Diskuze k článku

Klima mění člověka

Příspěvků 77

19.12.2009 4:52

Porucime vetru desti, kdy ma prset a kdy vat.

kozoroh 61.?.?.?

Pamatuji si zcenku ze silvestroveho poradu.
JZD Pitivajzli zotpovidali otazku verejnosti a tak padla otazka:Muzeme porucit vetru dest?
Otazku prevzal pokladnik JZD (herec Lir): Muzeme, ted jde jen o to zda nas ten vitr s tim destem poslechne, takze , muzeme.
---------
Tady v postate jde o velky podnik,jak vydelat na duverivosti obyvatel k expertum a specialistum, jinymi slovy ,vydelat penize na hlouposti druhych.
Jeste vaznejsi pozadi je to , zmanipulovat lidi natolik, aby ze strachu sohlasili se vsim ,co jim politici,media, experti, inteligence ,predlozi k odsouhlaseni,dukazem je akce na americkych universitach ,kde profesor Pincas prednasi o prelidnenosti planety a tim,dokazuje ,ze pro tuto Zemi by stacilo jen jeden a nebo dav billiony lidi, z tech 7,5 billionu a u rad studentu ma to velky ohlas ,jeho prednaska se konci potleskem a uznanim jeho "vedecke " prace.
Kdo, si z tech adeptu pristi inteligence,odborniku,expertu pripusti otazku,ze by to mohl byt on ,co by musel byt v ramci zredukovani populace, aby "odesel", byl usmrcen a nebo uz nesmel mit deti,co by nasledovniky?
Kazdy student mysli,ti druzi pujdou, na mne takova vec nepadne, abych byl nucen odejit z tohoto sveta, tak mluvi i experti,ti druzi pujdou,ja ne!
Slavny francousky potapec Custoa tvrdil to same a anglicky princ Filip sam rekl,ze by chtel byt bacylem ,ktery by ty neuzitecne jedliky vyhubil, proste, elita sveta ma plany, jak "pomoci" teto planete, jen jde o to ,jak to tise a nenapadne zaridit, treba epidemii na kterou vetsina lidsva dozlova zajde.
Pokusem a studiemi vzorku Spanelske chripky,ziskane z mrtvych v ledu Aljasky a Spilberskych ostrovu ,dokazuje,ze se na takove veci pracuje, proto, cas od casu propukaji epidemie, ktere jsme nikdy pred tim nemeli, vzorem je AIDS, ktery vzesel z laboratore , uz drive s pozadovanym ucinkem znicit muzum defensivni obranu tela, mnohem drive ,nez dostal nazev AIDS.
V Australii a v Africe ,uz byl doktor jez mel dobre vysledky v leceni AIDS a, v Africe jej neznamy pachatel zastrelil, v Australii doktor odesel dopenze, kdyz, pred tim navrhnul vlade sve poznatky v leceni rakoviny a chtel dobrovolne pred svou penzi vyskolit doktory, vysledek, nikdo z vlady neprojevil naprosto zadny zajem,pan doktor Hold byl na 60 minutach TV programu s komentatorem "Raj MARTIN" a vysledek, Martin nahle byl odvolan z poradu a doktor odesel do penze, pan doktor Hold uzdravil a z kliniky opustil sveho posledniho pacienta, sam o sobe uz byl moc stary pokracovat dal, i tak ,uz presluhoval cele roky.

Dr Holt MB ChB MRCS LRCP DMRT FRCR FRACR, one of the most qualified specialists in this country, began treating cancer patients with chemotherapy as early as 1952. As a qualified radiotherapist, he gained enormous, wide-ranging experience over the ensuing years in all forms of cancer treatments.

www.holtclinic.com is a site dedicated to Dr Holt

Both the Clinic founders have had cancer. Whilst mine is more terminal, both of us have benefited from radiowave therapy. Dr John Holt invented radiowave therapy over 30 years ago, so when...Automaticky kráceno

207474

19.12.2009 13:26

hezky česky, pane Václave Liško

insider 85.?.?.?

http://www.military.cz/usa/weapons/haarp/haarp.htm

207497

20.12.2009 12:02

RE: hezky česky, pane Václave Liško

insider 85.?.?.?

Reakce na 207497

matka Země zamručela http://www.youtube.com/watch?v=0HTUrExPXl0&NR=1

207550

20.12.2009 20:35

RE: hezky česky, pane Václave Liško

insider 85.?.?.?

Reakce na 207550

a kruci,toto v KODANI chybělo http://www.youtube.com/watch?v=axxa0wcMCnw

207581

22.12.2009 10:45

RE: hezky česky, pane Václave Liško

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207581

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Ufoni maj sympatický hlas!

207670

21.12.2009 16:46

RE: hezky česky, pane Václave Liško

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 207497

ten clanek osahuje chyby. High-frequency Active Auroral Research Program neznamena Nízkofrekvenční aktivní polární výzkumný program ale Program vysokofrekvencniho vyzkumu aktivni polarni zare.

207629

22.12.2009 23:58

RE: hezky česky, pane Václave Liško

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207629

Deti, blazni a filosofove rikaji pravdu. Z toho duvodu deti bijeme, blazny zavirame a filosofy nechapeme.
N. Paganini

Ja k tomu jenom dodam, ze filosof je vicemene napul dite a napul blazen. Vetsina lidi to nastesti nevi, tak ho netluce po hlave a nesnazi se nacpat do vypolstrovane cely. Sarkasticke clanky filosoficke povahy vetsinou nebaziruji na formalni presnosti. [smích] [mrknutí jedním okem]

207720

23.12.2009 0:31

RE: hezky česky, pane Václave Liško

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207720

[cool] [cool]

207722

19.12.2009 14:01

Asi to tak bude..

daniela 95.?.?.?

Klima mění nás a nikoliv my jej. Klima a příroda nás nutí k záhubné zemědělské a průmyslové činnosti
Něco na tom bude.Dost možná, že to s námi autoři Bible svaté či véd ať již ruských,norských či jiných, myslely dobře,když vložili do oněch řádků"svatých" varování.Nebudeš-li se držet desatera,zahyneš.Den zúčtování přijde..atd.Nic nepochopitelného.Místo aby si člověk z drobných výstrah přírody vzal k srdci ponaučení,tak rozhodně ne,člověče!,my dále kácíme,hýříme životem a dolujeme ropu až na samé dno.Aby všeho nebylo málo, tetam jsou časy, kdy se přísně dodržovalo,nechat půdu každým sedmým rokem ladem.nepřejeme ji čas odpočinku,naopak,řádně hnojíme pesticidy,což je opět jen odpad ropy.Čas účtování, kdy země řekne ..a dost,je blízko

207498

19.12.2009 14:08

RE: Asi to tak bude..

insider 85.?.?.?

Reakce na 207498

http://www.youtube.com/watch?v=vay-u0OjoRI&feature=player_embedded#

207499

20.12.2009 21:15

RE: Asi to tak bude..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 207499

Tohle bylo nádherné! Ty obrázky promlouvají do duše.
Já na téma "klima a my", věnuji tohle-

http://www.youtube.com/watch?v=KdGDi99lJ4E [smích]

207584

20.12.2009 21:48

RE: Asi to tak bude..

daniela 95.?.?.?

Reakce na 207499

poslala jsem Vám příspěvek bez podpisu, takže než jej pan editor schálí,ještě jednou-

http://www.youtube.com/watch?v=KdGDi99lJ4E-opravdu moc hezké

207587

19.12.2009 15:24

RE: Asi to tak bude..

