Diskuze k článku

Kdo by rád viděl kacíře Stworu na hořící hranici?

Příspěvků 91

10.7.2009 0:43

To sa mi páči

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Autor kladie nepríjemné otázky. [velký smích]
Snáď ho za to nezavrú. [oči v sloup] [pláč]

195294

10.7.2009 14:17

RE: To sa mi páči

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 195294

Nesmrtelný výrok Miroslava Dolejšího, který je téměř 20 let starý. I přesto, že byl publikován v roce 1991 má mrazivou platnosti i nyní, v době nové normalizace a nástupu dokonale svobodné společnosti.


"Osamocení každého z nás je logickým důsledkem morálního stavu veřejnosti a úspěšné demagogie vládních skupin – to je stav, ze kterého musíme vycházet a nikoliv před ním kapitulovat. Lidé potřebují především vzor k následování a ten jim mohou poskytnout pouze osamocení jedinci. Jenom tak je naděje, že se alespoň někteří z nich zbaví strachu, který jim brání v hájení osobních postojů. Roztříštěnost veřejnosti je cílem politické manipulace. Zastrašené a dezorientované lidi však nelze organizovat a sjednocovat. Organizace zbabělého houfu je bezcenná. Úkol veřejného odporu a opozice na sebe musí vzít každý jednotlivec."

195363

15.7.2009 21:23

RE: To sa mi páči

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 195363

Doporučuji zvláště kapitolu HOLOCAUST Histery

(Z obsáhlého textu na směrníku v angličtině, v ČR nesmíte číst a je dokonce trestné odkazovat na jmenovanou „pasáž“.
Nesouhlasím se zákonem omezování svobody slova, ale Zvědavec k zachování své existence musí zákonu vyhovět. – Moderátor)



[bliji] [bliji]

195795

10.7.2009 1:05

Autor článku nepochybně pochybuje chybně!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Svoboda pochybovat nám rozhodně upírána není. Já kupříkladu pochybuji o těch 6 000 000 obětí zcela svobodně a zajisté bezchybně, neboť po zkušenostech z mládí se sebeobětavě domnívám, že obětí bylo minimálně 6 000 001!

195296

10.7.2009 16:48

RE: Autor článku nepochybně pochybuje chybně!

nasrabý prešporák 85.?.?.?

Reakce na 195296

Pán kolega! Nebuďte trochár! Ja pochybujem tiež, ale pod 7,000.000 ma nedostanete!

195372

10.7.2009 22:26

RE: Autor článku nepochybně pochybuje chybně!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195372

Pán "nasratý prešporák", oba jsme skutečně kolegové pochybovační popírači. Jeden mazaně opatrnický a druhý tak sympaticky velkorysý - ale komu na tom tak moc záleží? Když jde o světovládný princip, tak ani matematika nic neznamená. Kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti! Kdo nejde s námi, jde proti nám! Nic Vám to už neříká? Ono je to stejně jedno. Oba jsme Stworovy stvůry a sejdeme se na hranici.

195395

11.7.2009 4:17

RE: obětí bylo minimálně 6 000 001!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 195296

Zalezi jestli byli 100%, 50/50, 1/4, 1/8 ci dokonce na zidovskou viru prestoupili?

195411

11.7.2009 17:53

RE: obětí bylo minimálně 6 000 001!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 195411

Tohle je věc, která mě stále více trápí...jak bylo určeno kdo ještě je žid, kdo již ne? Kdo to určil? Počítá se snad těch 6.000.000 podle nacistické "logiky", kdy byl jako žid určen kde kdo, stačil jeden židovský děda, ba i méně? Třebas aniž se jako žid cítíl?

Není to pak šíleně absurdní, pokud jsou židi počítáni podle nacistické logiky?

A není právě zde vysvětlení těch věčných rozporů kolik?

195448

11.7.2009 19:23

RE: obětí bylo minimálně 6 000 001!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195448

Vážený Vodníku 007, vážený Miroslave Yamato, neznám nic absurdnějšího, než je život sám o sobě. Proč do něj ještě tahat logiku nebo dokonce nacistickou logiku? To už je na mne opravdu moc. Jestliže jsem napsal, že obětí bylo minimálně 6 000 001, pak jsem co ortodoxní vědecký ateista vycházel z logiky mé manželky. Ta je sice celá mimo možnost člověčího chápání - tedy jak ta moje manželka, tak pochopitelně i její logika - ale tento malinkatý okrajový projev její logiky je pochopitelný každému ženatému. Pokaždé, když jsem se vzepřel a odmítal jsem financovat její údajně nezbytné výdaje - hlavně z oblasti kosmetiky a extravagantní obalové techniky - byl jsem jí okamžitě označen za sprostého Žida a určen k likvidaci. Když jsem, ve snaze vyhnout se tomu násilnému vyhynutí, kapituloval a navíc přinesl i nemalou a zbytečnou finanční oběť formou v celofánu zabalených kastrovaných pohlavních orgánů exotických tropických rostlin, byl jsem označován tentokrát za rozmařilého Cikánského barona, který neumí s penězi hospodařit. Považuji se tedy za šestimiloóntou a první oběť holokaustu v rovině psychické.

195458

10.7.2009 1:13

Paradigma vzdělání mas

Jirka R. 82.?.?.?

Pane Kučero, k Vaší brilantní polemice bych přidal jednu věc, která by také stála za to rozvést. Touha Elit po vzdělání mas.

Skoro by se nabízela nepřímá úměra - čím méně má člověk "do huby" tím více tíhne k duševnímu růstu jako k prostředku přežití. Pokud Vám jde o život, každý se naučí cokoliv, aby přežil. Proto Ti,
co tahají za nitky loutek světa zvolili na jedné straně Země smrt hlady pro lidi prahnoucí po vzdělání a na druhé straně Země smrt ducha z obžerství pro lidi prahnoucí po majetku. Obojí vede ke stejnému cíli
- rezignaci na cokoliv kolem sebe, což je prazáklad dobré ovladatelnosti mas elitami.

Proto je PYRAMIDA tak mocným symbolem, je to znázornění jak si ELITY představují distribuci informací, protože informace jsou sama MOC. Přečtěte si jakýkoliv článek o krizovém řízení státu.

Stačí úmrtí pouhých 18% obyvatelstva na to, aby se Systém začal hroutit(zkolabují veřejné služby)a již po úmrtí 24% dochází k návratu do středověku bez energií, pitné vody a jídla.

Jak říká ten starý vtip:

V jedné firmě zaměstnali kmen kanibalů a při přijímacím pohovoru každému nařídili, že odteď nesmí nikoho sežrat. Všichni to podepsali a vydrželo to dva měsíce a pak se ztratila uklízečka.
Začalo vyšetřování, kdo jí sežral - nikdo se veřejně nepřiznal, ale náčelník si je vzal mimo firmu a tam jeden mladý kanibal vyšel z pravdou ven. Náčelník mu řekl: "TY IDIOTE, to jsi musel sežrat zrovna uklízečku?!?
Už dva měsíce žereme manažery a Ty musíš zrovna sežrat někoho, kdo tady doopravdy pracuje?!? [chechtot]

Jirka R.

195298

10.7.2009 3:21

Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

kozoroh 61.?.?.?

Dnes se můžem dočíst, že určité akademické kruhy nehodlají skákat,jak jim mnozí politikové předepisují a tak i vyhlásili akademický bojkot statátu Israelu a jejich akademikům.
V Kanadě, v Torontu,paní Lesley Hudhes, co by liberální kandidát,která se nezalekla sionismu a soudí židovské advokáty a člený Kanadského Židovského Kongresu pro křívé nařčení z antisemitismu,což mělo vliv na její zvolení.V boji o židovskou nadřazenost dochází však k mnoha omylům propagandy i když křestanští politici se snaží kolaborovat ze všech sil, tak stejně ,čas od času to někde pořadně zaskřípe a lidé začnou přemýšlet a to je to ,co se ted od občanů nežádá.
Ted, Evropské Společenství darovalo na ůtržbu ostnatého plotu a plynové komory, budov a jiného na 5.9 milionů v amerických dolarech na Auschwitz, který ze strany polské vlády dostane na 64 milionů dolarů, aby se zachoval symbol krutosti nacistů, uvažte, že by Israel přispíval na památník Gulagu, co by pomníku židobolševické krutosti, na oběti ukrajinského hladomoru.
"EU donates millions to preserve Auschwitz".
USA, s presidentem Obama vyhlásil v 17 dubnu "holocaust Remembrace Day", co takhle "Armenia holocaust day a nebo, Gulag holocaust Day?
Obama vyhlásil měsíc květen, jako "Jewish American Heritage Month,co by poděkování,jaký přínos od židů má Amerika.
K tomuto prohlášení, bych doporučil článek, z 23 března "Reliase Modoff or Risk War", Israel Warns USA, z pera Sorcha Faal,reportera "Western Subscribers.
Kanadská vláda nezůstane stranou a na "Výzkum holocaustu" školení a jiného, dává 984.500 dolarů z kapes svých křestanských poplatníků.
Učme se dále, když četme článek, pod nadpisem"Israel unlikely to assist UN war crimes probe".Vezměme úvahu,že tak zvaní židé representují 0.8 procent celosvětové populace, co se dělá pro ten zbytek světové populace a jejich oběti?
Co, takhle Gaza holocaust Day?
Na závěr k posouzení dávám v originale "The Guardian,Saturday July 3, 2004, Vikram Dodd, "Howard airs family's Auswitz ordeal"
Interviewer Sue Lawley"
While at Auschwitz, she had been in a gas chamber three times and for various reasons-once they actually ran out of gas-had got out to tell the tale:
The Montreal Gayette-August 5, 1993, St.Laurent= napsali doslova, že 11 letý Moshe Peer přežil v koncentračním táboře Bergen=Belsen šestkrát plynování.
"Author recounts experiences in Nazi concentration camp"
------------------
Israeli Spokesman Says We Control Stupid Americans
Written by www.daily.pk
Sunday, 01 February 2009 01:09

195308

10.7.2009 11:05

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 195308

Kanadská vláda nezůstane stranou a na "Výzkum holocaustu" školení a jiného, dává 984.500 dolarů z kapes svých křestanských poplatníků.

Logicky vzato je další výzkum holokaustu zpochybňováním stávající verze protože může přinést výsledky odlišné.

Naštěstí je v Kanadě popírání holokaustu stejně jako v USA možné takže je to KOSHER. Jen pozor aby někdo tyto výsledky nového výzkumu neuveřejnil na českém serveru. To už by mohlo být popíráním. Známe z praxe případy kdy zveřejnění názoru, který je proti zákonu, je rovno porušení zákona, že ?

Tak si říkám, že zvedavec není český server. Je tedy zveřejnění názoru popírajícího šoa nebo DOKONCE přímé popírání holokaustu v ČR trestné když se stalo na zahraničním serveru umístěném v zemi kde je popírání povoleno ? [zmaten]

Ty státy kde popírání holokaustu zákonem zakázali to mají halt těžké.

viz. Wikipedia

Seznam zemí, kde je svoboda projevu omezená - v závorce je uvedeno datum, od kdy byla svoboda projevu omezena.

1.Israel
2.Německo (nepřímo od 1985, přímo od 1994)
3.Francie (13. července 1990)
4.Rakousko (1992)
5.Švýcarsko (1994)
6.Belgie (23. března 1995)
7.Španělsko (8. listopadu 1995)
8.Lucembursko (19. července 1997)
9.Česká republika (2000)
10.Litva
11.Polsko
12.Rumunsko
13.Slovensko

195339

11.7.2009 4:20

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 195339

>Seznam zemí, kde je svoboda projevu omezená - v závorce je uvedeno datum, od kdy byla svoboda projevu omezena.

