Diskuze k článku

Pozvánka na hlavní líčení

Příspěvků 125

3.12.2009 0:21

Hodne stesti,

Aja 74.?.?.?

Vladimire, je ho potreba, kdyz uz nefunguje svoboda slova.

206182

3.12.2009 0:29

RE: Hodne stesti,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206182

[smích]

206183

3.12.2009 0:31

RE: Hodne stesti,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 206182

Věřím, že svoboda slova funguje, ale musíme proto něco dělat.

206184

3.12.2009 7:05

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206184

Já Vás tam příjdu podpořit, ale doufám, že tam nebudu sama, že nás tam bude víc.[smích]

206192

3.12.2009 9:43

RE: Hodne stesti,

korutan 81.?.?.?

Reakce na 206192

Nebudete sama.
Korutan

206205

3.12.2009 11:20

RE: Hodne stesti,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 206205

Budu tam.
David Zatřepálek

206209

3.12.2009 22:22

RE: Hodne stesti,

HELLth 88.?.?.?

Reakce na 206209

Hlavně abychom se tam vešli [smích]

206246

3.12.2009 22:43

RE: Hodne stesti,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 206209

..také přijdu, Jan Koňas.

206248

4.12.2009 7:11

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206248

Tak to je príma, to už nás bude pět. A co vzít sebou nějaký transparent?

206270

4.12.2009 9:43

RE: Hodne stesti,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 206270

Vás poznám, ale ty další - do do nové verze Poláčkova příběhu "Bude nás pět" - neznám osobně...., leda by mě poznali podle té bílé tvrdohlavé palice - a vás podle nekompromisního úsměvu v ohromujícícm těle.....
(to jako že z toho těla jdou často ty hromy a blesky...)
...a kdo udělá transparent? a co na něm bude?

206279

4.12.2009 15:11

RE: Hodne stesti,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206279

Nejaka citace klasika jako Voltaire nebo pasaz z prvniho dodatku? Nebo neco originalniho? Ja se fyzicky nezucastnim, ale v tom sale jako bych byl. [smích] [mrknutí jedním okem]

206305

5.12.2009 7:10

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206279

Tam dole v diskusi se přihlásil ještě někdo, takže už nás bude šest.

Teď nějak vůbec nevím, jestli jste mi chtěl polichotit, nebo mě urazit. Ale nebudu to už dál radši rozebírat. Já myslela, že když jste ten odborník na slova a češtinu, že byste mohl vymyslet nějaký vtipný slogan a já bych pak vyrobila ten transparent. Mám s tím zkušenosti, vyráběla jsem transparenty kdysi dávno pro Cibulku.

Mě napadl takovýhle slogan:

Nadřazená rasa,
vyvolená bohem
neexistuje!!

Nebo je to lepší takhle?

Neexistuje na světě
žádná bohem vyvolená rasa!!

206338

5.12.2009 13:02

RE: Hodne stesti,

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 206338

pani Jarmilo podle meho slepiciho rozumu bych nijak neprovokovala a zvolila jinou taktiku odporu.
Nejsme preci rasisti a nezastavame rasismus. Jsme tu vsichni vzdelani (oh jak si lichotim) a inteligentni a snazime se dopidit se pravdy a tim zabranit vetsimu zlu.
Tento proces povazuji za snahu vnaset mezi lidi nesvar a neduveru ve svobodu nazoru a slova a justici.
Obvinena strana neni povinna(ani nemuze) dokladat dukazy o sve nevine. Zalujici strana dukazy predlozit musi. To ze nekdo neco napise a pochybuje neni preci trestne, protoze prece pouze "hlupaci" te "hlouposti" uveri budou se ji obavat - protoze nemaji duveru ve fungujici vladu, demokraticky stat a justici...
[zmaten]
jsem uz cinicka a zivot me naucil pasivnimu odporu.

206344

5.12.2009 18:44

RE: Hodne stesti,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 206344

>pani Jarmilo podle meho slepiciho rozumu bych nijak neprovokovala a zvolila jinou taktiku odporu.
----
Přesně tak. Trefila jste se přímo do černého.

>Tento proces povazuji za snahu vnaset mezi lidi nesvar a neduveru ve svobodu nazoru a slova a justici.
---
Celý tento proces byl vymyšlen na umlčení nepohodlných názorů a jako záminku k odvedení pozornosti byl použit příběh holocaustu (viz přeložený článek jiného autora o jiné, než té všeobecně uznávané variantě).

Slovo se musí rozkřiknout. Příjďte všichni podpořit vydavatele Zvědavce v jeho boji za svobodu slova. Je to v zájmu nás všech. Uvědomte kamarády a rodinné příslušníky. Týká se to především naší mladé generace. Bude to jejich život a nepřipusťme, aby byli odkázáni si zopakovat to, co už tady jednou bylo - život v totalitě.

Zaplňte soudní budovu! Kdo může přijít, ukažte svou podporu. Jenom ať se to nezvrhne v protižidovské demonstrace. Tohle je jejich záměr. Odvést pozornost od postupného odstříhávání občanských svobod a k tomuto účelu byla opět zneužita pospolitost naších židovských spoluobčanů. Jak nám historie napovídá - židé jsou pro společnou "věc" ochotni udělat téměř cokoliv. Poučme se proto z historie a nepřipusťme, aby se nám stejný scénář opět odvíjel před našima očima.

206359

6.12.2009 7:33

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206359

Takže myslíte pane Mirdo, že nemám psát vůbec žádný transparent? Tohle je velmi divná doba, nebála jsem se komunistů, ale těchle nadlidí se mám obávat? Sypou nám z letadel chemtrails na hlavu, straší nás nepřetržitě ve dne v noci prasečí chřipkou, exekutoři okrádají za kdejakou hloupost občany ve velkém, Ministerstvo nespravedlnosti ke všemu jen mlčí a všichni občané Česka mají ke všemu mlčet taky, jen aby proboha někoho nepodráždili?

Mně se teď velmi líbila stávka dělníků v Nošovicích v továrně Hyundai. Nečekali na to, až se uráčí odbory něco dělat, ale sami naprosto spontánně, bez odborů, vypnuli stroje a hodinu stávkovali. Korejští manažeři tím byli tak strašně zaskočeni, že vůbec nevěděli, co mají dělat. A hned se věci rozjely k nápravě! Takže ne pasivní odpor, ale AKTIVNÍ odpor co největšího počtu lidí je účinný.

206373

6.12.2009 11:11

RE: Hodne stesti,

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 206373

AKTIVNI odpor jiz je to, ze svou pritomnosti a svym verejnym zajmem dolozite, ze nejste zadni "ramusaci" ale ze Vas jednani nadrizenych [oči v sloup] a demokraticke pravo provadejich slozek zajima. Je to preci vazna zalezitost a jde o osud cloveka! CECHA!
Skutkova podstata by byla smesna, kdyby se jednalo o neco/nekoho jineho. Podala bych navrh, aby verejnost byla dopredu medii iformovana o NEDOTKNUTELNOSTI urcitych lidi a mediim take zakazala znepokojovat (nas netykajicimi "zpravami"[mrknutí jedním okem] solidni pracujici obcany naroda.
Bud jsou media natolik kontrolovana-(nebo taky nejsou?) aby uvadela pouze informace, ktere obcanum neco prinesou - ZPRAVY - a podle kterych se normalni obcan muze v souladu se zakonem zachovat.
Jakakoliv provokace panu Stworovi jen uskodi! A tak si prosim davejte pozor, kdo vsechno bude pritomen, aby se nevyskytla nejaka provokativni osoba, ktera by poskodila nejen ZVEDAVEC ale primo souzenou osobu . [pláč]

206381

6.12.2009 11:35

RE: Hodne stesti,

djb 90.?.?.?

Reakce na 206373

Vy jistě víte, že já nevidím globálně židy tak černě jako Vy, ale jestli Vám můžu poradit neutrálně. Klidně transparent dělejte, ale neprovokativní. Já bych do toho asi dal: "10. prosinec - Den lidských práv. Zvítězí svoboda projevu? "
nebo tak nějak. Soudce a tisk to informuje o symbolickém datu, dá to dokupy správné souvislosti a vyjádří Váš názor a nikdo na to nemůže říct ani slovo.
Jak do toho začnete plést vyvolenou rasu - tak si sice ulevíte víc, ale hned z Vás bude rasista a tisk, pokud vůbec něco, tak zas napíše "na podporu popírače VS se sjela jen nepočetná skupinka neonacisů".
To by nebyla výhra. Musíte si uvědomit, že tohle není jako za komunistů. Tehdy to bylo fér. Každý věděl, že strana je ta svině, že za nadávku na Lenina půjde sedět, ale že nadávat je správné.
Dnes nikoliv, dnes bojujete s profesionální manipulací, kdy se každá strana tváří jako největší a nejupřímější dobro a většina tomu věří.
Úplně to nejlepší, co byste mohla dokázat, ale netuším jak, je sehnat pár židů(i VS má nějaké židovské přítele) a udělat jim transparent Židé podporují právo na svobodu projevu, nebo tak něco a ještě lépe zástupce zelených nebo humanistického hnutí(ti by do toho možná šli) a narvat to transparentama tak, aby neexistovalo místo, které by se dalo vyfotit bez transparentu nějaká stoprocentně nerasistické organizace. Ale o už je asi utopie. A pokud tam uvidíte nějakého placeného provokatéra oblečeného ve stylu pleška, martens, bomber, tak vyhodit (a i neplaceného[smích]). Pokud bojujete s manipulací nemůže to mít chybu, nesmí být co vyfotit, co nahrát, co zkritizovat. nevím, jestli by do toho šli, nap. blisty, czech free press, osud a jiní, relativně normální nezávislý tisk, který by měl transparenty Osud podporuje, Blisty podporují.... etc. S nějakými falešnými modely na fotografování se vždy počítá, ale je potřeba je naředit.
Jo a to co tady radí, domluvit video/audio záznam. extrémě důležité (stačí vypůjčený diktafon a zmáčkout rec. to byste dokázala,-))

206384

6.12.2009 11:47

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206384

Jako vždy velmi rozumné.[smích] Žádný transparent nebude. A teď už letím na oběd.