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 207498

V soucasne dobe ziji v Mexiku. Moje soucasna zena je z puvodem indianka Maya, tuhle jsme hovorili o soucasne snaze ovlivnit klima na zemi. Jeji odpoved byla: moje maminka mi rikala, ze zeme vzdy prezije, ale lidstvo ne. Jak logicke. Zeme, kdyz bude v problemech se otrese, vypusti jedovate prdy, nebo smete lidi morskymi vlnami. Bylo by opravdu arogantni si myslet, ze by jsme mohli ovlivnit zemske klima.
Pravda je jinde, tyhle klimaticke diskuse jsou vlastne mobilisaci levice. Marxismus byl diskreditovan a pro svou obtiznost pochopeni se stal nepraktickym.
Tudiz diskuse o klimatickych zmenach dava lidem zaminku participovat v diskusi ve bez nutnosti ovladat kapital.
Tedy na jedne strane kapital, na strane druhe takzvana moralita.
Heslo kapitalu je : kazdy ma moznost, kdyz ovsem bude mit dosti chute zit z miserie jinych. Environmentalismus rika, musime omezit kapital, ve jmenu moralky a spravedlnosti. Myslim si, ze jsme teprve na pocatku opetneho konfliktu mezi pravici a levicktery se rozvine na novych dynamikach.

207504

20.12.2009 12:15

RE: Asi to tak bude..

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 207504

ještě poznámka:
pravice a levicevždy hlavu

207552

21.12.2009 10:43

RE: Asi to tak bude..

P. Černý 194.?.?.?

Reakce na 207552

pod popravčím špalkem...

207609

22.12.2009 23:15

RE: Asi to tak bude..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207609

To už sťatou? [chechtot]

207713

22.12.2009 23:46

RE: Asi to tak bude..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 207609

hnáty se najdou leckde...

207717

19.12.2009 14:31

Člověk se naprosto liší od všech ostatních bytostí na Zemi, kterou může zničit

Souhlasník/Nesouhlasník 89.?.?.?

Článek je hrubě zjednodušující, a proto bude vyhovovat spíše jednodušším čtenářům. Člověk se naprosto liší od opic i dinosaurů - a to jak v dobrém, tak ve zlém (např. Hitler byl zrůda, ale prudce geniální zrůda - žádný opičák), a dopady jeho činnosti proto budou mnohem závažnější. Ne vše co je politicky nekorektní, je kvalitní. Angela Merkelová není žádná mužatka a pakliže autor háže všechny vrcholné političky do pytle "mužatky", prozrazuje svoje mindráky ze schopnějších žen. Je to, jako bychom řekli, že celá komunita ze Zvědavce jsou židobijci, tak dementně zjednodušující je to. Plně chápu editora, že uvedl článek úvodním rámečkem.

207501

19.12.2009 17:13

RE: Člověk se naprosto liší od všech ostatních bytostí na Zemi, kterou může zničit

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 207501

A vtipy Vám taky doma vysvětlují děti? Ach jo a pak se máme domluvit. Máte pravdu, člověk se od opic liší, nemáme jejich inteligenci.

207509

19.12.2009 14:39

A já si myslel že

Antiseptik 69.?.?.?

Pan Lishka píše vždy něco humorného. A on nám zatím klidně tady prskne takovouhle pravdu rovnou do očí. Ovládáme pouze mozky jiných lidských opic i když si myslíme že vládneme celému světu, svět nám na to klidně kašle. Ovšem přiznat si to by zhroutilo celou tu nádheru, to se přece nesmí. Pozor pozor nepochybovat o naší velikosti. [chechtot]

207503

22.12.2009 10:50

RE: A já si myslel že

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207503

>Pan Lishka píše vždy něco humorného.
Ale nás ta liška podšitá přechcala, cože .... [chechtot] [mrknutí jedním okem]

207671

19.12.2009 15:47

Všichni lidé jsou degenerované opice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

jen Wenzel je lischka. [cool]

207505

21.12.2009 10:17

RE: Všichni lidé jsou degenerované opice

WL 194.?.?.?

Reakce na 207505

Ano, lidmi se mezi sebou nazývají všichni nazí tvorové TAKÉ nebo především. Čili všichni lidé nejsou opice. Máme ještě mnoho lidí, které pyšní primáti nedokázali ještě vymlátit z planety Země.

Člověk je také například ježek, nosorožec, prasečí chřipový vir. Lidmi jsou též štěnice, řeky, stromy či pažitka. Pouze homo sapiens sapiens nikoliv. Ten je vždy sám jediný proti všem a všichni jsou proti němu. Podle toho nelidy, za to mohou prý ti všichni ostatní, že jsou tak zlí...

Ano, vyjadřuji názor všech ostatních tvorů této proklaté planety, mimo těch lysích patvorů. Jediný Mauglí, který byl vychován zvířaty, je jiný, než vy. Všichni ostatní vás, těch vypelíchaných a samolibích opic, mají plné zuby. Nejen, že se vraždíte mezi sebou, že si ubližujete navzájem, ale ubližujte úplně všem ostatním tvorům, a nepřinášíte vůbec nic pozitivního této planetě. Jenom kradete a špiníte vzduch jiným.

Vy si například pořád stěžujete na nějaké viry, které vás ohrožují, ale je vám úplně jedno, že vy ty viry ohrožujte a ničíte také!!!! Podle vás, kdo vám neleze do zadku je škodlivý.

Vy pochybní astronauti z pekla, ještě vám nedošlo, že v klimatickém pásmu, kde nepřežijete nazí - bez šatů, domů, aut, práce, zemědělství, průmyslu, demokracie, toaletního papíru či nostalgického vánočního stromečku - nemáte co dělat? Jste tam vetřelci, škůdci a chorobou. Svoji agresivitu (vinu) svádíte na ostatní organizmy, které dokáží ve svém příslušném klimatu přirozeně žít.

Aby vám to někdo mohl říct, musel jsem se naučit psát. Věřte, že to bylo obtížné - zvládnout to svými tlapkami. Ale již píši všema čtyřma, neboť drápky jsou k psaní na klávesnicích vhodnější, než vaše ty tlusté, krvavé, mastné a křivé prsty a hnáty.

Za všechny vámi umučené, vyvražděné, sežrané a v koncentrákových velkochovech internované tvory na této planetě vám přeji veselé vánoce nadívaných mrtvol nad pečenými mrtvolami...

Váš lischka (vulpes vulpes) s tlupou vzteklých namyšlených myslivců s puškama a loajálními psi za patama. (I tu svoji vzteklinu svádíte na mne, vy chudáčci ubožáčci!)

207605

22.12.2009 23:27

RE: Všichni lidé jsou degenerované opice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207605

Tak. A Solaris je tu. Právě se mně zhmotnily mé představy a daly si i svůj nick. Prý "WL"! [překvapení] [vyplazený jazyk]

207714

19.12.2009 17:46

Poslední moudrost Josefa Velenovského

Pavel Křivka delonix (zavináč) delonix (tečka) cz 88.?.?.?

