Diskuze k článku

Mnoho povyku pro nic

Příspěvků 44

22.3.2010 1:44

O tech homos

karel4u 189.?.?.?

Je za tou prehnanou starosti o tom jak se citi zrejme neco jineho.
Mnoho lidi je nema rado, premyslel jsem proc to asi je? Abych si, jak se rika neco nastudoval, stahl jsem si tedy homosexualni video, kde se ti hosi miluji. Abych rekl pravdu, moc me to nezaujalo, naopak, mel jsem pocit hnusu a opovrzeni. Pri pohledu na ty soustajici chlapy me prepadli pocity, no proste zdalo se mi to nenormalni. Jako asi kazdemu. Inu je to uchylnost.
Proc tedy takova starost v soucasne dobe o tom jak se budou citit?
Inu, zda se mi, ze je to proto aby se znicila pospolitost naroda. Aby se znicil pocit soudrznosti, spolecenske normy. Tim se znici pocit, da se rici Krestansky, pocit souciteni.
Vsimete si, jak se Cechy rozdelili na ty co maji a na vetsinu kteri nemaji, ale pritom ti co maji malo, tedy ty skrcene stredni vrstvy ziji ve fantasii, ze maji sanci, ha ha, jen stezi.
Ale stale existuje tolerance ke korupci, jen proto, ze oni doufaji, ze az oni se dostanou nahoru, tak take budou mit sanci si nakrast.
Zmizel pocit poctivosti a ve vlade odpovednosti, ze vlada vlastne jen spravuje majetek naroda, neni jeho lordem. Toto neni demokracie, to je chliv.
Jsou dve prislovi: Nic noveho pod sluncem a nikdy nevstoupite do stejne reky.
Kdyz je sloucite dohromady vznikne vam: Nikdy nevstoupite do stejne reky, bude jina, ale jen proto, ze v ni budou plavat jina hovna.

215576

22.3.2010 3:01

Radostní teplouši jsou hrdí

Saša 74.?.?.?

Hrdý teplouš může beztrestně krást a kdyby byl ještě Žid tak vraždit Palestince.

Ať si spolu dělají co chtějí, nechci to vidět, ale ze srdce jim přeji, že jsou často chytří, mohou se „vdát“, „užít si“ s se skauty a ministranty, ale nechci, aby mě otloukali o čumák „já jsem teplouš a kdo je víc“. Jsem nejméně stejně hrdý a veselý heterosexuál, chlapečci mě neoslovují, vraždit se mně ani nechce a na kradení jsem asi blbej neb by mně bylo líto okradeného.

215580

22.3.2010 3:27

To nepotrebuje komentar.

kozoroh 61.?.?.?

LEVITICUS 20:13

13 "'And when a man lies down with a male the same as one lies down with a woman, both of them have done a de­testable thing. They should be put to death without fail. Their own blood is upon them.

Kdyz, muz spi s muzem,v te same veci,jako muz spi se zenou,oba jsou svym zpusobem ohavne veci.Oba maji byt bez reci odsouzeni k smrti.Jejich vlastni krev-vina precinu je na obouz nich.
Preklad neni presny ,ale presto vystihuje zakladni vec ,ve veci moralky.
Bohuzel vsechna nabozenstvi jsou postizena homosexualitou i ten "The Islamic obey this commandment.", tak ,jak v Afganistanu kupuji bohati mlade chlapce do svych loznic, zde se cudne nemluvi o homosexualite,mnozi rodice,takto prodavaji sve syny,jinymi slovy,pokud prijde velka katastrofa na cely svet-zadna skoda.Mnozi,tak zvani intelektualove dokonce tvrdi,ze deti vychovavane homosexuali,jsou "inteligentnejsi ,nez z normalnich rodin.Je ,vubec na povazenou ,ze vlady-politici umoznuji homosexualum adoptovat deti do tak zvanych homoseualnich paru-"rodicu".
Gay propaganda aimed at4-yers-old
Vydali v Britanii, dokonce knizku-pohadku ,jak jeden kral se zamiloval do druheho krale v sousedstvi, za penize danovych poplatniku v 600.000 liber-King&King
Mnozi z homosexualu propaguji sve opravneni v tak zvanem procesu-nabozenske svobody.
"Homosexuality takes Congress by storm"v USA verejne representanti homosexualni komunity delali nabor v dome americkych representantu na novych 50 homosexualnich privrzencu.
OneNewsNow.com-You News Right Now.
The homosexual agenda od panaMichael Swift, v tak zvane homosexualni revoluci doslova napsal_my budem sodomisovat Vase syny.Mnohe z techto vyroku najdete na http://www.christianmusictv.com/homosexua_sicnes_.htm
Jeden z mnoha "jejich" cilu je svou nemoralnosti nakazit skautske hnuti USA.
http://www.realnews247.com/spec_rpt_boy_scouts_under_attack.thm
Nakonec ,pravym dnesnim prikladem je Vatikan a jeho problem S Irskem a Nemeckem ohledne knezskych sodomistu deti,tak,jak pred casem cirkev v USA,ktera je prakticky zcela moralne a financne zkorumplovana.Myslim,ze nastal cas,Vatikan zavrit,knezi svou nemoralnosti dokazali sami o sobe "neexistenci Boha",kdyby opravdu byl, tak by sami o sobese bali "boziho trestu", tak,jak i bible pravi, takto bible je jen kniha a nic vic.Cirkevni authority uz nemuzou nic zachranit, vse je ve stavu uplneho rozkladu, nebot tento hnilobny proces postihuje vsechna nabozenstvi,co lide tvori,tak ,vse je zkorumplovane.Politici atak i homosexualove pouzivaji toto ke svym cilum proti slusnym lidem. Samozrejme media hrajou zde svou spinavou roli, tomu se nelze divit,spise,opak by bylo velkym prekvapenim.

