Diskuze k článku

Ústavní soud odročil jednání o Lisabonské smlouvě na zítřek

Příspěvků 55

25.11.2008 16:02

Díky, pane prezidente...

7 85.?.?.?

Klausovi nelze odpustit eskapády v čele banánové republiky 90let a rozbití Československa, ale jako prezident budí poslední dobou poměrně často mé sympatie. Nemusím s ním ve všem souhlasit, ale cením si jeho názorové konzistence a odvahy jít "proti všem". Na jaře jsem z té "povedené dvojice" podporoval spíš Švejnara, ale teď jsem rád, že tam není. Kéž by se ještě dokázal oprostit teatrálních divadýlek ve prospěch "jeho lidí" v ODS a někdy křečovité obhajoby zlatého prasátka jménem "neviditelná ruka trhu".

176728

25.11.2008 19:36

RE: Díky, pane prezidente...

Rider 89.?.?.?

Reakce na 176728

... já to vnímá podobně. Z těch věcí co s ním nesouhlasím bych ještě přidal věci kolem "Modrá, nikoli zelená planeta ", ale za to jak vytrvale upozorňuje, že ve státě evropském je cosi shnilé, má mé sympatie a fandím mu!

176746

25.11.2008 20:29

RE: Díky, pane prezidente...

Striga 85.?.?.?

Reakce na 176746

Važme si ho, možná je to poslední český prezident.......

176755

26.11.2008 9:36

RE: Díky, pane prezidente...

Filla 89.?.?.?

Reakce na 176746

Chápu vás, ale když ono to globální oteplování je jaksi opravdu bouda na lidi... Neříkám, že se neotepluje, všichni jasně vidíme, že se klima skutečně mění. Ale bylo to zneužito jako bič na prostý lid tím, že se začalo ukazovat prstem a říkat: za to můžeme my lidé. A to právě není pravda - otepluje se v důsledku změn na Slunci, protože zvýšení teplot je zaznamenáno i na Marsu a dalších planetách Sluneční soustavy. Jenže to už nám neřeknou - je totiž potřeba lidi vydírat, děsit a pěstovat biopaliva. A vidíme, co z toho vzešlo... Takže i v tomto má pan prezident vlastně pravdu - oteplování je jenom prostředek k dalšímu utahování smyčky kolem krku lidstva.

176818

26.11.2008 11:07

RE: Díky, pane prezidente...

Klaus 146.?.?.?

Reakce na 176818

hmmm...tak jestli narážíš na jeden nejmenovaný pseudodokument od Durkina tak jsi vedel jak ta jedle. Už se za to omluvil, že zfalšoval graf korelace sluneční aktivity a teploty na Zemi[smích] ...navíc Klaus si není schopen dohledat ani základní primární informace o problému.. kdyby měl jako já přírodovědecké vzdělání nikdy by nevypustil takovou blbost z pusy, před tím než by si ji aspoˇověřil
pár odkazů
http://www.blisty.cz/2007/3/14/art33334.html
http://www.durangobill.com/Swindle_Swindle.html

176830

26.11.2008 18:47

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176830

nevěřím ani vám, ani podivně nelogické předposlední větě odkazovaného článku z Blisty.cz (je-li sluneční záření sulfáty odráženo do kosmu, pak nemůže jít o skleníkový efekt, nýbrž by se musela země ochlazovat).
až vysvětlíte nutnost podplácení některých vědců z klimatologického panelu při OSN, OK. až vysvětlíte naopak nutnost existenčního ničení některých jiných "nespolupracujících" vědců, dobrá. až vysvětlíte oteplování ve vztahu k poměru mezi produkcí CO2 z moří a od člověka (cca 99:1), pak snad uvěřím tomu, že to lidské procento stojí za to zmenšovat. ovšem je třeba uvážit za jakou cenu! -jestli se to vyplácí stylem vyrobit takřka nadbytečnou a nestálou elektřinu z větrníků za pětinísobek ceny (viz dotace) a pak ji "smíchat" s tou normální, levnou, a celkově ji v průměru pro uživatele zdražovat (pochopitelně). Podobně i s velmi drahými a energeticky náročnou výrobou zatíženými fotovoltaickými panely (kdy se to vrátí ekonomicky, a kdy ekologicky?). A tento trend se stále zesiluje hysterií "ekologů"-nemyslících_fanatiků, tedy proto ceny energie poslední dobou rostou rychleji.

nemám absolutně nic proti čistému vzduchu a čistší vodě. nic proti úsporám. ale s rozumem!! ne za cenu lihu z kukuřice a obilí, zatímco toto "ekologické" palivo odnesou jiní na své peněžence (poklesem životní úrovně, ekonomického rozvoje), a MNOZÍ jiní v chudých zemích svým životem!!! ale tato souvislost vás (jako přírodovědce) evidentně nezaujala...

176860

26.11.2008 22:42

RE: Díky, pane prezidente...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 176860

>nevěřím ani vám, ani podivně nelogické předposlední
>větě odkazovaného článku z Blisty.cz (je-li sluneční
>záření sulfáty odráženo do kosmu, pak nemůže jít o
>skleníkový efekt, nýbrž by se musela země ochlazovat).

