Diskuze k článku

S mezinárodním právem je konec, podmínky diktují USA!

Příspěvků 64

26.7.2010 4:09

Knížecí názor

Anonymus 85.?.?.?

Abychom v tom měli jasno: " uznání není morální čin..."

224894

26.7.2010 15:49

RE: Knížecí názor

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 224894

Myslím, že jeden iný Karel raz spieval o nejakom knížeti.. [smích]

Po X+1. krát sa zhovadili.
Jedna za druhou sa "medzinárodné inštitúcie" verejne autodiskreditujú.

Naivne som sa domnieval, že komisia udeľujúca Nobelove cený je v tomto neprekonateľná .. človek sa stále učí a pritom dobre baví .. To sa mi na tom páči [smích][smích] ..

Opäť otázka: Qui bono z pohľadu elity?
Myšlienkový pochod našich ovečiek:

Tým našim inštitúciám to nejak neide ..
My, ovčania chceme tvrdšiu, najlepšie centrálnu kontrolu všetkých inštitúcii .. (ergo globálny tvrdý fašizmus) ..
Vox poluli, vox dei ..
Ľudia musia nový režim chcieť, inak ho neprijímu ..
Aké je to jednoduché .. double impact .. pokrytie 2 cieľových skupín naraz: zvieratok(nerozmýšľajúcich) a zombi-konzumentov(rozmýšľajúcich max. o krok ďalej)..

Neviem, či sa dá vôbec spočítať, koĺko krát sa už počas h-is-torie tento model použil ..

"Zurückschauen, Vorausdenken und heute handeln",
alebo staré známe "mysli globálne a konaj lokálne".

224922

26.7.2010 6:01

opravdu soud ?

Střelec 77.?.?.?

K čemu je soud, který nesoudí, ale plní příkazy jednoho subjektu, jemuž je, zdá se, podřízen ? Tak je to zde, v případě ICJ a tak je to stejně v případě ICTY. Oba sídlí v Haagu. Ani jeden z nich by se neměl nazývat soudem.

224896

26.7.2010 9:20

Nový obzor pro vznik nových států.

baki 85.?.?.?

Jsem rád, že "jakýsi soud" vynesl rozsudek, ze kterého je patrno, co a jak. Jednoznačně z něho vyplývá, že:
1. Německo po druhé světové válce se mohlo sjednotit bez jakýhkoli "škrumpulí" bez souhlasu velmocí a mohlo dělat svou, jakoukoli politiku. Vždyť by to bylo zákonné. Stačilo zvolit k tomuto účelu společný orgán. A to ani nemuselo, společný orgán - parlament přetrval od dob Hitlera.
2. Stačí, aby Morava "ustanovila" jakýsi svůj parlament, a mohla by vyhlásit "samostatnost" - bylo by to podle zákona.
3. Slezsko, byť rozděleno mezi několik států, by po "ustanovení" svého jakéhosi parlamentu, se mohlo osamostatnit. - Nebylo by to nic proti zákonu.
4. Podobná situace by mohla nastat v místech všech ostatních národů. Třeba Baskové mají pak právo vyhlásit samostatnou republiku.
Podobná argumentace ve velmi úsměvná, pokud vůbec úsměvná je. Aspoň je vidět, že svět je skutečně rozdělen do sféry velmocí, které si s národy provozují co chtějí. Vše lze zdůvodnit.

224901

26.7.2010 10:18

RE: Nový obzor pro vznik nových států.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 224901

Myslim ze muzeme ocekavat vlnu vyhlasovani nezavislych statu. Ty baskove by mohli velice rychle nasledovat prikladu kosovskych albancu. A nikdo, dokonce ani USA, by nemoh rict ani pumpicka.

224903

26.7.2010 11:01

Historie se opakuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Historie se opakuje.Jen bych chtel rozhorcenym diskutujicim pripomenout, ze Ceskoslovensko vzniklo uplne stejnym procesem.Kdyz mohli Cesi vytvorit samostatny, tzv. ceskoslovensky stat, tak nechapu, proc by Kosovsti Albanci nemohli ucinit totez.

224906

26.7.2010 15:33

RE: Historie se opakuje

72Mara 88.?.?.?

Reakce na 224906

Ono je to jako srovnávat hrušky a jablka. Češi ani Slováci v roce 1918 svůj stát neměli, proto měli právo na sebeurčení. Kosovští Albánci již mají stát a to je Albánie.
Tedy jak správně píšete , historie se opakuje, ale paralelu hledejme z rokem 1938 a sudetskými Němci

224921

26.7.2010 20:19

RE: Historie se opakuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 224921

Kosovsti Albanci maji s Albanii spolecneho asi tolik, jako Cesi se Slovaky v byvalem Ceskoslovensku.

224941

26.7.2010 16:19

Historie se opakuje a vznik nových států je přirozený proces!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 224906

Nové státy jistě mohou vznikat, ale celý proces musí být v sentencích mezinárodního práva a musí s ním politicky souhlasit a dohodnout se dělená území.Kdo tady ví, že ve Skotsku před dvěma roky zvítězila ve volbách a je u moci strana, která má jako hlavní program odtržení od Británie do 15 let a jako zářný příklad, že to jde, je zde v Evropě právě uváděno klidné a pro obě strany průchozí dělení Československa! Také Belgie silně koketuje s rozdělením na Vlámsko a Valonsko a i zde je uváděno Česko a Slovensko jako příklad, že je možné se v poklidu rozejít!
Kosovo stále jako území Srbska je naprosto jiný případ, kde došlo k násilnému odtržení území,albánskou drogovou mafií, podporovanou některými západními "politiky" a státy, které si nevidí na špičku nosu!Opět především USA na podporu svých zájmů / velká základna/ nám do Evropy "zasela" "dračí vejce"
v podobě kriminálního drogového "státu" , který nerespektuje žádná pravidla a je nebezpečím pro celou Evropu.Albánské kriminální drogové gangy mají jedičnou základnu odkud mohou nerušeně pořádat výpady do celé Evropy!Albánci z Kosova dnes pokrývají celou paletu kriminálních zločinů v Evropě - nájemné vraždy, bílé maso,distrubuce a výroba drog,krádeže všeho druhu, ale hlavně aut, kapsářství / teď zrovna v Praze souzená velká parta albánských kapsářů, ale dostali dost, 8 let! a vyhoštění na pořád!/, falešné peníze a mohl bych pokračovat!
Kosovo je malér i z hlediska lidského - nezaměstnanost cca 70%, co jiného potom mají dělat než zločin! Kosovo bude mezinárodní komunitu stát ještě hodně peněz,než se podaří napravit škody, které vznikly a za které mohou především západní "demokracie"!
Moc pěkný článek http://www.freeglobe.cz/Articles/84-karel-schwarze... , který hovoří za vše!
Snad se časem podaří vyměnit pod mezinárodní kontrolou sporná území, která jsou ještě obydlena Srby, za enklávy v Srbsku,které jsou albánské. Zde vidím naději a hlavně čas, který zahojí rány a umožní jednání a spravedlivější uspořádání!

224923

26.7.2010 17:15

RE: Historie se opakuje

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 224906

Asi máte pravdu, ale pouze částečnou a ještě posunutou v čase.
Československý stát vznikl na základě a v hranicích Koruny České.
A paralelu s UČK lze hledat až v roce 1938, kdy se část obyvatelstva české republiky chtěla svévolně odtrhnout z území historických hranic. Dokonce se jim to i na čas podařilo - ale pak dostali na prdel a ukradené museli vrátit.

224929

26.7.2010 20:30

RE: Historie se opakuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 224929

Hranice Koruny ceske lezela podle Vas az v Podkarpatske Rusi?To jsem netusil, dekuji za osvetu.

224942

26.7.2010 21:34

RE: Historie se opakuje

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 224942

šedesát dvojko, jen tak mezi námi Vám prozradím, že připojení Podkarpadské Rusi bylo dobrovolné rozhodnutí rusínů na základě referenda. A pro další podobné otázky Vám doporučím dostudovat, dostudovat a dostudovat!!!

224946

27.7.2010 10:26

RE: Historie se opakuje

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 224946

Anonyme, já ti prozradím, že referendum se sice konalo, ale MEZI RUSÍNY ŽIJÍCÍCI V USA, nikoliv na Podkarpatské Rusi. Bylo top takové hlasování o nich bez nich. Uznáš snad, že jeho legitimita je víc než sporná...jak legitimní by bylo, kdyby si Češi žijící v USA odhlasovali, že Česká republika se připojí k Polsku?

224977

27.7.2010 12:54

RE: Historie se opakuje

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 224977

Vanguarde, ja tí prozradím , že i ty se vlastně mýlíš.
Podkarpatská Rus byla mandátním územím svěřeným do správy Československa s tím, že po dvaceti letech bude uspořádáno referendum obyvatelstva Podkarpatské Rusi a to rozhodne o dalším osudu tohoto území.
O tom, že to bude mandátní území nerozhodla vláda čsr, a že bude pod správou čsr tato vláda taktéž nerozhodla.-to je pro 62...
Rusíni se nakonec referenda dočkali, ale toho vypečeného v režii Stalina.

224979

27.7.2010 14:30

RE: Historie se opakuje

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 224979

No, to bych neřekl, mandátním územím Společnosti národů v pravém slova smyslu (jako například Sýrie nebo Palestina) pokud vím nebyla nikdy. Také o těch dvaceti letech slyším poprvé, kde jsi k tomu přišel?

