Diskuze k článku
Kdo vyzbrojuje gang nazvaný „Svobodná syrská armáda“?
Příspěvků 18
Po vzájemné dohodě si Rusko a Čína vyzkouší zbraňové systémy proti USA a EU... Was scene: Syria! Testovací program: civil war. Polygon: HOMS.
Tak je to...
Já myslím, že Rusové udělají to co vždycky- budou jen plkat o nutnosti dialogu, ale jakmile dojde na lámání chleba tak stáhnou ocas a vrátí se do boudy. Bylo to tak v případě Jugoslávie, Afgánistánu, Iráku, Lybie a nevěřím, že tomu teď bude jinak. Hillary si dnes už vyhřívá svou tlustou prdel v křesle na zasedání „Přátelé Sýrie“ (jak cynický název) a jakmile se vrátí domů tak Odumba zavelí ku steči za „osvobození“ Sýrie. Jako heslo dne tipuju něco jako že úkladná vražda Marie Colvinové nesmí zůstat nepovšimnuta
Presne podle dlouho predem pripraveneho a osveceneho scenare Syrie je jen dalsi v rade Zbysek Breznak to ve svej knihach a dokumentech pro administrativu popsal vcelku presne a uz tak pred 10 -12 lety
24.2.2012 12:27
RE: zkouška zbraňových systémů
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 263914
No neohovárajte Rusov, podľa tohoto článku Rusi podnikli nielen diplomatické kroky.
Mám dojem, že tá informácia unikla "náhodne", bolo by to logické, dobrý nástroj, ktorý hovorí ruky preč od Sýrie a Iránu.
on tam šéf ruský rozvědky nejel s lavrovem náhodou...
navíc tím dali jasně najevo, že si to přes satelity vše nahrávají, takže hovadiny a báchorky á la libye zmrdům neprojdou, protože když takovou vykonstruovanou blbost vypustí, hrozí bezprostřední ztrapnění po uveřejnění skutečných záběrů rusy...
proto se už zmrdi také mírní ve vršení počtu fiktivních mrtvol. dřív to rostlo exponenciálně, teď se o tom nemluví a když, tak čísla se moc nemění
24.2.2012 12:49
RE: zkouška zbraňových systémů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 263914
Rusové se nestáhnou a už vůbec ne "jako vždycky". 90. leta bych nesrovnaval se soucasnosti ani nahodou, ani bych na ne neredukoval starsi historii. Kdyz uz pro nic jineho tak proto, ze dobre vedi, ze v tomto konfliktu nejde pouze o Syrii, ale i o ne samotne. Taky vedomi verejnosti o tom, co se deje a proc, je stale silnejsi, takze si muzou i vic dovolit. Jinak souhlasim.
jestliže se Rusové stáhnou i tentokrát, tak potom už se budou muset stahovat dál, možná až do hlubin sibiřské tajgy a možná až za severní polární kruh.
Tak to mi mluvíte z duše. Rusko nevydalo žádné jasné prohlášení, že v případě napadení Sýrie zvenčí se postaví vojensky na její stranu. Jsou to jen nemastné, neslané výroky, že by se nemělo zasahovat ze strany záp. zemí do jejich vnitřních záležitostí atp. To nic neznamená. Tu vetovanou rezoluci sionisté obejdou. Zrovna tak to dopadne, pokud Izrael začne válku s Íránem. Dříve nebo později i přes nynější protesty Ameriky proti Izraeli, se nakonec Amerika do té války zapojí. A Rusko opět zůstane stranou. Připadá mi to vše kolem jen jako divadélko, ale ve skutečnosti už se stahuje veškerý válečný potenciál USA do této oblasti a plán napadení Íránu je hotov. Sýrii potřebují sionisté dobýt a znemožnit, aby nepředstavovala překážku v tažení proti Íránu.
25.2.2012 10:52
RE: zkouška zbraňových systémů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 263914
2luxor
Rusi sa chovajú nanajvýš uvážlivo, keď nereagujú vojensky na provokácie amerických síl+ Nato.
Sú príliš zodpovední, aby uvrhli svet do tretej svetovej vojny, ale každá kvapka môže byť posledná a pohár prekypí.
Všetkým, ktorí schvaľujú vraždenie, vojny a zosadzovanie legálne zvolených vlád pod taktovkou USA, len malý odkaz. Čo schvaľujeme, to sa nám stane a čo pošleme, to sa nám vráti.
Ono to může být také jinak. Rusko samo není schopné zastavit vojensky USA a NATO. Proto zřejmě ty ústupky a neochota se angažovat ve světových konfliktech. V dnešním uspořádání světa chybí odpovídající vojenský protiklad proti společenství USA - NATO, jako byl Varšavský pakt. Mne osobně překvapilo, jak děsivě začal Západ zbrojit právě po rozpadu SSSR a VS, kdy už to nemělo obranné opodstatnění a taky to přineslo své ovoce. A tak jednu zemi po druhé "osvobozují" dnešní uchvatitelé bez zjevného odporu zbytku světa. Přeci to horečné zbrojení Západu nemohlo být za účelem obrany!!! Teď Rusko (a celej svět) může jen nečinně přihlížet, maximálně vydat odsuzující prohlášení. Nechali si vnutit jednostranné ústupky (Gorbačov) a v současnosti dohání co v minulosti lehkovážně ztratili. Už si to asi uvědomují, ale poněkud pozdě.
