2002; 2 části: http://film.guardian.co.uk/interview/interviewpages/0,6737,841083,00.html, http://film.guardian.co.uk/interview/interviewpages/0,6737,841086,00.html).

Za druhé, Moore kromě filmů píše i knihy. Dost dlouhou dobu se například prodává jeho velmi úspěšná kniha Stupid White Men (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0060392452/), která silně kritizuje například Bushe.

Zmíněné knize bylo věnováno vtipné Moorovo vystoupení před členy organizace nazvané The Commonwealth Club of California (San Francisco, 4. března 2002;
vystoupení: http://www.commonwealthclub.org/archive/02/02-03moore-speech.html, otázky a odpovědi: http://www.commonwealthclub.org/archive/02/02-03moore-qa.html - komu nedělá problém mluvená angličtina, tak bych jednoznačně doporučil poslech zvukových nahrávek). Moore tam vtipně vykládá o tom, že kniha byla po vytištění připravena k distribuci právě v den zdánlivého teroristického útoku na World Trade Center. A protože je velmi kritická k Bushovi - jehož "význam" v očích Američanů v důsledku oněch událostí dost nepochopitelně a paradoxně vzrostl - vydavatel chtěl knihu skartovat. Zachránili to knihovníci...

(Pro úplnost dodávám, že přes stranu http://www.commonwealthclub.org/archive.html je dostupný archiv pro jednotlivé roky s vystoupeními mnoha dalších zajímavých lidí - zvuková nahrávka, případně i přepis.)

Za třetí, Moore projevuje svoji odvahu (viz první příspěvek v této diskusi) už poměrně dlouho. Nejen prostřednictvím svých filmů a knih, ale i během svých četných vystoupení před stovkami/tisícovkami posluchačů po celých Spojených státech. Kromě občasných problémů s policií (kterou pod různými záminkami přivolávají jeho odpůrci) stojí za zmínku i šikanování americkými úřady (Secret Service Intercepted Michael Moore’s Email and Searched His Home Without A Warrant, 17. prosince 2002, http://www.tomflocco.com/secret_service_intercepted_michael_moore's_E-Mail.htm). Po udělení Oskara bude ale ještě těžší Moora umlčet...

10426

25.3.2003 13:55

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollyw

kavol 147.?.?.?

Reakce na 10426

> Po udělení Oskara bude ale ještě těžší Moora umlčet...

nebyl bych takový optimista; když jsme u těch "mediálních" osobností, například John Lennon už mlčí docela dlouho ...

10430

25.3.2003 19:43

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu ho

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 10430

> nebyl bych takový optimista; když jsme u těch "mediálních" osobností, například John Lennon už mlčí docela dlouho ...

Máte pravdu. Asi jsem měl napsat něco jako:

Po udělení Oskara bude ale ještě těžší Moora umlčet jen pomocí cenzury prostřednictvím vlastníků konsolidovaných amerických mediálních koncernů.

10459

26.3.2003 0:06

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollyw

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10430


například John Lennon už mlčí docela dlouho ...

vsak lennona za moc "mluveni" nechali oddelat!!!!!!
stefan

10484

25.3.2003 9:56

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollyw

absurdus absurdus (zavináč) pobox (tečka) sk 195.?.?.?

k prekladu "Dixie Chicks":
Moore tym asi naozaj myslel skupinu, lebo sa tiez negativne vyjadrili o Bushovi a dokonca za to dostali TREST (?!) (http://www.novinky.cz/00/45/42.html)

inak, prejav som videl, rezia sa ho po slovach o fiktivnych dovodoch na vojnu snazila prehlusit pustenim hudby ale on napriek tomu dohovoril dokonca

10428

25.3.2003 14:51

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

R. 66.?.?.?

Michael Moore rekl pouze svuj nazor a rekl ho verejne, ma na to pravo. Naprosto souhlasim s bodem cislo 5... Je mi uprimne lito kazdeho zmareneho zivota ve valkach...

10433

25.3.2003 16:27

RE: Jak Michael Moore narusˇil kasˇírovanou slávu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10433

>Michael Moore rekl pouze svuj nazor a rekl ho verejne, ma na to
>pravo. Naprosto souhlasim s bodem cislo 5... Je mi uprimne lito
>kazdeho zmareneho zivota ve valkach...

