Diskuze k článku

Podivné stránky

Příspěvků 67

23.1.2009 23:02

Výborné

Martin2 89.?.?.?

Ty stránky jsou vynikající. Dobře jsem se zasmál. doporučuji [smích] [smích]

181929

23.1.2009 23:46

No dobre!

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Jestli se nekdo pozastavuje nad takovyma blabolama toz je ne ho lito.!

181934

23.1.2009 23:49

Ústup z ilegality?

mtk 80.?.?.?

Už jsem zde postoval, že se jedná (podle mého názoru) o transformaci stránek, které dle stávajících "pravidel" porušují zákony o antisemitismu a podobné "zvratky" našeho právního řádu. Tím, že autoři jakoby převrátili svou tvář, se legalizovali, a mohou tak uveřejňovat právně nenapadnutelné, přesto však jistým společenským kruhům velmi nepohodlné, informace a názory. Pokud je tomu skutečně tak, jedná se o zajímavý (mistrný?) taktický tah. Má-li někdo jiný výklad, pište.

181935

23.1.2009 23:59

RE: Ústup z ilegality?

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 181935

Zábava to je, už len rozlúsknuť tú hebrejčinu. Čosi preloží aj google translator, ale poznáte to...
Ak to je naše /my čo si môžeme zhrnúť/ tak to je majster štuk a bude sranda to pozorovať.

181937

24.1.2009 8:47

RE: Ústup z ilegality?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 181935

Úplný souhlas....Je to hodně z textů cítit [překvapení]

181973

24.1.2009 9:02

RE: Ústup z ilegality?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181935

Sám jsem dokonce přemýšlel o tom, že bych podobné stránky vytvořil. Jednalo by se o stránky radikálních sionistů, kde bych je dráždil k tomu, aby vyzývali k rasové a náboženské nenávisti. Nicméně! Jelikož by to byly stránky zaměřené na holokaust Arabů, židovská obec by byla zticha a všechno by bylo v naprostém pořádku. Koneckonců podobné stránky již existují (bohužel to není ironie) - Eurabia.

181975

24.1.2009 0:16

Je to jen recese

Nasredin 85.?.?.?

זה המיתון. היהודים רמאי, אבל לא טיפשה. קראתי שני מאמרים בעברית במקרה אחד לגבי הביוגרפיה של שחקן ו מפיק אמריקאי תומאס קרוז וב השני מקרה לגבי הטענה על הופעתה של שם העיר "ירושלים". בהחלט לא מזיק מאמרים. כדי לכתוב הציונים. מאמר זה אני צריך לתרגם לעברית בעזרת האינטרנט מהדרים. אז מה הסוד? בנוסף, יהודים אינם עברית, אידיש אבל.

Takto vypadá přeložený, za pomoci Google překladače, do Hebrejštiny, můj níže uvedený příspěvek:

To je recese. Židi jsou záludní, ale nejsou hloupí. Přečetl jsem dva články v Hebrejštině a v jednom případě jde o životopis amerického herce a producenta Thomase Cruz a ve druhém případě jde o tezi vzniku názvu města Jeruzalém. Naprosto neškodné články. To nepsali sionisté. Tento článek jsem přeložil do hebrejštiny za pomoci internetového překladače. Tak jaké pak tajnosti? Navíc, židé neovládají Hebrejštinu, ale Jidiš.

181938

24.1.2009 1:09

RE: Je to jen recese

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181938

Při posuzování těch stránek byste měli začít zde: http://poslusnost.wordpress.com/ [mrknutí jedním okem]

181942

24.1.2009 1:19

RE: Je to jen recese

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181942

Zajímavý link. Díky.

181943

24.1.2009 14:52

RE: Je to jen recese

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181943

Doporučuji číst i diskuzi pod články, zejména posledních dvou, tří. Vedle typiských štěků sionistů je to namačkané informacemi, někdy hodně odvážnými a i diskutabilními, ale rozhodně to stojí za přečtení.

181989

24.1.2009 3:24

RE: Je to jen recese

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 181938

Pravověrní Židé ovládají pochopitelně starou hebrejštinu (tu se neučily židovky) a Izraelci zase novější ivrit.
Autor odkazu o jidiš na wiki ze skromnosti opomenul, že tento byl v Izraeli zprvu tvrdě vysmíván a potírán (je germánského původu) a na milost byl vzat až po desetiletích.
Naopak byl úředním jazykem Běloruské SSR a u jidobolševiků do třicátých let byl propagován a veleben jako "jazyk proletariátu".

181952

24.1.2009 5:46

Moje nové:

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 181952

Ale aj tak to nevyzerá najlepšie:
http://www.youtube.com/watch?v=ehyKHKTyaHE

181961

24.1.2009 0:51

¿hmh?

fiero 89.?.?.?

Mam horecku, zda se mi to? (Jdu si zmerit teplotu, asi bude vysoka). Co to je za lidi, nechapu to.

181940

24.1.2009 2:59

Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Nejedna se o zert anebo provokaci? Prijat ty stranky s respektem nedokazu.

Ale mam jednu zakladni pripominku. Mnohokrat jsem tu zaregistroval tvrzeni, ze OSN zakazalo sionismus. Zde je upresneni/vyvraceni toho tvrzeni.
_______________________________________________________________
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_General_Assembly_Resolution_3379

United Nations General Assembly Resolution 3379
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

United Nations General Assembly Resolution 3379, adopted on November 10, 1975 by a vote of 72 to 35 (with 32 abstentions), "determine[d] that Zionism is a form of racism and racial discrimination". The resolution is often referenced in debates of Zionism and racism. The resolution was revoked by Resolution 46/86 on December 16, 1991.
_______________________________________________________________

(Pro ty, kteri anglicky nerozumi, dodavam: Slovo "revoke" znamena odvolat, zrusit.)

Nestavim se za tu myslenku, ale jsem proti tomu, aby se neco podavalo jako pravda, kdyz to pravda neni.

181948

24.1.2009 3:23

RE: Nechapu

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 181948

Pravda to bola, donedávna dokonca väčšinu môjho života bol sionismus rasismus.
Ale to nevadí, možno odvolajú aj nacizmus a fašizmus, to pre Vás bude znamenať, že už sú v poriadku?? Pravda, kde je glejt...

181951

24.1.2009 6:29

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 181951

>Pravda to bola, donedávna dokonca väčšinu môjho života bol
>sionismus rasismus.

>Ale to nevadí, možno odvolajú aj nacizmus a fašizmus, to pre
>Vás bude znamenať, že už sú v poriadku?? Pravda, kde je
>glejt...