206386

6.12.2009 7:31

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206344

Nelíbí se mi, že sama sebe tolik podceňujete. Máte sice v textu hrubku, ale to ještě nemusí znamenat, že máte slepičí rozum.

Ten transparent jsem nemínila v žádném případě jako nějakou provokaci. Ale právě proto, že nejsem rasista, tak nesnáším, když se kdokoliv povyšuje nad jiné lidi a považuje se za bohem vyvoleného. Nejsem si jista, zda pasivní odpor je vždy a všude a za všech okolností to pravé ořechové. Češi spíš potřebují ukazat, že nemají STRACH, ne se pořád schovávat za pasivní odpor.

206372

6.12.2009 11:15

RE: Hodne stesti,

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 206372

Jenom jednu Hrubku ? no to je uspech... [překvapení] [chechtot]
dekuji za uznani... [smích]
(mam dojem, ze se osobne zname - naznacim - muj pes je cerny a nosi satecek)

206383

6.12.2009 11:41

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206383

Ježišmarjá Věrko, tak to promiň. Velmi se Ti za svou drzou odpověď omlouvám. [smích] Doufám, že tu na Zvědavci nějakou dobu pobudeš, takže budeme mít čas si ještě kdeco vyjasnit. Já jsem ten transparent opravdu nemyslela jako nějakou provokaci. Je to můj normální způsob vyjadřování mé nespokojenosti na veřejnosti. Když přišel bratr o úspory v kampeličce, tak jsem s ním taky chodila solidárně na demonstrace a rovněž jsem přitom vyráběla různé razantní tranparenty, kde jsem nejvíc používala slovo MAFIE. Mě nejvíc dožírá ta jejich neuvěřitelná drzost pořád všude cpát ten svůj holokaust. Právě tohle ukazuje, jak se neuvěřitelně povyšují nad všechny ostatní lidi světa. Vždyť ve druhé světové válce bylo zabito 50 milionů lidí a nikdo své oběti tak do detailu nepočítá, jenom oni. Ještě by se to dalo pochopit tak 10 deset let po válce, že prožili velké trauma- ale 60 let po válce, kdy 99 procent populace už s válkou nemá nic společného? To si snad dělají srandu! Srbové taky byli ve válce masakrováni ve velkém a jak se k nim svět dnes chová? Masakruje je zas. A co současný holokaust Palestinců? Je to prostě všechno hrozné.

206385

6.12.2009 12:25

RE: Hodne stesti,

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 206385

Dobry obed a dobrou chut^!
Jinak k dobremu traveni, Te mohu ujistit, ze takove nesvary, jako se deji v Cesku se rozmahaji vsude. Vsichni ve vykonu povolani (i soudci) nemaji zajem poskodit vlastni karieru.
To bylo je a bude. Proto jsem zvedava, jak to dopadne... bohuzel nebudu osobne u toho.
Jen mne napadlo ve vztahu s nedotknutelnymi, ze dneska se vyvolavaji problemy ala ZVEDAVEC proto, aby se nikdo ani neodvazil pomyslet na ty hruzy co se deji dneska pred zraky celeho sveta. Lidem to uz leze na mozek.
Minuly tyden se verejne psalo, ze sebevrazda pod koly vlaku (je tu dost casta - proc asi!!!? kdyz mame materialni blahobyt - zatim a jeste) prijde moc draho. Dochazi ke zpozdeni vlaku, musi se cistit kolejiste a jeste navic strojvedouci utrpi sok a jsou vy^razeni z provozu a musi se podrobit leceni.
[pláč] Svet se zmenil - a kdo za to muze ? MY!!! nesmime se nechavat vytocit!!!! [naštvaný] Doba se meni, technologie se zmodernizovaly a i zbrane a valky zaznamenaly vyvoj.
Mame tu psychologickou "valku".
Vidis jak jsem chytra - jak houpaci kun [chechtot] [pláč]

206392

5.12.2009 21:11

RE: Hodne stesti,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 206338

..urazit ani polichotit jsem nechtěl, Každý si vybere to, jak svými příspěvky působíte na nás. Vnímání je úlohou "přijímače" - kam ho jeho asociace nasměrují.

Na slogany asi moc nejsem, spíš tak slovní hříčky.

Stwora není stvůra, kterou hledáte,
Vláďa není vláda, kterou živíte.

...na víc se asi nezmůžu..

206363

6.12.2009 7:38

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206363

Tak to necháme radši být, žádný transparent nebude, abychom náhodou někoho nepodráždili.[smích]

206374

6.12.2009 20:11

RE: Hodne stesti,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 206279

Možná byste mohla stvořit něco, kde by stál terminus technicus "NEONORMALIZACE".
Protože podobnost a ještě větší zákeřnost dnešních "demokratizačních" procesů s "první" normalizací poměrů, je prostě značná.
A protože slova mají sílu, tak uvedením tohoto slova v život by se také mohlo něco trochu více rozhýbat...

206415

4.12.2009 17:27

RE: Hodne stesti,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 206270

Spis bych vzala nejaky pristroj na zaznamenavani slovniho prubehu....(to se snad smi)
Filmovat ne to vim urcite, ale zaznamnik ???? zeptejte se na to [cool]

206317

5.12.2009 7:13

RE: Hodne stesti,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206317

O videozáznam před soudní budovou, či zaznamenání slovního průběhu v soudní síni ať se postarají pánové, já jsem technický antitalent.

206339

6.12.2009 9:00

RE: Hodne stesti,

Kahan 90.?.?.?

Reakce na 206270

Dobrý den vám všem, žel, tam nemohu z osobních důvodů jít... Mám tady radu pro vás všechny… Doporučuji:
- vytáhnout co nejslušnější oblečení, jaké doma máte. Proč? Aby jakákoli média, která tam budou a která vás budou (chtít) snímat, o vás nemohli psát, že jste extrémisté. Už jenom z povahy věci - jako podpora pana Stwory, je důležité, abyste jim na první pohled ukázali , že jste slušní lidé na jisté úrovni - a to se pozná v krátkém času, který vám média vyhradí, podle vzhledu...
S těmito slušnými lidmi je provázán pan Stwora, tudíž z toho trošku vyplývá, že i on je slušný, protože neslušného člověka slušní lidé nenásledují… Vás všechny budou házet do jednoho pytle. (Zůstává jenom otázkou, zda do „publika“ někdo nenasadí extrémisty od pohledu. Ale i kdyby tak udělal, a v publiku by byl dosazen od pohledu extrémista, tomu může pomoci tato druhá rada:
- pan Stwora by měl udělat totéž - vyparádit se, jako "do opery". Proč? Aby divák, který bude v reportáži, na základě neobjektivní reportáže, hledat pana Stworu jako extrémistu s vytetovanými hákovými kříži, najednou uviděl, že pan Stwora už od pohledu je slušný člověk. A měl by mluvit spisovně. Toto je způsob, jak dát divákům poselství, že něco s těmi neobjektivníma reportážemi a i v tomto procesu, není v pořádku, že pravda je někde jinde.
Jelikož nebude moc prostoru apelovat na divákovu objektivitu, vzhled v tomto případě udělá to, co neudělá tisíce slov. Počínaje úpravou nehtů, vlasů, obličeje, bot, šatů… Vím, že to dělá hodně a doporučuji to - to je nejlepší zbraň, jak ukázat pravdu... Žel, jediná v tomto procesu použitelná - vše ostatní je zmanipulovatelné...
Co se týče záznamu: požádat soud o dovolení (hned na začátku procesu), pořídit zvukový záznam. Uvidíte, jak to zapůsobí. Bylo by fain, abyste sesbírali odvahu a udělali to. Soudce si dá větší pozor a toto panu Stworovi moc pomůže.
Držte se… K.


[pláč]

206377

3.12.2009 12:21

RE: Hodne stesti,

Soudce Lynch 93.?.?.?

Reakce na 206192

Bohuzel priletim do CR o nekolik dni po po procesu.
Hlavne pozor na to, co tam budete rikat. Tu samolepku popirace holocaustu Vam jen tak odlepit chtit nebudou!
Preji Vam hodne stesti a zdravy rozum soudce na Vasi strane.

206217

3.12.2009 22:27

RE: Hodne stesti,

Petr_M 85.?.?.?

Reakce na 206192

Nebudu tam, ale budu s Vámi.

206247

4.12.2009 0:00

RE: Hodne stesti,

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 206247

Vazim si vas a preji Vam chladnou hlavu a hodne stesti!
Kdyz hlupak dostane do ruky "klacek", tak si uz nejakeho "psa" vzdycky najde, aby ho mohl zmlatit....
Nebudu v Praze ale budu s Vami...!!!
Vera C.

206251

4.12.2009 0:28

RE: Hodne stesti,

rataj 85.?.?.?

Reakce na 206184

Ukáže se, zda svoboda slova u nás je, nebo není.
Jestli se někomu některé věci, které si na internetu přečte, nelíbí, a je k tomu přístupná diskuze, může svůj opačný názor, či absolutní nesouhlas svobodně vyjádřit, a doložit to osobními zkušenostmi, nebo odkazem na původní prameny, což se na tomto webu děje. Myslím si, že většina čtenářů tohoto webu se ráda poučí a uzná pravdivost i zcela jiného názoru, pokud bude dostatečně přesvědčena jasnými fakty.
O tom, že masová genocida židovského obyvatelstva za 2. světové války byla obrovským zvěrstvem, myslím, že zdejší čtenáři vesměs nepochybují.Jinak si myslím, že je třeba se umět dívat na věci i z jiné strany, než nám předkládá mainstream; stejně to však zajímá poměrně málo lidí, ale ti podle mého názoru mají občas i takové nápady, které mohou být určitým podnětem pro zamyšlení např. různých představitelů společnosti, a kteří se tak mohou i dozvědět, jak tito mudrlanti uvažují, někdy snad poněkud ostřeji a tak, "jak jim zobák narostl". Uveřejňované články zde je třeba chápat kriticky, což je tu zřejmě záměrem editora, aby se rozproudila diskuze, která se nevyhýbá zveřejnění i zcela negativních, opodstatněných názorů.

