Diskuze k článku

Jak to vidím já

Příspěvků 57

19.3.2003 0:44

Lhar se nezapre

albert 12.?.?.?


http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/nm/20030307/ts_nm/iraq_un_elbarad ei_dc_4

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/ap/20030314/ap_on_go_pr_wh/us_ira q_intelligence_4

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/ap/20030314/ap_on_re_mi_ea/us_ira q_forgery_2

Plagiarized reports to the UN
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/nm/20030310/od_nm/iraq_britain_st udent_dc_2

Insistance on fake tapes as REAL
http://www.cyberspaceorbit.com/binny_video.html

Why did Bush stop the 9/11 investigation for a year?

Why did he pull FBI agents off of Bin Laden family's trail?

http://timesofindia.indiatimes.com/cms.dll/html/uncomp/articleshow?art_id=103025 9305

9896

19.3.2003 4:12

Ty odkazy nefungují

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 9896

Alberte, vložte je ještě jednou. Někde vám vloudila chybka. Funguje jen jeden z nich.

9903

19.3.2003 14:08

RE: Ty odkazy nefungují

matej 24.?.?.?

Reakce na 9903

Alberte, vložte je ještě jednou. Někde vám vloudila chybka. Funguje jen jeden z nich.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pane Stwora a vy si myslite, ze i potom to bude nekdo cist ??

9918

19.3.2003 2:15

Jak to vidím já

bolo sinsaev neni (zavináč) nebu (tečka) de 62.?.?.?

vidiet, ti nevidis nic. tvoje oci sice prepustaju svetlo a usi zvukove vlny, lenze vidiet a pocut musi mozog a ten treba najprv mat a potom ho naucit vidiet a pocut.

9897

19.3.2003 2:53

Jak to vidím já

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Od pocatku je videt, ze nectete ani cenzurovany tisk, jinak byste vedel, ze Bush nebyl zvolen, ale urcen soudci za presidenta. Kdyz mluvite o americke demokracii, tak si prectete "Patriot Act" a reknete, kde se lisi od bezpecnostnich pomeru nacistickeho Nemecka a dnesni Ameriky.

Ziji v Australii a narozdil od mnoha "Australanu" si prectu konstituci, ktera rika, kazdy, kdo z politiku nasloucha cizim zajmum, pranim, rozkazum a nebo primo jim slouzi ma byt okamzite diskvalifikovan ze sveho politickeho postaveni. Dnes vetsina, tedy 80% obyvatelstva je proti valce, jediny, kdo chce valcit, je nas premier, ktery zcela nedemokraticky prehlizi hlas ulice a slouzi zajmum Bushe. Komunisti meli take ustavu Ceskoslovenske republiky, kde byly zakotveny prava obcanu, ale ve skutecnosti se tim nikdo z politiku neridil, tak, jak se neridi dnes v tak zvanych demokratickych zemich, kde lide jsou tak spatne informovani, coz i Vy dokazujete svym prispevkem, ze Bush byl zvolen!!!!

9899

19.3.2003 4:15

RE: Jak to vidím já

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 9899

Dnes vetsina,
>tedy 80% obyvatelstva je proti valce, jediny, kdo chce valcit, je
>nas premier,

vas tam zije jen 5 ?

9904

19.3.2003 7:40

usa a demokratická velmoc - hahaha

Franta Novak 147.?.?.?

Jak vlastě pozná jestli je nějaká země demokratická? Demokratické principy sice fungují na území USA, ale jinak se spojene staty americké chovají dooost nedemokraticky. Například v roce 1970 americká vláda usoudíla, že lidi v chile zřejmě neví co delaj, když zvolili jako prezidenta pana Allende. Proto investovali 10 milionu dolaru do akce, ktera mela za cil "zmenu rezimu". Akce byla úspěšně zakončená vojenským pučem a od roku 1973 v Chile nedemokraticky terorizoval lidi pan Pinochet. A podobných událostí se stalo během 20. století desítky. Docela mi taky pobavilo rozhodnuti (nevim presne jakeho, asi nejvyssiho) soudu, že lidi, kterí americká armáda vězní na kubě snad ani nejsou lidi, resp. protože nejsou na území USA, může si s nima armáda dělat co chce(veznit je jak dlouho chce, mučit atd.).

9908

20.3.2003 18:36

RE: usa a demokratická velmoc - hahaha

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 9908

Nevim jestli ma smysl se snazit neco vysvetlovat, ctenari Zvedavce,
tedy aspon Ti prispivajici, jsou si docela sobestacni, ale pro ty ktere to zajima - Pinochetuv prevrat byl organizovan vnitrne t.j. z Chile bez ohledu jake myty levicove se naklanejici roznaseji.
Nalezy tzv. Church comise (Senator Church byl demokrat a cela jeho komise take a bez ohledu na to,
ze komise byla otevrene zaujata proti republikanum jako Nixon a Kissinger a mermomoci chteli najit cokoliv k usvedceni z viny, nenasli nic.Samozrejme opakovani teto pomluvy vede lidi neznale faktu k chybnym uzaverum. Ovsem na Zvedavci, kde se tezko najde nejaka rovnovaha tykajici se USA nebo Israele, by to asi ctenare prekvapovat nemelo.

