Diskuze k článku

Je Nový světový pořádek „židovský“?

Příspěvků 106

20.9.2012 1:41

uz tenkrat....

p. 123.?.?.?

...zhruba r.950 se ibn Jacub zidovsky c.2 ve Spanelsku kde "vladli Mauri se zminuje o cilem obchodovani pod Vysehradem a hlavne zidovskych obchodniku s otroky....

275105

20.9.2012 2:35

Na tohle upozorňuji již dlouho

petesv 2.?.?.?

Je třeba rozlišovat mezi Židem a židovskou elitou. Ta druhá se schovává za Židy a jakoukoliv kritiku okamžitě očerní "antisemitismem". Perfektní nápad a funguje. Samozřejmě kromě samotné elity na páchaných sviňarnách profituje spousta politiků, prospěchářů i obyčejných "ovcí", ať židovských či nežidovských, kteří netuší nakonec voč go. I, II světová s Hitlerem, Israel, prakticky celé hrůzostrašné 20 století, včetně na první pohled nepochopitelných událostí od války v Jugoslávii přes 11/9 až po dění v Sýrii - všechno články jednoho řetězu. Média, vlastněna přímo čí zprostředkovaně elitou, nebo i veřejná média vlastněná státem, kde ovšem sedí za státní peníze "proškolené" na různých stážích nebo prostě zkorumpované jedinci, poskytují perfektní krytí a vedou stádo potřebným směrem.

275107

20.9.2012 2:53

!Nesouhlasim!

siky 186.?.?.?

Pan nema pravdu v tom, ze zide jsou tu kvuli moralce. Moralni zvrhlost maji zakodovanou v genech a snahu o parazitizmus, skodlivost a dominanci take. Ty snatky s vlivnymi - to je jejich kolektivni taktika. Pokud mate to stesti, ze jste bohaty a vzal jste si zidovku, pak neocekavejte, ze z lasky. Byla na vas pravdepodobne odeslana svoji komunitou!

Jejich Buh je pokrocila reptilianska entita, ktera je sem poslala ke zniceni lidstva a ukradeni teto nasi planety, popr. k jejimu zniceni. To od neho pochazi ony toxicke kody v jejich DNA.

Psano jest: Nejlepsi z gojimu zabijes! Pronasleduji i hledani a sireni pravdy proti nim (tzv. antisemitizkus), takze pozor pokud mi tu nekdo chce dat za pravdu. Vrazda Nikolaje Levasova je take jejich prace. S vedomim Vladusky, samozrejme. [naštvaný]

275109

20.9.2012 9:15

RE: !Nesouhlasim!

voyta 194.?.?.?

Reakce na 275109

Zkuste také něco z vlastní hlavy. Pán je asi expert na genetiku, tak se zeptám kde že v té Dna mají ten škodlivý a parazitický gen?
Dejte si studenou sprchu.

275118

21.9.2012 2:17

RE: !Nesouhlasim!

siky 190.?.?.?

Reakce na 275118

Studenou sprchu dostanete sam az jejich plany pokroci k urcitemu (nevratnemu) bodu. Nemusite analyzovat programove jejich DNA, uz jen z jejich spolecenskeho jednani to lze odvodit. I hlupak si toho muze vsimnout, tak pro ne vy - ze by take zid?

A pokud chcete polohu negativniho genu, to jste na omylu. Tito autori nepouzivaji nase soucasne zaostale (ne)pozemske a rizikove metody s vkladanim genu. Tohle se programuje jako celek a ponekud jinym zpusobem. [cool]

275194

21.9.2012 4:39

RE: !Nesouhlasim!

none 85.?.?.?

Reakce na 275118

Ale no.

Dokonce je sepsana kniha od jednoho nemeckeho genetika, ktery je za tento "objev" vsude ve svete oznacovan za antisemitu. 2-3 roky stara publikace.
Zdroje si dohledejte sam, misto osocovani.

Maji oproti ostatnim mirne odlisny retezec DNA. Kazdy jedinec ho ma jiny, samozrejme, ovse u zidu je navic jeden gen (a nekolik pridruzenych), ktere u ostatnich lidi (a je jedno, zda jde o cernocha, asiata, kohokoli), nejsou. Nesouhlasim s tim, ze je "skodlivy". Proste jednoduse je.

275199

21.9.2012 11:23

RE: !Nesouhlasim!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 275199

souhlas, něco maj jinak než my...

Vložený obrázek

[chechtot]

275227

21.9.2012 22:42

RE: !Nesouhlasim!

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 275199

Vztahuje se ten gen k víře? Pokud ano, pak se ráno po konverzi vzbudím s židovským genem? Nebo se vztahuje k Židovské národnosti? Tady mi pro získání toho genu asi postačí když se přihlásím k onomu národu. Blbost ne? Tak jde tedy o původ? No dobře ale jak k tomu přijdou chudáci potomci konvertitù nebo ti obřezaní černoušci, že nemají chudáci židovský gen? A co teprve semitští muslimové, kteří jej mají aniž by se o něj prosili?

275275

26.9.2012 3:46

RE: !Nesouhlasim!

siky 190.?.?.?

Reakce na 275199

Samozrejme ze se nelze fixovat na samotny odlisny gen, jde o DNA jako celek - uz jsem se o tom zminil. Tedy proc byla vytvorena a jakou ulohu zde plni a to roznhodne skodlive je! Jak bylo receno samotnym Jezisem: Dobry strom se pozna podle ovoce.

A toho ovoce gojimove jeste hodne horkeho pojedi... je sam proti sobe kazdej, kdo nechce otevrit oci [zmaten]

275505

20.9.2012 11:33

RE: !Nesouhlasim!

Petr H. 80.?.?.?

Reakce na 275109

Sky ... souhlas. Ti, co nechápou souvislosti, nečtou (popř. čtou jen košér informace), neví o židech a jejich původu spoustu věcí. Proč byli "vytvořeni" a jaký je jejich úkol.

275131

22.9.2012 10:27

Jsem zlý Žiďák,

Owen 85.?.?.?

Reakce na 275109

a sním tvoje děti. [chechtot] [chechtot]

275298

20.9.2012 4:35

Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Samozrejme mysleni krestanu a nebo bilych lidi si to nepripousti,kdo z krestanu by ohodnotilEma Goldman,kdyz rekla,ze feminismus znici krestanske rodiny,podivejte se kolem sebe,pokud neverite.
Nas tisk,nase skolstvi,nase historie,vse je elitou kontrolovano,ani se moc nemusi namahat kolaboranti z nasich ra djim v tom pomahaji,kde se da,zase,kouknete na soudy po celem svete s tak zvanymi nevericimi na holocaust.I bible rika, ze nepromluvi ze strachu ze zidu,tedy,obratne maskovani Chazari ve vsemoznem "prestrojeni",nakonec rabin Watson to rekl,komunismus je judaismus a judaismus je komunismus,o fasismu,tedy nacistech doslova rekl,ze nacizmus je uboha kopie judaismu.Nakonec ,kniha,jiste v kazde knihovne a nebo dokonale prostudovana byvalymi komunisty"Hitler`s policy is a Jewish Polici" mnohe napovi.Lide nevi a nebo nechteji ani vedet,ze tak zvani zionisti meli plne porozumeni pro nacizmus a slibovali Hitlerovi vsemoznou pomoc,kdyz jim dopomuze k Palestine,dokonce i vojenskou pomoc proti Anglii,kdo by tomu dnes veril po desitkach roku s vymytym mozkem a pohodlnosti materialistickeho sveta,nakonec,dnesni provokace s zidovskym pozadim proti muslimum je dalsi ukazka jak s nami manipuluji dostat krestany na bitevni pole s muslimi.Nakonec ,rabin v Budapesti roku 1953 to rekl rovnou,jak si "ochoci" krestansky svet ke svym ucelum,staci se dnes podivat,koho, voli obcane do vladnich posic, aniz by ve sve lenosti myslet meli tuseni,co jsou tito lide.
Pozn.: Od r. 1775 jsou v U.K. a USA Chazaři označováni novým slovem "Jews".
There is justification for killing babies if it is clear that they will grow up to harm us, and in such a situation they may be harmed deliberately, and not only during combat with adults.”…In a chapter entitled “Deliberate harm to innocents,” the book explains that war is directled mainly against the pursuers, but those who belong to the enemy nation are also considered the enemy because they are assisting murderers.

Vložený obrázek

275112

20.9.2012 9:56

RE: Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Lekno 165.?.?.?

Reakce na 275112

Diky, chcel som podobnym prispiet, tak mozno aspon takto:

Vysvetlenie dejin

Strucny povod

Pentagon informs Netanyahu, there will be no greater Khazatian emprire

275123

20.9.2012 21:42

RE: Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 275112

To jsou blaboly, fakt, ze nacisticke Nemecko podporovalo vznik Izraele neni nic tajneho. Norimberske zakony jsou prece kazdemu zname, takze o co vam go?

275177

21.9.2012 12:04

RE: Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 165.?.?.?

Reakce na 275177

To je trosku nepresne. Ak by si zil v Nemecku ako rolnik, bol by si automaticky v tom case nacista? Adolf.H je baron Rotchild a prepojenie s elitou je rodinna linia, to bol plan elity.
Plan sa nerobi na rok dopredu ale na desatrocia (The Fabians).
Ohladom Noribmerskych zakonov, skus toto (je tam spociatku doktorska pomoc, ale tie dalsie informacie asi prilis nepoznas). Ten isty clovek podal nedavno trestne oznamenie na tieto spolocnosti: linka

275230

21.9.2012 16:11

RE: Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 275230

zase ty blaboly o Hitlerovych zidovskych korenech, kde na ty blbosti porad chodite? Norimberske zakony byly primarne vytvoreny k vybudovani sionistickeho statu v Palestine, v roce 1936 se na tom nemecti Zide v Berline definitivne dohodli a naciste jim to slibili doplatit. Nic tajneho v tom neni, da se o tom docist ve vsech sionistickych periodikach z te doby.
Pametni mince jsou porad k mani. Na lici hakenkreuz, na rubu Davidova hvezda.

275246

25.9.2012 6:24

RE: Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Šaswe 91.?.?.?

Reakce na 275246

Tajné to nie je, ale ešte som neobjavil knihu kde sa najprv vyplačkáva o plynových komorách pre „židov“, teda aj Nemcov vzrastom, postavou, menom, jazykom, a potom sa len tak prihodia údaje o tom, že führer ich chcel odoslať arabom a len z ich preveľkej nevôle cestovať sa za trest odoslali do lágrov.

275434

23.9.2012 2:51

RE: Uz Marx rekl,ze pomoci mamonu znici krestansky svet.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 275112

Vložený obrázek
Rikavalo se u nas,ucel sveti prostredky!
Nakonec,zakladatel zionismu se sam nechal slyset,jak se vse bude provadet,nejprve zmenit rec jidis za hebrejstinu,vzdyt to byl aostuda,ze se zide z Evropy nemohli domluvit s zidy v Palestine,kteri jim naprosto nerozumeli a v mnohych pripadech pro kamaradstvi s Palestinci byli hrube napadnuty a nijak se nestotoznovali s plany zionistu na okupaci Palestiny,kam co by askenazi nikdy nepatrili a nemaji naprosto nic spolecneho s biblickymi zidy.
Acclaimed "Father of Zionism" Theodor Herzl must have
done a little ichthyomacy before predicting in 1904:
"Hungary will soon experience such a bout of anti-Semitism that ours (the Austrian) will seem insignificant in comparison. If I were to urge political Zionism, people would say that this anti-Semitism had been stirred up by Zionism. I don't want this, You, Sir, and the Hungarian Jews will eventually come to us, for anti-Semitism will drive you into out arms."
Vložený obrázek
Max Nordau,
co-founder of the World Zionist Organization
Knew in 1911, that 6,000,000 Jews would be annihilated*
Peridy by Ben Hecht, page 254, first published in 1962
The source is Ben Hecht, another ardent Zionist, and someone else who mentioned the Kabbalistic 6,000,000 figure even before the main gas chambers at Auschwitz-Birkenau were completed.
Tak a ted si zpocitejte ,kolik odskodneni dostali jen z Nemecka v bilionech dolaru,soudili americkou vladu za vykradeni"Zlateho vlaku",soudili francouskou vladu a soukrome spolecnosti,francouskedrahy,Madarsko,Rakousko,Slovensko,kde ,koho,banky ,soukrom eosoby,vsude byla pro ne hromada penez,uz pripravena v roce 1911 a nema to konce,jestlipak bude Israel odskodnovat Palestince a nebo Rusky lid za tak zvanou "ruskou revolucu"?Herzl in an interview with Miksa Szabolcsi in 1904, as quote in:
Kinga Frojimovics, Géza Komoróczy: Jewish Budapest: Monuments,
Rites, History. (1999). Budapest: Central European University Press. p.131

"It would be an excellent idea to call in respectable,
accredited anti-Semities as liquidators of property." (A)

"The anti-Semities will become our most dependable
friends, the anti-Semitic countries our allies." (B)
Boj o penize a majetky:

275344

20.9.2012 7:35

Lenže,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

ten ich "morálny" boh Jahve im priamo prikazuje vyvraždiť všetkých (dokonca deti v životoch ženy), ktorých nájdu na svojej ceste za čím? (Pozri Bibliu - Starý zákon).
V ich národe sa narodí Spasiteľ sveta, ktorého ukrižujú = justičná vražda.
Skrze vraždu Boha má byť spasené celé ľudstvo...
To snad ne!!!

Takže táto čvarga ďalej bez ostychu podniká a oje.áva všetkých a všetko. The devil is running this country (nation, dosaďte si čo chcete).

