Diskuze k článku
O médiích bez servítků
Příspěvků 39
Nedělám si o horních patrech politiky a moci iluze, ale některých lidí si prostě cením. O médiích měl pan Hájek jednu vybornou debatu o své knize, kterou oponoval nějak osel, co si tu knížku ani nepřečetl. A když to Hájek během debaty ukázal, tak ten vůl mu odpověděl, že si ji zběžně prolistoval v knihpucetví, poněvadž do takového škváru nemíní investovat 300 Kč. Úroveň zpravodajství tuším to byla ČT, ale ať někomu nekřivdím, tak ono to je jedno, skutečně představuje blízkou budoucnost, kam se řítí západní média, kde to je oněco málo lepší. Propaganda je tam totiž více sofistikována a prošpikována semtam i pravdou. Nejnebezpečnější je totiž poloviční pravda nebo poloviční lež, každý ať si vybere co je propagandisticky lepúší formulace, s nějakým skrytým manipulativním záměrem. Lidi tomu totiž spíše uvěří. Klasická praktická ukázja je odpověď tiskové mluvčí ČBK. Cituji:
„Za Českou biskupskou konferenci bych Vám chtěla odpovědět, že si zakládáme na tom, že na našich webových stránkách jsou uveřejňovány jen pravdivé informace," reagovala pouze na otázky redakce Vývodová.
Otázka však v tomto konkrétním případě nezní, zda jsou tam nepravdivé informace, ale zda svěcení Halíka proběhlo v roce 1978 v kolínské arcidiecézi. Pokud neproběhlo, tak kdy k tomu došlu, na listině totiž není uvedeno datum. Jestli až po tom, co Hájek vyslovil pochybnost o Hálíkově kněžství, pak církev kryje něco... Jakákoliv listina bez data, místa a náležejícíh podpisů je pouze cár papíru, to mě aspoň přednášeli na historii na UP.
Máte na mysli zřejmě tuto debatu: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095519229-...
Rozhovor s Hájkem začíná zhruba ve 25. minutě a stojí za pozornost, měl hodně podivnou atmosféru.
Osobně Klause považuju za figuru, z jejíhož vlivu se náš národ bude vzpamatovávat ještě hodně dlouho po její smrti. A Hájek je její poskok. To je celé.
Asi jste nepochopil o co tam šlo.
Škoda Barbory, tak krásná a přitom tak zmanipulovaná.
Jak nepochopil? Vždyť jsem o obsahu nic nenapsal, jen jsem dal odkaz a napsal, že byl podivný, což jistě ve srovnání s běžnými rozhovory byl.
S Vaší druhou větou samozřejmě souhlasím.
Jedna věc je hodnotit debatu a druhá je onálepkovat Hájka.
Tou druhou jste to celé shodil a dal jasně najevo své smýšlení.
Kdo je podle Vás horší, Havel nebo Klaus?
Je takový vtip: Když jsi byl malý a rodiče ti nekoupili kolo, a teď jako velký sis koupil Bentley, tak to znamená, že jako malý jsi prostě neměl kolo a hotovo.
Tím chci říct, že i kdyby Hájek ze sebe vypotil sebevětší perlu, tak to stejně vždycky bude psychopatův podržtaška do trojky s Jaklem.
Zajímavou alternativní recenzi jeho knihy vyplodila nějaká pí. Dědečková, která to kdysi z titulu majitelky penzionu a členství v ODS dotáhla na mediální odbornici v Radě ČT. Takže kravka, ale i tak recenzi napsala zajímavou: http://virtually.cz/archiv.php?art=18856
No, bať více Havlů, Swarzenbergů a Vondrů, to českej národ povznese rovnou do nebes, protože fyzicky přestane existovat. Teďka velkej demokrat analyzuje demokracii v Rusku, spolu s politology. Nevím tedy z jakých informačních zdrojů o ruských volbách humanista vychází, zda je propaganda na FOX News nebo něco na ten způsob, ale v USA se otevřeně zavádí fašismus a demokrat Havel s demokratickými politology to zřejmě ani nezaregistrovali. Na druhou stranu ještě větší demokrat z perly demokracie Izraele, neodpustím si uvést celou citaci:
..."NRG Ma'ariv: Ministr zahraničí Avigdor Lieberman, který je na návštěvě Ruska, se setkal dnes večer s ruským premiérem Vladimirem Putinem. Lieberman řešil nedávné volby v této zemi a konstatoval: "Byly to spravedlivé, svobodné a demokratické volby". Lieberman řekl, že z Izraele se zúčastnila skupina pozorovatelů. "Mluvil jsem s každým z nich jednotlivě, a požádal je o věrohodnosti voleb a čistoty," řekl ministr zahraničí. "Jejich odpovědi byly jednoznačné - že volby byly spravedlivé, svobodné a demokratické. Protože věřím názoru našich pozorovatelů, pak stejná je i má odpověď."....