S tim se da jen souhlasit. Nevim ale, proc ty reci o "odvaze". Odvaha by byla, kdyby odjel treba do Iraku a tam kritizoval Saddama. No dobre, to by take nebyla odvaha - spis sebevrazda [smích]

10440

25.3.2003 19:04

RE: Jak Michael Moore narusˇil kasˇírovanou slávu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 10440

Odvaha je od něj ,že se takto veřejně vyslovil ,
ačkoliv je si vědom ,že takřka celý filmový průmysl
je v těch správných rukách a že by také nemusel dostat
žádnou práci.Jelikož je zainteresován v Kanadě není tolik závislý.
Jsou přeci umělci v "demokratické" USA,kteří nezapadají do šablony
a kteří si prostě neškrtnou a to ne proto,že by neuměli ,ale proto,
že mají odlišné kontraverzní názory ,které nejsou mocným příliš po
chuti.
Známý Mikin - provokatér první třídy ,který si nedohlédne
na špičku vlastního nosu opět zaglosoval!!!

10454

25.3.2003 19:36

RE: Jak Michael Moore narusˇil kasˇírovanou slávu

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 10454

Pane Peleško, Moore už pravděpodobně nepotřebuje žádné cizí peníze, aby mohl dělat svou práci. Jeho filmy jsou finančně nenáročné a po úspěchu jeho poslední knihy i jeho posledního filmu bych si tipoval, že produkci svého dalšího filmu by zvládl financovat sám - ačkoliv to asi nebude nutné, protože jeho kanadští přátelé nemají důvod se chovat jako americká manufaktura na filmové sny.

Veřejné vystupování není pro Moora také ničím zvláštním - takhle přece jezdí po Státech už docela dlouho (viz odkazy, které jsem už uvedl v minulém příspěvku). Rozdíl byl možná v tom, že na Oscary se dívalo o několik řádů více lidí, než jaká je velikost jeho typického auditoria. Jeho odvaha podle mě tedy spočívá spíš v tom, že velmi explicitně a čím dál úspěšněji vystupuje se svou kritikou proti režimu, který je fundamentalisticky zaměřený na prosazení svých vlastních cílů za každou cenu.

10458

25.3.2003 20:02

RE: Jak Michael Moore narusˇil kasˇírovanou slávu

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 10458

> ačkoliv to asi nebude nutné, protože jeho kanadští přátelé nemají důvod se chovat jako americká manufaktura na filmové sny.

Na základě nových informací to vypadá tak, že budu muset svůj výrok zpochybnit - asi i v Kanadě mohou mít firmy problémy kvůli nesouhlasu s oficiální americkou doktrínou jednostranných "preventivních" celosvětových útoků proti komukoliv:

The Canadian co-producer of Michael Moore's Oscar-winning documentary Bowling For Columbine said he was surprised the director launched into a strong diatribe against the Iraq war at Sunday's award ceremony.

Michael Donovan of Halifax's Salter Street Films said he knew Moore was planning to take a stand against the war on Iraq but was shocked at how vocal he was at the podium.

"He and I talked about it and my recommendation to him was that he take the high road and just be very congratulatory, etc., and talk about the troops abroad. But he decided not to," said Donovan, who joined Moore on the stage.

(Columbine producer bowled over by Moore's rant, 25. března 2003, http://www.cbc.ca/artsCanada/stories/moore250303)

Donovan musel velmi dobře vědět, co zazní, pokud Moore promluví - Moorovy výroky minimálně za poslední rok jsou naprosto konzistentní...

10460

25.3.2003 19:06

RE: Jak Michael Moore narusˇil kasˇírovanou slávu

R. 68.?.?.?

Reakce na 10440

>
>S tim se da jen souhlasit. Nevim ale, proc ty reci o "odvaze".
>Odvaha by byla, kdyby odjel treba do Iraku a tam kritizoval
>Saddama. >

Podle me to odvaha je, nevim jak sledujete vysilani am. tv stanic, ale zatim ukazovali vetsinou souhlasne nazory, myslim, ze verejnost ocekava postoje od slavnych osobnosti, jejich vlastni nazory, precejenom maji nejaky vliv, lidi zajima co si mysli bez toho aniz by to meli napsane ve scenari...Stale cekam,ze treba Bob Dylan vystoupi s nejakym songem atd...Cekala jsem, ze B. Streisand, D. Hoffman, U2 budou vice "zlobit"...