Pane, jste tak blby, anebo to jen delate? Jasne jsem napsal -
>>Ale mam jednu zakladni pripominku. Mnohokrat jsem tu zaregistroval tvrzeni, ze OSN zakazalo sionismus. Zde je upresneni/vyvraceni toho tvrzeni.

Nenapsal jsem, ze to bude v poradku, v poradku bude jen presne vyjadreni. Vite, kdyz vyroky nejsou presne, jsou zranitelne a mnoho lidi proto neduveruje publikaci.

Navic jsem to umocnil -
>>Nestavim se za tu myslenku, ale jsem proti tomu, aby se neco podavalo jako pravda, kdyz to pravda neni.

181964

24.1.2009 3:40

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 181948

Jak jsem viděl wordpress a 666, tušil jsem nějakou boudu...
K těm rezolucím - v době studené války mezi sionisty a postjidobolševiky OSN Izrael a sionismus odsoudila, s nástupem NWO přilezla k hexagramu...
Inu, jak nás média přesvědčují, "Židé jsou jen náhoda, jednou jsou dole, pak zas nahoře...".

181954

24.1.2009 10:37

RE: Nechapu

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181948

The resolution was revoked by Resolution 46/86 on December 16, 1991.

A přece se točí!

181981

24.1.2009 22:08

RE: Nechapu

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 181981

Na změně stanoviska 1991 se v OSN velmi aktivně podepsal tehdejší "náš" ministr zahraničí Dienstbier, člen Comission on Global Governance. Mimochodem jeho původ je jasný.

182012

24.1.2009 5:03

.-*-.

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Tady jsem se doklikal na PDF o Zvedavci, zajimava konspirace.. Co na to rikate?

181957

24.1.2009 5:45

RE: .-*-.

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 181957

To je staré a najčastejšie to zverejňujú sionistické plátky napr:
http://jdl.czechian.net/index2.htm

181960

24.1.2009 6:03

RE: Nic nového pod sluncem...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 181957

Poznal jsem v tom rukopis Nilberta Nullingworth-e. Známý sion-bolševik, který si vede svoje webové stránky, pokud si ještě vzpomínám www.jdltchechisheweb.cz...nebo tak nějak? Stejný text jsem četl již před několika lety na jeho stránkách. Nilbert je zákeřný ubožák, který se sem tam objevil i zde v diskuzi na Zvědavci.

181963

24.1.2009 11:13

RE: .-*-.

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181957

Něco tak hloupého jsem už dlouho nečetl, cituji pasáž:

„..... To za účclcm vyvolat u čtenářů akci a tuto zaznamenat a následně vyhodnotit V této souvislosti je naprosto patrná, že šéfredaktor Stwora vyhazuje a cenzuruje ty osoby, které věrohodně vyvrátí tyto cílené provokace. Tím totiž škodí jeho úkolu a tímto úkolem je shromažďovat informace o těch, kdo mají antisemitské projevy!

Nějak mi uteklo, asi nedávám pozor, že na Zvědavci jsem nezaregistroval, dosud žádný antisemitský útok. Takže je úplně jasné, od jaké party článek pochází a také jaký cíl sledují, a to odehnat čtenáře a diskutující od Zvědavce. Musím podotknout, že takovou hloupost nenapsal snad ani chazar, ale nějaký chazarský mulat (říznutý šimpanzem). Úrovní mi to připomíná Cibulkovy stránky, kde kromě něho jsou všichni estébáci a komunisti, a ti co ne, tak jsou jejich kolaboranti.

181982

24.1.2009 22:55

RE: .-*-.

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 181982

>Nějak mi uteklo, asi nedávám pozor, že na Zvědavci jsem
>nezaregistroval, dosud žádný antisemitský útok.

Já jich registruji nespočet a pořád. Například:

dokážu si představit situaci, jak židovská rodinka na procházce, než se mine s gojimskou rodinkou, poučila svého potomka, přibližně takto: „Schovej ten kámen v ruce dobře, a až se mineme, udeř jím nejslabšího člena druhé rodiny zezadu do hlavy! Když ho zabiješ napoprvé, dostaneš šoulet“.

A votom to je.


Jestli tohle není hnusný antisemitský útok, tak nevím, co by to potom mělo být. Sorry, ale je mi z vás poněkud šoufl. Proto sem už skoro vůbec nepíšu.

182016

24.1.2009 23:43

RE: .-*-.

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182016

Pane ksiphiasi, kde, prosím, vidíte Semitu? Proti jakému Semitovi to má, podle Vás, být mamířeno? Doufám, že mi odpovíte!

182018

25.1.2009 3:47

RE: .-*-.

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 182018

>Pane ksiphiasi, kde, prosím, vidíte Semitu? Proti jakému
>Semitovi to má, podle Vás, být mamířeno? Doufám, že mi
>odpovíte!

Dobře tedy, odpovím, i když jsem si jistý, že naprosto zbytečně plýtvám energií: Jistě víte, že výraz "antisemitismus" znamená protižidovství, na kterém byl založena německá nacistická ideologie a která způsobila největší válečný konflikt v dějinách. Je mi jasné odkud tady vítr vane. Člověče nešťastná, potkal vy jste v životě vůbec nějakého žida?

182025

25.1.2009 6:52

RE: .-*-.

Datel 216.?.?.?

Reakce na 182025

Odpovim vam misto Nasredina. Podle vas jsou semiti - zidi. Podle genu jsou semiti i ti nezidi, palestinci a pod. Takze si nenamlouvejte ze semiti jsou jen zide .. Nemecka ideologie na antiseminismu . Nezda se mi ze by vrazdili nejake semity . (Nejsem si jist legálností tohoto zevšeobecnění a kladení viny. Věta vypuštěna – moderátor.) stat sel do prdele a vetsinou s velkym poctem nezidu. At je to Velka zidovska revoluce v Rusku a okoli. At to jsou male revoluce v Nemecku , na Slovensku , Madarsku a pod. V povalecnych letech tato zidovska klika zlkvidovala , nebo se snazila zlikvidovat vlastence a statecne lidi v celem vychodnim sektoru. Neznam moc zidu , ale vsichni ziji z podpory vlady , ani jeden neprinasi zaden porodukt spolecnosti. Tim chci rici ze pracuji pro vladu a nebo pobiraji grands za nesmysly.

182026

25.1.2009 8:58

RE: .-*-.

Datel 216.?.?.?

