Diskuze k článku

Vyřešte problém s osobou blízkou!

Příspěvků 56

12.12.2010 22:44

Osoba blizka muze jezdit jak prase...

Esmate 178.?.?.?

na motorce 120 km/h pres vesnici. Ma helmu a bryle a je "osoba blizka". Nikdo mu nedokaze, ze to byl on. Take se to tak deje a pribyva mrtvych deti a jinych "osob neblizkych", snadneji identifikovatelnych.
Reseni je nasnade. "Osoba blizka" nemusi po pravde nikoho zajimat, staci zabavit "predmet dolicny", auto, motorku, ktery se pro tento kriminalni cin (120 km pres vesnici kvalifikuji jako kriminalni cin) pouzil. A sice do te doby, nez se pripad vysetri, (tak 2 roky) potom sesrotovat, nebo prodat.
A nikdo nemusi vypovidat proti sobe, ani proti "osobe blizke".

234105

13.12.2010 3:39

RE: Osoba blizka muze jezdit jak prase...

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 234105

Co to je za blbost? To auto alebo motorka sama o sebe za dany cin nemoze, nema vlastny rozum. Moze za to ten, kto ju riadil... Nevidim ziadny dovod aby sa nicila, pretoze ked to dovediem do absurdnosti, tak si to ma odsrat len preto, ze proste len existuje? Trestat treba vinnika a nie zbytocne nicit vyrobene hodnoty.

234132

15.12.2010 16:40

RE: Osoba blizka muze jezdit jak prase...

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 234132

>Co to je za blbost? To auto alebo motorka sama o sebe za dany cin nemoze, nema vlastny rozum.

Vidite pane Peptalkine, skutecnost ze motorka nebo auto nemaji vlastni rozum mne vlastne ani nenapadla. Jsem vam velmi vdecen, ze jste mne na to upozornil, ale tak to nebylo mysleno... [velký smích]

234316

13.12.2010 13:34

RE: Osoba blizka muze jezdit jak prase...

tapanmisra 90.?.?.?

Reakce na 234105

presne tak, navic jsem nazoru, ze vlastnik auta, motorky, psa, noze, pistole apod. je vzdy do mensi nebo vetsi miry odpovedny co se muze nebo nemusi stat , o to vice pokud mu tyto veci nebyli ukradeny ale v pohode je pujcil osobe blizke nebo jim umoznuje neomezeny pristup k temto vecem....

234157

15.12.2010 0:09

RE: Osoba blizka muze jezdit jak prase...

zyxx 193.?.?.?

Reakce na 234105

ja si naopak myslim ze se nejedna vubec o spatny napad, napr. by se vozidlo nemuselo odebirat hned, ale az pote co by jim behem urciteho casoveho intervalu byl zpusoben dalsi podobne nevysetritelny prestupek. To by melo vyhodu ze by ucinne eliminoval ridice-svine co se vymlouvaji na osobu blizkou, nebo ridice-svine co naopak osobe blizke vozidlo nezodpovedne systematicky pujcuji. A naopak chudak ridic smolar kteremu bankovni lupic na uteku ukradne auto a jeste jim nekho prejede by nebyl nespravedlive potrestan.
V kazdem pripade argument ze auto/motorka/pistole/palicka na maso samo nevrazdi a tudiz se s nim nesmi nic delat je demagogie, argument ze tyto predmety sami o sobe jsou neskodne se totiz da i otocit - vrah bez techto predmetu je take (temer) neskodny. Tudiz pokdu jejich zabavenim/zabranenim pristupu k nim lze spolecenskou nebezpecnost neznameho vraha vyrazne snizit, je rozumne toto ucinit. V priapade noze ci palicky na maso to muze byt problem, ale u automobilu nebo motorky je to naopak velmi jednoduche a ucinne. Detem prece take nenechavame sirky a pote co micem rozbiji okno je vhodne jim sebrat mic a doporucit jiny zpusob traveni volneho casu..
Navic si myslim, ze rozmach automobilove vyroby dotovany ceskymi zbohatlickymi kreaturami a jejich deprivantskymi rodinkami v dusledku neustaleho zabavovani aut by jiste sam o sobe vyrazne ulehcil celemu statnim rozpoctu [chechtot] [chechtot] [chechtot] (Zde by bylo vhodne soucasne zavest dalsi pravni upravu, a to velikost pokuty umernou majetku, kdyby se najedou z nejakeho nepochopitelneho duvodu tito devianti sami zacli priznavat a pokuty poctive platit [velký smích] [velký smích] )

234259

3.3.2012 21:04

Dotaz:

R. rudlajs (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 234105

Chlapi, lidi, co mám dělat ...
Naměřili mi na padesátce 127 km/h
Normálně tak nejezdím. Stalo se . Široká cesta čtyřproudová a snížená rychlost. Policejní Passat číhal a zastavili mě.
Když mi vezmou řidičák, je to pro mě likvidační.
Jsem soukromník, bez auta vyřízený, manželka na podpoře ...
jAK TO UDĚLAT, ABYCH O NĚJ NEPŘIŠEL

264568

12.12.2010 23:11

Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

64 88.?.?.?

Budeme se určitě dohadovat o špatném umístění značek omezující rychlost, o blbé až těžce šikanózní policii, především té městské,jejichž někteří členové nesplňují ani základní parametry a předpoklady pro povolání policista. Všechno to je pravda, včetně "měření" rychlosti okamžitě za cedulí a podobná "svinstva"
obecních policií, aby nachytali co nejvíce "dušiček" a plnila se jim kasa, bez ohledu na skutečný dopad a zvýšení bezpečnosti na silnicích!
Jenomže je velmi jednoduchý návod, jak jim perfektně vypálíte rybník i s jejich pokutami! Budete jezdit přesně podle předpisů a máte od nich klid! Ať si potom měří co chtějí, třeba si mohou za radarem z nudy přeměřovat délku ohanbí!
Od doby , co byl zaveden bodový systém jezdím podle předpisů a mám klid. Proč je možné v Německu, aby řidiči, i v hluboké noci přesně dodržovali v obcích povolenou "padesátku" a u nás jezdí řidiči jako prasata! Zkuste někde v obci v Česku v noci dodržovat předepsanou rychlost a budete okamžitě vytrubováni a prosvěcováni , že prasátkům, kteří nedodržují předpisy , bráníte v rozletu!
Takže , pánové z D-fens, jděte s článkem do prdele, dodržujte předpisy a jezděte podle pravidel a nemusíte se dohadovat o osobu blízkou!
Příkladně v USA je obecně i na dálnicích daleko více omezena rychlost než v Evropě a zkuste zde nasekat tolik přestupků jako v Česku!
Už za jeden jediný přestupek můžete přijít o bonus na pojistění a to bolí více než pokuta!A při opakování přestupků je možné také dojezdit a to na dlouho! Kdyby v USA nebyla taková přísnost na řidiče, tak by se při vysoké hustotě dopravy dávno vyvraždili!A to nezmiňuji, že třeba pro přestupce v Kalifornii je povinné školení, kde i hodně blbý řidič pochopí, proč má předpisy dodržovat!
U nás v Kocourkově stále vládne na silnicích džungle, kde si hlupáci se silnými auty leští ego a ohrožují tak ostatní!
Přeci smyslem dopravy autem je dostat se z bodu A do bodu B a Česko je tak malá země, že je zde nějaká rychlá jízda zcela kontraproduktivní, stačí vyrazit o několik desítek minut dříve, abych byl v cíli na čas a při jízdě dodržel všechny rychlostní limity!Článek je blbý ze samé podstaty!
A co se týče právního problému osoby blízké, museli by poslanci změnit článek v ústavě, jinak není jiná úprava průchodná,ani placení pokuty při přestupku za evidenci vozidla není možné - odporuje dalším návazným předpisům!Český právní řád má právo "hmotné", tudíž přestupce musí být doložen!Nevím jak v Holandsku, ale Huml není právník , jenom bývalý policista a myslím, že mu jeho záměry kolegové v poslanecké sněmovně,jako je blbý návrh zákona podle holandského vzoru,brzo rozmluví!

