Diskuze k článku
Jak na sionisty
Příspěvků 135
System by s tim rychle zametl. Korporace si muze zkorumpovat politika skutecne, jak je uvedeno v clanku za drobne, ale nesmi se pri tom "chcat proti vetru". JFK vedel, ze pokud chce zmenit system a vymanit USA z cizihi vlivu musi znicit centrum. Realny pokus, ktery likvidoval centralni skrytou moc, byl pokus odstavit FED a to ho stalo zivot. Ted to bude zajimavejsi, pokud se nepodari vyvolat valecny konflikt, o kterem si skupina psychopatu nahore jako cast skutecne mocenske elity mysli, ze ho lze udrzet v nejakych mezich. Jenomze kdyz pujde do tuheho a potece do bot budou pouzity jakekoliv zbranove systemy bez ohledu na jakekoliv dohody.
System sice muze odstranit jednotlivce nebo skupinu i velkou a vlivnou skupinu treba kolem JFK, ale system neni schopen naprosto nic udelat se systemovou chybou, ktera je primo v zakladu systemu a dlouhodobem casovem horizontu zpusobi z principielnich dubodu neodvratiteklny kolaps! Otazka zni co se bude dit po kolapsu. Limitni hranice pro vyvoj jsou od transformace ve vice svobodnou decentralizovanou a vice lokalni ( citlivou vseobecne na posilenou funkci zpetne vazby vcetne ekologicke )spolecnost az po totalitu vuci ktere byli nacisti naprosto bridilove. Z tech krajnich variant nenastane zadna, protoze globalizace (svetovlada) diktovana shora je neuskutecnitelna chimera. Bude nas cekat mix, ale jedno je jiste finacni system a konzumistan v soucasne podobe je do budoucna neudrzitelny zpusob.
Ano, potíž je v tom, že ONI mají za ta staletí v západních zemích vytvořenou dokonale pevnou a neprostupnou mocenskou síť, kterou nelze v žádném místě protrhnout. JFK se domníval, že je dostatečně mocný na to, aby tu mocenskou síť protrhl- ale víme jak dopadl. Odpráskli ho pro výstrahu veřejně a demonstrativně jako psa.
Ale existuje tady jiná mohutná síla- lid. Ta mocenská síť založená na penězích může být protržena zezdola. A můžeme začít od úplných maličkostí. Třeba že VŠICHNI lidé pohoršeně odmítnou „umělecké dílo“ Davida Černého. Jak se tento umělec k zakázce pro EU dostal? Jednoduše. Najmenoval ho bez výběrového řízení Vondra. A miliardář Bakala mu za to věnoval 10 milionů. Takhle oni v té mocenské síti vzájemně spolupracují- já na bráchu, brácha na mě. Také zboření tří mrakodrapů za bílého dne, nám dává tušit, jak mocný nepřítel před lidstvem stojí.
Dobrá, ale my se můžeme bránit, protože nás, normálních lidí, je 90 procent. Umělci Černému můžeme říct- táhni s tím svým veledílem do prdele. A u voleb zase můžeme všem politikům vzkázat, že už je napříště nebudeme nikdy dobrovolně legalizovat. Přátele, vhoďme všichni do volební urny tento lístek: zastupitelská demokracie je obrovský podvod, žádám přímou demokracii.
>Dobrá, ale my se můžeme bránit, protože nás, normálních
>lidí, je 90 procent. Umělci Černému můžeme říct- táhni s
>tím svým veledílem do prdele. A u voleb zase můžeme
Neposílejte, prosím, umělce Černého s veledílem do prdele. Jak známo, strkání hlavy do řiti považuje za veledílo, takže by to bral jako kompliment a ještě by se tam koukal na televizi...
Je to hezké co píšete, ale s 80 procenty "Nováků" za zády se Vám (nám) to nemůže povést.
Již dnes dorůstá první generace "Nováků", kteří vyrostli na TV Nova
S těmi se to opravdu nepovede!
Paní Jarmilo, já osobně musím říci, že se mi to dílo Černého moc líbí! A až to bude Vondra spuštět, tak se bojím, že se z toho pokakám smíchy.
Ten Černý si z nich udělal takovu prdel, že něco takového tu už dlouho nebylo
Myslím, že to je právě ten způsob, jak podrývat systém. Bulharsko jak záchod Evropy.... I teď se u toho směju, až se za břicho popadám....
A Rakousko se čtyřmi chladícími věžemi . A viděl jste Francii?
Myslím, že je ta plastika je trefena přesně!!!
Jojo, je to celé velice vtipné. A nejlepší je Velká Británie...
V smíchu je klíč, kterým dešifrujeme celého člověka.
Já pro takový typ "humoru", kde všechny přítomné pozuráží, nemám vůbec žádné pochopení. Navíc mi vadí, že si podvodnými a nečestnými cestami udělal zadarmo reklamu v celém světě. Zviditelnil se na základě toho, že má nahoře velmi vlivné konexe, jinak je to naprosto druhořadý umělec, který by bez těchto konexí nikdy nikde neprorazil.
A v tom je právě to umění!
Umění je od slova uměti. Jenže tenhle neumětel toho moc neumí, ten umí akorát sám sebe neustále jen zviditelňovat. Už tenkrát, když ten tank namaloval na růžovo, mi to přišlo podezřelé. Každý normální občan by dostal za zničení historické památky přinejmenším milionovou pokutu až by zčernal. Ale "umělci" Černému kupodivu všechno projde. Taky svatý Václav sedící v Lucerně na břiše chcíplého koně se mi nelíbil. A to ani nemluvím o tom, že chtěl udělat obrovskou sochu chlapa, jak čurá z Národního divadla na lidi dolů. Je to znevažování všech hodnot, není to umění. Už tady na Zvědavci kdysi o něm byla řeč a kdosi navrhl, že by mohl udělat sousoší, jak dva muži chčijou na Izrael. Když mohl udělat sousoší, jak chcčijou na Česko, tak ať si dělá prdel i z věcí, z kterých si prdel udělat neodváží.
Paní Jarmilo, nebuďte takový maloměšťák. Konceptuální umění, tedy pokud se jeho umění nechá nazvat konceptuálním, je založeno na záměrné mystifikaci.
Přemalování tanku na růžovo? Copak tank je nějaká památka? Nebo snad chcete obnovit komise, které budou hodnotit umělce, nakolik jsou umělci? To už jsme tu měli. Dokonce i zasloužilé umělce.
Ano, moderní umělci chtějí provokovat. Opravdu se obávám, že jste příliš konzervativní a jsem si jistý, že lidé na západě budou schopni jeho dílo ocenit. Tisíce "umělců" neustále vytváří něco, co je vydáváno za umění, třeba jen díky tomu, že je to namalováno olejem na plátně. Nicméně, jen někdo dokáže prorazit. Myslím, že Černému se to povedlo dokonale.
16.1.2009 19:43
RE: To by nefungovalo.
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181221
Jindřichu, nemusíme se pokaždé shodnout a přesto můžeme zůstat kamarádi. Píšeš:
>...jsem si jistý, že lidé na západě budou schopni jeho dílo ocenit. Tisíce "umělců" neustále vytváří něco...
--------------
Ani lidé na západě takovou slátaninu a pro mnohé i urážku (Rumunsko jako toaleta?) nechápou jako umění. Viděl jsem to v televizi a četl o tom i na netu. Vyvolá-li umělecké dílo úsměv na tváři, tak to ještě neznamená, že se to líbí.
>Přemalování tanku na růžovo? Copak tank je nějaká památka?
------
Proto patří do musea a ne na pedestál do průčelí náměstí a nebo ulice. Osobně neuznávám zbraně jako "umělecké" dílo a nebo jako hračky pro děti.
>Nebo snad chcete obnovit komise, které budou hodnotit umělce, nakolik jsou umělci? To už jsme tu měli.
-------
Zacházíme z jednoho extrému do druhého. Za totality to byly slátaniny propagandy, jinak jsi neuspěl a teď tady máme slátaniny všeho druhu. Došlo to až tak daleko, že na umělecké výstavě pro veřejnost se objevil obraz, namalovaný menstruační krví (myslím si, že to bylo ve Francii). V poslední době se stává "populární" umění anatomie - kostlivci zemřelých lidí.
Myslím si, že nějaká komise etiky by rozhodovat měla co je ještě přípustné a co už je perverze.
>Opravdu se obávám, že jste příliš konzervativní...
------
Takže jsme tady s paní Jarmilou zatím dva konzervativci.
>Myslím, že Černému se to povedlo dokonale.
------
Ano...podvod, jak vydělat peníze.
Mirdo, Mirdo, ty jsi mi to nandal. Já se na to dívám výhradně z mého pohledu a musím říci, že jsem se už dlouho nezasmál, tak, jako když jsem to viděl. Jen pro zpřesnění, ten záchod Evropy je Bulharsko... Nicméně Bulhaři si stěžovali i na písničku Bulhaři od J.A.R., kde se zpívá: bulharská měna je levá...
Co se týká umění, nevím, jestli je nějaké univerzální, co se líbí každému, stejně jako se muzika, kterou poslouchám já, nemusí líbit ostatním. Takže každý má právo vyjádřit svůj názor, zaplaťpámbů za to... Tady nejde o pravdu, která je jen jedna, jedná se jen o pocit a ten může mít každý různý...
Ačkoli si nemyslím, že jsem konzervativní, v diskuzi o Plastice bych se přidal k mirdovi a pí. Jarmile.
Problém plastiky v Bruselu je podle mne ještě v jedné rovině. Obecné důvody už zde (i jinde) byly rozebrány, ale podle mne zde hraje roli i etický rozměr.
Každý moudrý člověk by měl přeci při komunikaci s jiným člověkem dodržovat elementarní zásady slušnosti a k tomu velice dobře slouží např. empatie.
O to více by se této zásady měla držet vláda jedne země vůči jiné, potažmo vláda země, která předsedá Radě EU. Pokud jsem slušný a empatický člověk, tak řídím své kroky tak, abych jiné neuváděl do zbytečných rozpaků, a to ani tehdy, když je to myšleno žertem. Pokud jsem sobec nebo zakomplexovaný jedinec, který potřebuje šokovat, aby se zviditelnil, bude mi to asi jedno.
Z jistého pohledu "incident" s Plastikou bych možná chápal jinak, pokud by jej instalovala vláda, jejiž předseda (i ostatní členové) jsou slušní a empatičtí lidé a dá se jim vzhledem k jejich dosavadnímu působení věřit.
Myslíte přátelé, že členové české vlády jako prostředníčkový premiér Topolánek (nově i prostředníčkový ministr Kalousek) a propagátor US radaru v Brdech, člověk napojený na AMI Comm. a US lobbing Saša Vondra tyto elementární parametry slušnosti a důvěryhodnosti splňují?
V uvozovkách "šokovat" uměním, dělat si legraci z jiných a hlavně ze SEBE podle mne lze i na mezinárodní a diplomatické úrovni. Jen je třeba myslet na hranice, které se mezi slušnými partnery nepřekračují a tyto hranice potvrdil ve svém vyjádření i velvyslanec v Bulharsku Klepetko, který údiv nad neomaleností, rozpaky a znechucení nyní v Bulharsku pravděpodobně má z první ruky.
Může mi někdo vysvětlit, jak lze srovnat mezi sebou úroveň legrace plastiky např. ČR, Itálie a zmiňovaného Bulharska? Nebo čurajícími panáčky?
