Diskuze k článku
To je radosti na Starém Bělidle!
Příspěvků 94
inu jak se rika: kdo chce kam pomozme mu tam. A mimo jine je tu jeste jedna sance, jakze to skoncilo s tim Rakousko-Uherskem ?
Proc chteji chudi pribuzni dalsi soc. vladu? aby mohli lepe a rychleji platit za vyrobky z Bruselu.
22.10.2002 7:40
To je radosti na Starém Bělidle!
Igor igor (tečka) pechanec (zavináč) hotmail (tečka) com 194.?.?.?
Máte pravdu - oblbovačka začala i u nás na státním úřadě - máme povinné školení na EU (kdo je předsedající stát a takové podobné ..čovinky). Každý z toho má srandu, jen mně je z toho zle, protože tohle už tady jednou bylo. Takže hádal jsem se s komančema, že politika s prací nemá co dělat a teď to tady mám znova z opačné strany (jako správce sítě to těžko uplatním ...).
No a já osobně si myslím, že EU si stejně najde důvod jak to oddalovat. Vy byste si chtěli nasadit veš do kožichu?
22.10.2002 9:09
To je radosti na Starém Bělidle!
V kazdom pripade to dotiahne investicie... A to je jedna z mala vyhod, ale kvoli nej sa to oplati...
22.10.2002 9:34
To je radosti na Starém Beˇlidle!
MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?
Hranice rozdeluji lidi a jsou prekazkou v obchodu. Ceska rep. je moderni, zapadni zeme. Patri jak do NATO, tak do E.U. Tanky ktere by tomu mohly zabranit bloudi nastesti nekde v Cecensku.
22.10.2002 10:37
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?
Reakce na 4750
S tim se da jenom souhlasit.
22.10.2002 19:30
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4750
>Ceska rep. je moderni, zapadni zeme. Patri jak do NATO,
>tak do E.U.
Proč? Proč by měla někam patřit? Proč nemůže být moderní tím, že zůstane sama sebou? Proč musíme pořád někomu lézt do zadku?
>Tanky ktere by tomu mohly zabranit bloudi
>nastesti nekde v Cecensku.
Myslíte ty americké? Ty tady budou cobydub - a zcela legálně. Žádné jiné nebezpečí nevidím. Nebo nás snad někdy v dějinách Čečenci ohrožovali? Asi jsem tenkrát v dějepise chyběl, když se to probíralo. Osvěžte mou paměť.
22.10.2002 23:18
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4776
Kde jse byl v 68?
Kdo nas ohrozoval 1948?
Jenom evropske zakony muzou skoncovat s vladou komunistickych lumpu v CR!
22.10.2002 23:30
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4780
Opravdu si myslíte, že byrokraté z EU přijdou dělat čistku mezi českými politiky? A na základě jaké právní normy, prosím vás?
23.10.2002 13:31
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4781
Evropska komise proveruje miru dodrzovani zakonu, korupce etc. Lex superior lex inferior dogat. V EU je evropske pravo lex superior.>Opravdu si myslíte, že byrokraté z EU přijdou dělat čistku mezi
>českými politiky? A na základě jaké právní normy, prosím vás?
23.10.2002 16:21
Nerozumím
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4807
Nevím, co je Lex superior lex inferior dogat. Ale domnívám se, že Evropská komise nebude mít výkonnou moc. Snad může jen doporučit (opravte mne, pokud se mýlím). Bylo by šílené, kdyby nikym nevolení byrokraté v EU mohli vyměňovat státníky v jednotlivých státech.
23.10.2002 16:36
RE: Nerozumím
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4813
Rad bych vedel proc jste tak proti vstupu CR do EU? Je zajimave ze komuniste jsou rovnez vehementne proti!
Samozrejme ze EU nesmi vymenovat politiky ale v byvalich totalitach fasistickeho typu upevnila demokracii (Portugalsko, Spanelsko, Recko). Take ty lzi ohledne ztraty narodni suverenity ... Uvedte ktery clensky stat EU ji ztratil.
Zcela jasne je videt ze se komuniste vstupu do EU nesmirne boji a nekalou protizapadni propagandou polemizuji proti EU.
CR ma dve moznosti. Bud vstoupi do EU a stane se uznavanou ZAPADNI demokracii, nebo se jeste vice prikloni k vychodu.
Zajimalo by mne proc vy tak vasnive zbrojite proti Zapadu?>Nevím, co je Lex superior lex inferior dogat. Ale domnívám se, že
>Evropská komise nebude mít výkonnou moc. Snad může jen doporučit
>(opravte mne, pokud se mýlím). Bylo by šílené, kdyby nikym
>nevolení byrokraté v EU mohli vyměňovat státníky v jednotlivých
>státech.
Proc si myslite, ze nam nekdo zacne obmenovat lidi v radach vladnouci garnitury? Prece nelze mluvit do vnitrni politiky suverenniho statu.
Proc kdyz nekdo nechce do unie tak to hned spojujete s komunisty? Napr. i Vaclav Klaus je vyhlaseny euroskeptik...
25.10.2002 12:19
RE: Nerozumím
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4894
Klaus neni komous? To mate ale pekny vzor. Clovek ktery ma nejvetsi zasluhu na degeneraci CR.
V Evrope to kde jen s EU nebo pak na Balkan. Neprichazejte zase s Norskem. To je zvlastni pripad.>Proc si myslite, ze nam nekdo zacne obmenovat lidi v radach
>vladnouci garnitury? Prece nelze mluvit do vnitrni politiky
>suverenniho statu.
>Proc kdyz nekdo nechce do unie tak to hned spojujete s komunisty?
>Napr. i Vaclav Klaus je vyhlaseny euroskeptik...
23.10.2002 10:46
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 4776
>Procˇ? Procˇ by meˇla neˇkam patrˇit? Procˇ nemu?zˇe by?t moderní tím, zˇe
>zu?stane sama sebou? Procˇ musíme porˇád neˇkomu lézt do zadku?
Hlavne z ekonomickych duvodu. Proc nazyvat dobrovolnou ucast v obrannem nebo ekonomickem spolecenstvi "lezenim do zadku"?! To nedava zadny smysl.
>Myslíte ty americké? Ty tady budou cobydub - a zcela legálneˇ.
>Zˇádné jiné nebezpecˇí nevidím. Nebo nás snad neˇkdy v deˇjinách
>Cˇecˇenci ohrozˇovali? Asi jsem tenkrát v deˇjepise chybeˇl, kdyzˇ se
>to probíralo. Osveˇzˇte mou pameˇtˇ.
Ani americke, ani cecenske. Mel jsem prirozene na mysli ty, ktere nam v necem podobnem pred 34 lety zabranily. A jejich "vlastnici" jeste nedavno velice kriceli kdyz jsme vstupovali do NATO. A nebojte se, v dejepise jste nechybel. Za komousu se to totiz moc neprobiralo.
Ale pan Stwora, ved Vy sam si urcite uvedomujete, ze ked sa da moc len jednemu objektu (USA ) tak to nedopadne dobre. Hra na svetoveho vladcu funguje len vtedy, ked ma nikdo nemoze ohrozit, na to aby ma niekdo ohrozil musi byt silny. Takze aj ked budu obidva celky (USA a Spojena Europa) "nespravodlive", budu si navzajom pozerat na prsty (vid. CCCP a USA - sice to pre jednu skupinu znamenalo utlak, ale bol celosvetovy rozvoj). Takze, ak vznikne oponent zlepsi sa aj kontrola. A Eropa tym oponentom moze byt.
USA versus USE? Ale to jsou jenom dva. Potrebujeme prece jeste jednoho vocasa, aby nam sel delat Eastasii.
Chudak Orwell netusil jednu vec, a nechcete ji tusit asi ani vy: ze Oceanie, Eurasie i Eastasie jsou rizeny stejnou skupinou lidi. Prusvih je jenom v tom, ze dneska uz je to vlastne jedno. Welcome to 2084.
Nu ani ja nejsem nejak nadseny ze vstupu CR do EU.Ale!V pripadnem referendu urcite budu hlasovat pro a to ze 3 zasadnich duvodu.
1)Hrozne, ale HROZNE me ponizuji celni kontroly.Jezdim dost casto sluzebne i soukrome do zahranici a to co dovedou predvest celnici z A a D nejvic ale GB to je na zastreleni (jejich).Takze to nam doufam odpadne.Jina vec je ze vsemocne USA to asi nebude zajimat a viza pro ocany CR (mimochodem jen tri clenove NATO maji k USA vizovou povinost)stejne nezrusi.
2)Mel jsem moznost prostudovat nektere rozvojove programy financovane EU a neni to tak spatne.
Jina vec je kolik nasich regionalnich politiku (a jim hlavne jsou urceny)jich bude umet vyuzit.
3)Az bude na mape EU i CR bude videt ze z Vidne je do Moskvy bliz nez z Prahy a i ti nejzabednenejsi americane pochopi, ze jsme STREDNI !!! a ne vychodni evropa.
HOWG
22.10.2002 19:23
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4763
>1)Hrozne, ale HROZNE me ponizuji celni kontroly.Jezdim dost casto
>sluzebne i soukrome do zahranici a to co dovedou predvest celnici
>z A a D nejvic ale GB to je na zastreleni (jejich).Takze to nam
>doufam odpadne.
V té formě, jak popisujete, to možná odpadne. Ve skutečnosti toho budou na vás vědět mnohem více (viz má následující odpověď)
>2)Mel jsem moznost prostudovat nektere rozvojove programy
>financovane EU a neni to tak spatne.
Opět jedna velká naivita. Ty programy někdo musí financovat. Zatím (v první fázi) to budou ty bohatší státy. Ale až nám dovolí za 20 nebo kolik let stát se plnohodnotným státem EU, pak i my budeme financovat a přispívat do dalších programů, o kterých zase jiní budou říkat, že nejsou tak špatné. Neexistuje free lunch. Nakonec nula od nulu pojde. Anebo (a to je pravděpodobnější) budeme více dávat, než dostávat.
