Diskuze k článku
Raketový systém proti komu?
Příspěvků 39
Zpravidla se do diskuzí nezapojuji. Toto téma je pro mě velmi zásadní. Nechápu, kde vláda vzala mandát slibovat za občany této země zapojení do plánů největšího agresora na světě. Naši západní bratři nám nepomohli nikdy a je evidentní, že nikdy v budoucnu ani nepomohou. Možná jsou naši politici na výplatních listinách a protože, jako správní Češi nemají ani kousek národního cítění a jsou ochotni rozprodat zemi, ba dokonce nos mezi očima, aby se udrželi a napakovali. Zlobím se. Velmi se zlobím. A doufám, že takových bude brzy většina!! A snad již brzy bude konec s támto odporným počínáním naší vrchnosti. Aleš N.Wo.
Mate svatou pravdu ze Cesi rozprodavaji svoji zemi. Bohuzel je dnes celosvetovy problem. Pouze velmi malo zemi drzi jejich vlast pro sebe,prevazne to jsou zeme ktere nesdili "demokraticky bullshit" a jsou proto terrorizovane Americkou oesti.Tady u nas v Australii tuto zemi pozemkovi agenti prodavaji az doslova silenym tempem.Dam Vam priklad pref tremi roky jsme meli 4,8 billionu dolaro nadbytek ve vyrobe potravin, dnes ma,me schodek 1,9 billionu dollaru, takze to dovazime Cinane nakupuji obrovske trakty utodnr pudy a produkuji jidlo pro svoji zemi.Blbi nejsou. Blbi jsou Australani ze to dovoli.
Presne tuto otazku som si polozil, ked som tuto informaciu pocul prvykrat. Proti komu?
To fakt takmer vsetky vlady sveta lizu zadok americanovi? Nemame tu nikde politikov ktori to nerobia? Su pod hrozbou smrti, alebo ich zaujima len plne koryto...??? Najhorsi bude asi ten prechod do Matrixu. Samotny Matrix uz asi bude leharo.
Amerika to zvládne kľudne proti celému svetu.
Pozakladá požiare, potom ich pôjde hasiť.
Až globálna vojna prinesie ten kýžený celosvetový a všeobjímajúci mier podľa amerického vzoru. Mier, v ktorom denne budú humanitárne bombardovať niekoho, kto nebude dosť poslušný a bude trčať z bezmenného a šedivého davu servilných prisluhovačov.
Rok 1984 práve prekračuje bránu dnešnej reality, aby ju navždy zmenil. A konečne sa naplní to známe:
"Svet nebude už nikdy taký, aký býval."
Bohužiaľ.
Jediný stát, který má raketové nosiče s jadernými hlavicemi a byl by schopen zaútočit na Evropu je Izrael! Žádný další takový stát není!
V době kdy jsme jako ČR vstoupili do NATO, byla občanům ČR představena organizace NATO jako obranná aliance a jako do takové jsme po legislativním procesu vstoupili!
Organizace NATO se však během doby změnila na útočnou a okupantskou sílu,která napadá,loupí a vraždí v zemích, které nejsou pro ČR nepřátelské!
Nastává čas z organizace NATO vystoupit, nebo pozastavit členství pro neplnění základních vstupních podmínek.
Francie své členství v NATO podmíněně pozastavila a to za doby "studené války"!
Dnes nám nic nehrozí a jedinou hrozbou jsou útoky zevnitř EU, ale hlavní "nepřítel" EU a NATO je totální ekonomický kolaps,
proti kterému se jen těžko budeme bránit zřízením protiraketové obrany!
Francúzsko je členom politickej ćasti, ale nie vojenskej.
Editore, kdybyste četl mainstream, věděl byste ihned.
A z těchto dostupných informací vyplývá jednoznačně, že "Raketový štít", je vlastně takové "Perpetum mobile" které vytváří NATO, v réžii šíléného vědce YúeSeJ.
V dnešní době, kdy neviditelnost střel je schopen vytvořit každý vylepovač plakátů s patřičnou emulzí, musí být každému soudnému člověku jasné, že tento systém může mít jediný cíl, a to vysávání financí od všech vazalů, jenž jsou členy NATO.
