Diskuze k článku

Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?

Příspěvků 30

6.4.2009 9:53

Who really is Mr. Poplawski?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

http://judicial-inc.biz/94Heb_shoots_five_cops.htm

187896

6.4.2009 10:42

Doplneni editora...

inn-ocean 80.?.?.?

....uplne presne to same mne napadlo v pripade Obamy v Praze a jeho recnickeho pultiku s orlici.

187898

6.4.2009 15:08

Síla médií

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Co k tomu dodat?
Prostější občané to mají v tu ránu v hlavě srovnané: zajímáš se o konspirační teorie = jsi nebezpečné individuum. Což vyústí v automatický odsudek bez diskuze o faktech. A to se některým lidem náramně hodí...

187908

6.4.2009 16:13

usa

8-P 88.?.?.?

Vážený editore, i když s Vámi převážně souhlasím, váš komentář o amerických hodnotách trochu nechápu. Amerika byla dlouhou dobu opravdovou svobodnou zemí, což přišlo vhod skoro celému světu. Kdekoliv zavládla tyranie, komunismus, fašismus, lidé vždy vzhlíželi k zemi svobody, k Americe. To, že se dnes fašisti víceméně úspěšně snaží zničit tuto zemi neznamená, že americké hodnoty neexistují. Pokud je chcete zrekapitulovat, napadá mě namátkou free speech, due process of law, innocent until proven guilty, habeas corpus, no taxation without representation, volné držení zbraní a tak dále. Je mi jasné že tyto právní pojmy vznikly jinde, a proto nejde o žádný americký patent. Nicméně byla to právě Amerika, kde tyto hodnoty zakořenily nejhlouběji. Proto pokud někdo mluví o amerických hodnotách, má pravděpodobně na mysli tyto práva a svobody, které zaručuje původní americká ústava. Ta ústava, která byla prolomena poprvé v roce 1947 založením (protiústavní) tajné služby CIA.

187914

6.4.2009 19:13

RE: usa

lepus 212.?.?.?

Reakce na 187914

O kterem obdobi mluvite? My mame 20 let po sametove revoluci, v Americe jeste pred 50 lety nesmel cernoch do lepsi restaurace, a sedet v autobusu smel jenom vzadu. Neni treba pripominat jak Amerika zatocila s Indiany, ale i bily muz pokud nemel penize (bezdomovec) sel za to do vezeni. Otroctvi v Americe bylo zruseno nekolik desetileti po Evrope. Myslim si ze lidska prava staly a stoji v celem svete za prd. Jedine co lidi tahlo do Ameriky tak byla nadeje, ze by tam mohli mit lepsi zivot a zbohatnout protoze cela Amerika byla jedna velka kradez a puda tam mela nizkou cenu. Vsude jsou pozitiva a negativa, ani USA neni vynimka. Jedina demokracie byla v Recku, ale taky jenom pro nekoho.

187922

7.4.2009 9:09

RE: americké hodnoty

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 187914

Človeče, hamburgery, teplé psy, coca-cola a hypotéky. To sú tie Vaše hodnoty veľkej Ameriky, ktorá vznikla vyvraždením pôvodného obyvateľstva. Medzi ďalšie, nie menej významné, patrí aj výdatná pomoc pri vzniku Izraela a paprče vo všetkých konfliktoch sveta, kde išlo o peniaze, ropu, plyn, heroin alebo iné nerastné bohatstvo.

Človeče, uvedomujete si, že v období keď Kolumbus r.1492 len objavil Ameriku (o Amerických hodnotách sa zatiaľ nebavím), tak napr mesto Košice (Slovensko) malo za sebou už temer 270 rokov existencie?? Ste si istý, že nemalo vlastný rebríček hodnôt??
Ste si istý, že ten rebríček hodnôt nebol lepší ako ten Americký, ktorý dokázal do dnešnej doby prežiť tak akurát cca.200 rokov a teraz sa rozsypal na prach ??

187942

7.4.2009 14:17

RE: americké hodnoty

8-P 88.?.?.?

Reakce na 187942

No řekl bych že v Košicích se nikdy nenarodil Edison, ani bratři Wrightové, a taky se tam neodstěhoval Tesla aby vynalízal střídavý proud. Víte já mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace které tato společnost produkuje. Je mi líto, ale ta velká amerika na kterou tak nadáváte, dala světu mnohem víc než celé Košice i se Slovenskem.

187948

7.4.2009 17:10

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 187948

[chechtot]
Čo si prosím predstavujete pod výdobitkom civilizácie ? NWO?
A ešte ako vplýva elektrina, žiarovka alebo napríklad lietadlo na slobodu spoločnosti a človeka ako druhu ?
A vzhľadom k faktu, že Vaše hodnoty sô mimo moju stupnicu, k poslednej vete sa radšej nevyjadrím.