Podle Saint-Germainské smlouvy (a následně podle československé ústavy-§ 3) měla být autonomním územím spojeným s Československem dobrovolně, s nejvyšší možnou mírou autonomie "...slučitelnou s jednotností republiky Československé." Podkarpatská Ukrajina měla mít vlastní sněm nadaný omezenou zákonodárnou pravomocí a guvernéra. To nebylo v podstatě nikdy reálně naplněno, guvernér ani sněm neměli žádné reálné pravomoci a rozhodující slovo měli vždy úředníci dosazení z Prahy.

224980

27.7.2010 22:12

RE: Historie se opakuje

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 224980

Na Saint-Germainskou smlouvu navazovala Trianonská dohoda, tam to najdete.
Ti Rusíni v Americe ovšem nebyli jen ledajací Rusíni, ale politická reprezentace Rusínů v Americe a také v Podkarpatské Rusi. Protože na Podkarpatské Rusi se žádná politická reprezentace v té době bohužel nenacházela, Nikola Šuhaj byl ještě na frontě.

225018

30.7.2010 17:36

Tak pardón, páni,

lebleu 212.?.?.?

Reakce na 225018

ešte k tomu československému štátu údajne vzniknuvšiemu na základe a v hraniciach Koruny České (=0,04 €):
Snáď tu nebudem za „večne ukrivdene sa tváriaceho Slováka“, ale.. nezabudli ste na ešte jedno nepodstatné územie medzi českými zemami (ako som si ich dodnes predstavoval ja) a Podkarpatskou Rusou?
Ale kiež by to s tou Kč bolo bývalo tak, ako tu bolo napísané.. A zase som pri spomínaných našich obľúbených južných priateľoch, opaprikovaných, ublížených, nepriateľmi obklopených, horkokrvných a všetkého schopných.. opakujem sa, ale veru nemám z toho dobrý pocit.

225211

27.7.2010 15:23

RE: Historie se opakuje

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 224977

Ano, vím o tom
Díky

224982

26.7.2010 19:27

RE: Historie se opakuje

baki 85.?.?.?

Reakce na 224906

Ale ano. Správně. Albánci mohou si vytvořit (jak určil uvedený soud) samostatný štát nejen v Kosově. Ale i v Itálii, kde jich žije také hezkých pár set tisíc. Albánci byli ve druhé světové válce Italy odsunuti do Kosova. Po druhé světové válce tam zústali. Stejný princip musí tedy platit i pro Itálii, kam se velké množství Albánců přesunulo. Takže nejen v Kosově mohou Albánci vyhlásit další svůj stát.

224938

30.7.2010 17:29

RE: Historie se opakuje

lebleu 212.?.?.?

Reakce na 224906

„tak nechapu, proc by Kosovsti Albanci nemohli ucinit totez.“
No napríklad preto, že Albánci už jeden štát majú. A veru sa nemôžu ani vyhovárať, že je od nich ďaleko. Vôbec ťažko v tejto veci oblbovať - stačí sa totiž pozrieť na mapu. A áno, počul som, že sú to Kosovci. Ale takisto si pamätám, že ešte pred 3-4 rokmi sa o nich hovorilo ako o Albáncoch. Teda, niektorí tvrdia, že „kosovsti Albanci maji s Albanii spolecneho asi tolik, jako Cesi se Slovaky v byvalem Ceskoslovensku“ (no neviem..) - ale keď sa toto prirovnanie domyslí, tak možno ani nebude taká neaktuálna možnosť spojenia oboch týchto albánskych „štátov“. A pri takomto scenári sú ako analogický prípad hneď ďalší na rade naši drahí roztatárení južní susedia.

225209

26.7.2010 15:32

Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

Biikupp 77.?.?.?

A jelikož mocenské centrum Židovstva leží v USA (s výchozí "stanicí" v London City, kde se od Cromwellových dob nachází
intelektuální centrum židovské moci) - pak je to USA které diktují
vše! USA je veskrze židovskou zemí, což už v roce 1912 prokázal
německý národohospodář Werner Sombart. Světová moc USA je především
mocí finanční a vojenskou. Proto je také tato země od svého vzniku
(její tvůrci byli zednáři) koncipována jako nenárodní, multirasová
společnost, jako předobraz toho, co uskutečnuje teď Židovstvo v
rámci globalismu - sjednocení světa v jediný stát!

224920

26.7.2010 16:44

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 224920

jen katolická církev jako jediná hrdinně vzdoruje židovské konspiraci!
NEPROJDOU!

224927

26.7.2010 19:29

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 224927

Biikup tu platí za ortodoxního katolíka, který tu svým fanatickým přístupem dané věci spíše škodí. To ovšem neznamená, že někdy má plnou pravdu. Váš příspěvek tedy vypadá jako šaškárna někoho, který si dobře uvědomuje pravdivost příspěvku na který reaguje, ale jiná reakce mu nezbývá.

224939

29.7.2010 19:14

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 224939

[chechtot] [chechtot] Vážně? Už zase ta vyvolenost.

225121

26.7.2010 19:36

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 224927

aristokrat 85..:
"jen katolická církev jako jediná hrdinně vzdoruje židovské konspiraci!"

Vyznávači ideológie h-is-torického kresťanstva (nemyslím učenie chudáka Ježiša) = otroci
Vyznávači judaizmu = riadiaci, výkonný aparát elity

Úprimne prajem aj katolíckej cirkvi, aby sa podarilo jej vnútorným prúdom očistiť od toho svinstva, ktoré je zakorenené v jej podstate a pomohla ľuďom stať sa Ľuďmi. Inak zanikne.

224940

27.7.2010 0:02

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 224940

Krestanstvo je pokracovanim judaizmu a pravdepodobne ho stvorili sami zidia na ovladnutie mas.Tj,krestanstvo nema sancu na odputanie od svojich korenov a je nepriamo podriadene judaizmu.

224951

27.7.2010 15:46

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 224951

85.. : "Krestanstvo je pokracovanim judaizmu a pravdepodobne ho stvorili sami zidia na ovladnutie mas.Tj,krestanstvo nema sancu na odputanie od svojich korenov a je nepriamo podriadene judaizmu."

Myslím, že prvotný impulz kresťanstva(pôvodné učenie Človeka Ježiša) bol v poriadku. Bolo však postupne infiltrované a dostané pod kontrolu. Vyzerá, že z počiatku hlavne istým P.z Tarzu. Bol to šéf bezpečnostnej zložky Synedrimu(židovskej veľrady).

Aj v katolíckej cirkvi je väčšina ľudí, ktorí to naozaj myslia úprimne. Možno dokonca všetci, aj v rámci hierarchie. Ten systém bol ale kedysi tak podprahovo nastavený, že pre niekoho, kto koná v jeho rámci a nechápe jeho podstatu, je takmer nemožne ani pri najlepšej snahe konať niečo dlhodobo obecne prospešné.
Elitou bolo tzv. h-is-torické kresťanstvo koncipované ako otrocký systém so všetkým, čo k tomu prináleží.
Princípom je ateistický, ako všetky ostatné "náboženstvá" a zároveň pyramídový.

(Judaizmus bol zostavený podobne, ale má trochu iný cieľ. Je to výkonný aparát, ktorý je otrokom na očiach a v prípade problémov je možné ho dokola obetovať pre ukľudnenie davu).

To je charakteristika všetkých následných systémov v rámci tzv. BIBLICKEJ KONCEPCIE, až po dnešné časy.
Na nej je postavená hlavne naša západná kultúra, jej ideológie, vzdelávanie, zákonodarstvo, atď..
..až po hore spomínanú SÚDNU MOC.
Tá vlastne len chráni tento BIBLICKÝ PROJEKT.
Preto sa nemôžeme ani čudovať, že koná v jeho rámci a jeho skryto protiľudskom záujme.

Pokiaľ sa toto nebude chápať a riešiť, budeme stále mať iba ilúziu, že niečo meníme.
Vytriezvenie z tejto ilúzie bude však plne reálne.
Je preto zbytočné nadávať na sudcov, ktorí konajú iba tak, ako boli vychovaní kultúrou v ktorej žijú.
Ani v najvyšších kruhoch riadiaceho aparátu neexistujú v tomto zmysle žiadne priame direktívy.
Buď sudca sám pochopí, čo sa od neho v rámci podprahových cieľov žiada, alebo tam nemá čo hľadať.
Ak pochopí, vie zároveň na príkladoch, aj z blízkej minulosti, čo ho čaká, ak neposlúchne.
To platí aj pre novinárov, politikov, atď..

BIBLICKÝ KONCEPT je postavený tak, aby bol skrytý a priamo nedokázateľný.
Môžeme ho dokázať iba nepriamo.
Kultúra, v ktorej žijeme, je dobrá, či zlá?
Ak je v niečom zlá, v čom to presne je a aká by mala byť?

224983

27.7.2010 17:28

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

Ljoša Shemoneh Esreh 204.?.?.?

Reakce na 224983

Tak to už je mezinárodním právem Bible? A USA už tedy jedou podle Bible? A kdo je teda 666? Obama? [překvapení]

224989

27.7.2010 21:07

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 224989

Obama asi ťažko [smích][smích].
Je to globálny projekt.
Nepozná národy a národnosti.
Jednou z charakteristík tvorcov tohto "PRÁVA" je, že nikdy nevystupujú na verejnosti a prakticky nemáte šancu sa s nimi stretnúť.

Ďalšie z ich sociálnych charakteristík sú popísané v rámci sociológie elít napr. aj minule niekým spomínaným prof.Kellerom a nielen ním.
Majú dlhú tradíciu, skúsenosti, presne popísaný systém riadenia, v podstate neobmedzené prostriedky, čas a sú ochotní obetovať všetko.
To sú ich charakteristiky v rámci zákl. parametrov riadenia a jeho úspešnosti.