Plastika ČR žádnou karikaturu ČR podle mne nevyjadřuje. Nějaký běžící nápis je legrace srovnatelná s buřtem nebo záchodem??? Ano, pokud by tam byl TUNEL nebo Švejk, tak to by byla šupa a hlavně pravda. Plastika Itálie s fotbalisty je opravdu obrovská karikatura Itálie a nedivím se, že Italové neprotestují. Prázdná plastika Británie je také těžká legrace. Že by proto, že se jedná o velmoc???
Legrační na tom je, že řůžový malíř p. Černý vlastně kouzlem nechtěného prezentoval a odhalil Evropě charakter lidí, zastupující ČR v Radě Evropy. Charakter, který my domácí máme možnost sledovat od doby Kubiceho. Arogance, povýšenost a nulová empatie.
jansmith
20.1.2009 14:18
RE: To by nefungovalo.
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181250
Jendo a ostatní v této větvi. Díky za vaše připomínky a tím pádem za ujištění, že nejsem konzervativní extrémista. Zkrátka ta hnusárna nemá s uměním nic společného a je to urážka zdravého rozumu.
Ke svému předchozímu příspěvku o Plastice přídám dovětek z diskuze na iHned.cz. Pisatel Autor: Arnošt tam umístil příspěvek VIZ:
Česká vlajka v hajzlu
Český velvyslanec v Bulharsku Martin Klepetko dostal dnes při diskusi o českém předsednictví EU v hotelu Sheraton v Sofii neobvyklý dárek. Mládežnická organizace bulharských socialistů mu věnovala záchod zabalen do české vlajky.
--
Nevím jestli to je od autora pravda nebo mystifikace, ale pokud pravda, tak jsem zvědavý co na to český mainstream. Pokud si to pisatel vymyslel, tak má smysl pro humor a mohl by jít dělat plastiky.
Topolánek a Vondra by se ukázali jako formáti, pokud by záchod zabalený do české vlajky vyměnili v Bruselu za dosavadní českou plastiku. To by byl důkaz, že si umí dělat lagraci sámi ze sebe jako BRNO.
jansmith
Není co dodat. Jako vždy jste to vyjádřil dokonale a se vším co jste napsal na 100 procent souhlasím. Tzv. umění ošklivosti, zdegenerovanosti, zkázy a hnusu nebrat!!
A nebude zapotřebí ani žádných komisí, pokud budou jisté mocenské kruhy odstaveny od moci: ošklivé umění nebude mít prezentaci ani odbyt a živořilo by v nepatrném kroužku vyznavačů - nic proti vkusu každého, pokud není ošklivé umění vnucováno se záměrem udělat škodu. Takže se připojuji ka konzervativnímu křídlu. Ale neocon nejsem ....
18.1.2009 19:25
RE: To by nefungovalo.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 181221
Na záměrné mystifikaci je založeno leccos - třeba i Madoffovo "podnikání". Vlastně nevím, proč si jedno (alespoň teoreticky) nemusím nechat líbit a druhé (Černého veřejné urážky) ano.
16.1.2009 21:12
RE: To by nefungovalo.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 181210
Souhlasím s Váma paní Jarmilo. Navíc se zdá, že židočech Černý nebude tak docela duševně zdráv. Jeho "umění" se neobejde bez penisů, močení a záchodků.
Tento podvodník na tiskovce uvedl, že fikce mohla být odhalena nebo taky ne. V tom případě by žádné peníze nevracel. Teď mluvím o penězích, které si mezi sebou mělo rozdělit dalších 26 umělců.
A tady je ten uvedený článek z roku 2004, který se týká obechcávání České republiky.
http://www.zvedavec.org/prispevky/2004/06/883--co-...
Ano, to je přesně ten článek, který jsem měla na mysli. Jak říkám, až se ten "umělec" odváží si udělat legraci i z všemocného Izraele, před kterým se celý svět evidentně třese strachy, tak mu uvěřím, že je avantgartní. Zatím se umí pošklebovat jen všem normálním lidem, kterým je cokoliv svaté.
Aby byl pan Černý ještě víc neotřelý, tak by mohl udělat plastiku, kde ruský medvěd z jedné strany a strýček Sam z druhé strany vykonávají velkou tělesnou potřebu na Izrael.
To co jste dobře popsala paní Jarmilo přesně zapadá do mého pojetí etiky a osobní odvahy.
P. Černý si dovede dělat legraci a karikovat jen ty, kteří nejsou dostatečně mocní a nebezpeční, aby mu to dříve nebo později vrátili jako bumerang.
Pokud by přestříkal tank na růžovo v 80tých letech za Bilaka a přihlásil se k tomu, pak by to byla odvaha. Udělat to po "něžné", kdy sověti už byli na odchodu je jen exibicionismus a lokajství vůči pravdoláskovcům.
Stejné je to nyní. Pokud by, jak přesně píšete, někde oficiálně (a klidně jen za sebe) karikoval sionistický Izrael, pak by měl mravní a charakterový kredit karikovat i ostatní státy. Pokud by na Plastice v Bruselu karikoval všechny státy stejně silně (i mocnosti a ČR), potom by to bylo v pořádku a člověk by mu mohl věřit i tu mystifikaci s neexistujícími 27 spoluatory, za které potom vracel peníze.
Pokud by plastiku Bulharska se záchodem vytvořil bulharský umělec a nikoli Čech, možná by měl Vondra s Černým aspoň malý argument.
Nic z toho se ale pokud vím nestalo. Tento rádoby umělec jen pracuje na objednávku někoho, kdo má sám s kulturou problém (Topolánek dokonce kličkuje s výrokem, že umění nerozumí?!?!) a pokud to není na přímou objednávku, tak je p. Černý zářným příkladem jak funguje (za peníze, kariéru nebo výhody) autocenzura lokajských umělců, novinářů, polit. komentátorů apod.
A na závěr postřeh k disidentovi Havlovi. Je veřejným tajemstvím, že byť byl režimem naoko perzekuován (dokonce kutálel sudy v pivovaru), ve skutečnosti měl velmi nadstandardní podmínky. Pamatujete jak se zacházelo s opravdu nepohodlným bojovníkem proti režimu Pavlem Wonkou a jak byl nakonec ve vězení umučen? Proč se k němu režim nechoval ve vězení stejně jako k Havlovi? Proč mohl mít Havel relativně fešácký kriminál, ale Wonka nikoli?
http://cs-club.blogspot.com/2007/01/posledni-dopis-pavla-wonky.html
Na těchto příkladech (jak na Plastice, tak na rozdíl v zacházení mezi disidenty Wonkou a Havlem) je možno vidět odkud vítr fouká a o jaké pokrytectví (farizejismus) se jedná.
jansmith
17.1.2009 13:19
RE: To by nefungovalo.
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181261
>Aby byl pan Černý ještě víc neotřelý, tak by mohl udělat plastiku, kde ruský medvěd z jedné strany a strýček Sam z druhé strany vykonávají velkou tělesnou potřebu na Izrael.
-------------
Takhle jsem se už dlouho nezasmál...
Máte talent na představivost a vyjádření většinového názoru, paní Jarmilo. Jsem přesvědčen, že takové karikatuře by tleskala 2/3 populace planety a ostatní by se potají uchychtávali...
Jendo, díky za vyjádření svého názoru. Ano jedná se především o etiku a vzájemnou toleranci, což u lidí "bez kapuce" zřejmě nelze očekávat. Příspěvek od pisatele 193 mi potvrdil moje podezření.
Jindřichu, souhlasím...sto lidí, sto různých chutí, sto různých zájmů. Ale také stokrát vzájemného respektu. Jednoho času jsem dělal DJ na zábavách (jen tak mimo zaměstnání). Styl hudby jsem nastavil podle věkové většiny přítomných v sále a sem tam jsem to proříznul "klasikou pro dřive narozené" a nebo country music. Nikomu se nezavděčíš. Naučil jsem se však vyhovět pouze těm, kteří si slušně vyžádali "svou oblíbenou" skladbu. Na výkřiky: "Co to zase hraješ"? byla odpověď: "Jedu podle pořadníku. Co by to mělo být, až tuhle sérii skončím"? 99 procent ani nevědělo, co by chtěli zahrát, jenom se jim nelíbil ten styl hudby a potřebovali si pouze ulevit. A já u knoflíků jsem byl ten hromosvod.
Židé a umění? Povětšinou deformace, destrukce, obscénnost, a hlavně potírání a rozleptávání tradice. Umění v židovských rukou v obecné rovině znamená totéže jako nahradit máslo margarínem - vznikne bezcenná náhražka vhodná akorát k vyhození. Ultra-moderna je útok na tisícileté umění Evropy nesené tradicí (tradice ve smyslu všudypřítomného součinitele). Jestli je Černý žid, tak to jen opět dokládá tuto skutečnost.
>Židé a umění? Povětšinou deformace, destrukce, obscénnost,
>a hlavně potírání a rozleptávání tradice.
Podívejte se, že je Černý postmoderní pseudoumělec a recesista, to bych nevyvozoval z jeho židovství. Deformace a destrukce - to byl snad už impressionismus, bezpečně pak Van Gogh, Gaugin nebo Cézanne. Židé? Pokud vím, tak snad Pissaro (mám ho velmi rád). No a v tom "rozleptaném" a "obscénním" umění mám svoje oblíbence: Chagall, Pascin, Soutin - ano, Židé. WTF?
>Umění v
>židovských rukou v obecné rovině znamená totéže jako
>nahradit máslo margarínem - vznikne bezcenná náhražka
>vhodná akorát k vyhození.
To myslíte třeba Yehudi Menuhina? Nebo Isaaca Sterna? Nebo Gilada Atzmona?
>Ultra-moderna je útok na
>tisícileté umění Evropy nesené tradicí (tradice ve smyslu
>všudypřítomného součinitele).
Cha cha - ten útok začal už v pozdní gothice! Ultramoderna je poslední slovo poslední řádky poslední kapitoly hodně dlouhého románu!
>Jestli je Černý žid, tak to
>jen opět dokládá tuto skutečnost.
Nechci Vás zklamat, ale myslím, že to nedokládá vůbec nic...
Nemám skoro nic co bych dodal. Pan mtk má zřejmě podobný "vkus" co se týče umění jako Adolf Hitler.
Osobní offtopic: Vás bych - opět - poprosil, abyste se zdržel používání občanských jmen, o nichž se domníváte, že patří nějakému nicku. Co kdyby to tak skutečně bylo? Chápu, že když se chodíte ráchat do té žumpy, že to k tomu svádí, ale nedělejte to! Je to hanebnost.
Nic nedodávejte a vraťte se tam, kam vás pan Vodník nasměroval. Pokud by měl Hitler rád růže, znamená to pro vás, že vy budete všechny růže v okolí polévat travexem? No prosím, jak je libo, vašnosto.