Reakce na 182026

Nejsem si jist legálností tohoto zevšeobecnění a kladení viny. Věta vypuštěna – moderátor.) stat sel do prdele a vetsinou .Jo mate pravdu . Je to Vase kuze a historicka pravda - bohuzel mate pravdu .Umcovani lidi kteri spravne Sionisticky neklapou je pravidlo.

182031

25.1.2009 15:01

RE: .-*-.

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182026

Pokračování:

Vy dokážete pouze přečíst písmena, složená do vět, ale již nedokážete text pochopit a pracovat s ním. Uniká Vám, implicitně i explicitně, obsah textu a význam pojmů. Navíc, zalistujte-li v historii Zvědavce, najdete mé starší příspěvky a bude Vám, alespoň doufám, jasné, že činím rozdíly mezi Židy a židy (Chazary), kteří nejsou semitského původu, ani z leknutí, natož geneticky. Je to povahově zmršená směska z mongolsko-turko-finských národů. Tedy nesemitských. Psal jsem o prioritně Chazarech a o svém dětství, a každý zde ví, že jsem je prožíval v ČSR. Také jsem dříve uvedl, že jsem nikdy nebyl v Palestině, ani v oblasti Blízkého východu, kde bych mohl semity potkat. Pokud bych chtěl být antisemitský, použil bych velké počáteční písmeno, jako označení příslušníka národa. Prosím uveďte, zda víte, nebo si myslíte, že v ČSR někdy žili semitští Židé, se kterými bych se, po válce, jako chlapec, vůbec mohl setkat. Pokud uvedete, že ano a chodili mezi gojimy, nemá smysl s Vámi dále diskutovat. Je Vám to už jasné?

Otázka na závěr: „Myslíte si, že Ježíš byl antisemita?“ ....Váš otec je ďábel a vy chcete dělat, co on žádá. On byl vrah od počátku a nestál v pravdě, poněvadž v něm pravda není. Když mluví, nemůže jinak než lhát, protože je lhář a otec lži.“ (Bible, evangelium podle Jana 8:44)“.}

182052

25.1.2009 8:22

RE: .-*-.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 182025

Pane ksiphiasi, ono je to tak hrozně typické stále vyžadovat ujišťování nekonečné lásky až toho slabší jedinci mají po krk. Vatikán zrušil exkomunikaci 4 konzervativně tvrdohlavých biskupů, kteří v dávné minulosti se stavěli proti rozhodnutí sloužit mše v národních jazycích. Nic společného s Izraelem nebo s Židy/židy. Jeden z exkomunikovaných biskupů Richard N. Williamson si za doby svého vyloučení z církve dovolil zapochybovat o plném rozsahu holocaustu. Izrael vyhrožuje papeži, že přijetí biskupa Williamsona zpět do církve „zkomplikuje“ vztahy s Izraelem, Mordechaj Lewy dodává, že to „vrhne stín“ mezi katolíky a Židy.
Sionista nemusí být semita a na té nacistické teorii byl založen sionismus.

Kde snad máte pravdu, je že někteří si přisolí nebo nevhodně otevřou hubu pod zprávou o bombardování, zabíjení a mrzačení nevinných lidí Izraelem nebo jiným svinstvem za která nemohou všichni. Žádná jiná skupina není tak nedotknutelná, daleko s větším zevšeobecněním a despektem se běžně hovoří o cikánech, indiánech, blondýnách a každé národnosti. (Každý Žid není sionista, ač je to svůdné a mám přátele Židy, stejně jako znám nežidy co by vzhledem ke kariéře chtěli jimi zde v Americe být nebo se za ně vydávají.)

182029

25.1.2009 14:44

RE: .-*-.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 182025

Vazeny pan ksipiah, odporucam si znovu pozriet ...666... stranky, pripadne na ine sionisticke stranky, ktore tu boli spomenute. Pretoze je rozdiel poukazat na fakty a rozdiel ucelove sirit rasizmus ktory je na dotycnych strankach.

mt-svk

182050

25.1.2009 14:59

RE: .-*-.

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182025

Definice: "Podle rasistických představ jsou jedinými Semity Židé. Ve skutečnosti jsou Semity též Arabové a Malťané. Historicky byly Semity Akkadové, Babylóňané, Assyřané, Aramejci, Féničané a tedy i Karthaginci.
Další definice: [Podle Sema], jazykově příbuzná skupina národů afroasijské (semitsko hamitské) jazykové rodiny v Přední Asii a severní Africe; k Semitům patří mj. Arabové Amharové, Židé, Tigrejci; ve starověku též Babylóňané, Asyřané Aramejci, Foiničané, Hebrejci a Sabejci."


Jiná definice: "Semité a jejich jazyky pokrývali (a pokrývají) rozlehlou oblast od severní Afriky přes Arabský poloostrov po západní Asii. Nejstarší písemné památky se nacházejí v úrodném půlměsíci. Rané písemné památky lze nalézt i v jižní části Arabského poloostrova, v Jemenu. Odsud se semitské jazyky dostaly do severozápadní a severní Afriky (etiopština, punština…), mimo jiné díky fénickým kolonizátorům. K západním semitským výspám se řadilo např. i Kartágo. K druhé velké semitské expanzi došlo při šíření islámu v 7. století. Arabština pronikla až do dnešního Španělska nebo na Sicílii."

Další definice: "Pojem pochází z Genese (10, 21 násl.) a označuje potomky Sema, bratra Jafeta a Chama, synů Noemových. Ve Starém zákoně se vypočítává v této souvislosti řada historických a apokryfních národů. V tom smyslu vystoupili Semité v 2. pol. 3. tisíciletí na světlo dějin s říší Akkadskou. Následovali Babylóňané, Kassité a Asyřané, na přelomu 3. a 2. tisíciletí pak Kanaanejští, jejichž jazyk se stal historickým, s ugaritštinou, féničtinou a hebrejštinou, aramejštinou a moabštinou. Důležitou větví pro kulturní kontakt se Západem byli západní Semité. V říši Achajmenovců byla "říšská aramejština" světovým jazykem. Naše abeceda se vztahuje k féničtině. Stejně tak důležitá pro vývoj západní kultury byla semitská náboženství, k nimž se počítá i židovství (viz judaismus). Starý zákon se překládal z hebrejských a aramejských původních znění, aramejština byla s velkou pravděpodobností jazykem Ježíše Krista. Od Syřanů, Židů a Arabů se zachovala a byla nám předána i filozofie klasické antiky."