Ekonomiky těchto států, pokud nejsou napjaté k prasknutí, tak už řeší pomalu bankroty a tudíž je třeba zaťat poslední ránu, ke zhroucení celého systému. Česky řečeno, každý si zaplatí svého hrobníka i v případě, že by jej momentálně nepotřeboval. Kdyby náhodou se ještě vzepjal v poslední křeči k nějaké akci v případě, že by mu došly souvisloti, k tomu poslouží Bigbrotherovi systém včasného varování. Opravdu dokonalá hračka šílenců.
Jediné, co mě na celém tom projektu zaráží, že ti, jež si říkají "odpovědní", již ztratili poslední špetku rozumu, pokud nějaký kdy měli. Že Křivohub v době krize, v době kdy se jeho resort otřásá skandály s předraženou technikou a korupcí chce zvedat navýšení vojenských výdajů, a nikdo z "odpovědných" mu nejenže nebrání, ale dokonce ty jeho nesmysly bez zardění šíří dál, dokonce až do Bruselu a Lisabonu.
Asi zřejmě začnu uvažovat nad Ráthovými výroky, že nynější elita je složena s ožralců, nebo spících dědků, mezi kterými si šílenci dělají co chtějí.
20.11.2010 22:41
Jak to říkal Švejk?... "To chce klid".
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Jen je nechte ať si hrají. Kdo si hraje, nezlobí. Stejně to nikdy nemůžou použít, aby to nepostihlo i je samé a když ty přebytečné prachy nemají už do čeho cpát, aby jim přinesly další zisky bez bublinových ztrát, tak aspoň přispějí k pokroku vědy, techniky a k zaměstnanosti... No a co kdyby se přece jen vynořili z mimoprostoru nějací ... Znáte přece to vojenské: "kdo je připraven, není " a "jistota je - kulomet".
Copak si vážně myslíte, že se ta pakáž dokáže na něčem sjednotit, když všichni ví, že jde jen o kšeft bez zákazníků, na kterém chce každý trhnout "standardní" maximum? Kolik válek od té poslední světové kapitalisti vedli? A v kolika z nich byli agresoři úspěšní? Dokonce si to zkusili i pantáti z nekapitalistického SSSR a výsledek?
Tak jen klídek a nohy v teple. Ono ještě nebylo, aby nějak nebylo a nic se nejí tak horké, jak se to uvaří. Ono by opravdu bylo daleko horší, kdyby se ten systém náhle zhroutil. A pro všechny. Kam až to dospělo, nezbývá, než to nechat pozvolna evolučně vyhnít, než to revolučně zabít. Vždyť nikdo nemá potuchy o tom co si počít po převratu, který by zlikvidoval ty současné vládní šašky. Nebo to snad někdo tady, nebo o někom jinde, ví?
a vy ty šašky k něčemu potřebujete? leda tak jako terče, to snad, ale jinak...
21.11.2010 1:20
RE: Jak to říkal Švejk?...
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?
Reakce na 232743
Svejkovat muzetejak chcete, ale zkutecnost,ze ti "saskove" v prvni svetove valce nahnali na to svejkovani 60 milionu,kteri se nevratili domu aze 20 minut na bojisti padlo z obou stran na
35 000 vojaku Vam ,asi nic nerika,ta druha svetova valka, kde "saskove " nam predvedli Mnichov a padlo dalsich 60 milionu,plus ,tak zvanou "Ruskou revoluci a po ni" dalsich 100 milionu,nepocitaje "kulturni revoluci" a jeste Koreu,Vietnam Iraq,Afganistan ,Jugoslavii a ryjou do iranu-verite ,ze to chce klid,jak rikal Svejk,pokud sam nejste nedoslym "hrdinou" z bojiste.
"We've been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not, I'm sure. Sept. 11 was a watershed event, and things will never be the same. The battle lines have been drawn.'' Ra'anan Gissin, a senior adviser to Israeli Prime Minister Ariel Sharon Arizona Daily Star (April 27, 2002)
Dnes to nejsou Americane ,kdo vedou valku,to jsou tak zvane vyvolenisamovyvolenci v USA ,kteri zenoulidi za baksis na jatka vrazdit jine a uz nevedi,kde by rostourali svet k velke valce a k velkemu prijmu penez z valky,nezapomente ,co rikal zidovsky rabbim 1880"We shalldrive the Christians into war by exploiting their natural vanity and stupidity,they will them massacre each other,this givingroomfor our own people-rabbi Reichorn in Le Contemporain,July 1,1880
Ted byste se sanm sebe mel zeptat ,kdo byl vrchnim velitelem "Pisecne boure" a kdo byl vrchnim velitelem letectva NATA ?