10017

19.3.2003 8:27

Jak to vidím já

Martin (drive Ma) 195.?.?.?

>... pristupuji Spojene Staty vice a vice k preventivnim akcim. >Jako je ta proti irackemu diktatorovi.
>Reci o "ovladnuti naftovych poli" jsou uz jen dalsim nesmyslem...

Temhle bachorkam veri dnes uz snad jen sami Americane. Je vseobecne znamo, ze 1. i 2. svetova valka i spousta dalsich lokalnich byly důsledkem snahy zmenit stavajici ekonomicke pomery. Jestlize se USA nezmocnuji zasob ropy primo fyzicky, jak pisete, ze by mohly udelat v Kuvaitu, neznamena to, ze se ji nezmocnuji politicky, coz uplne staci. Ostatne, jestli jste si nekdy na PC zahral nejakou strategickou hru, tak vam to musi byt jasne. Obsadite suroviny a vitezstvi mate v kapse.
Slovo "terorista" a "terorismus" se stalo novodobym zaklinadlem, kterym se da ospravedlnit vsechno. Co se tyce Huseina, je mozna diktatorem (a treba i teroristou) ve vlastni zemi, ale nevim, ze by se dopustil nejakych teroristickych akci proti USA. Tak proc porusuji USA svrchovanost Iraku?
Poslednim trapnym paradoxem je situace, za jake bude valka vedena. Irak i v době hroziciho konfliktu dovolil podrobna mapovani sveho uzemmi "nepratelskymi" armadnimi slozkami, zacal likvidovat sve trochu ucinnejsi zbrane. Nyni se zda, ze budou Iracane s noziky a klacky v rukou celit nejmodernejsi armade sveta. Inu, cest americkym hrdinum. Nevim, jestli je tento zpusob vedeni valky "cestnejsi" nez provadeni sabotaznich a teroristickych akci. Kazdy to zkratka dela po svem.

PS: v podnadpisu clanku by zrejme melo byt "Dopis ctenarce Aje"

9911

19.3.2003 9:10

Jak to vidím já

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Podepisuji to co napsal mikin. Myslím, že není co dodat.

9913

19.3.2003 12:31

Jak to vidím já

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 210.?.?.?

Pekne napsano, problem je ale v tom, ze i s mainstreamovejma mediama musite zachazet velice opatrne a nejlepe si vse krizove nekolikrat overovat. Krasnej pripad: pred casem me jedno maistreamovy medium tvrdilo, ze Bin Laden ma k dispozici 300 tisic dolaru, o par minut pozdeji mi jiny mainstreamovy medium tvrdilo 300 milionu.
V tom vidim vyznam Zvedavce a podobnejch medii. Sice neverim na zidovsky spiknuti (to spiknuti totiz ridi Iluminati [velký smích]), ale v diskuzich se muzu dozvedet dalsi nazory, opravy chyb, odkazy atd atd.
Takze mainstream ano, ale opatrne, a kompenzovat undergroundem.

9916

20.3.2003 4:47

RE: Jak to vidím já

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 9916



>Takze mainstream ano, ale opatrne, a kompenzovat undergroundem.

Souhlasim, ale tim undergroundem kompenzovat taky opatrne. (Viz clanky o vybusich atomove bomby na Bali a jinde - nikdo nikde nenameril zvysenou radiaci = naprosty nesmysl)

9959

19.3.2003 13:31

Jak to vidím já

Aja-vterka 66.?.?.?

Zdravim vas,Mikine,a dik,ze jste si dal praci.
Nebojte,s tou moji rovnovahou to byl vtipek(ja vim,ha ha),preziju,zas az tak labilni nejsem.
Mate pravdu,neuklidnil jste me,ono to asi neni vsechno tak az uplne jednoduche-jak to bylo snazsi v Ceskoslovensku,na jedne strane bolsevik a na druhe my,informace bud z Rudeho Prava nebo Hlasu Ameriky.
Rikate,ze na kazdy argument nezavislych serveru se najde protiargument na serveru jinem.To je to,co se mi nepodarilo.
Nepatrim mezi ty,kteri opovrhuji mainstream medii(a netroufla bych si to tvrdit ani o ostatnich navstevnicich Zvedavce),diky internetu(a je-li na to cas),proctu kanadsky (anglofonni i frankofonni),americky,cesky a francouzsky denni tisk... i tady pripoustim,ze nejsme formovani jen tiskem,ale informace se nejakou cestou nasbirat musi.
Kdybych mela vybrat ze Zvedavce to,co me laka ho cist a smela-li by to byt jen jedna vec,pak je to veta nekde v zahlavi:nedela si narok na absolutni pravdu ale NUTI premyslet.
Ano,clovek se ridi svymi zivotnimi zkusenostmi a na jejich zaklade se formuje nas nazor.
Vas nazor znam,vy znate nejspis muj.Ja jsem chtela argumenty(jsem narocna,ze [smích] )Vy vite,ze mi lezi v hlave,proc prave ted a proc prave Irak(ten Saddam neni hodnej kluk,to vime).Treba se to brzo dozvim.
Ano,mame stesti,ze zijeme v demokraticke zemi.Ale ani tohle vedomi nezabrani pocitu,ze politici s nami nehraji tak uplne hru na pravdu.To mozna plyne z te me,uz zminene,naivity.
zdravi vas Aja-vterka

9917

19.3.2003 14:38

Jak to vidím já

Karel Klozar koze (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

mikine
to myslis vazne, nebo ses jak jeden muj kamoc, a delas si z nas srandu ?

