Diskuze k článku
Jak prodat lidem podvod
Příspěvků 115
A velmi slušná řádka informací. Tohle by měla být poviná četba pro všechny Obamaniaky. Já toho člověka svým způsobem skoro i lituju, vypadal na první pohled relativně sympaticky - jakkoli teda pozadí mi bylo jasné velmi záhy co vůbec ohlásil kandidaturu - je to tragédie, že už ten systém dospěl tak daleko, že člověk lituje amerického prezidenta - jednak s tím, za jaký bordel musí nést teď zodpovědnost a také a hlavně, že s tou loutkou je to zcela přesné - bude muset skákat jak korporace pískaj - smutné, že stát se prezidentem USA se vlastně už rovná společensko-morální sebevraždě.
Jakkoli, samozřejmě - vzhledem ke kontextu, který za ním stojí - nevěřím na ty zkazky, že by ho chtěli mocní zavraždit - to bude opravdu spíš součást toho obamesianistického mýtu (na rozdíl třeba od vážných hrozeb atentátu na Rona Paula vyšlé patrně přímo z Bilderberg group.) - Obama bude nejspíš šlapat ten chodník děvky iluminátů jako hodinky a ještě k tomu blbnout lidi těma svejma sloganama. Pokud nebude, tak samozřejmě dopadne jako JFK, Garfield, Lincoln... nebo přinejmenším jako Jackson nebo T. Roosevelt. Ale tuto variantu - i vzhledem k jeho proslovům s aureolou dikce MLK a až liberálfašistickým obsahem během volební kampaně - nepovažuji vůbec za pravděpodobnou.
Jen jsem ještě chtěl podotknout k filmu "Ron Paul cenzura pokračuje", že jsem ten film zaslal už před časem Britským listům, ty ho nezveřejnily a Kotrba se mě ještě ptal, co se jako divím - takže jsem si dovolil trochu soukromě kritizovat a narážel na "selektivitu" jejich přístupu - což vedlo k tomu, že mě definitivně a velice sprostě vyhodili z týmu autorů tamních článků.
Obama nezklamal. Už jeho projev před AIPAC vypovídal mnohé. Skoro jsem se přitom pozvracel. Hodně mi to připomnělo sjezdy KSČ a skandování se Sovětským svazem na věčné časy nikdy jinak.
14.11.2008 19:47
RE: Velmi pěkný článek
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 175774
...jo, máš pravdu s těmi Blisty. Je to tlupa lidiček, kteří si vaří svojí polívčičku. Mám s nimi podobnou zkušenost.
Jinak skládám dík a poklonu panu Kučerovi. Malinko mi tam chyběla ještě souvislost v delším horizontu cíle. Ten, včetně "čistého prince či krále" si napsali v "Sionských proroctvích".
Ale nějak cítím, že jim ta hra o chlup nevyjde. Čas pracuje proti nim. Stoupá informovanost ovčanů. Uvidíme, co nachystali naši na příští půlrok. Jestli ten klip o EU je plácnutím do vody - anebo sledují dění v podobném kontextu, kterým tu občas některé čtenáře prudím. Dost spoléhám na českou schopnost "slyšet trávu růst...."
Po prečítaní článku (súhlasím s ním do bodky) sa môj pcit o siahodlhých diskusiách o všemožných problémoch sveta javí ako úplne zbytočný. Prečo? Lebo kruh sa uzavrel a v týchto diskusiách (aj keď sú podnetné a doteraz mali zmysel) nenachádzam jedno - aspoň náznak riešenia (psi brešú a karavána ide ďalej). To platí aj pre mňa. Len čítam a čítam a čím viac čítam tým som viac presvedčený, že riešenie už nie je. Bohužiaľ.
Ešte pred 3 mesiacmi som len tušil rozsah toho Chazarského despotizmu.
Dnes to prekonáva moje najhoršie obavy (OBAMY???).
Komu môžem veriť? Priateľom, politikom, rodine ? Veď všetko je v príkladnom rozklade. Akým smerom vychovávať deti, statočnosťou, poctivosťou, pracovitosťou ??? alebo v súlade s dobou - dvojtvárnosťou, klamstvom a zlodejinou a ak som neschopný ich učiť s dobou, nechať to na tú židovskú chamraď?