Velke plany, v nichz je zahrnuto Rusko,slovansky narod ,jez rozprasil Chazarskou risi,jejiz potomci slibuji nehasnouci odvetu za zniceni Ruska,malem sejim to jednou povedlo a 100 milionu obeti dnes nikomu nic nerika, asi ti mrtvi nikdy necetli Svejka.Doba je takova ,ze nepritel se potrebuje ke sve obeti dostat co nejblize,nez pouzije smrtelny skok na hrdlo obeti, to je dnesni politika.
In this New World Order the children of Israel will furnish all the leaders without encountering opposition. The Governments of the different peoples forming the world republic will fall without difficulty into the hands of the Jews. It will then be possible for the Jewish rulers to abolish private property and everywhere to make use of the resources of the state. Thus will the promise of the Talmud be fulfilled, in which is said that when the Messianic time is come, the Jews will have all the property of the whole world in their hands.”
Full Responsibility for the First world War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for millions of dead and dying". -- U.S. Congress - Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)
V podstate,lidi, zabiji lenost mysleni.Uz v roce 1947 skupina zidovskych atomovych vedcu vydala ve svem magazinu prohlaseni,ze, bud bude jedna svetova vlada a nebo nebude nic!
Zeptejte se Svejka,co tim mysleli.
21.11.2010 3:27
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 232745
Jak toto souvisí s tím "protiraketovým" parazólem, na který směřovala ta moje reakce? Copak je reálný takový projekt za pouhých pár set milionů dolarů? Jó kdyby tak za pár set miliard...
Souvisí to ovšem s teorií řízení, kde vyplývá pár základních otázek, na které je třeba znát odpověď předem, pokud se kdokoliv rozhoduje k čemukoliv. CO? KDE? KDY? KDO? JAK? a dvě pomocné z policejní praxe - NAČ a ZAČ. Horujete pro změnu současného stavu, tak zajisté znáte odpověď alespoň na jednu z nich. Tedy jak té změny dosáhnout a alespoň po pár generací udržet. A ta zní...?
Napovím otázkou. Máte představu o dění v Evropě, při plošném výpadku elektrického proudu dejme tomu v okruhu 500 km od Prahy (jak nedávno hrozilo), na pouhý jeden týden v létě? A to jsou i horší roční období a delší doby. Přitom už dnes při odpojení jediné vesnice na pár hodin ve dne, si tam nekoupíte ani sirky a při dvoudenním výpadku je obsah mrazáků na kafilerku i když se to ví týden dopředu! No a to je v hlubokém míru a pouze elektřina. Proto představa něčeho jako byla ta Velká francouzská, nebo Velká říjnová revoluce a to v této době, je z říše scifi jak o jejím počátku, tak průběhu i konci. Takže jedině zbývá ta evoluce i když to bude trvat hooodně dlouho... No kdyby nebyly ty nukleární hračičky, jak válečné, tak mírové, tak snad možná... Ale ony jsou a tak není z čeho vybírat....
21.11.2010 8:29
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?
Reakce na 232755
Souhlasim! Kriminalmici tohoto sveta proti nam maji tri hrozne zbrane ani nemusi pouzivat samopal anebo atomovou bombu. Zastavi nam elektrinu, vodu a benzin a za ctyricet osm hodin budeme n riti.
21.11.2010 17:40
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 232760
Ona stačí ta elektřina. Pohání i čerpadla na vodu, ropu a plyn, které bez ní do pár desítek hodin zkolabují i když mají záložní zdroje, což způsobí kolaps v oběhu živin. Obchody s krmením se sice dají vyplenit a tak ten konec částečně oddálit. Ale co s těmi výkaly? Ty vyplenit jaksi již z odstaty nelze a že jich je.
Jak to v praxi může být, stačí pohled na postižené Haiti. Je to území jako nudle z nosu, ale bez vnější podpory by tam byl dávno kanibalismus, sice tam asi nezmrznou, ale jak to vypadá zajdou na tyfus z výkalů.
Jestli se nemýlím, tak něco o té elektřině hlásal už Lenin. Neví někdo jak to bylo?
