Diskuze k článku
Více imigrantů pro Evropu, říká Brusel
Příspěvků 61
Obsah tohoto clanku neni prekvapujici, neb stejne (nelogicke ?) a trendy se deji stejne v Americe jako v Evrope , kde se tlaci Mexicani a jini z jihu do Ameriky za penezmi. Americani je pochopytelne nechteji, protoze tlaci mzdy dolu plus snizuji rozvoj techniky ( co je levnejsi robot ci 5 Mexicanu) s tim , ze Americka vlada tlaci vahy spravedlnosti ve prospech Mexicanu dolu proti svym obcanum!!. Tim straci Americky inzenyri praci a pracovni prilezitosti v vyvoji novych technickych zarizeni pro automatizaci atd atd a tvori se zamestnani pro mene kvalifikovane pracovniky. Mexicani se jim smeji, neb je nemaji radi, lidska zavist s nima clouma na jedne strane a na druhe strane jsou neschopi se vzdelat na uroven "bileho muze", coz je jim jako sypat sul do zive rany. Proc se tomu tak deje??? V Evrope a v Americe Svetova elita , vybrala Americke Banky a jine banky, a dala penize do ruznych zemi po svete, a vytvorila si tam sve !!oligarchy a figurky stejne jako v Cechach. Nyni potrebuje vzdelat pracovni sily z rozvojovych zemi na ukor bileho muze. Pak vzdela rozvojove zeme, a vytvori ekonomicky sytem tak silny, ze kazdy bude muset poslouchat svetove!! skupinu Ultra Oligarchu , kteri si pak budou hrat na poctivce a delat "poctive zakony" zbytku lidstva ve snaze udrzet svetovou moc vypadajici poctive ? a ucit bileho muze jak "zit v harmonii", a ta harmonie mi pripomina nevolnicky model v poctacovem veku. A jak to vyjadril bodre pan Rockefeller "nam bude patrit VESMIR". Kdyz to neudelaji svet pujde cestou Cinskeho ci Dubcekovskeho komunismu, ve ktere oligarchum nebude dovoleno vyrust do velikosti ohrozujici zakony statu. A to by se Ultra Oligarchum asi nelibilo, a tak oni delaji to nejlepsi co muzou. Ucme se z dejin. Cine, Indii, Rusku se to asi nebude libit jak to asi budou resit?????????????????
Stárnoucí populace a nízká porodnost znamená, že migrační pracovníci budou nezbytní, aby v dlouhodobém pohledu pomohli EU.
Oni ti vládnoucí šmejdi tvrdí, že populace stárne a je nízká porodnost- z toho důvodu prý musí sem navážet imigranty. Proč tedy tolik mladých lidí nemůže zaboha sehnat jakoukoliv práci? A to nejenom manuální, ale třeba jen i nějakou krátkodobou brigádu, aby si přivydělali. Dokonce ani vysokoškoláci se nechytají, nemohou sehnat slušnou kvalifikovanou práci. A proč? Protože práce je čím dál méně, práce není a nebude. Zvláště když starým lidem odkládají odchod do důchodu. Takže výsledek je ten, že sem navážejí imigranty schválně, aby po všech stránkách zničili celou společnost.
Pan tmo mi nevěřil, že ryba smrdí vždy a zásadně od hlavy a že za všechny existující problémy ve společnosti vždy a zásadně je zodpovědna ta smrdící hlava, nikdy ne většinová společnost, která je pak nucena se v těch špatně nastavených podmínkách plácat. Já už si často připadám jak někde v Rusku, jak kolem mě všude v tramvaji či na ulici zní ruština. Jaký to má smysl, že mě v restauraci obsluhuje vykořeněná a nešťastná Ukrajinka (nebo Ruska) a špatnou češtinou se mě ptá, co si dám k jídlu, když by to místo ráda přijmula kterákoliv nezaměstnaná Pražačka či mimopražská nezaměstnaná?
30.8.2010 21:06
RE: Bruselští poskoci mocných
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?
Reakce na 226990
jste snad natolik soudna, ze Vam doslo, ze politici proste toto museji delat, protoze pluji s proudem, aby zustali u korytek.
Jak se do obehu dostavaji nove a nove penize, ktere jsou vyprodukovany vymenou za statni a korporatni dluhopisy a neni v nich tedy ani zbla poctive lidske prace, tak pro jejich uplatneni potrebuji vice levnejsi pracovni sily.Je to jediny zpusob, jak udrzet inflaci v mezich prijatelne unosnosti.Bez techto dovezenych otroku by Evropa i USA davno zakusily hyperinflaci jako kdysi Nemci.
No vždyť z toho důvodu jsem napsala ten nadpis: Bruselští poskoci mocných. Takže jsem si již dávno vědoma toho, že všichni politici jsou jen poskoci těch mocnějších za oponou. Bruselští poskoci, kvůli zachování svých koryt, poslouchají příkazy shora a ty příkazy přicházejí od americko-izraelské finanční oligarchie.
Bylo by škoda, aby zapadla druhá přednáška Andreasse Clause, spousta lidí se domnívá, že je to ta první přednáška, kterou už viděli. Ale v téhle druhé, v niž pojednává o krizi, a o dvanáctihvězdičkovém EU, je ještě vtipnější než v té první.
http://mustwatch.hztz.cz/film/andreas-clauss-o-pen...
Jen malá připomínka. Tou vykořeněnou nebude na 99 % Ruska, ale Ukrajinka. Ti Rusové, kteří zde jsou patří do trochu jiné sorty. My samozřejmě slyšíme jen ruštinu, ale Rusové naprosto precizně poznají Ukrajince jednak podle obličeje, dále podle oblečení a samozřejmě podle řeči, protože ukrajinská ruština je jiná než ruská. Dále dokáží bezpečně poznat Ukrajince východní a západní. Jinak souhlasím s tím jak je v Praze slyšet ruština. Bylo by vhodné ji opět oprášit. Rusové jsou nám etnicky, nábožensky, kulturně, ale i způsobem života rozhodně blíž, než Romové či jiné tmavé národy /etnika/ či národy /etnika/, které mají šikmé oči. Rusové sami v dnešní době čelí velkému tlaku různých jiných národů, jako jsou například Uzbekové, Turkmeni, Tadžikové, Dagestánci, ale koneckonců i Číňané. Všechno je to podle toho co mi bylo sděleno pěkná pakáž, která je samozřejmě podporována mocnými tohoto světa. Těmi skrytými elitami. Držme Rusům palce,protože oni představují zatím jakousi hráz proti přílivu těchto hord do Evropy.
Tak samozřejmě neumím rozeznat Rusku od Ukrajinky. Ale Ukrajince-muže rozeznám na první pohled, aniž by promluvili. Oni totiž mají takové typicky šišaté hlavy. U Ukrajinek se nepozná, zda mají rovněž šišaté hlavy, protože jsou vlasaté. Ruštinu nemusím nijak zvlášť oprašovat, protože lze Ukrajincům i Polákům rozumět- jsme holt Slovani a tak se domluvíme.
Každý nadává na muslimy, jak nás šíleně ohrožují, ale tady v Praze zatím žádné nevidím. Ale co není, může být, že.