234108

12.12.2010 23:33

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 234108

Institut osoby blizke zustane samozrejme zachovan. Pokud provozovatel vozidla odmitne sdelit, kdo vozidlo ridil, dopusti se spravniho deliktu (nikoliv prestupku) s objektivni odpovednosti (nebude se zkoumat zavineni). Takovych tzv. jinych spravnich deliktu (typicky napr. na useku podnikani) je v nasem pravnim radu spousta a nikdo se nad tim nepozastavuje - v pravni teorii se argumentuje "spravedlivym rozlozenim rizika". Provozovatel vozidla ma proste vedet, co se s jeho vozidlem deje a ma dbat o to, aby s jeho majetkem nebyly pachany prestupky. Institut osoby blizke to nijak neohrozi, cl. 37 odst. 1 LZPS se navic tyka pouze trestnych cinu.

234112

13.12.2010 13:37

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

tapanmisra 90.?.?.?

Reakce na 234112

ano, je to tak, diky.

234158

13.12.2010 18:30

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234158

To jste vedel jak ta jedle. Právo nevypovídat je právem ústavním, to znamená že má větší právo než ty, která jsou ze zákona a v případě rozpornosti mají přednost ta, která jsou v zákonech vyšší právní síly.

234177

13.12.2010 18:30

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234158

To jste vedle jak ta jedle. Právo nevypovídat je právem ústavním, to znamená že má větší právo než ty, která jsou ze zákona a v případě rozpornosti mají přednost ta, která jsou v zákonech vyšší právní síly.

234178

13.12.2010 15:45

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 234108

Cit: "Česko je tak malá země, že je zde nějaká rychlá jízda zcela kontraproduktivní"
Stejně tak kontraproduktivní jsou i dálnice. Ty jsou na ježdění do dálky a ne 20 km z bodu A do bodu B.

234167

13.12.2010 16:54

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 234108

V USA je větší tolerance v dodržování omezené rychlosti a menší buzerace za malé přestupky. Běžně je tolerováno překročení až o 10 MPH, to je o 16km za hodinu. Za to vás nebuzerujou a jde to bez pokuty. Zato překročení už o pouhých 15 MPH stojí klidně 200 dolarů. (Stát od státu má svoje pravidla). Výrazné překročení rychlosti je považováno za trestný čin a hrozí za to za to i basa! To znamená, že když na limitu 65 MPH (cca100km) pojedete 120 MPH, což je asi 200km za hod. a změří vás policajt, s největší pravděpodobností jdete v poutech do basy a bail je cca 10,000 dolarů. To si potom namyšlení frajírkové v silných autech rozmyslí co dělají. Zrovna nedávno cestou přes stát NH mne předjel agresívním způsobem jeden idiot, kterej mi ukazoval prst a za pár minut jsem ho dojel, jak ho policajt už válel držkou po zemi a nasazoval mu pouta. [smích]

234174

13.12.2010 18:14

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

64 88.?.?.?

Reakce na 234174

Velmi dobrý postřeh pane Jen tak.
Nejenom v USA,kde jsem se hodně najezdil, ale i v Německu je takový nepsaný zákon, že policie má rozum a toleruje mírné překročení rychlosti. Ale to musí být na silnicích pořádek, lidé musí být jinak ukáznění a nedělat dopravním policistům problémy, o něco vyšší rychlost je sice "závada", ale kde není žalobce , není ani soudce. Všimněte si jak nádherně probíhá velmi hustá doprava v USA, provoz teče jako med,lidé jsou k sobě maximálně toleratní a slušní, každý druhého pustí, když uvidí blikač a podobně! To je právě ta zásada, že auto slouží jako dopravní prostředek a nikoliv, aby si úchylní řidiči léčili rychlou jízdou a předjížděním nějaké osobní psychické problémy, jako se děje u nás! Jeden z nich je myslím D - fens!

234176

13.12.2010 18:36

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234176

Nevím proč napadáte autora za právní rozbor, on nikde nepíše za se namají dodržovat zákony, ale právě naopak. Správně kritizuje policii za to, že nechává starost o veřejný pořádek na technice místo, aby jej činila sama. Jak výše uvedené příklady z ameriky, kde zasahuje proti narušiteli policista a ne automatizovaný sledovací systém.

234180

13.12.2010 18:35

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 234108

Souhlasím s Vámi,při dodržování předpisů žádný problém nehrozí. Dále používání této lži svědčí o morálním charakteru člověka=řidiče - slušný se přizná, zbabělec a lhář zatlouká. A kdo lže tak většinou i krade, jak říká staré české přísloví. Bohužel, morální kvality našeho národa zná asi každý. Dále zde hraje roli právní prostředí a známosti na úřadech - kdo je má,na morálku a dodržování předpisů nehledí. A konečně i finanční situace řidiče, kdy běžná pokuta pro některé nic neznamená. Závěrem malé zamyšlení - leckdy mi taky vadí zbytečně malé rychlostní limity, třeba i v obci se dá použít značka 70 místo 50. Ovšem když byla 60-jezdilo se 70, dnes je 50-jezdí se 60, čili kdyby řidiči jezdili předpisově, je možné rychlosti upravit. Na závěr poměrně důležitá věc - o umístění každé dopravní značky rozhoduje na dopravním úřadě konkrétní člověk + zástupce dopravní policie, kteří svým podpisem (a tímto za to zodpovídají) o umístění značky rozhodují. Mám kolegu, který to dělá a znám jeho myšlení - já povolím někde v obci 70, stane se tam nehoda a proč bych já měl za to nést odpovědnost a měl potíže?? Tak tam nechá 50 a má "klid". Čili zde je i tento lidský faktor.

234179

14.12.2010 0:07

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 234179

>Souhlasím s Vámi,při dodržování předpisů žádný
>problém nehrozí.
Akorát vas vytlaci do kotrmelcu ze srazu vykvet spolecnosti s vysokym IQ. [zmaten]

234201

15.12.2010 21:07

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

filles 188.?.?.?

Reakce na 234108

Sorry, ale s těma blbečkama bych to dobře zvážil. Pokud máš pocit, že d-fens toto řeší, aby mohli páchat svá automobilová zvěrstva na veřejných komunikacích, tak ti to těžko budu vyvracet, ale podle mě jsi vůbec nepochopil o čem tohle je. Tady se jedná o klasický krok velkobratských kokotů omezovat naši svobodu a práva! Těch případů je kolem nás víc, než dost a já ctím všechny, kteří to vidí a rozbalí to pro ostatní.

234338

12.12.2010 23:37

Lidi budou dycky porušovat předpisy.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Ale kde je problém? Tvoje auto, tvoje odpovědnost komu ho půjčíš. Pokutu vypsat na značky, nezplacená třetí pokuta, suspendování značek botička. Při ignorování botičky odtažení na policejní parking. Tak to funguje tady v USA. Chceš auto zpátky musíš zaplatit všechny pokuty, za pozdní zaplacení je tady double. Extra flastr tuším 60 babek je za sundání boty a člověk klidně může nějakou hodinu zkejsnout u auta, nikdo z týmu botičkářů nikam nespěchá. Za odtažení auta je zhruba 200 babek a za každý den na nějakém parkingu tuším 30 baků. Nezaplatíš, nemáš auto. Nahlásíš krádež auta začne se ti zdražovat pojištění. Pojišťovny nemají aspoň V USA v oblibě klienty, kterým někdo dvakrát do roka čmajzne auto a to se zázračně nepoškozené najde. Nepodám jim informaci. Mno, pokud se stane nehoda, tak si to můžou proklepnout. Zamlčel jsem skutečnosti, které se tykají mě jako klienta, pojištění ztrací platnost, platím škody. Více mě narychlu ohledně české vychcanosti nenapadlo, ale když se chce, tak se dá udržet v rozumných mezích.

234113

13.12.2010 9:07

RE: Lidi budou dycky porušovat předpisy.

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 234113

Nevidím jediný důvod, proč by pokuty měly být na vlastníka automobilu a nikoliv na řidiče... Vlastník automobilu přece nemusí udělat ten přestupek, to může být kdokoliv z příbuzných/zaměstnanců, kdo smí s autem manipulovat. A suplovat práci policie a vymáhat za ně pokutu, jen kvůli jejich lenosti... a ještě vymáhat pokutu od svých příbuzných... Když si v USA necháte takto právně srát na hlavu, tak prosím. Evropa má civilizovanější právo... Ať policie chytí pachatele a není přece problém... zastavím auto, co jede rychleji - pokuta řidiči... vidím odcházet řidiče špatně zaparkovaného auta - pokuta... Ale pokud chtějí jen sedět v teple a sledovat radary... pokud obejdou za den tři parkoviště, zinkasují zákazy stání a mají vyděláno.... nas*at... Pojišťovny ať si reagují na přestupky konkrétní RZ jak uznají za vhodné samy... nemyslím, že by špatné parkování (na zákazu) mělo nějaký vliv na pojistné škody dotyčného auta, aby bylo nutné zvyšovat pojistné... u rychlosti se to již pochopit asi dá... Takže právní vědomí a znalost ÚSTAVY není vychcanost... To je získaná a užitečná schopnost českého člověka na rozdíl od emerických neandrtálců...