9919

19.3.2003 14:50

Jak to vidím já

zdenek 66.?.?.?

plny souhlas

9921

19.3.2003 19:30

Na co Gorgie-Porgie zapomel

albert 12.?.?.?

Jak Rumsfeld si potrasl potrasl ruku se Saddamem, a strcil stvrzenky o prodeji americkych zbrani hromadneho niceni do kapsy..
A papa Bush, zasobil Saddama "pomoci" 1$ bilionu, vcetne mikroorganismy k vyrobe anthraxu a "dual-use" materialem
www.greenleft.org.au/back/2002/513/513p16.htm

9926

19.3.2003 23:43

Jak to vidím já

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Po přečtení článku "Jak to vidím já" už není možné se na Mikina
a mnohé další zlobit!!!
Oni to na sebe vlastně všechno řeknou. Jak věří masovým mediím
a hlavně televizi.Ta se přeci vůbec nemůže mýlit !!!
A hlavně páni politici se nemýlí!!! Oni pouze lžou,což je jejich
přirozenost!!! Neznám politika,který nelže!!!!!!
KDO LŽE TAKÉ KRADE A NĚKDY I VRAŽDÍ !!!!!!!!!
Ale vraždění v rámci politiky je svaté!!!!
To vám řeknou v televizi a ta říká jenom pravdu a vraždění
ráda přenáší v přímém přenosu !! / Zvyšuje se sledovanost
a lépe se prodává reklama !!! A televize také musí vydělávat,
pokuď ovšem není přímo nějakým politikem nebo politickou
stranou zaplacena! /
Jinak se tomuto jevu odborně říká vytváření veřejného mínění!!
Dnes jsem právě slyšel krásu nejkrásnější,že USA musí během
války svést - pozor!!! - " boj o veřejné mínění" !!!
Čili o názorovou zabedněnost takových Mikinů a jim podobných,
kteří budou přímo hltat ,co jim PR agentury jako CNN a další
předloží ke konzumaci.
To je žrádlo - Mikin co - dám si pivko nebo něco ostřejšího -
sednu si k televizi a teď budu čučet jak si chlapci v poušti
vedou!!! Kolik už vyřídili " živé síly nepřítele" - debile.
Debil je eufemismus v tomto případě!!!
To zase bude mrtvol!!!
A ty krásné tanky a děla.A létající rakety.To bude krása!!
Televize zařídí přímý přenos z první linie!
Chrabří vojáci - tygři pouště - speciálně vycvičeni!!!
Námořníci,letci,pozemní vojsko všichni se budou činit.
To bude krása!!!! A čekající manželky ,trochu malinko plačíc
zase spatříme - hromady mrtvol jsou fádní - a žvatlající děcko,
jak se těší na tatínka až se nám vrátí ze svaté války!!!
To bude krása!!!!
Na videu akční film je nuda!!!
Ale válka - živá - to je materiál!!!
A Mikin u televize - ani se nevyspí - pořád musí sledovat ty svoje
chlapce,jako na hokeji.Také se jim musí fandit!!!
Jenom ty hromady mrtvol kdyby nebyly.A taky trochu páchnou.
Ne Arabové smrdí i po smrti.
Ale to je taková malá kosmetická chyba na jinak skvělém PR obrazu války v přímém
přenosu!!!
Přenosy násilí z války na televizi podněcují právě v lidech ty
nejnižší pudy a dovolí manipulovat s lidským podvědomím
mírou neobvyklou.Obrazová manipulace má nejvyšší úspěšnost
a ani otrlý divák si neuvědomí ,co je skutečnost!!!
Takže vzhůru do války a k televizi ,abychom něco neprošvihli.
Ať nám něco neunikne.Až budou Sadámovi dávat gól !!!
Sadám nemá být zajat.Ve scénáři je napsáno - zabít!!!
To bude krása!!! Už se těším.Nemohu se dočkat!!!!
Budu se spolu s Mikinem tetelit u televize blahem,jak ti naši hoši
válí!!!
A hrdinové budou přivezeni ve vlajkových rakvích!!
Ale jenom málo.Jenom trochu pocukrovat.Není nad vlastence
v rakvi s vlajkou. Nevím,jak je u námezdního vojáka zaplacena smrt.
Asi to bude pracovní úraz bez odškodnění.
A co není v televizi neexistuje. Volby - demokratické - bez televize!!!! Taková pošetilost. Co by byli politici bez televize?
Volby jsou dnes virtuální.Kdo je větší krasoblb je zvolen!!!