Pokud nerozumíte česky přečtěte si to anglicky: The programme failed to point out that scientists had now explained the period of "global cooling" between 1940 and 1970. It was caused by industrial emissions of sulphate pollutants, which tend to reflect sunlight. Subsequent clean-air laws have cleared up some of this pollution, revealing the true scale of global warming - a point that the film failed to mention.

V předposlední větě BL se píše o ochlazování v létech 1940 až 1970 a je logické. Máte však pravdu, že zoufalá výroba elektřiny z větrníků problém pouze snad oddálí, je nás na Zemi prostě moc.

176896

27.11.2008 1:28

RE: Díky, pane prezidente...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 176830

Falsovani dat? [velký smích] [velký smích] Nebo ignorovani toho, co se nehodi do kramu?
http://www.osel.cz/index.php?clanek=1196
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3682
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3315
Mohl bych pokarcovat dost dlouho pouze fakty z osel.cz
NASA ztratila sondu na Marsu, porotoze se
"spletla" v hustote atmosfery Marsu dvakrat? To bude zcela jiste pravda, inzenyri NASA jsou zrejme banda diletantu, ktera posere nakladny a narocny projekt dostat neco na Mars, tim ze udelaji hrubku v jednom zakladnim parametru. Kupodivu polarni cepicky na Marsu tajou. Zmensuje se heliosfera, to je takovy dosah energie slunecniho vetru? Co je asi tak pricinou, ze by produkce CO2 clovekem? [překvapení]

Dale treba cinitel vodni pary clanek na WM magazinu "SOLÁRNÍ VÍTR A KLIMATICKÉ ZMĚNY" Zemsky magnetismus, taky prochazi zmenami bodejt. MP planety Uran tusim prepolovalo, zrejme nahoda, ze ano? Vime toho o klimatu tolik, ze nejsme schopni predpovedet na mesic dopredu dostatecne presne pocasi. Bohudik dokozeme zcela jiste presne vytvorit globalni scenare klimatu na desitky let dopredu. [oči v sloup]

http://www.mwm.cz/index1.php?make=rubrika&idr=...

176903

25.11.2008 20:33

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176728

Konečně jsem hrdý na nějakého představitele naší vlasti... prezidenta, který jako jeden z mála hájí svou zem, ústavu a hovoří o vládě lidu a jeho právu na pravdivé, nezkreslené a nebagatelizované informace. O to víc jsem byl rozčilen z nepokrytě prolhaného slouhy, antičeského propagátora a mluvčího jistých kruhů, Vondry, který nám do očí lhal, že k předání žádných kompetencí na EU Lisabonskou smlouvou nedojde. Podobně rozčilující byly žvandy jednoho "pro-vondrovského" komentátora v průběžné debatě na ČT. Ten druhý, slušný a logicky uvažující mladý diskutér (pro-prezidentský) měl málo času a příležitostí toho trapného lháře a mlžiče sejmout.
Klausovi lze vyčítat leccos (především ješitnost), ale dnes je to každopádně člověk zralý, moudrý, sečtělý, s přehledem... prostě informovanější, než jeho soupeři a než naprostá většina našich obyvatel. Je to chlap evropského, ne-li světového formátu! Není mu cizí logika, vědecký přístup, umí věci rozebrat, má hlubší vhled než populističtí rádoby-politikové z jakékoliv strany... umí i dobře formulovat a zřetelně mluvit. Myslím, že má pravdu s Lisabonem/EU, s oteplováním a udržitelným rozvojem a má pravdu dokonce i s tou "neviditelnou rukou trhu", kterou vy bůhvíproč popíráte a posmíváte, jakožto "zlaté prasátko" -nechápu co je na tom zlatého a prasátkovského... Trh prostě funguje jak funguje, a jak fungoval odjakživa. Jsou to jeho přirozené rysy... vlastnosti. Má samoregulační, přirozené mechanismy (tu neviditelnou ruku), které v případě nadbytku snižují zájem a tím stlačují cenu, a v případě nedostatku něčeho/čehokoliv cena s potřebou roste. Pokud se nechá dostatečná volnost a motivace podnikavým, zaplní se brzy veškeré mezery v trhu a ten se nasytí (ideální stav pro všechny). Prostě to tak funguje! Jakékoliv zestátňování, ochranářství, státní regulace, dotace a abnmormální danění a přerozdělování a jiné nepřirozenosti a pokřivenosti NEMOHOU fungovat, alespoň ne dlouho a dobře. Deformují trhy, tlačí podnikavé a trestají schopné a snaživé, a to zaváděním čehokoliv jiného, než volné, férové soutěže všech.

176756

25.11.2008 23:02

RE: Díky, pane prezidente...

7 85.?.?.?