Jestli tomu dobre rozumim, tak Rusko, Severni Korea, Cina, Iran, Gaza, West Bank, Libanon, Syrie a Lybie v tom seznamu nejsou, protoze tam svoboda slova nebyla nikdy povolena.

195412

11.7.2009 8:34

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 195412

Mluvíme o svobodě projevu ve vztahu k holokaustu.

Svoboda je více či méně omezena v každém systému. Jinak nemůže systém ani existovat. Představte si systém, kde mají pedofilové svobodné právo naplňovat své potřeby.

195422

11.7.2009 9:38

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195422

>Mluvíme o svobodě projevu

Mluvíme o svobodě akademického projevu, ne o svobodě ublížit. Kritika ideologie nebo zneužívání čeho a kohokoli je naopak prospěšná a měla by být podporována. Represivní režimy nedovolují diskuzi některých bodů jejich ideologie, osob a skutečností. Pan Pražák jen slintá s pedofily při představě, 4 žen školního věku v některých muslimských náboženských státech. Gaza a West Bank jsou pod správou a protektorátem náboženského státu Izraele a svobodu projevu tam Izrael nepřipustí. S výjimkou Ruské Federace pan Pražák zneužívá skutečnosti, že v náboženských a komunistických státech svoboda slova je opravdu omezena.

195428

11.7.2009 18:36

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 195422

>Mluvíme o svobodě projevu ve vztahu k holokaustu. Představte si systém, kde mají pedofilové svobodné právo naplňovat své potřeby.

Motate pate pres devate. Mluvime o svobode projevu v mediich ve vztahu k podane zalobe na pana Stworu. Michat do toho jakesi vase predstavy o pravech pedofilu, to uz se neda nazvat ani ulet.

>Pan Pražák jen slintá s pedofily při představě, 4 žen školního věku v některých muslimských náboženských státech. Gaza a West Bank jsou pod správou a protektorátem náboženského státu Izraele a svobodu projevu tam Izrael nepřipustí. S výjimkou Ruské Federace pan Pražák zneužívá skutečnosti, že v náboženských a komunistických státech svoboda slova je opravdu omezena.

Pane Saso, ja tomu co jste napsal ani nerozumim. Predstavy jsou to vase, nikoliv me. Gaza a West bank jsou pod kontrolou teroristickych organizaci Fatah a jeji frakce Hamas, ktere se v prve rade zabijeji mezi sebou. (Od zacatku roku je to vice nez 350 mrtvych) Kontrola Izraele nad medii je nulova. To jsou zase jen vase nicim nepodlozene predstavy. V Rusku jsou media stoprocentne pod kontrolou Kremlu, tak jak tomu bylo za Brezneva. V Iranu uz ani nemluve. Tam behem voleb byly zablokovany i mobiliy. Nastesti nelze zablokovat funkci "kamera" a tak cely svet mel moznost shlednou tu svobodu.

>No vidíš to pražskej,takže jsme tu Severní Koreu i s vaší pomocí přeci jenom dohnali!

Uz jen za tuhle vetu proti vlade Severni Koreje byste jako Korejec ztravil zbytek zivota v gulagu. Takze tak zle to pane Taky jeden nebude, ze? Cely ten seznam je nesmysl zplozeny chorobnym lunatikem.

195453

12.7.2009 8:35

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 195453

Nezoufej pražskej,všeho dočasu ,jak se to tak jeví.A ač neznám poměry v Severní Korei , vím o lidech a to v prý civilizované demokratické Evropě , kteří za podobnou větu kritizujíce zatím pořád jen pokus jistých , no ,jak to napsat? Nadlidí? - o vládu nad naší civilizací - v tom kriminále skončili také. A to s velmi,velmi,velmi,velmi nehezkou nálepkou jako prémií.Žáno.
Takže přeci jenom dohnali. A jednou,dá-li ....(kdo,to si doplň ),možná i předeženem.
Ale neboj ,držet hubu a krok jste naši generaci kdysi naučili dobře,stačí jen oprášit.No a mladý - ty srovnáte do latě také raz dva. Jak před nedávnem hezky předvedla vláda vašeho bolševického premiéra! [oči v sloup]

195482

12.7.2009 19:49

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 195453

Pražáku uvedl jsem seznam zemí kde je trestné popírání holokaustu. Trestnost popírání holokaustu je omezením svobody slova. To jsem Vám vysvětlil v druhém příspěvku. Stále to ještě nechápete ?

Co se týče další mé poznámky. V reakci na můj první příspěvek jste uvedl země, kde je také omezena svoboda slova. O tom já se přeci s Vámi nepřu. Naopak jsem uvedl, že svoboda je svým způsobem omezena v každém systému. Na příkladu jsem uvedl proč. Máte s tím problém ?

Jakou svobodu v médiích ve vzahu k žalobě na pana Stworu máte na mysli ? Nemotáte to tak trochu vy ? [cool]

195515

11.7.2009 9:37

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 195412

No vidíš to pražskej,takže jsme tu Severní Koreu i s vaší pomocí přeci jenom dohnali! [velký smích]

195427

12.7.2009 23:41

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195427

My ji předeženeme! [velký smích] Je překvapivé, že světové prvenství v počtu vězňů na 100 tisíc obyvatel nemá ta Severní Korea, ale náš vzor a to nejsvobodnější země světa USA. [zmaten]

195525

10.7.2009 11:25

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

insider 78.?.?.?

Reakce na 195308

http://www.inventurademokracie.cz/textove-dilny/ tak nám tu českou demokraturu ožehly těžké mraky....

195341

13.7.2009 7:38

RE: Svět se mění a s ním i boj mezi křestany a zionisty.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 195308

NEPOČÍTEJTE S TÍM ,ŽE VÁS PAN BŮH ZACHRÁNÍ.
========================================
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/07/06/2617...
Reporter feels mob's hate in the Holy City
" Spit like rain
I found myself herded against a brick wall as they kept on spitting - on my face, my hair, my clothes, my arms. It was like rain, coming at me from all directions - hitting my recorder, my bag, my shoes, even my glasses. "
KDYŽ SE PLIVE NA KŘESTANSKÉ KNĚZE A NA KŘESTANY,TAK TO NENÍ RASISMUS ,ANTIKŘESTANSTVÍ A JINÉ,TÍM SE KŘESTANŠTÍ POLITICI NEZABÝVAJÍ, JEŠTĚ BY JIM TO UBLÍŽILO,KDYBY SE MLUVILO VEŘEJNĚ O ŽIDOVSKÉ NENÁVISTI,KTERÁ JE JEJICH NÁBOŽENSTVÍM.
http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?ite...
Christians in Jerusalem want Jews to stop spitting on them
A few weeks ago, a senior Greek Orthodox clergyman in Israel attended a meeting at a government office in Jerusalem's Givat Shaul quarter. When he returned to his car, an elderly man wearing a skullcap came and knocked on the window. When the clergyman let the window down, the passerby spat in his face.

(Nenávist je na všech stranách. Dlužno dodat, že jde o extrémní chování sionistů. Tyto stránky nepodporují nenávist žádné strany mince. Jim podobní v Čechách by jistě rádi viděli kacíře Stworu na hořící hranici. Citace ze „svaté knihy“ vypouštím neb je to zcela mimo mísu a podobné tomu plivání ze zpráv tisku. – moderátor.)

195543

10.7.2009 5:12

vyborny clanok,

djobcek 86.?.?.?

je neuveritelne,ako su ludia zaslepeni a manipulovani masmediami, ze nevidia uplne trivialne problemy.
Zidia nech sa strcia s ich holokaustom doprdele, uz toho mam plne zuby, na tejto zemi zomieralo a zomiera tolko ludi a nikto sa nad tym nepozastavuje.
Nepripominame a nemame lutovat nikoho, iba skupinku vyvolenych jedincov o ktorej velkosti je zakazane polemizovat a skumat. Stale sa mame obracat do minulosti, ale co tak pozriet sa okolo seba a pomahat tym, co to potrebuju?

195313

10.7.2009 7:29

RE: vyborny clanok,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 195313

Ano, tuhle větu napsal pan Kučera velmi výstižně: Není spíše náhodou tímto upřednostňováním židovských obětí znevažováno utrpení všech ostatních obětí 2.světové války, kterých bylo mnohonásobně více než bylo židů?

Já si rovněž myslím, že upřednostňování pouze židovských obětí je velké znevažování všech ostatních obětí. Tím nám dává mainstream najevo, jako by ty oběti v minulosti ani nebyly. Vymazává je z paměti národa. Všichni cítíme ten obrovský nepoměr, jak všechna masmédia se zabývají dnes a denně pouze genocidou židů a všechny ostatní holocausty nechávají bez povšimnutí. Dodnes například ani nevíme, kolik bylo celkem vyhubeno v Evropě Romů. Kdo by se s tím taky počítal, že?

Ten jejich holocaust už nám všem leze i ušima, všichni do jednoho už toho máme až nad hlavu, je to zkrátka příšerné. Člověk otevře noviny: holocaust. Pustí si rádio: holocaust. Otevře televizi: holoucaust. Skloňuje se to všude ve všech pádech: holocaust, bez holocaustu, k holocaustu, o holocaustu s holocaustem. A když jsem si přečetla článek o ukončení předsednictví ČR v EU, kde opět vzývali holocaust, tak jsem si uvědomila, že jim jde vlastně jen o získání miliardových majetků- pro začátek se vrhli na lukrativní budovy, kde sídlí ruské velvyslanectví.

Ten sochař Černý je také skandální. On nejen že ten památník natřel na růžovo, ale později ten památný tank ještě rozmlátili. A pak byl ještě tak sprostý a drzý, že kus toho rozmláceného růžového tanku zpátky vrátil na Kinského náměstí. Tam se povaloval vedle fontány na trávníku až do nedávné doby. Když mu poručili, aby to torzo na vlastní náklady odstranil, tak měl v mainstreamu ještě ukřivděné kecy.

195323

10.7.2009 13:38

RE: vyborny clanok,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195323

Nic ve zlém, vážená paní Jarmilo, ale jako bych se nemohl zbavit dojmu, že jste intolerantní kryptopopíračka svobody náboženského vyznání. Židé - alespoň jak jsem se já již v mých jedenácti letech dověděl z vlastní zkušenosti - žijí v nevyvratitelném náboženském přesvědčení o nadřazenosti vlastního národa. Je tedy logicky zcela neslušné upozorňovat na smrt miliónů jedinců jen vzhledově připomínajících plnohodnotného člověka. O nějakém znevažování ostatních obětí nemůže být tedy ani řeči! Na druhou stranu je stejně tak logické, že právě pro svůj prakticky chybějící intelekt nemůžeme tuto problematiku ani správně chápat a zcela zbytečně se vzrušujeme nevhodným protože reprodukci druhu nebezpečným způsobem.

195357

10.7.2009 14:22

RE: vyborny clanok,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 195357

To je mi jasné vážený pane Jiří, že úkolem nás, pouhých hovad, jen připomínajích svým vzhledem člověka, je o ničem nepochybovat.[smích] Přesto však už zase se nemohu obránit tomu o kdečem pochybovat, či kdeco přepočítávat.[smích] Tak například jsem objevila tento link:
http://wikipedie.blogspot.com/2008/12/romov.html
kde píšou, že bylo zholokaustováno 90 procent českých Romů ze 6000. Teď by mě ale zajímalo, kolik bylo zholokaustováno českých židů a z jakého původního počtu. Jistě to mají tam někde nahoře velmi dobře všechno spočítané, když je to spočítané i u českých Romů.

