Diskuze k článku

Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

Příspěvků 40

4.8.2009 2:39

Dolarove vakuum nahradi nick "85" .... a "pepek", A je vymalovano ..

steve 97.?.?.?

Nas nepostradatelny, milovany a plne fundovany nick "85" nam ted vsem vyjasni jedinou spravnou variantu zaplneni "dolaroveho vakua".
.. vyjasnil nam na jakych kvalitativnich zakladech ma stat rodina, odborne nam vysvetlil podstatu tvorby penez a jeji zakonitosti ( za coz jiste jsou vsichni vdecni ), i mnohe jine vazne problemy osvetlil nekompromisne a "uderne" ( napr. ruzna nezna osloveni).
.. ptejme se - Zvedavci, naseho "informatora a pedagoga" ( [smích]. Bylo by pro tento web katastrofou, kdyby mu moderator stejne jako minuly mesic po 85-ti odusevnelych prispevcich opet dal "cervenou kartu" ...
.. nebo by to az zase takova katastrofa nebyla ? [smích]
Tak tedy - dotoho !!, nas "osmdesatypatypepkumamlasovity" .. obohatit lacne Zvedavce novymi vedomostmi je moralni povinnosti tveho briliantoveho dusevna. [smích]

197151

4.8.2009 10:43

RE: Dolarove vakuum nahradi nick

mtk 78.?.?.?

Reakce na 197151

[cool] [cool] Nasazuji dvojité brýle, jakožto slepec, zvíře, blázen a plebs.
P.S. Trochu mě to štve, vždycky jsem si přál být tupcem.

197171

4.8.2009 17:24

RE: Dolarove vakuum nahradi nick

steve 97.?.?.?

Reakce na 197171

vždycky jsem si přál být tupcem. [smích]
.. zustane pouze u prani a nasich "pepku". Pepky cvilizace nutne potrebuje, bez nich by byla prilis dokonala, a dokonalost mirne odpuzuje .. [smích]
.. je to takovy klasicky maly anonymni "fasounsky brouk Pytlik" .., korektne zabarveny kaminek do mozaiky posraneho casu. A nema rad Izrael - my naopak ano. Jak znamo - jenom tupec nema rad Izrael. Takze "pepka" nikdo nedozene i kdyby mu bezel naproti ...

197193

4.8.2009 19:34

RE: Dolarove vakuum nahradi nick

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 197193

Víte, pane Steve, náš Pepik 85 je skutečnou ozdobou tohoto webu. Bez něj bychom tu byli jen jakési neukázněné stádo. Jen díky jeho neskonalé moudrosti a také nikdy nekončící toleranci k názorům druhých, se zde začal pomalu a jistě šířit jistý řád, všichni dostali své nálepky a každý začínal chápat, kam patří.

Naštěstí (!) jsou zde lidé, kteří pepka (ehm, vlastně Josepha) nenechají urážet místní spodinou, mezi ně například patří pepkův hlavní yesman a podržtaška 77.?.?.?.

Nebýt těchto zkušených a světem protřelých diskutérů by úroveň zdejší diskuse, která je již teď na dost mizerné úrovni, postupně klesla až na samé dno a přiblížila by se diskusím na jiných serverech, které nemají to štěstí, že je navštěvují výše zmínění pánové.

Víte, pane Steve, vaše příspěvky jsou sice vtipné a obsahově hodnotné, nicméně pořádek musi byt! [velký smích]

197199

4.8.2009 3:11

Tri velikani svetove ekonomie blbnou

Semerad 76.?.?.?

>Dolarové impérium krachuje (venezuelský prezident Hugo Chavez)
>Americký dolar je bezcenný kus papíru (íránský prezident Mahmoud Ahmadinežád)
>Americký dolar ztrácí svůj status mezinárodní měny (ředitel čínské lidové banky Xu Jian)
Americký dolar už není světovým platidlem. Tím je už dávno ruský rubl (český exkomunista Milan Peleška)

197152

4.8.2009 10:08

RE: Tri velikani svetove ekonomie blbnou

Uf 193.?.?.?