182051

25.1.2009 16:03

RE: co znamena?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 182025

"Jistě víte, že výraz "antisemitismus" znamená protižidovství"
A proc stale opakovat chybne slovo?
Ted muzete vysvetlit co znamena slovo rasismus, kdyz se jedna o zidech?
Od tisice let stare kultury bych ocekaval presnost. [pláč]

182054

25.1.2009 18:01

RE: co znamena?

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 182054

Michael Kocáb vyhlásil, že Dělnická strana a národné strany sú nacistické. Dovolím si ako renomovaný filozof doplniť môjho kolegu Kocába, že taká strana je aj fašistická, nacistická a antisemitská. A nielen dělnická a iná nacionálna strana strana, ale aj všetky sociálno-demokratické strany (aj SMER) a katolícke duchovenstvo sú nacisti a antisemiti. Spomeniem len blahoslaveného arcibiskupa Sokola, ktorý podľa vyjadrenia Fedora Gála, člena židovskej náboženskej obce, mu posunkom naznačil, že má grécky orlí nos, čo vnímal ako antisemitizmus. Filozofická úvaha Kocába je jasná, dokonca jasnozrivá. Dovolím si ju Vám idiotom vysvetliť: "Robotnícke a národné strany obhajujú práva dělníkov, chudobných, chorých a starých proti bohatým a zdravým, ktorých 90% z množiny bohatých tvoria Židia, hoci ich je len 0,23% svetovej populácie. Ostatní sú chudobní robotníci na vinici pánovej. No a tu je potom jasný dôkaz, že tieto spolky diablov sú antisemitské." Preto sú katolíci, robotníci, starí, chorí a chudobní nebezpeční pre tento svet a musíme ich sledovať, aby sa nevzbúrili. Občas by sme im mali dať kôrku chleba, aby sa nám nezjančili. Mordechaj Kapusta, filozof

182074

27.1.2009 16:23

RE: co znamena?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 182054

ksiphias nahle mlci?

182259

25.1.2009 16:19

RE: .-*-.

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182025

Pane ksiphiasi, jak mohu být antisemitou, když projevuji sympatie a podporuji semitské Palestince? Můžete mi to vysvětlit?

Já to vysvětlím sám.

Vy se snažíte, za každou cenu, k pojmu sionizmus vytvořit antonymum antisemitizmus. V tom je ta potíž. Pletení pojmů a přání, aby všichni povinně přijali Váš výklad.

Antonyma, níže uvedených pojmů, speciálně pro Vás:

Sionizmus – Antisionizmus
Semitizmus – Antisemitizmus

Bude to tak stačit?

182059

25.1.2009 23:39

RE: .-*-.

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 182059

>Pane ksiphiasi, jak mohu být antisemitou, když projevuji
>sympatie a podporuji semitské Palestince? Můžete mi to
>vysvětlit?

Vysvětlil jsem vám to úplně jasně. Jste to vy, kdo nechápate vůbec co jsem napsal a co antisemitismus znamená nebo spíše nechcete chápat. Je to velmi rozšířené slovo s celkem přesným významem. Je vážně s podivem, že pro někoho může být nepochopitelný význam dvou synonym - antisemitismus a antižidovství. Je to úplně to samé. Termín antisemitismus se více vžil, takže se v tomto významu téměř výlučně používá. Samozřejmě jste těžkým antisemitou, kromě jiného, a že podporujete ty vaše "semitské" Palestince je alibismus. Každý normálně sečtělý člověk zná význam slova "antisemitismus" a pouze lidé jako vy se ho snaží předefinovat do něčeho jiného. Prosím, poslužte si, ale mě tou svojí (sebecenzurováno) propagandou neovlivníte.

182101

26.1.2009 0:10

RE: .-*-.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 182101

měl bys to "sebecenzurováno" rozšířit na všechny duševní průjmy kterých se denně dopouštíš nejlépe použitou ponožkou do huby [smích]

(Vyhněte se hádce prosím. Díky, moderátor)

182102

26.1.2009 0:17

RE: .-*-.

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182101

O Bohu Hospodinovi, jenž Židům slíbil, že je zavede do zaslíbené země, a vyhladil kvůli tomu celých 70 národů - se lze dočíst ve starém Zákoně - aniž by ovšem dosáhl toho, že by jeho oblíbený národ, Hebrejci, učinil z dobytých území svoji domovinu. Teprve v novějších dějinách dostali vlastní zemi. 2. listopadu 1917 vydala britská vláda prohlášení sympatií vůči židovsky-sionistickým snahám v Palestině. Avšak teprve po 2. světové válce byl v roce 1948 vyhlášen stát Izrael. Většina dnešních Židů nejsou ovšem semité, pročež je antisemitismus pouze heslem, odvádějící od faktů. Podle Encyklopedia Judaica bylo v roce 1960 jen 500.000 sefardských Židů, kteří s Hebrejci nemají nic společného. Jack Bernstein popsal v knize "Život amerického Žida v rasistickém, marxistickém Izraeli", že aškenázští Židé vycházejí z chazarského národa, který se před 1265 lety rozhodl přijmout židovské náboženství, ačkoliv ani původem ani náboženskou tradicí neměl s židovstvím nic společného. Rozšířil se hlavně v Polsku a Rusku, kde později, hlavně díky ruské revoluci, získal zásadní vliv na přestavbu země. Odtud se mnoho těchto aškenázských Židů přestěhovalo do Ameriky, kde - zčásti mocí svého kapitálu - získali rovněž veliký vliv. Když byl pak založen izraelský stát, získali aškenázští Židé i vliv na utváření země. Pro světovou veřejnost se ovšem udržoval obraz zbožného "vyvoleného" židovského národa. Přitom zažívali sefardští Židé - čili Židé svým původem, že s nimi Aškenázové zacházeli jako s podřadnými lidmi. Jack Bernstein zažil sám extrémně rasistické situace a šest let poté, co se vystěhoval z Ameriky do Izraele, se frustrovaný vrátil zpět do USA. Izrael vedl po svém založení úporné války a teroristické akce proti Arabům, s nimiž předtím sefardští Židé žili po staletí v míru. Přitom si byli jisti americkou podporou, jelikož aškenázští Židé měli v USA velmi vysoký vliv na politiku, a stejně tak existovala spojení do Moskvy, jelikož aškenázští Židé pocházejí z Východu. Svět prezentoval Izrael stále jako hradbu proti komunistickému nebezpečí z Východu, přitom vláda sestávala z velké části z komunistů a socialistů a docházelo i k jednoznačné spolupráci se SSSR. Izraelským exportním šlágrem se v příští době staly zbraně, dodávané do celého světa, jedno zda fašistického či komunistického. Ale kritické hlasy k vlivu Židů na hostitelské země se neozývaly teprve v novější historii; Angličané vykázali v roce 1290 všechny Židy ze země, 200000 Židů muselo v roce 1492 (Kolumbus objevuje Nový svět) opustit Španělsko podle dekretu Isabely a Ferdinanda, vyhoštění z Francie vyvrcholilo v roce 1394, Španělé se i v 16. století znovu vzepřeli narůstajícímu vlivu Židů v zemi. Leopold I. je v roce 1670 vyhostil z Vídně. Ve výčtu by se dalo libovolně pokračovat.