10455

25.3.2003 19:20

Ještě poznámka k překladu do češtiny

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

> ... nikdo z nás nemá rád fikci. Nemáme rádi fikci a žijeme ve fiktivním čase.

Slovní spojení "nemá rád fikci" ani trochu neodpovídá originálu "we like nonfiction" (viz Moorův projev níže).

Pojem nonfiction lze přeložit jako literaturu faktu - což je žánr, kam lze zařadit dokumentaristiku, za kterou byl Moore oceněn. Jestliže řekl, že má rád literaturu faktu, tak z toho nelze v češtině vyvodit, že nemá rád fikce (to může a nemusí být pravda, ale o tom ve své řeči nemluvil).



Michael Moore's acceptance speech

On behalf of our producers Kathleen Glynn and Michael Donovan from Canada, I'd like to thank the Academy for this.

I have invited my fellow documentary nominees on the stage with us, and we would like to - they're here in solidarity with me because we like nonfiction.

We like nonfiction and we live in fictitious times.

We live in the time where we have fictitious election results that elects a fictitious president.

We live in a time where we have a man sending us to war for fictitious reasons.

Whether it's the fictition of duct tape or fictition of orange alerts we are against this war, Mr. Bush.

Shame on you, Mr. Bush, shame on you.

And any time you got the Pope and the Dixie Chicks against you, your time is up.

Thank you very much.



(Neformátované na http://www.oscar.com/oscarnight/winners/win_32297.html nebo formátované na http://www.smh.com.au/articles/2003/03/24/1048354528177.html)

Na Britských listech je mnou kritizované místo přeloženo správně, ale objevují se tam zase jiné podivnosti (jako "Nemáme rádi fakta, a přesto..." - nevím, kde překladatel viděl ekvivalent českého "a přesto"[mrknutí jedním okem].

"Teda. To je velký. Jménem našich producentů Kathleen Glynové a Michaela Donovana z Kanady bych chtěl Akademii za tohle poděkovat. Pozval jsem ostatní autory, nominované na Oscara v kategorii dokumentárního filmu, na pódium, a chtěli bychom - jsou tady se mnou ze solidarity. Protože nám se líbí literatura faktu. Máme rádi fakta, a přesto žijeme ve věku fikce. Žijeme ve věku, kdy máme fiktivní volební výsledky, na jejichž základě je zvolen fiktivní prezident. Žijeme v době, kdy máme muže, který nás posílá z fiktivních důvodů do války. Ať je to fiktivní lepicí páska [jíž si podle amerických úřadů mají Američané zalepovat okna] anebo fikce neustálých poplachů, jsme proti této válce, pane Bushi. Hanba vám, pane Bushi, hanba vám. V tu dobu, kdy máte proti sobě i papeže i Dixie Chicks, znamená to, že jste skončil. Děkuju vám za pozornost."

(Britské listy, 25. března 2003, http://www.blisty.cz/isu.php?id=1257)

10456

26.3.2003 1:28

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?

Znacko Jirko,
Dovoluji si Vas opravit. Michael Moorer napsal knizku Stupid White Men ( Blby Bily Muzi ) ale byla to prevazne autobiografie s specialni kapitolou o Kanadskym Prime Minister a jeho kolegy. A ostatni blby bily muzi co pro ne volili.
Moorer je posera. Bohaty posera. Tem lidem z Hollywoodu platime za to jak vypadaj a za to ze nas bavi. Ne za to co si mysli.
Kdyby ale rekl " hanba na vas vsechny co jste volili pana presidenta a co verite, ze tahle valka byt musi...." tak se na nej podivam jinak.

10506

26.3.2003 2:41

RE: Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Peter 65.?.?.?

Reakce na 10506




>Znacko Jirko,
>Dovoluji si Vas opravit. Michael Moorer napsal knizku Stupid
>White Men ( Blby Bily Muzi ) ale byla to prevazne autobiografie s
>specialni kapitolou o Kanadskym Prime Minister a jeho kolegy. A
>ostatni blby bily muzi co pro ne volili.

>Moorer je posera. Bohaty posera. Tem lidem z Hollywoodu platime
>za to jak vypadaj a za to ze nas bavi. Ne za to co si mysli.