>3)Az bude na mape EU i CR bude videt ze z Vidne je do Moskvy bliz
>nez z Prahy a i ti nejzabednenejsi americane pochopi, ze jsme
>STREDNI !!! a ne vychodni evropa.
Takže je to tak, jak jsem psal. Máte pocit, že my sami jsme příliš malincí a slaboučcí a jen díky silné EU se zviditelníme. Opak je pravdou, ale až na to přijdete, bude bohužel pozdě.
23.10.2002 9:16
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?
Reakce na 4775
diky za odpoved !!!
to jsem ani necekal, ale zkusim jeste jednou zareagovat.
1)Jak jsem psal nejsem nadsen ze vstupu do EU, ale odpadnou nam celni kontroly.Budou toho sice vedet mnohem vic o nas vsech, ale myslim ze zrovna Vam nema cenu vysvetlovat ze co nechci aby o me nekdo vedel to se dozvi jen velmi tezko.
2)Narazil jste na problem nula od nuly pojde.No nemuzu nez souhlasit.Znovu ale spravne pisete ze nejdriv plati bohate staty.Bohuzel CR je zdevastovana po 40 letech komunismu a 12 letech pseudokapitalismu a ty penize potrebuje ber kde ber.Kdyz nam to zaplati EU jenom dobre.Problem vidim v tom ze cesky clovek ma problem neco vypracovat prosadit a dostat na to penize a to uz i v dnesni dobe.Priklad ze zivota.CR zada od EU prostredky na obnovu po povodnich v radech stotisicu EURO, ale EU je schopna financovat projekty az v radech milionu.Nepatram o duvodech o tech vime asi vsichni svoje.
3)ANO CR je mala zemicka, ktere chybi onech 50let aby mohla vstupovat napriklad jako zeme beneluxu ci Svycarsko.Bohuzel za to muze "taticek masaryk" a jeho zcestna statotvorna politika, to se ale dostavam, jinam nez chci.
Pane Stworo drzte se jsem sice novy ctenar, ale moc se me zvedavec libi.
22.10.2002 23:08
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4763
Nejvic me stvou Rakusani kdyz o CR mluvi jako o vychodni evrope!
Já rozhodně budu hlasovat pro vstup do EU. Já se tam totiž těším.
Moc se totiž těším, že budu moci cestovat po západní Evropě jen tak bez pasu a, že budu moci kdykoliv navštívit své kamarády, kteří odešli z ČR už před několika lety za prací a penězi.
A třeba na naše politiky a média taky kápne něco z evropské politické demokracie a investigativní žurnalistiky.
Já bych se toho nebál, já bych šel do toho.
22.10.2002 19:15
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4767
To je hodně naivní názor. Cestovat bez pasu možna budete, ale zato vás budou na každém rohu sledovat kamery, při každém přejezdu bývalých hranic skanovat biometrickými senzory (oční duhovka, srdeční činnost, a kdoví, co ještě) a samozřejmě data ukládat do databází k vašemu jménu. Každý váš telefonát, každý email, fax, SMS v rámci EU bude uchováván. Ve skutečnosti toho EU bude mít na vás 100x více, než na co by se kdy zmohla ČR.
Pane Stworo,
já vím, že je to hodně naivní názor, já také měl v úmyslu napsta příspěvek hodně naivně a optimisticky.
Jsem si samozřejmě vědom negativ našeho vstupu do EU, ale také jsem schopen pochopit výhody,které nám to přináší.
A přes všechna negativa se tam těším.
PS: Jestli si myslíte, že současná ČR není schopná evidovat veškeré e-maily, SMS, telefonní hovory. Jestli si myslíte, že je u nás třeba svoboda slova a projevu nebo jestli si dokonce myslíte, že jsme dnes schopni si sami u českých soudů obhájit svá práva, pak vy jste hodně naivní. Protože toto všechno získáme teprve vstupem do EU. (alespoň doufám)
PPS: Ještě bych si dovolil poznámku k dotacím a rozvojovým fondům EU. Do jisté míry máte pravdu, když říkáte, že to co dostaneme budeme muset nakonec i vrátit, formou podpory zase někoho jiného. Ano je to tak, ale my potřebujeme investovat do své budoucnosti dnes, ne až za 20 let.
> To je hodně naivní názor. Cestovat bez pasu možna budete, ale zato vás budou na každém rohu sledovat kamery ...
Tentokráte Vám dávám za pravdu.
Myslím si, že Pacifista není naivní - je jen snílek.
Dovolím si jeden příklad: Cestovat budu moci, to je jistě pravda. Ale koho asi budu navštěvovat? Já nejsem schopný navštívit svého bratrance, který bydlí o osm kilometrů vedle nemluvě o svém příteli ze studií, který je vzdálen cca 300 km. Nemám mu čas napsat ani ten mail - natož cestovat.
Jsem zvědav kolikrát a kolik kamarádů náš Pacifista navštíví a jak dlouho ho bude ten "cestovací" amok držet.
Nejsem blázen, ale dodneška nevím co nám EU přinese. Opravdu nevím.
V médiích se jen mluví jak je to skvělé. Jinak nic. Pak se, pravda, mluví něco málo o ekonomice.
A právě o ekonomiku jde především.
My do EU nechceme - my musíme. My ji nepotřebujeme - oni potřebují nás. ČR je malá, ale Polsko se svými 40 miliony potencionálních zákazníků to je už panečku slušný trh. Nová míza pro skomírající evropský trh. EU nám dá tři stovky a vezme si tisíc - a to je dobrý obchod?
Redaktore máte bohužel pravdu.
Onehda byl samit EU ve Španělsku. Závěry? EU se musí (za určité časové období) stát ekonomickou velmocí. Byly tam stanoveny kvóty kolik procent dětí musí navštěvovat mateřské školky a kolik procent dětí má být umístěno do jeslí. A důvod. Aby matky mohly pracovat a přispívat tak k rozvoji EU. A kdo na tom bude profitovat? Nějaký drobný obchodník u nás na vesnici nebo nadnárodní koncerny?
V EU nejde o nic jiného než o peníze. Bohužel.
A pak do EU vstoupíme a o našem osudu bude najednou rozhodovat 20 tisíc byrokratů v Bruseli. Neradostná představa.
Za příklad nám může být Německo v době sjednocení. Němci po válce hodně a pilně pracovali. Dostali se ekonomicky hodně vysoko. S postupem času mohli mít auto. Auto a dovolenou. Pak dvě auta a exotickou dovolenou. A nakonec delší dovolenou dvakrát ročně. A lidé si na ten standart zvykli. Nechtějí slevovat. Ale odkud brát peníze. Přislo sjednocení a další bezedná studna. Západní Germáni však nechtěli slevovat ze svých vymožeností. A tak kancléř sjednotitel se dostal do víru machinací, které ústí v další a další skandály.
To samé bude s EU. Budou nám milostivě házet kosti. A my si bláhově budeme myslet, že jsme na tom líp. Jak jsme na tom skvěle. Ale ve skutečnosti budeme jako na kapácích. Nějaký byrokrat bude rozhodovat o tom kolik nám pootevře kohoutek. A cestování je taková první kost.
Kolik procent české populace pravidelně cestuje? A kolik na tu pravidelnost má?
Těším se na referendum. Na to vymývaní mozků. Na tu dekadentní propagandu a na mé rozhodné NE.
Pane db,
vy řeknete v referendu rozhodné NE, já řeknu rozhodné ANO.
Možná. že naše rozdílné názory jsou způsobeny věkovým rozdílem, možná jiným politickým názorem nebo jen jiným okruhem přátel. Možná něčím úplně jiným, ALE ROZHODNĚ NEJSOU ZPŮSOBENY MOJÍ NAIVITOU NEBO SNÍLKOVSTVÍM!
Znovu zdůrazňuji, svůj názor jsem záměrněvyjádřil velmi naivně a to zejména pro odlehčení diskuse.
PS: Já cestuji rád, jen za včerejší den jsem po zemi české nacestoval cca 700km. A se svými dánskými nebo irskými přáteli se vždy rád vidím, ať už tady nebo u nich doma. To platí i o mých českých přátelích, z nichž většina odešla do zahraničí za prací, protože v této smutné zemi by uplatnění nenašli.
Vážený Snílku, Patafisto.
Jsem rád, že jste zareagoval na můj příspěvek. Neměl jsem v úmyslu Vás nikterak zesměšňovat, shazovat nebo křivdit. Jen jsem chtěl navázat na váš komentář a připojit tak svůj názor k diskusi. Ne však na Vás účet.
Nechci slevovat ze svých, jednou řečených, názorů. To co jsem napsal za tím si také stojím.
Jsem skutečné rád, že je mezi námi takový člověk, který může holdovat své "vášni" - cestování. Pokud tedy nejste řidič kamionu .
Už Tonda Zápotockej tvrdil, že řidiči jsou vlastně placení turisté .
Pokud však využijete další "obrovské" výhody plynoucí ze vstupu České republiky do EU (volný pohyb pracovních sil) tak Vám asi nezbude tolik času na cestování .
Tolik k vaší reakci na můj příspěvek. Nechci psát toho víc, aby to nezačalo smrdět kontroverzí.
Berte tento komentář, Patafisto, s nadhledem.
Sami uvidíme co čas ukáže.
Jen jednu poznámku. Referendum je schválené. Dnešní sumit v Bruselu dopadl pro nás "dobře" a ve všech médích se už dráhno léta mluví o našem vstupu do EU s takovou jistotou jako by všechno bylo jisté. A co referendum - vox populi?
A to je na tom to iritující. Vždyť "oni" rozhodli o našem osudu už dávno a referendum je jen fraška, splnění předvolebních slibů.
Teď si já připadám jako naivní snílek.
Asi půjdu spát.
>Vždyť "oni" rozhodli o našem osudu už dávno a referendum je jen >fraška, splnění předvolebních slibů.
>
>Teď si já připadám jako naivní snílek.
>
>Asi půjdu spát.