275115

20.9.2012 9:28

židovský řád těžko,

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275115

když máme latinku, latinský kalendář, latinské právo a všichni "sekáme latinu" včetně makowa

„jahve“ je odvozenina od jova (na chrámové hoře stál jupiterův komplex), která byla v textech zaměněna za tetragramaton, což byla (kromě významu zcela jiného původu) pomůcka nutná k luštění jinak neluštitelných „židovských“ textů, psaných tzv. hebrejštinou ( a to je éra až „po kristu“ kdy vznikalo i obyvatelstvo judeje – tzv. židé, římané natož řekové ani dříve žádné židy neznali)
...
1/2
chtěl jsem napsat, že článek je blábol, ale není, je manipulativní a promyšlený, ostatně jako vše, co vychází ze zdroje, z něhož čerpá i jeho autor a autor je důležitý stejně, jako to, co se nám snaží sdělit… katolík, který buď uvěřil v to, že je původem Žid (možná to jen hraje), je sám důsledek náboženství a náboženství je něco, kde nějaká hmatatelná skutečnost hraje pramalou roli, proto se může dopracovat i k historii a existenci neexistujícího etnika…
proč to tak je, je celkem zřejmé, ale zřejmé to je jen tehdy, pokud se na to nedívám přes náboženský filtr, a to je dost složité, protože náboženství je již stovky let integrováno do systematické výchovy a výuky ... a není to židovství, ale všeobecná víra, tedy katolictví, která tu tisíce let systematicky zpracovává své duše a "křesťan, žid a nakonec i muslim" jsou jejími produkty
kdosi se nás snaží již dlouho přesvědčit, že bankovnictví je podstatou společenské manipulace, že je to židovský vynález, který vlastní žid, a takto škodí lidstvu… teď si stačí dosadit, že se jedná o entitu virtuální povahy a domyslet, proč by někdo doslova vyráběl povědomí o spiknutí vypadající jako „spiknutí Židů“…

275119

20.9.2012 13:00

RE: židovský řád těžko,

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 275119

„jahve“ je odvozenina od jova
jahve, jehovah (zapisovano jhvh) je odvozeno od ehjeh asher ehjeh (jsem ktery jsem) a znamena "ten ktery je".

(na chrámové hoře stál jupiterův komplex),
presneji receno mel stat, podle planu cisare hadriana

která byla v textech zaměněna za tetragramaton
tetragramaton je prave ono jhvh

což byla (kromě významu zcela jiného původu) pomůcka nutná k luštění jinak neluštitelných „židovských“ textů, psaných tzv. hebrejštinou ( a to je éra až „po kristu“ kdy vznikalo i obyvatelstvo judeje – tzv. židé,
tohle mate taky trochu popletene, okolo kristovych dob se mluvilo spise aramejstinou, starsi hebrejstina se pouzivala temer vyhradne jako liturgicky jazyk pri cteni z tory.

a jen pro zajimavost:
Jupiter je původem indoevropské božstvo nebes. Výraz je odvozen od indoevropského kořene Djaus a má paralelu ve jménech Deus, Jupiter (řím.), Zeus pater(řec.), Djaus Pitar (védský Nebeský otec), Týr (germ.) aj.

275138

20.9.2012 13:30

RE: židovský řád těžko,

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275138

ta zajímavost je celkem podstatná, ještě si porovnejte "jupiter-zeus" s "ju-zeus" a budete u dalšího původem "židovského" pána... [mrknutí jedním okem]
jinak se obávám, že náboženské si nábožensky nevysvětlíte...
pokud se hebrejština používala jako čtecí jazyk, pak se musela používat i jako zapisovací, jenže ta "starší tóra", než ta řecká, jaksi není k mání, takže si to vysvětluji čistě nenábožensky, ale zato logicky, je to prostě mladší, než se věřícím zdá, a je to vyvozeno z řečtiny helénů, jako liturgický jazyk, jak píšete, a to přesněji z řecké matematické soustavy...
a odtud byl doplněn také tetragramaton, protože původní byly pro absenci samohlásek nečitelné, což činilo obzvláštní problémy právě u "toho který je" (roztomilá chytristika), tedy ioua (jova), což je ten náš "divus", prapůvodem "zázračný" (zářící)....
o jupiterovi na chrámové hoře nemusí vůbec nikdo pochybovat, vše, co tam dnes stojí, tak je z jeho pozůstatků, stačí jen vypustit náboženské povídačky a pořádně se podívat... [smích]

275140

20.9.2012 9:35

RE:

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275115

2/2
symbolem banky je antický chrám řecko-římské civilizace, elitářské a zotročující, která používala náboženství k mystifikaci a manipulaci (stejně jako katolík makow) a u jehož původu nenajdeme nic, co by se dalo označit jako žid a už vůbec ne Žid… antické bankovnictví zanikalo s nástupem císařského diktátu a úřednicky řízené ekonomiky, a na západě se zhroutilo s impériem, které začal sjednocovat teokratický diktát již nazvaný křesťanství a právě s kulminací křesťanství a jeho kolonizační expanzí je oprášeno antické bankovnictví a postupně převáděno na nový level …
ale žádný Žid a podobný nesmysl u toho nebyl (ten je stejně produktem až moderní éry), ale právě papežství společně s italskými republikami se stalo motorem westernizace (my tomu říkáme globalizace) jejíž nástrojem je i bankovní systém zdokonalený především janovskou republikou (již ve středověku o čemž se informuje velmi neochotně) prakticky do moderní podoby, a právě janovští námořníci (templáři) se stali již ve středověku tím hmatatelným, co známe jako „vojenskoprůmyslový“ komplex a již ve středověku tím ohrožovali „tradici králů“ vytvořením oligarchie…
co se týká oněch dynastií, tak to je právě odpověď rodového uspořádání a monarchie, kdy tzv. „světská“ moc zorganizovala odpověď v tom, co později vešlo ve známost jako osvícenci (ilumináti) a to je přesně ten důvod oné démonizace „od lesa“, směřující k morálnímu „požidovštění“ té mocenské konkurence již zasazované do náboženské kategorie „iluminované zlo“, a samozřejmě pokud budeme opravdu pátrat do hloubky, tak čím více dále, tím méně tam budeme nacházet to, co by se dalo kvalifikovat jako „Žid“, o čemž se dají sepsat jmenovité důkazy ( kteroužto práci dělat pro věřící blázny má stejně pramálo smyslu, a ti nevěřící by měli být schopni si to ověřit sami) …
a zcela jistě samo bankovnictví je ovládáno a je ovládáno právem a silou (a také v praxi jsou konglomeráty řízeny právními kancelářemi) a samo právo a moc je určováno morálkou a morálka je dána výchovou, a tím jsem opět na začátku…

275121

21.9.2012 20:54

RE:

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 275121

So zopár Vašimi zaujímavymi kombináciami by sa zasa raz dalo čiastočne na istej úrovni súhlasiť Dvjv, no to JHWH..hmm..neviem, neviem..
Kde bol Rím, keď sa prvý-krát slovo JHWH a Tanach, presnejšie Pentateuch prekladal do Septuaginty(koiné)?
..keď odhliadneme od hebrejčiny a jej etymológie vedúcej ešte pár ďalších storočí dozadu..

..sponzorský(?) čas Ptolemaia II.Filadelfa (309 BCE – 246 BCE).
Rím riešil lokálnu politiku západného stredomoria a o Jóvovi v Palestíne a Egypte ešte toho asi moc nepočuli.

Ok, správne tvrdíte, že Rím čerpal od Grékov a to boli rovnako, ako Chetiti, Peržania, Médi, Asýrčania, atď..z veľkej časti védickí Euroindopania. Do védickej kultúry patril kedysi v istom zmysle aj pôvodný Egypt. Čo potom zoznamy z Amonovho chrámu v Solebe z obdobia Amenhotepa III.-otec Achnatona (1402–1363 B.C.), kde sa spomína tetragramaton v zázname krajiny Shasu-JHW, ďalej Ramses II. (1279–1213 B.C.) dokonca s popisom pohoria krajiny južného Zajordánska a boha miestnych beduínov. Pokračujú záznamy na klinových tabulkách z Ugaritu a miestny popis boha JW, ako syna El-a.

Teda, ako hovoríte, všetko je na tej či onej úrovni minimálne tak trochu(a niekedy hodne) prepojené. Kruh sa uzatvára, no nedohadujme sa ako idiotos o vajci a sliepke, či biblii a protokoloch,..aj keď mladé občas zvyknú chrániť staré a otec obetováva v gambite syna, ak chápete .
Nerobme tu teda ani bu-bu-bu nejakými jezuitmi(to je na dlhšie) a neodbiehajme prílis od podstaty tohoto umelého problému..

Ak tvrdíte, že kresťanstvo je rímsky vynález, čo vlastne chápete pod výrazom rímsky v časoch impéria?
Nejaký multietnický "národ" (ako napr.USA), či ideológiu(napr.spomínaný "judaizmus", či nebodaj otrokársky "kresťanský národ" )?
Kto podľa Vás vládol v Ríme?
Nebodaj cisár tak, ako v Egypte nejaký faraón?
To sú teda zaujímave h-is-tórické teórie.
Z politológie na lepšej škole by ste za to asi vyletel.

Aj keď po na začiatku článku nastavenej úrovni chápania objektívnej skutočnosti vyznieva jeho záver skôr ako hrubá de-magógia, súhlasím s Henrym, že čo najsprávnejšie pochopenie odpovede na otázku podstaty tzv.mýtickej "vyvolenosti" mýtického "národa" je zároveň isto jedným z kľúčov k pochopeniu a tak čo najoptimálnejšiemu možnému riešeniu aktuálneho hlavného reálneho politického problému.
Nie je Judaista, ako judaista tak, ako je Islam a islam, Kresťanstvo a kresťanstvo, Komunizmus a komunizmus..atď

S Vašou vysoko gramotnou otázkou Dvjv znova do bodky súhlasím.
cit.: “Proč by někdo doslova vyráběl povědomí o spiknutí vypadající jako „spiknutí Židů“…?”
Myslím, že odpoveď je jasná, tu podrobne x-krát rozobraná a netreba ju znova opakovať.
Pokiaľ si sami tzv.židia tento problém osla nesúceho tóru so svojim levorukými šéfmi urýchlene neporiešia, bude tu nevyhnutne rýchla x+1 šo(a)u, ktorú nikto triezvy nechce.

275266

22.9.2012 10:40

RE:

dvjv 176.?.?.?

Reakce na 275266

Myslím, že odpoveď je jasná, tu podrobne x-krát rozobraná a netreba ju znova opakovať.
Ty jsi učitel? To je taková mechanická věta, něco jako podmíněný reflex. Chudáci děti toto slyší od učitele obvykle tehdy, když i jemu podstata uniká.
Už to tu nebudu protahovat, ostatně diskuze by byla s tebou stejně o voze/koze, je to tu poslední reakce.
Co není na původu jhwh jasné?
Prokazatelně nejstarší předloha je ve Vatikánu a je řecká. Hebrejský původ je vytvořen na základě evidentního podvrhu "Aristeův dopis", a přesto, že toto nikdo nezpochybňuje, dále se vesele staví na tímto vytvořeném mýtu. I to smetí z Kumránu jsou fragmenty opisu podle předlohy Septuaginta (psána řecky). Hebrejština se formovala evidentně až po Kristu právě opisováním a vytvářením překladů do tohoto nově vytvářeného skriptu. "Odborné studie" jsou však zaneřáděny "bibličtinou", "biblickou archeologií" apod., což je "vědecká" metoda, kdy se vše vysvětluje pomocí bible. Děs.
Egypt nelze bez Řecka vysvětlit. Vše co o něm víme je již řeckou syntézou, i písmo je vyluštěno díky paralelním řeckým textům, a ty egyptské kulty Řekové obnovili záměrně a záměrně vytvářeli nacionalistickou opozici ("protosionisté" ) v Sýrii - Palestině proti Peršanům (Babylon), a to před nimi tam byli i ti Peršani, Mitanci, Chetité a kdoví kdo, všechno Indoevropané, proto je to indoevropskými modely prolezlé. Egypt byl pod evropským kulturním vlivem tak dlouho, že je prakticky nemožné rozdělit "staré" (rudá civilizace) od "nového".
Křesťanství je 100% římský vynález a přišlo s aplikací slunečního juliánského kalendáře, který na území impéria zavedl první z Římanů z titulu velekněze, Nejvyšší tesař, Věčný diktátor a boží syn, Otec vlasti a živoucí bůh - Julius Cézar. Už jen ti tituly něco napoví. Neznám nikoho římštějšího, kromě senátu, který byl jeho rivalem (pojednáno výše, a který v tom samozřejmě jede taky). A to se týkalo i Egypta a jím vytvořené provincie Judeje, které byl patronem, a kde nechal svoje galské veterány jako novosídlence.
A to proto, že do politologie a z ní lezou dobří studenti, tak to vypadá jak to vypadá? [smích]
Až se příště ještě budeš chtít na něco zeptat, ptej se srozumitelně, jasně, aby ta otázka byla z toho vůbec patrná a "chápání objektivní skutečnosti" už do toho raději nepleť, stávají stav tím stejně neobhájíš a výmluvy na žida nepomohou.

275300

23.9.2012 11:44

RE:

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 275300

Ok, ako som ti aj minule napísal, ak si novší, pozri si staršie diskusie na uvedenú tému, alebo si klikni na moje meno a použi CTRL+F, príp. mi napíš maila.
Opakujem, že je to tv príspevkoch podrobne vysvetlené a snáď zo všetkých strán rozobraté.
Editor podobné dokola sa opakujúce kvakotaćky oprávnene maže.

