Diskuze k článku

Může OSN zastavit válku?

Příspěvků 55

11.3.2003 16:18

Může OSN zastavit válku?

Grovik grovik (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Co by se asi stalo kdyby jednotky OSN ktere jsou ted v Iraku v demilitarizovane zone. Proste zabranili Americanum pres tuto zonu projit??

9619

11.3.2003 16:28

Může OSN zastavit válku?

jirik 68.?.?.?

loutkova scena, zvana osn, je na starou backoru, amerika si udela stejne co bude chtit, totez jejich izraelsti kumpani. pres vsechny NOOOOOOOOOOOOOTY, varovabi a upozornovani, si kazdy dela co chce.
a vlastne jsem zapomnel, ze izrael se stal 51 statem usa!!!!!
a konkretne k dotazu?
muze zastavit, ale pokud to usa bude chtit, tak si to udela i bez clenu "loutkoveho divadla"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jirik z p.

9621

11.3.2003 22:54

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9621

p.jiri z podebrad, souhlasim, je to jako v cabaretu, to osn!!!!!
stefan

9631

11.3.2003 19:15

Může OSN zastavit válku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Jediná cesta pro zastavení války v Iráku je veřejné mínění lidí USA. Dobře zvolené oficiální vyjádření OSN by s ním mohlo zahýbat. Dokud bude za Bushem stát vetšina obyvatel, bude si dělat co chce a nikdo mu v tom nemůže zabránit.

9624

11.3.2003 20:16

Může OSN zastavit válku?

Brnak 68.?.?.?

Pokud se USA bude citit ohrozen i treba teroristickym utokem, tak nepotrebuje OSN k vyhlaseni valky. Ve skutecnosti, utok na WTC je klasifikovan jako "Act of War.

9625

11.3.2003 21:34

Může OSN zastavit válku?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Jenom si myslím,že je při těchto úvahách málo dbáno ekonomického
efektu války,tj. oživení světového hospodářství.
Kdo sleduje burzy a další ekonomické ukazatele snadno zjistí,
že propad všech světových ekonomických ukazatelů je velice tristní
a válka je jako déšť na poušti.
Je to sice hrozné,ale bylo to tak odjakživa!!!
Války byly skoro ze 100% vyvolány kvůli ekonomickým problémům.
Když bychom nechtěli válku je nutné od základu změnit
celosvětový ekonomický systém,který je chybně nastaven
na ustavičném růstu a to prostě nefunguje.
Také "jalové" peníze ,které "vyrábějí" burzy jsou jedem
pro světovou ekonomiku.
Přebytek kapitálu není kam umístit,proto je nutné vyvolat válku
a přebytečný kapitál zničit,jinak zkolabuje špatně nastavený
systém.
Aby jsme mohli více růst,musíme toho hodně rozbít,aby zase byla
práce!!! Bohužel u toho je většinou nějaká ta mrtvola,ale to
jsou pro pány světové plánovače takové drobné detaily.
Lidí na světě je dostatek a on nějaký ten blbec s flintou
se vždycky najde!!!
Ani ztráty americké armády nebudou takovou přitěží,neboť jde
vesměs o příslušníky nejnižších sociálních vrstev USA.
Synové americké ekonomické smetánky v Iráku určitě bojovat
nebudou!!! Ty na ní jenom zbohatnou!!!!
Takže je vlastně všechno OK!!!Všechno jak má být,jak se sluší
a patří.
Nevím však jak dlouho.Lidé přestávají být tak veliké a tupé
stádo a to i v USA.Jenom ,aby se pánové válkostrůjci
nepřepočítali.
Všichni diktátoři s neomezenou mocí si mysleli,že mají moc
na věky a že se jim nemůže nic stát. Opak byl pravdou.
Myslím,že v Iráku i když nedojde k válce to má Sadám spočítané.
To prostě platí na všechny.

9627

11.3.2003 22:52

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9627

ano, souhlasim s dodatkem, ze zidkove valku zpricinuji(opet) a zase se na ni "napakujou"(opet)!!!!!
jinak neni co dodat!!!
stefan

9630

12.3.2003 10:50

RE: Může OSN zastavit válku?

ujo 217.?.?.?

Reakce na 9627

Prosim o vysvetlenie k tomu, ako moze znicenie kapitalu zlepsit ekonomiku. Ked si doma rozmlatim nabytok a prachy z hlineneho prasiatka vyhodim von oknom, budem na tom lepsie ???

9652

12.3.2003 15:42

RE: Může OSN zastavit válku?

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 9652

Ne ale lip na tom budes, kdyz si doma rozbijes prasatko koupis pistoli a s ni pohrozis sosedovi (duchodci na vozicku) s tim ze je pro tebe hrozba a jestli ti neda jeho zahradku (ktera je dost velka na to aby zde ukryval neco "nepraveho"[mrknutí jedním okem] tak ho proste zabijes.
A to tady jde. Navic makroekonomika funguje trochu nelogicky a stagnace se da kupodivu prerusit nicenim nadbytku [smích]

9659

12.3.2003 15:54

RE: Může OSN zastavit válku?