http://www.facebook.com/jinezpravy.cz
Je prostor i pro reakci při další rychlé změně větru, chyby pozorovatelů. Ono vítr se nám točí v oku bouře, která se lehce může zněnit v hurikán s radioaktivním spadem. Např. šéf NATO Rassmusen tvrdil, že Rusko nemá zbrojit a raději věnovat zdroje na rozvoj ruského lidu. Což je eufemismus, který znamená padněte na kolena hubou do bláta, ať vás můžeme vyrabovat jako za Jelcina. Aby o dva dni později sdělil světu, že NATO nebude ignorovat obavy Ruska z globální protiraketové obrany Ruska. To už se Lieberman jistě plný dojmů a aktualních informací vrátil zpátky do demokratického světa po přátelské debatě s premiérem Putinem za zavřenými dveřmi. Ministryně zahraničí Clinton podporuje právo Rusů na lepší budoucnost, takový naprosto nezávazný kec.
Sice je možné ovlivňovat zahraniční politku západu k jeho vlastní obrovské škodě, ale není možné přinutit Rusko, Čínu ani Indii, aby doprovolně bez odporu tolerovaly geopolitické tahy západu vedoucí k pozici, kdy nebudou schopni vést efektivně odstrašující úder v případném globálním konfliktu.
Ale zameťme po bolševicku před vlastním prahem, EU má v plánu závest centralizované impérium pouze za souhlasu nevolených eurokomisařů a předsedů vlád, s tím, že obejde národní parlamenty a o referendu nemůže být ani pomyšlení. Velmi demokratické, to Hitler se na post kancléře dostal v řádných volbách. Pravda pak postupoval obdobně jako naši eurodemokrati a zavedl fašistickou diktaturu.
http://www.zvedavec.org/vezkratce-5707.htm
http://www.zvedavec.org/vezkratce-5695.htm
http://www.novinky.cz/domaci/253028-jsou-to-jejich...
...a tak tam sedeli spolu na tom balkone v Santiagu fasista a vrah Pinochet a jeho verny pritel ktery prispechal na statni navstevu neomylny papez Vojtyla...
pred nekolika malo dny pod clankem Jaderná válka na obzoru a mnou uvedenou vetvi Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
Staci doslova a do pismene (jak jsem to tam rozebral) jen nepatrna zamena sledu faktu a je tu jina informace, nez jaka by mela podle pravdy byt = ZMANIPULOVANI PODLE ZAJMU MEDII.
Nejhruznejsi je, ze odpoved na otazku: CI, KOHO ZAJMU? zustava utajena.
Ano, zijeme v dobe zhoubne medialni diktatury, a vubec si tu zhoubnost neuvedomujeme. A nejhorsi je to, ze se proti tomu neda vubec nic delat.
8.12.2011 21:12
RE: To je presne to, o cem jsem tu psal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
Reakce na 258178
Ale dá.
Nečíst je, nedívat se na ně, neposlouchat je.
8.12.2011 22:19
RE: To je presne to, o cem jsem tu psal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 258208
>Ale dá.
>
>Nečíst je, nedívat se na ně, neposlouchat je.
Jo? A co se tim zpusobem vyresi?
Získáte čistší, méně zmanipulovanou mysl, což je dobrým předpokladem k lepšímu pochopení problému a k jeho řešení.
9.12.2011 0:36
RE: To je presne to, o cem jsem tu psal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
Reakce na 258215
V jejich realitě nic, ale ve Vaší skoro vše. Budete mít klidnější a pokornější život. Nebudete se muset tolik emočně (energeticky) interesovat (vyčerpávat).
Je to jednoduché. Nemohu to ovlivnit? Tak se tím neinteresuji. Maximálně mohu poslat pozitivní myšlenku (energii) na vyrušení té jejich negativní. Ovšem tím, že se tou jejich budu interesovat, tak už jim malinko přihřívám polívčičku.
