Diskuze k článku

Poburujúce predpovede počasia

Příspěvků 48

26.9.2012 7:50

Počasie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Žial, nedá sa inak, ako súhlasiť s týmto článkom.

275508

26.9.2012 8:08

zavadzajuce

kimono 93.?.?.?

Clanok mi pride ako zavadzajuci. Skutocna otazka by mala byt: Bolo toto suche leto prirodzene? Cely august intenzivne praskovali oblohu.

275511

26.9.2012 8:24

môžem len potvrdiť

ppppp 78.?.?.?

Všimol som si, že pri kosení trávy na seno jej bolo tento rok len asi 1/3 oproti priemeru. Čo asi tak budú žrať kravy cez zimu? Koľkokrát stúpnu náklady pri zbere sena, ako vyletí cena sena?

Je ťažko sa pozerať, ako celé mestá veria, že mlieko dáva umelá fialová krava - stroj, a dokonca ako sa počúva, že mlieko je fuj. Hlavne, že malé decko prežije iba na ňom, a aj taká mačka ako mäsožravec tým pokryje kus svojej energetickej bilancie. Syr, jogurt, čokoláda akoby už z mliekom nemali nič spoločné.

Veľké veterné elektrárne? Mám obavu, či negatívne neovplyvňujú mikroklímu. Som zástancom obnoviteľných zdrojov, ale toto nie. V škole nás učili, ako jednotlivé pohoria ovplyvňujú klímu regiónov. Veterný park so stožiarmi s výškou 100m, a priemerom vrtule 100m, čo je dnes obvyklá veľkosť predstavuje umelú horu, stenu s výškou cez 200m(nie 150), aj keď je cez ňu vidieť, a vyvoláva to dojem, že vietor prejde, nie je to tak. Pred parkom je pretlak, a malo by byť pred ním registrovateľné zvýšenie množstva zrážok na úkor zníženia za ním. To chce ale presné miestne štatistiky. Veterný priemysel nie, solárny narobí oveľa menej prípadnej škody, a išlo by jej aj prípadne lepšie čeliť. Nepoviem malé vrtule hocikde po krajine, tie bilanciu neovplyvnia. Postaviť ale megavrtuľu, a potom to vyplýtvať v nejakom ohrievači je z hľadiska prírody nezmysel. Sme energeticky príliš "nenažraní", vadí mi tiež presne to, čo aj pri tom počasí. Naše "poručili vetru dešti" sa prejavuje aj pri "regulácii" potokov a kanalizácii na vidieku. Voda sa vezme pri prameni, a prejde prejde kus potrubím prakticky úplne mimo krajinu. Nejakých 10-20km od nás, čo vznikla priemyselná zóna navŕtali niekoľko studní s výdatnosťou 100l/s, to je viac, ako veľkosť prietoku bežného dedinského potoka. Postupne padá spodná voda na poliach. Predsa ak by tej vody bolo toľko aj predtým, bolo by aj tých potokov viac, voda sa nemá ako hromadiť, či vysušiť v takom množstve. Tá voda do tých studní nepríde z ničoho a neodchádzala predtým nikam. To ako môžu robiť naši projektanti, kto im dal na toto mandát? Naše úrady životného prostredia riešia "životné prostredie" len formálne a za peniaze, ale na reálne prostredie nechcú mať primeraný vplyv, sedia tam rovnakí plastic-people, ako tí, čo sa rozpakujú nad tým počasím.

275514

26.9.2012 9:23

RE: môžem len potvrdiť

Saša 24.?.?.?

Reakce na 275514

>Všimol som si, že pri kosení trávy na seno jej bolo tento rok
>len asi 1/3 oproti priemeru. Čo asi tak budú žrať kravy cez
>zimu? Koľkokrát stúpnu náklady pri zbere sena, ako vyletí
>cena sena?

Problém tepla a sucha se zdá být nejen v Evropě, ale i v Severní Americe a Asii. Pravděpodobně souvisí s letos opět nepatrně větší průměrnou teplotou. Čtu, že v Bulharsku očekávají téměř poloviční úrodu kukuřice. V USA a Kanadě se očekává snížená produkce kukuřice a obilovin oproti loňsku asi o 8%. V USA se prý nevyplácí velkochovy prasat; farmáři snižují produkci po dobu než stoupne cena vepřového nebo klesne cena krmiva, což se však neočekává. Zcela náhodou jsem byl na slunečnicovém poli v Severní Dakotě, nejdříve jsem myslel, že uschlo, což byl zřejmě omyl, před sklizní pole postřikují nějakým jedem, aby uschlo. Přesto se mně zdály slunečnice nízké a květy většinou menší. Vybral jsem si tedy tu největší slunečnici a rozloupávám okrajová slunečnicová semínka, k mému překvapení polovina byla zcela prázdná a ty co měly jádra, byly drobné. Byla to náhoda? Na nedohledném poli nebyli žádní ptáci.

275516

26.9.2012 9:28

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 275514

Mikroklima mužou spíš ovlivňovat chladící věže jaderných elektráren: Dukovany uvidíte podle nich i na 60km.

V létě jsem si všiml zajímavé věci: Brno bouřky a déšť z 80% obcházely! Nejúžasnější záběr z radarů a satelitu byl ale ten, když všude pršelo, jen nad Brnem a dálnicí Brno-Bratislava NE!

Případně od jihozápadu šly bouřky: dvě obešly Brno zleva, jedna zprava.... osobně si nemyslím, že s tím mají něco jako chemtrails na který nevěřím, a asi ani HAARP (kde bych tomu i věřil).
Spíš to vypadá na zasranou zástavbu! Tj. plechový boudy,samý parkoviště, sluneční elektrárny na každým poli a louce a nápady kdejakýho blba ve stylu "a na zahradě pokácíme stromy a uděláme tam 5cm trávník..." což vidím všude kolem sebe.

Podle mne nad takovýma plochama vznikají tak silný stoupavý proudy, že tam pak "nic nenaleze" a obejde je bokem.

Krysa

275517

26.9.2012 17:29

RE: môžem len potvrdiť

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 275517

To je možná podstatná souvislost. Témer nikdo neví, nebo nechce vedet, kolik tepla uvolňují auta. Je to mimo našich predstav, protože to není videt jako dým. Osobák jedoucí na 1/5 výkon motoru (tedy na 10kW z obvyklých 50kW naistalovaných) uvolní do okolní atmosféry teplo asi 40kW, pokud jede na plný výkon 50kW, tak uvolní 200kW tepla. Kamiony úmerne tolik, není problém, aby dobre naložený kamion odevzdal okolí 1MW tepla. To muže zvednout teplotu okolního vzduchu o nekolik C, a pokud prší jen tak že podmínky akorát stačí, tak se muže stát, že tam, kde je tepleji, nebo je o neco nižší tlak vzduchu (závetrná strana), tak tam neprší. To by ukazovalo na vliv dopravy a spalování "ropy". Podle této kalkulace sluneční elektrárna na rekneme 5ha plochy o výkonu 5MW zatíží prostredí počas svitu prímého slunce stejne, jako 5-10 jedoucích kamionu. V porovnání s odpadovým teplem jiných elektráren včetne souvislostí to není tak špatné a nepredstavuje zdaleka takovou zátež, jako ty kamiony, nebo zbytek energeticky náročného prumyslu.