206254

10.12.2009 15:17

RE: Hodne stesti,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 206184

Mám radost, díky všem, kteří tam byli s Vámi i fyzicky... [smích]

206654

3.12.2009 12:41

TENTOKRÁTE TO CHTĚJÍ DOTÁHNOUT AŽ K SOUDU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 206182

Náznaky jsou zde však patrné již několik let !!

Proč policie obtěžuje pana J.?

http://www.zvedavec.org/komentare_2537.htm [pláč]

206219

9.12.2009 21:50

RE: TENTOKRÁTE TO CHTĚJÍ DOTÁHNOUT AŽ K SOUDU

Pavel Blaheta 88.?.?.?

Reakce na 206219

Jsem si přečetl, který to snaživý policista si pozval pana J. k podání vysvětlení a hádejte - můžete dvakrát. Nprap. Šizling - napsal jsem to tak, jak se kdysi jeho rodina asi jmenovala - Schizling a zjistil jsem, že je to světě div se izraelské jméno.
Takže je jasno, je vymalováno. Bylo by asi dobře zjistit jak se jmenuje, nebo jmenoval, jestli se rodina v minulosti přejmenovala, soudce, který bude soudit pana Stworu.

206591

3.12.2009 16:03

RE: Hodne stesti,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 206182

Taktiež vám želám veľa šťastia. A so mnou určite veľa Rusov, ktorí sú o vašom prípade informovaní. [smích]

206227

4.12.2009 10:39

RE: Hodne stesti,

Radek Maláč 88.?.?.?

Reakce na 206182

Neměl by někdo možnost pořídit z toho jednání video záznam, nebo alespoň audio záznam?
Pokud jde o pořízení audio záznamu, ten vám soudce může zakázat podle § 6 odst.3 z. č. 6/2002 Sb. o soudech pouze v případě, že by to narušilo důstojný průběh jednání. Jinak ne. Takže, když ho normálně slušně upozorníte, že pořídíte záznam, nic na to říct nemůže.
Video záznam, tam je to již horší. K jeho pořízení musi být souhlas předsedy senátu nebo samosoudce.
Takže video asi nebude [mrknutí jedním okem]

Pokud to bude taková fraška jak čekám že bude, tak by stálo za to si je tam všechny natočit a pak to použít jako další důkaz zmanipulování procesu.

Jinak vám pane Stwora držím palce a doufám, že to nebude tak horké jak to vypadá.

206285

4.12.2009 15:12

RE: Hodne stesti,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206285

Vyborny napad. [cool] [cool]

206306

3.12.2009 2:26

Nevím, zda nepodstupujete zbytečné riziko,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

panuje už prakticky inkviziční atmosféra, Mistr Jan uhádal v Kostnici dvě třetiny obvinění a co mu to bylo platné ...
Aby se nenaplnilo tvrzení jednoho fandy Sionu (nebo co to bylo), který zde prorokoval, že na vás mohou dodatečně vytáhnout cokoli z archivu Zvědavce včetně diskusí. A nediskutovali tu jen dozorčí a usměrňovači názorů z ministerstva lásky a přidružených fanclubů, ale i velice zdatní provokatéři.
Oni třeba takový Demjaňuk také nebyl žádný Ivan Hrozný, co pobil statisíce Židů, ale když už se do soukolí inkvizice sekulárního kultu dostal, tak ho přeci teď nenechají na pokoji, vinej nevinnej.

206186

10.12.2009 9:53

Bez strachu

lexand,z.blavy 85.?.?.?

Reakce na 206186

Je to jasné - vyhral si!

Ty nás všetkých neuvidíš, ale my tam budeme. A nech bude rozsudok akýkoľvek.... veď po prečítaní tejto diskusie je to jasné - vyhral si! Strašne sa zľakli, lebo si povedal, že kráľ je nahý a všetci sa pozreli tým smerom a zistili, že je aj škaredý. A štve ho to, že si chlap, hrdina, dub aj stroj - to sú vzory zo slovenskej gramatiky pre podstatné mená mužského rodu. Tak ustoj to ako dub, nevzdávaj sa, si chlap a niektorí čo o svojom chlapstve zapochybovali, popri tebe si zasa budú veriť. Dejiny to chceli - si hrdina a nebráň sa tomu. Dnešný svet potrebuje hrdinov, ktorí nepadajú pred nikým na kolená. Možno ich na tie kolená zraziť, ale nikto sa preto nepokloní tyranovi. Si strojom, ktorý meria čas... ako ten orloj v Prahe. My - neznámi ľudia z východu i západu sme sňali čiapky a klobúky, a poklonili sme sa po pás. My tam budeme s tebou. Tak sa drž, lebo ... ty si slávny víťaz náš. --
Z Bratislavy redaktor Alexander Císar.

206628

3.12.2009 2:44

Drzim Vam palce pan Stwora.

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

Nepridem. Z Oakville je to daleko.


[smích]
Mohol by vas snad podporit velky cesky bojovnik za obcianske prava Vaclav Havel
[smích]

206187

3.12.2009 3:13

RE: Drzim Vam palce pan Stwora.

Pencilvania 78.?.?.?

Reakce na 206187

Nebo Stanislav Penc.

206189

3.12.2009 8:15

RE: Drzim Vam palce pan Stwora.

xyzxy 80.?.?.?

Reakce na 206187

Havel tezko, patri totiz bohuzel k druhe strane . . .

206198

5.12.2009 6:15

RE: Drzim Vam palce pan Stwora.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 206198

Vaclav Havel? Ten je tak obliben ceskym narodem ze by ho lidi democraticky za jeho cancy nakopali do konce zad driv nez by se dostal do soudni sine a tak to nebude riskovat. Panu Stworovi kterej se nedopustil zadnyho precinu nebo zlocinu preju aby ten soud vyhral!

206335

3.12.2009 17:02

RE: Drzim Vam palce pan Stwora.

lobo 83.?.?.?

Reakce na 206187

Havel nepřijde - musí oslavovat. Toho 10. prosince je totiž mezinárodní den lidských práv (nebo jak se to jmenuje). To jsou paradoxy!

206229

3.12.2009 21:10

RE: Drzim Vam palce pan Stwora.

xyzxxx 80.?.?.?

Reakce na 206229

A co chtejí slavit, když nic takového jako lidská práva už neexistuje, teda vlastně oficiálně neexistuje do doby kdy vejde v platnost lisabonská smlouva a neoficiálně je to tak, že pan Stwora chodí k soudu prosit o dovolení přemýšlet. Kdyby všichni novináři byli jako pan Stwora nikdy bychom se nemohli dostat do tohoto bodu, takže hanba všem kteří jsou proti panu Stworovi, protože tyhle zrádci mají na hubě tu náplast dobrovolně ! Ať to dopadne jak chce, kdo má pravdu vědí všichni. Štěstí je, že pár lidí je schopno vnímat věci v opravdové realitě, ne prosit iluzi o svobodu v mantinelech a když mu jí někdo milostivě dá, mluvit o štěstí. Někdy mi přijde, že Orwella 1984 někdy využívá jako předlohu !

206239

4.12.2009 0:06

RE: Drzim Vam palce pan Stwora.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 206187

POČTENÍČKO http://www.whatdoesitmean.com/index1303.htm

206252

3.12.2009 7:14

Obvinění

Aleš Navrátil 83.?.?.?

Osobně lituji všech dětí i dospělých, všech kteří trpěli za 2. světové války či později kdekoliv a kdykoliv na světě (potřeba říci, že to nebyli jen Židé, kteří byli obětmi). Je odsouzeníhodná jakákoliv forma rasismu a věřím v humanismus na světě jako jediné cestě ke vzájemnému soužití. Na druhé straně se nesmí těchto hrůzných činů minulosti (a bohužel i současnosti) zneužívat k potlačení práva na vlastní názor a přesvědčení. Mám poměrně bohaté zkušenosti se židovskými obchodníky (sami o sobě toto tvrdí, tedy je nevyhledávám), jsou v obchodě vynikající a máme se co učit, ale tak trochu jim není cizí žádná cesta k tomu, aby z obchodu vyšli vždy o něco vítězněji (to snad je možno připustit i v dnešní době[překvapení]). Přeji Vám hodně zdaru pane Sworo, Aleš Navrátil

206193

4.12.2009 1:02

RE: Obvinění

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 206193

Naozaj si myslis, "ze sa mame od nich co ucit"?

Osobne by som sa za to hanbil, pouzivat ich praktiky.... ale ucit sa, je vzdy dobre...ze?

Dokonca boli obdobia v ludskej historii, ked ich praktiky boli trestne, alebo aspon, slusneho cloveka nedostojne [bliji]

206259

4.12.2009 7:22

RE: Obvinění

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206259

Tak já myslím, že v nově zřízené košer restauraci se bude snadno bohatnout, když tam mají zavedené dvojí ceny. Pro židy budou obědy za 45 Kč a pro nežidy bude menu za 450 Kč. Takže jak vidíte, máme se od nich co učit, jak se správně má podnikat.[smích]

206272

7.12.2009 8:23

RE: Obvinění

Václav Semerád 194.?.?.?

Reakce na 206272

Do takové restaurace chodit = IQ tykve.

206442

9.12.2009 20:31

RE: Obvinění

S.P.Q.B 78.?.?.?

Reakce na 206272

A nechcete se raději učit ode mne? "Mistr" radí - takovou restauraci obejít obloukem ( jeho poloměr nechám na Vás [smích] )

206588

9.12.2009 23:44

RE: Obvinění

Řehoř 90.?.?.?

Reakce na 206272

Ale podívejme, diskriminace? To přece oni nedělají, věčně ublížení, nenažranci.

206604

3.12.2009 7:32

držím palce

lu2006 90.?.?.?

a také přeji hodně štěstí, pane Stworo. Lucie

206194

3.12.2009 7:46

Hodně štěstí

Erwin 91.?.?.?