Grovik grovik (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 9652

no ty ne. Jenze firma vyrabjejici nabytek. a banka. na tobje vydelaji. Od banky si totiz pucis na novej nabytek a firma co ten nabytek dela dostane tvoje tezce pucene penize [mrknutí jedním okem]

9661

13.3.2003 9:13

RE: Může OSN zastavit válku?

ujo 217.?.?.?

Reakce na 9661

Takze vacsine clenov domacnosti to nepomoze. Nabali sa na tom iba trebars svokor vlastniaci banku a bratranec vlastniaci nabytkarsku spolocnost [smích])

9702

12.3.2003 16:37

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9652

>Prosim o vysvetlenie k tomu, ako moze znicenie kapitalu zlepsit
>ekonomiku. Ked si doma rozmlatim nabytok a prachy z hlineneho
>prasiatka vyhodim von oknom, budem na tom lepsie ???
mily ujo, valkou se utvori nove joby, nova produkce, nove penize!
vsimni si jak pujde dolar nahoru, jestli bude ta valka!
a nabytok s prasiatkem(aby jsi ho vyhodil oknem, to by te muselo to prasatko strasne nasrat!!!)??? to je nerealny priklad, respective, uplna kokotina!!!!
ale ty jsi treba chytry zidko a predtim jsi si nabytek pojistil, tak dostanes ted zadarmo novy!!!!
stefan

9662

13.3.2003 9:16

RE: Může OSN zastavit válku?

ujo 217.?.?.?

Reakce na 9662

Tak vymysli lepsi priklad ked si taky mudry.

9703

20.3.2003 12:03

Stefan mas pravdu

Kyslik 67.?.?.?

Reakce na 9662

Stefan mas spravne tusenie ze ten tzv.,,UJO,,je zid jak repa,ten ,,UJO,,je internetovy fizl-zid-provokater casto si to individuum meni nicky a fizluje a monitoruje uz dlhsiu dobu slovenske a ceske chaty.Tychto fizlov je len okolo 10-12,ale su velmi aktivni non-stop a koordinovani.Maskuju sa rozlicnymi homey nickmi ako:mikin,brnak,sun of beach,george,corvette..

9985

13.3.2003 16:28

RE: Může OSN zastavit válku?

Thomas beholders (zavináč) centrum (tečka) cz 129.?.?.?

Reakce na 9627


Milane, v tom s tebou souhlasim... Tahle valka je jen umele vytvorena kvuli rustu ekonomiky. Uz 3 roky jsou svetove burzy v krizi a pokud by to trvalo dal, byla by to nejvetsi burzovni krize v historii. Vcera na burze ve Frankfurtu mluvil jeden makler, ktery tam pracuje jiz 30 let a rekl, ze neco takoveho jeste nezazil. Amerika dela tlak na nemeckou burzu - napr. DAX je totalne dole (dnes vyrazne posiluje) a to kvuli tlaku a nestabilite, kterou USA vyvolava. Na vrcholu byl DAX u 8000 bodu - vcera skoncil pod 2200. Ono se totiz da vydelat i na propadu (opcema), takze kdo vi, co se bude dit a vi co ma udelat, ten se nabali. A nebude to nizka vrstva, ktera tomuto burzovnimu systemu nerozumi...
Podle me bylo o teto valce rozhodnuto jiz pred 4 mesici...
Tot vse.

9723

12.3.2003 0:04

Může OSN zastavit válku?

Vladimír Bílý Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Moc bych si přál vidět, aby se buď na základě ´´rozhodnutí´´ OSN, anebo lépe na nátlak obyvatel,potažmo vlád většiny světa,odcházející americké vojáky jak zmoklé slepice zpět na své základny na území USA,aniž by bylo jedenkrát vystřeleno.Bush a jemu podobní by byli shledáni jako duševně choří a jako nebezpeční by byli umístněni do odpovídajícího zařízení, například do domácích separačních táborů.
Arabské státy by mohly následovat příkladu Iráku a svoje dolarové účty proměnit na eurokonta,čímž by destabilizovali dolar.
USA by mohlo přestat šířit svůj nesmyslnej křestanskej fašismus a mělo by mít dost času na pokání.
Mohla by nastat vhodná doba....
Přát si ale mohu cokoli.
Raději teď,než budou i přání podléhat cenzuře.


9636

12.3.2003 3:43

RE: Může OSN zastavit válku?

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 9636

>Arabské státy by mohly následovat příkladu Iráku a svoje dolarové
>účty proměnit na eurokonta

coz tak sveho casu slavny " prevoditelny rubl ", ten by asi lidem tveho razeni vyhovoval nejvice.

9640

12.3.2003 17:11

Razeni

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 9640

Jake konkretni razeni mate na mysli?
Dan

9666

12.3.2003 21:32

RE: Razeni

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 9666

>Jake konkretni razeni mate na mysli?
>Dan

tak si ten komentar prectete jeste jednou a nebudete se muset ptat, OK ?

9672

13.3.2003 8:28

RE: Může OSN zastavit válku?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 9640

Uzasne jaky mate prehled o tom co by komu vyhovovalo... ostatne jako vsichni lide "tveho razeni" ...
Ubohost, nic vic!

9698

13.3.2003 15:41

RE: Může OSN zastavit válku?