Vlastní sice stále odstrašující nukleární potenciál, jenže to nezabrání v rozpínavosti NATO - USA, kteří mají značnou převahu v konvenčních zbraních.
Ruská politika a nátura byla vždycky stejná, v podstatě od dob Alexandra Něvského se Rus, ať mužik nebo bojar snažil o jediné. Nic nedělat, mít se dobře a "blbě" žvanit. A kdo je nutil k něčemu jinému, třeba k obraně země, jako například Alexandr Něvský, toho neměli rádi dokonce ho vypudili z Novgorodu. S odstupem času to vypadá, že ruský sen je najít si spojence, postrašit západ, pak udělat koňský handl, spojence prodat a mít se strašně dobře. Sen se dnes rusům naplnil, až na to že se nemají dobře a hrozí jim vojenská porážka.
Ale prodat prodat východní Němce a obejmout se s Amerikou byl i sen Berji. A můžete se na mne zlobit, ale přesně to udělal Gorbačov, jenom Jelcin ho trumfnul ten "prodal" i svazové republiky, tajné archívy a zlikvidoval většinu vesmírných projektů.
Všimněme si že oba argumentovali stejně, Gorbačov: spojenci sovětský svaz jenom vyčerpávají, jejich obrana nás moc stojí, bez nich nám bude líp a domluvíme se s Amerikou.
Jelcin: Rusko musí živit zaostalé republiky, ruský lid kvůli tomu chudne, bez zaostalých republik mám bude líp a budeme se kamárádit se západem. A ruský, dříve sovětský člověk tomu do poslední chvíle tleskal. Těšil se, jak se bude mí dobře až prodá poslední "tank" poslední kousek své země a bude se kamarádit s vysněným západem a Amerikou. To je podle mne důvod jejich chování k Jugoslávii i Libyi a jinde. Amerika jejich duši, duši koňkých handlířů prokoukla už dávno a připravila jim tu nejjednodušší pastičku. Proto také začali Američané zbrojit jak o život, kdo by odolal příležitosti zaříznout ruského medvěda. Ale byla to ruská lenost a prodejnost, která je do této situace dostala. Teď už jenom sklízí a hlavně budou sklízet plody své vlastní hlouposti, probudili se příliš pozdě a ještě ne všichni. Ani se mi nechce říkat dobře jim tak, doplatíme na jejich blbost všichni.
Tú "ruskú náturu" ako pozerám, poznáte akurát tak s "modrých" príručiek inak by ste takú blbosť nepísal. Keby ste sa pozrel na historiu reálne tak by ste vedel nielen o tom že sa vedeli úspešne obrániť a porážať velmoci svojej doby - Švédsko,Polsko, Livonsky rád,Francúzov, Nemcov - ale bolo to práveže Rusko, ktoré svojich spojencov zachranovalo (preto si ho za spojenca aj vyberali). Stačí s novších dejín napr. akcie ruských vojsk pod velením Suvorova v Taliansku na požiadanie R-U cisára porážal napoleonské vojská, napriek obmedzovaniu z R-U velenia. Alebo akcie čiernomorskej flotily pod velením Ušakova v stredomorý (oni napr. dobyli najsilnejšiu napoleonskú pevnosť v oblasti - Korfu). Prípadne ak sú vám bližšie naše kraje, tak kontingent pod velením Kutuzova na naších územiach, ktorý len "vďaka" diletantskému vedeniu rakúskeho cisára a ruského cára ignorujúceho Kutuzova viedli k Slavkovu.
To nehovorme radšej o tzv. Krymskej vojne, v ktorej sa Rusko ako jediné vojensky zastalo krestanského obyvatelstva v Osmanskej ríši, kde sa naň organizovali pogromy, vďaka čomu boli turci na pokraji porážky. Na rozdiel od Ruska západné Anglicko ani Francúzsko neotvorili ani ústa na obranu svojich, práve naopak, radšej sa pridali k turkom a zaútočili na Rusko!
A ak je to pre vás príliš vzdialené v historii, stačí ako príklad aj 2 svetová vojna. Nebiť Ruska ktoré na seba viazalo valnú väčšinu nemeckých vojsk, západ by bol zničený, čo vedeli aj briti a preto zrazu zmenili zmýšlanie a "ochotne" posielali(a doporučili USA) odpad čo samy nechceli rusom (Land-Lease) nech krvácajú oni a oni potom došli "porážať" zvyšky Wehramchtu.
Mohli by ste my prosím menovať spojencov ktorých rusko "predalo" nepriatelom?
26.2.2012 10:15
RE: zkouška zbraňových systémů
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 263998
Gorbi a Jelcin (Jeltzman) Vás "vykradol", ale poriadne.
Jasné že sa chcú mať dobre, ktorý normálny a zdraví človek by nechcel sa mať dobre vo svojej krajine?