234140

13.12.2010 19:07

RE: Lidi budou dycky porušovat předpisy.

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 234140

Pod toto sa podpisujem!

Kvoli tomu ze fizli su lenivi a spoliehaju sa na nedokonale automatizovane systemy a nie su schopni usvedcit skutocneho vinnika nebudeme predsa za kazdu cenu niekoho trestat. D-FENS je hnoj, ale v tomto ma pravdu. Totalitny establishment nema zaujem hladat skutocneho vinnika, ale za kazdu cenu vybrat pokutu a to je kamen urazu. Do hajzlu s takym systemom! Divim sa vobec, ze ludia na zvedavci si nechaju takto dobrovolne nasrat na hlavu a este aj sklanaju hlavu ako ovce.

Alebo to si snad este nevsimli, ze s pokutami sa v rezorte MV priamo rata a doslova fizli su nuteni vybrat urcitu kvotu pokut, aby ich nadriadeny dostal tucnu odmenu a jeho nadriadeni mu nepucoval zaludok. Viem to velmi dobre, pretoze svagor pracuje v policii CR v Severnych Cechach a mava kvoli pokutam caste problemy so sefom, pretoze ich vybera malo a nechce ich vyberat bez zjavneho dovodu. Fizi su priam nuteni pokutovat vodicov aby naplnili kvotu, ktora im bola urcena ministerstvom. To je hnus a na Slovensku je to to iste. Sprosta sikana! Deda na skodovke zastavia a naparia mu pokutu, hrubokrkeho debila este aj pekne odzdravia a nechaju ho ist... casto krat ho ani nezastavia.

234182

13.12.2010 20:51

RE: Lidi budou dycky porušovat předpisy.

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 234182

A co sa tyka pokut a cinnosti policie, dobre to povedal Louis de Funes....

http://www.youtube.com/watch?v=9N7z3qEzdQE

[chechtot]

234189

14.12.2010 0:49

RE: Lidi budou dycky porušovat předpisy.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234140

Jaká lenost policajtů, tady je řeč o vychcaných často bezohledných řidičích, kteří mají problém s dodržováním předpisů. Vymluví se na paragraf o osobě blízké a policajti nemají šanci nic dokázat. Lze diskutovat o tom, že je zbytečně mnoho zákazů parkování, ale jednou tam zákaz je, tak je za něj flastr a tečka.

Tady je to registraci auta a hotovo. Vlastník má mít rozum, komu auto půjčí, vlastník auta je jeden a má za jeho provoz odpovědnost, včetně toho komu dovolí sednout za volant. Já musím v Chicagu uvést, když kromě někdo bude řídit pojištěné auto, neuvedu a stane se nehoda, jako bych byl nepojištěný a to je můj malér. Pokud jde o zaměstnance, tak to řeší byznysová pojistka, která stojí více peněz, protože pojišťovna vidí můj driving record za poslední 3 roky, ale o zaměstnanci jako řidiči ví houby, takže to znamená větší pojišťovací riziko .

A ke všemu, když mi staré auto nestojí za vykoupení, tak při větším počtu nezaplacených flastrů mi můžou suspendovat řidičák. V Chicagu mají policajti svých starostí nad hlavu, ne tak aby se jim třeba vychcánci z Česka smáli do ksichtu při pokutách za parkování a říkali já jsem to auto neřídil, to osoba blízká nevypovídám. Amíka by to totiž nenapadlo. Tady to mají vyřešené, aby to fungovalo a ono to funguje.

Pravda v Kocourkově se vychcánci smějou do ksichtu nejenom policajtům. Jenom tak mimochodem na jakém fleku je nedodržení rychlosti příčinou dopravních nehod? Postihovat kdejakou hovadinu a buzerovat, na to v Americe nehrajou, tady mají za rok na cestě 50 000 mrtvých a jde jim o to, aby se to číslo nezvětšovalo.

Hrubé nedodržování rychlosti se drtivá většina lidí rozmyslí. Na druhou stranu pouze výjimečně někdo dostane pokutu, pokud nepřekročí rychlost o více jak 5 mil. To je nepsaná povětšinou tolerována hranice. Pokutovat za malé překročení rychlosti není nic jiného, než prachobyčejná buzerace, ale když vidím s čím se policajt v ČR musí srovnat, tak mě nepřekvapuje, že to pak na jiný způsob vrací.

234203

13.12.2010 0:06

Osoba blízka

ANAONI 81.?.?.?

Řeknu vám jeden příklad z praxe.
Nedávno jsem naboral vozidlo v Ostravě u obchodního domu. Sedřel jsem si o něj bok, protože se postavil blízko (asi 5 cm).
Sanžil jsem se vyjet ale nešlo to. Měl jsem spatný úhel k výjezdu. Samozřejmě že jsem při výjezdu podřel vozidlu bok a ural zrdcatko. U vozidla jsem čekal asi 10 min. jestli prijde majitel. Neprisel. Pak volala policie abych se dostavil k podani vysvetleni. Poucili me (je to ze zakona jejich povinost) Odmitl jsem vypovidat s tim, ze se jednalo o osobu blizkou. Nic jsem nemusel platit a pojistovna nic neregistruje, zadnou nehodu. Pak me kontaktoval jeste ten poskozena, ale toho jsem poslal do xxx. Protoze to ridila osoba blizka.

234116

13.12.2010 2:22

RE: Osoba blízka

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 234116

Nevyrovnane ucty za frazi, ze jde o osobu blizkou se muzou vyrizovat i bez toho aby se policajtum muselo rikat, ze slo o osobu blizkou aby bylo ty radosti ze zivota vic! [chechtot]

234129

17.12.2010 1:23

RE: Osoba blízka

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 234129

Tohle zní rozumě kamaráde. [smích]

234416

13.12.2010 1:19

Silnice jsou dojne kravy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Za 25 let jsem udelal po Australskych silnicich 3 milliony kilometru, byl jsem bookovan ctyrikrat. Souhlasim ze je hodne blbcu kteri bi nemeli mit ridicske prukazy. bohuzel tito blbci na tech silnicich vzdycky budou.Zadny policista ci zamestnanec transportniho departmentu nemohou ucit respekt k silnici a verejnosti ktera ji pouziva. To musi byt vrozene.Paklize neni je samozrejme problem. Bohuzel v dnesnich dnech se vlady uci velmi rychle jak okradat ridice confiskuji jejich penize za preciny ktere jsou naprosto nesmyslne.Dnes staty vedelavaji penize z nas jak muzou a kolik muzou. Maximum

234124

13.12.2010 2:36

I mistr tesar se utne a svoji profesionalni chytrost si odsedi za mrizemi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 59.?.?.?

Je to tak ,v Australii se stal zajimavy priklad,kdy ridic mel zaplatot pokutu,dolozenou fotografii,jeho cisla auta a ten se ohradil velmi chytre,ze auto neridil,ze jeho znama z USA na navsteve v Australii ridila auto a po neustalych tahanicich nakonec zkoncil u soudu,kde on sam mel teple mistecko,co by souce nejvyssi,nez odesel do "zasouzeneho duchodu" on, mistr prava, pouzil vsech pravnich prostredku neplatit pokutu nedelajici ani 100 dolaru, k prihlednutim k jeho platu,co by soudce nejvyssi,unikal vsemi moznymi klickami az do momentu,kdy se zjistilo,ze ve dne prestupku,dotycna znama z USA nemohla ridit auto,nebot tou dobou uz nebyla nazivu a tim chytry ridic,chytry soudce nakonec zkoncil za klamani soudu ,pod trestem jineho soudce ve vezeni,kde ma moznost dostudovat sve chybejici znalosti o spravedlnosti, takze jina osoba blizka ,je houby platna ,kdyz vypusti dusi o neco driv,nez se stal dopravni prestupek,ze pan soudce ze sveho soudcovskeho duchodu, "nemel na zaplaceni pokuty"je ostudny pripad "spravedlnosti",byl odsouzen soudcem,jez proti jeho puvodnimu zamestnani mel podstatne min.
Musim podotknout,ze dopravni prestupek se stal v dobe jeho nejvyssiho soudcovstvi pro celou Australii,ale,ze do duchodu dostane vezeni, s tim asi nepocital, policie stala na svem i kdyz slo o osobu ve jmenu prava,nejvyssi

234130

13.12.2010 6:33

RE: I mistr tesar se utne a svoji profesionalni chytrost si odsedi za mrizemi.