Ale vašnosto, nebuďte naivní! Kolaps je právě oním cílem. Nebojte, vysvětlím...
Znáte onu, mezi elitami tolik oblíbenou, teorii o tom, jak je lidstvo "přemnožené"? Oni se nás "chudých, hladových krků" zkrátka bojí, ale paradoxně nás ještě zatím potřebují (tedy některé z nás). A teď to podstatné: Jak se nejlépe zbavíte takové masy lidí? Jednoduše z nich uděláte nemajetné bezzemky a závisláky na "moderní civilizaci", pár generací počkáte, aby již většina lidí nebyla schopná "uživit se přírodou", no a pak jednoduše zavřete kohoutky (zamaskujete to třeba nějakou krizí) a pokud k tomu ještě rozpoutáte (nebo lépe necháte rozpoutat) nějakou tu válku či války, výsledek se dostaví...
Pokud stále ještě nechápete, jak souvisí páně Nohejlův komentář s raketovým deštníkem pak Vám poradím:
1. Vysátí dalších prostředků ze státních rozpočtů/daň. poplatníků
2. Strašení obyvatelstva neexistujícím nepřítelem
3. Největším byznysem je válka...
That's all...
E 123 máte dobré postřehy. Připojím ještě svůj komentář: Všiml jsem si, že se často útočí na stát a jeho instituce. Stát udělal to či ono. Jenže za tím státem jsou dnes skuteční vládci, a to jsou ti bohatí, vlivní, velmi majetní. V našem případě starý známý Babiš, Kellner, naftař Komárek, Bakala, Háva, dost možná i Pitr a mnoho dalších. Zkrátka ti, kteří mají ohromné majetky a z toho plynoucí ohromou moc, klidně změnit i zákon ve svůj prospěch. Dnes se tomu elegantně říká lobbing čili prosazování svých zájmů skrze politiku. Čili oni jsou loutkáři a stát v jejich rukou je loutka, se kterou pak působí na zbytek populace. Stát je loutkou mimo jiné i proto, že nemá skoro žádný majetek čili z této skutečnosti plyne, že nemá moc být sám sebou. Je odkázán na příjmy z daní od lidí a příjmy ze státního majetku jsou minimální. Stát ve službách bohatých plní jen výběrčího daní a zároven slouží jako ozbrojená pěst na lidi. Nic víc. Chápu že mnoho lidí je naštvaných jenže oni brečí na špatném hrobě. Jejich agrese by se měla obrátit právě proti bohatým a mocným a nikoliv proti státu. Stát ted do určité míry plní podobnou úlohu, jakou například ve středověku, ale i později plnili Židi. Ve středověku panovník výběrem daní pověřil namnoze právě Židy, resp. je pověřil i jinými nepopulárními úkoly. Samozřejmě oni ochotně sloužili. No a když už byla situace pro normální lidi neúnosná, tak toto v první lajně odnesl právě Žid a ted kdo stál za ním /panovník/ většinou zůstal ušetřen. Na toto téma je dobré přečíst Solženicyna a jeho Dvě stě let pospolu. Tak dnes tuto roli plní stát. Bohatí si upravují státní aparát ve svůj prospěch a v neprospěch ostatních. Tuto skutečnost je dobré mít na paměti. Čili mezi námi normálními lidmi a těmi skutečně mocnými stojí stát.Nakonec nejlépe tento stav je vidět v USA, kde vrcholovou politiku dělají právě jen ti bohatí a vlivní, protože si musí zaplatit volební kampan, která jde mnohdy do milionů dolarů. Do amerického senátu se nikdo z normálních lidí nedostane. Někteří určitě řeknou že alespon neutrácí peníze danových poplatníků, jenže to není dobře neb se do politiky nedostane nikdo takříkajíc z ulice. Čili bohatí si tvoří zákony a podobu fungování státu opět jen pro sebe a manipulují lidmi. Je smutné že si to Američani neuvědomují. Dobře je toto vidět na těch čajovnících, které financuje jakýsi Koch /Žid/. Stačí mu na to pár mil. dolarů a lidi mu dělají užitečné idioty.