215581

22.3.2010 4:59

RE: To nepotrebuje komentar.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215581

Pod svicnem je nejvice tma, logicky pedofil co ma pod cepici se bude snazit ziskat takove postaveni nebo zamestanani, aby mel vice moznosti na ukojeni sve uchylky. Tady nezalezi na sexualni orientaci, oboji je stejna verbez. To neni o cirkvich nebo statech to je o lidech. Mam takovy pocit, ze az Taliban obnovi svou moc v Afganistanu, tak leckomu nezbyde nez vzit nohy na ramena, nebo riskovat, ze mu hlava nebude dostatecne drzet pohromade s telem. A vskutku mit takove spojence, to ma jiste svuj vliv na moralku muztsva i na oblibu mezi mistnima lidma. [bliji]
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

215588

22.3.2010 10:31

RE: To nepotrebuje komentar.

Filip Svoboda 109.?.?.?

Reakce na 215581

Pozor pozor. V Rakousku se jedná o dva případy zneužívání - zneužíval opat jednoho kláštera a tuším mnich v tom klášteře. Tito dva církevní představitelé se přiznali. V Německu a v Irsku se ale ŹÁDNÍ KNĚŽÍ nepřiznali!!! Nepřiznali se a nejsou usvědčeni a odsouzeni soudem, tudíž se jedná jen o jednostranné tvrzení!!! Někteří z obviněných kněží klidně mohou být i po smrti, když se jedná o události i u 50.-60.let. Závěr: Církev má obrovské množství nepřátel. A mnozí její nepřátelé neváhají v boji proti církvni i lhát, manipulovat a podvádět!!! Nevěřte všemu, co navináři píší!!!

215601

22.3.2010 13:05

RE: To nepotrebuje komentar.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 215601

A ještě 3 zdrávasy bych prosil. Samozřejmě je to celé pomluva, stejně jako je pomluva to, že bylo vyvražděno pár milionů lidí v době inkvizice. Katolické křesťanství totiž nikdy nebyl šířeno násilnou cestou, to vám může potvrdit každý správný katolík.

215606

24.3.2010 1:01

No ale ty miliony obětí inkvizice jsou krapet přeháňka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 215606

Politická mythologie a Španělská Inkvizice

215725

22.3.2010 18:42

RE: To nepotrebuje komentar.

Stan 91.?.?.?

Reakce na 215601

jak to rekl jisty cernoprdelnik "puvodne jsem studoval literaturu, nez jsem prisel na to ze mam rad male, roztomile ministranty, tak jsem presel na theologii". [chechtot] [chechtot] [velký smích]

215638

23.3.2010 11:30

RE: To nepotrebuje komentar.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 215601

Chachachá Filipe,teď jste tomu dal!
Zastat se těch "černoprdeníků" a dokonce podpořit svůj vlastní názor fakty se zde neodpouští! Jen počkejte,jaká havěť se proti Vám vyrojí. Jako když v lese odvalíte balvan a Vy vidíte,co všechno z podněj na to dení světlo vylejzá! [velký smích]

215689

23.3.2010 3:24

RE: To nepotrebuje komentar.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 215581

Ja,bych to nazval,cesta od ruzovych trojuhelnicku az na mista nejvyssi ve svetove vlade.Poslouchate radio a kde rikaji,ze nektere staty v Africe maji homosexualitu ,co by kriminalni precin,pravdepodobne,prezitek kolonionalismu, rovnez stredoamericke a jihoamericke staty a muslimske staty rovnez a zde se ozyvaji staty jez uzakonili homosexualitu,co by normalni chovani v ramci , a ted pozor : LIDSKYCH PRAV a PRAV MENSINY, jinymi slovy ,pokud mate zakon ze homosexualita je kriminalni,tak ,staty sveta s homosexualni politikou,pres organisaci Spojenych Narodu Vas bude soudit,ze omezujete lidska prava,ze jste vlastne rasista a podobne,tudiz dnes zit normalnim zivotem,JSE VLASTNE KRIMINALNIK.Kdo se stara o parva techto normalnich obcanu,kteri nechteji s detmi bydled v sousedstvi homoseualu,sodomistu a podobne?
Politici nas uci a pouzivaji prav,ktere si upravuji podle sebe,ze mame zit vespolek,ale sami,ziji v oddelenych castech odostatnich,nechteji mit souseda uz nekolikrate trestaneho sodomistu,nebot kazdy homoseual je sodomista a deti v okoli nebezpecny, zkuste sveho poslance zazraneho do lidskych prav ,aby za souseda mel homosexuala,pokud sam on neni homosexual,vzdyt i mnozi homosexualove jsou proti homosexualum.Je znam pripad vrazdy deti,homosexual dostane 12 roku,za slusne chovani a "leceni" se snizi trest na polovinu,po par letech neodesediani tu polovinu a je na svobode,dva mesice na svobode ,udela dalsi homosexualni vrazdu dvou deti,co byste v takovem pripade delali?
Soudce ,snizil trest,odbornik dodal ,ze je vylecen,psychiatr tvrdil,ze uz je normalni,vezensky byrokrat dodal,ze se chova slusne a jine?
Zadna obec ,nechce v sousedstvi mit sodomistu,stracho deti,ale ,politici a vlada stale premistuje sodomistu z mista na misto,jakmile okolni lidi zjisti,co je zac,policie si nevi rady,dav vyhrozuje ,ze jej bude lincovat i kdyz instituce taji jeho minulost ,lide stale maji dobrou pamet z minulosti,takze ,policie je na ochranu sodomisty pred rozlobenymi a starostlivymi rodici,mnohdy najdou,ze homosexual je ubytovan "vladou" jen 200 metru od zakladni skoly, rovnez ,nekolik lidijej rozpozna v nakupnim stredisku,kde se toci kolem prodeje hracek prodeti,politici s napojenim na lidska prava ochranuji jen sami sebe ,nemaji zadny zajem o deti rodicu.
Anarchie dobre placenych byrokratu na populaci naroda ,kde v sazce je zdravi deti.
Muze ,papez ,zajistit ochranu deti,kdyz cela desetileti homosexualita a sodomie knazi byla cirkvi tajena pred verejnosti a sami o sobe tvrdili,ze jejich svetska moc je nad moci statu-verejnosti,cili,stat ve state.
Premistovani homosexuala propusteneho z vezeni stoji danove poplatniky miliony dolaru, mimo administrativni polatky,nepocitaje,vydani ve zdravotnictvi,za operace, opetne zuzeni zadni casti v operacnich salech,vse za penize verejnosti, kde mnozi s vaznou nemoci musi cekat roky,nez na nej prijde rada.
Kd eje pravo,usmrcenych deti, tedy, v ramci Spojenych Narodu a nasich politiku?