31.8.2010 21:09
RE: Bruselští poskoci mocných
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 227070
"Ale co není, může být, že."
Ano, u nás v Hradci Králové bojujeme proti mešitě, ale zdá se, že zbytečně. Jsou tu!!! Ale co ku..a s tím???
31.8.2010 22:21
RE: Bruselští poskoci mocných
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 227169
Co s tím?No vlastně nic.Dokud bude vládnout chamtivost, tak vyhraje vždycky ten, který si za papírky koupí co uzná za vhodné.I tu pověstnou českou národní hrdost.Když po sametu vyhrála koncepce zimmerfrei, tak zvítězí i ta láska k Allahovi
31.8.2010 22:54
RE: Bruselští poskoci mocných
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 227177
A proc by nemohla byt v Cesku mesita ? Budete se branit i proti Mc Donald, ktery je mnohe vic nebezpecny pro Vase zdravi.
víš to máš jak Monopoly, postavíš mešitu a políčko je zabrané a pak ho těžko a draze budeš získávat zpět - pokud vůbec
30.8.2010 8:22
Ekonomická situace domácností v České republice podle šetření CVVM
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?
4% velmi dobrá
33% dobrá
44% ani dobrá, ani špatná
15% špatná
40% by způsobil problémy zaplatit jednorázový výdaj 7000 korun.
Značná část rodin nemá nějaké velké finanční rezervy, se kterými by bez výraznější ztráty životní úrovně přežily například období jednoho roku. Finanční rezervy většiny rodin by vydržely pouze několik měsíců. To je největší počet rodin, u kterých je otázka příjmů a výdajů prakticky vyvážená, rodiny v současnosti nepociťují ani nějaký nadbytek, ale ani nestrádají. Právě tato část „neutrálních rodin“ se může ocitnout v pasti chudoby.
K reálnému propadu celkového objemu běžných příjmů domácností ve výši 3,1 mld. podle údajů MPSV došlo již v prvním čtvrtletí letošního roku, růst platů byl nejpomalejší od roku 2000. V rodinných rozpočtech se v následujících letech navíc sejde několik faktorů, které jednoznačně zvýší výdaje domácích rozpočtů.
Reálně se dá počítat s tím, že řadě rodin, zejména těm, jejichž ekonomicky aktivní členové jsou napojeni na státní rozpočet poklesne v souvislosti se změnou tarifů, příjem. Prakticky jisté je, že se současně zvýší daň z přidané hodnoty (DPH), což se může promítnout do vyšších cen potravin, prakticky veškerého zboží a služeb. Splatit však bude nadále třeba zhruba bilión korun, který mají čeští občané vypůjčeny u finančních institucí, bez ohledu na to, zda se příjmy domácností zvýší či poklesnou.
Postupně se začne platit školné, splácet půjčky za studia atd. Klesne i objem sociálních transferů, a to nejen sociálně potřebných či chudým, ale i rodinám s dětmi. Sklouznutí do oblasti nedostatku není nijak složité a prakticky se do ní může dostat každý. Nebude se tedy jednat o rodiny těch, kteří nechtějí pracovat.
http://www.novinky.cz/finance/209966-stredni-vrstva-muze-v-cesku-velmi-snadno-upadnout-do-chudoby.html
prečo sa EU nesnaží ju podporiť? Prečo namiesto toho sem dováźa farebných? Odpoveď je jasná, zničiť bielu civilizáciu. Vadila im jej homogénnosť, preto robí všetko preto, aby bola odstránená. To nie je len imigrácia, tá je len čerešničkou na torte, to je vymývanie mozgov mladých masmédiami, uprednostňovanie rôznych deviácií na úkor heterosexuality, ničenie normálnej rodiny atď.
Ano, ale nejde jen o to zničit naši civilizaci, ale hlavně o to nechat vyhynout bílou rasu, protože ta vadí svojí inteligencí. Je to tajný plán, který se už dlouho uskutečňuje. Proto ta podpora homosexuality, deviací, genderové šílenství, politická korektnost, podpora rychle se množících nepřizpůsobivých, atd.! I Hitler dokázal pro válečné účely razantně podpořit porodnost, jen naši politici to "nedokažou" a lžou nám, že je potřeba imigrace z Afriky (nebo z Vietnamu)! Nevím jak si světové elity představují, že budou vládnout muslimům. Asi si myslí, že z opevněných měst a že konvertují k islámu, ale islám smete i je!
Kolonizace světa: http://www.youtube.com/watch?v=UTzEpt49yeU
Myslim, ze vysvetlenie nie je take jednoduche a nie je treba ho hladat v rasovych zakladoch, ale v ekonomickych.
Z ekonomickeho hladiska je "dovoz" pracujucich vyhodnejsi ako vychova vlastnej pracovnej sily. Take dieta a jeho vychova az po produktivny vek stoji hodne penazi na rozdiel od "dovozu" osoby v produktivnom veku.
Lenze otazka je, ci toto skutocne chceme? Ja som zasadne proti trvalej imigracii. Myslim, ze z pohladu krajin, odkial imigranti pochadzaju ide o lupez schopnych, ktori by mali tvorit zaklad tamojsej zdravej spolocnosti a z pohladu EU ide o likvidaciu identity jednotlivych narodov.
V kazdom pripade je to zle a bude horsie. Bohuzial. Kde je hrdinna americka armada s generalom Pattonom, aby nas zasa raz zachranila pred utlakom?
Ekonomická výhodnost emigrace je pouze jednu generaci. Pokud importujete z kultur zvyklých mít hodně dětí tak příští generaci budete mít problém mnohem větší. Nejen že to nechceme, ale ke všemu to kromě krátkodobé možná i obhajitelné výhody přináší jen víc škody než užitku.
31.8.2010 16:40
RE: Ak je nízka pôrodnosť,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 227054
Máte pravdu, Antiseptiku. A z toho plyne, ze skutečně jde o likvidaci bílé rasy, tedy i inteligence. Náklady na vzdělání sice jsou vysoké, ale pravdou je, že jsou uměle navyšovány; tam, kde dříve stačil kurs, dnes je zapotřebí maturita, kde stačila maturita, je dnes nutný titul DiS. A přitom vůbec nejde o přípravu jedince na budoucí povolání. Jde jen o naučení člověka podřizovat se systému.
Blažková
30.8.2010 8:59
MIGRACE = HROZBA
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Jediný komu pracovní migrace "pomůže" jsou elity vlastnící nadnárodní kapitál. Ty potřebují migranty do svých fabrik umístěných v "zatím" stabilní Evropě. Je pro ně příliš velké riziko stěhovat své továrny do nestabilních oblastí. Takový přesun je navíc,vzhledem k infrastruktuře chudých zemí, spojen s růstem výrobních nákladů .
Pracovní migrace přináší pro elity ještě další nepřímý efekt:
1. Jde o odpoutání pozornosti od sebe sama. Je mnohem snažší vytvořit nenávist mezi majoritou a přistěhovalci. Majorita se pochopitelně bude obracet směrem k cigánům, arabům, ukrajincům, vietnamcům a dalším a paradoxně ne na ty, kteří stojí v pozadí všech problémů. Minority se naopak budou obracet směrem k majoritě s výkřiky o rasismu a xenofobii a elita je v tom bude pochopotelně přiživovat. Předpokládám, že si toho už snad každý všiml. Děje se to.