Impresionismus neznamenal destrukci, narozdíl od vídeňského expresionismu. Debussy byl v přímém protikladu k Schoenbergovi. Francouzi také nikdy nepřijaly tento bezbřehý destruktivismus. Zdánlivě revoluční (novátorská) technika impresionismu byla stále v mantinelech tradice (obrazy jsou "koukatelné"...), narozdíl od expresionismu, který tradici zrušil a vystavil tzv. "Nové umění" (dle mého subjektivního soudu správně definované jako zvrhlé a je mi celkem fuk, že to řekl i Hitler). Poslechněte si něco z tvorby výše uvedeného autora a dáte Hitlerovi za pravdu. Toto umění bylo po WW2 "násilně" (asi tak jako hollywood dnes) vnucováno jako "vzor" frankfurtskou školou (Adorno a spol.). Tvrdilo se: "Kdo se neseznámí s touto technikou, neznamená nic. Stoupenci "klasiků" byly zpátečníci, zkostnatělci, bez přínosu". Tento "dějinný pokrok" historismu je vůbec jaksi pochybný.
Když jmenujete houslisty Yehudi Menuhina či Isaaca Sterna, tak to jsou velice špatné příklady - jedná se totiž o interprety, nikoliv o tvůrce.
A jestli máte oblíbené tvůrce rozleptaného a obscénního umění? Proti tomu nemám vůbec žádnou výhradu, taky je mám. To nic nemění na podstatě toho, co jsem napsal o vlivu tohoto umění na evropskou tradici. Také se zkuste zamyslet nad tím, z jakého důvodu se Vám líbí oni umělci. Líbí? Někdo řekl? Někdo napsal? Nekonformní? Vyjímečné? Mnohokrát jsem se nechal strhnout tím, že někdo respektovaný prohlásí: to je dobré! V otázkách estetických je to více než ošidné a těžko uchopitelné logickým soudem. Nevěřte všemu, co řeknou tzv. "odborníci".
Ad gothica: mýlíte se. Od pozdní gotiky ani v jednom okamžiku nenastal tak převratný zlom jako v první pol. 20. stol. a po WW2. Všechny novátorské proudy byly vždy vstřebány tradicí, neb z ní vycházely. Slepé cesty zanikly (Carlo Gesualdo).
hned ve druhé větě mám hrubku, tak se omlouvám.
S tím impressionismem máte do jisté míry pravdu, řada autorů ho skutečně ještě nezařazuje do moderního umění. Aspoň ve výtvarnictví. Debussy bezpochyby moderna je, chvílemi skoro jazzová (The Little Negro). Pak ještě přišla téměř "tradiční" secese. Expressionismus nebo kubismus už jsou zcela mimo, a ač jsou vynášeny zastánci moderny do nebe, neřekl bych, že je to specificky "židovská" doména. Že se Židé v originálním, netradičním moderním umění hodně angažovali, to je celkem vysvětlitelné.
Nevím, proč interpreta nepovažujete za umělce. Ale chcete-li tvůrce, tak Menuhin také skládal. Mahler, Mendelssohn-Bartholdy, Bernstein, Gershwin...
Vkus je zcela osobní záležitostí. Nejsem příznivec moderního umění a líbí se mi tam věci jen sporadicky. Že jsou mezi tím i Židé, za to opravdu nemůžu...
O vývoji umění a jeho funkci, resp. ztrátě této funkce, kterou považuju za podstatnější, než modernistické přemety posledních 100 let (ty jsou toho jen logickým důsledkem) nemá cenu zapřádat debatu, to je na celou knihovnu.
S tím Mahlerem a dalšími jste mne předběhl. Ještě bych přidal Benny Goodmana. Cezanne, Vah Gogh nebo Gauguin nejsou (klasičtí) impresionisti jako Monet nebo Pissaro.
> Cezanne, Vah Gogh nebo Gauguin nejsou
>(klasičtí) impresionisti jako Monet nebo Pissaro.
Ne. Jsou to tzv. postimpressionisté a ve svém prvním příspěvku v tomto vlákně je proto dávám apart.
Když už tedy hovoříme o Debussy, zkuste si udělat doma experiment, "The little Negro" a hned vedle "Erwartung" toho, jenž je nejdříve Židem a teprve poté člověkem (vlastní doznání). Je pravda, že mnohé Debussyho skladby jsou na hraně, nicméně stále zůstávají tonální a srozumitelné (sluchové záchytné body, neztratíte se ani na okamžik). Debussy se však po svých nejavantgardnějších dílech vrátil k tradici (příznaky neoklasicismu), podobný oblouk prodělal i R.Wagner. Schoenberg však hudbu lidově řečeno "zařízl". Což samo o sobě nic neznamená, každý, ať si dělá, co chce. Ale byla to právě Schoenbergova hudba, která z podivných důvodů dominovala, nikoliv Debussyho. Matematický, sluchem nepostižitelný, konstrukt jeho tvůrčí metody pomátl celé generace, stejně jako bludy K.Marxe či Z. Freuda. Je otázkou, čím a čí pomocí si zasloužil tak neuvěřitelný ohlas a vliv(do jisté míry akademický, jeho hudbu totiž prakticky nikdo neposlouchá, snad Adorno kdysi ,,,)na druhou dekádu 20.století? Svou skvělou hudbou anebo mocnou lobby? V poctivé soutěži by patrně skončil zcela na (legitimním) okraji zájmu, jako podivín, jehož umělecký odkaz by byl onou slepou cestou, krátkou poznámkou v učebnicích dějin.
Mahler je komplikovanější, to je opravdu na tu knihovnu. To co Schoenberg okázale "vyvrhnul" ven, Mahler skryl dovnitř do nekonečné deprese a pitvoření zároveň. Pokud však člověk nevnímá tento mimohudební psychologický podtext, tak hudba je velice pěkná.
Ad Mendelsohn-Bartholdy: doporučuji R.Wagner.Das Judentum in der Music. Myslím,že v angl. něco na netu je.
Nabízím paralelu k Mirdovu pojetí k nezfalšované historii. Falšuje se všude. Ale to je spíš tušení. Pane Vodníku, dík za konverzaci. Zdravím
Nemá cenu se pouštět do hudebních analys. Osobně nemám rád ani Mahlera (ani Wagnera ), od Schönberga mám jen dvě velmi rané věci z Vídně, jinak ho neposlouchám rovněž. Ale mám rád Hindemitha nebo dokonce někdy i Aloise Hábu, a to je nějaká moderna! A jistě: reklama udělá hodně, aby snobové obdivovali a kupovali právě určité umělce. (Například nechápu, proč se symbolem české/pražské literární scény stal německý Žid Kafka) Jen mám poněkud problém s tím názorem, že Židé (nebo kdokoli jiný) umění rozkládali a jsou pouhým margarínem vedle másla.
O Kafkovi se hovoří jako o jednom z největších autorů 20. století. Po přečtení Zámku jsem měl pocit, že mi mozek zrosolovatěl (že by mi to zůstalo? ... ... ) - před tím ani poté jsem neabsolvoval defektnější a odpornější četbu (nikoliv, že by mě to nudilo, ale naplňovalo vnitřní prázdnotou). A to jsem netušil, že se jedná o židovského autora - na střední škole se tyto věci neuvádějí. Proč něco tak destruktivního a beznadějného je povinnou středoškolskou četbou? F.Kafka byl psychopat, duševně silně narušená osoba. Proč jsou nežidé vychováváni k posvátné úctě tomuto pomatenému pre-existencialistovi?
Ty jo, s tím Hábou jste mě trochu dostal. O jaké skladby se jedná? Jsou to ty jeho čtvrt- a šestinotónové kompozice?
Víte, evropská hudba (a obecně umění) v letech cirka 1000-1900 zažila něco naprosto ojedinělého; a ač se postmodernisté (Foucalt, Lyotard) snaží jak chtějí, když tvrdí, že je to jen pouhé "sklíčko" z "celkové mozaiky", jsou lháři (vědomí?, nevědomí?). Nic takového; naprostou výlučnost, vyjímečnost a ojedinělost evropské kultury není možné ututlat odkazy na ostatní světové kultury (se vší úctou). Něco málo k tomu odkazuji sem - není to odkaz na "pravdu", spíš na jednu z možných variant (Diktatura humanity, díl.3, str.23-32.). Nechci tvrdit, že v tom mám jasno, protože nemám. Nyní záleží na zdrojích informací.
JASNO bude až na KONCI.
Ad Hába: ano, měl jsem na mysli některé skladby pro čtvrttónové piano.
Děkuji za link. Podobných zpráv dostávám habaděj už přes čtvrt století. Samozřejmě, že na tom "něco je". Ale chtěl bych Vás upozornit, že jsem pravoslavný křesťan a věřím, že modernismus je poslední kapitolou procesu, který do Církve vnesl Řím a západní mentalita; je důsledkem odpadení Říma od jediné apoštolské a vpravdě katholické církve. Protokoly považuju za padělek - možná židovský padělek, ale každopádně padělek.
Už zde není moc místa. Myslím,že jsem docela nepochopil Váš postoj k modernismu ve vztahu k Církvi (pozitivní?, negativní?, něco jiného?). Vůbec by mě zajímal Váš názor na mnou uvedenou literaturu, jeví se být katholickou; osobně ovšem katolík nejsem, snad to nebude na překážku. //////// Vzhledem k nápadné podobnosti Protokolů s realitou dneška mě napadá jediný smysl Vaší poznámky o padělku onoho pamfletu. Někdo třetí to chce hodit na židy? Ale carská tajná služba to asi nebude, předpokládám ...
To je všechno na dlouhé lokte. Podle mě Řím odpadl v r.1054 od Církve a nastoupil cestu apostase, která začala scholastikou, a pokračovala před devotio moderna, reformaci, protireformaci, Osvícenství, průmyslovou revoluci, kolonialismus až k Nietzschemu & fašismu ne jedné straně a Marxovi & kommunismu na straně druhé. Takže když dnes ultrakonservativní římští katholíci brblají proti modernismu (a svádějí všechno na židy), mám pro ně radu: vraťte se do pravé Církve, přijměte pravoslaví!
Na tu literaturu se časem podívám. Myslím, že něco (spousta?) z toho bude pravda, ale byv smíchaná se lží je taková pravda na hovno. Protokoly jsou obšlehnutý pamflet z doby Napoleona III., kdo a proč to udělal, nevím; hodili to na carskou ochranku, kterou, pravda, nelze vyloučit, ale tutovka to není.
Jinak o Protokolech už tady byla řeč.
18.1.2009 20:48
RE: To by nefungovalo.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 181327
Jestli je Černý žid...
Seznam slavných českých Židů:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_slavn%C3%BDch_...
Ještě přede dvěma dny u jména David Černý dotaz na zdroj chyběl.
http://globalfire.tv/nj/graphs/ahmaria.jpg
Tady je někdo ke kterému se za žádnou cenu nemůžou rovnat a tak na něj hází svoji lživou propagandu, kde se jen dá.
"Mother Mary with the Holy Child Jesus Christ"Olejový obraz na plátně malován v roce 1913 Adolf Hitler
http://globalfire.tv/nj/03en/history/whowasah.htm
Historii nemůžem posuzovat,jak nám jí předkladají dobře placení lháři,ale ,podle skutků "oběti" této propagandy,která se mění ,jako čtyři roční období.
Lord Rothermere was an admirer of Adolf Hitler. He addressed him as 'My dear Führer', 'Your Excellency' and 'Adolf the Great'. ... Mail readers were told the German Jews had brought Hitler's persecution on themselves.
Express, London, Monday
February 21, 2005, page 6
===========================
The call in Europe
Sarkozy (France), Merkel (Germany) and Blair (Great Britain) are all calling for a New World Order.