215666

22.3.2010 3:39

Ja uz se na tema homosexualita nemohu bavit s prateli, kterych si cenim vysoko.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Ale tady se diskutovat da. Srandovni zprava byla nedavno o tom, ze tvrdy oponent homosexualu v San Francisku je homosexual. Sexualni orientace je vec biologicka a pokud neexistuje modni trend, ze in je byt bi, tak dotycny clovek s tim nemuze nic delat. Nekdo ma rad holky a taky prirode neporuci. V tom, co si kazdy dela soukrome v loznici nevidim problem. Jestli nekomu vyhovuje, ze bude zmrskany karabacem, pro me za me, ale nesmi se to prehnat, aby to nevysetrovala mordparta z kriminalky. [velký smích] [velký smích]

Pokud se vsak vynori mensina se skupinovou strategii ve verejnem sektoru, pak mame problem a zadne korektni kecy plne demokracie a humanity to nemohou zmenit. Tyhle kecy jsopu navic projevem masochismu vetsinove spolecnosti. Bylo by velice zajimave slyset ciste soukrome nazory politiku nejenom u nas.

Pratele mi polozili otazku. Co kdyby si mel syna a byl homosexual? Za prve nechtel bych sluset nejake detaily z loznice, ani kdyby se jednalo o zenskou, zrejme mam i nekorektni predstavy o soukormi lidicek. Ale v kazdem pripade bych mu rekl stejny nazor jako ted. Nemuzu byt nadseny nikdy z homosexualni orientace, tak jako homosexual zrejme nebude povazovat za prijemny pohled na heterosexualni styk. Ale nejde ani zaprit rodice. Kdyz se divam na lidi, tak se neptam na jejich orientace a hodnotim je podle cinu a jejich charakteru.

Dale by si meli jakekoliv mensiny uvedomit, ze nemaji verit tem, kteri je stavi na podstavce slavnych, protoze ti co je dnes oslavuji budou prvni, kdyz se zmeni vitr, co po nich budou dupat. Lidi jako ja se na takove spine nikdy podilet nebudou. Naopak znovu budou stat nekorektne proti vetru a znovu o nich nekdo bude tvrdit, ze jsou naciste, bolsevici.... Za treti by si meli polozit otazky Jaka byla tolerance k jejich jinakosti v minulosti? Jaka je dnes? A co se stane pokud tolerantni spolecnsot padne nebo zmeni nazor?

Nutit napr. katolickou cirkev, ktera ma problemy s aferami okolo zneuzivani ze strany clenu cirkve, aby v ramci zakona o rovnych prilezitostech zamestavala homosexualy, mi prijde naprosto nepriputsne, protoze je do jiste miry porusovano dle meho nazoru pravo na nabozenske vyznani a zpusob jakym je praktikovano. Ale ke vsemu je to nebytycne hloupe pro postaveni homosexualu v ocich verejnosti. Cirkev by v zadnem pripade tomuto tlaku v prakticke rovine nemela ustoupit. Dle meho nazoru by se mela postavit i v rovine formalni. Rad se podivam na soud, ktery v krestanske zemi zakaze cinost cirkve na tomto zaklade.

215582

22.3.2010 3:55

RE: Ja uz se na tema homosexualita nemohu bavit s prateli, kterych si cenim vysoko.

p. 125.?.?.?

Reakce na 215582

...dalsi skupina postvana na bileho a a normalniho muze. A tolik eklhaftu pomaha na sebezniceni rasy bileho muze..

215583

22.3.2010 8:32

Znáte tenhle vtip?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Zvířátka v lese se usnesla, že by si měly nechat zavést veřejnou dopravu až k nim do lesa, kde lišky dávají dobrou noc. Všechna souhlasila, že je neúnosné, že musí všude chodit pěšky po svých. Vyslaly do města mazanou lišku, aby tam ten požadavek vznesla k příslušným kompetentním orgánům. Liška se vrátila uondaná, se staženým ocasem a celá zničená povídá: „Oběhla jsem všechny dopraváky, dokonce jsem se je snažila podmazat úplatkem, ale obořili se na mě, co že si to dovoluji, že žádné úplatky neberou, že si sami nakradou, co potřebujou“.
Poté zvířátka vyšlou medvěda. Je nejsilnější, takže by mohl ledacos zařídit, řekla si. Medvěd se vrátil celý zničený a vystresovaný a říká: „Vyhrožoval jsem jim vším možným, řekl jsem jim také, že na ně podám trestní oznámení, ale oni se mi vysmáli a řekli mi, že mají ty nejšpičkovější právníky a že se pak nedoplatím. Prostě doprava sem zavedena nebude.
V tom se přihlásil zajíc, že by to rovnou zkusil vyřídit na nejvyšších místech, až přímo v Praze. Zvířátka se pobaveně pousmějí: Ty nezkušený zajdo? Když to nezařídila mazaná liška ani silný medvěd, ty nemůžeš uspět, a natož v Praze. Ale zajíček se nedal odradit a vyrazil na Ministerstvo dopravy. Vrátil se coby dup a s potvrzením, že doprava bude zavedena v nejbližším termínu. Zvířátka se radují a diví zároveň: „Zajíčku, ty takový mladý a nezkušený, jak jsi to dokázal“?