182103

26.1.2009 11:32

RE: .-*-.

jansmith1984 192.?.?.?

Reakce na 182103

K tomu co napsal Nasredin bych jen dodal jednu zajímavost.


Sledoval jsem před pár dny nějaký dokument na CNN, který zobrazoval imigraci etiopských židů z Etiopie do Izraele.

Samozřejmě se jednalo o černochy, kteří převzali židovskou víru a protože život v Etiopii byl obecně velice těžký, tak se na základě pozvání izraelské vlády s nadšením rozhodli přestěhovat do nové domoviny.[smích]


Co je na tom nejzajímavější???


Tito černošští Židé (pro ksiphiase připomínám, že to samozřejmě nebyli semitští židé, ale stejně jako evropští židé konvertovali - což zmiňuji jen pro pořádek) se ale po příjezdu do Izraele setkali s tak silnou rasovou i jinou nesnášenlivostí od bílých židů (svých bratrů ve víře[smích] a demokracii), kterou ani v nejhorších představách neočekávali. Dodávám, že jsem dále nepátral, jak se potom v takovém prostředí dále protloukali, ale že byli silně zmateni a rozčarováni bylo v dokumentu jasně vidět.


Proč na to upozorňuji?

Protože, pokud je to pravda a není důvod dobovým záběrům a informacím nevěřit, dost jasně to potvrzuje skutečnost, kterou popsal Nasredin. Ukazuje to na nesemitskou nesnášenlivost evropských aškenázi či jiných Židů (vůči novým soukmenovcům v Izraeli), kteří sami semitskými Židy historicky nikdy nebyli a pouze z nějakého důvodu na tuto náboženskou víru v minulosti podobně jako bratři z Etiopie konvertovali.

Zajímavé to je i proto, že semitští Židé a semitští Palestinci v dávné historii spolu údajně na územích Palestiny žádné zvláštní sousedské problémy (viz. historické reálie) neměli a žili vedle sebe v klidu.


Jak se situace na těchto územích změnila ve 20.st a zejména po vzniku státu Izrael víme všichni a i o tom je myslím Nasredinův příspěvek ksiphiasi. Co ty na to???


jansmith[smích]

182145

26.1.2009 23:07

RE: .-*-.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 182145

Jedna otázka na ksiphiase:
Kolik procent z celkového počtu semitů tvoří židé?
Skuteční pokrevní Židé prakticky nula, nula nic.
A židé a židé včetně židů amerických? 1-2%.

Je tedy oprávněné hovořit o tom, že 99 % semitů jsou antisemité?
Oprávněné to může být pouze v hlavách fašistických sionistických magorů, kteří nerozeznávají mezi realitou a jejich idiotskou vírou ve vlastní vyvolenost.

Kdo se povyšuje, bývá ponížen.

182196

26.1.2009 11:43

RE: .-*-.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 182101

Poslouchaj voni pan Kasiphias 64
Voni tady vopravdu meldujou vo něčem vo čem voni nemaj asi žáden šajn? Voni tu třepou vopravdu zhovadilosti. Voni nechtěj vnitřně pochopit,že je velikej rozdíl mezi nima a jejich stoupencema a mezi těma pravejma SEMITAMA. Voni musej rozlišovat ,protože Semité jako základ mají Thóru ,kdežto Voni a jejich stoupenci mají jako základ Talmud a vo tom to je. Pokud voni budou chtít,tak musej dát vzorek na DNA a pak jim vyjde,že maj v těle jen Khazara a ne SEMITU. Pokud to samé učiní Arab a nebo semitský žid ...pak vyjde najevo,že jejich DNA má mnoho shod. Takže dnešní ANTISEMITISMUS je jen Váš blábol a vašich Talmudických souvěrců,protože většina uvažujících lidí ví,že SIONISMUS nikdy nevyšel z hlav SEMITŮ,ale z hlav Vás KHAZARŮ...té čeládky,která má v DNA zakódováno VRAĎIT,LOUPIT,KRÁST a TERORISMUS! Jinak na mě dělaj dojem,jako hodně nechápavej ? Qui bonno [mrknutí jedním okem]

182148

27.1.2009 11:55

RE: .-*-.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 182025

Ještě byste mohl doplnit kdo tuto nesmyslnou definici stvořil a kdo to je vlastně ten žid. Jak tak sleduju ty modrooké blonďáky v Izraelských uniformách tak si říkám jestli také nejsem náhodou žid a semita [chechtot]

182238

24.1.2009 16:22

RE: .-*-.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181957

>Tady jsem
>se doklikal na PDF o Zvedavci, zajimava konspirace.. Co na to
>rikate?


Já jsem se zase dozvěděl, že vydavatel Vlasteneckých zpráv Vladimír Šonka je z rodu "vyvolených", a právě tento portál slouží nakalým zájmům. Chtě nechtě si musíte vybrat, přeji šťastnou volbu. [mrknutí jedním okem]

181995

24.1.2009 20:33

RE: .-*-.

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 181957

Tento text vyšel původně na serveru Sprcha, odkud ho Nilbert převzal. Jedná se o "humor" přispěvatele, vystupujícího pod nickem "max". V textu útočí na konkrétní přispěvatele, stálé kommentátory Zvědavce, mezi něž zcela účelově zařadil i mne, ač se tu vyskytuji dost sporadicky.

182010

24.1.2009 5:40

Pan heskej dovolenej tam v domovine

andr H. 66.?.?.?

(Zrušeno, možná nerozumím žertu. Text se netýká článku. Moderátor)

181959

24.1.2009 13:49

Snad tomu nevěříte...

Skipper 83.?.?.?

Ať máte proti židům (etnickým či halachickým) cokoliv, tak ale musíte uznat, že jsou poměrně inteligentní...tzn. nepředpokládám, že by autorem byl nějaký sionista.