Reakce na 176756

Idea je jedna věc, ovšem realita je krapet jiná. Připomíná mi to vědecký komunismus - s náturou, jakou mají lidé to "spravedlivě" a udržitelně prostě nebude fungovat. Ono se stačí podívat třeba na takového Reagana a diametrální rozdíl mezi tím co hlásal a jak ve skutečnosti konal. Viz. třeba práce Noama Chomského, které tomuto tématu věnoval, pokud tedy není pro vás "příliš levicový". Za příklad poslouží i současná finanční krize, aneb "socialismus pro bohaté, kapitalismus pro zbytek"...

176774

26.11.2008 0:55

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176774

Není to idea, spíše přírodní zákonitosti. A ty platí, i když se z toho někdo může i posrat. Srovnávat toto s komunismem, je úplně, ale úplně mimo.
Bohatý není každý, stejně jako krásný není kažý, šikovný není každý, pilný není každý... prostě máme každý jeden úplně jiné nadání. A do toho vůbec nepasuje to tvé (a nějakých podobných) přesvědčení, že spravedlnost je rovnost. -Já na to odpovím asi tak: spravedlnost v lidském pojetí (dokonce v pojetí člověka-rovnostáře-socialisty) NEEXISTUJE, a nikdy existovat nebude. Bylo by dobré se s tím už jednou provždy smířit.

176788

25.11.2008 23:09

RE: Díky, pane prezidente...

7 85.?.?.?

Reakce na 176756

A jen tak mimochodem - "férová soutěž" není zrovna "fér", když soutěžící nemají rovnocenné výchozí pozice.

Potká Kohn Roubíčka a říká mu: "Je pravda, že máš 52 000 000?"
A Roubíček mu odpoví: "Je to pravda!"
Kohn se ho zeptá: "A jak si k nim přišel?"
Roubíček říká: "Přiletěl jsem do Ameriky a v kapse jsem měl 20 centů. Za těch 20 centů jsem si koupil jablko, to jablko jsem tak strašně vyleštil, že jsem ho prodal za dolar. Za ten dolar jsem nakoupil další jablka, pak mi umřel strejda a zdědil jsem 52 000 000."

176775

26.11.2008 1:19

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176775

rovnocenné podmínky (stejné) neměl nikdy nikdo s nikým! ani jeden závodník na světě (jiné finance, vrozená postava/muskulatura, trenér, tréninkové metody, strava...). a mimo sport ani jeden člověk s jiným člověkem! přesto se soutěží a medaile se uznávají...
férová soutěž spočívá nejspíše v tlusté čáře za minulostí a v otevřenosti možností přede všemi DOBUDOUCNA. někdo (i handicapovaný) dokáže svou pílí, usilovností a využitím zase jiných svých schopností dosáhnout toho, co si nikdo ani nepředstavoval, že je možné. Takových příkladů lidské vůle je hodně. Nikdy ale nešlo o lenivé socky anebo o myšlenkově zablokované rovnostáře. Na toto musí být jistá čilost ducha, optimismus a ambicióznost. A ujišťuji vás, že tito úspěšní lidé pak jinému nezávidí, že má ještě víc... přejí mu to.

176791

26.11.2008 11:23

RE: Díky, pane prezidente...

BbEe ajzad (zavináč) atlas (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 176791

A jestlipak jste někdy někdo přemýšlel nad slovem spolupráce ?...[smích]

176832

26.11.2008 19:05

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176832

jóó, spolupráce... to je hezké zaklínadlo. [velký smích]
dnešní lidé musejí (na rozdíl od starověku atd.) spolupracovat stále méně a méně. vystačí si s penězi a technikou a s pár důležitými lidičkami doma. ovšem i dnes lidé V ZÁJMU SVÉHO ZISKU, na bázi oboustranného prospěchu NĚKDY spolupracují. ale jak je asi zřejmé, je to (jako vždy) podmíněno MOTIVACÍ. Motivace je totiž pro člověka alfou a omegou. Bez ní není nic... bez ní člověk ráno ani nevstane, pokud by pro něj nebylo z nějakého důvodu výhodnější vyhodit nohu zpod peřiny a žít, dělat co jej baví nebo motivuje [chechtot] člověk by ani nepozdravil, pokud by pro něj z nějakého důvodu nebylo důležité nebo prospěšné udržovat s tím dotyčným člověkem dobrý vztah. bez motivace (rodina, vybavení, jídlo na zahnání hladu, boty, lyže, dovolená) by člověk zcela jistě nechodil do práce, někam ven, do přecpaného autobusu nebo automobilové zácpy na městském okruhu. doslova VŠE je podmíněno prospěchem každého jedince. neboli jsme poměrně dost sobecká individua. ať si to přiznáme, nebo ne.

176863

26.11.2008 20:01

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 176863

Až se nabouráte na opuštěné silnici, a budete potřebovat pomoc, doufám, že každý, kdo pojede kolem vás, bude mít vaší povahu a motivaci.