Reakce na 197152

Ale i Rusko s Čínou obchoduje v čínské měně!

197165

4.8.2009 11:06

RE: Tri velikani svetove ekonomie blbnou

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197165

to byl asi vtip [velký smích]

197172

4.8.2009 6:31

ekonomické zločiny

Dan13 85.?.?.?

Cituji : "Čína jako stát má svůj mezinárodní morální status velmi pochroumán. (...) Je to země, kde je vykonáván rozsudek smrti i za ekonomické a politické zločiny."

Nejsem si jistý, jestli by jsme si neměli z čínských trestů smrti za ekonomické zločiny vzít příklad. Otázkou by bylo, které zločiny takto trestat, aby v Česku potom někdo zbyl. [smích]

Na druhou stranu by to možná vyřešilo problémy s "určitými" skupinami obyvatel, kteří žádné hodnoty snad ani vytvářet neumí, jen si je zadarmo berou. [mrknutí jedním okem]

197157

4.8.2009 11:12

RE: ekonomické zločiny

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 74.?.?.?

Reakce na 197157

Odstavec "Čína jako stát má svůj mezinárodní morální status velmi pochroumán. Jde stále o totalitní, autoritářský a represivní státní systém, který nedodržuje základní lidská práva, jako svobodu projevu, svobodu náboženského vyznání, a která drtí své jazykově a nábožensky rozdílné menšiny. Je to země, kde je vykonáván rozsudek smrti i za ekonomické a politické zločiny. Toto není pro svět dobrý příklad."
je úplná pitomost, takové věci v mezinárodní politice a finančnictví nikoho nezajímají. Finančníkům jde o makroekonomické ukazatele ne o nějakou svobodu náboženství. To že Čínský juan není světovou rezervní měnou je proto že Čína je stále ještě poměrně chudá a zaostalá země, i přes rychlý hospodářský růst je HDP na obyvatele stále několikrát nižší než ve vyspělých zemích a navíc Čína udržuje svou měnu podhodnocenou, aby bylo čínské zboží na světových trzích levné a ostatní země mu nedokázaly konkurovat.
Ekonomický kolaps USA by Čínu zasáhl velmi těžce, protože velká část čínského průmyslu je orientovaná na export a z toho velká část do USA, kam se vyváží zboží za stovky miliard USD ročně. Kdyby USA přestaly toto zboží odebírat, vypukne krize i v Číně

197175

4.8.2009 9:09

Kdyz dolar padne

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

tak to bude znamenat jeho konec jako rezervni meny. To je proste realita. Je uplne jedno jestli bude po ruce jina rezervni mena. Je to stejny nesmysl, jako kdyby se matka nebala o sveho syna vojaka, protoze on prece nemuze padnout, je to jeji jediny syn. Ale tak to proste nefunguje, az dolar padne, tak ho nikdo nebude krisit z mrtvych jen proto, ze neexistuje alternativa. A ty blboly o Cine. Je uplne jedno jaky ma moralni status, je to ekonomicka velmoc a neni pravda, ze by padem dolaru utrpela nejvice. Cina se na to uz nekolik let pripravuje. Rok od roku masivneji nakupuje za dolary vsechno co se da, od ropy a zlata po soju. Diky domacim stimulum se export podili na rustu HDP jen nekolika desetinami procentniho bodu. Kdyby zitra USA oplotili a zavezli hnojem, tak to bude Cina, kdo se z toho oklepe jako prvni...