Niektoré tvoje postrehy sú bez irónie zaujímavé a pri diskusí občas objavíme nové znalosti, no na druhej strane sa radśej nesnaž zbytočne dokola tupo idiotizovať polemiky do chvosta sa kúsajúcimi argumentami. Snáď chápeš..

Prećo sa furt odvolávaš na Vatikán?
Má snáď niečo podstatou spoločné s pôvodným kresťanstvom, či judaizmom? Reč bola o Egypte a snáď nechceš prevracať ešte aj chronológiu?
Máš pravdu, že Egypt sa neskôr po opustení tandemného politického zriadenia a migrácii lokálnej skutočnej elity vskutku stal kolóniou Grécka a Ríma. Predtým však tisícročia efektívne nepriamo riadil svoju grécku kolóniu. Alebo kto stál pri zrode Krétsko-mykénskeho polygónu? Vznikol azda podľa teba z nićoho? Prečo sa nevolá Mykénsko-krétsky, ale opaćne? Snáď si natoľko vzdelaný, že si viete odstopovať zaćiatok príslušného vývojového vektora. Pozri si prosím príslušnú odbornú archeologickú literatúru(Evans, Doerpfeld, Blegen, atď..) hlavne vzhľadom na tendenčno-analytické metodiky.

Po rozdelení kňaźskej elity počas náboženskej vojny v 14. a 13.stor B.C. a čiastočnom víťazstve zástancov egokultu Amona-Ra, konceptuálno-ideologická vojna samozrejme pokračovala hlavne v tradičnom pohranići blízkeho východu. Pôvodne kňazskou kastou Atonistického svetonázoru vybraní a formovaní chrámoví otroci z blízkeho východu určení na ideologický export boli po zachytení operáciou opozície zmenení na Kanonefutter a 40 rokov v naských trestaneckých táboroch na Sinai eugenicky spracovávaní.

Spôsob hodnotenia novo vzniknutej situácie ako:"Výbornej príležitosti" nebol vtedy už dávno cudzím tak jednej, ako ani druhej strane. Rozdiel bol v morálke.
Kulturologicky infiltrovanému a preprogramovanému nanovo formovanému "vyvolenému" národu sa za masívnej ideovo-finančno-logistickej podpory začalo postupne po jeho rukami totálnom genocídnom vyvraźdení pôvodných etník natoľko vo svojej úlohe dariť, źe centrum začalo aj z ďalších strategických(poloha, prístavy, stred úrodného polmesiaca, obranné možnosti,..) dôvodov zvažovať svoju úplnu relokáciu do úspeśnej pobočky. Zároveň sa ako vždy hrala aj Krétsko-mykénska, či sudánsko-atiópska karta, pokraćovali predikcie a bol sledovaný ďalší vyvoj(zber dát). O detailoch by sa samozrejme isto dalo diskutovať..

275353

23.9.2012 12:17

RE: objektívne vzťahy medzi faktami

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 275300

Re:"židia"
Keď sa v období diadochov zaćali "judeici" prirodzene v rozvinutejšej h-el-le-nistickej kultúre(čoho symbolom je Helena?)ideologicky asymilovať, prišli z účtovnického pohľadu(hrozila strata cca.500r.kontinuálnych pôvodne podľa hlavných indícii egyptských finančno-logistických investícii) nevyhnutné konzekvencie(tresty) a doćasne sa hralo viac na úspešnejšiu severo-západnú figúrku.
Tak bola "judaistická" forma exportu a globálnej fašizácie dočasne zakonzervovaná v zriadení jeruzalemského chrámu a po-kolení (e)lévov..
Toľko z pohľadu aśpirantov na Globálneho Parazita.
Prebudiť spiacu bunku mal následník Danajcov Pompeius a dielo dokončili v tomto zmysle Flaviovci, ak chápeš Dvjv..

So zhodnosťou titulov a spôsobov rímskych imperátorov a psudokresťanských pontifexov a ich bezštruktúrneho a štruktúrneho aparátu máš Dvjv tiež pravdu do tej miery, že vzniká otázka:
Prećo nie si pri tak závažných otázkach bytia a nebytia našej kultúry(kolektívneho podvedomia) schopný isť v spoznávaní jej mechanizmov "samo"riadenia do obdobia pred Rímom a "Gréckym zázrakom"?
Sú azda nálezy množstva písomných záznamov-kamenných nápisov, hrobiek, stél a obrovských korešpondenčných štátnych, úradníckych a privátnych archívov s hlinenými tabuľkami na blízkom východe z obdobia pred 3000 rokmi podľa teba z tohoto pohľadu absolútne nedostatočné?
Ak sa teda zhodneme, že existuje koncept riadenia našej kultúry, otázkou je:
Kam smeruje, kde a kedy ten Koncept(odb.tzv.Biblický) vznikol a kto ho prvý definoval?

Re:Úroveň chápania študentov.
Keby úroveň chápania populácie nemala exponenciálny rast vďaka i-netu, neboli by "zasvätené" zombiopice nútené:
A.Aktuálnejšie sa tváriť, že médeiálne (dez)in-formujú zvyšok prežúvavcov.
B.Diskutovať o záležitostiach klubovo len pár rokov, či mesiacov dozadu tajných(za ktoré samozvaní fuehreri vraždievali).
C.Pod stresom vymýšľať na rýchlo nové pozlátané demagógické varianty výkladov reality šité horúcou ihlou bez logickej náväznosti.

Inak by to vyzeralo, že stádo sa v pre dunča nezvyklej situácii snaží jemu samému pomôcť, aby vôbec prežil a ovce sa z chudáka začínajú rehniť, ako doňho revúci bača v metanolovej opici kope.

Ok, Klartext-sicher ist sicher:
Presstitútky(agitkovia) nie len v médiách a v iných infiltrovaných štruktúrach včitane býv.tzv.vzdelávacích inštitúcii sú nútené panicky púšťať informácie von pre zachovanie aspoň čiastoćnej vierohodnosti vlastnej masky pred zvyškom horiacich veriacich.
Otázka dnes stojí skor v štýle:
Čo by si mal cisár obliecť, aby nebol nahý?

Malý návrh spôsobu tvojho úteku do reality:
Skús sám dnes niekde s kamennou tvárou zahlásiť, že Führeri sú nádherne oblečení a dobre sleduj reakciu publika.

Re:Až sa nabudúce budeś chcieť spýtať..
O-hó pan učiteľ..dokonca..
Tomu hovorím záver obhajoby! [velký smích][velký smích][velký smích]

275355

23.9.2012 16:49

RE: objektívne vzťahy medzi faktami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275355

... že ještě reaguji, ale je prostě k nevíře, jak se židovská víra drží zuby nehty zvláště křesťanů, možná ti to ještě pomůže osvětlit takový sumář

- "už rozobrané"
chybně, proto i chybná nadstavba (a hryzání se do chvostu je obecné pravidlo - pravidlo univerza, lineární chápání odpovídá tomu z bible)
- "Vatikán"
křesťanství je věc římská, Egypt do toho pleteš ty, ten byl setřen už dávno před tím (definitivně Peršany) a rekonstrukce je již řecko-římská, a ta právě vedla ke křesťanství (i židům)
- "starší egyptský kult"
i ten byl již ovlivněn kulty Indoevropanů pohybujících se ve středomoří, to však není o křesťanech a židech, to tu právě tvrdím já, a o tom jsou tu moje argumenty
- "judejci"
za diadochů žádní nebyli,vznikli až s Judeou, tedy s příchodem Římanů, diadoch Ptolemaios daroval perským otrokům v Egyptě vypleněné území v Jižní Sýrii, čímž si vysloužil přídomek "Spasitel".
- "jeruzalémský chrám"
za diadochů tam žádný nebyl, starověké "judaistické kněžstvo" je výtvor pozdní fantazie na základě biblické manipulace řecko-římského původu (vlastně základ sionismu - náboženský "národ" jako nárazníkové pásmo)
- "Pompeius"
ten jen prchal před Cézarem, v Egyptě byl stať Ptolemaiem XIII nejspíš z obav z jeho spojenectví s Kleopatrou, král tím Cézara ovšem nepotěšil - ("stětí Křtitele" je biblická verze)
- "doba předkřesťanská"
To je zcela jiné téma a netýká se židů, protože každý šutr (z těch několika) majících svědčit o starověkých "judaistech" mě naopak přesvědčil o tom, že to je čirá fabulace pod vlivem bibličtiny a její zpětné aplikace a vidím to proto, protože se nezatěžuji náboženskými konstrukty a odvozeninami, které mají dokázat autenticitu "písma" a jejichž podstata je žárlivě střežena "vatikánci"
- "koncept Bible"
není vůbec tím, co si ty i další věřící myslí, jeho základ je astrologicko-numerologický, a stejně jako "kabala" má původ v řeckých uzavřených kultech, naukách a sektách (jako třeba pythagorejci), na což byly napasovány archiválie alexandrijského moisaionu (odtud mojžíš), a proto taky "Bible" (od knihovny), což byla součást řeckého královkého dvora v Alexandrii, a také pýcha řecké elitářské společnosti, kterou se snažily afroasijské kultury marně napodobit, o čemž svědčí i záznamy o zoufalých rekonstrukcích obřízky, aby byli Helény vůbec akceptováni.
Bibli si pomocí bible nevysvětlíš, podstata leží daleko mimo ni, proto ti stále uniká, i přesto, že se zaklínáš objektivitou. Naše dějiny jsou dějiny psány Římem, myslet si o tom můžeme co chceme, ale vize věčného impéria jako božího království míru a spásy skrze pokoření a oběti je tu stále a žije to v lidech, a to i na tomto diskusním prostoru.

275361

24.9.2012 9:09

RE: objektívne vzťahy medzi faktami

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 275361

Ok..fajn..ideme ďalej k podstate.
Ako ty Dvjv chápeš "obecný princíp univerza-kúsania si do chvostu".
Vieš predsa, ako ho štatisticky chápu ovce.. a ty sa snáď za ovcu nepokladáš?

Biblia sa hodnotí selským rozumom podľa objektívneho smerovania objektívnych dominantných tendencii.
Nehodnotí sa podľa biblie samej.
Ten druhý spôsob je, ako správne hovoríš, charakteristický pre zombiopice vychované uvedeným "biblickým" konceptom "samo"riadenia kultúry(kolektívno-individuálneho podvedomia). Bez aspoň čiastočného vykuknutia z tohoto umelého systému v jeho rôznych formách(pochopenia základov teórii riadenia, kmitania a aproximačných metód), je samozrejme úspešnosť snahy o objetívne hodnotenie zanedbateľná.

Ja nespochybňujem mnohé z tvojich postrehov a v princípe by sa dalo asi z väčšinou na niektorých úrovniach súhlasiť.
Skús sa prosím ťa rovnako aj ty sám seba najprv spýtať, s čím a na akej úrovni chápania by si mohol so mnou súhlasiť.
Kde som podľa teba rozpoznával procesy neadekvátne vo vzťahu k objektívnej realite si čiastočne naznačil.
Zostáva už len vysvetliť z tvojej strany, prečo(na základe akých mojich a mnou samým nerozpoznaných subjektívnych stereotypov) som urobil zlý odhad situácie.
Konkrétne: Tvrdíš napr., že som stále ešte pod vplyvom vražedného konceptu biblie, tanach,..
V čom presne?

Nie všetko v týchto knihách je devastujúce. Na príslušných urovniach chápania je dokonca takmer všetko v nich spomenuté objektívnou pravdou, no tvorcovia tohoto informačno-bezpečnostného systému zámerne formovali fatalitu cez pomixovanie jednotlivých úrovní vnímania(rôznych časti svetelného spektra), na ktorých sú farebné kamienky mozaiky rozpoznateľné. Ide o kľúč (gral-slovo, kód svetla sveta, Vis Maior, kva-kva..)

V tomto protodialektickom procese ide, ako asi tiež vieš, o vzájomnú korekciu našich chybných stereotypov. Ja som viaceré tvoje pravdepodobne tebou samým nerozpoznané bugy tvojho podvedomia naznačil. Nepanikár kvôli tomu prosím ťa a skôr sa teš, vnímaj to pozitívne bez prílišných emócii, ktoré v tomto prípade blokujú proces(obzvlášť spomínaný protodialektický proces aproximácie oblektívnej skutočnosti). Rovnakú spätnú väzbu očakávam aj ja od teba.

Polemizovať tu o jednotlivých špecifických detailoch vývoja procesu globalizácie snáď bude inokedy čas, priestor na fóre..po ďalšom vývoji príslušných mier u návštevníkov fóra..život ukáže a snáď to nebude trvať až tak dlho..nepredbiehajme však udalosti.

Snažím sa teda skôr tvoju(vašu?) kapacitu upriamiť z vysvetlených dôvodov o pár krokov ďalej. Utriasť poriadok, vytvoriť funkčný predikčný metodologický model čo objektívne najpravdepodobnejšej miery usporadanosti tebou a ďalšimi diskutérmi rozpoznaných procesov.
Reálny optimalizovateľný primárny systém s víziou je logicky základom riešenia rôznych celospoločenských úloh.