187950

7.4.2009 18:33

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 187950

1 - pod výdobitkem civilizácie si představuju třeba hajzlpapír
2 - žárovka na svobodu člověka vliv nemá, moje pointa je že převážně pouze svobodní lidé jsou schopní vynalézt žárovku
3 - vzhledem k tomu že všechno vztahujete na NWO, měl byste pravděpodobně odejít z civilizace a žít bez jejích výdobitků...

187957

7.4.2009 20:07

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187957

Vaše teorie by ovšem znamenala, že Hitlerovo Německo bylo velmi svobodnou zemí, neboť například v raketovém výzkumu byly USA sto let za nimi. Dalších příkladů by se dala najít celá řada. Dalším zajímavým argumentem je to, že největším světovým exportérem je kupodivu Německo. Že by další důkaz toho, že Německo je nejsvobodnější zemí?

Výdobytky civilizace nejsou vždy úplně košér. Ještě před nějakými 60 lety se biologický odpad (žumpa) používal na hnojení. Dnes, když máme tolik výdobytků, hnojil byste si svoji zahrádku tím, co teče do kanálů? Krom obyčejných hoven, řeknu-li to jednoduše, tam najdete vše, co lidé spláchnou do záchodu, což znamená úplně všechny svinstva, které už doma nepotřebují.

Ano, to jsou také ty výdobytky civilizace.

A co se týká té Ameriky? Je to hrozně jednoduché. Pokud je z čeho rozdávat, vždy se najde mnoho lidí, kteří s povděkem vezmou. Proč myslíte, že nejlepší vědci atd., utíkají z Evropy do USA? Protože je tam největší svoboda?

187968

8.4.2009 18:49

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 187968

Víte s tím Hitlerovo Německem je to trochu jako s Egyptem. Němci rakety nevynalezli, ale pouze zainvestovali do jejich vývoje. Když už existuje nějaké udělátko (raketový pohon), tak to samozřejmě lze vylepšovat dál a dál, a není to chyba USA že při vymýšlení balistických raket zaspali dobu. Svobodní američané zjevně neměli potřebu něco takového vymýšlet, a přesto když na to přišlo, předehnali i německý výzkum atomové bomby.

Nicméně tahle diskuze jde do nikam, protože se zjevně neshodneme v pohledu na technologický přínos USA, ani na tom že je to jediná země, odkud lid vyhnal panstvo, a proto se mu tam žije (žilo) dobře. A navíc já o koze a vy o voze, protože já nemluvil o chemickejch sajrajtech, ale o žárovkách, letadlech, popřípadě o počítačích. A co se těch vědců týče, když Tesla přijel do USA, šel kopat výkopy než se uchytil. A neodstěhoval se tam kvůli vyšším platům.

188036

10.4.2009 3:51

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

xml 85.?.?.?

Reakce na 188036

Zrovnavat vydobytky techniky s narodnymi hodnotami by sa dalo v pripade, keby napriklad americky vedec, kt. prisiel na to ako postavit atomovu bombu by po zisteni, ze sa to da pouzit na vojenske uceli vsetku dokumentaciu znicil. Nie su to ojedinele pripady, ale mat dilemu - bud slava a pokrok alebo opak [překvapení] co su podla vas tie spravne hodnoty? Ako sa rozhodnut podla nich v takejto situacii?

188124

10.4.2009 11:22

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 188124

Víte tady se člověk snaží diskutovat, neuráží a ostatní mu nadávají do hňupů a blbů. A to co začalo mojí tezí o svobodě a jejím vlivu na technologickou kvalitu civilizace tu překrucujete na nějaký balistický rakety a atomový bomby. Podle mě jsou nesvobodné společnosti neschopné technologického pokroku. Sice jsou schopné pod hrozbou smrti donutit vědce k zdokonalování raket, letadel a tanků, ale ani Tesla, ani Edison anebo Newton se v SSSR nenarodili. Ani nikdo jim podobný.

A abych vám odpověděl, sirky nepatří do ruky dětem ani pyromanům. A o tom kolik je energie v atomu se vědělo dávno před vynálezem atomové bomby, takže Oppenheimer moc dobře věděl s čím pracuje.

188141

10.4.2009 15:39

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

xml 85.?.?.?

Reakce na 188141

Tak dobre, vratme sa [mrknutí jedním okem] Povodne ste napisali:

>Proto pokud někdo mluví o amerických hodnotách, má pravděpodobně
>na mysli tyto práva a svobody, které zaručuje původní
>americká ústava.