>
Vážený pane db,
děkuji za vaši reakci na moji reakci na vaši reakci na můj příspěvek
Ano přesně v tomhle duchu jsem si přál aby se, alespoň jednou, nesly příspěvky na Zvědavci. Velice často se totiž v podobných diskuzích rozjedou naprosto zbytečné přestřelky argumentů znesvářených stran. Z nich se občas vyvinou totální války, a z diskutujících se stávají nepřátelé na život a na smrt.
Ale já si myslím, že je někdy lepší se nad celou věc povznést, brát ji tak trochu s humorem a nadsázkou. Ono se potom, tak nějak líp diskutuje
PS:
1) Nejsem řidičem kamionu , ale je pravda, že cestování k mé profesi patří.
2) S vaším názorem na referendum o EU souhlasím, bohužel je to tak, ale to mi nezabrání k němu jít a rozhodnout se podle svého nejlepšího vědomí. (Kéž by tak udělal každý)
Přeji vám hezký den
Omlouvám se Patafistovi za jeho překřtění na Pacifistu.
A panu Stworovi: mail uvedený v tomto příspěvku je správný. [email protected] je chybný. Změňte jej, prosím.
>To je hodně naivní názor. Cestovat bez pasu možna budete,
>ale zato vás budou na každém rohu sledovat kamery, při každém
>přejezdu bývalých hranic skanovat biometrickými senzory (oční
>duhovka, srdeční činnost, a kdoví, co ještě) a samozřejmě data
>ukládat do databází k vašemu jménu. Každý váš telefonát, každý
>email, fax, SMS v rámci EU bude uchováván. Ve skutečnosti toho EU
>bude mít na vás 100x více, než na co by se kdy zmohla ČR.
Neviem co ma toto spehovanie spolocne so vstupom do EU. Toto je buducnost, ktora nas caka bez ohladu na vstup do EU. A je uplne jedno, ci vas bude spehovat uradnik z EU, alebo uradnik z CR. To su veci, na ktore najde peniaze kazdy stat (aj CR), takze kamery nas budu sledovat aj ked do EU nevstupime.
Skuste vymysliet logickejsi argument proti vstupu do EU.
22.10.2002 18:09
No jo.., ale co si ma člověk vybrat?
Buď celní bariéry, problémy s prací v cizině, horší cestování anebo panevropskou byrokracii? Babo raď...
Navíc mám silnej pocit že celá tak Evropská Unie slouží jako protiváha vzmáhající se jihovýchodní Asii. Což ovšem nepomůže.., žlutí nás ekonomicky převálcujou tak jak tak..
22.10.2002 19:10
RE: No jo.., ale co si ma člověk vybrat?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4772
>Buď celní bariéry, problémy s prací v cizině, horší cestování
>anebo panevropskou byrokracii? Babo raď...
Nemyslím, že výše uvedené nevýhody (celní bariéry, práce, cestování) převážily nad nevýhodami plynoucími ze ztráty naší suverenity, svébytnosti a práva na sebeurčení.
>Navíc mám silnej pocit že celá tak Evropská Unie slouží jako
>protiváha vzmáhající se jihovýchodní Asii.
Pravda. Amerika je prvním superstátem (Oceánie). Evropa druhým (Eurasie), Asie se stane třetím (Eastasie). Genius Orwell to prorokoval v roce 1948, když psal 1984. Jediné, v čem se utnul, je Británie. Orwell ji v románu nechal připojit k Oceánii (=Americe). I když kdo ví. Podle toho, jak se Blair chová, možná i na to ještě dojde...
Vcera jsem konecne pochopil, skoro v padesati letech co znamena prislovi :kolik jazyku znas , tolikrat jsi clovekem.
Pochopil jsem ze to ma co delat s informacemi a kolik stanovisek muzete zaujmout diky moznosti cisti to co pisi v jinych zemich.Teprve tehdy muzete pochopit proc je neco logicke co se logickym nezda kdyz se na to divate z male a dosti zanedbane zeme.Ta touha zechu po nezavislosti ,kterou ovsem nemaji a ta zvlastni schopnost se ucit ale nepoucit se a tvdohlave trvat na necem co je malo lidi muze pochopit.
Proc je participace v eu velmi dulezita je velmi snadne pochopit jestlize se divate do cech zvenci.
Velmi slaba infrastruktura , nedostatek bytu, nevyvinuty financni trh. A to co se tyka mortgigovych trhu a celkove nepochopeni velkyc h financi.Koordinovani zakonu s EU. povede k transparencyktera soucasne umozni ivestorum privest kapital beze strach ze bude misappropriated.Bez zahranicniho kapitalu (seed money )Ceska republika By se na sve nohy jen tezko postavila.
Co se tyce osobnich informaci,panove jaka mate tajemstvi ,Mozna pan patifista dela neco pod stolem kdyz se diva na nahata devcata , ale myslite si ze to chce nekdo vedet?
stefanovi ze zapadu :Ty jsi spravny chlap.
23.10.2002 4:52
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Vstup do Evropskeho spolecenstvi bude mit katastrofalni nasledek,prvnim bude to ,jakmile vydate svou menu ,tak ztratite vsechny prvky nezavisleho statu,jak je videt ,tak si Cesi i pres stoleta prani si vladnout sami ,si vladnout sami nedokazi,stale chteji nekoho poslouchat a pri nem se prizivovat a zotpovednost s nadavnim na rezim se stalo primo narodnim sportem.Zustaneme s nasi vlasteneckou naladou zase jen a jen u piva ,kde to vsechno vyresime.Kdyz ,uz chteji nekoho poslouchat a ten nekdo vyuzije sve moznosti nas pekne zase okrast,po kolikate uz?,tak zruste vladu a veskerou tu neuzitecnou celadku,ktera nebude vladnout ,ale jen prosazovat prani "noveho pana" ,to ,co se mohli komunisti pretrhnout v ocich "Ruskych caru",tak ty samy,ted budou delat pro Brusel.V Cechach je to samy doktor,pravnik,proste pomalu "blbce " nepotkate ,ale vysledek v politice vedeni statu je zalostny,nebot cela ta chytrost se vrhla od sameho zacatku ke vzajemnemu "tunelovani" a ted jeste "kde nic neni ,ani cert nebere" si vlezete do NATA,ktere Vas bude vyuzivat vramci svetove vlady,kde jen bude chtit. Ukazkou byla akce proti bratrskym slovanum ,Jugoslavcum,kterou president Havel podporil,ackoliv,jako slovan nikdy nemel pripustit,ale vina neni jen na nem ,ale na kazdem obcanovi,co si udelate-zvolite ,tak budete zit,to plati dnes dvojnasobek po celem svete,kazdy z nas zapasime dnes na svem "pisecku",plany svetovaldcu jsou velke ,staci jen nahlednout do prace Brezinskeho "The Graund Chessboard" a dostanete malou ukazku ,kam se ritime.
23.10.2002 5:15
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Ukazka z knihy od Zbigniew Brzezinskeho-" The Grand Chessboard" ,ktera mnohe napovida ,k tomu ,co se dnes deje ve svete,a kam nas radoby mocipani sveta chteji dovest,jen posudte samy"Z toho vyplývá, že pro americké zájmy je primární zajistit, aby tento geopolitický prostor neovládla žádná nezávislá moc, aby k němu globální společenství mělo neomezený finanční a ekonomický přístup." (str. 148) "Růst čínské hospodářské přítomnosti v regionu a její politické postavení, co se týče nezávislosti, rovněž vyhovují americkým zájmům." (str. 149)
"Amerika je nyní jedinou globální supervelmocí a Eurasie ústřední arénou glóbu. Proto vše, co se stane v rámci distribuce sil na eurasijském kontinentu, bude mít rozhodující význam pro americký globální primát a americké historické dědictví." (str. 194)
"Bez trvalé a řízené americké angažovanosti by světovou scénu mohly brzy ovládnout síly globálního nepořádku. Předpoklady umožňující podobnou fragmentaci vězí v geopolitických napětích, a to nejen v současné Eurasii, ale ve světě obecně." (str. 194).Cast knihy najdete na : http://www.antaris,com
23.10.2002 16:48
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4792
Jeste posledni prispevek!
Kdyz uz propagujete antaris.com, tak se o J.B.Koepplovi lepe informujte.
Koeppl je cvok! Nikdy poradcem M.Wörnera nebyl. Zeptejte se na nej v Ludwig-Maximilian-Universität v Mnichove kde pry studoval. Pokuste se najit nejake vedecke prace, jejichz autorem je J.B.Koeppl.
Podivejte se do Archivu Time Magazinu jestli do nej Koeppl doopravdy psal.
Nejznamejsi je Koeppl ve foru nemeckeho casopisu Focus. Ma tam prispevky pod vice nez 100 ruznych nicku (CvA, fmTv, Grosse Einheiten, ...).>Ukazka z knihy od Zbigniew Brzezinskeho-" The Grand
>Chessboard" ,ktera mnohe napovida ,k tomu ,co se dnes deje
>ve svete,a kam nas radoby mocipani sveta chteji dovest,jen
>posudte samy"Z toho vyplývá, že pro americké zájmy je
>primární zajistit, aby tento geopolitický prostor neovládla žádná
>nezávislá moc, aby k němu globální společenství mělo neomezený
>finanční a ekonomický přístup." (str. 148) "Růst čínské
>hospodářské přítomnosti v regionu a její politické postavení, co
>se týče nezávislosti, rovněž vyhovují americkým zájmům."
>(str. 149)
>
>"Amerika je nyní jedinou globální supervelmocí a Eurasie
>ústřední arénou glóbu. Proto vše, co se stane v rámci distribuce
>sil na eurasijském kontinentu, bude mít rozhodující význam pro
>americký globální primát a americké historické dědictví."
>(str. 194)
>
>"Bez trvalé a řízené americké angažovanosti by světovou
>scénu mohly brzy ovládnout síly globálního nepořádku. Předpoklady
>umožňující podobnou fragmentaci vězí v geopolitických napětích, a
>to nejen v současné Eurasii, ale ve světě obecně." (str.