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 234130

Jo presne tak tento pan soudce byl clenem nejvyssiho soudu v Australii.Pred tim byl jednimz nejvice publikovanych zastancu lidskych prav v teto zemi.Hubu plnou spravedlnosti. Docela sprosty podvodnik.

234136

13.12.2010 9:30

D-FENS není gauner (?)

pje 193.?.?.?

Pokud D_FENS není gauner a je osoba odpovědná, pak za předpokladu, že je reprezentativním vzorkem občanstva, má hlubokou pravdu. Problém je ale v oné reprezentativnosti - v Česku jsou odpovědní slušňáci v těžké D-FENSivě. Pokud nejsou blbí, sdílí s (nálepka) (nálepka) Humlem jeho návrh, neb jim nečiní problém jako slušné a odpovědné menšině přiznat osobní pochybení. A to nevylučuji, že D-FENS je vyčůraný gauner maskující se jako O-FENSivní obránce individuálních svobod. Jinak chránit osoby blízké má cenu nejen od 16. století, hrozí-li jim bezpráví a nespravedlivá újma, nikoli hrozí-li jim spravedlivý trest za nedostatek soudnosti a odpovědnosti...

234141

13.12.2010 12:26

RE: D-FENS není gauner (?)

64 88.?.?.?

Reakce na 234141

D-fens je namyšlený blbeček, pro kterého jsou zákony a další právní normy proto, aby se mohli překračovat!
Jsem také zastáncem toho,že se musí občan proti zvůli úřadů a obecně přebujelé byrokracie bránit, ale ne takhle, jak popisuje D-fens na svých stránkách.
Demokracie nemůže být bezbřehá,právo musí platit jak pro občany, tak pro úřady a vládu! Jinak nastane všeobecný bordel, anarchie, kdy si každý bude dělat co chce a nastává právo silnějšího, právo peněz, podvodů a všeobecné korupce,což právě prožíváme!
Od jednoho rudého bordelu před rokem 1989 jsme se dopracovali po 20 letech úspěšného budování "kapitalismu" / ale to ani žádný kapitalismus ani tržní hospodářství není a nebyl!/ k dalšímu bordelu, který ani nevím jak nazvat, protože pro něj nemám slov!
Státní bordel nám po 20 letech nadělil státní dluh cca 1 bilion a 300 miliard , ale já jsem si nikde žádné peníze nepůjčil, takže ať si je platí ten, který dluhy nadělal!
Měli jsme zde osvícené vlády zlodějů Klause a Zemana,ODS a ČSSD a jejich poslanců, kteří nám každý večer dávali v televizi školení, jací jsou machři ekonomové a jak to dokázali, že to dokážou!!!! Takže to nakonec dokázali!!!!
K podobným "veleduchům" patří D-fens a ostatní namachrovaní pitomečkové, kteří všechno ví a všude byli dvakrát!

234148

13.12.2010 16:18

RE: D-FENS není gauner (?)

Core 81.?.?.?

Reakce na 234148

Ze jsem tak smely a jak byste se chtel branit?
Vy povazujete vyuziti sveho prava nevypovidat za neco spatneho?

Podle me jste vubec nepochopil o cem dfens mluvi:

a) kritizuje lobisticke tlaky (pravdepodobne) kolem firmy czechradar vedene byvalymi exponenty STB. Tato firma prichazi do mest a nabidne za pausal a podil ze zisku(!) technologii a jeji spravu na automaticke vybirani pokut. V teto chvili se muzeme bavit o tom zda odpovedni cinovnici mesta dostanou taky "podil" pri prijeti zakazky...
b) diky tomuto jsou automaticke merici systemy umistovany naprosto nesmyslne resp. jejich smyslem neni bezpecnost, ac je jejich umistovani zastitovano bezpecnosti, ale plneni mestskych a hlavne soukromych (!) kapes. Vetsinou jsou radary davany na mista malo nebezpecna a ne napriklad ke skolam, skolkam a pokud ano jsou zapnuty napr i v noci. Je zde zajem na co nejvetsim vyberum.
c) System me chce trestat za bagatelni prestupky kdy nikomu nevznikne skoda, nikomu to nevadi. Na druhou stranu zde na lokalni urovni panuje nedotknutelnost na silnici mistnich politiku a podnikatelu na nich napojenych. Tedy v podstate tech kteri vysse zminene veci uvadeji do praxe

Jsem snad nemoralni kdyz odmitnu vypovidat proti sobe i kdyz treba budu vinik?
Jsem snad nemoralni kdyz odmitnu vypovidat proti sobe i kdyz treba bude vinik moje mazelka, deti, nekdo z rodicu?
Mate pocit ze se mym priznanim zvedne bezpecnost ve meste?

234172

13.12.2010 18:37

D-FENS není gauner ale vůl!

64 88.?.?.?

Reakce na 234172

Pokud vejde v obecnou známost, že je nadužíván systém radarů, jediná obrana je jezdit přesně podle pravidel a "radaristi" hovno vyberou a všichni budou spokojeni! Provoz radarů také něco stojí a když budou prodělávat, přestanou buzerovat!
Tam byl u této firmy jiný problém, když změřili nějaké, jak říkáte činovníky, nebo policisty, kteří jeli v obci jako prasata , přes sto a více a dostali od firmy, která radary obhospodařuje , mastný účet na pokutě! Když to byla policie, nebo obecní policie, tak si přes známé pokutu stornovali, ale tady museli platit a ještě měli popotahování ze státní policií, protože ta dostala kopii přestupku!
Takže jsme v Česku a za ministra Langra /ODS / byla možnost měření rychlosti bez kontroly policií , této firmě zrušena!!!
Přeci nebudou papáláši,policajti a jejich protekční známí a příbuzní jezdit omezenou rychlostí v obci jako nějaké socky!!!!!!!
Bohužel taková je situace v naprosto prolhaném a skrz na skrz
prokorumpovaném v tom našem Kocourkově!

234181

24.5.2014 15:26

RE: D-FENS není gauner ale vůl!

Jeepman 92.?.?.?

Reakce na 234181

Jasně. Takže až někde na širokánské a přehledné silnici bude "zapomenutá" značka 30km/h, pojedete jako trotl 10 km k nejbližší křižovatce třicítkou, protože jste slušný člověk, zásadně neděláte přestupky a nás ostatní, co by tam jeli podle rozhledových možností a možností svého vozu, považujete za piráty. Bravo, tleskám Vašemu "rozumu" a "úsudku". Když si pomyslím, že lidé s Vám podobným rozhledem a přístupem k řešení věcí nám vládnou, je mi špatně.

310600

13.12.2010 15:01

Postreh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Už to tu niekto spomenul.
Problém nie je v pokutách udelovaných policajtom na mieste, ale len a iba vo vyšetrovaní a vymáhaní pokút za priestupky zistené pomocou automatizovaných technických zariadení.

234164

13.12.2010 16:58

Hustý.

třitečky 89.?.?.?

Teda tohle je masakr. Celej server je plnej konspiračních teorií a šíleností, kterým místní bezvýhradně věří, když se Stwora ožere (aspoň pevně doufám že to psal pod vlivem) a napíše ohromný, naprosto dementní rant o tom, že mu Student Agency vymývá mozek imperialistickou propagandou v podobě seriálu Přátelé, tak mu tady všichni tleskají - ale přitom tady spousta jedinců považuje osobu blízkou za "fintu" a řadí se mezi ovečky ječící "pořádek musí bejt!". Hahahahahah [velký smích]

234175

13.12.2010 20:12

RE: Hustý.

Core 81.?.?.?

Reakce na 234175

Jsem z toho taky na větvi. Rekl bych ze ti co ctou zvedavce se dokazi kriticky zamyslet a zatim si tu pripadam jak na novinkach. Jsem zklaman.