Článek je velmi pěkný, možná až moc výsměšný, ale v podstatě říká to, na co upozorňoval již můj oblíbený učenec (botanik a filosof) Josef Velenovský (1858-1949) v knize Poslední moudrost, str. 251, vydáno v Praze nákladem autora roku 1935:

„Technické vynálezy a z nich plynoucí pohodlí a požitky oslnily lidstvo tak, že ustálil se názor, že člověk je pánem přírody a kosmu a že celý vesmír státi bude jednou k jeho službám. Ti zaslepenci nepoznávají, že lidé v souhře kosmické jsou úplně pasivní veličinou jako ostatní tvorstvo. Žádnými prostředky nemožno člověku změniti polohu osy zemské, vzdálenost od Slunce, pohyby Země nebo měsíce. Hranice oceánů nikdy nezmění a pouště Sahary a Gobi nikdy nezavodní a kraje polární neohřeje. Ale ani živlům na své planetě nedovede člověk poroučeti. Vůči větrům, cyklonům, povodním, zemětřesení, vulkánům, proti mrazu, suchu, ano i proti myším, mouchám, kobylkám jest malomocným. Z toho všeho vidíme, že vtělenci, sebedokonalejší, vládu v přírodě nemají. Kosmické děje řídí vyšší bytosti, jejichž poměr k věčným zákonům jest nám nepochopitelný.“
Pavel Křivka

207511

19.12.2009 18:39

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 207511

Hezká moudra, ale ten pán nevěděl nic o tom,že se lidé zatím dostali k technologiím, které jim umožňují sebezničení! A co se týče globální změny klimatu, velmi váhám, co je příčinou.Zničená příroda je už pořádně,takže nějakou masívní světovou ochranu by si zasloužila!Místo nadprodukce zbraní!!! A zase jsme u stejného tématu. Kdopak asi nejvíce bohatne na zbraních? Hloupý dotaz, že!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

207516

19.12.2009 19:41

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Karel z Cech 98.?.?.?

Reakce na 207516

>Kdopak asi nejvíce bohatne na zbraních? Hloupý dotaz, že!!!

No to snad je jasne. Svet je zaplaven Kalisnikov kulturou od severniho po jizni pol. Takze nejvice zbrani prodava Rusko a Cina. U Ruska je to dokonce jediny, hotovy, prumyslovy produkt, ktery vyvazi. Ale ze by z toho bohatli? To snad ne. Spis se sotva drzi nad vodou.

207519

19.12.2009 21:39

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Pavel Křivka delonix (zavináč) delonix (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 207519

Vážený pane Karle

Výjimečně a poprvé jsem vstoupil do diskuse na stránkách "zvedavec" a připomněl svého oblíbeného Velenovského a dorazila ke mně poznámka zcela od věci o nějakých kalašnikovech o obchodu se zbraněmi. V hodnotovém vyjádření Ruska a Čína dohormady vyvážejí zbraně za několikanásobně menší částku než USA - údaje jsou ze Stockholmského institutu pro výzkum míru. Na výrobě a vývozu zbraní stojí hospodářství světového parazita a agresora, a tím Rusko ani Čína nejsou.
zdrav
Pavel Křivka

207521

20.12.2009 0:33

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Karel z Cech 98.?.?.?

Reakce na 207521

>Vážený pane Karle
>
>Výjimečně a poprvé jsem vstoupil do diskuse na stránkách
>"zvedavec" a připomněl svého oblíbeného Velenovského a
>dorazila ke mně poznámka zcela od věci o nějakých
>kalašnikovech o obchodu se zbraněmi. V hodnotovém vyjádření
>Ruska a Čína dohormady vyvážejí zbraně za
>několikanásobně menší částku než USA - údaje jsou ze
>Stockholmského institutu pro výzkum míru. Na výrobě a
>vývozu zbraní stojí hospodářství světového parazita a
>agresora, a tím Rusko ani Čína nejsou.
>zdrav
>Pavel Křivka

Vazeny pane, rozjedte se do sveta a presvecte se sam, jakymi zbranemi se denne vrazdi tisice nevinnych lidi. Treba do Afriky, na Stredni vychod, na Kubu Venezuelu, do Asie, Indie, Indonesie. Americke nikde neuvidite. Rusko ze neni agresor? No to jste me rozesmal. Ja si jeho agresi pamatuji na vlastni kuzi, Gruzinci nedavno, americkou ani nahodou. A te Cinske se muzeme dockat rozhodne driv, nez americke. i kdyz osobne bych bral tu druhou. Co vy?

207529

21.12.2009 15:59

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 207529

to je tím,že to jsou držáky na rozdíl od amerických sraček, které jsou nespolehlivé...koukněte se data výroby...

207623

23.12.2009 1:07

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207529

Rusko že je agresor?
A USA že nejsou???!!! člověče, ty ses určitě zbláznil...
Rusko se prakticky vždy jen bránilo (i za carů, i později). Jedinou výjimku tvoří Afghánistán.
Zato amícké agrese (útočné války a vměšování) bys nespočítal ani na všech prstech rukou a nohou... a klidně bys mohl být i šestiprsťák.
Holt někdo chce být slepý, nevidět, že?
Mrkni se na ten dlouhý seznam sem a pak zhlédni tohle (dávali to kupodivu i na ČT2):
Valkou se to vyresi 1/2
Valkou se to vyresi 2/2

207728

23.12.2009 3:04

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Karel s Cech 98.?.?.?

Reakce na 207728

>Rusko že je agresor?

Ano je. Nepretrzite valci uz vice nez 200 let. Okupovalo 23 let moji zemi a zavrazdili tisice nevinnych lidi. Dalsi desetitisice zmrzacili, zmlatili, znasilnili a zdevasovali zivot dvou generaci. Jestli je vam to malo, tak jste tupec. Me to staci.

>A USA že nejsou???!!! člověče, ty ses určitě zbláznil...

Napodobne. USA vas ani mne neokupovali ani vam jinak neublizili. Jste jen posedly modni nenavisti k nekomu, kdo nijak vas zivot ve spatnem slova smyslu neafektujke. To, ze muzete lhat a nadavat na netu svobodne tem, kdo vam nic neudelali je zasluha americanu, ne rusu. S temi byste si dnes tak leda hral s kulickovym pocitadlem. Priste bych prosil mene emoci a vice rozumu. Pokud to nepujde, pockete jeste par let, az dospejete.

207735

23.12.2009 4:29

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 207735

Rusko, respektive SSSR byl napaden a vyhrál válku a potom bylo uspořádání světa dohodnuto na Jaltě, kde nás "západ" hodil přes palubu, jako za Mnichova v roce 1938!!!
A bohužel dnes všichni trpíme světovou krizí, kterou zavinila prolhaná,zlodějská, bankovní mafie z USA!!!! Proto je naprosto oprávněná celosvětová kritika USA, která není nějaká módní nenávist k USA, ale naprosto objektivní pohled na USA,které se po roce 2001 staly zemí, kde "demokracie" je sprosté slovo a kde se spíše na 8 let ujali vlády prolhaní protofašisté s Bushem v čele!!! Taková je realita! Přepadat na podkladě vylhaných důvodů jiné státy je také "specialita" této Bushovské éry, viz Irák a Afganistán!!!!! Ani za padesát let se nepodaří zacelit rány, které tato zločinecká partička debílka Bushe napáchala!!!!! A to se ještě budeme muset brzo dozvědět, jak to vlastně bylo s útokem na WTC v NY a hlavně, kdo podminoval WTC 7, sám od sebe ten barák nespadl!!!!! Tak taková je dnes Amerika!!!! Řekl bych , že dost na hov@vno!!!! Nebyla ideální ani před rokem 2000, ale ta poslední dvě volební období srá@če Bushe, tak na ně bude Amerika vzpomínat se skřípěním zubů ještě mnoho let!!!! [bliji] [bliji] [bliji]

207737

23.12.2009 5:21

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Karel s Cech 98.?.?.?