>194).Cast knihy najdete na : http://www.antaris,com
>
Myly pane Nohejl. To je trochu silna kava. Myslim ze jste to opravdu vystihl. Jen mi prosim dejte vedet co uzivate . Ja bych radeji to co jste kouril po vasi prvni odpovedi ,to se zda byti trochu silnejsi. Ale jestli vam nezbylo tak to co vam dalo inspiraci pro tu druhou by bylo take dobre.
>Nemyslím, že výše uvedené nevýhody (celní bariéry, práce, cestování) převážily nad nevýhodami plynoucími ze ztráty naší suverenity, svébytnosti a práva na sebeurčení.
<
Já dávám přednost nevýhodám plynoucími ze členství v EU před nevýhodami z nečlenství.
Pane Stworo ono je to ale trochu jinak. Jistě EU je i volný trh bez celních bariér, ale to byla i předtím než vznikla (Maastricht 92) a i státy mimo EU jako Svýcaři a Noři jsou na tento trh napojení a jejich neučast v EU de facto znamená pouze neučast v politických strukturách EU.
Vetšina výhrad tzv euroskeptiků není kvůli free trade,ale proto že se jim nelibí politické řízení EU, které má podle jejich názorů demokratický deficit.
Sjednocená Evropa jako určitá protiváha vůči USA není špatná myšlenka,evropští politici většinou zastávají mnohem rozumnější názory než americká administrativa at už jde o Irák, konflikt na Blízkém Východě (což někteří kritici z USA a Israele označují jako ustupovaní nebo přímo podporu terorismu) nebo globální oteplování. Současnou podobu EU je však nutné reformovat.
23.10.2002 16:25
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4809
Neclenstvi v EU je dost neprijemna vec. Ve Svycarsku se musi vse prizpusobovat EU (zakony, normy, predpisy, ...). To znamena ze zde mame vsechny nevyhody EU ale z vyhod nesmime profitovat. Napriklad nam Nemci zakazuji letat v jistou denni dobu, Italove nam zakazali pristavat na milanskem letisti Malapensa atd.>>Nemyslím, že výše uvedené nevýhody (celní bariéry, práce,
>cestování) převážily nad nevýhodami plynoucími ze ztráty naší
>suverenity, svébytnosti a práva na sebeurčení.
><
>
>Já dávám přednost nevýhodám plynoucími ze členství v EU před
>nevýhodami z nečlenství.
>Pane Stworo ono je to ale trochu jinak. Jistě EU je i volný trh
>bez celních bariér, ale to byla i předtím než vznikla (Maastricht
>92) a i státy mimo EU jako Svýcaři a Noři jsou na tento trh
>napojení a jejich neučast v EU de facto znamená pouze neučast v
>politických strukturách EU.
>Vetšina výhrad tzv euroskeptiků není kvůli free trade,ale proto
>že se jim nelibí politické řízení EU, které má podle jejich
>názorů demokratický deficit.
>Sjednocená Evropa jako určitá protiváha vůči USA není špatná
>myšlenka,evropští politici většinou zastávají mnohem rozumnější
>názory než americká administrativa at už jde o Irák, konflikt na
>Blízkém Východě (což někteří kritici z USA a Israele označují
>jako ustupovaní nebo přímo podporu terorismu) nebo globální
>oteplování. Současnou podobu EU je však nutné reformovat.
>
>
>
23.10.2002 17:06
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4814
>Neclenstvi v EU je dost neprijemna vec. Ve Svycarsku se musi vse
>prizpusobovat EU (zakony, normy, predpisy, ...). To znamena ze
>zde mame vsechny nevyhody EU ale z vyhod nesmime profitovat.
Jistě. V tom máte pravdu. Neexistuje ideální řešení. Za všechno se platí. Teprve za několik desítek let budeme moci říct, zda budou obecně občané Švýcarska šťastnější a svobodnější, než občané EU. Za předpokladu, že tam nevstoupí, pochopitelně.
Osobně jsem pro volné obchodní spojení evropských zemí na základě společného historického vývoje a důvěry, pro ekonomickou spolupráci a pro otevřené hranice. Ale vše na základě dohod.
Jsme proti společné měně, společné finanční politice, společné, nikym nevolené vládě. Jsem proti přebujelé a rozšířené administrativě, další vrstvě byrokratů. Čím větší moc státu tím menší svoboda občana, řekl Mill.
23.10.2002 18:44
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 62.?.?.?
Reakce na 4818
Takze Americane si muzou devalvaci dolaru kdykoliv snizit statni deficit na ucet jinich zemi?
To Vase volne propojeni napriklad vedlo k Mnichovu.
Rusove stale jeste cihaji a nestali se z nich zadny beranci!
Je cas aby si Evropa konecne vzala ten podil na moci ktery ji nalezi.
Neprenechavejme svet jen Americe a Rusum.>>Neclenstvi v EU je dost neprijemna vec. Ve Svycarsku se musi
>vse
>>prizpusobovat EU (zakony, normy, predpisy, ...). To znamena
>ze
>>zde mame vsechny nevyhody EU ale z vyhod nesmime profitovat.
>
>
>Jistě. V tom máte pravdu. Neexistuje ideální řešení. Za všechno
>se platí. Teprve za několik desítek let budeme moci říct, zda
>budou obecně občané Švýcarska šťastnější a svobodnější, než
>občané EU. Za předpokladu, že tam nevstoupí, pochopitelně.
>
>Osobně jsem pro volné obchodní spojení evropských zemí na základě
>společného historického vývoje a důvěry, pro ekonomickou
>spolupráci a pro otevřené hranice. Ale vše na základě dohod.
>
>Jsme proti společné měně, společné finanční politice, společné,
>nikym nevolené vládě. Jsem proti přebujelé a rozšířené
>administrativě, další vrstvě byrokratů. Čím větší moc státu
>tím menší svoboda občana, řekl Mill.
23.10.2002 19:28
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4823
>Takze Americane si muzou devalvaci dolaru kdykoliv snizit statni
>deficit na ucet jinich zemi?
Pochopitelně, neměli by to dělat, ale svět není ideální místo k životu. Řešení ve stylu EU je ovšem vytloukání klínu klínem. Ostatně devalvace probíhá víceméně jako samostatný proces a je nepřetržitá ve všech státech světa. Vláda ji (tu devalvaci) může zvýšit tím, že tiskne peníze, to jistě. Devalvace není na účet jiných zemí. Na devalvaci doplácejí všichni, kteří mají v příslušné měně úspory v bankách a vydělávají na ni všichni, kteří mají dluhy. To se netýká jen občanů toho kterého státu.
>To Vase volne propojeni napriklad vedlo k Mnichovu.
Ne. V té době nic takového nebylo. O spojení, jaké mám já na mysli, se začalo jednat až někdy kolem roku 1950 (&plusmn; 5 roků).
>Rusove stale jeste cihaji a nestali se z nich zadny beranci!
Rusko jako velmoc je mrtvá. Rusko vymírá. Mají dost potíží sami se sebou. Spíše se bojte ruských mafií než Ruska jako vojenského nepřítele.
>Je cas aby si Evropa konecne vzala ten podil na moci ktery ji
>nalezi.
Hm. Je čas, je čas... nejsem si tak jistý. To mi zní nějak povědomě. Jako vystřiženo z projevu dvou politiků. Z těch dvou je jeden už po smrti a nebyla to hezká smrt.
>Neprenechavejme svet jen Americe a Rusum.
Souhlas. Ale znovu opakuji: větší neznamená lepší. Nejšťastnější jsou občané malých zemí. Věřím, že Evropa dozrála. Dozrála v tom smyslu, že není pravděpodobné, že by se v ní objevil nový Hitler nebo Brežněv. Věřím, že nám nehrozí nebezpečí, pokud nebudem vší moci provokovat Araby naší anální politikou Spojeným státům.
23.10.2002 20:25
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4825
>>Takze Americane si muzou devalvaci dolaru kdykoliv snizit
>statni
>>deficit na ucet jinich zemi?
>
>Pochopitelně, neměli by to dělat, ale svět není ideální místo k
>životu. Řešení ve stylu EU je ovšem vytloukání klínu klínem.
>Ostatně devalvace probíhá víceméně jako samostatný proces a je
>nepřetržitá ve všech státech světa. Vláda ji (tu devalvaci) může
>zvýšit tím, že tiskne peníze, to jistě. Devalvace není na účet
>jiných zemí. Na devalvaci doplácejí všichni, kteří mají v
>příslušné měně úspory v bankách a vydělávají na ni všichni, kteří
>mají dluhy. To se netýká jen občanů toho kterého státu.
Prectete si nejakou ucebnici makroekonomie! Vetsina mezinarodnich transakci se uctuje v dolarech. Tak si predstavte jake dusledky ma potom devalvace.
>
>>To Vase volne propojeni napriklad vedlo k Mnichovu.
>Ne. V té době nic takového nebylo. O spojení, jaké mám já na
>mysli, se začalo jednat až někdy kolem roku 1950 (&plusmn; 5
>roků).
A co mala a velka dohoda? Prectete si ucebnici historie!
>
>>Rusove stale jeste cihaji a nestali se z nich zadny beranci!
> Rusko jako velmoc je mrtvá. Rusko vymírá. Mají dost potíží
>sami se sebou. Spíše se bojte ruských mafií než Ruska jako
>vojenského nepřítele.
Ano! Ale dokud je tam diktatorem plukovnik KGB tak je lepsi ostrazitost!
>
>>Je cas aby si Evropa konecne vzala ten podil na moci ktery ji
>
>>nalezi.
>Hm. Je čas, je čas... nejsem si tak jistý. To mi zní nějak
>povědomě. Jako vystřiženo z projevu dvou politiků. Z těch dvou je
>jeden už po smrti a nebyla to hezká smrt.
>
>>Neprenechavejme svet jen Americe a Rusum.
>Souhlas. Ale znovu opakuji: větší neznamená lepší.
>Nejšťastnější jsou občané malých zemí. Věřím, že Evropa dozrála.