Toto sú napríklad jedny z otázok o ktorých sa oplatí diskutovať. Nie o nejakých šlapkách (Pardon, Jarmilka vážim si Vaše príspevky).
Ako ďalej? Čo sme s tým schopní spraviť?
Trochu se obávám, že nemůžeme nic dělat. Do té doby, než se to všechno zhroutí a pak už pojede každý sám za sebe.
Mám jedoho řeckého přítele. Je to člověk, který díky své profesi procestoval snad celý svět. Všude kde byl, chvíli žil, vstřebal společnost, mravy, kulturu. Hovoří plynně asi deseti jazyky. Je to opravdu velmi sečtělý člověk, s nímž jsem nejednou vedl obsáhlé a nekonečné diskuze na téma dění ve světě. Den po zvolení Obamy mi telefonaval a ptal se, co tomu říkám. Smrdí to, povídám a on na to, to se nediv.Už je tady. Je to ten ANTIKRIST. Máme čas do roku 2012. Co bude dál, nikdo neví. Modli se.
Vyčtením postav v pozadí Obamy mi názor mého řeckého přítele jen potvrzuje, začínám se učit modlit. Bůh s námi.
Tak, tak, zbývají nám cca 3 hezké roky. Užívejme si tohoto života, který již nikdy nebude takový, jaký ho známe dnes. Ano, je třeba udělat si pořádek v duchovním životě. Je třeba se začít zbavovat závislosti na materiálních statcích. A taky schovat pár konzerv na horší časy.
>Je třeba se začít zbavovat závislosti na materiálních
>statcích. A taky schovat pár konzerv na horší časy.
To je protimluv.
Ač pražák, koupil jsem 3 hektary pole na Litoměřicku a doufám, že jím uživím svojí tříčlennou rodinu... už mám prohnojeno a zoráno na jarní setbu...
Přeji Vám to, leč když přijde kolaps infrastruktury, tzn. konec zásobování potravinami, tak Ti co nebudou mít zaseto - co jíst /a těch bude podstatně více/, tak už nejspíše nesklidíte.
Pro Himlhergot - Ruprecht ti to řekl přesně - pole ti nepomůže. A ten tvůj řecký přítel má pravdu ... Skuteční vládci tohoto světa se skutečně chystají uvést na trůn v tzv. Antikrista. Před tím, ale vyvolají ve světě takový chaos, že lidé budou štastní, že konečně příjde a udělá "pořádek".
Nedávno jeden můj známý během hovoru o současné situaci ve světě a u nás, se mi svěřil s tím, že občas má tzv. "živé sny" - tedy, že se mu něco zdá a pak za nějakou dobu se to stane. Prý ale vždy pozná, je-li to živý sen. Řekl mi, že zhruba před čtrnácti dny měl "živý sen", kde se viděl sám sebe, jak ve věku padesátčtyři let odchází z Česka ve kterém se nedá žít, přes Rusko do Ameriky (zřejmě USA), protože se prý v Americe něco stalo. Zeptal jsem se ho: "A co se v té Americe stalo ?" To nevím, ale viděl jsem se, jak tam s rodinou odcházím ... ! Zeptal jsem se ho: "A kolik máte let ?" Odpověděl mi: "Čtyřicetpět". Z toho i z dalších náznaků začínám usuzovat, že naše země a národ je zřejmě ohrožen jako nikdy v dějinách ... jeden můj věřící kamarád se po té, co jsem mu to vyprávěl, začal pravidelně postit třikrát týdně a modlit ke svatému Václavu, patronovi českého národa za záchranu naší země ...
Nebyl bych si vůbec jistý, že vám to pomůže - vemte lidem jídlo, a uvídíte, co to s nimi udělá ... Jeden můj známý, špičkový technik se mi před čtrnácti dny svěřil - , že patří k lidem, kteří mají tzv. "živé sny" - funguje to tak, že se mu něco velmi barvitého zdá, on si na to na druhý den pamatuje a ví, že je to sen zvláštního typu. No a do nějaké doby se to do posledního puntíku stane. Tak tento člověk mi vyprávěl, že se mu zdálo, že až bude mít padesátčtyři let odchází se svojí rodinou přes Rusko do Ameriky (zřejmě tím myslel USA), protože v Americe se něco stalo a v Česku se nedá žít ... Ptal jsem se ho: a co se v Americe stalo ? On mi řekl nevím, co se tam stalo, ale vím, že jsem odešel do Ameriky. Zeptal jsem se ho; "A kolik máte teď let ? On mi odpověděl: "čtyřicetpět". Takže si myslím, že mám devět let času a je docela možné, že i když mám zde dům, jsem prakticky bez dluhů, stejně odtud budu muset s ranečkem odejít - tedy pokud přežiju. Jediná věc, která se teď asi dá dělat je (jak to napsal kdosi přede mnou): pokud jste věřící - modlit se ke svatému Václavovi a hlavně se postit ... - tak to dělá jeden můj věřící kamarád od té doby, co jsem mu toto vyprávěl ...