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 9698

>Uzasne jaky mate prehled o tom co by komu vyhovovalo...


mam, ja uz to tady ctu asi 3 roky

9711

12.3.2003 5:56

Holohoax je zakladnim kamenem dnesnich problemu!

albert 209.?.?.?

MEL GIBSON IS AWESOME !!!

Mel Gibson and his parents are under fire today
from a leading Jewish group for reportedly anti-semitic impulses in the former's new film and the latter's denial that Al Qaeda executed the Sept. 11 attacks.

The actor's father, Hutton Gibson, told The New York Times he flatly rejected that the terrorist group led by Usama bin Laden had any role in the attacks on the World Trade Center and the Pentagon Sept. 11.

"Anybody can put out a passenger list," the elder Gibson told The Times.
"So what happened? They were crashed by remote control."

He and the actor's mother, Joye Gibson, also told The Times that the Holocaust was a fabrication manufactured to hide an arrangement between Adolf Hitler and "financiers" to move Jews out of Germany to the Middle East to fight Arabs.

"Go and ask an undertaker or the guy who operates the crematorium
what it takes to get rid of a dead body," Hutton Gibson told The
Times. "It takes one liter of petrol and 20 minutes. Now six million?"
Said Joye Gibson: "That weren't even that many Jews in all of Europe."

Rabbi Marvin Hier, head of the Simon Wiesenthal Center, shot back.

"To bigots and antisemites, no amount of evidence of scientific proof is ever enough. In their world, only hate matters."

The comments from the Gibson family come just after the actor built a church in near Malibu that caters to a revisionist version of Catholocism. According to The Times, the church has a congregation of 70, including the star of such films as "Braveheart" and "Conspiracy
Theory."

Mel Gibson, a devout Catholic, is directing and co-wrote an upcoming movie "The Passion," rooted in a theological movement known as Catholic traditionalism that seeks to return the faith to its pre-1962 period, before the Pope issued what is known as Vatican II, a series of proclamations that did away with the notion that Jews were responsible for the crucifixion of Jesus.

"If the new film seeks to undo that," Hier told The Times, "it would not be uncovering truth. Rather, it would unleash more of the scurrilous charges...directed against the Jewish people, which took the Catholic Church 20 centuries to finally repudiate."

9647

12.3.2003 16:47

RE: Holohoax je zakladnim kamenem dnesnich problemu!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9647

>MEL GIBSON IS AWESOME !!!
>
>Mel Gibson and his parents are under fire today
>from a leading Jewish group for reportedly anti-semitic impulses
>in the former's new film and the latter's denial that Al Qaeda
>executed the Sept. 11 attacks.
budejt by ne, jina pravda nez ta jejich se spatne posloucha!!!!!


>He and the actor's mother, Joye Gibson, also told The Times that
>the Holocaust was a fabrication manufactured to hide an
>arrangement between Adolf Hitler and "financiers" to move Jews
>out of Germany to the Middle East to fight Arabs.
ano, sami si zidkove nastrcili adolfa!!!!!



Now six
>million?"

>Said Joye Gibson: "That weren't even that many Jews in all of
>Europe."
taky si myslim, ze jich tenkrat tolik nemohlo byt, asi "kasiruji" ted double!!!!!
>Rabbi Marvin Hier, head of the Simon Wiesenthal Center, shot
>back.

>
>"To bigots and antisemites, no amount of evidence of scientific
>proof is ever enough. In their world, only hate matters."
tady je dost "evidence", zidko se musi "nejak" branit, pravda a fakta boli!!!!
stefan



9663

12.3.2003 18:17

RE: Holohoax je zakladnim kamenem dnesnich problemu!

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9647

..rika se,ze vsechno souvisi se vsim...tady je to nejak slozite,pane Alberte.
Co maji spolecneho nazory rodicu Mel Gibsona s otazkou o moznem ci nemoznem rozhodniti OSN (united for peace)?

9667

12.3.2003 19:42

RE: Holohoax je zakladnim kamenem dnesnich problemu!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 9667

Ajo,

copak nevite, ze cokoliv je proti-zidovske a proti-USA tak se tady musi placnout, at uz je to pravda nebo ne, a at uz to souvisi nebo nesouvisi.

9670

12.3.2003 10:17

Může OSN zastavit válku?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 202.?.?.?

OSN by jiste valce a lidskemu utrpeni zabranit mohlo.
Ale bez odzbrojeni, nebo jeste lepe odstraneni irackeho socialistickeho diktatora Saddama Hussaina to nepujde.
Kdyby vsechny demokraticke zeme tahly za jeden provaz, demokracie a mir by mely na strednim vychode sanci.
Bohuzel postoje Francie, Nemecka nebo radoby demokratickeho Ruska ktere kvuli svym obchodnim stykum lezou Saddamovi nekam moc nadejim na mir nepridaji....

9651

12.3.2003 15:46

RE: Může OSN zastavit válku?

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 9651

>Ale bez odzbrojeni, nebo jeste lepe odstraneni irackeho >socialistickeho diktatora Saddama Hussaina to nepujde.

Spis to melo byt :
Ale bez odzbrojeni, nebo jeste lepe odstraneni americkeho fasistickeho diktatora Bushe to nepujde.

a jeste : lezou Bushovi nekam

Jinak je prispevek celkem vystihujici [smích]

9660

13.3.2003 5:33

RE: Může OSN zastavit válku?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 203.?.?.?