>Dozrála v tom smyslu, že není pravděpodobné, že by se v ní
>objevil nový Hitler nebo Brežněv. Věřím, že nám nehrozí
>nebezpečí, pokud nebudem vší moci provokovat Araby naší anální
>politikou Spojeným státům.
Dream on! Tato argumentace mi pripomina jisteho pana Daladiera nebo pana Chamberlaina.
Bud jste zakukleny komunista nebo strasne naivni.
IMHO centralizacne snahy nebudu mat dlheho trvania 20 - 30 rokov ... kto vie? Decentralizacia vyzera byt spravnejsia myslienka. Vid. Alvin Tofler: Tretia Vlna.
23.10.2002 21:30
To je radosti na Starém Bělidle!
Pane Nohejle, probudte se z toho Vaseho fantasmagorovani. Cesi potrebuji zit a k tomu potrebuji byt schopni prodat vysledky sve prace na trhu. Nic jineho nemuzeme nabidnout, zeme je bez surovin. Kdyz nas zapad nepusti na jejich trh, tak co nam zbyde, jit nabizet svoje produkty nasim zbankrotovanym sousedum na vychod a jihovychod?
O to se pokousi par firem ale vetsinou splacou nad vydelkem. Na vychode nejsou penize, penauze, denky, rozumite tomu.
O vytvoreni evropske unie ci neco takoveho usiloval uz i nas husitsky panovnik Jiri Podebradsky, uz tehda citil ze cerstvy vitr vane od zapadu. A curat proti vetru se rika je pritrouble. A tech par zbylych komunistu, kteri jsou proti vstupu do EU, to uz je jen nostalgie, nemaji nic rozumnejsiho co by nabidli. Tem uz zbyva jen vymreni a Vy si kupte par plechovek Fostera na lepsi zazivani.
23.10.2002 21:41
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 62.?.?.?
Reakce na 4829
Mily Bougy! Obavam se ze tech komunistu je o mnoho vic nez se domnivame. Ty lumpove rafinovanou propagandou obraceji CR cim dal vice na vychod.
24.10.2002 1:22
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?
Reakce na 4830
>Obavam se ze tech komunistu je o mnoho vic nez se
>domnivame.
A nejvíce jich je ve většině vlád tzv. západních evropských států. Škoda, že to nejste schopen vidět.
24.10.2002 13:35
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 62.?.?.?
Reakce na 4833
Domnivam se ze pobyt za velkou louzi ponekud zdeformoval Vase mineni!
Jsem pro EU protoze mam uz plne zuby tech neoliberalnich kretenu z USA.>>Obavam se ze tech komunistu je o mnoho vic nez se
>>domnivame.
>
>A nejvíce jich je ve většině vlád tzv. západních evropských
>států. Škoda, že to nejste schopen vidět.
>
>
30.10.2002 16:12
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 4833
Vazeny pane Stwora, Vy jste tak protizapadni az to boli! Neracite mit i Vy rudou knizku tam kde srdce bije?>>Obavam se ze tech komunistu je o mnoho vic nez se
>>domnivame.
>
>A nejvíce jich je ve většině vlád tzv. západních evropských
>států. Škoda, že to nejste schopen vidět.
>
>
24.10.2002 2:19
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pane Bougy,to mate ,tak,kdyz se dela Warsavsky pakt ,tak se udelala i hospodarska spoluprace a vysledek byl ,ze nase sici stroje sli do Polska,kde se jejich kvalita tak zhorsila ,ze je nikdo nechtel,zemedelci sazeli dle ruskeho planovani kukurici tam ,kde se darilo bramboram a opacne,ted chceme jit do evropskeho spolecenstvi ,ktere ma hospodarske potize.Co myslite ,ze udela nemecky podnikatel ktery koupi ten samy provozni podnik v Cechach ,jaky on ma v Nemecku,kdyz odbyt nepujde na trhu?Prvni ,co bude ,ze z tovarny vezme ,co ma cenu a provoz v Cechach zavre a lid ebudou na dlazbe.Ja si nemohu pomoc ,ale myslim ,ze hospodarit si na svem a za sve ma urcite mnohem vic jistot ,nez spolehat a nebo davat kontrolu nad mym narodnim hospodarstvi nekomu jinemu,tedy cizincum,ty koukaji na vydelek ane ,zda lide zeme do ktere nepatri maji praci a nebo ne.Nakonec ,potize v Cechach rostou a bude jich jeste vic a ruzne firmy ,ktere jsou vselijak propojene se zahranicim nam ukazi kde jsou konce jejich cest.Jit do velkeho podniku s par sestaky v kapse se moc nevyplaci ,zejmena ,jak sam podotykate zeme nema moc surovin ,jinymi slovy za desetileti vselijakych pratel a nepratel jsme zcela vykradeni a tak nakonec stejne zkoncime u "flasinetu" a se svou zebrotou budeme i proti sve vuli "na svem",ale o to vic chudci.Nemluvim o zkusenosti,ta se u nas nepestuje,staci se jen ohlidnout zpet.
24.10.2002 11:55
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?
Reakce na 4834
Neznalost makroekonomiky je ve vetsine prizpevku vice nez ocividna ale kdyz se k tomu jeste prida absolutni neznalost evropske politicko-hospodarske reality dochazi k tragicko-komickym poznamkam a la soudruh Nohejl.
"Co myslite ,ze udela nemecky podnikatel ktery koupi ten samy provozni podnik v Cechach ,jaky on ma v Nemecku,kdyz odbyt nepujde na trhu?"
No clovek s minimalnimi znalostmi hospodarske reality v Evrope by rekl, nemecky podnikatel vyhodi vetsinu zamestnancu v Nemecku a produkuje jenom Cechach (nebudu vysvetlovat proc, to uz patri skoro k zakladnimu vzdelani)A co si odpovi sam pan Nohejl?
"Prvni ,co bude ,ze z tovarny vezme ,co ma cenu a provoz v Cechach zavre a lid ebudou na dlazbe."
Ted prijde k te nejvetsi srande:
"Ja si nemohu pomoc ,ale myslim ,ze hospodarit si na svem a za sve ma urcite mnohem vic jistot ,nez spolehat a nebo davat kontrolu nad mym narodnim hospodarstvi nekomu jinemu,tedy cizincum,ty koukaji na vydelek ane ,zda lide zeme do ktere nepatri maji praci a nebo ne."
Nevim kde ten pan zije, nechapu jak se mohl vyhnout vyvinu mezinarodniho hospodarstvi od industrializace ale ocividne se mu to podarilo. No jestli to neni to prave komunisticke vzdelani. Komunisticka internationala vedla k mizernemu provincionializmu.
Nakonec ,potize v Cechach rostou a bude jich jeste vic a ruzne firmy ,ktere jsou vselijak propojene se zahranicim nam ukazi kde jsou konce jejich cest.
No ale nejvetsi vtip je hned na zacatku :
"ted chceme jit do evropskeho spolecenstvi ,ktere ma hospodarske potize"
Nevim co znamena my ale EU ma hospodarske potize to je pravda. Soudruhu Nohejle, vetsina zemi na tomto svete by si prala mit takove problemy jako EU. A protoze v CR bez "ciziho" kapitalu uz dosti dlouho nic nejde a nikdy v modernich casech neslo, je nejvyssi cas pro vztup do EU. Bez regulace te "smesne" organizace je CR vystavena zajmum zapadnich koncernu. Myslel jsem si ze emigrante by mohli CR svymi znalostmi prospet, to byl tedy omyl, takove nesmysly jsem uz dlouho neslysel.
24.10.2002 13:44
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 62.?.?.?
Reakce na 4834
Tak jen namatkove. Prumyslouvou substanci si vetsinou znicili sami cesi tunelovanim a jinymi podvody! Jaka svinstva v CR delaji byvali soudruzi (pan professor) je nesrovnatelne horsi nez Vase scenario. K tomu jeste pridejte pravni nejistotu. Mnoho soudcu a pravniku jsou dosud skalni komuniste.
CR je zaostaly stat a potrebuje zahranicni investice!
Myslím že pan Nohejl není ani nikdy nebyl komunista. Spíš mi přijde jako velmi výstřední konzervativec se značnými rasovými předsudky v
nepřiliš dobré finanční situaci se zvláštní zálibou v konspiračních teoriích. Většina jeho zdrojů z kterých ostošest copypastuje má asi
takovou informační hodnotu jako weby amatérských ufologů jak ostatně v jednom z předchozích příspěvků naznačil pan Werner.
Dnešní svět je hodně složitý takže Nohejlovo
svérazné mudrovaní ho přibližuje dogmatickým komunistům ačkoliv on sám se v hloubi duši jistě považuje za zapřisáhlého antikomunistu viz tento poněkud nesouvislý článek http://www.britskelisty.cz/9811/19981110j.html
K samotné EU mám dojem že její odpůrci aspon ta část která operuje argumenty typu jako sebeurčení nebo svébytnost jsou docela romantičtí idealisté ale krapet mimo realitu. V okamžiku kdy jsou rozpočty velkých korporací několikanásobně větší než rozpočty národních států je to úsměvné.
Jestli dobře rozumím Stworowi tak jemu by nevadila EU pokud by fungovalo podobně jako kanadsko-americko-mexická NAFTA?
V současnosti nejsou v žádné evropské vládě komouši.
25.10.2002 12:01
RE: 4easttrader67 Nohejl není soudruh
easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?
Reakce na 4869
pravdepodopne mate pravdu, moc mi popravde receno na tom nezalezi jestli jsem chovani pana Nohejla spravne kategorizoval. Nemyslim si ze jsem na tomto sektoru neobycejne kvalifikovany. Co se tyce ekonomickych a hlavne fiskalnich/moneternich faktoru tak to s moji kvalifikaci vypada trochu jinak. Je hodne argumentu oproti EU ale ani jediny logicky jsem zde neslysel. Jenom takove emocionalni recicky. Pan Nohejl je proste jenom karikatura.
domnivam se, CR zachrani z bidy jen EU, domnivam se rovnez, ze bude hodne "blokujicich" clenu, aby se tak vstup co nejvice oddaloval!