2. Jde o odůvodnění militantní expanze. Pokud se bude příslušník minority, jež do Evropy migrovala a soustředila se do nezaintegrovatelného gheta, prezentovat coby asociál, vzbudí se tím odpor (STRACH) majority. Chcete-li ukázat, že např. muslimové jsou špatní, stačí je jednoduše uvést do přímé KONFRONTACE s hostitelskou společností. Pak stačí již jen zvolat "DO ZBRANĚ" a vytáhnout na machometány.
Z emirického hlediko je tu JEDNA JISTOTA.. Pracovní migrace OSLABÍ hostitelskou společnost protože NENÍ MOŽNÉ pracovní migranty zaintegrovat. Podařilo se snad zaintegrovat cigány ? Podařilo se zaintegrovat Turecké menšiny v Německu ? Araby ve Francii ? NIKOLIV !! Migrace způsobila uzavírání minorit do ghet a s určitým procentuálním zastoupením minority ve společnosti dochází k prosazování jejich zájmů (kultury, zvyků atd.). Nelze očekávat nic jiného ! Je to naprosto přirozené. I Angličané se v určitém počtu stali nebezpeční pro místní indiány. A jak to dopadlo ? Každé mísení kultur vytváří třecí plochy a VYSILUJE všechny zůčastněné.
30.8.2010 9:03
RE: MIGRACE = HROZBA
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 226993
PROGNÓZA ?
- Současné pravicová politika v ČR tlačí střední třídu pod na hranici chudoby. S přísunem levné pracovní síly dojde k akceleraci růstu nezaměstnanosti a k poklesu životní úrovně. Následuje snížení místního odbytu což elitu netrápí pokud se orientuje proexportně tzn. jde tu primárně o výrobu zboží určeného pro export a už vůbec ne o dělníky. Ty jednoduše investoři nahradí migranty.
- Zoufalí, nazaměstnaní Evropané a pracovní migranti, kteří si přivedou nebo vytvoří rodiny (vzrostou jim životní náklady) se stanou zdrojem eskalace napětí a růstu zločinosti.
- Díky uvedené situaci se dá očekávat nárůst extrémismu tj. lidé budou slyšet na agitaci ideových skupin nabízejících lacinná a rychlé řešení. Lhostejno zda pravicová či levicová.
- Zde je již jen krok k občanské válce. Z chaosu lid vyvede opět nějaký vůdce a ten vyřeší problém s měnšinami. Ne však s těmi, kteří stojí na pozadí všeho. Ne s těmi lidmi, kteří řídí v článku zmiňované figurky v Bruselu. Vůdce zatočí s problémem na výstupu. Rychlým řešením bude opět genocida, která nakonec vyustí v globální konflikt. Nejinak tomu bylo v případě instalace komunismu nebo nacismu. Nyní to bude stejné a ti co stojí po staletí v pozadí z toho opět vyjdou beztrestně. My coby tupé stádo opět sehrajemi roli v jejich hře.
JE NEZBYTNĚ NUTNÉ tyto snahy o liberalizaci pracovní migrace TVRDĚ ZASTAVIT. Je nutno zastavit KONKRÉTNÍ LIDI V POZADÍ VŠEHO. JE NUTNÉ PŘESTAT HRÁT ROLE V JEJICH HŘE !
Jde o budoucnost především našich dětí.
Velice hezký a bohužel pravdivý rozbor situace. Vypadá to opravdu na občanskou válku. Občanská válka v roce 2029 - krátké video:
http://www.youtube.com/watch?v=Kw9ME-ThvVY&fea...
Nemusím být u "nic než národ" aby mi bylo jasné, že to tu jde do prdele! A kdo není blbej, pořídí si kvér zavčas!
Akorát mám dojem, že to nastane dřív, mnohem dřív!
Krysa
30.8.2010 17:07
Kdyby v É- Ú nerozdávali občanství na větší či menší počkání,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 227000
nebyla by ta válka občanská, ale spíše rasová či náboženská. Třeba v šejchátech u Zálivu se opravdu místním zbohatlým z ropy moc nechce do řady profesí a jsou zde miliony gastarbeiterů, ale o "občanství" (či poddanství ?) si mohou nechat jen zdát, ať už žijí a pracují v zemi jak chtějí dlouho. Ostatně je k tomu nikdo nenutí ...
Četné povedené Evropanky pak umožňují kolonizaci Evropy barevným fingovanými sňatky. Ostatně, i někteří Evropané...
U nás cosi temně mumlal eurorobot Špidla o 30 000 Angolanů, kterým je jejich země těsná a chtějí k nám ( v té době se objevila, nejspíš náhodou, v Superstar angolská dívka).
Toto naštěstí utichlo a černoušci se propagují nenápadně přes fotbalisty místní ligy (že to není až tak náhodný jev dosvědčilo uřeknutí se někdejšího trenéra Sparty Grigy, že "potřebuje černocha" ).
K rozvrácení naší etnické homogenity byli zřejmě zvoleni mongoloidi v čele s Vietnamci, které po převratu vypudili z okolních zemí. V tisku tato unikátní invaze proběhla téměř bez povšimnutí a i policejní provokatéři se v diskuzích dávali slyšet, že bez nich by Češi chodili nazí. Naši turisté pak žasli, že v sousedních zemí je k dostání na tržnicích "vietnamské" zboží bez fyzické přítomnosti tohoto etnika, které má doma téměř 20 milionů hladovějících - tudíž by obsadili dvě taková "Česka". Vyvolenec Winter je jakýmsi jejich patronem a přesvědčuje nás, že psy nejedí, daně platí atd, atp.
Ruští Židé jsou údajně zapojeni do mnohem podivnějšího jevu, dovozu obyvatel řídce obydleného Mongolska ...
O tom, že Číňané, s globálními škodílky evidentně "sčuchlí", udělají lepší cenu rasově spřízněným dealerům z Indočíny, netřeba pochybovat ...
Je to jedna z mala oblasti kde sa pravy efekt aktualnej politiky Bruselu da len tazko zakryt pindami. V tomto pripade uz aj ten posledny retard, bez rozdielu veku, triednej prislusnosti, pohlavia, vierovyznania a farby pleti na prve pocutie musi pochopit, ze ide o otvoreneu facku do tvare vsetkych ludi v EU a o sucasne lizanie prdeli uzkej skupiny hyperprachacov, ktori uz vlastnia vsetko, co vlastnit ide, vcetne demokracie. To co Brusel presadzuje je otvorene nevyhodne pre 99.99% vsetkych ludi EU a to od vrcholoveho managementu az po posledneho cigana z Luniku-9. Mozno nam to konecne pomoze prestat sa hasterit medzi sebou a ukazat prstom na skutocnu skodnu v nasom reviri.
Světovým "elitám" překážela národní sounáležitost Čechů a Slováků, která zabezpečovala československý silný stát. Proto musel být rozbit. Stejně tak např. Jugoslávie.