176872

27.11.2008 2:26

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176872

Jste mimořádně šlechetný, přející člověk [chechtot]
Patrně jste nic nepochopil. Pro někoho je motivační být za hrdinu, někoho zachraňovat, hasit požár, chytat zloděje, zastávat se napadeného... byť je to riskantní. možná se chce blýsknout před svou ženskou, nebo chce být v televizi nebo prostě chce dokazovat něco sám sobě... třeba že je dobrý. lidi jsou prostě různí. ale vždy a ke všemu musejí být motivováni.
jestli ani toto nestačilo, pak se dalších pokusů s marným plněním prázdného a děravého kýble vzdávám [smích]

(Tento měsíc jste vložil už 64 příspěvků. Tento je 65. Další vám už do konce měsíce pouštět nebudu. Editor.)

176909

27.11.2008 4:35

RE: Díky, pane prezidente...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 176863

Stalo se to mnohokrat v historii. Kultura, civilizace, ktera ztrati nejakou nutnou uroven soudruznosti, vitalitu... Prenecha misto tem kulturam narodum, ktere drzi vice pohromade v tuhych casech. Pravda krize maji stmelovaci ucinek, ale ten je ruzny na atomizovanou spolecnost s nizkou vzajemnou solidaritou a treba spolecnost s vysokou uctou k tradici a z ni vychazejiciho moralniho vzorce.

Primitivni spolecnost, napr. z ktere vyrusta Taliban je dlouhodobe neznicitelna ani velkou silou a technologickou prevahou. Kde by se jini stali slouhy nebo otroky, tam bude Taliban vitezem. Zaplati za vitezstvi potoky krve, ale pamatovat si to budou narody v Afganistanu s pocitem hrdosti, ktery bude potvrzenim zivotaschopnosti te jejich kultury. A taky si to bude pamatovat imperium mozna se skripenim zubu, ale s respektem a bude si to pamatovat dlouho.

176914

26.11.2008 11:36

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 176791

Jenže v tom sportu jsou jasné regule pro všechny stejné, které se dodržují a kdo to nedělá (doping), tak jde z kola ven. nemluvím te´d o sportech které jsou hodně závislé na subjektivním názoru či pocitu a kde se snad dá protěžovat (krasobruslení, gymnastika), ale i zde jsou pokusy o zachování neutrality při hodnocení a zamezení extrémního bodování jednotlivých rozhodčích směrem nahoru či dolů.
Toto v reálném životě bohužel nefunguje, ačkoliv máme zákony mající platit pro všechny, víme, jak to ve skutečnosti chodí [mrknutí jedním okem]

176833

26.11.2008 18:22

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176833

ve sportu také máme jasná pravidla, ale fauly existují a dopuje se čím dál víc. je to jen odrazem stavu společnosti. i v ní jsou pravidla, ale pro některé se zdá výhodné je porušovat. je na lidech (rozhodčích), jak umějí prosazovat pravidla a udělovat tresty.
takže v reálném životě (jako i ve stejně reálném sportu) je to obdobně.

176855

26.11.2008 15:03

RE: Díky, pane prezidente...

hc 194.?.?.?

Reakce na 176791

To jsou hodně naivní představy. Za velkými penězi je vždycky spousta špíny. Takového Billa Gatese kdysi dávali za vzor produktivity a správné podnikavosti, než se začalo ukazovat, že jeho kšefty také nebyly vždycky zrovna fair. A to on mezi velkými pracháči určitě patří k tomu nejlepšímu.

176840

26.11.2008 18:26

RE: Díky, pane prezidente...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176840

nejsou to naivní představy (já je nemám určitě), ale jde o ideál. a k tomu by to mělo směřovat, ne? pokud rezignujete na ideál i na jakoukoliv snahu o fér hru, jak ten svět pak bude vypadat? když tak budou uvažovat všichni, a všichni jen budou s nataženou rukou čekat na dotace nebo na podporu. odkud se ty přerozdělené nepřirozené prostředky asi berou??? a neničí tento socialistický model zdraví ekonomiky a páteř lidí?

176856

27.11.2008 2:11

RE: Díky, pane prezidente...

p 125.?.?.?

Reakce na 176775

...neverohodnej vtip,nikoho neosidil a nikoho neokrad...potka K. R. veze bednu jablek.Na co to mas pta se R.Na prodej zni odpoved.Koupim.Kolik?Domluvi se na cene.Druhy den se potkaji a R. rika ty jablka cos mi oni prodali vcera se nedali jist!Vzdyt jsem jim vcera rekl ze ty jablka jsou na prodej...!/ne na jidlo/.

176908

26.11.2008 17:39

RE: Díky, pane prezidente...

čěf 82.?.?.?

Reakce na 176728

Našemu presidentovi

Nechoď, Vašku, s pány na střet
k Oustavnímu soudu,
obracíš se marně na střed
euro-hujer-proudu.

Činovníci zradí všici
Česko za prebendy,
my jsme přeci vládci věcí,
vládnem referendy!

Vlastně… je to všechno v řiti,
někdo nám je upřel!
Chtěli jsme Tě podpořiti,
ale hubu utřem‘.

Vy jste, Vašku, ve při elit,
tam u toho soudu;
než tu frašku, s námi střežit
měl jsi rodnou hroudu.

S úctou
Tvůj lid

176853

25.11.2008 19:23

God bless Klaus!

