Diskuze k článku
Zvrácený svět
Příspěvků 103
člověče, Vy potřebujete odbornou pomoc! Chce to nekoukat na TV zprávy a nehltat novinové nebo internetové plácaniny o tom, kdo si PRAVDĚPODOBNĚ nakradl (nikdy nejsou důkazy) a co MOŽNÁ kdo má za nezasloužené výhody. Vsadím se, že jste v důchodovém věku a negativní emoce (závist, pocit bezmoci a nespokojenost s osobním životem) Vámi třískají pěkně o zem. Žít s takovým chudákem musí být radost. Bohužel v tom nejste sám. Existují tisíce šiřitelů špatných zpráv, kteří si podobně jako vy vytvářeji svoji vlastní virtuální realitu plnou špíny a hnusu a přenášejí to na ostatní. Píšu to možná drsně, ale myslím to s Vámi dobře. Jakmile přestanete sledovat politické pořady v TV a denní snůšku děsivostí v hlavním přehledu zpráv, zbytečně plýtvat energii na zvrhlých internetových diskuzích a místo toho se věnovat vnoučatům, procházkám a koukat kolem sebe, brzy se začnete cítit líp. Možná konečně uvidíte ten rozdíl, jak vypadají města dnes a jak vypadaly stejné domy a ulice za bolševika. Jak konečně vypadají čisté řeky, kde plavou ryby a ne chemické splašky. Jaké máte možnosti dnes a jak krásně se Vám žije. Přeji Vám hodně zdraví a hlavně psychické pohody!!!
Možná konečně uvidíte ten rozdíl, jak vypadají města dnes a jak vypadaly stejné domy a ulice za bolševika. Jak konečně vypadají čisté řeky, kde plavou ryby a ne chemické splašky. Jaké máte možnosti dnes a jak krásně se Vám žije...
Zde se nabízí další adept na psychologickou pomoc
si asi delas pr.. ne clovece ciste reky asi zijes v jinym state a nebo si nigdy vzivote nevydel rozbor vody zadny z nasich rek ale kdyz ses si tak jistej tak di a napij se z labe a pak az vudes umirat v krecich na otravu z bordelu co tam plavou tak se ti pridu smat
Emil22 a jazman (oba příznačné nicky..) jsou svými názory (mimochodem podle mne mlíčňáci s předepranými mozky bez životních zkušeností nebo přímo lokajové Systému) komici. Zapomínají, že v mafiánském kapitalismu to je s čistotou životního prostředí jako obvykle jinak, než to vypadá na první pohled...
Co Bhopál? Nebo v ČR dlouhodobě nevyhovující až katastrofální ovzduší kolem Radvanic a Bartovic v Ostravě? Ani za socáče tam to ovzduší myslím tak špatné nebylo.
Prachy, prachy a zase košér prachy, pravda a láska, která zvítězí nad lží a nenávistí a až potom nějaké životní prostředí nebo lidi. A vvoooo tom to všecko je.
jansmith
zdravím,já si myslím,že jste "jazzmana" nepochopili,podle mě tím adeptem na psychologickou pomoc měl být právě "emil22",s tím souhlasím...
Ahoj Jane, Jazmana bych možná nezatracoval, kdoví, jak to myslel. Horší je to s Emilem.
Tady píší něco o čistotě vzduchu v Ostravě. Ti frustráti tvrdí, že v Ostravě je nejhorší vzduch v EU. Evidentně se pomátli.
Lidem se nelíbí, co musí dýchat. Měli by urychleně zajít za Emilem, který by jim rychle a stručně vysvětlit, že jsou to jen frustráti, kteří mají to znečištění jen ve své hlavě!!! A že můžou být rádi, že je tu PRAVICE, která je zachrání. Protože pravice lidem pomáhá a hlavně se stará o životní prostředí.
Pak by jim řekl, že můžou být rádi, že je tam Mittal, stoprocentně česká firma, která tolik dbá na kvalitu ovzduší. Ne, počkejte, ona to vlastně není česká firma, ale firma ze západu!!! No tak to už je úplný nesmysl, že by hodní kapitalisté, kterým vůbec nejde o maximalizaci zisků, mohli takhle srát na lidi!!! Mittal má úplně novou super fungující cčističku, takže Mittal asi ovzduší neznečisťuje! Ve skutečnosti se jedná o tajnou buňku bolševiků, kteří v noci zapalují skládky, aby se pomstili.
Ale hlavně by si měli všichni lidé uvědomit, že cokoliv špatného, co je v jejich životě sere, je jen v jejich hlavě! A že se s tím nedá nic dělat!!!
Škoda, že mi Emil neodpověděl na jednoduchou otázku, jestli za 9/11 stáli fousáči z jeskyne, tzv. Al Kájda. Ale já jeho odpověď znám. Samozřejmě, že stáli. Kdo by to mohl být jiný, že? Jsem si také jistý, že Emil podpruje GMO a nechal se očkovat proti prasečí chřipce, protože v telvizi říkali, jaká je to hrozná pandemie.
Řekl jsem to správně, Emile?
Ahoj hestroy starý kamaráde... Máš pravdu, jazmana jsem asi "spláchnul" s Emilem nezaslouženě..
Jinak přítel a kamarád Emil asi opravdu netušil, co jeho pokrytecká AGITKA tady mezi (na propagandě nezávislými) čtenáři způsobí. Jistě jako náhodný příchozí očekával pochvalu za to, jak do toho všeho vidí a jak pokračujeme ke světlým kapitalistickým zítřkům a na rozdíl od toho nedokázal nakonec nic jiného, než s debaty uprchnout jako altruisté Rotschild s Rockefellerem z demonstrace plné nasr-ných "odborářů"...
Nebo, že by ještě zaskočil?
Je fajn, že je tady na Zvědavci i legrace, protože o to více čtenářů to sem podle mne přitáhne.
jansmith
29.1.2010 1:51
RE: Další frustrát - s tím vzduchem v Ostravě
amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 210883
se to může mít i tak, že ne za vše může Mittal - zjistila jsem, že minimálně jedna česká firma se zabývá tímto - od Němců dostane peníze za odpad a od české teplárny peníze za palivo. Vypadá to následovně - Němci z odpadu, který se hází do popelnic málo tříděný (jinak oni sbnírají papír, textil, sklo a vůbec vše velmi pečlivě), vyházejí vše vlhké a hrubě nespalitelné, pak to pořežou nebo pomelou a slisují, čímž se dostanou na určitou spalitelnost. Pro účely ekologické agendy se to označí jako "tříděno pro" pak to jede do Čech a formálně to má přestupní úpravovací stanici - která se možná skládá i z nějakého dvora (ne strojů, to by bylo zbytečné) ale hlavně z tabulky provozního řádu. Tím je systému učiněno za dost a jede to do elektrárny, kde se vlastně tento jedovatý a ne bezpečně spalitelný odpad spálí a vypustí se do ovzduší, co by tam být nemělo.
Clovece, tenhle "stat" dluzi 1,3 bilionu korun jako stat..
http://www.verejnydluh.cz/
http://cs.wikipedia.org/wiki/Státní_dluh_Česka
..obcane dluzi za hypoteky nebo maji spotrebitelske uvery, vsichni co znam. Odhaduji - opravdu odhaduji, takze jestli mate lepsi statistiku, sem s ni, ze obcansky dluh je okolo 1,5 bilionu (rozpocitane hypoteky plus uvery cca 150 tis/clovek). To znamena, ze tahle zem - CR - zije na dluh, ktery nemuze splatit. Ten dluh je pravdepodobne 3 biliony! Ano, to znamena, ze temer vse kolem nas, co se tvari "nove" a "krasne" neni nase a je cas si to uvedomit.
Nekde jsem cetl, ze stat mel na zacatku roku 1990 a aktivech +80 mld a s prihlednutim ke statnimu zlatemu pokladu, ktery uz opravdu neni, jsme byli v plusu.
Nebyla zde diskuse o duchodech, skolnem, placenem zdravotnictvi, splaceni hypotek na 30 let... delate si legraci, ze to nevidite a ze jim bastite to pozlatko za 3000000000000CZK DLUHU??
Myslím, že se nejedná o frustrát. Já, když jsem viděl, jak v roce 1989 na tribunách se střídali "bývalí" komunisté a zvysoka káleli na komunistickou stranu, pochopil jsem neodvratné. A když jsem se dozvěděl od komunistů, jak je to všechno řízeno, bylo mi hned jasné, že jsme obětí obrovského podvodu. A to jsem ani zdaleka neměl důchodový věk. Dozvědět se, jak se věci mají je možná skutečně frustrace. Ale mohu potvrdit, že nejlepší recepis je jít do lesa na houby, někam k řece, jet k moři a pod. Protože se s tím nedá mic dělat. To už pochopili částečně Iráčané, pochopí to i Afgánci a Iránčani. Tady skutečně pracují síly, na které jsme slabí. Veměme si na příklad naše područí za Rakouska - Uherska, područí pod Francouzi za první republiky, naše područí za protektorátu, naše područí pod SSSR a tak dále. Vzpomeňme si na Mnichov, že vlastně "naše svoboda" ve skutečnosti závisí na rozhodnutí několika mocných. A to trvá i nadále. Jen si vzpomeňte, jak kdysi velký přítel USA Sadam Husain v Iráku se znelíbil USA a jak to dopadlo. Jsme stále ve stejné situaci, která je v současné době pro nás neřešitelná. Zní to pesimisticky, ale je to bohužel skutečnost.
Baki, nevěšte hlavu, řešení existuje. Bude to sice asi stát "chvilku" hádání a rudejch xichtů, ale ta bublina splasknout musí, jen se řeší rychlost toho splasknutí. A hlavně náhradní přerozdělovací systém, postavený na udržitelnosti.
...otázkou je, jestli udržitelnosti otroctví od otrokářů - anebo udržitelnosti selského rozumu = moudrosti hospodáře.
29.1.2010 2:00
RE: Další frustrát
amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 210864
Janko nejsem v poklidu - protože tu bublinu budou chtít vyřešit zákonem o možnosti prodeje půdy zahraničním subjektům - a co jsem slyšela nadháněčku těchto realitních mafií, tak ač to ještě nevypuklo, vše už je předjednané a de facto prodané. Čili: nastane-li toto, může se náš národ navždy vzdát ambice vlastnit ještě někdy něco z tohoto reálného světa.
V Maďarsku i na Islandu po bankrotu došlo na dluhové otroctví, kdy se státu odvádí 50% ale z toho se notná část odvádí jinam. Na islandu zahájila poslankyně Brigite Jonadottirová revoltu proti banksterům (a myslím, že jí radí autor Zvědavce Sandro Pascucci). V každém případě to je situace, za níž lidé, kteří do té doby spláceli hypotéky odcházejí pod most, majetek, který si lidé dříve pořídili se přesunuje do vlastnictví bank a sebevražda z důvodu insolvence se stává silně epidemickým až pandemickým jevem - o kterém ale běžný občan nesmí nic vědět.
Jediné pozitivum, které znám je, že když se Argentina po několika letech z krize a bankrotu 2001 dostala (díky emisi nezávislých peněz - jen proto, že mraky komunit s tím začaly s předstihem již okolo roku 1995) a pak si establishment vynutil návrat ke starým pořádkům - rozuměj bez ekonomické svobody, ustalo načas dluhové otroctví a dnes občané Argentiny a celé řady jiných latinsko-amerických států odvádějí státu¨jen okolo 15-20 %. To je dobrá zpráva. Stála ale myslím hodně životů - a také nasazení a organizačních schopností, které zafungovaly dlouho před průšvihem.
ano, souhlasím, vaše slova potvrzují, že situace je řešitelná.
A doufám také, že naši "furianti" ve vládě pod "televizní" vrstvou připravují schůdnější systém.
Hraje se souběžně o mnoho vrstev budoucnosti, stále platí, že je dobré mít čisto před svým prahem. Jít do nesplatitelného dluhu je riziko, které odděluje dobré a špatné hospodáře.
Dnes ti, kdo řeší funkci světa pomocí "zástupných systémů", hrají s figurkami takový "čertovský mariáš", kdy se dvě skupiny světové, ale i komunální moci dohodnou na "figuře", kdo ji "uhraje".
A hraje se třeba o "svatořečení nějakého papeže", o basu pro Blaira, - a v "banku" je třeba i pan Klaus, o kterého se hraje asi dost vysoko.
To samé se hraje i na národním hřišti, ale i v komunálu, tam už jde o konkrétní zakázky a pouhé peníze.
