Diskuze k článku

Kam zmizel náš pan prezident?

Příspěvků 49

5.4.2009 17:45

Jen at si zahravaji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Lisabonskou smlouvu ma nakonec podepsat president. Upozadeni jesitu je pro dotycneho nesmiritelne a vzdy v mozku hraje ne-li hlavni roli, tak urcite dost dulezitou. Vsechno spatne pro neco dobre. A vsichni vime, ze president Klaus se nikdy nerozpakoval dupnout si, kdyz se mu neco nepozdavalo. Z jakehokoliv duvodu. Jak vime, Lisabonska smlouva se mu vubec nelibi.

187860

5.4.2009 17:55

Dalsi clanek ke smazani?

satai 213.?.?.?

1) o protokolu nevite nic moc. Zadne takove pravidlo "stejny se stejnym" neexistuje, je to kyzeny stav, ale velka cast jednani probiha na odlisne urovni. (trebas GWB pred dvema lety na letisti vital ministr zahranici spolu s hradnim kanclerem, co si matne pamatuji) Ostatne na odpolednim summitu EU/USA tezko mohl Obamu vitat Klaus, pokud se ho neucastnil.
2) Fotek Klause je ted vsude (vcetne vami odkazovaneho clanku) docela dost. Pokud neverite, klidne poslu screenshot. Kde samozrejme V.K. chybi, jsou fotky ze summitu. Tam by bylo nutne ho domalovat.
3) Ve velke galerii, ze ktere jste tipnul screenshot, jsou ocividne fotky razene tak, ze nejaktualnejsi jdou nahoru. Proto neni divu, ze se V.K. objevi az po par desitkach obrazku. S Obamou se setkal dopoledne.
4) pokud novinari vzhledem fotek nekomu nadrzuji, tak to jsou nahe nezakladnistky, kam ocividne vybirali nezakladnisti ty s nejhezcima prsama [chechtot]

187861

7.4.2009 0:03

RE: Dalsi clanek ke smazani?

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 187861

Možná Máte pravdu.Bylo unáhlené formulovat takto článek.
Ovšem návštěva "památek" paní Obamovou...Ano to už jistým protokolům odpovídá...Nebo snad nikoliv? Předpokládám že jste znalec [velký smích] .

187929

9.4.2009 10:10

RE: Dalsi clanek ke smazani?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187929

Památek? Satanovy anebo sataiovy synagogy? [chechtot]

188071

5.4.2009 18:28

interessant

pietroo 194.?.?.?

Společnicí Michelle Obamové se pro část dopoledne stala Livie Klausová. "Paní Obamová je velmi příjemná a sympatická. Velmi přirozená. Má smysl pro humor, což vždy zjednodušuje návštěvu," řekla novinářům Klausová.
Podle předem avizovaného programu ji provedla Svatovítskou katedrálou a bazilikou svatého Jiří. Společně s českou první dámou navštívily také koncert nevidomých hudebníků.

Obě první dámy se tam rozloučily a Michelle Obamová odjela z Hradčan sama v doprovodu týmu z Bílého domu do pražského Židovského města.

To bylo pro veřejnost zcela uzavřeno, reportérka Aktuálně.cz byla i svědkem situace, kdy policie odmítla do hlídané části města vpustit muže, jenž zde bydlí. Musel počkat, až návštěva skončí. Na manželku amerického prezidenta čekaly za zátarasy stovky lidí.

V synagoze
Do Pinkasovy synagogy, na jejíchž stěnách jsou vypsána jména 80 tisíc českých a moravských Židů, kteří se stali oběťmi nacismu, přijel s Michelle Obamovou vedoucí kanceláře Bílého domu Rahm Emanuel a prezidentův poradce Davida Axelrod.

Podle zprávy Židovského muzea zde Michelle Obamovou obzvlášť zaujal příběh dětských kreseb z ghetta Terezín, jichž je v prvním patře synagogy vystaveno více než dvě stě.
Poté si Michelle Obamová prohlédla ještě Starý židovský hřbitov a Staronovou synagogu, před kterou ji uvítal vrchní zemský rabín Karol Sidon.