Pane Vladimíre,hrozně rád bych s Vámi sdílel optimismus ve víře, že svoboda slova funguje. Nechci Vám ji brát, je to strašně důležité v tom, co Vás čeká, ovšem nezapomeňte prosím na článek 17 Listiny základních práv a svobod, kde se v bodě 4 mluví o tom, že svobodu projevu lze omezit zákonem. Zákonů na omezení svobody je vytvořeno již mnoho. Budete to mít velmi těžké. Držím palce.

206195

3.12.2009 7:59

RE: Hodně štěstí

djb 90.?.?.?

Reakce na 206195

Na druhou stranu od předvčerejška pro nás platí Základní listina EU, zatím bez Klausovy výjimky, kde v čl.10 a čl.11 žádné takové omezení není.

Teoreticky by to samozřejmě mělo být projednáváno podle zákonů platných v době spáchání činu.

Též přeji hodně štěstí.

206197

3.12.2009 12:36

RE: Hodně štěstí

SPECZ 81.?.?.?

Reakce na 206197

Nemáte tak úplně pravdu. Obviněný může být souzen i podle zákonů které vešly v platnost až později než kdy došlo k posuzovanému skutku, je-li toto pro obviněného výhodnější.

206218

3.12.2009 13:02

OTAZKY.

in-ocean 80.?.?.?

Reakce na 206218

Navic v roce 1949 vznikla Universal Declaration of Human Rights! A stale plati ve vsech zemich.
Navic kde je poskozena strana v tomto procesu? Muze povstat? Jaka skoda ji vznikla?
Kdo je zalobcem? (ze by stat?)

Zeptal bych se jich:
Mam pravo na spravedlivy proces?
Muzu dostat spravedlivy proces, pokud by byl konflikt zajmu?
Pak bych se soudce zeptal - Koho tady reprezentuje??? (ze by stat?)

Z meho pohledu proces nemuze byt spravedlivy, protoze NENI nezavysly.

206221

3.12.2009 8:17

Štěstí? Spíš spravedlnost!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Přeji Vám spravedlnost - pozor, ta není totožná se zákony. Takové Norimberské, komunistické i jiné -istické zákony jsou sice černé na bílém a mnohé dokonce platí, ale se spravedlností (a už vůbec ne se svobodou) nemají nic společného.

Přeji Vám proto Spravedlnost. Myslím, že chápete, kterou.

206199

3.12.2009 9:12

budte otimista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

at uz to dopadne jak chce,i v prip.negativniho vysledku pro Vas-lidi neumlci.Nepovedlo se to fasistum,komunistum a nepovede se to ani temhle ...
Jestli bylo zabito ve valce 4,5,6 mil zidu a co ma byt,kolik zabili lidi z jinych narodnosti,polaku,cechu,rusu atd-ale jen zidaci si z toho udelali byznys a to jo spatne pro cely svet.
Pokud oni tvrdi ze jich bylo 6 mil tak ja tvrdim ,ze jich bylo 5.999 999 a ani o jednoho vic,jelikoz at pocitam jak pocitam,jeden mi do 6 mil. stale chybi.Neznate nahodou nekdo jmeno toho posledniho do tech 6
S pozdravem drzim Vam palce

206200

3.12.2009 11:23

RE: budte otimista

trn 89.?.?.?

Reakce na 206200

Doplňuji, že před fašisty a komunisty tady terorizovala a cenzurovala několik staletí KATOLICKÁ CÍRKEV !. Na to se stále zapomíná, nebo lépe, o tom se záměrně nemluví.

206210

3.12.2009 9:25

Nepoučitelní

xxxxxx 80.?.?.?

Myslím, že spekulace o sionistech sahají o hodně dál než tenhle článek s kterým naprosto souhlasím. Je jasné, že lidé byli vyhlazováni a nikdo netvrdí opak, tím pádem nic nepopírá. Jde jen o hledání příčin proč se tak dělo. Je třeba říct, že sionisté se sami považují za nadřazenou rasu vyvolenou bohem, jsou ortodoxní a cílevědomí. Nebezpečnost sionistů můžeme vidět nejen v problémech Izraele a Palestiny, ale především v jasných důkazech, že sionisté patří k nejbohatším lidem této planety a to hlavně v USA. Současný papež se netají tím, že byl v hitlerjugend, stejně tak jako nikdo netají, že nacisté z čela 3. říše nebyli potrestáni, ale naopak převezeni do USA kde pokračovali ve svých výzkumech, především v NASA a jiných výzkumných stanicích. I.G. Farben a Standard Oil jako hlavní firmy dotující 2. sv. válku nás také přivádějí k elitě USA, nemluvě o pozemku v Polsku, který posloužil jako koncentrační tábor a měl spojistost s rodinou Bushů. Vatikán, London city a Washington jsou danostatné státy, nepodléhají žádným zákonům vsé země a neplatí daně, jsou plně v soukromém vlastnictví. Majetek rodiny Rodschieldů, která mimochodem spravuje zlato církve, je tak velký, že by žádný člověk na světě nemusel mít starost o střechu nad hlavou a jídlo celý život. Co všechno ještě nesmíme objevit ? FED, Světová banka, Církev, Média, Bilderberg a korporační mašinérie v čele s elitou tohoto světa nám dávají jasné znamení abysme nepátrali, nepřemýšleli a plnily jejich příkazy. Svoboda slova prostě není, pravda bude pořád potlačována a mistr Jan neustále pálen. Kolik lidí musí svojí hrdost podrobit plamenům aby ostatním otevřeli oči ? Jsme v novodobém otroctví, fašismus nám opět dokazuje svoji sílu a kleště se svírají. Je zvykem, že se probudíme až v totální bezmoci a já vám zaručuju, že k probuzení nám moc nezbývá.

206201

3.12.2009 9:36

A spadá tento případ vůbec do pravomoci české justice?

RichardZ 170.?.?.?

Napadá mne několik otázek:

1. Kde je fyzicky umístěn server Zvědavce?
2. Kde se nacházel pan Stwora v do bě "spáchání trestného činu"?
3. Jaké má pan Stwora občanství a trvalý pobyt?

Mám dojem, že si česká justice osobuje právo na souzení této kauzy jen na základě toho, že server Zvědavec je v českém jazyce.

206203

5.12.2009 7:00

RE: A spadá tento případ vůbec do pravomoci české justice?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 206203

Dovolte me pripominku k bodu 2)! Pan Stwora zadny trestny cin nespachal! S tim ostatnim co jste naznacil souhlas, pan Stwora si ve svy zemi muze psat do svyho vebzinu co chce v jakykoliv reci pro kazdyho kdyz to paragraphs te zeme nezakazuji. A paragraphs v Canade ve vsech Provinciich nikomu nenakazuji nebo neprikazuji jejim obcanum verit nebo neverit Holocaustu zidu. Navic je tu fakt ze pan Stwora o Holocaustu zidu vubec nepohyboval jen prelozil clanek nekoho kdo nesouhlasil z cisly chazaru a neni sam. Ja osobne protoze me chazari uz parkrat obelhali jim neverim uz ani pozdraveni a prislo by to kazdymu k smichu kdyz by me za to taky obvinili. Je to dost pruhledny trik jaky zkousi na lidi jen proto aby zavreli vebzin jakym je napriklad Zvedavec kde se lidem nevymejvaj mozkovnice.

206336

3.12.2009 9:54

Podpora

Maruska_ 192.?.?.?

Vladimir je hrdinou dnesni doby. Ja mu moc drzim palce a mnoho dalsich lidi,vic nez si umime predstavit. Osobne Vas nepodporim,protoze bydlim daleko,ale Vy tu podporu musite citit!! Nejste sam a stoji za Vama tisice lidi. Tahle pliziva totalita uz vadi vice a vic lidem. Hanba soudci a soudu,hanba totalitnimu rezimu! Vladimire,stat tam budete sam, ale musite to citit,ze sam nejste. To soudci a tajni jsou sami. Vy tam stojite za nas vsechny, i za mne. Kazdy by mel poslat prispevek Zvedavci,proti tehle spine a hnusu.

206206

4.12.2009 11:26

RE: Podpora

Václav Semerád 194.?.?.?

Reakce na 206206

Hanba soudci? Trochu brzy, ne? To může být až podle rozsudku. Hanba podle mě už dnes patří:
udavači, který to předal policii a
policii, že to tomu udavači nehodila na hlavu jako nesmysl (už tak je to dost tristní). [zahanbení]

U soudu se teprve ukáže, komu patří hanba největší! Jestli máme nějakou spravedlnost nebo ne! Nechci předjímat rozsudek soudu (čti: nemohu s jistotou tvrdit, co řekne soudce). Jen jsem přesvědčen, že nic jiného než osvobození nemůže být spravedlivé. Na názor mám snad pořád ještě právo! Nebo už ne? Uvidíme! [smích]

206292

4.12.2009 15:13

RE: Podpora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206292

Presne tak strom poznas po ovoci. A jake ovoce nese strom soudce se jeste ukaze. [mrknutí jedním okem]

206307

6.12.2009 0:52

RE: Podpora

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 206292

Jisty pan soudce jak si myslim tu lzivou obzalobu na pana Stworu uz mel na stole a cumel na tu snusku lzi,vymyslu i blbosti dost dlouhou dobu na to aby videl ze pan udavac potrebuje okamzitou pomoc psychiatru kterou mel okamzite podporit a tak mel celou tu obzalobu ktera se ani nezaklada na zadnym hmatatelnym dukazu od soudu uz davno vyhodit aby se zbytecne neplytvalo penezi ceskyho poplatnika dani! Jsou zde jiny urgentni pripady pro soudy ktere zasluhuji v ceskym krateru velkou pozornost pro spokojenost obcanu kterymi by se pani soudci meli bez prodleni uz konecne zabyvat.

206366

3.12.2009 11:41

Držím palce, Vladimíre

WoTaN 212.?.?.?

Být na vašem místě, na území tohoto totalitního státu už nevkročil...