197163

4.8.2009 11:10

RE: Kdyz dolar padne

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197163

No, ale jestli dolar padne, tak to bude krize jakou jsem jeste nezazili. A china by s padem dolaru utrpela nejvice, ma dolarove rezervy a spoustu dolaru ma rozpujcovanych. Nehlede na tom, ze ma kurz vazany na dolar. Svou menu maji schvalne podhodnocenou. Jakmile by se zacala volne prodavat, tak by sla sakra rychle nahoru a cinske zbozi by najednou nebylo tak levne.....ono je to krapet slozitejsi

197174

4.8.2009 14:29

RE: Kdyz dolar padne

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 197163

Nějak mi ten konec Vašeho psaní připomíná tuto znalost lidské moudrosti.
========
Životní moudro [smích])

Na větvi usnul v třeskutém mrazu malý ptáček.
Zmrznul a spadl na zem.
Naštěstí šla okolo kráva a vyklopila své hovno přímo na ptáčka.
Ptáček v teple procitl, pookřál, začal se uvelebovat, vesele si
prozpěvoval a vyzobával zrníčka a semínka, kterých to hovno bylo plné.
Šla okolo kočka.
Když uslyšela cvrdlikání, hrábla do hovna, ptáčka vytáhla ven a sežrala ho.

Z toho plynou následující poučení:

1. Když se na tebe někdo vysere, neznamená to, že je to tvůj nepřítel.
2. Když tě někdo vytáhne ze sraček, nemusí to nutně znamenat, že
je to tvůj přítel.
3. Když už máš teplý místečko, drž hubu a neprozpěvuj si.

197185

4.8.2009 12:34

Rozumět politice bank a politikům,je odhalit příživnickou struktůru společnosti.

kozoroh 59.?.?.?

Když banka prodělává,tak je to danových poplatníkú problém, když vydělává,tak je to privátní obchod ,do kterého nikomu nic není.Máme ekonomi,kteří za svou práci dostali Nobelovu cenu,máme specialisty na všechno,co se týká peněz,tak,jak je možné ,že dojdeme konců úplné katastrofy?
V Prosinci, roku 1998 časopis EIR v ekonomické příloze napsal toto; Světové největší banky a bezpečnostní firmy držely víc ejak 103.5 trilionů dolarů ,co by nekryté smlouvy, (derivatives contracts) jejiž vypršení smlouvy bylo stanoveno na rok 1997 a 21 trilionů s přírustkem 25 procent se zvýšilo o do částky 82:6 trilonů.Po pravdě řečeno ,nikdo přesně neví ,kolik vůbec banky mají takových smluv, banky totíž nikdo nekonroluje, takže ve dvojích počtech si mohou naúčtovat danovím poplatníkům a vládám ,kolik chtějí, nárust ztrát ,jak se zda nikoho v roce 1996=7 nikoho nezajímal, Podivný úkaz bankovních praktik v době "recese" je, že na odchodnou do důchodu ,člen předsednictva "Citigroup" dostane částku 100 milionů,jako zvláštní odměnu ,"za jeho práci", rozumějte i v tom případě ,že banka prodělává,jestliže opravdu, prodělává.Platí částku 100 milionů danový poplatník,když, údajně banka je na dně?
Tuhle praxi prakticky převzalo na 67 největších bank světa sidlících v jedenácti zemích světa.Prakticky, jak mohl, tak rozsáhlý krach ujít všem těm odborníkům na bankovnictví, finančnictví a ekonomii světa,když už normální občan viděl,že se děje něco špatného.Prakticky vzato,celosvětová ekonomie a finnačnictví nestojí za nic,ted jen koukají koho by odřeli o poslední peníza,pár šestáků,aby si je přidali ke svým milionům a bilionům, " za zásluhy" ,které zde vlastně nebyly.Tak, zvaná recese , je jeden největší celosvětový podvod, jež je chráněn poplatnými politiky s armádou na nic a na prd expertů, kteří jsou příživníky lidské společnosti na úkor produktívních lidí.
Proto, se tak horuje proti terrorismu ,aby se lid zastrašil a tyhle "trubce" nevymlátil z jejich, "dědičných", kožených křesel.
Odpověd lidu na takové "hospodářství" je jen revoluce, nebot po dobrém s nimi nikdo na světě nic nesvede, to je historická zkušenost Mexické a francouské revoluce.

197176

5.8.2009 0:42

RE: Rozumět politice bank a politikům,je odhalit příživnickou struktůru společnosti.

steve 97.?.?.?

