Diskuze k článku

Válka v kyberprostoru

Příspěvků 17

15.4.2011 5:09

Orwelluv 1984 realizovany sionisty 2011

Mnichov47 223.?.?.?

Kdyz jsem nekdy pred mnoha lety (v minulem tisicileti cetl Orwellovu knihu 1984, tak mi vstavali vlasy hruzou na hlave a pral jsem si, aby tohle nikdy nenastalo.
Bohuzel diky usilovne praci zidovskych sionistu a zidovskych elit se ta kontrola vsech a vseho stava stale vice realitou.

Kdyz Orwell psal tu knihu, to bylo v roce 1949 !, tak tehdy jeste ani pocitace prakticky neexistovaly, maximalne ty salove, a ja jen zasnul a zasnu dodneska, jak presne tu budouci realitu dokazal Orwell popsat. Nevim, jetli tehdy Orwell take tusil, kym bude zrealizovana, ze to budou sioniste.

Dnes zide kontroluji, censuruji a hlidaji naprostou vetsinu svetovych medii, terorizuji neposlusne, nevahaji sahnout ani k vrazdam nebo koncentracnim taborum (Guantanamo).

Uz si nevzpominam, jesteli Orwell ve sve knize naznacil i nejakou moznost, jak se tehle zrudne sionisticke nadvlady zbavit.
U nacismu pomohlo nakonec az jeho uplne vojenske zniceni, za cenu milionu obeti.

241890

15.4.2011 10:50

RE: Orwelluv 1984 realizovany sionisty 2011

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 241890

Síce Orwell napísal tú knihu a oni z toho čerpajú inšpiráciu, ale až to tak zlé zas nie je.
Totiž mne pripomínajú toho lakomca z toho vtipu:
Ide lakomec po púšti nájde ceduľku s nápisom "Kop 5 metrov je tam poklad."
Vykope tých 5 metrov, zas nájde ceduľku s nápisom "Kop ďalších 5 metrov.".
Kope ďalej nájde ceduľku s "Kop ďalej 5 metrov.", kope ďalej nájde truhlicu.
Otvorí truhlicu tam ceduľka s nápisom: "Ako vylezieš z tejto jamy?"

Totiž podľa môjho názoru, čím viac mocný "kopú pre svoj poklad" tým viac sú v problémoch ktoré neuvedomujú, a keď ich uvedomia je už neskoro. A problémy majú tendenciu zasypávať ľudí, hlavne keď sú na dne nejakej jamy, ktorú samy vykopali. [mrknutí jedním okem]

241916

15.4.2011 21:05

Opakovaní je matka moUdrosti

MoUdrostrak 88.?.?.?

Opakovaní je matka moUdrosti

Vložený obrázek

241948

16.4.2011 13:16

Otázka

Lin 85.?.?.?

Mám blbou otázku: nevíte někdo, proč je blokovaný Czech Free Press?

241983

16.4.2011 19:15

RE: Otázka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 241983

Tipujem provokácia Mossadu, kuknite na stránku http://informaticsmafia.wordpress.com/ a Czech Free Press , a dôjde Vám to že vlastne týmito útokmi nepodporuje Palestíncov.

242001

17.4.2011 3:47

RE: Otázka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241983

Není blokován, je hackován. Vždyť to tam píše. Je to nějaký turecký muslim, dejte si do Google HEXB00T3R a uvidíte, kolik stránek "zvládl".

242024

17.4.2011 5:43

RE: Otázka

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242024

>Vždyť to tam píše. Je to nějaký turecký muslim...
----
Už z toho důvodu, že to tam píše, právě proto mi to nedává smysl. Co tím asi "turecký hacker" sleduje? Jaký má z toho prospěch?
Na americkou loď USS Liberty v r.1967 taky nezaútočila neoznačená egyptská letadla. Není tohle jenom provokace ostatního světa proti islámu? Něco jako útok pod falešnou vlajkou? Navíc tam jsou výhružky izraelským teroristům a vrahům dětí, proč potom hákovat CFP? Proč nehákovat webové stránky se šesticípou hvězdou? Třetí světová válka má být válkou náboženských fanatiků všech tří světových náboženství a jaksi se jim ten plamínek nesvárů nedaří rozdmýchat.