Nemělo by se zapomínat, že v kriminálech (bez soudu!) sedí nejeden politický vězeň. Je mezi nimi i dvacetiletá dívka, jejímž údajným zločinem bylo, že měla někde vylepit samolepky s nápisem ODPOR. Další skupina držela na demonstraci transparent s nápisem NÁRODNÍ ODPOR. Jiný zpíval o bílé revoluci a letícím orlu, atd. Někteří ale jen objednali sál na koncert, který byl sice podle vyjádření policie "nezávadný", ale když ho objednávali, mohl se domnívat, že by účastníci mohli spáchat něco "závadného"... Další vyzvedl kapelu na letišti...

"Byl hrozný tento stát, když musel jsi se dívat, jak zakázali hrát a zakázali zpívat." Karel Kryl

206212

3.12.2009 12:06

vyplatí se u soudu- TVÁŘIT SE BLBĚ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=wXgtYooyvQU

206213

3.12.2009 12:08

Škoda

crystalwind 195.?.?.?

Mrzí ma, že Vás nemôžem prísť podporiť, nakoľko nemôžem na tento deň brať dovolenku a cestovať z Bratislavy.
Každopádne veľa šťastia a spomínanej skutočnej spravodlivosti, ktorej sa ale niekedy ľudia dočkajú na iných miestach ako pred súdom.
A nebojte sa ničoho, je tu dosť ľudí, vrátane mňa, ktorí Vám vždy radi pomôžu zbavovať sa nálepiek, ktoré mainstream prilepí. Nie je to nič príjemné, ale nie je to ani to najhoršie na svete.
Bojujte a v najťažších chvíľach sa pousmejte [smích]

206214

3.12.2009 12:59

A BUDE HŮŘE !!!!!!!!!!!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Česko vytvoří s Izraelem fond na podporu výzkumu
Spolupráce Česka a Izraele by se měla týkat především informačních technologií, nanotechnologií a bezpečnostního výzkumu

http://ekonomika.ihned.cz/c1-39314540-cesko-vytvori-s-izraelem-fond-na-podporu-vyzkumu

Ted teprve začne to správné šmírovaní. Díky, pane Fischere [bliji] [bliji]

206220

3.12.2009 14:18

Co dodat?

Vít Svoboda 85.?.?.?

taky Vám držím palce, štěstí budete potřebovat, aby se v ČR člověk domohl spravedlnosti tak ho potřebuje opravdu hodně. Každopádně pokud to jen trochu půjde, tak Vás za týden přijdu podpořit, něco je třeba proti nastupující totalitě dělat. Není snad den, kdybychom nečetli o zatýkání lidí kvůli myšlenkám, názorům či uměleckým vyjádřených. Dnes už je každý kdo se otevřeně vyjadřuje proti režimu nálepkován jako extremista, popírač a neonacista. Kde nálepky nestačí (jak vidíme u případu Zvědavce) tam se přitvrdí a přijdou na řada soudy. No jo holt demogracii si rozvracet nedáme!

206223

3.12.2009 14:21

držím palce!

fist.of.heaven 213.?.?.?

nic se nejí tak horké jako se uvaří! nepoddávejte se tomu! myslím,že budete ještě příjemně překvapen.dokud se něco nestane, jsem v tomto velký optimista... [cool]

206224

3.12.2009 15:19

Hľa, Človek

abc 89.?.?.?

Tieto slová vyriekol Pontský Pilát potom, ako pod tlakom okolností odsúdil nevinného Božieho Syna, za hriechy z ktorých ho obviňovali, a ktoré nikdy nespáchal. Spáchal tak justičný omyl. Vedome sa podvolil tlakom z vonka, Satanom ovládaného sveta. Odvtedy sa každý môže postaviť na jednu alebo druhú stranu. Na stranu Božieho práva vládnuť, tak ako to urobil Kristus, ktorý obetoval svoj život a obhájil tak pravdu o Božej nebeskej vláde nad Zemou, na tróne ktorého bude vládnuť on sám. Alebo sa k veciam, ktoré sa dejú spýtať tak ako Pilát: "Čo je pravda"? Zlatá stredná cesta v duchu "Ja nic soudruzi"...neexistuje!!! Biblia o tomto duchovnom zápase píše od 1. Mojžišovej 3:15 , cez list Efezkým 6: 12 až po Zjavenie 20:10

Kto si myslí, že v nespravodlivom svete, dokáže obhájiť právo na slobodu a spravodlivosť musí to robiť dôstojne a s miernosťou, lebo si musí byť vedomý proti akej "hydre" bojuje. Bohužiaľ častokrát aj za cenu vlastnej slobody a života. Také sú zákony neúprosného duchovného boja.

K dokresleniu obrazu ako Satan ovládol chazarov pripájam komentár Dr. Nidala Saleho. Dúfam, že povzbudí každého zvedavca. http://www.prop.sk/komentar_k_listu.html

206225

3.12.2009 15:40

Jsem také popírač holokaustu?

Miloslav Alčer 213.?.?.?

Nechci se pouštět do diskuzí o počtech, datech atd. ohledně holokaustu. Osobně ani nevím, co to vlastně holokaust je. Uznávám jen termín oběti druhé války. A pokud si nějaká část pozůstalých po obětech tyto hrůzy chce nějak pojmenovat, tak ať, je to jejich věc.
Ovšem proč mě někdo nutí slepě něčemu věřit? Proč nemůžu mít právo na vlastní úsudek? Proč na mě chce někdo vzít klacek jen proto, že o nějaké informaci pochybuji? A proboha proč musím uznávat nějaké dogma zvané holokaust? Proč by kvůli tomu měl někdo ze mě dělat kacíře, kterého je nutno upálit na hranici???
Nikdo na světě nepochybuje o hrůzách druhé války. Každému je jasné, že Židovských obětí bylo sakra hodně. Ale kvůli tomu mě snad nikdo nemůže nutit, abych dle nějaké předtištěné brožury slepě odříkával žalmy na určitou část někým nějak pojmenovaných obětí!
Nejsem popírač. Jsem odpírač. Odpírač dogmatu zvaného holokaust!

PS.: Měl bych mít strach se podepsat? [zmaten]

206226

3.12.2009 16:17

Holokaust - náboženství Nového světového řádu

Mickey Arison mickeyarison (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Držte se pane Stworo! Toto není jen obyčejný proces, tady je souzeno především právo na svobodu slova. Holocaust se pomalu stává náboženstvím rodícího se NWO. Proč právě holocaust? Protože sionističtí vládcové USA (a tím i podstatné části světa) dobře vědí, že ani kontrola mainstreamových médií jim nemůže zajistit, aby se nenašli lidé, kteří se odváží kritizovat jejich skutky. Právě proto je potřeba udělat z holocaustu náboženství, které zajistí, že se tito vládcové budou moci kdykoliv schovat za své židovství a dát svým kritikům nálepku antisemitů.

Naštěstí se najdou i židé (i když jich naneštěstí zatím není mnoho), kteří rozpoznali škodlivost holocaustového náboženství, které má ještě i jiný účel - učinit židy nedůvěřivými a odmítavými k nežidovské společnosti.

Kdo se odváží kritizovat mýtizaci holocaustu je kacířem tohoto náboženství. A náboženští fanatici dělají s kacíři krátký proces - v minulosti i dnes.

Velekněží holocaustu jako Deborah Lipstadtová argumentují tím, že oficiální verze holocaustu je stejnou pravdou jako to, že Země je kulatá a proto nemá cenu diskutovat s člověkem, který s něčím takovým nesouhlasí. Ale k této oficiální verzi patřila například i povídačka o mýdle vyráběném z kostí mrtvých židů. Dnes už tuto báchorku žádný seriozní historik nebere vážně.

Jak tedy vidíme, pochybností je až dost a přece je každá diskuze odporující oficiální verzi zuřivě potírána. Ale proč, když je to všechno tak jasná pravda? Pokud je, pak není nic lehčího, než prostě uspořádat diskuzi, ve které budou odpůrci této oficiální verze potřeni jednou provždy. Přesto se tak neděje. Právě naopak. Co potřebuje jednostrannou mediální masáž? Co potírá každý jiný názor? Je to holocaustové dogma, řídící se stejnými zákonitostmi jako kdysi právě dogmatické tvrzení o placaté zemi. Podrobeno serioznímu zkoumání mohlo by se sesypat. A to ti dogmatici dobře vědí. Proto nyní pronásledují všechny kritiky.

206228

4.12.2009 15:09

re: Holokaust - náboženství Nového světového řádu

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 206228

Mate pravdu, ale podla mna to nie je len o Holokauste. Oni ziju vo vlastnom svete a velmi sa boja ze sa znovu vystrci ta metla ktorou boli skoro uplne vymeteni z Europy pocas vojny.

Oni totiz ziju vo svete svojej PARANOIDNEJ konspiracie:

"Konšpiračná teória o celosvetovom sprisahaní antisemitov je ďalšia zo známych a populárnych teórií a jedna z najstarších. Je to typická ukážka spikleneckej teórie - všetci sú proti nám, všetci nás prenasledujú, temné sprisahanie, ktoré trvá už stáročia. Xenofóbna teória tvrdiaca, že celý ten zlý svet tam vonku sa sprisahal proti nám, vyznavačom a hlásateľom tejto teórie. Milióny ľudí na celom svete asi nemajú iných starostí. Nacioanalistický sionizmus ako produkt tejto teórie sa stal globálnym problémom s typickými znakmi extrémistickej paranoidnej mentality jeho vyznavačov. Táto teória je dobrou ukážkou umelo vytvorenej teórie, ktorej hlavným cieľom a výsledkom je finančný zisk a zisk cudzieho územia. Peniaze a pôda."

206304

3.12.2009 18:12

Sud

johndoe 15.?.?.?

Drzim Vam palce a zelam vela stastia.

206232

3.12.2009 18:48

Templ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Myslím, že to dopadne dobře pro pana Stworu...jsem optimista...
a věřím že i ti co soudí snad tam někde vzadu mají svědomí...
Držím palce...

206233

3.12.2009 19:03

"soud"

meloun 85.?.?.?

Co se bude u "soudu" odehrávat? K soudu přivolaní "znalci na extremisms" dostávají peníze za to, že odhalují "extremismus", že! Je jasné, že si bude chtít "znalec" vydělat a tak "extremismus" odhalí a dosvědčí. "Soudce" na objednávku, předstírajíc zvážení důkazů "znaleckého svědectví", vynese verdikt a šichta, má vyděláno a může jít také domů. Obhajoba? Bude omezována a ve výsledku naprosto ignorována.