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Takové zprávy se dobře čtou. Pevně doufám, že Lisabonskou smlouvu zašlape do země a že to následně povede k jejímu zničení v celé Unii. Už se těším, jak se na to budou tvářit ti šašci, co chtějí nechat znova hlasovat Irsko [chechtot]

176744

26.11.2008 10:12

RE: God bless Klaus!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176744

A je to tady - Ústavní soud řekl, že LS není v rozporu s Ústavou ČR. Neboli nám právnické "hlavy pomazané" v čele s "vyvoleným" Rychetským sdělují, že černá je bílá... a okecávají to údajnými procedurálními nedostatky návrhu/námitek a údajným nezdůvodněním... Prostě kecy, kecy, kecy. Podstatou je, že pokud je tam VE SKUTEČNOSTI cokoliv v rozporu s Ústavou ČR, je CELÁ Lisabonská smlouva nepřijatelná, protože proti ústavě a proti suverénům moci = našemu lidu (demos kratos). Náš stát tedy po těžkém zkoušení naci-němci a komouši (kdy také nebyl demokratickou vládou lidu) po 90 letech od založení v podstatě končí. Nyní už jen budeme úpět pod nesmyslnými výnosy socializujícího molocha byro-kratos.
[bliji]

176822

26.11.2008 10:40

RE: God bless Klaus!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176822

Občan-ovce bude nyní zcela řízený a v každém ohledu dirigovaný, nesvéprávný, utopený v moři vyšších zájmů a beznadějně zalepený v jednolité mase multi-kulti poddaných, v podstatě neschopný se účinně postavit proti nesmyslům, které teď budou přijímány mnohem pružněji, rychleji, pro tvůrce elegantněji. Jakákoliv (dostatečně velká) lidová opozice vznikat v podstatě nemůže – protože jestliže se nenašla síla a SHODA často ani v rámci států, v rámci molocha EU se plebs s různými roztříštěnými zájmy neshodne už vůbec. Vládnout tedy budou zcela volně a neomezeně byrokraté, podle zájmů silných mocenských skupin a lobbystů. Což znamená vždy proti zájmům obyčejných lidí, kteří budou mít jen výsadu „zaplatit to“.

176827

26.11.2008 13:52

RE: God bless Klaus!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 176822

Uzasne je tohle zduvodneni.

"Soudce Vojen Güttler v odůvodnění rozsudku mimo jiné uvedl, že ratifikací Lisabonské smlouvy není dotčena svrchovanost České republiky. "Státy jsou pány smlouvy," uvedl soudce s odkazem na to, že i v Lisabonské smlouvě je artikulována možnost vystoupení z EU."

Pokud se nemylim, tak moznost vystoupeni signatare smlouvy musi byt odsouhlasena 2/3 zbytku. Tomu se rika svobodna volba jako remen. Jak uz jsem vcera napsal pri odroceni o jeden den, jsem neco takoveho ocekaval. Tlaky na prijeti LS jsou obrovske. Ted uz chybi pouze ratifikace v paralamentu. Jsem si jisty, ze ve velkych mocenskych centrech mimo Evropu maji radost, protoze LS bude to, co znici kooperaci a duveryhodnost v Evrope v budoucnu. Koneckoncu v analyze Stratfor s tim pocitaji. Revoluci lze iniciavat shora, kdyz uzraje cas. Ale uskutecneni revoluce vzdy probiha zdola! Sjednoceni Evropy neni nic mensiho nez revoluce.

176839

25.11.2008 20:54

Zcela

pietroo 194.?.?.?

jednoznačný Žid Rychetský myslím už najde nějaké šalamounské řešení v rámci tradic Šulchan aruchu a Talmudu, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. A kdyby opravdu museli s pravdou ven a přiznat, že je to v rozporu s ústavou, no tak holt parlament změní ústavu, přijme se nějaký dodatečný ústavní zákon, proti budou jen komunisté a možná pár jednotlivců a je to. Na druhé straně čím dřív se tento režim demaskuje jako jasná diktatura, kterou ještě mnozí nevidí, tím dřív skončí.

176761

25.11.2008 21:24

RE: Zcela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176761

Mám obavu, že i podle tohoto vašeho pesimistického scénáře by se to mohlo dál vyvíjet (změna ústavy a schválení našimi bezmozky v parlamentu, téměř napříč politickým spektrem). Bohužel v tom nevidím žádný zárodek naděje, že by tento režim měl skončit... dokonce brzy. Jakým mechanismem si představujete, že by k tomu mělo dojít? Vždyť by se v té době stala z EU silnější polodiktatura, a to se opravdu těžko překonává, z pozice slabých, lokálních skupinek nespokojenců.

176763

25.11.2008 23:18

RE: Zcela

E123 88.?.?.?