234186

13.12.2010 21:01

Proč ty pejorativní urážky?

Mgr. Stanislav Huml humls (zavináč) psp (tečka) cz 85.?.?.?

Celý text návrhu, který jsem ostatně stáhl a budeme jej podrobně diskutovat v lednu, je na mých stránkách www.humlstanislav.cz . Dočtete se tam, že se samozřejmě nic nebude zapisovat do registru, že se nedává prostor k dlouhým lhůtám, když celá věc musí odejít z úřadu do 10ti dnů atd. Je to syrové, připravené k diskusi a Listinu základních práv a svobod celý systém samozřejmě ctí. Nikdo nikoho nebude nutit vypovídat. Spravedlivý proces je zaručen přezkumem u soudu, odpovědnost majitele vozidla definována.
Co je smutné je fakt, že dfens, tedy osoba anonymní, která nemá ani odvahu se pod článek podepsat, mne na několika místech nepokrytě bezdůvodně uráží. Moralizovat umí, podepsat se zapomíná.
Nebudu oplácet stejným metrem, jen ostatní upozorňuji, že celý diskusní portál dfens nectí ani jednu ze zásad právního státu. Marně najdete copyright, tiráž, či cokoliv konkrétního. Tak pana Stworu musím upozornit, že nepřetiskuje podepsaný a autorizovaný článek, ale opravdu chlívek, jak je koneckonců naznána i jedna ze slušnějších rubrik samotného portálu. A celá odpovědnost za důsledky takového činu padají na jeho hlavu. [mrknutí jedním okem]

234190

13.12.2010 22:48

RE: Proč ty pejorativní urážky?

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 234190

D-fensův výstup je možná pejorativní a arogantní, ale popisuje skutečnost jak ji chápe nemálo lidí a předkládá nějaká svá fakta. Pokud chcete diskutovat, nebraňte se jak uražené dítě a vyjevte Váš názor... Pokud ho ještě nemáte a bude teprve vznikat, pak uznáváte že předchozí pokus bylo asi spíš takové plácnutí do vody a snaha o popularitu...

Jinak dle mne - pořád lepší anonymní d-fens s nějakým názorem, než masa tupých ovčanů bez názoru...

234196

13.12.2010 23:08

RE: Proč ty pejorativní urážky?

64 88.?.?.?

Reakce na 234190

Vážený pane Huml,
je velice dobře, že jste se ozval, ale myslím, že problém v české dopravní policii a v organizaci dopravy, je někde daleko jinde, než jenom v pokutách! Hodně jsem jezdil v západní Evropě a ještě více v USA, a když nahlédnu na chování a jednání řidičů a dopravních policistů v cizině a u nás, vidím značné rozdíly v neprospěch českých dopravních policistů a také jistě řidičů!
Společenské poloměry se obrážejí i na silnici! Zde je jeden ohlas čtenáře, který říká, že když policista vybere málo pokut je kaceřován svým nadřízeným! Dopravní policisté jsou špatně školeni, často ani neznají příslušné předpisy a potom křupanství některých pánů a dam, dopravních policistů je odpudivé! Už jenom s prominutím prohodíte pár slov a vidíte, co je to za nedovzdělance a vznáším dotaz,jak je možné, že se takový trotlík vůbec může k policii dostat? Jak je řešena kádrová politika u dopravní policie? Stačí jeden duševně slabší a poškodí pověst několika dalším relativně slušným policistům! Co mně na to pane Mgr.Humle odpovíte? Nebo snad nikdo na MV neumí rozeznat méně duchovně kvalitního člověka od průměru?
Třeba se oháníte bojem proti korupci, ale jak je možné, že policista v USA už mnoho desetiletí nedostane do ruky hotové peníze a jenom "dává" tiket! Nešlo by něco podobného zavést u nás - hotové peníze přímo k úplatku lákají!
Jsem dlouho v oboru a měl bych mnoho dalších námětů, ale zde není prostor! Jenom takový drobný poznatek z USA! Tady se pořád tvrdí, že policie nemá peníze a přitom všechny "kravály" kolem fotbalu a dalších akcí platí daňový poplatník! V USA je zcela běžné, že organizátor nějaké společenské akce si do slova a do písmene "koupí" potřebný počet policistů od státu na zajištění bezpečnosti třeba rockového koncertu! Proč to nejde v Česku? Proč má daňový poplatník platit policejní ochranu a výjezd koní a asistenci policejního vrtulníku, třeba když hraje Sparta v Praze? Proč si ochranu i státní policie nazaplatí příslušný velmi bohatý fotbalový klub?
Vážený pane Huml, je mnoho shnilého ve státě dánském a policie, i ta dopravní k němu rozhodně patří!

234199

13.12.2010 23:40

RE: Proč ty pejorativní urážky?

Mgr. Stanislav Huml humls (zavináč) psp (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 234199

Od těch, kdo žili v USA vím, že do řp se vkládá bankovka 10USD. Pokud si ji policista nevezme je problém. Nu nevím, nebyl jsem tam, ale na tomto příkladu je vidět, že není problém v tom, zda vybírají nebo nevybírají peníze. Názor mám, již dlouho stejný. Je něco špatného, pravidla hry se na obou stranách nedodržují a v mém případě platí, kdo nic nedělá, nic nezkazí a tak ho není zač kritizovat a urážet. Pokud na rovinu předkládám návrhy, tak si mne anonymní de.... bere do úst. Nejsem uražen, ani náhodou. Jsem zvyklý na ledacos. Co mi vadí je překrucování faktů. elektronické systémy a holandský model, mimochodem v Rakousku platí podobné pravidla, umožňují postup bez dotyku lidské ruky. Mezinárodní soud pro lidská práva vydal rozsudek, kde toto pravidlo bylo uznáno jako legitimní a nekonfliktní s LZPS, kdo si myslíte, že u nás argumentuje jeho nepřijetí? Nejsou to určitě příbuzní obětí dopravních nehod. To není o politice, kterou do toho někdo zatahujete. Platí, kde končí moje práva, začínají poráva druhých - na život, zdraví atd. Stačí dodržovat PSP a může být radarů.... A nebojte se podepisovat. Připo.... vám nesluší.

234200

14.12.2010 2:12

RE: Proč ty pejorativní urážky?

64 88.?.?.?

Reakce na 234200

Pane Huml, já tedy nevím jak chcete do řidičského průkazu v USA vkládat bankovku 10 USD,když je to "kartička", ale to jste asi někde slyšel od nějakého hodně pomateného emigranta, co si z Vás nejspíše udělal srandu.
A co se týče "uplácení" policajtů v USA, nemohu sloužit, ale spíše jde o zkazky! Možná tak nějakého "městského", ale dálniční "tvrďák" by vám za podobnou formu úplatku tak maximálně nakopal kule do modra, že by jste si na ně měsíc nesednul! To si vůbec nedělám legraci, ale když vás chytne dálniční policajt a děláte mu na jeho úseku dálnice "bordel", tak můžete místo pokuty " tiketu" také dostat pořádně fyzicky přes držku a to je výchovný zákrok na který jen tak nezapomenete! To se vsadím, že minimálně rok budete po jeho úseku dálnice jezdit naprosto vzorově a to se týká i ženských - to je emancipace!
V tomhle je Amerika daleko před námi! Především se tam nemohou policajti na dálnici někde jenom tak flákat - každý policista má přesně adresně přidělený úsek dálnice, /a tam se musí v době služby nacházet/ třeba 30 mil, za který plně odpovídá, tedy nejenom za klidnou a bezpečnou dopravu, ale také za posekanou trávu, čitelné značky,svodidla a stav vozovky a značení! Když jede jeho nadřízený, tak přesně ví, kdo jaký úsek má přidělen a jaký na něm má pořádek! To není jako tady, kde je jakési dálniční oddělení, kde sedí policajti za bukem a na dálnici je neuvidíte a hlavně nikdo za nic adresně neodpovídá a nemůže!
Tady přežívají nějaká organizační schémata snad ještě z doby před rokem 1989 - nevím, nechci nikomu šahat do "žrádla" , ale když vidím ty "klauny", co jsou zde u policie a co dělají,vždy si řeknu, nerozčiluj se, nikdo ti tvojí snahu ani neocení!Také jsem slyšel, že bude mít benzín policie do aut jenom do června a potom budou muset snad policajti chodit pěšky! Co je na tom pravdy?