206235

3.12.2009 20:47

Jen at Stworu zavrou

Vit Neoral 67.?.?.?

Nevim, proc brecite nackove. Vzdy kdyz jste se dostali k moci, bylo se svobodou slova amen. Stworovo pripadne uvezneni svobodu slova jen ochrani.

(Zdržte se prosím reakcí na pana Víta Neorala z USA, zřejmě si spletl webovou stránku. Díky – moderátor.)

206237

6.12.2009 3:13

RE: Jen at Stworu zavrou

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 206237

For moderator) Chcete toho po me i tech ostatnich lidi kteri sem pisi a jsou za to urazeni jakymsi cancalem z kterym je v zemi jakou je USA orano dnes a denne opravdu hodne! Mel bych pro toho cloveka kterej vubec nevi co canca a kde to ma cancat odpoved! A ti druzi kteri sem pisi hodnotne prispevky aby se kazdy poucil o svobode slova v dnesni democracii tak jak si ji predstavuje asi taky! Ale budiz po Vasem! Opravdu ten pan nestoji ani za to aby si s nim kdokoliv vytiral prdel!

(To nebyl příkaz, byla to prosba. Pan „Vít“ může být pomýlený, nesmyslné urážení je jeho cíl jak odvést od tématu a hádat se. Podobnou odpovědí se mu zavděčíte. Bude vykřikovat, že on je strašlivě urážen, nemá zde dost prostoru a nepublikujeme právě zde jen jeho noční můry a urážky. – Moderátor)

206369

6.12.2009 10:09

RE: Jen at Stworu zavrou

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 206369

For moderator) Ja jsem to taky jako prikaz rozhodne nebral. Ten pan z USA by zaslouzil vic nez jen prikra slova a ti jeho mejlitele taky. Ale seru na ne. Uz jsem psal ze lidi jejich kalibru pro me nemaji hodnotu ani hajzlpapiru s kterym si prdel uz nekdo vytrel. Nic nechame to byt, nechci byt Prorok, ale tento druh pomejlenejch jednou opravdu zle narazi ale to uz bude pozde ... Panu Stworovi preju aby ten soud u ktereho ho podobny sajrajt lzive narkl vyhral a jsem moc rad ze nejsem s takovym pranim sam jak je videt. A Vam taky vsechno nejlepsi! Dobrou noc. Tady je uz po pulnoci ....

206378

3.12.2009 20:58

vyhnout se procesu

vaclaus 93.?.?.?

Jak muze v Cechach, kde diplomy se ziskavaji protekci a soudy jsou korupcni dopadnout takovy proces. Bylo by moudrejsi se mu vyhnout.

206238

3.12.2009 21:23

Pán Stwora držte sa!

pinkytt 84.?.?.?

Vidím každý deň aká "skurvená" je Česká republika (mám na mysli prasce pri koryte, nie slušných ľudí), ale hádam raz vyhrá zdravý rozum a keď nie, začne tá pravá "zábava".

206241

3.12.2009 21:51

Lemont Illinois

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Hodne stesti. A rovna zada!

206243

3.12.2009 22:17

potrestat Google?

Merlin_S 165.?.?.?

Jestlize provozovatel internetovych novin je trestan ze to "zpristupnil" preklad clanku na svuj web, tak by me zajimalo jestli to slovo "preklad" je take dulezite, nebo jestli totez chteji aplikovat na linkovani originalniho clanku umisteneho nekde na webu. Uz jen umisteni jmena autora a nazvu jeho clanku v Aj je dost na to aby si kazdy pres google clanek nasel a prelozil. Tak kde je ta hranice? Preklad? Link? Pouhe verejne pojmenovani existence autora a dila je propagace?

Jsem zvedavy co by rekl soudce na tohle:

http://translate.google.cz/translate_s?hl=cs&clss=&q=D.+Cassidy+Holocaust&tl=en&sl=cs

Pane Stwora, nechcete na preliceni vytisknout techto par stranek z Googlu a ukazat soudci ze ponekud zaspal dobu a mel by se naucit pouzivat Internet?

206245

4.12.2009 0:51

Počítejte se mnou

TPek 89.?.?.?

Zařídil jsem si volno v práci, chci Vás podpořit, chci se zůčastnit politického procesu současné doby.

206258

4.12.2009 1:43

V zaklade je to boj za pravdu,sice mame na praporu reklamu,ale ve zkutecnosti?

kozoroh 61.?.?.?

(Kráceno. Ponechte prosím obhajobu na obhájci. Díky – moderátor.)

„Jestliže Izraelci nechtějí být obviňováni, že jsou nacisty, tak ať se jednoduše přestanou jako nacisté chovat.“
(Norman C. Finkelstein, židovský intelektuál, jehož rodiče se stali oběťmi holokaustu.)


Nad člověkem máte moc jen tak dlouho, dokud mu můžete něco vzít. Jakmile mu vezmete všechno, nemáte nad nim už žádnou moc. Je opět svobodný.
Alexandr Solženicyn

Protosi prejme ,at zvitezi zdravi rozum i ve jmenu tech zidu, kteri vedi jak se veci ve svete udaly,ze se clovek nerodi s nasilim a nenavisti,ale stava se nasilnym a nenavidi,kdyz se mu nepravem ublizi.Proto existuji i zidovske skupiny podporujici prava Palestincu a nebo se chteji dohovorit klidnou, mirovou cestou.

206262

4.12.2009 6:38

Paradoxy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Desaty prosinec se kazdorocne predavaji Nobelovy ceny. V roce 2009 byl na Nobelovu cenu miru navrzen za 17 dni v urade president USA Barack Obama!!! (Nezapomenme, uzaverka pro navrhovani kandidatu je vzdy 1. unora.) K vyhlaseni udeleni doslo v druhe polovine rijna, to byl Barack Obama zhruba 9 mesicu v Bilem dome. Behem te doby nestahl ci nesnizil stavy armad, coz je u statniku hlavni duvod pro udeleni ceny, on dokonce zacal viditelne propagovat zvyseni poctu americke armady v Afghanistanu...!

Tehoz vyznamneho dne, tedy 10. prosince 2009, bude souzen Vladinir Stwora. Za co? Co provedl tak souzenihodneho? Ublizil nekomu? Osidil nekoho? Zanedbal povinnost? Neplatil dane? Zachoval se jako zhar? Vyhrozoval? Unesl? Prodaval drogy? Zradil vlast? Atd. Ne, nic takoveho, za co ma byt souzen, neudelal. Dalo by se zjednodusene rici, ze bude souzen za pravdu, jak kdysi nazyvali spoluvezni Vaclava Havla, ale Vladimir Stwora nebude souzen ani za pravdu. On jen zverejnil preklad textu, ktery byl uz kdesi zverejnen. Nevime, jestli se s obsahem ztotoznil, ale jak dal najevo pozdeji, vypada to, ze se neztotoznil. To vsak nechejme bokem. I kdyby se vskrytu sve duse s obsahem textu ztotoznoval, s cim by se ztotoznoval? S poctem umucenych? Co na tom bylo tak zavadneho, nebezpecneho? Nakonec i kdyby se ztotoznil (TO UZ JE SPEKULACE), proc by mel byt za to souzen? Vzdyt on HLAVNE podporuje vymenu nazoru, ktera smeruje k prohloubeni poznani a vybalancovani, po cemz by se treba dospelo (v pripade toho clanku) k jeste vyssimu cislu! Duvod zaloby vyzniva tak, jako by mela umysl zamezit badat. Prevedme si to do puntiku do oblasti vedecke, treba lekarske. Kdyby tomu tak bylo po vsechny veky, zili bychom stale na stromech a neumeli bychom si pomoci ani pri dnes uz smesne ryme, koprivce ci zapareni mezi pulkama.

10. prosince 2009 obdrzi Nobelovu cenu miru clovek, ktery zvysuje stavy armad a jinde bude souzen jiny clovek za to, ze zverejnil cizi text, s nimz treba nesouhlasi, ale ma jen na zreteli presvedceni, ze kazdy ma pravo se vyjevit. To je hrozivejsi, nez byt souzen za pravdu.

Kam jsi to, clovece, dospel?

206269

4.12.2009 10:51

RE: Paradoxy

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206269

Mně to připadá, jako kdybych přišel do knihovny a požádal o překlad nějaké zřejmě strašlivé knihy, a ani mě nenapadá příklad, snad „děsivého Koránu“ [chechtot] a dle „zákona“ by někdo chtěl spálit celou knihovnu i s knihovnicí, která mně tu knížku zapůjčila.
Státní zástupce předčí středověk!? Snad zdravý rozum zvítězí!

Přeji zdar a obdivuji statečnost a sílu pronásledovaného editora Zvědavce.
Je to vykonstruovaná šaráda. Kontraproduktivní způsob jak dovést k extremismu.

Ano stíhat někoho, kdo se každého utiskovaného zastává a to i včetně Židů, kteří jsou utiskováni a umlčováni většinou extrémními soukmenovci je paradoxní.

10. prosince je den lidských práv a předseda OSN Ban Ki-moon k šedesátému výročí sepsání těchto práv prohlásil: „Je naší povinností zajistit, že tato práva jsou živou a dobře známou skutečností pro každého a všude. Často ti co nejvíce potřebují ochranu svých lidských práv, potřebují být rovněž informováni, že Deklarace existuje a právě pro ně.“


Article 19

Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of.
Každý má právo na svobodu svého názoru a jeho vyjádření; toto právo zahrnuje svobodu názoru bez překážek a právo hledat, získat a sdělit informace a myšlenky skrze každé informační prostředky bez hranic.

Ovšem to jsou jen hezké řečičky stejně jako cena míru válčícímu presidentovi s úplatnými horaly; že si je Obama nekoupí, přišlo by to levněji.

206288

4.12.2009 7:50

I já držím palce a přeji

Takyjeden 77.?.?.?

hodně štěstí!