Politici, CEO, manažeri korp... a rôzne "tajné" organizácie typu, slobodomurárov, sionistov, bilderberg group, scientológov, OSN, Nobelova komisia, "MEDZINÁRODNÝ" SÚDNY DVOR V HAAGU atď.. hrajú v rámci tohto centrálne NEPRIAMO riadeného systému príslušnú rolu.
Bol vyvíjaný stovky, .. tisíce rokov.

225011

27.7.2010 21:40

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

Ljoša Shemoneh Esreh 204.?.?.?

Reakce na 225011

Tak to už nás může zachránit jen papež a matka církev! Budeme pálit Bibli? Třeba nakonec sama Bible je 666, tomu teda říkám prohnanost.
A když nemamáme šanci je potkat, kde teda jsou? Řídí nás z oběžné dráhy? [překvapení]

225013

27.7.2010 21:47

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225013

no ono je to klidně možné
vždyt kdo bibli sestavil a kdy? já se poslední dobou spíš kloním k názoru že minimálně po celou dobu existence starého zákona se to tu snaží ovládnout jakási skupina entit kteří jsou nepřímí autoři nebo spíš zadavatelé všech biblí a proroctví a ted na nás hrajou hru na apokalypsu [mrknutí jedním okem]
vše to co se děje nás má vystrašit abychom v hrůze vběhli do náruče hodného strýčka který nabídne řešení a to bude nový světový řád

225014

27.7.2010 23:38

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225013

Ljoša Shemoneh Esreh 204..
Odvádzate od podstaty a zavádzate do absurdít.

Pápež a cirkev by mohla pomôcť.
Ťažko však v súčasnom stave.
Prajem im, aby sa im to ZLO v biblii podarilo identifikovať a materiál prepracovať do podoby prospešnej pre Ľudí.
99,9..% tejto knihy je v poriadku.
Inak by bola u ľudí nepriechodná.
Človek totižto prirodzene hľadá dobro a treba ho hľadať aj v ňom, nie opačne..
Teda žiaden prvotný hriech a podobné cielené zvrátenosti reality..
Stačí iba zmeniť základné nastavenie a vrátiť projektu ľudskosť pravých pôvodných Ľudských Prírodných, či Božích vnuknutí.

Medzinárodné právo nediktuje v tomto zmysle židovstvo, ale niekto iný.
Ono ho len vykonáva, za čo si berie svoj profit a zároveň platí strašnú daň.

Ostatne, ako sa hovorí .. nič nie je zadarmo.
Aj tzv. židia, osoby vyznávajúci túto ideológiu, resp. riadiaci sa podľa nej, môžu pomôcť, pokiaľ zmenia svoj postoj, svojho "Pána", resp. Otca.
Ak to nebudú reflektovať, ich situácia sa podstatne zhorší a nimi projektovaná apokalypsa sa môže stať realitou.
Nemôžeme za nich riešiť ich problém.

Osobne som však optimistický čo sa týka jednej, aj druhej ideológie.
V oboch je mnoho tých, čo chcú zmenu v zmysle práva Najvyššieho vudu guru [velký smích], Otca, Prírody, či Vesmíru,..

225025

28.7.2010 10:28

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 225025

...optimista v čem... že bude něco nového, nebo že nebude…
- Nebude-li nic nového, tak zůstáváme ve starém řádu, kde patrně většina je šťastna, neboť se štítí řádu nového („NWO“).
- Bude-li něco nového po nastalé „krizi“, bude to v každém případě nové uspořádání, tedy „NWO“.
No a tam v tom novém (...tedy „NWO“ [zmaten] ) si jako tedy již nepřejeme (my, zvědaví a se starým řádem nespokojení) „osu ZLA“ (to je - OSN, sionisty, bildebrgy, trautnberky, židobolševiky, židozednáře, židowallstreet, soud v Haagu, Nobelovu židokomisi, Izrael, jewesej, sioneocony, židoliberály, židomarxisty, scientology a vůbec veškeré židobiblisty a židojehovisty, židoEU a také židochazary) a podle toho co nám zbývá, tak si nejspíš přejeme, aby tam zůstala ta „osa dobra“, tedy Řím a Holy See… a ještě snad Islám?! (Východ tedy pro přehlednost vynechám, týká se to především nás „bílých“, těch z „Adama“, předpokládám.)

Ale to je zajímavé! Takže se nám tu rýsuje něco jako budoucí NWO, kde má asi být tím dobrým pomocníkem Holy See a Islám. Lehce na mě z toho zavanul středověk (čert to vem, dlužník nebo nevolník...), ale tak nějak by to asi mělo být… nebo ne?
A na co se ještě čeká (ve vodnáři jsme už od 2.sv.v.), na příchod Spasitele? To bude po tom Armagedonu?

(...tož co říci, snad jen…vau!)

225040

28.7.2010 20:48

RE: Mezinárodní právo diktuje Židovstvo!

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225040

NWO je sprofanovaný názov, ako židoboľśevici, nacisti, atď..
Ide o to, čo si pod tým predstavíte.

Jedna svetová vláda, resp. koordinaćné centrum bude, ći chceme, alebo nie.
Otázka je iba aké bude a či dá všetky info k dispozícii, alebo nie.

Súčasnému systému, resp klasickému NWO treba dať alternatívu.
Vieme čo je na ňom zlé, aké by to malo byť a tak isto ako to dosiahnuť.
Politicky, filozoficky, ekonomicky, sociálne.. Nevidím teda problém. Vy snáď áno?


Snáď sa zhodneme na tom, že ĺudia by sa mali stať Ľuďmi,
snažiť sa pochopiť najvyššie ciele, kooperovať s nimi a naplniť svoj potenciál.
Ono komunikuje s každým osobne. Žiadne ateistické "náboženstvá", "guru", "vodcovia".
Stačí poćúvať, vnímavo sa pozerať okolo seba a Človek postupne vhupne do svojej role.
Takisto aj spoločenstvo Ľudí. Iba trochu dôverovať. Robí to "zázraky".

Veriť Jemu, nie v Neho a vzdelávať sa, keď už nám dal aj tú gebulu
a konať vo svojom okolí z pozície chápania celku.
Vôbec sa tu nemáme trápiť.
Je to krásny postupný proces pre nás všetkých.
Môžeme ho nazvať ako chceme..

225066

26.7.2010 17:23

No a pokračujeme...

Řehoř 92.?.?.?

No tak, kdypak se nám rozpadnou USA, až si vyhlásí jednotlivé státy nezávislost? A komupak budou dnešní šmejdi vládnout?
Že by všechno pod kuratelou největší armády na světě, vybavení, vycvičené a rozšířené na dluh?

224930

27.7.2010 0:22

RE: No a pokračujeme...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 224930

Alaska jiz davno chtela svoji nezavislost. Zajimava byla osobnost Joe Voglera. http://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Vogler .

224954

27.7.2010 2:04

RE: Tady je to rozebrano velmi diplomaticky. :D

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 224962

To by si mohl precist i europoslanec Posselt a mozna novinari v Rakousku.

224963

27.7.2010 3:31

Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Prakticky, pravo existovalo, jen, kdyz vyhovovalo Elite, kdyz ne, tak neexistovalo, tak je to dodnes.
Lide si vlastne nikdy sami nevladli, to jste toho dost "zaspali", nebot uz neexistuje cela desetileti, jen vezmeme za priklad druhou svetovou valku a valecne vysledky, nepocitejme v to Mnichov,kde nas spojenecka Anglie hodila pres palubu Hitlerovi a jeste strhla Francii ke zrade.Vitez ma pravo, porazeny ne.
Kdyz , byla organisovana Jaltska dohoda , tak se jednalo o Evrope o nas a bez nas, jako v Mnichove, ten byl jen pro Cechy,v Jalte pro celou evropu v ramci jedne svetove vlady a tak Stalin-Dzugasvilly-zidovsky chlapec v gruzinskem nareci s Roosveltem-Rosenfeltem, zidem a Churchilem, jez ma zidovske pozadi take, v kratkosti, tri zide si rozdelili svet po padu krestanske zeme, jez 24 Brezna 1933 dostala vyhlaseni "Svate valky" od svetoveho zidovstva.
‘Cunning, no doubt, came to Churchill in the Jewish genes transmitted by his mother Lady Randolph Churchill, née Jenny Jacobson/Jerome.’ Moshe Kohn, Jerusalem Post
The Detroit Jewish Chronicle, a Jewish newspaper, reported in 1935 that Roosevelt was descended from the Spanish Jew Rossocampo.
Tedy,z pravniho hlediska a mezinarodnich zakonu, zadny soudce nezaloval zidovsky celosvetovy shromazdeni za ztraty 60 milionu krestanskych zivotu, spise , naopak, dodnes, kdo neveri na holocaust je v mnohych statech poslan do vezeni.Zde jsou priklady , kde pravo-spravedlnost je vzhuru nohama.
Prvnim bodem je, ze tito ochranci civilisace a humanitnych prav sami postupuji nezakonne a nehumalne ,dalo by se rici, jsou klikou mezinarodni kriminality. Nikdo je nevoli, jsou jmenovani,otazka kym?Jsou placeni,od koho? Kdo, jim dal pravo a kdo odebral parvo obetem techto komedialnich a presto kriminalnich cinu, kdo, vubec stoji za temi nelegalnimi soudy osvojujici si pravo rozsudku?
Byl soud nad MIlosovicem potrestan, kdyz mu odmitli vydat leciva a on na nasledky takoveho vezneni zemrel?
Co, je mezinarodni pravo, kdyz povesi Saddam Hussejna na zaklade neexistujicich zbrani hromadneho niceni.
Dale zpet do historie, co to bylo za soud v Nurimbergu, kde se naciste "priznali" za vrazdy polskych dustojniku v Katyni, kdyz vsichni vedeli,ze to bylo zidovske NKVD, byl soud postizen nepravdivym a falesnym rozsudkem?
V celku, byl v dejinach lidstva potrestan soudce a nebo cely soud za kriminalni omyl, za rozsudek-vrazdu nevinneho?
Kolik, je takovych soudcu, jako byl Stalin, Roosvelt, Churchil se svym tajnym pozadi, jez rozhoduji o krestanskem svete, na zaklade kazdeho jednotliveho statu. Prikladem je lord Balford,tajny zid ,jez s Rothchildem si napsali sami sobe dopis o uchvaceni Palestiny k utvoreni jakoby "legalniho"statu Israel, jehoz clenove jsou ve vsech krestanskych vladach co by pata kolona.Probudili jste se pozde,ale prece.
"When I open the police files I find detailed reports about Jewish criminals. The archives have enough material for 100 historians and for 100 years, and even then they won't finish." -- Haartez News. Jerusalem, Tuesday, November 2, 2004
Winston Churchill and Josef Stali...Automaticky kráceno