Je to asi jako, kdybyste zvědavce přejmenoval na sionista.org, ale psal zde stejné příspěvky [oči v sloup]

181987

28.1.2009 8:25

RE: Snad tomu nevěříte...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 181987

Jistě, že jsou inteligentní. Taková genetická směs Evropanů a Asiatů přece nebude "blbá" [smích] Pane nejsou už dávno žádní židé co se genů týče. Je jen směs konvertitů se stejnými geny jako máme my oba. Celá ta intelektuální nadřazenost je jen hloupé klišé. [cool]

182307

28.1.2009 12:17

RE: Snad tomu nevěříte...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 182307

Velmi přesně řečeno anonyme 194.?.?.?

Takový příspěvek vydá za 10 sáhodlouhých analýz a polemik, protože nekompromisně odkrývá PODSTATU beroucí vítr z plachet různým placeným nebo pouze vnitře přesvědčeným ideologům nebo náboženským fanatikům.


jansmith[smích]

182334

24.1.2009 15:20

tak dlho ste vrtali do sida

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

ze si musel spravit vlastne stranky

181992

24.1.2009 15:46

Seďme klidně na židli, čtěme Bibli, tam to je.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Někdo si dělá též legrácku z křesťanského Nového zákona:
Zjevení (Janovo( 13:18 "Zde je zkouška moudrosti. Kdo tomu rozumí, spočítej číslo té šelmy! .... je 666."

181994

24.1.2009 22:09

kvuli arabum nikdo kricet nebude

oldis 88.?.?.?

protoze se zatim jen velmi malo lidi situovalo do rolejejich obhajcu a ochrancu. Coz je pochopitelne zejmena v evrope a usa, napriklad jen to vas muze vyclenit ze seznamu zadosti o vizum do usa a podobne. Proto nikdo nebude kricet proti nazoru ze je nekdo chce vyhladit. a kde neni zalobce neni ani soudce.

182013

25.1.2009 0:10

Dnes již je jenom velmi malá část Židů-sionistů světu nebezpečná,ale o to jsou daleko agresivnější!!!

Montaznik 88.?.?.?

Píšeme již 21. století a většina antisemitských klišé pochází
z 19. století a proto je obsahově i názorově poplatná své době.
Zásadní chyba při objektivní kritice židů - sionistů, je používání rozmanitých druhů útoků na celou populaci židů,ať již nábožensky cítící, anebo židů již naprosto sekularizovaných.Uplatňování jakékoliv kolektivní viny je zločin! Zrovna ten byl naposled spáchán v Gaze, izraelskou armádou a 1300 mrtvých a 5400 raněných a zničená infrastruktura za cca 2 miliardy USD, hovoří za vše a zcela výmluvně!Vláda Izraele bude čelit soudním procesům a tak se může stát, že s Izraele na dlouhou dobu nevytáhne paty!
Z podivných stránek uvádím, co stojí za zamyšlení:


„Nad všemi státy tíživě se vznáší mocný nepřítel, který vede stálou válku proti všem ostatním národům. Jsou to Židé. Oni dovolávají se u nás rovnoprávnosti, neohlížejíce se na to, že sami nám ji odpírají, prohlašujíce nás za zavržené goje a dokonce dobytek.“
(Fichte)

„Vlastí Židů jsou všichni ostatní Židé, z toho vyplývá, že je krajně absurdní, umožniti jim účast ve vládě nebo ve správě státu. Na Židy nutno vždy hleděti jako na dočasně žijící zde cizince. Není lživější myšlenky nad zkoumání Židů se stanoviska náboženské sekty.“
(Schopenhauer)

„Bylo by podivné, představiti si celý národ darebáků: je však neméně podivné, viděti národ, složený výhradně z kupčíků, kteří si nepovažují za čest, že jsou občany státu, jenž jim poskytl pohostinství, ale raději šidí jeho obyvatele.“
(Kant)

„Vidím kolem sebe raději národy mohamedánské nebo pohanské víry, než Židy. Jsou to podvodníci a šejdíři. Vykořením toto zlo. Nebude pro ně v Rusku ani střechy, ani obchodu, byť se sebe více namáhali a kde koho podpláceli.“
(Petr Veliký)

„Žid se zmocnil svojí rukou tisku všeho světa, aby s větším úspěchem mohl otřásati vlastními základy našeho občanského bytí. Houževnatě usiluje o to, aby se smísil s křesťany v nejrůznějších tajných spolcích a usměrňoval jejich činnost ve prospěch Izraeli. Žid vždy a především lpí k takovým tlupám, které si vytkly za cíl zničení vládnoucích řádů.“
(Franz Liszt)

„Kdo dal popud ke komuně a řídil ji tak, že židovský majetek všude zůstal nedotčen, že komunáři nepodnikli útoků ani na jeden ze sto padesáti pařížských domů Rothschildových? – Židé!“
(Drumond)

"Peníze a revoluce jsou vepsány do desek zákona tohoto opovrženého národa.“
(Vespasianus )

Tak zní soud nad Židy z úst velkých lidí, o nichž nelze říci, že by byli zaslepeni náboženský fanatismem. Že tak soudili o Židech, je vina Talmudu, tohoto zdroje jedu nenávisti židovského “národa” ke všem národům světa.

182021

25.1.2009 11:40

RE: Dnes již je jenom velmi malá část Židů-sionistů světu nebezpečná,ale o to jsou daleko agresivnější!!!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 182021

Ano Montazniku, souhlasím s tebou.

Útoky na Židy jako na národ nebo entitu jsou přesně tím NEPOCHOPENÍM, které zde i jinde horliví bojovníci za spravedlnost cestou uplatňování principu KOLEKTIVNÍ VINY, prezentují.


Neuvědomují si, že svým rozhořčením a emocemi pomáhají uniknout skutečným strůjcům kořenů nepravostí a zločinů proti humanitě, tedy i sionistických.

Lidé za oponou tedy i sionisté, kteří používají židovství jako štít a mnohdy ani Židé sami nejsou si velmi dobře uvědomují tendence lidské povahy ZEVŠEOBECŇOVAT a vědí, že dokud budou schováni v napadané a nálapkované skupině, snáze skrze strach, negativní emoce a podněcování k nenávisti protistranou uniknou pozornosti. Navíc mohou stále dokola a víceméně nerušeně pokračovat ve výchovném působení na své ovečky a zdokonalovat školení svých lokajů. Ovečky, za takového stavu a s předepraným způsobem chápání co se děje potom nemají šanci jejich náboženské, ideologické a jiné propagandě uniknout.[smích]

Použití velké skupiny poslušných lidí jako živého štítu jim zajišťuje nepostižitelnost.


Tato politika se netýká jen sionistických vůdců, ale i jiných ovčáků.