206273

4.12.2009 13:36

jsem z toho počtu jelen...

kincsem 90.?.?.?

aneb neměli by poslat k soudu také např. autory hesla JAD VAŠEM
(památník obětem holokaustu)na české wikipedii, kde se výslovně píše:"Součástí památníku je největší a nejobsáhlejší archiv dokumentů o holocaustu na světě. Je v něm shromážděno více než 62 miliónu stran dokumentů, přes 267 tisíc fotografií a několik tisíc dokumentárních filmů.
Památník také nabízí jmenný seznam obětí holocaustu. Nachází se v něm tři miliony záznamů, ale skutečný počet doložených obětí holocaustu je nižší, protože lze často nalézt více než jeden záznam pro tutéž osobu." Na stránkách www.yadvashem.org v sekci Hall of names se píše: "where one can freely access information on the over 3 million Jewish victims identified so far". A na anglické wikipedii pod heslem Yad Vashem se píše, že mají do této doby 2.1 mil. Pages of testimony (tzn. doložených záznamů), ale mají tam místo až na 6. mil záznamů, u kterých zřejmě předpokládají, že se jim je ještě podaří sehnat - ale zatím jsou
tato místa prázdná. Takže všude se zatím mluví o "doložených" cca 3 milionech a kde už by měli být větší odborníci na holocaust než v Jad Vašem? To pořád ta varianta 4,2 je o hodně vyšší, ne? I když pořád nevím o co s těmi počty jde - 3 mil nebo
6 mil - pořád je to hrůza, tak co furt blbnou!

206301

6.12.2009 12:18

RE: jsem z toho počtu jelen...

p.dump 84.?.?.?

Reakce na 206301

Však, jak bylo již mnohokrát zmíněno, nejde o počet - čehokoli. [mrknutí jedním okem]

206391

4.12.2009 14:46

přeju silné nervy

Tsignotschka 88.?.?.?

a hodně stěstí. Věřím, že vyhrajete.

206303

4.12.2009 15:16

línia

petars 78.?.?.?

Ak Český štát zachová líniu akú nastolil na pôde OSN odmietnutím správy juhoafrického právnika Richarda Goldstona,tak sa máme na čo tešiť, Držím palce

206308

7.12.2009 11:58

Snaha o zachování linie bude velká

korutan 81.?.?.?

Reakce na 206308

Samozřejmě, že zachová! Zachování, a nejen zachování, ale i utvrzení a prohloubení pro Izraelské linie, to jsou důvody, proč Český stát, a většina dalších Evropských států má ve svém vedení vyvolené, nebo jejich stoupence!
Pokud před pár měsíci bylo ještě možné zaslechnout sice sporadickou, ale přece jen jakousi kritiku počínání Izraele, dneska si už prakticky žádný politik takový „luxus“ vlastního, nekorektního názoru neriskne!
Ústava Českého státu jasně hovoří, z jakých důvodů může být omezena svoboda slova a jeho šíření. Zcela jasně vyjmenovává šest důvodů. Nedotknutelnost historického „faktu“ mezi nimi není! Jak může být souzen člověk za „naplnění“ § zákona, který je hrubě v rozporu se zákonem vyššího principu!?
Odpověď na tuhle mou otázku je ve svém důsledku děsivá!! Protože takto lze postupovat pouze a jen ve státě, který sám své vlastní zákony nerespektuje!! A proč je nerespektuje! Protože o jejich uplatňování či neuplatňování rozhodují lidé, kteří ten stát ve svém srdci nepovažují za svůj!! Pak mohou zcela svobodně na jeho zákony kálet a modifikovat je pro svoje vlastní cíle a potřeby!
Nejsem nábožensky založený, ale z Bible často čerpám odpovědi na otázky i dnešní doby. Mějme na paměti proroctví Izáka, ale i počínání Josefa ve Starém Egyptě! Bohužel, nemám pocit, že se tu, někde, nachází možný nový faraón, který by jejich řádění učinil přítrž!

206453

4.12.2009 15:38

Občanství

ZAJDANus 78.?.?.?

neklape mi tady jedna věc a už to tady někdo nastínil. Já měl zato pane Stwora, že jste občanem Kanady....jak je tedy možné, že si Vás vymaňuje česká republika?...nenapadl jste článkem nic co by souviselo s českem nebo se mýlím?...jak je tedy možné že si takto jednoduše cizí stát začně soudit příslušníka jiného státu. Tak to přece nemůže fungovat?!

206311

4.12.2009 17:41

chci verit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

ze vyhrajete, ikdyz zde v cr-bangladesi je justice jeste vice zprofanovana nez v zemi zaslibene-jew esej. hold to maji kluci opet vse pod palcem, tak jako v polovine 40let minuleho storoku.az se mi chce z toho zase
[bliji]
je treba bojovat a zvitezit

206319

4.12.2009 20:47

Držím pěsti

Lin 85.?.?.?

Nevím, pročítala jsem ten výrok soudu a zdá se mi natolik nešťastným, že to váš obhájce prostě musí vyhrát [smích] Holocaust je termín, který se sice většinou užívá ve spojení s židovským národem, ale obecně je to jen jiný pojem pro genocidu jako takovou. A tu vámi publikovaný článek opravdu nezpochybňoval (četla jsem ho několikrát). Jako obyčejného čtenáře mě článek nevedl k tomu, abych si jen na chvíli pomyslela, že žádný nacistický holocaust s miliony mrtvých nebyl.
Nemůžu vás přijít podpořit, ale držím pěsti (to je štěstí) a věřím, že zdravý rozum musí zvítězit.

206325

4.12.2009 22:39

Poptejte sdružení k213.cz !

josef.maly 84.?.?.?

Jak je vidět z diskuse, nevíte co soud v ČR vůbec obnáší, viz debaty o nahrávání apod.. Dle mého mínění už dávno jste měl podniknout procesní kroky, aby byl umožněn nejen zvukový ale hlavně obrazový záznam, v tomto případě bude obtížné zdůvodnit odmítnutí.
Vaše jediná šance je dostat to na veřejnost, toho jediného se orgány bojí. Za zavřenými dveřmi si s Vámi udělají co budou chtít a právník je tam pouze k tomu, aby Vás konějšil, kasírovat bude v každém případě.
Vaší důvěru v právníka vnímám, také jsem začínal, ale byla to chyba. Nebo snad už máte žádost o obrazový záznam podanou ?! Ne ? Hmm, "dobrý" právník. Tak rychle, ještě to stihnete.
Doporučuji minimálně konzultovat postup s občanským sdružením k213.cz, to co se jim daří proti justiční mafii je skutečně obdivuhodné.

206328

4.12.2009 22:43

Vzhuru ke svetlym zitrkum!

l e o 82.?.?.?

Pane Stwora, drzim vsechny palce a jeste si nejake pujcim.

206329

5.12.2009 12:51

Úkolem právníka je jen psychomise

K 213 88.?.?.?

Vážený pane kolego,
trochu jste mne pobavil, když píšete, že vzhledem k probíhajícímu trestnímu řízení možná bude méně článků, protože se musíte věnovat tomu řízení - vzhledem ke skutečnosti, že proti nám - a zejména pak proti mně osobně - probíhá trestní řízení prakticky bez jakékoliv přestávky posledních 8 let a pokud bych si to bral tak jako Vy, tak by stránky K 213 dávno přestaly existovat - a větší radost bychom nepříteli asi udělat nemohli, neboť přesně o to jim jde, a o nic jiného.
Vaše víra v právníka, založená pravděpodobně na Vašem pobytě v Kanadě, je sice obdivuhodná, zde ovšem spíše pro pobavení - jeden z předřečníků Vám to napsal dosti přesně : Jeho úkolem je Vás uchlácholit, domluvit se se soudcem na oboustranně přijatelném rozsudku - rozuměj, rozsudku přijatelném hlavně pro soudce - a Vám to naservírovat jako jediné možné řešení - a za tuhle - řekněme - psychomisi - schrábnout peníze, které jinak mají být za řádnou a nekompromisní obhajobu.
Protože se zdá, že Den lidských práv nemůžeme oslavit lépe nežli účastí na VAšem soudě, přijdeme se podívat. S pozdravem
Za K 213
Ing. Jiří Fiala [mrknutí jedním okem]

206342

5.12.2009 17:15

RE: Úkolem právníka je jen psychomise

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206342

Zkrátka česká justice je zmetek a přijmout zmetek jako standard je to nejhorší co bychom mohli udělat.

206357

5.12.2009 15:05

Někdo to prosím nahrajte alespoň zvuk...

Jan Kyncl 188.?.?.?

Pokud bude autor odsouzen, média budou naprosto lživě informovat, pravda by se měla zachovat. Stále doufám, že jednou to vyhrajeme...

206351

5.12.2009 16:32

Milý Vladimire,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

v době komunismu jsem pracoval v Organizaci na ochranu lidskych prav - IGFM, po sametovém privatizačním puči byla unáhleně rozpuštěna. Přijdu Vás samozřejmě podpořit toho 10. proti Havlovcum.

Pavel.

206355

5.12.2009 16:45

Držím palce!

Islander 24.?.?.?

Pro Kristapána to opravdu mohou dneska v ČR soudit člověka za uveřejnění překladu článku??? Notabene Kanaďana? Kam až ČR klesla??? Vždyť ani v zemi "Satana" by vás za tohle nesoudili. Lokajové dělají víc než si jejich pán přeje...

206356

5.12.2009 19:59

Hranice nemožného justice stále posouvá dál a dál

Jiří Fiala 88.?.?.?

Přečtěte si tohle, budete to k soudu potřebovat.

http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=1913 [oči v sloup]

206361

6.12.2009 12:00

Židé to mají pojištěné ze všech stran.

Frank51 77.?.?.?

Přeji hodně štěstí.

206389

6.12.2009 13:56

Jen takove rozjimani nad dnesni (podivnou)dobou....

vidlacky 77.?.?.?

Mam doma v knihovne hodne knih od zidovskych spisovatelu.
Jen tak zacnu vyjmenovavat od tech, ktere asi kazdy znate...
Stefan Zweig ....toho urcite znate vsichni....
nyni vysla v Cestine od Viktor E. Frankl "Vule k smyslu".
Psychiatr pusobici ve Vidni. (zakladel "treti videnske skoly" .