Během posledního roku zjišťuji, že se stále více webových stránek stává nepřístupnými. Článek odstraněn, video zrušeno, webová stránka nenalezena. Je vidět, že si internetové gestapo dává záležet, aby se k nám nepohodlné informace nedostaly.
Ale samozřejmě, že je to pro naše dobro. Alespoň můžeme dál nerušeně pokračovat v hypnotickém spánku.

242027

17.4.2011 10:16

RE: Otázka

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242027

Děkuju předřečníkům za vysvětlení. A ano, vyjádřila jsem se hloupě (pro mě je blokovaný stejné, jako "zhákovaný" ). Prostě mi ta hláška místo stránek přišla divná a stejně jako Mirda nechápu. Jaký zájem by mohl mít nějaký turecký muslim na obsahu CFP? Tento web ležel delší dobu v žaludku spíš straně, které jsou směrované výhrůžky. Je vidět, že kyberválka je v plném proudu.
Já jen nechápu, co si myslí, že tím vlastně docílí.

242045

17.4.2011 15:21

RE: Otázka

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242045

Ani hloupá, ani blbá otázka to nebyla, paní Lin. Naopak, přímo "na tělo" a pod správným článkem. Shodou okolností jsem na CFP den nebo dva dny předtím četl nějaký článek a teď tohle? Osobně toho Turka vylučuji a proč to dělají? Doufejme, že je ta podlost a zoufalost brzy přejde a místo umlčování "nepohodlných" kritických názorů se odhodlají k nápravě? Když nebude důvod, zmizne kritika. Ale s touto úvahou jsem asi hodně mimo realitu?

242061

17.4.2011 22:27

RE: Otázka

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242061

Nevím, zda jste "mimo realitu", ale v tom případě jsme dva, protože to vidím stejně. Kritizovat se přeci dá jen tehdy, když je co. A pokud je ona kritika pro někoho nepříjemná nebo nepohodlná, pokouší se ji umlčet a "zmizet", obrátí se to nakonec jen proti němu. Kritika nezmizí (stejně tak pravda), jen se přesune kamsi do podzemí a získá tím na "kouzlu zakázaného" a na spiklenectví. A zájem o ni naopak vzroste.
Nějak se mi těžko chápou tyhle snahy o "dobro" lidí - aby čirou náhodou nebyli nakažení nějakým tím nežádoucím názorem nebo myšlenkou. To už jsme došli tak daleko, že lidi seberou bez výběru všechno, co se kde válí? Jestli jo, je to smutný... [oči v sloup] Umlčování kritiky nebo jiných názorů není o ničem jiném než o strachu. Ať už z toho, že vyjdou najevo čísi lži nebo podvody - nebo také z toho, že kdosi vám narušuje vaše vidění světa, které je pro vás v této chvíli pohodlné. Prostě - bourá vám vaše zažité představy o světě nebo dokonce i o vás. Je to někdy docela zajímavé sledovat, kolik lidí vydává ohromnou energii jen na to, aby si zakrývali oči před realitou a nemuseli si přiznat, že se ve spoustě věcí mýlí.

242090

18.4.2011 0:30

RE: Otázka

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 242090

>Je to někdy docela zajímavé sledovat, kolik lidí vydává ohromnou energii jen na to, aby si zakrývali oči před realitou a nemuseli si přiznat, že se ve spoustě věcí mýlí.
-----
Stačí se jenom zamyslet nad tím, proč se po akci většinou odloží veškeré informace do vládních archivů s razítkem "Přísně tajné" a k odtajnění po padesáti letech, jako třeba v případě Druhé světové války. Tohle už vypovídá za vše. Proč se musí informace střežit? Bojí se někdo pravdy? Už tahle známá skutečnost by měla vyvolat u veřejnosti spousty otázek. Jenomže, jak jste už sama napsala, paní Lin, tohle by mnoha lidem zbortilo tu jejich iluziorní bublinu pohodlného života. Proto nechtějí pravdu slyšet. Je to takhle jednodušší.