„Jednoduše,“ povídá zajíc, „přijdu na Ministerstvo dopravy a říkám jim mazlivě: Hóóši, uděláme vlááček, uděláme mašinku až k nám na lesní mýtinku? Ššššš....souhlasíte miláčkové?
No, a oni hned souhlasili.

Taky by mě zajímalo, který mainstreamový blbec hbitě a čerstvě vymyslel novotou svítící termín homofob. V doslovném překladu to znamená: bojící se lidí, nikoliv bojící se teplých. Tak já jsem tedy na oplátku vymyslela slovo: heterofob.[smích] Heterofobové jsou ti homosexuálové, kteří mají hrůzu z toho, když na ně šáhne nějaká ženská.[velký smích]

Ale i další termíny jsou pěkně ujeté. Slovo homosexuál v doslovném překladu znamená člověk sexuální. To jsme ale všichni. Homo sapiens znamená člověk moudrý. Heterosexuál, to asi není člověk, když postrádá v názvu základ homo. A to už vůbec nemluvím o dalším uměle vytvořeném mainstreamovém slově: metrosexuál. To je stejně praštěné jako slovo jako homofob.

Jarmila

215592

22.3.2010 10:01

RE: Znáte tenhle vtip?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 215592

> mainstreamovém slově: metrosexuál

Žiji v divočině. Musel jsem si najít ve wikipedii toho metrosexuála a k mému překvapení existuje i termín Übersexual a pomosexual. Übermensch čili nadčlověk nebo superman mě napadalo v té souvislosti, ale dle korektní wiki bych řekl, že česky je to teplouš se vznešenějším názvem. Nic proti nim, ale nevíte o nějakém vznešeném názvu pro starýho sviňáka? [chechtot]

Více k článku, budou potrestáni za kradení nebo jsou dnes opravdu Übermenschen?

215598

23.3.2010 6:57

RE: Znáte tenhle vtip?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 215598

>Nic proti nim, ale nevíte o nějakém vznešeném
>názvu pro starýho sviňáka? [chechtot]

Tak samozřejmě, nějaké termíny mě napadly, ale nejsou vznešené.[smích]

To je jasné, že nikdo tam nahoře nebyl, není a nebude potrestán za kradení a korupci- ať už hetero či homos. ČSSD s ODS si prý rukou svornou a nerozdílnou mezi sebou rozdělily miliardu úplatku za pandury, nehledíc přitom napravo, ani nalevo. Jejich letošní obrovská volební kampaň, kdy obě strany utrácí obrovské částky za bilbordy a reklamu v masmédiích, svědčí o tom, že peněz mají skutečně nadbytek.

215677

22.3.2010 10:14

RE: Znáte tenhle vtip?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 215592

Vas etymologicky rozbor slova neni spravny. Ve slove homosexual nevychazi z vyznamu homo = clovek ale z vyznamu homos=stejny. Cili, homofob je clovek bojici se stejneho, coz je klasicka ukazka doublethinku, protoze homofobem (doslovne stejnoboj) je nazyvan clovek, ktery se boji neceho sexualne vzato jineho, nez je on sam. Jenze media potebujou neco kratkeho, uderneho, nalepkoviteho, takze etymologicky spravny termin homosexualofob byl nahrazen onim stejnobojem. Proto navrhuji tu zkracenou zparchantelost nepouzivat, ani v mediich ani v beznem rozhovou. Stach z homosexualu a jejich medialni protekce uz zmizi samy, presne podle zasad angsocu.

215599

23.3.2010 7:08

RE: Znáte tenhle vtip?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 215599

Tak Vy jste to všechno ještě více zamotal, než jak to bylo. [smích] Ale máte pravdu v tom, že je to z řeckého slova homós, kdežto homo sapiens pochází z latiny. V tom případě ale nechápu člověka, který toto slovo vymyslel. Vždyť musel vědět, že nastane zmatení jazyka. Ten název homofob je pochopitelně úplně špatně, protože když už to mermomocí chtěli mainstreamoví novináři používat, tak měli použít slovo homosfob. Aby z toho bylo jasně zřejmé, že nejde o člověka, který se bojí všech lidí bez rozdílu, ale o člověka, který se bojí homos-sexuálů.

P.S.: tímto odpovídám i panu Maximovi. Není přece moje chyba, že nějakej blb vymyslel slova, kde slovo homo jednou znamená člověk a podruhé stejný. To řecké slovo homos mělo totiž zůstat zachováno, nemělo být nesmyslně zkráceno na homo.

215678

23.3.2010 10:07

RE: Znáte tenhle vtip?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 215678

Vy jste to všechno ještě více zamotal, než jak to bylo.
Zamerne, pane kolego, zamerne. Abych naznacil ten maglajz, ktery nespravnym pouzivanim latinskych vyrazu suterennimi inteleguany v medialni a bezne konverzaci vznika.