Pak jsem objevila Jeanne Hersch : Von der Einheit des Menschen
(O vlastnostech cloveka)

Ideologien und die Wirklichkeit
(Ideologie a skutecnost)
Zidovka nar. 1910 v Zeneve zacka Karla Jaspera. Vyucovala v Zeneve a v USA a v r. 1956 obdrzela titul profesorky pro "systematickou filozofii". Zastuponala svycarskou Exekutivni radu do roku 1972 (?v UNESCO)

Pak toho napsal hodne Erich Fromm * 23. 3. 1900 ve Franfurtu
+ 1980 v Lokarnu (Svycarsko)
bezvadne cteni je knizka s nazvem : Haben oder Sein
(Mit nebo byt)
pro srozumitelnost prelozim jinak (Vlastnit nebo existovat) z r. 1976.

Vsechna tahle dila - mysleky(teorie) jsou opravdu pokrokove a rozumne a spravedlive. Nepsali to zadni dogmatici ale vzdelani psychologove.
Cetla jsem to vsechno a dokonce jsem si podskrtavala vety a myslenky, ktere nejsou v dnesnim politickem deni NIKDE respektovany prave lidmi ve vedoucich politickych funkcich a v obchode.
Proto (protoze jsem obycejny ^ci^cmunda = bezmocna)s uzasem sleduji zbabele (!!!!!!!)mlceni tech, kterych se to tyka a kteri by meli pravo ruzne represalie zastavit.
Dokonce mam doma i TALMUD ( z r.1930) a tak jsem pochopila dnesni deni ve svete. V Talmudu se o tom pise, ze zid nema (nesmi) jit - bojovat proti zidu. A proto vznikaji ty problemy ve svetove politice! A to je ten rozdil mezi nami slovany. My se mydlime za mrzky peniz mezi ssebou, jedname impulzivne a rveme se jako psi . V jednote je sila. Ne ze vyjdeme do ulic a budeme se vy^rvavat a delat randal, ale ze jsme schopni osobne dustojne (!!!) inteligentne - jednotlive a houzevnate (bez zavisti) vzdorovat vsem moznym utokum.
Napriklad uz se nedivim, (co jsem se seznamila s mentalitou zidu) ze k tomu Holokaustu mohlo vubec dojit, protoze se tenkrat vsichni zidi, kteri meli moc (Macht) v ruce a mohli neco ovlinit a tem vrazdam zabranit - drzeli [pláč] "diplomaticky"
v pozadi. Nejsem tak stara, abych mohla pamatovat jak tomu tenkrat bylo. A tak se mohu jen domnivat a ptat se : Jak je to mozne !!! ze se tohle mohlo uskutecnovat ?... (asi jako dneska v Palestine?) [oči v sloup]

206397

6.12.2009 15:22

Milý Vladimire,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

lepší termím pro Váš proces si ti nedotknutelní nemohli vybrat. 10 prosinec, den lidských práv.

206400

6.12.2009 17:58

Pane Vladimire

Dr. Mordechai Ochstein 67.?.?.?

jeste je prilis brzy na to, abyste zdarne dokazal pravdu na vasi strane.Na Ustavu Ceske Republiky se verejne plive ze vsech stran, takze ocekavejte, ze vystraseni neokomunisticti soudci-pohunci se s vami nebudou mazlit a patricne vas sejmou za vasi drzost.Financni krize jeste neozebracila takove mnozstvi lidi, aby se sami zacali ptat, proc se toto vsechno deje.Preji vam malo tvrdy slamnik a mile spoluvezne.

206407

6.12.2009 23:24

Poděkování

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Děkuji všem diskutujícím zde za podporu i za konstruktivní návrhy. Něco z toho, co tady někteří z vás vzpomněli, použiji ve své obhajobě.

Jak tady někdo napsal, pozor na provokatéry, nebylo by to nic nového. Je možné, že se jisté skupiny pokusí Zvědavce zdiskreditovat.

Přijďte v co největším počtu, slušně oblečeni. Ten transparent "10. prosinec - den lidských práv" není špatný nápad. Pochybuji, že přijede televize, jasně jsem panu Šídlovi vzkázal, aby raději nejezdil, ale kdyby přece dorazili, je fakt důležité, abychom působili slušným dojmem.

206425

6.12.2009 23:37

jiz neverim nicemu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

po nekolika dekadovem zivote tam ci onde, jiz na zadnou demokracii, pravdu ci spravedlnost neverim.
skoda, a takovy jsem byl optimista. [smích]

206428

7.12.2009 10:56

iluze justice..

František Hucek 83.?.?.?

Pokud má pan Stwora poslední zbytky iluzí o naší justici, tak s prominutím nemá šanci. Ano, jsou v justici schopní a spravedliví soudci a díky bohu za ně. Jsou tam ale také zločinci a to na všech úrovních, včetně těch nejvyšších, takže je naprosto běžné že kauzu obětí konkurzní mafie soudí její bývalý člen viz: http://www.virtually.cz/?art=15468 , pak je možné že soudci soudí na chodbě a lidé jsou odsouzení za trestný čin který spáchat ani nemohli viz: http://www.virtually.cz/?art=16340 . Závazné rozsudky ESLP nikoho nezajímají. Jak to říkal jeden kolega s odkazem na Kafkův Proces, jakmile přistoupíš na jejich pravidla hry, tak si prohrál. Tj. pane Stwora, nevěřte že vás nemohou odsoudit za trestný čin který se ani nestal, mohou a bohužel to asi i udělají.

206449

7.12.2009 15:56

Drzim palce

czechbw 89.?.?.?

Skoda, mam to pomerne daleko, tak alespon budu drzet palce.

Pamatujte ale,za svobodu je treba bojovat, vyuzijme tedy teto prilezitosti at co nejhlasiteji a nejpresvedciveji muzeme zkonfrontovat "zakladni lidska prava" s jedem, ktery jen zneuziva statniho aparatu k prosazeni svych vlastnich zajmu.

206458

7.12.2009 17:33

já taky přeji

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

pevné nervy a rovnou páteř [mrknutí jedním okem]

206462

7.12.2009 19:44

RE: já taky přeji

mark 88.?.?.?

Reakce na 206462

Také se připojuji,HODNĚ ŠTĚSTÍ,PRAVDA SE UKÁŽE!

206468

9.12.2009 1:28

Škoda, že se toho nedožil Karel Kryl...

František Stočes 86.?.?.?

určitě by na toto téma složil nějakou hezkou píseň.

Z návrh na texty transparentů, kromě Voltaira - Sice nesouhlasím s tím co říkáte, ale do posledmí kapky krve budu bránit vaše právo to říci!" by bylo asi dobré i něco o e-Koniášovi či Karel Kryl: Timur a jeho parta

Prý není doba na legraci.
Nuž - mnohý zvolil emigraci
než by se doma plazil.
Žít zase bez svobody slova?
Toť důvod zažádat si znova
o politický azyl...

206545

9.12.2009 9:29

Tohle se sem hodí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Vložený obrázek

206556

9.12.2009 22:36

drzim palce

flakac 147.?.?.?

Bohuzel neprijdu, ale drzim palce.
Doufam ze jste proveril sveho pravnika, zda na nej nebyly cineny nejake tlaky. Vas pravnik je nejdulezitejsi clanek v procesu, doufam ze jste strategii obrany konzultoval i s jinymi pravniky. Nemyslim si ze to vyhrajete, ale to nevadi. Zavrenej by i Kristus. Bejt v kriminale neni nic spatneho. Zavrenejch bylo dost rozumnych lidi, Hus, Havlicek...

206595

9.12.2009 23:23

UPOZORNĚNÍ

Jiří VLK ingvlk (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Upozornění: vůbec se nemusí dostat slova.Na Vaše slova pane stwora.Vše může pozůstávat, a asi i bude pozůstávat z osamoceného blábolu státní zástuplyně a s ničím nesouvisejícím výrokem soudu. To je demokratický rozsudek. Takže žádné iluze, prosím. V9m o čem mluvím. Podobná Idiotka rozhodovala i v našem procesu. Jiří VLK ingvlk&seznam.cz [zahanbení]

206601

10.12.2009 0:06

ČT2 9.12.2009

Řehoř 90.?.?.?

Je večer před procesem s Vladimírem Stworou. A jako na potvoru dnes vysílala ČT2 ve 20. hodin, pořad o popíračích holocaustu,
extrémistech, neonacistech, ve kterém dokonce pan Lustig vymyslel, že každý extrémista je potencionální vrah.
Protože předpokládám, že to nebyla náhoda, ale cílená manipulace, nebylo by od věci na tento pořad poukázat a nechat RRTV přešetřit takovou jasnou manipulaci, kterou tento nevyvážený pořad byl.
V této souvislosti se nabízí otázka, zda soud, který bude probíhat, je nepředpojatý.
V této souvislosti se nabízí otázka, jak je možné, že mohou hebrejci takto manipulovat "Českou" televizí.

206608

10.12.2009 3:11

Nezávislost českých soudů - na rozumu a právu

ingvlk ingvlk (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Pane Stwora, dovoluji si Vás upozornit, že české soudy jsou naprosto nezávislé na rozumu i právu a co si sami řeknou, tak to je podle nich pravda. Tak si zkuste představit, že Vás možná ani nenechají mluvit, možná i nechají mluvit, ale je to jako házet perly ... znáte to?
Představte si, nebo si přečtěte lékařské pojednání, na témata jako jsou nemoci zvané kretenismus, debilita, demence a tak podobně. Uvědomíte-li si, jak takovéto osoby jednají, budete mít představu o tom jak jednají naše soudy u vědomí vlastní nepostižitelnosti. Budete-li je kritizovat, mají na to "Zesměšňování soudu".
Ale asi už jste zde. Možná Vás varuji pozdě, rozhodně doporučuji velkou veřejnou kontrolu - když je tam pustí. A asi bych emigroval a nelezl k soudu ...

206621

Tuto stránku navštívilo 11 234