A my tady dole sledujeme toto utkání s nejasným chvěním (asi jsme ta fluktuace vakua) a držíme si navzájem palečky, aby to "naši" neposrali.
...a kteří "naši" jsou to pro koho z nás - to asi časem vyplave. příroda už tak funguje.
PS: právě skončil brífing Klause, sejde se s náčelníkem Evropy. nevypadal, že by měl v kalhotech. Spíš "v kapsičce".
...ale možná zas jen tak kecám,..., a kecám....
Ale tady nejde o věšení hlavy, vážený janko. Pouze připomínka, že tento systém funguje již několik tisíc let (pokud je známo z písemnictví), a zřejmě bude fungovat i nadále. Nejsem stoupencem představy, že "jde něco změnit". Řešení vidím jen v násilné změně struktury lidského myšlení, ale tak dalece ve vědě ještě nejsme a zřemě ani nebudeme. (viz například "sexmise", "továrna na absolutno" "RUR" od Čapka a pod.) My si o těchto problémech můžeme jenom špitat.
>Jak konečně vypadají čisté řeky, kde plavou ryby a ne chemické splašky.
Na západě často ty splašky jak za bolševika v některých zemích plavou, nehledě k tomu, že před 50ti lety to i tam vypadalo jinak, Kanada na příklad neměla všeobecné zdravotní pojištění a pro tu „střední“ vrstvu to bylo zcela stejné, jestli žili za bolševika nebo na „západě“. Dnes se lidi diví záplavě zámožných Číňanů prohlížejících si Prahu, a ani to nebylo za bolševika. Svět se mění. Když půjdete příliš daleko na západ dostanete se tam, kde byl dříve pro vás východ.
Mily Emile,
zda se mi nemile, ze jedinou cestou ke stesti je, dle Vaseho nazoru, ignorace deni ve spolecnosti. To, myslim, neni dobra rada pro nikoho z nas. Tato zem je skutecne vykradena a bohatstvi, ze ktereho mohly profitovat jeste pravnoucata nasich pravnoucat, je presunuto do rukou nekolika jedincu.Nasim i Vasim detem, nezbyde nic jineho nez pracovat na panskem. Je jen otazkou casu, kdy se zrusi vsechny "nevyhodne" socialni vymozenosti, pro jejich vysokou cenu. A zatim co Vy se budete kochat na prochazce krasnymi domy v centru mesta, na ktere bude jejich majitel cerpat dotace z nasich dani, budou nase prava omezena o oklestena a z hlediska pravniho z Vas bude jen dalsi kastrat...
Nepochopil !!!Jste přesně ten o kterém je v článku "řeč".Jen další spokojená ovečka se skloněnou hlavou a plným korýtkem ve svém chlívečku....
Jen tleskejte, Emile, tleskejte. Jak krásně se nám žije... Jestli to dobře chápu, je vám 22. V tom případě jste ani nezažil "konunismus". Víte, lidem jako vy, nemá cenu nic vysvětlovat. Z takových lidí, jako jste vy, je mi smutno. Víte kolik mi bylo, když skončil bolševik? 18. Vám? 2. Chcete se se mnou dohadovat o tom, jak to probíhalo? Nebo jste si to od svých 2 let pamatoval?
Už podle vašeho stylu je mi jasné, že patříte mezi ty finanční poradce. Peníze nesmrdí, že? A jsou hrozně důležité, že?
Už jste se někdy zamyslel nad tím, proč se zlepšilo životní prostředí? To nebylo proto, že by se mávnutím proutku zavedla nová technologie. To se jen utlumil průmysl. Přestalo se vyrábět, víte?
Když se přestane vyrábět, kde myslíte, že se vezmou peníze na chod státu? Půjčíte si, že? Nebo něco prodáte. Jelikož už není co prodávat, všechno už se prodalo, začneme si půjčovat. Mladý pane, vy si neuvědomujete, že v tom majetku v socialistickém vlastnictví, který již neexistuje, protože byl převeden do cizích pracek, byly uloženy DŮCHODY našich prarodičů a rodičů!!! Dnes si na důchody musíme půjčovat!!! Dochází vám to vůbec? Školy máte, tak by mohlo.
Víte co je to úrok? To je věc, která vysává celé státy. Kde se asi berou peníze na úrok? Drancováním přírodního bohatství nebo odíráním lidí až na kůži. Můžete radostí tleskat, kolik kolem sebe máte barevných fasád, jaká krásná lesklá auta kolem jezdí. Ale dokud si neuvědomíte, že pokud je to za půjčené peníze (na ulicích budou přibývat bezdomovci) jste jen zaslepený cinkrlátkem. A až půjdete na procházku a budete si tleskat do kroku, jako obvykle, a před těmi krásně opravenými domy budou posedávat špinaví zoufalí lidé, budete si tleskat ještě radostněji? Až vám opět vykradou vaše naleštěné auto, budete tleskat?
Možná jste si toho nevšiml, ale já jsem o těch barevných fasádách a plných obchodech hovořil. Ale také jsem si všiml, že od té doby, co spadla železná opona, jde životní úroveň na západě rychle dolů. Víte, oni se ti kapitalisti museli sakra snažit, aby měli lidé na západě pocit, že se jim žije dobře. Na dveře totiž klepal bolševik. Kdyby se jim dobře nevedlo, tak kapitalismus skončil. Dnes, když hrozba bolševika pominula, není nutné si lidi předcházet. Ale to zatím asi nejste schopen pochopit.
Byl jste ke mně upřímný a to je dobře. Mládí vpřed! Budu k vám taky upřímný. Je mi líto, ale jste přesně ten typ člověka, o kterém hovořím na konci článku. Otrok a hlupák. Snad vám to jednou dojde. A pokud ne, tak jsme všichni v prdeli a nakonec se pozabíjíme mezi sebou. Ono totiž není nic lepšího, než vychovat generaci snaživých otroků, kteří si svoje vězení, pokud se začne drolit, opraví svépomocí. Víte jak se těmto lidem říká? Užiteční idioti.
Myslíte si, že za 9/11 stáli fousáči z jeskyně?
Jsem starší než Vy a dobře si pamatuji, jak to vypadalo za komančů. Ano, peníze jsou superdůležité, ale nedělám finančního poradce a vzhledem k tématu je to irelevantní. Vaše rádoby fakta jsou směšná. Jednak dnes vyrábíme mnohem více než za bolševika (loni o více než 100% oproti roku 1997!) a navíc mnohem kvalitněji, jenže ne kolejnice na export do SSSR, jako tehdy. Račte se informovat o vývoji HDP a neblázněte (jen potvrzujete, co jsem napsal, zdroj máte třba http://www.finance.cz/ekonomika/hdp/vyvoj/). Na tom padá celá ta vaše skvělá teorie, jak tady všechno rozkradené. Bohužel se skutečnými fakty nejsou frustráti kamarády. Vysvětluju Vám, že to je jen ve Vaší hlavě a Vy to pořád nechcete pochopit.Těžký průmysl pravda devastoval krajinu a zamořoval ovzduší a řeky, ale dnes máte právě ty ekotechnologie a čističky na to, aby se tak nedělo. Za bolševika se musel splnit plán, jinak by soudruzi nahoře nebyli na soudruhy dole hodní, a co to znamená si všichni dobře pamatovali z 50tých let a z dob normalizace. A to nějaká řeka nebo vypouštění svinstva v nočních hodinách bylo jasné řešení. Životní úroveň na západě jde dolů od doby, kdy se tam k moci dostaly levicové vlády. To je také snadno prokazatelný fakt. Běžte na procházku!
Emile, vrstevníku (je mi 61), jak můžete zaměnit fakta a teorii? Kdy pochopíte, že nám jen uklidili ohradu a tu přenesli tu ohradu pomocí TV zpráv a eko/nomických blafů do hlav??!!
Začněte porovnávat zprávy TV a noviny s filmy (= dokumenty viděné z jiného úhlu), které jsou na www.mustwatch.cz.
Zkuste se k oběma směrům vnímání a hodnocení postavit nestranně.
Třeba to pomůže, ale moc bych na vás nesázel. Ani procházka vám asi nepomůže....
Nenechte se zmylit rustem HDP, ten je jenom v penezich. Exportni bilance klesa, vyroba taky a jestli nejaka stoupa, tak ta vlastnena zahranicnim kapitalem => sup prasule ven. Tzn. podstatna (a stale podstatnejsi) cast HDP je tvorena financnimi sluzbami (pujcky, burzovni operace) a obchodem. Z cehoz vyplyva, ze cely ten rust HDP je v podstate jen ukazatel inflacni krivky (inflace ve smyslu snizovani ceny penez vuci hodnote vyrobku)
>Jednak dnes vyrábíme mnohem více než za bolševika (loni o více než 100% oproti roku 1997!) a navíc mnohem kvalitněji, jenže ne kolejnice na export do SSSR, jako tehdy. Račte se informovat o vývoji HDP a neblázněte (jen potvrzujete, co jsem napsal, zdroj máte třba
HDP je cirkusový ukazatel, projděte si systém výpočtu a zjistíte, že vypovídá pouze o objemu přidané hodnoty, nevypovídá nic o faktické produkci, neboť vše je přepočítáno ze spotřeby na nějakou určující měnu (!) – je to v podstatě hausnumero používané jako růstové zaklínadlo pro další stejně pochybné finanční nástroje…
>Na tom padá celá ta vaše skvělá teorie, jak tady všechno rozkradené…atd.
To co vyhlašujete za fakta, jsou zase jen někým přijatá fakta…tím bych se moc neoháněl…
Nikdo neobhajuje bolševika (tak to tam nemotejte), celý vtip je v tom, že co někdo považuje za „výhodný obchod“, je z pohledu širšího společenství často vnímáno jako prachsprostá krádež, a to je podstatné (serte na ukazatele)…
>Životní úroveň na západě jde dolů od doby, kdy se tam k moci dostaly levicové vlády. To je také snadno prokazatelný fakt. Běžte na procházku
Vždycky mě zarazí, že si ještě někdo nepovšimnul, že „levice a pravice“ je tyjátr (pro Emila)…
Skutečně, chce to trochu provětrat mozek, Emile…
>Vaše rádoby fakta jsou směšná.
No, to jste tomu pomohl. Ale já vás chápu. Vy prostě nemůžete změnit své myšlení, protože jste celý život věřil tomu, že je tu nějaká LEVICE a PRAVICE, že tu byli nějací komunisté a na západě byl ráj. Kdybyste dnes byl ochoten přijmout tu krutou pravdu, že vás celý život tahali za nos, neunesl byste to. Nemám vám to za zlé. Ale, prosím vás, nešiřte tu rozumy, které jsou určené hlupákům a otrokům. Zde na Zvědavci se schází komunita lidí, kteří se zajímají o PRAVDU. Tyhle propagandistické bláboly, co tu trousíte, jsou nachlup totožné s tím, co říkali bolševici.
>Račte se informovat o vývoji HDP a neblázněte. Na tom padá celá ta vaše skvělá teorie, jak tady všechno rozkradené.
Co to melete? Vy vůbec nechápete, oč tu běží. Komu patří Škoda? Komu patří Prazdroj? Komu patří železárny? Komu patří doly? Komu patří většina fungujících podniků? Komu patří banky?
Patří to Čechům? Kdyby tomu tak bylo, tak neřeknu ani popel. Je však pokrokem zbavit se státního majetku, aby pak mohlo každý rok odcházet ze země přes 100 miliard zisku, který mnohdy ani není zdaněný? Na úrocích platíme 77 miliard ročně. Celkem tedy odtéká každý rok cca 20%HDP!!!
Chápete to? Pochybuji. Můj otec to také nechápe. Také se furt motá v té postbolševické propagandě.
A teď ještě k té LEVICI a PRAVICI. Už jste někdy přemýšlel, proč tady byl ten bolševismus, který odsouhlasili mocipáni na západě? Zřejmě se domníváte, že náhodou. Nebudu vám to vysvětlovat, stejně byste to nepochopil, ale většina lidí, co sem chodí, to chápe.
>se skutečnými fakty nejsou frustráti kamarády. Vysvětluju Vám, že to je jen ve Vaší hlavě a Vy to pořád nechcete pochopit.
Ano, máte pravdu. Je to všechno v naprostém pořádku. I ten dluh, který je 1 300 000 000 000 Kč.je fiktivní a je v mé hlavě a v hlavách podobných frustrátů. Nefrustrovaní šťastní tleskající jedinci vašeho typu moc dobře ví, že žádný dluh NEEXISTUJE!!! Má cenu se k tomu nějak vyjadřovat? Má cenu se takovými šťastnými jedinci bavit? Už vám někdy vykradli auto? Vyšetřila policie něco? Mně ho vykradli, Policie nic nevyšetřovala! Ale vždyť mi ho vlastně nevykradli, je to jen v mé hlavě!!! Zvyšují se daně, ale to se mě netýká, je to jen v mé hlavě!!!