Haarp (stejne tak prášky) jiste ne, to je naprostá pitomost, které verí ti, co nemají odkud vedet, jak se chovají antény, nebo záriče em pole, ať jsou napájené čímkoliv. Jde zrejme o poruchu stability, často se i stává, že když je na jedné puli zemekoule sucho, tak na druhé je mokro. Všímám si to nekolik let, a nerekl bych, že je to jen získáním možnosti sdílet zprávy ze sveta pres internet.

275561

26.9.2012 20:05

RE: môžem len potvrdiť

Six 87.?.?.?

Reakce na 275561

Hmm...a já ty "pitomosti" o Chemtrails mám plně potvrzené [smích]
Možná by jste si tento svůj názor měl vyvěsit jako připomínku v budoucnu.
Připadá mi poněku podivné, pokud se na internetu dají najít i firmy co se tím zabývají za velké prachy a výzkumy táhnoucí se 40 let dozadu, že v česku stačí aby vystoupil blb odborník v televizi.....a názor většiny je zformován.
Co se to s tímto národem děje...nejvyšší ceny v evropě, korupce, nejpasivnější lidi snad na světě, mizerné mzdy, snad nejubožejší zpravodajství co bylo vytvořeno,...

275577

26.9.2012 21:57

RE: môžem len potvrdiť

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 275577

To abychom si zvykli. Treba tolik rozšírená a mnoha firmama živená propagace o magnetické eliminaci vodního kamene se dost ukazuje že není pravdivá. Seriozní porovnávací výzkumy jak vedecké, tak laické, dohledatelné i na netu ukazují, že magnet na tvorbu vodního kamene nemá vliv, a kecy kolem toho jsou jenom reklamní báchorky. Nekdo začal, a infekční myšlenka žije svým životem. Pritom to zkuste ríct nekomu v hromade výstavních stánku po výstavách, nebo prodejnách toho zboží. Oni chtejí prodat predražené armatury a magnety, a to, co k tomu reknou a napíšou není podstatné.

275585

27.9.2012 6:33

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 275577

Něco jinýho je rozprašovat něco záměrně z letadla za účelem vyvolání deště či podobně a něco úplně jinýho je myslet si že to můžete jen tak přimíchat do leteckýho paliva...
...no tak to vás ujišťuju že to teda nemůžete. Natož tak aby to nikdo nevěděl.

Krysa


"stopy na obloze" jsou furt ta samá blbost jako "stopy na meteoradarech" protože jde furt o ty samý omyly

275612

27.9.2012 8:54

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 275612

Chemtrails je dokázaný nezávislými měřeními.Doporučuji orgonet.Včera jsem jel na zahradu zatáhlo se,nelenil jsem a polil střechu kyselinou citronovou.Předtim jsem vyštrachal v kuchyni stoletou piksličku.No během 20 minut bylo po oblačnosti v okolí ale co mi přišlo až k smíchu byla následná aktivita chemoplánů a nebyli malí.V intervalech po 5 minutách zcela neomylně a zcela cíleně látali oblačnost.To bylo vylučující náhodu.Skutečně takový letecký den kdy byli slyšet letadla nepřetržitě,stejně jsem si hodinku slunečna užil.

275621

27.9.2012 19:51

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275621

Jako reakce na článek je váš přízpěvek dokonalý. [smích]))
Když máte tak senzačně nízké náklady na tvorbu hezkého počasí , tak vlastně si můžeme udělat hezky neustále a levně.
Letadla se ulítají a ekonomiky států budou cpát na jejich provozy ikdyby na nic jiného už nebylo.
Můžete pokus zopakovat ve větším rozsahu a možna na vás pošlou posilu i z juesej.

275682

28.9.2012 0:07

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 275682

Nikdo neví odkud a čí krámy to lětají,rozhodně to nejsou pravidelné linky a o korídorech nemluvě.Doporučují vyzkoušet,potom zpívat.K té jednoduchosti anglie byla od nepaměti popisovaná jako země mlh a deště a ještě letos olympionici v narážce tam byli v holinách s deštníky,ovšem od té doby co Thatherová udělala nezaměstnanými horníky a tudíž skončílo palivo kdovíjakési uhlí tak je zem bez mlh a ponurého sychravého podnebí,a to je fakt,real.

275711

28.9.2012 16:48

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 275682

Ty ekonomiky států se zvlášť u nás odvíjejí s vybraných daní zaměstnanců,takže zisky vlastníků jdou do prčic a jsou to řádově jiné peníze.Majetky mají hrstky buržuú a v podstatě jsou nadnárodní,globalizátoři šilhají nepokrytě po depopulaci a dají radši 10 stříbrných na likvidaci než jeden na záchranu.Od nich humanitu nečekejte,zato naprostý opak ano.A že mrhají prostředky,ale jděte to je jim putýnka,hlavně že s toho nikdo nezbohatne aby se mezi ně pletl.V bledě modrém kam vlezou s armádou tam trousí ochuzený uran(deploid uranium)zem je zemědělsky znehodnocená,poločas rozpadu 4,5 miliardy let.A hned jsou z nich závisláci na potravinách,co by neudělali pro byznis.

275751

27.9.2012 16:42

RE: môžem len potvrdiť

six 87.?.?.?

Reakce na 275612

Ať hledám jak hledám, tak o něčem takovém jako michání paliva do leteckého benzínu jsem se nezmínil. A prosím ani mě to nenapadlo. A se divím že svůj názor stavíte na tomto nesmyslu, a podobných uměle vypuštěných blbostí mezi lidi.
Bohužel doba je taková, že na každou pravdu je vypuštěno mnoho s....k ke zmatení. A není snadné se tím prohrabat. Jednodušší je věřit mainstreamu a notovat si s ostatními uvědomělými...

275664

26.9.2012 17:47

RE: môžem len potvrdiť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275517

V čem se liší chladící věže jaderných elektráren od věží klasických elektráren? Já vím, široko daleko od Brna žádná velká klasická elektrárna není.
Jinak ten vliv na klima je minimální, měřitelný tak max. do 3km. Pro rámcovou představu si stačí zjistit energetické poměry tepla z věží a tepla od Slunce na danou plochu.
A ty obavy z vlivu větrných farem co tu mají jiní, tam jde o ještě menší vliv, tu kinetickou energii vzduchu, co zachytí, to je pro ještě mnohem menší oblast kolem farmy nic vzhledem k celkové energii vzduchu nad ní.
Problémy jsou v obou případech někde jinde.

275563

26.9.2012 19:03

RE: môžem len potvrdiť

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 275563

Čtete prosím pozorneji. Já nepsal o kinetické energii, ale o podmínkách kondenzace. Kinetická energie, která k tomu pristupuje je další vec, a podle mne také není bezvýznamná, protože pokud by jí neubylo, tak se vlhký vzduch od more dostane dál.

Vaše srovnání s "objemem vzduchu nad ní" je príliš povrchní, ptejte se, jaké ploše ve vnitrozemí bude ta kinetická energie pozdeji počas foukání a cestování vetru chybet. To bych mohl klidne napsat, že plocha ČR, nebo SR je ve srovnání s plochou Nemecka a Francie bezvýznamná, a žádné srážky nám není treba, stačí, když zaprší Nemcum. S každým merákem je nutno umet i adekvátne zacházet.