Silný československý stát s opravdovými, celému národu oddanými politiky, by společenské nešvary odstranil systémově, pokud by vzniky, ale jinak by je v principu nepřipustil. To však není v plánu světových "elit", které rozbily a tím oslabily suverenitu českého i slovenského státu. Zavlekly je pod diktát nadnárodních organizací, kde mají své komplice pro celosvětovou peněžní totalitu. V ní budou úspěšné jen takové ideologie a jejich prováděcí politiky, které budou služkou světových hybatelů kapitálem. Aby se bývali Čechoslováci uchránili před novodobým otroctvím a diktaturou světových "elit", měli si lépe ochránit své národní ideály a svůj stát. Teď už je, řekl bych, pozdě. Vládnou zaprodanci a lokajové cizí moci.
Nevím jestli jste tak mladej nebo senilně starej, každopádně jste vedle jak ta pověstná jedle. Slováci se prostě chtěli trhnout, to je nezpochybnitelný fakt, dávali to najevo už od roku 1990 - tedy hned jak mohli, a po různých pomlčkových trapasech a ústupcích jim bylo vyhověno a svůj stát dostali (stejně jako dostali nový stát Češi). V Jugoslávii se okamžitě chtěli trhnout Slovinci, kteří údajně na Balkán ani nepatří, následně Chorvati, kteří odmítali být v jednom státě se svými věčnými rivaly Srby, a vrcholem všeho bylo celkem nedávné odtržení Černé Hory od Srbska, které si Černohorci odhlasovali v referendu, a to jsou Černohorci k Srbům snad nejbližší národ jazykově, nábožensky, kulturně. Příspěvky takových "jen tak 96.xxx" jako jste Vy mě vždycky Zvědavec zhnusí a na pár dní vyřadí ze zájmu, neboť jsou jen svědectvím že se tu píšou bláboly. Je smutné, že na portálu který bojuje proti lžím, někdo pronese v příspěvku takovou nehoráznou lež a ještě je mu otisknuta. Tak pá pá, a nakopejte světovým elitám prdele, vy mudrlante..
Pokud Slováci a Češi neměli referendum, tak nelze mluvit o tom, že si odtržení od sebe přáli. Historie nás učí, že seshora lze uměle s pomocí tajných služeb a masmédií vyprovokovat a prosadit úplně cokoliv.
S tím referendem moc nešermujte, ono by sice dopadlo pravděpodobně vítězstvím federalistů ale rozhodně ne suverenním vítězstvím. Pokud by bylo 40% Slováků (realistický odhad, neboť jenom za jedním ze separatistů - Mečiarem stálo 30% voličů) by bylo proti Československu, tak v takovým vratkým státě bych žít NECHTĚL! Navíc po rozdělení Č-S se rapidně zlepšily nejen vztahy Česka a Maďarska, ale i ty vztahy mezi bývalými členy česko-slovenské federace... Jinými slovy, Češi a Slováci si rozumějí daleko více, moji prarodiče z matčiny strany byli Slováci, takže o téhle zemi něco vím, o tom nepochybujte.
Proč bych s referendem neměla šermovat? To je přece zásadní! Když chtěli mocní rozdělit stát, měli se nejprve zeptat občanů- když máme tu údajnou demográcii. Jenže oni se nezeptali. A Vy jste zde také napsal kraviny o tom, že se Slováci chtěli trhnout. Možná že chtěli- tak měli ale uspořádat referendum a teprve potom byste mohl říkat, že Slováci chtěli.
Ano, i mocní ze Slovenska se báli, že běžný Slovák prostě o samostatný stát nebude příliš stát (ten Slovák měl za sebou 70letou zkušenost společného státu - což je několik generací, samostatný stát nepamatoval nikdo a navíc termín "Slovenský štát" bylo skoro sprosté sousloví). Nicméně i přes toto všechno by to referendum nebyla žádná tutovka, a obrovské procento Slováků by bylo společnému státu neloajálních, a o takový společný stát bych já nestál. Postupem času by se ty referenda beztak co 2 roky opakovaly, až by si Slovák tu samostatnost vytloukl. Mám na Slovensku mnoho příbuzných, a když tu jejich zemi navštívím, nepřipadám si jak někdo "nějak nadřazený" tak, jak jsem si připadal např. v 80.letech. Už za "totáče" mělo množství Slováků "problémy" komunikovat s Čechem, a to ne že by mi nerozuměli.. Dneska ten problém neexistuje.
Veru tak, Slovaci sa chceli trhnut a spatne si myslim ze v ramci moznosti a situacie celkom dobre urobili. Nemohli za to ani Cesi ani Slovaci ale predovsetkym to, co stvarala vtedajsia moc na cele s Havlom. "Havel" je este do dneska v niektorych krajoch Slovenska hodne sproste slovo.... ale to by bolo na dlsiu debatu.
Na koniec rozdelenim viac menej vsetci ziskali, no nie? Slovaci si u seba konecne mohli zacat kradnut sami, v ramci Meciarovej tvorby "domacej kapitalotvornej vrstvy" a Cechom aspon chudobni Slovaci nekazili rating pri Klausovych sokovych reformach. Vsetci na rozdeleni ziskali.... (okrem obycajnych ludi samozrejme, ale o tych vzdy ide az na... ved viete kolkom mieste )
to teda nesouhlasim, jak jiz uvedl pripevek vyse, pokud neprobehlo referendum, nema smysl vyluzovat vyroky typu 'slovaci chteli' (mj. napr. z mych znamych slovaku, cca peti, nechtel nikdo). Mocenske elity chteli, tak je to. Faktem zustava ze ceskoslovensko bylo pro slovaky objektivne vyhodne a nejake narodnostni trenice naprosto bezvyznamne (pokud ovsem nebyly po 89' medii, resp. jejich vlastniky, umele zvelicovany a nafukovany do obrich rozmeru), tezko si lze predstavit narody vice bratrsky provazne spolecnym puvodem, mentalitou, kulturou, jazykem a historickou zkusenosti. To, ze se ted do nas muzou navazet kdejaci sudetaci a do slovaku madari, to je tedy opravdu 'vyhoda'...
Jinak Havel jako sproste slovo, to zrejeme nebude jen slovenska zalezitost, ten clovek a jeho banda dokazali zdiskreditovat terminy jako 'pravda' a 'laska', 'humanita' a to uz je co rict. A nejlepsi je samorejme porovnavat jeho polistopadove kecy o tom jak nebude nezamestnanost, jak na komunisti jen strasi povidackami o zlych kapitalistech apod., s dnesni realitou.
Ono to Česko-Slovensko pre Slovákov až tak výhodné nebolo ako sa vraví. Veľmi zaujímavú knihu na túto tému napísal Dušan Slobodník.
Vážený pane, jste to vy, kdo píše nesmysly. Rozpad Jugoslávie řídily velmoci. USA investovaly miliardy dolarů a CIA tajně řídila metodicky výcvik vojenských oddílů KLA v sousední Albánii. Německo v tajné dohodě z roku 1991 podepsalo uznání Chorvatska. Obchod s narkotiky řídila UCK, kterou USA podpořily prohlášením, že se jedná o osvobozeneckou armádu. Z peněz získaných z prodeje drog byl částečně financován nákup zbraní.