21.11.2010 19:43
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 232774
Jdete po správné stopě. Jen ještě toto: někteří, z těch jmenovaných jsou opravdu loutkáři, ale nehrají své kusy, scénář jde od vrchnosti. Od té vrchnosti, která si je najala jako bílé koně-mega koně. Vybavila je obrovským vstupním kapitálem a nadělala z nich své vazalské barony. Za odměnu užívají výhody z majetku, který pro tuto vrchnost spravují.
>Jdete po správné stopě. Jen ještě toto: někteří, z těch
>jmenovaných jsou opravdu loutkáři, ale nehrají své kusy,
>scénář jde od vrchnosti. Od té vrchnosti, která si je najala
>jako bílé koně-mega koně. Vybavila je obrovským vstupním
>kapitálem a nadělala z nich své vazalské barony. Za odměnu
>užívají výhody z majetku, který pro tuto vrchnost spravují.
Tak ano to vím. A není to jen z mé hlavy, ale z hlav i některých podnikatelů, se kterými jsem měl možnost mluvit na toto téma. Těm už je to také jasné. Nakonec dnes jsem se zájmem sledoval rozhovor s jedním z nich na Z 1, kde mluvil něco o tom, že karty jsou rozdány, takže co řešit. A dále řekl něco o tom že se snaží sjednotit, přesněji řečeno najít styčné body i s jinými podnikateli z jiných oborů a vytvořit společný postup vůči politikům. Řekl bych ve finále fakticky vládnout nad lidmi. Ještě se budeme divit.
Malá poznámka z diskuse v deníku Referendum
Václav Bělohradský versus Jan Hus
„Měňme, co můžeme, celek je dán. Nemá smysl hledat systémovou alternativu ke kapitalismu. Ideu alternativy vůči nějakému celku je třeba opustit, to je metafyzická iluze,“ vysvětluje svůj postoj Václav Bělohradský. „Žijeme v tyranii fragmentů, musíme se vzdát popisu systému jako celku. Místo hledání alternativ k celku měňme to, co měnit můžeme. Je namístě řada bezprostředních vzpour proti útlaku zde a nyní, nikoliv proti generální, nejspíše velice abstraktní příčině.“
Pár poznámek: každý systém milerád připouští kritiku, která neohrožuje základy jeho existence. Za socialismu se tak samozřejmě mohly kritizovat dílčí nedostatky typu zdravotní, sociální, bytové aj. politiky, dokonce i „Nová soustava řízení“. Vstupenkou do „kotelny“ byla až kritika vedoucí úlohy KSČ, celospolečenského vlastnictví nebo popírání bratrských vztahů k SSSR. To samé platí i o kapitalismu: kritizovat smíte prakticky vše, dokonce i kmotry, ale běda vám, vznesete-li na ně požadavek, aby vrátili majetek, který nakradli. Své salónní kritiky si hýčkali jak komunisté, tak kapitalisté, protože to jen dokumentovalo jejich „demokracii“ a svobodu projevu.
Uhodil jste hřebíček na hlavičku. Stát je skutečně "nárazníkovým pásem" mezi námi a Elitami a tuto funkci bude plnit dokud se to loutkářům bude hodit. Jelikož na stát, jakožto instituci, je dnes "útočeno ze všech stran", konečné řešení je zřejmě blízko...
Z tohoto pohledu je velmi významným subjektem Evropská unie. Dle mého názoru se podle osudu EU rozhodne, jestli bude diktatura Elit (NWO) nastolena mírovou, nebo naopak válečnou cestou. Evropská unie totiž až nápadně tlačí na suverenity jednotlivých národních států. Již není "v módě" být Němcem, Čechem nebo Polákem, jsme přece všichni multikulturní Evropané. Takovouhle demontáž národovectví ještě svět nezažil...
21.11.2010 18:38
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 232771
To všechno co nick "Nohejl" popsal, jsou obecně známá fakta... Tedy alespoň v to doufám.... Ten "deštník" na tom nic moc nemění a tak bych uvítal nějakou vizi o změně toho popsaného, čímž by se dostalo i na ten "deštník". Vše ostatní jsou jen slova, slova, slova.
říkáš " Ten "deštník" na tom nic moc nemění" dovolím si řecnickou otázku je velký je rozdíl nezi "deštníkem" a klackem? A jak vlastně poznám jestli to co strýček Sam drží v ruce je deštník a ne hůl. Co když je jako obvykle všechno jinak
21.11.2010 23:20
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 232778
Není to jedno co strýček Sam v té ruce ještě drží? Klacek v ní drží už před svým vznikem, jak záhy poznali indiáni. Od severu k jihu. Jestli si k ní přidá ještě nepotažený deštník, tak co se na tom změní?