>Životní úroveň na západě jde dolů od doby, kdy se tam k moci dostaly levicové vlády.
Nezlobte se, ale co to plácáte? Podívejte se na USA!! Tam byla v posledních 8 letech levicová vláda? To myslíte vážně? Zjistěte si, jak šla životní úroveň nahoru a jak se snižoval jejich dluh.
A když se levicové vlády zadlužují, do čích kapes ty prachy tečou? Bankéři jsou levičáci?
Je mi líto, vůbec nechápete, o co tady na světě jde, jste úplně v zajetí propagandy, kterou nám panstvo pořád tlačí do hlavy. Rozděl a panuj, tohle jste asi nikdy nepochopil.
Denně slyšíme jen o dluzích a dlužnících. Zadlužené jsou téměř všechny státy a podstatná část občanů. Taktně se však mlčí o těch, kteří za to mohou a to nejsou ti,kteří si pújčují. ale ti kteří došli v koncentraci kapitálu/ samozřejmě i ti co jim k tomu pomáhají/ tak daleko, že jej musí i kdyby nechtěli půjčovat aby sytém mohl vůbec fungovat.Že jsou tím zotročováni lidé i celé národy je chtěným či nechtěným důsledkem. Co je však jedinné pozitivum je to, že otrok se musí nechat žít a rozmnožovat, protože systém bez něj ze své podstaty nemůže fungovat. Tak frustráti hlavu vzhůru, je to jistota - proletáři všech zemí spojte se nefungovalo a jde při tom o porušení ústavy.Hodně jsem to zjednoduši ale je to tak .
jste úplně v zajetí propagandy..
--
.. Neni !! Emilek je spise v prdeli. Cely a uplne. A neboli ho to. Spise si libuje. Ja mam tyhle "vycvicene" trpajzliky rad. Jsou zabavni a srsi humorem, ... a jak jsou znali treba v ekonomice .., dovedou i cist ...
... ja "emilky" rad !! Taky rad levicoveho Jirku Busche a jeho levicove kamarady ..
--
.. Levice, Pravice, Vice emilu republice !!!
Pane Emile,i když připustím,že se dnes vyrábí kvalitněji a HDP jde nahoru ( ),stále mi tam cosi v těchto skvělých časech chybí.A to,pracovní místa pro armádu nezaměstnaných,funkční zdravotnictví,vyřešenou bytovou otázku pro chudší či mladé rodiny s dětmi atd.Odpusťte, ale pokud tohle není stát schopný lidem zajistit, pak mi jsou krásné fasády a obchody plné všelijakého zboží jako občanovi konkrétního státu opravdu spíše k zoufalství než na potěšení oka.
O vypouštění svinstva Biocelem Paskov v nočních hodinách, bych vám mohl Emile dlouze vyprávět! Přijeďte do Ostravy na doušek toho "čistého" vzduchu, rádi se o něj podělíme. Třeba bych vám při té příležitosti mohl ukázat i nějakou tu "čistou" řeku! Byl jste vůbec někdy v ČR?
Hestroyi,
mně bylo v době "převratu" 12. Naprosto s Váma souhlasím. Víte, ono je těžké vysvětlovat někomu jak co bylo, když to za a) neprožil, za b)je jeho pedagog nadšený Havlista... To se pak člověk na takové lidi nemůže ani zlobit...
Mimochodem, kde jste zakotvil Vy?
Take Souhlasím s autorem článku!!!!! take souhlasim s Hestroy a s Vami Soudce Lynch 93.?.?.?
Je mi z toho vseho moc
A jeste vic smutno je mi z toho, ze si uvedomuji tu hruzu, ze jedinec nic nezmuze.... Jak to ? ze ostatni lide nic nevidi!!? ze nejedi maso, ze to neni syr, (specialne v mrazenych polotovarech) ze vsechny potraviny jsou chemicky pozmeneny; (uz i to prasatko lidi osidili o "obycejne" brambory a srot.....a je to na taliri poznat.)
Kdyz tak o tom premyslim tak dochazim k presvedceni ze dneska :
OPRAVDU JDE (jen) O ZIVOT PANOVE !!!!
...vydrž jedinče, už se to peče. Jedinec zafunguje jen v množině podobných jedinců. Takových, kteří si své dluhy platí - a s dluhem, který si dělaly vlády nechce mít nic společného, nebyl do jejich sjednávání připuštěn....
..buchovo mlýny už začínají mlít. dělá to buch, buch, buch, bu....
zatím mocní uřezávají své poskoky, co jsou pod nimi, ale nakonec se musí posekat mezi sebou, příroda tak funguje.
A my máme dost času na to, jak vymyslet udržitelnější formu směny práce za výrobky skrze peníze nebo nějaké jiné číslicové haraburdí.
Myslíte si, že za 9/11 stáli fousáči z jeskyně?
Týmto ste rypli aj do mňa. Ja som mal v 1989 30. Bol som rok doma po roku v USA, kde som pracoval a odkiaľ som utiekol domov. Do Jakešovho režimu. Dúfal som, že to šialenstvo nikdy nemôže prísť sem. (Ako hovoril môj kamrát poloindián z NM: The devil is running this country). Prišlo. Lenže nieto kam utiecť. Ten "socík" teraz 20 rokov kŕmil Západ. Tí pajáci, ktorí nám vládnu sú poťahovaní za nitky odinakiaľ. Dovolia im robiť hocičo. Dokonca vytunelovať aj tunel (jednu rúru-Branisko). Ale potom ich odhodia ako použitý vecheť. A ide sa ďalej.
Mám pocit, že dochádza k prerozdeľovaniu vplyvu a súpereniu vplyvných skupín from abroad. Len tak si spomeňte na zdroje vody...
dvojčata? - opět na
www.mustwatch.cz, také potraviny GM, studená fůze, finta s Obamou a další...
...mozek na srovnávání máme každý svůj, jeho používání ale není pro každého nutností....
Přesně a výstižně. Nejhorší na tom je, že skutečně se to začalo zhoršovat všude a intenzivně. Lidé s hlavou v písku budou muset brzo zvýšit dávky prášků nebo přikročit rovnou k lobotomii. Nadšení v 89 z dění v ČSSR mi vydrželo zde v cizině jen do konce roku 89. A pak jsem začal platit i zde. A platím dodnes. Ano kulisy tam mají pěkně natřené. Boha kam jsme se to dostali, kdy o nejvíce žen pracujících jako sexuální pracovnice na západě soutěží ženy z východu. Moc hezký článek.
Já s Emilem částečně souhlasím. Přijdou horší časy a na dnešní dobu se ještě bude vzpomínat jako na zlatý věk.
...a co uděláš, aby horší časy nepřišly? Pracuješ? máš dluhy? Na koho svedeš svou situaci, pokud je špatná - a na koho, pokud je dobrá?
No,a koukat kolem sebe taky by se nemelo?Asi pred 2 lety veterinar z Nymburka jel autem rano z "pareni",asi z pareni protoze byl opily,na prechodu srazil babicku ,ujel z mista nehody a prihlasil se na policii az nekde odpoledne.Babka zemrela.Po dvou letech veterinar ordinuje a snad dostal jen podminku.Jeho svagr je okresni soudce. Nebylo to ani na Nove ani na Prime atd.To jsou fakta.Co si vymysleli advokati nevim,nebyl jsem u soudu.
Emile, vy/vole/ný pomocníku, asi jste si nevšiml, že se sice ohrada zvětšila, že je neviditelná a že viditelný úklid povrchu je pro vás tím vším, pro co jste se narodil.
Jindrovi ještě není čtyřicet a na rozdíl od vás nemá tak dlouhý nos, který vám brání vidět věci a jevy v souvislostech.
A pokud se budeme dál bavit o věku a o "myslím to s vámi dobře" - tak vám docela přeju to probuzení ze sna, které vás nemine.
Hodnotu pravdivosti článku doufám ocení ti, komu ještě trochu zdravého rozumu zůstalo. Bohužel mezi ně podle mého skromného a nedůležitého názoru nepatříte.
Víte, já se mohu mýlit, ještě jsem to nezapomněl.
A velmi rád si od vás přečtu podobné shrnutí vymožeností posledních 20 let. Můžete být prvním šiřitelem skutečně dobrých zpráv.
Děkuji, Jan Koňas
Pravděpodobně nakradl? Nezasloužené výhody?
Nevím, kde žijete, pane. Důkazů je totiž víc než dost a konkrétně k "nezaslouženým výhodám" se stačí podívat do našich zákonů, které ustanovují "podmínky" (stáletrvající) pro výkon poslanecké (a senátorské) "práce". K tomu bych přidružila i jiné výhody pro určité (lobby) skupiny - viz "daňové prázdniny" pro zahraniční firmy x 48% zdanění pro firmy české (v příslušné době a čase).
Ke stavu měst (i jiného) bych doporučila si srovnat úroveň země v r. 1948 a po dvaceti letech - v r. 1968. Určitě najdete nemalé rozdíly (infrastruktura, nová výstavba, opravené budovy, elektrifikace, nové a moderní obchody, nové zboží...). Podle vaší teorie byl tedy i socialismus nadmíru užitečný, protože vzhled naší země doznal viditelných změn.
Zlato,
právě že ty zprávy a noviny nečteš, může dojít k těmto logickým závěrům.Je vidět,že už jsi naprosto vymytej a zřejmě bydlíš v hradě obehnaném třímetrovou zdí a nevnímáš skutečný okolní svět. My ale za ten marasmus platíme a konečný účet teprve přijde! Ale to ty už budeš někde jinde...Jako v Krakatitu...
Pane Sládek, máte ve všem pravdu, takhle jsme to dopracovali.
A ty chudačku Emile, tak ty jsi zrovna ten příklad blba, který si nevidí na špičku nosu.
Přesně jak to napsal pan Sládek, lidi, kteří nedovedou objektivně myslet a vidí jenom pozlátko.
A vůbec, celá republika ví o rozkrádání, jenom ty chudáčku chceš důkaz.
Myslím, že s takovým morálním chudákem jak ses projevil ty, bych žít nechtěla a to jsem stará důchodkyně.
Takoví radobí chytří fracci mne vždycky vytočí. Milánek živený rodiči, který o normálním životě nic neví nám tady bude vnucovat, že s námi třískají negativní emoce a ještě to s námi myslí dobře, jak jsme zabednění, že nevidíme realitu.
Blbečku, život tě naučí.
pre Emil22 - chudákom si nazval človeka , ktorý cíti. Zato Tebe empatia chýba. Už Stendhal začitakom 19.stor. povedal, že svet je
prematerializovaný, pričom " duší, ktoré cítia je čoraz menej".
Marne - slepému farby nevysvetlíš.
29.1.2010 1:41
RE: Další frustrát
amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 210825
Nejenže jste bláhový hlupák, ještě k tomu jste hrubý. Všimla jsem si, jaká snůška se na autora snese, když začne se zakázanými tématy - zejména objeví-li se tam slovo bezdomovec a podobně. V rakovině jsme na špici mmj. proto, že praví ekologové byli nejaktivnější skupinou demonstrantů před 89 zacož je jako potenciálně nebezpečné bylo zapotřebí potrestat - rozptýlit, ostrakizovat, při každé příležitosti pomluvit. Dnes máme ministerstvo plné živitelů "zelené" lobby (těch, co pomáhají shánět dotace na u nás nevyrobené a předražené tři lopatky na štabgli za 50-150 mio kousek, ale není tam ani jeden ekolog. Stále dýcháme polyaromáty.
Elita, která nám slibovala do 2009 nárůst hodnoty HDP na 242% nás vytáhla na 115% hodnoty HDP z roku 1989, přičemž ale někde stihla potratit oněch 6 milionů národního majetku na hlavu spočítaného v té době.
Stát otevřeně deklaruje, že může dále existovat a opečovávat nás tak, jak činil doposud jestliže ale bude moci přestat úplně vykonávat své primární funkce.
Běžte si prosím krmit své sýkorky a neotravujte lidi, kteří to se životem a touto společností myslí vážně.
Od revolúcie ubehlo 20 rokov. Pamätám si ako vyzeralo naše mesto 20 rokov pred revolúciou a viem koľko bytov a fabrík sa za tých 20 rokov v meste postavilo. A čo sa postavilo za 20 rokov po revolúcii NIČ - iba 2 Hypermarkety : Hypernova a Kaufland. Ale ani to nie sú stavby - sú to len plechové búdy.