Na hřbitově se zastavila u náhrobků významných osobností pražských židovských dějin - naposled u tumby věhlasného rabína a kabalisty Jehudy Levy ben Becalela, rabiho Löwa, známého též pod akronymem MaHaRaL (1525?-1609), který je nejvýznamnější osobností pochovanou na Starém židovském hřbitově a od jehož smrti letos uplyne rovných 400 let.

V duchu staré židovské tradice položila první dáma na rabínův hrob takzvaný kvitl, malý stočený proužek papíru s osobní prosbou. "Ze staré Prahy už Michelle Obamová zamířila rovnou na letiště."

187862

5.4.2009 22:52

RE: interessant

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187862

Tak a pani Obamova je dukladne obeznamena pamatkami Ceske zeme.
Take mela jit na moc dobrou veceri ale jiz nebyl cas. [pláč]

187872

6.4.2009 1:34

RE: interessant

steve 70.?.?.?

Reakce na 187862

V synagoze
Do Pinkasovy synagogy, na jejíchž stěnách jsou vypsána jména 80 tisíc českých a moravských Židů, kteří se stali oběťmi nacismu, přijel s Michelle Obamovou vedoucí kanceláře Bílého domu Rahm Emanuel a prezidentův poradce Davida Axelrod.

.. EMANUEL je velice "sverazna" postava, jeho tatinek byl take ...a Davidek ??, ..hledejte pratele, hledejte informace kdoze pak nam tady poslal nasi nadeji Obamu s Panimamou, ktery uz to vsecho spravi . , a "recovery" a "united we stand" a dokonce jeste vice !! - az skoro uplne vsechno nejvice !!
??? - nevis nahodou kde je ten plot se jmeny desitek milionu lidi, ktere uz stacili povrazdit potomci tech zesnulych, kteri byli takovou vzacnou navstevou zcela jiste pocteni ?? .. hlavne z emanuelka buseli mit radost !!!
.. a Panimama uz ted VI UPLNE VSECHNO !! - diky pani Livii, ktera ji ukazala UPLNE VSECHNO to NEJJLEPSSIII !!

187880

6.4.2009 4:11

RE: interessant

p 125.?.?.?

Reakce na 187862

...no jo USRAHELL..od synagogy k synagoze jdem

187883

5.4.2009 18:52

Pravidla diplomatického protolu

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

při vítání prezidenta zeměkoule určuje jeho ochranka. Bohužel to Klaus nevydržel a musel tam u toho být. Pak musel na letištní ploše čekat jako chudý příbuzný, než Obamův konvoj odjel. Teď se představení přesune do dalšího exteriéru, Turecka.

187863

5.4.2009 21:35

to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

djb 193.?.?.?

Návštěva Obamy je klasifikována jako pracovní, nikoliv státní, v tomto případě by ho měl správně vítat, podle protokolu, jen ministr zahraničních věcí.
Naopak je divné, že na letišti potřásali rukou i Klaus s Topolánkem.

187868

6.4.2009 9:16

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

G 89.?.?.?

Reakce na 187868

Asi tak. Tak "paranoidně" jako pan Stwora v souznění s panem Maškem (osud.cz) bych to neviděl: http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10091&id=243978

187891

6.4.2009 9:20

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 187868

http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10091&id=244097

187892

6.4.2009 9:21

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 187868

http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10091&id=244086

187893

6.4.2009 9:27

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 187868

http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10091&id=244054

187895

6.4.2009 9:56

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

G 89.?.?.?

Reakce na 187868

těch fotografií je opravdu dostatek, ani jsem nemusel vyhledávat: http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244087
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244101
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244103
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244036
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244039
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244038
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244037
http://aktualne.centrum.cz/domaci/foto.phtml?gid=10084&id=244043

187897

6.4.2009 14:45

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 187897

Bylo by to těžké naučit se vkládat správně odkazy?

187904

6.4.2009 14:47

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

satai 192.?.?.?

Reakce na 187904

Bylo by to tezke naucit se overovat spravne udaje? [chechtot]

187905

6.4.2009 15:08

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187905

Bylo by to těžké držet klapačku, když se dospělí baví?