>Kdyby ale rekl " hanba na vas vsechny co jste volili pana
>presidenta a co verite, ze tahle valka byt musi...." tak se na
>nej podivam jinak.

He's also the author of the bestselling book, Stupid White Men, which criticizes American politicians for favouring corporate wealth over public wellbeing.

WITH FILES FROM MARTIN KNELMAN


10515

26.3.2003 21:14

Znacko JH

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 10506

Znacko "Jindrichu Hrdlicko" jak mame vedet, ze Vase prave jmeno je Vami uvadene? Treba se jmenujete Marian Skocdopole ...

Dan

10595

26.3.2003 10:16

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Jerry ninelove4u (zavináč) hotmail (tečka) com 67.?.?.?

Cau ,
ja sem se snazil dostal koncem unora do haly DU (kapacita 10000 lidi)v Denver a byla naprosto preplnena 15 minut pred zapcatkem ,a proste uz se nikdo nevesel.Takze sem ho neslysel ,az ted pri Oscars.
Ja dobre si ztahnout z kazaa nektere jeho prednasky studentum a siroke verejnosti.
Jinak jeho kniha "Stupid white man" ,si ted hodlam poridit a precist.
take care
jerry

10560

27.3.2003 1:29

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pan MOORE ma naprostou pravdu ve sve knize "Hloupy bily muz", nebot tomu doopravdy tak je. Nekdo jej v zacatku diskuse nazyva "volem", az tento dobrak se octne na bojisti treti svetove valky, tak ani granat do jeho palice jej neosviti, nebot nema o deni sveta ani potuchy, a pujde na svetova jatka podle prani mocnych a jeste si bude myslet, ze dela to nejlepsi. Neprecet jsem knihu pana MOOre, ale dostal jsem se k tem samym koncum, ze bily muz je ten nejvetsi hlupak na svete, nebot sebou necha za pardolaru orat podle prani zidu a nebo jim uz zkorumplovanych politiku z vlastnich rad, kteri jsou za sve tucne vsimne urceni k nasi likvidaci.
Druha svetova valka skoncila, ale "bily muz " si z ni nevzal zadne pouceni, zejmena kdo jej tam dostal a pro koho byly ty vsechny obeti.
Muj deda rikal, ze horsi nez atomova bomba je lidska blbost!!!
"There is only one power which really counts. The power of political pressure. We Jews are the most powerful people on earth, because we have this power, and we know how to apply it." -- Jewish Daily Bulletin, July 27th, 1935
"This war is our business." -- Rabbi Dr. Stephen Wise, Defence in America, June 1940

10617

28.3.2003 2:36

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Americani se zacinaji ptat,zacina jim byt horko,nebot dalsi a dalsi bataliony je potreba k zajisteni uvitani od domorodcu,kteri podle CIA "nenavidi Saddama " a jen cekaji na strycka Sama a jeho demokracii a kulturu "zapadniho muze" kde bez nahych zenskych zadku neprodaji v reklamach ani auto a jeste k tomu Holywoodskou kulturu s Mc Donaldem na kazdem rohu.
Stale nekterym vrta ,ten 11 September ,ktery to vlastne vsechno zacal za tolika podivnych zazracnych nevysvetlitelnosti.
OFFICIAL U.S. DEFENSE DEPARTMENT TRANSCRIPT QUOTES SECRETARY OF DEFENSE DONALD RUMSFELD ADMITTING A MISSILE STRUCK THE PENTAGON ON SEPT. 11!
INTERVIEW WITH PARADE MAGAZINE CONFIRMS WHAT MANY HAVE SUSPECTED SINCE 9-11 ATTACKS
Read the THIRD question and the SECOND-TO-LAST sentence of Rumsfeld's answer! This begs the questions:
a) If it was a missile that struck the Pentagon, where did the fourth hijacked plane (which supposedly hit the Pentagon) end up? AND;
b) Whose missile hit the Pentagon? Was it an American missile? If so, was September 11 some type of attempted coup d' etat? If it was a foreign missile, which country fired it and why haven't we declared war?

Tady bude ,asi odpoved ,jak od generala POwel ,ktery na otazku ,ktera cizi mocnost dodala falesne dokumenty ,odpovedel ,ze nemuze rici ,protoze to je konfidencni a sel se prevliknout.

10739

Tuto stránku navštívilo 5 480