275389

20.9.2012 10:09

odpovim strucne:

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

Je Nový světový pořádek „židovský“? ANO, dnes uz verim, ze je!!!
[bliji]

275125

20.9.2012 13:23

RE: odpovim strucne:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275125

Myslím, že se mýlíte, stejně jako se mýlí autor článku. Předně původní židovský národ byl infiltrován vetřelci, kteří přes Chazarskou říši přišli z Babylónu (po jeho vyvrácení se etablovali v Chazarské říši a po jejím vyvrácení se část vydala do Evropy a část směrem na východ - Čína) Tito vetřelci neinfiltrovali jen etnikum, ale i jejich víru. Vytvořili cosi co nazvali výkladem Tóry a známe to pod názvem Talmud. Ten obsahuje spoustu nenávisti a ideologické indoktrinace . Důvodem, proč infiltrovali právě Židy byl ten, že potřebovali zbožný národ, který by se jinak nedal korumpovat, aby na něj mohli směrovat veškerou nahromaděnou nenávist v populacích, které hodlali ovládat. Ač jej infiltrovali a navenek přijali judaismus jako svou víru, nikdy se nepromísili. Zde má autor pravdu, pokud se s někým mísili, byly to panovnické a aristokratické rody. Židovský národ jim slouží jako otloukánek. Proč vznikl sionismus? Primárně proto, aby dal vzniknout židovskému státu, přestože Tóra židům výslovně zakazuje mít svůj vlastní stát. Proč chtěli, aby vznikl židovský stát? Aby vytvořili ohnisko neklidu pro rozpoutání třetího světového konfliktu (teorie tří světových válek - Pike, jím nastolené cíle jednotlivých světových válek byly přesně splněny, přestože je formuloval okolo 1870). Jinými slovy: Obětovali Židy v Hitlerových koncentrácích, obětují je zase.
Druhý omyl se týká zednářů. Oni nejsou výmyslem židů. Založili a ovládají je Jezuité, stejně jako židovskou lóži B´nai B´rith. To je další stránka věci. Kdo umožnil, aby tito babylónští manipulátoři vyšplhali tak vysoko ve světové hierarchii, nechal je vystrčené na očích všem a sám za nimi zůstal skryt? Jaký má smysl zákulisní vládce světa, když je na něj vidět? Bible (zjevení sv. Jana, Daniel a další místa) onoho vládce nazývá Antikristem. Oděný v šarlatu, jiný než ostatních deset rohů vyrostlých na čtvrtém zvířeti, vyrostl po nich a tři potlačil, hovoří troufale, mění čas i Boží zákon a staví se dokonce nad samotného Boha.

275139

20.9.2012 17:34

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Za jezuity 89.?.?.?

Reakce na 275139

Jezuitský řád byl pro židovské světovládné plány a rozvracení
staré křesťanské Evropy nejnebezpečnější - protože dokázal
proti židovským plánům nejúčinněji vystupovat a proto také Židé
a zednáři už od 16. století vydávají stovky a tisíce protijezuitských pamfletů... Vy jste pouze obětí této propagandy!
Nejste zdaleka sám. I když proti Židům a zednářům vystupovali
velmi úspěšně i řády jako jsou františkáni a dominikáni - jezuité
byli v tomto nejúspěšnější. Proto ta židovská nenávist proti nim!
Zajímám se o tuto tématiku systematicky 15 let a takové tvrzení
jako to Vaše, neslyším zdaleka poprve.

275155

20.9.2012 17:57

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin22 77.?.?.?

Reakce na 275155

JEŠTĚ MALÝ DODATEK K JEZUITŮM A ŽIDOVSKÉ PROPAGANDĚ PROTI NIM:

…“Jezuitský řád byl po staletí hlavní oporou katolické Církve a papežů před soustav¬nou podvratnou snahou talmudského a obecně protikřesťanského Židovstva zničit křes¬ťanskou Evropu a na troskách všech států zřídit hrůzovládu výhradního a všemoc¬ného židovského mamonismu! Proto byla proti jezuitům ze strany Židů a zednářů ve¬de¬na tak intenzivní špinavá pomlouvačná kampaň. Byla také vydávána spousta proti¬jezuit¬ských pamfletů, kterým ve své naivitě naletělo velké množství Nežidů. Jezuité byli pro talmudské Židovstvo tak nebezpeční, že se mu podařilo svým vlivem a vše¬mož¬nými cestami a různými záminkami zajistit aby papež Klement XIV. roku 1773 jezuitský řád zrušil. Sám papež byl z toho zdrcen a se slzami v očích říkával: „Do¬nucen, jsem tak učinil! Donucen, jsem tak učinil“ – „Compulsus, coactus fe¬ci!“ (Václav Oliva; Tovaryšstvo Ježíšovo). Jezuitský řád byl obnoven roku 1814 papežem Piem VII. V současnosti jsou však jak už bylo výše řečeno jezuité silně požidovštěni a slouží židovským mocen¬ským cílům stejně, jako celá pokoncilní vatikánská sekta, která se neprávem označuje za katolickou Církev“...

Citováno z díla: Vyd. J. Rothkranze; Židovská otázka v Evropě
Zájemci si můžou toto velmi důležité dílo stáhnout z internetové stránky:
Spiknutí proti Církvi a lidstvu.

275157

20.9.2012 19:17

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275157

augustin a ignác...to už tu chybí jen řehoř...
jezuti, to je ten řád, co zaneřádil evropu (svět) kříži, aby ji mohli cvoci říkat křesťanská? a kdo by se tomu vzpouzel, bude označen za žida, což je něco jako adept na oběť?
kromě římských plánů na světovládu, čehož jsou jezuiti podstatnou součástí, vlastně žádný jiný neznám - tedy kromě těch tajných, kterými nás černoprdelníci krmí...
ještě by mě zajímalo, jesti se tam někde rothkranz zmiňuje o tom, že se za ten vyhazov monarchistům pomstili tím (kromě toho, že je označují za židy), že dynastie dočasně zbavily historické role sérií revolucí a dvěma světovými válkami... myslim ale, že to tam nikde nezmiňuje... [mrknutí jedním okem]

275165

20.9.2012 19:51

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin 89.?.?.?

Reakce na 275165

Naprosté slátaniny! Této problematice evidentně absolutně
nerozumíte....jenom staré omleté zednářské žvásty o černoprdelnících....zkrátka omletá židovsko-zednářská propaganda
stará "jak Jeruzalém"!!

275169

20.9.2012 22:23

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

dvjv 184.?.?.?

Reakce na 275169

zkrátka omletá židovsko-zednářská propaganda
zdrcující většina zednářů pochází z křesťanstva, ale přesto ti rozumím, musí to být nepříjemné...[mrknutí jedním okem]

275181

21.9.2012 0:24

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275181

Citát: Protokoly sionských mudrců – 5. protokol, odstavec 5:

5) Jsme mistry v umění ovládat masy i jednotlivce pomocí šikovně vyložených frází a umělých teorií, sociálních opatření i jinými duchaplnými prostředky, kterým Nežidé nikdy neporozumí. Toto naše umění pramení ze schopnosti správného analyzování pojmů a přesného pozorování na základě bystrého úsudku. V tom nemáme sobě rovných, stejně jako ve schopnosti připravovat politické plány. V tomto ohledu se s námi mohou měřit jenom jezuité. Dokázali jsme však v očích nemyslícího lidu zbavit jezuity důvěry, protože jejich organizace byla viditelná, kdežto my jsme vždycky v našich tajných společnostech pracovali skrytě…


I v tomto židovském dokumentu, který byl přednesen před židovskými pohlaváry a který se nikdy neměl dostat do nežidovských rukou se nepřátelé lidského rodu chlubí tím, jak jezuity zdiskreditovali v očích nežidovských tupců. A to se jim také ve všech dobách dařilo. Gójové vždy pochodovali pod jejich prapory a nechali si od Židů zdiskreditovat právě ty instituce, které nejvíc potírali židovskou diverzi proti lidstvu. A takové dvě hlavní instituce, které nejvíc Židům překážely v jejich cestě ke světovládě, byli právě jezuité a inkvizice. Proto na ně židovská propaganda naházela tuny hnoje! A Nežidé papouškují a papouškují židovské kidy… [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

275189

21.9.2012 6:47

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Mnichov47 49.?.?.?

Reakce na 275189

Dekuji za perfektni odpovedi. Necekejte ovsem, ze mistni zido-iluminaty presvedcite, za to nejsou placeni.

275203

21.9.2012 8:33

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275203

výborný, tak jsme u toho - "protokoly" jako opora bible
jenže stěžejní problém protokolů je mimo ně, aniž by si to jejich nadšení konzumenti uvědomili v záplavě "svých" argumentů - např. nadšený šiřitel a popularizátor protokolů ford byl rockefellerův chráněnec a poskok... divný? ale vůbec ne, starej olejář byl totiž taky dobrý křesťan, a tato rodina ač protestantská, tak se její členové pohybují v uzavřených papežských řádech, a proto viděj svět přes stejný brejle, jako ti zdejší, místní... můžeš mi věřit, že tim, co tu píšu, bych jim velkou radost neudělal (a ani katolickým poskokům rothschildům), na rozdíl od zdejších věřících, kteří ten jezuitský přepis satiry na křesťanský machiavelismus zbaštili i s navijákem (předloha "protokolů“ se strefovala právě do nich", proto to nikdo nepřeložil a nijak se to nešíří)...
většina kdysi zednářských lóží už jsou dávno pseudozednáři a je to manipulováno skrze katolické řády a jiné uzavřené struktury spřísahanců, pragmatických náboženských manipulantů, ale především přesvědčených a odhodlaných fanatiků posedlých svými vizemi, pro který je přeci nutno skládat početné oběti...
a zatímco mě by argumentace něčím, co má i jinou než virtuální existenci v uvažování posunula, tak totéž se nedá předpokládat u pobožných bláznů, mnichove...

a podstata problému vůbec netkví ve zlých bankéřích a za katolíky převlečených Židech (kam to pořád svádí i zdejší, už teda konečně ti nepřevlečení křesťani [mrknutí jedním okem] ), ale v hlouposti ovcí, které to vlastně chtějí a svými desátky to živí…

275207

21.9.2012 11:14

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275207

No, vyčetl jste s těch židozednářských protijezuitských slátanin
opravdu hodně... [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

Konec konců, proto se tisknou!

Aby je gójové...papouškovali a papouškovali [mrknutí jedním okem]

275226

21.9.2012 11:38

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 275226

kromě toho, že jsi z těch slátanin dostal tik [překvapení] , tak už jsem se od tebe toho moc nedozvěděl, auguste

275228

21.9.2012 15:45

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

August22 89.?.?.?

Reakce na 275228

No tak aby jsme zde neposlouchali pořád dokola bezcenné židovské
kidy o zlých jezuitech a hodných Židech - uvedu informaci, která
je významná pouze pro ty, kteří se zabývají ždovsko-zednářskou
otázkou a geopolitikou.

Včera informovala oficiální Židy a lóžemi řízená masmédia, že
kandidát na prezidenta Žid Jan Fischer se sešel v New Yorku
s Henry Kissingerem (vl. jménem Abraham ben Alazar) - pro zasvěcené je to jasný signál, že je rozhodnuto. Prezidentem ČR
bude Fischer. Volby budou jako všechny pouhé divadélko pro
desorientované a zmanipulované masy!

Žid Henry Kissinger je po dlouhá desetiletí vysoký insider v
hierarchii světového Židovstva a členem mnoha sionistických
organizací. Je také členem výhradně židovského zednářského řádu
B´nai B´rith - který v podstatě řídí všechny zednářské lóže.

275244

21.9.2012 19:49

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

dvjv 199.?.?.?

Reakce na 275244

tak to stavíš ty, zlé jezuity/židy, jenže to je typický omyl pánbíčkářů, který jim dokonale přeháže souvislosti...
jen se tu vyjadřuju k nesmyslům vylývajících z náboženských dogmat... hodný Žid? [překvapení] no, to by musela taková entita vůbec existovat, ale protože v náboženství je možný všechno, i hodný Žid ježíš se najde, to je ten, ke kterýmu se modlí přeci ti jeho tovaryšči...
jinak se opět pleteš, zmanipulovaný masy jsou v týhle taškařici hlavním účinkujícím, a po té, co si tak polepšili s klérofašistickou grupou, která je u vlády, tak to teď chtěj napravit ouslužnym ouřadou, doufajíce, že se už konečně někdo obětuje a konečně je spasí, no a kdo by to měl být jiný, než zase nějaký hodný Žid, to dá přeci i katolický rozum...

275261

22.9.2012 10:41

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 275261

Není pochyb o tom, že sionisté mají podrobné znalosti o skutečné historii lidstva, ukryté v tajných skrýších a nepřístupné obyčejným lidem. Byli to oni, kdo mimo ruského kulturního dědictví zničili alexandrijskou, aténskou, konstantinopolskou a římskou knihovnu, lstivě, rukama křesťanů. Později to svedli na Araby, kteří topili v lázních tím co zbylo.

Do vědeckých časopisů přispívají tak zvaní ortodoxní vědci, kteří hlídají jejich pravdy. Příkladem je Darwinova teorie, která hovoří o adaptaci druhů na vnější poměry a to je vše. Vysvětlovat původ člověka z hlediska takové teorie je nevědecké a přímo zločinné. Tedy, pohádka o tom, že neandrtál a kromaňon se nemohli mísit je experimentáně vyvrácena. Na poli vědy je toho mnohem a mohem víc, co je dokázáno, avšak nezveřejněno a tajeno. Podle vyvolených: "pravda není pro všechny". Tedy platí, že jsou dvě pravdy. Jedna pro dav a druhá pro vyvolené a špičky tajných služeb.

Pokud se jedná o Krista, tak i byzatské kroniky a dokonce i Konstantin Veliký, píší o Ješuovi, jak ho nazývali. Jeho existente je mnohokrát potvrzena z různých historických pramenů. Nebyl ale potomkem krále Davida. Je potomkem Filištinských z Galileje. Tolik byzanské kroniky.