Reakce na 207737

>poslední dvě volební období srá@če Bushe, tak na ně bude Amerika vzpomínat se skřípěním zubů ještě mnoho let!!!!

Nedavno jsem sledoval dokument z Iraku o zmodernizovanem skolstvi. To co dokazali americane za par let jen v tomto rezortu vyjadrovali slova jednoho z ucitelu : Jeste za dve ste let si budou zaci pamatovat jmeno George Bushe. Co pro nasi zem vykonal. To ze se muzete svobodne ucit v teto krasne skole je predevsim jeho zasluha.
V hale teto skoly a mnoha dalsich je jeho obraz. A s tou pravdou nenavist komunistu nehne. George Bush je nejvetsim statnikem novodobych dejin a jeho prinos k demokracii, svobode a bezpeci v celem svete, kydy z Rudeho prava nepospini. Maloktery politik se necha vystavit pomluvam, propagande a lzim, a nemysli jen na svou image, ale na spolecne dobro, tak jako on. Maloktery politik pracuje tak tvrde, jako pracoval on. Vase utoky jsou bezvyznamne. Dulezity je cil. A do cile Bush dobehl.

207738

23.12.2009 5:47

Ale to je snad největší legrace, kterou jsem kdy četl - ještě , že jsou ty Vánoce!!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 207738

Také jsme měli v hale ve škole obraz jiného státníka - jmenoval se Stalin a ten také doběhl do cíle!!!! Ale s Bushem Amerika doběhne do cíle ještě daleko dříve,než SSSR, počítám tak do dvou let!!! Je o tom vyčerpávající článek o "pevném" dolaru na začátku Zvědavce! Jinak se jenom směji, až se za břicho popadám, protože na tyhle slinty a bláboly se jinak reagovat nedá!!!!!!!!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

207741

23.12.2009 6:29

RE: Ale to je snad největší legrace, kterou jsem kdy četl - ještě , že jsou ty Vánoce!!!!

Saša 74.?.?.?

Reakce na 207741

Žertéř pod pseudonymem „Karel s Cech“ nám psával z USA lstivě jako „Prazak“, nezaměňovat s Karlem z Čech. Jméno G. W. Bush si v Iráku budou pamatovat i za 300 let a jejich láska bude neutuchající stejně jako jiných národů ke Stalinovi a Hitlerovi.

207743

23.12.2009 9:08

RE: Ale to je snad největší legrace, kterou jsem kdy četl - ještě , že jsou ty Vánoce!!!!

Karel z Cech 98.?.?.?

Reakce na 207741

>Také jsme měli v hale ve škole obraz jiného státníka -
>jmenoval se Stalin a ten také doběhl do cíle!!!!

Stalin byl samozvany diktator, Bush demokraticky zvoleny prezident po dve volebni obdobi. Branil svou zem a narod poctivych pracovitych lidi, kteri si ho zvolili i pres propagandu, urazky a lzi na jeho osobu ze strany levicaku. Clovek, ktery se nad takovou spinu dokaze povznest a plnit to co slibil svym volicum i za cenu nepopularity si vyslouzil uctu celeho pokrokoveho sveta.

>Ale s Bushem
>Amerika doběhne do cíle ještě daleko dříve,než SSSR,
>počítám tak do dvou let!!!

Placate nesmysly, uz rok je v USA zvolen jiny prezident.

(Urážky vypuštěny. Nepokoušejte se vyvolat hádku. Díky – moderátor.)

207749

23.12.2009 15:22

Opět se zde objevil nový klon "lehomikin" a bude nás obšťasňovat oficiálními moudry!!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 207749

Karel z Cech 98 je vyslaný anděl, abychom náhodou nezapomněli, co se všechno kecá v oficiální propagandě USA, která drží blbé ovečky ve stádě!!!! Ale i tací lidé jsou solí země!!!
Kdo zná titul knihy - Sůl země a blbá ovce,bude v obraze! Jinak marnost nad marnost a vše je marnost!!! Ještě že jsou ty Vánoce!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

207776

23.12.2009 15:23

RE: Ale to je snad největší legrace, kterou jsem kdy četl - ještě , že jsou ty Vánoce!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207749

>Bush demokraticky zvoleny prezident
[velký smích] to jako vážně???
>si ho zvolili i pres propagandu, urazky a lzi
ne ne! -si ho zvolila část američanů PRÁVĚ DÍKY propagandě, a lžím (prokázáno). a když na některé nestačilo ani to (počty byly nedostatečné), uchýlil se i k volebním podvodům (on a jeho štáb a příbuzní a korupčníci v pozadí).

že bylo období GWB pro USA katastrofou, to dnes uznávají téměř všichni američané, a dávno to ví celý svět.
jen tvůj rozum se někde toulá...

207777

23.12.2009 7:50

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 207738

Nechte si tu snusku sionistickych lzi i propagandy z TV jako Vanocni nadilku pro Eretz , budou Vam tam za Vase blaboly a vymejvani mozku rozhodne vdecnejsi a od smichu zfouknou v zidovskym kahanu vsecky svicky. Je tu jeste jeden fakt - ten pravdivej kterej Vam sionisti v TV nerekli a to, ze jeste dalsi generace v Iraku si ve skolach budou pamatovat jak jejich dedci a pradedci diky J.W.Busch byli sirotci!

207746

23.12.2009 20:53

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

.Karel z Čech 98.?.?.?

Reakce na 207737

>A bohužel dnes všichni trpíme světovou krizí, kterou
>zavinila prolhaná,zlodějská, bankovní mafie z USA!!!! Proto
>je naprosto oprávněná celosvětová kritika USA,

To jsou vyklady komunistu. Kazdy soudny clovek moc dobre vi, ze krize byla zpusobena astronomickymi cenami ropy na svetovem trhu. Zpusobili ji tedy arabove, Rusko a pridalo se i samozvany komunisticky diktator Chavez. O zadne opravnene kritice tudiz nelze hovorit. Je to jen staronova nenavist komunistu k tem, kdo jim poctivou praci a obchodem davaji uz temer jedno stoleti poradne na zadnici.

>která není
>nějaká módní nenávist k USA, ale naprosto objektivní pohled
>na USA,které se po roce 2001 staly zemí, kde "demokracie" je
>sprosté slovo

Sprosti k USA jste po utoku islamskych extremistu na USA zacli byt vy levicaci. Tato sprostota se behem casu zmenila na zurivost nad vasimi zmarnenymi sny. Zvlaste potom, kdy americane diky prezidentu Bushovi odpovedeli temto zlocincum a vam levicakum, kteri jste se na chvili zaradovali nad vrazdou 3.5 tisice nevinnych lidi, adekvatnim zpusobem. Na to co spachali s vasi podporou jeste az moc mirnym.

207808

23.12.2009 23:17

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 207808

Chlapci je to .Karel z Čechalias pražák alias Karel z Cech.

Týmto chcem poprosiť pána editora aby blokoval a vymazal konto tohto impostra a ďalej už nepúšťal ľudí ktorý kradnú identitu iným týmto spôsobom.

207825

24.12.2009 1:27

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207825

Evidentne se jedna o snahu, delat problemy uzivateli s dlouhodobe znamym nickem na Zvedavci. Naprosto jednoznecne neco takoveho nepripustit!! Adekvatni reakce? Vymaz a na nejakou dobu vykopnout z diskuze, pri opakovanem pokusu neceho podobneho, klidne i natrvalo. Normalni clovek, ktery chce diskutovat to nemusi delat pod prakticky identitickym nickem jineho diskutujiciho. Skutecne jmeno si nevybirame, prezdivku si naopak volime naprosto svobodnym zpusobem.