Nie som v dôchodkovom veku. Mám 45 rokov, som malý podnikateľ a mám sa celkom dobre. Aj tak s autorom článku súhlasím do posledného písmena.
Děkuji za hezký článek. Mám na věc dost podobný pohled. Především jsem si také až před několika roky uvědomil, že tou skutečnou hodnotou je "svoboda" a demokracie je jen způsob jak se civilizovaně a bez krve vypořádat s kolizí individuálních svobod, když už se kolizi nelze vyhnout.
Zrovna včera jsem shlédl dokument http://dotsub.com/view/fc4cfa30-7332-4232-a729-2c2f62ba7001 a ujistil se, že o problematice svobody a "vládnutí pomocí zastupitelské demokracie" podobně na světě smýšlí více lidí.
Musel jste být opravdu hodně dlouho naivní, protože já jim věřil "jen" do roku cca '91-92. Pak mi to začalo docházet a zcela mi to došlo s "privatizací"...
Máte pravdu. Ale ne každý je tak dobrý, jako vy. Zkuste se ale zamyslet, proč jsem to napsal a jak jsem to napsal.
Tento článek vyjadřuje také mou náladu ze všeho kolem. Ano, je možné, že dotyčný má vyjít ven a podívat se kolem sebe, jak se vše změnilo.. Ale to on nezpochybňuje, konstatuje pouze skutečnosti, které jsou nyní v tomto státě na denním pořádku.
Myslím, že tohle začalo daleko dříve než uvádíte a můžeme začítk třeba náboženstvím, které se chová naprosto stejně. Ještě jsem se nedostal k období, které by nemělo nic společného s propagandou a lží. Ještě jsem nenalezl člověka který by něco změnil. Pravdou je, že tyto problémy vidí jen pár lidi, ostatní žijí v mylných představách a iluzi svobody. Vše se zhoršuje čím dál víc díky absolutnímu začlenění lidí do mezí této společnosti díky médiím a globání propagandě, která nás udržuje ve spánku. Poměrně hodně lidí, kteří se snažili tyto problémy řešit bylo umlčeno výběrem přechodu mezi otrokáře a smrtí. Zemřelo jich hodně a jediné co nám odkázáli bylo pár řádků spravovaných systémem o tom, že patřili mezi pár přemýšlejících lidí, kteří byli přesvedšeni o tom, že zěmě není placatá.Stejně jako dobytek s čísly nikdy neuvidí louku, my s rodnými listy, občanskými průkazy, námořním právem a touho po vlastnictví nepoznáme svobodu. Otázka zůstáva stejná, jak to chcete změnit bez toho abyste se stal dočasným bohem ?
Ano, máte pravdu. Ale to je na delší povídání, celkově se to datuje už od dávných věků.
Otroci se nechávají ovládat různými způsoby, technologie ovládání se neustále vylepšuje.
Ideální stav je ten, kdy si otroci začnou myslet, že jsou svobodní a svoji "svobodu" začnou hájit. Je to něco, jako by lidé žili hodně dlouho v koncetráku a po 20 letech by zjišťovali, jaký udělali pokrok. Koneckonců je známo, že koncetráky osvobozené Rudou armádou se jen přestěhovaly do Ruska. Naložili ty chudáky, kteří už se těšili na konec války do dobytčáků a odvezli je na Sibiř.
Vyrůstá tedy generace, pro kterou je pobyt v koncentráku již normální. Své domečky si za těch 20 let vyspravili, natřeli pěkně barevně, místo starých latrín dali nové splachovací. Pak přijde nějaký zapšklý starý "frustrát", který začne lidi přesvědčovat, že jsou vlastně v koncentráku a že by se měli osvobodit. Naštěstí se najde dost Emilů, kteří ho uvedou do patřičných mezí. Vysvětlí mu ten pokrok, podívej, máme nové záchody. A za rok nám možná zavedou teplou vodu.
Nejlepší způsob ovládání lidí, je přinutit je si myslet, že snad o něčem rozhodují. Demokracie je dobrý nástroj. Ale není to úplně ono. Lidé mají tendenci se shlukovat a dělat problémy. Proto někdo mazaný vymslí, že bude ideální společnost rozdělit. Jak? No přeci na LEVICI a PRAVICI. A lidi jsou už v sobě. Ohání se ideologií, která jim byla vnucena a zapomínají na to, co je vlastně důležité.
Bohužel, jsem přesvědčen, že pokud budeme takto uměle rozděleni a bude tu dostatek Emilů, nic se s tím dělat nedá. V poslední době zjišťuji, že naprostá většina lidí kolem mě, jsou naprostí HLUPÁCI!!!
Dokud se nestane to, že se každý člověk podívá do zrcadla a řekne si, ach ne, to jsem hrozný hlupák, nemůžeme to změnit. Dokud si užiteční idioti systému budou svépomocí opravovat své vězení, protože jsou na něj zvyklí a nejistota je děsí, NIC SE NEMŮŽE ZMĚNIT!!!
Ale mám již v hlavě další šlánek, který se tohoto tématu týká.
1. Když je celý národ hloupý a v tom smyslu bezcitný, tak asi proto, že je špatná výchova, tedy školství. A to už pěkně dlouho, vzpomeňme na Havlíčkovy lamentace. (Mechápu proč by učitelé měli dostat přidáno.)
2. Po sametové jsem si myslel že by pomohla "sociální trojčlennost", ale dnes se obávám, že podle odst 1. na to nemáme lidi.
3. Cesta ven je jediná: Co je císařovo dejte císaři, co je božího Bohu.
28.1.2010 10:48
RE: Kdo za to může a jak z to hoven
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Reakce na 210833
Školství? To snad ne. Ač můj názor na stav českého školství je dosti kritický, tak od VÝCHOVY tu má být především rodina, škola je od toho, aby VZDĚLÁVALA a výchova určitě není jejím primárním úkolem. Děti jsou obrazem svých rodičů, nejvíce se chování dětí formuje jejich příkladem. Kromě toho ve škole jsou děti až od šesti let. To už je o mnohém rozhodnuto.
Kde to začína? http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=10072
nedávný průzkum STEM ukázal, že lidé nevěří politikům. Srovnávají je s komunistickými funkcionáři minulého režimu a naši současní politici prohrávají na celé čáře. Je se čemu divit ? Klientelismu, výsady pro mocné, počínaje zákony a konče např.podmínkami ve výběrových řízeních. Socializace ztrát, privatizace zisků!
Do toho krize, především finanční, kde jsou poraženi opět ve většině lidé s menšími příjmy. Ti, co to zavinili dostávající od státu finanční dotace a mají se stále stejně dobře. Finanční bubliny dále vesele vznikají, vytváření peněz z ničeho a život na dluh, který je generuje, svět nátlaku reklamy ke konzumismu si nebere servítky a ničí např.vztahy v rodinách - úpadek mravnosti - slova jako čestnost, pravdivost jsou tak jen v některých / starých / pohádkách, do toho výhled na vyčerpání zásob surovin, ropy, plynu a na horizontu možná válečný konflinkt....to jsou ty velké události. Dole? Malá možnost domoci se práva ? Lumpové často vyváznou, postižení ostrouhají !
Komu věřit ??
Tento článek napsal, jak jsem vyrozuměl, disident druhé kategorie, pro mne neznámý pan Wolf Jiří . Co je v něm asi pravdivé ?
http://www.protiprudu.info/opilec_havel_II.html
Přesto pěkný den.
Váš vliv na to jak se otáčí zeměkoule je a naštěstí i bude vždycky mizivý a je úplně jedno v jakém stavu stát nachází a kdo je u moci. A chvála Pánu Bohu za to, protože ředitelů zeměkoule, kteří by to chtěli tak nebo onak zaonačit jsou plné hospody V. cenové skupiny a plné domovy důchodců. Všichni mají zaručené recepty jak to udělat aby svět(hlavně ten jejich) byl dokonalejší a 99,999% z těch receptů vede v tom lepším případě do zadele a v tom horším k nějakým krvákům. Trvám na tom, že jestli někdo má žaludeční vředy z nějakých virtuálních čísel o zadlužení a ještě by chtěl korigovat svobodné rozhodování lidí o tom, jestli si koupí dům na hypotéku, tak je frustrát a měl by se jít někam léčit. Nyní se máme subjektivně i objektivně nesrovnatelné lépe než za komunistů, ale jestli někomu schází jistota tehdejších žebračenek (mizerné platy a ještě mizernější důchody) a ta komunistická "rovnost", tak je to jeho interní problém a vizitka jeho zvráceného charakteru. Spousta starších lidí prostě není ochotna připustit, že za svůj osud jsou odpovědní především oni sami a ne stát a politikové. To jaký mám já pocit ze svého života záleží jen na mě a vůbec nezáleží na situaci(až tohle pochopíte!). Vlastní emoce (i frustrace) jsou jen záležitostí toho co si pustíte do hlavy. Jo, můžete se každou minutu užírat tím, kolik dětí 3. světa umírá hlady nebo že surové hyeny každý den roztrhají nevinou antilopku nebo, že lidi by neměli jíst maso. Z miliard informací si vybíráte záměrně jen ty špatné! Můžete se stresovat, frustrovat a pracovat si tímto způsobem velice efektivně na ničení svého zdraví a ani si nevšimnete, jak jste manipulováni. Na špatných zprávách vydělávají zbytečná média, různé NGO, farmaceutické fy a také světlonoši bájných levicových zítřků, pseudomorální čističi politické scény, majitelé svatých křišťálových pravd a jim podobní. Obecně platí, že frustráti volí levici a levicové řešení. Ti všichni po Vás chtějí právě tu nasranost aby se přes ni dostali k moci a k Vašim penězům. Je směšné, jak jim při tom aktivně sami pomáháte. Mi když se nelíbí, že mám málo, tak zvednu zadek a jdu makat nebo vymyslet jak makat líp. Nečekám na politiky až mi přidají. Je mi úplně jedno jestli si Franta v nějaké funkci nakradl a kolik, protože to neovlivním a Jirka bude krást taky a pravděpodobně víc. Už jen přemýšlení o tom mi ubírá drahocenný čas, dobrou náladu, zdraví, peníze atd. Vy kolem sebe máte samé zloděje, lháře nebo stejné frustráty. Já mám kolem sebe spokojené a veselé lidi, kteří řeší hlavně svoje problémy. Nekoukají do cizích hrnců a nezávidí. Neměnil bych s Vámi ani minutu. Už se s Vámi rozloučím, zabloudil jsem tu náhodou a nemyslím, že by Vám můj pohled na svět tady chyběl. Mějte se fajn a žijte v pohodě!
Šťastný to člověk! Kéž by byl svět tak jednoduchý, jak ho vidí Emil!
Když už jste, Emile, zmínil farmaceutické firmy, co byste říkal tomu, kdybyste šel do vězení jenom proto, že jste se nenechal očkovat? Kdyby totiž neexistovali lidé, kteří se nestarají jen o sebe, jako třeba Jane Burgermeisterová, mohlo to tak klidně dopadnout. Tito, jak Vy říkáte, "frustráti" bojují i za Vás!
Takže se můžete dál veselit se svými přáteli a nedělat si starosti.
Souhlasím s autorem článku. Na několik měsíců jsem se vrátil do Čech a musel opět odjet...
Na televizi jsem radši nekoukal, protože seriál Ulice, Ordinace v růžové zahradě a jím podobné jsou prostě nesleovatelné.
Televizní noviny, kde reportéři tv Nova dramatizují i déšť byly taktéž nesledovatelné.
Lidé nasraní (editor promine), ale spokojení. Tomu nerozumím!
Potraviny v obchodech...? Sýr, který není sýr, ale ochucený tuk, mléko, které není mléko, ale obarvená a ochucená voda, maso které nemá z chutí kvalitního masa nic!
Politici, kteří se nám smějí do ksichtů a zůstávají nepotrestaní.
A mohl bych pokračovat hodiny....
Jemi smutno, že pro výše zmíněné příklady a nejen pro ně, musím žít v zahraničí. Česká země je krásná s bohatou kulturou... Jsem hrdý, že jsem se narodil v Čechách.
Pane Soudce Lynch, pred par mesici jsem se vratil z Cech a musim priznat ze jidlo bylo perfektni. Samozdrejme ze jsem nenakupoval v supermarketech ( pouze jednou a slo to do odpadku). Jinak souhlasim, ale na Ceske jidlo nedam dopustit.
