Diskuze k článku

O ideologické diverzi

Příspěvků 56

11.1.2012 5:07

Pěkně a výstižně napsáno.

Esmate 178.?.?.?

Za komunistů to bylo lepší. Bylo ještě kam utéct. [chechtot]

260695

11.1.2012 8:31

RE: Pěkně a výstižně napsáno.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260695

..jasně, ovce jde tam, kde je tráva už vyrostlá. Nenapadne ji hledat (po)travní semínka...

..a ještě tleská, že někdo napsal, že tady už tráva neroste.
...uffff.

Co takhle si "sečíst", že církev, fašisti, komunisti jsou před zrcadlem, na ty se může sahat. A pak je tu ten jejich obraz v zrcadle.
Naučili nás pro slovem demokracie NEvidět, že jsou to stále titíž + jejich potomci. Slova jsou těmi zrcadly, ze kterých si skládáme svoje cíle a tím i životy.

...lituju tě, kamaráde... s "E" (energie), které tě "mate"

260710

11.1.2012 12:54

RE: Pěkně a výstižně napsáno.

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 260710

Pane "janko" Koňasi, dal jsem si tu námahu a přečetl jsem všechny vaše příspěvky. Opravdu jsem to vydržel. Byl jsem hrdý na svoji vytrvalost. Ale jenom, než jsem uviděl že těch příspěvků tam je dalších asi 15 stran. Pak jsem to pro vzniklou alergii na vaše texty vzdal.

Prosím vás, nereagujte na mé občasné příspěvky. Slibuji, že já budu vaše také ignorovat.

A pana Stworu si nedovedu předsavit jinak, než se svatozáří nad hlavou. Pokud přečetl od vás více než já, (a to asi musel) má ji naprosto určitě. [smích]

260727

11.1.2012 14:57

RE: Pěkně a výstižně napsáno.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260727

Pane Esmate, poplácat se za svůj výkon jste mohl i bez toho čtení. Není vhodné pro mládež.

A když dovolíte, rozhodnu se sám, kdy a na co budu reagovat.

260733

11.1.2012 17:49

RE: Pěkně a výstižně napsáno.

steve 166.?.?.?

Reakce na 260695

[chechtot] , .. ja taky rad utikal (dedovi pro pivo do dzbanku). Deda taky rad utikal. Nejdrive pred Hitlerem na vychod a po konecnem vitezstvi zase zpatky do Reichu !! To byly zlate casy ! Dneska - at zdrhnete kdekoliv, - vsude Vas dozene demograzye.
.. i v Raichu (tam hlavne .. [smích] )
-------
.. klik !http://mytechnologyworld9.blogspot.com/2012/01/top...

260741

11.1.2012 19:29

RE: Pěkně a výstižně napsáno.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 260695

a ted něco zcela jiného http://www.youtube.com/watch?v=jvcBuCS55Gg

260747

11.1.2012 6:54

Ano,

Jéňa 85.?.?.?

souhlasím s popisem stavu světové společnosti v tomto článku,ale takový popis dá dohromady zřejmě většina z nás.Ale už mě něbaví ta drzost/a nejen u tohoto tzv.autora/ neustále kritizovat prostého občana,že mlčí.Myslím,že min.50% prostých občanů má rodiny,ke kterým mají minimálně povinnost je uživit a že judebolsevik vytvořil takové balíky zákonů,že občan má co dělat,aby vůbec uživil sebe,respektivě celou rodinu.A při sebemenší veřejné kritice současného režimu může s jistotou očekávat přinejmenším soudní řízení/viz.např.kauza editora Zvědavce/ a posléze další následky s tím spojené.Přestaňte kritizovat prosté občany!

260701

11.1.2012 8:01

RE: Ano, ??!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 119.?.?.?

Reakce na 260701

A vy mate deti..? To jste se uz primo prekonal, ze jste dosel az sem, na souzeneho Zvedavce. Pamprsky ste vymenit nepotreboval? Uff, zasnu nad vasim svedomim, ceskys tatecnym - samozrejme. Ale uz sem radeji nechodte, co kdyz si vas zjisti! Mate rozum clovece? Tolik zakonu kolem. Vy snad vubec nemyslite na sve pribuzne nebo co??!
Česká povaha - smrádek , ale teploučko... nehas, co tě nepálí... co je doma, to se počítá... kdo nekrade, okrádá rodinu... nekonečné skuhrání , nulová disciplína a odpovědnost.. a co jsme si, to jsme si...

Smrad se line z české kotliny. Nasráno a nablito. Všichni serou na všechno, každý na každého a vespolek všichni na všechny.
Lev na vlajce?! Vy byste tam mel mit pstrosa, ale ne vzprimeneho, nybrz s hlavou v pisku.

"Zlo potrebuje k svojmu víťazstvu jedinú vec. Aby dobrí ľudia nerobili nič." Edmund Burke.

260704

11.1.2012 8:18

RE: Ano,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260701

Jéňo, máš recht, prostej vopčan je chukdák. Proto je taky furt prostej...., že? Asi se dostal do své situace tím, že hledal větší podíl viny v druhých místo v sobě. Je to jednodušší, dělají to přeci všihcni, ne?

...fakt (fuckt) je řešení jednoduché, stačilo ti během života (i v minulosti tvých životů, kam zatím koukat neumíš) v každé události, do které ses dostal - NAJÍT SVŮJ KOUSEK CHYBY.

Je to holt už zralé na trochu toho rizika, ozvat se aspoň těm nejbližším nadřízeným okolo sebe - a neposrat se z toho, že mě to opět umele, co říkáš???

260708

11.1.2012 9:23

RE: Ano,

Jéňa 90.?.?.?

Reakce na 260708

Janko,popsal jsi mne jako připosraného hlupáka a protože mne neznáš a nepochopil jsi můj příspěvek,je to od tebe drzost.Já už několik let pracuji(a financuji)občanské sdružení,které podporuje protiprávně odsouzené občany,nebo kteří mají problémy s úřady.V mém příspěvku jsi nepochopil,že mám na mysli,že spousta prostých občanů má co dělat,jen aby v dnešním srabu přežila a proto já je nemíním stále jen kritizovat.

260714

11.1.2012 12:28

RE: Ano,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260714

Nikoliv Jéňo, sám ses tak nazval. A nepochopil jsi zas to, co jsem psal já - snažil jsem se nabídnout hledání "kořínků",vážím si toho, že se staráš o lidi, já to dělám taky, v obecnější poloze a možná tvrdším způsobem.
Ve tvém případě bych vedle běhání po úřadech pro lidi je třeba naučit ty lidi myslet, vyplňovat ty kravský formuláře. Poprvé jít s nimi, a pak, až se to sami naučí, budou učity ty další.
...nebo máš lepší řešení? Třeba jít za svým poslancem a dát mu předlohu na lepší formulář, který i prostý občan zvládne vyplnit?
kterou jsi zvolil cestu???

Takhle se "ovce desátník" stará o "ovce mužstvo". nebo se mýlím?
nechci nikoho urážet zbytečně, vesměs se každý sám ozve, že něco pochopil jako agresi místo jako návod, radu.....
Udělá-li ti to radost, tak se omlouvám. Ale fakt nevím za co....

260724

12.1.2012 0:47

RE: Ano,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 260724

Janko, seš šulin. Napřed se do něho navážíš, pak z toho couváš. Kdybys byl tak duchovní, jak se děláš, nenapsal bys těch svých výpotků ani desetinu, ty samozvaný rádce a odborníku na všechno.

260776

11.1.2012 12:21

RE: Ano,

Gonzál 85.?.?.?