195364

10.7.2009 16:20

RE: vyborny clanok,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195364

Vážená paní Jarmilo, těmi českými Židy nemohu sloužit. Ovšem z úst jednoho ze dvou posledních mikulovských již od svých desíti let vím, že v Mikulově na jižní Moravě jich nepřežilo přes tři tisíce - a to byla druhá největší židovská komunita na Moravě. K představě hrůz genocidy mi ten počet úplně stačil. Obzvlášť, když jsme tam bydleli v domě po bohatém židovském vinopalníkovi, který nebyl ortodoxní a pod uhlím v komoře nám mimo nádherné sbírky italských známek zanechal i rozsáhlé rodinné fotoalbum.
Ten přeživší Žid byl psychicky tak zlomený, že se neustále zabýval a trápil otázkou proč se to všechno stalo a proč zrovna on musel přežít. Ponejprv jsem tehdy viděl, jak je to strašné, když živý závidí mrtvým. A ponejprv jsem si tehdy uvědomil, že za špatnosti mocných vždycky nejvíce trpí ti prakticky bezvýznamní a bezmocní. I Žid nám všem může být velmi užitečný.

195369

10.7.2009 16:42

RE: vyborny clanok,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 195369

M. Dolejší:
"V říjnu 1990 publikoval stať Analýza událostí 17. listopadu 1989, kde vyslovil názor, že převrat v roce 1989 byl předem dojednán. Tvrdil v ní, že Charta 77, český disent a polistopadový režim byly ovládány „několika rodinami“, které „všechny … jsou komunisté nebo jejich potomci, svobodní zednáři a jejich potomci, a ž i d é“; podobně v kapitole Mezinárodní souvislosti sjednocení vysvětluje světové změny plánem na vytvoření Velkého Izraele."
http://cs.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Dolej%C5%A1%C3%AD

PS - opravdu se může tolik statečných jedinců tak často mýlit?

195371

10.7.2009 19:05

RE: vyborny clanok,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195371

Vážený anonyme, opravdu nechápu smysl Vaší otázky, neboť nevím, koho Vy nakonec považujete za statečné jedince a o jakém kolektivním omylu píšete.

195383

11.7.2009 7:24

RE: vyborny clanok,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 195369

A nevíte náhodou pane Kramáři kolik tenkrát zahynulo v Mikulově křesťanů? Nebo ty křesťany nikdo ani nepočítal? Ale jistě se taky již od války tradovalo, kolik těch mrtvých bylo, jenom v tuto dobu se na ně již zapomíná, jako by nebyli a jako by trpěli za války pouze židi. A takový přístup se mi hrubě nelíbí. Jak říkám, je to znevažování ostatních válečných obětí.

195418

11.7.2009 16:23

RE: vyborny clanok,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195418

Ani to, vážená paní Jarmilo, nevím. Rozumím Vám určitě lépe než se domníváte a pochybuji i o těch třech tisícovkách mikulovských židů nebo Židů. Jednak tenkrát ten z posledních mikulovských byl dost mimo - nebo bych mohl pěkně vzletně napsat, že po všech prožitých hrůzách už žil mimo realitu ve světě historického utrpení všech svých souvěrců - ale mne tehdy dvanáct let po skončení války víc zajímali ti, kteří v jejím údajně studeném pokračování byli stále stříleni na hranicích a v jejich blízkosti.
Válka je neuvěřitelné svinstvo a touha přežít lidi nutí k strašným věcem. To vím i ze svědectví přímých účastníků té poslední. Strýc mé manželky se jako vyvolenec štěstěny vrátil v německé uniformě od Stalingradu po průstřelu hlavy a i jeden můj bývalý spolupracovník, jenž totéž město vídal pouze jako pilot střemhlavého bombardéru Luftwaffe, své životní štěstí nepřestával velebit ani v důchodovém věku. A je pro mnohé naše současníky nepochopitelné, že tito demobilizovaní vojáci prokazovali úctu hrobům svých údajně nesmiřitelných nepřátel a všem obětem války bez rozdílu.

Zneužívání nebo zlehčování živých či mrtvých obětí války je pro mne obzvláště odporný morální zločin - ale na skutečných počtech obětí nebudu nikdy bazírovat, neboť i jediného člověka je objektivně nevyčíslitelná škoda. Ovšem zakazovat diskuze na téma skutečného počtu obětí genocidy zákonem - to chápu jako uzákoněný zločin, ohrožující budoucnost lidstva jako celku nenávistí, která každou válku i genocidu usnadňuje.

195446

11.7.2009 20:19

RE: vyborny clanok,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 195323

Pani Jarmilo,to by bylo jeste v pohode,ale ona si vetsina lidi mysli, ze valka zacala protoze Hitler chtel zabit vsechny zidy a ze to byl hlavni duvod valky,obsadit Evropu aby mohl najit vsechny zidy a pobit je...On totiz Hitler nesnasel hodny uspesny lidi a proto chtel Zidy vyhladit.[smích])jiny duvod preci nemohl mit...)
ja uz radsi nikomu nic nerikam a jenom se vzdycky smeju,protoze presvedceneho Ovcana nepresvedcite ani parem volu,protoze zidi dokazali ovcany presvedcit, ze to oni jsou ti Good guys ....mimochodem muzou si za to castecne muslimove sami kdyz jejich nejpouzivanejsi taktika je vyhodit toho co nejvic do vzduchu a pomlatit u toho co nejvic lidi...Zidi si ziskali prizen hlavne tim,ze na oko jdou jenom po "spickach" a "setri" obycejne civilisty,nebo se aspon snazi aby to tak vypadalo...Bohuzel Muslimove jsou natolik vypatlani a posedli svym nabozenstvim (neumi si udelat odstup jako spravnej Zid.)ze si neuvedomuji, ze takhle se valky nevyhravaji...Propaganda je stejne dulezita jako zbrane,ale primitivni Muslim si mysli ze na nekoho udela dojem ze nekomu urizne hlavu...
PS: mam napad....stale slicham ze zidi maj na Palestinu pravo a casto s tim dohromady slysim o tom ze promenili tu poust na kvetouci zahradu....Co kdybysme takhle sli k nekomu domu,k nekomu kdo ma bordel na zahrade a neupraveny dum a vyhodili bysme ho z domova a az prijede policie tak jim reknem ze se puvodni majitel spatne staral o svuj majetek a ze ted je krasne posekana zahrada a uklizenej dvorek,takze puvodni majitel ma smulu[smích]
kdyz to proslo zidum,tak nam by to melo prijit taky ne?[smích])

195462

10.7.2009 5:51

me uz to tady taky nebavi

Oldis 88.?.?.?

jak mi to jen rodice mohli udelat ze me privedli na svet do tyhle sileny doby, ze sem se radsi nenarodil neandrtalcum, ten dusevni klid. Medialni manipulace, plutokracie, restrikce, prohibice, exekuce, vysavani, obirani, ozebracovani, uz mi to tady nebavi.

195314

10.7.2009 6:46

RE: me uz to tady taky nebavi

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 195314

Těžko říci, jestli je teď lépe než bylo (třeba po 2.světové válce) nebo než bude (například většina z nás tu nezažila válku, těžko něco podobného mohu slíbit dětem).

Jsem přesvědčený, že je nutné se politicky angažovat, protože jen tím způsobem lze něco změnit. Pan Stwora to dělá (i takováto novinařina je podle mého svým způsobem politické angažování se). A nemyslím to v žádném případě v pejorativním slova smyslu (už jen slovo "politika" má v dnešní době pejorativní nádech). Přitom nejde o nic jiného než o aktivní účast na střetávání zájmů a názorů.

Ani mě se nelíbí, že §261a trestního zákona je součástí našeho právního řádu. Postupně si jeho genezi nechávám vysvětlovat od aktérů a začínám mít bohužel docela jasno. Chudák Václav Benda (politik, kterého jsem si opravdu vážil - a nebylo jich moc) nemůže mít na onom světě klid.

195318

10.7.2009 9:09

RE: me uz to tady taky nebavi

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 195318

Ta geneze by mne docela zajímala. Můžete k tomu napsat něco bližšího ? Díky

195329

10.7.2009 12:35

RE: me uz to tady taky nebavi

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 195329

Myslím si, že při pohledu zvenčí je to vidět docela dobře, stačí trochu bádat. Na webu Poslanecké sněmovny si (pozor na správné volební období - 1998-2002) najděte sněmovní tisky vztahující se k trestnímu zákonu. Najdete mj. poslanecký návrh, sněmovní tisk 401/0, který předkládal Payne (ODS). Ten obsahuje návrh mj. §260 a §261. Tyto §§ nejsou tím, co většinu zde diskutujících (tedy i mě) trápí. To, co považuji za potíž je §261a. A ten v poslaneckém návrhu snemovní tisk 401/0 není. Tento návrh sněmovna zamítla ve 2. čtení.
O něco později přichází nový návrh, který je již označen jako návrh Jiřího Payna a dalších (zřejmě z ODS, nějaké jméno jsem již naznačil v předchozím příspěvku). A ten již §261a obsahuje - tento návrh byl schválen a je to zákon č. 405/2000 Sb.
Jinými slovy, původní předkladatel (Jiří Payne) neměl v úmyslu zavést §261a, ten tam protlačil některý jeho stranický kolega.

195349

10.7.2009 7:16

simply clever

Perunwit 90.?.?.?

Nabízím autorovi článku i panu Stworovi jednoduché řešení, jak z takovéto šlamastyky ven, nakonec pan Kučera si na to sám ve svém velmi pěkném článku téměř odpověděl - pane Stworo, vy musíte přestat dělat NOVINAŘINU, to co děláte, musíte od zitřka nazývat UMĚNÍ !!

Umělecké špíně je v našich zemích a nejen v nich, povoleno daleko překračovat hranice vkusu, slušnosti a ohleduplnosti, tak daleko, jako žádnémi jinému oboru lidské činnosti...

Proto se nazvěte žonglérem se slovy a máte vystaráno. Když se podívám po všech těch Anastaciách, hip hopových a emo rockových kapelách, tak bych akorát tak blil, stejně jako při náhodném očním kontaktu s některým hollywoodským dílem [bliji]

195321

10.7.2009 7:18

tento článek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

by si měli přečíst novodobí kádrováci v čele s Kotrbou a Dolejším z BL [smích]

195322

10.7.2009 10:06

RE: tento článek

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195322

Zvědavec vždy umožňuje diskuzi lidských práv a zastává se jich. Innuendo Karla Dolejšího je zákeřnou pomluvou. Když si dovolím podsunout, že žádné „náboženství“ (včetně ateismu), či etnická skupina není ideologicky nadřazena druhé a náš přístup by měl být přesně stejný, jsem přece antirasista. Rasistou je K. Dolejší, který je zřejmě opačného názoru. Nechápu, jak diskuze nějakého tématu může být v demokratické společnosti trestná.

Nedotknutelnost jedné skupiny oproti druhé je rasismus. Vinit nebo obvinit někoho, za zveřejnění kopie co někdo napsal je pro mne stejně nepochopitelné jak pálení knih za středověku. Nesmím se rouhat, ba ani zmínit o „rouhání“ jiných? Ach, nezhřešíme ani myšlenkou…

Karel Dolejší si snad vyslouží za hnusné pomluvy větší krajíc chleba a to je to zlo. Nějak mě napadá Nerudovo komunistické „lidé bděte“, z jedné diktatury jsme se dostali do druhé, daleko horší.

195330

10.7.2009 10:26

RE: tento článek

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 195330

Nějak mě napadá Nerudovo komunistické „lidé bděte“
To byl myslim, (opravte mne, jestli se mylim) Julius Fucik. Cely citat znel "Měl jsem vás rád. Lidé, bděte." (Julius Fučík:Reportáž psaná na oprátce) A Neruda nebyl komunista.

195335

10.7.2009 17:53

RE: tento článek

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195335

Díky za opravu. Jak obdobně stejné!
Reportáž psaná na oprátce:
Lidé bděte!

Tak vypadá ta kýžená demokracie? Vždyť ono nám bylo vtloukáno, že ten Fučík je špatný hrdina, ale asi i nenávidění komunisté měli v něčem pravdu. Byl také oběť nacismu.
Až žasnu i to kdo nejde s "námi" jde proti nám dnes také platí!