275301

20.9.2012 23:52

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275157

Stránku znám, stíhl jsem si některé materiály například ten o Antikristovi. Ta kniha je těžkou Vatikánskou manipulací. Jsou v ní citovány jen takové zdroje a části Starého i Nového zákona, aby v tomto složení podporovaly názor, že Antikrist je něco co teprve přijde. Není tam jednoznačná identifikace Antikrista z Daniela ani ze Zjevení (jedenáctý roh na čtvrtém zvířeti, který potlačí tři z předešlých deseti, délka jeho vlády 1260 biblických dní=1260 let od jeho vzestupu, což se časově kryje s fr. revolucí, jeho odívání se do šarlatu, měnění času a Božích zákonů=změna dne odpočinku, začátku a konce dní, posunování svátků a změna desatera atd. atd.), které ukazují na Vatikánskou sektu (záměrně nepíšu Církev Ježíše Krista).
Jezuitský řád vznikl jako útočná síla na potlačení reformace. Nic bohulibého v tom nebylo. Metoda, kterou používali byla infiltrace a následný rozvrat. Dnes jsou protestantské církve tzv. ekumenizovány a uznávají Vatikán jako ideového vůdce. Proto se také již nemluví o Katolické církvi jako o Antikristovi, což bylo běžné při vzestupu protestantismu a to je práce Jezuitů. Nevím, jestli je možno protestantské církve považovat za židovský vynález.Navíc já prostě ty primitivní konstrukce o židovském spiknutí neberu. Je to příliš okaté. Moc za trůnem není vidět a tato moc vystrkuje Židy do popředí, aby byli na očích. A pokažde, když dojde na lámání chleba, tak to právě Židé nejvíce odskáčou.

275186

21.9.2012 0:39

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275186

Jo Židé to odskáčou, jo?! Chudinko!! Ve vašich několika větách
jste naplácal takových nesmyslů, že by bylo ztrátou času na ně
vůbec reagovat! [bliji]

275190

21.9.2012 2:36

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275190

Ono obvykle tam, kde dojdou argumenty, dojde na urážky, ale přesto se vás zeptám. Pokud se jim podaří rozpoutat konflikt s Iránem, který hrozí přerůst ve veliký konflikt, kdo to odnese nejvíce? Komu hrozí, že bude úplně vymazán ze zemského povrchu? Arabům? Ti žijí od Maroka až po Arabský poloostrov. Křesťané? Ti jsou pro změnu rozprostřeni celosvětově. A co ta enkláva cca 6 miliónu Židů natěsnána na 20 tis km2,obklopená nepřátelskými státy? Pro ty to dopadne dobře, že? A tím nemyslím Netanyahua. Ten zaleze do bunkru a počká až bude po všem. Myslím ty indoktrinované chudáky, co v těch kibucech dřou do úmoru, aby si obstarali chléb. Egyptská armáda odstranila po pádu Mubaraka všechny proizraelské důstojníky. A kdo podle vás inicioval Arabské jaro? Nějaký Moše z kibucu nebo mezinárodní bankéř, co chce vládnout světu? Ale to ani není etnickým původem Žid. Tomu jsou Židé ukradení. A kdo umožnil tomu bankéři, aby mohl v křesťanském světě vybírat úrok z úvěru? A čí banky řídí ty Manhattanské? Sundejte si svoje ideologické klapky z očí a možná uvidíte svět i v širších souvislostech. Vůbec jste nereagoval na ty parafráze ze Starého a Nového zákona o Antikristovi? Proč? Nehodí se do schémat? Ale ta slova tam opravdu jsou. Najděte si je a přečtěte si je. A pokuste se je pochopit.

275197

21.9.2012 5:13

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275197

Hezky, ale pookud napisete A, piste i B. V Bibli take Jezis promlouva k casti zidu a rika jim: "Jste deti satana...". Jiste to ev znate...

Kdyz jsme u tech chudinek zidu v Izraeli, neni snad jejich problem, ze nevidi, co se kolem deje? Neni snad jejich odpovednosti se tvrde postavit Netanjahuovi a vlade, ktera dovoluje dlouha leta okupovat cizi uzemi?

Ne, naopak, jsou ztich (aby taky ne, kdyz v Izraeli stoji na kazdem rohu skupina vojaku, pripavena zavrit kohokoli, kdo se odvazi vybocit).

Nebudu to psat donekonecna. Izrael je stat s nejvetsi nerovnosti mezi bohatou a chudou vrstvou na svete. A od toho se odviji to nadherne "zidovstvi". Zid totiz nema zadny problem s tim, kdyz jiny zid trpi.

Tim je vysvetleno i to, proc si vzdy neco odskacou zide. Ostatnim zidum nahore je to jednoduse jedno. Ostatne, proc tolik lpet na Bibli, ktera byla X krat prepsana...

Nestaci soucasna fakta? Nestaci soucasna cisla?

Historicky, i kdyz si to miliony zidu tezce odsralo, vzdy je to posunulo o rebricek vyse. To je dulezite brat na zretel.
Po 2WW se celosvetova levice zastavala zidu az do 80-tych let.
Ostatne s tim se i pocitalo, levice stala historicky vzdy na strane utlacovanych a nebude tomu jinak.
Tam byl zlom, najednou se totiz Izrael zacal chovat uplne jinak... A s nim i rada vlivnych zidu zacina pomalu odhazovat masku. Az do dnesni doby, kdy si lide zacinaji pripominat, kdo stoji za vynalezem lichvy, bankerskych domu...

275200

21.9.2012 8:53

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275200

Ale já se nezastávám těch nahoře. Těch je maximálně pár desítek tisíc (ti neodskákali ani holokaust, stihli zdrhnout i s majetky). Tam je to jak píšete. Jen se domnívám a jsou pro to podklady, že ti tzv. nahoře nejsou hebrejci. Nikdy nepochopili Tóru a mnohdy jsou ateisti, judaismus převzali z praktických důvodů a diskreditují celé etnikum, takže ti dole nakonec budou kvůli jejich svinstvům opět zmasakrováni

275209

21.9.2012 9:23

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275200

>V Bibli take Jezis promlouva k casti zidu a rika jim: "Jste deti satana...". Jiste to ev znate...
jenže toto a takto vlastně prezentuje kdo?
>Zid totiz nema zadny problem s tim, kdyz jiny zid trpi.
hm... to přeci platí a neplatí obecně na všechno a všechny, podobně je to i s dalšími výroky tohoto typu
>Po 2WW se celosvetova levice zastavala zidu az do 80-tych let.
to proto, že východní blok na židy tlačil, a tak šli na západě do módy
>kdy si lide zacinaji pripominat, kdo stoji za vynalezem lichvy, bankerskych domu...
jen mýtus, lichva byla na židy přenesena s pragmatických důvodů, rozhodně ale nepřišla na svět s židem a o bankách to platí dvojnásob, ostatně lichva a banky mají v křesťanských normách oddělené chlívky... [mrknutí jedním okem]

275213

21.9.2012 16:43

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275197

I přesto, že Vaše otázky jsou částečně naivní a částečně zmatené,
odpovím na ně. Co se týče Íránu ten už je světovým mocenským
Židovstvem dávno odsouzen a útok na něj je pouhou otázkou času.
Za měsíc, za rok, či za 5 let - či úplně jindy! To není podstatné! Podstatné je to, že celý arabský svět je (více než kdy
jindy) od ledna 2011 systematicky likvidován (suverenita jejich
vlád) - i když i ta byla už před tím silně omezena a vlády byli
podstaveny zednářstvem. Začali v Egyptě, potom zlikvidovali Libyi, a teď likvidujou (jejich suverenitu) Sýrii. Podvracení
probíhá i v ostatních arabských státech, ale židovská média o tom
neinformují. Tyto Židy řízené procesy nazvaly cynicky "arabské
jaro"! Ve všech dobytých státech instalují svoje loutkové vlády -
viz. Irák. Je jedno jestli bude rozhodnuto, že na Írán zaútočí přímo Izrael (vojenský potenciál na to má), nebo kolonie Židovstva - celý západ v čele s USA. Pak je otázka, jestli tento
útok na Írán využijí nejvyšší židovské kruhy k rozpoutání třetí
světové války, kterou už mají dávno naplánovanou, a nebo to bude
pouze lokální.

275249

21.9.2012 20:04

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

dvjv 199.?.?.?

Reakce na 275249

zmatený je tu asi kde kdo...
írán a arabové? peršani si teď mnou ruce, protože v iráku je konečně šíitská vláda, která jim jde na ruku...
jestli je něco v arabskym světě likvidováno, tak jsou to právě k západu loajální vlády (správně, ty "zednářský" ) a nahrazujou je islámští fundementi, což je něco jako středověkej křesťan...
útok na írán? jedině za účelem, aby vyrukoval na izrael, na což se těší každý správný šíita jako katolík na velikonoce...

275263

21.9.2012 22:07

RE: odpovim strucne: Židovská a zednářská propaganda

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275263

Tématice evidentně nerozumíte a mícháte věci přesně tak, jak
to ukazují židovská masmédia! V arabském světě jde přesně o to
co jsem nastínil výše. Útok na Írán (přirozeně, že je to
nearabský stát) je pouhou otázkou času! Jestliže by Židům
vyhovovalo v tom či onom státě instalovat vládu, která by měla
úlohu tzv. islámských fundamentalistů tak to klidně udělají.
To je pouze otázka taktiky! Islám je totiž jako celek silně
podstavený zednáři a kryptohebreji!

Doporučuji studii: J. Rothkranze; Kdo skutečně řídí islám?

Stahujte z internetové stránky: Spiknutí proti církvi a lidstvu.

275272

22.9.2012 14:31

RE: odpovim strucne:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275139

"židovský národ" vynalezli teprve sionisti na konci 19 stol. n.l.. Do té doby vždy a všude se jednalo o sektu, náboženskou komunitu. To je nezvratný fakt. Tak jako neexistuje "islámský národ", "kalvínský národ" atd., neexistuje ani "židovský národ". Pokud to někdo tvrdí, úplně mění obsah pojmu národ. Dalo by se ovšem mluvit o "izraelském národu", ale až po r. 1948.

275313

22.9.2012 19:16

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275313

"židovský národ" vynalezli teprve sionisti na konci 19 stol. n.l.. Do té doby vždy a všude se jednalo o sektu, náboženskou komunitu. To je nezvratný fakt. Tak jako neexistuje "islámský národ", "kalvínský národ" atd., neexistuje ani "židovský národ".

UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Takže před 19. stoletím Židé neexistovali, protože ještě nebyli
nalezeni a neexistují podle Vás ani dnes [chechtot] [chechtot] [chechtot]

A ti lidé co byli rozptýleni v celém světě (a do dneška jsou a
všude vládnou) pod jménem Židé - byli a jsou náboženství [chechtot] [chechtot]

Pane Bože, Vy těm Židům sežerete opravdu všechno!! Jakokouli
hovadinu. S touto taktikou přirozeně přišli v 19. století s toho
důvodu - aby mohli všude vystupovat jako: Němci, Češi, Poláci,
Rusové, atd, atd... případně židovského vyznání! Zkrátka aby nebyli vidět! A tah to byl geniální. Protože na Vás vejrá Žid
jako poleno, kupř.: Železný (býv. řed. TV Nova) - a může říct:
já nejsem Žid! A myslí tím vyznání. A nebo naopak se hrdě přizná
k svému etniku a vůbec tím nemyslí vyznání! Nebo řekne, že je Čech. Sakra, ty mají výběr...

Takže Židé neexistují, ale ovládají světové finance, politiku,
média, všechny nadnárodní instituce, atd...[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Já Vím, to přeci nejsou lidé - to je náboženství [chechtot]

275322

25.9.2012 5:57

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Šaswe 91.?.?.?

Reakce na 275322

Hebreji boli rozprášení, vyhubení, niektorí sa stali kresťanmi a rozptýlili sa.
Židia nikdy neboli hebrejmi, len satanovou synagógou, hebrejčina bola náboženským jazykom, ani tváre, ani bežný jazyk, nič nejestvovalo čo by mohlo židov spájať s Hebrejmi okrem používania starej zmluvy, až do čias vzniku sionistického hnutia. Ich tvrdenie bolo mimoriadne podporované predovšetkým nemeckým „národným“ hnutím, ktorí náboženskú sektu videli ako zvláštny národ, lenže to by do nej patrili aj rôzni nemci, pretože mali rovnaké priezviská, rovnaké tváre aj jazyk, ale vraj oni už nie sú semitmi.
Kto verí ešte aj dnes na židovské balamútenie o ich pôvode, sám je židovským otrokom.
Ak sa písalo o židoch, tak o judaizme, talmude, ale nie o rase, 19. storočie zrodilo židov ako „národ“. Jednoduchí ľudia nemohli postrehnúť rozdiel medzi Hebrejmi a židmi, ak obe skupiny používali rovnaký jazyk v liturgických úkonoch, prípadne rovnakú knihu, ale dnes už nie je nijaké ospravedlnenie pri týchto poblúdeniach.
Židia, ktorí využívali protestantizmus neboli Hebrejmi, pretože kto by to zaručil, aby nikto iný, okrem Hebrejov by mal záujem patriť k synagóge, ale ak by sa taký objavil, niekto nevedomý by ho ihneď priradil k židom, v jeho slovách semitom. Tak akoby Indonézania boli arabmi, lebo podľa náboženstva nimi musia byť.
Synagóga je len náboženstvom, nazvať ich môžeme židmi, ale patria k nim rôzne jazyky, aj rasy, náboženstvo môže stvoriť nanajvýš umelý „národ“.
Sedevakantista útočí proti židom, pričom zopakoval ich povedačky stotožňujúce Hebrejov so židmi. Sú to výlučne židia, ktorí tieto nepravdy rozširujú, tiež nevedomí protižidia. Hádam drazdič neverí tomu, že by sa Hebreji rozptýlili do celého sveta, ale arabi, aj keby sme odčítali poarabčencov, ktorí tvoria ďaleko vyššie počty ako všetci židia a Hebreji dokopy by žili len na malých územiach v Afrike a ázii.
Pápeženectvo tiež neznamená, že každý jej člen je rimanom.
Drazdič verí v to, že židia sú národ, ale už im upiera právo si stvoriť Izrael.
Jedni židia sa pokladali za prazvláštny národ pod vpyvom sionizmu a iní nie, ale spupní sionisti každého kto pričuchol k satanovej synagóge, aj jeho príbuzných automaticky pokladajú za židovský národ.
Drazdič to nevie pochopiť, lebo jeho nepriateľom je židovský „národ“ a príchylnosť židov k iným národom rozumie ako zakrytie ich temných úkladov, ktoré samozrejme majú, ale tie súvisia s náboženstvom, nie ich „národom“.