Reakce na 260708

Není-li „prostý“ člověk disponován jistou žaludeční kvalitou, těžko může na kolbišti světa užívat zbraní elitářů, kteří (jsou-li ovšem lidskými bytostmi?) jsou morálně na dně. V historii je sdostatek případů účelů světících prostředky, kdy se tyto prostředky obrátily proti iniciátorům. Dříve či „později“, ale jistě vždy. Existuje však i jiná možnost odporu, aniž by si člověk s elitáři zadal a sám svou vlastní dráhu nepoškodil: např. takový Ghándí – nemyslím, že by žil z toho, že to někomu nad sebou „nandal“. Stahujete duchovní hlediska do područí (do podřízenosti) politického chování, jenomže tak to není. Primární je, jak to člověk cítí uvnitř a jaké pro sebe (svou vyzrálost) nalézá (rozumově, intuitivně) nástroje či cesty ke zlepšení své či obecné situace ve světě vezdejším. A toto je ryze individuální záležitost každého, a záležitost nesnadná, vyčerpávající, stresující…., byť se navenek projevuje stádním syndromem „prostýho vopčana“ . Už proto bych byl na Vámi uváděnou reinkarnaci (resp. generalizaci karmických důvodů k ní) poněkud opatrnější.

260723

11.1.2012 14:46

RE: Ano,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260723

Gonzále, máte pravdu, že vše lze zneužít, jen ta karma si to s námi vyřídí vždycky po svém. A je to tak dobře.
Člověk, cítící něco uvnitř - může cítit jen to, co je dostupné v jeho "informační hladině". Zde je míněna jak hladina životních zkušeností v tomto těle, tak i hladina, do které se člověk dostal v řadě inkarnací - tak i hladiny, které zpracovává při dobrovolném vstupu do těla po ukončení obou reinkarnačních cyklů (v duchovní oblasti funguje stejná "škola" jako v tělech na planetách). Maturitou je vytvoření projektu pro sluneční soustavu, absolutoriem pak projekt pro galaxii.

..a potěší mě, pokud (raději v mailu) víte o čem naše existence je - a že doba pokory má také své mantinely. Nic sice nelze uspěchat, ale zdržovat lze. Nejen nesouhlasem, ale i nadměrnou pokorou. Tu míru máme každý uvnitř - to víme snad oba.

260731

11.1.2012 20:26

RE: Ano,

Gonzál 85.?.?.?

Reakce na 260731

S předchozím rozvětvením víceméně souhlas, proces vývoje pokračuje i po odložení těžkého futrálu, nicméně ještě zpět domů, k pozemské věci[smích] : doba nazrává k Čemusi (neschovávám se, ani nechci zde suplovat mnohé „zajímavé“ weby na téma 2012) a elitáři to vědí daleko lépe, než my tušíme. Co je v tomto ohledu z jejich strany zvláštní, je jejich dojímavá obava o naše duševní rozpoložení – tedy jejich péče o to, abychom se obávali, báli, byli stresováni… Např. každodenní skladba zpráv mainstreamových médií – co může být jasnějšího: Ovčane BOJ SE!!! Jde tedy nejspíše o jakési ovlivnění kolektivního vědomí „davu“ – v podstatě otroků - aby byl elitáři snáze řiditelný v čase, který těmto otrokům (nám) může přinést uvolnění jha. A protože jim teče do bot daleko rychleji než nám a jejich škoda bude neporovnatelně větší nežli naše, vytvářejí psychologický tlak, abychom v tom byli s nimi. A teď konečně k tomu, jak píšete, že: „doba pokory má také své mantinely. Nic sice nelze uspěchat, ale zdržovat lze…“ – Oni totiž čekají na náš nějaký spontánní vzdor jako na smilování Egregorovo. A to nejraději, aby při tom padla rána (provokatéra, jak jinak[smích]) a (dočasně) odstavila některého z méně významných politků. Poté bude radostně a nesmiřitelně zahájen tah proti zbytku osobních svobod a snáze budou zavedeny nové pořádky. Teď to zatím udělat nemohou, bylo by to příliš očividné. Potřebují nějaký důvod. Nebylo by proto vhodné jim takto nahrávat. Nechme pracovat čas. Ten sice mohou monitorovat (jako kohokoliv z nás[smích]), jenomže v případě času jim to je a bude pouze na dvě věci...
Není to o letargii, je co dělat: být bdělejší, včas rozpoznat, co jednoho každého nasírá a vědomě to opustit (neb život není jen politika), pěstovat sebe-vědomí a nutně zvažovat, čemu v tomto důležitém čase věnovat pozornost. Pak nastává ve společenském životě projev ve smyslu Já pán, Ty pán…, a to při vší úctě. Avšak pro zdejší život to nemusí být vždy pohodlné, vcelku je to ale velmi prospěšné. Pro elitáře je pohromou národ sebe-vědomých individualit, nikoli spontánních masových akcí končících na : „máme holé ruce“, tudy, jak dnes již víme, cesta opravdu nevede.

260749

11.1.2012 21:46

RE: Ano,

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 260749

Dobre že vyzývate k opatrnosti, k masovým nepokojom je ešte čas.

Totiž nič nemôžeme urobiť dovtedy, kým svetová ekonomika nepadne, čo je jednak chrbtová kosť otrokárskeho systému a jednak zdrojom moci "elít".

Dôvodom je to, že oni demontovali sociálny štát, ukradli a rozvrátili všetko čo sa dalo (pomocou nimi dosadených bábok- Kniežapán, Vondra, Paroubek, Mikloš, Dzurinda, Fico, Clinton, Bush atď) a teraz čakajú na zámienku aby mohli zaviesť kríženca Orwellovskej distópie a 3. ríše.
Lenže prerátali sa, lebo z nás až príliš úspešne vychovali ovce, ľudia dovtedy nezakročia pokiaľ situácia sa nestane neznesiteľná A to sa stane vtedy, keď štáty nezačnú vyhlasovať jedna za druhou bankrot.
Dôsledkom bude revolúcia či občianska vojna (bude to oveľa horšie ako teraz v Grécku), policajti budú sa starať o seba no a tí čo nemajú nič vážne na starosti budú jednak rabovať a jednak vešať, defenestrovať a lynčovať úradníkov a politikov. [smích]

Myslieť si, že zvrátia túto situáciu vo svoj prospech je rovnako nezmyselné, ako si myslieť, že zatavia gigantickú prívalovú vlnu s jedným hárkom papiera veľkosti A4.

260756

11.1.2012 22:01

RE: Ano,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 260756

Dovolím si s vami nesúhlasiť, tento systém čo tu máme (v Čechách a na Slovensku) je v podstate pre tých čo nesmieme menovať úplne dokonalý. Stačí len doriešiť pár detailov. Nečakajte na zmenu, tento systém ktorý tu je sa najbližších 10-20 rokov nebude meniť.

260758

11.1.2012 22:44

RE: Ano,

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260758

Naopak, všechny karty (a některé počiny těch, které nesmíme autocenSSurně jmenovat) mi připomínají dobu konce hodného a krásného proemerického pravicujícího a zionisujícího Shaha v Íránu:

- systém se hroutil, přestože ještě několik let předtím očividně prosperoval
- všude, naprosto všude byla O_B_Ř_Í všudypřítomná korrupce
- země byla plná statisíců kurvících se a opileckých emerických usraelských žoldáků, "poradců" a "konsultantů"
- nůžky mezi chudými a bohatými se rozevíraly strašlivým tempem

Přesto a/nebo právě proto N_E_B_Y_L_A islámská revoluce dílem "náhody" a/nebo lidového semknutí... Alezpoň zpočátku...

Vše daly a uvedly do pohybu síly uvnitř do té doby hodného krvelačného SAVAKu a CIA. Ostřelily přehradu v dobrovolně dřívě, nežli by se zhroutila v nestřeženém okamžiku sama.

Vše nasvědčuje tomu, že i načasování definitivního pádu zrůdného Pax Emericana přijde v předem danou a dnes již stanovenou chvíli. Ovčané se dočkají služných Křivohubů, Bushujících Pěnic, Pánků a spol. pohupujících se na luzernách či TV snímaných v okamžik jejich popravy či ohledání ostatků.