195377

10.7.2009 11:37

RE: tento článek

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195330

Vážený Sašo, při čtení článků pana Karla Dolejšího mne napadá pouze skutečně nerudovská otázka: Kam s ním? Tedy jednoznačněji: Kam pana Dolejšího zařadit? Nerad bych byl obžalován z podněcování k násilí nebo nesnášenlivosti vůči tomuto jednotlivci, ale skutečně bych moc rád věděl, čím si tu nesnášenlivost k jiným názorům u pana Dolejšího hodnověrně vysvětlit.

195342

10.7.2009 17:53

RE: tento článek

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 195342

vysvětlit? jednoduše, každý má právo na svůj názor, je pravdou, že někdy to některým lidem "ujede"

195376

10.7.2009 19:39

RE: tento článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 195376

Cituji Dolejšího:

Naprosto nevidím důvod se proto zastávat někoho, na jehož webzinu se píše, že aškenázští Židé vlastně ani Židy nejsou, protože jde o zločinné "asijské" Chazary (historická Palestina zřejmě podle Stwory ležela v Africe...), nebo že Romové jsou neprávem zvýhodňováni při přidělování obecních bytů (ano, zejména ve Vsetíně...). Tvrdit, že takové lži šířící na základě principu kolektivní viny nenávist vůči dvěma etnickým skupinám jsou legitimní kritikou je - symetricky - asi stejně demagogické jako hlásat, že použitím výrazu nakba se v tomto textu dopouštím podpory palestinského terorismu.

Je vidět, že Dolejší se chce raději zařadit, asi po něm někdo jde. Samozřejmě, že žádní Chazaři nebyli, když to říká Dolejší. Sice se o nich píše i v židovské enyklopedii, ale dle Dolejšího žádní Chazaré neexistují. Pro něj jsou to prostě Židé! Všimněte si, že používám velké počáteční písmeno (označení národa). Je to něco jako by se například z Čechů stali Křesťani! Tedy národ Křesťanů. Dolejšímu tyto věci buď nedochází, nebo mu u baráku začali přešlapovat chlapci z JDL s tyčemi v rukou a jarmulkami na hlavě.

Co se týká těch Romů, tak Romové jsou samozřejmě zvýhodňováni právem, to je jasné snad nejen Dolejšímu. Dolejší by si zasloužil, aby nějaká prima cikánská rodina dostala byt vedle něj. Jsem si jistý, že by si snimi skvěle rozuměl. Zejména poté, co by svůj byt za desetinu jeho ceny prodal a odstěhoval se jinam.

195386

10.7.2009 23:13

RE: tento článek

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195386

Pan Karel Dolejší si zpívá píseň „Teď když máme, co jsme chtěli..“ Je to buď zvrhlík radující se z utrpení a smrti jiných, nebo jde prostě s vlnou Ubermenchen. Ono je výhodné být na straně té „pravé“ ideologické strany u vesla, rozhodně se za to nezavírá. Za každé minulé diktatury byly kolaboranti a tito stejní lidé chtějí vládnout i dnes. Zvědavec je prostě pro ně nepohodlný, ne všichni židé a dokonce i Židé jsou sionisté, ale je to dobrá záminka umlčet za zmínku nejmenovatelného národa z kterého sionismus vznikl.

195399

11.7.2009 0:13

RE: tento článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195399

Karel Dolejsi je vyborny analytik a sionismus nijak ve svych analyzach extra za zverstva nesetri. Mozna je tam osobni trauma. Ja bych taky nemel chut hrabat se historii nejake genocidy, kdyby v tom mlynku na maso skoncila vetsina rodiny, ale svobodu slova bych piete neobetoval. Treba Finkelstein mel na to jiny nazor.

Vadi snad nekomu, ze bude odhaleno ideologicke zneuziti holocaustu? Komu a proc? Zrovna ted to aktualne pouzil Netanjahu a rika se tomu umeni diplomacie. Jiste se to hodi i k postupu vuci Iranu, vzdyt Iran dle propagandy muze "holocaustovat" Izrael. Zajimave!! Stat, ktery nepodepsal dohodu o nesireni jadenych zbrani, vyhrozuje signatari teto dohody vojenskym utokem za pritakani chapajicich masmedii.

Izrael chce do NATO. Pokud si vyresi uzemni spory se Syrii a Palestinci a skutecni otevreni extremiste a rasiste nebudou treba na postu sefa diplomacie, tak stoji za uvahu dat Izraeli bezpecnostni garance navic. Geopoliticky se nic extra nezmeni v Izraeli chapou jiste presne vyklad clanku 5 Washingtonske smlouvy. Jde pouze o psychologicky efekt nebo se jedna o trik, protoze sblizovani se sionisty po jatkach v Gaze bude krajne nepopularni mezi evropskou verejnosti. Tedy se do toho politicka elita dvakrat nepozene. Bezpecnostni garance Izraeli poskytuji krome vlastniho nuklearniho arsenalu USA a zapadni velmoci.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...

195402

11.7.2009 22:14

RE:sloboda odtial potial

google 93.?.?.?

Reakce na 195402

Rene,
Karel Dolejsi je zakomplexovany, dusevny invalid a radoby-analytik.
dokazal by som vam to aj zdovodnit, ale akosi nemam poslednou dobou
chut, sa tymi kvazikritickymi, ale v skutocnosti pro-systemovymi shabesprostitukami (citaj kurvami)
vobec zaoberat. kto ma rozum, nech ho puziva.
mne staci sa pozriet na jeho fotku a hned by som ho liecil aj zdarma.
jedine vychodisko, ktore vidim na urovni matrixu, je otrepat im tie ich kokotske zakony o hlavu.
kazdy a jeden clovek zijuci v Cechach alebo na Slovensku nech podava zaloby za hanobenie
a znevazovanie rasy na vsetky sionisticke platky, ktore tam existuju (eretz, idnes, sme, pravda....)
a to pri najmensiom pausalizovani z ich strany. ci uz sa bude jednat o bielych, alebo moslimov,
Srbov alebo inych gojov. myslim si, ze sa toho da najst hodne.
treba sudy tymi zalobami zasypat a policiu spolu s prokuraturou zamestnavat
vysetrovanim stale novych zalob, aby im uz nezostal ziaden cas na ine kokotiny.

ona by ich ta chut a entuziazmus, podporovat tieto orwelovske zakony
rychlo presla a zmenila by sa na frustraciu zo systemu.
aj kurvy su len lenivci a laska k novodobemu holokaustnickemu nabozenstvu
urcite neprekracuje ramec vlastnej pohodlnosti.
oni su uz aj tak sfrustrovani z toho, co im chodi z druhej strany a potom
si vybijaju zlost na nas.
okrem toho, by sa rozhodovanim sudov vytvorili nove precedensy, z ktorych
by vyplynul prospech aj druhej (rozumej nasej) strane, SMIS.
SMIS-Strana milovnikov individualnej slobody.[mrknutí jedním okem]

PS.
pan Stwora, posielam vam nejake peniaze na advokata.

195468

12.7.2009 16:37

RE:sloboda odtial potial

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195468

Ja taky nevypadam jako Alan Delon, na fotkach vetsinou hur nez v normalu nepouzivam meeej kaaap a obejdu se bez vizasizty, ci jak se menuje ten zbytecny poradce, ktery mi rekne, zda mi trencle jdou ke kravate. [velký smích] [velký smích] Pravda, i kdybych nekde psal do novin, tak se stale drzim sveho hesla, ktere funguje velice dobre. Muj osobni zivot, je moje vnitrno svatyne. Ale myslim si, ze Karel Dolejsi ma poctivy pristup.

Do hlavy nikomu nevidim, a abych byl uprimny, i kdyby to bylo mozna, tak bych to ani nechtel. Uz vzhledem na jedno ze svych zivotnich kred mi to prijde odporne az perverzni poruseni vnitrni svobody cloveka. A od toho uz jenom krok k manipulaci pres ruzne oscilatory ci jine veciky. Zlo se da konat pouze pri frekvencich mozku nad 14 Hz, ale to neni treba expertu na cvokarinu vysvetlovat, ze ano? U myslicich lidi, nikdy propagandisticky vyplach mozku fungovat nebude, at si tomu, ti co se na tom podileji a ti co si to objednali mysli cokoliv. A pokud to ma dojit do rizeni pres mikrochip, pak to znamena amen projektu clovek a lepsi bude rovnou pouzivat masiny.

195498

12.7.2009 19:25

RE:sloboda odtial potial

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195498

René, K.D. je bezesporu výmluvný a má jistou inteligenci. Právě proto mě zarazil jeho jedovatý a podsouvavý začátek kritiky co se smí a nesmí na Zvědavci říci. Jeho slova v tom článku zkreslují ke lži, jsou ubližující. Jistě později se snaží vysvětlit, co mu na Zvědavci vadí, ale ani to není podstatou nějakého sdělení Zvědavce, jedná se o možná chybné opakování sporné skutečnosti. Je to podobné jako odsuzovat pana K.D. za jeho vzhled a požadovat, aby byl za něj upálen. Mně se vzhled pana K.D. líbí[mrknutí jedním okem], dokonce i jiné jeho články, co nejsou plné žluči a nepoždují potrestání za slovo.

195513

12.7.2009 20:00

RE:sloboda odtial potial

google 93.?.?.?

Reakce na 195498

ak zrovna neovplyvate schopnostami Janka vidiet pod a za slova, a zrejme u vas tomu tak nie je (u mna samozrejme tiez nie na jeho urovni), tak vam vyzor velakrat napovie viac nez slova.
ale na to je tiez potrebny talent a prax. kazdy nemusi byt zrovna Alain Delon, ale tiky a nutkania sa jednemu nezmazatelne zapisu do ksichtu a frizuru si zrejme tiez vybral sam.

ked si precitate napriklad tento jeho alibisticky clanok, tak by vam to malo byt vsetko jasne.

popirac holocaustu znamena u toho vasho analytika viac, nez napriklad masovy vrah palestincov Sharon. pozrite sa, kolko casu a clankov venoval domnelemu popieracovi Stworovi, ktory nikdy nikomu neublizil a kolko sa venoval tento "panko-sloboda odtial-potial", novodobym holocaustom v zidovskej rezii.

nezabudajuc, ze este nam stale nikto presne nepovedal, co to ten popirac holocaustu ma vlastne byt.
domyslavemu Dolejsimu je ale vsetko jasne. vie kto je popirac a vie ze je to najviac fuj ako sa len da. akoby aj nie. pre tych ktori toto neovladaju, nie je dnes miesto v NGO´s.

takze na politicky korektnej vlne, schovany za zidovskymi plecami Normana Finkelsteina, sa tento domyslavec odvazil
miernej a vyvazenej kritiky spinavosti v rezii clenov vyvoleneho naroda a hned si sam vylepil medajlu poctiveho a objektivneho badatela, ktory sa nezlakne ziadneho tematu.

zoberme si dalej pod lupu zivotne aktivity tohto pana magistra sociologie zo "svetovej" univerzity z Brna (co to vlastne ma byt za studijny obor a pre koho, mi celkom jasne nie je dodnes).

citat:
"od listopadu 1998 člen Rady brněnského hnutí Nesehnutí, vystudoval sociologii a filozofii v Brně, od roku 1990 se postupně angažoval v Levé alternativě, Hnutí Duha a Nezávislém sociálně ekologickém hnutí, spolupracovník brněnské pobočky Hnutí Duha, pak aktivista Amnesty International, posléze expert "na volné noze", mluvčí Greenpeace ČR, dnes editor Ekolistu"

co zenie toho "experta na volnej nohe" do tolkych aktivit. aka je za tym psychologicka motivacia?

podla najjednoduchsiej psychologickej poucky, sa v zivote zaoberame hlavne tym, co nas najviac trapi na sebe samom. podla toho vzoru boli "najväcsimi" bojovnikmi proti pedofilii takmer vzdy samotni pedofili. "najväcsim" bojovnikom za slobodu (enduring freedom) bol masovy vrah Bush, atd....

ked si prezrieme aktivity domyslaveho experta na volnej nohe Dolejsiho, tak musime nevyhnutne prist k zaveru, ze dusa tohto patrona mimovladnych organizacii, financovanych väcsinou Sorosom & comp. musi byt velmi temna.
viac vam uz na tuto temu nenapisem, lebo som ohraniceny poctom znakov a vlastnou volou venovat tomuto dusevnemu mrzakovi viac energie. len kvoli vam som si este tu namahu dal.