187909

9.4.2009 13:00

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187909

To jsi napsal krátce a výstižně, Mirdo [chechtot]

188079

9.4.2009 16:18

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187905

Pane Satai, mluvíte o této větě z článku?

>(Fotografie průběžně přibývají, jak je na iDnes pořizují, takže pokud si na výše uvedený odkaz kliknete, už to může být úplně jinak.)

Zajímavé je, že ji většinou nepochopí lidé vašeho ražení (pár vám podobným se tu najde) .To jste se zase předvedl, že? Jde to s vámi rychle z kopce...

188088

6.4.2009 11:26

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

Kropáč 62.?.?.?

Reakce na 187868

Víte, já tomu nerozumím. Chápu, že prezident ani při pracovní návštěvě nemá chodit v montérkách, ale proč s sebou tedy bere manželku? Vždyť mohla zůstat v USA. Nebo to bylo jen roští? Jednoduše řečeno mám jiné představy o pracovní návštěvě.

187899

6.4.2009 13:21

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

djb 193.?.?.?

Reakce na 187899

Obamovi, jsou krásný, progresivní pár.

Máte pravdu, je to jako roští, módní doplněk, pěkná image pro lidi. To už nemá s protokolem společného zbla.

187902

5.4.2009 21:54

mozna ze o to nestal

schatzi 63.?.?.?

mozna, ze president klaus o setkani s "presidentem" obamou proste nestal.

187869

5.4.2009 23:09

Mě spíše zaráží

Soudce Lynch 88.?.?.?

jiná věc a to je, jak česká média titulovala prezidenta Obamu. Nejsilnější muž Světa, Nejvlivnější muž Světa...
Česká média opět předvedla poklonkování. Ano, je to dejme tomu událost, ale výtahy z proslovu prezidenta Obami mi občas připadaly jako když mluví ke svému lidu ve své zemi. No konec konců, pokud zde bude základna, tak budeme jejich kolonií. Takže to byla taková kontrola, jak ho budou ovčani milovat... [zmaten]

187873

5.4.2009 23:16

RE: Mě spíše zaráží

dub 89.?.?.?

Reakce na 187873

a sranda byla, že při projevu tohoto nej... nej... muže museli pouštět frenetický potlesk a nadšené vřískání z playbacku, protože české ovce byly málo nadšené[smích]

187875

6.4.2009 14:59

RE: Mě spíše zaráží

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 187873

Taky mě to zaujalo. Média titulovala Obamu "nejmocnější muž světa." Jak si tohle máme vysvětlit?
Copak v demokratickém režimu může být jedinec nejmocnější?

Chápal bych to v případě diktátorů. Třeba Kim čong il, nebo Castrové, nebo Chavez, ti jsou nejmocnější ve své zemi.

Takže je potřeba se ptát VE VZTAHU KE KOMU nejmocnější?
Takhle to novináři mysleli?

Ve vztahu k... nám?

187907

6.4.2009 15:20

RE: Mě spíše zaráží

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 187873

Je prostě potřeba posilovat image USA jako těch nejlepších, nejhodnějších, nejdemokratičtějších, nejúžasnějších, nejkrásnějších atd.
Pak se může na Václaváku objevit americké lejno a všichni se s ním natřou, protože to bude tak skvělý pocit, mít na sobě lejno z tak skvělé země [chechtot]

187910

7.4.2009 2:45

RE: Mě spíše zaráží

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187910

>Je prostě potřeba posilovat image USA jako těch nejlepších...
----------------
A kdo je neposlechne, tak jim tu jejich demokracii nějak vnutí. Ať už ji chtějí, či nikoliv. [velký smích]

187931

5.4.2009 23:14

Divné

Hades 88.?.?.?

Ja neviem, 20 miliónov mŕtvych Rusov vo vojne, ale všetci sa klaňajú 3 miliónom mŕtvych židov.
To mohol aj doma pozerať. Mali mu ukázať niečo České.