Reakce na 9660

Pane Rehak, vy jste to pekne popletl ! George Bush je president. Saddam Hussain je diktator.
Ja vim, v komunistickych skolach to ucili tak, jak to rikate vy. Ale to uz je prece 14 let.Nerikejte, ze jste se za tu dobu nedostal k serioznim zpravam v novinach nebo televizi......

9694

13.3.2003 8:39

RE: Může OSN zastavit válku?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 9694

>Nerikejte, ze jste se za tu dobu nedostal k serioznim zpravam v novinach nebo televizi......

Mikine, vy me bavite..... seriozni zpravy[smích] To uz je hodne detinska predstava... to byl vtip, ze?

9699

13.3.2003 0:49

RE: Může OSN zastavit oligarchy?

jan 67.?.?.?

Reakce na 9651

OSN je banda kasparu ktera slouzi jako ospravedlni svetovemu imperialismu - lidske utrpeni je vubec nezajima!

Verit, ze Irak, zeme zcela zbidacela a demoralizovana kriminalnimi hospodarskymi sankcemi, je hrozbou svetovemu miru je bud projevem naproste blbosti a nebo ucelova a zcela bezcharakterni propaganda.

Zdaleka nejdulezitejsi komoditou na svete je nafta. Zadny stat se bez ni neobejde. V Evrope pouze Anglie a Norsko nezavisi na dovozu ropy. Japonsko je na tom jeste hure. Proto se Francie a Nemecko tak duvodne snazi branit hratkam emerickych oligarchu, kteri se pokouseji ovladnout ropne zdroje cele planety. Jestli se to te kapitalisticke verbezi podari budou kontrolovat a vydirat zbytek sveta. Kdokoliv se postavi jejich zajmum bude oznacen za nepritele demokracie a humanity a kdovi ceho jeste a likvidovan jednou cestou nebo druhou.

Lide jsou pro kapitalisty komoditou, ktera ma vice a vice negativni hodnotu. Na svete je jich nyni pres sest miliard. Naprosta vetsina zije v devastujici chudobe a je proste nepotrebna, protoze nemaji a ani nemohou mit zadnou funkci v postindustrialni spolecnosti. Co myslite, co s nimi oligarchove udelaji az zglobalizuji vsechno pod svou kontrolu ...?

9678

12.3.2003 15:25

Může OSN zastavit válku?

matej 24.?.?.?

Me by jenom zajimalo, kolik zivotu a jake
materialni hodnoty obetovali Francouzi,
Nemci a Rusove za USA ?? Kolik ameri -
ckych maminek ztratilo sve synky ve Fran-
cii a v Nemecku. Kolik mozolu zustalo na
rukou americkeho delnika, aby v dobe druhe
svetove valky mohl aktivne pomoc k likvidaci
hrozneho fasismu. Kolik trilionu dolaru dali
Americane Evrope po 45 aby se zase postavila
na nohy ?
A ona Evropa a Evropane se jim ted krasne od-
vdecuji. Ale tak uz to v zivote chodi. Az bude
trebas Evropa ve "srabu" kdo jim pomuze ????
Ja uz vim, sam velky Saddam Hussein, nova hvezda
na politickem nebi.

9658

13.3.2003 0:19

RE: Může OSN zastavit válku?

jan 67.?.?.?

Reakce na 9658

> Me by jenom zajimalo, kolik zivotu a jake
>materialni hodnoty obetovali Francouzi,
>Nemci a Rusove za USA ?? Kolik ameri -
>ckych maminek ztratilo sve synky ve Fran-
>cii a v Nemecku. Kolik mozolu zustalo na
>rukou americkeho delnika, aby v dobe druhe
>svetove valky mohl aktivne pomoc k likvidaci
>hrozneho fasismu. Kolik trilionu dolaru dali
>Americane Evrope po 45 aby se zase postavila
>na nohy ?
>A ona Evropa a Evropane se jim ted krasne od-
>vdecuji. Ale tak uz to v zivote chodi. Az bude
>trebas Evropa ve "srabu" kdo jim pomuze ????
>Ja uz vim, sam velky Saddam Hussein, nova hvezda
>na politickem nebi.

Zajimam se spise, jak se emericke propagande dari zblbnout lidi k psani takovych pompeznich a priblblych hovadin. Jak to jenom delaji Mateji?

9677

13.3.2003 5:15

RE: Může OSN zastavit válku?

matej 24.?.?.?

Reakce na 9677

Zajimam se spise, jak se emericke propagande dari zblbnout lidi k psani takovych pompeznich a priblblych hovadin. Jak to jenom delaji Mateji?



To nevim, jak to ta propaganda dela. Opravdu ale vim
ze mezi rokem 1942 az 1945 KAZDY den zemrelo 57
americkych pilotu. Opakuji kazdy den 57 americkych
chlapcu. Jeste jednou 57 chlapcu. Pro nekoho je to
pompezni a priblbla hovadina, pro jineho lidska obet.
Vite to ? Bezte za maminkama tech asi 60 tisic jejich
mrtvych kluku a reknete jim, ze jejich smrt byla jenom
pompezni a priblbla hovadina.