Je těžké se toto naučit? Ano, je. Hodně. Pokud se to ovšem naučíte, tak pak už máte jednou a naždy vyhráno.
11.12.2011 16:22
RE: To je presne to, o cem jsem tu psal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 258226
>Je to jednoduché. Nemohu to ovlivnit? Tak se tím neinteresuji.
>Maximálně mohu poslat pozitivní myšlenku (energii) na
>vyrušení té jejich negativní. Ovšem tím, že se tou jejich
>budu interesovat, tak už jim malinko přihřívám
>polívčičku.
Dobra, pripoustim, do jiste miry mate pravdu. Ten opak od te trochy - jiste miry - vsak vnasim do otazky: Proc sem (nic ve zlem) chodite, proc sem prispivate? Nepopira to tu apatii, kterou mi radite?
>Je těžké se toto naučit? Ano, je. Hodně. Pokud se to ovšem
>naučíte, tak pak už máte jednou a naždy vyhráno.
A vy temi predeslymi, mne dobre minenymi radami, hlasate tu odolnost? (Jeste jednou: nic ve zlem.)
Proč nenapsat senzační pravdu: MY SOMÁLSKO DOHONÍME! a Americké korporace zblednou závistí!
Existenční minimum se zvýší na 2200 Kč. Životní minimum vzroste na 3400Kč. Článek se pokouší vysvětlit rozdíl mezi termíny existenční a životní minimum, ač to jsou synonyma a každému musí být jasné, že z takové „částky“ nepřežije.
Aktálně.cz přiznává, že minimální mzda zůstane nezměněná od roku 2007, celých 8000Kč, ale mlží, že není pro všechny stejná. No, s nějakou kvalifikací může být vyšší, ovšem to již není přece mzda minimální a uvádění příkladů minima třeba pro stanovování „-podnikatelské, obchodní a finanční strategie organizace, koordinace finančních a jiných aktivit a zajišťování rovnováhy ve zdrojích a potřebách organizace“ je zhůvěřilost.
Od 1. ledna vzroste DPH i na již tak v Evropě nejdražší české pitné vodě. Na vzduch politici ještě nepomyslili?
Čeští senioři od ledna zaplatí plné a zdražené jízdné vlakem. Jedním z důvodů je rozmach soukromých dopravců. Jízdenky MHD ve městech také podraží.
Možná si to špatně vykládám a jedná se o rasistický hon na cikány?
Tak ze jste to jak se erar snazi voblbovat lidi taky prokouk! Zbejva doufat, ze se v CZ probudej driv nez ve snemovne vylepsej financni podpory tak, ze nezamestnani se budou budou muset s cerstve vysranym hovnem v normalizovanym igilitaku denne hlasit na pracaku nebo na poste kde obsah igelitaku erar zmeri , zvazi a pripadne udeli pokutu za to, ze zerou nad pomery .....
Copak nezaměstnaný, ale až to budou muset dělat ty co jakkoliv pracujou a vodevzdávaj už teď 6 druhů daní ......
Na to, abych si udělal obrázek o dnešních médiích nepotřebuji číst či študovat Hájkovu knihu. Když média opěvovala jeho mecenáše, tehdy se nebouřil, nepsal, neprotestoval. Jeho současnou angažovanost víceméně beru jako snahu se nějak zviditelnit a snad si i přilepšit k platu.
Svůj obraz o západním světě jsem si udělal dávno a postupem času četbou knihy Ferdinanda Lundberga , 60 RODIN, KTERÉ VLÁDNOU AMERICE (1948)
a pak z překladu – spisku The Colonel House Report (1919)
Pokud někdo nevzal na vědomí varování historika Bořivoje Čelovského v jeho výzvách „politikům“ Konec českého tisku, pak je totální blb. Na internetu lze při troše snahy najít stále dost nezkreslených zpráv, informací, komentářů. Své názory na domácí média či MFD jsem publikoval v Britských listech, jenže veřejnost chce do všeho mudrovat, ale nepoučí se ani z historie ani z toho, co v dobré víře zjistili jiní. Tisk či televizi plutokracie sice nemusí sledovat, ale ta naivita lidí je navzdory drsné realitě dneška stále obrovská.
Viem tu knihu niekde zohnat on-line? Stiahnut? Vdaka.