Vizi o změně, předpokládám, že máte na mysli změnu k lepšímu, Vám skutečně nabídnout nemohu. Žádný recept na to nemám a dle mého názoru je změna "zdola" prakticky nemožná.
Lidé se na ničem důležitém neshodnou, pravda je totiž dnes rozmělněná mořem relativizmu, a tudíž se sami nezorganizují. A i kdyby se nakrásně našel nějaký vůdce či polit. strana, zajišťující lidem skutečnou vládu nad státem, nebylo by to stejně nic platné.
Stát a občané jsou v dnešní době pouze rukojmí finančníků a nadnárodních korporací, kterým stačí pohrozit snížením investic či ratingu, nebo nezaměstnaností, a je po problému.
22.11.2010 0:39
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 232785
Tak s tím jsme zajedno a proto byl použit slavný citát ze Švejka.
Lidstvo stojí na břehu řeky Styx s mincí v ruce, očekávajíce připlutí Chárona. Pouze teoretická je tak jistá možnost k radikální změně tohoto stavu, ale pouze zdola a to šířením poznání majícím ambici ty nahoře přimět k opuštění toho jejich biblického vyvolení, jakmile i k nim dorazí a zmocní se jich hrůza z něho. Tedy naplnění onoho - "myšlenka se stane silou, pakliže se jí zmocní masy" - právě tímto poznáním, které se zatím jen pozvolna, ale šíří.
22.11.2010 10:15
RE: Jak to říkal Švejk?...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?
Reakce na 232771
Stoprocentni souhlas. Je zajimave jak se diskuse na Zvedanci zmnenila, ale nejdulezitejsi ze se zlepsila.Lide se probouzi a kladou si otazky co se vlastne deje a proc se tak deje.Lide maji techto kriminalniku uz plne zuby. Kdy se na ty svetove "vudce"podivam u prevazne vetsiny se mi chce zvracet.Jejich cas zuctovani je nedaleko. Tyto grazloviny se nemohou dlouho udrzet tak jak jsou. Ovsem neni to po prve v historii lidstva kde mame takovou katastrofalni situaci, stalo se tak mnohokrat. Historie je plna prikladu.
a jak to odpovídá na dotaz, jestli ty šašky k něčemu potřebujete?
to spíš podporuje odpověď, že ne, leda jako cvičné terče
Jediným účelem je eliminovat možný odvetný úder po agresi NATO. Co se týče Ruska, mám pocit, že Medveděv není Putin a začíná dělat to, co mzápad ještě ani nevyslovil. Nicméně, asi je to tak dobře. Pokud bude spojenec, bude silný spojenec, dokonce velmi silný, až tak, že za vedení řízkem typu Putina by bylo velmi samostatným spojencem s vlastním názorem. Takový už by mohl zastavit další Izraelské dobrodružství za USA peníze a krev. Nicméně, židovská lobby v Rusku je silná, velmi silná.
Rusko se k ničemu konkrétnímu nezavázalo tedy ani k finačnímu příspěvku, ale jistě se rádi v Kremlu seznámí s podrobostmi o raketové obraně NATO. Důležité při předávání informací bude především, aby na to Rusko nenašlo chlup a to bude dost problém, protože ve strategické rovnováze se musí počítat s využitelným potenciálem a už bude Moskvě něco vadit jistě to dá důrazně na vědomí. Má jit o projekt za 300 miliónů babek. Dvakrát nic a vzhledem k tomu, že erár i civilní korporace přivedli veřejné ropočty k bankrotu a tahle věc je na dlouhé lokte, pak... Jde, ale o ratifikaci dohody Start a volby v USA dopadly, tak jak dopadly.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/217329-pri...
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/217334-rus...