Jaky vlastne clovek jste pane Jan ?


9691

13.3.2003 8:48

RE: Může OSN zastavit válku?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 9691

Mateji ve valce umiraji vetsinou chlapci, jejichz maminky smrt syna netesi. Neni rozdil jestli je to Nemka, Ruska, Iracanka nebo maminka nejspravedlivejsiho, nejchrabrejsiho, nejudatnejsiho a muzete pokracovat, jiste uz vite sam ... trosku lidskeho pohledu...

9701

13.3.2003 15:57

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9691

mateji, ty nejsi matej, ty jsi fakt kokot s velkym k!!!!
stefan
ps.: at cenzura promine nebo zameni, ale tady neni equivalent!

9716

13.3.2003 17:13

RE: Může OSN zastavit válku?

matej 24.?.?.?

Reakce na 9716

Stepanku a veris, ze jsem to cekal, ze neco takoveho ty
napises. Tahle hrubost se muze narodit jen v hlave takovych
lidi jako jsi ty. Ja vim, ze ti neni lito tech lidi. Byli
to preci Americane a mezi nemi bylo hodne Zidu. Jsou lide
jako ty, emocionalne a intelektualne chudobni stastni, nebo nestastni ?
A dekuji ti, za ta slova o velikosti. Me opravdu 17 cm staci.

9725

13.3.2003 19:47

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9725

>Stepanku a veris, ze jsem to cekal, ze neco takoveho ty
>napises. Tahle hrubost se muze narodit jen v hlave takovych
>lidi jako jsi ty. Ja vim, ze ti neni lito tech lidi. Byli
>to preci Americane a mezi nemi bylo hodne Zidu. Jsou lide
>jako ty, emocionalne a intelektualne chudobni stastni, nebo
>nestastni ?

mateji, vidis, priznavas to, ze "jsi cekal", tzn., ze tim provokujes
a "cekas" kdo se chyti. precti si, co za kraviny pises, i ted v tom co pises mi!!!
jinak k tobe no comment-wasted time
stefan

9730

14.3.2003 20:57

RE: Může OSN zastavit válku?

matej 24.?.?.?

Reakce na 9730

Ja vim Stepanku,
kdopak by na tebe intelektualne stacil ?
Ty jsi hlava otevrena.

9750

13.3.2003 0:53

RE: Může OSN zastavit válku?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 9658

Pane Matěji / příhodné jméno /,
bohužel historie nechodí rovnými cestičkami!
Druhá světová válka udělala z USA velmoc prvního řádu!!!
/Důvody nebudu rozvádět/
Velká Británie musela na základě dohody o "půjčce a pronájmu"
uzavřené mezi USA a UK za války ustoupit v ekonomických zájmech
Spojeným státům americkým a možná ,ačkoliv to tak nevypadá
je nucena dodnes Velká Británie tancovat, jak "Velký bratr za mořem"
píská.
Nechci posuzovat lidské oběti jednotlivých států,neboť jsou
nesouměřitelné,ale II. válka byla jakýmsi katalyzátorem
a dělítkem civilizace vůbec.
Jaderné zbraně,kosmická technika ,počítače a další,to všechno přinesla válka.
Nemohu s Vaším názorem souhlasit!
USA na válce nekonečně vydělali!!!
Dokonce i když pomohli po válce Evropě v samotných Spojených státech
to přineslo závratnou konjukturu / zlatá hospodářská 50. a 60. léta/
Za cenu obětí!!!
Válka 1939 - 1945 měla svůj hluboký smysl!!!I když zvrácený,
ale to už tak chodí.
Proti komu nebo čemu chcete však válčit dnes?
Kdo Vás ohrožuje!!!
Celý ten humbuk již od 11.září / dodnes nevím a nikdo mně hodnověrně
nedoložil kdo skutečně WTC zboural!!!!/
je veliký a průhledný podvod!!!
Kdo jsou vlastně ti teroristé? Kdo je to Usama Ladin.
To jsou vlastně virtuální postavy,které jsou použity vždy,když je
potřeba zamlžit vlastní nekalé zájmy.
Antrax v USA utekl z laboratoří CIA.
Možná bych se ještě rozepsal,ale korunu všemu dali USA,
když v OSN předložili sfalšované dokumenty o jaderném programu
v Iráku.To už opravdu melou z posledního.
O Evropu bych neměl tak velikou péči!!!
Ta už svojí daň splatila.Myslím,jak na východě,tak na západě!!!
Také naše 40 leté spočinutí v "náruči" Moskvy je také výsledkem
války a čachrů s poválečnou Evropou hlavně ze strany UK a USA.
Ta Vaše vypečená Amerika zbombardovala Škodovku v Plzni nesmyslně úplně
na konci války ,protože věděla ,že přijde do sféry zájmu
Sovětského svazu a že by byla nepříjemnou konkurencí!!!!
Vaše černobílé a takové "svazácké",jednostranné vidění světa
je na závadu Vašeho rozumného pohledu na svět.
To,co jste napsal není názor,to je spíše agitka ,vhodná někam
na nástěnku za starých časů.
Kolik amerických maminek ztratilo své synky ...
To je věta!!! Ta by se měla hned tesat do kamene!!!
Za války byla v Americe branná povinnost.
On se tam nikdo nikoho neptal.Chceš jít do války?
A o válce rozhodli politici a zájmy kapitálu!!!!
A také teď se nám snaží namluvit a podsouvat argumenty,
že válka je nutná a nevyhnutelná.
Jak pro koho a pro čí zájmy!!!!
Zájmy těch obyčejných vojáků na obouch stranách to však určitě
nebudou.
NEVIDÍM ANI JEDEN DUVOD ,ABY SI PRAŠIVÁ A SVINSKÁ POLITICKÁ
HOVADA VYŘIZOVALA SVOJE ÚĆTY PŘES SMRT A UTRPENÍ
OBYČEJNÝCH LIDÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