Určitě ale těm, kteří pomohli svrnout proemerického a zionisujícího krásného a hodného Shaha nešlo o nynější podobu prosperujícího, vzdělaného a blahobytného Íránu. Naopak, Írán se měl stát podobnou stokou lidské bídy a otročení, jako Pákistán či jiné pravicující tehdejší diktatůry typu Filipín, Indonésie, Argentíny, Uruguaye a dalších proemerických pašalíků.

Přesto a/nebo právě proto si nakonec "svoji" revoluci ukrást hodnými Loutkáči nedali. A o podobné hnutí či nehnutí půjde tehdy, až to co nejdříve "rupne" - a oVčané budou zírat v TV na upocené Křivohuby, Pěnice, Pánky a spol. Arabské "jaro" bylo jen sérií generálních zkoušek velkého tyjátru, který je za dveřmi...

260768

11.1.2012 23:17

RE: Ano,

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 260768

Súhlasím s Vami Mou, zdá sa že chcú použiť pôvodný Iránsky scenár:
1) vyvolať revolúciu cez nastrčené figúrky ako v 1989
2) zbaviť sa predchádzajúcich nastrčených figúr
3) vystrašený dav nalákať do ohrady NWO

ALE

budú úspešný len do bodu 2, lebo treba rátať s kolapsom štátu, infraštruktúry a finančného systému.
Toto bude indukovať jednu vec a to je svojpomoc, ľudia si začnú robiť veci na vlastnú päsť, následne spájať do čoraz väčších celkov a nakoniec z toho vznikne spoločnosť ktorá bude zorganizovaná zospodu: niečo na spôsob Líbyjskej džamahíry (to bude dlhá cesta).
Problémom môže byť to, že sa na vrchol dostane v prechodnom období nejaká sviňa na spôsob lokálneho Hitlera , to môže veci spomaliť a skomplikovať, no nezastaví pozitívne zmeny.

V konečnom dôsledku ľudia sa prestanú byť ovčanmi a poučia sa z histórie, ale to bude cesta tak na 30-40 rokov, dúfam že sa toho dožijem.

260771

11.1.2012 23:35

RE: Ano,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 260771

Ale nebláznite, svet je rozdelení na 3 tipy a to:
prvý svet(vyspelé západné štáty) s ekonomikou rozdelenou na 3 tipy a to neoliberálni štát (USA), polosociálni(GB), sociálni (Nemecko, Francúzsko, Švédsko, ...)
druhý svet: ČR, Írsko, Taliansko, Španielsko, ... kde sa väčšinou snažia zaviesť neoliberalizmus a neviditeľnú chmatácku pracku trhu
tretí svet: SR, Namíbia, .... kde chcú zaviesť čistí neoliberalizmus a krajina sa vysáva ako to len ide.
A prečo som zaradil ČR do druhého sveta, pretože ste ekonomickou kolóniou Nemecka a aj keď si dáte zobrať sociálne istoty, u vás bude kvôli polohe a že ste v priamom ekonomickom tieni Nemecka, (ak sa bude dariť Nemecku) vždy viac práce a väčší zárobok ako u nás v SR (smutnej krajine).
[bliji]

260773

12.1.2012 0:21

RE: Ano,

abc 188.?.?.?

Reakce na 260771

vôbec sa nemusíte báť,bude to kratšie obdobie.Potom ako svetový terorista No. 1 vyvolá konflikt s Iránom.Bude nasledovať obdobie maximálne 3-4 rokov nie 30 - 40 rokov ako píšete. Ako vždy bude obeť /Irán/označený za agresora a vypukne posledná vojna všetkých vojen 3WW.Pikeho murársky plán ráta s tým, že bude zničený Izrael založený chazarmi na tento účel, lebo cieľom bude zničenie islamu a židovstva. Svetové spoločenstvo bude volať po "Mieri a bezpečí"! OSN pretransformovaná na nadnárodnú organizáciu pre mier a bezpečia ponúkne svetu NWO bez náboženstiev , pretože povstanie svetových náboženstiev , zvlášť kresťanstva ho prinúti kodstráneniu každého náboženstva ako poslednej prekážky k nastoleniu mieru a bezpečia. Po krátko trvajúcom nenáboženskom svete bude celosvetový politický systém odstránený samotným Kristom, pretože bude ohrozená existencia ľudí rešpektujúcich stvoriteľa Boha Jehovu. A to Boh nepripustí,pretože útok proti svojmu Božiemu ľudu bude považovať za útok na svoju zvrchovanú vládu nad zemou.http://spravy.pravda.sk/obama-zavlecie-europu-do-t...

260774

12.1.2012 9:46

RE: Ano,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260774

..snad s malým upřesněním, že zničit náboženství lze i jeho rozpuštěním. To míň bolí, ono beztak nejspíš zanikne samo, opotřebováním.

Obávám se, že i pan Kristus nebude muset opět navštěvovat Zemi, že si lidi během několika let uvědomí, k čemu je jakékoliv uctívání čehokoliv, co si nemohou ověřit svými nástroji= vnímáním a logickou řadou kroků k těmto vjemům.

Proměna schemat myšlení je ve vchodových dveřích, jen si mnozí neuvědomují, že do "pokoje" vedou ještě druhé, z "haly", ve které jsme v současnosti. "Hallo efekt" ale některým duchovně vyzrálým lidem pak předsíň reality představil jako onen "pokoj", kde jsou doma.

Podobně jako před cca 2000 lety byly kořeny některých poznatků a program pro společnost vloženy do hebrejšiny - vrací se poznání dávných věků skrze sanskrt a slovanské jazyky do ČEŠTINY.

...naučit se "číst" každé slovo svou intuicí, podloženou znalostí významu každého písmene ve slově, - to se může naučit každý. Jaro 2012 by mohlo být docela příjemným obdobím pro lidi, co nezapomněli myslet po "staročesku".....

260791

12.1.2012 11:34

RE: Ano,

koledník 88.?.?.?

Reakce na 260774

3WW? To nevím. Možná se dřív rozjede celosvětová série bankrotů, kdy přestane vše současné fungovat a lidi z pohledu "normálního člověka" zcela zešílí. To světu jaksi teprve ukáže, jak strašné může být bezvládí a proto lidé velmi rádi přijmou to, co přijde poté. Nedivil bych se, kdyby se toto pak i prohlásilo za jediného boha a vyžadovalo to všelijaké uctívání (nalejvárna pro trvalé udržení pořádku a člověk to má i někde v povaze). Je to jednoduchý scénář a pokud se nemýlím, je popsaný i v biblické knize Zjevení Janovo. Safra, takové chmurné vyhlídky, co s tím?

260812

12.1.2012 0:32

RE: Ano,

Urchin 62.?.?.?

Reakce na 260771

Něco podstatného stále schází ... Karl Heinrich Marx jednadvacátého století. Bez filozofa, ekonoma a politika formátu K.M. možná jednou rozzuřený dav pověsí nějakého křivohubého Vondru (anebo ani to ne, protože dotčený se beztak zavčas zdekuje), jenže pak se lidi z toho davu požerou mezi sebou. Protože nebudou mít alternativu. Která není. Nebo alespoň není známá a sdílená. Sám si kladu otázku, co teda já sám chci místo stávajícího dvacetiletého českého demokratického bordelistánu? Návrat k rudé? Nebo ke hnědé? Nebo monarchii? Nebo co k*rva?!

260775

12.1.2012 2:11

RE: Ano,

steve 166.?.?.?

Reakce na 260775

.. Nebo co krva?!* .. :lo
----
.. ano, nase doba se dynamicky vyviji smerem k lepsim zitrkum. A obzvlaste vsimavi jedinci - vidi i pozitrky, - a ty jsou tak stastne, ze v mnohem teroristovi vyvolaji harani zlych vasni !!
.. Na Vasi otazku Vam hrave odpovi tito "osvetovi mladenci", kteri dovedou resit otazku stastneho zivota - VELICE HRAVE .. [chechtot]
------
..klik [smích] http://usnews.msnbc.msn.com/_news/2012/01/11/10119...
--
.. uznejte sam. byl by hrich - nenechat si poradit od "nasich" ...