Reakce na 197176

.. asi tak nejak. Neni treba vice rozvadet. Pouze je treba se zacinat "rozdovadet", coz muze byt mily a zabavny konicek individualisty. Fantazii se meze nekladou .. [smích]

197211

6.8.2009 12:33

RE: Rozumět politice bank a politikům,je odhalit příživnickou struktůru společnosti.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 197176

mnozí "intelektuálové" světa si zaměstnáv jíhlavu,kdobz tu měl zůstat akdo by měl jít na "sešrotování"Takže , podpořme tento názor a začněme odtěch kteří už nemají misto v těch 144000 vyvolených,začněme u těch ,co jsou naprosto k ničemu ,jako experi=odborníci na všechno a na nic a za dobré peníze, jako ti "experti" na konec světa,ekonomii a jiné, na, co je zbytečně živit,když vlastně naprosto nic nevědí,klasickou ukázkou je dnešniekonomicka situace,Profesor Pincas přednáší o přelidněné planetě a sklízí na svých přednáškách velké ovace,tak proč by on sám nešel příkladem toho ,co tak s úspěchem učí.Máme plno politiků a to pro společnost, co by velká ekonomická zátěž,proč nezačít s tím "ODLIDNOVÁNÍM " zrovna u nich samotných,co by odezvu jejich vlastních názorů,jak řídit tento svět.Svět má touto dobou plno zachránců světa, proč nezačít "záchranu světa" přímo od nich samotných, když vezmeme všechny neprodiktívní síli světa,tak,svět bude v naprostém bezpečí, když, každý hlasatel o záchraně světa by měl jít svým vlastním příkladem,že ano ?Tento svět má plno "zachránců světa", kteří se přivazují ke stromům,jehovisti už 40 roků,rok,co rok hlásí zcela zaručený konec světa,politici, hlásí společně s ekonomi naprostý úpadek,zatímco banky proklamují dej nám důvětu a s tím tvoje veškeré úspory,nezatěžuj svoji duši mamonem a materialismem, my to rádi uděláme za tebe ,máme na to specialisty,co všechno jeden musí vydržet než umře od všech těchto samovyvolených darmožroutů,než máod všeho,konečně pokoj.Naprosto všechno to "snažení " je starost o tovoje peníze, o tvůj důchod o tvé skromné úspory, od těch ,kteří Ti říkají ,že jsi neužitečný jedlík a mají na to potvrzení ,co by expert.Každých 100 roků přjde nová vrstva těch,co nám odborně radí,co máme a co né, mnozí z nich "Bohem vybraní=samovyvolení"nic si nevzali za příklad od svého učitele a koukaj pobrat za svého života co nejvíce, na rozdíl od toho ,co hlásají,koukněte na celosvětovou korupci a její dopad na ekonomiku světa, a na víc ,nikdo z nich není za nic zotpovědný,dokonce za ten finanční chaos, nemožnost se dávají rytířské tituli,zatímco jiní ztrácejí vše na což celý život šetřili.

197325

7.8.2009 5:58

RE: Rozumět politice bank a politikům,je odhalit příživnickou struktůru společnosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197176

S Vašim závěrem nesouhlasím.
Pumpováním nových nekrytých peněž (dluhů) do ekonomik je projevem vrcholného diletantismu, je to snaha o prodloužení agónie za každou cenu. Nové bubliny nemohou nahradit ztracenou důvěru. Je to jako penězokazecká dílna. Malou dílničku by každá ekonomika ustála bez problémů, ale tam kde je penězokazecká dílna (=finančnictví) nejvýkonnějším ekonomickým subjektem hospodářství to, po nedávných zkušenostech, nevydrží ani do budoucích švestek.
Dobrým řešením nebude ani žádná revoluce jak navádíte ve své úvaze:
>Odpověd lidu na takové "hospodářství" je jen revoluce, nebot po dobrém s nimi nikdo na světě nic nesvede, to je historická zkušenost Mexické a francouské revoluce.
To by jen umožnilo, aby se nám začlo zdát, že revolucí došlo ke k podstatné změně. Staronoví by z pozadí tahali za provázky dále, a znovu půjčovali ...
Je potřeba praxí překonat životní styl "Vše na dluh". V tom je skutečné řešení.