Reakce na 176763

Zárodek zničení systému je již v jeho vzniku. Stačí se podívat do historie kdy se každá byť sebevětší a mocnější říše stejně zhroutila. Je pravdou že v dnešní IT době je systém rychleji informován a tudíž se může účiněji bránit ale co má začátek musí mít také konec... [cool]

176778

26.11.2008 1:05

RE: Zcela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176778

Nezlobte se, ale to jsou podle mého bláboly, takové banální klišé. Je sice jisté, že věci končívají (třeba přeměnou v něco jiného), ale zde hovoříme o systému. A ten je (jak už jsem zde hodně dávno psal) po celou dobu existence lidstva vlastně v podstatě stále stejný! -Stále jsou páni a poddaní, stále jsou otrokáři a otroci, "rovní" a rovnější. Tak to bylo, je i bude; a TOMUTO konec nebude [smích] ...leda až s koncem světa/člověka.
Otázkou jsem měl na mysli, jakým konkrétním mechanismem by se měl současný systém přeměnit v něco lepšího (a pokud to existuje, co to je, a jak toho REÁLNĚ dosíci).

176790

26.11.2008 13:04

RE: Zcela

E123 88.?.?.?

Reakce na 176790

Slovem klišé se obvykle rozumí něco co ztratilo svůj smysl tj. pravdivost což se o výroku že vše jednou končí říci nedá protože ten je bezpochyby pravdivý. V zásadě souhlasím s Vaším popisem systému až na to že věřím v jeho konečnost. Co se týče reálného prostředku k jeho změně ten v současnosti nevidím ledaže by se změnila lidská povaha tj. konec sobeckosti a touhy po moci ale to moc reálně nezní že ano [velký smích] . Pro mě je důležité věřit že svět může být lepším místem protože tato naděje byť i třeba založená na klišé je lepší než naděje žádná (patrně další klišé že? [smích] )

176836

27.11.2008 11:15

RE: Zcela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176836

dovolte mi prosím, abych vám rozšířil obzory... u slova klišé zřejmě nechápete správně jeho význam. Slovník cizích slov:

klišé
neskl. s <f> lingv. ustálený automatizovaný slovní obrat (např. formule v dopisech, při úředních výkonech ap.); zprav. hanl. častým užíváním otřelý, frázovitý slovní obrat n. vůbec otřelý jazykový prostředek, šablona

takže o ztraceném smyslu nebo nepravdě se tam vůbec nehovoří. spíše o frázovitosti a otřelosti častým užíváním.
souvisí se slovem "banální" (samozřejmá pravda, informace sama o sobě pravdivá ale v dané souvislosti bezcenně zmiňovaná):

banální
příd. <f> všední, otřepaný, otřelý: b. případ; b. vtip; b. výraz triviální;
banálně přísl.;
banálnost, -i ž: b. citu ; věřit banálnostem, všedním věcem, banalitám

176940

27.11.2008 22:26

RE: Zcela

E123 88.?.?.?

Reakce na 176940

Děkuji za rozšíření obzorů to totiž nikdy neuškodí.... [smích]

jinak také klišé: ...v přeneseném významu myšlenkový stereotyp, často opakované spojení představ nebo slov. Nejčastěji otřelá metafora, která bezmyšlenkovitým opakováním ztratila smysl a stala se konvenční banalitou a frází.
zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kli%C5%A1%C3%A9

Abychom nezabředli do sémantických hádek doufám že se shodneme alespoň na tom že dnešní doba za moc nestojí (a pravděpodobně bude ještě hůř) a že každý člověk by měl v rámci svých možností dělat maximum pro zlepšení tohoto stavu.

176969

26.11.2008 21:51

RE: Zcela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 176763

Pravda,pravda, navíc je nutné si uvědomit, že obyvatelstvo (žáby) západních zemí jsou vařeni delší dobu a tím pádem pomaleji než obyvatelé postkomunistických zemí, takže tam je odpor mnohem menší, navíc nemají vůbec pojem o diktatuře, oni si myslí že to jsou výhradně gulagy a pod., neznají krutost autocenzurného rozvinutého socialismu sedumdesátých let..... [naštvaný]

176890

25.11.2008 21:27

Lisabon není důležitý

Prorok 77.?.?.?

Už teď je vaše mysl z 95% ovládána na dálku z Temných světů ještěry. Aštarova velká vesmírná flotila, Ptaahova Vesmírná flotila z Plejád a další civilizace sil Světla však naši zemi sledují. Naše planeta je už tak znečistěna hrubými vibracemi, že musí být očistěna. Moře vystoupí a Zemi očistí, bay pak mohla být s Aštarovou pomocí opět osídlena. Pak přijde Nový věk.

176764

25.11.2008 22:45

RE: Lisabon není důležitý

panchimp 77.?.?.?

Reakce na 176764

Důležitější jsou romové, až propuknou tolik slibované nepokoje, nikdo si ani nevšimne jakýchkoli změn v ústavě. Aštare zachraň nás, dej nám lodě se zbraněmi, nebo alespoň injekce se smrtící dávkou.