Je nutno uvážit, že vetrná farma bere kinetickou energii v prurezu daného zhruba dvounásobku výšky sloupu krát šírka farmy (nebo poloviční hodnota, pokud se za rychlost bere pouze rychlost dost daleko pred farmou). Toto se už jako vliv pahorkatiny, prípadne místní vrchoviny projevit muže.

275570

29.9.2012 4:10

RE: môžem len potvrdiť

p. 113.?.?.?

Reakce na 275514

...pan ucitel/autor clanku /maji vzdycky pravdu/ a naridil a jiz a hodni snazivy zackove prispivaji , ze koseno o tretinu mene sena atd....,tak dovolte take jeden...o tom co nam to ty oceany delaji , misto aby poslechly vazene nobelove vedce a stoupaly na 8 metrove zvyseni hladiny stoupaly poslusne jak bylo narizeno a vyzkoumano a podeprano nobelovymi odznaky , oceany natruc a schvalne svoji hladinu klesaji nezodpovedne a naschval !!!...to by se melo zakazat...takova nezodpovednost vuci vedcum klimatickym a jinym...a za co ted ja a jini budou platit vydridusske dane a zvyseni cen narizene prisne a zakon vladou z toho oteplovani a zkazeneho ovzdusi...

275775

26.9.2012 9:46

Je to tak

Čen 85.?.?.?

Pan Šupa vyslovil přesně to, co cítím při každé předpovědi, jak moc jsou lidé odtržení od přírody, od půdy. Kromě toho, jak všichni za sucha oslavují krásné, slunečné počasí, jen zemědělci a zahradkáři pláčou a vyhlížejí dešťové mraky, bývám velmi naštvaná na hlasatele předpovědí na jaře. Hlásají, když přechází teplé jarní deštivé počasí na sluneční, že se oteplí. Co to znamená?
To znamená, že přes den bude pálit jarní sluníčko a v noci začne mrznout a to kolikrát ne málo, někdy jasné jarní mrazivé noci dosahují až mínus desíti stupňů a při úplňku už bývá jasné, že nová úroda nebude nic moc.. Přitom to o tom oteplení není pravda, o deštivých dnech se noční teploty drží nad nulou, takže v průměru je deštivý den daleko teplejší, než sluneční. Ale město jásá, jsou krásné sluneční dny, ale že pomrznou kvetoucí stromy, co na tom?
Pan Šupa má pravdu, zajdou do supermarketu a koupí dovezená drahá jablka, třešně, rybíz, člověk by plakal, když to vidí. Nejen v USA, ale třeba i na Ukrajině byla letos nebývalá sucha, takže po návratu odtamtud mi moje sousedka sdělila, že vůbec nebudou mít brambory, a já byla vděčná za to, že u nás přes to všechno přece jen pršelo, tam za celou dobu nespadla ani kapka.

275519

26.9.2012 10:07

RE: Je to tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 275519

No především už roky žádný jaro a podzim neexistuje! Buď je zima nebo vedro, nic mezi tím! Během ne týdnů ale několika dnů se teplota změní i o 20 stupňů, to si teda nepamatuju že by tak někdy bylo (a je mi 54) - asi holt ti komunisti fakt uměli spíš poručit větru a dešti, hi!!!

Nepamatuju, že bych musel topit málem do června jako letos nebo začal topit v září jako loni (či spíš předloni). K tomu ještě buď prší furt nebo vůbec ne. Takže třeba v sev. Čechách "chčije a chčije" a tady na Moravě ani nekapne...

Navíc to má katastrofální vliv na zdraví ...

Krysa

275520

26.9.2012 11:27

počasie

Tamiral 91.?.?.?

je pravda, čo sa píše v článku. je pravda aj to, že takéto suchá nie sú prirodzené. všimol som si však ešte jeden fenomén, ktorý sa veľmi rozšíril. ľudia nadávajú na počasie. ak je teplo a svieti slnko, nadávajú, že sa potia, je im teplo, majú zaťažený organizmus. ak prší a je zima, tak im vadí to. ak je pod mrakom a je teplo, aj to im vadí. proste niet počasia, ktoré by ľuďom vyhovovalo. až mám pocit, že dnešným trendom je nespokojnosť so všetkým.

275530

26.9.2012 16:37

RE: počasie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 275530

No jenže mají pravdu: ono není "teplo" ale je (když už) vedro jak prase protože je 32-37 ve stínu. Alternativně je zatažený a 12-15 stupňů i v létě... takže po pár dnech mužu začít topit.
Obdobně buď 4-6 týdnů ani nekápne nebo 6týdnů skoro denně chčije.

Kdy naposled asi tak bylo třeba měsíc kolem 20-24 stupňů??? A sem tam nějakej déšť normálního provedení bez potop, bouřek jak hovado nebo vichřice či tornáda?

Krysa

275552

27.9.2012 21:16

RE: počasie

Jano z budy 212.?.?.?

Reakce na 275530

Mas pravdu rovnako ako autor clanku. Ludia su uz taki rozmaznani ze to ani diva svina nevidela, uplne odtrhnuti od prirody a neochotni mat aj najmensie nepohodlie. Vidim to aj v nasej administrativnej budove, ak je tam teplota pod 22 stupnov tak sa chodia zaradom stazovat spravcovi ako chudaci trpia a mozu prechladnut aby zakuril, ale akonahle je 26 uz blaznia ze sa potia aby robil nieco s klimatizaciou. To mi uz pripada uplne smiesne, vsak takto stratia prirodzenu schopnost organizmu regulovat svoju teplotu a nakoniec skutocne ochoreju ak sa dostanu von zo svojho termostatom riadeneho sklenika do realneho zivota.

275695

26.9.2012 16:01

Tablet z bazaru

fohat 194.?.?.?

i mám tam taky meteo mapu Evropy on line,s radary na Praze /Brdy/ na Moravě.. /Skalky/ od těch radaru jdou ostré šipky, které kladou ovčanovi všetečné otázečky....na které NIKDY NIKDO odborně neodpoví....možná by byla statečná paní Honsová,ale zato by se kajícně musela vrátit ke kravám.....

275541

26.9.2012 16:32

RE: Tablet z bazaru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 275541

To není nic neobvyklýho... pokud se ovšem vyznáte v principech jak ten radar funguje a radiotechnice....

Krysa

275550

27.9.2012 12:59

RE: Tablet z bazaru

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 275541

No a chcete vy nekdy nejakou odpoveď slyšet? Je vám nekdy nejaká odpoveď dost dobrá? Jinak také spadáte do kategorie lidí, kterým nikdy nikdo neodpoví. Pak nemá smysl se ani ptát, ani odpovídat, ani diskutovat.