Před zahájením bombardování Kosova prohlásil americký vyslanec David Scheffer,že mohlo být zavražděno na 255 000 etnických Albánců ve věku 14-59 let. Opět odporná lež. To dokázal soud v Haagu, který vyčíslil počet mrtvých v Kosovu před bombardováním na 2 788, včetně Srbů a cikánů, které zavraždila UCK.
Volby V Černé Hoře-konané 21.5.2006. Počet obyvatel ČH 630 000 z toho 35% Srbů. K volbám se dostavilo 86,49% voličů. Pro udržení společného státu se Srbskem se vyslovilo 184 954 hlasujících tj.44,5%. EU také určila podmínky pro posuzování voleb. Dopředu stanovila, že pro nezávislost se musí vyslovit 55% voličů, aby byly uznány za platné. Srbský požadavek pro stanovení kritéria pro nezávislost byl zamítnut.Mimoto probíhala šílená mediální masáž a uplácení nesrbských etnik. Výsledek hlasování přesto překročil hranici stanovenou EU o pouhých 2 090 hlasů. Byly to tedy volby v režii EU plus NATO.
Podobně se nekonalo referendum v Československu. Neboť bylo jasné, že v případě referenda by k rozpadu republiky nedošlo.
Jo, jo, tak nevim jestli je lepší bejt moc mladej a nebo senilně starej, ale určitě vím, né bejt zpracovanej lokajskými masmédii tak jako vy. Vy fakt věříte tomu co jste napsal? Vy nejste schopen přemýšlet, že pomocí tajných služeb se dá vyvolat národnostní nenávist a pak už je jen krůček k rozpadu státu. Ostatně, nebudu opakovat, co vám zde k tomu napsali jiní. No, nic, pro mně za mně si věřte dál tomu co jste mi sdělil (pravdoláskovým masmédiím) a libujte si v tom.
Je hodně naivní myslet si, že se o nás rozhoduje u nás. Stačí znát i jen oficiální část historie Československa, aby mělo každému dojít, že to tak není a nebylo.
Omlouvám se za ten výraz, ale nějak nemůžu najít jinou alternativu. Tenhle svět jde rychle do kytek, za nadšeného potlesku stád úplně dementních ovčanů...
Přes jasné problémy je to jediný způsob jak udržet moc a ekonomickou nadvládu. Bez stálého přísunu nových lidí bez soudržnosti z domácími by nebylo možné tlačit sociální zabezpečení dolů a udržet přitom ekonomickou aktivitu. Nasranost lidí je orientována proti nově příchozím místo proti těm kdo zhoršující situaci způsobují. Bez toho by si mocní nemohli sedět v klídku se skleničkou v ruce u bazénu. Další zisk pro ně je lehkost přemístit výroby později jinam když vaši zaměstnanci jsou stejně odjinud.
Zdravím Antiseptik,
Bez emigrace by byli ovladači světa v pr..li...To je Tvoj výplod antiseptik...
Ja sa pýtam, kto umožňuje emigráciu ??? No predsa my, vrátane antiseptika...Dnešné deti, keď to porovnám s komunistickým obdobím, už vlastne nevedia, čo je to fyzická práca ( samozrejme na dedinách a v "normálnych rodinách" ešte ...no akotako ).Dnešným deťom už nevonia fyzický zápach spoteného ľudského tela po celodennej fyzickej drine, radšej sedia za compíkom a facebukujú alebo si pokecají na netu...Je už pod ich dôstojnosť fyzicky manuálne pracovať...Vstúpte si do svedomia, mnohí rodičovia...Viem o čom píšem, pretože to mám doma...
Takže naše elity nám to uľahčujú... Objednajú si nejaký ten milión afrikáncov alebo aziatov a tí tu špinavú robotu za málo peňazí urobia...Na koho sa teraz hneváte ľudia, na tých prisťahovalcov ??? Serte sa na seba, že ste vo výchove, za pomoci systému a vymývačov mozgu ( napr. TV )nenaučili svoje deti fyzický makať...Radšej chodia zhodiť prebytočné kilečká do fitness,či iných cicačov peňazí...
Čo tak sa prebehnúť a ísť nakúpiť biozeleninu od dedka, ktorý ju dopestuje svojimi rukami v pote svojej tváre, alebo radšej podporiť domácich výrobcov...
Mnohí radšej skočíte do Blidla,Kaufhladu, či Hypernoovy a s prepáčením serete na svojich makačov...Aká je odozva...dovezieme tých čo chcú fyzicky robiť, aj keď majú IQ troška vyššie ako húpací koník, a vy si len kľudne seďte za compom a vypisujte srdcervúce vzdychanie nad emigráciou a ovládaním ovečiek...
S pozdravom
Ľubomír
30.8.2010 18:19
RE:
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?
Reakce na 227026
No v podstatě za tím kompem sedíte i Vy V podstatě "to máte doma" jak sám píšete a na výchově nemakačenků máte svůj podíl
Je určitě nesmyslem nadávat na přistěhovalce. Ti jsou prostě za lepším a berou jen to co je jim nabídnuto. Nic víc nic míň. Pak jsou tu ti, kteří sem ty "makačenky" zvou. Opravdu by naši lidé nemakali, kdyby za fyzickou práci dostali plat odpovídající životním nákladům ? Pokud bude trvat DOVOZ levných makačenků tak nikdo zaměstnavatele nedonutí mzdy zvednout. A lidi (včetně Vašich dětí) se Vám na fyzickou dřinu za pár kaček (EUR) vyprdnou. Nedivím se jim. Vy byste za těch pár šupů dělal ?
Vážený pán jean laroux ( veľmi vznešený nick...),
ja možno na rozdiel od Vás proti tým nefachčenkom niečo robím, aj vrátane mojich detí, i keď musím priznať, že nie vždy sa mi to darí...Sila oblbujúceho systému je veľmi silná a ja som len malé ozubené koliesko, ktoré sa snaží im to zadrhnout... .
Opravdu by naši lidé nemakali, kdyby za fyzickou práci dostali plat...atď.
Jean, a čo im bráni, aby sa jednoducho nepostavili proti tomuto hnusnému systému, ktorý odmeňuje len vychcaných nemakačenkov, ktorí sa naučili pracovať len hlavou a snažia sa oklamať a oblbnúť tých, ktorým Pán Boh nenadelil toľko rozumu...Ak by chvíľu nepracovali povedzme smetiari, tak by, napr. Praha alebo iné veľkomesto zdochlo od smradu,ale aj taká doprava je silná, alebo zdravotníci , či učitelia...kde by odložili rodičové svoje ratolesti ??? A koľko by to vydržali...Systém však vie, že tí duchom slabšie organizovaní sa vlastne ani nevedia organizovať...a potom im dohodí nejakého organizéra...Však to je vidieť u všetkých strán , ktoré sa niekde plantajú, že sú vlastne svojim fuhrerom takpovediac dezorientované...Úplne jasný príklad bol na českej politickej scéne, napr. pán Sládek a jeho manželka...
Jean, ako píšete, lidé se za pár kaček na fyzickou dřinu vyprdnou... Vy byste za tech pár šupu delal ?