197384

8.8.2009 23:27

RE: Rozumět politice bank a politikům,je odhalit příživnickou struktůru společnosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197384

Řešení to sice je, jenomže tak to zavedli právě ti, kterým tím přitéká bohatství a moc, takže nemají nejmenší zájem na tom něco měnit. Musela by přijít opravdu masivní revoluce gojímů, ale ta dnes nemá ani ideu co pak, ani ty co by ji vedli a ani ty co by ji provedli.

197474

4.8.2009 13:24

Pisatelova představa o dolaru

Antiseptik 69.?.?.?

je založená na tom, že si neumí představit svět bez něj. Vysvětluje jak se dolar vzpamatuje ač k tomu nebude mít důvod jen proto, že jich má sám asi plný štrozok. Zůstal mi rozum stát nad polemikou typu, dolar ztratil důvěru, Amerika ztratila důvěru, FED tiskne jako blázen ale lidi nakonec uvěří zase jen dolaru. Ekonomové spojte se konečně z bláznama a jděte na pivo a nechte toho.

197182

4.8.2009 13:40

RE: Pisatelova představa o dolaru

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 197182

Duvera v papirky je velmi krehka, ale velmi potrebna vecicka. Dokud lidi veri dolaru, tak bude existovat. Vicemene je to posledni hodnota, ktera ho drzi nad vodou a odviji se predevsim od ekonomicke situace v USA. Laufy kanonu neco takoveho nedokazou ani nahodou. Na druhou stranu naprosto souhlasim s tim co bylo uz receno. Nahromadene trzni deformace jsou vysoce destruktivniho charakteru, a prdlajs je muze ovlivnit, zda mame za dolar alternativu nebo nemame. [velký smích] [velký smích] Budeme nuceni se prizpusobit vyvoji situace. " Byli jsme i pred dolarem, budeme i po nem. " [mrknutí jedním okem]

197184

4.8.2009 17:03

RE: Pisatelova představa o dolaru

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 197182

Zapomínáte na jednu věc. Jistá skupina nenechá dolar padnout, tak jako nenechá padnout USA. Je to jejich klacek, čím by jinak mávali?

Mohou si to dovolit, když vlastní všechny banky světa, všechna média světa a všechny politiky světa. Pro ně to je jen otázka přesunout z jednoho pytle do druhého, co je i tak jejich. A kde chybí, vyrobí se ze vzduchu. Dávno neplatí normální ekonomické zákony. Kdyby platily, musel by bankrot už nastat. Chcete důkaz? Podívejte se, co dělají s cenou zlata. Podle normální logiky by už dávno měla být nejméně dvojnásobná.

197190

4.8.2009 17:20

RE: Pisatelova představa o dolaru

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 197190

Je mozna, ze pri velkych subvencich a zmene pravidel ( musel by se potopit princip volneho trhu v mezinarodnim ocbchodu )by slo obnovit rychle kapacitu realne ekonomiky v USA. Ale i oligarchie je omezena jistymi realnymi zakonitostmi. Principielni problem je generovani obrovskeho mnostvi dluh bez kterych system farktalnich rezerv neni schopen existovat. Dalsi problemy jsou casovy faktor spolu s iracionalitou lidskeho chovani. Pak v realne ekonomice fakt ropneho zlomu. Zakon zachovani energie se jeste nikomu ochcat nepodarilo.

At se masiruje verejnost propagandou, je snizovana vseobecna uroven vzdelani populace, tak clovek stale nejde nacpat do velmi sice racionalni , ale zjednodusene deformovane formy homo economicus. A nikdy to nebude fungovat, protoze clovek by nebyl schopen existence bez lidskosti. A Homo economicus je cisty teoreticky substrat bez emoci. Cena zlata vystreli na horu a ustali se na trzni rovnovaze, jakmile padnou fiat money. Nejde deformovat trh donekonecna. Vsecko nejde resit pres barterovy obchod. Krome zlata me prilis nenapada cemu by lidi dostatecne verili.