195517

12.7.2009 21:26

RE:sloboda odtial potial

Ja som Boh tvoj Izrael... 95.?.?.?

Reakce na 195517

Hej dnes sa môže všetko až na spomínanie židov... Nadávať na kresťanov, moslimov, neveriacich, len o židoch ticho..............
Môže sa veselo nadávať na Ameriku, Rusko , Nemecko, len za slovo Izrael sa pomaly striela......Môže sa spochybňovať hocičo, len holokaust nie ..... Divné , že všetko židovské je sväté a zakázané......
V iraku zabili Američania viac ako 1 milión Iračanov a nikto o tom nehovorí, nie to ešte zakázať spochybňovať či to je vlastne pravda...

Počas holokaustu vraj 6 mil...., hmmm to ročne umrie oveľa viac na väčšie blbosti ako holokaust.....

Prichádza doba , kedy božie mlyny všetko premelú....

195518

12.7.2009 22:05

RE:sloboda odtial potial

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 195517

Hezky napsané, google. Rád čtu tvoje příspěvky, protože jdou vždy k jádru pudla a demaskují i dobře skryté souvislosti, které nemusejí být (i oku nezávislého zvědavce) na první pohled patrné.

Když k tomu připočtu i dobře dávkovanou ironii a googlovským nadhledem podávaný smysl pro humor, tak je podle mne zde na Zvědavci už jen několik málo dalších takto čtivých a k věci vypovídajících pisatelů.


Co se mě týká, tak se přidávám k těm, kteří jsou vůči snahám p.Dolejšího, prezentovat sáma sebe jako nezávislého experta [smích] a člověka, kterému jde o dobrou věc, nedůvěřiví a jsem rád, že se vždy najdou zvědavci, kteří dokáží pravděpodobnou motivaci podobných lidí rozborem jejich názorů a činů na faktech rozebrat.

jansmith[smích]

195521

13.7.2009 21:14

RE:sloboda odtial potial

google 93.?.?.?

Reakce na 195521

[mrknutí jedním okem]

195620

16.7.2009 12:40

RE:sloboda odtial potial

pje 193.?.?.?

Reakce na 195468

Já bych KD soudit nedokázal, asi proto, že toho vím o lidech příliš mnoho. Proto nehodlám soudit ani váš příkrý soud o KD podle jeho anfasu. Jinak s jeho zkušenostmi a v jeho věku bych nedokázal najít vyváženou míru odvahy a bezpečnosti v prezentaci svých názorů... Svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého jedince; ne všem lidským individuím to ale dochází...

195835

16.7.2009 20:27

RE:sloboda odtial potial

google 93.?.?.?

Reakce na 195835

nemam ani sajnu, co ste chcel vyjadrit.
ze ste lepsi clovek, alebo, ze mate viac prezite, alebo nieco celkom uplne inneho?
alebo ste to dokonca vy sam, domyslivy Dolejsi s pribitou frizurou? [chechtot]

viete, ja tiez nevyzeram ako don Juan a 40 nasobna fraktura lebky mojmu vyzoru tiez neopridala,
ale dovolim si povedat, ze ani neubrala.
moj prispevok nebol o vyzore, len v nom bola, okrem inneho,
mala zmienka o umeni citat z tvare.
kto je slepy na detajly, ten je celkovo slepy.
kto neposudzuje, zije nudny zivot, ale aspon sa nemyli, no nie?
tak vela stastia.

195857

10.7.2009 19:41

RE: tento článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 195376

Ano, každý má právo na názor, že je potřeba umlčet jiné názory. Tak jste to myslel? [chechtot]

195387

10.7.2009 20:53

RE: tento článek

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 195387

zaujalo mě to, co na toto téma napsal fabiano golgo...odkaz nebudu dávat, myslím, že je jednoduché jeho články vyhledat

195391

10.7.2009 8:19

Jenom upřesnění a doplnění článku

Stan 90.?.?.?

V přepočtu na počet obyvatel bylo nejvíce postiženou zemí Polsko s 5,6 miliony obětí, které tím přišlo 16 % populace následováni Litevci se 14 procenty, nejvíce postiženým národem byli údajně Srbové, kteří tvořili většinu z více než milionu padlých Jugoslávců, číslo možná někdo doplní, ve válce padlo 27 milionů Rusů, vůbec se např. nehovoří o Číňanech, kteří měli 10 milionů mrtvých (a tady bych si tipnul, že číslo bylo podhodnoceno), či Indonésanech se 4 miliony obětí. Německo zaplatilo za vyvolání války 7,5 miliony mrtvých, jeho spojenec Japonsko 2,6 miliony.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Po%C4%8Det_ob%C4%9Bt%...

Československo nebylo osvobozeno Američany, jak by se člověk mohl domnívat, pokud by začátkem května sledoval česká média, při jeho osvobozování padlo maximálně 500 amerických vojáků, americká armáda osvobodila území o velikosti dvou až tří okresů. Zbytek ČSR osvobodila sovětská armáda, při osvobozování padlo více než 100 tisíc rudoarmějců. Přetírání tanků, vandalské odstraňování státních symbolů SSSR a šíření propagandy, podle níž to vypadá, že tady "Rusáci" za 2. světové války jen znásilňovali a kradli hodinky, je tedy přímým porušením zákona o hanobení rasy, národa, náboženství... daleko většího měřítka a větší nebezpečnosti, než zpochybňování počtu obětí šoa, či způsobu, jakým tyto oběti zemřely. Za nebezpečné bych v tomto kontextu považoval, kdyby někdo zpochybňoval nacistický program "konečného řešení", který se ovšem nevztahoval jen na Židy, ale i na duševně a tělesně postižené, odpůrce režimu zleva i zprava, Cikány, Slovany a další "podřadné" rasy. Zúžit tedy celou problematiku nacismu a jeho expanze na cílené vyvražďování Židů, je manipulace s jasným cílem, ostatně pražská konference o odškodnění obětí holocaustu hovoří jasnou řečí...

195325

10.7.2009 8:40

Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

KACÍŘSKÉ PROHLAŠENÍ:
Prohlašují, že pochybuji o čísle 6 milionů židovských obětí v rámci holokaustu.

Proč pochybuji ? No jednoduše nevím kolik obětí to bylo. Osobně jsem si to neověřil. Ani jsem neměl možnost si to ověřit a ani bych toho nebyl schopen. Někdo možná byl schopen ty oběti spočítat do poslední. Ten někdo vytvořil tzv. NEZPOCHYBNITELNOU verzi o holokaustu. Hmm. Mám mu uvěřit ? Ukládá mi zákon nebo ústava povinnost přijmout VÍRU v tuto verzi ??

ÚSTAVNÍ PRÁVA:

Ústava ČR (Listina základních práv a svobod)

Hlava II. Článek 15
(1) Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání je zaručena. Každý má právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského vyznání.
(2) Svoboda vědeckého bádání a umělecké tvorby je zaručena.
(3) Nikdo nemůže být nucen vykonávat vojenskou službu, pokud je to v rozporu s jeho svědomím nebo s jeho náboženským vyznáním. Podrobnosti stanoví zákon.

ÚSTAVNÍ PRÁVA ZÁVĚRY:

1. Mohu mít víru jakou já chci nebo žádnou - viz. bod 1) Z toho plyne, že mne nikdo nemůže nutit uvěřit v nějakou verzi historické skutečnosti. Ústava je nad zákonem a to se týká i § 261a TZ.
2. Bod 2) mi dává možnost svobodně bádat. Tedy provádět svobodně i revizi oficiální verze holokaustu. No .. snad nesmím uveřejnit výsledky svého bádání pokud jsou v rozporu s § 261a TZ. I když. Zpochybním svými výsledky historického bádání HOLOKAUST samotný (viz. úvaha níže) nebo jen jednu badatelskou verzi o holokaustu ? Odpověď je. NIKOLIV ! A ústava je co ? Nad zákonem !
3. LZPS se v těchto bodech nepodřizuje zákonu.

PRÁVO A LOGIKA:

§ 261a
Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické nebo komunistické genocidium nebo jiné zločiny nacistů nebo komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

1. Popřel jsem holokaust (nacistické genocidum) ? Ne !
2. Schválil nebo ospravedlnil jsem holokaust ? Ne !
3. Zpochybnil jsem holokaust ? Jednoznačně ne. Nedotkl jsem se holokaustu jako dějinné události ale jen jedné historické studie. Tedy zpochybnil jsem JEDNU historickou studii o holokaustu (vlastně jen její část) a ne samotný holokaust !!!

LOGIKA:

Lze stanovit přesně počet obětí holokaustu ? Ani náhodou !a to z mnoha důvodů.

1. Záznamy z koncentračních táborů byly zčásti zničeny.
2. Svědectví věznitelů mohla být vylhaná.
3. Svědectví přeživších vězňů či příbuzných obětí mohla být nepřesná.

LOGIKA:

Nachází se v tzv. oficiální variantě nějaké přesné číslo ? Třeba 6 789 456 obětí ? Ne ! Mluví se o 6 milionech plus mínus. Kde jsou tedy limity ? Je počet 6 789 467 či 6 345 678 ještě v limitu ? Kde je tedy hranice popírání či zpochybňování ? U čísla např. 5 987 987 ?

195328

10.7.2009 10:10

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

MUF 85.?.?.?

Reakce na 195328

Pane, jste učebnicovým příkladem popírače. Takto otevřeně si to nedovolili ani Irving, Zündel, Silvia Stolz, Leuchter a Rudolf. A to jsou nějaká esa mezi popírači. Odvolávat se na Listinu základních lidských práv a svobod, když jde o Holokaust TM je nehorázná drzost a krystalický příklad popíračství. Prorokuji Vám Druhý koncil kostnický s předem jasným rozsudkem...smrt upálením. Hodně štěstí a NEODVOLÁVEJTE.

195333

10.7.2009 10:45

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 195333

Proboha. Já zapoměl.

Holokaustová verze svatá jest nad ústavou.

Jdu si sbalit kartáček na zuby. Tedy vlastně krém na upalování [pláč] [mrknutí jedním okem]

195337

10.7.2009 17:31

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 195337

doporučuje se faktor 6 000 000 a vyšší

195374

10.7.2009 18:06

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 195374

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

195379

10.7.2009 18:23

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 195374

Jednoduchá subroutine.
if x < 6,000,000 then x = x+6,000,000-x
if x > 6,000,000 then return
if x = 6,000,000 then return

195382

11.7.2009 9:59

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195333

> Irving, Zündel, Silvia Stolz, Leuchter a Rudolf.

Teď si představte, že jmenovaní jsou možná pomýleni nějakou vírou, náboženští fanatici, pro B-h snad ne kvalitativně obdobnou sionizmu. Zavíráme do vězení na dlouhá léta hluboce věřící? Pro B-ha ne, neodpovídejte mi na všetečnou otázku!