260777

12.1.2012 21:05

RE: Ano,

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260771

Vážený pane Oracle, velice bych si přál sdílet Vaše pozitivní očekávání.

Ale: Každých cca 20 let (jednu generaci) dochází k zlomům: WWI, WWII, Kennedy-1968, 1989... Ne náhodou odstřelili Loutkáči hodného krvelačného Shaha uprostřed "dvoudekády". Ne náhodou spáchali 9/11.

Jak íslámská revoluce, tak svět po 9/11 bylo způsobeno "nečím", co nesneslo odklad. Něčím, co kdyby Loutkáči neeliminovali iHned, buď by skončili a/nebo ztratili - či se museli dělit o opratě s někým jiným.

Vývoj okolo krachu "zelené revoluce" před třemi lety, přiměla Loutkáče rozehrát nynější partii přes Arabská jara. Ale Íránci nejsou Arabové - ani vyzáží, ani náturou, ani sveřepostí. Natož kultůrou a vzdělaností. Proto očekávaná válka bude velkým zvratem. A nepříchází proto, že by Lotkáči "chtěli" - ale proto, že Loutkáči MUSÍ - a ten tah, i Arabské jaro, i Sýrie, i Írán jsou vynucené tahy --- a Loutkáči jsou v nyní v roli opice, co chtěla vykrást ořech /Střední Asii/ a nyní couvá z Afghanistánu, Iráku - a chystá se na Írán.

Íránci ale neumí přijímat políčky bez revanše. Nejen proto v podvečer zahájení Velkého Tyjátru přiletí náhle irácká delegace do Prahy na poslední chvíli bez klíčového presidenta souseda Íránu, kde je velká šíítská majorita i svatyně. Velké věci začínají vynucenými změnami na diplomatických zvyklostech, protože diplomaté jsou vždy o pár dnů či týdnů více ve hře.

Mezitím v bankrotujících JůYsEj prudce roste bída, sociální rozčarování a rozkol. Můžeme se těšit na brzké poodkrytí opony a zrychlení partie, a co mají Loutkáči, USrael, Rusko, Írán - ale zejm. Čína za nejsilnější karty!

260862

12.1.2012 22:24

RE: Ano,

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 260862

>Vážený pane Oracle, velice bych si přál sdílet Vaše
>pozitivní očekávání.

Bárs by ste boli optimistom aj Vy (v týchto záležitostiach).

USA je na tom prakticky na mizine, nielenže väčšina výdajov ide na vojenské dobrodružstvá (poznamenávam Čína robí asymetrickú informačnú vojnu- to je tvári sa že chce vojensky dostať pod vojenský vplyv celý Pacifik, popritom sa vojensky sa pripravuje na defenzívu svojho územia a na ochranu svojich spojencov-v krajine kde sú populárne aspoň 3 šachovité hry ani sa tomu nedá čudovať, a nemusím ani spomenúť Sun'c-ho dielo Umenie vojny), majú taký koncept armády ktorá by vyčerpala ekonomiku hociktorej krajiny, nemajú peniaze na základnú medicínsku starostlivosť dôchodcov, nemajú na dôchodky a nemajú v poriadku ani infraštruktúru-mosty v dezolátnom stave.
Na to aby teraz začali svetovú vojnu, by potrebovali obrovské množstvo peňazí ktoré sa akceptujú, dať do poriadku všetky komunikácie a mať výrobné prostriedky.
Čo z toho majú:, Čína pomaly opúšťa dolár-tak ako krajiny BRICS a ich priatelia, Američania majú problémy s mostami a prakticky všetky výrobné sú v Číne alebo v inej krajine Ďalekého Východu- kde viac menej šéfuje Čína.
USA škrtne v Iránu alebo v Sýrií a maximálne do troch dní nebudú mať v Amerike prakticky čo predávať a za čo kupovať v zahraničí, lebo Čína všetky exporty do USA zatrhla a povedala na doláre nie, tým pádom v Amerike môže pripravovať na revolty či na občiansku vojnu.

Takže môžeme hádať:
Amerike skôr dôjdu peniaze na platby na zložené úroky z dlhov, alebo ho pošle na dno Čína?
Ktorý fiat mena zrúti skôr?

Inak podľa astrológov a numerológov v tomto roku sa odbúrajú také veci/štruktúry/vzorce chovania, ktoré človek/ľudstvo nepotrebuje a ktoré sú vyslovene škodlivé. Inak jeden cyklus v Majskom kalendári skončí (Majské poňatie sveta) a druhý začína, takže jednak z pohľadu západnej astrológie je to logické, jednak strašenie koncom sveta 21.12.2012 je vyslovená hlúposť.
Nehovoriac o tom, že Majovia majú kalendáre s rozpätím od 260 dní do niekoľko miliónov rokov. Chcem len vedieť odkiaľ.

260866

12.1.2012 9:27

RE: Ano a ne

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 260768

Pane M. s tím nelze souhlasit( i přes určitou líbivost Vašich příspěvků),, tak to nebude.

Finanční systém postavený na fiat money je VELMI pružný a umožňuje ve správě země do té doby nevídané " ZÁZRAKY " .
Tedy jeho další vývoj/zhroucení či prosperita je z velké části v rukou jeho provozovatelů. Je třeba si uvědomit, že skutečně došlo k propojení moci politické, bankovní a mediální [pláč] . Takový systém je velmi stabilní ,, zdání řízeného chaosu je líbivé a praktické ale pokud nedojde k vychýlení zvenku, z/uvnitř je NEMĚNITELNÝ.

V současné době v některých částech planety dochází k značnému a neřízenému přemnožení obyvatel (tam se to vyřeší samovolným úbytkem v závislosti na omezených zdrojích) ,, v jiných (nám bližších) pak k nezřízené chamtivosti a rozežranosti střední a vyšší třídy , http://dialog.ihned.cz/c3-46304640-060000_d-japons... viz. zde ,, ale také v Argenině http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_bank...

I v NEJHORŠÍCH částech USA je poměr krachujích občanů 1:168 , což bankéři snadno vykryjí z ostaních příjmů a tito dříve pokorně/pravicující/pracující slouží jako odstrašující případy pro ostaní - nutné mediální zviditelnění.

Možná jste si povšimli, že z této " dohody " vypadli průmyslníci ,obchodníci a majitelé realit. Zato jsou IN energetické a ropné společnosti .

Lidé , kteří se zde díky neuvěřitelné liberární politice kuponové privatizace 90-tých let , dostali k "chráněným zdrojům" teplárny, strategické podniky,soukromé banky jsou nyní kriminalizováni a stíháni po celém světě. Pokud nespolupracují.
Byli vytlačeni a jsou určeni k pomalé likvidaci.

Je to řízeno sférou vlivu nadnárodních společností.

Tedy shrnuto - v tomto regionu NELZE očekávat žádné významné/neřízené proměny společenského řádu. Probíhající politika omezování spotřeby je zcela v souladu se zájmy loutkovodičů (a docela upřímně i zcela nutná), neboť díky zcela neřízené individuální výstavbě různých haciend a satelitů je ve výhledu několika let nebude jak vytápět.

http://www.ped.muni.cz/wphy/projekty/klima/PracVer...

http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/energetika/pe...

http://blisty.cz/art/41044.html

260787

12.1.2012 16:27

RE: Ano a ne

dub 62.?.?.?