Rozkmotrili jsme se se Slovaky, abychom se v EU s nimi spojili????? Domnivam se dale, ze CR urcite nebude pro EU zadnym prinosem, ba naopak, takze se modleme at nas tam vezmou co nejdrive!!!
Stefan
26.10.2002 3:15
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Mnozi tvrdite ,ze nemam pravdu, prosim.Vezmeme prebudovani Ceske armady a zbrane NATO. Vite vubec ,kolik to stalo a bude jeste stat.Vlastni zavedenou zbrojarskou linku zavrete,lide pujdou na ulici a za cenu Vam diktovanou budete kupovat.
Dnes jsou potize v automobilovem prumyslu,zetor bude tez propoustet a jine,co si myslite ,kdyz celosvetove to vsude jde spatne.Co si slibujete od vedeni Evropskych Statu ,kdyz dnes samotna Britanie uvazuje o vystoupeni z teto spolecnosti,Danove ,take nejsou nijak nadseni a mimoto,zrusenim hranic dostanete zaplavu cizich delniku,takze vice domacich lidi prijde o praci a nebo se stanou take cizimi delniky za nizkou mzdu v zahranici.Ja si nemohu pomoci,ale uz v letech tricatych se hovorilo o jednom evropskem spolecenstvi a byla to Britanie ,ktera hned od zacatku vedela ,ze takto "zabije" domaci zamestnanost a tak navrhu zdorovala,nakonec z pocatku podporovala tento program Tacherova ,ale pozdeji chtela kormidlo obratit,ale bylo jiz pozde,jenom z programu privatisace Anglie okamzite mela ztraty na zivotech na zeleznicich,nemoci silenych krav se trh na maso v evropskem provedeni zvrhnul na riskantni obchod vsech statu v nakaze z britskeho masa a nektere produkty dosli ,az do USA a jinde.
Kdyz velkodrubezska farma dostane infekci,tak ,ajk vydelek ,tak i prodelek je katastrofalni a tak je to i v prumyslu,kdyz svetova poptavka po zbozi upadne ,tak ,ktere staty budou prezivat aktere staty upadnou do velke deprese?
Mam dojem ,ze Ceska republika jde do velmi nejisteho podniku v dobe ,kdy svetove hospodarstvi nam neni priznive,ale ,zsa ukaze ,kdo z nas mel pravdu.
26.10.2002 12:22
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 62.?.?.?
Reakce na 4922
Vy neargumentujete. Vy polemizujete nebo spise plkate nesouvislosti! Jdete s odpustenim do p*!>Mnozi tvrdite ,ze nemam pravdu, prosim.Vezmeme prebudovani Ceske
>armady a zbrane NATO. Vite vubec ,kolik to stalo a bude jeste
>stat.Vlastni zavedenou zbrojarskou linku zavrete,lide pujdou na
>ulici a za cenu Vam diktovanou budete kupovat.
>Dnes jsou potize v automobilovem prumyslu,zetor bude tez
>propoustet a jine,co si myslite ,kdyz celosvetove to vsude jde
>spatne.Co si slibujete od vedeni Evropskych Statu ,kdyz dnes
>samotna Britanie uvazuje o vystoupeni z teto spolecnosti,Danove
>,take nejsou nijak nadseni a mimoto,zrusenim hranic dostanete
>zaplavu cizich delniku,takze vice domacich lidi prijde o praci a
>nebo se stanou take cizimi delniky za nizkou mzdu v zahranici.Ja
>si nemohu pomoci,ale uz v letech tricatych se hovorilo o jednom
>evropskem spolecenstvi a byla to Britanie ,ktera hned od zacatku
>vedela ,ze takto "zabije" domaci zamestnanost a tak
>navrhu zdorovala,nakonec z pocatku podporovala tento program
>Tacherova ,ale pozdeji chtela kormidlo obratit,ale bylo jiz
>pozde,jenom z programu privatisace Anglie okamzite mela ztraty na
>zivotech na zeleznicich,nemoci silenych krav se trh na maso v
>evropskem provedeni zvrhnul na riskantni obchod vsech statu v
>nakaze z britskeho masa a nektere produkty dosli ,az do USA a
>jinde.
>Kdyz velkodrubezska farma dostane infekci,tak ,ajk vydelek ,tak i
>prodelek je katastrofalni a tak je to i v prumyslu,kdyz svetova
>poptavka po zbozi upadne ,tak ,ktere staty budou prezivat aktere
>staty upadnou do velke deprese?
>Mam dojem ,ze Ceska republika jde do velmi nejisteho podniku v
>dobe ,kdy svetove hospodarstvi nam neni priznive,ale ,zsa ukaze
>,kdo z nas mel pravdu.
27.10.2002 7:04
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Relativne "bohate staty" se silnym prumyslem prozivaji ubytek zakazniku,kdo by si hladem umirajici koupil auto,to je cela Afrika,to je cela Latinska Amerika a velka cast Asie.Poptavky ubyva a tak jak uz po kolikrate silne staty hledaji unik ve valce,coz je historicky mnohonasobne potvrzene.Dnes i Italie se svym automobilovym prumyslem,ktery byl velmi dulezitym prinosemdo statni pokladny se dostal do krisove situace a tak tojde stat od statu.
The situation for Fiat has worsened considerably this year. Sales in Italy and Europe have fallen by a fifth in the first nine months of 2002, and Fiat production plants are operating at just 70 percent of capacity. Fiat lost 445 million euros in 2001, and losses for the first half of 2002 rose to 823 million euros. The total indebtedness of the company is reckoned at 17 billion euros.
Nemohu si pomoci ,ale i se selskym rozumem dochazim k zaveru ,ze to ,co nejde v malem ,nemuze jit ani ve velkem.Evropske spolecenstvi neutece potizim ,jako tomu neutekl Warsavsky pakt.
Spravovani zaplaty zaplatou v hospodarstvi statu jenom oddaluje konec ,ktery je o to horsi, ze mnozi vedouci cinitele jeste k tomu prispeji zlodejnou mezinarodnich rozmeru.Spravne ,jeden politik oznacil tuto dobu za leta roku tricatych ,kdy svet byl na ceste k druhe svetove valce.Svetova elita bohatych vlastni pomalu 60 % vsech prirodnich zasob ve svete a je to v celku na 200 nejbohatcich lidi ve svete,propast mezi bohatymi a chudymi se cim dal ,tim vice prohlubuje.
28.10.2002 23:58
To je radosti na Starém Bělidle!
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
ew3ePane Petr,
Proc pisete o panu Nohejlovi ze je nadrogovany, proc si nesednete a ztravite cas s tou knihou o ktere pan Nohejl mluvi. Je skutecna, verte mi nemam zadny duvod Vam lhat.Je to otresna ukazka toho co maji "svetovi"Fuhrerove pro nas pripravene,ja ale nejvic doporucuji knihy Americana DR Anthony Sutton. Paklize ctenari otevrou sve mozky jeho kniham"Narodni sebevrazda, Treti rise bohatych, Wall Sreet a Adolf Hitler" jejich nazory budou nenavratne vymycene z korenu lziveho statniho "vzdelani'. Stat vas pouze nauci to cemu Vas chce donutit verit. Pravda je rozdilna a mnoha pripadech nesrozumitelne zla a podvodna
29.10.2002 0:46
To je radosti na Starém Bělidle!
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
pani Bowary,
zase mam radost vam odpovedet.Vase charakterova poprava pane Nohejla je typicka reakce intelektualniho tupce ktery je neschopny videt konec sveho nosu.Poukazal jsm Vam nekolikrat na prameny z kterych pan Nohejl cerpa,. Prosim Vas overte si je , poklize Vam to vase inteligence dovoli.Prevazna vetsina jeho argumentu vychazi z programu a ideologie tech "nejlepsich"mozku svetoveho establishmentu. Ve dvacatem stoleti to stalo pres 200 millionu zavrazdenych lidi, gaunery kteri tak delali ve jmenu delnicke tridy,svetove bezpecnosti,a tak dale, ale vzdycky to byl vysledek zhoubne vrazedne ideologie. Ja predpokladam ze situace bude daleko horsi v 21 stoleti protoze nastroje hromadneho vrazdeni STATEM jsou daleko vylepsene. Pani Bovary sednete si udelejte si kavu a prectete si nektere z tech pramenu ktere pan Nohelj uvadi. Udela vam to dobre, rozsiri to Vas rozhled na svetove udalosti budete schopna rozeznat dobro od zla. Verite doposud ze Lee Harvey Oswald zavrazdil JFK? Pred 20 lety to byla take conspiracni teorie. Delali z nas totalni idioty. Dnes tomu pravdepodobne veri pouze clenove Warrenovy komise. Takova je skutecnost!
29.10.2002 2:43
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5012
pavle, idioty z nas delaji stale, a mrzi mne, ze lidi neveri, ani tomu, ze l.h. oswald. i j. ruby a nakonec s. sirhan byla presne na planovana "monstra", tak jako i nejaky d. chapman, co "klepnul"
j. lennon. atd.atd., jinymi slovy, lide, kteri jsou velici pro svet
nemohou prezit, jelikoz za nimi jde masa a to je pro "vrchnost" velike nebezpeci!!!
stefan
pavle, idioty z nas delaji stale, a mrzi mne, ze lidi neveri, ani tomu, ze l.h. oswald. i j. ruby a nakonec s. sirhan byla presne na planovana "monstra", tak jako i nejaky d. chapman, co "klepnul"
j. lennon. atd.atd., jinymi slovy, lide, kteri jsou velici pro svet
nemohou prezit, jelikoz za nimi jde masa a to je pro "vrchnost" velike nebezpeci!!!
stefan
Stefane, z Tebe nikdo idiota delat nemusi. Ty na to stacis sam.
30.10.2002 20:47
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5065
brnaku, ty jsi taky pekny zmrd, tak jako ten estrada, ty s temi poznamkami me akorat tak mozes vykurit, ty pico vyjebana!!!
cest stefan
Stefane, Ty ted zamestnas pana Editora full time s rusenim Tvych "komentaru."