9943

19.3.2003 23:55

RE: Jak to vidím já

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 9943

odhaduju tak 41-41.5 C ( 105 - 106 F )

9944

20.3.2003 1:53

RE: Jak to vidím já

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 9944

ovsem zapomnel jste to patricne zduraznit dvema az tremi vykricniky!!
ja nezapomenu!!!
[velký smích]

9957

20.3.2003 0:44

RE: Jak to vidím já

MAR 147.?.?.?

Reakce na 9943

Pominu to co by o Vašem projevu řekl psycholog (krátké věty s mnoha vykříčníky, připomínající zlostné výštěky z frustrované mysli). Nicméně nechtěně vyjadřujete jistou myšlenku - v postmoderním globalizovaném světě získáváme informace, které nemáme šanci přímo ověřit. Nejen pro např. neúplnost fakt (nejtypičtější příklad - hlášení ztrát ve válce), ale hlavně proto, že je nedokážeme ověřit vlastními smysly. Proto existuje prostor téměř pro jakoukoliv pravdu - i tu Vaši jakkoli pokřivenou. Jedinou možností jak ověřit důvěryhodnot média je srovnávat jejich informace se smysly ověřenou realitou. To samozřejmě vyžaduje i jistý rozhled, vzdělání, cestovat a dívat se na svět bez předsudků.
Z mých zkušeností nejvíce odpovídá pravdě příspěvek od Mikina i když nemůže být bezchybný a dokonalý - to byste museli celý vesmír nacpat do slov a umístit na web [smích]

9951

20.3.2003 5:02

RE: Jak to vidím já

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 9943

Pane Peleska,
neco vam na sebe prozradim. Kdyz se divam na televizi, je to vetsinou Discovery nebo History Ch. Nekdy BBC News.
Vy, podle toho co pisete, civite na TV od rana do vecera.
OPATRNE ! Nebo vam z toho "rupne v bedne".......

9960

20.3.2003 9:20

RE: Jak to vidím já

milo 194.?.?.?

Reakce na 9960

Varování přišlo pozdě. Už se stalo.

9976

20.3.2003 11:23

RE: Jak to vidím já

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 9960

Drahý Mikine ,
televizi nemám.Možná se budeš divit,ale nenechám si zasírat mysl
mozkovým televizním blitím.
A mohu každého ubezpečit,že jde žít bez televize.
Člověk je nějak klidnější.
Mám několik a mladších přátel ,kteří také onu televizní marnost zavrhli.
Je to podobné jako s pojídáním masa.
Myslíte si ,že maso musíte jíst skoro každý den.
Když od něj potom ustoupíte přijdete na to,že se bez masa nechá
také žít a že je člověku daleko lehčeji
a myslím že i zdravěji.
Duševní zdraví lze posílit životem bez televize a jiných
podivností. A také bez válek. Přeji všem.
Trochu míru do duše by to zasloužilo.
Ale nikomu svůj náhled na věc nevnucuji,musí si každý přijít sám
na to ,co v životě chce.I Ty drahý Mikine!!!!

9980

20.3.2003 15:20

RE: Jak to vidím já

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 9980


>Je to podobné jako s pojídáním masa.
>Myslíte si ,že maso musíte jíst skoro každý den.
>Když od něj potom ustoupíte přijdete na to,že se bez masa nechá
>také žít a že je člověku daleko lehčeji
>a myslím že i zdravěji.

Pane Peleska,
clovek je odjakziva omnivore ne herbivore, takze nejake velke zmeny v diete se zakonite musi projevit na osobnosti, vice nebo mene ( coz je pravdepodobne Vas pripad )
v pripade, ze jste prestal jist maso z financnich duvodu, jsem ochoten vypomoci a tim Vas zachranit pro budoucnost a privest na veselejsi myslenky.

10000

20.3.2003 20:39

RE: Jak to vidím já

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 10000

Já jsem neřekl ,že jsem zapřísáhlý vegetarián.
Jenom konstatuji,že když nebudeš jíst tolik masa budeš na tom
zdravotně lépe a také je pravdou,že lidé kteří jsou velcí
obžerci / i masa / jsou agresivnější.
Tak si vyber!

10028

20.3.2003 20:49

RE: Jak to vidím já

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 10028

Pelesko, tak by jsi mel toho masa jist mene a pak se urcite pridas na nasi stranu.

10030

21.3.2003 0:53

RE: Jak to vidím já

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 10030

Možná ,že se budeš Brňáku hodně divit,ale já nejsem
na žádné straně,protože žádná ta strana za to nestojí!!!
Dobře si to zapiš za uši!!!
A maso můžeš,ale opatrně.
Taky to maso ,které dnes papáme je pěkně jedovaté.
To není masíčko jako měli naší dědkové nebo rodiče.
Takové kuře z toho jejich "koncentráku" je tak zasrané od různých
výkrmných přípravků / musí hodně rychle růst,aby ty svině rychle
vydělali peníze /,že je skoro nepoživatelné!!
Tak pozor,ať Ti po kuřatech,vepřích a jiných lahodách nenarostou "kozy",
protože jsou plné růstových hormónů.
Peníze nesmrdí a když někdo dostane náhodou rakovinu!!
Jaká starost.Blbých lidí je dostatek a masíčko jim chutná!!!