234207

15.12.2010 22:30

RE: Proč ti pejorativné urážkové?

Filles 188.?.?.?

Reakce na 234200

Hele a máme ho tady, školáka:
"...v Rakousku platí podobné pravidla..."
Co jste měl z marxismu-leninismu nevím, ale z češtiny to za jedna nebylo, což?

234341

16.12.2010 8:43

RE: Proč ty pejorativní urážky?

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 234200

>Od těch, kdo žili v USA vím, že do řp se vkládá bankovka
>10USD. Pokud si ji policista nevezme je problém....
Uplatit ve Státech policajta tímto způsobem? To tedy nevím. Řidičák v USA je kartička formátu bankovní kreditní karty. Navíc pokud jsem informován, při každém přestupkovém řízení s řidičem, je policajt povinen provést zvukový záznam pro případné pozdější problémy. Policajt vám dá pouze ticket, kde se můžete vyjádřit. Buď zaplatit, obvykle do 30 dnů, nebo jít k soudu. Tam máte šanci i vyhrát. Obvykle ale pouze tím způsobem, že policajt se kterým se soudíte nepřijde k jednání. Ikdyž, stalo se mi, že jsem vjel do křižovatky na oranžovou, projel ji už na červenou. Viděl mně policajt a hurá za mnou. Bylo to v zimě, neodklizený sníh a já operoval tím, že kdybych prudce zabrzdil, způsobil bych více problémů. Policajt to neuznal a dal mi ticket na 200 dolarů. Šel jsem k soudu a soudce uznal můj argument a neplatil jsem nic.

234367

16.12.2010 22:46

RE: Proč ty pejorativní urážky?

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 234200

Magistře Humle, uražen být nemáte proč, říct o někom, že není příliš bystrý není přece urážka, právě tak, jako body, které řidič dostane spolu s pokutou přece nejsou druhým trestem, že? Řidič to tak sice vidí, ale vy mu snadno vysvětlíte, že se mýlí.
Pane poslanče, snažil jsem se pochopit o co Vám vlastně jde. Jestli dobře chápu, podstatu vašich legislativních iniciativ, tak hledáte způsob, jak pokuty za přestupky zjištěné v rámci provozu automatických systémů sledování provozu na pozemních komunikací, převést do stejné roviny jako výše zmíněné trestné body. Jde vám o to, aby tato pokuta nebyla trestem. Geniální myšlenka.. Odpadlo by složité šetření, dokazování, odvolávání a podobně. Řešilo by se to stejně jednoduše jako poplatek za popelnice, fotka složenka zaplať nebo přijde exekutor. Opravný prostředek pouze soud, fajn, zapomínáte ovšem na rovinu vysvětlit o co by u toho soudu šlo, ať to beru jak chci vychází mi jediné „pokud se „človíčku budeš chtít soudit, tak především na své náklady. A budeš muset sám: označit viníka, usvědčit ho a výsledek předložit úřadu na stříbrném podnose. A to budeš riskovat, že ten koho označíš za pachatele přestupku se nepřízná a ty skončíš ve vyšetřování pro podezření z trestného činu pomluvy nebo rovnou křivého obvinění. Ä úřad se jen bude smát,a vzkáže ti, že si máš rozmyslet komu půjčuješ auto. Ohromné poslanče Humle a na to jste přišel sám? No gratuluji.. To že hlavními dodavateli výše zmíněných systémů jsou vaši bývalí kolegové ze Sboru národní bezpečnosti budeme pro tento případ považovat za bezvýznamnou náhodu.
Připomeňte lidem poslanče Humle, že se dá pokutovat překročení rychlosti o víc jak tři km/h, připomeňte též zájem soukromých firem o provozování radarových měření. Jsme v Čechách či v Česku tak příklad: Když jako starosta instaluju, nebo třem firmám povolím na konci obce tři kamery po deseti metrech, kdo mi v tom zabrání? Vy? Ne nikdo. A když ty kamery v krátce po sobě na třech různých místech zachytí jedno auto jak jede 54km/h tak se jedná o tři přestupky, to je 7500kč. Chápete to? Pane Humle, tento Váš nápad má potenciál udělat z tisíců rodin bezdomovce.
Víte pane poslanče, důvěřivý a částečně naivní D-fens si myslí, že nejste natolik bystrý, aby Vám došlo, jaké dopady na životy lidí, všech lidí bude ten nápad mít. Ale jestli Vás to potěší tak já si myslím, že bystrý jste dost a dopady vám jsou jasné, ale je Vám to jedno, vždyť jak říkáte stačí dodržovat PSP.a může být radaru .... Trochu z lidského citu vám chybí. Zamyslete se nad tím. A na rozloučenou, pane poslanče, jestli Vám vadí, že zde lidé vystupují pod nicky (přezdívkami) tak sem nechoďte, koneckonců kdo Vás sem zval? Přišel jste sám. Nikdy jste tu nechyběl a myslím ani chybět nebudete.

234410

20.12.2010 0:36

RE: Proč ty pejorativní urážky?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 234200

To bych nezkoušel. Když policajta vyhodí tady ze služby, tak nedostane žádného zlatého padáka, ale naopak přijde o všechny výhody za odsloužené roky. Mám pocit, že se to týká i zkorumpovaných státních zaměstnanců? Že by to udělal za deset babek? Pamatuju jako spolujezdec reakci policajta, jak kámoš zkoušel něco blekotat, zda by to nešlo nějak udělat, jak byl zvyklý z ČR? Policajt se dost nakvašeně zeptal co měl konkrétně na mysli? A bylo po blekotání.

Pokud by byl přichycen někdo při rozkrádaní miliard s důkazy, které vylezli jistým způsobem na veřejnost, tak to neskončí zdaleka pouze rezignací na ministerský post. Řidčák aspoň v Illinois je kus plastiku velikosti kreditní karty. Policajt vás nepředjíždí, poněvadž se neminí nechat odstřelit někým jako krocan a když se mu nezdáte, v noci si vás hezky oslní reflektorem a už dopředu hlasí centrále, stavím tohle auto na téhle registraci. Většinou se sjedou posily.

Já měl nahlášenou krádež aut, policejní auta za mnou jelo pár minut a najednou mě na křižovatce zablokovalo několik aut. Zásah profesionální, poutačka, zjištění, že jsme majitel auta, vysvětlení, že musím zrušit nahlášení krádeže na okrsku, kde jsme to udělal, omluva a taky upozornění, že si během 24 hodin ověří, zda jsem to udělal. Velmi rozumné, když vtipálci musí nahlásit a odhlásit např. krádež auta osobně, tak si blbé vtípky, které zatěžují policii rozmyslí. Mě auto nechala odtáhnot banka. Hezky na víkend, aby odtahovka více vydělala za storage auta.

Upozornil jsem na to týpka, co pracuje v bance v divizi "nepříjemnosti", to jsou lidi co si na rozdíl od kravaťáků chodí do práce v triku a kraťasích a běžně je nepotkáte, že mi to nepřijde dvakrát fér, a poněvadž jsme byly naladěni na stejné vlně, tak se při tom kroutil jak habešská tanečnice. [velký smích] [velký smích] Odtahovka nám později odmítla udat lokaci, kde auto je, aby vydělali za další den. Borec mi nechal telefom, kdyby byly potíže, takže odtažení bylo nakonec zadarmo, ale šlohli mi vrtačku z kufru. Tyhle nešvary se hromadily, takže před pár lety nasadily na odtahovky pár volavek a bylo po ptákách, aspoň na nějaký čas.

Odtažení bylo to provedeno s porušením pravidel. Odtahovka musí uvědomit místní okrsek, že odtahuje auto s registrací bla, bla. i tak byly případy, že se takhle přes odtahovky kradla auta na nahradní díly. Prostě nehlásíte, že odtahujete auto a ono zmizí, ale jak nějakého druhu kriminality začne být moc, tak si to začnou více hlídat. Máte tady nějaké osobní zkušenosti z USA navíc. [mrknutí jedním okem]

234561

14.12.2010 20:34

RE: Proč ty pejorativní urážky?