Jinak se vším, co jste napsala souhlas a zase se příležitostně setkáme někde jinde v diskuzi.
[smích]

242099

18.4.2011 9:25

Mirdo a Lin

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 242099

Bezvýhradně souhlasím s tím, že to vše co je činěno : tedy ukrývaní dat v archivech, lživíá propaganda, snaha o likvidaci alternativních zdrojů, potírání internet. stran a jejich likvidace a všechny ty "rádobyzákony" na ochranu kybersvěta je holý a strašný strach z pravdy, kterou sionistické síly již léta překrucují a vynakládají obrovské finance na to aby davy udrželi v něvědomosti. Internet jim to tutlání velmi naboural a mnoho lidí, jako my například prozřelo a začalo vnímat svět jinak a číst mezi řádky. Takový lidé jsou potencionálně připraveni odolávat NWO a navíc jsou připraveni bojkotovat anebo ignorovat režim, jež bude sionisty vybudován a jak sami víte, pravdu nelze ulmčet ani zabít a i jedno zrnko prachu vytvoří v mušli perlu...tedy je nasnadě pochopit, že novodobí tyrani se budou snažit šíření "pravdy" zabraňovat co to půjde, protože ti, kteří již vidí mohou nakazit ty, kteří se zatím jen bojí vidět a to je strašná síly, ktwrou oni nejsou schopni zastavit a přesně tak jak jste řekla Lin...mohlo by to vyvolat příliš velké"ztráty" v počtu oblbovaných obyvatel.tedy ještě nějakou dobu budeme svědky tohoto umlčování, které bude vyvolávat reakci opačnou a odpor se bude tiše šířit tím silněji...Ovšem sionista je přesvědčen o své nadvládě tak silně, že myslí, že vše potře silou, nicméně myšlenky nezabijou...

242113

18.4.2011 9:27

Mirdo a Lin

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 242099

omlouvám se za překlepy, ale vždycky se rozčílim a pak chybuju...doufám, že mě omluvíte. Díky

242114

18.4.2011 11:04

RE: Otázka

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 242099

Zajímavá otázka, ale odpověď je bohužel dle mého názoru v nedohlednu. Jednou z podstat utajení a určité časové prodlevy mezi zveřejněním je v otupení aktuálnosti utajených dat.
Během cca 15 posledních let se na netu i knižně objevují závažné otázky na téma WWII s očekáváním odpovědí po otevření archívů.
Domnívám se ovšem, že archívy nebudou otevřeny ani po tomto prohlášeném čase konce utajení a to z důvodu neotupění aktuálnosti nepohodlných dat. Odkrylo by se tak mnoho velkých lží, kterými jsme léta krmeni.
Takže zapomeňme na odtajnění archívů, tyto lhůty budou nadále prodlužovány.

242119

19.4.2011 10:20

RE: Otázka

Timotej 87.?.?.?

Reakce na 242024

No a práve o to ide pán Stwora, že či nejaký hacker je až taký zdatný, aby toľko stránok len tak hackoval, alebo tu niekto slušne jazdí pod cudzou vlajkou a ešte tým nasiera bývalých priaznivcov zrušenej stránky voči muslimskému obyvateľstvu. Poznám len jednu autocenzúrne nemenovateľnú spoločnosť ľudí, čo sú toho schopní.

242193

17.4.2011 21:53

rychle nebo pomalu

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

No, tak ať si internet blokujou. Ano, je rychlý, zprávy šíří ihned. Ale poklady máme v počítači - a přes flešky se sice pomaleji, ale také dostanou potřebné texty ke správným lidem,
není kam spěchat.

Systém se rozpadá zevnitř, počkáme si. Hoši od peněz a moci začnou nestíhat. Budou stále víc vážit svá slova. Ne proto, že by byli tak rozvážní, spíš si budou muset vybírat taková, která neodporují předchozím lžím. Délka historické lži, která zapříčinila náš stav v současnosti - ta je veliká, ale nožky se jí krátí. Kolik času získává moc pomocí protahování potřeb lidí byrokratickým aparátem - tolik jí ho bude chybět při odpovídání na otázky, které přijdou.

242087

18.4.2011 11:39

RE: rychle nebo pomalu

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242087

No právě, jde o pravdivé informace. A kdo dělá v tomto případě záslušnou práci a to i pro příští generace,jsou především nezávislí editoři. A nosí také kůži na trh. Proto jsem se ohradil proti narčení "dobrého katolíka", který obvinil Stworu, že si vytváří jakýsi symbol mučedníka. Tady bychom se měli poučit od sionistů a držet více pospolu. Dosah a síla pravdivé myšlenky je nejmocnější zbraní.

242121

Tuto stránku navštívilo 5 081