10053

21.3.2003 3:47

RE: Jak to vidím já

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10053

>Možná ,že se budeš Brňáku hodně divit,ale já nejsem
>na žádné straně,protože žádná ta strana za to nestojí!!!
>Dobře si to zapiš za uši!!!
>A maso můžeš,ale opatrně.
>Taky to maso ,které dnes papáme je pěkně jedovaté.
>To není masíčko jako měli naší dědkové nebo rodiče.
>Takové kuře z toho jejich "koncentráku" je tak zasrané od
>různých

>výkrmných přípravků / musí hodně rychle růst,aby ty svině rychle
>vydělali peníze /,že je skoro nepoživatelné!!
>Tak pozor,ať Ti po kuřatech,vepřích a jiných lahodách nenarostou
>"kozy",

>protože jsou plné růstových hormónů.
>Peníze nesmrdí a když někdo dostane náhodou rakovinu!!
>Jaká starost.Blbých lidí je dostatek a masíčko jim chutná!!!
>
>
Pane Peleska,
az zas pojedu do Ceska, mohl bych si Vas vyfotit, please ?

10073

23.3.2003 16:01

RE: Jak to vidím já

matej 24.?.?.?

Reakce na 10073

Pane Peleska,
az zas pojedu do Ceska, mohl bych si Vas vyfotit, please ?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pripojuji se k prosbe pana Zdenka. Za kazdou foto dostanete na
ruku 10 $ a za kazdou minutu filmovani rovnez 10 $. Co vy na to ?
Velice moc prosim.

10265

24.3.2003 0:33

RE: Jak to vidím já

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10265


>Pripojuji se k prosbe pana Zdenka. Za kazdou foto dostanete na
>ruku 10 $ a za kazdou minutu filmovani rovnez 10 $. Co vy na to
>?
za deset americkych penez si tam muzes nechat vykorit, ale tobe bych nedal ani za deset tisiv. a nice "fucik" weekend ( to je pro nas, co mame spring break)
stefan



10304

23.3.2003 15:58

RE: Jak to vidím já

matej 24.?.?.?

Reakce na 10053

Pane Pelesko, mohl by jste me napsat, jake "jedy" se davaji
do zradla domacim zviratum ? Moc by me to profesionalne zajimalo.

10264

21.3.2003 2:43

RE: Jak to vidím já

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 9980

Pane Peleska, ve svem prvnim prispevku rvete, nadavate me do "debilu" a vubec to vypada jako ze mate penu u huby.
Ve druhem me zniceho nic zacinate tykat (to me nevadi), nazyvate me "drahym Mikinem" a mluvite velice smirlive.
Ze by schizofrnie ? Ty debile ?

10068

20.3.2003 7:26

RE: Jak to vidím já

db danielb (zavináč) mybox (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 9943

Peleško.

Mám se smát nebo plakat?


Mikine. Tobě palec vzhůru.

9967

20.3.2003 20:34

RE: Jak to vidím já

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 9967

Třeba se pos..!!!
Já už s Vámi hošani Vaše hry nehraji.
Mezi Vámi je / a možná i více / placený provokatér!!!
A Ty jdi do pr.... první!

10026

23.3.2003 21:27

RE: Jak to vidím já

matej 24.?.?.?

Reakce na 10026

Pane Pelesko a vite ze mate pravdu !!!!!!!!!!
Dnes jsem se dozvedel, ze vas pritel Mikin,
je tajny agent pro spolek rumunskych brusicu
nozu, vas druhy pritel Brnak zastupuje zde
bojovniky za svobodnou Albanii a ja, Matej
zase bojuji za uznani neuznalych svobodnych
umelcu Etiopie. Vsichni jsme placeni aby jsme
vas provokovali, neni to moc, ale stoji to za to.
Jen Zdenek me nechtel prozradit v kterych sluz-
bach stoji. Ale vy na to urcite prijdete.

10278

23.3.2003 23:04

RE: Jak to vidím já

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10278

>Jen Zdenek me nechtel prozradit v kterych sluz-
>bach stoji. Ale vy na to urcite prijdete.
>
>
tajemnik odboru topicu v letnich kinech.

10290

26.3.2003 7:14

RE: Jak to vidím já

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 10290

>>Jen Zdenek me nechtel prozradit v kterych sluz-
>>bach stoji. Ale vy na to urcite prijdete.
>>
>>
>tajemnik odboru topicu v letnich kinech.
>

Podle jidelnicku pana Pelesky bych si typnul ze dela "svacinare v hladomorne".
Pokud pan Peleska nema na televizi doporucuji mu aby si vystrihoval obrazky svych oblibenych diktatorskych a komunistickych politiku z magazinu a strkal je po stole paratkem.Na to co se deje ve svete se muze preptat Mikina.Jedno zednicky kolecko turinu ma stejnou kalorickou hodnotu jako jitrnice, pane Peleska, to se asi za cely den dost namakate ,aby jste se mohl zdrave najist. Ja si jdu dat tu jitrnici.
Mila.