224967

27.7.2010 3:42

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 224967

Winston Churchill and Josef Stalin: Bosom Pals
'At this hour of crisis a dark and mysterious figure entered Churchill's life: he was Henry Strakosch, a multi-millionaire Jew who had acquired a fortune ...
www.heretical.com/miscellx/churchil.html
MANY WHITE RUSSIANS WHO FLED THE BOLSHEVIKI SAY STALIN WAS A JEW. ONE, A CAPTAIN IN THE CZAR ’ S ARMIES, STATED THAT HE KNEW STALIN IN THEIR BOYHOOD AND THAT STALIN ’ S FATHER (DZHUGASHVILI) WAS “ A JEWISH COBBLER. ”
http://www.ynet.co.il/english/articles/0,7340,L-3342999,00.html
Nezda se Vam to k smichu?
Article 19 of the UN Human Rights Charter explicitly states:
"Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers."
Pravo,je zbran silnejsich,krytejsich a bezohlednejsich-vrahu, bezpravni jsou TI ,jez nechteli a nebo nemohli se stat silnejsimi, mnozi prejdou na stranu silnejsiho udelat jej jeste silnejsim za odmenu nejakych malych prav pro jejich lokajnost a zaroven pouzivat prava silnejsiho nadale, proti slabim, tomu se rika kolaborace,to je dnesni svet, kolik krestanskych a byvalych zemi vychodniho bloku takhle kolaboruji se svou ucasti na obetech "americke-NATO"agrese, zemi Irak a Afganistan?

224968

27.7.2010 19:23

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

steve 67.?.?.?

Reakce na 224968

.. smutne, pravdive, je mi lito tech deti - ktere si hraji v parku.
.. pred nekolika dny jsme si povidali s ruskym zidem, ktery odesel z Ruska pred 11 lety. Jeho charakteristika dnesniho Ruska je tato: - Rusko je nebezpecny stat pro cely svet, nici demokracii, ma suroviny se kterymi neumi hospodarit (hlavne ropu a plyn), zestatneni klicovych surovinovych zdroju je zlocin, Chodorovsky(zid) je hrdina, politicky perzekuovan .., nejvetsi zlo je Putin - putinovci a jejich nedemokraticka politika atd ..
.. na tema "Kosovo" mi bylo oznameno, ze to je mlada, zdrava, perspektivni demokracie a spojenec Izraele atd...
.. uz me to asi po trech hodinach prestalo bavit, protoze to zacinalo byt nudne. Odeslal jsem tedy "slovanskeho bratra' do prdele a pridal mu vzpominku na holokaust ..
.. podobnost k Vami popisovanym faktum - je, zda se - nahodna ...
Pevne Zdravi !!

224996

28.7.2010 14:46

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 224996

[velký smích] wow, to je ako počúvať nejaký dobrý scifi príbeh. Neviem na čom "slovanský brat" fičí, ale kúpim predbežne 200 gramov.

225048

27.7.2010 20:21

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

quido2 81.?.?.?

Reakce na 224968

Pravdivé až děsivé, přitom v mnohých konkrétních osudech prostých nemajetných občanů,je dopad práva silnějších ještě úděsnější. Česká společnost je bezpochyby cíleně, společensky rozbitá.


Pane Roberte, jste probuzená lidská bytost, neděláte machra a chtěl byste toto vaše prozření sdělit bojícím se a stístěným, a těm, kteří mají čisté srdce. To chtěl i Mistr Jan Hus. O pravdě říkal toto:

Hledej pravdu,slyš pravdu,uč se pravdu, miluj pravdu, mluv pravdu, drž pravdu, braň pravdu až do smrti. A vidíte, jak o něm smýšlejí v současné době jisté kruhy, skupiny lidí.

Zdraví Quido

225002

28.7.2010 13:40

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

Ljoša Shemoneh Esreh 85.?.?.?

Reakce na 225002

Jestli byste spíš nepotřebovali trochu vody na hlavu při tom svém blouznění. Matka Jekatěrina sice posluhovala s malým Sosem u místního žida Papismedova, ale Soso byl dán starým Vissarionem do místní církevní školy, kde mu zrovna nebylo hej, neboť děti smetánky si rády utahovaly z malého burana s gruzínským akcentem. Byl však pilný žáček a odtud postoupil do semináře vedeného jezuity, kde již jako hrdinný „Koba“ vystudoval na kněze a stal se tak z něj otec Stalin, i když úřední životopis říká, že byl před závěrečnou zkouškou vyloučen za svou účast v „podzemním hnutí“. Můžeme si tedy vybrat - marxista / kněz (za určitých okolností se to však nemusí vylučovat [mrknutí jedním okem] )…
Proto je opravdu „udivující“, že steveho žid nefandí putinovskému Rusku, když tak oživuje odkaz slavného „žida“ Stalina. (oni taky neví coby).
Pan Robert Probuzený sice „machra“ nedělá, ale za tu jeho „pravdu“ bych asi do ohně nešel, pane Quido2 a nebojte se tak, nebuďte tak stísněný, on s těmi židoběsy někdo jako Stalin nebo Putin zase zamete (jestli se teda i z Putina nakonec nevyklube žid). [chechtot]

225047

28.7.2010 21:34

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225047

Ljoša Shemoneh Esreh 85..
k tomu Vašemu blúzneniu..

Keď je niekoho oco v nejakej sekte, nemusí byť nutne aj dotyčný v tej sekte.
Ak aj náhodou tato bol zástancom judaistického svetonázoru, malý Jožko sa z toho evidentne nadosmrti poučil.
Bol tak hlboko oboznámený s najhlavnejśími vtedajśimi ideológiami.
Marxizmus vychádzal takisto len a len z ateistickej Biblickej koncepcie, pričom je jasné,
že Stalin hlavne podľa jeho posledných publikácii
(napr. Ekonomické problémy marxizmu) rozhodne žiadnym marxistom nebol.
Používal iba vtedajšiu terminológiu.
Podľa marxizmu sa nedá riadiť ekonomika.
Dôležité je aj nepliesť si marxizmus s komunizmom.
Common=spoločné=obecné=katolikos.
Spoločný princíp, akurát z jedného, aj z druhého GP odstránili Prírodu, Boha..

U Marxa:"Boh neni" a snaźili sa z toho urobiť podklad k tzv. komunizmu.
U cirkvi: "Boh je, ale taký, taký a taký.. Ak neveríš, tak si ateista [velký smích] a pôjdeš tak najskôr do pekla atd.."
Judaizmus tu ani radšej nebudem znova rozoberať..
..úchylná ideológia fiktívnej aparatčitskej "Übermensch" rasy..
Strejda Adolf ich chcel len nahradiť svojimi.
Na tomto v podstate aj pohorel.
Nebola to samozrejme jeho myšlienka.

Pre Putina a Medveďeva je určite pokušenie kolaborovať veľké.
Snáď sa rozhodnú správne.
Ich problém je, ako u Stalina, v riadiacom aparáte.
Všetko je teda zas a znova,
aj čo sa týka medzinárodného práva [velký smích]
na obyčajnom jednoduchom človeku.
"Akí ľudia, taká vláda", či ak chceme moc, stále platí.
Čo sa týka Súdnej, Výkonnej, Zákonodárnej, Ideologickej a samozrejme hlavne Konceptuálnej.

225072

29.7.2010 16:00

Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225047

(stejně by ho vyhodili) a udal i svých dvacet druhů, se kterými čítal socialistickou literaturu - aby upevnil jejich revoluční vědomí, které by u vysvěcených a zaopatřených popů mohlo zakolísat.
Málo se uvádí, že byl po matce osetského původu, asi že Osetinci v poslední době nejsou "in".
"Svoje" Židy asi moc rád neměl (v mládí se s nimi jako s menševiky dost potýkal), ale jejich vliv na Západě i v sovětském aparátu musel respektovat a jakmile s tím přestal, špatně skončil.Byl dobrý tak na odstranění Hitlera - nebo naopak ?
Churchillova matka měla papíry na hugenotku pěkných pár staletí dozadu, ale sám Churchill byl jaksi kontraverzní, z Židů v podstatě nadšen nebyl - ale na jednotlivce si zvykl (zeť, poradce potrhlý prof.Lindemann - předloha pro filmového dr. Divnolásku), ba si je i posléze oblíbil, dokonce platí za sionistu ...
K tématu samotnému - soud lišácky posuzoval pouze technickou stránku samotného vyhlášení nezávislosti (a nezávislost asi nelze vyhlásit "špatně" ). Jeho soulad se s mezinárodním právem, zejména Helsinskou dohodou a rezolucí OSN č.1244, by asi hledal jen stěží ...
Je to podobný přístup jako při prosazování tzv. Lisabonu, kdy Ústavní soud také posuzoval jen soulad "určité části" dokumentu s Ústavou ...