Proto jako montaznik znovu připomínám:
Uplatňování jakékoliv kolektivní viny je zločin, i když v této verbální fázi spíše zločinem na etice a morálce a samozřejmě i na vlastní schopnosti nebýt jako oni.

Vědomý, uvážlivý člověk se pozná i podle toho, že se této chyby nedopouští a v rámci svých možností před ní naopak varuje.


jansmith[smích]

182037

25.1.2009 11:04

Tak toto ma fakt :

sxgo 84.?.?.?

Tak toto ma fakt rozosmialo:
Welcome to ISRAEL the most free country:
http://www.youtube.com/watch?v=O9q16d_rLdg

182036

25.1.2009 17:14

RE: Tak toto ma fakt :

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182036

Hmm, reznici z Kosova si zaplati za penize z drog a kriminality propagandu na vylepseni image. Vypada to, ze vylepseni vzhledu se sionistum taky prodrazi. Skutecne svobodna tolerantni zeme a perla demokracie na Blizkem vychode, zrejme nas velky vzor. Na rozdil od Kosovske mafie, kde bylo na tlak shora zastaveno vysetrovani ohledne kuchani lidi na organy a jinych valecnych zlociny, tak v Izraeli uz si chystaji tymi pravniku, aby vubec jejich politici mohli vyjet na zahranicni cestu do Evropy a neskoncili v base.

Polehcujici okolnost pro Olmerta bude, ze si pobrecel. Akorat by me zajimalo, cim ohrozili zivoty izraelskych vojaku zeny a deti, ktere treba vysli na vyzvu z domu a krome mrtvych a ranenych na miste zustal pytlik od bramburek? Co si treba pan Olmert mysli o "trofejnich asi loveckych fotkach" vojaku IDF nad tely mrtvych Palestincu? Nemci po podnem excidentu v Afganistanu propustily provinilce z armady? Je mozne, aby vojak treba v bundeswehru, rekl na kameru, ze prislusnici nejakeho naroda, kde ma pusobit ve vojenske misi jsou zvirata? Jaka by asi byla oficialni nemecka reakce?

Proc vubec doslo k vojenske akci v Gaze , kdyz podle oficialnich zdroju z izraelske strany, jak pise pan Kotrba na BL doslo k prakticky zastaveni utoku sebvrazednych atentatniku. Dokonce obvinil izraelskou vladu ze lzi.

Jiste informace nejsou casto overitelne z nezavislych zdroju. Byl to vsak Izrael, kdo uzavrel Gazu pro zahranicni novinare, kteri by tam byli na vlastni riziko. Pravda plosne utoky by si zcela jiste vyzadlai obeti mezi novinari, a to se vysvetluje ponekud obtizneji, nez mrtvy civiliste, kteri byl zivymi stitem, prestoze prima svedectvi z objektu pod spravou OSN anebo pracovniku mezinarodnich humanitarnich otrganizaci obvinuji sionisticky rezim s ohledem na pocet a okolnosti udajnych omylu ze systematickeho lhani, ktere ma za cil kamuflovat plosny utok proti civilistum, infrastrukture, intelektualni elite Palestincu ( utoku na universitu, skoly, nemocnice...).

Skutecnym vysmechem a plivnutim do tvare se stava pozadavek, kdy Izrael ktery zadrzuje dlouhodobe ekonomicke prijmy pro Gazu z cel a dani, chce dohled nad mezinarodni ekonomickou pomoci. Prvni srovnat Gazu se zemi, a pak rozhodovat o zakazkach na zpetne vybudovani za penize jinych. K tomu neni skoro co dodat. Mozna nejaka nova teorie boje proti ekonomicke krizi v lokalnim meritku.
http://www.czechfp.cz/site/?p=5166
http://www.blisty.cz/art/44917.html
http://www.czechfp.cz/site/?p=5219
http://www.blisty.cz/2009/1/23/art44930.html
http://www.czechfp.cz/site/?p=5189

182067

25.1.2009 15:32

Vzdyt jde o vtip.

vodnik007 71.?.?.?

Nekdo si udelal legraci a stejne jak s Protokoly, napsal fantazii.
Ze neco souhlasi je pouha nahoda [vyplazený jazyk]

182053

25.1.2009 19:41

RE: Vzdyt jde o vtip.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 182053

Možná že jsou vodniku007 Protokoly (předpokládám, že jsi měl na mysli "Sionských mudrců"[smích]) fantazií.

Možná, že je někdo sepsal proto, aby ublížil Židům a vystavil je pronásledování za to, že cestou svých náboženských vůdců patřičně zmanipulováni nechali dle evangelií ukřižovat Krista. A nebo je sepsal z jiných důvod, což je jedno.


Co ale říci na to jak se izraelský sionistický režim historicky choval (viz. jeho teroristická a násilná minulost) a choval/chová i dnes ve věci konfliktu v Gaze. Neevokuje to náhodou názor, že tito sionističtí vůdcové vlastně v jistém smyslu tajné pasáže Talmudu nebo Protokolů naplňují v praxi?


Jak mohou tedy nezávislí lidé věřit, že Izraelský stát není ten stát, který lže a rozsévá násilí a aroganci, když se tak vlastně v praxi chová??? Ano, vím, že sami Izraelci trpí strachem z budoucnosti a v pudu sebezáchovy se patřičně zmanipulovaní chovají nehumánně a iracionálně, ale to je přece neomlouvá. Nebo ano?

Proč nepřiznají teroristickou minulost zakladatelů státu Izrael?

Proč neskloní hlavu a jako historicky pronásledovaný národ (dokud je čas) nenapřáhnou pravici ke smíru? Proč, když jsou s US za zády tak vojensky silní a sebejistí neposkytnou slabším veškeré podmínky, aby tito mohli ocenit jejich upřímnou snahu???

Co je tady tedy ŠPATNĚ se ptám.


Je jasné, že po tolika létech vzájemného ničení a zabíjení, kdy ale Izrael ničil a zabíjel (i nepřímo cestou svých tajných služeb) NEPOROVNATELNĚ více, je těžké se smířit. Jiná cesta, ale asi neexistuje s tím, že Izrael se bude muset nejen vrátit k POKOŘE, ale i šáhnout hluboko do vlastní peněženky, aby zničené (viz. civilní infrastruktura v Gaze/Libanonu) finančně nahradil.

Pokud tak neučiní, nikdy podle mne nenabyde vnitřního klidu, a to i kdyby byl na základě nalejvárny svých rabínů a politiků 100% přesvědčen o své pravdě.