197192

4.8.2009 19:29

RE: Pisatelova představa o dolaru

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197192

Odpovedou by mohli byt ENERGOJEDNOTKY. Vsetko je vyrabane v sucastnosti na baze el.energie.

Ked sa pouzivala na vyrobu a dopravu vacsinou fyzicka sila zvierat a ludi, mohlo byt zlato ako invariant opodstatnene. Nekazilo sa, neoxidovalo. Dnes je dlhodobo neudrzatelne. Branilo by aj rozvoju, lebo ho je obmedzne mnozstvo ak nechceme inflaciu a chceme mat vymenu niecim realne krytu.

A .. Samozrejme nulove uroky. Nie nadarmo boli storocia pod tvrdymi trestami zakazane a v niektorych krajinach nie su povolene doteraz. Pri hlbsom zamysleni sa javia ako hlavna pricina inflacie, aj ked motivuju optimalizaciu a technicky pokrok. Otazkou je za aku strasnu psychicku, socialnu a ekologicku cenu.

Dalej sa da bavit o dalsej lokalnej specifikacii, ako napr. casovych, kvalitativnych a pod. jednotkach. Hlavna cast globalnej vymeny by ale v dlhodobom horizonte mala byt krita energojednotkami.

197198

4.8.2009 18:38

RE: Pisatelova představa o dolaru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 197190

Nejsem si jistý, že se jedná o říditelný systém.
Nejsem si jistý, že jej skutečně někdo řídí.
Patrně se jej někdo snaží řídit a jestli, tak s úspěšností typu "střídavě oblačno".

Pokud ale se někdo skutečně snaží jej řídit, potom pouze proto, aby "ještě chvilku vydržel" ! Po nějakém blíže neurčeném čase pak zafunguje princip, zvaný vis maior ! [velký smích]

PS - Již Ježíš pravil, že "...ten den on sám neví, pouze Otec na Nebesích to ví !" Což ale neznamená, že již nelze ten den odhadnout...

197196

4.8.2009 23:23

RE: Pisatelova představa o dolaru

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197196

V principe suhlasim pan Anonym. V sucasnosti sa uz len snazia riadit, resp. reagovat. Z viacerych dovodov sa im to vymyka spod kontroly.

K tomu otcovi nebeskemu:

Len aby to nebuchlo uplne a najvyssi sa nenas* a neurobil si podobny projektik niekde inde. Dal nam zmysly, rozum a slobodnu volu a my sme boli lenivi to riesit a nechali sa ojebabrat zopar kamikadze pilotmi ..

197208

5.8.2009 12:38

RE: Pisatelova představa o dolaru

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197208

Souhlas. Řídit se dá autobus, ale když se zadře motor protože byla firma moc lakomá aby měnila olej, je jedno kdo sedí za volantem, nikam se už nejede. Můžeme sice věřit autobusové společnosti že ano, "vše v naprostém pořádku pánové" a sedět dál v autobuse, ale jak dlouho nás to bude bavit koukat se z okna na furt stejnou trafiku u té samé zastávky?
Ekonomika je jak živel tak živitelka. Řídit se nedá, dá se leda jistou dobu manipulovat ku prospěchu manipulátorů. Přehazováním peněz z jedné hromady na druhou nijak neroste, tím se jenom matou stopy aby se ty prachy hned tak nenašly.

197230

6.8.2009 0:07

RE: Pisatelova představa o dolaru

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197230

Treba postupne zacat menit parametre systemu, aby bol dlhodobo udrzatelny a zmenit ciele. Tlak musi ist z dola. Lokalne "vladnuce" elity nemaju motivaciu, ked su ludia rezignovani a nemaju motivaciu (zamerne). Ved mame demokraciu, aj ked si kazdy predstavuje pod tym nieco ine.