187874

5.4.2009 23:35

Obamův projev

hera 86.?.?.?

začal mazáním medu kolem huby Čechům. Velkým zklamáním bylo jeho opakování o tom, že 9/11 byl akt arabských teroristů. Komu to slouží? Židům. Proč třeba Obamová nenavštívila Slavín? Tam by se mohla seznámit se slovanskými nositeli kultury. Namísto toho židovský hřbitov. Komu to služí? Židům. Není zrovna vhodné představovat slovanskou zemi jako židovskou. V oficiální politice USA se nic nezměnilo. Výhružky vůči Koreji atd. Změnila se jenom forma. Obsah zůstává stejný. Obama je ještě horší jak Bush.
Poslouchal někdo z vás dnešní večerní rozhovor redaktorky Hůlkové z radiožurnálu s Tlustým? Tlustý přišel do rozhlasu také s novou vizí. Snad si vzal vzor z Obamy. Totiž, že by se církev mohla s některými svými morálními normami podílet na ekonomice. Tlustý hovořil o tom, že určité normy je nutné zachovavat i v ekonomice. A víte jak mu Hůlková, fanatická katolička, odpověděla? Začala se vyptávat na údajné dluhy Českého státu vuči katolické cirkvi. Prý, je snad oněch 83 miliard za cirkevní majetek nějakou zátěží pro Český stát? Tlustý přišel s otevřeným srdcem a podával katolikům ruku a oni mu - ústy Hůlkové - předložili účet. To by katolíci museli nejprve zaplatit veškerý majetek, který ukradli po 30, leté válce, zdůvodnit proč katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů a pak mohou přijít s nějakými vlastními účty.

187876

6.4.2009 20:55

RE: Obamův projev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 187876

"katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů"
Že jsem tak smělý, kde a kdy došlo k této strašlivé genocidě, o které učebnice dějepisu mlčí?

187925

9.4.2009 0:00

katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů

hera 86.?.?.?

Reakce na 187925

Přečtěte si kteroukoliv učebnici o 30ti leté válce. Jenom v českých zemích klesl počet obyvatel ze 3 mil. na 1 mil. a méně. Slovanské obyvatelstvo v prostorách dnešního Německa, Italie, Francie, Švýcarska bylo buďto kompletně vyvražděno nebo poněmčeno, poitalštěno, pofrancouzštěno. Když italské úřady po 1. světové válce zjistily, že na jejich území se dosud hovoří slovanskou řečí, okamžitě začaly být činné, tj. násilím poitalšťovaly, tj. včetně vražd. V období od 13-18.stol povra ždila inkvizice 10 mil lidí. Vraždění, pardon, obracení na pravou víru tzv. pohanů, což nebyl nikdo jiný než Slované, v 9-12. stol. - další milióny. Také Luther nechával upalovat čarodějnice - 1 milión obětí. Ve spojení s ďáblem byly samozřejmě slovanské ženy. Vyvražďování orthodoxních Chorvatů v letech 1941-1943 katolíky. Bilance - 1 milión mrtvých. Zneužívání dětí katolíky: Hans Herman Groer, rakouský kardinál. Experti odhadují, že jenom v USA za posledních 20 let zneužilo děti na 2000 katolických kněží. Vyvražďování Slovanů od 9.stol.n.l. do doby asi 5000 před n.l. podchyceno není, ale Slované byli těmi otroky, kteří sloužili řeckému, římskému, egyptskému a sumerskému otrokářství. Ale to nejsou katolíci, tak jsem to k tomu nepočítala.
Přečtěte si například Die Neue Inquisition od Prof. Dr. Hubertus Mynarek. Nebo Der Glaubenswahn - bohužel si nemohu vzpomenout na autora.
To jenom tak pár údajů, na které jsem si vzpomněla. Ještě jsem vynechala křižácké výpravy (22 mil. mrtvých), husitské války, atd. Přeji vám příjemné čtení vážený pane nesmělý a fanatický katolíku.

188050

9.4.2009 16:14

RE: katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 188050

Tak to byste tady psát neměla... Zde se vyskytuje dost fanatických bigotních dogmatických katolíků, kteří vám okamžitě vysvětlí, že to, co tu prezentujete, je židovská propaganda, následně vás začnou sprostě urážet a nakonec řeknou, že se nebudou bavit s někým, kdo osobně uráží. Nevím sice, jak o těchto lidech mluvil Ježíš, ale tuším, že říkal něco o pokrytcích...