9679

13.3.2003 1:58

RE: Může OSN zastavit válku?

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 9679

>NEVIDÍM ANI JEDEN DUVOD ,ABY SI PRAŠIVÁ A SVINSKÁ POLITICKÁ
>HOVADA VYŘIZOVALA SVOJE ÚĆTY PŘES SMRT A UTRPENÍ
>OBYČEJNÝCH LIDÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prave proto by Amerika mela s nima zatocit, lepe jste to pane Peleska uz napsat nemohl.

9687

13.3.2003 16:00

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9687

souhlasim s tebou i s peleskou!!!
stefan

9718

13.3.2003 5:44

RE: Může OSN zastavit válku?

matej 24.?.?.?

Reakce na 9679

Pane Peleska, precetl jsem si vas prispevek.
Necetl jsem ho jednou, ale snad asi 10 X. Mu-
sim se priznat zase ke sve incompetenci, ze jsem
zase jemu nerozumel. Ani desate cteni me nepri -
vedlo na osovou myslenku co chcete vlastne ric.
Vse je tam vyjadreno eklekticky, bez nejake mys-
lenkove soudruznosti, logicke jednoty.
Rad bych vam nejakym argumentem odpovedel.
Ale opravdu to nejde. Vy se popirate na kazdem
druhem radku. Ja se opravdu vzdavam.
Ja jsem si tento vas prispevek dokonce vytisknul.
Odstavce jsem si rozdelil. Cetl vse znova a znova.
Bud vam schazi odborna znalost veci o kterych pi-
sete, anebo se neumite vyjadrit. Nebo je to kon -
binace obojiho. Je me lito, ale vzdavam se.

9695

13.3.2003 15:59

RE: Může OSN zastavit válku?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 9695

vzdavej se, mateji, tobe nepomuze ani "svecena voda"!!!!!!!!!!
stefan

9717

17.3.2003 6:56

RE: Může OSN zastavit válku?

ina 199.?.?.?

Reakce na 9695

>Pane Peleska, precetl jsem si vas prispevek.
>Necetl jsem ho jednou, ale snad asi 10 X. Mu-
>sim se priznat zase ke sve incompetenci, ze jsem
>zase jemu nerozumel. Ani desate cteni me nepri -
>vedlo na osovou myslenku co chcete vlastne ric.
>Vse je tam vyjadreno eklekticky, bez nejake mys-
>lenkove soudruznosti, logicke jednoty.
>Rad bych vam nejakym argumentem odpovedel.
>Ale opravdu to nejde. Vy se popirate na kazdem
>druhem radku. Ja se opravdu vzdavam.
>Ja jsem si tento vas prispevek dokonce vytisknul.
>Odstavce jsem si rozdelil. Cetl vse znova a znova.
>Bud vam schazi odborna znalost veci o kterych pi-
>sete, anebo se neumite vyjadrit. Nebo je to kon -
>binace obojiho. Je me lito, ale vzdavam se.
>
Vy "mateji" jste MATEJ prvni tridy
a nebo sprosty zakomplexovany provokater.
Prispevky pana Pelesky jsou srozumitelne
lidem dokonce od 50%IQ smerem nahoru!!!!!!

9810

17.3.2003 21:16

RE: Může OSN zastavit válku?

matej 24.?.?.?

Reakce na 9810

Vy "mateji" jste MATEJ prvni tridy
a nebo sprosty zakomplexovany provokater.
Prispevky pana Pelesky jsou srozumitelne
lidem dokonce od 50%IQ smerem nahoru!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ano mate pravdu pani ci pane "ino"
jsem velice zakomplexovany provokater
i kdyz majic 155 IQ panu Peleskovi nerozumim
nerozumim jeho interpretaci ekonomie, diskriminace
narodu a ras.... nerozumim jeho rozcilovani.....nerozumim
jeho nesnasenlivosti ......... nerozumim jeho neschopnosti
tolerovat jine nazory jinych lidi
a sprosty jsem az moc, vite, ze jsem mel dnes tri eroticke
sny ?

9846

13.3.2003 16:17

RE: Může OSN zastavit válku?

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) net 193.?.?.?