225113

30.7.2010 1:01

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225113

k 90..
"Stalin seminář nedostudoval, odešel sám(stejně by ho vyhodili)"

Stalin naozaj evidentne podľa jeho prvých publikácii
(ako 20 ročný) valnú mienku o popoch nemal.

Inak sa ževraj hovorí POP = Prach Otcov Prodavšij [smích]

""Svoje" Židy asi moc rád neměl (v mládí se s nimi jako s menševiky dost potýkal),
ale jejich vliv na Západě i v sovětském aparátu musel respektovat a jakmile s tím přestal, špatně skončil."

Hmm..Áno ..
Veľmi mnoho nielen obyčajných ľudí sa v býv. ZSSR
doteraz prikláňa k názoru,
že to bola bezpochyby vražda vzhľadom na okolnosti..

"Byl dobrý tak na odstranění Hitlera - nebo naopak?"

Skôr asi naopak, aj keď tá otázka je hodne komplexná
a na dlhší rozbor..
Už keď Lenin uzavrel s Nemcami mier,
Trockého permanentnej revolúcii zaćal dochádzať dych
a Stalinov pseudosocializmus nadobúdal čoraz reálnejšie kontúry,
začala elitka šípiť dlhodobejši problém..

"K tématu samotnému - soud lišácky posuzoval
pouze technickou stránku samotného vyhlášení nezávislosti,.. Kosovo..Lisabon.."


Klasika .. Ani oni nevedia kam to pôjde ..
Snažia sa zachovať si spomínanú tvár, či masku [velký smích]
Vlk sýty, aj ovca celá..
A každý si to v sebou kontrolovaných "slobodných"
môže vysvetliť po svojom.
Samozrejme ak nejaké má [velký smích][velký smích]
Asi sa aj tí naši slávni a vysoko hodnotení
európski sudcovia poučili z pomerne krátkej kariery kolegov
Freißlera, Višinského, prípadne jej honorability Del Ponte,
že áno [velký smích][velký smích][velký smích]
Ako asi bude ďalej vetrík fúkať
a čo ak sa náhodou zdvihne nejaké to menšie tornádko..??
Nezávidím im inak tú pozíciu,
aj keď sú to celkom slušné úradnícke LOVE..

225142

30.7.2010 7:46

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Ljoša Shemoneh Esreh 192.?.?.?

Reakce na 225142

>Stalin naozaj evidentne podľa jeho prvých publikácii (ako 20 ročný) valnú mienku o popoch nemal.
Tak se už třeba nakonec dostaneme i k tomu podstatnému. A to, proč byly vlastně některé „pravoslavné“ semináře pod zásadním vlivem katolíků, tedy některých řádů a proč v těch oblastech vlastně „vznikaly“ revoluční buňky. Totiž konečným cílem na mušce byla již nějaké to století právě pravoslavná církev (i s ostatními tzv. heretiky). Pak nás tedy nemůže ani udivit ten „přerod“ kněze v revolucionáře (ostatně již některé revoluční jednotky na barikádách v ulicích Paříže vedli přímo kněží, cílem však byla neposlušná šlechta). Stalin byl prostě pro svou roli agenta vybrán a vychován. Vlastně dnes už je výsledek jeho práce viditelný, „pravoslavná církev“ již je ve skutečnosti církví římskou. Všechny ty historky o židech a židobankéřích jsou zástupné, v tomto příběhu prostě jen dostali svou „slavnou“ roli.
(Hitler je stejná verze, cílem však byli heretici němečtí)

225146

30.7.2010 8:36

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 225146

Ano presne tak . A kdyz si uvedomime ze katolicka cirkev vznikla podstate v zidovskem statu, zase jsme u bodu jedna a Dzudvasvili je zidovsky synek i kdyz vam do toho nepasuje.A tak nejak je to z bankama v Parizi, ktere s toho krve proliti vysly celkem neposkozene.No a kdyz to spojime s Holokastem, je to jak ozubene kolo.

225152

30.7.2010 10:23

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Ljoša Shemoneh Esreh 66.?.?.?

Reakce na 225152

Abych to vrátil zpět k tématu, tak musím uvést, že právo je ve skutečnosti inovovaný starý římský princip, modifikovaný později systémem církevním (římsko katolickým), což je dnes jádrem mezinárodního práva, pouze jen převedeno do moderního hávu… Jestliže je s něčím konec, tak pouze s iluzí, že toto právo bylo kdy něčím jiným.
Teď k vaší poznámce. Když se bavíme o římských katolících, bavíme se o pokračování imperiálního systému římského, zahaleného pouze do náboženského mystéria. To je na tom asi tak to židovské, pouze jakési druhovýznamové názvosloví. Katolická církev vznikla v ryze tzv. pohanském Římě (místo císaře usedl na trůn římský biskup) a ten vše tzv. „židovské“ (ten termín je však mnohovýznamový a tehdy nic takového v dnešním slova smyslu nebylo) považoval za „heretické“ (v katolickém slova smyslu), včetně všech sekt rebelujícího charakteru. Tyto sekty byly pacifikovány adoptováním jejich učení do všeobecné doktríny, která se pak stala už jen dalším zabarvením v hlavní linii (a tak to je stále).
Pro římskou moc Bible znamenala tolik, co jakýkoliv kultovní symbol. Moc jde přes systém idolů (sem patří i Bible jako předmět uctívání, stejně jako sám papež), kdy se takto chrání ve svých pozicích. Je to stejné, jako když mazáci nutí zobáky uctívat třeba tkaničky od bot. Kravina? Co je proboha na tkaničce… budeme jí studovat? Kdež, nic než pouhá prastará metoda výroby ovcí.
Žid byl (a nejspíš toto označení bude i v tomto směru jistými kruhy stále používáno) totéž co heretik, jen má již mnoho přenesených významů. Proto i nějaký Stalinův tzv. židovský původ neříká nic o jeho skutečné roli v systému. Naopak, i to co tu píšete vy, udo, 90tka, Quido, biikupp a mnoho dalších, do římského ozubeného kola velmi zapadá.

225167

30.7.2010 19:31

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225167

Ljoša Shemoneh Esreh 66..

Rímske právo, rímsky princíp..
"Proto i nějaký Stalinův tzv. židovský původ neříká nic o jeho skutečné roli v systému.
Naopak, i to co tu píšete vy, udo, 90tka, Quido, biikupp
a mnoho dalších, do římského ozubeného kola velmi zapadá."


S mnohými Vašimi vyjadreniami Ljoša súhlasím,
až na dejinné vnímanie "židovstva"
a rímsky pôvod podstatu cirkvi.


Tzv."Židáčenie" bolo vždy podstatou vnímané ako podvádzanie,
nečestné správanie (2.zák.Izaiiáša-nedáš v úver svojmu bratovi, ale ostatným áno..
-krátka jasná sociálna doktrína ovládania ľubovoľnéj komunity, kam sa osoby riadiace sa touto ideológiou dostali).
Fiktívne "náboženské" hádky boli vždy druhoradé.

Hmm.. Čo chápete teda pod Rímom - kráľovstvo, republiku, cisárstvo, Byzanciu..?
Alebo azda myšlienky a hnaciu silu imperiálneho cisárstva?
Otázka: čo to bolo, ako by ste tú myšlienku,
hnaciu silu pomenovali a kto bol jej nositeľom?

V rámci globálneho h-is-torického procesu zohral Rím
(pôvodne Latinovia, resp. Et-ruskovia) tiež svoju rolu,
ako aj pred tým kmeň nejakých Hebrejov, Egypt,
alebo potom cirkev, franská ríša,
Rímska ríša nemeckého národa, ..
.. až po Veľkú Britániu, ZSSR a USA..

Vždy išlo o objektívny proces koncentrácie moci
a riadenia výrobných síl spoločnosti.
To je už tisícročia známy fakt
(viď staroegyptské záznamy-napr.zv.berl.muzeum).
Problém je v tom že jeho riadenie je vždy subjektívne.
Počas dejín vždy boli osoby, "kňazi" a ich klany,
ktorí sa túto znalosť snažili využiť vo svoj prospech.
Tie tendencie majú svoj pôvod dávno pred Rímom.

Do Ríma sa tieto osoby dostali najprv pravdepodobne cez Grécko
a po dobití Egypta Cézarom, Antoniom a definitívne Augustom.
To bola v tomto zmysle pre Rím kľúčová doba,
keď sa GP na základe vyhodnotenia tendencie
a potenciálu Ríma rozhodol vsadiť na jeho kartu,
posilniť miestnu pobočku a postupne z nej urobiť centrálu.
(btw. v súčasnosti je podľa všetkého stále ešte vo Švajčiarsku)

Egypt a kanaansky (biblický) projekt sa dostal
na čas na perifériu, ale ďalej plnil svoju rolu.
Bol dobre navrhnutý a dostatočne robustný.
Čas jeho hybridu prišiel znovu r. 325 na nicejskom koncile,
keď bola vtedajšia tendencia preformovaná
do novej otrockej ideológie,
keďže stará bola neudržateľná.

Ako som spomínal, judaizmus je ideológia výkonného,
riadiaceho aparátu.
Nepliesť s projektantami..

225217

30.7.2010 21:10

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Ljoša Shemoneh Esreh 193.?.?.?