176773

25.11.2008 23:32

RE: Lisabon není důležitý

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 176773

Neni to podle EU humanni vsechny ty romy chtit zkrz kominy poslat az na Pleiady i s tema co je v ramci multi kulti propaguji , ale detem ceskyho poplatnika dani az se gypsy premnozej a nebudou je moci uz uzivit fakt asi nic jinyho nezbude ...... [chechtot]

176782

26.11.2008 2:24

RE: Lisabon není důležitý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 176764

Jaka je cena ? Platim cash rad bych byl opet vranou ci zelvou . Cucham cpavek ale to neni ono ,vidim ze mas lepsi kavu , nabidni . [chechtot] [chechtot]

176795

25.11.2008 21:28

Myslim, ze mi zblbol moj inter

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

a tak zopakujem zhruba, co som uz napisal pred 3 hodinami. Otazka je preco? No preto lebo sa tu akosi vsetci chceme zviditelnit svojimi nazormi a mat dojem, ze nieco ovplyvnujeme
[smích]. Ja som pana Klausa, iste chytreho cloveka nazval "hamovkarom-brzdarem" na orange expresse od Greenhorns´.
Nie je mozne aby proces zjednotenia s EU zastavil. Moze ho iba zbrzdit pravnymn podanim na US. Dnes sa tvori 5. mocenskych blokov planety, SSA, Rusko, Azia, Brazilia /a mozna unia juhoamerickych statov/. Europa, ak ma nieco znamenat, sa musi integrovat ekonomicky, politicky a vojensky. Stary Haushofer ma stale platnost. Ale CR chce vytrcat ako bolavy palec. Je mozne, ze zazijeme akehosi "humanistickeho" diktatora, po dohode s Ruskom, ktory silou celu Europu "zjednoti". Cosi ako novodoby Bismarck. Sarky celkom rad na takuto rolu aspiruje. Co si pomoze CR? Vyhlasi vojnu? Pouzije svoju poriadkovu armadu? Takze pan Klaus nieco hra, ale geopolitika Haushofera nepusti. Uz sa dost osvedcila i ked jej tvorca dopadol biedne. Som ozaj zvedavy na pokracovanie CR versus EU. Uz bez SSA, tie si budu riesit svoje problemy a pion na sachovnici sa da pustit bez zacervenania a vycitiek svedomia. Co tak Mnichov 1938?

176765

25.11.2008 23:22

RE: Myslim, ze mi zblbol moj inter

geront muj (zavináč) pin,cz 194.?.?.?

Reakce na 176765

...nejen inter!

176779

25.11.2008 23:31

RE: Myslim, ze mi zblbol moj inter

7 85.?.?.?

Reakce na 176765

Řekl bych, že uvažujete v mantinelech konvenční války, což se moc nehodí do globálního kontextu. Pokud vypukne 3SV, tak se budou mačkat tlačítka vedoucí k silům a mez. raketám, bude tedy úplně jedno, zda na jedné straně stojí 800mil. EU + USA a na druhé 1,5miliard. Šanghajská organizace (Rusko + Čína + bývalé sovětské republiky, případně ještě "pozorovatelé" jako Indie či Irán). Evropané to mají blbé v tom, že jich je moc na hodně malém území, tudíž by to odskákali nejvíc. Holt chrabří rytíři světla z NATO toho s ruským Topolem mnoho nezmůžou...

176781

26.11.2008 4:27

RE: Myslim, ze mi zblbol moj inter

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 176765

Samozrejme, ze dalsi NE pohrbi LS a to prave ted. Z toho duvodu byl ten odklad, aby se dalo zatlacit na ustavni soudce a pres veskerou logiku a pravo i zdravy selsky rozum, shledat blivajz LS v souladu s Ustavou CR. Jedina moznost jak sjednotit Evropu shora pres nesouhlas verejnosti je totalita. A az pujde neco z tuha, tak ani hruba sila nedokaze udrzet na uzde velke narody jako Nemce, Francouze, Itali, Spaneli a nakonec jak ukazuje priklad Srbska, ktere nebylo zlomeno bombradovanim a stale je nezavisle, tak ty male narody z toho pytle kocek vyskoci taky.

Samozrejme, ze by doslo k totalnimu rozlozene kooperace v Evrope na dlouhe dekady, protoze pripadny rozklad umele vice stmelene EU pres LS smlouvu by nebyl prilis hezka zalezitost. Norsko ma hranici s Ruskem, dvakrat v referendu odmitlo vstup do EU. A kdyz bylo v NATO a melo hranici s SSSR, tak odmitlo tlak USA na rozmisteni nuklearnich zbrani na svem uzemi. A svete zbor se stale existuje a jako nezavisly stat. Naopak priklad SSSR ukazuje, ze umele vytvorena federace vyzaduje velky tlak centra, aby vubec drzela pohromade a prekonavala nechut obyvatel k takovemu usporadani. Dokud si narody v Evrope nereknou ano v referendech, tak dalsi integrace Evropy je utopie. Mimochodem dnesni krize je i o globalizacnich tezkopadnych "dinosaurech". Od jiste velikosti zacnou prevazovat negativa nad pozitivy.

P.S. Ja dokazu najit chlup skoro na vsem, ale projev presidenta Klause je z hlediska racionality a logiky naprosto jedinecny. Prestoze bych se v nekterych tematech nazorove s presidentem Klausem ostre a zasadne neshodl, pred projevem Vaclava Klause z jednani US o LS hluboce smekam!! Jsem dodatecne velmi rad, ze vyhral presidentske volby proti Svejnarovi. [cool] [cool]

176804

26.11.2008 12:20

RE: Myslim, ze mi zblbol moj inter

mtk 80.?.?.?