Normálne když človek neco neví, tak se zeptá toho, kdo s tím často delá, kde je predpoklad, že nejaké zkušenosti má, a kde je jeho odpoveď s dostatečnou pravdepodobností správná.
Nebo začne problematiku studovat sám, a porovnávat informace z jedné, nebo druhé strany. Oplatí se pritom rozlišovat, zda je autor anonym, jaký je konkrétní druh jeho činnosti.
Vy nedeláte ani jedno, ani druhé, neptáte se druhé strany, tím smerem, kterému zjevne nerozumíte, ani jste neuvedl nejakou zásadní informaci, jinak by jste nestál na míste a neopakoval stále jen po nekom záhadologicko-tmárské báchorky. Spíše pak relativizujete, namísto aby jste se pokusil rozlišoval. Pomáháte jenom šírit fiktivní stresující strašáky, jakoby nebylo dost jiných reálných problému. Když jsem chtel o čemsi vedet víc, tak jsem to šel studovat. Buď to udelejte také, nebo se prosím k vecem vyjádrujte s vetší rezervou. Težko vám neco vysvetlím, když jste nedal najevo ani znalost zaužívaných pojmu v príslušné oblasti, netož nejakých deju. Nedelejte z techniky vetší záhadu, než odpovídá realite jen proto, že se vám nechce podstoupit adekvátní námahu pro odlišení reality od bludu. Když se k Haarpu vyjádrí radiotechnici, tak by jste to mel respektovat na jiné úrovni, než vyjádrení jinak milé prodavačky z bufetu. Ta prodavačka težko bude v problematice více doma, než lidi, co s tím delají, a jsou v obraze. Jinak jsou podle vás ty odbornosti, nebo delba práce k ničemu.

275636

26.9.2012 17:14

extremy

mico 95.?.?.?

je pravda, ze za mojich 34 rokov sa pocasie zmenilo, k horsiemu samozrejme. bud su obrovske horucavy alebo niekolkotyzdnove lejaky. bud sucho alebo zaplavy. absencia jary a jesene k tomu, obrovske a rychle skoky medzi zimou a letom. to sa proste deje.

ale co sa tyka jednej myslienky z clanku ohladom krmovin pre dobytok. nuz poviem to sproste, keby sa maso nezralo, keby sa doslova masom obyvatelstvo neprezieralo (je to BIZNIS) tak by nebolo treba tolko dobytku. polia na ktorych sa pestuju krmoviny pre vyrobne masa, by s velkou rezervou dokazali, aj pri takychto suchach, zasytit obyvatelstvo. a co sa tyka jedneho vyssieho komentara ohladom mlieka, treba si naliat cisteho vina. mliecny priemysel je tiez len BIZNIS, jedno koliecko v sukoli. sem tam dobrym syrom nepohdrnem, ale to co sa predava pod nazvom mlieko, mlieko nie je. nema to ziadnu vyzivnu hodnotu, naopak to sposobuje mnohe zdravotne problemy a len neinformovany clovek to nevie. jogurty??? vazeny citalel to si robis srandu. sem tam mam jogurt z malej farmy, mam s cim porovnavat. ale to co je v regaloch obchodov uz davno jorurt nie je. je fakt ze som vegetarian, tak si obhajujem svoje. ale proste ked sa povie A nech sa povie aj B. som zdravy, darca krvi. roky. maso chuti, inak by ho ludia tolko nezrali. fazulove strucky su proste nuda (ked ich neviem pripravit). nepodporujem to co niekomu sposobuje take velke utrpenie a bolest a v konecnom dosledku, to co skodi aj mne, hlavne v hentakych obrovskych mnozstvach, ktore sa v tejto dobe konzumuju. kedysi sa maso jedlo raz za tyzden ludia a bol to sviatok. ja som si za desiatky rokov tu rozkos z jedenia masa uzil celkom dost. niekomu nestaci ani cely zivot.

275558

26.9.2012 18:47

RE: extremy

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 275558

To, že niekto urobil z mliečneho priemyslu biznis neznamená, že mlieko a jeho produkty sú naprd, to si dosť odbočil z cesty sucho-seno-krava-mlieko.

Je treba k tomu doplniť, že ak by kravy mali poskytovať mlieko v tom objeme ako dnes prirodzenejšie a neintenzifikovane, tak by ich muselo byť 2x toľko. Takže stále sme pri tom, že ak by spotreba mliečnych produktov klesla na polovicu a kravy by sa mali zdravšie pásť, potrebujeme toľko isto kráv, a tým by chýbalo to seno presne tak, ako chýba aj teraz, keď je sucho.
Veľa mäsa? Musíme toľko dovážať? Však taký dovoz tiež iba podporuje nezdravú intenzifikáciu, však tie transfery hore dole nie sú zadarmo.

O zvieratách píšeš, ako keby si ich choval v zoo. Niektoré typy zvierat sa jednoducho v prírode množia tak, že nutne počítajú so svojím prebytkom pre predátory, ako myši, zajace, sliepky, kozy...a ak predátora stratia, tak sa premnožia, a vôbec sa nebudú priebežne pýtať, či okolo seba vytvoria polopúšť ako človek. Určité množstvo skonzumovaného mäsa môže byť v rovnováhe s prírodou. Mohol by som sa podobne pýtať, načo behá po svete hromada namnožených ľudí, ktorí sú ľuďmi iba preto, že požierajú arašidy a sóju, inak ostatnou činnosťou skôr parazitujú na ostatných. Samozrejme, že problém je širší, ale ani vegetariánstvo nerieši nič komplet. Treba sa pýtať inak - čím si zaslúžim svoje jedlo?

275567

26.9.2012 20:28

RE: extremy

mico 95.?.?.?

Reakce na 275567

suhlasit mozem asi len s poslednou vetou. mlieko ale MATERSKE ma svoj vyznam. kazdy zivocich ma ine mlieko, usite na miero pre svoj druh, pre svoje mladata. a po case dojde k ostaveniu. ziadny tvor okrem cloveka nepije mlieko celozivotne, ba dokonca ani mnohi ludia, lebo sa z neho poseru. moj otec prave nedavno stratil schoponost travit mlieko ale poznam ludi, ktori tuto schoponost stratili podstatne skor. mozno len jeho telo odmieta to co sa pod pojmom mlieko teraz predava [mrknutí jedním okem]
tam smerovala moja narazka na to ze mlieko maso ci vsetko ohladom vyroby hospodarskych zvierat je len jeden spinavy a kruty biznis, ktory sa rozrastol do neuveritelnych rozmerov a v tejto podobe nie je uz dlho udrzatelny. dufam ze raz pride doba ked hospodarske zvierata budu mat taky vyznam a taku HODNOTU ako mali kedysi. mozno tu uz ale ja ci ty nebudeme...

275580

28.9.2012 4:06

RE: extremy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275580

Tak to jsem asi exot. Piju mléko od narození a zapíjím jím i jídlo místo piva; od guláše, přes svíčkovou, bělehradský řízek, plněné papriky a lečo až po vepřo knedlo, prostě vše a to už hezkých pár desítek let.[vyplazený jazyk]

Jsou ovšem tací, kteří mléko nestráví a to jsou potomci větve masožravých potulných lovců, zatím co ti ostatní jsou z větve usedlých zemědělců. Obojí se však tím čím jsou stali až po přemístění těch prvních dvou z Ráje na Zemi, v němž pro dostupnost rostlinné potravy po celý rok, mohli být vegetariáni. Na Zemi je ale holt prostředí nehostinné a tak zde musí lidé "v potu svých tváří..."[naštvaný] ... No všichni zrovna ne, ale ti na to mají lidi... [velký smích]

275717

2.10.2012 7:55

RE: extremy

mico 85.?.?.?