Reakce na 260787

tak vy jste první člověk, který se odvážil tvrdit, že systém pyramidové hry je stabilní a umí "nevídané zázraky".

takové tvrzení je hodno nobelovy ceny, ale obávám se, že ani poradní výbor byste nepřesvědčil, protože nejen praxe, ale i matematické modely prokázaly, že pyramidový systém nutně končí kolapsem, protože časem prostě dojdou "noví volové" a nemá kam dále expandovat.

ale zkuste to a nechte se nominovat, třeba uspějete, v dnešním světě je možné vskutku vše[smích]

260844

13.1.2012 14:46

RE: Ano a ne

anonym 87.?.?.?

Reakce na 260844

Pyramídový systém nemusí končiť ničím. Ak ho riadi jedno centrum vo vnútri jedného systému, tak jednoducho škrtnú dlhy a ide sa ďalej odznova. A aby bolo centrum silné a neotrasiteľné nejakým nespokojným veriteľom, musí byť bohaté. Preto tie úroky a hromadenie kapitálu na jednu kopu. Keby neboli úroky, zisky by sa neinvestovali do papierov a kadejakých prísľubov a derivátov, ale do nekonečného luxusu. Neviem, čo je lepšie.
Irán má pokiaľ viem neustálu infláciu, až sa jedného dňa škrtnú nuly a ide sa ďalej. Peniaze majú funkciu obeživa, nie uskladňovača nadhodnoty, ktorú mám, ale momentálne nepotrebujem. Prečo by sa vplyvom času všetko malo kaziť, len peniaze nie? Peniaze sú len poukážkou na vyčíslenie hodnoty toho, čo som vytvoril. Uskladnenie peňazí aby sami pracovali je anomália, nezmysel. V prírode sa nevyskytuje. Peniaze sami nepracujú, v skutočnosti na vlastníka tých peňazí pracuje niekto iný, koho nepozná.

260926

11.1.2012 22:09

RE: Ano,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260749

..poslední odstavec pozlatit Gonzále, bingo..., dík.

260761

11.1.2012 22:22

RE: Ano,

Gonzál 85.?.?.?

Reakce na 260761

[smích] díky, ale takové uznání mi nepatří; jak jsem si vzápětí po dopsání příspěvku uvědomil, něco podobného psal již před nějakým dobrým stoletím jakýsi malostraňák Neruda. Prý:..." bude-li každý z nás z křemene.." No a vidíte, před nějakými 23 lety to další významná osobnost (spíše společenského nežli politického života) zhodnotila slovy: "kam to dovedlo se" (Miloš Jakeš)...

260763

11.1.2012 9:13

RE: Ano,

Marinak 88.?.?.?

Reakce na 260701

Ale bohuzial, iny ako prosty obcan tu nic nedokaze zmenit! Totiz, jedina potencialna protivaha tohto dnesneho marazmu su MASY. Masy maju ohromnu, definitivnu moc. Postav sa pred urad vlady a vykrikuj tam tu nechutnu pravdu o dnesnom svete. Proste pride police a stiahnu ta z obehu. Ked sa tam ale postavi pol miliona PROSTYCH ludi a vykrikuje to iste, situacia sa dramaticky zmeni, to uz ma co robit s teoriou velkych cisel, velmi milo sa zacne s masami vyjednavat, policia tam bude len na to, aby usmernovala premavku.... Masy si ale neuvedomuju svoju moc, su prilis nesurode, nezhodnu sa v nicom a uz vobec si neuvedomuju, ze treba zmenit system, a nie maňušky v parlamente. Pre toto je vsetko v hajzli. Takze kritika prosteho obcana je kardinalna vec.

260713

11.1.2012 10:11

RE: Ano,

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 260701

Kdo má podle vás nápravu udělat? Má se čekat na spasitele? Anebo se spolehnout, že ti zlí mocní se polepší a sami se odstaví od žlabů? Občané se budou pořád něčeho bát a pořád na tom budou hůře. Vždyť ta zbabělost a pohodlnost většiny našich lidí už nás zavádí na samé dno. Nad těmi, kteří něco organizují lidé jen mávají rukou a nehnou prstem. Snadná výmluva je, že se stejně ničeho nedosáhne. Jasně. Když si tohle řekne většina, tak se opravdu nic nedosáhne. Sama už dlouho kritizuji prosté občany a sama také podle svých sil něco proti našemu zlořádu dělám. Ale připadám si skutečně jako "donkichot"

260715

12.1.2012 21:24

RE: Ano,

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 260701

jeno, uz len preto ,ze ti prosti obcania maju rodiny, by im ta situacia nemala byt lahostajna! Alebo sa Ti dobre zaspava pri pomysleni, ze aj kvoli Tvojej pasivite a mlcani bude Tvoje dieta obycajny otrok na ovladanie? Ja osobne by som sa za seba hanbil ako pes a pred zrkadlom by som sa asi [bliji]

Ako pisu viaceri, ale hlavne Strelec a Marinak. Zmenu mozeme urobit len my - prosti ludia. Ziadny kapor si svoj rybnik dobrovolne nevypusti. Vyhovarat sa na nejaku rodinu a z toho titulu si tvorit alibi je znak zbabelstva. Ba prave naopak, ak by som mal deti, uz len kvoli nim by som sa rval ako lev, aby sa mali lepsie a aby tento spinavy kriminalny system z nich buducnosti neurobil definitivneho otroka. Neviem si predstavit nic horsieho, ako by moje dieta o XY rokov niekomu vravelo, ze jeho tatko bol obycajny dosraty zbabelec, ktory doma tisko sedel ako vos pod chrastou. Nasi predkovia sa musia v hroboch otacat, ked vidia, ako sme sprosti a bojazlivy. Nebyt ich, davno sme v uplnych srackach.

260864

12.1.2012 22:41

RE: Ano,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 260864

Treba to brať s rezervou 2/3 ľudí sa o politiku a ekonomiku nestarajú a niektorý na také niečo nemajú ani hlavu. Lenže 24 hodín sú bombardovaní mienkotvornými médiami a aj keď o tom nepremýšľajú, v podvedomí to na nich zanechá stopu. Takže priemerní Pepa sa stará o svoju robotu, o to aby bolo pivo dobre načapované, o svoje deti, o svoju ženu, o svoje koníčky a sleduje suseda či mu nelozí za ženou a keď to na takého človeka rozbalíte, tak na vás čumí či vám má volať záchranku, lebo vám ruplo v bedni alebo si z neho robíte srandu nepekným spôsobom. A ak narazíte na Pepu pravičáka ešte s pokrikom že komunisti zavraždili veľa ľudí vám dá cez držku. Nato čo sa deje a aký podvod je na nás páchaní je treba študovať, študovať a študovať(históriu, ekonomiku a politiku) a premýšľať, premýšľať a premýšľať a to niekoľko rokov.

My u nás máme za dva mesiace voľby a vo Februári vymývanie mozgov začne na 140%, to budem musieť vypnúť TV, nečítať noviny, nepočúvať rozhlas a keď niekto začne o politike a ekonomike tak v panike utekať. Lebo keď to na mňa začne rozbaľovať s heslami, treba voliť, kto nevolí dáva hlas XY politikovi, Grécka cesta, ... . Tak sa prisám bohu namieste pogrcám a upadnem aspoň do niekoľko mesačnej depky. [bliji]

260869

11.1.2012 8:17

..

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Velmi dobře naspaný článek. Stručné, jasné, výstižné.

260707

11.1.2012 9:12

Hmmm

Dap z lesa 89.?.?.?