207838

25.12.2009 10:34

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207808

To jsou mi móresy, schovávat se za cizí identitu. Se divím, že to editor pouští ...

207979

23.12.2009 15:55

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207735

Rusko už 20 let nevede žádnou válku (kromě obrany svých občanů napadených americko-gruzínskými jednotkami z rozkazu pomateného Saakašviliho).
USA za stejnou dobu napadly:
- Irák
- Srbsko (okupace jeho území trvá)
- Somálské výsostné území
- Jemenské území
- Súdánské území
- ještě jednou Irák (okupace jeho území trvá)
- Afghánistán (okupace jeho území trvá)
- vojenské akce na Filipínách a v Kolumbii ani neřeším. podobně akce na Haiti, v Kongu a Libérii.

Na světě je 192 států. Američané mají vojáky ve 130 z nich a stálé základny (702) v 60 z nich. (Ruské základny jinde než na ruském území bys spočítal na prstech jedné ruky).

Zbrojení jejich agresorské armády se vyznačuje objemem výdajů větším, než součet zbrojních výdajů celého zbylého světa -Francie, Británie, Rusko, Čína, Indie... které jsou počtem obyvatel i bráněným územím MNOHONÁSOBNĚ větší. -proč asi? jasně proto, že armáda USA není určena pro obranu, nýbrž pro útoky po celém světě, což neustále dokazuje v praxi. (Ruské zbrojní výdaje činí slabou desetinku výdajů amerických).

toto snad stačí jako ukázka, kdo je a kdo není agresor.
nejsem módní rebel vůči USA, ale vidím, slyším a myslí mi to (na rozdíl od tebe). fakta prostě neokecáš a slepotu jiným nevnutíš.

207780

23.12.2009 1:52

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207529

a ještě se podívej na jednu z posledních amerických agresí - zaútočili na Jemenské území, ačkoliv jde o suverénní stát na opačné straně zeměkoule, než je území Spojených států. -má toto právo každý? můžeme třeba my beztrestně zaútočit na Maďary nebo na Japonce?
http://www.tvina.sk/index.php?program=3&video=1353
akci patrně posvětil čerstvý nositel Nobelovy ceny míru, jistý Obama. -celé to americké agresivní snažení je tak mírové, tak pokrokové a chvályhodné, že?

207731

20.12.2009 3:40

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 207519

Spojené státy americké získaly loni ještě dominantnější pozici na světovém trhu se zbraněmi. Podle zprávy amerického Kongresu uzavřely zbrojní kontrakty v hodnotě 37,8 miliardy dolarů (zhruba 670 miliard korun), což představuje více než dvě třetiny celosvětových obchodů. Informoval o tom dnes na svých internetových stránkách list The New York Times, podle něhož byl loňský celosvětový obchod se zbraněmi nejnižší za poslední tři roky. Na druhém místě v roce 2008 skončila Itálie, která prodala zbraně za 3,7 miliardy dolarů.
Takže bude dobré se nejdříve trochu informovat pane Karle z Čech , než napíšete naprostou pitomost!!! Stačí zajet na GOOGLE!!!!
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

207535

21.12.2009 15:09

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 207519

No ne, to zírám - další Karel z Čech - pardon z Cech. Že by nová násada z lehowebu na narušování zdejší diskuze? A už má 3 příspěvky.

207619

21.12.2009 20:21

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207619

Ano, teď se tu budou množit příspěvky známých inteligentních diskutérů s naprosto dementním obsahem. [oči v sloup]

207635

23.12.2009 17:14

RE: Poslední moudrost Josefa Velenovského/ Samozrejme, že je to nový nasadený

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 207619

"potěr" [chechtot] Len ako si ich riadiacim, sionistickým činiteľom
nedošlo, že s takouto rétorikou nemajú možnosť na "Zvědavci" uspieť. Iba že by to bola cielená provokácia na vyvolanie reakcií
a ich štatistické vyhodnotenie, vrátane IP adries. Inak tento
provokatér, "Karel z Cech", je dosť jednoduchý. Že by Mossad zamestnával aj takýchto? Ale pobaví dobre [velký smích] [velký smích] [velký smích] Vďaka za
zábavné príspevky "Karla-Moshe z Cech" [vyplazený jazyk]

207782

19.12.2009 22:01

Já nejsem klimatolog, ale mám selský rozum.

from 89.?.?.?

Klimatologie je jeden z nejdynamičtěji se rozvíjejících vědních oborů a proto je logický, že máme více informací o klimatu.
Ekonomové vládnou světu, proto vytvořili společnost, která vše zjednodušuje a hodnotí dle ekonomických pseudozákonů.
A práve kvůli té společnosti, která dovoluje vydělávat (krást, vydírat) na neštěstí druhých, se každá snaha o dobro pro lidstvo zmení na chamtivý hon za penězi.
To neznamená že se to někdy nezlepší.

Přijde mi úsměvný, když ekonom kecá do klilmatologie. Nebo se Klaus při sestavování rozpočtu ptá na názor klimatologů?
Každej ať si dělá co umí.

Hloupost lidí nezná mezí. A přece se točí...

207522

19.12.2009 23:16

RE: Já nejsem klimatolog, ale mám selský rozum.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207522

Copak na premysleni je treba mit steml s kulatym razitkem na papire? Takto ve zkratce zni vas prispevek. Nemas steml na vedni obory, ktere zkoumaji klima, tak drz hubu a krok. To je samozrejme v poradku, kazdy ma pravo na svuj nazor na vec. Akorat mi hlava nebere ten selsky rozum v nadpisu. [velký smích] [velký smích]

207525

19.12.2009 23:17

RE: Já nejsem klimatolog, ale mám selský rozum.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207522

Jenom tak na okraj odbornici v IPCC prej jsou casto sociologove a pravnici. [mrknutí jedním okem]

207526

20.12.2009 6:16

Znovu Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

http://www.lidovky.cz/globalni-oteplovani-neni-veda-ale-nove-nabozenstvi-tvrdi-klaus-pvw-/ln_domov.asp?c=A091219_165353_ln_domov_kim

207538

20.12.2009 12:08

Clovek je schopen zmenit klima

mkadlec 85.?.?.?

staci vzpomenout jeden pojem. Jaderna zima.

207551

20.12.2009 22:03

RE: Clovek je schopen zmenit klima

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207551

Ano, technologicky jsem se dostali do pozice, kdy jsme schopni spustit velmi destruktrivni sily, ale to neznamena ze je dokazeme ovladat. Jedna bezna boure v sobe obsahuje ekvivalent energie jako jaderna hlavice. Hurican je z hlediska energie o nekolik radu uplne jinde. Klimaticke zmeny jsou ohledne energii nekde uplne jinde. A klima se meni v tom geologickem obdobi pleistiocenu velmi cile. Glacial trva priblizne 100 000 let. Vybuch supervulcanu Toba odlesnil Indii a mel zrejme globalni dopad, ale doslo k ochlazeni kteremu rikame glacial Wurm.

Mam takovy pocit, ze na otepleni bude potreba staly extra prisun velkeho mnozstvi energie, ktera by prekonala dynamicke rovnovahy. Dodejte energii do systemu a entropie a ruzne slozky systemu se rady postaraji o jeji odcerpani. System bude pusobit velkou robustni setrvacnosti, pokud jde o termodynamickou zmenu s narustem energie. Ochlazeni bude naopak o hodne snadnejsi. Jiste namitnete, ze sklenikovi efekt znamena snizeni vyzarovani enrgie ven z planetraniho systemu.