Reakce na 275717

toto je holokaust

http://dolezite.sk/Tajemstvi_mlekarenskeho_prumysl...

krute citanie, nazdravie

276045

27.9.2012 15:01

stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

r.m. 90.?.?.?

viz. články o Globálním stmívání.
Když se teplota zvýší zvýší se i odpar vody z povrchu, takže více prší.
Ale když se teplota snižuje umělým stíněním např. aditivem pro tryskové motory trimethylaluminiem,prší prostě méně a nárazově.
Velmi nebezpečný průšvih ale je, že nejvíc vody do vzduchu dodávají vodní hladiny řek, jezer a oceánů osvětlené přímými slunečními paprsky. Po "ošetření" atmosféry těmi chemtardy je k dispozici jen rozptýlené světlo, které molekuly vody z hladin jednoduše nevyráží.
Proto při rostoucí teplotě nenásleduje přirozená zpětná vazba, tedy rostoucí odpar. Přímých paprsků ubylo asi o 20 až 25%.
A tady nejde primárně o regulaci teploty planety, ale o to,aby např. v Sýrii nebo Íránu panovalo dlouhodobé sucho a síly naší demokratické Říše světla mírovou cestou vyhrály válku s Ruskem o přístup ke Středozemnímu moři se značnými zásobami ropy a plynu v jeho východní části.
...už brzy neurologové začnou popisovat nové podivné choroby a odborníci na oběhový systém začnou v hlavních tepnách kolem srdce nacházet plaky a krusty s vysokým obsahem hliníkových sloučenin.
Ony totiž tyhle ve vodě nerozpustné Al nanočástice vstřebávají plicní sklípky a dodávají je do tam čerstvě okysličené krve. Z tepen se tak stává něco jako pomalu zarůstající vodovodní trubky.
Žádný penze nebudou vy jelimani, krátce po šedesátce nazdarbazar [velký smích] [velký smích] [velký smích]

275646

27.9.2012 20:23

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275646

Ono nikdy nebylo , tak aby se všichni měli špatně. Už v tomto je jasný váš zjednodušený pohled na svět. Přečetl jste si nějaké bláboly a bezmezně jim věříte , protože si nevytváříte vlastní postoje.
Kde berete jistotu že za vše mohou letadla , tak jak píšete? Studie sem studie tam, může být jakákoliv.
S jistotou jsou známy v první řadě jevy které jsou zde k vaší věci:
-Částice ze spalování vysušuje atmosféru- zabraňují kondenzaci.
-Kde je takových částic více , tam se vytváří vyžší radiace a je jedno jestli má další původ od slunce.
-Kondenzační čáry z letadel a ve větším množství ochlazují (odráží) a ano rozptylují paprsky.
Co furt máte jen s chemtrailsem? Ikdyby žádný nebyl, tak jde snad už ve jmenovaném o dostatečný průser, ale tím že někdo pořád mele nesmysly a je jedno v jaké věci, tak se od skutečných a celoplošně dokazatelných problémů odvrací pozornost.
Skutečná lehce ověřitelná fakta jsou snad tak málo, musí se přidávat i nezjistitélné? Evidentně ano. Ale k čemu , když ani s jednou jmenovanou věcí nelze nic dělat?

275686

28.9.2012 4:55

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275686

"S jistotou jsou známy v první řadě jevy které jsou zde k vaší věci:
-Částice ze spalování vysušuje atmosféru- zabraňují kondenzaci.
-Kde je takových částic více , tam se vytváří vyžší radiace a je jedno jestli má další původ od slunce..."


S jakou jistotou je co známo? Jaké částice ze spalování? Pro kondenzaci jsou dokonce nutné. A jaká vyšší radiace se to vytváří?

Ten chemtrailisový bordel (omluva veřejným domům), to není žádná fáma, ale viditelnost sama. Jak jinak se dá vysvětlit některá z kondenzačních stop s časem mohutnějící, zatím co souběžně s tím je jiná s časem mizící. Že je spousta těch letů mimo běžný provoz aerolinek, to také není žádné tajemství. A když se mohl pančovat chlast metylem před nosem všech kontrol, tak že se do kerosenu nemůže dostat co chtějí do luftu rozprášit, to může sežrat jen ovce, nebo jejich užitečný idiot.

Že si USA z nějakých milionů mrtvolek (A pumy, kobercové bombardování, kropení defoliaty, napalm a pod.) zůstavších po jejich "mírotvotných misích", jak se eufemisticky dnes nazývá stará dobrá "agrese", tedy že si žádné výčitky svědomí nedělají, to nám předvádí už od II. SV, která jim v tom byla cvičným polygonem nad jiné. Válek je vícero druhů a vedených různými prostředky, ale účel, ten se nemění - zisk. Od území, přes suroviny, až po ženy.

275718

28.9.2012 8:30

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275718

Z orgonetu:
Časté otázky: Proč a jak se řídí počasí?
Pro nově příchozí, kteří tento blog nesledují od začátku, krátké odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Více informaci samozřejmě v článcích.
Jak to víš, že počasí je řízeno? 
Vše, co píšu na tomto blogu, vychází z mého pozorování a tzv. "konspiračních" informací získávaných ze světového  webu. To vše mi znovu a znovu dokazuje můj předpoklad, že veškeré počasí světa je soustavně a nepřetržitě řízeno.Občas se v novinách objeví žertovný článek, že Číňané nebo Rusové cosi stříkají do mraků, aby zlepšili počasí nebo spustili déšť. Je to prezentováno jako velká legrace a velká pošetilost. Tyto propagandistické články ale slouží jenom k tomu, aby se lidem zalichotilo, jak jsou chytří,  každý normální člověk přece ví, že počasí se nedá řídit, ti Rusové jsou ale blbci ... a to právě chtějí vládci světa. Čím déle si lidé budou myslet, že počasí se nedá ovládat, tím budou čím dál víc nepozorovaně provozovat své zákeřné aktivity s manipulacemi počasí. K tomu se pak přidalo pochopení dalších a dalších nepravostí, které páchají vlády a vládcové celého světa na obyčejných lidech: umělá zemětřesení, tsunami, hurikány, umělé záplavy, vichřice, umělé chladno, umělé sucho, umělé nemoci, biologické zbraně, ovládání mysli, prostě vše, co najdete v Tématech. Nejvíc mě ovšem zajímá to počasí. Stejně jako vy si kladu otázku: kdo, jak a proč to počasí řídí. Dozvědět se o tom něco je fuška, protože je to možné jen nepřímo, ale i pozorováním si člověk lecčeho všimne …
Jak se teda řídí počasí? 
K řízení počasí se používají klimatické zbraně, vycházející ze superpokročilých tajných technologií,  civilní vědě neznámých. Tyto zbraně má v moci americký vojensko vládní komplex, ovládá je US armáda, určitě je vlastní i Rusko a Čína, a velmi pravděpodobně i další země.  Jsou samozřejmě tajné, takže o jejich funkci a podobě se můžeme jen dohadovat z nepřímých pozorování, jimi způsobených katastrof a úniků informací, které "konspirační teoretikové" hodí na web. Základem systému klimatických či meteorologických zbraní je zřejmě zařízení HAARP, o kterém najdete informace na blogu. Ve stručnosti, jedná se o vysoce výkonné zařízení na ohřev ionosféry  pomocí radiace, umístěné na Aljašce, které je schopno ohřívat ionosféru na kterémkoli místě zeměkoule a tím působit na počasí. Může rovněž způsobovat zemětřesení. Podobná zařízení existují i v Evropě a v Rusku, pro jednoduchost jim říkám všem haarpová zařízení, i podrobnější  informace o nich jsou rovněž na blogu. Myslím, že HAARP ovládá velké atmosférické celky,  tzv. trysková proudění a pohyby velkých vzdušných mas, nebo taky jejich zadržování na místě.
Další složkou systému řízení počasí j...Automaticky kráceno