On January 7, French President Nicolas Sarkozy ( jew )said that "In the 21st century, there it is no longer a single nation who can say what we should do or what we should think."
---------------
For the Trilateral crowd, the game is about over. The recent reemergence of original members Henry Kissinger, Zbigniew Brzezinski, Brent Scowcroft and Paul Volker serves to reinforce the conclusion that the New International Economic Order is near.
-------------------
I toto ,tak zvané "umění" se stane universálním uměním,tak ,jak mezinárodní holocaustový den, vše slouží k tomu,aby nastoupila jedna světová vláda a ta nám nakonec řekne na co se máme dívat a na ,co ne.Válka je mír a lež je pravdou,otroctví je svoboda=Orwel.
Tento,tak zvaný židočech, není prvním ve svém podvratném "uměnií", vše v rámci Talmud, jak zničit vše co je bílé civilisace a křestanské a opravdu se snaží.Židovský Hermann Nitshen , v Rakousku,předved křestanům ,to ,co dnes celosvětově dělá holywood.
Pohled na ženy, ovšem křestanské, jak jinak ani nemůže být, gratuluji všm ženám ,které maji styky se židovstvem i jako manželky,nebot nevědí co je "šiksa"
http://www.globalfire.tv/nj/graphs/madelblut.jpg
Jak se lidé modlí k Ježišovi,velice , poučné s nahledem na křestanstvo, umělecká prasečina roku 1998.
http://www.globalfire.tv/nj/graphs/nitschjesus.jpg
Ježiš Kristus pod krvácejícím prasetem,utvořeno opětně v roce 1998.Kristus , ukřižován zároven s prasetem.
http://www.globalfire.tv/nj/graphs/kreuzpig.jpg
Tahle galerie by měla být stabilní pro všechny ty židovské,tak zvané, patolízali, rovněž to být povinné jako holocaustové museum pro školní mládež a politiky a take ti ,jež na půdě kostela hlásají o vyvolené rase.
Ženy,křestanské, provdané za tak zvané židy , by měli mít vstup zdarma, aby přišly na to ,jaké mají socialní postaveni v židovském světě.Prznění kultůry křestanstva je hlavním záměrem tak zvaného židovstva a promítá se do všech oblastí kultůry a školství, nakonec , filmy hollywoodu jsou tou pravou ukázkou , co mají za záměry.
Malá informace pro křestanské ženy,jsem si jist ,že o takových věcech ,jako židovský zákon nikdy nečetli, jaké je postavení křestanské ženy k židovskému muži.Mnoho politiků vůbec nemá tušení,jakým směrem se křestanská civilisace ubírá.
http://jesus-messiah.com/html/noahide.html
A very holy religion
"This does not imply that sexual intercour-se between a Jewish man and a Gentile woman is permitted - quite the contrary. But the main punishment is inflicted on the Gentile woman; she must be execu-ted, even if she was raped by the Jew: 'If a Jew has coitus with a Gentile woman, whether she be a child of three or an adult, whether married or unmarried, and even if he is a minor aged only nine years and one day - because he had wilful coitus with her, she must be killed, as is the case with a beast, because through her a Jew got into trouble."
Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, p. 87/88, (ISBN 0 7453 0818 X).
Takže se nedivte ,jestliže zjistíte takové zkutečnosti,jakože Americký stát přijal židovské zákonz do svého právního systemu.
That the Seven Noahide Laws are first found in the Talmud, speaks enough to any man of intelligence, that they were fabricated as a scheme to destroy Christianity. The Noahide laws exclude the Gentiles from an equality with Jews.The mere existence of the Noahide Laws places the unbelieving Jew in a superior position and gives them an advantage over Gentiles, by forcing Gentiles to join the Talmudic Jewish religion or be killed.
A, tady jsou výsledky.
Rabbi Mordechai Yomtov does not commit a sin if he rapes non-Jewish children according to the Jewish laws.
A , navíc i organisace spojených národů nasleduje USA vládu.
It is unknown if these Noahide laws have been voted into law in any other nation. It is unknown if these Noahide laws have been secretly incorporated somehow into the laws of the United Nations.
http://jesus-messiah.com/html/noahide.html
...kupovani,biliony,business to me smrdi zidovskym podvodem,nemam rad penize jejich nastroj,primlouval bych se za bojkot a davat najevo ze nejsou lidi,dukazu snad uz neni treba...vyhnout se jim a vsemu kolem nich....prestat otrocit...
...pro zacatek by bylo nejlepsi pozadat PANA HUGO CHAVEZE o pomoc....uz takove jmeno /jako napr Husovo/ znamenalo by velky obrat v nasem zivote...
Vážená Jarmilo, bylo, nebylobylajednou mocná síla, které se říkalo lid, ta u nás byla zdrojem všeho pozitivního a všechno vytvářela, řídila a od ní se odvozovala moc kterou spravovali komunisti. Akorát to mělo jednu chybu, že lid plnil plán ale lidi na to sxxxrali. Tak i teď na to lidi sexxrou a radši chodí na výlety do nákupních center a na Vánoce si berou já nevím kolikátou půjčku, aby ty svátky byly veselé a bohaté a pak se diví návštěvě exekutora. Takže o smysluplnosti přímé demokracie mám vážné pochybnosti a nerad bych se dožil doby, kdy lid zvolí v přímé volbě za prezidenta Matušku, Gotta nebo Evu a Vaška. Protrhnout ze spodu lze pouze Vaši panenskou blánu, tak se prosím vás vzpamatujte a nepište na veřejnost hoxxvadiny.
Máte to nějaké popletené, v přímé demokracii by lid nemusel volit Matušku ( i když ten Matuška by byl jistě daleko čestnější a rozumnější než třeba Topolánek), ale o důležitých věcech by si rozhodoval naprosto sám, bez 200 zkorumpovaných zástupců.
16.1.2009 13:05
RE: To by nefungovalo.
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181160
>Máte to nějaké popletené, v přímé demokracii by lid
>nemusel volit Matušku...
-------------------------
Má to popletené a nejen to. Ten dotyčný/á ani neví, jaký je rozdíl mezi mužským a ženským rodem. Je to přihlášeno jako "Bubílková" a píše to v mužském rodě. Navíc "TO" (pisatel/pisatelka) nemá ani ponětí, co znamená přímá demokracie. Holt...hlavně, že je transvestita spokojen/a s tou iluzionární demokracií. Až se "TO" dozví, co se chystá, tak jemu/jí spadne hřebínek, ale to už bude pozdě.
je to sice pekne, ale - keby volby mohli nieco zmenit uz davno by ich zakazali.
nehovoriac o tom ze peniaze a moc robia z ludi zvierata.. nie kazdy ma charakter... system je presne v takom bode v akom ma byt. zmeni sa az ked sa zmenia ludia.a ked nie tak bude velavela mrtvych. :/
14.1.2009 21:53
RE: To by nefungovalo.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 180874
Fragmentace společnosti nutně dojde do hladiny "dna" zřejmě u každého z nás, pak může přijít čas, kdy se propojí vhodnější potenciály lidí, co ještě nezapomněli myslet a pracovat (nezaměňovat pouhé aplikování znalostí za myšlení!, to dělají jen počítače a blbci). Myšlení je schopnost měnit vztahy mezi informacemi - a to je téma této doby.
A protože univerzálním společným nástrojem směny jsou pouze informace, je jisté, že peníze brzy skončí svou úlohu, je to ostatně vidět na nepoměru při jejich distribuci vzhledem k výkonu.
Nosičem informací je vždy jazyk - je fuk, jestli etnický či uměle vytvořený - počítačový. Platbou, ale i efektem informací je růst či pokles důvěryhodnosti/kvality jejich "nosiče".
Jakákoliv světová kultura rostla vždy v závislosti na jazyku, kterým zabírala stále větší území. Evropa toto finální kolo dějin posledních cca 2000 let začala latinou - a také jej dokončí. S pomocí češtiny. Jaký jazyk někdy nahradí češtinu - to nevím.
Předpokládám, že moudří mužové a dámy v EU už mají připravené přechodové řešení distribuce evropských financí. Akce kolem plynovodu umožní operativně měnit dohody v celku EU s "východem" tak, aby se nepropojovaly s konfliktem mezi USA a Sionem - ti Sióni ať si vylížou, co si nadrobili, svět je odsoudil, obyčejní lidé v USA si asi zaplatí svá léta blahobytu časem nouze. Kdo něco umí, uživí se.
Pod běžícím konfliktem okolo Gazy i okolo plynu se tak může ukázat, zda a jaký cukřík mají naši panáčci pro EU připravený. Měli bychom "prodat" národní schopnost improvizace - proto jsme také předsednictví dostali v době "přelomu věků" - který ostatně vede opravdu hodně hluboko do minulosti, ale ve stejné vzdálenosti do budoucnosti:
Mediální satelitní technologie mají své kvalitnější sourozence ze světů, které pro mnoho lidí "neexistují".
Až bude zřejmé, že se v Evropě a spřátelených zemích výroba a transport životních potřeb nezastaví, tak by potom měla "ta televize" fungovat nějak "DIVNĚ". Ona asi bude tím překvapením, které nám přiblíží možnosti jiného pohledu na fyziku i na "mimouše".
...a my začneme zjišťovat, proč se z latiny a matiky stal "jazyk počítačů". Čím to, že angličtina měla na svědomí mnoho světových kolonií, proč jazyk počítačů vzešel z anglicky myslícího etnika, jak to, že jazykem počítačů jsme obsáhli i kosmos (scifi filmy) i příběhy o historii naší soustavy.
A Evropa si třeba začne vážit naší mateřštiny, která sice obsadila jen malinký kousek Země, ale díky ní známe (zatím asi nemnozí) hádanku života - důvod, proč existuje genom člověka a jak veliké je jeho "bydliště".
Tak už to vyjevte, když jste to naklousl, to je porádem chození kolem horký kaše a napínání.... nejsme taky náhodou vyvolení, alespoň někteří z nás? a co sojisti mluvící naším jazykem, nemají nějakou výhodu?
Někteří ctitelé demokracie přímé jsou například blbí jako štoudev, a pochybuji, že kdy poznají jakékoli tajemství...
15.1.2009 9:04
RE: To by nefungovalo.
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 181036
jakýpak chození okolo, píšu o vývoji jazyků i lidského myšlení už dlouho, nemůžu tušit, že jste se zrovna probudil. Do hlavy nikomu nevidím, popisuji možné scénáře (průsečíky událostí z dějů minulých).
Je to běh na dlouhou trať stylem "fuzzy logic", každý v určité chvíli víme jen část. Dokud se potřební lidé a vědomosti nespojí, pokračování se nekoná.