Předkládám k přečtení, co na toto téma píše Robert Helebrandt v knize Knížata zloby - Protokoly sionských mudrců:

VIZ:
Z posledních zhruba sto roků, kdy se Evropané začali poprvé seznamovat s Protokoly sionských mudrců, neměla mladá generace Čechů a Slováků po celých čtyřicet let možnost číst tento dokument. Knižní vydání z předválečného a válečného období se systematicky ničila a nové edice byly zakázané.

Spor o autentičnost Protokolů se stal v současnosti úplně bezpředmětným, protože jejich program se krok za krokem uskutečňuje, a je podle židovského názoru před dovršením.
Vnímavý a pozorný čtenář si stejný názor udělá sám, proto jsem se vzdal jakéhokoli komentáře.


jansmith[smích]

182084

26.1.2009 12:03

RE: Vzdyt jde o vtip.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 182084

Pane jansmithe
Mne na těchto protokolech zaráží jedna věc.Ač pohádku o konspirativním ztvárnění Protokolů Sionských mudrců jsem četl..."Carská ochranka" atd. Nejde mi do hlavy,jak je možné,že tito konspirativci tak přesně odhadli následný děj po převratu v Rusku?? Jak dokázali dopředu předvídat,že bude zavražděn nejen car,ale i jeho rodina? bez soudu a že tuto vraždu provede plně souvěrcověrcově souznějící komando KHAZARŮ???? Dále by mne zajímalo,jak přišli na to,že snažením KHAZARŮ bude rozpad velkých monarchií? jejich rozdrobení na malinké státy?..viz RakouskoUhersko...... Myslíte si,že tito konspirativci a podvrhlíci byli v konci lepší ,jak ti,o nichž vlastně tedy v Protokolech jde ??? [mrknutí jedním okem] Stále mi to nějak nezapadá do sebe [cool] Pokud bych přijal tvrzení,že Protokoly jsou podvrhem,pak musím uznat,že ti,kteří je podvrhli,byly lepší,jak všichni dosavadní NOSTRADÁMOVÉ,Sybily,Slepí mládenci a jiní ,kteří ve svých věštbách měli dost často pravdu [mrknutí jedním okem] [chechtot]

182152

26.1.2009 13:54

RE: Vzdyt jde o vtip.

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 182152

Takže pokud přijmete tvrzení, že Protoky nejsou podvrhem, jak vysvětlíte, že je v nich mnoho pasáží podobných a několik i naprosto stejných jako ve spisu Maurice Jolyho Dialog v pekle mezi Machiavellim a Montesquieuem, které vyšlo v roce 1864? Věcná otázka. To, že je něco podvrh, ještě nemusí nic vypovídat o obsahu. Metody a techniky ovládání jsou "jen jedny" a používat je může za určitých podmínek kdokoli.

182168

26.1.2009 14:31

RE: Vzdyt jde o vtip.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 182168

já bych řekl že protokoly jsou jen další provokací sloužící k rozdělování lidí a nahánění je proti sobě
jako další příklad bych uvedl třeba 9/11 apod
jsou sice pravé ale spíš provokace protože jejich vykonání vůbec nezáleží na tom jestli byly nebo nebyly napsány a nebo kým byly napsány

182171

26.1.2009 18:02

RE: Vzdyt jde o vtip.

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 182168

Maurice Joly
Machiavelli
Montesquieuem
Napoleon III
Matvej Golovinský
Je zaujímavé, že v roku 1993 vydal Oblastný súd v Moskve rozsudok, ktorý konštatuje, že Protokoly sú podvrhom.
http://www.delet.sk/showarticle.php?articleID=1134
Roku 1993, se ze strany prospektu Kutuzova v centru Moskvy, z ničeho nic, objevily tanky.
http://afinabul.blog.cz/0901/psychologicka-vojna-medzi-slovanmi-v
1993
K tomu je potrebný objektívny obraz udalostí ktoré sa odohrali pred rokom, ešte nikto nespracoval, otázne je, či mal o to záujem. Jedni tieto udalosti jednoducho nepoznajú, druhí nie sú zainteresovaní na pravdivom popísaní udalostí.
http://www.bbkss.jaso.sk/?i=1374
To sa nám to zamotá...
V skratke, pred nástupom Jelcina odstreľovali tanky parlament, "Jelcin" nastúpil a zrušil "protokoly".
[cool]
PS: údaje som pozhľadával v rýchlosti, tak prepáčte...

182182

26.1.2009 16:40

RE: Vzdyt jde o vtip.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 182152

Zajímavý příspěvek anonyme 88.?.?.?.

V každé otázce je podle učení Jiddu Krishnamurtiho skryta i odpověď a tvůj příspěvek to potvrzuje.

Jestli jsou Protokoly podvrhem nebo nejsou je z jistého pohledu vlastně bezpředmětné. Důležité je, jestli realita Protokolům odpovídá nebo je odlišná. Diskuze jinde i zde na Zvědavci tuto věc zdá se rozebírá.


Co je ale zajímavější? Jak se jejich výtisky "někdo" viz: vyjádření Roberta Helebrandta snažil systematicky ničit a nové edice zakázat.

Paradoindní chování inkvizitorů, které je navíc v době internetu díky sharingu odsouzeno k debaklu.


jansmith[smích]

182179

28.1.2009 16:23

RE: Vzdyt jde o vtip.

vodnik007 12.?.?.?

Reakce na 182152

Ze by se doslova upsali samemu Dablu, ktery je z pozadi inspiruje a ridi?

182350

18.11.2013 14:28

RE: Vzdyt jde o vtip.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 182084

Předkládám k přečtení, co na toto téma píše Robert Helebrandt v knize Knížata zloby - Protokoly sionských mudrců:

autorem této knihy je Miroslav Dolejší(psal jí pod Jménem Robert Helebrant), mimochodem autor analýzy 17. listopadu...jen pro zajímavost

link : http://cs.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Dolej%C5%A1%C3%AD

299662

27.1.2009 21:16

Nesrovnalosti

Supman 94.?.?.?

V odstavcích o ovládání světa píše autor, že Havel je "bratr zednář" (tedy bratr druhého řádu). Pokud vím, tak Havel je žd osobně [smích]. Děda si pamatoval jeho otce a strýce, a za soudružství byl finančně podporován JIMI.
A ONI vědí dobře kdo je Kohn.
Takže mystifikace....

182272

18.2.2009 1:06

původ

brekeke 85.?.?.?

udajne v tom ma prsty Nilbert Nullingsworth, tvurce vetsiny textu na eurabia.cz

184021

Tuto stránku navštívilo 9 751