Reakce na 225217

Pokud se tedy oba bavíme o katolické církvi, tak se bavíme v podstatě o Římanech. Proč?
Papežův titul je Summus Pontifex, což je transformace původního Pontifex Maximus, tedy titulu uživaného od dob římských imperátorů. Ale ve skutečnosti se i tento původní titul stále užívá. Souvislost není náhodná, to je třeba si podrobně prostudovat. Tady na to už není stejně vhodný prostor a dostáváme se s tím stále více mimo téma a navíc je to diskusně neatraktivní (zkazky o židovských spiklencích jsou daleko dobrodružnější… [mrknutí jedním okem] )
Doporučuji začít s některou z běžných učebnic (aby člověk věděl, o čem hovoří ti ostatní), s orientací v pojmech je možné klidně začít i zde. Ale širší souvislosti si už musíte dávat dohromady sám, pak je možné začít pátrat i ve zdrojích méně obvyklých.
[smích]

225224

30.7.2010 23:01

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

udo udo321123zavinacazetsk 89.?.?.?

Reakce na 225224

Fú Ljoša ..
trochu silné kafe ste zadelil..
Zase ignorujete podstatu, zavádzate a manipulujete s faktami.
To, že mi nejaký opitý magor udelí titul Obersturmbandgruppenführer,
ešte nemusí znamenať že mám niečo spoločné s fašistami.

Dobre nad tým porozmýšľajte a nerobte z ľudí idiotov.
Hehe .. pontifex maximus ako argument,
že cirkev má rímsku podstatu ..hehe hehe..
Ak ste náhodou jeden z tých,
požiadajte na pobočke o lepšie "argumenty",
možno dáke zo šuflíka ešte vyhrabú.

Neberte to prosím osobne, ale takéto sprostosti
ma dokážu vytočiť..
ak sa niekto hrá na ťažko gramotného.. [velký smích]
to nechcem ako povedať,
že som ja zhltol všetku múdrosť sveta
a mám patent na pravdu.
Ide vždy o metódu hľadania pravdy,
pozíciu z akej vychádzam, mieru chápania
a postoj k životu.
K takej "pravde" sa potom aj dopracujem.
Keď som zle nastavený, nemôžem sa potom čudovať,
že sa pri hľadaní Pravdy zrazu ocitnem v pr(av)deli [velký smích][velký smích]

Bacha na to Ljoša..
Ale hádam to robíte z nevedomosti a myslíte to úprimne..
.. aj keď to tiež nie je ospravedlnenie..
pekný večer

225236

31.7.2010 10:14

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Ljoša Shemoneh Esreh 192.?.?.?

Reakce na 225236

Jistě že jde o titul velekněze, který byl v pozici imperátora. Jednalo se v podstatě o astrologický kult, který je starý jako civilizace sama. Abych to opět vrátil do tématu, tak právo odpovídá řádu a společenský řád odpovídá dalším vyšším řádům… tady pokračujeme k hledání vesmírného řádu a s tím souvisí i astrologie. Vše, co najdete v katolickém vyznání je odvozeno od těchto principů, ale je to uzavřeno v oblasti náboženských mystérií, tedy otevřeno jen zasvěceným. Zasvěcení mají svůj hierarchický systém, tedy i zde se drží princip pronikání do záhady a odhalování řádu. A titul velekněze je symbolické vyjádření této hierarchie.
A co to má společného se židy? Vlastně vůbec nic, to je také důvod, proč lidé jako biikupp označují ostatní, ty co tuto svátost nectí, „židy“. Judea byla římskou provincíí, kde rebelující směsice etnik (judeánci) pro ně znamenali asi tolik, co pozdější „heretici“ (vlastně jedno kdy a jedno kde) prostě recept vždy zněl „zpacifikovat“. S křesťanstvím to nemá co dělat, křesťanství je vlastně jakési novožidovství a tedy zase „hereze“. Dnes je „křesťan“ stejně rozpliznutý pojem jako „žid“.
Já vím, udo, že již svou „pravdu“ máte, ale třeba vám to ještě v přemýšlení úplně bránit nebude. To římské vyznání pochází od jinud a jeho jádrem je mitraismus. Ten má s védami společné tisíce let staré kořeny (ale daleko více na severu [mrknutí jedním okem] ) . Na tomto principu stála již první „multi kulti“ říše v oblasti Sumeru, dávno a dávno před Biblí. Bible je již jen pozdní kompilací některých principů převzatých z daleko severnějších oblastí. Co se týká Kananejců, tak jejich baalismus je opět variantou téhož – Bál je totéž co Pán, opět jen lokální varianta božské hierarchie. A stejně jako se hříšní červi klaněli pánovi vesmíru, klaněli se i pánovi na zemi. Co bylo však typické, to bylo obětování. A stejně jako se Mitrovi obětoval býk, nebo beran, tak katolíci stále obětují při mši. Jenže když se z toho jistá sekta chtěla vymanit (a tím i bližní) prohlásila, že byla provedena poslední a nejvyšší oběť, samotný člověk-bůh, zajistila si na to „svědky“, oběť vstoupila na nebesa a stala se tak jediným skutečným králem, vyjevila veškerou pravdu a zákon, a tím chtěli se starým řádem skoncovat. Jak to dopadlo, už víme, prostě to zase neklaplo, vládci dál seděli na zemi a dál obětovali a žádali oběti, a tak je tomu dodnes, žid /nežid. Proto katoličtí kněží přepodstatňují chleba a víno na tělo a krev boha. A kdo by tu proměnu chtěl popřít, tak je proklet (to stále platí!)
Jo, a Mitrovu rudou čapku můžete najít třeba i jako symbol Fr. revoluce.

(ale tímto už končím, také raději jděte na procházku, dnes je tam krásně)

225272

1.8.2010 2:43

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225272

Milý Ljoša Shemoneh Esreh 192..

"Jistě že jde o titul velekněze, který byl v pozici imperátora..."

My sme sa asi teda fakt nepochopili..
Ja som vôbec netvrdil, že s pontifexom nemáte pravdu.
Zároveň s tým, čo ďalej z tejto pozície tvrdíte,
z veľkej časti súhlasím.

Vy ale znovu odvádzate pozornosť od podstaty,
ktorá je základným problémom nás všetkých.
Ide o pohľad na spomínané "náboženstvá" z pohľadu elít,
resp. TOP ELITY (ak chceme alias GP = GLOBÁLNY PREDIKTOR,
KONCEPTUÁLNA MOC, alebo akokoľvek túto skupinu nazveme).
To je kľúčové.

Opakujem: NIE JE TO MôJ POHĽAD!!!

Musíme byť schopní ich chápať,
inak ťažko môžeme niečo zmeniť.
Keď nič nevieš o lietadle, ako ho môzeš pilotovať,
keď nič nevieš o autopilotovi, ako ho zodpovedne môžeš spustiť
10000 m nad zemou?
Oni nás majú naštudovaných veľmi dobre.
Hádam chápete..

Ako ELITA vidí potenciál tzv. "náboženstiev" z pozície možnosti,
ktoré poskytujú pri ovládaní más?


Ja tiež netvrdím, že "nábozenstvá" majú niečo spoločné s Prírodou,
Bohom, alebo ako najvyššiu N-titu nazveme.

Myslím si, že pravdepodobnosť, že niečo také tu NIE je,
je mizivá, ak sa vnímavo pozeráme okolo seba.

Tak isto je mizivá pravdepodobnosť,
že by elity boli po tisícročia neúspešné
pri snahe dostať pod kontrolu akékoľvek pôvodné,
aj možno dobre myslené religie (lat. vzťahy) s najvyššou N-titou.

Znova zásada č.
1. urobiť religiu podstatou ATEISTICKÚ -
podľa možnosti eliminovať možný kontakt s najvyššou N-titou
a najlepšie sa skryto sám tváriť ako Boh,
dať tam hocaké absurdity, dogmy, proste bordel
a vyhlásiť to za podstatné a sväté, atd..

2. nainfikovať tam elitarizmus, hierarchiu

Boh je síce hierarchicky najvyšší,
ale ako otec a OTCOVI SA PREDSA NEKLANIAME - NIE JE NAŠÍM PÁNOM!!!


Ale inak fajn že ste tu tie veci okolo ešte raz trochu vysvetlil.
Možno to niekomu niečo dá..

Dúfam, že sa nebudete zase tváriť,
že ste nepochopil podstatu toho, o čo tu ide.

POŇÁTNO LJOŠA???!!! [smích]

225331

1.8.2010 12:04

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

Ljoša Shemoneh Esreh 192.?.?.?

Reakce na 225331

hlavně aby to dalo něco vám, milý udo... doufám, že vám tedy došlo, v čem vám papež pomůže, proč je římská církev skutečně římská, a proč jsou některé věci malovány "židovským" navrch...
[smích]

225348

2.8.2010 12:46

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225348

Ljoša Shemoneh Esreh 192..

"v čem vám papež pomůže, proč je římská církev skutečně římská, a proč jsou některé věci malovány "židovským" navrch..."

Možných vysvetlení je samozrejme viac.
Ide o to na akej úrovni spomínané vyjadrenia chápete
a aký máte ku nim postoj.

Napr.:
Ak h-is-toricky reálne chápeme pozíciu pápeža
(aj Vami, aj mnou popisovanú),
jeho extrémne komplikovanú pozíciu,
môžeme sa zamýšľať nad jeho osobnou mierou
chápania a jeho postom ako obyčajného človeka.

Osobne si myslím, že J.R. je veľmi vzdelaný a hodne inteligentný.
Situáciu a svoju rolu chápe oveľa hlbšie, ako jeho predchodca.
Treba, aby mu ľudia reálne a nie slepo dôverovali.
Ak chce niečo naozaj zmeniť,
potrebuje nevyhnutne podporu más,
ak chápete na tejto úrovni..
Je to konceptuálny konflikt,
zo všetkým, čo k tomu patrí..
nie ideologický, či azda nebodaj "náboženský"..