Něco o novém pohledu na fyziku (vnímání a převod dějů z myšlení do hmotné formy a jiné) je na www.karao.estranky.cz
zionistum se podarilo infiltrovat a zdegenerovat krestanstvi za ucelem jeho manipulace pro svuj benefit.
priklad. v soucasne americe jsou krestane presvedceni, ze kristus v soucasnosti je uz dospely, vyrostl a protoze je zid, tak se stara o svuj kostelicek a stal se z nej materialista.
proto take vyraz zidokrestansvi.
obrat muze byt dosacen znovu formulovanim intelektualniho rozdilu mezi zidovstvim a krestanstvim, tedy mezi altruismem a egoismem.
proto jsou zide tak nepratelsti k muslimum. je to proto, ze s s muslimy jsou zide, tedy puvodni, vlastne stejna rasa ktera je kritisovana, ti zide, za svuj nelidsky pristup k zivotu, ktery je nekrestansky.
vsimete si, za tech nekolik let co byli zioniste vladci usa tato je dokonale devastovana. a tak skoncily vsechny zeme ktere nebyly opatrne a nechali se ovladnout zidovskou filosofii.
proto take byla inquisice.
tedy zasahnout se musi ideologicky a poukazat na jejich charakterove nedostatky.
napsal jsem to rychle, a tak to neni dokonale, ale chytry clovek si z toho vybere a zvedne pochoden inspirace a jiste to rozvine.
jak rikate, p. Stwora. To je muj nazor. Dnes je svet radne zkorumpovany, a ta supersila, Amerika, teda jeji obyvatelstvo (zde mluvim o tech evropsko-krestanskeho puvodu, mezitim dabelskou propagandou postupne, potichu a planovite mongrelizovano nejhorsimi smesmi tretiho sveta, tj. prave "final solution" je pod palcem: zid se postaral o to, ze byli pripraveni o vlastni identitu, vetsina dnes nevi ani ci jsou, jaky je jejich pravy puvod. A tak staci par vykriku v zidovskych medii, a takovy american trebaze mnozi z takove diversity mohou stale treba byt 100% nemeckeho puvodu, tak pujde s pravici na srdci, obmotan do americke vlajky, vrazdit nemecke civilisty, - sve bratry, sestry v Nemecku (jak tomu bylo treba ve 2.svetove valce).
JFK, a jaka to byla postava, se snazil tez zachranit tuto supersilu, probudit lid, a vime co se s nim stalo,
za to ze chtel:
a) Odstranit Federalni Reservu od parazitniho lichvarskeho koryta, mel jiz vytistene prvni serie skutecnych US dollaru bez napisu (Rothschild & spol.) "Federal Reserve Note", tak jak to ma byt podle puvodni US Constituce
b) Oponoval agresi vuci Vietnamu
c) Postavil se proti zacinajicimu planu Izraele vyvinout atomovy arsenal
Jak byl zabit, kym, proc - o tom jsou nekoncici dohady az dodnes ...
Pura vida
14.1.2009 9:59
RE: Neni to tak jednoduche
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 180877
>Jak byl zabit, kym, proc - o tom jsou nekoncici dohady az dodnes
>...
I přes značný počet mrtvých v případu JFK to s jeho objasněním není tak zlé. Začínají totiž mluvit sami plánovači vraždy. Zpověď vysoce postaveného agenta CIA, E. Howarda Hunta publikoval jeho syn:
E. Howard Hunt testament
K dispozici jsou autentické nahrávky výpovědi před smrtí.
Prosím pozrite si toto:
http://chelemendik.sk/ShowDoc.php?d=556&c=Mich...
My všetci stále rozmýšľame vo reláciách hmoty. Existuje ale iný, duchovný svet. V tomto poňatí je ľudský život len záblesk. Zlo sa však valí zo všetkých pórov. A práve títo ľudia ho uctievajú a vzývajú. Tu mám na mysli maozaj brilantné mozgy, ktoré kujú obchody, intrigy, to ako niekoho oje..ť. To nemá s dobrom, láskou, súcitom veľa spoločného. Ale asi to tak má byť. Je dobre sa nad tým zamyslieť. Týchto kalkulujúcich vrahov a vagabundov treba vlastne poľutovať. Nijaká spoveď (v katolíckom poňatí viery z nich ich hriechy nesníme). Nevedia čo činia...
Pane Stworo, povazoval jsem vas za normalniho cloveka. Ale nyni jsem zmenil nazor. Zijete ve svete medii stejne tak jako my. Vse co ctete kdekoliv na webzinech a zpravodajskych serverech si lide z vetsi miry mysli nez vi. Jak muzete napsat tak vyhroceny clanek proti Izraeli? Nic neni cerne nebo bile....svet byl a je a bude vzdy cernobily. Sve vyhranene nazor si nechte pro sebe nebo partu lidi kolem vas a notravujte s nimi prosim sirsi verejnost na vasem webzinu.
Jak jste prisel na to, ze je to proti Israeli? Zrejme jste se "nasel". Sionismus je totiz predevsim mysleni. Tak jako kritika nacismu neznamena kritiku proti Nemecku. Pan Stwora vi o cem mluvi, vy ne
Sve vyhranene nazor si nechte pro sebe nebo partu lidi kolem vas a notravujte s nimi prosim sirsi verejnost na vasem webzinu.
Pan Stwora si na svých stránkách může psát v rámci zákonů ČR a pravidel (které sám nastavil) co chce.
Pravda, je to trochu vyhraněný článek, ale pokud Izrael nerespektuje pravidla (tím myslím hranice státu Izrael) a roztahuje se dále a dělá to již několik desetiletí, tak je to "nádor", který se neustále zvětšuje.
Používání zbraní, které jsou na seznamu zakázaných zbraní je přesně styl, o kterém pan Stwora píše jako o nerespektování smluv atd..
Kdeby Izrael "nedostával" finanční podporu, tak by neexistoval. To jen tak BTW.
Hmm no pan Stwora mi silne pripomnel hlavni postavu z filmu "Svaty boj"
Zid ktery broji proti zidum
Pan Stwora na svých stránkách v minulosti napsal, že nemá nic proti Židům, ale má proti Sionistům.
Neplést pojmy s dojmy prosím.
Izrael je oficial židovský, alebo sionistický. Mám v tom as zmätok:
http://www.youtube.com/watch?v=eZPapRaBzfs
To je podle Vás veliká legrace, koukám. A co semiti Palestinci, kteří jsou masakrování semity izraelci a chazary izraelci? Také je to pro Vás, zdá se veliká legrace? A masakrování semitů za 2.WW byla pro Vás také legrace? V té době asi ano, pokud jste byl na světě. Až když se "to" označilo za holocaust a funguje "to" jako dojná kráva, tak se "to" rázem stalo "svaté". Možná, že semiti Palestinci budou jednou dojit svět podobně rovněž a z téhož důvodu? Vždyť se tam zase semiti zabíjejí navzájem a vůbec to není pro izrael, ani ostatní svět zatím antisemitské? Jestli právě proto si arabský svět od semitského vzájemného vyhlazování nedrží poněkud odstup?
Paní Aleno, souhlasím s Vámi, až na jednu věc. Za II.WW nebyli masakrováni semité. Hitler se do oblastí, obývaných semity nedostal, skončil před Kavkazem.
Ztotožňování antisemitismu s protižidovstvím, přinesli až chazaři, po II.WW.
>...Za II.WW nebyli masakrováni semité. Hitler se do oblastí, obývaných semity nedostal, skončil před Kavkazem.
-------------------------------------------------
Nasredine, nedívej se na historické události způsobem: Co se stalo, ale proč se tak stalo a kdo z toho měl prospěch. Potom se ti vytvoří obraz historie z naprosto jiné perpektivy. Slibuji zaručený výsledek(!) Uvidíš to ve zcela jiných barvách a ušetříš se zbytečnému ztrapňování výkladem událostí "očitých svědků".
Článek není o historických událostech druhé světové války, tak až příležitostně někdy jindy. V tomto máš pravdu:
>Ztotožňování antisemitismu s protižidovstvím, přinesli až chazaři, po II.WW.
Ale,ale že by porefený nosáč?
Pane Sqrjuvi, nepovažuji vás za cokoliv, ale prosím nechte si své vyhraněné názory pro sebe nebo partu okolo vás a neotravujte s nimi prosím na webzínu pana Stwory
ja ale zadny "VYHRANENY" nazor nerekl
Chcešli nepřítele zničit, musíš ho nejdřív poznat. Jak ty dobytky poznáte ?
Lepšie poznávacie znamenie je "výška konta".
"Za třetí, sionisté mají sami o sobě obrovské mínění, považují se za něco neskonale lepšího, nadřazeného, všemi ostatními hluboce pohrdají." - Tohle je pravda. Židi jsou holt vyvolený národ. Pravda ale taky je, že úplně stejně smýšlejí i muslimové, což dokazují na každém místě, kde je jich aspoň pár - v muslimských státech mají menšiny (a nejenom náboženské) výrazně méně práv než muslimové. O totéž se pokouší muslimové v jiných zemích, např. v evropských.
Pane Stworo, chtělo by dívat se kriticky nejenom na židy a sionisty, ale i na muslimy. Nejlepší postoj ze všech je nebýt fanatikem na jedné straně spektra. Nejlepší je nebýt fanatikem vůbec a zůstat někde uprostřed. nejlepší je uvědomit si, že stejně jako jsou nebezpeční židi a sionisti, tak jsou nebezpeční i muslimové, ale jinak. Plán tvůrců NWO byl právě dostat do Evropy muslimy, kteří mají představovat rozbíjející, rozkladný faktor. Předpokladem je k tomu samozřejmě neochota evropských elit je asimilovat a přizpůsobit většině. A také jejich nadřazenost, rasismus, netolerance jiných a agresivita. Právě proto tvůrci NWO vybrali právě muslimy a ne třeba buddhisty!!!
Pane Stworo, považuju za normální, když na Palestince budete nahlížet jako na oběti. S tím, že jsou oběti, ale vůbec nesouvisí to, že mají pro nás naprosto neakceptovanou kulturu a náboženství!
14.1.2009 10:29
RE: Nejlepší postoj ze všech
Sqrjuvi sqr (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 180899
Souhlasim...a vyjadril jsem to jiz vyse.
BTW - zajimalo by me proc tu lidi urazeji druhe kdyz jde jen o diskuzi?
Vás někdo urazil? Že jsem si nevšiml...
Hestroyi, proti paranoie se bojovat nedá... Když si Sqrjuvi myslí, že byl(a) uražen(a), tak ho /ji nechte být
Jsme mimojiné i svědky paranoi na územi Palestiny... Bohužel tam umírají neviní lidé, zatím co tady nás Sqrjuvi baví svojí paranoiou .
Kdepak, pokud není dosti přirozené paranoi, tak se musí nějaká ta paranoia rychle vytvořit
To, co jste napsal, je totální nesmysl. Propaganda. Takže když má někdo jinou kulturu, tak ho můžeme v klidu vraždit? Na jeho území? Vzpamatujte se! To jste křesťan? Uvědomujete si, že tím, jak se prezentujete, jste úplně stejný fanatik, jako ti muslimové, kterým to tak vyčítáte? Ach jo...
A také jejich nadřazenost, rasismus, netolerance jiných a agresivita.
Tím máte na mysli dobytí Ameriky a dalších kolonií po celém světě? Tomu tato věta přesně odpovídá. Viděl jste film Gandhi? Mrkněte na to, tam uvidíte, jak to fungovalo v praxi, ta britská nadřazenost, rasismus, netolerance jiných a agresivita. Doporučuji!
Jinak, jak jste tu minule mluvil o tom, že církev musí být, jinak by křesťanství zaniklo, můžete mi vysvětlit, proč hinduismus nezanikl, přestože nemá zevní církev, a existuje tu již 5000 let?
15.1.2009 20:12
RE: Nejlepší postoj ze všech
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 180899
>...Plán tvůrců NWO byl právě dostat do Evropy muslimy, kteří mají představovat rozbíjející, rozkladný faktor...