Jak je potom mozne, ze doslo ke vzniku interglacialu a ustupu ledovcu v minulosti? Tezko za to mohl efekt CO2 v atmosfere, energeticky to nepokryje obrovskou bilanci, ktera je na to treba. Dlouhodoby efekt hromadeni je tezko obhajitelny, protoze priroda i ta ziva funguje v dynamickych rovnovahach. Vice energie a zdroju pro rostliny znaman narust biomasy a odcerpani energie i zdroju.

Zdroj ci zdroje energie budou jinde a budou nekde za hranicemi teto planety, mozna i mimo slunecni soustavu v sirsim vzajemnem pusobeni prirodnich sil, ktereho i planeta Zeme bude pohou soucasti. Nejsme schopni zkrotit tornado, boj proti zmenam globalniho klimatu je boj s vetrnymi mlyny. Budeme se muset jako zbytek biosfery prizpusobit. Ty biologicke druhy, ktere to nedokazaly jsou soucasti fosilniho zaznamu.
http://cs.wikipedia.org/wiki/W%C3%BCrm
WI6VNYI8GMJ:www.mravenec.cz/henry/File-hist/KONCEPT%2520PROSEMIN%C3%81%C5%98E.doc+datace+glacialu+a+interglacialu&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us&lr=lang_cs&client=firefox-a" rel="nofollow" onclick="window.open('http://74.125.95.132/search?q=cache[překvapení]WI6VNYI8GMJ:www.mravenec.cz/henry/File-hist/KONCEPT%2520PROSEMIN%C3%81%C5%98E.doc+datace+glacialu+a+interglacialu&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us&lr=lang_cs&client=firefox-a');return false;">http://74.125.95.132/search?q=cachehttp://www.osel.cz/index.php?clanek=4783

207589

21.12.2009 2:13

RE: Clovek je schopen zmenit klima

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 207589

Je velkou otázkou, zdali světové mocnosti již nemají ve svých zbrojních arzenálech prostředky, které alespoň na lokální bázi mohou vyvolávat zemětřesení,bouřky a hurikány a další velké poruchy magnetické, elektrické a jiné fyzikální povahy,jenž jsou schopny masivní destrukce a svým účinkem je můžeme zařadit mezi zbraně hromadného ničení!!! Moc bych za to nedal!Nejspíš asi ještě nebudou mít tak velikou sílu, ale co dnes není, za pár let bude hračkou!!! Stačí si přečíst odbornou literaturu a tam je podobných zbraňových systémů uvedeno velké množství, i když není nic oficiálně potvrzeno!!! Jenom vzpomenu, co všechno měli v arzenálech připraveni Němci za války a stačilo málo, aby podobné zbraně byly použity!!! Proto také všechny dohody o klimatu jsou velice důležité - myslím, že už je životní prostředí na Zemi katastrofálně poničeno a je dobře, že tyhle otázky se stávají zásadními mezinárodními problémy, i bez toho, zda člověk a jeho činnost přispěla ke změně klimatu málo , nebo hodně! Máme jenom jednu Zeměkouli a žádnou náhradní jako lidstvo, nevyfasujeme!!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

207594

21.12.2009 5:14

RE: Clovek je schopen zmenit klima

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207594

Vodikovou bombu zname 50 let, ale termojadernou reakci nedokazeme ridit. Hratky se silami na planetarni urovni jsou nebezpecna vec. Pripadne dusledky mohou byt dlouhodobe a velmi velkeho plosneho rozsahu i globalniho. Nepochybne se najde idiot, ktery bude tvrdit, ze to musime udelat, protoze na druhe treti ...strane jsou idoti jeho kalibru. Jedna vec je iniciovat nejaky proces naprosto mimo moznosti nasi civilizace a stat se pasivnimi divaky dalsiho deni a druha vec je schopnost lidske civilizace ovlivnovat prirodni procesy logicky na nejake maximalni urovni, kdy jsem toho jeste schopni. Mozna jsem schopni vyvolat hurikan, ale nejsme schopni ho ovladat.

207597

20.12.2009 15:24

Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Když už máme zase na krku ty Vánoce, dám jim pod stromek malou ale užitečnou radu: Když jinak nedaj a nemůžou bez toho klima bejt, vykašlou se na ty klimatický změny a píšou raděj vo změnách klimakterickejch. Vono to klima je tam taky a takovýhle věčný téma má četný přednosti. Když už nic jinýho, tak sem zatím neslyšel, že by někdo klimakterický změny popíral, takže v takovým případě soudní stíhání za zpochybňování novýho a celosvětovýho náboženství jim, Lischka, nehrozí. Navíc vod určitýho věku si skoro každej myslí, že je v tomhle voboru kovaným vodborníkem a badatelem, poněvadž ty klimakterický změny má nejenom furt na vočích, ale kolikrát přímo pod nosem. Takovýhle téma jim vydrží na bůhví kolik pokračování, poněvadž do debaty se ráda zapojí i ta lepší polovička lidstva - včetně těch jejich mužatek - a teprve potom budou mít ty jejich články patřičnej vohlas.

Jenom jich musím závěrem upozornit, že zatím se svejma článkama vystavujou stíhání ze strany Živnostenskýho úřadu pro nedovolenou výrobu a šíření blbolapek, což není vod nich moc chytrý. Každá vrchnost si vodjakživa svý blbý pěstuje, všemožně chrání a rozmnožuje, protože se mezi něma cítí bezpečně - a voni, Lischka, si z nich, jak z té vrchnosti, tak z jejich blbů, dělaj nehorázný šoufky. Ale na každýho i pěkně vybarvenýho ptáčka nakonec nějaká klec padne. V ten vánoční čas víc rozjímaj, myslej na naše příbuzný a zavčasu si vzpomenou, jak nakonec dopad kmotr Al Capone! Ale nemyslej si, že se něco změnilo. Vždyť voni sou pro tu naši vrchnost ten nejnebezpečnější druh gaunera. Svoboda slova sem, právo na pochybnosti tam - ale nezaplacený dně - za tu ani neregistrovanou výrobu a šíření kvalitních patentovatelných blbolapek - jich jednoho krásnýho dne dostanou za katr. A chudák pak náš editor! Vidím to u něj na podílnictví v šíření těch blbolapek a na vorganizování podvratné skupiny na vrch. Něco vo tom vím, páč to sou už biblicky vosvědčený principy a většinou pořád ti samí lidi! A tak se jich ptám: Máte tohle voba zapotřebí?

207557

21.12.2009 10:33

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

WL 194.?.?.?

Reakce na 207557

No bodejť byste si nechválil poměry, když máte v Praze vilu, na kterou jste si nakradl za první republiky! A ještě vyhrožujte nebohým štvaným zvířatům, která se nemají kam schovat na vámi zcelných polích do družstevních a kapitalistických lánů! Tady nejsou žádné meze! Zbytek lesů je již privatizovaný a bude brzy vytěžen. Ta morálka nebo minerálka tady fakt nestojí vůbec za nic. Nedivte se, že pak nebohá štvaná zvířata štěkají z internetové nory.

To jste zase na to kápnul a objevil znovu Ameriku! To dá rozum, že na počasí (klima) a zdraví si stěžují nejvíce postarší občané, kteří jsou po klimakteriu a před krematoriem.

Ti, co mají pubertu (lze míti až doživotně - viz. politická, ekonomická a vědecká scéna) nebo mají peníze na umělou klimatizaci své rozkladně vegetující mrtvoly, tak na počasí a zdraví z vysoka kašlou, a na ostatní občany a lidi z vysoka kálejí (správný lidový výraz je jiný).