sny a myslienky v poslednom obdobi od 2007 prichadzaju nie len od dobreho ale aj od zleho, teda napr. polovica je pravda a proroctvo a polovica je buzeracia,rozptylenie,nasmerovanie na strach,,,veci od zleho.
Obávám se, že je to tak, jak jsem napsal výše - opravdu, náš národ ještě nikdy v dějinách nebyl ohrožen, tak jako teď - toto mi poslal ten můj za národ modlící se kamarád ...
http://sklenenykostel.net/joomla/index.php?option=...
17.11.2008 11:14
RE: To peter-et peter-et (zavináč) post (tečka) sk
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 175950
medzugorie a maria su OK, je to vlastne jedine co dostavame + tie sny. Ja len samozrejme by som si prial aby sa to urychlilo a nebolo to 9 rokov al. 20 rokov ale menej. Len sa nam zdalo ze v 07 z mora vysie velky had a museli sme sa skryt za skalu pri mori, a samozrejme sa to zhoduje ze zly bol zosadeny na zem - morska selma,
teda 07+42 mesiacov je 10 aj pol rok, a tiez sme poculi niekedy 2010 a nic k tomu, takze mozno naozaj sa vtedy objavi ten syn zatratenia aj ako clovek.
Ten pan samozrejme ma asi na 90 percent pravdu, ale moze sa stat ze dostane sen napr. ze za 1 rok umre a nemusi to byt pravda, ale je to len skuska alebo nieco podobne mozno aj od zleho.
Ale su aj radostne veci ako ze pojdeme na cintorin a cintorin uz tam nebude len park, alebo ze hladame nemocnicu a nevieme ju najst alebo cestujeme niekde a stratime doklady a penazenku a nechyba nam to, pretoze mame so sebou aj sliepocku a prasiatko a vsetko co potrebujeme.
Blbost. Obama nemůže být Antikrist, protože není židovského původu. K tomu, aby se někdo mohl prohlásit za Krista, je třeba, aby dotyčný byl (nebo to aspoň tvrdil) z rodu Davidova jako Ježíš Kristus. Rothschildovci jsou prý potomci Davidovi a Šalamounovi... Je pravděpodobnější, že Antikristem bude někdo z rothschildovců nebo .
z jejich zpřátelíčkované rodiny
"Obama nemůže být Antikrist, protože není židovského původu"
to není tak jisté. Antikrist má podle některých zdrojů přijít coby potomek černých židů z Etiopie- kmene Dan zvaných též Beta Israel.
tady máte jednoho muže ve službách IDF
či ženu této komunity v Etiopii, oblečenou v tradičním oděvu
Jejich historie.
Obamův otec je Keňan, Keňa sousedí s Etiopií. Je teoreticky možná souvislost.
Dále: někteří bloggeři upozorňují na to, že jméno Barack je židovské Baruch (což značí Požehnaný).
Zajímavý pohled přináší http://www.barackobamaantichrist.blogspot.com/
Dále dva odborné pohledy na problematiku Antikrista: katolický, židovský.
Netvrdím, že Obama je Antikristem, ani že je jím někdo z jeho týmu (např. Rahm Emanuel). Ale ani bych to nevylučoval.
Vynořuje se zde však opět staronové téma: spolupráce černochů a židů na eliminaci či podmanění bílé rasy, zejm. v USA.
Ve svém prvním projevu po volbách Obama řekl, že Spojené státy se mohou změnit a nastal čas, aby se oživil americký sen.
(tj. multikultura s těmito příchutěmi: PNAC, NWO ?, nadvláda černochů a židů na bílými? či všechno dohromady?).
„Dlouho jsme na to čekali, ale tyto volby znamenají příchod změny do Ameriky,“ dodal.