Cim viac ludi chape, ako to naozaj funguje a sa tym vedome, ci podvedome riadi, tym lepsie. Kriza ma aj vyhody. Ludia sice nebudu mat robotu, ale viac casu. Maju net. Zatial [smích] Je to jeden zo slabych bodov globalnej elity a ich systemu zadrziavania informacii. Aj pri cenzure sa da z politicky korektnych informacii zistit priblizne realny stav veci, pri poznani metod (algoritmov) ICH prace. Je ich v podstate len par zakladnych. Pre ludi je dolezite chapat ako ONI rozmyslaju. Tak sa pyramidka postupne zruti. Je to v podstate jednoduche.

Kriza je prilezitost ako ONI zvyknu hovorit. Treba spravne pochopit rozpravku cisarove nove saty [smích]

Pravdu poznaju vsetci okrem vybranych.
Budme optimisti a pracujme na tom.

197279

4.8.2009 19:54

RE: Pisatelova představa o dolaru

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197190

Nemyslim si, ze by s tym mali problem. Padla aj Britania (Libra) a padol myslim aj Rim a ine rise, co trvali hodne dlhsie.

Ked pridu k nazoru, ze je nieco z hladiska nimi posudzovaneho potencialu vycerpane, tak to nechaju bez problemou padnut. Ci je to osoba, alebo risa. Vonkajsia forma nie je z tych veci, na ktorych lipnu. Prvorade su dlhodobe ciele. Je vypracovanych niekolko nahradnych rieseni. Teraz je otazka, ktore sa vybere. Ktoru z kariet, ktorymi hraju, oznacia za eso, ukaze cas. Su flexibilni. Analyzuju, predikuju, riadia a koriguju. Pracuju metodologicky.

Preto som navrhoval pan Stwora tu na Zvedavcovi kedysi tu hru na "nich". "Oni" rozmyslaju podla v podstate jednoduchych algoritmov. Staci identifikovat tieto vzorce a ich ciele a mozeme sa zahrat na prorokov. Mozeme ist dokonca aj dalej a davat navrhy na korekcie. Proste aby to tu na Zvedavcovi viedlo k nejakym vysledkom. Aby ludia pochopili, ze to nie je dake zlozite WUDU, co sa tu deje, ci nebodaj nahoda. Mozno to ale chceme nechat, ako to je ..

197201

4.8.2009 23:07

RE: Pisatelova představa o dolaru

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197201

Pardon, ze sa opakujem. Spadol mi net a prvy prispevok sa mi vymazal. Myslel som, ze nepresiel [smích]

197207

4.8.2009 21:42

Hodnocení Číny

Cryingman 213.?.?.?

"Je to země, kde je vykonáván rozsudek smrti i za ekonomické a
politické zločiny. Toto není pro svět dobrý příklad."

No nevím jak to cítíte Vy, ale já si naopak myslím, že lidé kteří hazardují s majetkem nebo životy leckdy celých národů, nesou odpovědnost nejvyšší. Však tuto "zodpovědnost" má každý politik nebo vrcholový ekonom více než dobře zaplacenou a měl by plně nést následky svého počínání. Proto výše citovaná věta mne zní spíše jako klad. Imunitu, kterou mají například čeští zákonodárci považuji podporu jejich nekalých praktik.

197204

5.8.2009 6:03

Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

Trniman 90.?.?.?

To je kurva vtip [smích] Neni třeba nahrazovat šestiuhelni podvod dalšim podvodem. Nahradime to bramborami, zeleninou, prasatky ( ti zdravy co jedi zdravě vypěstovanou zeleninu ) a t.d.
Lidiii, pojdte organizovat spolky, koupime pozemky a budeme pěstovat dobre jidlo. Uskromnime se, maso budeme jist jen 1 nebo max 2x tydně ale postavime střelnice.) Pořidime zbrojni pasy a začneme jměnovat viniky... .) Mužeme se schovat za ruzne nazvy,jako spolek kolchozniku za světovy mir, nebo bratrstvi popiraču rovnoramennych třeuhelniku... no prostě jako oni. V tom jsou silni.
Alě jinač myslim že oni tady musi byt [smích] Jak jinač by lidstvo zjiskalo imunitu proti socialnim parazitum? [smích]