Tohle mi mluví z duše, dávám za 1, autore nenechte se znechutit příspěvky tupců co si nevidí ani na špičku nosu.
Určitě je vhodné mít na mysli vše co autor píše, ale je nutné vidět širší souvislosti. Co má čtenář takového článku po jeho dočtení udělat? Má si říci zase další frustrát nebo říci, že to tak přesně je? A k čemu? Ani jeden ani druhý nic ve svém životě nezmění, budou dál součástí toho "zkaženého systému". Jsem si vědom, že ke čtení takovýchto článků mne nikdo nenutí, ale je mi líto, když vidím tu všeobecnou nespokojenost a zároveň obrovskou bezmoc lidí, kteří toto již nechtějí, ale nevědí nebo nemají odvahu s tím něco udělat. Svým emocím zmaru jedni ulevují psaním podobných článků a druzí si ulevují bezbřehým urážením jejich autorů, ale to hlavní je nakonec spojuje. Ani jeden z nich neví, co by se mělo změnit. Moje myšlenka (nikoliv originální) je, neměnit systém (tzn. naše okolí), měňme naše emoce náš vnitřní život. I otroci věděli, že se děje křivda, ale naučili se s tím žít. Nenebádám k pasivitě, jen mi přijde komické neustále v celých lidských dějinách sledovat mocenský boj, kdy to nové slibuje změnu, ale je to ještě horší než to předešlé. Pokud neznáte lidi, kteří si zaslouží váš obdiv a respekt, neřešte ty zloděje, kteří jsou v politice. Oni vám za to nestojí a pravdou je, že mi jsme pro ně jen hloupá masa. Snažme se v rámci svého bezprostředního okolí docílit změny, třeba jen v tom, že když uvidíte člověka, který potřebuje pomoc, tak se k němu neotočíte zády. Může jít jen o projevení zájmu nebo úsměv.
28.1.2010 18:15
RE: A k čemu to vše vědět je, když nás to nakonec srazí jen do kolen?
Reakce na 210852
Tuto reakci vidím jako hodně pozitivní a inspirující.
Jenom drobná korekce k příspěvkům Emila22 a možná dalších podobných.Píšete že, ani ten ani onen neví, co by se mělo změnit. Myslím si, že Emil žádnou potřebu změny necítí, že ani neregistruje mravní úpadek celého lidského společenství, natož aby se zamýšlele nad tím, k jakým koncům to asi povede.
Ale jak píšete, není třeba se tím nechat deptat ...
28.1.2010 23:57
RE: A k čemu to vše vědět je, když nás to nakonec srazí jen do kolen?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 210852
Klobouk dolů a pak vyhodit do vzduchu, Mrky... velmi dobře napsáno. POkud se Vám navíc toto daří naplňovat v životě, pak vítejte do klubu!
Každým okamžikem můžeme měnit svět, tím, že měníme sebe. Měnit k horšímu, nebo lepšímu, každým okamžikem dostáváme tyto nabídky a stojíme na křižovatkách a je skutečně jen na nás samotných, kterou cestou se vydáme - zůstat v marasmu globálního "velkého" života a nadáváním na něj ho posilovat, nebo zlhostejnět a obrátit se k němu zády, snažit se žít lepší život v lokálním "malém" měřítku a stát se pouhým usměvavým dělníkem na vinici života...
Nádherný článek.Zcela objektivní a pravdivý.Tak bylo a tak je.Ne jenom češi,ale snad celý svět se ptá, jak z toho ven.Naprostá většina evropanů se začíná probouzet z té nádherné eufórie,že ta naše demokracie je rájem na zemi.Byly doby, kdy člověk věřil ve spravedlnost soudů,v neomezené volné podnikání,v neomezené možnosti.
To,že se v našem státě vytunelovalo a rozkradlo, co se jen dalo, bych brala s nadhledem.Přeci jen, jak je stále populární tvrdit,můžou za to přeci komunisti.Dobře.On člověk opravdu nemůže chtít hned všechno, ačkoliv je 20 let po převratu.Vše by se dalo stavět nové,hezčí,užitečnější,jenže,ono je stále méně pracovních příležitostí, stále méně finančně soběstačných,stále se jen omezuje, přiškrcuje.. A ejhle,za 20 let zjišťujeme,že náš , tehdy naprosto soběstačný stát s národní měnou krytou zlatem,nemá vlastního a bez dluhů vůbec, ale opravdu vůbec nic.Smutné.Za těch 20 let má i každý novorozenec dluhů jako kvítí a každý den nám rostou,aniž by laik chápal,jak je to možné.
I kdyby se každý, i ten novorozený čech prokázal jako správný vlastenec,a odepřel si svůj roční plat ve prospěch státu,přec vzniká otázka.Na čem,kde a co vyrábět takové hodnoty, aby každý mohl splácet?!Již nemáme vlastní fabriky,nemáme vlastní výzkumné ústavy,nemáme ani to zemědělství a nemáme už ani tolik zručných lidí, kteří by takové příležitosti vytvořili.Finanční poradci, manažeři či obchodníci hodnotné věci nevytvoří.
A tak tedy zpět k té otázce,co s tím.Já vidím jen dvě možnosti.Buď vyhlásit státní bankrot,na což vládci světa jistě netrpělivě čekají,neboť pak už nebude moci remcat ni jeden z nás,anebo doufat,že se vzchopí celý ten zadlužený svět a jako jeden se vzepře vůči nynějším všem politikům, vůčí všem bankéřům,vůčí všem těmhle šaškům.Není jiná cesta ven.Dokud jsou věřitelé, jsou dlužníci.Dokud jsou dlužníci,není otrok svobodný
Tak nějak by to mohlo být. Dobře pojmenovaný stav věcí.
Doufám,že nejsem moc náročný ,v článku mi však chybí jedno. Nástin řešení této situace. (Otevřeně přiznávám,že já ono řešení neznám!)
Pro pana Emila :
Barevné fasády jsou zajisté hezká věc a člověka také jistě pohled na ně potěší a zahřeje u srdce. Nicméně,kdybych já měl na výběr mezi nimy a pocitem bezpečí v nočních hodinách pod nimy .Tedy ,že nebudu např. osloven různými nepracujícími a zfetovanými spoluobčany a s kudlou v ruce požádán o přátelskou sociální výpomoc (vlastní autentický prožitek) - moje volba by byla více než jednoznačná!
Nějaký nástin řešení této situace?..
Na vysokofrekvenčních mentálních úrovních rezonuje i v tomto webzinu. V první řadě v myslích lidí zrušit farizejské, od věků voldemortími E/elitami a jejich Lokaji přímo nebo podprahově proklamované heslo, že Pravda není pro všechny!!!
To je první věc.
A jako další věc, či nástin řešení bych viděl přesně to, co se děje díky globální síti (která se tak nějak vymkla faktické kontrole Ovčáků..) i zde na Zvědavci a na MNOHA dalších místech po celé Planetě, tj. vést necenzurovanou, férovou debatu o tom PROČ je náš Svět takový jaký je a KOMU (viz. nepochopený nebo zneužitý princip DUALITY) to v konečném důsledku na úkor druhého a JAK příjemně prospívá.
Nikoli ale stylem, který věci sofi komplikuje a který klouže od jednoho zmatení ke druhému, ale naopak stylem zdravého rozumu, který v debatách soudných diskutujících pokud ne přímo Podstatu pojmenuje, tak k ní pozornost diskutujících alespoň přitáhne.
Zdá se to někomu jako fráze??.. Dobrá, ale nic lepšího (samozřejmě kromě vědomé práce na sobě, kterou je i shora popsaná činnost) podle mne neexistuje.
Historie lidské rasy jasně dokumentuje, že všechny ostatní pokusy o lepší Svět a zdravé mezilidské vztahy byly vždy nakonec NĚKÝM (chytřejším nebo mocnějším) pro NĚCO (MOC a peníze do těch správných kapes) zneužity a zprofanovány a jediná cesta jak tento odvěký Status quo zlomit je získat odolnost na brainwashingu, studovat bez zbytečných emocí SOUVISLOSTI a VAZBY, které hýbou Světem (politikou, ekonomikou atd.) a přestat být závislý na jakýchkoli přímých či skrytých pseudoautoritách...
Dobrá zpráva je, že všichni ti, kteří z pozice probouzejících se nebo na pokrytecké propagandě nezávislých lidí navštěvují stránky Zvědavce nebo zde dokonce férově a k věci diskutují na tuto STEZKU POZNÁNÍ již nastoupili a to není pro tuto chvíli (viz. Tolleho přítomný okamžik) vůbec málo.
Mohl by to být zároveň vzkaz pro možné pesimisty, že stejně jako je deformovaný, mylně chápaný a např. mainstreamem stále dokola pokrytecky podsouvaný princip ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ, tak je deformovaný i slogan (pro někoho možná vtip) o tom, že pesimista je pouze poučený optimista...
Pesimista není poučený optimista. Je to pouze v pocitu sebelítosti a strachu dlící člověk, který ještě nepochopil, že jediná autorita, které by měl naslouchat je ON sám, jeho čistého svědomí, zdravá intuice a nezlomný záměr hledat Pravdu. Hned za tím je pochopení, že Svět ve kterém pobýváme si z větší části svým myšlením, záměrem a způsobem jakým chápeme realitu sami vytváříme a Peace s ním.
(My two cents.)
jansmith
Nástin řešení..hm..pan Jansmith viz pode mnou to vyjádřil velmi pěkně,já bych to řekla svými slovy asi takhle.-
Řešení z objektivního hlediska jsou dvě.Jedno je materiální,pro materiálně založené lidi.Tím je vzpoura každého z nás.Ale také celého světa.Je to dost o síle vůle.Ignorovat,co se jen ignorovat dá.Teoreticky, když začne jeden,budou se přidávat další a další(mluvím o národech).A když budou rebelovat všechny státy, těžko to pak mocní udrží pod kontrolou.Vyžaduje to však ještě pár let.Probouzení se děje pomalu.Pokud nepřijde budík,ve formě světové války.Nemožného není nic..
Onoho druhého řešení jsem však větší zastánce.Pomalé probouzení sama sebe.Když alespoň pár jedinců začne prosazovat myšlenku,náprava sama sebe,hledání skutečného smyslu bytí,hledání skutečné hodnoty sama sebe,není možné,aby lidstvo tenhle odvěký a momentálně jistě vrcholný boj o svoji svobodu,o svoje práva a o spravedlnější svět pro všechny z nás prohrálo.Zasévej a sklízej,nebo také hledej a nalezneš,tluč a bude ti otevřeno.Ti,co už začali a já vím,že nás je takových den ode dne víc,najednou samy pochopí,že život nežijeme,abychom otročili druhým, ale abychom objevovali to,co je podstatou bytí,podstatou stvoření a také,proč je naše matka země nyní v tak zoufalém stavu.Naprosto nepochybuji o tom, že na tomto světě má každý z nás právo na své důstojné místo a naší prvotní starostí jako lidstva je,starost a péče o naši matičku Zemi.
Ve stručnosti,transformujmeme se,začněme od sebe a vše začne nabírat jiný kurs.
Rozumím.
Napsala jste to ,tak jako Jan - hezky.
Ale...
První varianta je pro mne absolutně nepřijatelná.
V celé známé historii lidstva neexistuje, buhužel žádné společenské uspořádání,žádný státní útvar ,či systém,kde by nalezli uspokojení uplně všichni. Vždycky existovala,jednou větší,či jindy menší část lidí neuspokojených a neuspokojitelných.
Téměř vždy naplňování ambicí těchto lidí vedlo většinou k ještě většímu propadu (nejen)toho,co oni mnohdy právem pranýřovali .
Jestliže tedy toto "řešení" vlastně po tisíce let selhávalo ve všech lokálních měřítcích,dost těžko předpokládat,že by v tom globálním došlo úspěchu.
Samozřejmě ,že se vždy a všude najdou nepoučitelní,kteří se můžou pokusit...
Obávávám se však,že konečným a JEDINNÝM výsledkem těchto globálních,nebo chcete-li celosvětových snah bude pouze a jen celosvětová a globální katastrofa apokalyptických rozměrů.
Varianta druhá patří spíše,tak jako vize a myšlenky jistého židovského filozofa devatenáctého století do oblasti (ne)vědecké fantazie ,kdy pokus o jejich naplnění pomocí varianty č.1 dovedl celé národy k hrůznému neštěstí , až doposud v celé existenci lidstva nepoznaného a nevídaného .