A afroameričané byli připraveni vyjít do ulic, v případě, že by volby prohrál.
Police, Swat Teams Prepare for Civil Unrest if Obama Losses
více k problematice: - The Anti-White Racism -
Židé si to v USA dobře naplánovali. A vychází jim to. Barack Obama, ať už Antikrist či ne, jim do celkové mozaiky velmi dobře zapadá.
Opět další vynikající a velice informativní příspěvek od Médi. Díky Méďo. Nechci se vyjádřovat k antikristu, neboť tomu houby rozumím a ani na to nevěřím. Jenom zmínka, co jsem četl na netu. Antikrist má být žid a vyznavačem ďábla. Na Lucifera nevěřím a nikdy jsem žádnou smlovu s ďáblem vlastní krví nepodepisoval a to z jednoho jediného důvodu - nikdy se mi neukázal, přestože jsem několikrát už potřeboval
Párkrát jsem se však při čtení článků a diskuzí setkal s oznámením, že už je na tuto veledůležitou funkci připraven (Saša) Alexander Rothschild. Náboženství (judaismus) a vyznávání satanáše u klanu Rothschildů je už všeobecně známa záležitost. Především tedy v Izraeli, který se po něm trefně nazývá satanášovo doupě. Nevím proč? Vždyť tam přece žijí i slušní lidé(!) Na co však chci reagovat je tohle:
>Vynořuje se zde však opět staronové téma: spolupráce černochů a >židů na eliminaci či podmanění bílé rasy, zejm. v USA.
------
Myslím si (pokud vím), tak tam žádná spolupráce černochů a židů nikdy nebyla. Černoši byly zneužiti k rozšťouchávání rasových šarvátek s bělochy. Už taková Rosa Parks byla zneužita k zahájení rasových nepokojů. Nejprve si ji židé vyškolili v komunistickém centru (společně s mnoha dalšími černochy) a potom ji navedli ať se domáhá svého sedadla v autobusu. Osobně nic proti tomu nemám, že si sedla, tam kam "neměla", ale tehdy byla jiná doba. Tady jde především o ten židovský podvod. Chudobná černá švadlenka se domáhá svých práv. Ale rasovou nenávist to stejně nevyvolalo, přestože se později rozkřiklo, že Rosa Parks v ruce jehlu nikdy nedržela.
Další podvod je
National Association for the Advancement of Colored People (NAACP). Černošská organizace pro černochy, která byla založena v roce 1910 a ve vedení bylo sedm bělochů a jeden černoch - zapisovatel. Měla pomáhat černochům v řešení jejich diskriminačních problémů v Americe a přitom ve vedení byli samí běloši (židi). Četl jsem nějaký článek o tom, že hned v samotných začátcích požádal tuto organizaci o pomoc nějaký černoch a hrozně se ročílil a vzápětí odešel, když zjistil, že tam neviděl ani jednoho černocha. A tak to bude těměř se vším, co židi potřebují ovládnout.
Četl jsem také, že i KuKluxKlan byl založen židy. Ani se tomu nechce věřit(!) Ale jak je vidět, tak pro vyvolání rasových nenávistí lze podniknout cokoliv. Uvedený článek se zmiňoval o nějakým farářovi (běloch), který nadával na židy a proto byl napaden členy KKK (bělochy) a až později se zjistilo, proč? Ne všichni členové jsou židé a ne všichni vědí pravý důvod, proč byl KKK založen.
s tou spoluprací to nemusí být tak horké, nicméně se schyluje k bojům barevných a bělochů, ať už je to jakkoliv
"Četl jsem také, že i KuKluxKlan byl založen židy. Ani se tomu nechce věřit(!) Ale jak je vidět, tak pro vyvolání rasových nenávistí lze podniknout cokoliv. Uvedený článek se zmiňoval o nějakým farářovi (běloch), který nadával na židy a proto byl napaden členy KKK (bělochy) a až později se zjistilo, proč? Ne všichni členové jsou židé a ne všichni vědí pravý důvod, proč byl KKK založen."
KuKluxKlan byl podle mých informací založen potomky skotských přistěhovalců. Symbol hořícího kříže je ryze skotský (highlandeři se tak svolávali- zapálili kříž na kopci, když bylo třeba se radit, nebo jít do boje, a všichni, kdo ho viděli, okamžitě dorazili; hořící kříž je pak symbol planoucího ducha křesť. civilizace- možno i duch sv. zjevující se v podobě plamínků nad hlavami-).