275723

28.9.2012 8:35

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275723

Dále existují zařízení na výrobu oblačnosti, která elektromagnetickou či mikrovlnnou radiací nebo skalárním vlněním  (jsou zřejmě různé systémy) působí na atmosféru a "šlehají" mraky. Mohou vytvořit např. bouřkovou oblačnost, dosahující do vysoké výšky mnoha km,  odkud stáhne na zem přívalové srážky a kroupy. Mohou se zaměřit velmi přesně na požadované území, třeba na určité město, kde během 15 minut mohou "našlehat" přívalový déšť či jinou meteorologickou pohromu. Tato uměle šlehaná oblačnost se  velmi rychle šíří, například celé území ČR může pokrýt za pár desítek minut. To vše je možné pozorovat na satelitních snímcích.  
Když se například chystají povodně, je třeba získat odpařením co nejvíce vody ve formě nízké oblačnosti, která se nachnoustá a uzavře umělou oblačnou linií, aby se nerozcházela, a nad ni se našlehá bílá chemická oblačnost. To celé vytvoří velmi hustou oblačnost, která se podle potřeby chemicky přiživuje letadly, vydatně prší a vytváří povodně. Celé je to hotové v řádu několika desítek minut až pár hodin,  dá se to velmi přesně zaměřit na požadované území, a proto také meteorologové nemohou tyto umělé povodně předpovědět. Ony totiž nepřijdou s žádnou oblačnou frontou, ale klimatické zbraně je vytvoří přímo na místě.
Samozřejmě že HAARP také řídí velké vzduchové masy, jejich pohyb nebo setrvávání na místě. Například letos v létě máme již několik týdnů stejnou vzduchovou masu o stále stejné teplotě a tlaku, na níž vládci počasí provádějí různé meteorologické pokusy.
A proč by to jako dělali?
Ovládat počasí znamená velkou moc, vojenskou i politickou. A globální elita odjakživa touží po moci - stejně tak  války se vedou pro získání moci. Proč Američané (jejich elita) stále vedou války? Chtějí moc, bohatství, území ...  a to vše jim pomůže získat i vláda nad počasím.
Vojenské účely:
Americká armáda již za vietnamské války testovala klimatické zbraně  - spustila na Vietnamce tak vydatné deště a tak dllouho, že naprosto ochromila vietnamskou armádu, která se prostě topila v bahně ... to je známá věc. (Ale stejně je neporazila.) Armáda dobře ví, jak důležité jsou meteorologické podmínky pro fungování vojenských sil,  zejména pěchoty i letectva. Takže si Američané vytyčili, že do roku 2025 budou ovládat světové počasí jako zdroj vojenské síly. Budou umět ochromit protivníka deštěm, mlhou,  blátem,  letectvo bouří atd. V současné době na tom pilně pracují a myslím, že z velké části svůj úkol již splnili. Všechny tyto jevy dovedou provést v požadovanou dobu na požadovaném místě a myslím, že jdou ještě dále, do vesmíru atd. Své schopnosti neustále testují a ověřují na civilním obyvatelstvu, takže když si zamanou, že vytopí třeba Chrastavu v ČR nebo Ťing Ťang v Číně, tak to prostě udě...Automaticky kráceno

275726

28.9.2012 8:32

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275718

Další složkou systému řízení počasí jsou chemtrails, pro veřejnost asi nejznámější pojem, který občas probleskne i oficiálním tiskem, většínou za účelem zesměšnění těch, kdo  na ně upozorňují. Chemtrails jsou bílé  aerosolové stopy vypouštěné ze speciálních letadel, která nepřetržitě křižují celý svět a nasycují atmosféru chemikáliemi potřebnými pro vytváření oblačnosti atd. Tato letadla vlastně oficiálně neexistují, nemají na sobě žádné znaky států či společností, nejsou vidět na veřejně viditelných systémech detekce leteckého provozu. Nikdo neví, kde startují a přistávají, kdo je řídí. Znepokojení občané na různých místech světa, i u nás, již adresovali své dotazy vládám i řízení leteckého provozu, avšak byli vždy odbyti s tím,  že se jedná o normální letadla a normální tzv. kondenzační stopy. Ale proč ty "kondenzační stopy" vytvářejí na obloze kříže a různé sítě a rozplývají se do bílé chemické polévky? Proč se hustě objevují  i tam, kde nevedou žádné dopravní trasy? A co vlastně obsahují? Tak o tom všem se taky snažím psát na blogu.
Třetí složkou systému jsou zařízení k odpařování vody ze zemského povrchu. Pro výrobu umělé oblačnosti, umělých srážek atd. je totiž třeba mít k dispozici vzduch nasycený vodní parou/mlhou, protože přísun od oceánu je zdlouhavý a nejistý. Potřebnou vlhkost přímo na potřebných místech odpařuje ze země a vodních ploch mikrovlnná radiace. Jak? K tomu slouží  všudypřítomné "mobilní věže",  které se během posledních let objevily úplně všude na světě, a v ČR  myslím ještě hustěji než jinde. Ty se vydávají za systém mobilní telefonie, ale to je jenom jejich "vedlejší produkt".  K dokonalému signálu by nám jich totiž stačil pouhý zlomek. Jejich hlavní funkcí je být součástí systému klimatických zbraní a ohřívat zemský povrch a odpařovat z něj vodu - kdykoliv si  výrobci počasí zamanou. Všimněte si, jak často se nad krajinou či nad městem vznášejí velmi nízko cáry mlhy, které se spojují do souvislé vrstvy či vytvářejí jakési "kumuly" velice nízko nad krajinou, kde se normálně oblačnost nemůže tvořit. Všimněte si, že i během deště krajina odpařuje a schne. Všimněte si, jak rychle po dešti je zase naprosté sucho! Kvůli tomuto umělému odpařování v poslední době tak málo vidíme slunce. Na satelitních snímcích má tato místně odpařená oblačnost žlutou barvu a může pokrýt jakkoli rozsáhlá území, třeba celou Evropu. V zimě nám ji vydávají za "inverzi", v létě třeba za tlakovou níži, i když tlakoměr ukazuje vysoký tlak.
Dále existují zařízení na výrobu oblačnosti, která elektromagnetickou či mikrovlnnou radiací nebo skalárním vlněním  (jsou zřejmě různé systémy) působí na atmosféru a "šlehají" mraky. Mohou vytvořit např. bouřkovou oblačnost, dosahující do vysoké výšk...Automaticky kráceno