Ano-stručné,výstižné,pravdivé.Až na závěr.
Autor šmahem všechny strká do jedno pytle aniž by sám zdůvodnil PROČ to dělá.Z čeho tak soudí? Z vnějších projevů nebo z průzkumů sledovanosti TV programů? [smích]
Vždyt žijte podle svého,nikdo Vás nenutí sledovat co se vám nelíbí,stejně tak nemusíte žít v ČR.Ale-KDO MÁ ODVAHU to udělat ?
Kdo má odvahu koupit zem která neplodí a říct: Tady dokážu žít ?!Většinou ten,kdo o tom nemluví a považuje to za samozřejmost.Prostě jedná podle sebe-nepotřebuje souhlas většiny.
Pak jsou rádobyodvážní,kteří se snaží přesvědčit ostatní,že to umí lépe(z kteréhokoli spektra).Většina uvěří-je to pohodlné nechat odpovědnost na někoho a pak mu nadat,že to zprasil(ikdyž někdy účelově).A tak nechají experimentovat dalšího.....
POHODLNOST je problém této většiny,neochota vzít za sebe odpovědnost.
Je jedno,proč se všichni sejdou na Václáváku-opět jen čekají spasitele,který je povede,opět jako ovce.
Vzbudte se a ŽIJTE PODLE SVÉHO,ted,hned.
Konstatování a lamentování vám život nezmění[smích]

260712

11.1.2012 10:55

Prestať voliť !

abc 188.?.?.?

To je jediný spôsob ako odzbrojiť tzv. elity, ktorým pri každých voľbách naivní voličí vystavia bianco šek na rozkrádanie toho, čo nám zo spoločného majetku ešte zostalo. Predstavte si, že by 51% ľudí nešlo voliť, z dôvodu odmietnutia voliť stranícke rozkrádačské mafie. Máte ich plný parlament aj vy aj my. Keby 99% ľudí prestalo voliť to 1% mafiánov, ktorí si hovoria elita, to by bylo "posvícení".Zrazu by elity prezreli, že ich hra na "zastupiteľskú demokraciu" bola odhalená a skolabovala. Preto majú toľko "pohonkú" v médiách, ktorí vyzývajú ľud voliť. Ale predstavte si to čisto teoreticky. Čo by nastalo? Tzv. politická elita "paraziti" by zistili, že sú odhalení a zbytoční. A ľud by si vybral konkurzami tých najschopnejších nielen odborne aj morálne do správy krajiny. To sa však udeje až v budúcom veku, kde budú žiť len ľudia, ktorí demokraciu zavrnú ako ľudstvu škodlivú a prijmú priamu teokraciu ako spôsob vlády k dobru každého, nielen "vyvolených". To znamená už dnes si skontrolovať či vám "funguje kompas v nás".

260719

11.1.2012 17:08

RE: Prestať voliť !

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 260719

Naivní představa.....ve většině zemí jsou volby manipulované,takže i když valná většina k volbám nepůjde-nic se neděje ,však on to někdo "dopočítá"[smích]
Vždyt i nyní vládnou jiní,než kteří byli zvoleni.
Taková Top09 vznikla a ZŮSTALA v parlamentu(před volbami),aniž kdy měla mandát od voličů...a nikdo se nad tím ani nepozastavil [naštvaný]

260738

11.1.2012 19:55

RE: Prestať voliť !

jansmith1984 96.?.?.?

Reakce na 260738

Přesně tak.

Pasivní občany (ať již jsou pasivní z jakéhokoli důvodu), kteří ve své zmatenosti (a nasr-nosti na všechny a na všecho) nejdou volit a svůj HLAS hrdinně po disidensku s pocitem dobře vykonané práce ZAHODÍ, je přesně to, co pokrytecké E/elity a jejich lokajové (v rámci stávajícího Systému) pro dosažení svých kosher cílů potřebují.

Oni nepotřebují voliče, kteří budou volit PROTI NIM (to je riskantní), oni potřebují voliče, kteří VOLÍ s NIMI nebo když už, tak NEVOLÍ vůbec..[smích]

Jejich věrní nebo zmanipulovaní totiž odvolí a je vymalováno - i malé procento účasti rozhoduje.

A pokud hlasy pro tu "správnou" kosher stranu pochybí, tak se dopočítají, přesně jak popsal kamarád Dap z lesa 89.?.?.?. Pamatujete na volby mezi Bushem a Gorem na Floridě a jak dopadly, když to vypadalo, že Bush ml. zvolen nebude?

Tímto zdravím pí.Jarmilu a její disidenský přístup k volbám, který hrdinně po kocábovsku šíří/la zde i jinde mezi ostatní sobě rovné disidenty (viz. abc 188.?.?.?) a Peace se všemi,

jansmith[smích]

260748

11.1.2012 21:22

RE: Prestať voliť !

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260748

I v pravicujícím, vytunelovaném a zbídačeném posthavlovském Česku jsou obce a oVce bez zvolených zastupitelstev a deputátů. OVčané tam odmítají jít k volbám....

A jak to dopadlo?!

Pokud se nemýlím, tak v tom případě jim tam ministerstvo vnitra posílá "administrátora", který obec a oVčany pak řídí a rozhoduje o nich.

A domnívám se, že podobně by to dopadlo i na státní úrovni, kdy by vznikla pravicující Junta v čele s Křivohubem, Bushující Pěnicí či Zionisujícím Pánkem & Co.

A karavana s jumanitárním bombardováním by jela dál...

260752

11.1.2012 21:38

RE: Prestať voliť !

abc 188.?.?.?

Reakce na 260748

Chcete mi nahovoriť Ján Smith, že keď z oprávnených voličov pôjde čo i len jeden voliť, tak voľby sú platné? Demokracia je predsa vláda väčšiny. Ak 51% oprávnených voličov nebude voliť, aká je to voľba väčšiny? Je to vláda menšiny nad väčšinou a to už nie je demokracia ale diktatúra. Mne osobne je to fuk, či niekto volí alebo nevolí. Ja som prestal voliť pred 40 rokmi boľševika a nevolím ani demokrata. A nemám výčitky svedomia, že som volil omylom niekoho kto má sklamal. Pokus, omyl,
pokus, omyl, pokus, omyl, až do vytriezvenia s "kocáboviny". Buďte si istý, že mám "kompas v nás" dobre nastavený. O tom nemusíte pochybovať ani na sekundu. Ak si myslíte pretože nevolím , že som disident, tak vám to neberem. Ja som len využil svoje právo nevoliť svojho zástupcu, ktorého nepoznám. Zvolil som si najlepšieho vládcu, Krista a jeho nebeskú vládu. A hoci možno máte názor väčšiny zvedavcov, hlavne tých za mlákou, že v českom kráteri alebo slovenskej kotline , to už ani Kristus nedá do poriadku. Ja vám váš názor neberiem a preto "hurá do voleb" v krajine kde žijete! Dôležité je predsa, kto spočítava hlasy voličov ako napr. na Floride, a nie ten kto volí. Tak volbe zdar, aby sa nestratil ani jeden hlas voliča!

Inak som na vás zabudol v bláboloch ste sa umiestnili hneď za TOP 5 za Vojtom 49 ste na 6 mieste s počtom blábolov 1346.Toto je môj šiesty príspevok tento mesiac a viem, že moderátor je na mňa "sakra přísnej", a viac ako desať príspevkov mi určite nepustí na rozdiel od iných, pretože môje postoje a názory sa snažím koncipovať z Božieho hľadiska, tak ako som ho poznal z Biblie. A to sa na zvedavci moc nenosí, zvlášť keď bláboly bez názoru zahlcujú Vladimírovi jeho softwér.

Šalom [mrknutí jedním okem]

260754

12.1.2012 10:14

RE: Prestať voliť !

jansmith1984 46.?.?.?

Reakce na 260754

Pochop abc, příteli a kamaráde (a někteří další), že sedět doma na prd-li, NEVOLIT a následně kňučet po hospodách a internetu - NEBO jít a VOLIT, není úplně to samé....