Čo sa týka "strašenia so spojencami"-slabá krajina nemá spojencov je vazalom "priateľa"- "naša" rétorika typu "S (doplniť meno "priateľa" aktuálneho režimu)na večné časy a nikdy inak".
Vymenovať tých 2 zradcov ako príkladných Rusov je chyba (obaja polo-židia, jeden ktorý by predal aj svoju matku, druhý polo-Gruzínec ktorý sa uchlastal k smrti) a chyba obyčajných Rusov, že nepredpokladali takéto ťahy zo západu.
> Teď už jenom sklízí a hlavně budou sklízet plody své vlastní
>hlouposti, probudili se příliš pozdě a ještě ne všichni.
>Ani se mi nechce říkat dobře jim tak, doplatíme na jejich
>blbost všichni.
Nie je to až tak čierne ako tu si snažíte nám a sebe nahovoriť, Rusi v tichosti zmodernizovali svoju armádu a pripravili sa na svoju a na obranu svojich spojencov.
Čo sa týka obyčajných Ruských ľudí, po Jelcinovi valná väčšina sa poučila zo svojich chýb, a tým pádom západom podporovaná "opozícia" padne na hubu. (Slovo liberál po Jelcinovi je v Rusku prakticky nadávka. )
Som len zvedavý, že po voľbách Putin čo vytiahne na "opozíciu" a na "západ".
To bude ale kriku.
Nemyslím, že to, co popisujete, se dá nazvat ruskou náturou. Pouvažoval jste někdy nad tím, proč a ve vůli koho to ti vámi jmenovaní dělali? A uvažoväl jste někdy, proč nám naše politická "reprezentace" prošmelila pod zadkem úplně všechno cizímu kapitálu? Ve vůli koho to dělali? Byla to vaše (naše) vůle, naše česká nátura? Jsme tedy i my "koňští handlíři"?
Měla bych pro tento "typ" pojmenování vlastizrádci. A vlastizrádce neodráží náturu celého národa.
Ano, souhlasím, že je tento stav zaviněn naivitou Rusů samotných, tedy přesněji řečeno jejich představiteli. Bylo tomu tak v minulosti a podivuji se tomu i dnes, když např. usilují o právní záruku od USA, že ty protiraketové radarové systémy co hodlají budovat kolem Ruska, proti údajným íránským raketám, nebudou použity proti Rusku. Směšné. Takové smlouvy, či právní záruky jsou v určitých případech naprosto k ničemu. To už dokázala minulost mnohokrát. No, snad se poučili...
pro Ericha a Oracla, chlapci nebudu s vámi polemizovat na téma, které zakrátko rozhodne sama doba, stejně jako jasně vykreslila radostné zítřky lidu slovenskému pod vedením Mečiára a Sloty a jiných goril. . Možná jste si všimli že také ze Slovenska se neslo jak vám bude líp až se osamostatníte. Vím to, protože u nás v nádvorní četě dělá dost slovenských gastarbajtrů a všichni si blahobyt Slovenka chválí, a navíc jak rychle se dokázali naučit česky, to tu nikdy nebylo. Je vidět, že když je motivace jsou i výsledky. Ale nemusíte prskat my vás pod vedením současné vlády tryskem doháníme a možná i předbehneme Ale to by sem snad ani nepatřilo, kdyby to v Rusku před lety nebylo stejné. Stejné řeči, stejné sliby, stejně zblblý národ, stejně prodejní politici. Jediný rozdíl mezi námi a Rusy je, že o Rusech, na rozdíl od nás a vás se ještě rozhodovat bude a jak to dopadne budou moct ovlivňovat i samotní Rusové. Tam se ukáže jak jsou stateční.
A Erichu s největší pravděpodobností jsem měl možnost mluvit s větším počtem Rusů, než kolik jsi jich ty kdy viděl, byli mezi nimi vlastenci kterých si vážím, ale i takoví od kterých by se i prase ušpinilo.
Takže, vím moc dobře co říkám a nemách chuť o tom s nikým polemizovat natož s tebou nebo oraclem.
Zrovna vy dva se Ruska zastávat nemusíte, oni si buď poradí sami nebo půjdou do kytek. Zatím, aspoň podle toho co vidím v bedně mají v rusku dost silnou, vlivnou a dobře placenou pátou kolonu. Řekl bych, že tam budou mít jako bonus také docela dost zaktkovaných záškodníků a sabotérů, záhadné výbuchy a katastrofy tomu nasvědčují. Budování takových buňek je specialita zejména Britů, jsou v tom mistři. No a Rusové budou mít co dělat. Podle mne se vzbudili z naivity nějakých 15 minut po dvanácté. Sami víme, že někdy stačí těch podrazáků docela málo a národ má velké problémy. Tak že počkáme a uvidíme.
JenTak a Leimas
Naprosto s vámi souhlasím pánové a je mi z toho smutno
např.Tomáš Topfer,Mádl,Issová a zejména vzory ze zámoří http://empirestrikesblack.com/2012/02/angelina-jol...
Tuto stránku navštívilo 4 529