215684

23.3.2010 13:54

RE: Znáte tenhle vtip?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 215684

Aha. Jenže teď ale nevím, jestli jste na mé straně, nebo na straně těch mainstreamových novinářských blbů, kteří se snaží záměrně zavést do většinové společnosti praštěné a neadekvátní termíny homofob a metrosexuál. Slovo homofob je totiž rafinovaně vymyšlená buzerační nálepka, kterou bude v mainstreamu okamžitě onálepkován každý normální člověk, který se oprávněně, stejně jako pan Dušek, ozve proti protěžovaným buzerantům. To máte jako s úmyslně vymyšleným slovem skener. On je to ve skutečnosti nezdravý rentgen, ale mainstream to úmyslně nazval skenerem, aby se zakryla ta skutečnost, že lidi budou na letištích ozařováni rakovinotvorným zářením z rentgenu.

Mimochodem, když napíšete: homo sexuál, tak to skutečně znamená člověk sexuální. Takže nejsem až zas tak mimo, když jsem se domnívala, že homosexuál rovněž znamená člověk sexuální. Když s někým mluvíte a říkáte slovo homosexuál, jak ten druhý má vědět, jestli je to slovo dohromady, nebo jsou to dvě slova zvlášť? To mu budete extra vysvětlovat, že u homosexuálů je to z řeckého slova, ale u člověka je to latinského původu? Když napíšeme slovo homosapiens dohromady, tak to asi budeme moci přeložit jako stejnoteplý moudrý, ne?[smích] Zkrátka a dobře, vědecká terminologie má být vždy naprosto přesná, nikdy ne zavádějící. To máte jako s antisemitismem. To je taky takové podivuhodné slovo.
Jarmila

215697

23.3.2010 16:03

RE: Znáte tenhle vtip?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 215697

[velký smích] Tak ted uz jsme v tom nadelali takovy binec, ze cert aby se v tom vyznal. Takze:
Homofob -> nesnasim, protoze je to z logickeho hlediska kravina (at se na to koukate jak chcete, clovek nebo stejny) a kdyz jsem rikal ze bych to nechal zakazat pouzivat myslim to smrtelne vazne.
Dve vyhrady, homos je taky latinsky a homofob neni vedecky termin to by musel byt prave ten homosexualofob anebo by to skutecne muselo popisovat strach z lidi, jenze to je zase antropofobie. Navic, jak jsem se dozvedel od kamarada psychologa, fobie jsou psychozy, chorobne strachy, takze i kdyz nekoho nazvu homofobem a myslim tim, ze ma strach z homosexualu, vlastne tim rikam, ze je dusevne nemocny. (aaaaa, neee, ja nechci mit natrzenou pr#el, pomoooc [smích] ) A za nemoc se nemuze ne?
Metrosexual -> jako vyraz mi nevadi, je pomerne popisny, viz mnou zminovany pokus s malou pripominkou ze sexualni chovani ve velkomestech se dost lisi od toho na vesnici.
Metrosexualita jako jev mi vadi tezce. Nebudu se rozvadet o tom proc, proste jsem na metrosexualy alergicky.
Posudte prosim sama, jestli jsem na vasi strane nebo ne, ja pevne doufam, ze na strane medii nejsem i kdyz si nejsem jistej protoze noviny nectu a na televizi nekoukam, zvracet kazdy den opravdu nemusim.

215703

22.3.2010 21:50

RE: Znáte tenhle vtip?

Maxim99 89.?.?.?

Reakce na 215592

Vážená, ve Vašem odvážném "výkladu" významu slov homofob a heterofob se mýlíte. Homofob - řecky homos=stejný, fobia=strach, heteros=jiný než, rozdílný. S latinským homo=člověk zde není souvislost, jak se Vy mylně domníváte. Nepouštějte se, prosím, do výkladu významu slov kterým sama nerozumíte.

215647

24.3.2010 1:31

pochopitelně že to byl zase jeden

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 215592

vyvolenej. Snad to není antisemitismus.

215727

22.3.2010 8:46

Mnoho povyku pro nic

quido2 81.?.?.?

Naopak, zneužívání sexuální energie je velmi nebezpečné.

22.6.2007,vyšel na Zvědavci článek Radima Lhotáka[vyplazený jazyk]roblém lidské populace bez servítku. Rozpoutala se mohutná diskuse, která odhalila nejistotu a zmatenost,ve které se současná společnost nachází. To se týká i nejuznávanějších současných sexuologů.Jak říká pan Plzák. V případě manželské nevěry je třeba:zatloukat, zatloukat a zatloukat.

Vědeckou a ucelenou analýzu o sexu lze získat z védské literatury. Původní literatury psané v sanskrtu, která je v překladu dostupná i v ČR a Slovensku. (BBT,P.O.Box 101,152 00 Praha 5, ČR)

Homosexualita ve védské společnosti byla známá.Tito lidé však nesměli zastávat veřejné funkce nebo se projevovat na veřejnosti.
To co se dějě v současné době je důkazem plánu demoralizovat lidskou společnost.
Chceme-li zničit národ,musíme nejprve zničit jeho morálku a padne nám do klína jako zralé ovoce. Masový vrah V.I.Lenin

Zdeněk Patrick viz http://smit.wz.cz napsal glosu s názvem: Zlatoústý humanitární bombardérr, cituji část:
Vedle humanitárního bombardování Jugoslávie tu máme další výrok zlatoústého pána,jehož vláda nám přišla sakra draho.Opět jako ten o humanitárním bombardování můžeme i tento bezezbytku zapsat zlatým písmem a do 3% zlata zasadit:"Absurdní ideologie je,že rodina má mít výhody,protože plodí děti,na rozdíl od homoseuálních párů.To je pojetí rodiny jako teletníku,jako místa, kde se připouštějí býci ke kravám,aby byla teleta," uvedl Havel.
Védy dále jasně stanoví,že civilizace která příliš zdůrazňuje sexualitu je civilizací čtvrté třídy. Tedy nejnižší, hned za zvířaty. Mimoto,zásady náboženství nestojí na nějakých dogmatech nebo lidmi vymyšlených formulích,ale stojí na čtyřech hlavních usměrňujích pravidlech[překvapení]dříkání,čistotě,milostivosti a pravdivosti.Všechny lidi je třeba učit dodržovat tyto zásady už od dětství.