Změny počasí mrtvý nevnímá. "Žije" si pěkně v hrobu či hrobce, podobně jako mumie v pyramidě, obklopen zbytečnými krámy (odtud jméno "kramář"[mrknutí jedním okem] a imitacemi, zatím co si jeho duši podávají čerti v pekle!!!

207606

22.12.2009 9:58

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 207606

Tak čtou dobře, voni Vulpes vulpes, co já jim dnes napíšu! Voni mi budou nakonec ještě vyčítat tu skromnou chaloupku, co se mi v ní slízá ke svejm temnejm rejdům vláda a je jim úplně šuma fuk, že ten spolek přátel žehu chudejch nám - chudejm majitelům - nájem neplatí? A to prosím vo nich na Wikipedii píšou, že získali pověst chytrýho, někdy i vychytralýho zvířete a takto taky vystupujou v mnoha literárních dílech. Ne, ne, pane, dneska se lže lautr všude! Neumím si představit, jak by ten svět vypadal, kdyby byla pravda, že voni jsou nejrozšířenější středně velkou šelmou Česka a vlastně i celý severní polokoule. To ty mý vrásčitý polokoule neberou a z tý představy mi i celokoule přestávaj fungovat. Takže si daj majzla, voni nebohý bezmezně štvaný zvířátko, abych neobživ, nevylez ze svý pyramidy a abych jich jednoho krásnýho dne nežaloval pro poškozování zdraví! Na svý reprodukční schopnosti si zrovna vod nich sahat nenechám!

207667

22.12.2009 18:59

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

WL 160.?.?.?

Reakce na 207667

Pane Kramář, vy stále přemýšlíte totalitním myšlením! Nejrozšířenější středně velkou šelmou Česka je dneska Čech, zejména za středních Čech - tzv. Pražák!!!

To je pěkně blbej název co: "Česko"? Propaganda nám vnutí jakýkoliv jiný název starého krámu, jaký se jí namane. Jako občan máte štěstí, že u ní nepracuji. Jinak bych Českýmu nádoru vnutil i jiné oslované názvy.

Například na "ko" se nabízí "koko" (ne koka/in), ale "kokodák". Žije tam totiž strašně slepic (i samčího pohlaví). Další název státu nabízející se, že by končil na "o" je jistě zřejmý...

207699

22.12.2009 23:44

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 207699

Problém je v tom, Lischka, že voni nejsou schopnej myslet jako já - totálně - a právě proto si voni myslej, že já myslím totalitně, což je kvůlivá tomu nadbytečnýmu "it" jejich smysluprostej nesmysl. Ale toho Čecha ze středních Čech z čeledi Pražákovitých jako středně velkou šelmu jim musím chcačky nechcačky uznat, páč jak i voni dobře vědí, vopravdu velký a nebezpečně blbý šelmy se poslední dobou do Prahy slejzaj ze Slezska, Valašska a vůbec z Moravy. Dřív u koryt hojně rozšířenýho Slováka aby mezi tou hlasitě mlaskající svoločí dnes už se svíčkou pohledal!
Ale ani ten pěkně blbej název Česko nám - vopravdu roduvěrnejm Moravákům ze Slovácka - nevadí. Z Prahy nikdy nepřišlo nic chytrýho nebo dobrýho a na naši milovanou zem se tam vodjakživa kašle. Na to sme si už dávno zvykli. Je nám taky úplně putna, jestli člověk mění klima nebo klima člověka, když ve vinnej sklepích je furt stejná teplota a cukrem vylepšenej mošt Pražák stejně nepozná. Jenom blbec by lez častějc než nezbytně musí nahoru mezi ty myslitele, kteří nepochopili, že naše zatvrzelý totální myšlení bylo už v dobách desátý římský legie z Vindobony vlastně předtotalitní a do dneška je každej den důkladně podpíraný pravdou. Ta nemá náladu vítězit nad lží, dlabe na nenávist, kálí na absurdní dramatiky, politiky i filosofy a protože má pivem nezkalenej rozum, usadila se ve víně. Za naši lásku a touhu po ní je nám vděčná dobrou náladou a humorem, což ti vždycky vo kousíček chytřejší Češi zatraceně těžko chápou. Tím nám připomínaj Bavoráky.
Daj teda, Lischka, na tuhletu moji radu, votevřou si třeba sedmičku jihomoravskýho vařineckýho a uviděj, jak jim to hned všecko docvakne.

207716

23.12.2009 9:54

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

WL 194.?.?.?

Reakce na 207716

Občane, zásadně s vámi nesouhlasím. Co máte proti blbosti a rodilým či naplaveným Pražákům? V první fázi se blbost pochopitelně projevuje zvýšenou chytrostí. Vaše doporučení, že by měl občan chlastat víno, zásadně nikomu nedoporučuji!!!!!

Vyrazím vám zuby jediným argumentem: jedině blbý člověk je šťastný! Jistě ponoukáme občany, aby byli chytří a koupili si nebo ukradli kdeco, ale tím je připravujeme na druhou fázi jejich spokojenosti. Je za tím láska k lidem a člověku. Zvláště kanibalové člověka milují.

My nemůžeme lidem říci rovnou buďte blbí, neboť pak budete šťastní. Oni by byli blbí uvědoměle, a uvědomělá blbost není tou pravou blbostí. Člověk pak není úplně skutečně šťastný - ačkoliv již trpí inkontinencí, moč ještě v naučených pravidelných školních hodinách 45 minut zadržuje.

Doporučuji tedy činit všechno co nám dnešní odborníci a mediální pracovníci doporučují a rozkazují. Poslouchejte reklamu! Jakoukoliv a do důsledku. I televizní zprávy o počasí nebo politice jsou pouze reklamou.

Reklama je pravda, se kterou se musíme ztotožnit. Reklama mění (močovou) vodu na víno. Štěstí je stavem mysli, nikoliv toho jestli je víno, které pijete, pravé nebo ne. Buďme vděční reklamě. Je to náš Ježíš. Přesvědčení je pravda.

Pijte raději pivo - tlumí mozkovou činnost - nejlepší mozková činnost, ta úplně totální - je žádná! Zvláště to dnešní pivo vás rychle vyřadí duševně z funkce, neboť to již není pivo, ale urychlené chemické srač... Z kompaktní mozkové hmoty dělají něco podobného.

Jen hlupák chce být chytrý. Dobře mu tak! Dělejte z druhých blbce, budou z nich chytráci, kteří následně úplně zblbnou a budou sešrotováním šťastní. Dělejte z druhých chytráky (např. vzděláváním), budou z nich úplní blbci - A opět šťastní lidé. Jinak to totiž nejde, neboť celý VESMÍR JE ŠŤASTNÝ, VESMÍR JE ŠTĚSTÍ, VŠICHNI V NĚM JSOU ŠŤASTNÍ - však jsou také ŠTASTNÉ VÁNOCE. Buďte také šťastný...

207753

24.12.2009 1:23

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 207753

Nerad to píšu, Lischka, ale je mi jich upřímně líto, jak se už bůhví pokolikátý pokoušej vlámat do široce votevřenejch dveří!