275432

25.9.2012 6:19

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Šaswe 91.?.?.?

Reakce na 275322

je to úplne naopak, židia nie sú národ, takže nebolo nič čudesné, ak sa hlásili k nemcom a nemčili všetko čo sa len dá. Kto verí v židovský „národ“ im všetko žerie, lebo stotožňuje Hebrejov a židov, čím si rozšíril nepriateľov. Mňa len mrzí, že drazda, ktorý ako jediný vyčíta židom ich náboženské úmysly, sa necháva pod vplyvom starých výkladov tak vymývať. Ja som takisto stotožňoval Hebrejov a židov, používal som ako synonymá aj semitov k tomu, neskôr aj chazarov, z jediného dôvodu, že v starých prácach aj sionisti, aj ich nepriatelia tvrdili že sa jedná o jeden celok, oni síce písali tiež aj o náboženstve ale v zmysle náboženstvo národa, až pri jasnom pohľade na ich mnohé árijské tváre, tiež pre zmienky na internete o chazaroch, ale zrejme predovšetkým pre zreteľnejšie opisy židov výlučne ako náboženstva som uznal, že je nevyhnutnejšie šíriť pravdu o „židoch“. V starých knihách židia judaisti sú židmi národom, prípadne sa píše o náboženstve pochopiteľne “národa“, prípadne sa píše iba o náboženstve, ale pri výklade týchto starších kníh a starších dejov sa vysvetľujú židia ako rozptýlený národ, čo samozrejme ak človeka židia zmiatnu, že sú vraj „národom“, on čítajúc o náboženstve pod tými židmi myslí národ. Bol by som zvedavý kto na to prišiel ako prvý, že židia sú väčšinovo slovania, árijci, pretože židovské lži naozaj oklamali zrejme každého. Knihy o chazaroch písali už americkí protislovanskí náckovia po roku 1945, aj rasoví znalci v tretej ríši o židoch árijcoch vedeli.

275433

25.9.2012 11:14

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275433

Naprosto zbytečně mrháte časem dlouhými bezcennými výklady.
A to především proto, že jste vůbec nepochopil můj příspěvek o
tom, že Židům vyhovuje být považovány za Němce, Čechy, Maďary,
Rusy, Poláky, atd, atd... Primárně jim jde o to, aby mohli skrývat svůj původ - a ten není ani český, ani německý, ani ruský, atd, atd... Za tyto národy se pouze skrývají aby jim mohli
"neviditelně" vládnout. A je úplně jedno, jestli toto orientální
smíchané etnikum nazveme Židy, Hebreji či Satanovou synagogou!!
To, že jim vyhovuje, aby byli považovány za cokoli, jen ne za
Židy, Hebreje či Satanovu synagogu je evidentní!! A to byla
podstata mého příspěvku! Podstata věci je snad každému jasná a
slovíčkaření není na místě. Zkrátka tato parazitní (míchaná rasa
z orientu), nebo chcete-li etnikum, nemá nic společného s Němcem,
Rusem, Čechem, Francouzem, Polákem, atd... Za ty se pouze drze podle potřeby vydávají! A TO JE PODSTATA VĚCI. A ne to, jestli
to jsou Židé, Hebrejové, atd.. Je to stejné směšné slovíčkaření,
jako když se na začátku devadesátých let diskutovalo o tom, že
Cikáni jsou Romové a pak se ozvala z Rumunska jakási cikánská
skupina, která prohlašovala, že to není pravda, že Romové jsou
úplně někdo jiný a podobně. Jedno je jisté - ten Cikán či Rom,
není Čech, Němec, Polák, atd., stejně jako ten Žid (či jak je
nazvete), není Čech, Polák, Němec, atd...

275451

26.9.2012 3:32

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Šaswe 178.?.?.?

Reakce na 275451

nemárnil som čas písaním, lebo židovská otázka ma zaujíma.
Sionisti chceli podoprieť svoje nároky na Palestínu vnucovaním dejinnej spriaznenosti židov s Hebrejmi, je zjavné, že „národ“ nesemitského výzoru naliehavo potreboval oživotvoriť hebrejčinu.
OSN našla spojitosť medzi talmudskou vierou a Hebrejmi a vznikol Izrael, čím židia aspoň v čiastočnom meradle stratili podporu islamu, večného spojenca v protikresťanstve.
Pravdivé preskúmanie dejín dokáže odhaliť aj rasové zloženie, pohyb „židov“, aj mená, aj jazyk, ktorý používal židovský „národ“.
Židia presviedčajú o svojom semitstve, hoci premnohí urážajú arabov kvôli ich rase, ktorá by mala predsa obnášať spoločné znaky, podporovatelia arabov a moslimov zase zveličujú vplyv chazarov. Ale slobodným bádaním je možné zistiť pravdu. Nič viac v tom nie je, len upresnenie pôvodu „židov“.
Drvivá väčšina protižidov, protiizraelčanov sa tak rozhodla kvôli ich spriaznenosti s islamom, preto je jasná vec, že sami nebudú vyčítať židom protikresťanské revolúcie, keďže sú ich spoločníkmi.
jedna vec pôvod židov, 2. konanie židov a na akom základe.
Najrôznejší chamtivci v minulosti, túžiaci sa stať súčasťou vyvolencov v dobe, keď spoločnosť bola predsa len nábožnejšia, sa stali priamo členmi židovských siekt, dnešným jazykom by povedali Hebrejmi.
Satanova synagóga v dnešnej dobe má pomerne málo veriacich, ale keďže ich viera je veľmi svetská a materiálne štedrá, tak naozaj nemusí skrývať svojich podporovateľov spomedzi nežidovského obyvateľstva, teda tí rôzni sionisti, šábesgójovia nie sú židmi pôvodom, ale zradou, dnes vynáša priradenie sa práve k židovstvu.

275503

26.9.2012 3:35

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Šaswe 178.?.?.?

Reakce na 275451

Židia nie sú nijako zvláštni ako nepriateľ, ale práve ten komu pripravujú cestu, antichristovi, židia sú len burina, lakomci, čo očakávajú, že antichrist im rozdá bohatstvo sveta, čo sa aj stane pred ich záhubou.
Židia sa nemusia skrývať za Nemcov, pretože oni sú nemci, len kvôli začleneniu sa ich predkov do satanovej synagógy sa naozaj židmi stať nemohli, len pomätencami nielen z hľadiska ich vnímania pôvodu, ale predovšetkým namyslenosti, že hlúpy nemecký gój sa pridružením k židovstvu pokladal za nadradeného, za vládcu Nemcov. V stredoveku sa našlo veľa moslimov v nemecku, nečítal som, že by ich niekto videl ako arabov.
Dnes je módne posluhovať židom, ak by si diabol vybral ako svojich obľúbencov arabov, tak by príživníkov priťahovali oni.
Židia očakávajú príchod antichrista, preto sú nebezpeční, najmä sebe, ale okrádanie sprostých gójov požidovštených materialistov vnímam ako správny trest, zrejme neúčinný, pretože sa nemienia zmeniť.
Vina židovstva je v napomáhaní náboženskému rozvratu, pomalému pretváraniu spoločnosti v sebecký materializmus, gójovia samozrejme vyčítajú židom len toľko, že sa s nimi nepodelia o korisť.
Židia nemusia hrať úlohu marranov a skrývať sa, spoločnosť je úplne požidovštená, aký by to malo zmysel, jedná sa skôr o pozostatok nacistických šialenstiev, keď náročky vyhľadávali predkov svojich nepriateľov spred 200 rokov, aby v nich objavovali „židovskú“ krv.
Je pravdou, že „židia“ sa nachádzajú vo vyšších kruhoch hlavných lumpov vo významnom počte, ale je to aj tak jedno, dnešok je úplne rozhlodaný nepriateľom, protižidia sú požidovštení, kacíri sú požidovštení, takmer všetko je poznamenané židovským duchom protikresťanstva, už je nemožné bez Božieho zásahu čokoľvek rozvrátiť, nestojí otázka kto je žid, ale kto nie je požidovštený.

275504

26.9.2012 11:41

RE: odpovim strucne:UŽ DLOUHO JSEM SE TAK NEZACHECHTAL!

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275504

"nemárnil som čas písaním, lebo židovská otázka ma zaujíma"...

To je v pořádku, že Vás židovská otázka zajímá - velmi si Vážím
takových lidí. Moje slova o marnění času směřovala k tomu, že je
zbytečné se pachtit v otázce jestli jsou Židé - Židé, Hebrejové,
či Satanova synagoga v tom kontextu, který jsem uváděl! Jedno je
jisté - a to se budu opakovat - že to nejsou Němci, Rusové, Češi,
Poláci, Francouzi, atd, atd... Je to parazitní etnikum (míchanice
ras ze staré Palestiny) - "národ" Bohovražedný, který je jako
prostředek Božího trestu na hříšné lidstvo ve službách Satana!
Jinak z Vašimi dvěmi posledními příspěvky souhlasím.

Jenom - Židé jsou zvláštní právě tím, že jsou stělesněním zla,
kteří připravují cestu Antikristovi. Jsou Satanovou synagogou,
které samozřejmě slouží i spousta tupích gójů!!

275532

20.9.2012 11:22

Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

Tak je to 91.?.?.?

Automaticky sa nejako predpokladá, že je to jasné, mne sa zdá, že sa tým pojmom oháňa a nikto mu presne nerozumie, neviem, kto ho zaviedol, kedy a z akého dôvodu t.j. hlavne antisemitizmus. Noe mal synov Sem, Cham a Jafet. Semovi potomci by mali teda byť Semiti... Prečo sa napríklad rovno nepovie antižidovstvo. Myslím, že by to bol omnoho výstižnejší a logicky správny pojem (proti židom kvôli tomu, že sú židia ako takí ja nič nemám a verím v holokaust 6,5 milióna). Myslím, že Semiti sme pravdepodobne všetci.

275130

20.9.2012 12:07

RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275130

protože "semiti" jsou ze stejné kategorie nápadů iniciovaných biblí, jako ti židi...
kdo se snaží odseparovat druhou část "knihy" od první, pak ignoruje význam "semitů" (je "antisemta" ), protože to by vedlo k obecnému ignorování božího původu "ras, národů a pronárodů", a tak praví "písmo", což by byl v důsledcích nebezpečný nápad směřující k nějaké formě chaosu, no a to si přeci nemůže dovolit každý... [mrknutí jedním okem]

275136

20.9.2012 15:31

RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 275130

Aha, takže vy vycházíte z Bible a to je pro vás "historický pramen". Pak je ovšem těžké pokročit dál. To už se tu můžem bavit o tom, jestli existuje perníková chaloupka.

A jestli jsme všichni potomci Sema, pak by bylo zajímavé zjistit, kdo jsou potomci toho údajného Chama a Jafeta. Vy to víte, když víte, jak to je? [chechtot]

275149

20.9.2012 20:33

RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

Tak je to 91.?.?.?

Reakce na 275149

Chcel som odpoveď na otázku pretože podľa mňa semita nie je žid. Takže ...

275171

21.9.2012 9:26

RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

Tak je to 37.?.?.?

Reakce na 275149

Čo sa týka Chama a Jafeta myslím, že každý ma niečo aj z ich génov. Odpoveď na to dá výskum génov a mnohých fanatických židov, naci Nemcov, či Maďarov prekvapuje a prekvapí.
Avšak natíska sa aj hypotéza, že autor state o Noemovi mal možno na mysli vysvetlenie pôvodu bielej, čiernej a žltej rasy a stredný východ ako vidíme je uprostred ... je to len hypotéza

275214

21.9.2012 10:52

RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

dvjv 217.?.?.?

Reakce na 275214

Tím už se zabývali mnozí (tabule národů) a nakonec to nějaký smysl dá, rozhodně v tom ale nejsou ani indiáni, ani číňani a ani křováci, ale autorům známé skupiny obyvatel okolo středomoří a o kterých se šuškalo, že po potopě slezli z úbočí araratu – ono je na každym šprochu pravdy trochu, protože to je obsahem i jiných i nebiblických mýtů známých v oblasti a lecos potvrzují i moderní studie z úplně jiných oborů.
Jenže daleko pravděpodobnější je astrologicko-numerologická podstata těch věcí, která je postupně převedena do historek, podle kterých se pak ohýbá i další vysvětlování, což má samozřejmě i cyklický vliv na dění, nakonec do toho lze nějak nacpat i genetická mapa, to už ale záleží zase na ochotě k flexibilitě interpretací těch bohem seslaných textů stejně jako objevů úplně nových. No a vždy se najde spousta lidí, které nepřestane bavit tyto věci kloubit do sebe.
Tak hurá do toho [smích]

275221

22.9.2012 14:59

RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275149

No, když nechcete vycházet z Bible - Písma svatého - pak můžete
vycházet pouze ze zednařin!!! JAK JE LIBO! Zednáři píšou historii
(resp. falšují) už celá staletí a daří se jim - miliardy lidí
po nich papouškují! Jeden z milionů těchto nositelů zednářské
zástěry byl Darwin - který "oznámil" lidstvu, že pochází z opice!
Jeho dědeček Erazim Darwin byl Žid a kabbalista.