275724

28.9.2012 8:37

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275724

Tito klimateroristé, jak jim říkám, se nezastaví před žádnými oběťmi na životech a škodami na majetku, protože mají "vyšší cíl".
Státy vlastnící klimatické zbraně je také mohou namířit proti sobě a vzájemně si škodit, například se soudí, že USA působí HAARPem současná sucha a požáry v Rusku a také záplavy v Číně, a Čína zase šlehá v Americe hurikány. 
Počasí jako prostředek k udržení poslušnosti lidí:
 Zde si dovoluji použít komentář jednoho čtenáře: "Připadá mi, že stále někdo neví, proč se ty záplavy a ostatní katastrofy dějí. Už se tu několikrát psalo, že ti manipulátoři chtějí celosvětovou chudobu. Vytvářejí záměrně situace, aby lidé měli strach a zajímali se jen o to jak přežít a nezbýval jim čas ani myšlenky na nějaký duchovní vývoj. Aby s lidmi mohli snadno manipulovat, potřebují je mít pod kontrolou strachu a nemocí. A to že je teď období sklizně obilí - to je důvod povodní. Kdyby nepřišly povodně, měli by jsme plná sila. I tak jsme na tom pořád dobře."A já k tomu dodávám: Současné povodně se hodí, jak je vidět, i naší vládě jako prostředek, jak získat bez problémů z lidí další daně (každý z nás zaplatí měsíčně 100Kč na povodně!!!)  Klidně si to nějaký náš vládní Illuminát s klimateroristy mohl domluvit, že nám vyplaví pár vesnic, a lidi pak nebudou reptat a rádi zaplatí povodňovu daň, protože voda může přijít kdykoli kamkoli. Kdyby lidi reptali, tak je opláchnou znovu a pak už to půjde jako po másle. Nějakých pár miliard ročně se vybere a tím nepohrdnou ani naši  "Illumináti". [smích]))
Dej mi důkaz o řízení počasí! 
Nevidíte stovky čar denně na obloze, kde běžně proletí sotva 20 letadel denně?
Nevidíte, že ty čary nemizí, ale roztahují se do celistvé kovově šedé vrstvy?
Nevidíte narůžovělou koronu kolem Slunce?
Nevidíte, že je třičtvrtě roku celé dny tma, jako v 6 večer?
Nevidíte, že prší z mlhy, kterou to s sebou nespláchne, ale přetrvává několik dní?
Nevidíte, že prší, když je vysoký tlak, ale že vždy tomu bylo naopak?
Nevidíte, že po několikadenním dešti se mlha rozplyne a je o 15 stupňů tepleji? Normálně se po dešti ochladilo a pár hodin trvalo, než se zase oteplilo.
Nevidíte tisíce videí na Youtube, kde jsou evidentní chemtrails, a to dokonce v time lapse a speciálně upravená letadla pro postřik?
Nevíte, že ČR po vstupu do NATO podepsala Open Skies Treaty a nevíte, že to znamená, že letadla CIA a NATO mohou létat přes naše území bez ohlášení?
Nevidíte rozdíl mezi běžným letovým provozem v 9000m a chemtrails sprayery ve 12 - 14000m?
Nevidíte, že i když je jasno, obloha není blankytně modrá, ale hliníková?
Nevidíte, že oblačnost se tvoří jakoby z ničeho na jednom místě a je tam udržována?
Nevidíte satelitní snímky plné chemtrails?
Nevidíte, že lidé jsou unavení, neschopni přemýšlet, teče ji...Automaticky kráceno

275727

28.9.2012 8:38

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275724

Nevidíte, že lidé jsou unavení, neschopni přemýšlet, teče jim neustále z nosu, kašlou a nevědí proč?
Nevidíte, že jsou na obloze mraky, které nejsou přirozené? Jsou jako gelové kapsy ze kterých neprší, přestože jsou plné vody.
Nevidíte mapy bleskových aktivit a nevíte, že v přírodě je nemožné, aby byly blesky stovky až tisíce kilometrů v přesných řadách?
Nevíte, co je HAARP a EISCAT? Nevíte, jak promocí ELF vln mohou ovlivňovat počasí?
Nevidíte během pár minut oblohu jemně rozvlnkovanou po celé Evropě a není to orografická oblačnost?
Není vám divné, že jsme neustále trápeni povodněmi, a to několikrát do roka a že z nebe spadnou tuny vody na jednom místě během několika minut? A na jiných místech planety (tam, kde se to někomu hodí) jsou lidé sužováni suchem a požáry?
Nevíte, že Američané mají nový laser, schopný vyvolat déšť bez nutnosti zasévání kondenzačních jader?
Nevíte, že v USA běží mnoho oficiálních programů na ovládání počasí? Nemyslíte, že armáda je v tomto odvětví mnohem dál?
Nejsou klimatické zbraně ideální? Nepřítel je decimován a ani neví, že je ve válce.
No, milý pane, pokud tohle všechno nevidíte, tak máte před sebou ještě hodně dlouhou cestu."

[bliji]

275728

28.9.2012 8:33

RE: stínění povrchu severní polokoule pomocí chemtrails snižuje odpar vody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275718

pro kondenzaci nejsou nutné žádné částice z řady c o, ani žádné prachove. Tyhle naopak na sebe vážou vodu- vysušují a některé vytváří kyselé deště.
následně suchou atmosférou proniká snadněji radiace. A naopak teplo ze země salá volně do kosmu- ranní mrazy vletě nebo na poušti ...
Já chemické složení kondenzační čary ze země nepoznám , když vy ano, tak jste frajer a možná uděláte díru do světa. [smích]

275725

27.9.2012 21:01

je to tak

pepik-z-Prahy 91.?.?.?

S článkem souhlas. Pokud máte co říci k počasí, mrkněte na diskuzi sem http://www.orgo.cz/index.php Když se v tom trošku pohrabete, najdete pár zajímavých příspěvků. Jinak pozdrav do Brna [smích] (Praha zdraví krysáka Jardu [smích]

275692

28.9.2012 8:46

RE: je to tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275692

s článkem souhlas a o trochu výše někdo dává návod na tvorbu stále hezkého počasí a levně. Také z vašeho klubu. [smích]

275729

28.9.2012 10:03

Zase mouka s popelem

ppppp 178.?.?.?

reaguji na více príspevku:

Sluneční svetlo a teplo není zárení, co z vodní hladiny ve významném množství vyráží molekuly. Zase tady chybí kvantitativní informace. Skutečnost je taková, že je dobre zmerený parciální tlak vodních par pri jakékoliv teplote, a toto se nemení na nekoho prání, to by dávno vyšlo najevo. Takže jen od teploty vody a okolní vlhkosti závisí, kolik další vody se vyparí, jinak rečeno, pokud vodu jednou ohreju, tak me dále z hlediska odparu nemusí zajímat, jak jsem to udelal.

Veta cituji "Proto při rostoucí teplotě nenásleduje přirozená zpětná vazba, tedy rostoucí odpar." proto není pravdivá.
Nikdo asi nepoprel, že vojenské letouny nejsou ekologické svinstvo, s chemtrails však s ohledem na počet souvisí prevážne dopravní letouny, viz http://www.flightradar24.com/

Mikročástice prachu opravdu predstavují kondenzační jádra (myslím Fyzika, Feynmann, lze dohledat), takže voda, pokud se ve vzduchu nachází na nich kondenzuje lépe.