195430

10.7.2009 12:02

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195328

Vážený pane, člověk Vaší inteligence by si měl stran hranice popírání či zpochybňování odpovědně odpovědět sám: Hranicí je číslo 6 000 000 a popírání či zpochybňování je pravověrně definováno zleva - tedy směrem k nižším hodnotám na číselné ose se jedná o popírání. Nám - exaktním matematikům - je každý takový společenský nesmysl zcela srozumitelný a v našich poměrech obvyklý. Právo nebo dokonce spravedlnost s tím nemají vůbec nic společného, neboť i formální logiku přece vždy určuje obvyklá mentální kvalita momentálních vítězů. Právo na nesouhlas Vám však přiznávám. To je totiž to jediné, čeho se ode mne můžete dočkat, když pominu mé upřímné poděkování za velice humorný příspěvek.

195346

10.7.2009 16:14

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 195346

Ja teda nebyl v matematicke analyze zrovna nejlepsi z rocniku, ale urcite bych neprehledl v prednaskach operator "popirani". Takze pokud me nekde ukazete definici takoveho operatoru byl bych vam vdecen pane "exaktni matematiku" [mrknutí jedním okem]
Pokud jde o formalni logiku tak ta pokud vim take nic jako "popirani" nezna. Mozna by "nejblize" tomu byla negace, ale jako exaktni matematik jiste budete souhlasit ze nelze uplatnit v logice negaci na nejake cislo a navic pomoci teto aplikace ziskat nejake jine cislo. To by byla spis nejaka funkce a to jsme uz zase jinde.
No vidim ze jste se snazil i funkci, operator, nebo mozna logicky predikat nadefinovat.

>zpochybňování je pravověrně definováno zleva - tedy směrem k >nižším hodnotám na číselné ose se jedná o popírání

Ale ani tahle, pokud se to tak nazvat, definice me neprijde zrovna exaktni [překvapení]

195368

10.7.2009 18:02

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 195368

Vážený Petře Řeháku, Vaše uvozovky u exaktního matematika mne naplnily nesmírnou leč lichou nadějí, že jsem na Zvědavci nalezl konečně spřízněnou - to jest rozverně hravou ale především hloubavou duši, která je ochotna pátrat po skutečném smyslu zjevného nesmyslu - tedy nalézat pravdu o našem životě. Místo toho jsem však vzápětí zjistil, že mi podsouváte nejen vynález operátoru "popírání", ale nepřímo i velice humorné tvrzení, že by se snad v historii lidstva "mentálně vyspělí momentální vítězové" někdy řídili matematickou formální logikou. Je mi opravdu líto, že jsem Vás zmátl, ovšem současně Vám musím i poděkovat za milou připomínku mého dávno již prchlého mládí. Nedávno jsem totiž tady na Zvědavci líčil, jak v šesté třídě základní školy se několik mých spolužáků pokoušelo spočítat, za jak dlouho příkop vykopaný za jednu osmihodinovou směnu dvěma kopáči vykope dva tisíce kopáčů.
Dovolte, prosím, abych závěrem vyslovil naději, že i Vám ve věku dvaašedesáti let bude již samotný výraz "společenské vědy" - i bez aplikací matematiky - připadat nesmírně debilní.

195378

10.7.2009 13:00

Včera sa mi zapáčila myšlienka, ktorú som prečítal v BL

Tak je to 192.?.?.?

citujem: ".. Pochopitelně, že by se pravdě dařilo skvěle, byla-li by lež zakázaná, ale historická zkušenost ukazuje, že zakázat lež je těžké. Tak těžké, že na všechny pokusy o to doplatila nakonec pravda."
Takže zakazovaním lži vždy najviac v histórii utrpela pravda, čo by malo byť dôvodom na ústavný zákaz takýchto praktík.

195353

10.7.2009 13:43

A tvrzení, že tenkrát zahynuli všichni Židé a dnes už žádní neexistují

Jan Kyncl 147.?.?.?

je také zpochybňování?

195358

10.7.2009 14:01

Něco k zasmátí...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

3. července 2009: http://www.sekuritaci.cz/glosy-lukase-visingra-cer...

Mlýny Boží i lidské (zvláště české) spravedlnosti jsou pomalé, ale na každou svini se vaří voda… Takže už došlo i na jednu z tribun českého antisemitismu, webzine Zvědavec, jehož vydavatel je trestně stíhán za zpochybňování holocaustu. Na svou obranu vydal roztomilé prohlášení, ve kterém se lze (mimo jiné) dočíst, že „skutečnými představiteli Židů“ jsou Plastel… totiž Palestinci. :‑) Nicméně, osobně bych tento portál poněkud postrádal: Kde jinde bychom my Smrtijedi (nejnovější přezdívka sionistů) zjišťovali, jak probíhá instalace Nového Světového Řádu™?

195360

10.7.2009 17:30

RE: Něco k zasmátí...

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 195360

[oči v sloup] během pouhého půl roku takový obrat na jedné IP?

195373

10.7.2009 18:12

RE: Něco k zasmátí...

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 195373

omlouvám se, myslel jsem, že je to Vaše myšlenka...

195380

10.7.2009 14:44

Proč?

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Rád bych odpověděl na autorova "proč" v závěru článku: protože systém není náš, ale jejich.
Třeba dnes vyšel na Ihned.cz článek o šéfovi Čezu, kterak mu jeho pozice umožňuje ovlivňovat přijímání zákonů. On si to pochvaluje a ospravedlňuje potřebou zajistit dobré podmínky pro podnikání jeho firmy. Modlou dnešních elit je zlaté tele a jejich vlastní zisk. Pokud by se mezi ně dostal někdo se skutečným zájmem o blaho lidí, tak ho buď zkorumpují nebo odstraní.

To přirovnání k inkvizici se mimořádně povedlo. Dnes se na dobu inkvizice díváme a kroutíme hlavou, jak to bylo ujeté. Málokomu dochází, že dnes probíhá to samé, jen mnohem subtilněji a mazaněji.

Ohledně popírání magického čísla 6 milionů. Podle čeho si máme vybrat správnou verzi? V minulosti se psalo o menších číslech. Když dnes uvěříme 6 milionové verzi, protože o tom psali na iHeute, budeme možná zítra popírači, protože někdo zjistí, že to bylo 7 milionů.

195366

10.7.2009 16:27

Hm...

nasraný prešporák 85.?.?.?

" Informované a vzdělané masy nejsou zdaleka tak lehce ovladatelné elitami, jako ty masy „nevzdělané“. " - dovoľujem si zapochybovať: Stačí pozrieť na niektoré diskusné fóra ( v SR napr. SME a PRAVDA)... Síce ide pravdepodobne o "patrične informované masy", ale...

195370

10.7.2009 23:07

6000000 a dalsich 6000000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Mně by zajímalo proč se uvádí jen 6 melounů když jich bylo 12,přesněji 6000000 do roku 1919 a zbytek za 2 světové viz níže překlad novin ze stránek Sdělávací institut? -dnes židy ukončených.

THE AMERICAN HEBREW 31. říjen 1919
Ukřižovávání Židů musí skončit!
Martin H. Glynn
(Bývalý guvernér státu New York)

Přes moře nás volá šest milionů žen a mužů o pomoc, a osm set tisíc malých dětí volá po
chlebu.
Tyto děti, tito muži a ženy jsou naši spolučlenové lidského rodu s tímtéž právem na život,
jaké máme my, se stejnou citlivostí na zimní chlad, se stejným sklonem zemřít ve spárech
hladu. Uvnitř nich přebývají neomezené možnosti k rozvoji lidské rasy, které přirozeně pře-
bývají v šesti milionech lidských bytostí. Nemůžeme být jejich opatrovníky, ale měli bychom
být jejich pomocníky.
Tváří v tvář smrti, ve smrtelném zápasu s hladem, není místo pro bláznivé rozlišování víry a
fyzické rozlišování rasy. V této katastrofě, kdy vede krutý a neúprosný osud šest milionů lid-
ských bytostí do hrobu, by mohly jen nejidealističtější výzvy lidské povahy rozhoupat srdce a
pohnout rukou.
Šest milionů mužů a žen umírá z nedostatku životně důležitých prostředků; osm set tisíc
malých dětí volá po chlebu. A tento osud není důsledkem žádné jejich vlastní chyby, žádného
porušení lidských ani Božích zákonů; ale strašlivé tyranie války a fanatické touhy po židovské
krvi.
V tomto hrozivém holocaustu lidského života jsou zapomenuty delikátnosti filozofických
rozdílů, zapomenuty jsou odlišné historické interpretace; a rozhodnutí pomoci bezmocným,
poskytnout útočiště nemajícím domov, obléct nahé a nakrmit hladové se stává náboženstvím,
před jehož oltářem se může klanět muž každé rasy a žena každé víry může...
...v nás všech rukou Boží, a muži a ženy, kteří můžou, ale nebudou naslouchat pláči hlado-
vějících, kteří můžou, ale nebudou věnovat pozornost nářku umírajících; kteří můžou, ale vy-
hnou se pomoci skupině těch, kteří sami zničili 77. divizi. Bylo jich tam 14 000 a v Argonne
Forest se zmocnili 54 německých zbraní. To ukazuje, že židovští hoši ze Spojených států bojovali u Argonne jako Jošua proti...

195398

11.7.2009 4:27

Všichni, jsme na jedné hranici, dokonce i ti ,co s námi nesouhlasí.

kozoroh 59.?.?.?

Když , židovský spisovatel a historik, něco napíše o židech samotných ,tak to musí být pravda a není to naprosto žadný rasismus a nebo antisemitismus, proto,čtěte:
"Thus an Orthodox Jew learns from his earliest youth, as part of his sacred studies, that Gentiles [non-Jews] are compared to dogs."
Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, page 94 (ISBN 0 7453 0818 X)
Jinými slovy,Ty ,jež židé nemají rádi, tak ,jsou podle jejich kritérií, všichni, lidé antisemitický antisemitičtí. To je velmi dobře zdůvodněno,takže, se všemi na hranici.Jinak,mezi nima jsou stovky také "židů", kteří nenávidějí sami sebe, pro své "židovství", jež neprovádějí dle udaných rabbínských směrnic.
Jejich síla je na lžích a vlastnění naprosté většiny médií, ale, lež má krátké nohy,ale, přežívá, za výdatné pomoci poplatných politiků,co na tom ,že zdraví rozum to nemůže střebat,tak ,mu trochu pomůžeme ,že ano?
============
Gas chambers again. The Jewish weekly "The Jewish Press" (New York) reveals on Feb. 15, 1991 that Saddam Hussein had gas chambers for all Jews. "Iraqis have gas chambers for all Jews".
This latest gas chamber revelation is not yet protected by the German law. It will be, if it becomes relevant to support the common knowledge of the existence of the Hitler gas chambers.
======http://globalfire.tv/nj/03en/politics/war-lies.htm
[ing]http://globalfire.tv/nj/graphs/jpress.gif[/img]
RESPONSE
THE WIESENTHAL CENTER WORLD REPORT, Spring 1991, Vol. 12, No.1, S. 2:
Tak,je jasné ,že z řad historiků, vojenských odborníků,novinářů,politiků nemůže jít před veřejnost a říci o výše zmíněných článcích ,že jsou naprostým nesmyslem a klubkem lží, když se jedna o pana Wiensenthala, takový hrdina se ještě nenarodil, kdo by to mohl říci , by byl zase nějaký "nepovedený", tak zvaný žid,jako pan Shahak a tak ,křestanská elita musí setrvat ve lžích a čekat na "proroka", který jim hrdině řekne to co vědí dávno a tak je osvobodí od kolaborace a zachrání i jejich osobní výnosná postavení na propagaci nesmyslů.Také, tisk se ozve, až se to bude moci zveřejnit, tak ,jako toto;
--------
Vložený obrázek
Vložený obrázek

A passport and permit to emigrate from Hitler’s day -- Not to Auschwitz but to Palestine. Oh good Holocaust!
The Third Reich had no extermination plan for Jews. It had an emigration plan! "The Transfer Agreement" was a nego-tiated arrangement in 1933 between Zionist organizations and the German Reich to transfer the Jews, and millions and millions in cash (in foreign currencies, Dollars and Pounds) to Palestine.
http://www.marxists.de/middleast/brenner/ch06.htm
[img]
Máme přece na presidentské standartě "PRAVDA VÍTĚZÍ",ale ,já dodávám, DÁ TO FUŠKU, když nám v tom pomůžou i sebe nenávidějicí.