Vymenovali ste niekolko prav, ale pytam sa Vas ci je mozne pravo povazovat za hodnoty? To, ze pravo existuje a sloboda neznamena ze beloch sa v Harleme citi bezpecne... na Slovensku vas ale v ciganskej osade zarucene nezabiju. Co su teda tie americke hodnoty, ktore vyzdvihujete? Rad sa necham poucit.

p.s. vsimnite si, ze na vas neutocim preto nalepkovanie, ze "prekrucujem" prosim vynechajte zo svojho slovnika

188154

9.4.2009 23:46

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187968

Jindro, tady tě jenom doplním a potvrdím, co jsi napsal. Nechci reagovat na toho hňupa pod tebou. Němci měli prvenství ve výzkumu a vývoji balistických raket. Německý vynálezce a inženýr Vernher von Baraun, který zahájil úspěšný raketový výzkum v německé armádě, odešel po II.sv.válce do Spojených států, kde pokračoval ve vývoji balistických raket. Později pracoval pro NASA na kosmickém programu. Tvrdí se, že kdyby jim tolik nepomohl, tak se Amíci na Měsíc nikdy nedostanou.

188118

10.4.2009 3:40

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

xml 85.?.?.?

Reakce na 188118

>...Tvrdí se, že kdyby
>jim tolik nepomohl, tak se Amíci na Měsíc nikdy nedostanou.

A vlastne na mesiaci ani nikdy neboli [mrknutí jedním okem] podrobne sa ty zaobera video dokument, ktory najdete na Mustwatch.cz

Tym, ktorym sa to nechce pozerat dodam: okolo zeme existuju tzv. van allenove pasy (dva), su to tzv. pasy ziarenia (gama) kt. clovek bez kapsle z olova zivy neprekroci. Uz vo vzdialenosti niekolko 1000km astronauti popisovali zablesky pri zatvorenych ociach, boli to len nahodne poletujuce elektrony z van allenovych pasov, tak viete si predstavit akemu kozmickemu ziareniu musi byt vystaveny clovek za touto neviditelnou ochrannou membranou zeme? [zahanbení]

188123

10.4.2009 15:52

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188123

>A vlastne na mesiaci ani nikdy neboli...
----------
Já si myslím, že celá ta šaškárna byla vytvořena jenom proto, aby se odvedla pozornost od vyšetřování vraždy J.F.Kennedyho, což se táhlo od jeho zavraždění roku 1963. Raději vyšetřovat méně závažnou záhadu, než odhrnout temný závěs a ukázat prstem na samozvané vládce naší planety za oponou.

Ať už na Měsíci byli a nebo nebyli, splnilo to svůj účel. "Spiklenci" se vrhli na jinou návnadu. Proč by z NASA také uniklo tolik rozporuplných informací a snímků? Nedávno jsme o tom měli zde na Zvědavci debatu.

188156

10.4.2009 16:09

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

xml 85.?.?.?

Reakce na 188156

S tym odvadzanim pozornosti plne suhlasim, deje sa to stale a v roznych krajinach nie len US. Ja som len chcel upozornit, ze propagandu o pristani na mesiaci zbytocne schematicky nepropagujme aj my, ked sa da doveryhodne spochybnit (van allenove pasy). Ak nam podobne informacie neformuju nazor, tak je ich zbytocne citat a zistovat si veci okolo toho. [mrknutí jedním okem]

188159

7.4.2009 22:21

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 187957

Myslým že Hestroy Vám odpovedal ale nedá mi zopár otázok :

Aký je prosím Vás rozdiel medzi toaletným papierom alebo lopúchom vzhľadom k jeho použitiu ?
Ste fakt taký civilizovaný, že bez hajzelpapiera sa ani nevyseriete? Fakt si necháte vyvaliť bok??
Prečo si myslíte, že rozdiel medzi duchovne vyspelým domorodcom ktorý serie do trávy a riť si utiera trávou a Vami je vo Váš prospech ?
Máte svoju plazmu a nechávate si tlačiť do hlavy tie židovské nezmysly o civilizovanom človeku, to je výdobitok civilizácie ?

Panebože, blahoslavení duchom chudobní, kedy pochopíte konečne že najväščím pokrokom ľudstva a výdobitkom civilizácie je NWO ?

187979

8.4.2009 18:52

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 187979

Oli jestli se ti líbí lopuch, vypěstuj si ho na zahrádce, a já si budu srát jak se mi zlíbí. A ty si užij ten tvůj NWO, já si půjdu zajezdit na motorce [cool]

188037

9.4.2009 0:51

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 188037

Vynálezce (konstruktér) motocyklu:Gottlieb Daimler+August Wilhelm Maybach l.p.1885.Američtí svobodychtiví vynálezci na celoživotním "výletě v zámoří" [velký smích] .Svěží vítr ve vlasech a šťastný návrat z jízdy ...Teď nevím I.P.Pavlov byl sovětský nebo americký vědec? Nu co. Svoboda je svoboda...