Samozřejmě Vám Váš názor neberu,nicméně ,bych měl alespoň dvě doplňující otázky.
Jak přibližně dlouho, by podle Vás mělo trvat,než se VŠICHNI lidé přerodí z "homo proprius" v onoho člověka svobodného?
Rok? Pět let? Deset? Sto? Tisíc? Sto tisíc?....
A otázka druhá ,co s těmi,kteří toto nikdy nepochopí, odmítnou ,kteří se nepřizpůsobí ani za těch sto tisíc let ,či těmi,kteří se budou novým pořádkům v novém věku dokonce bránit?
Neberte to,jako kritiku,vážně by mne zajímal Váš názor.
Já,jak jsem již napsal, svůj ucelený názor na řešení nemám.
Klidně můžete říct,že utíkám. Protože na absolutně první místo stavím rodinu, spíše intuitivně nesleduji TV ,nečtu noviny,na internetu navštěvuji jen to co navštívit chci a i knihy si vybírám. Zatím ,na rozdíl od dob z více než před dvaceti lety - je z čeho!
Alespoň zatím....
Milý pane Takyjeden-
Jak přibližně dlouho, by podle Vás mělo trvat,než se VŠICHNI lidé přerodí z "homo proprius" v onoho člověka svobodného?
Rok? Pět let? Deset? Sto? Tisíc? Sto tisíc?....
Na tohle samozřejmě neznám odpověď ani já.Můj názor je opravdu jen můj názor a klidně mi jej můžete vzít.O tomhle je přeci podstata diskuse a proto sem chodím,abych svoje názory mohla přehodnotit.Připouštím,že ona tranformace není nejlepší slůvko,jaké jsem mohla použít.Svým způsobem je pro mě stejně úsměvné, jako pro Vás.Ale tohle už jsem odůvodnila panu Jankovi.
Chcete-li slyšet můj názor,pak to řeknu vašemi slovy.Bez globální katastrofy apokalyptických rozměrů to prostě nepůjde.Až když bude člověk na samém dnu,začne se ptát,proč tak,jak žít a přežít.A tenhle volný pád nezastaví ani mírné povolení opasků našich mocipánů,ve formě "demokracie s lidskou tváří"S čímž můžeme s jistotu počítat.ONI vědí,že klid ovčích stád si nejlépe vynutí změnou taktiky a ověnčením svého systému ještě krásnějšími slůvky.Stáda na to slyší.
Ale věřím na to,že celý boží systém je založen na tom,aby takové rozumové bytosti,jakými je i člověk,šel cestou vzhůru,cestou vedoucí k pochopení a k poznání.Špatná cesta je dlážděna utrpením,nutícím člověka se obrátit a vydat se cestou jinou.Dokud nenalezne tu skutečně pravou.A v tom také vidím vysvobození lidstva jako celku.Člověka konečně svobodného,šťastného a rozumného.
Je tu jistá naděje pomoci.Že i s morálním pokleskem lidstva vesmírné zákony počítaly a z toho důvodu mění v jistý čas postavení svých planet.Které nás ovlivňují už v době našeho narození.Nevěšme proto hlavu,příteli,všechno je a bude,jak má být,dobro nad zlem musí nutně zvítězit,třebaže my se toho 100% nedožijeme.Můžeme se však v těhle zvláštních časech dočkat ještě mnoha změn ve vedení ovládacích systémů,mezi které řadím i tu naši demokracii.A možná i změn v onom postavení planet,které může mnohé ovlivnit.
A otázka druhá ,co s těmi,kteří toto nikdy nepochopí, odmítnou ,kteří se nepřizpůsobí ani za těch sto tisíc let ,či těmi,kteří se budou novým pořádkům v novém věku dokonce bránit?
Nevím.Ani tohle právě jako Vy já nevím.Proč to ale řešit?Za těch tisíc let to pochopíme jistě samy.Ale pravděpodobně pro ně nebude v Novém věku místo.Jako dnes tu není dost místa pro duchovně založené.Tedy pro ty,kteří na Zemi v těchto časech ještě nejsou.Pro ty vysoce inteligentní bytosti..
Nu , děkuji za odpověď. Ovšem v žádném případě nemusíte mít obavu,že bych Vám Váš názor chtěl vzít,vymlouvat ,či pro něj dokonce urážet. To opravdu ne. Možná trochu občas provokuji ,nicméně nejsem li přinucen čelit zlým úmyslům včetně hulvátství, sám ve zlém nezačínám.
Ale dost osobního
Pokaždé,když slyším o nějaké té "převýchově,transformaci,přerodu v nového člověka,člověka konečně šťastného,svobodného,rozumného...."(brrr..) ,tak nějak mi po celém těle naskáče dokonce i nová kůže. Husí.
Vím ,že to, v čem žijeme dnes není dobré.Ale vím také,že bychom mohli žít i v mnohem,mnohem horším!
Řečeno spolu s Janem Pelcem :až se ti bude zdát ,že je hodně zle. Tak zle,že horší to už být nemůže,vžycky si řekni..."A BUDE HŮŘ!"
Píšete,že ...špatná cesta je dlážděna utrpením,nutícím se obrátit a vydat na cestu novou....
Může být.
Ale i naši předkové věděli,na rozdíl od mnohých z nás - a nám by připoměli ,kam vede cesta dobrými úmysly dlážděna ...
Aby se jednou,našim dětem ,či jejich potomkům ,včetně oněch "vysoce inteligentních bytostí" onen vysněný "ráj" Nového Věku v takovou cestu nezměnil.
Přítel Jan by končil :"A Peace s Tebou"
Já ale budu upřímný:Mějte se hezky!
Danielo, má ta transformace jeden háček. Nikdo si jí nevytvoří sám, vždy za to můžou podněty z okolí, většinou lidé nejblíže okolo nás.
Takže dojde vesměs ke konfliktu. A tady je kořínek transformace. Naučime se obhájit svůj názor či řešení situace takovými prostředky, které nechají toho druhého "žít", seberou mu co nejméně (?) sebeúcty, posunou jeho sebevědomí do hodnoty, snesitelné pro vás/mě/kohokoli.
A to je zkrátka těžké.
Proto tvrdím, že transformační bod je okamžik, kdy se člověk z přitakávání rozhodne k projevení svého názoru - a následně jej dovede obhájit argumenty.
Někomu argumenty vždy dojdou dřív, nemá se čím bránit. Doba komunikace, vesměs protichůdné, je pak skutečnou dobou transformační, v této době si obě strany vysvětlují (hádají se?) důvody, které je dovedly k bodu kontaktu (nebo konfliktu, nebo útoku, nebo válce..).
Všimněte si, jak použité slovo okamžitě vyvolá odpovídající emoční sílu v protisměru.
Asi bychom místo slova konflikt měli užívat slovo kontakt, nebudí tolik negativních emocí, je takt/ní.
Ale zatím se furt bojuje a bojuje. A bojuje.
A ti "třetí vzadu" se těší z toho, jak ten boj udržují, jen tím, jaká používají slova pro komunisty, demokraty, židy, vlastence= nacionalisty. Využívají sílu minulých prožitků, naše asociace.
Stačí se zamyslet, jaké slovo použiju - a použít ho s vědomím jeho emočních následků v hlavě toho, co stojí naproti (nikoliv proti mně!!)
Čeština je úžasný nástroj pro tento typ transformace, ona je esencí toho, co matematika a rotace latiny v evropských jazycích a zemích vytvořily za posledních pár set let....
Bohužel klíčovým prvkem pro aplikaci naší mateřštiny při transformaci člověka je naše dostatečná znalost "shody podmětu s přísudkem". A to mě na mnoha zdejších diskutérech vadí.
Právě tento detail gramatiky je tím, co z češtiny dělá programovací jazyk pro lidskou populaci, zatím jen na této planetě. Rozvinutější inteligence v jiných soustavách tyto jazyky už nepotřebují, navazují se na polarity v našem vědomí přímo, jsme s okolním prostorem v galaxii nedělitelně propojeni frekvencemi.
Proto tvrdím, že transformační bod je okamžik, kdy se člověk z přitakávání rozhodne k projevení svého názoru - a následně jej dovede obhájit argumenty
Svým způsobem máte pravdu.Ale v momentě, kdy se člověk začne ohánět svými argumenty,nemůže být řeč o pochopení skutečné podstaty toho,co hýbe světem.Slůvko transformaci jsem použila vyjímečně,že je v poslední době v oblibě.Totiž,nemyslím si,že vyšší počty jedinců,kteří začnou tvrdit,že začínjí "pociťovat","probouzet se"apod.,tento svět ještě dnes změní.Tak rychle Bůh či Stvořitel nepracuje.Ve vesmíru má vše svůj plynulý řád a náš svět není vyjímkou.Nejde tedy momentálně,dle mého přímo o nás,o naše generace.
Poznatky lidského DNA mě osobně fascinují,zajímám se o ně a pokud je pravdou,že nitky tohoto řeťezce sahají u konkrétního jedince daleko do minulosti,pak naráží na fakt,že není jedno,jací z tohoto světa odejdeme.Možná je to právě to,co měli všichni svatí na mysli, když nabádali člověka,aby poklad ukládal v nebi.
Tedy asi takhle a znova.Poznávejme skutečné hodnoty bytí,hledejme už u sebe skutečné pravdy,aby si další generace přinášely na svět do vínku kvalitnější dispozice.Pravdou je,že co pro jedince nemá dnes hodnotu,nemůže pro něj být hodnotné ani v budoucnu.Vy jste to pochopil,soudím dle vašich slov,také.Dnes nic nezměníme,ale budoucí generace naším přičiněním mají šance.
...on ten "stvořitel" totiž pracuje stejně rychle jako my, jsme jeho nedílnou součástí. Ale nebudu vám tlačit do hlavy, co že vlastně ten "stvořitel" je. Možná že máte ráda ono tajemno okolo "jeho" působení.
Já to mám zkrátka jinak - a je jen na ostatních, dky dojdou ke stejným závěrům.
Vše měníme dnes, jen to mnozí nevnímají, netuší co mají sledovat a jak ty jevy řešit.
Ale o tom byl minulý můj vstup. skutečnou podstatu pochopíte jen tehdy, když ji budete s někým sdílet, pak bude pro vás dva skutečná. A pro třetího třeba také, a dalšího...., a pak teprve asi zjistíte, že kažý musíme věřit - a tím i také mít . jinou skutečnost, ale s tím, že mnohé části té skutečnosti sdílíme s ostatními.
A ti, kdo žijí v jiné -ty buď přesvědčíte, že ta vaše je lepší - anebo je ponecháte v jejich skutečnosti.
...a proto to tu vypadá jak to vypadá. Málokdo si chce pálit prsty s tím, co vidí okolo sebe.
Vidím, že vy nic nezměníte, sama jste to napsala, takže tomu věříte.
...to je ale vaše blbost, upevňujete v sobě představu že nic nezměníte tak dlouho, že se stane skutečností.
Ano takhle se ta skutečnost dělá. Tím, co řeknu a čemu uvěřím.
Jako 23 lety jsem se prestehoval do Cech s iluzi,ze jsem se dostal do sveta ktery me prijemne prekvapi,nauci jak spravne to ma vypadat v civiliozovanem svete atd.Ted uz vim,ze byl to hloupy sen.kdo rikal,ze svet na vychode je tma?Vse se poznava ve srovnani,a reknu vam:TAM bychom se mohly jeste necemu priucit. Bohuzel jsme zahledeny do sebe,jsme prece centrum europy a ne Azie...
Obsah článku jsou nezpochybnitelná fakta, rozhodně ne fantazie z nějaké frustrace. Jediné, co vede vtomto případě k frustraci, je setkání s jedincem plně zkorumpovaným materialismem, jehož hlavní prioritou je si pořádně nacpat břicho. Hluchým a slepým egoistou bez jakékoli stopy empatie, nevidící morální rozklad ve všech sférách společnosti. S těmito tvory je zbytečné vést diskuzi, těm se rozsvítí snad až ze spatření nukleárního hřibu, ke kterému nás tento systém zcela jistě nakonec bezpečně dovede.