215593

22.3.2010 9:28

Potrefené husy

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Pokud platí pravda pořekadla, že potrefená husa se vždycky ozve, tak musím konstatovat, že se ozvalo poměrně zajímavé množství hus v souvislosti s korupcí na Českých drahách. Tak velká nelibost ze všech stran by mohla naznačovat, že dotyčným nejde tak ani o práva chlapcomilců, jakož spíš o odvedení pozornosti.
Ale můžu se mýlit, protože naši politici jsou dobře známí svojí odolností proti korupci.

Ještě se musím vrátit k poznámce Kníži o snižování důstojnosti homosexuálů tím, že je nazveme homosexuály. Co my tady uniká pane Knížo? Když jsou homosexuálové a dokonce se rvou za svá práva a snaží se tuhle úchylku, pardon orientaci, cpát i dětem do škol, tak proč je jejich důstojnost snížena tím, že je někdo nazve homosexuály? Mě neuráží, když mě někdo nazve heterosexuálem. Je to prostě moje kvalita a nestydím se za ni.

215596

22.3.2010 18:21

RE: Potrefené husy

Osel 78.?.?.?

Reakce na 215596

A pokud byste byl nahodou nemanzelskym ditetem, a nekdo by vas nazval "bastarde,", taky by to prostě vase kvalita a nestydel by ste se za ni? Dokonce by vas to zrejme ani nenamichlo?

215634

22.3.2010 22:47

RE: Potrefené husy

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 215634

O homosexualitě (jako pojmu) se běžně mluví. O bastardismu jsem ještě neslyšel.

215652

22.3.2010 9:45

Jack Robertson--I lived i Ufo

fohat 90.?.?.?

Dověděl jsem se i to, že naši Zemi osídlili lidským elementem právě oni a že jsme jejich potomky,které na Zemi zaseli s ruznými korekcemi již poněkolikáté, avšak vždy s rozporuplným výsledkem. Jednoduše implantovali vlastní genetický fond některým vhodným species ,aby urychlili pomalou pozemskou mutaci a přidali ji forsáž. Několikrát během tohoto chovatelského experimentu však došlo ke katastrofám,které jakžtakž vyšlechtělé lidstvo zničili,ale oni vždy znovu zasáhli a nechali Zemi znovu zabydlet. Konec citátu. A já dodávám,že jsme na Zemi nebezpeční PREDÁTOŘI,kde jen nepatrný zlomeček populace odpovídá představám genetických inženýru nejen z planety SATURNIJA. [bliji]

215597

22.3.2010 10:29

Růžový vlak Českých drah

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Je velice zajímavé, že většina médií se pohoršuje nad "homofobními" výroky, včetně bývalého soudruha Fischera, ale skoro nikdo se neptá, kde je 8 miliard!
Růžový vlak ČD: http://vpravo.blog.cz/1003/ruzovy-vlak-ceskych-dra...

215600

22.3.2010 18:16

RE: Růžový vlak Českých drah

Osel 78.?.?.?

Reakce na 215600

Konecne vecna pripominka....

215633

22.3.2010 20:11

RE: Růžový vlak Českých drah

lesov 89.?.?.?

Reakce na 215633

Tak já bych měl technickou.
A dál se bude dít jako co?! [oči v sloup]

215643

22.3.2010 21:58

RE: Růžový vlak Českých drah

Osel 78.?.?.?

Reakce na 215643

Pokud diskuse -- nejen na Zvedavci -- pojede v nastoupenem kursu, tak se nestane vubec nic. Prave proto je tato diskuse kontraproduktivni.

Problem neni v tom, ze v CD sedi homosexualove, ale v tom, ze tam sedi parta rozhazovacnych prizivniku... a popravde, ani Dusek nesmeroval debatu timto smerem, nespis proto, ze sam ma pry maslo na hlave.

215648

23.3.2010 15:57

RE: Růžový vlak Českých drah

Osel 78.?.?.?

Reakce na 215633

[smích] Ani jsem nevedel, ze tady prispivaji i lide z jesli[smích]

215702

22.3.2010 19:40

O čem ten článek je ?

Střelec 77.?.?.?

Diskuse se vede o homosexualitě, namísto o tom o čem článek je. Přitom se v něm poukazuje především na to, že politici a představitelé státu namísto aby se zabývali závažnou otázkou ztráty velké částky peněz a korupce, vyřádí se na nepodstatné a naprosto okrajové záležitosti, která by se dala odbýt jednoduchým napomenutím. To co je důležité nikoho z nich nezajímá. Dělá to dojem jakoby zlodějina a podvody byly přirozené, normální a nebylo třeba se o ně vůbec starat. A ten kdo na ně upozorní je dehonestován kvůli malichernosti a jeho slova překrucována. V článku je poukazováno i na další závažné negativní společenské jevy. Toho by bylo třeba si všimnout.

215640

22.3.2010 20:36

RE: O čem ten článek je ?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 215640

Střelče, jak jistě víš, mnoho situací se řeší oklikou.
To, že se skoro nikdo nevenuje tematu článku, to je příznačné nejen pro politiky , ale i pro zdejší lid.
souvisí to sice s programem, který nám do hlav jed z veliké dálky, ale to tu nebudu rozebírat.
Zkrátka některé jevy se řeší prostřednictvím jevů zástupných.

Pokud víte, co jsou to "konstelace" - anebo i obyčejné divadlo, tak víte, že lidé na sebe berou různé role, které dovedou s různou mírou věrohodnosti ztvárnit.
-..asi teda tak....