"Jak jinak se dá vysvětlit některá z kondenzačních stop s časem mohutnějící, zatím co souběžně s tím je jiná s časem mizící. "
Nekolikrát jsem to zde uvedl. Je to dáno ruzným režimem, typem a účinností motoru, teplotou výfukových spalin a prubehem jejich rozptylu. Tvorba také závisí na aktuálním stavu vodních par a teplote v letové výšce, muže se lišit už o pár stovek metru výšky.

Jarmila - ke cti slouží popis v úvodu, že sleduješ konspirace. Prece jenom ale reaguju na výroky, které jsou témer jiste opakovane nepravdivé, zavádející, nesprávné:

"HAARP, o kterém najdete informace na blogu. Ve stručnosti, jedná se o vysoce výkonné zařízení na ohřev ionosféry pomocí radiace, umístěné na Aljašce, které je schopno ohřívat ionosféru na kterémkoli místě zeměkoule a tím působit na počasí. Může rovněž způsobovat zemětřesení." Ohrev, nebo ovlivnení by bylo v porádku, podle mne hlavný účel je blokace radiového prenosu a jeho stínení. Nejde o radiaci, jinak bychom radiací museli nazvat všechny radiové a TV vysílače. Nevím o tom, že by ionosféra mela takový vliv na počasí, že by za jeho zmenama nebyl duvod hledat x dalších mnohem významnejších príčin. Vyvolání zemetresení je úplná fikce, leda tak na Marsu. Stejne tak udelám zemetresení já, když ráno skočím z postele.

"Dále existují zařízení na výrobu oblačnosti, která elektromagnetickou či mikrovlnnou radiací nebo skalárním vlněním (jsou zřejmě různé systémy) působí na atmosféru a "šlehají" mraky." Velice lokálne možná v nepatrné míre, potrebné výkony by se tezko skryly. Skalární vlnení je prozatím pitomost, tobychom tady meli jiný poprask v podobe prekročení rychlosti svetla, to by se také okamžite zjistilo. Mikrovlnná a elektromagnetická radiace je tatáž vec, laser je pak také radiace. Lidi by meli rozlišit, co chtejí radiací nazvat, zda vyzarování em vln, nebo jen část...Automaticky kráceno

275735

28.9.2012 10:05

zase mouka s popelem 2

ppppp 178.?.?.?

...spektra od rentgenu nahoru.

"a nad ni se našlehá bílá chemická oblačnost." To by se nijak neutajilo, v sektoru meteorologie, letectví a radioelektroniky pracuje hromada lidí. Neuvážené lokální pokusy jsou jiná záležitost, ale globální rízení takhle je blbost.

Celé je to tím, že nevíte, co delají EM vlny, a tak podle vás mužou delat všechno, jako Buh.

Virová onemocnení jsou jiná otázka, je nás moc a blbe se chováme, žádné blesky jsem nikdy nevidel v radách, to je naprostá pitomost, žádné "gelové" oblaky, spíš pokašlaná urbanizace a kanalizace formou vodních zkratu spolu s erozí a težbou lesu.

Minule jste na argumenty dále nereagovala, počkala, a teď jste napsala znovu totéž, a bez posunu v diskusi, jako z nekonečné pásky. Nechápu, proč nehledáte jádro sporu a nepokoušíte se upresnit argumenty. Opet dojmy vystaveny jako dogmy. Nechápu, proč se mícháte do radiotechniky, nebo techniky, když si nedáváte práci jí porozumet.

275737

28.9.2012 15:03

RE: zase mouka s popelem 2

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275737

Někteří lidé, i kdyby jim padaly průjmové sračky přímo na hlavu, tak budou pořád tvrdošíjně tvrdit, že se nic neděje, že je vše naprosto přirozené a v pořádku, neboť je jistě vše pod veřejnou kontrolou a žádné globální monsanto, zločinné globální farmakorporace či globální klimateroisti neexistují- tohle je i Váš případ.

Zrovna v tuto chvíli, v 15 hodin chemtrailsují mohutně nad Prahou jako posedlí- svátek, nesvátek. Takže mohu předpovědět zítřejší počasí- bude zataženo, k večeru možná sprchne. Ale to nikoliv proto, aby se konečně zavlažila zem, ale aby ty chemikálie, které na nás neustále sprejují, šly snadněji k zemi.

Ještě něco k octování. Zatím nemám statistickou zkušenost, že by to proti umělým chemomrakům pomáhalo, ale jedno je jisté: že je to výborný prostředek proti plevelu. Mě srdce krvácelo, když jsem slyšela v tramvaji povídat si dva staříky, jak používají na svých zahrádkách proti plevelu Roundup od Monsanta. Ocet je mnohem lepší, je ekologický, pravda, nesmí se s ním stříkat na listy, protože je spálí, ale když člověk chce mít cestičky čisté od plevelu, tak tam je ideální.

275748

28.9.2012 20:06

RE: zase mouka s popelem 2

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 275748

Někteří lidé, i kdyby jim padaly průjmové sračky přímo na hlavu, tak budou pořád tvrdošíjně tvrdit, že se nic neděje, že je vše naprosto přirozené a v pořádku, neboť je jistě vše pod veřejnou kontrolou a žádné globální monsanto, zločinné globální farmakorporace či globální klimateroisti neexistují- tohle je i Váš případ.

Vám vubec nevadí, že píšete mým jménem nesmysly, které jsem nevyslovil, nic jsem zde k veci o monsanto, farmakorporacích a o tom, "že se nic nedeje" nepsal. Vy zde negujete objektivizovanou fyziku a chemii kolikrát na úrovni základky, a deláte si srandu z poctivých lidí pracujících v tomto smeru, které nálepkujete podle smeru vetru.

...už jen ta kyselina citronová, nebo octová není žádné seriozní merení, jak zde výše nekdo uvedl, ani indikátor, nebo blokovač chemtrailsu. Ať se nekdo podívá do chemie strední školy, s čím vším by mohly uvedené kyseliny reagovat. Proč tady nikdo neuvedl ani základní reakci aspoň vlastníma slovama? Co je na tom, když s x látkama v ovzduší vznikají citranové, nebo octanové povlaky solí?
Vaše neochota pracovat s objektivizovanými informacemi hraničí se lží.

275758

28.9.2012 21:58

RE: zase mouka s popelem 2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 275758

natý,itý,ičný,ičilý nechám zahrabávačům v detailech,investujte do octa a udělejte si letecký den.Látači oblačnosti jsou spolehliví a určitě je netrápí palivo v nádržích.Přeji pěknou drezuru poletovačů a potom to tu popište"vlastním-a,i slovam-a,ami"

275762

30.9.2012 18:13

RE: zase mouka s popelem 2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275762

To vše můžete udělat sám a levně. Když pomůže pár tuctů dobrovolníků z vaší party , tak by tu reakci podle vás musel poznat každý v této republice a také na kontinentu a tím tedy i na světě. Každý by viděl na vlastní voči co tu umíte provézt s pár hrnkama kyseliny. A pokud ne , tak vo čem to tu kuva furt píšete?

275916

30.9.2012 22:49

Tady se tím moc netají

Jezírkár 90.?.?.?

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095530301-planeta-veda/208411058200036/

275929

Tuto stránku navštívilo 4 552