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 234190

Pane Humle nechte toho, už jen tvrzení, že „spravedlivý proces je zaručen přezkumem u soudu“ je lumpárna, protože neříkáte, že ten přezkum není zadarmo. Pouhý „poplatek“ za podání je dnes vyšší, než kolik může běžný český milionář, majitel škody Felicia, dvoupokojového bytu a hypotéky dát na svou obranu a má se znovu zvyšovat. Nehledě na fakt, že vy se snažíte nastavit zákon tak, aby v případě, že úřad, bude mít problém najít viníka, mohl ze zákona potrestat jinou, předem danou osobu. Můžou mi říct na čem asi bude moci občan postavit svůj odpor?
A pane poslanče, jen tak pro pořádek, nápad aby řidiči platili podle majetku, není náhodou z vaší dílny? To pak půjde rychle z milionář bezdomovec a hypotéka na krku.
Ale váš nápad není nic nového, ve staré dobré Anglii měli podobný zákon, na válečných lodích. Když se nenašel viník zbičovali plavčíka, jo holt právo není žádná spravedlnost. I právo "První noci" bylo právo.
Víte pane poslanče, pořád obcházíte zásadní problém, když se vám zdá, že víc pokut znamená víc bezpečnosti tak proč neprosadíte u vašeho ministra Johna ať něco z kancelářských policajtů jde k dopravce, přestupky řešené namístě jsou výchovnější a žádné výmluvy u nich neplatí.
A na závěr pane poslanče, když máte potřebu hrát si na spasitele a chránit životy mnoha občanů, zkuste pro začátek být skromnější a začít něčím menším. Dnes se na stránkách Britských listů objevila zpráva o matce v nouzi. Co tak jí poslat nějakou korunu ať nemusí o vánocích mrznout. Určitě bude vděčná za všechno.

234248

13.12.2010 22:07

I mistr tesař se utne a jiná moudra

l.leimas 88.?.?.?

Až na výjimky si netroufám o nikom říkat že je blbeček, alebo po slovensky hnoj, obvykle si vystačím s výrazy jako inteligent nebo rovnou génius. Dnes to tady génii přímo přetéká, To jen abychom si vymezili hřiště..
Vzhledem k okolnosti, že většina diskutujících má evidentně potíž číst s porozuměním, viz
I mistr tesar se utne a svoji profesionalni chytrost si odsedi za mrizemi. Tak pro pomaleji chápavější si dovolím opakovat
Prohlásit, v rozporu s pravdou, že přestupek spáchala jiná osoba, lhostejno zda blízká či jiná je křivé obviňování, a to je trestný čin, možná to někoho z vás překvapí ale i u nás. Něco jiného však je, říct státnímu jako obvykle špatně placenému a momentálně nestávkujícímu úředníkovi, že nebudu v daném případě podávat vysvětlení ani svědčit, ať si důkazy a svědky najde jinde.
V případě „ mistra tesaře, který se uťal“ je třeba neplést pojmy a dojmy, na to evidentně australský soudce dojel a právě ten rozdíl D-Fens vysvětluje. Že šlo o soudce nejvyššího soudu není nic divného, protože i soudce je jen člověk. Zajímavé právní povědomí předvedl i jeden soudce našeho, českého (nebo snad moravského, nebudeme se v tom nimrat,) krajského soudu, když chtěl, aby byl za přestupek potrestán řidič tramvaje který mu nedal přednost na přechodu pro chodce. Dozvuky této snahy rezonují v akci „chodec nemá přednost před tramvají“ nikdo si totiž netroufl ctihodnému soudci říct že je dokonalý génius.
Ostatním slušným lidem kteří mají stejné názory jako poslanec za KSČM Karel Šidlo, bych připomenul, že už před lety jsem slyšel výrok policejního šéfa, cituji „ nejsou žádní slušní lidé, je jenom póvl na který se ještě nepřišlo“. to jen aby jsme si připomenuli jak o nás dole smýšlí vrchnost a rychleji pochopili dvě zprávy radostnou a smutnou. Většina zde přítomných diskutujících jsou opravdu slušní lidé, to je ta dobrá, smutná zpráva je, že o většině z nich si to nemyslí ani jejich žena natož sousedi. Jsme v Čechách že? No a třešnička nakonec,. Malá otázka co si asi masmédia, myslí o Zvědavci a jeho čtenářích? Mají nás za slušné nebo ne? Tak to by bylo hřiště i pravidla..

234192

13.12.2010 22:11

I mistr tesař se utne a jiná moudra

l.leimas 88.?.?.?

A co je vlastně ve hře. No přece bezpečnost občanů, že ano. Co jiného, všichni to přece říkají v novinách, novinkách i v televizi, Ale jsou lidé, kteří tvrdí, že zastánci policejních represí zapomínají říct fóru, že průlom v zákoně se nechystá kvůli několika trotlům, kteří umí projet obcí 150. Těch je pár, tak hubená koza se špatně dojí, do tak bídného kšeftu by své miliony nikdo nikdy neinvestoval. Zlaté prasátko je skryto v milionu ovčánků, kterým tu a tam ujede noha a jedou rychlostí 55 km/h padesát metrů od cedule konec obce , . to je ta lovná zvěř o kterou v tomto špinavém kšeftu jde. A stejně tak jde o kšeft i při špatném parkování a jiných přestupcích.
Vážení slušní diskutující, protože o pravidlech silničního provozu u nás, něco maličko vím, tak s klidným svědomím můžu říct, že každý kdo tvrdí, že on přestupky nedělá se plete, pravda je taková, že jenom nezná předpisy. Ano, nezná, tak jako je neznali výše zmínění soudci, protože projet při dnešním provozu větší město a nedopustit se jednání, které se při troše vůle nedá nazvat přestupkem je pouze věcí náhody, opět pro méně chápavé připomínám, že přestupek není jenom překročení rychlosti a navíc podle našich zákonů je přestupkem i překročení rychlosti o jeden km/h. (Jenom nepřesnost policejních radarů nutí jejich uživatele tolerovat +3km/h. při padesátce, ale pokud vám naměří 54 byť na sekundu, máte problém silniční piráti.)
Tak že, pokud úřad nebude mít povinnost trestat výhradně viníka a přestupek nebude muset složitě dokazovat, tak jenom každou fotku ze systému pošle s příslušnou složenkou majiteli vozu a o to jde, klidně se vám pak podaří nastřádat 5 flastrů za den, jeden každý 2500Kč, že je něco špatně se dozvíte za dva týdny, no to je cca 175000 Kč,

234193

13.12.2010 22:14

I mistr tesař se utne a jiná moudra

l.leimas 88.?.?.?

Pak bude šok, to aby si každý majitel vozu přidal do povinné výbavy aspoň metr pevného měkkého provazu, někteří řidiči kamionů už vědí na co, že? Jistě Stát dobrotivý nás ochrání. Ano vláda by likvidaci slušných občanů nedopustila, ale na silniční piráty se musí zostra, ať si třeba skočí z mostu nejlépe s celou rodinou. Že by takovou krutost nikdo neudělal? Ale jděte, jsme v Čechách víme.
Připomenu nedávný výrok jedné státní zástupkyně: „právo a spravedlnost není totéž“.

234194

13.12.2010 22:39

Taky jsme toho využili.

sak 78.?.?.?

Ano, nepatřím k lidem, kteří by se chtěli zbavovat osobní odpovědnosti za své činy. ALE!!!

Je zde velké "ale" a opravdu jsme jednou osoy blízké využili. Stalo se tak kdy manželka cestovala do práce a po několika týdnech přišlo poštou předvolání. Byla to však městská policie. Tehdy jsem se ptal známého strážníka oč jde, aby mi to zjistil, protože vím, že manželka jezdí opatrně. Když řídí tak vedle spím protože mám pocit, že stojíme. A dostalo se mi odpovědi, že to hlásil strážník, který je znám mezi kolegy jako velký řešitel i nejmenších případů a karierista. Údajně zastavoval vozidla v pravem pruhu a v levém pruhu jedoucí vozidlo na jedné křižovatce ho málem srazilo, prý musel uskočit......

Je možné, že si toho manželka nevšimla, ale v té době probíhala na zmíněné křižovatce oprava jízdního pruhu pravého a veškerá doprava byla stažena do levého pruhu. Navíc tam byly ocelové sita a zábrany znemožňující vjet do pravého pruhu. Toto město je velmi frekventované, proto se tvořily spíše kolony a jezdilo se centrem tak maximálně 30km/hod. Nechápal jsem tedy jak mohl strážník mohl zastavovat automobil jedoucí v pravém pruhu, kdy ten byl zastaven.