195413

12.7.2009 6:16

RE: Všichni, jsme na jedné hranici, dokonce i ti ,co s námi nesouhlasí.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 195413

Jste me z temi fakty ze Holocaust tak jak tvrdi zidi (Lituji, cenzurováno pro možné porušení zákona! Nesouhlasím se zákonem omezování svobody slova, ale Zvědavec (a editor) k zachování své existence musí zákonu vyhovět a je spoluodpovědný za zveřejnění Vašich pochyb. Díky – moderátor.).

195479

14.7.2009 0:50

RE: Všichni, jsme na jedné hranici, dokonce i ti ,co s námi nesouhlasí.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 195479

Uz jsem v CZ dlouho nebyl soude podle cenzury kde je videt ze svoboda ( i projevu ) v ceskym krateru bude v dnesnich dnech horsi nez za komancu nebo ve stredoveku kdy inkvizice pro pravdu upalovala carodejnice! V zivote by me nenapadlo pane Stwora, ze by jste diky zakonum kdejakych curaku kteri o skutecne democracii nemaji ani zdani mohl nest pravni odpovednost za me nazory - i tech co se tykaji Holocaustu zidu. Jinymi slovy, je pranim ceskyho naroda at uz konecne vsecky ty prevleceny ukazky ctnosti democraticky tahnou do horoucich pekel ke vsem certum i s jejich narizenimi!

195634

11.7.2009 8:09

Mučedníci

pajik 89.?.?.?

Většina mučedníků nebyla zabita jen z náboženských důvodů. V průběhu křesťanské historie tu vždy bylo množství přesahů mezi církví a státem, politikou a modlitbou. Bylo tomu tak s anglickými mučedníky reformace či s japonskými mučedníky; a bylo tomu tak i u raně křesťanských mučedníků římských.

Na tuto pravdu snadno zapomínáme. Když se tedy nyní lidé dívají například na mučedníky církve v Salvadoru, říkají: „Nejsem si jist, zda to opravdu byli mučedníci pro Krista. Oháněli se státem.“ Ale vždyť takhle tomu bylo vždycky.

Pravé náboženství právě proto, že je tak holistické, ohrožuje systém. Systém pak nemůže tolerovat svobodné lidi, kteří se před jeho modlami neskloní, ať už jsou jakékoli.

Mučedníci se vždy obraceli zády ke svému logickému uvažování. Nacházeli cestu k oné největší svobodě, k jediné ryzí svobodě: svobodě od svého já a svobodě k velké Pravdě.


Richard Rohr - chlapi-myslenky, katolicky knez, [email protected]

195421

11.7.2009 11:38

RE: Mučedníci

abc 85.?.?.?

Reakce na 195421

Pokiaľ viem,tak mučeníci tak ako Hus,zhoreli na hranici s Bibliou priviazanou na krku. To aby každý aj v budúcnosti pochopil o čo satanistom išlo. V žiadnom prípade nedovoliť ľuďom poznať pravdy Biblie. Svedkov viery neznášali satanisti či už sa skrývali vo falošných náboženstvách alebo za nimi ovládanými politikmi. Ich tisícročia trvajúci boj proti pravde prehrali. http://www.watchtower.org/b/19980708/article_01.htm

195432

12.7.2009 3:32

RE: Mučedníci

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 195432

Náboženství ,je opium davu sfanatisovaný dav, to je nástroj těch ,kteří z toho fanatismu mají dobrý přijem a neomezenou moc nad životem a smrtí.Co se jen katololický svět nahrozil lidem peklem a v rámci záchrany duše vydal velmi dobře prosperující odpůstky,což je vidět ve Vatikánu,kam se jen podívame a nezapomenme na cirkevní majetek, který vlastnili po propagandě k věřícím, "nemysli na pozemské statky, mysli na spásu duše" A TOHLE NÁM PODEPIŠ,budem se za tebe a spásu duše modlit, ještě kdybys chtěl ,tak ti můžem odprodat ostatky svatých.Takže, každé náboženství je masívní propaganda na kontrolu davu,jenže ted v atomovém věku, to nebudou táhlé třicetileté války, ale jen minutový a nebo hodinový překvapivý úder ve jménu judaismu,křestanství a nebo muslimů, kdo z koho?
O lidech žijících normalně se v této hře smrti a života nikdo nezajímá,jakoby těm planeta nepatřila a naopak, všichni tři hlavní náboženský aktéři vidí v těchto nezávislých lidech odpadlíky.KDO NENÍ S NÁMI,JE PROTI NÁM.
Takže,občan=člověk bez příslušnosti k davu, je zatracen od všech třech a prostě nemá naději přežít ,nebot hned má na krku tři nepřátele.
Israeli Professor:
'We Could Destroy All European Capitals'

Speaking during an interview which was published in Jerusalem Friday, Professor Martin Van Crevel said Israel had the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons.
----
“Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired, signifies in the final sense a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and are not clothed.”
Dwight D. Eisenhower
------------
Učení Kristovo způsobí třídění duchů
Nedomnívejte se, že jsem přišel zavést na zemi pokoj; nepřišel jsem zavést pokoj, nýbrž meč. Přišel jsem zajisté, abych uvedl v rozpor syna s jeho otcem a dceru s její matkou a nevěstu s její tchyní; a tak se stanou nepřáteli člověka jeho vlastní domácí!
-------------
Nejzajímavější věcí je , že náboženství a ti ,jež jej hlasají ,sami se koukají dostat do vlivných funkcí státu a odtud rovněž řídit své nazory k dosažení svých cílů a to jakýmkoliv způsobem.Muslimové rovněž napodobují"židovský vliv v Americe"a tak v Dansku, už je případměstské radys valnou většinou muslimů,na stěžování si Danů, dostali odpověd,když se Vám to nelíbí,tak jděte jinám,to , znamená Danové a jiní budou emigrovat, možná ,že do muslimských zemí, takže ,pochopte israel,který říká Israel je jenom pro židy.
DALŠÍ PŘÍPAD JE OD AKRON POLICIE ,KTERÁ VYŠETŘUJE PŘEPADENÍ BÍLÉ RODINYOD GANGU ČERNÝCH,KŘIČÍCÍ"THIS IS OUR WORLD" A "THIS IS A BLACK"
Tato událost se stala ,když rodina oslavovala den Americké nezávislosti v jižním Akron=USA.
Je jasné, že ovlivněná media v takových projevech se nebudou nijak moc zozšiřovat, většinu času strávili na "bílých rasistech".

195475

12.7.2009 11:09

RE: Mučedníci

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 195475

Ještě bych něco dodal.
Plácat se v detailech asi není příliš produktivní, tak bych to zkusil ještě zobecnit.
Třeba u Husa jako mučedníka šlo opět o něco, co bývá málokdy vysloveno.
Byl národní.
To znamená, že (asi nejspíš bezelstně) šel proti smyslu latinizace. Jinak jeho myšlenky jako reformátora byly poměrně obecně rozšířené (mezi církevními vzdělanci) a běžně se za ně neupalovalo.
Proč tedy latinizace? Stejně jako amerikanizace. Prostě je to ritualizování. Přijmout něčí rituál je to samé jako se podřídit (stejně tak u zvířat). A náboženství je propracovaný globální rituál.
Stejně se chovají i ženské v kuchyni…A chlapi v dílně.
A na globální úrovni se metody globalizují. Už to není „poleju tě“, nebo „dostaneš facku“, ale je to „spalte nevěřící“ nebo „hodíme na vás bombu“.
Abych se vrátil k tomu, co bylo řečeno na začátku této větve
>Pravé náboženství právě proto, že je tak holistické, ohrožuje systém
To bude právě ten háček. Náboženství je systém. Systém hodnot, systém zákonů a norem. A je završen ritualizací a mystifikací (podstata je ukryta).
Vlastně je to uzavřený systém (završen nezpochybnitelnou autoritou-bohem), tedy jak bylo řečeno, nepřipouští jiný systém, ohrožuje vše vně sebe. A „náboženská tolerance“ může způsobit jen jediné, a to postupné sjednocení (podřízení se ostatních jednomu).
Ale určitě platí, že nic není natrvalo, co je dnes tak, bude zítra naopak, co je dole je i nahoře atd. A kdyby tento web sem tam někoho nenadzvedl, tak by to byl vlastně jeho neúspěch. [mrknutí jedním okem]

195488

12.7.2009 6:35

Antisemitizmus: Sionistický nástroj na zastrašovanie protivníka

Roman 212.?.?.?

Antisemitizmus: Sionistický nástroj na zastrašovanie protivníka

Tento prípad nebol v Česku ani v Európe prvý a zrejme nebude poslední prípad. Pod hrozbou meču antisemitizmu, demokracie v Európe sa stagnuje a odstupuje sa.

Kritika židovského štátu, židov alebo oficiálnu verziu holokaustu sa stali v západnom svete tabu, ku ktorým sa málokto odváži dotknúť, bez toho aby seba nepostavil pred hrozbou obvinenia a perzekvovania. A vôbec, kritizovanie židov, ich náboženstva alebo štátu Izrael je dnes považované v USA a iných západných štátoch za najhorší morálny zločin. Židia sú najnedotknuteľnejší z nedotknuteľných a ktokoľvek, kto sa o nich zmieni čo i len jediným negatívnym slovom je hneď označený za antisemitu. Otvorene a bez obáv môžete kritizovať všetko a všetkých, ale nie židovstvo a židov ani sionizmus a sionistov, napriek tomu že sionizmus bol raz OSN označený ako rasistická ideológia, inak budete označovaný za antisemitu. Ak niekto kritizuje židov alebo časť židovských dejín, netolerantný aspekt ich náboženstva alebo izraelské sionistické pozície, nevyhnutne mu prischne nálepka antisemita.
„ „Antisemitizmus“ je slovo, ktoré by malo byť vyradené zo všetkých svetových jazykov. „Antisemitizmus“ dnes slúži iba jedinému účelu. Keď židia alebo sionisti cítia, že je niekto proti ich cieľom, zdiskreditujú svoje obete používaním slova „antisemita“ a to všetkými cestami a prostriedkami, ktoré majú vo svojej moci a pod kontrolou. Môžem o tom hovoriť ako právoplatný semita, ktorého sionistické sily na Slovensku označili za antisemitu a zažalovali za šírenie antisemitizmu a za popieranie holokaustu.
Je hanebné, pozorovať ako dnešní demokrati preberajú používanie slova „antisemitizmus“. Vedia, že „antisemitizmus“ vo význame, v akom sa dnes používa, je nezmyselným slovom. Vedia, že správne slovo je „Judeofobik“.
Výraz „antisemita“ sa dnes spája výlučne s negatívnou konotáciou. Ak raz človek dostane túto nálepku, bez ohľadu na to, či je pravdivá alebo nie, nič ho nevykúpi z toho, na čo sa masmédiá pozerajú ako na konečný hriech..
Je takmer nemožné, že v dnešnom, holokaustom presiaknutom svete čo i len povedať slovo žid alebo Izrael bez pozdvihnutia emócií. Masmédiá západného sveta to umožnili neustálym a neúnavným pretriasaním holokaustu a antisemitizmu. Holokaust, stal sa obchodnou značkou.
Žiadna udalosť sa nestala viac spomínaná a opisovaná s takým odstupom času. Bola by to heraklova úloha, len spočítať všetky, na holokaust orientované televízne príbehy, dokumentárne filmy a drámy, knihy, časopisy a články, filmy a hry. Denne nás bombardujú príbehy obetí holokaustu, ich príbuzných, tých, čo prežili, vojnových zločincov, holokaustom ovplyvnené umenie a literatúra, spomienky a memoriály. Nikto nemá právo na svoj vlastní holokaust. Nikto na svete okrem židov, netrpel ani netrpí. Holokaust ...Automaticky kráceno

195480

13.7.2009 22:34

abc 85.?.?.?