Milý Jean,to je presne o tom, čo som chcel naznačiť, že fyzická práca je v tomto systéme nedocenená a my všetci to vlastne podporujeme...delal...no nedelal...Tak dovezeme Ukrajince, Azerbajdžány...Keňany...
Skúste viac porozmýšľať o manipulácii ľudského vedomia a podvedomia ( napr. reklamy ) a zamyslieť sa nad tým, čo môžete urobiť Vy preto, aby svet bol spravodlivejší...Lebo v tomto svete čo dnes žijeme je hovorené, že smradľavá stoka je krásna rieka...ale samozrejme, že len pre vyvolených.
Ak bude mať niekto záujem, môžem tu uviesť svoje osobné parciálne kroky, ktoré reálne robím ,proti tomuto nespravodlivému systému, aby som to tým vyvolencom trošku sťažil...
Ale prosím aj Vás diskutujúcich, uveďte zmysluplné reakcie, ako sa dá voči evidentne hnusným politickým krokom ,prevážnej väčšiny všetkých vlád vo vyspelom svete,reagovať a konať...
Som zvedavý na Vaše reakcie.Ja si tu ukladám záväzok,že na tomto webe uvediem konkrétne kroky, ktoré realizujem vo svojom osobnom pozemskom živote, ktoré narúšajú špinavé plány všetkých politických elít vrátane samozrejme ČR a SR.Samozrejme som len zrnko piesku na púšti, ale ...no veď to vlastne všetci čo čítate tento web ...viete.
S pozdravom
Ľubomír
30.8.2010 20:55
RE:
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?
Reakce na 227033
No skvěle. Určitě se shodneme na tom, že než začneme něco dělat musíme vědět proč to děláme. Proto jsme my dva a mnozí další tady. Hledáme alternativy k tomu co do nás "hustí" systém. A zřejmě nacházíme. Mnoho lidí je často překvapeno, když dojdou pozorováním okolí k poznání, že vše je trochu jinak a pak zjišťují, že mnozí další vlastně vidí totéž. Po probuzení přichází ujišťování se a po dostatečném ujištění se, že skutečně nejsme paranoidní blázni teprve přichází to "NĚCO DĚLAT". K tomu pochopitelně musíme znát svůj cíl tzn. vědět co chceme dělat. Vy to třeba víte. Třeba se snažíte ukázat dětem jak na to metodou osobního příkladu. Třeba někde protestujete nebo píšete petice. To uveďte Vy. I já mám své metody a nesoustředím se jen na psaní. Víte, už jen tím, že získáte nějaké přesvědčení ovlivňujete své okolí určitou energií. Něco děláte. Nepodceňoval bych zdejší diskutéry. Možná se pletu ale právě ten dojen jsem z Vašeho příspěvku získal. Myslím, že lidé dnes nejen nadávají ale už také DĚLAJÍ. Při odpoutávání se od matrixu ani nejde nic nedělat.
Vážený pán jean,
sledujem, že ste ma pochopil, čomu som veľmi rád...bez žiadných postranných úmyslov!
Zdejší diskutéry absolútne nepodceňujem, ba práve naopak, mnohí mi pomohli pootvoriť oči...Až sa mnohokrát čudujem, že taký ľudia s takým rozhľadom ešte žijú.
K posledným Vašim uzáverom Vám bude trošku oponovať.Ak sa odpútavate od matrixu, samozrejme nadávať niekomu nepomôže,musíte zákonite vyvíjať nejakú aktivitu, aby ste ho opustil...Ak si ho len uvedomujete a ťukáte do compu...to znamená, že ešte stále ste tam uväznený...Proste musíte začať konať...najprv v okruhu, ktorý je Vám blízky, aj keď sa na Vás budú pozerať ako na blba... aj to som zažil...potom musíte pretvárať falošnú realitu okolo seba ( to si vyžaduje dosť nervov a neporozumenia...aj zo strany tých najbližších ), až potom keď máte nejaké zázemie, môžete bojovať so systémom, ale to sú už ďalšie postupné kroky, ktoré si vyžadujú viac energie,úsilia,...i urážok, znevažovania...atď.K tomu by som chcel niečo povedať až potom, ak sa nájde niekto, kto tu aj napíše nejaké svoje reálne kroky, ktoré prospejú aj ostatným diskutujúcim...Ak sa taký nenájde, obyčajne to býva len mrhaním času písaním do compu...
S pozdravom
Ľubomír
Lubomíre, tak šup sem s těmi konkrétními "protisystémovými" kroky, porovnám je se svými, a rád se nechám inspirovat.
Zdravím mtk 88,
pre krátkosť času sem šoupnu niekoľko protisystémových krokov:
1)Peniaze - predstavujú krv celého systému, aby ste mohli aktívne proti nemu pôsobiť,musíte byť finančne čo najmenej závislý od systému ( pekne sa to píše, ale realita je krutá.. ).To znamená snažiť sa dosiahnúť:
- žiadné dlhy (ja som nikdy nemal žiadnu pôžičku, takže v poho )
- akonáhle Vám prídu peniaze na účet, tak ich vyberte ( uvedomte si, že tým, že v systéme bankových kartelov ponechávate svoje voľné peniaze, oni môžu vytvárať cca 10 krát väčšie množstvo dlhových peňazí - tzv. kapitálová primeranosť bánk - ak by sa rozhodlo 20 % priemerných vkladateľov vybrať svoje úspory, tak banky skrachujú ...tzv. run na banku
- ak ste na tom finančne lepšie, ponechajte si určitú finančnú rezervu a zbytok investujte do vecí, ktoré nestrácajú hodnotu...drahé kovy, pôda, pozemky, do určitej miery aj určité nehnuteľnosti
- študujte čo najviac materiálov o financiách ( je zaujímavé, že školy absolútne neučia o narábaní s peniazmi...asi viete prečo...)
2)Zdravie - má absolútnu prioritu, pretože bez neho ,ide všetko ostatné veľmi ťažko:
- najlepším liekom je veľa pohybu a fyz. práce a športu vonku
- žiadne chemické lieky a vakcíny
- staré osvedčené recepty, na báze prírody majú absolútnu prioritu
- uvedomte si, že biela lekárska mafia pracuje so systémom ( mnohokrát nevedomky )a snaží sa , aby ste boli čo najviac chorí alebo mŕtvy ( je to až morbídne ale je to tak...)
3)Jedlo a pitie - úzko súvisí s vaším zdravím :
- snažte sa prejsť na biopotraviny, najlepšie z vašej záhrady a bez chemického ošetrovania a umelého hnojenia.Ak nemáte záhradku skúste nájsť vo svojom okolí biopestovateľov, čo najčistejších produktov,alebo kupujte aspoň biopotraviny, ktoré sa už začínajú rozmáhať aj v bežných obchodných sieťach ( ja napr. nakupujem zeleninu a mäso v Maďarsku od starého pestovateľa a chovateľa, pretože na Slovensku som lepšieho nenašiel - výborná chuť a vôňa - niečo úplne iné ako do vás tlačí systém v hypermarketoch...
- aspoň sa skúste vyhnúť potravinám s veľmi nebezpečnými chem. látkami tzv. E - čka ( napr. v každej údenine nájdete E 250 - 252, čo su dusitany a dusičnany - dusitan sodný je jed!!! a podľa vašej genetickej predispozície po niekoľkých rokoch až desaťročiach zaklopú vredy alebo rakovina...