Ako čiastočný koordinátor nepochybne obrovskej masy
"veriacich" osôb má veľkú moc a aj zodpovednosť.
Môže veľmi pomôcť.
U každého (aj u GP) treba hľadať pozitívne kroky,
ale zároveň hodnotiť a vyvodzovať dôsledky.
Každý je v politike (poly=veľa, tykos=názory),
každý má názor. Aj to, že mu je to jedno, je názor.
Tento základný postoj sme tu už neraz podrobne rozoberali..

"proč je římská církev skutečně římská"

Z Vášho pohľadu je rímska cirkev rímska,
s čím aj súhlasím.
Z mnou popísaného pohľadu rímska nie je.
Otázka je, kto je bližšie pri podstate.

"proč jsou některé věci malovány "židovským" navrch..."

Pretože sami "židia", zástanci ateistickej judaistickej ideológie,
sa stále žiaľ nepoučili a nepochopili svoju rolu hlavne z pozície GP.
Svojím správaním sa vyvolávajú už po nejakych 3000 rokov
v pravidelných intervaloch prirodzenú reakciu
ostatného obyvateľstva vo forme pogromov a pod.
Ako sa hovorí:
"Bez vetra sa ani lístok nepohne"

Slúžia tak hlavne GP, ako tie ich povestné "obetné baránky alias. holokaustíky".
Ten sa za svoj výkonný aparátčik skrýva
a v tichosti projektuje, programuje ďalej.


To je tragédia židáčenia..
Je na nich, aby to pochopili a zariadili sa podľa toho.
Ich skúsenosťami môžu tiež všeobecne hodne pomôcť.
Rozhodnutie a jeho následky sú na každom z nich osobne.
Zároveň, ak ste súčasťou nejakého systému,
tak zdieľate aj jeho budúcnosť.
Toľko ku kolektívnej zodpovednosti..

225445

30.7.2010 11:57

RE: Stalin seminář nedostudoval, odešel sám

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 225146

Ljoša Shemoneh Esreh 192..

Neviem, či Vás dobre chápem, ale zdá sa mi to u Vás trochu doletené.
Možno je to ale iba anedorozumenie..

"A to, proč byly vlastně některé „pravoslavné“ semináře pod zásadním vlivem katolíků,
tedy některých řádů a proč v těch oblastech vlastně „vznikaly“ revoluční buňky."

Krátky výlet do dejín..
Tzv. "Pravoslávna" cirkev bola v podstate
od konca 17. storočia + - plne pod kontrolou GP
a hrala z časti vedome
a z časti nevedome svoju rolu v ich plánoch.
Vatikán tam tiež mal svoje záujmy,
no ten sám občas lavíroval
a konal mimo ich cieľov
(viď napr. templári r.1307, príp. 1312).
Od 13. do 15. stor. bola pod tátarsko-mongolskou nadvládou (alebo ochranou..).
V roku 1618 ale Rím zohral svoju rolu v zmysle GP
a tzv. pravoslávna cirkev sa postupne dostala pod jeho plnú kontrolu.

Ergo v zmysle globálnej politiky posledné storočia
vždy bola pravoslávna cirkev,
tak isto ako katolícka a ostatné
(samozrejme aj judaistická ideológia)
pod minimálne nepriamou kontrolou GP.
Nejaké rozpory medzi jednotlivými cirkvami
sú na báze spoločnej koncepcie iba divadlo
a nemá vôbec zmysel sa nimi zaoberať.

Sami predstavitelia týchto ideológii
tomu divadlu musia veriť,
inak by z pohľadu elity nebolo autentické,
že áno [velký smích][velký smích]
Treba riešiť podstatu.

"ostatně již některé revoluční jednotky na barikádách v ulicích Paříže vedli přímo kněží,
cílem však byla neposlušná šlechta"

Francúzska revolúcia, jej podstata a príčiny z pohľadu GP..
to je na dlhšie..zaujímava kapitola dejín,
ale hádam nekdy jindy..

"Stalin byl prostě pro svou roli agenta vybrán a vychován."

Koho agentom Stalin akože bol, či nebol nie je podstatné.
Dôležité sú jeho činy a ich dôsledky - dobré
a aj tie menej dobré s ohľadom na situáciu a dobu..

Prečo ho napr. akože volali uralský,
či kaukazský Jessie James?
Je predsa obecne známe, že ropné polia,
železnice a celú ekonomiku oblasti predsa kontrolovali
Rockefellerovci a oni spolufinancovali aj stovky,
tisíce atentátov a teroristických útokov po celom vtedajšom rusku.
Tak isto rôzne revolučné frakcie. Mali veľký podiel na destabilizácii situácie a vyvolaní občianskej vojny..
Svoju rolu zohrali aj ďalšie organizácie tej istej koncepcie.
Aj napr. istý "agent" T.G.M. a s jeho výdatnou pomocou organizovaná krádež cárskeho pokladu,
rozklad sibírskeho frontu a vydanie admirála "revolucionárom"..
Situácia sa ale postupne kryštalizovala,
nie však plne v záujme GP.
Boli, sú, totižto aj vyššie záujmy.

"Hitler je stejná verze, cílem však byli heretici němečtí"

Hitler mal trochu inú rolu z pohľadu GP.
V podstate ju aj splnil.
Pochopil to chudák asi až príliš neskoro ..

225179

29.7.2010 16:51

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225047

Ó, vy jste opravdu chytrej. Chladnou vodu na hlavu doporučuji zase já vám- a také trochu méně nadutosti.

V gruzínském dialektu znamená slovo Džuga, obyvatel ostrova Džu. Jsou to portugalští Židé , kteří přes Irán došli až do Gruzie. Označení Džuga, obyvatel ostrova Džu, bylo používáno jako označení přistěhovalých Židů. Později bylo zavedeno v Gruzii používání příjmení. Od té doby se potomci těchto přistěhovalých Židů nazývájí Džugašvili-synové ostrova Džu. Stalinův otec se jmenoval Džugašvili, tedy byl potomek přistěhovalých Židů a povoláním švec jak píše pán Noheil.

Lenin a Trockij za svého pobytu v USA neměli žádné zaměstnání, avšak vždy měli dostatek peněz. Noc co noc Trockij tajně navštěvoval sídlo Jacoba Schiffa a pak ještě před rozedněním shromažďovali pobudy z východní čtvrti New Yorku. Všichni z nich byli ruskými uprchlíky a pod vedením Trockého procházeli výcvikem. Schiff financoval všechny Trockého aktivity.

Potom Trockij náhle zmizel a s ním přibližně tři sta vycvičených pobudů. Ve skutečnosti se všichni plavili na Schifově lodi na schůzku s Leninem ve Švýcarsku. Na této lodi bylo také 20 milionů dolarů ve zlatě, které byly později použity na financování puče v Rusku. V očekávání příjezdu Lenin ve svém úkrytu ve Švýcarsku uspořádal večírek. Hosty tohoto večírku byli vysoce postavení muži. Mezi nimi plukovník Edward Mandel House, mentor Woodrova Wilsona, a což je ještě důležitější, Schifův zvláštní a důvěrny zpravodaj. Dalším z očekávaných hostů byl Warburg z Warburgova bankovního klanu v Německu. Kromě toho zde byli Rothschildové z Londýna a Paříže, dále Lithenoth, Kaganovič a Stalin (který byl tehdy vůdcem vlakových a bankovních lupičů). Byl známý jako "Jesse James z Uralu."

225115

29.7.2010 20:01

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

Ljoša Shemoneh Esreh 173.?.?.?

Reakce na 225115

Použijte tedy vodu vlažnou... [mrknutí jedním okem]
Pane Quido, také vím o jednom Džugovi . Ale i kdyby jeho případný prapředek byl nakrásně třeba Sefard, nic to na věci nemění (asi něco v tom smyslu psal i předřečník udo). Prostě takovou tradici Vissarion nectil.
Nicméně si proběhněte také pana 90.?.?.? i u něj se dá leccos vyzobat, i když ten termín „Žid“, je značně zavádějící, když už, tak možná žid, ale i to je přinejmenším diskutabilní.
Ale opravdu si myslíte, že lidé jako třeba agent Mandell House (původně Huis) pracovali skutečně pro „spiklenecké židy“? Jinak mi to tak trochu připomíná historky sedisvakantisty bbiisskkuuppaa. [mrknutí jedním okem]