188052

9.4.2009 9:06

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 188052

co má pan maybach společného s hitlerem? ip pavlov, pokud mě paměť neklame, byl ruský vědec a se SSSR toho taky nemá moc společného. To spíš vynálezce vrtulníku sikorsky - ten ze SSSR musel utéct do USA.

188066

9.4.2009 6:49

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 188037

Ako ? Preboha, srať bez výdobitkov civilizácie ?? To ide ??
Asi máš pravdu, ide
Len sa dobre povoz na tom svojom Americkom výdobitku civilizácie, ktorý vynašiel škót. Ale možno ho vynašiel tiež v Amerike špeciálne pre teba. Len tak pre radosť z tvojej jazdy. [smích]

Amerika je zlo. Bez ohľadu na svetlé chvíle v jej novodobej histórii. Je to zlo exportované do celého sveta ekonomicky a vojensky.
Ten export má len jeden účel. Ovládať a riadiť. Takž NWO nie je ani moje ani tvoje. Je to, ovšem veľmi zjednodušene povedané, ICH.

188062

9.4.2009 9:08

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 188062

A co Slovensko, to není zlo? BTW moje mašina je z Japonska.

188067

9.4.2009 16:10

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

David 89.?.?.?

Reakce na 188067

>A co Slovensko, to není zlo? BTW moje mašina je z Japonska.


Ty mas asi tak IQ te motorky....a to jsem ji jeste urazil....
Asi ti dal nejakej Slovak nekde na tlamu, tak si lecis komplexy....

188085

9.4.2009 22:08

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

8-P 88.?.?.?

Reakce na 188085

ty seš taky dobrej týpek [smích]

188114

8.4.2009 13:37

RE: americké hodnoty

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 187948

Viaceri tu mavaju blbe reci o tom, co sa v Amerike vymyslelo. Nebolo by odveci, keby sa ti ludia zamysleli nad stastistikou. Ked je natalita geniov povedzme 1 z miliona, tak je jasne, ze v ludnatejsej krajine sa ich narodi viac.
Porovnavat v tomto pripade nejake krajske mesto a velku krajinu je trosku neinteligentne, nemyslite?

Btw, keby Slovaci nevymysleli padak, neexistovali by dnes paragani. Na druhu stranu by to mozno prispelo k bezpecnejsim lietadlam. [velký smích]

188024

8.4.2009 3:42

Nezavislost a svoboda nazoru vadi nejenom na siti.

Rene Bartosek 76.?.?.?

http://www.czechfp.cz/site/?p=6618
Kdyz to pujde takhle dal, tak i v stare dobre Anglii si muze slusny clovek, pri setkani s policajtem mit chut odplivnout. Samozrejme nekde za rohem, aby nedostal pendrekme treba za drzost.

Tohle je, ale velmi vazny pripad predevsim v zemich, kde plati v pravim systemu precedens. Doslo k zabiti obcana policii, ktery odmitl jit rychleji!?! V Anglii je snad nejaky zakon na rychlost chuze? Dalsi vec podle vypovedi svedku, doslo k zfalsovani a krivemu svedectvi do zaznamu o celem pripadu ze strany policie!! Pokud jenom tak, projde tato zbytecna a hloupa smrt, pak nas cekaji vskutku zajimave casy. Vladnou strachem se da, ale je to velmi neefektivni zpusob vlady, ktere neni dlouhodobe stabilni. KLDR zatim trva nejakych 50 let a oproti zbytku sveta dosahla skutecne obrovskeho "progresu" ve vsech moznych sferach lidske cinosti.
http://www.blisty.cz/2009/4/8/art46300.html

187987

8.4.2009 5:47

RE: Nezavislost a svoboda nazoru vadi nejenom na siti.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187987

Šedumačtyřicetiletý Ian Tulmison cestou z práce domů pokojně a pomalou chůzí procházel kolem probíhající demonstrace. Brutálně napaden členem zákrokové policejní jednotky a krátce po upadnutí na zem umírá. Údajně na srdeční infarkt. ZDE je dvouminutové video v angličtině.

Když se tak nad tím člověk zamyslí, tak je to celé postaveno na hlavu. Posláním policie je chránit zákony společnosti a zajišťovat bezpečnost obyvatelstva. To, co lze sledovat poslední dobou, je přesný opak. Policie hrubě porušuje zákony a brutálně napadá civilní obyvatele. No hrůza. Vítejme v NWO.

187992

11.4.2009 17:40

Doporučujem prečítať

Oli63 88.?.?.?

Doporučujem prečítať predmetný článok.

http://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=13159&Itemid=89&limit=1&limitstart=0

Ak sa prekúšete prvé dva odstavce uvidíte, že sa to vyplatilo čítať. Autor síce neodpovedá na svoje otázky, ale podľa mňa vie prečo.

188241

Tuto stránku navštívilo 6 560