188087

10.4.2009 4:00

RE: katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů...

steve 70.?.?.?

Reakce na 188087

[velký smích] Hestry, to se mi libi, to je hezke!! jeste se porad smeji !! - povedlo se ! [chechtot]
.. bude prset, nemam co delat, tak si tak klikam ..

188125

9.4.2009 23:06

kromě vraždění katolíci také vyháněli celé národy

hera 86.?.?.?

Reakce na 187925

9. dubna 1609 nařídil španělský katolický král Filip III. se svou katolickou manželkou královnou Izabelou vyhnání 300.000 Morisků ze Španělska do Afriky, asi tak 20% obyvatelstva. Ještě v témže roce tento katolický pár nařídil vyhnání židů. Moriskové byli potomci Maurů, kteří po 711 ovládli Iberský poloostrov. O několik století později začala křesťanská reconquista, tj. dobývání Iberského poloostrova, které skončilo 1492 obsazením Granady. S opovržením se o Moriscích vyjádřil také Cervantes. Vahánění trvalo 5 let a mělo pro katolické Španělsko neblahé ekonomické následky. Pole nebyla obdělávána, zavlažovací systém se zničil. Vyhnaní Moriskové se usídlili v Tunisu, Alžírsku a Maroku. Dnes je tomu tedy přesně 400 let. Alespoň je na tomto příkladě vidět, že katolíci mysleli a myslí ve staletích a že je z toho nutné vzít si ponaučení.

188117

10.4.2009 9:01

RE: Obamův projev

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187925

Milý pane, je vidět,že k Vaší škodě sem moc nechodíte.
Tady se dozvíte panečku nových věcí!
Soudružka,která se právě projevila,jak jste si všimnul,je erudovaná žena na svém místě (je zajímavé jak profesionálně odvedla diskuzi jinam - pročpak asi?)a oplývá "znalostmi" historie a dané problematiky,jaké by musel závidět i pedagog dějepisu a občanské nauky pátých tříd škol obecných z dob nejradostnějšího budování socializmu! Sám si tu dobu trochu pamatuji ,takže jsem ji(autorku) i částečně pochopil.
Roztomilí jsou zde také i různí přicmrndávači, v mentálním rozpoložení navrátilce z restauračního zařízení čtvrté cenové skupiny.To se potom už vůbec nestačíte divit [chechtot] ! Pakliže vůbec z té jejich záplavy siláctví evokované množstvím zkonzumovaného piva ,či možná i raťafáků vyloupnete,co asi tak chtěl autor říct. Většinou oVás. Kouzlem nechtěného ale zůstává,že tímto nejvíce oni poví o sobě!
Velice negativní skutečností však je, že tito klauni svým vystupováním odrazují spoustu starých , slušných návštěvníků, z nichž mnoho už dobrovolně z těchto stránek odešlo,nebo své působení zde omezilo .Znám několik takových i osobně.

P.S. Samozřejmě chtít od těchto "nových " sekerníků-úderníků ,aby své "histo(e)rické teorie" podepřeli statistikami a sdudiemi nezávislých odborniků je více než naivní.Nezlobte se.
Samozřejmě nepočítám ransdorfštinu a podobné IDEOLOGIE,nikoli skutečnosti.Tam oni,jak vidíte - válí!

188128

11.4.2009 2:05

Reakce na Takyjeden

hera 86.?.?.?