225124

30.7.2010 3:34

RE: Pravo ma vitez , ktereho dosahl bezpravim, porazeny je bez prava

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 225115

Zde bych jenom doplnil,ze se muzem docist jak to bylo se s temi trista revolucionari,vsichni zide, pozdeji ,co by rudi komisari a finance od bankovni rodiny Schiftu, kde pohrobek vsech se jeste dnes chlubi ,ze financovali"tak zvanou ruskou revoluci", nakonec ,jejich predkove financovali i Japonskou stranu proti Rusum ,za coz se Schftovi od japonskeho cisare dostalo pohosteni v jeho placi, na specialni objednavku od cisare,kosher vecere, ze se pozdeji jini zide "odmenili" Japonsku atomovou bombou ,je uz velmi spletitou strankou historie,nebot,kdokoliv mel cokoliv s tak zvanymi zidy,tak na to vzdy doplatil.Ale, vratme se tem cestujicim revolucionarum, kteri byli zadrzeni kanadskym namornictvem a vsichni zadrzeni Halifaxu i s pokladem na delani revoluce, a nahle prisel prikaz-rozkaz z USA , "okamzite zadrzene i s penezi pustit",coz bylo kanadanum proti srsti, ale neviditelne ruce zidovstva zauradovali, takze i ve Svedsku penize proudili Leninovi-Scrull do kapsy,pozdeji,Lenin platil vsem carskym zlatem ktere mu Cesti legionari predali prostrednictvim moskevske banky,co by majetek ruskeho lidu,v kontrole do jedine kopejky,nic nebylo z neho ukradeno,coz velmi malo lidi vi, takze zidum revolucionarum nastali zlate casy.Ta "Svedska banka" a jine se rovnez vyznamenaly v druhe svetove valce,kde Raul Walenberg,co by synacek zidovske bankerske rodiny osvobozoval zidy v Madarsku,udajne zachranil desetitisice zidovskych zivotu,coz nacisti povolili,dat jim cestovni dokumenty neutralniho statu,on, co by dobry goyim,(spravny gentiles) ve zkutecnosti clen zidovskeho bratrstva, jez ve zkutecnosti vyvolalo valku a teke ji financovaly,ale co nechtej,zde byla urcita schoda okolnosti-"nedorozumeni",ze nakonec zkoncil v zidovskych rukach bolseviku, NKVD, oddeleni "Smrst",kteri i s jeho soferem jej dostali na Sibir a o jeho konci neni moc znamo, rekl bych podivne jsou cesty, ne, bozi,to da rozum, ale plany celosvetovych bankeru v ramci jejich strategie, dostat jeste vic moci a majetku,jak nikdy pred tim.
When Naeim Giladi first came upon the
research material he used for this book, he
was shocked. He did not believe that Jews
would kill other Jews for political objectives.
Never before has anything been published
like this. These are all true and shocking
facts.

Prikladem je:The bombing of Patria and Struma immigrant ships and the cynical
use of the deaths of hundreds of Jews for questionable political
purposes.

Knha; German Headguns for Defense-------------spoluprace s nacisty.
On pages 63-64 is an account of how German weapons (300 Mauser
guns) were sent to the Haganah command and concealed in concrete
barrels. The shipment was loaded and sent to the address of E. Dekel, one
of the Haganah commanders. Similarly, the S.S. invited the Berlin
representatives of the Zionist movement to assist with the immigration of
pioneering youths and prepare them for new lives in the Jewish state.
Pred Nurimberskym soudem stali nacisti, vojaci,dustojnici,doktori, prumyslnici a jini,ale,ani jeden "svetovy" banker.

225144

28.7.2010 11:44

Tri politicke rezimy a stejny vysledek.v pohledu na delani valek.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Kdyz, byla druha svetova valka, tak specialni oddeleni britske armady ve svem rozhlasovem vysilani v nemcine vedlo psychologickou valku na podlomeni moralky nemeckych vojaku. Do vysilani rozhlasu dali cteni dopisu, kde milenky a nebo manzelky se citily osamele a hned za tim "zpoved' jak delnici nasazeny do prace v Nemecku sdileji loznice s nemeckymi zenami, zatimco on bojuje, beznadejne pro Hitlera.
Mnohem pozdeji v dobach komunismu, jsem byl svedkem male oslavy, kde s chodou okolnosti byl podplukovnik ceske armady, jez to trochu pretahl a zacal blabolit, jak to komunismus za par roku vyhraje ve Francii, jak bude na postupu do zapadnich zemi a mimo jine rekl, jako odpoved, co, kdyz z toho vseho bude valka, doslova: "Zatimco ty bude schcipat na bojisti, tak nam zustanou tvoje dcery a zena k nasemu "upotrebeni" s plnou spizi zradla!"
Nemyslim, ze z neho uplne nemluvil jen alkohol; Mel ten vyskoleny stranicky," natisk " v chovani Rude armady" ,ktera v dobe valky pod rozhlasovim vysilani " rudeho propagandysty", zida Ilia Ehreburga: znic vse,znasilni veskere zeny, nesetri nacisty,neni hodni Nemec, zabijej vse kolem sebe atd
Ted, pred nekolika malo hodinama jsem cetl dopis z USA, kde poznavaji, ze ve valce pro zidovstvo, je jen 2% zidu v radach "bojujicich", ackoliv vojensky vycvicenych je 400 000 a jeden ze ctenaru napsal svoji zkusenost z university se svym zidovskym kamaradem.
"AFTER DEPARTING ACTIVE DUTY I DISCOVERED WHY.I HAD ROOMMATE WHENI WAS AT UNIVERSITY OF MIAMI (JEWISH UNIV.)HE USED TO BRAG HOW HIS DAD GOT HIMAND HIS JEW BUDDIES DEFERERED FOR ONE REASON OR ANOTHER."
" HE ALSO BRAGGED ABOUT HOW THEY WERE BEDDING DOWN OUR WIVWE SWEETHERTS AND SISTERS WHILE WE WERE SERVING. HE CONSIDERED CHRISTIAN GIRLS AS INFERIOR TROPHIES-"SHISKAS".
http://mycatbirdsead.com/201
Gordon Duff: Has anti-semitism made jews boycott the war on terror?
Mysleni boli, rekl zavrazdeny Jan Masaryk, ale nepremyslet o vecech kolem sebe, muze pozdeji bolet jeste vic, to tvrdim ze sve zivotni zkusenosti ja.Jaka,asi musi byt situace Palestincu a jejich zen a deti, od NewYork mluvicich "Israelskych" vojaku a nebo mistnich?
“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desire. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.” –John 8:44
Mothers were taken to the public square and their babies snatched from their arms. A Red terrorist would take a baby, hold it by the head, head downward, and demand that the Christian mother deny Christ. If she would not, he tossed the baby into the air, while another member of the mob rushed forward to catch it on the tip of his bayonet. Pregnant Christian women were chained to trees and their babies cut out of their bodies. There were many places of public execution in Russia during the days of the Revolution one of which was described by the American Rohrbach Commission, (Defender Magazine, October, 1933):

225043

29.7.2010 4:12

RE: Tri politicke rezimy a stejny vysledek.v pohledu na delani valek.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 225043

Takova mala akce na premysleni,kdo ma jake pravo, at ve valce a nebo ,jako terrorista a nebo ti,co jsou terrorismem poskozeny.Britsky Telegraf prinesl zajimavy clanek,jez Vam cas zde otisknu k posouzeni, jako priklad,ze zalezi na tom ,z jake strany se na to divame.Meli jsme partizany,vlastence adnes partizani jsou terroristi, s rozdilem nazoru za 50 roku.
http://www.telegraph.co.uk/news/1524552/Israel-celebrates-Irgun-hotel-bombers.html

Israel celebrates Irgun hotel bombers

By Harry de Quetteville, in Jerusalem
Published: 12:01AM BST 22 Jul 2006

In the midst of its campaign against Hizbollah and Hamas "terrorists", Israel has been accused by Britain of feting Jewish "terrorists" whose bomb attack killed 28 Britons 60 years ago today.

The accusation, which reopens the debate about the use of politically-inspired violence in the region, follows the unveiling of a plaque commemorating the attack on the King David hotel in Jerusalem on July 22, 1946, by the Irgun Jewish "resistance" to British mandate rule in Palestine. The 28 Britons were among 91 people killed.

Co myslite ,oslavuji britsti zide uspechy zidovstva proti goyimum,ja ,myslim ,ze ano, nebot to maji v talmud ,ktery je pro vsechny cleny bratrstva stejny.Kdyz ,tak zvani zide oslavuji dodnes ,"passover" sve vitezstvi nad rimskymi-krestanskymi goyimi a oslavuji celosvetove dodnes.
These laws of the Talmud were given to the Jews over 3000 years ago. They are just as valid today as they were back then. This is how the Jews are taught from childhood. The results of this stands before us. It is Jewish Ritual Murder.
A oslavuji, tak,jak nechtene padlo priznani o krestanskem obetech pri ritualnich obradech,techto ,tak zvanych zidu,jinak, Chazaru,necht kazdy cte toto;Video[překvapení]prah Winfrey-Interview With Rachel-The Jewish God Is Satan...
http://loveforlife.com.au/con...
Tak,ted je si treba uvedomit krestanskou blbost ,nechat ve svych zemich oslavovat "zidy" vrazdu krestana,coz je mozno najit na Internetu v celych strankach a dokonce ve zpovedich drivejsich zidu, jez se vzdali sveho zidovstvi.V zaklade,kde je pravo na strane krestanu v dnesnich dnech,muze krestan oslavovat v Israelu povrazdeni a nebo jine akce,kde zide prisli o zivot?
Ja myslim,ze zasadne ne,proc,v krestanskych statech toto politici a politicke strany trpi?
Proc se nechvame opijet antisemitismem,kdyz mame za svymi zady anti-krestany,nenavist ke vsemu ,co neni zidovske-chazarske.

5). "The souls of non-Jews come from impure spirits and are called pigs." (Jalkut Rubeni gadol 12b)

6). "Although the non-Jew has the same body structure as the Jew, they compare with the Jew like a monkey to a human." (Schene
Luchoth Haberith, p. 250b)

So that the Jew will never forget that he is dealing with animals, he is reminded by eating, by death, and even by sexual intercourse constantly. For The Talmud teaches:

1). "If you eat with a non-Jew, it is the same as eating with a dog." (Tosapoth, Jebamoth 94b)

Takze v zaveru,mezinarodni pravo nediktuje USA ,ale zide zijici v USA ,

225085

29.7.2010 9:56

RE: Tri politicke rezimy a stejny vysledek.v pohledu na delani valek.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 225043

Coz mi jen tak mimochodem pripomina, pripojila se mlada zdrava demokraticka zeme Izrael k potirani terorizmu v Afghanistanu?

225101

Tuto stránku navštívilo 7 428