Reakce na 176765

Přesně tak, nechápu, jak někdo může Klausovi (ze stejného hnízda jako Vondra) to jeho divadýlko ŽRÁT. Karty jsou rozdané, Klaus maximálně využívá "vnitrobolševického" boje (zednáři laskavě dovoleného), aby mu národ nasadil hlavu "statečného kováře". Ať "Hodný" nebo "Zlý", Klaus nebo Vondra, pořád platí stejná rovnice: ONI a MY. Jistě, jsem paranoik....

176835

25.11.2008 23:14

Pro pana Stworu

Kadence crazy 154.?.?.?

Podivejte se na http://halturnershow.blogspot.com/ aby jste vedel o co tem svinim vlastne jde ! Jste dost zaneprazdneny a tak aby Vam to neuteklo . Je to dost zajimavy , tu pravdu co ten pan pise a ktera musi palit svine i v (_!_) taky sleduju uz nakej ten patek !

176776

25.11.2008 23:26

RE: Pro pana Stworu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 176776

Hal Turner není objektivní zdroj informací. Je to pošuk, který často šíří smyšlenky a lži.

176780

25.11.2008 23:41

RE: Pro pana Stworu

Kadance crazy 154.?.?.?

Reakce na 176780

Taky neberu vsechny jeho smyslenky co napise vazne , ale v necem ma preci jen pravdu ktera nekomu moc vadi kdyz zamestnaval u baraku kde bydli pomerne dlouhou dobu tolik fed , state and local cops .

176783

25.11.2008 23:54

RE: Pro pana Stworu

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 176780

Tohle je zajimavy , http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?arti...

176786

26.11.2008 4:47

Hal Turner

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 176780

Hal Turner je zcela zdiskreditovan mezi americkymi patioty,mnozi jej dokonce odsuzuji ze spoluprace s FBI

176805

26.11.2008 5:57

RE: Hal Turner

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 176805

A kde ze jste to vycetl , ze jsem tak smelej . Soupnete sem ctenarum Zvedavce nejaky link . To jen proto , ze na http://www.rense.com/ pisou neco uplne jinyho nez vy tady tvrdite . [velký smích]

176808

25.11.2008 23:53

Klaus bojuje za statopravni vec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

drzim Klausovi a CR palce,posledni sance jak si uchovat alespon limitovanou narodni nezavislost

176785

26.11.2008 10:36

ŽIVOT NENÍ ANI ČERNÝ, ANI BÍLÝ. JE ŠEDÝ!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Soud upozornil, že nezkoumal dokument jako celek a rozhodl se zabývat jen některými jejími oblastmi, proti kterým obdržel konkrétní argumenty.

Tím otevírá cestu pro další otázky například skupiny poslanců, senátorů či opět prezidenta, kteří mohou znovu podat návrh na posouzení souladu jiné části smlouvy s českým ústavním pořádkem a smlouvu při další ratifikaci znovu napadnout. Vyplývá to z odůvodnění, který nyní čte soudce Vojen Güttler.

Pokud by soud nyní zkoumal smlouvu jako celek, upřel by podle Güttlera právo na podání návrhu dalším orgánům a ústavním činitelům, kteří tuto možnost mají ze zákona a ještě ji nemohli využít.


Výstřižek ze zprávy "nejdůvěryhodnějšího ( [chechtot] [chechtot] ) serveru IDNES - neboli dohady mohou pokračovat.
Napadá mě vtip: 1.000 právníků na dně moře .... dobrý začátek.

176826

26.11.2008 15:31

I TAK KLAUSOVI NEVĚŘÍM

Radek27old 195.?.?.?

V. Klaus: "S ústavním pořádkem České republiky Lisabonská smlouva v souladu není" .... "(1) Ústava může být doplňována či měněna pouze ústavními zákony"
a doplňuji vlastní: LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD
Článek 23
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.

Pokud zákonodárci prosadí tento hnus, vyčleňují se tak ze samotné ochrany ústavou.

Dle mého názoru: V.Klaus moc dobře ví do kteréhoto rubáše patří, dokázal nám to na podpoře Židovské obce při zákazu "pochodu". Tam V. Klaus také porušil ústavu ... není národa nad národ. Ale lépe být králem na hnoji, než lokajem v paláci. Samostatnost ČR již lehce zpět nezískáme.

Radek

176841

27.11.2008 17:40

Koho to tu vlastně chválíte?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

To jste snad zapomněli, že pantáta tunel (který je mimochodem tak zásadový, že podepíše Lisabon, až když ho odsouhlasej Irové, tak buď je podle něj protiústavní nebo není, ne?!) už dopředu vyhlásil, že pod případný schválení radaru se podepíše?

Vždyť je to jak z bláta do louže. Jedna totalita nahradí jen jinou.

176961

Tuto stránku navštívilo 6 059