197214

5.8.2009 7:51

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197214

"pojdte organizovat spolky, koupime pozemky a budeme pěstovat dobre jidlo"

ha, a jaká bude vnitřní idea a pravidla? [cool]

197217

6.8.2009 0:19

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197217

Kazdy ju-ich ma v sebe. Staci kooperovat s "Najvyssim"[mrknutí jedním okem]a verit jemu a nie v neho. Kazdy osobne. Ziadni prostrednici. Prevziat zodpovednost, nebat sa a vnimat zivotne okolnosti. Tie su Nim riadenou spatnou vazbou. Staci snazit sa pouzivat to, co nam bolo dane.

197281

6.8.2009 7:24

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197281

hm, tak to mi nezbývá než popřát hodně štěstí. Jestli Vám to ve větším počtu členů přežije víc než dva roky, považujte to, v souladu s Nejvyšším, skutečně za zázrak.

197302

6.8.2009 16:57

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 197302

Dik za povzbudenie [smích] . Chcete azda aby vam stale niekto hovoril, co mate robit a pyramidka sa zachovala? Hmm .. Ked stale viac ludi bude chapat ako jednoducho system funguje, problem sa vyriesi sam a pyramida sa zruti. To je zakon casu. Riadit do buducna samozrejme treba, ale pri pustani vsetkych dolezitych informacii. V principe su to vsetko davno zname veci. Nic nove. Len keby sa kazdy zamyslel. Dufam, ze si to nevysvetlite zase negativne po svojom. Moholi by sme sa dohadovat na nejakych detailoch, ale chcel som ist na zakladny princip.

197344

7.8.2009 8:09

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197344

"Riadit do buducna samozrejme treba, ale pri pustani vsetkych dolezitych informacii. V principe su to vsetko davno zname veci. Nic nove. Len keby sa kazdy zamyslel."

Bezezbytku souhlas. [mrknutí jedním okem]

197389

6.8.2009 3:06

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 197217

>"pojdte organizovat spolky, koupime pozemky a budeme pěstovat
>dobre jidlo"

Ja bych koupil hned, treba Lanskou oboru, ale kazdy chce ty bezceny dolary. Za koruny nekoupim ani prd.

197292

10.8.2009 1:42

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

Trniman 90.?.?.?

Reakce na 197217

ha, idea ( ideologie ) a pravidla ( zakonodarstvi )? Žadne. Pěstovani lidskosti třeba, stači? [smích]

197515

10.8.2009 7:32

RE: Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197515

Nestačí. Na nějakých základních pravidlech je vždy třeba se dohodnout, a ne pak provinile koukat, že se nám ze samé lidskosti sype projekt pod rukama.

197521

7.8.2009 10:54

Je zatím pravda to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

co stojí v titulku článku.
Lze s ním dělat i všechny dříve popsané psí kusy (tisknout ze vzduchu atd.), dokud funguje jenom jako prostředek směny a v malém množství k ukládání přebytků jako rezerv. Osud dolaru je v rukou velkých "hráčů" zejména Číny a Ruska. Jsou ale současně rukojmími dolaru, z těch samých důvodů - velkých dolarových rezerv těchto zemí. Dnes nikdo, kdo má jen trošku rozumu, neukládá do dolarové měny rezervy, ani malé. Tam je perspektíva dolaru jasná. Náhradou budou jiné měny nebo případně umělá mezinár.dohodou stanovená měna. Pochopitelně, že měny těch zemí, které neprozřetelně drží velké dolarové rezervy, těžko takové uznání jako náhradu dolaru mohou čekat dříve, než se sami "zbaví" onoho černého petra. Proto zdánlivě trvá patová situace. Ale na druhou stranu se lze domnívat, že žádná ze zúčastněných stran nehodlá tyto dolarové rezervy zcela odepsat, a to jsou ty tikající hodiny, které nepůjdou žádným trikem zastavit. A zadlužování Ameriky pokračuje...

197401

Tuto stránku navštívilo 6 880