Jen tak dál...Právě tyto zednářské slátaniny udělali z lidí
naprosté konzumní ateistické imbecili schopné přijmout jakýkoli
Židy podvrzený systém jako nástroj k jejich vykořisťování!

Bible - když jste jí zmiňoval, by měla být hlavní historický
pramen (těch dob)!! A co jiného? Židovští a zednářští autoři,
kteří hlavně od dob tzv. "francouzské revoluce" tuto historii
systematicky falšují?! A že těch zednařin už bylo napsáno!!
Od těch dob to jsou určitě miliony svazků ve všech jazycích světa! Mimo jiné z těchto kruhů také vychází VŠECHNA ŠPÍNA proti Církvi svaté. Dnes to "zdokonalili", protože mají mimo literatury ve svých rukou i film - a to je KATASTROFA!!!

275315

20.9.2012 11:59

Nový Jeruzalém

sxg 178.?.?.?

Video: http://loh.stv.sk/archiv?d=2012-07-27&arch=otvaraci-ceremonial_072722 - je to cca v 17 minúte.

275135

20.9.2012 13:34

Perfektni clanek

Mnichov47 183.?.?.?

a mistni zido-iluminati se tu zase budou nejspis moci strhat, jak ocernit autora.

Pan Makov muze poslouzit jako vzor, ze existuji i normalni, rozumni a solidni zidi, s moralnim svedomim a hodnotami, ze ne kazdy zid je iluminat. Klobouk dolu [smích]

275141

20.9.2012 13:52

RE: Perfektni clanek

dvjv 217.?.?.?

Reakce na 275141

rozumni a solidni zidi, s moralnim svedomim a hodnotami
myslí se tím "obrácení židi", pokud je mi známo, tak je katolík, se vztahem k ženám asi jako apoštol pavel... [chechtot]

275144

20.9.2012 15:21

RE: Perfektni clanek

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 275141

Těšil jsem se na příspěvek pana Mnichova47, neboť jsem správně očekával, že se opět omezí na bezmyšlenkovité omílání termínu žido-ilumináti. Ale není divu, neboť žido-ilumináti jsou známí tím, že po nocích dobrým katolíkům a jiným gojímům vysávají mozek. Jak je vidět, u pana Mnichova se stavují obden, jejich vytrvalé sosání již přineslo své ovoce. Neboť trvalé sosání způsobuje neschopnost vlastního myšlení, rozum je nahrazen dogmaty, které žido-iluminátům moc nechutnají.

Jak jinak si vysvětlit, že pan Mnichov si nevšiml tohoto Makowova závěru:

>Slouží Nový světový pořádek „židovské" agendě nebo agendě elitních bankéřů? Řekl bych, že těm druhým a Židé se stali nástroji jako tolik jiných lidí.

Tedy že tento "normální, rozumný a solidní žid" označuje za zlo bankéře, jejichž většina jsou dobří katolíci.

275147

20.9.2012 18:53

RE: Perfektni clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275147

Jenže je problém, že vrcholní elitní bankéři jsou taky Židé.. Kde jste vzal, že bankéři jsou katolíci???
Otázka tedy stojí, zda Židé jsou proto, aby byly elitní banky, nebo jsou elitní banky proto, aby byli Židé?? Na to nedokážu rozumně odpovědět. Spíše to vypadá, že banky vznikly proto, aby podporovaly Židy v jejich úsílí, což může být příprava Země pro příchod jejich Boha.. A protože by to fyzicky nedokázali, vzali to přes peníze, díky jimž teď vládnou většině světa.. Aosldní věc - zda Boha (nebo za Boha se vydávající entitu..) dobrého či zlého, na to si netroufám odpovědět.. [cool]

275162

20.9.2012 22:42

RE: Perfektni clanek

dvjv 184.?.?.?

Reakce na 275162

že vrcholní elitní bankéři jsou taky Židé.. Kde jste vzal, že bankéři jsou katolíci???
patří tam i vedení největší banky světa, největší pojišťovny světa a největší centrální banky? jestli jo, tak tam rozhodně o katolíky není nouze...
vypisovat se mi to nechce, stejně to není až tak podstatné, ale jako příklad by mohl poslužit třeba henri de castries (ve volnym čase vede i bilderbergy), nebo jezuitský svěřenec z říma, mario draghi...

275183

22.9.2012 12:49

RE: Perfektni clanek

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 275183

Ano patri. Vsechno ty velke instituce co jste vyjmenoval (nebo nevyjmenoval), jsou vlastnene nebo rizene zido-iluminaty. Nekteri z techto zidu jsou z duvodu maskovani dle potreby i katoliky, protestanty, komunisty, fasisty, islamisty, Americany, Rusy, Cechama, apod., ale zidem zustavaji stale a smysl a cil jejich konani je vzdy stejny: slouzit iluminatum a ovladat svet.

275309

20.9.2012 15:46

Lžidé vs židé

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Je třeba oddělit od židů tzv. "lžidy". Známe sice pojem sionismus ale ani sionismus ne zcela přesně definuje onu cílovou skupinu, která je v pozadí světového dění. Lžidé jsou sice židy nebo se za ně velmi ochotně prohlašují ale ve skutečnosti judaismus jako takový vůbec nereprezentují. Křepčí kolem zlatého telete a křičí JÁ JSEM ŽID A TY JSI ANTISEMITA, PROTOŽE MNE KRITIZUJEŠ. Jde o obrovský podvod. Největším úspěchem "lžidů" bylo, že se efektivně zamaskovali mezi židy. Pro tuto efektivitu byli schopni obětovat i několik milionů skutečných židů. To oni vyrobili bolševismus a nasměrovali komunistické vrahy na ruský lid. To oni vyrobili Hitlera a stojí v pozadí holokaustu. Mají na svědomí několik desítek milionů obětí válek a světových konfliktů, včetně konfliktů současných.

275150

21.9.2012 2:32

RE: Lžidé vs židé

siky 190.?.?.?

Reakce na 275150

Ano, je to psano i v bibli, ze jejich 'Buh' bude rozlisovat mezi skutecnymi zidy a temi, kdo se za ne vydavaji. Ale ve skutecnosti je to tak, ze se 'mu' velice hodi spinava prace, kterou Askenazove dnes delaji. Tito zide jsou zli a tim, ze se smisili s evropany a jinymi, je to s nimi jeste horsi. To tedy neznamena, ze puvodni zide, kteri se pozdeji prihlasi o moc, jsou nijak hodni - to teda nejsou. Pouze budou muset skoncit vrazdici masinerie askenazu s ohledem na konec Kali-Yugy. Puvodni zide se jen oznaci za 'take obeti' a jede se dal, podle novych pravidel. [zahanbení]

275196

20.9.2012 17:17

Zajímavé časy

karpolat24 212.?.?.?

Současný řád se dále nahýbá až se překotí. Bude konec Bernsteinismu a sociálně tržního hospodářství, už i ilumináti o tom píšou:

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-krize/c1-57565560-nafouknuty-galsky-kohout-francie-se-podoba-spanelsku-uziva-si-ale-jako-nemecko

275154

21.9.2012 5:22

RE: Zajímavé časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 275154

Velmi dulezite a premyslejte, proc si muze Francie dovolit uzivat si, narozdil od Spanelska. Je to prime potvrzeni toho, o cem se pise v clanku.

275202

20.9.2012 21:32

hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

tak socialismus je taky produktem bankeru? Zejmena ten nemecky narodni socialismus, ktery bankere za jejich lichvu trestal jako ve stredoveku? Makow zrejme pozil.

275176

21.9.2012 0:00

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275176

Ale bože, Hitlera financovala IG Farben, v jejíž správní radě seděl jeden z rodiny Warburgů. On patří k těm, jak je tady výše uvedeno, lžidům, kteří ovládají světový finanční kapitál. Těm jsou všichni ukradení a obyčejné lidi židovského vyznání obětovali jako dobytek. Makow jen žije v rozšířeném omylu, že tito mezinárodní bankéři, když oficiálně předstírají židovské vyznání, že jsou židé, ale oni nejsou. Jejich předci přišli z Babylonské říše přes Chazarskou do Evropy, kde nabídli svou technologii ovládání lidí evropským panovníkům. A uspěli. To je celé.

275187

21.9.2012 2:41

RE: hmm

siky 190.?.?.?

Reakce na 275187

Zajimavy postreh, ale nelze tvrdit, ze tito elitni zide nejsou zide. Jsou - vetsinou. Jinak k zidovske komunite se hlasi i spousta slavych cernochu, apod. To neni ale duvod zpochybnovat, ze vetsina bankeru jsou zide. Zajimavy fakt o 'obetovani slabsich bratru' (viz. protokoly) - v tech koncetracnich taborech dle meho nazoru skoncili spise poctivi zide, kteri (a prave proto, ze) nijak neskodili. [zmaten]

275198

26.9.2012 1:27

RE: hmm

Yoker 109.?.?.?

Reakce na 275198

"v tech koncetracnich taborech dle meho nazoru skoncili spise poctivi zide ... "

Určitě. Arnošt Lustig o tom hovořil docela otevřeně.

275500

26.9.2012 20:04

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275500

No poctiví jak poctiví, ale spíše ti chudí, max. nějaký živnostník, majitel obchodu nebo malé továrny. Skončili tam třeba bankéři, velkotovárníci, velkostatkáři atd. ?? Nevím, nejsem historik, ale bylo by to velice zajímavé porovnání, podle majetku. To by nasvědčovalo tomu, že chudí lidé byli obětování ve prospěch - nebo lépe pro politické cíle - těch nejvyšších.. A samozřejmě tam neskončili Židé z Anglie, jakožto finančního centra té doby. Jen jejich chudí Evropší příbuzní.. Jak je vidět, svým elitám nemůže věřit žádný národ.. [cool]

275575

27.9.2012 3:45

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 275575

Jen "pronárod" Augustin-ů věří svým elitám. Výjimku neudělá a neudělá.

275601

21.9.2012 8:41

RE: hmm

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275187

Hitlera financovala IG Farben, v jejíž správní radě seděl jeden z rodiny Warburgů
proto je pak z vděčnosti pozavírali... ale to bylo nejspíš spiknutí převlečených warburgů proti nepřevlečeným, jinak už půjde ty teorie o financování jen těžko podpořit...
a nespokl to už náhodou papeženský konglomerát ve švýcarsku UBS?...

275208

21.9.2012 13:44

RE: hmm

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 275208

V predstavenstvu nebo jako vlastnici I.G.Farben byly nejen zido-iluminatsti bratri Max a Paul Warburg (FED), ale i dalsi notoricky znami zidovsti vytecnici jako Rothschild, Rockefeller, Mitchel (FED a National City Bank), Metz (Bank of Manhatten) a mnoho dalsich zidu.

Tito lide rozhodovali o tom, ze se bude vyrabet plyn Cyklon B na zplynovavani jejich zidovskych bratru a ze tito bratri budou nasazovani na nucene prace. Pres I.G.Farben zidi financovali Hitlera obrovskymi castkami.

275236

21.9.2012 15:03

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 275236

jo, nejdřív to rozhodli, a pak si do toho šli sednout... [oči v sloup]

275242

22.9.2012 12:53

RE: hmm

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 275242

Nikdy jsem neslysel o tom, ze by si zido-iluminati jako je Rothschild, Rockefeller, Warburgove a dalsi sli do toho sednout. Tito bohulibi panove do koncentraku a plynu posilaji vzdy druhe, a to dokonce nekdy i jejich placene poskoky. [smích]

275310

22.9.2012 14:56

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 275310

Příklady:
Warburgové utekli v roce 1938, ale ne všichni.
http://www.geni.com/profile/6000000016822606092/ev...
http://www.geni.com/profile/6000000016821799894/ev...
Při okupaci Francie utekli Rothschildové, ale ne všichni. Elisabeth de Rothschild zemřela v roce 1945 v Ravensbrücku, uvedeno že na tyfus.
Vložený obrázek
Další z rodiny narukovali, a někteří (Eric Rothschild a Elie Rothschild) skončili v zajetí v lágrech pro důstojníky Oflag.

Takže opravdu vypadáte jako provokatér.

275314

22.9.2012 20:32

RE: hmm- Financování Hitlera

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275314

Přirozeně, že Rothschildové, Rockefellerové, Warburgové, Astorové, a spousta dalších financovali Hitlera a celý
nacistický režim. Dodávali Hitlerovi i výzbroj a naftu jako
kupř.: židovská rodina Onassisů, atd... Jestli někdo v té
obrovské síťi židovských rodin skončil náhodou v koncentr.
táboře je úplně vedlejší. Navíc tyto a podobné informace
jsou většinou vymyšlené!

Nic to nemění na faktu, že první i druhou světovou válku
rozpoutalo mezinárodní mocenské Židovstvo!

275328

25.9.2012 6:40

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275314

bol to desivý pohon na semitov
Vidíte jeho vyziabnuté vďobané tmavé semitské oči, ukrývajúce nečestnosť pod semitským rozšíreným obočím, čo tá pokožka semitsky potemnelá, náckovia boli aj udatní jazykovedci, semitské mená sa pred nimi úplne triasli.

275435

21.9.2012 15:53

RE: hmm

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 275236

Ah jah Mnichov...

Ak ste skutočne taký "antižidovský", tak si treba naštudovať, na aký účel vlastne slúžil Cyklon B a kde je jeho reálna pravda použitia v Konzlageroch...atď.