Neni jim nikdo jiny nez Cina, ktera nechce uz nakupovat dluhopisy strejdy Sama v takove mire jako drive a dokonce kritizuje otevrene jeho menovou politiku, kdy kvantitativnim uvolnovanim umele snizuji cenu sve meny. Zoufaly a cim dal tim vice soudnost stracejici strycek Sam zacal ve stylu zlodej krici, chytte zlodeje, poukazovat na Cinu, ze to ona manipuluje svou menu a pritom jeji juan vzrostl za posledni roky o 20%. Obamova cesta v oblastech vychodne a jizne kolem Ciny za ucelem ve vsech zemich dosahnout vetsi vojenske spoluprace a ozivit zakladny, kdy na nove jiz nejsou i pres kvalitni vykon rotacek v tiskarnach penize, tak alespon vsude dosahl dohody, ze mohou pouzivat jiz existujici vojenska zarizeni zemi okolo Ciny. Navsteva Indie je samozrejme snaha nejen prodat zbrane a udelat kseft, ale podporit Indii v jejim nastupu jako velmoci a udelat z ni primeho konkurenta Ciny v oblasti a rozdmichavat nepokoje kolem uzemnich pozadavku a sporu s Filipinami (kde je poslali do haje, ze US jako prostrednika nepotrebuji). Japonskem, Indii, Koreou, ktera nesouhlasila s bezcelnim obchodem s predeme dohodnutymi a planovanymi kvotami na coz se strycek Sam nechal slyset, ze v tomto usili budou nadale pokracovat a ze veri, ze dohoda bude s Koreou do konce roku podepsana. Takhle strycek jedna - nezna NE za odpoved a v podstate vzdy nejakym zahadnym zpusobem dosahne sveho, nebot se mu zrejme dari vyhrozovat nejakym novym druhem zbrani, atentatnickymi komandy, hospodarskymi sankcemi apod. Ale jiz nekolik zemi nekolik let jasne svetu ukazuje, ze existuje i jina cesta a ze strejdovi se postavit lze a ze se jedna o kolos jemuz hlinati nohy. Jelikoz nepritelem je Cina, je treba nejen zvysit vojenskou pritomnost a aktivity v okolnich zemich a vytvorit asijskou obdobu NATO, ale i hospodarskeho konkurenta Indii a Rusko vzit pod vejickou spoluprace na palubu, aby byla Cina jakoby izolovana a udrzena v mezich poslusnosti a delala co se ji rekne. Protoze "strycek" odmlouvani nema rad.
Jedinym resenim a zachranou pro Cinu a Rusko je okamzite prizvani Iranu misto pozorovatele jako plnohodnotneho clena Organizace pro Sanghajskou spolupraci, vykaslat se na nejake sankce a hrozby USA a tim svetu ukazat, ze strejda nema saty a jestli jeste ano, tak pekne krvave a roztrhane a uzavrit pakt s Cinou a zacit asertivneji schlazovat zahu americkeho zbrojniho prumyslu a jejich stvacu.
Ruzni odbornici na TV channel Russia Today dost pred tim setkanim omilali severni pol. Pry Washington v zastoupeni Kanady se v te oblasti nebezpecne aktivizuje.
To jsem oprvadu zvědavý, co by byli schopni za 270 milionu čehokoliv postavit. Vždyť to nebude stačit ani na zaplacení brebend politikům, aby to schválili. Nemá tam autor chybu?
Naprosto souhlasim,mozna 270 miliard= 270 000 milionuUSD, ale i to by nestacilo!
Kolik asi stojí postavit krabici s červeným knoflíkem a digitální displejí oznamující že proti-raketový systém pracuje? Stovku? Copak někdo nukleárně napadne Nato? Já mám doma systém proti mamutům a stál mě dva dolary. A nikdy žádný mamut se ani nepokusil mě napadnout. Celé je to obnova studené války za účelem nejen peněz ale hlavně za účelem udržet vlastní populaci ve strachu před neexistujícím nepřítelem a pevně ač neradostně se držící sukně velkých USA. A nebo si myslíte že rozmlátit Čínu atomovkami je dobrý způsob jak je donutit USA půjčovat? Ne rozmlácená Čína bude umírat hlady a nebude mít ani dolar na kupování dluhopisů. Kdepak, prachy se dělají na malých válkách proti slabým nepřítelům které sice bijeme ale nikdy neporazíme. Po porážce totiž by stáli mnohem víc peněz než se na nich vydělává. A hlavně po porážce by se jich už nikdo nebál a chtěl by si přestat utahovat opasek a místo nového kola pro synka platit rakety, náboje a tanky.
"Čínu atomovkami donutit USA půjčovat?" Donutit Čínu atomovkami půjčovat Spojeným státům jistě nejde, ale zbavit se tak svého vlastního šíleného dluhu vůči Číně navždycky, to už jo, ne?