10534

20.3.2003 0:16

Jak to vidím já

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ja zase slysel, ze bude live coverage, ano z prvni linie, kde vojaci
budu mit na prilbach kamery. je to domluveno tak, ze se jeden druheho kontroluji a v pripade zastreleni nosice kamery si ihned nasazuje dalsi vojak takto vybavenou prilbu. a tak to jde az do uplneho prenosu stale dokola. reziser je jarda spielberg, ten to ridi ale via satelite z holywoodskych nizin. tak se tesim na prenosy!!!!
stefan

9947

20.3.2003 1:38

Jak to vidím já

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vsichni bez rozdilu jsme obeti propagandy,nebot ,jak jeden profesionalni novinar suse komentoval,neexistuje nezavisly tisk.Lide z ulice se muzou dohadovat ,co a jak ,ale ,co ve Spojenych Narodech ,kteri delaji celosvetove rozhodnuti a kteri dostali dukazy o spatne cinnosti Saddama,ktery udajne nakoupil uranovy material v Nigerii a tim Amerika a Britanie dostala opodstatneni ,ze existuji zbrane hromadneho niceni,problem je v tom ,ze udajne dokumenty podle kterych UN udelala rozhodnuti ,jsou podvrhem !!!!!
Jak svet muze byt rizen i treba Jednou Svetovou Vladou ,kdyz vse je od zacatku jen ajen lez a fura podvrhu vseho druhu a tomto zaklade odsuzujeme narody "k smrti".

9954

20.3.2003 11:16

Nenavisti propadli

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

>Co tim vsim chci Ajo rici ? Jen to, ze cteni serveru propagujicich >existenci nejruznejsich spiknuti (zednarskych, olejarskych, >zidovskych, multinarodne-monopolovych, americkych ci UFOunskych) >muze byt sice zajimava zabava, ale pokud nechceme propadnout >beznadeji, hruze nebo treba nenavisti, tak by bylo nejlepe sledovat >hlavne ty opovrhovana "mainstream" media.

A tohle ma znamenat, ze si mam lhat do oci? Divat se na nezavadne zpravy a tesit se z toho, jak jsem sam sebe obelhal a presvedcil, ze dejinami dnes hybou jen krasni lide a demokraticke mocnosti?

Ja osobne si lhat do oci nebudu. Pravda, bylo pro mne moc tezke si uvedomit (a sam sobe si to podlozit dukazy), ze 11/09/2001 neni praci nejakych islamskych fundamentalistu a extremistu, nybrz zosnovanou a zmanipulovanou udalosti, ktera umoznila eskalaci lzi a agrese ve svete. A to ne ze strany extremistickych rezimu, ale ze strany "demokraticke" mocnosti - USA.

Ano, mate pravdu, ze pri pomysleni ze jsou nekteri jedinci schopni tak odpornym zpusobem zavrazdit 3000 lidi vlastniho naroda se mi dela spatne, ale to neznamena, ze je nejlepsi tomu celit tak, ze si pred do oci bijicimi fakty nasadim ruzove bryle. Vskutku je to pomysleni hrozne, bohuzel jako jedine z tech, ktere znam, dava smysl co se tyka technickych aspektu a hlavne pak dnesnich svetovych udalosti.

Tecka.

9979

21.3.2003 5:56

Jak to vidím já

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Za Mikinovym clankem stojim stoprocentne. Je velice logicky a seriozni, rozhodne bych to
lepe nedokazala vyjadrit. Nemyslim si, ze jsem obeti propagandy, ale i kdyz se to mnoha
lidem muze zdat nepochopitelne, mam na vec vlastni nazor, ktery by se dal shrnout asi takto:
Kdyby nekdo mel v roce 1938 dost odvahy k tomu, aby vletel na Hitlera, tak by svet dnes
vypadal uplne jinak a tuto diskuzi bychom vubec nevedli. Dalo by se predpokladat, ze se lide
z historie pouci, nejde prece jenom o to, co se uz stalo, ale co by se jeste mohlo stat. A i kdyz
si nekdo treba uvedomuje, co by se stat mohlo, tak zase strka hlavu do pisku v blahove
nadeji, ze se to nestane. My ne, a jsem rada, ze ziji v zemi, ktera tu hlavu do pisku nestrka.

10083

21.3.2003 6:20

A že jsem tak smělý, paní Kokešová

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 10083

Copak se vám nelíbí na projevu senátora Roberta Byrda v článku Arogance moci? Co vám vadí na větě "Věřím v tuto krásnou zemi."? Anebo snad nesouhlasíte? Velmi mě zajímá vaše odpověď.

10084

21.3.2003 7:03

RE: A zˇe jsem tak smeˇly´, paní Kokesˇová

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10084

A vy s tim projevem pane Stwora souhlasite ? Vzdyt se tam pise, ze za utok Sept. 11 muze al-Kaida. A vy jste se nedavno dal slyset, ze na to nejsou dukazy......