Reakce na 195480

Pohrobkovia socializmu, sa ďalej usilujú o to isté...predtým hľadali triednych nepriateľov...dnes vyhľadávajú antisemitov... Predtým napr. vazňov svedomia prenasledovali, diskreditovali a trestali §§ za "marenie dozoru nad cirkvami"... Teraz sú schopní prišiť Vladimírovi §§ za "marenie dozoru nad slobodným zmýšľaním"... Podľa ich zmýšľania sme všetci antisemiti...Totalita ako vyšitá.Skúška času vás odhalila!Napíšte všetkým - Semitom, Chamitom a Jafetom - všetkým potomkom Noacha ako za totality: "Vaše zmýšľanie nie je v súlade so záujmami štátu"...
http://www.protiprudu.info/teraz_sme.html
http://sk.wikipedia.org/wiki/Semiti
P.S. Máme pre vás utláčaných dobrú správu: Onedlho všetko organizované násilie skončí! Ľud milujúci slobodu nemožno zničiť!
http://www.watchtower.org/b/20081001/article_01.ht...

195626

13.7.2009 4:49

Nemusi se to dvakrat libit,

Rene Bartosek 68.?.?.?

ale zavedeni trestnich paragrafu na myslenky definuji ideozlocin. Neni podstane o jake konkretni myslenky se jedna. Nacismus, bolsevismus stejne jako soucasny sionismus povazuje za nebezpecne ideologie vuci lidem. Sionismus jako druh totalitni fasisticke ideologie pouziva antisemitismus spolu s genocidou Zidu behem valky, jako ideologickou propagandistickou zbran pro potlaceni sve kritiky. Povazuju lidi za schopne se poucit z dusledku fasismu i bolsevismu. Myslici clovek se stava obtizne extremistou bez pomoci masivni masmedialni propagandy. Aspon takto nemuze podlehnout extremismu vetsina spolecnosti.

Jak muze byt v demokracii krimanilizovano pochybovani o jedne nemenne jakekoliv pravde svateho zlateho telete? Na vysoke politicke urovni je propagandisticke uziti zlocinu nacismu proti soucasnemu ministru zahranici Nemecka diplomaticky receno nevhodne. Za hranicemi o sionistickeho statu Izraele v zemich, ktere se maji za demokraticke, muze byt sionisticka propaganda v masmediich, ale s tim, ze to vznasi otazky v rovine logiky, etiky i moralky? Umlceni kritiku sionistickeho vykladu holocaustu je neprijatelne.

Nesedi mi prilis nemecka mentalita, citove tedy Nemce nejak nezboznuju, ale muzu k nim z jinych duvodu citit respekt, ktery by samozrejme neexistoval pri existenci nacistickeho statu. Pokud chteji Zide respekt jako narod, pak toto je neslucitelne s exitenci sionistickeho rasistickeho statu a je naprosto neslucitelne s komlexem etnicke nadrazenosti, ktery automaticky stavi zbytek lidstva mezi menecenne.

Nevadi ani urazky, ani projevy skutecneho antisemitismu ci rasismu z hlediska nenavisti, protoze se jedna o marginalni jevy. Mnohem vetsi problem pusobi silici tlak verejnosti na zapade proti soustavne dlouhodobe sionistickeho "reseni problemu" silou a diskriminaci. Zvedavec neni problemovy na zaklade nekolika clanku mezi tisici ostatnimi. Nestravitelna je nekorektnost vetsiny clanku pro korektne vzdelane ideove intelektaulni elity i obycejne lidicky zpracovane masmedii, ktere vytvari myslenkove prostredi s jistymi prvky dogmatismu. Cim vice korektnosti tim vice se vzdalujeme od skutecnosti a zaciname myslet ve virtualni realite ideologickych dogmat.

V Ceskoslovensku tricatych let to fungovalo, tak ze nacismus mohl byt verejne kritizovan, umelecky satiricky zesmesnen... Neexistoval zadny klacek ideozlocinu, ktery by mohl kriminalizovat kritiku. Az naciste nechali otevrit hrob Karla Capka, aby se presvedcili, ze je skutecne mrtvy. Napsat Valku s mloky, Bilou nemoc bylo jiste velmi nebezpecnym rafinovane skrytym ideozlocinem, prestoze slo o fikci, v ktere nekdo velmi dobre poznal sam sebe. Uvidime co funguje v ceskych zemich na pocatku noveho tisicileti. K pravde se da priblizit pouze racionalni diskusi a korektnost je s racionalitou, logikou velmi obtizne slucitelna. Se svobodou slova je jakykoliv typ ideokorektnosti neslucitelny!!
http://www.blisty.cz/2009/7/13/art47901.html
http://www.blisty.cz/2009/7/13/art47904.html
http://www.blisty.cz/2009/7/13/art47875.html

195534

15.7.2009 17:07

Nekteri kide jsou si ochotni vzit na sebe opravdu hodne.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Deleni medii podle charakteru zverejnenych informaci na demokraticke nebo jine je velmi nebezpecna ideologicka vecicka.Kdo urci, ktery nazor je ten hloupy ve smyslu placatosti Zeme? Zastanci placatosti Zeme, taky odmitli diskuzi, pouzili represi a ideologii se pod faktickym tlakem nepodarilo udrzet. Co treba laikove jako ja maji pravo tvrdit, ze kosmologie stojici na gravitaci jako hlavni sile universa je zastarala? Mam pravo to tvrdit nebo ma prijit nejaky gumidek ohebny za kazdeho rezimu jako Grygar a znormalizovat muj nazor. Pokud bych to odmitl, tak maji nastoupit trestni paragrafy ideozlocinu a represe?

Trikrat svinstvo Smrkovskeho neni racionalni argument, jedna se o emotivni vylev s prazdnou logickou hodnotou, na rozdil od autora clanku nemam nejmensi duvod ho cenzurovat nebo potirat, protoze neverim, ze demokracie muze stat principielne na necem jinem nez svobodne diskuzi, ktera dokaze vybalancovat spolecnost s okrajovym nevyznamnym vyskytem extremismu. Ti co odmitaji diskuzi z jakychkoliv duvodu se samozrejme na vytvareni rovnovahy ve spolecnosti podilet nemohou. I to patri neodlucne ke svobode projevu, nezapojit se do nejakych diskuzi nebo vubec jakoukoliv vymenu myslenek a informaci ignorovat.

Srovnani dejiny Evropy a anglosaaskeho sveta jako rozdilnych pristupu ke svobode projevu v ramci demokracieza poslednich 100 let ukazuji, ze represevni zasahy a cenzura v Evrope vedli k fasismu i bolsevismu a dvema svetovym valkam. Anglosasky svet se i pres sdilene problemy ekonomicke krize, vyhnul nastupu extremismu na politicky vrchol.

Byla sice snaha mocenske elity v ramci socialne inzenyrskych projektu napr. v pripade generala Butlera vytvorit si i v USA sveho dudcceho, ale bylo to nepruchodne. Rozhodne snaha extremizovat americkou spolecnost nepadlo na odmitnuti jednotlivce. Ve svobodne obcanske spolecnosti se velmi obtizne i za uziti masove propagandy prosazuji myslenky jakekoliv totality. O pokus zrealizovat takove myslenky?....

Ta samocistici zumpa na rozdil do te regulovane cenzurou a trestnim parafrafy, prokazala jako celek mimoradnou rezistenci vuci extremismu a totalitnim ideologiim!! Nemusi se to libit, ale pak nezbyva nez se oprit o svou viru, ze cenzura a represe funguje lepe. Jeste zajimavejsi by bylo rozebrat situaci ve Svycarsku. Vzhledem na zajimavy etnicky charakter obcanu Svycarska a zemepisne polohy teto zeme.
http://www.blisty.cz/2009/7/15/art47938.html
http://www.blisty.cz/2009/7/15/art47933.html

195779

15.7.2009 21:08

Pochybovat a ptát se, je zdravé

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195779

Je sice pravdou, že:

Diskutovat s lidmi, kteří např. tvrdí, že Země je středem vesmíru nemá žádný smysl.

Astronom nediskutuje své problémy s astrologem.

Každý má svoji „pravdu“, jinak bychom neměli různá náboženská přesečení ani politické strany. Nebezpečný je ten, kdo tvrdí, že jen ta jeho je jediná a každý nesmysl trestný.

Petr Wagner píše:

„Pokud ve zdravé společnosti začnu říkat, že holocaust nebyl, že Izrael se nedopustil v Gaze válečných zločinů, že globální oteplování neexistuje a že nejsou vidět známky poškozování přírody lidskou činností, natož že nepocházím ze společného předka primátů a člověka nebo, že druhou světovou válku nevyhrál Sovětský svaz, tak se vystavím jedinému: budu s prominutím za blbce.“

Bývalý poslanec ČSSD Ivan David se domnívá, že je mnoho zemí, kde se daří dosáhnout, že je za blbce pokládán ten, kdo uvedeným tvrzením nevěří a dokonce je popírá. Až zmateně to dokládá průzkumem veřejného mínění v USA několik měsíců po útocích 11. 9. 2001, kdy 52% dotázaných Američanů věřila, že za útoky stojí Saddám Husajn. Ivan David viní média a pozapomíná, že tehdejší president Bush, sdělil národu, že sám Bůh mu našeptal osu zla a Irák. – Selským rozumem bych vyvodil, že dobré je pochybovat.

195794

16.7.2009 1:09

RE: Pochybovat a ptát se, je zdravé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195794

Co je to zjevna pravda? Maji lide k pravde uctu? Kdyz uvadeji sve nazory, poctive uvedou i kritikce skutecnosti k myslenkam, ktere zastavaji? Co penize deformuji pravdu? A mocenske ambice jak ty jsou na tom s pravdou? Rika se, ze s pravdou je to jako s tvrdym chlastem, malo kdo snese neredenou. Neni nic nebezpecnejsi nez lidske bytosti slepe kracejici za nejakou "velkou zjevnou pravdou", o ktere je zakazano pochybovat!

http://www.youtube.com/watch?v=wPE0vE91HaE
http://www.youtube.com/watch?v=NIADGU94INw&fea...

195812

6.8.2010 7:29

Nemyslim si ze

Satanist 75.?.?.?

pan Stwora je kacir , jeden fakt je a muzete si to najit i na internetu ze Nemecko a FBI vysetruje tisice ,,Prezivsich holocoustu ,, protoze Nemecka vlada byla osizena o miliony dolaru. Podvod byl objeven pri prosincove konferenci o zidovskych hmotnych pozadavcich. Podle jisteho penzijniho programu Mimoradnyho fondu bylo zidama podvodne vybranio prez 7 milionu dolaru a FBI odstrihla prez 200 lidi israelsky narodnosti a vyzvala je k vraceni penez do 3 mesicu. Podle pokladnika Romana Kenta FBI bude zatykat protoze vysetrovani ukazalo ze falesnych prezivsich je vic nez se soudilo. Zajima Vas zdroj? Prelozil me to jeden arab kterymu jsem tu delal po 5 dni pruvodce aby videl ze zdejsi avifauny co nejvic, byl jsem pozvan mezi arabskou komunitu na kebab a pitu a nemohl jsem to pozvani odmitnout. ( Koupili pro me i 15 piv a to sem teda cumel) Zkratka a dobre mel jsem to odpoledne good time kdyz jsem nahodil debatu o israelcich a jejich holocoustu a protoze obstojne ovlada hebrejstinu me to prelozil z thejewishweek.com

225714

Tuto stránku navštívilo 10 567