Reakce na 188128

Vzhledem k tomu, že poznámka je určena mně a čtenářům a pan Takyjeden se domnívá, že jeho ad hominem poznámka je natolik pozoruhodná, že s ní musí seznámit čtenáře internetu, kteří umí česky, chci čtenáře internetu také s něčím seznámit.
Odkázala jsem na faktografii Die Neue Inquisition od Prof. Dr. Hubertus Mynarek. Chtěla bych ostatní čtenáře seznámit s celým titulem pana Mynareka: Prof.Dr.theol. Hubertus Mynarek. Ano, pan Mynarek je vzděláním theolog. Pokud někdo umí německy a ne jen anglicky, může si počíst na www,KirchenOpfer.de
Nedávno tu byl vynikající článek O Slovanech úplně jinak, v němž autor Antonín Horák poukazoval na miliony obětí slovanských otroků. Díky jemu a velké díky Stworovi, že se o tom zmínil. Chtěla jsem svou poznánkou upozornit na další milióny obětí, tentokrát katolického fanatismu. Ale nejen to. Nemohla jsem se zbavit dojmu, že Obamovy projevy se podobají americkým náboženským estrádám. Demagogie a omezenost čtenářů typu Takyjeden je zářným příkladem toho, co nás čeká v blízké budoucnosti. Další milióny obětí ve jménu boje proti komunismu, proti terorismu apod. V jednom komentáři někdo napsal něco ve smyslu, co se vlastně chystá. Odpověď je jednoduchá. Právě ony další milióny obětí. Musí se to ale nějak zdůvodnit, aby lidé typu Takyjede do toho šli s celým srdce.

188206

11.4.2009 2:28

Reakce na Takyjeden 2

hera 86.?.?.?

Reakce na 188128

A ještě bych ráda dodala jednu poznámku. V životě ani tolik nezáleží na tom, je-li někdo svým založením věřící, komunista, sionista, apod. Dva největší biologové světa a zakladatelé genetiky, totiž Mendel a Darwin, byli oba věřící. Darwin studoval na kněze, ale nechal toho a věnoval se biologii. Jakožto zámožný student si mohl v Oxfordu vydržovat sluhu, který mu zatápěl v krbu, sluhu, který mu čistil boty a pokojskou. A jako zámožný člověk si mohl financovat cestu kolem světa. Časem komunisté také pochopili, že nebýt nemajetný nebo že nepůsobit rovnostářsky je praktické. A na druhé straně velké americké firmy časem také pochopily, že bez plánování, což je komunistický nápad, že se bez plánování neobejdou. Že to vlastně s komunismem asi moc společného nemá. Od určité velikosti podniku to je neodmyslitelná nutnost. Postupně se také ukazuje, že od určité velikosti vlivu na finanční kapitál a trhy se nelze bez státního vlivu na tyto finanční trhy obejít, že na finančních trzích je zapotřebí určité množství "komunismu" . Jinak by nás tihle pánové roznesli na kopytech. Jak jsem řekla, ani nezáleží na ideologii jako spíše na tom, jestli tu svou ideologii podřídím vlastní kontrole s ohledem na ostatní lidi - tj. ideology - nebo ji ženu do nekontrolovatelného extrému.

188209

11.4.2009 18:29

RE: Reakce na Takyjeden 2

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 188209

Obávám se,že jsem se nebavil s vámi,nýbrž reagoval na příspěvek číslo:

187925


Dosedla-li na vás však nepřekonatelná primitivní touha křesťanobijeckého fanatika si kopnout ,jak jste předvedla, nedá se nic dělat,svět se nezboří.Důležité je,zdali vás to naplnilo seberealizací spojeného s prvky vrcholného uspokojení.
Přeji hezký večer

188247

6.4.2009 22:07

RE: zdůvodnit proč katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187876

Pozor, aby jste nebyl narcen za popirani Holokaustu [zahanbení]

187928

5.4.2009 23:38

presidenta Klause nemaji globalisti vubec radi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

pana presidenta Klause vubec nemaji charakteri jako je vopuchlej Brown,skret Sarkozy,komediant Berlusconi a vudce Hussein Obama vubec radi.President Klaus mam pocit je jeden z poslednich vlivnych ceskych politiku,ktery se nezaprodal internacionalismu a zustal svym duchem Cechem.

187878

6.4.2009 9:14

Nezmizel, jen byl "připozaděn".

baki 89.?.?.?

Na jedné straně je "protokol", na druhé pak důležitost zmiňované osoby. V tomto případě je náš prezident "pouze" reprezentační osoba o ničem nerozhodující a na politické dění jen nepatrný vliv mající. [smích]
Lokajem v daném případě lze označit předsedu vlády. Prezident republiky nemá v tomto případě ani tento význam.