Stefane, Ty ted zamestnas pana Editora full time s rusenim Tvych "komentaru."
31.10.2002 6:00
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5108
brnaku, zdravim te ze slune floridy, ty kokote, mam v pici nejake
"ruseni" mych komentaru kymkoliv. p. stworovy jsem psal o vas, zmrdech obecnych, o tobe, estradovy a podobnych cocksuckers, kteri diskuzi nic neprinaseji, jen hledaji do koho se "oprit".
jo, albert a nohejl vas maji v prdeli a to je to pekne, ze se nemusi s vami handrkovat jako ja, ktery motherfuckers typu vaseho
nejen, ze nema rad, ale primo nenavidi!
prijemny fucking haloween, preje stefan, hopely you'll get fucked
to you earliest convenience, FOREFUCKINGEVER!
stefan
PS: if you need an explanation, please call 941-504-2020
31.10.2002 6:06
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5108
brnaku, jeste jinak: ahala shakma hakri chutalamanta, jamala kuela migara chutrala minta!!!
happy fucking holidays from stefan (probably the greek-you prick!)
Stefane, Ty jses cim dal vic kouzelnejsi.
31.10.2002 14:40
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5114
podobne jako s estradou, koncim i tebou pozdravem SMD
stefan
brnaku, ty jsi taky pekny zmrd, tak jako ten estrada, ty s temi poznamkami me akorat tak mozes vykurit, ty pico vyjebana!!!
cest stefan
Ja jsem si hned myslel, ze to ruseni komentaru panem Editorem bude neco jako prd v kostele. Prece si nebude rusit komentare od Alberta Stefana a Nohejla. Kdo by mu pak zustal na jeho strane??? Takze vulgarnost a osobni utoky jsou uz zase povoleny, ale Mikin porad nikde, i kdyz on byl vzdycky slusny.
1.11.2002 8:38
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 5144
U mikina nešlo o to, že byl neslušný, ale že našel nejslabší místo v ješitnosti editora tohoto webu. A to ješitní neodpouští.
Milo,
ja vim jak to bylo s Mikinem. On to pan Editor jednou vysvetloval nejak neobratne o hostech ve svem dome. Ja v tom nenasel zadny smysl, naopak jsem presvedceny o tom, ze pan Editor nema silu argumentovat s Mikinem. Tak to nekdy delaji dospeli lide s detma, ze je okriknou a reknou jim, aby uz byly potichu.
Tahle site ale neni zadna privatni stranka pana Editora. Sem muze prijit kazdy a rict svuj vlastni nazor. Pokud je to v mezich slusneho chovani, nemel by byt nijak potlacen a nebo zrusen. Ja ma asi tu cest byt prvni, kdo slusne napsal (panu Valtrovi) a muj komentar byl zrusen. Jestli to pan Editor chce delat jak rekl Stefan, ze kazdy kapelnik si vybira sve muzikanty, tak by si mel otevrit soukromou stranku jako jsou nektere chat rooms, kam by vpoustel jenom jim vybrane lidi a tam si muzou hrat marias, nadavat sproste, no proste cokoliv. A jak rika mistr Albert, prispet nejakym tim petnikem.
2.11.2002 5:06
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5163
vitaj brnaku, ty hnupe again, nemuzes tomu rozumet, ze kdyz si udelam kapelu, tak mam takove hudebniky , jake chci ja, protoze ja tu kapelu dal dohromady, JA JI FUCKING PLATIM, TAK JA SI ROZHODNU, KDO MI TU FUCKING BUDE HRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neni to k pochopeni, you shithead?
jo, kazdy at si tu prijde vyjadrit svuj nazor, pokud se s nim stwora smiri, protoze ON TO TU VSE FUCKING PLATI, ON JE TEN BOSS, KTERY SI URCI, KDO BUDE BEBO NEBUDE, JELIKOZ JE TO JEHO FUCKING WEB!
uz tomu rozumis???????????
ja byt stworou tak vas vy buzeranti zkurveni, jmenovite ty, estrada a pak uz i ten cermak, davno vymazu, jelikoz nic neprispivate, jen
vytvaritem rozbroje.
a co se tu vy curaci stale zabyvate nejakym mikinem, je to mezi nema
dvema, tak to nechte na stworovi, on je ten fucking boss tady toho vseho, jeste stale to nemuzete pochopit, ne vy totiz nemuzete!!!!!!
a dale, ja sice neprispivam tak dobre jako albert nebo nohejl, vy jen hanobite jejich, ani ne vlastne komentare, ale jich jakekoliv vyjadreni a uz z principu, je fucking odsuzujete. mne jako souhlasici osobu samozrejme rovnez tak!
Ale, vy buzeranti, at jste kdekoliv, jste nedali ani jeden a
argument, ze tak jak je psano neni pravdou, ze to je jinak.
a jak vas tak vidim psat ty vase zvasty, tak zacinam mit skutecne dojem, ze asi jeste stale verite na jeziska!
s velice pratelskym pozdravem
stefan
Stefane, Ty az jednou a jestli vubec dostanes rozum, tak se z toho zblaznis. Ty se tak akorat na tu Floridu hodis.
2.11.2002 9:48
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?
Reakce na 5146
Milo, lepe uz to nikdo nenapise. To o te jesitnosti bylo presne !!!
1.11.2002 22:22
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 62.?.?.?
Reakce na 5144
Neni nad ceskou diskusni kulturu! Mame Evrope mnoho co dat. Vzhuru do EU!
>brnaku, ty jsi taky pekny zmrd, tak jako ten estrada, ty s temi
>poznamkami me akorat tak mozes vykurit, ty pico vyjebana!!!
>cest stefan
>
>Ja jsem si hned myslel, ze to ruseni komentaru panem Editorem
>bude neco jako prd v kostele. Prece si nebude rusit komentare od
>Alberta Stefana a Nohejla. Kdo by mu pak zustal na jeho strane???
>Takze vulgarnost a osobni utoky jsou uz zase povoleny, ale Mikin
>porad nikde, i kdyz on byl vzdycky slusny.
2.11.2002 5:14
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5157
jakou kulturu diskuze, vzdyt se ji ucime teprve 12 let!!! predtim zadna nebyla!!! a propos, proc svycari nechteji do EU???
stefan
>a propos, proc svycari nechteji do EU???
Tema mimo dane tema, ale nacal jste ho a ja kratce pridavam: Slysel jste, jak Svycari odebirali v minulosti deti z cikanskych rodin a davali je na prevychovani jinam a ted udajne nemaji s nimi problem. A 16lete cekani na obcanstvi (nevim, jestli stale je, ale bylo), to je taky neco, co dela tu zemi etnicky bezproblemovou a co by se EU nemuselo libit.
3.11.2002 10:45
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 5186
>Tema mimo dane tema, ale nacal jste ho a ja kratce pridavam:
>Slysel jste, jak Svycari odebirali v minulosti deti z cikanskych
>rodin a davali je na prevychovani jinam a ted udajne nemaji s
>nimi problem.
To s temi cikany je pravda. Nezapomente take ze drive v CSSR cikany (bez jejich vedomi) sterilizovali.
Ve Svycarsku a jinych statech cikany nikdo nenuti se usazovat. Oni maji luxusni privesy (se satelitem, zachodem) tazene mercedesy (jina auta neuznavaji). Kdyz nekam prijedou tak je obec zavazana poskytnout jim nejake misto na "taboreni".
A 16lete cekani na obcanstvi (nevim, jestli stale
>je, ale bylo), to je taky neco, co dela tu zemi etnicky
>bezproblemovou a co by se EU nemuselo libit.
Zadne 16 lete cekani na obcanstvi neni a nebylo. Je to 12 let! Leta stravena v zemi mezi 10 a 20 rokem zivota se pocitaji dvakrat. Kdyz pridete jako desetilety tak v 16 uz muzete zadat o obcanstvi.
P.S. V te zemi je 30% cizincu. Predstavte si takove pomery v cechach!
3.11.2002 10:28
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 5166
Oni tam chteji! Mame vsechny nevyhody EU ale nic z vyhod clenstvi. Je zde negativni propaganda proti EU. Navic mame 23 kantonu (jako staty v USA). Referendum pro EU musi prijmout vetsina lidu a vetsina kantonu (nezalezi na tom jestli jeden kanton ma 10000 nebo 1000000 obyvatel).>jakou kulturu diskuze, vzdyt se ji ucime teprve 12 let!!!
>predtim zadna nebyla!!! a propos, proc svycari nechteji do EU???
>stefan
29.10.2002 2:52
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Ono se s lidmi ,jez maji jedno a to stale presvedceni po cely zivot,tak s temi se neda naprosto nic delat.Dnes ve svete dvacatehoprveho stoleti najdete lidi ,kteri jeste veri na to ,ze Zeme je plocha a deti ,nosi cap, pokud nenadavaji tem ,co jsou myslenim prednimi ,tak je to v poradku ,ale ,kdyz je to naopak,aby zakryli svoji hloupost a druhym otravili zivot,tak k takovym lidem je nejlepsi obratit se zady a jit od nich ,at si delaji co chteji,ale jen a jen na svem "pisecku".
2.11.2002 9:58
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?
Reakce na 5017
A pak jsou Nohejle taky lide kteri potrebuji na nekoho hodit vinu za svoje neuspechy a prohry. Kdyby Zidi neexistovali, tak by sis je musel vymyslet.