215644

22.3.2010 22:04

Folklór?

Lin 85.?.?.?

Všimla jsem si jedné věci:
Jakmile někdo otevřeně kritizuje poměry a bordel nebo vznese pochybnost k hlásaným "pravdám", okamžitě vyrukuje "někdo", kdo označí dotyčného za nacistu, komunistu, teroristu, extrémistu, levičáka, anarchistu, rasistu... (další repertoár doplňte sami).
Samo o sobě by to bylo úsměvné, ale v českých poměrech se okamžitě strhne hysterie, ve které se předhánějí různí "znalci" ve svých "posudcích" a to by v tom byl čert, aby se pro dotyčného nějaká nálepka nenašla!
Při tom všem "rozboru vět" se jaksi pozapomene na význam těch vět. Ten se v humbuku docela rozplyne a to je, zdá se, účel.
Tohle se netýká jen Duška, je to všude.
K Duškovi :
Podle mého neřekl nic, co by poškozovalo práva jiného člověka nebo menšiny. Dokonce nepoužil ani nadávku.

PS:Možná jednou budu souzená jako nácek, když pronesu větu, že zase zdražili plyn [oči v sloup]

215649

22.3.2010 22:49

RE: Folklór?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 215649

"hysterie, ve které se předhánějí různí "znalci" ve svých "posudcích" a to by v tom byl čert, aby se pro dotyčného nějaká nálepka nenašla!"

snadné prachy, snížené sebevědomí, touha vyniknout (ne nadarmo se říká, že novináři jsou bývalí neúspěšní aspiranti na politiky), postoupit ve společenském žebříčku ...

je to laciné, lidé to žerou, proč jim to neprodat

dokud existuje poptávka, bude i nabídka

Ovšem netuším, do jaké doby současný marasmus bude trvat. Nestačí, aby vymřely komunistické ročníky. A možná nebude stačit, až vymřou ty postkomunistické. Národ plebejců to má těžké. Inteligenci nenávidí, žere bulvár, opájí se dovolenými z půjček, které nikdy nesplatí. V čem se tato prasátka liší od politiků? V ničem. A proto politik zůstává odrazem národa, z kterého vzešel.

Pan Dušek se pokusil upozornit na možnou korupci. Ovšem použijte slovo homosexuál v negativní konotaci ... [oči v sloup]

Politici nejsou mocní pro svoje schopnosti. Ale proto, že se vždy najde podlézavý idiot, který hledá, kde by mu co káplo. Stačí se podívat na některé novináře, a je jasno.

215654

22.3.2010 22:49

RE: Folklór?

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 215649

To si pište, protože diskriminujete menšinu - tj. miliardáře, který vlastní Vaší plynárnu.

215655

22.3.2010 23:59

Kdyby třeba ve vedení v čezu byli samí ....růžový

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Kdyby třeba ve vedení v čezu byli samí ....růžový, možná, že by to i prošlo bez zbytečných dalších komentářů.. Taky státní či polostátní instituce....ovšem neprodukují ztrátu ale zisk...ale jde jen o čísla.Dráhy většinu lidí nedonutí jeti předraženým vlakem, kupte si ale elektriku jinde...od jiného výrobce.
Ztráta či zisk,jde jen o mediální tvář.Obě organizace nás stejně okrádají...Jedna tím,že nám předražuje elektriku
( a proto je v plusu) a jedna tak, že předražuje dopravu (ale je ztrátová) a dotujeme jejich činnost nepřímo z našich daní....
Růžovej sem,divnej tam...ten,kdo zachrání tento systém,aby se nezhroutil může mít i rohy a ocas....pokud mu to k něčemu bude platný...myslim, že ani žlutej kroužek vzášející se komukoli nad lebkou by neměl šanci...ale třeba se pletu
[smích] [smích] [smích] [smích] [smích]

215661

23.3.2010 4:14

Dušek potřeboval upoutat pozornost ke zlodějnám v ČD

Montaznik 88.?.?.?

Pokud jsem o téhle kauze něco podstatného slyšel, tak se opět podařilo mediálním poskokům, kteří pilně podporují současnou kleptokracii, zamést celou věc pod koberec.
Dušek už před několika měsíci vystoupil na tripartitě a hodně se tam rozčílil, že se v ČD prošustrovalo cca 8 miliard korun!!!
Bohužel nic se nestalo!!! V takovém stavu jsou u nás média, kteří mají hlídat demokracii!!! Nevyšel o tom nikde ani článek.
Takže když bylo před stávkou a Dušek opět viděl, jak si s nimi vláda Mojžíška hraje betla a vytírá prd@el, tak se rozčílil a zaútočil!!!
Použil k tomu "bukvičné" spolčení na MD,ČD a dalších institucích,
přičemž poukaz na teplajzníky byl až druhý v pořadí!!! První byly zlodějny a jak je vidět, celá teplajznická parta má takovou moc, že celá zlodějská kauza, na kterou Dušek upozornil, šla do vytracena!!! Už o ní neuslyšíte nic!!! A Dušek se měl omluvit, ale na to je moc hrdý a má tvrdou palici, tak vzniklo status qo,
kdy teplajzníci netlačí na Duška, že o nich po pravdě řekl, to co si myslel a Dušek přestal halasit o zlodějnách, ale o nich se stejně bude mluvit - Dušek není vůl a má důkazy!!!
Jenom si vzpoměňte jak vyjebal u soudu s MD, kde mu dávali za vinu, že rozbil závoru na parkovišti a vniknul na pozemek a další kváky!!!
Musím se ještě zmínit o "klubech" homosexuálů na různých podnicích a institucích, kde probíhá přesně to, co Dušek popsal na ČD a MD.
Třeba televize Prima má naprosto teplajznické vedení a tam když chcete karierní postup, musíte být bukvice, anebo teplajznictví zdárně předstírat a chodit s nimi do sauny a tam se nechat od vedení šoustat do kaďáku!!!! Bohužel, to jsou poloměry, které snad ani za komančů nikde nebyly,alespoň o nich nevím. Byla jiná zvěrstva, ale že by vás vedení nutilo se teplit, to fakt nevím.
Ale nemusím vědět všechno! Když řeknu upřímně, nemám proti "teplejším" spoluobčanům žádné předsudky, jenom ať si třeba pánové nechají vášnivé francouzské polibky na doma - to se mně chce trochu zvracet a také, že dnes chtějí děti do péče mně vadí! Když dostali svatby, tak se dušovali, že děti ne, a uplynulo pár let a už Hromada, vrchní bukvice, se nechal slyšet, že když nedostanou děti, jde o porušení jejich základních lidských práv.Nejsem právník, ale dítě by mělo zásadně vyrůstat v heterosexuální rodině, je to takové přirozené, ale je to jenom můj názor! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