187890

6.4.2009 16:36

RE: Nezmizel, jen byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 187890

Zajimave souvislosti:
>Na jedné straně je "protokol",
Michele nedodrzela protokol taky, dotkla se kralovny...
>na druhé pak důležitost zmiňované osoby.
Strasny pruser!!!

>V tomto případě je náš prezident "pouze"
>reprezentační osoba o ničem nerozhodující a na politické
>dění jen nepatrný vliv mající.
Mate pravdu. President se nemusi hadat v Parlamentu, to jeho vyznam snizuje, to jste chtel jinymi slovy rict?
Je sice "pouze" reprezentacni osobou, ale muze vyhlasit mobilizaci, ale taky nemusi, kdyby si chtel dupnout, byt nesmyslne, zrovna tak nemusi podepsat Lisabonskou smlouvu, muze zastavit jakekoliv soudni rizeni, nemusi toho ta "nicnerikajici" osoba vic, i kdyby se vlada postavila na zadni.

>Lokajem v daném případě lze označit předsedu vlády.
Ano, predseda vlady je lokajem.
>Prezident republiky nemá v tomto případě ani tento význam.
Jak se to vezme. President muze predsedu vlady odvolat a muze dosadit do te funkce kohokoliv. Kdo je tedy koho lokajem?

187915

6.4.2009 15:24

NÁVŠTĚVA TERORISTY

radek 28old 195.?.?.?

Celé je to kouzelnický blaf .. Koukej sem, protože něco důležitého se děje tady ... Obama je veselá hračka pro slepé, hluché, nevěříci, vábnička a kdo se nechal přivábit ??? Ti nej z nej. Však alespoň je patrné ke které to zednářské klice má blíže. Havel, ač na prahu uplné demence je přeci jen lepší řád nežli Klausovo malobankovní.CZ-mafie. Inu k projevu bez-zbraníHN mi jen chyběla korunka pro vítězku a kurvy na hotelu .. komedie pokračuje.

Přeci jen však zatrnulo při představě, že CIA a Mosad rozhoduje o dalším Ter. činu a vyjmenování měst které blbnou/ ale nzlobí .. no snad se to matičce vyhne.

Radek

187911

6.4.2009 15:43

Svora špatně počítá

l. 80.?.?.?

Opět 5 z počtů, pane Svora.[chechtot] Klikl jsem si na váš odkaz - 2. den Obamy v Praze - a našel jsem Velkého Klause už na 11. fotografiii. Je sice opovážlivou urážkou Jeho Jasnosti, že není už na první fotce, naopak je tam Prostý Lid odmítající radar, ale co by jste čekal od idnes, pane šéfredaktore?

187913

7.4.2009 4:34

RE: Svora špatně počítá

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 187913

Nic mi do toho není, ale buď neumíte počítat, nebo jste měl halucinace. [oči v sloup]

187935

9.4.2009 16:10

RE: Svora špatně počítá

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187913

Víte, když vidím výkřiky takových lidí, jako jste vy, pak přemýšlím, zda jsou jen tak hloupí, nebo prostě sprostě prudí. Svým příspěvkem jste dokázal jedno. Neumíte číst. Protože kdybyste uměl a nebyl zaslepen svou nenávistí vůči panu Stworovi, kterému jste tak "směšně" zkomolil jméno, všiml byste si, že pan Stwora píše:

>(Fotografie průběžně přibývají, jak je na iDnes pořizují, takže pokud si na výše uvedený odkaz kliknete, už to může být úplně jinak.)

Pozdravujte doma, v klubu rozzuřených sionistických lhářů.

188086

7.4.2009 6:13

Ne, lidi, vážně

Čontis 91.?.?.?

Dejte pozor! Obama je jen zastírací manévr. Kryje něco hrozného, co se děje v zákulisí, určitě.

187937

9.4.2009 1:10

RE: Ne, lidi, vážně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 187937

nenechte se Obalamou obalamutit. Same shit, different face. [velký smích]

188054

Tuto stránku navštívilo 7 828