Knihu lze půjčit v knihovnách, nebo se snažit pátrat po antikvariátech. Zminovaný autor napsal ještě řadu zajímavých knih, z nichž cca dvě jsou v RJ a zbytek v AJ. Pouze tato kniha je v češtině a vyšla roku 1948.
Priteli, mel bys do svych uvah vzit i fakt, ze soucasti medialni manipulace je cenzura, mazani a ruseni diskusi na strane jedne, popripade masivni zahlcovani placenymi PR-nazory na strane druhe. Neni to nic noveho. Zide na to maji program, kterym mezi sebou komunikuji a domlouvaji se na tom, kterou diskusi zahlti jakym druhem "nazoru". A mezicasem takovou aktivitu ve svuj prospech priznaly i ceske politicke strany.
8.12.2011 14:48
Na Havla mi nesahejte..
AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?
..kdyby nebyl Zid, tak je prohlaseny za svateho.
No osobne je mi vice sympaticky pan Hajek, nez pravdolaskarska klika uz pro jeho otevrene nazory na 9/11 aj. Co se tyce Havla a jeho privrzencu, stala se mi takova zvlastni vec. Na serveru CSFD jsem ohodnotil jeho film odchazeni jako odpad, stejene jako vetsina, ktera ten paskvil videla. Kdyz tu mi napsala nejaka uzivatelka a snazila se mi lichotit s tim, jestli bych nemohl svuj nazor na ten film poupravit. Kdyz jsem ji napsal, at mi napise jeden duvod proc bych mel, napsala kvuli Vaclavovi Havlovi a toho co pro nas narod udelal. Jde videt, ze nekteri lide nosi ruzove bryle a bud o tom nevi, nebo se jim ten svet pres ne libi vic.
"Zid" se nepise s velkym "Z" - ale s malym "z" !! ...asi ty "ruzove bryle" ..
To nebudou růžové brýle, ale spíše rudá mlha nezvladatelného vzteku. Vždy, když slyším jméno tohoto pána, tak to na mně nějak padne a začnu přemýšlet opravdu velmi, ale velmi ošklivě. Jak je vidno, přemýšlí tak více lidí a v takovém rozpoložení člověk sem tam nějakou tu chybičku utrousí.
Ve zpravach kde ukazali i fotky psali ze Vaclav Havel co se tyce zdravotniho stavu se tomu Tibetanovi Dava Lama kterej byl jim pozvan na navstevu CZ taky nelibil a takovej vysoce postavenej monk prece vo tom musi neco vedet..... Ja jen aby kazdej vedel proc v ceskym krateru vetsina tech kteri tenkrat zvonili klicema z ty navstevy toho Tibetana mela tak velkou radost ......
Kdyby mi někdo napsal, abych poupravil své hodnocení "Za to, co pro nás Václav Havel udělal", bych pohotově odpověděl, že za to bych toho zrádce a kolaboranta nechal pověsit na neuzeměnou lampu hlavou dolů a ještě bych ho pro jistotu odspodu ohříval pomalým ohněm, aby si to ten ba.rd pěkně užil.
To není problém růžových brýlí, ale buď projev totálního debilismu, hovadismu, nebo toho, že to je nějaký všivý a pohotový internetový práskač.
Nebyl by jste sam! Ciny Vaclava Havla zhodnotil uz davno celej narod kterymu lhal do voci a soudil by ho tak jako Vy! Soudce Lynch? Proc ne! Lidi jsou fakt uz hodne nasrany a navic moc dobre vi, ze vopasek se necha utahovat jen k pateri a dal to nejde.......
8.12.2011 21:21
RE: Na Havla mi nesahejte..
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 258202
... a po tom ohřívání by se dal něžně opláchnout tekutým dusíkem, jen tak pro efekt, aby si to užili i ostatní.
Dnes Havel poradil Rusům, jak správně bojovat s nejkrutější ze všech známých forem postkomunizmu: http://www.novayagazeta.ru/comments/49939.html
Radost to číst.
S tím efektem pro ostatní. Já jsem už v 90. letech minulého století navrhoval celou tu rádobyvládní sebranku jednoduše sbalit, nastrkat do zamřížovaných vozů a jezdit s nimi jako s panoptikem po vlastech českých. Každý občan by si pak mohl za úplatu plivnout, strčit klacíkem, či nafackovat svému milovanému oblíbenci. Vzhledem k tomu, že jsem zároveň navrhoval, aby se těm státním tunelářům sebral majetek a ten se věnoval na umoření státního dluhu, byli bychom na tom jako stát docela dobře. Kdybychom to udělali dnes, dokázali bychom třeba krátkodobě předběhnout i Švýcarsko.