29.10.2002 3:26
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Bohuzel ,tak to panove je.Na zapade,v tak zvanem demokratickem svete nam narostla inteligentni zlocinecka banda v podobe vedeni koncernu a spolecnosti v ruku v ruce s politiky a nositeli prava -parvniky asoudci,shrnemeli to ,tak se da rici samovivolena elita byrokracie.Anglicky se oznaci tito lide ,ze provadeji "Derivatives bussines", v normalni cestine jsou to vychuytraly podvodnici lepsiho vzhledu,representovany i odpovidajicim zivotnim stylem.Tyto"kapitani prumyslu",nebo vselijaky vedouci,nadvedouci a podvedouci se hlavne zabyvaji obchodem ,jeste nepostavenych podniku,neskutecnych dolu a neskutecnych nemovitosti ,ktere prodavaji,neboli cachruji s necim ,co zatim neexixtuje a dokonce druhy stupen techto gansteru obchoduje s cennymi papiry na burse a s neexistujicimi financemi,ktere jsou representovany jen cisli a tim zcela poddolovavaji ekonomii kazdeho statu,nebot konec teto cesty jsou krachy vsemozne halasnych spolecnosti,ktere kryli tyto podvody desitky roku a najednou "bulina " milionu,trilionu dolaru prasken a kde nic ,tu nic,jen odstoupivsi manazeri se jdou od "valu" ke svemu desetiletim nakradenemu a bezpecne ulozenemu majetku z oci lidi.Situace je o to horsi ,ze k tomu vsemu se pridal obchod s drogy a jinym.Reknete mi uprimne ,jak muze framar ,ktery od rana do vecera produkuje jidlo pro spolecnost udelat ,prikladem 100 dolaru na den ,kdyz nejaky podvodnik a nebo dragovy baron nadela miliardy za ten samy cas,jak muze produktivni sila odolat takovemu tlaku obohacovani se ,prakticky z niceho,to prece nemuz ejit do nekonecna,jednou vse zkonci a ozebraceni lide rozbiji ty palace "zlodeju",kdyz ,uz jim zustane jen a jen holy zivot .
Solzenicin rekl: ze clovek se stane svobodnym ,az ,kdyz vse ztrati,potom ,uz jej neovlada zadna vlada a nema jiz nad nim moc.
Jakmile se clovek oprosti od materialismu,tak ,potom je mu vse jedno a vykne se z okovu vladnouci tridy a stane se z neho revolucni zivel,ne pro majetek,ale pro nespravedlnost elity.
Temto lidem ,kteri se dopusti takoveho nasili na ceste k bohatstvi a opomenou zakladni vlastnosti spoluziti se stanou obeti mamonu,kdyz i vecne vzpominany Marx napsal o jedinem Bohu-mamonu,jemuz zcela propadnou mnozi s vidinou vlady nad svetem.
2.11.2002 23:18
To je radosti na Starém Bělidle!
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pane Cermak,
dovolte mi Vam pripomenout, co rikam a pisi velmi casto, bohuzel lidem se to nelibi. Lide neradi priznavaji pravdu. Dam Vam priklad Je velmi dulezity Atomova bomba byla vyrobena Zidy. Jmenuji "vedce" kteri propujci;i sve mozky k vyrobe a pouziti zbrane hromadneho niceni, velmi dobre vedeli co delali!!! Enrico Fermi, Albert Einstein,Harry Openheimer, Lisa Maitner a sedm dalsich. Dovolite si mi rici ze lzu? anebo si to cucam z prstu? Ne pane Cermak Ja argumentuji s fakty ktere jsou naprosto nepopiratelne a jsem presvedcem ze pan Nohejl praktikuje to same nekolik jeho prispevku jsem si overil, jeste jsem ho nepristihnul pri lzi
3.11.2002 8:11
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 152.?.?.?
Reakce na 5198
No vy jste to zase popletl ! Prvni atomovou bombu vyrobili prece Americani. Tech zidovskych vedcu meli ovsem hodne. Svedci to o tom, ze jsou Zidi chytri a taky ze jich hodne v te dobe do Ameriky pred tim zmetkem Hitlerem uteklo. A pomohli svobodnemu svetu toho hajzla porazit.
Dnes ma atomove bomby i Izrael. Nejsem zadny velky priznivec tohoto statu, ale kdyz tady nekdy ctu ty slabomyslne vylevy antisemitismu, je mi jasne ze ma plne pravo ty bomby na svou obranu mit.
3.11.2002 10:53
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
David Werner d (tečka) werner (zavináč) bluemail (tečka) ch 213.?.?.?
Reakce na 5198
Zapominate ze Hitler nastesti moderni fyziku oznacil za zidovskou pavedu. Heisenberg se rovnez pokousel o konstrukci atomoveho reaktoru, ktery by dodaval 235U. Budte rad ze americani se do toho obuli poradne!
Pan Nohejl neargumentuje ale polemizuje na nejnizsi urovni. Jak jsem drive napsal on plka!
>Pane Cermak,
>dovolte mi Vam pripomenout, co rikam a pisi velmi casto, bohuzel
>lidem se to nelibi. Lide neradi priznavaji pravdu. Dam Vam
>priklad Je velmi dulezity Atomova bomba byla vyrobena Zidy.
>Jmenuji "vedce" kteri propujci;i sve mozky k vyrobe a
>pouziti zbrane hromadneho niceni, velmi dobre vedeli co delali!!!
>Enrico Fermi, Albert Einstein,Harry Openheimer, Lisa Maitner a
>sedm dalsich. Dovolite si mi rici ze lzu? anebo si to cucam z
>prstu? Ne pane Cermak Ja argumentuji s fakty ktere jsou naprosto
>nepopiratelne a jsem presvedcem ze pan Nohejl praktikuje to same
>nekolik jeho prispevku jsem si overil, jeste jsem ho nepristihnul
>pri lzi
3.11.2002 23:31
To je radosti na Starém Bělidle!
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
ktery koliv vedec da svuj mozek vedome ve prospech hromadneho vrazdeni je zlocinec nejhrubsiho zrna. paklize je Zid nebo goyim. bohuzel zide maji nejvetsi podil na vytvareni vrazedne vedy ve forme zbrani hromadneho vrazdeni Statem.Pravdivou hiatorii nelze popirat. Je to diky bohu cerne na bilem pouze tupci a nevzdelanci to nechteji videt. Slovo rasista ma ve skutecnosti uplne jiny vyznam Prectete si nekterou encyklopedii. mozna ze Vam to objasni vlasrni nevedomost toto slovo je vic a vic pouzivano temi kteri chteji umlcet pravdu a zamest lzi pod koberec a proto je na case se proti temto nebezpecnym hlupakum postavit
4.11.2002 8:35
RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!
MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?
Reakce na 5237
No, tentokrat jste to nepopletl. Tentokrat jste to primo zprasil. Kdyz vedec pomuze sve zemi porazit nacisty, tak to pochopitelne zadny zlocinec neni.
Vyznam slova "rasista" vam muzu objasnit podle Oxford Dictionary:
1.rasista veri v nadrazenost urcite rasy 2. rasista nesnasi lidi odlisnych ras 3. rasista veri teorii, ze lidske schopnosti jsou dany rasou.
Tak jestli jste v tom sebe ani treba alberta s Nohejlem ani v jednom pripade nepoznal, bezte si naliskat !!!
5.11.2002 2:03
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5237
pavle, velmi dobre, cermak uz ti priznava nektera fakta, vypada to, ze kluci "antifakto" zacinaji trochu studovat, jen aby to postihli taky estradu a brnaka!
cau stefan
4.11.2002 11:34
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Jste na velmi dobre ceste ,pane Cermak,jen ,tak dal,ted ,uz Vam zbyva jen precist Talmud,pokud by se Vam to vubec podarilo a kdyz ne,tak se zeptejte sam sebe ,jak je mozne neco nedostat ke cteni v tomhle "demokratickem svete",mozna ,ze ,uz na tomto poznani poznate ,ze nejste vyvoleny cist tuto púozehnanou knihu ,jez by Vam plne osvetlila ,co to je rassismus v praxi mezi "bohem vyvolenymi " a zbytkem sveta.
5.11.2002 2:00
RE: To je radosti na Starém Bělidle!
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 5256
jo mozna, ze jim zacnw konwcne svitat vsem, estradum, brnakum a jinym, pavel to super napsal!!!
stefan
4.11.2002 23:20
To je radosti na Starém Bělidle!
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pane Cermak
Rasista je ten clovek ktery trva na cistote sve rasy a na to ma plne a nediskutovatelne pravo. Zalezi na tom jakym zpusobem to uvadi do praxe. Paklize by jste mel nejakou zkusenost s lidmi smicenych ras nikdy by jste neplacal takove nehorazne nesmysly. Deti vzdycky trpi a zle trpi. Protoze nejsou ani cerne a bile!!! Verte mi mam s tim hodne zkusenosti pracoval jsem s Australskymi domorodci 12 let a s domorodci Papua New Guinea 3 roky. Nemate poneti o cem mluvite poslouchate idealy kterehosi intelektualniho idiota ktery podnecuji rasovou nenavist mezi rasami ROZPOLTI a PANUJE tito grazlove jsou ti kteri tvori svetove valky a hromadne vrazdeni lidi vsech ras po milionech. jejich vydelky jsou Vam nepredstavitelne protoze postradate zakladni inteligenci si tyto fakta plne uvedomit.
5.11.2002 0:39
To je radosti na Starém Bělidle!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Jednim pilirem proti rasismu je Londynska BBC,ktera mnohaletou propagandou o rovnosti ras tlacila vsechny extremisty do rukou zakona,avsak ku podivu celeho osazenstva BBC,velice levicove pokrokovych se stala udalost ,ze prece jen jeden barevny to dotahl na zotpovedne misto v teto propagandisticke stanici a vyslovil se ,ze BBC potrebuje radikalni zmeny,nebot osazenstvo je velice bile!!!!!
Jinymi slovy ,rekl ,ze par bilych se vyhaze a nahradi se cernymi,aby byla zachovana rovnopravnost v teto istituci na propagandu a tak najednou "bily" dosli rasistickeho mysleni,vzdyt se jednalo o jejich !!!!!! dobre placena mista a zacla mela. Spousty orgasnisaci hajici "humalni" zajmy ,je haji jenom do te doby ,dokud "to nese" zlata vejce,kdyz vsak prijde zmena natolik ,ze by oni meli byt vystridany "barevnymi" tak ,jaksi poznaji ,ze jsou bily a mnozi prokouknou svoji dlouholetou karieru "uzitecnych idiotu".
Tuto stránku navštívilo 7 059