28.1.2010 21:21
Co se týče těch nových omítek v Praze,
tak si myslím, že za výprodej našeho hospodářství do cizích rukou a za biliónové dluhy státu nestály. Dal bych přednost oprýskaným barákům ale jistotě práce, bezpečnému a solidnímu důchodu a nájmům za pár korun, jako to bylo za reálného socializmu. Jistota práce a příjmu je velká věc a hlavně zásadně přispívá k rovné páteři a sebejistotě lidí. Stačí být pár měsíců nezaměstnaným a obvykle to vede k rozpadu rodiny a k mimořádnému zhoršení mezilidských vztahů. Ano máme dnes miliardáře a mnoho milionářů a asi 25 % Pražáků se brutálně obohatilo ale to nás stálo rozvrat celého hospodářství a většině lidí přineslo stagnující a nakonec nižší životní úroveň než měli před 20-ti lety na konci socializmu. A co se týče pravdy a lásky v listopadu 89, tak ta vyšuměla, když jsem viděl v bedně, jak na demonstraci v Praze na Letné, kde mluvil páter Malý se minimálně 50 000 Pražáků začalo spolu s ním modlit a někteří i klekali na kolena. V tom momentu se mi dost vyjasnilo, to totiž byla vedoucí vrstva socialistického státu, který právě proto musil padnout.
Podívejte se, jestli už Vám nadávají na Nezvědavci - to budiž pro Vás nejjistějším potvrzením toho, že se nemýlíte!
Osobně mám výhrady k následující formulaci:
Tisíce lidí zaplatili cenu nejvyšší, jen proto, že Havel celé toto bombardování zaštítil svou "morální autoritou".
Havlova podpora tohoto zločinu nebyla příčinou toho zabíjení. Ti lidé by tu cenu nejvyšší zaplatili i kdyby Havel mlčel jako hrob. Ovšem to, že nemlčel, ale halasně tuto imperiální agressi podpořil svým nesmrtelným výrokem o "humanitárním bombardování", to by mělo soudnému člověku stačit na to, aby věděl, co si má o tomto člověku myslet...
Jinak já jsem prošel podobným vývojem, akorát pro mě ten definitivní eye-opener byla už Jugoslávie.
...ze drviva vacsina prispevkov (aktualne 51) sa venuje kritizovaniu prvych dvoch prispevkov a nie samotnej hrozbe 3. svetovej vojny!?
Vacsina z vas kritizuje tieto prispevky, uraza prispievatelov a na samotny clanok zabuda. Nie je to ubohe?
A nie je ubohe, ze si tu niektori, zrejme "sluzobne starsi prispievatelia", robia monopol na duchaplne prispevky a opakovane znevazuju "sluzobne mladsich prispievatelov"?
Nie je toto vsetko ubohe?
Ci len niektori "tu" mozu mat pravdu? Historia sa opakuje - ci vo vacsich ci v mensich skupinach???
asgate,
kladeš řečnickou otázku a v ní nadhazuješ důležité téma, abys ho hned v zápětí opustil a věnoval se jen ... kritice kritiky
K otázce 3. světové války je ze zcela zjevných příčin vyjadřovat se daleko obtížnější než k popisu dnešního stavu v kontextu již prožitých zkušeností (a z toho plynoucího i hodnocení postojů). Proto to nelze nikomu vytýkat a to ani tobě ne, že jsi to vzdal hned na začátku.
Avšak kdybys četl příspěvky důkladněji a trochu nad nimi přemýšlel, dospěl bys možná k závěru, že se rodí cosi, co by mohlo mít sílu zvrátit chod událostí. Záleží na tom, jaké budeme mít myšlenky, jak budou jasné a jakou budou mít tvůrčí sílu. Záleží také současně na tom, kolik lidí bude schopno tyto myšlenky, skoro se již zhmotňující v prostoru, přijmout, kolik lidí pocítí tyto myšlenky jako své vlastní a pravé, aby bylo dosaženo efektu "sté opice".
Zkušenost lidstva říká, že žádná historická cesta (s výjimkou Gándhího myšlenky a realizace pasivní rezistence) nevedla k zásadní změně společenských poměrů přes ambice jednotlivých cest. I toto pochopení historie směřuje lidi k jinému řešení. Hodně se přitom tápe, ale jasné myšlenky začínají prorážet zárodečnou skořápku.
Příští revoluce nebude revolucí "akce", bude revolucí myšlenek. Otázkou je, kdy přijde, kdy se objeví "stá opice". Očekávat lze vše, včetně fáze "viditelného" útlumu, ale podhoubí je již silné a dříve či později vydá své plodnice.
Mám-li vybrat jeden příspěvek, který to reprezentuje, ne podle stylistiky, ale podle obsahu, je to ten s číslem 210907. Poslední dvě věty onoho příspěvku jsou jádrem, které v sobě obsahuje i cíl.
dakujem za reakciu, re-inkarnat
mas urcite do istej urovne pravdu, len viem az prilis iste to, ze tou "stou opicou" nebude clovek/ludia s novym myslenim, ale prave ciastocne vybitie nahromadenej energie z minulosti formou obrovskeho vojnoveho konfliktu, energie, ktora si vytrvalo razi cestu do zivota ludi zhorsujucimi sa podmienkami pre vzajomne suzitie v tom najsirsom zmysle slova.
a je velmi zaujimave, vzhladom na clanky o ww3, ze ohniska napatia, co sa tyka jej zaciatku, dokonale kopiruju predom urceny region...
"stá opice" - právě že člověk /lidé, jinudy to nepůjde, jinak se ten cyklus událostí bude stále dokola opakovat jak obehraná gramofonová deska. Efekt "sté opice" je obrazně řečeno situace /popsáno právě na jednom druhu opic na izolovaných tichomořských ostrovech/, která funguje v přírodě, kdy se jen určité procento jednotlivců něco naučí a jakmile to umí dostatečný počet jedinců v izolované lokalitě, přejde toto chování na všechny ostani jedince druhu, byť vzdálené na dalších izolovaných místech.
Ono "prave ciastocne vybitie nahromadenej energie z minulosti" popisuji na jiném místě slovy: Očekávat lze vše, včetně fáze "viditelného" útlumu.
kdo nechce vidět nevidí. Kdo nechce pomoct tomu není pomoci. Žijte si ve svém růžovém světě. Aneb Blahoslavení budiž chudí duchem, neboť oni nevědí, co činí.
To co píšete o vnoučatech a negativních emocích, závisti a podobně je jak vystřižené z komunistické (rozumějme z jakékoliv normalizační či diktátorské) rétoriky.
Dost by mne zajímal váš věk.
Protože už moje i děti, které komunisty nezažily, tenhle prolhaný a nelidský systém prokoukly, bez jakékoliv cizí pomoci.
Mně je 41. Tak si to spočítejte, jak brzy na to přišly. Vy to štěstí evidentně nemáte, Bůh s vámi.
V době sametu jsem byl na vysoké škole. Když nastal ten čas "revoluce" tak jsem pomáhal "bořit" staré pořádky. Již tenkráte jsem však měl takový divný pocit. Jak je možné, že nám tu kapitalismus budou zavádět bývalí, či jsoucí komunisti. Jak je možné, že tato strana nebyla zrušena, komunisti a svazáci zůstali v úřadech. Mé tenkráte špatné pocity se dále umocňovaly s nastupující privatizací, rozkrádáním, rozprodejem, kdy se do popředí dostávaly různé kauzy ve kterých figurovali bývalí komunisté, bezpáteřní mafiáni, korupčníci, lháři, ... Tenkráte jsem poznal, že jsem byl podveden všemi těmi pravdoláskaři a rádoby pravicovými ekonomy s přispěním občanů, kteří je ve své zaslepenosti volili.
Nejhorší bylo pro mne si přiznat, že jsem byl ve své mladé zapálenosti pro spravedlnost, právo, lepší život pro sebe i druhé prachsprostě podveden a zneužit.
Pochopil jsem co tehdejší pravdoláskař myslel tím "Pravda a láska zvítězí". Ano je to láska k penězům a pravda mocných.
29.1.2010 2:29
RE: opravdu skvělá vyznání, opravdu
amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 210915
ale co takhle nechat Emila Emilem a jít do akce? Ten setrvalý obdiv a vyzdvihování zásluh padouchů jako úspěšných nám tu mezitím zakonzerovaval slušný feudalismus, ke kterému se prostý lid již automaticky bude uchylovat jak ke svému příteli nejbližšímu. Já myslím, že akce, jakákoliv akce by nás v této konstelaci (je to konstelace, která přímo podněcuje fantazii) mohla naplnit jen nezřízeným veselím, jehož nedostatek nám zde byl tak nanicovatě vyčítán.
A tak jsme dobře hospodařili od roku 1990, až jsme nahospodařili
"ránu" 1,3 bilionu dluhů a to není konec, zadlužení bude dále stoupat!!! Ale "robot" Emil si nasadil růžové brýle a kecá jako Palacký!!! Asi kecá za prachy - on je vlastně taková "roztleskávačka", možná i "rozkuřovačka" na obecním grupáči s modrou prolhanou a zlodějskou svoločí!!!!
29.1.2010 10:32
RE: Vykašlete se na Emila 22 - zase provokatér!
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 210924
Počkat počkat, kroťte ten optimismus, máme tu ještě domácnosti a podniky!!!
V červenci 2009 to dělalo:
domácnosti 933 miliard, podniky 975 miliard
úhrnem i se "státním dluhem": 3 biliony 208 miliard Kč
Sametový podvod- prostor pro dlouhé prsty EU. A prý že Němci (spoluzakladatelé EU) prohráli válku. Hahaha.
Jistoty a prosperita!
19.11.2010 13:55
RE: Vykašlete se na Emila 22 - zase provokatér!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 210947
Nechte Němce na pokoji, jsou na tom zhruba nastejno jako my.
Zkuste si vyhledat komu to vlastně dlužíme, budete překvapen. Více jak 60% dlužné částky nám zapůjčili naši spoluobčané, nastrčení mega bílí koně těch, co nám zapůjčili ten zbytek. Takže vlastně celé toto hausnumero pochází z jednoho hnízda, německé hnízdo to ovšem rozhodně není.
Jen to všechno, co jsem si zde přečetl, doplním docela relikvií z roku 1992, kdy (v té době) 12. letá Severn Suzuki měla skoro cca 6-mi minutovou přednášku na sjezdu Světového Summitu...
Schválně si to pusťte a zkuste si představit podobný výstup o dnešních pravdách dnes ve veřejných mediích... Předpokládám, že by po té možná mnoha lidem ledacos docvaklo a asi by se začaly dít věci...
Link: http://www.youtube.com/watch?v=RIyU8KUDG2o (slovenské titulky)
Po 6000 rokoch Satanovej vlády je načase,aby začal vládnuť na 1000 rokov Kristus. To je Boží zámer potom, ako vznikla v Edene sporná otázka, kto má právo vládnuť nad touto zemou. Tým, že Boh dovolil Satanovi a ľuďom bez neho vládnuť na zemi, bola sporná otázka bezozvyšku vyriešená. Skutková podstata trestnej činnosti satanských-okultných síl tzv. Elít, ktoré riadia tento svet, bola dokonale zdokumentovaná. Za precedentné vyriešenie spornej otázky, kto má právo vládnuť na tejto zemi tlieskam Stvoriteľovi!!! To dieťa na videu to vyjadrilo slovami: "Ak neviete napraviť škody, ktoré robíte tejto zemi vy dospelí , neničte ju". Inými slovami, ak ľudia nechápu objektívnu realitu v ktorej žijú, mali by ju chrániť, nie meniť na virtuálnu relitu. Vytvárať umelý svet vecí a hľadať spravodlivosť v ich prerozdeľovaní pomocou peňazí vytváraných na dlh, je cesta do pekla. Pre takýto život sme neboli stvorení. Boli sme stvorení nato, aby sme ochraňovali, rozširovali a zveľaďovali raj na zemi. Dnes, pred kolapsom svetového bankového systému je vidieť jasnejšie ako inokedy, aké "elity" riadia tento svet. Je načase ich zamiesť na smetisko dejín, a vrátiť sa k pôvodnému zámeru Stvoriteľa s ľuďmi a zemou. Našťastie modlitba "Otčenáš" bude vypočutá. Ak sa ju modlíme, aj jej rozumieme? Ak je pre väčšinu ľudí nezrozumiteľná, ako pochopia iné veci, ktoré sa dejú, ako znamenia konca systému vecí? Armagedonom navždy skončí hra človeka na Boha. Raj na zemi oprávnene chystá Boh len pre spravodlivých. http://www.osud.cz/cs/index.php
Má to jeden háček. Kdo je spravedlivý?? Každý si o sobě myslí, že je spravedlivý. Každé náboženství o sobě tvrdí, že jen ono je spravedlivé.
Kde je ono peklo, o kterém není v bibli ani zmínka?? Domnívá se někdo, že je tak chytrý a inteligentní, že může bibli doplnit??