V obou případech si s tebou v českém pravdoláskovském kapitalismu (do modra) lokajská vládnouci nomenklatura (díky kosher machinacím) sice vytře pozadí (kdy o ODS se nemá cenu bavit, ale padla tady zmínka o TOP-09 a jak vznikla..[smích] nebo strana VV, která se sice naoko kroutí, ale nakonec jde ostatním farizejům v koalici vždy na ruku, viz. poslední případ: církevní restituce), ale ROZDÍL JE V TOM, že když volit JDEŠ a dobře si ujasníš KOHO, tak těm největším pokrytcům a lokajům zlodějského Systému znesnadníš jejich křivohubě vysmátou SPANILOU JÍZDU...[smích]

Jinými slovy: pokud nejsi sám v politice (i jinde) aktivní a nesnažíš se o zlepšení pro všechny zúčastněné osobně, dáš alespoň jako sebevědomý občan při volbách najevo svůj názor o tom, jaký směr politiky si přeješ.

Tudíž nejsi ovce, která je dokonce volí, ale ani ovce, která zatlačená do kouta (v deziluzi) omlouvá svou pasivitu a jde tím na ruku svému ovčákovi, ale PODPORUJEŠ síly, u kterých najdeš (pokud se řadíš mezi běžné občany a nikoli kosher zbohatlíky) alespoň JAKÉS TAKÉS zastání. No nestojí to za tu legraci??....[smích]

Pochopil??? nebo sem se zase snažil zbytečně???..[smích]
Hezký Citát na závěr: "Nic takového jako špatné počasí není – je jen nevhodné oblečení."


A nic ve zlém a Peace s tebou,

jansmith[smích]

260797

12.1.2012 21:44

RE: Prestať voliť !

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 260754

abc,

Pises tu o demokracii, ale to co Ty nazyvas demokraciou, nie je demokracia, ale parlamentaristicky podvod na ludoch. Ide o diktaturu politickych stran. DEMOKRACIA a to doslova a dopismena znamena VLADA LUDU a nie vlada nejakych stran, aebo nejake zastupovanie politickymi stranami. Boli sme oklamani a toto je falosny system a falosna hra na demokraciu, ktora nema s demokraciou nic spolocne. Divim sa, ze take nieco je este aj dnes na Zvedavci potrebne vysvetlovat. Vladnutie prostrednictvom politickych stran nie je demokracia ani omylom!

Mimochodom, uz vela krat sa stalo, ze k volbam sa dostavilo menej ako 50% opravnenych volicov a volby boli platne., A preco? pretoze novodobi diktatori si to svinstvo posvatili zakonmi, ktore hlupe ovce s radostou respektuju, namiesto toho, aby ich odmietli a tvorcov povesali. Akaze je to vlada ludu, ked 150 hajzlov prijima zakony namierene proti vacsine obyvatelstva, kriminalizuje ju a ta vacsina tych 150 smradov nemoze ani okamzite odvolat a hnat pred zodpovednost, ale musi strpiet to pustosenie az do konca? K demokracii sa najviac blizi Svajciarsko. Toto co tu mame je diktatura politickych stran, parlamentarizmus, ktory je v priamom rozpore s demokraciou.

Kaddafi na ten to podvod prisiel uz velmi davno:

http://www.uloz.to/11546598/muammar-al-kaddafi-zel...

DEMOKRACIA dnes fakticky nikde neexistuje, je to system, ktory je dost obtiazne zaveditelny do praxe...podobne ako komunizmus. Realizacia sa zruti na prachobycajnej ludskej huposti a chamtivosti po moci

260865

13.1.2012 12:13

RE: Prestať voliť !

abc 188.?.?.?

Reakce na 260865

Peptalkin, nalejme si čistého vína a poučme sa vzájomne o demokracii ako o najhoršej forme vlády, lebo podľa niektorých lepšiu nemáme a pridajme k tomu trošku humoru, aby sme sa z tej demokracie úplne nezblbli. http://www.youtube.com/watch?v=dOpsMagImX4
http://www.youtube.com/watch?v=p2jel7l6VWk
http://www.youtube.com/watch?v=vOA3ht9U4_Y&fea...
Zaujímavosťou je fakt, že tzv. zastupiteľskí demokrati považujú len referendum za priamu formu demokracie, preto pri účasti pod 50% je neplatné. Pri voľbách to ale neplatí. Prečo asi. Ďakujem vám za vysvetlenie, že oni 1% si nižšiu účasť vo voľbách vedia ošetriť zákonmi. Na Slovensku napr. menej ako 50% voličov volilo zástupcov do Europarlamentu. Akú právnu legitimitu majú? Nakoniec je to úplne jedno, lebo v Europarlamente sú europoslanci len ako "štafáž". O všetkom rozhoduje EKomisia a nikým nevolení predstavitelia EÚ.

Ale ozaj si myslíte, že keby 99% neprišlo voliť 1% zlodejov, korupčníkov a klamárov, ktorý sľubujú a nemajú moc na to, aby splnili sľuby, že s tými by to ani nepohlo? Že tým už kompas v nás / Stvoriteľom nám všetkým dané svedomie/ nefunguje? Nakoniec ešte jedna dobrá správa pre všetkých, ktorí túžia po Božej vláde a obnove raja na zemi. Biblia predpovedá symbolickou rečou, že "každý vrch sa prepadne do mora" na konci démonkratického systému vlády , ktorá skončí v celosvetovej anarchii. /"vrch" je v Biblii označením vlády a "more" je označením ľudí, národov/

Zjavenie 6:12...a každý vrch a [každý] ostrov bol odstránený zo svojho miesta. 15 A králi zeme a ľudia vysokého postavenia a vojenskí velitelia a bohatí a silní a každý otrok a [každý] slobodný sa skryli do jaskýň a do skalných masívov vrchov. 16 A stále hovoria vrchom a skalným masívom: „Padnite na nás a skryte nás pred tvárou Toho sediaceho na tróne a pred Baránkovým hnevom, 17 lebo prišiel veľký deň ich hnevu, a kto je schopný obstáť?“

260914

11.1.2012 21:39

RE: Prestať voliť !

Antiseptik 76.?.?.?

Reakce na 260748

Ani to Vám nepomůže, protože volíte pouze z předem daných možností z nichž ani jedna není správná. Ergo kladívko volit či nevolit vyjde na stejno, proto se přikláním k nevolení, alespoň tu pitomou hru nebudu s nimi hrát. Jistě že i málo voličů jim stačí, ale je tam limit, kdyby nepřišel nikdo jenom oni sami sebe volili, uznat to možná sami mohou, ale zbytek hned uvidí kterou to bere, zač co ta holota stojí.

260755

11.1.2012 22:03

RE: Prestať voliť !

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 260755

Kdyby neexistuje.Nikdy se všichni nespojí - a je to dobře,protože taková masa nemyslících,bez vlastního názoru-ale společného je velmi rychle zneužitelná.Kýmkoli.
Ba ne,Příroda to vymyslela dobře-at se nám to líbí nebo ne.
Vždycky si dokázala pomoct,i ted to zvládne-jsme jen ty kolečka,kterými se pomalu točí jak ty boží mlýny[smích]
A pro nás samotné? Přestante brblat a žijte ted,život bude takový,jaký si ho uděláte Vy sami.
Vždycky budou existovat podmínky nutné k životu-tak je měnte k obrazu svému.To ale neznamená,že můžete k tomu využívat jiné a manipulovat s nimi.To je věc vlastního svědomí-bez něj spokojeni nebudete.
Vždyt nemusíte žít jako většina[smích]