Jsou-li v pozadí i židovské aktivity je možné, napadlo mě, zda není souvislost díky existenci skotského ritu v některých zednářských organizacích.
Každopádně jsem také zaslechl, že existuje (mnoha?)miliónová organizace černochů s jednoznačným cílem, který už jsem nastínil výše. Teď babo raď
>"Četl jsem také, že i KuKluxKlan byl založen židy.
------
Tady jsem se jenom špatně vyjádřil. Myslel jsem ve Spojených státech a to ve státě Mississippi. Více-méně platí tohle (opět trocha historie od Médi):
>KuKluxKlan byl podle mých informací založen potomky skotských přistěhovalců.
------
Zase jsem se něčemu přiučil. Díky Méďo. Už nevím, který z Rothschildů rozhodl, že k nastolení jedné světové vlády bude nutné ovládnou všechna média (tehdy to byl pouze tisk), infiltrovat všechny křesťanské i jiné organizace a postupně ztvárnit myšlení lidí. I Vatikán je zednářská lóže. Různé spolky jako KuKluxKlan, komunistické a fašistické organizace, neo-nacistické spolky, white power a mnoho dalších. Je nutné si připomenout, že se jim skutečně "daří" neboť výsledek lze již pozorovat všude kolem. K tomu patří i morální a ekonomický rozvrat společností.
>Jsou-li v pozadí i židovské aktivity je možné, napadlo mě, zda není souvislost díky existenci skotského ritu v některých zednářských organizacích.
-------
Tohle sice platilo ve tvé reakci na KKK, ale je tomu tak ve všech těch lumpárnách, co se kolek dějí. Historie se opakuje a jak už mnozí z nás vědí, tak pro židovskou snadnou zneužitelnost, židé s nadšením (mnozí) spolupracují. Jako by netušili, co se odehrálo v nedávné historii. A to nehovořím o holocaustu, ale o jiných, mnohem závažnějších událostech.
A teď, co s tím uděláme? Babo raď
"A teď, co s tím uděláme? Babo raď"
asimilace. To znamená- skamarádit se s nimi. A postupně jim vysvětlil, že některé archaismy jsou již zbytečné a kontraproduktivní.
Děkuji za přínosný komentář. Někdy si to nastuduji. Mám ale zásadní námitku: Obamův fotřík nebyl žid, nýbrž muslim stejně jako Obama samotný byl až někdy do svých 31 let muslim. O tomto faktu mainstreamová média pochopitelně taktně mlčí, protože Islám není ztotožnitelský s americkou kulturou.
muslim žid křesťan- všechno se odkazuje k témuž zdroji.
ukážu Vám to na konkrétním, aktuálním případě:
Muslim Zionism- Wiki
Christian Zionism- Wiki
Jewish Zionism- Wiki
Black Zionism (tady si najděte Obamu, je tam )
Black Zionism- Wiki
-vše jsou odnože téhož, zdánlivé rozdíly, které mnoho lidí vidí na povrchu, v jádru neexistují. (půtky mezi jejich vyznavači jsou jen o to, kdo bude lízat smetanu, ale smetana to v každém případě bude tatáž)
Dle mého názoru: judaismus jako ústřední činitel, křesťanství=judaismus převážně pro zemědělce se slabou kmenovou strukturou, islám=judaismus převážně pro kočovníky se silnou kmenovou strukturou (s řadou odchylek, výjimek, průniků). Politickým vyjádřením a mocenskou aplikací tohoto celku je pak sionismus.
Takže v tom bych vědu nehledal. Obamův otec navíc může mít několik židovských předků mezi jinak převážně černošskou linií, a být přitom muslimem.
Já mám přítele, který tvrdí, že Obama je Mesiáš. Proto mi ten váš příspěvek smrdí ANTIKRISTEM, milý příteli.
Ono je vždy čo robiť. A človek musí začať sám od seba.
Bez urážky, buďte konkrétny.
Čím začnete VY?
mno "sametove" uz to asi nepujde ...
GEGEN NWO
GEGEN ZIONIZM
Pratelum ,rodine, znamym, dokonce i nekterym politikum. ...Strom poznate po ovoci..." Az pujde do tuheho ukaze se, co je v kazdem z nas.