To dvanáctileté dítě pochopilo, že dospělí lidé nejsou ochotni ani schopni napravit škody napáchané na Zeměkouli. Jak vidno, nikdo není zatím sto tuto pravdu pochopit.
Modlidba "Otčenáš" je používána ve všech křesťanských náboženstvích. Tyto se navzájem obviňují ze "satanství" Které z nich je to správné??
Je možné, že Bůh si vybere lidi pouze z jediné skupiny křesťanských náboženství a a ostatní zavrhne?? Jaká jsou kritéria správnosti toho "správného náboženství"??
Vadí mi, že kdekdo mi předkládá "nějaké řešení", na které když nepřistoupím budu potrestán peklem. Neboli se mi snaží vnuknout představu, že Bůh je jakýsi darebák, který si s námi nemorálním způsobem pohrává..
Myslím si, že vykládat Boží záměry není na této zemi dáno nikomu. A ten kdo se domnívá, měl by o tomto předložit důkazy. Vžyď ten, kdo píše podobné tvrzení může být sám satanista.
Spravodlivý je ten, kto neuberá Bohu právo určiť človeku, čo je pre neho dobré a zlé. Spravodlivý bol napríklad Kristus,ktorý sa tejto normy držal. Hoci bol dokonalý odmietol konať nezávisle na Bohu. Učil ľudí pravdu o Bohu a jeho zámere so zemou. Jednou z právd, ktorú Kristus o Bohu neučil je tá, že by Boh lásky a slobodnej vôle trápil neposlušných ľudí v pekle. Táto náuka, hoci ju vyučuje väčšina kresťanských cirkví je nebiblická. Človek po smrti, sa dostáva do stavu nebytia, neexistencie. Boží zámer so zemou je len jeden. Obnoviť raj na zemi.To je základná biblická náuka. Kto vyučuje niečo iné ako učí Biblia je satanista. Ten podobne ako Satan nestojí pevne v zjavenej pravde. Základné kritérium správneho náboženstva je preto učiť ľudí pravdu o Bohu a jeho zámere s ľuďmi a zemou. Z toho vyplýva, že náboženských právd nemôže byť viac, je len jedna. Takisto ako je len jedno pravé náboženstvo. Netreba porovnávať Boha s ľuďmi. Na rozdiel od ľudí, je Boh schopný zjaviť pravdu ľuďom tak aby ju pochopili a žili podľa nej. Boh sa nemení a ani jeho zámer s nami. Podceňuje Boha ten, kto si myslí, že Boh nie je schopný dať niekomu z ľudí vedomosť o sebe a svojom zámere. Inšpirované Božie Slovo Biblia je toho dokladom. Písalo ju pod inšpiráciou Boha 40 mužov 1600 rokov. Biblia je Boží dar ľudstvu, aby ľudia poznali pravdu. Ľudia však viac milujú tmu ako svetlo, preto sú náchylní skôr uveriť lži a podvodu než pravde. Je to ich vlastná chyba. Tak sa rozhodli slobodne a nesú za to zodpovednosť. V žiadnom prípade však nebudú večne trápení v pekle, lebo aj náuka o vrodenej nesmrteľnosti ľudskej duši je nebiblická. A tak by sme mohli ďalej pokračovať. Kto však tomu bude venovať pozornosť? Podľa štatistík je to len promille z ľudstva /jeden z tisíca/. Aj tí prišli k poznaniu pravdy na základe bezplatného domáceho biblického štúdia. Sám Ježiš označil za hlavnú príčinu ľudskú nevšímavosť vyjadrenú slovami z Matúšovho evanjelia 24:39 "a nevšimli si , kým neprišla potopa a všetkých ich nezmietla, taká bude prítomnosť Syna človeka." Prečo si nevšimli? Pretože podliehajú zvráteným hodnotám a nevedia posúdiť, kde sa v prúde času nachádzajú vzhľadom na uskutočňovanie Božieho večného predsavzatia.
Na předřečníka nereaguji, tam platí, že tonoucí se stébla chytá, místo toho, aby začal plavat (třeba úsporným způsobem, aby se předčasně neunavil, než pomalu ale jistě doplave na břeh) a očekává, že bude vytažen.
Takže několik postřehů:
> Má to jeden háček.
Ne jeden, háčků to má mnoho, je to jak "kudlibabka" . Lidé mnohdy potřebují "ostré" definice všemožných autorit, místo toho, aby se přiklonili ke svému svědomí. To je ale v pořádku, tam, kde není vlasní síla, je potřeba berliček žádoucí potud, pokud se tyto nestanou překážkou. Lidé jich dokázali navršit hory.
> Kde je ono peklo, o kterém není v bibli ani zmínka?? Domnívá se někdo, že je tak chytrý a inteligentní, že může bibli doplnit??
Opět běžný stav, lidé si doplňují cokoli namísto toho, aby odkryli, co jim chtěl básník říci. Tak se symboly stávají realitou až potud, že "jsi sám svého pekla strůjcem".
>To dvanáctileté dítě pochopilo, že dospělí lidé nejsou ochotni ani schopni...
Pochopení není otázka 12, 30, 50 či 70 let. Zobecňování v kategoriích jako "generační konflikt" je zcestné a přispívá k atomizování společnosti. Jsou nadané "duše", kterým stačí méně zkušeností a je-li v jejich blízkosti podpora k rozvoji, dílčí pochopení mohou být rychlá. Avšak zpravidla chybí kontext. Ten se získává pouze vlastním, dlouhodobým, trpělivým úsilím. Někdy je celý život na to málo.
>Je možné, že Bůh si vybere lidi pouze z jediné skupiny křesťanských náboženství ... Vadí mi, že kdekdo mi předkládá "nějaké řešení", na které když nepřistoupím budu potrestán peklem. Neboli se mi snaží vnuknout představu, že Bůh je jakýsi darebák...
... a jsme zase na začátku u toho stébla. Budeš se holt muset pustit sám do vlastního výzkumu a pak i pochopíš, proč jsou ti lidé u těch náboženství takoví (poznávácí znamení - rituály), jací jsou. A zase pozor na zevšeobecnění, utekly by ti cenné informace a kdož ví, jakou oklikou by ses k nim opět dostával. A co se týče Boha, nedej na to, co o něm říkají. Jde jen o představy a symboly, berličky zorných úhlů, které jsou jen úzkým výsekem celku. Na to, jestli je Bůh takový nebo makový ti stačí náboženství, chceš-li získat odpovědi, musíš překonat logiku dvou stavů ano-ne.
(pokračování)
re-inkarnáte, - děkuji za výklad nevyložitelného. Lépe řečeno vyložitelného jakýmkoli způsobem. Mám k tomuto tyto připomínky:
- "Předřečník" je přesvědčen, že zná odpovědi na takové věci, na které nezná odpověď nikdo. A domnívá se, že "jedině on je oprávněn odpovídat na otázky týkající se našeho bytí či nebytí". A domnívá se, že on je oprávněn vysvětlovat funkce "Veškerenstva". Úkolem mých dotazů byla pouze snaha (zřejmě marná) zviklat jeho představy o "vlastním Božství", opravňující ho vykládat nevyložitelné.
Moje představy o funkci Vesmíru, přírodních zákonů a pod. jsou shrnuty do "Reciproční fyziky", kterou lze nalést na htp//www.baki.estranky.cz/ .
baki, díky za odkaz, počtu si.
Jinak se Ti omlouvám za tak trochu "zneužití" tvé reakce, kdy jsem sice tušil to, co mi nyní sděluješ (jistotu jsem podle obsahu ale neměl), ale jak zajisté chápeš, mířilo to Tvým prostřednictvím nepřímo k našemu "předřečníkovi". Doufám, že si alespoň početl; že by se nám podařilo nasadit "brouka" pochybuji, ale kdo ví. Stejně tak to ale mířilo k jakémukoli čtenáři, aby měl k dispozici alternativu.
... tak si nepočtu, adresa htp//www.baki.estranky.cz/ se přesměrovává na http://magazin.auto.cz... zkontroluj si to.
Zkontroloval, nic jsem nezjistil. Mé stránky jsou dobře přístupné. a to jsem je kontroloval i z nezávislého počítače.
(pokračování - dokončení)
>Myslím si, že vykládat Boží záměry není na této zemi dáno nikomu.
... no lidi slyší čtou a nechápou, a tak to podle svého pak vykládají, tedy přesněji oni si někteří myslí, že podle svého, a jsou o tom skálopevně přesvědčeni, ale kolik myšlenek je vlastně originálně tvých? A tak mluví a vykládají, co jim kdo podstrčil (byť v dobrém úmyslu). Nevšimli si, že když jim říkají "běžte k támhleté nebo oné bráně", nedali jim klíč. A ten klíč jim nedali, protože oni sami zapomněli, kde ten klíč je pod nánosem výkladů. Tak je dnešní myšlenkový svět lidí světem bludiček, které lákají jedna druhou. Pod svícnem bývá tma, neboli na počátku vyjdeme z dvoustavové logiky - kde bys ten klíč nikdy nehledal?
Až si odpovíš na tuto otázku, budeš dřív nebo později vědět, že to, čemu říkají Boží záměry, je jen výraz tápání, myšlenková zkratka, pojem lidské mysli.
S obsahem článku souhlasím naprosto ve všem. Lépe tu hroznou skutečnost vystihnout není možné. Autore, pište co nejvíc.Dávejte své články kam jen je možné, aby je četlo co nejvíc lidí.
Bohužel pane, již 20 let je mi smutno a bliji z takových naivních lidiček, jakým jste byl až doposud vy. Najednou, po tolika letech, jste něco málo prokoukl, stává se z vás malinký pochopa a je vám z ostatních smutno. Ale právě kůly stejným slepcům jako jste vy, mohlo k tomu všemu dojít. Kdyby jste se aktivně zapojil na demontáži zla a více uvažoval než sledoval sračky z TV, byl by jste na tom lépe již v devadesátých letech. Záhy by jste pochopil mnohé, například i to, že Češi se stále jen k někomu a něčemu modlí a doufají, že to nějak vše samo vyhnije. Nevyhnije. Pokud ještě o něco víc otevřete oči, zjistíte, že je již dávno po našem národě. Václav Havel je symbolem českého ducha národa. Jinde by již dávno vysel za koule,pěkně v průvanu a ne sám.
Je skvělé, že ze mě blijete. Víte, honit ego, jak jste to právě předvedl vy, umí každý mamlas. Nebudu vám brát váš pocit vyvolenosti, jen bych vám rád opravil vaši mizernou češtinu.
> Ale právě kůly stejným slepcům jako jste vy, mohlo k tomu všemu dojít.
O jakých kůlech mluvíte? Nebo jste chtěl snad napsat kvůli?
Kdybyste, abyste, byste. Tak se to má psát. Víte?
A kdybyste občas přemýšlel hlavou, možná by vám došlo, proč jsem ten článek formuloval takhle. Vaše ego vás však zaslepuje natolik, že vám některé věci nedochází. Vy o mně snad něco víte? Vy víte, kolik toho chápu? Vždyť vy ani nechápete, proč jsem to napsal! A budete se divit, televizi již mnoho let sleduji jen velmi výjimečně. Já na rozdíl od vás něco dělám. Co děláte vy? Honíte si ego.
Máte stejné možnosti jako já. Zkuste tedy ostatním vysvětlit, co jste věděl již před 20 lety. Určitě váš článek bude mít velký ohlas. Ale vy si to necháte pro sebe, že? Ono je to tak lepší, protože jinak byste se neměl čím vytahovat.
Ale pokud chcete, abychom (ne aby jsme) vás tu oslavovali, jak jste byl dobrý hned od začátku, pak hurá, jste nejlepší. Stačí vám to?
Vysel za koule? Snad visel ne? A mýlíte se příteli, všechno jednou vyhnije, tak funguje příroda. Vyhnije to stejně zda to opatrujete nebo proti tomu bojujete.
Jsem rád,že tu jsou lidé,kteří umí napsat pravdu a s článkem naprosto souhlasím. Bohužel je smutnou pravdou,že naše země je
rozkradenou a rozprodanou troskou,kde vládnou nenasytní hlupáci
kterým je ve větší míře osud ostatních lidí naprosto lhostejný.
Materialismus zvítězil nad zdravím rozumem a je smutné,že si necháme tohle všechno líbit.Nebo spíš i lidé,kteří se s tím něco snaží udělat s tím nedokážou udělat nic,protože máme dnes takovou
demokracii,že vás stejně nikdo neposouchá..
Kde je můj příspěvek? Nepoužil jsem nic vulgárního.
Tuto stránku navštívilo 9 284