10087

21.3.2003 13:42

RE: Jak to vidím já

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 10083

..vyjimecne se mi podarilo napojit se a tak bych se vas,pani Kokesova,chtela zeptat v cem vidite podobnost mezi Hitlerem a Saddamem?Nemam na mysli tyhle dve zrudy osobne,spis myslim na politickou,ekonomickou situaci,jejich ambice,jejich pripravy na ovladnuti blizsich i vzdalenejsich sousedu?

10112

22.3.2003 15:45

RE: Jak to vidím já

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10083



>Kdyby nekdo mel v roce 1938 dost odvahy k tomu, aby vletel na
>Hitlera, tak by svet dnes
jo, a KDYBY nebyla zidokomunisticka revoluce v rusku, tak by svet taky vypadal jinak!!!!
>vypadal uplne jinak a tuto diskuzi bychom vubec nevedli. Dalo
>by se predpokladat, ze se lide
jo, a KDYBY by nebyl byval byl vznikl izrael, byval by byl byval byl na zemi klid!!!!!
>z historie pouci, nejde prece jenom o to, co se uz stalo, ale co
>by se jeste mohlo stat.


My ne, a jsem rada, ze ziji v zemi,
>ktera tu hlavu do pisku nestrka.
ale tak ji uz moc vystrkovat s nekterymi "fakty" nemuzete!!!!
zdravi stefan


10208

21.3.2003 10:16

Jak to vidím já

Milan Šumpík milan (tečka) sumpik (zavináč) quick (tečka) cz 194.?.?.?

Vážený pane,
když přes motor a radlici nevidíte a tudíž nejste schopen řídit buldozer,tak do něj proboha svatého nelezte!
Mám pocit,že mnoho lidí dělá to,na co nestačí.Hlavně v politice je to potom zkáza a zmar.
Zdraví M.Š.

10095

21.3.2003 14:30

RE: Jak to vidím já

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10095

>Vážený pane,
>když přes motor a radlici nevidíte a tudíž nejste schopen řídit
>buldozer,tak do něj proboha svatého nelezte!


videl jsi nekdy buldozer?

10119

22.3.2003 2:10

Jak to vidím já

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Co delaji ti ,co sedi v tanku a nebo helikoptere a strileji deti na kole a tehotne zeny,ty prece maji velmi dobry vyhled,nepis ,ale ,ze pouzivaji cernych brili,takze ,take nic nevidi.

10183

22.3.2003 17:12

Jak to vidím já

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Abych to nejak zhrnul:
naprosto jsem pri psani sveho clanku nedoufal, ze o necem presvedcim lidi kteri veri na zidovske nebo americke spiknuti ovladnout svet. Ze rozsvitim v hlavam rasistum nebo komunistum. Lidem kteri si pletou diktatora s prazidentem a naopak.
Chtel jsem jen poukazat na tzv. nezavisle servery, ktere nejsou zodpovedne nikomu a nicemu a kterym se proto neda naprosto nic verit.
Jsem rad, ze hned po mem clanku vysel hned clanek o "mrtvych ptaccich na stromech".
Ten clanek me totiz dal za pravdu.........

10218

23.3.2003 2:11

Jak to vidím já

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Do hodnoceni sveta, co se stalo a co bude dal, mas jeste hodne daleko, tak, jak se zhodnotil vysledek druhe svetove valky. Zeptej se dnes Americanu a Britu na uzitek vitezstvi z druhe svetove valky ,kdyz v nekterych ctvrtich velkomest nemuzes vyjit na ulici, aby Ti nekdo palici neuriznul.
Australie take "vyhrala valku" ve Vietnamu a ted po desitkach roku valci doma, Vietnamska valka na pokracovani, kde gangy Vietnamcu zacinaji ovladat trh s drogami a v Sydney a jinde jsou mista, kam "bily " nevkroci, takze s vysledkem trochu pockej.

10243

23.3.2003 4:41

RE: Jak to vidím já

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10243

kde gangy
>Vietnamcu zacinaji ovladat trh s drogami

tak je nekupuj

10250

23.3.2003 12:39

Jak to vidím já

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mateji, protoze ty doklady nectes mas takove hloupe nazory. proc se nepokusis cist otevre se ti uplne jiny svet

10255

25.3.2003 2:05

Jak to vidím já

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tak to vidim ,ja -slepy Matej
Nerikam nic ,ale na moje slova dojde!!!!

10396

26.3.2003 1:07

Jak to vidím já

Gunther pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Vazeny Mikine,
samotny fakt toho,ze zijes v Dawson City mi napovida,ze jsi sympatak,humanista,enviromentalista,rad pricuchnes k dobre lahvi whisky a urcite nemas vysoky krevni tlak, tak je tomu u mnaha z nas zajatcu velkomest.Mam vsak pocit,ze znacne podcenujes zakernost a vypocitavost okolniho sveta.Masova media jsou nebezpecna,plna propagandy a predevsim agendy tucnych vyzranych financnich spekulateru..Individua ovladajici multinarodni spolecnosti jakymi jsou General Electric,Exxon nebo Dupont ovladaji taktez New York Times, Washington Post a pravdepodobne i ten vas Dawson City daily paper.Stejna individua sponzoruji politicke strany v USA a aby si to vsechno dobre zajistili a pocukrovali,tak sypou do kasy jak demokratum tak i republikanum.Moderni nenazranej kapitalismus nadelal z "majaku demokracie" Ameriky vystresovanyho otylyho draka do kteryho se ted strefuje zbytek sveta.Ja bych duveroval vice tem vasim grizlikum nez mainstream mediim dnesni Ameriky.