Už sem tu párkrát napsal, že ač ateista, ctím moudrost mejch jihomoravskejch předků, kteří byli nevzdělaní pánbíčkáři a věřili v nekonečnou milost boží. Když se nanejvejš milosrdnýmu uráčí, dá dost slunka a s prodejem vína nejsou problémy. Pro případ, že se nanejvejš milosrdnej se slunkem neuráčí, stvořil ve svým nekonečným milosrdenství Pražáky, kteří to nepodařený víno nakonec stejně všecko skoupěj a vychlastaj. Brňák, i když je to v jádru stejnej magor jako každej Pražák, se z tohoto pohledu pánbíčkovi moc nepoved, protože se většinou víc vyzná. Zrovna tak ty pražský naplaveniny z jižní Moravy.

Blbost je boží dar, protože už ti mí předci si všimli, že inteligence kazí trávení, působí člověku žaludeční vředy a narušuje jeho reprodukční schopnosti. Vo scestným myšlení pivem zblblejch hlav takovejch nedomrlej intošů svědčí fakt, že si vymysleli nekonečný nic, v něm sem tam něco a aby si mohli za levnej peníz těžce pracujícího lidu vožírat ty svý nevymáchaný držky, pojmenovali to vědecky vesmírem!

Vesmír a štěstí? Štěstí a stav mysli? Jdou se s takovejma kydama vycpat! Štěstí je jenom muška zlatá a ta má vopravdu vohromný štěstí, pač jí k tomu pocitu stačí pěkně voňavý hovno! Ani ten duchovně nejpovznesenější člověk dovopravdy víc není. A je po něm úplný hovno, když to hovno nemá!

I když se ta jediná hmatatelná pravda tady různejm útlocitnejm dušičkám ekluje, má manželka je už zase má přiměřeně tuhý a já už sem štěstím bez sebe i bez jejich přání. Naštěstí sem přes všecko svý vzdělání zůstal dovopravdy blbej!

207836

24.12.2009 12:35

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

WL 194.?.?.?

Reakce na 207836

Sakra, vás člověk na nic nenachytá. Myslel jsem, že když vás obšťastním, že mi začnete posílat svůj mizerný důchod, a vono zace nic. No příště to zkusím jinak. Zatím vám přeji moč a moč přežití svátků vá-moč-ních.

207902

24.12.2009 22:52

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 207902

Pripájam sa. [mrknutí jedním okem]
Prajem každému šťastné a veselé Vianoce

207957

25.12.2009 10:37

RE: Dávaj si dobrýho majzla, Lischka!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207902

>Sakra, vás člověk na nic nenachytá. Myslel jsem, že když
>vás obšťastním, že mi začnete posílat svůj mizerný
>důchod, a vono zace nic.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] ............. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

207980

21.12.2009 10:37

Klimatické změny nehrozí

WL 194.?.?.?

Přátelé, podle některý příspěvků lze usuzovat, že (přinejmenším u nás za humny nebo za krkem) žádné klimatické změny nehrozí, neboť obecná vzdušná (duševní) úroveň nenasvědčuje že by přišla nějaká hladina vysokého tlaku...

207607

23.12.2009 17:26

RE: Klimatické změny nehrozí/ "Lišáku" som na Vašu drzú iróniu hrdý.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 207607

"Holt Lišák je Lišák". Takže šťastné a veselé, prípadne klimatické
a klimakterické. Kremačné každého z nás čakajú skôr, či neskôr.
Takže jasajme, že ešte dnes je nám dobre. Vianočným prepchávaním sa do bezvedomia [chechtot] Teším na ďalšie Vaše "odporné" články
s ktorými vytáčate našich občanov, niekedy až do nepríčetnosti.
Naozaj veľa šťastia Gibi [smích]

207784

24.12.2009 12:27

RE: Klimatické změny nehrozí/

WL 194.?.?.?

Reakce na 207784

Přeji také hodně veselí. Část té frašky mám již za sebou. Byli jsme např. na dnes hřbitově úžasné - snad to ztvářním. Mezitim vezměte do ruky sekyru na souseda nebo kapra, maso jako maso, a radujte se.
http://www.blisty.cz/2009/12/23/art50458.html

207896

26.12.2009 20:14

RE: Klimatické změny nehrozí/ Začínam mať obavy "Lišáku". Nie ste prepra-

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 207896

covaný? Mäso za mäso by som bral, ale keď ja zatiaľ nie som nútený byť kanibalom. Nakoniec aj toho nešťastného kapríka /v tom máte pravdu/ zabíjam s nechuťou. Ale robím to pre druhých, blízkych a pre ich nízke "kulinárske" chúťky a ich radosť /nie sú schopní zabiť kapríka aby uspokojili svoje chuťové bunky/. Nie pre seba. Som totiž intelektuálny zbabelec a teda pojedám filé z tresky, ktorú zabil niekto iný. Asi ma začínate chápať, veď Vy ste kedysi napísali "Jsem jedné krve, Ty i já". Myslím si, že už ste tento výrok oľutovali [chechtot] . Takže pokoj, Vianoce sú sviatkom stresu a konzumu, nečudo, že trocha strácate "glanc". BTW, ten pan Jiří Kramář je naozaj potomkom slovutného, prvorepublikového politika?
Aj tá vila? Zaujíma ma to, ako po "revolučnom prevrate" majetky akosi "nadobudnuté" v istej miere aj po iných "revolúciách", zostávajú v rukách potomkov tých prvotných "revolucionárov". Nakoniec česká kališnická šľachta to prvý krát spustila v masovej miere. Potom je naozaj ironické heslo z 1618 :"Až do těch hrdel a statků". Takže "zlaté tele" zasa "vítězí". Šťastné a veselé [velký smích]

208051

23.12.2009 12:34

oteplování klimatologů

breta 89.?.?.?

Víte že nejvíce se oteplilo nyní ve Washingtonu [chechtot] [chechtot]

207764

24.12.2009 12:29

RE: oteplování klimatologů

WL 194.?.?.?

Reakce na 207764

Již jsem někde psal, že pro teplé se neotepluje.

207898

23.12.2009 14:53

V indickém eposu

pietroo 195.?.?.?

Mahabaratam se píše, že když byl Ardžuna u hory Meru, tak tam šlo slunce horizontálně kolem dokola. Takových zmínek je tam víc. Například příběh jak ostatní hory to hoře Meru záviděly a chtěly to taky. Hora Meru je situována na sever. Podobně v perské Avestě vypráví bůh Ahura Mazda o kraji, kde je šest měsíců v roce vidět hvězdy, a šest měsíců nezapadne slunce. A co je u nás jeden rok je tam jeden den. Taková zmínka je ale i v indických védách. Jak to věděli? Řecký bůh Apollon odlétal často z delfské věštírny do kraje "za severním větrem" (k Hyperborejcům). Odkud věděli brahmani a Zarathustra jak to chodí na severním pólu? Odvodili to nějak? Přišli Árijci z té oblasti?
Panovalo tam snad před relativně krátkou dobou normální teplé klima?
Nebo se snad geografický pól posunul?
Jak to, že vznikla Sahara (asi v době prvních faraónů), nebo pouště ve Střední Asii (Uzbekistán...)? Někde se to zalednilo a někde se to zase "vyrovnalo" těmi pouštěmi?

207774

23.12.2009 19:41

Kam se hodi prani?

Aja 74.?.?.?

K panu Liskovi, snad me nevyhodi i s vinsem. [smích]

Pohodu, klid a mir v dusi a taky spetku nadeje. Aja.

207798

24.12.2009 12:31

RE: Kam se hodi prani?

WL 194.?.?.?

Reakce na 207798

Také vinšuji a hodně veselí, do příštího roku jej budeme jistě potřebovat. Občanská komedie zvaná demokracie nabývá na tragičnosti.

207900

Tuto stránku navštívilo 7 016