>Na serveru CSFD jsem ohodnotil jeho film odchazeni jako odpad, stejene jako vetsina, ktera ten paskvil videla<
Já si taky nejsem jist jestli většina těch co dávali odpad ten film vlastně viděla. Já jsem si to sosnul ale zatím neviděl do kina bych na to nešel ale mám na disku mnohem zajímavější filmy k vidění.
Přiznej se že jsi se na ČSFD zaregistroval jen aby jsi mohl dát odpad Odcházení
9.12.2011 0:04
RE: Na Havla mi nesahejte..
AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?
Reakce na 258219
Ne ne, na CSFD jsem uz nejaky ten rocek zaregistrovany. Tedka na to znova koukam a zda se ze ta agitace prinesla ovoce, kdyz jsem ten film hodnotil, bylo tam myslim 36% a ted uz ma 52%.
Osobně si myslím, že celá věc je osobní útok na pana Halíka. Po státním svátku (vznik republiky) a podivném presidentském projevu na to reagoval p. Halík v médiích. Podivuhodně otevřeně. Pustil se do nejvyšších představitelů katolické církve a vyzval je aby si dobře rozmysleli, jestli se budou zaplétat do zásnubních tanečků s presidentem . Uváděl jako tragický příklad vliv katolické církve za Rakouska Uherska. Nabádal, ať je církev co nejvíce vzdálená politice.(Parafrázuji). Velmi mile mně p. Halík tak otevřeným a odvážným vystoupením překvapil. Celý článek byl dost kritický jak k presidentovy tak ke katolické církvi.
No a tohle co se děje je si myslím odpověď. Alespoň je vidět, jak starý ješita na hradě jedná. Jako klasický mafián. Toť můj názor.
Jinak neznám podrobnosti s vysvěcením, ale vím, že před rokem 1989 bylo spousta kněžích vysvěceno tajně. Možná že tohle může být jeden z důvodů, proč není uvágěno datum.
před volbami měla s panem Halíkem diskuzi a jemu sdělila svuj názor na NĚJ....Posléze se blazeovaný Halík odkopal a ZJEVIL se v puvodní nádheře....To nám stačilo,nemusel se svlékat celý....
Vím že Helena Růžičková byla v nějakém televizním diskusním pořadu s Halíkem v době kdy kandidovala do Senátu za KSČM. O co přesně šlo si už nepamatuju. Je to někde na YouTube?
to nevím,ale pan Halík odhalil svou pravou povahu.ostatně tváře zrcadlí stav duše,čím to,že je mi divně,když třeba vidím Dagmar Honsovou? Jako kdyby byla EBE,převlečená za člověka.....
Mluvit může kdo chce, co chce, ale když vidím, ba i slyším, pana Halíka, dělá se mi husina. Trocha intuice nikdy není od věci.
a patří do té páté kolony v křesťanských církvích, kteří ji rozebírají zevnitř. je jedno zda vědomě či nevědomě. spousta židů "konvertovala" ale nevzdala se svého židovství, nemůohou tedy nikdy vnitřně pochopit a přestoupit na křesťanství. podle všeho židé už velmi infiltrovali katolickou církev, stejně jako média, politiku, výbor pro nobelovu cenu () a podobně.s tím se asi zatím nedá nic dělat, ale rozumný člověk k tomu přihlíží a když halík a podobní něco mluví, chápe, že mluví bazilišek...
Nevím pane Vladimíre, jestli jste byl v devadesátých letech v ČR, ale my co jsme je to prožili na vlastní kůži prostě Klausovi nemůžeme odpustit. Vidět na vlastní oči, jak se celé tovární komplexy kde byli zaměstnány tisíce lidí mění v strašidelná "města duchů" kde skučí vítr prázdnými halami s rezavějícími stroji v hodnotě desítek miliard korun, a jak se tyto miliardy přesouvají na zahraniční konta synáčků prominentů bývalého režimu, jak se okrajové části republiky se svou životní úrovní vrací někam do poválečných padesátých let, to s člověkem opravdu zacloumá. A není důvod odpouštět člověku, který tomu všemu dal zelenou.
Tuto stránku navštívilo 6 117