10502

26.3.2003 10:28

Jak to vidím já

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Budete zit ve meste s jednym zidem ,tak se budete muset vsichni podridit "novemu poradku! ,tak ,jak v tomto uvedenem pripade k prichazejicim Velikonocum.Cela ,ta valka je za ucelem upevneni Jedne svetove Vlady,ktera ,uz ted Vam zacina diktovat ,co mate a co ne.
Hot Cross Bans
March 16, 2003 -- Schools across Britain have been ordered by authorities to abandon the ancient tradition of serving hot cross buns at Easter so as not to offend children of non-Christian faiths.

Comment: One more example of the intentional division of different communal groups to foment World War III and a world-wide revolution so a totalitarian one world government can be introduced to enforce 'peace'. Full story: telegraph.co.uk

10561

11.7.2003 13:21

Jak to vidím já

debugger debugger (zavináč) beer (tečka) com 24.?.?.?

MEDIA VERSUS TI OSTATNI

Malo kto si z nas moze dovolit zit na malebnom ostrovceku, kdesi v strede Pacifiku, aby jeho mysel nebola denne vystavena tlaku informacnych medii.
Pri sucasnom uponahlanom zivote, ci si to pripustim, alebo v kutiku duse si budem pestovat zivoriaci pocit, ze som to prave ja, koho virvar vsednych dni obchadza, si musim uprimne priznat, ze velakrat stojim pred pokusenim prijat nielen obsah podavanej informacie, ale aj jej pocitovy naboj, ktorym autor informaciu zvycajne umocni.
Autor (si uz je to publicista, reziser, spisovatel, umelec...) aj pri tej najuprimnejsej snahe o zachovanie si objektivneho nadhladu, naraza na neviditelny 'filter' svojej paradigmy.
Su v nej obsiahnute vsetky podvedome reakcie na riesenie urcitych standartnych situacii (konflikty, stres, pocit ohrozenia...) ako aj rebricek zivotnych hodnot. Myslim si, ze nenarazim na vaznejsi odpor, ked si dovolim na tomto mieste konstatovat, ze najvyraznejsi vplyv na nase reakcie davalo prostredie, v ktorom sa formovala nasa osobnost, vcitane rebricka nasich zakladnych zivotnych hodnot. Ak tento vplyv prostredia bol dostatocne silny a svojim sposobom obsahoval aj racionalnu podstatu, pokus o zmenu nasho paradigmu musi byt o to rafinovanejsi. Vyraz 'racionalny' treba chapat relativne, pretoze to, co je pre jedno prostredie prijatelnym, pre druhe sa moze javit zivotne neprijatelnym. V praxi sa to prejavuje stereotypnym preberanim nazorov, o ktorych sme na zaklade nasho paradigmu presvedceny, ze su spravne.

Mozno trochu zamotany uvod, ale povazoval som to za potrebne, aby bolo jasne, preco vnimam informacne nosice, za jeden z najhlavnejsich prvkov pri rozvijani paradigmy kazdeho z nas. Nezavislost medii dostava z tohoto uhlu uplne iny rozmer. Nezavisle media, totizto predkladaju moznost volby. Volby, ktora je podlozena sirokou spektralnou ponukou nazorov na riesenie problemu 'P'. A je len na prijemcovi takejto informacie, ci podrobi analyze predostrete moznosti riesenia problemu 'P' a zaujme tak k nemu to stanovisko, ktore najlepsie rezonuje s jeho paradigmou alebo predostreta paleta nezavislych nazorov mu poskytne jedinecne informacne podhubie pre rast vlastneho nazoru. Takto nejak si predstavujem sirenie informacii v demokratickych nezavislych mediach, ktorych vysostnym cielom je snaha o objektivnost kazdeho informacneho odtienku.

Co sa vsak stane, ked media na seba len prilepia nalepku nezavislosti. Robi sa to velmi jednoducho. Da sa priestor urcitej variabilite nazorov s tym, ze medialny nosic vyrazne preferuje nazor kompaktabilny s nazorom majitelov medii. Pokial by takyto scenar pracoval v mediach vlastnenych majitelmi z rozlicnych nazorovych spectier, stale by tu bola aka taka moznosnot na
vyber prijatelneho informacneho nosica respondujuceho s nasou paradigmou.

Co vsak v pripade, ze hlavne mienkotvorne media su sustredene v rukach prislusnikov jednej velmi uzkej vrstvy. Nebudem opat daleko od pravdy, ked vyhlasim, ze prijemca dostane informaciu predzutu do takej podoby, ktora je v prvom rade stravitelna pre
majitela media. Aka vsak budKráceno (Editor)

16139

Tuto stránku navštívilo 5 744