Kolega mi tehdy řekl ať to nahlásíme jako osobu blízkou, neboť zmíněný strážník je ... a nemá smysl se s ním hádat.

A tak jsem to opravdu učinil. Kdybych ale neměl všechny tyto informace, asi bych pokutu zaplatil a myslím, že bych platil za nepřestupek. Takže i na policii je potřeba aby dávala pokuty s rozumem a čestně.

Ale i přesto jsem pro zrušení osoby blízké!!!

234195

13.12.2010 22:59

Je mi z vás zle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Tak tohle je černý den pro svobodu. Když se i lidé, kteří v zásadě pochopili běh tohoto světa nechají tak snadno zmanipulovat, obávám se že NWO musí vyhrát. Chtěl bych si myslet, že příspěvky psali placení provokatéři, ale bohužel ne. Ti samí co kritizují totalitu by ji tak snadno a s hýkáním oslů zaváděli. A stačí málo. Jen zahrát na citlivou strunu a navrhnout z milionu řešení to jedno jediné, které nás zbavuje skoro tisíc let starého práva.

234197

14.12.2010 1:43

Ustanovení o "osobě blízké" jak ho vidím já.

čochtan 84.?.?.?

Můj názor je, že celou problematiku tzv. "osoby blízké" je nutno vidět v širším rozsahu. Celý ten problém není nic jiného, než reakce lidí na mizerně vypracovaný, odsouhlasený, vydaný a zejména uplatňovaný "Zákon o provozu na pozemních komunikacích (zák.č. 361/2000 Sb)" někdy omylem označovaný jako "Silniční zákon", což je něco úplně jiného. Když na vás někdo zaútočí holí, automaticky budete hledat všechny možné způsoby obrany. V daném případě státní správa nekvalitním zákonem s řadou nesmyslných ustanovení, ale zejména v aroganci, sprostotě a vychcanosti úředníků státní správy, (tím mám na mysli i policii) při jeho uplatňování v praxi, ve své podstatě zaútočila na řidičskou veřejnost. Ta se pak brání jak může a hledá, někdy i ne zrovna férové cesty ke své obraně.

Teď někdo možná namítne, že srovnávat tento zákon s holí je nesmysl, protože bez zákona bychom se na silnici asi vzájemně pozabíjeli. Osobně si myslím, že 99% řidičské veřejnosti nemá vůbec nic proti tomu, aby existovala nějaká pravidla usměrňující provoz na komunikacích. Dokonce si myslím, že to takto podobně vidí i těch 270 diskutujících na D-FENS blogu, byť to jsou z 90% liberálové a majitelé aut z nichž asi nejhorší je BMW řady 7 (alespoň z jejich diskusních příspěvků to tak vyplývá). Jde spíše o to, co vše a jak formulované by podobná norma (zákon) měla mít.

Nechci se zde podrobně zabývat problémy při tvorbě tohoto zákona. To by možná dalo na samostatný článek. Jako jeden z hlavních nedostatků vidím to, že ho tvořila skupina asi dobrých odborníků v oblasti teorie, ale nepamatuji, že by byli přizvání odborníci z praxe (majitelé větších dopravních firem apod.). A
nejhorší co si kdo mohl vymyslet, byla možnost volné diskuse s připomínkami od 180 poslanců a 80 senátorů. Tam měl dostat možnost dávat připomínky jen ten, kdo prokáže, že rozumí řízení silniční dopravy. Pak to dopadá jako například v Praze, kde žije cca 1,250.000 obyvatel, z toho 1,249.750 naprosto perfektně rozumí městské dopravě a kecá do ní no ten zbytek těch 250 jsou ti blbci co tomu ho*no rozumí a řídí to. Svého času jsem mezi těch 250 blbců také patřil.

V důsledku toho vznikl zákon, který udělal z občanů - řidičů skupinu bezprávních lidí a z policistů a úředníků vytvořil novou vrchnost s takřka absolutním právem nad osudem těchto novodobých
"nevolníků".

K čemu máme "Přestupkový" zákon, který v § 22 definuje přestupky v oblasti silniční dopravy a sankce za ně, když nový zákon sice tento § ve svém znění uvádí, ale ve své podstatě ho nedodržuje. Porovnejte si znění zákona o přestupcích a sankce s ustanoveními a sankcemi podle zákona o provozu na pozemních komunikacích.

234205

14.12.2010 2:06

Pokračování

čochtan 84.?.?.?

Každý vrah, lupič, nebo jiný odsouzený byť na 15 let má právo po uplynutí poloviny trestu, požádat o podmínečné odpuštění zbytku trestu. Ne tak novodobý nevolník řidič. Potrestáme ho odebráním řidičáku za 12 bodů na dva roky, může si požádat o vrácení ne po roce, ale po dvou létech.

Proč má vůbec o to žádat, když stanovená doba již uplynula? Proč mu ten řidičák není navrácen automaticky, tak jak je vrah automaticky po odpykání trestu propuštěn na svobodu, aniž by o to musel žádat. To je ten blbeček, který 5x špatně zaparkoval, jednou jednou jel o 5 km rychleji a jednou zapomněl doma doklady, protože si ráno ve spěchu vzal jinou bundu, opravdu horší než podvodníci, lupiči a vrazi?

Každý jiný zaznamenaný přestupek je po čase z evidence vymazán. Ne tak dopravní přestupky. Ty má každý řidič v registru zaznamenány na věčnost. Takže i po 20 létech vzorného ježdění, když pak uděláte nějaký přestupek, každý policista se podívá do registru a vytáhne na vás všechny vaše hříchy z minulosti před 20 léty. Možná se mýlím, ale ve stávajícím zákoně jsem nikde nenašel ani slovo o tom, že registrované přestupky jsou automaticky, po době stanovené zákonem, z registru vymazány.

Samozřejmě je zde na místě námitka - nedělejte přestupky. To však může napsat jenom ten, kdo buď nejezdí vůbec, nebo jezdí jako sváteční řidič jednou za měsíc 150 km. Ten kdo používá auto jako profesionál, nebo jako nutný prostředek k výkonu jeho povolání, ví dobře, že i při maximálně snaze o dodržení všech pravidel, se čas od času nějakého přestupku dopustí každý. Mluvím z praxe, mám najeto nějakých 1,5 miliónů km (zatím bez nějaké větší nehody) a řidičák od roku 1959.

Divíte se stále tomu, že se lidi začali bránit proti tomu bordelu a bezpráví? Začali se bránit tak, jak to kdo umí. No a jednou z možností je i důsledné využívání práva, které nám poskytuje "Listina" - Každý má právo odepřít výpověď, jestliže by jí způsobil nebezpečí trestního stíhání sobě nebo osobě blízké. Otázkou zůstává zneužívání tohoto práva v případech, kdy by šlo o opravdu závažné porušení zákona (příklad - 90km na omezení 40 před školou, nemocnici apod.). Ale to je již na svědomí každého jednotlivce, kdo zvolí a uplatní tento způsob obrany. Osobně ho nevyužívám, ale ani neodsuzuji. Odjakživa platí pravidlo - na hrubý pytel, hrubá záplata. A pokud se státní správa vůči nám řidičům bude chovat jako ten hrubý pytel, platí na něj hrubá záplata - uplatnění všeho co lze použít i když jsem si vědom toho, že ten přestupek jsem skutečně spáchal.

Státní správa má nemalý podíl na bordelu, kterému se v ČR říká silniční a městská doprava. Protože další text přesahuje možnosti diskusního příspěvku, kdo má zájem, může si ho přečíst http://wp.sms-praha.cz/?p=281.

234206

15.12.2010 0:35

zakony :)

S 90.?.?.?

Auto na firmu nejlepe ne ceskou (majitel houmles/cizinec) plna moc na jednatele (jiny houmles/cizinec) pri osobni kontrole trvat na spravnim rizeni a posleze osobnim projednani prestupku a nasledne parkrat nemocenska a dekujeme petkrat... vse je vzdy o lidech. Zakony nikdy nebudou pro vsechny tj. musi s nima jit vyjebat.. jinak by nebyla vule je schvalit[smích]

BTW: ne, ze bych mel rad magory typu dveste v meste trista z mista..

234261

18.12.2010 23:52

D-FENS má pravdu

fooggyy 213.?.?.?

Přečtěte si ještě jednou ten konec o salámu. Tady je totiž pointa.

234503

Tuto stránku navštívilo 7 399