260759

11.1.2012 12:10

Poslední profesionálni revolucionár čo to dobre myslel, sa mi zdá bol hejtman Jan Žižka z Trocnova.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Žiadna revolúcia nebude, všetko ide pekne podľa plánu. Ak sa pozriete do blízkej alebo vzdialenej histórie na rebélie a revolúcie, tak na úspešnú revolúciu potrebujete dva elementy: po prvé revolučne naladení ľud (aspoň nadpolovičnú väčšinu) a profesionálnych revolucionárov. Tak si presvištime tie posledné 2 storočia.
Americká revolúcia: slobodomyseľní kolonisti ktorý si chcú robiť všetko po svojom a slobodomurársky revoluční predáci.
Francúzka revolúcia: hladná lúza vyburcovaná Francúzskymi murármi.
Tajná Anglická revolúcia červeného štíta: bitka vo Waterloo prehratá, znie po Londýne, akcie Londýnskej burzy padajú a Bankster pôvodom z Nemecka skupuje Anglicko, ale prichádza úľava a správa že to bol omyl a Napoleon prehral.
Revolučné roky 1848: lúza vedená kaviarenskými intelektuálmi dostala na prdel.(osobne si myslím ak niečo teraz nastane tak to bude podobné)
Ruská revolúcia: Ruský mužík nevie kto vládne a vtedy prichádza na scénu židovská Boľševická partaj, na čele s židom Leninom, profi revolucionárom.
89: lúza zblbnutá ORF a ZDF je oklamaná ŠTB, KGB, CIA agentmi (ktorý spolupracujú).
Farebné revolúcie: mládež a užitoční idioti si myslia že sa budú mať ako na západe (podľa Filmov a reklám) a profíci z mimovládok im našepkávajú a ich burcujú a usmerňujú a z davu sa vynárajú charizmatický vodcovia. Výsledok je vždy len ten že krajina živý západ, pustí si NATO do kožucha a vytvorí sa prozápadná podnikateľská oligarchia.

Poslední profesionálni revolucionár čo to dobre myslel, sa mi zdá bol hejtman Jan Žižka z Trocnova (taký stredoveký James Bond a Guderian v jednom).
[oči v sloup] [naštvaný] [překvapení]

260722

11.1.2012 15:17

RE: Poslední profesionálni revolucionár čo to dobre myslel, sa mi zdá bol hejtman Jan Žižka z Trocnova.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 260722

Najväčší výskyt murárov čo v živote nemurovali a ani cihlu v ruke nedržali (aj Venca Láhev nám vymuroval kapitalizmus a slobodu), je USA, GB, Francúzsko. [chechtot] [bliji]

260736

11.1.2012 21:04

RE: Poslední profesionálni revolucionár čo to dobre myslel, sa mi zdá bol hejtman Jan Žižka z Trocnova.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 260722

poslední a velmi úspěšný revolucionář byl Adolf Hitler.

260751

11.1.2012 22:09

RE: Poslední profesionálni revolucionár čo to dobre myslel, sa mi zdá bol hejtman Jan Žižka z Trocnova.

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 260751

a Vy OPRAVDU máte pocit,že pro obyčejný lidi byl prospěšný ....?!
To snad nemyslíte vážně [naštvaný]

260762

11.1.2012 12:51

Mame se dobre proto si stezujem

jarda667 88.?.?.?

Hoffer:
Nepřetržitý boj o holou existenci spíše upevňuje sociální statiku, než aby stimuloval sociální dynamiku. Naše nespokojenost je mnohem větší tehdy, když víc máme, a ještě víc chceme. Jsme mnohem odvážnější, když bojujeme o přebytečné, nikoli o to absolutně nejnutnější. Pokaždé, když se vzdáme přebytečného, nakonec přicházíme i o to nejnutnější.

Zajimave ze ? [velký smích]

Ostatne uz v klasice knih Starý režim a revoluce to psal Alexis de Tocqueville : V dobe revoluce na tom byla francie hospodarsky velice dobre cituji : Čím lepší byla situace, tím více ji Francouzi pociťovali jako nesnesitelnou.

Ale jo proc to nehazet na zidy a spiknuti [vyplazený jazyk]

260726

11.1.2012 15:09

RE: Mame se dobre proto si stezujem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 260726

To je samé spisknutie, konšpiračka, rasizmus. Len sen strojcov NWO je aby každý štát na svete bol ako ČR(SR(smutná republika)) a potom zavládne vo svete mier, hojnosť a pohoda (len je otázne pre koho konkrétne). [bliji]

260734

11.1.2012 15:53

RE: Mame se dobre proto si stezujem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 260726

John Perkins-Přiznání lovce ekonomik [bliji]

260737

12.1.2012 4:35

Je treba si uvedomit mnoho veci z minulosti,abychom rozumeli pritomnosti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Vrele doporucuji si najit na internetu cento clanek jez mnohe objasnuje,uz jen to, ze odkud vsechno zlo pochazi i kdyz mlzeni na vsech dostupnych medii je velmi "huste".Takze ,par bodu: MASTER OF SEDUCTITON-BEGUILING AMERICANS INTO SLAVERY AND SELF-DESTRUCTION-NAPSAL TO PAN JERI LYNN BALL.Zde seprakticky ukazuje,jak se da komunismus zmenit na mnoho jinych veci a stale je to komanismus.Samozrejme prispeje k porozumeni nekolik bodu,tak napriklad prvni komunisticke noviny nevysli v Rusku,ale Chicago a v zidovske reci,socha "Svobody" je podle modelu mlade zidovky Golden Mayerove a basen na upati sochy je rovnez od zidovske basnirky, New York se puvodne jmenoval Novy Asterodam, kde puvodne bylo v Evrope soustredeni zidovskeho bankovnictvi a obchodu, zide sami od sebe upozornuji,ze "Novy svet" byl obeven Kristofem Columbusem,jez byl zidovskeho puvodu,tudiz zide se rikaji,ze Amerika takto patri zidum a proto v Americe je vice jak 5,5 milionu zidu,ackoliv z pocatku kolonie byl zidum vstup zakazan a tak pristehovalci s revolucni naladou se hlasili ke vsem evropskym prislusenstvi,jen ne k zidovskemu,take obchod s otroky byl z vice jak 80 procen zidovskym obchodem ,takze mnohy pristav jako v "New Jersey "se nazyval zidovskym pristavem,takze krok za krokem pozname,ze i presidenti a lide kolem nich vetsinou vsichni zide, mimo Kennedyho, jez dostali durazne ujisteni,kdo je doma panem.Poucte se primo:US:Zionist Political Pover.
http://www.opinion-maker.org/2012/01/us-zionist-political-takeover/
Mnozi ctenari z naji z minulosti slova Arial Sheron-a, ze Amerika ,to jsme mi zide a Americani to dobre vedi.
Nakonec presidentske volby se skladaji hlavne ze 2 % zidovskych hlasu,ktere vyvoli prakticky kandidata a jistota,ze presidentske kreslo nepadne do rukou nejakeho zakukleneho "Kennedyho",to se nesmi uz opakovat,takze tech 98% ostatnich Americanu je jen kulisou v techto zcela svobodnych a demokratickych volbach.Cele 1 % celosvetove nejbohatsich lidi pripada na uSA 50% bohacu, ted jenom je treba zjistit kolik tech 50% nejbohatsich v USA jsou ty dedicova Kristofa Colomba.Vlada je zadluzen av trilionech dolaru, zatimco bezdomovcu a nezamestnanych pribyva v te zemi,ktera posloucha milionarsky klub jez se nazyva senat,nebot jen miliony muzou volit zase jen miliony, mnozi representanti volebne zastupuji ty nejchudsi Americany.Ideologicka diverse ma jmeno zidovske lobby v Americe,kde hodne senatoru bylo pro Irackou valku,jakozto i pro Afganskou a ted jsou pro valku s Iranem,nebot zbrojni prumysl prosperuje enormne zatimco vlada a tim i danovy poplatnici se pomoci "politiku" pracujici pro cizi zajmy,ozebracuji a jedinym vychodiskem je valka zoldneru za vyplatu tistenych penez ze vzduchu.
A,tak na dokresleni:Rod Paul`s Masonic Jewish Economics
http:/www.henrymakw.com/austrian_economics_is_masonicjewish_e_
html
Cely ten humbuk s "americkymi volbami" je jen kourova opona ideologie predchozich desitek roku,kdy se prakticky nic nezmeni a moc zustane stale v jednech a tech samych rukach,jez siri svoje postaveni do ostatnich statu sveta.

260778

Tuto stránku navštívilo 6 090