- obmedzte nákupy v obchodoch systému na minimum
- naštudujte si veľmi úzkostlivo paletu chem. prídavkov do jedla a pitia , tzv. E - čka ( cca 80 % článkov o tejto problematike na nete je klamlivých )
- najlepšie je piť čistú vodu z prírody bez žiadnej úpravy
- absolutne sa vyhnite umelým nápojom typu light ( tichý jed aspartám ), na nevyhnutnú min. mieru obmedzte pitie minerálok
- nekupujte žiaden nápoj, ktorý je v umelohmotnej flaši ( obsahuje ftaláty - zabiják vašich obličiek )
atď.
4)TV - pok...Automaticky kráceno
2.9.2010 8:13
RE:mtk 88
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 227291
Tož super
1) Dluhy mám a snažím se jich zbavit. Zavedu páteční půst a přestanu ženě půjčovat kreditku. Peníze vybírám okamžitě jak mi přijdou na účet. Není ani co syslit a i kdyby bylo raději to zašiji do matrace
2) Dal jsem se na čaje. Kupodivu to funguje super a je to i takový rituál což mě docela baví. Laškuji s koloidním stříbrem. Nyní jsem vymyslel, že si osadím pole indickým konopím. Vždy ohraničím 5 rostlinek a dám k nim cedulku MAMKA, TAŤKA, SYN, DCERA, BABIČKA a další příbuzenstvo. Když to bude málo adoptuji ještě nějaké potomky. Až to sklidím (pokud mi to někdo neukradne) tak do lihu .. povařit, odvětrávat, udělat tinkturu a léčit se. Doufám, že si to všechno po pravidelném užívání budu ještě pamatovat
3) Už su jak baba. Čtu etikety a jak je tam Aspartam, vybrané nebezpečné éčko nebo něco co nevím co je tak to nekupuji. Zvykl jsem si na to a dá se to. Dokonce už i má rodina se přestala cpát margarínem a chodí mi do lednice na čisté máslo. Zeleninu jsem měl letos ze zahrádky a ta "prosluněná" a nechemická chuť se nedá s těmi navoskovanými produkty z Tesca porovnat. Jak jsem si zjistil vodu u nás v ČR zatím nikdo nefluoriduje a tak ji piji z kohoutku.
4) Na TV koukám jen občas. Abych byl tak nějak v obraze a mohl porovnávat. Nejvíc informací mám z netu a ty si hledám sám. K názoru hledám protinázor a porovnávám. Včera jsem se například dočetl, že Kopřiva kul pikle ohledně Pandurů osazených minometem. Večer jsem zjistil, že z toho Nova udělala už jen minomety. Klasika .. Korupce ? No nevím co s tím. Korupce patří tak nějak asi k národním zvyklostem a nic s tím nenadělám ani kdybych se ... Možná si na chvíli na protest přestanu vařit čaje z Kopřiv. Předevčírem jsem se pozvracel při sledování národní celebrity Dolly Buster s dalších celebrit. Ještě, že tam do toho spolku nedali Havla. Aby ti opravdoví umělci a elita národa byli pohromadě. No vydržel jsem jen pár minut a možná jsem přišel o nějaké hluboké myšlenkové poselství. Moje škoda. Sama TV nás učí nedívat se na ni.
Možná to zní někdy tak trochu jako ironie ale ironie to není. Souhlasím s Vámi. Jen jsem zvolil trochu odlehčený tón po ránu
Zdravím jean,
ospravedlňujem sa za svoju blbosť, ale celý príspevok som písal priamo ( nie do wordu s naslednou kopiráciou ) a systém zvedavca s max. 3000 znakov, čo vidím až teraz, mi zhltol polovicu môjho príspevku ,takže tých bodov bolo 6 z 10,ktoré som chcel pôvodne uviesť, ale už som nemal včera ďalšiu invenciu niečo tvoriť. A aj tak by to bolo na prd...
Odpoveď ,( ako jediný ste odpovedal ) ste poňal v ľahko ironickom a humornom tóne - áno, aj nad važnými témami je dobre sa preniesť humorom, irónia nie je vždy na mieste
Myslím si, že na vytvorenie celoblijicich show, treba okrem Dolly Buster s Havlem dodať ešte nejakýho teplouše, najlepšie cikanskýho puvodu...
Takže na margo obrovského ohlasu len telegraficky:
5)Mobily a mikrovlnné žiarenie - pracujú pre systém
6)Práca - pokúste sa nájsť prácu, ktorá bude pracovať proti systému a pre blaho obyčajných ľudí...na prekvapenie aj taká existuje...
7)Náboženstvo - je rovnakým vymývačom mozgu ako TV,dodržiavajte však desatoro - to sú zákony univerza
8)Vzdelávanie - je klam systému, musíte sa samovzdelávať...
9)Nadácie - nepodporujte žiadnu, radšej darujte osobne, konkrétnym ľuďom
10)Dýchanie - dýchate systémom otrávený vzduch !!! Ako sa voči tomu brániť ? Veď, až na Vás jean to nikoho nezaujíma...
Sú už ďalšie témy, kde treba prispieť s nejakou " intelektuálnou " múdrosťou a kolečka systému se kroutí dál a dál...
No, systém má dobre prepočítané pomery kolečkových zubových prevodov, ktoré vás postupne semelou...Hold, už len tá Dolly Buster,aspoň že ich má umelé... Snáď niekoho napadne, že v tomto kapitalistickom svete je všetko umelé...
S pozdravom
Ľubomír
Jsme na velmi podobném korábu, Lubomíre. Ve stavu boje proti systému jsme též na velmi podobné laťce, dluhy, strava atd. (musím přiznat, že mi ale poněkud unikla záležitost s vyprazdňováním konta; hned zítra ty melouny převedu někam na karibik... ) Ale měl bych konkrétní dotaz k tomu desateru. Jestli se nepletu, hned z kraje trčí "V jednoho Boha věřiti budeš!". Mno, já si budu věřit třeba v 53 bohů a nikým si do toho kecat nenechám. Desatero je stejnou berličkou jako TV pro lidi, kteří nejsou schopni kráčet po vlastních nohou. Nepotřebuji k životu vyšší neměnnou instanci, která bude určovat, co mám ctít. To vím sám nejlíp - to, co je vrozeným (a jiným) výrazem mojí existence.
.. a kruci !! Ted jsem vlitnul do perlicek (dvere tady nemaji), zapnu svoje "zvedavce" ( co je jako noveho) a kliknu a zrovna VY (timto zdravim Nazdar) ... a vidim .. "vyrazem moji existence "..
.. takze jsem zase dobre mezi svyma "fasounama, komousema, sockami, antivsemi" a luzou .., take teroristama ..
.. vsichni jsou zdravi, vse pri starem - a to je dobre. Az jsem se bal, aby nekdo nezblbnul. Teda - uplne. Jsem rad, ze jsem doma ...
>.. takze jsem zase dobre mezi svyma "fasounama, komousema, sockami, antivsemi" a luzou .., take teroristama ..