------------
Zaměřme se na příčinu problému a snažme se tomu předejít a nikoliv se třást již nyní z potencionálního nebezpečí. Filipe, sám sis odpověděl a je vidět, že znáš strategii "temných stínů v pozadí". Ano, tohle jede přesně podle jejich plánů - "Náboženské války ke zničení civilizací", tak jak je známe doposud. Jak to ale teď vysvětlit těm muslimům, kdy se mají začít bouřit? Několik dalších přispěvovatelů nás tady straší s nebezpečím Islámu aniž by si uvědomili, že všichni z nás, ať už židé, muslimové, křesťané, budhisté, ateisté a jiní věrci a bezvěrci, tak my všichni jsme odkázáni k vyhubení. Psychopatičtí parazité, kteří si samozvaně usmysleli zasednout do křesla a parlamentu jedné světové vlády, tak právě tito parazité jsou přesvědčeni, že k zachování životaschopnosti planety je nezbytně nutné udržet lidskou populaci na max.500 milionů kusů (otroků k jejich službám). Jakékoliv číslo navíc odčerpává zbytečně přírodní zdroje.
Filipe, proto navrhuji žádné rozeštvávání a je nejvyšší čas se konečně sjednotit.
by představovalo sjednocení všech světových sil, které jsou pro zachování míru a které by si vynutily řešení vyvstalých obrovských celosvětových problémů pokojnou cestou jednání a dohod. Téměř každý člověk si přeje pro sebe a své blízké žít v pohodě a bezpečí, ale problém spočívá v tom,že mnozí si to přejí jen a pouze pro sebe a na ostatních jim více méně nezáleží.Tito lidé se nezajímají o věci veřejné, pokud se jich přímo netýkají, nebo pokud se nejedná o jejich osobní prospěch.Takový postoj k celospolečenským otázkám se mi zdá typický zejména pro naši dnešní západní společnost, která stále více upouští od mravních ideálů jako čest, pravda, poctivé jednání,atd, které bývají často hanebně zprofanovány, a kde chybí jasná, většinově akceptovatelná idea pro možnost sjednocení.A zřejmě na tom má kdosi záměr, tak názorově rozdělený lid se pak dá dobře ovládat. Jinak je tomu u židů, muslimů, ba i rómů, kde nějaká taková sjednocovací idea, která směřuje k upevnění a zesílení pozice komunity, přece jen zjevně a ve větší míře existuje.
Na nesvornost lidé a zvláště Češi už mnohokrát tvrdě doplatili a je zřejmé, že si z toho nevzali žádné poučení.Jak se potom mohou dohodnout mezi sebou národy, když se nedokážeme dohodnout v základních otázkách ani Čech s Čechem?
Snad někdy v budoucnu nastane situace, kdy naše přežití, včetně těch vyvolených a mocipánů, bude záležet na schopnosti sjednoceného úsilí čelit všemi prostředky skutečné hrozbě totální likvidace, ale pak by již na nápravu bylo asi pozdě.
Jednasedmdesátiletý německý právník je v Německu souzen za výroky jako „Žijeme ve světě skrz naskrz prolezlém Židy," nebo „Prvořadou úlohou Němců je likvidace oficiálních lží o holocaustu”. Směrník vede na článek: Lidstvo zotročené Židy v Týden.cz
Dr. Horst Mahler je přítelem právníka a bývalého německého kancléře Gerharda Schrödera (v letech od 1998 do 2005 těsně před Merkelovou). Do roku 1960 byl Mahler členem stejné politické strany NPD Sozialdemokratische Partei Deutschlands a označován za levičáka, dnes prý je zas pravičák, protože stále říká, co si myslí (a je za to po celý život pronásledován a vězněn). Mahler urputně bojuje za svobodu slova, je jedním ze zakladatelů organizace Verein zur Rehabilitierung der wegen Bestreitens des Holocaust Verfolgten. Za jeden z jeho „hříchů“ je pokládán jeho článek Hledání Boha namísto Židovské nenávisti v angličtině zde. Naposledy byl souzen za rozhovor ve Vanity Fair s Michel Friedman. Ať jsou jeho názory jakékoli, je komické, zároveň však tragicky ukazuje, jak daleko od svobody projevu jsme se dostali, když soudce mu zakázal vyjadřovat se nahlas. Budou si tajně dopisovat?
14.1.2009 11:21
RE: Nastavili si již zákony a smíte jen držet hubu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 180906
Neplést si prosím NPD s SPD
Dokud se nezjeví plná pravda o WWII a budeme brát za bernou minci to, co vymyslela parta lidí, o kterých je lepší snad ani nemluvit, svět se nikam nepohne. Žijeme ve lži, která se neustále prohlubuje. Neokolonialismus se rozjíždí na plné obrátky, původní obyvatelé napadených zemí jsou vybíjeni stejně jako před tím, než se naše společnost dostala do "nejvyššího stádia demokracie, humanity a svobody".
Je to zoufalé. Díky Sašo za podnětný link. Mahler je statečný člověk.
Čím víc se snažím najít podstatu, tím víc mě napadá jediná myšlenka. Když by kdosi chtěl schovat důležité, nabídne lidem něco hodně děsivého "kousek" dál. Je jedno, že bude obětován "vlastní" člověk, důležitý je výsledek. Takováhle kouřová clona není nic co by se vyrábělo krátkou chvíli. To je hodně do historie, a abychom nikoho zbytečně nedráždili, vzpomenu si na farizeje. Nepřestali a nepřestanou, jejich koncepce ovládnutí světa je jednoznačná. Jen si myslím, že jim ani tak nejde o Palestinu, jako o zemi, hezky izolovanou, velikou, kterou dokonale ovládnou. Až rozdráždí celou Evropu, Asii, poštvou všechny proti všem , zůstane jim "veliká země", kde zatím v klidu připravují stanné právo.Přesto si myslím, že by to měl každý vědět, aby mohl alespoň vyslat myšlenku - ne tohle nechci, nechci aby se to stalo -. Skutečně jsou borci, kdo se snaží najít co nejvíc informací a my co jenom čteme, jsme bez šancí cokoliv udělat fyzicky, zkusme použít sílu p o z i t i v n í myšlenky - sílu, která leží mnoha lidem i jiným entitám v žaludku. Vědět, učit se a vyslat NE.Svět jsme nestvořili, dejme alespoň najevo že jsme teď v tomto prostoru přítomni.
>aby mohl alespoň vyslat myšlenku - ne tohle nechci, nechci aby >se to stalo -. Skutečně jsou borci, kdo se snaží najít co nejvíc >informací a my co jenom čteme, jsme bez šancí cokoliv udělat >fyzicky, zkusme použít sílu p o z i t i v n í myšlenky - sílu, >která leží mnoha lidem i jiným entitám v žaludku. Vědět, učit se >a vyslat NE.
To je trochu protimluv, ne? Asi to chápu poněkud nepřesně, jaká je POZITIVNÍ náplň vyslané myšlenky typu "NE"??!!
Nebo jinak. Naše "podvědomí" je naprogramováno tvořit pozitivně, takže když vřískám a zároveň jsem "ve stavu": "Né, né, nechci problémy s autem", tak vydatně živím a přitahuji kvalitu (vibraci, energii) typu - problém s autem a tudíž se taková situace dříve, či později (dle síly onoho vřískání) zhmotní, udá...
Takže. Vím, že nechci problémy s autem a tak pracuji na kvalitě (energii, stavu, vibraci atd.), která se dá pojmenovat - formulovat:" Mé auto je v pořádku, mé auto je v pořádku a takové zůstane..!"
Nezaobírat se tím, co nechci, ale tím co chci!
Obecně řečeno záporných kvalit, situací, formulací, nálad atd. si příliš nevšímám, odkláním vědomě pozornost KE KLADNÉMU ZFORMULOVÁNÍ přaného a držení se tohoto zuby nehty navzdory tomu, že život a situace mnohdy vnucují právě ty kvality vedoucí často k nasrání. Ostatně právě takový tlak vytváří u zralých jedinců touhu...jak z toho ven?
Po jisté době se kladné, pohodové formulky "vtisknou do prostoru" okolo dotyčného vtiskovatele a budou činnou, živou silou v jeho životě i životě ostatních...
Čili nevysílat NE, anobrž správně naformulovat ANO - to je prospěšné a tedy žádoucí. Např.: "jsem šťastný a spokojený člověk, jsem šťastný a spokojený člověk" usmívat se i očima a ušima, 20-30 minut denně, "obalit" (uvědomovat si) tímto žvatláním CELÉ tělo ... a můžou se za pár měsíců a let dít věci!
Děkuji Hade, máš pravdu, s tím NE , utekly mi myšlenky a vznikl blábol. Dík.
Sionisté jsou evidentně dobře organizovaní, značně disciplinovaní a disponují slušnými finančními prostředky. Proti nim se může postavit podobně silná organizace nebo revolta velké části veřejnosti.
Vzhledem k tomu, že veřejnost si celkem úspěšně zpracovávají do nemyslících "Nováků" (viz narážka na generaci odkojenou prostoduchou televizní zábavou), tak tady příliš šancí nevidím. A organizace? Tu moc nevidím také. Každý se totiž dá koupit a když by někdo dobře zorganizoval nějakou skupinu proti Sionistům, dostane buď slušný šek nebo se mu v zatáčce rozbije auto. Pokud ho ovšem předtím nedostanou na antisemitismus nebo daně.
Internet je mocná platforma, která již žije svým vlastním životem. Jsem na něm od jeho vzniku v ČR. Čtu to, co chci já, mohu nahlédnout do zahraničního tisku a jiných médií, např. typu X-Tube. Internet je prostředí, kde se vyjadřují, vedle vědců, politologů, politiků atd., i obyčejní lidé, prezentují a formují své názory. Čtu dlouhá léta různé diskuze, a mohu Vás ujistit, že se lidé stále více (ano, anonymně) osmělují, jsou stále odvážnější v termínech, pro tu kterou událost (též vulgární). Internet umožňuje znát názor Kanaďana nebo Australana, získávat stále více informací, o které mám zájem. Náklad tištěných novin stále klesá všude, snad mimo bulváru, počet internetových připojení a webů geometrickou řadou roste.
O masakru v Gáze se z mainsteamových médií dozvídáme, unisono, informace. Ale díky internetu o něm víme všechno. I s obrázky a videozáznamy. To tištěné noviny neumí.
Díky internetu se formuje celosvětové vědomí a je ukojen hlad po informacích. Internet i vzdělává. Pro hloupé nebo zaslepené jedince je jedno, zda sledují události z mainstreamových nebo internetových médií. O těch nepíšu. Internet umožňuje lidem domlouvat se, umožňuje zjišťovat míru nasranosti, a tím zároveň i případnou podporu pro různé akce. Je to mocná zbraň, kterou lze, jen omezeně, ovlivňovat ze strany mocných.
Ano Internet ma moc-nemoc, ale vime-nevime i pan Paul Ron byl oblibencem v tomto mediu a ostatni "media" ho stejne odstavila, takze cas netu zatim neprisel a pokud nahodou by mel prijit, tak mozna "svobodne" zanikne a vznikne ten uplne jenom kontrolovany.
14.1.2009 13:48
Současně se omluvil židovským spoluobčanům, pokud ranil jejich city.
Pověsit na oči protiizraelské demonstraci izraelskou vlajku je provokace a vrchol kreténismu. ))
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/valka-v-gaze...