Reakce na 9679

Pan Peleska,
dovolim si vam doplnit niektore informacie z novodobych dejin. Velka Britania po vojne neustupila USA kvoli dohode o pozicke a prenajme, ale preto ze de facto prehrala druhu svetovu vojnu. Vojska Britov boli cez vojnu vyhnane z kontinentalnej Europy 4x (Narvik 1940, Dunkirk 1940, Solun 1941 a Dieppe 1942). Britania stratila vo vojne Singapur, druhu najdolezitejsiu pevnost, symbol svojej kolonialnej moci. Kym pred vojnou si Briti spievali: "O Britania, Britania rules the waves..." kto to spieva este dnes?
USA by sa vsak stali svetovou velmocou, i ked by nesli do vojny. Kym Britania mala risu zalozenu na pomaly sa rozpadajucom kolonialnom panstve (v 1940 napriklad Gandhi vyzyva, aby indovia nebojovali proti Japoncom), USA mali obrovsku domacu zakladnu, na ktorej mohli stavat. Sucasny vojensky pomer sil medzi USA a Britaniou sa viaze k dohode z Casablanci (1943), ktora deli sfery vplyvu medzi USA a Britaniu. Do Britskej sfery okrem inych krajin pripadli aj Irak a Afganistan, preto sa Britania pripaja k USA a posiela tam svojich vojakov, i ked vacsina domaceho obyvatelstva je striktne proti tomu. (Traduje sa, ze az 80%, nemam si to vsak ako overit)

Vravite, ze vojna je akceleratorom techniky. Vojna s Irakom nebude ziadnym takymto akceleratorom, mozno sa tam len vyskusaju nejake nove typy zbrani, inak nic moc.

A skuste sa na svet pozriet viac strategicky. Nie len cez svoju rodinu a cez svoju penazenku. Je Irak, jeho vodca a jeho lud naozaj nasim priatelom a spojencom?
A zamysliste sa viac aj o pristupoch Francuzska a Nemecka k problemu, naozaj si myslite, ze sa jedna len o ochranu investicii? Sucasna Iracka kriza nie je kratkodoba zalezitost.

A BTW: Snazte sa pisat trochu dlhsie riadky, lepsie sa to cita.

Dakujem

9720

12.3.2003 18:57

Může OSN zastavit válku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?


je treba zachovat "peace"!

9669

13.3.2003 1:09

Může OSN zastavit válku?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nejdrive jsme meli Liga Narodu,potom OSN a dnes jsou to Spojene Narody a tak pohledme zpet ,kdo stal za tim utvorit Liga Narodu a k odpovedi prihledneme ,kdo daroval pozemek ke stavbe budovy ,kdo napsal zakladni clanek LN,OSN,UN a dostaneme odpoved ,kdo vlasne nejvice stoji o celosvetovou kontrolu narodu,jinymi slovy o utvoreni celosvetoveho internacionalismu o celosvetovou vladu ,jedne celosvetove vlady.Dnes Vam odpoved nedam ,je jen ajen na Vas zda mate zajem nahlednout ke korenum veci a zacit rozumet smeru ,kterym se ubirame a co "podedi" nase deti a nasi vnoucata po nas.

9680

13.3.2003 16:19

RE: Může OSN zastavit válku?

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) net 193.?.?.?

Reakce na 9680

Problem by som nevidel v celosvetovej vlade, ale v celosvetovej vlade, ktora znizuje hodnotu zivota jednotlivca. A na upresnenie, pred druhou svetovou vojnou existovalo Spolocenstvo Narodov.

9721

19.3.2003 8:01

RE: Může OSN zastavit válku?

ina 199.?.?.?

Reakce na 9680

>Nejdrive jsme meli Liga Narodu,potom OSN a dnes jsou to Spojene
>Narody a tak pohledme zpet ,kdo stal za tim utvorit Liga Narodu a
>k odpovedi prihledneme ,kdo daroval pozemek ke stavbe budovy
>,kdo napsal zakladni clanek LN,OSN,UN a dostaneme odpoved ,kdo
>vlasne nejvice stoji o celosvetovou kontrolu narodu,jinymi slovy
>o utvoreni celosvetoveho internacionalismu o celosvetovou vladu
>,jedne celosvetove vlady.Dnes Vam odpoved nedam ,je jen ajen na
>Vas zda mate zajem nahlednout ke korenum veci a zacit rozumet
>smeru ,kterym se ubirame a co "podedi" nase deti a nasi vnoucata
>po nas.
jen pro vysvetleni:cesky..OSN |Org. Spojenych Narodu
franc. ONU |Org. des Nations Unis
angl. UN |United Nations
ci-li od 2. svetove valky se nestaly zadne zmeny jak Vy uvadite.
Zrejme jen prekladove "preklepy"!

9909

13.3.2003 4:01

Může OSN zastavit válku?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

At ,uz OSN dela ,cokoliv ,tak Ameriku nezbavi dluhu a ten je opravdu tucny.Kazda valka je predevsim loupez -obchod a tak tomu nebude ani v teto,nezapomente ,ze palace mocnych stoji na hromadach mrtvol a ze valka jsou zlate zne "bohem samozvolenych"Nakonec zde mam dnesni dluh Ameriky,ktera hleda cestu ven,jako i v minulosti ,je to jen valka,svet se nikdy nepouci a uzitecni idioti panum vydlazdi jejich cestu k moci nad celym svetem.