Jo, všechny ty má rád; ale nejvíc si debužíruju mezi "čecháčkama" a "slintajícími blby, co papouškujou židovskou propagandu a rozkládají pravou katolickou víru". Nezvědavci se tu už vyblbli, teď máchaj kormidlem křižáci; uvidíme, kerý maniaci se tu nahoufujou za rok. Pozdravuj perličky, stíví.
politický program katolíků je obsažen již v jejich názvu
řecky KAT - HOLÓN - KOSMÓN, zkráceně latinsky KATHOLIKÉ tedy "po celém světě rozšířená"
Takové ambice nevyjádřili tak ostrým způsobem ani židé, ani muslimové
A když věc dostala římský nádech (včetně titulu pro papeže: pontifex maximus, tedy římský pohanský velekněz), který trvá dodnes (římské právo je základem práva na celém západě, latina jazykem lékařů a přírodovědců, Hitlerova Třetí Říše touhou obnovit Svatou říši římskou národa německého, Napoleon se korunoval jako císař v duchu římských tradic za přítomnosti biskupů - prý republika cha cha, římské fasces(odtud fašismus) najdeme ještě dnes v americkém senátu, český státní znak obsahuje symboly nadvlády německých a rakouských císařů nad naší zemí jimi - asi zejména Barbarossou rozdělenou na tři části - divide et impera - kteréžto pokračování této politiky je rozdělení naší země na kraje, nerespektující okresy, historické dělení ani nic jiného - a tím pádem oslabení centralizované moci Prahy, i titul car je poruštěný římský císař, přechodem nároku na titul byzantský, tedy východořímský císař přes manželku na Ivana IV. Hrozného, prvního, kdo jej užíval...), není se čemu divit, když se navenek Češi tváří jako ateisté, a přitom žijí v systému definovaném římsko-katolickými parametry (čas -gregoriánský, letopočet -křesťanský, písmo - latinka, kostel v každém městě, boží muka, kříže a kapličky na každém rohu - tomu říkám dobře mocensky strukturovaný prostor-, církevní školství, armádní kaplani, miliony ohňostrojů 31.12. pro papeže Silvestra I. v předvečer římského Nového roku, 25. prosince ubíjení kaprů a dárečky na počest křesťanského Boha, ...) ale furt si budeme nalhávat, jak jsme se to panečku vyrovnali s odkazem minulosti, která nám byla vnucena. Jako zbraň si na to vezmeme katolíka Husa, nebo katolíka Jana Žižku z Trocnova nebo budeme doufat, že vyjedou blaničtí rytíři, družina křesťanského svatého, katolíka Václava.
Tragikomedie.
Nejabsurdnější satiry bývají ty nejpravdivější. Hezký elaborátek, Méďo.
Jen dávám dohromady fakta. Hodnotit chci už jen dopady jednání. Když jsme jako národ hloupí a snažíme se o změnu takovým způsobem, který naopak nahrává jejímu neúspěchu, ani stádo slonů nás nepřinutí ke změně. Ta logicky nemůže být povrchní, kosmetická.
Dokud si to neuvědomí lidé schopni otáčet kolem času, jakékoliv volání po revoluci je kravina.
Podívejte se, já jsem totiž emigrant a doma v Čechách dávno nežiji. Osobně dokonce pracuji fysicky, ač je mi přes 60. Moje děti také pracují, sice ne doslova fysicky, jedna sice ano ale jako cukrářka a druhá pouze hlavou. Nevšiml jsem si ale, že by jsme my jako lid někde nadávali že pracovat nebudeme at si přivezou emigranty, když se ale podívám co se nabízí za práci a za jaké peníze tak se do toho taky nehrnu. Řešení není v tom že se bude mladá generace hrnout do manuální práce za mizerné platy ani v tom že se přivezou námezdní dělníci. Jako vždy v životě je to give and take, třeba najít střední cestu kdy obě strany jsou ochotní a schopní své úkoly splnit, aniž by se někomu šlapalo na nohy nebo břicho. Ovšem nás se nikdo neptá, proto brblám. Svět stojí vzhůru nohama, já ho tak ani neotočil ani nechtěl, tak mi za to neviňte a nechte mě brblat.
Antiseptiku , zadna stredni cesta neexistuje. Kdysi obycejna prodavacka mela pres $20 na hodinu. Ted minimum. Platy pracujicich jdou dolu , dane nahoru.A co chcete delat s tim priposranym narodem, jehoz inteligence je mizerna.Zeme jiz vladnou nemocni protestanti.Pravdepodobne si muzeme jit zatancovat with harper(nestoji ani za to velke pismeno)hi looked so sweet.Lide zde se nejsou schopni postavit proti nicemu, zapleveleni dluhama. A to pisi o jedne z nebohatsich zemi sveta.Svuj vztek si vylivam tim ze kluk musi hrat na klavir a trenuji ho mixed martial arts .
.. to jo, to mate pravdu, dalo by se povidat - ze by jeden neuveril, jak to dokonale dosrackovali ..., kupte klukovi kanon - to se vzdycky hodi !!
Zdravím pán Antiseptik,
po tom čo ste uviedol, plne Vás chápem...Ja Vás z ničoho neviním ...a je mi jasné, že keď máte už vyše 60, nebudete už voči systému " evidentne " bojovať a brblať je potreba , takže brblite spokojne ďalej.
S pozdravom
Ľubomír
30.8.2010 18:01
Nemluvě o schengenské loupeži hranic, která tyto problémy jen umocňuje,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
i když je to zglajchšaltovanými médii popíráno.
Jak pilným slouhou Bilderbergů a jiných loutkoherců je "náš" knížepán dokázal i jeho příspěvek do, pravda "jen" vnitroevropské, migrační debaty. A pak se Nečas diví, že se s ním Sarkozy o Romácích nechce bavit - ostatně ani s Balkánci, od nichž se Romáci na Francii i Itálii vrhli - zato prohodí pár slov s věru sužovanou Kanadou ...
30.8.2010 18:52
Takhle to potom dopadne! Bude se střílet a je potom jedno kdo padne! To je záměr!
30.8.2010 19:00
RE: Takhle to potom dopadne! Bude se střílet a je potom jedno kdo padne! To je záměr!
Reakce na 227030
Ještě jsem zapomněl, pro jasný rozměr příběhu je nutné si pustit
video "Rodina zavražděných vraha poznala" z uvedených stránek - právě tento záběr hovoří za vše!
31.8.2010 11:18
RE: Takhle to potom dopadne! Bude se střílet a je potom jedno kdo padne! To je záměr!
Reakce na 227031
A co zajímavého jste z toho videa vydedukoval?
Imigrační úřednice a vrchní ředitelka ekonomie. Velice vzácná kombinace funkce. To máme v EU štěstí. Jenom nevím jak dlouho...
Mohl by mi někdo napsat odkaz na nějakou oficielnější literaturu, kde se mluví o dělení národního důchodu? Zejména počínaje 1968 nebo 1969. V článku Zdivočelá země o tom někdo pod značkou "qwe" hovoří. Omlouvám se, že to sem umísťuji poněkud "off-topic", ale on by mi asi nikdo pod článkem Zdivočelá země neodpověděl, poněvadž to už nikdo nečte.
Tuto stránku navštívilo 6 607