215668

23.3.2010 10:08

RE: Dušek potřeboval upoutat pozornost ke zlodějnám v ČD

quido2 81.?.?.?

Reakce na 215668

Nejsem právník,ale dítě by mělo zásadně vyrůstat v heterosexuální rodině.....

Na to lidé, pokud chtějí zůstat lidmi, nepotřebují žádné vzdělání. Milující rodičové, babičky a dědové,by se měli spojit a zarazit tento destruktivní vývoj. To však vyžaduje, aby je vedli osobnosti, které na to mají- především intelektuálně.

Rozumně uvažující člověk nemůže popřít,že drogy a nekontrolovaný sex jsou úhlavními nepřáteli člověka. A vidíme jaká je situace. Spotřeba drog neustále stoupá. Martin Herzán ve své knize: Totalitní světovláda, uvádí:Vládní snahy o zdrogovanou společnost prosvítají v praxi na světlo i dnes.Vezměme jen statistiku. Podle studie amerického ministerstva zdravotnictví, vzrostla v letech 1992-95 spotřeba drog u dětí 12-17let o drtivých 78%.Počet dětí,které berou aspoň jednou měsíčně kokain, se zvýšil jen za tyto roky o 166%.

Nedávno jsem viděl v TV, na kterou se dívám pouze výběrově, program o sexu mladých. Ukazovali současný trend sexuálního života mladých lidí ve Francii. Aktérka, osumnáctiletá dívka, pravila: Nevedeme žádné dlouhé řeči a jde se hned do postele. Přičemž protějšky,jak řekla, jsou od dvaceti do čtyřiceti let.

Duchaplné výlevy tady na internetu nám nepomohou. Chce to vedení schopných a především inteligentních osobností, které se postaví současnému politickému establišmentu a stmelí rozbíjenou občanskou společnost.

215686

23.3.2010 10:32

RE: Dušek potřeboval upoutat pozornost ke zlodějnám v ČD

fohat 90.?.?.?

Reakce na 215686

ohne Maulkorb. Takový pořad pro mladé vysílal ORF FS2 v sedmdesátých letech. Na tehdejší dobu výborný počinek a v porovnání k dnešku i vkusný.Jinak volím neparlamentní strany a s pobavením budu pozorovat,jak se k tomu aktu společnost voliču postaví. Jak nahoře, tak dole...A jestli se volič probere, tak jak dole,tak i nahoře. [cool]

215687

23.3.2010 10:36

RE: Dušek potřeboval upoutat pozornost ke zlodějnám v ČD

quido2 81.?.?.?

Reakce na 215686

Doplnění.

Citace z knihy M.Herzána Totalitní světovláda:
A co se učí na školách ve světě? Vlády na celém světě prosazují do školních osnov,přes mnohdy pochopitelný odpor rodičů,sexuální výchovu a to mnohdy již od prvních tříd základní školy.Učí děti pohlavnímu styku a dává na stejnou úroveň i styky se stejným pohlavím/pod jakousi rouškou společenské tolerance/.Stát vůbec nerespektuje práva rodičů,vychovávat děti v mravní čistotě. Školy doslova učí děti již od 6.let k sexuálnímu styku,aniž by při tom měly přinejmenším dalších deset let vyvinutý rozum nebo citový základ. Čemu slouží výuka sexuální výchovy na školách? Děti se dozvídají o všemožných sexuálních úchylkách a mají tendenci to zkoušet.

Mnohé děti po hodinách sexuální výchovy začínají používat vulgární označení,které předtím neznaly a neslyšely je ani ve svých rodinách.Mnohé děti po těchto hodinách sexuální výchovy prohlašují,že radši nikdy nebudou mít děti.

215688

23.3.2010 20:05

Topolanek

kocour_easy 88.?.?.?

Nevim jestli to patri sem, ale je celkem pekne jak topolanek vypravi o Gustavu Slameckovi ze zije se svym pritelem http://www.novinky.cz/domaci/195340-fischera-topolankovy-vyroky-urazeji-slameckovi-nevadi.html Zde http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=663962 na prvnim videu v case 3:06, takze jak rikaj nase babicky, na kazdem sprochu pravdy trochu a co Kdyz dusek mnel pravdu

215713

25.3.2010 2:07

Bukvice je stejná prasárna jako pedofil

LaFox 90.?.?.?

Jsem absolutně netoleratní. Já považuji homosexualitu za stejnou zvrhlost na úrovni pedofilie. Když můžeme kastrovat pedofily, vykastroval bych i ty 4 procenta. Proč ? Je to NEMOC na úrovni nebezpečné úchylky, stejně jako pedofilie. Prostě šmyk a kule pryč.

215799

Tuto stránku navštívilo 6 644