Click for text links
The Debt To the Penny
Current Amount

03/11/2003 $6,460,621,340,512.27


Current
Month

03/10/2003 $6,460,659,531,541.01
03/07/2003 $6,460,766,227,729.85
03/06/2003 $6,460,801,790,956.35
03/05/2003 $6,460,621,838,679.66
03/04/2003 $6,445,657,357,431.67
03/03/2003 $6,445,698,726,713.18


Prior
Months

02/28/2003 $6,445,790,102,794.08
01/31/2003 $6,401,376,662,047.32
12/31/2002 $6,405,707,456,847.53
11/29/2002 $6,343,460,146,781.79
10/31/2002 $6,282,527,974,378.50


Prior Fiscal
Years

09/30/2002 $6,228,235,965,597.16
09/28/2001 $5,807,463,412,200.06
09/29/2000 $5,674,178,209,886.86
09/30/1999 $5,656,270,901,615.43
09/30/1998 $5,526,193,008,897.62
09/30/1997 $5,413,146,011,397.34
09/30/1996 $5,224,810,939,135.73
09/29/1995 $4,973,982,900,709.39
09/30/1994 $4,692,749,910,013.32
09/30/1993 $4,411,488,883,139.38
09/30/1992 $4,064,620,655,521.66
09/30/1991 $3,665,303,351,697.03
09/28/1990 $3,233,313,451,777.25
09/29/1989 $2,857,430,960,187.32
09/30/1988 $2,602,337,712,041.16
09/30/1987 $2,350,276,890,953.00

SOURCE: BUREAU OF THE PUBLIC DEBT

Looking for more historical information? Visit the Debt
Historical Information archives.


Updated March 12, 2003

9690

14.3.2003 4:35

Může OSN zastavit válku?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz tvi vlastni politici nemaji zajem o jednotlivce jako cloveka, tak jak muze mit zajem celosvetova organisace, ktera ve sve podstate ma honosne nazvy, dobre prijmy pro armadu byrokratu, pro ktere jedinec je cislo a neosobnost a vysledkem je rozhodnuti "zdravotni komise" v Kahire, ze je treba snizit za kazdou cenu populaci zeme. Koho z nas mysli, ze by tu nemel byt!!!!!

Ovsem samy sebe do toho planu nezahrnuji. Kdyz mnohe penize nejdou na vyskum zachrany zivota, ale jdou na vyzkum, jak tise a klidne lidi zbavit zivota.

9735

15.3.2003 0:05

Může OSN zastavit válku?

Pavel ntpng (zavináč) austarnet com (tečka) au 203.?.?.?

OSN vyhlasilo pouze jednu valku v 50-satych letech proti Severni Koreji.OSN ma pravo branit mir na planete coz se vsak nedeje.OSN je obrovska organisace v rukou lumpu kteri ji pouzivaji pro sve ucely a vydelky. Valky jako takove jsou instigovany velmi malym kruhem mezinarodnich zlocincu, kteri ze smrti millionu lidi vydelavaji nekrestanske vydelky o kterych se normalnim smrtelnikum vubec nezda.Valka je ta nejvydelecnejsi obchodni aktivita na teto zemi.Jen se podivejte do historie prvni svetove valky a druhe svetove valky. Kdo to spiskal a kdo na tom vydelal. 56 millionu lidi bylo temito kriminalniky zavrazdeno. Povalacne generace budou platit dluhypo desitky let. Prikladem Britanie splati posledni splatku dluhu z prvni svetove valky v roce 2004.tito lichvari si ustanovi zakony ktere jejich vrazedne zlociny budou Legalizovat. Dnes se opet divame na moznost ci lepe rici pravdepodobnost svetove valky, je na case rici temto gaunerum NE chces valku? tak si vezmi uniformu a jdi se zabijet, ale beze mne a mych deti!!! Pred lety jsem mel diskusi s nejzkusenejsim Australskym pravnikem dr David Mitchell OC a David mi rekl "ZAKON KTERY NEOBSAHUJE SPRAVEDLNOST NENI ZAKONEM A TUDIZ,JE TO SPATNY ZAKON A NESMI SE RESPEKTOVAT"tady je podmet k hlubokemu zamysleni. V techto "osvobozeneckych, spravedlivych,valkach" se vojaci na obou stranach vrazdi po millionech aniz by udelali jaden druhemu necu zleho. Proc se neobratit k tem kteri daji ten rozkaz zabit a rici jim "jdi do hajzlu" Svet by byl mnohem lepsi.

9752

18.3.2003 6:29

RE: Může OSN zastavit válku?

ina 199.?.?.?

Reakce na 9752

Pane Pavel,
OSN vyhlasila |odhlasovala| valku nejen v Koreji, ale take prvni
valku v Golfu.

9876

15.3.2003 1:51

Může OSN zastavit válku?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

George Washington
( in Maxims of George Washington by A. A. Appleton & Co.)
"They (the Jews) work more effectively against us, than the enemy's armies. They are a hundred times more dangerous to our liberties and the great cause we are engaged in . . . It is much to be lamented that each state, long ago, has not hunted them down as pest to society and the greatest enemies we have to the happiness of America."
George Washington
"You shall have one world government, whether or not you like it, by consent or by conquest." Former FDR aide, James Warburg CFR/TC, in testimony before the US Senate Foreign Relations Committee, 17 Feb 1950.

9758

Tuto stránku navštívilo 7 168