14.1.2009 15:21
RE: Současně se omluvil židovským spoluobčanům, pokud ranil jejich city.
Reakce na 180939
Není... Je to přirozená reakce žida, který tuší, že jim teče do bot. Kopou kolem sebe jak šílení, naši čistokrevní nacisté.
V pásmu Gazy se odehrává genocida. Palestinské obyvatelstvo je decimováno izraelským útočníkem. Topí se v krvi.Izrael pošlapává mezinárodní právo, neumožňuje ani základní zdravotní péči. Ztrácí tak definitivně lidskou tvář.Podle palestinských zdrojů pobili Izraelci už nejméně 933 Palestinců. Podle přesné bilance palestinských zdravotníků bylo Izraelci zmasakrováno 277 dětí, 97 žen a 92 starých dědečků a babiček. Zraněno je přes 4200 lidí, pro které kvůli izraelské blokádě není prakticky zdravotní péče. Izrael má dál pouhých 13 obětí.John Ging z Agentury OSN pro pomoc palestinským uprchlíkům na Blízkém východě (UNRWA) včera označil současnou situaci v pásmu za test naší humanity a schopnosti chránit 1,5 milionu lidí podle zásad ženevských konvencí.Boje se prý odehrávají naprosto všude, takže lidé nenacházejí bezpečí doma ani v zařízeních OSN.Obyvatelstvo pásma se podle něj ocitlo v pasti a je naprosto izolováno. Není prý důležité, jaké příměří bude dojednáno, je však třeba za každou cenu ukončit boje.Předseda Mezinárodního výboru Červeného kříže Jacob Kellenberger týž den požádal Izrael, aby umožnil zdravotníkům přístup k raněným.Mnozí z nich jsou dlouho ponecháni napospas a nemohou se dostat do nemocnic. Někteří zemřeli kvůli tomu, že sanitky nedostaly povolení rozjet se k místu, řekl Kellenberger.Dánský premiér Anders Fogh Rasmussen včera prohlásil, že jeho země budě od Izraele požadovat reparace za zničení humanitárních zařízení, na jejichž financování se Dánsko podílelo. Navrhla to ministryně pro mezinárodní spolupráci Ulla Törnaesová.S humanitární pomocí směřovala do Gazy íránská loď s potravinami a léky pro Palestince. Včera ji asi 50 kilometrů od břehů zastavilo izraelské námořnictvo.
Svým nynějším terorem poplivává Izrael veškerý étos odkazu strašlivého utrpení Židů během holocaustu. Sám židovský stát tím, jaké utrpení nyní způsobuje, zrazuje děsivě krutou historii svého národa.Výstižně to vyjádřili demonstranti ve filipínské Manile nápisem: Máme rádi Muslimy a Židy, odsuzujeme izraelské vrahy.
zdroj - www.halonoviny.cz
Tak to je sila
Kde berete informace, ze Sioniste jsou zbabelci?
Chtel bych videt autora clanku, jak zije v Izraeli, a jak si necha padat na hlavu rakety...
To, ze tam stale jsou, svedci o jejich odvaze a odhodlani...
Takovehle zvratky egomaniakalniho pokryteckeho paranoika by snad mel nekdo vystavit na verejnosti i s autorem...
Pak by ukazal SVOU odvahu...
sracky, sracky a zase sracky, ostatne, jak ze zahlavi tohoto webu vyzniva - "Zvedavec - politicky NEKOREKTNI webzine"...
Jen bych rad podotknul, nejen politicky nekorektni, jeste k tomu antisemitsky, pokrytecky a lidsky nekorektni...
Fandim lidem a je mi jedno, zda je to zid, muslim, krestan, budhista... vsichni jsme jen bozi hovinka a nedivim se, ze kdyz jsem neustale napadan a obtezovan, tak se budu branit... a je jedno, jakeho jsem vyznani, ci presvedceni...
Michanim spekulaci a dezinformaci jen a jen nahravate presne tem, proti kterym "bojujete".
14.1.2009 15:09
RE: Proboha ziveho
Sqrjuvi sqr (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 180944
Presne tak! Souhlasim s Vama ve vsem!!! Jak jsem napsal v prispevku nize...nebo vyse...to je jedno-)
----------------------------------------------------------------
Pane Stworo, povazoval jsem vas za normalniho cloveka. Ale nyni jsem zmenil nazor. Zijete ve svete medii stejne tak jako my. Vse co ctete kdekoliv na webzinech a zpravodajskych serverech si lide z vetsi miry mysli nez vi. Jak muzete napsat tak vyhroceny clanek proti Izraeli? Nic neni cerne nebo bile....svet byl a je a bude vzdy cernobily. Sve vyhranene nazor si nechte pro sebe nebo partu lidi kolem vas a notravujte s nimi prosim sirsi verejnost na vasem webzinu.
To se to panečku válčí, když sedím za páčkami v supersonickém letadle, nebo tanku a střílím malé děti,ženské, staré lidi jako králíky a mám v moci poslušná média, které každý večer vydávají
nekonečné slinty o tom, jak se musí nebohý Izrael bránit -
na straně Palestinců cca 1000 mrtvých a 4500 raněných , z velké
části civilisté a na straně Izraele cca 14 mrtvých a to ještě část vlastním omylným zásahem z tanku!!!
To je pane "válčička" pěkně po izraelsku!!!
Výstižně to vyjádřili demonstranti ve filipínské Manile nápisem: Máme rádi Muslimy a Židy, odsuzujeme izraelské vrahy!!!
A to se ještě dozvíme věci, až budou do Gazy vpuštění novináři!!!
Myslím, že ještě než tam budou vpuštěni, udělá Izrael "humanitární rekonstrukci" Gazy a spolu s rozmláceným betonem odveze i zbývající mrtvoly.
A instaluji tam dodatecne plynove komory jako v Osvětimi.
(cenzurováno, kroťte se, moderátor)
A konečný účet z Gazy bude: 2000 Palestinců a 666 mil židů.
Tak to nečtěte a neotravujte vy. Anebo se naučte pořádně česky, troubo.
Píšete... Pokud jsem neustále napadán, budu se bránit.
Tak co se vám pak nelíbí na tom, že se Palestinci brání?
Nesnažte se zaměňovat agresora s obětí. Chápu, že pokud o Izraeli víte jen z oficiálních médií, která jsou ve vlastnictví sionistů, máte naproto chybné informace. Oficiální sionistická propaganda se nechlubí tím, že požidovštění Palestiny je jen a pouze sprostý neokolonialismus. Stejně jako v Americe a všude jinde po světě, i zde musí být původní obyvatelstvo vyhlazeno a vyhnáno.
Pokud jste sionista a pouze mlžíte, tak si jen odplivnu, pokud jste prostě zmatený, zkuste nad tím chvííli přemýšlet a nežrat sionistickou propagandu i s navijákem.
Nezamenujte agresora za obet...
A co takhle naopak???
Kdo neustale palil rakety? Kdo to zacal? Neni nutne polemizovat, ze vybusniny a rakety vyrabeji doma z cukru...
Kdyby ten cukr dali detem, nebyla by tam bida...
Pro rypali, samozrejme zjednodusuji...
Nevím, nakolik jste natvrdlý, takže ještě jednou. Víte co je kolonialismus? Slyšel jste někdy to slovo?
Tímto slovem se označuje proces, při kterém určitý stát napadne jiný stát a vytvoří z něj svou kolonii. Dejme tomu, že budeme mluvit o Novém Zélandě.
Když tam přišli Britové, bylo tam asi 700.000 Maorů. Po dlouhodobé válce jich zbylo méně než 70.000! Maoři brzy pochopili, že půdu, kterou jim osadníci berou, nutně potřebují ke své obživě. Jinak vymřou. Když byli téměř vyhubeni, nakonec podepsali smlouvu, ve které zbytek půdy "prodali" Britům.
Ptám se vás. Měli právo se bránit proti osadníkům? Nebo měli prostě vymřít. Vy sám říkáte, že vy byste se bránil. Tak o čem to tu pak vyprávíte?
V Palestině žilo před realizací sionistického plánu cca 700.000 "Palestinců" ( semitských Arabů, kteří tam bydleli) a 15.000 židů. Díky přívalu Chazarů, kteří toho měli s Palestinou společného tolik jako Eskymák s ananasem, došlo k nebývalé lidské tragédii, kdy stovky tisíc lidí museli s hrůzou utíkat ze svých domů, přičemž opustili zemi, která je živila.
V tomto konfliktu je totiž naprosto jasné, kdo je agresor a kdo oběť, ačkoliv se sionistická média již 60 let snaží tvrdit pravý opak. Pokud budete tvrdit, že agresorem je původní obyvatelstvo, je to stejné, jako byste tvrdil, že při osidlování Ameriky byli agresorem Indiáni. Což, jak jistě uznáte, je nejen logický nesmysl, ale spíše totální (cenzurováno).
Uvědomujete si to vůbec? Neradím vám pokračovat ve vašich argumentech hodných pětiletého dítěte. Ztrapňujete sám sebe.
Drahý Kašpare,
jejich tragická čeština a absence diakritiky na klávesnici (chyba řídícího důstojníka?) jich odhaluje. Nechaj toho, je jich tu už moc!
Myslíte IVAne, že Kašpar píše přímo z Tel Avivu?
>Myslíte IVAne, že Kašpar píše přímo z Tel Avivu?
----------
Kašpar nepíše...Kašpar slintá. Jenom co povolali na "bojiště" záložáky, tak si Ústředí nasadilo na rozrývání internetových diskuzí kašpárky a teď se tady smíchy neudržíme.
14.1.2009 15:39
RE: Proboha ziveho
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 180944
>Kde berete informace, ze Sioniste jsou zbabelci?
Kde? Podle toho, jak se chováte v Palestině. Vraždit neozbrojené civilisty raketami, fosforovými bombami, kazetovou municí, ochuzeným uranem, DIME munici, pěkně z výšky, používat tanky, bezpilotní letouny, satelity, když druhá strana nemá nic než kameny - to musí být člověk hodně velká sračka, aby tohle dokázal. Nemáte odvahu se jim postavit chlap proti chlapovi - stejnými zbraněmi. Bojujte za svůj Izrael, ale bojujte čestně. Jděte tam bez kevralových vest, bez tanků, jen s holýma rukama - a uvidíte, jak vás poženou. Anebo jim dovolte vyzbrojit se aspoň na úroveň zbraní 2. světové války. Dejte jim slušné zbraně, aby se mohli bránit a pak ukažte svou odvahu.
Vladimíre, proč by to dělali? Když se čistila Amerika od původního obyvatelstva, také nikdo Indiány nevyzbrojil, aby to bylo fér. Tihle sráči byli a vždy budou stateční jen v partě a pokud mají výraznou přesilu. Ale máte pravdu, že i ti Indiáni měli nakonec mnohokrát lepší prostředky na svou obranu, než má původní obyvatelstvo Palestiny nacpané do dvou koncentráků.
V okamžiku, kdy přesila není, nezbývá, než se domluvit, že? A to je ta poslední věc, kterou si neokolonialisti přejí...
A co se týká té slavné IDF (o AIF vůbec nemluvím), o jejich schopnostech jsme se přesvědčili při poslední válce v Libanonu. Dostali na prdel takovým způsobem, že ještě dlouho plakali u strýčka Sama (pardon - Samuela), aby jim poslal další bomby, které by mohli házet pěkně z dálky...