>"Čínu atomovkami donutit USA půjčovat?" Donutit Čínu
>atomovkami půjčovat Spojeným státům jistě nejde, ale zbavit
>se tak svého vlastního šíleného dluhu vůči Číně
>navždycky, to už jo, ne?
Nesmysl. Totální jaderná válka nebude. A už vůbec ne s Čínou. USA si nikdy nedovoly bombardovat území Číny ani v době kdy probíhala válka v Indočíně. V této souvislosti doporučuji přečíst knihu s názvem Válka od politologa Oskara Krejčího. Jaderná zbran je zbran posledního soudu a je několikrát lidsky a technicky jištěna proti nechtěnému odpálení. A kdyby náhodou přece došlo k odpálení proti cizímu státu, tak i po té jsou vytvořeny bezpečnostní mechanismy aby k jaderné válce nedošlo. Nehledě na to, že v současné době se již do výzbroje zavádějí strategické nejaderné zbraně, které se jim vyrovnají a mají tu přednost, že nezamoří prostředí. Klidně proběhne třetí světová a jaderné zbraně nebudou použity. A na závěr taková perlička: od druhé svět. války bylo zatím v dosavadních válkách zabito cca 31 mil. lidí. Čili taky slušné číslo.
Kdepak pokud proběhne WW III, tak jaderné zbraně budou použity, když někomu poteče do bot pohrozí použitím čehokoliv nebo to rovnou udělá na riziko, že protivník nebude schopen s dostatečnou silou odpovědět.
Výborný článek pane Stworo. Rovnez správné příspěvky. Našinci se nedají zamlžit. Kde se pak berou tací Havlové (prý placený spolupracovník CIA), Topolánek, Nečas, Vondra, atd.?
Samo jde téměř výhradně o obchod pro US firmy. Bylo nedávno objednáno 700 bezpilotních letounů na vraždění Pakistánských horalů, kterym se nelíbí Americká agrese za 1000 milionu USDolaru!
Dále pro očekávané proniknutí do Iranu bylo, na rozkaz p. Gatese (Ministr války US), objednáno 15000 obrněných nákladáků (tzv. MRAP-proti minám a přepadení), kazdý za cca 1milion a 100 000 USD. Nákupčímu Petagonu p. Youngovi prý bylo řečeno, ať to stojí co to stojí. Težké nákladáky jsou pak letecky přepravovány do Afganistánu, za 250000 USD každý. To vše navíc k 7000 objednaných starších Humru H1 (každý za jen cca 600000USD). A to jen co znám z oboru. To se točí dosti peněz, a v tomto případě jen mezi 3 firmami (Oshkosh, Navistar-prý plánuje spolupracovat s Tatrou?, AMC). Pokud začne někdo významný hlasitě remcat, nastartuje se akce „falešný útok„ , připraven Mosaadem a US Námořní Výzvědou službou již cca před 4mi lety s koupenou Indickou raketou a nukleární náloží (předchozí 2 Ruské nálože prý nešly odjistit). Po výbuchu pak nikdo ani nepípne proti „proti raketové obrane„ , naopak bude se navíc žádat napadení Iránu. Kdyby jen existovalo znova silné nebojácné Rusko, či by Čína zvedla vzdorovitě hlavu?
Každý čo i len priemerne inteligentný človek musí pochopiť, že systém je budovaný proti Rusku.
a vskutku ta nejvyssi; ctenari to povetsinou vi jak je zrejme z prispevku. Nicmene to se dotyka i maleho Ceska. Ze jeho 'voleni predstavitele' jsou koupeni neni zadnych pochyb. Dnes neni tak dulezite si uvedomovat formu hrozby, ale jeji podstatu.
Pripojen je rozhovor profesor Chossudovsky s F. Castrem. Vse je tam polopate receno. http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=21892
Nicmene, nezoufejme, kazdy den je novy zatek s novou moznosti se nejakym zpusobem vyhnout "nevyhnutelnemu". Lze ocekavat, ze jediny smysluplny odpor prijde prave zevnitr Spojenych statu. Zacinaji se probouzet: http://www.youtube.com/watch?v=d-N5adYM7Kw&feature=player_embedded
Tuto stránku navštívilo 7 153