Alebo...
Čo sa mi zdá oveľa pravdepodobnejšie, tu slúžite ako volavka anti-jew nálad, s následných vysvetľovaním ad absurdum z dielne ídeových deformujúcich spriaznencov typu Bohumila, Také se bojím, =(!)= , OIO, dvjv a iných ( podľa kódov ich príspevkov takmer identických persón) transformérov Pravdy, ktorí sa snažia potom odvrátiť hrozbu z prezradenia skutočnej úlohy tzv. židov a hodiť to celé na pseudokresťanov rôzneho druhu... [velký smích]

Na podstate veci to nič nemení - patríte k deformátorom ľudského vedomia (či nevedomia), s cieľom uškodiť bežnej populácii. A je jedno, či to robíte vedome alebo čiastočne nevedome, presne podľa Hegelovskej tézy a antitézy...

To, čo tvrdíte je značne nedostatočné - až choré - a vaši kvázi oponenti sú na rovnakej vlne nevalnej chudoby ducha a raz-umu...

Snáď aj k vašim kruhom zaveje vánok Božej prozreteľnosti, pravdy a spolupatričnosti človeka...☼

275245

21.9.2012 21:21

RE: hmm

dvjv 50.?.?.?

Reakce na 275245

Čo sa mi zdá oveľa pravdepodobnejšie, tu slúžite ako volavka anti-jew nálad
takovejch tu je kysučane... ale máš pravdu, chtělo by to nějak obohatit a pozvednout, nějakou oduševnělou tajnou pravdou, to by mohlo skutečně objastit tu historickou úlohu "tzv. židů"... a to tzv. má znamenat, že to je to někdo úplně jiný, ukrytý... možná zrovana ti geneticky modifikovaní znachaři? [překvapení]

275269

21.9.2012 16:33

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 275208

Warburg a jeho bankovni dum z Hamburgu byl soucasti nemecko - sionistickych dohod Havaara Abkommen, mel na to s Nemeckem smlouvu uz tusim z Vymarske republiky, Hitler ty dohody rad prodlouzil, Nemecko bez Zidu byl prece jeho sen.
Taky jeden z clenu uzsiho vedeni IG Werke vykonal inspekcni cestu do Palestiny pote, co se pomoci jednoho insekticidu z produkce IG podarilo zachranit desitky zidovskych rodin pred smrti z jedne osklive nemoci, jiste vite ktere.
Hitlera podporovala i spousta jinych sionistickych podnikatelu po celem svete, pochopte, ze se z vystehovaani Zidu z Nemecka stal fantasticky byznys. Nejlepe vydelava Zid na Zidovi.

275248

22.9.2012 13:10

RE: hmm

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 275248

Rad upresnim, ze krome zido-iluminatu z I.G.Farben podporovali a financovali Hitlera i zidi Averell a Roland Harriman (Union Bank a cleni Skull and Bones). Na vyzbrojeni a financovani Hitlera se podilelo celkem asi 100 americkych firem.

275311

23.9.2012 10:49

RE: hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 275311

Taky jeden pan, jehoz syn i vnoucek se stali US presidenty. Jen by bylo zapotrebi rozlisit, co z tech penez pro ne zbylo, kdyz A.H. zmenil statut Risske banky a bankeri utreli hubu.

275351

23.9.2012 15:35

RE: hmm

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 275351

Ano, spravne. Mate jiste na mysli iluminata Prescotta Bushe, tez clena iluminatskeho spolku Skull and Bones, tak jako oba dalsi Bushove.
Bankeri sice tehdy tzv. utreli hubu, ale vynahradili si to tisicinasobne pote, kdy financovali a vyzbrojovali vsechny valcici strany soucasne, coz bylo take puvodnim zamerem.
Treba ten mnou uz zminovany zid Harriman financoval soucasne jak nacisty, tak sovety.
Je to jako v sachach, kdy se zamerne obetuje pesec, aby se vyhrala cela hra.

275360

24.9.2012 20:04

RE: hmm

Mordechaj Belzebul 89.?.?.?

Reakce na 275360

Ono se dá vyhrát i s obětovanou královnou...

275417

21.9.2012 2:23

celkem rozumný článek

bigi25 78.?.?.?

NWO je práce židovských ELIT, které se za obyčejné židy jen schovávají (viz. propagandistické zneužití holocaustu). Taktéž si myslím, že je potřeba rozlišovat mezi sionosmem (židovské elity + jejich američtí a britští kumpáni a přisluhovači + fundamentalisté a extrémisté v Izraeli) a judaismem (drtivá většina obyvatel Izraele, která dokonce protestuje proti okupaci Palestiny a rozhodně nemá z NWO žádný prospěch - spíš budou opět obětováni při nadcházející blízkovýchodní válce stejně jako při holocaustu), takže bych navrhoval propříště v souvislosti s NWO a světovládou používat slovo SIONISTÉ (rasisti a extrémisti můžou dál používat slovo židi - aspoň je poznáme) [vyplazený jazyk]

275195

21.9.2012 5:14

100 zidovskych darcu prispelo na film,jez je krokem k jedne svet.vlade

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vložený obrázek
Myslenka na jednu svetovou vladu je hodne stara a v tak zvanem zidovstvu-Chazarstvu pokracuje cela staleti krok za krokem,samozrejme ,ze i Lenin -Blank,zid ,mluvil o svetove nadvlade zidovstva, v Americe rovnez ,dnes USA se svymi "volbami" dolsova provokuji,ktim,kdo vlastne vladne v Americe ,kdyz 2% zidovstva prehlizi 98% goyimskych obcanu a jsou jim dobri jen na vedeni valek v zahranici,v Madarsku rovnez se ma itvorit Nova Chazarie,jakozto v Rusku existuje zidovske autonomni republika,vse v pokusu rozsirit svou moc,ke ktere ji prispivaji krestansti kolaboranti,svedsky primeminstr,"Mezinarodni holocaustovym dnem, UN
se stra ,aby se holocaust ucil uz ve 120 zemich sveta,soudnictvi se snazikazdeho uveznit,kdo pouzije svuj mozek a ne vladni na uznani holocaustu,Zundel,Irwing a mnoho dalsich,rovnez cirkev nezustava pozadu, takze,pro mnehe fantasticky lan na jednu-zidovskou vladu je dnes realna akce na ktere se "krestanske staty" Evropy podileji.
Declared at a 1922 Zionist conference in Calsbad, California:
"The League of Nations is a Jewish idea, and Jerusalem
some day will become the capital of the world's peace,"*Dnes muzeme videt ,jak "krestansti politici Evropy litaji do Israelu pro rady,jak maji byt v soulady s plany svetoveho zidovstva,nijak jim nevadi ucet za druhou svetovou valkuv ramci vyhlaseni valky na Nemecko,dnes, jedni a ti samy planuji valku krestansko - muslimskou za provokacnim filmem na ktery prispelo 100 zidovskych darcu-to mluvi samo za sebe.

275201

21.9.2012 7:11

RE: 100 zidovskych darcu prispelo na film,jez je krokem k jedne svet.vlade

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 275201

Israel ma siroky vyber uzitecnych idiotu k vedeni valky proti,jak muslimum,tak,krestanum.
The release of the anti-Muslim film, Innocence of Muslims, has right-wing Jewish fingerprints all over it.
Anti-Islam film aims to force Obama support Israel attack on Iran Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu has wished all his life for a final war between his form of Zionism and Islam, with Christians being used as dupes by the Zionists to advance the Israeli cause. This final battle between the Jewish God Jehovah and the Muslim God Allah is Netanyahu’s Gotterdammerung.
Spravne je rceni,ze Israel bude bojovat do posledni kapky krestanske krve.
Nakonec , v druh esvet. valce ,bojovali takto nastrceni krestane proti krestanum,ted to budou muslimove proti krestanum.
08/13/2012
Weekly Geopolitical News and Analysis20120813: Pentagon informs Netanyahu there will be no greater Khazarian empire
There was a time when the member countries of NATO could convince most of the world they were the “good guys” promoting democracy, human rights and economic development. Now, they are seen as gangster controlled rogue states trying to start World War 3 in order to set up a cabal controlled “New World Order” totalitarian government. Fortunately for us all, the pentagon and the governments of China, India, Russia, Brazil and most other countries have made it very clear this is not going to happen. That is why the horrifying mass murder being carried out in Syria by cabal mercenaries is not getting the intended results.
When Prime Minister Benjamin Netanyahu of Israel recently tried to stir the pot in the US, his activities, e-mails, phone calls etc. were all monitored after which an official from the pentagon warned Netanyahu “If you try to send off a cruise missile we will blow it out of the water and then come for you.” Oops. Then Egypt’s new government removed cabal proxies from the military and sent tanks to the Israeli border. Oops again.
Message to the Jews: You have been kicked out of over 100 countries in the past 2000 years

275204

21.9.2012 21:08

RE: 100 zidovskych darcu prispelo na film,jez je krokem k jedne svet.vlade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275201

Pane Nohejl, zajímavé, vždy jsem si myslel, že Carlsbad jsou jen naše Karlovy Vary - History of Carlsbad / Karlovy Vary.. [smích] Bylo by zajímavé, jak se ten název dostal do Kalifornie..
Ale to hlavní, co chci napsat - jste velkým znalcem této problematiky a rád bych Vás poprosil, třeba i jménem jiných čtenářů, kdyby jste sestavil nějaký přehledný seznam žijících i nežijících politiků či jinak význačných osob, které se zapsaly do dějin a kteří se vyznačují tím, že mají dvě jména a pokud člověk nezná to pravé, tak často netuší, za "které mužstvo dotyčná osoba hraje.." Třeba v současných článcích se vyskytují tyto Lenin, Kissinger atd. Jistě mi rozumíte.. Děkuji předem. [cool]

275267

22.9.2012 2:22

RE: 100 zidovskych darcu prispelo na film,jez je krokem k jedne svet.vlade

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 275267

Mnoho prispevku na internetu se timto zabyva,v jadru,kdo je kdo.Nejblize tomu byla linka "Narodne vzdelavaci institut;Seznam Zidu v kulture CR", ovsem ,zaplatili svou cenu ,tim ,ze na ne vlitli a zrusili je ,zkuste jejich linku; http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/index?2.php?option-com_context&task-vie
,jiny prehled je z doby ,tak zvane "Ruske revoluce", ktera nebyla nijak ruska od sameho zacatku.Nakonec,jako perlicku,jsem nasel v nasi literature,Alois Jirasek-Stare povesti Ceske na strane 56-Luzicka Valka toto;Dan bral a lidi tez,nejvice zeny a det,a zajate prodaval do otroctvi.A mel jich tolik,ze je daval lacino franckym hostem i bradatym zidum,kteri prichazeli pro otroky a otrokune.
Vidite,moc se nezmenilo,dnesni politicky vladikove zase nas prodavaji do otroctvi,ne uz po kouskach,ale,jako cely narod a prodavaji nas tem jednem a tem samym,ovsem se zvucnymi slovanskymi jmeny,jen v pripade nenadalych okamziku se dozvime,kdo je kdo.
HiI'd already discovered that in 1835 the slave dealers in Constantinople, selling

children trained as sex slaves were "principally Jews." It turns out the people

obtaining the children to be sold in this market, were usually Jews.storie se opakuje.Jen prostredky se meni.

The slave-dealers are principally Jews, who buy children when young, and, if they have beauty, train up the girls in such accomplishments as may fascinate the Turks.
*

275283

22.9.2012 9:46

Židi

magda 94.?.?.?

Pokud někdo nechce rozumět NWO, stále a pořád, přečtěte si velmi zajímavou knížku, napsanou samotným židem a to jest Průmysl holocaustu. Bavte se o ní pouze se zasvěcenými, neboť normální člověk na vás bude čumět jako na mimozemšťana. Hezký zážiteček.

275295

27.9.2012 6:08

Kdyz dokazali s malem zvladnout Rusko,tak zvladnou i zbytek sveta.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nakonec ,se presvecte samy v pomeru zide a Rusove,podivejte se do krestanskych vlad ,staci jeden zid ve vlade a vsichni skaci na povel.
Nakonec zname vladu komunistu-zidu,Slansky-Salzman a spol a koncentraky byly plne a uran se tezil prakticky zadarmo pro tu vladu zidu v Moskve.
Takze,poctem,zidu na celem svete daleko previsuje privilegovan apostaveni v krestanskych a i jinych vladach,plno jich nedostane zadne postaveni,jedine ,ze by jeste obsadili Mars.

The population of Russia was then (in 1918) 158,400,000, of whom 7,800,000 were Jews. The present population is about 170,000,000, and probably the same proportion — say 5 per cent — are Jews. Yet in 1935, in the Central Committee of the Communist Party, consisting of 59 members, 95 per cent were Jews — i.e., 56 members — while the other three members were married to Jewesses: Stalin, Lobov, and Ossinsky.

Among the Ambassadors and Ministers of the U.S.S.R. in 1935 the following were believed to be Jews:

In Berlin: M. Suritz.
In Paris : M. Louritz.
In Rome : M. Stein.
In Tokyo : M. Yureneff .
In Ankara : M. Karakhan.
In Brussels : M. Rubinin.
In Oslo : M. Yakoubowich.
In Stockholm : Mme. Kallontai.
In Bucharest : M. Ostrovski.
In Riga: M. Brodovsky.
In Tallin: M. Karski.
In Helsingfors : M. Asmous.

In the same year (1935) the League of Nations Delegation consisted of one Georgian, M. Swanidze, and seven Jews, MM. Litvinov, Rosenberg, Stein, Markus, Brenners, Hirschfeld, Helphand.


... a sacrifice of the Jews to their father, the Devil, was commenced in the city of London, and so long was the duration of this famous mystery that the holocaust could scarcely be accomplished the ensuing day. The other cities and towns of the kingdom emulated the faith of the Londoners, and with a like devotion dispatched their bloodsuckers with blood to hell."

275610

Tuto stránku navštívilo 8 147