>Tak to je sila
>
>Kde berete informace, ze Sioniste jsou zbabelci?
>Chtel bych videt autora clanku, jak zije v Izraeli, a jak si
>necha padat na hlavu rakety...
>
>To, ze tam stale jsou, svedci o jejich odvaze a odhodlani...
>
Nedalo by se náhodou aplikovat to co jste řekl spíš na palestínce než na sionisty? Sionistům padá na hlavu prd oproti palestíncům.
Musím se přiznat že jsem ztratil poslední zbytky respektu k vám,
váš návrh je zcela komický je to úplně mimo, mám pocit že si z nás děláte legraci...
jak by jste ty peníze chtěl získat? co třeba veřejnou sbírkou na anti-sionistický mediální koncern? nic lepšího by si sionisté nemohli přát rovnou by měli seznam nepřátel (dárců) nebo že bychom to udělali anonymně...?
Pokud budu chtít získat totální kontrolu nad společností první co vytvořím bude nepřítel Dr. Horst Mahler, Dělnická Strana, jinými slovy alternativy tak hloupé že každý myslící člověk raději bude volit mě a ti nemyslící co na to skočí budou také pod kontrolou...
Pokud už budu chtít něco dělat mnohem inteligentnější mi přijde toto Naomi Kleinová: Chcete ukončit násilí v Gaze? Bojkotujte Izrael a toto
http://www.inminds.co.uk/boycott-news-0073.html
bojkot izraelských výrobků
14.1.2009 17:06
RE: NWO a spol
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 180971
Uf. To je moc nepoškodí. Hlavním produktem vývozu Izraele je terorismus (oni vyvážejí terorismus jako jiné státy vyvážejí třeba obilí) a popřípadě špionážní, šmírovací a vojenská technika - zákazníky jsou především vlády. Nic si nenamlouvejme, výrobků pro normální lidí produkuje tento stát minimálně.
ta země určitě něco vyrábí a určitě něco exportuje nebo importuje, pokud někdo dodává zboží do Izraele...ignorovat její výrobky, firmy jež mají v Izraeli technologická centra (Intel, VMWare atd.) ačkoliv zrovna tyto firmy zaměstnávají především lidi z indie...
Možná jsem se vyjádřil příliš tvrdě, promiňte ale je to naivní čímž nechci říct mé připomínky nejsou....
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php#companies
..nahodou...ja jsem si tu koupila takove ty plastikove kosicky do supliku na pribory Made in Izrael....
Ocekavala jsem, ze budou z Ciny.
http://www.boycottisraeligoods.org/modules11748.php
Mahler je hloupý? Proč?
Je škoda, že jste nepochopil, jak to autor myslel. Někteří lidé prostě nejsou schopni vnímat i to, co je za řádky a soustředí se na samotná slova.
Co se týká bojkotu izraelských firem, jsem jen pro. Bohužel si toho moc nekupuji...
Plzeň zatím izraelská není, chleba taky ne, plyn také ne, elektřina také ne, zbraně nepotřebuji, oblečení si v Kenvelu nekupuji, jarmulku nepotřebuji, Talmud mám na internetu, česnek je Číny, rajčata ze Španělska, brambory kdovíodkud, cukr kdovíodkud, no... Nevím...
Já si vážím lidí kteří mají odvahu Fred A Leuchter, Germar Rudolf a spol ale Mahler je klaun.
>
>Plzeň zatím izraelská není, chleba taky ne, plyn také ne...
Nejdřív jsem myslel že mluvíte o Plzni jako městu, a chtěl jsem začít odporovat... :-/
Proč už tohle dávno neudělali muslimové kterých je víc jak miliarda a ropní magnáti z Saudi Arabia a SAE mají peněz jak šlupek. Asi takhle to nějak myslel i ten malajský premiér Muhathir ve svém projevu v roce 2003 o kterém se psalo i tady na Zvědavci.
14.1.2009 18:32
RE: To by mne pane Stworo zajímalo
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 180982
Muslimové jsou sami rozhádaní mezi sebou, nemají to konsistenci, nekryjí jedni druhé, nejsou tak semknutí, protože nejsou tak poděláni a nemají tak paranoidní strach. Také se necítí nadlidmi. A v neposlední řadě nedochází jim s jakou strašlivou hydrou bojují.
16.1.2009 0:13
RE: To by mne pane Stworo zajímalo
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 180990
>Také se necítí nadlidmi.
-------------------------
Jinými slovy, jsou to normální lidé. Výstižný popis muslimské části populace. Pod tohle se mohu podepsat a jenom bych doplnil v reakci na paní Bowary:
>...a ropní magnáti ze Saudi Arabie a SAE mají peněz jako šlupek.
-------------------------
Spojené Arabské Emiráty a Saudská Arábie jsou spojenci neoconců. Už jsme tady měli na Zvědavci článek o OPEC-u, kde byly prokázány vazby na kartel bankovní pyramidy a to jsou právě ti, co určují světové ceny ropy. Henry Kissinger je v roce 1959 donutil prodávat vlastní ropu za US dolary (odtud název-petrodolary) a Bush starší nalákal královskou rodinu SA do investorské (válečnické) skupiny The Carlyle Group. A aby nezůstalo jenom u potřepávání rukou, syn královské rodiny (jméno jsem zapomněl) si vzal za manželku nějakou vlivnou babu sionistické organizace a navíc židovského původu. A když už víme, jak to chodí s dědičností tohoto náboženství, tak jim tam postupně nastane židofikace královské rodiny.
Neslo by spis celosvetove vybirat penize a zakoupit palestincum nejakej ostrov, kde by mohli zit v klidu a miru? Pak by treba oni casem mohli tvorit ten proti sionisticky odboj.
Co takhle Madagaskar? Nebo Birobidžan? Ale sestěhoval bych tam židy/Židy, ti přišli do Palestiny později, vážený provokatére!!!
Ma pro Vas vetsi cenu vlastni zivot, nebo stat, puda? Myslite si, ze vice lidi prispeje na uplaceni popsane v danem clanku, nebo spis na to, aby nemuseli umirat civiliste? A v neposledni rade si opravdu myslite, ze v dnesni dobe nekdo neco cekne proti zidum, nebo nedej boze je bude nekam stehovat? Ano, neni to reseni, tak jak by melo byt, ale rozhodne to neni provokace.
Přijměte mou omluvu, ani náhodou mne nenapadlo, že to myslíte upřímně. Avšak nemyslím si, že zlu by se mělo ustupovat. A jak je vidět, nemyslí si to ani Palestinci (nakonec ani Srbové v Kosovu a řada jiných původních obyvatelstev na dalších konfliktních územích).
Puvodni hrich: "Na zacatku byl terror".
Napsano Ronaldem Bleierem, jeden z odvaznych "insiders", ktery mel odvahu promluvit pravdu. Jen tak mimochodem, Bleier se narodil na uzemi byv. Jugoslavie, v rodine zidu (tj. judaistu), ti pak vcas vyemigrovali do USA, Bleier ve 40’ letech vyrustal v Brooklynu, dokonce navstevoval jeshivu ..
http://www.ameu.org/printer.asp?iid=249&aid=358
Ctenar se muze od Bleiera dozvedet, ze to bylo Ceskoslovensko (v te dobe vlada prakticky 100% v rukou zionistu, jednim z nich byl Salzman-Slansky, dalsim Josef Korbel, otec Madly Albreightove), kteri zasobili fanaticke zionisty v Palestyne zbranemi, letadly, pilotnim vycvikem. Po zavrazdeni svedskeho slechtice Volke Bernadotte 17. zari 1948, kdy Britove byli na stope vrahum, 30 techto chazarskych zionistickych vrahu a komplicu (vetsinou s puvodem z Ruska a Polska) bylo tajne letecky dopraveno do Prahy .. To bylo v dobe, kdy Ceskoslovensko bylo v rukou komunistu, Salzman-Slansky sef KSC. Velmi divne: komuniste zachranovali zionisty ..
Dukaz jak zide se odmenuji svym gojimskym zachrancum: Behem 2. svetove valky Bernadotte zachranil tisice madarskych zidu od deportace do koncentracnich taboru tim, ze jim zaridil emigraci do Svedska. O par let pozdeji, 17.zari 1948, zide se mu "odmenili"...
Syn Lavrenti Berji pise v memoriich sveho otce, ze "na prikaz Stalina Rudolf Salzman-Slansky zasobil zionisty v Palestyne cs. zbranemi a leteckou technikou".
Pozdeji ve vhodne dobe, kdy internacionalnim zionistickym planovacum vyvstala potreba oddelit ulohu zidu od faktu ze to byli zide kdo komunismus vymysleli, financovali, brutalne uvedli do chodu, tak komuniste "obvinili" Slanskeho a jeho zidovskou jedenactku z protistatni cinosti, a ze zionismu, a rozjeta komunisticka media na oko vyvolala "antizidovskou, antizionistickou hysterii", do zblbnuti pripominaje (aby si gojimi vsugerovali do mysle ze "komunismus je antizidovsky", ze zlocinci jsou zide-zioniste. Tito pak meli byt 4.prosince 1952, ve 3 rano (aby to nikdo nevidel) poveseni, a nasledujici den brzo rano (aby to zase nikdo nevidel) popel z "povesenych" potajmu rozfoukan vetrem ..
Co se kutecne stalo se Slanskym a jeho obrezanymi soudruhy, to se tezko dozvime. Jedna vec je ale vice jak pravdepodobna: poveseni nebyli, zid zida, specielne kdyz pro nej vykonal dobro, nevesi: Bez Salzmana-Slanskeho by teroristicka entita, tj. moderni Izrael - dnes tezko existovala.
Pište víc, pane Latinče. Je to vždy podnětné čtení.
Ac to na rozdil od jinych Rekove o sobe nerikaji, tak ted ukazali svetu, ze maji pater i koule. Postavili se proti sionistum i USA. Maji vice odvahy nez americky president, ktery musel v minute posledni umravnovat ministrini zahranici Rice. Bylo by zajimave slyset, co o ni rikaji jeji zastanci jako sergant aspol., kdyz jsem se do madam Rice semtam zostra oprel, tak to mladencum zvedalo krevni tlak. Behem let jsem se "krasobruslarku" naucil respektovat.
http://www.czechfp.cz/site/?p=4962
....třeba to stojí za to ,si toto přečíst
http://www.freeppies.org/text/eussr-byvaly-sovetsk...
...castecne pravda Euro vyvoleni chteji organizovat Unii jako corporations a podobne jako americka plutodemokracie,nebo demonazicracie se sovetskymi ideologickymi,donucovacimi a teroristickymi zakony ktere se osvedcili...a stale osvedcuji /represe proti disidentum a refusenikum of holokaustu napr/ a odstranit problemy s volbami jake uz v US nemaji.... jako senator v Illinois si zakoupil prazdne kreslo po novem US prezidentovi Obamovi od guvernera tehoz statu a velkeho kamarada Obamy prezidenta...tohle je naproste odstranovani poslednich kamenu ze zriceniny americke pseudodemokracie minulosti..
I kdyz pro "stare psy" je tezke se naucit novym kouskum. Obvzlast s poradci jako krvava Madla.
http://www.czechfp.cz/site/?p=4966
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clane...
Tuto stránku navštívilo 9 403