Já jsem jen diskutovala o nevhodném přístupu pana karikaturisty Pazderky k ženám a doufám, že se mi podařilo dobře osvětlit mé rozhořčení. Nakonec mě uspokojilo, že mi dal pan hestroy za pravdu.
Ano, máte pravdu, že celá společnost je díky vládcům nahoře v příkladném rozkladu. Jak proti té strašné chamradi postupovat? My ani nemáme šanci bránit se třeba tím, že by semtam nějaký ten hrdina z lidu nějakého toho největšího hajzla pro výstrahu zastřelil. Existuje pouze jediná cesta: nelegitimizovat jejich vládu. To znamená, aby co nejvíc lidí přišlo k volbám a místo volebního lístku tam vhodilo svůj ostrý protest, že zastupitelská "demokracie" je ten největší podvod na občanech.
tak to je dost komická a naivní představa... -tohle má jako něco vyřešit? protest vhozením neplatného volebního lístku?
-kolik lidí je schopno se na tom domluvit a zrealizovat to? 10%? nebo snad dokonce 12?
-dozví se o tom vůbec někdo? média o tom budou široce referovat? sotva...
-a "tam ti" si z toho jako vezmou poučení? chytí se za nos a odstoupí, nemaje dle Jarmily mandát?
-a kdo tedy pozitivně začne vládnout? kdy? a po jakém praktickém politickém procesu? realizovatelném, nebo jde jen o chiméru/zbožné přání? a nebudou "ti příští jiní" za rok úplně to samé, co "ti dnešní"?
-a jak to bude se synchronizací těchto snah a pohybů v tomto státě s ostatním světem? vždyť je vše provázané! ani v rámci EU se nedohodnem! ani půlka států! natož s mohamedánama nebo černochama... každého trápí něco úúúplně jiného! Ten současný pořádek má setrvačnost, provázanost stávajících systémů (politických a ekonomicko-energetických) po celém světě nelze náhle utnout. a bez synchronizace půjde jen o ojedinělý experiment, který (pochopitelně) zanikne dřív, než by mohl čehokoliv dosáhnout.
Snahy o zavedení všeobjímající demokracie jsou stupidní nápad. Přímou demokracii nevyjímaje. (A to stranou ponecháváme závažnou pochybnost, zda je vůbec demokracie metou, nebo spíše z její podstaty zákonitě a trvale degenerujícím systémem).
Komická představa to je nyní, kdy se teprve vynořují první vlaštovky mého typu, které odhalily, že volby jsou dokonalý podvod. Ale těch lidí bude zaručeně přibývat a může se najednou stát, že nejen u nás, ale v celé Evropě 70 procent voličů vhodí do urny naštvaný lístek, že jsou volby podvod. Co potom? Budou se masmédia a vládnoucí papaláši pořád tvářit že nic nevidí?
Tady Striga správně někde poznamenala, že dnešní složitý život se tak moc liší od minulých dob, jako starověká galéra od zaoceánského parníku. Zatímco na starověké galéře bylo vše jasné- připoutaní otroci museli pod trestem rány bičem pádlovat, tak na zaoceánském parníku jsou poměry mnohem složitější, podřízený personál má větší autonomii, je svobodnější.
Ve světě dnes vládne s pomocí svých peněz úzká skupina lidí, můžeme ji nazvat moneykracie. Je možné, že tato moneykracie ovládla již ve skutečnosti i muslimské země, kde taky vládne úzká skupina lidí- teokracie. Za příklad mohu dát třeba Irán. Dřív tam měla moneykracie svou dosazenou loutku, Rezu Páhlavího. Ale Réza Páhlaví jim z nějakého důvodu nevyhovoval. Domnívám se, že to bylo z toho důvodu, že se tuhý náboženský režim začal drolit a lid dostával příliš mnoho svobod. To se světovým vládcům nelíbilo a tak tam radši nechali znovu zvítězit vousaté teokraty, aby měli celou zemi pod lepší kontrolou. No a dnešní Ahmedinežád může být klidně jejich člověk.
Ale to jsem odbočila, co jsem chtěla hlavně říct, že některé změny v široké základně si vyžadují, aby mocní tohoto světa na ně reagovali a popustili trochu uzdu. To se třeba stalo v případě žen. Vůbec to nebylo tak, že by pár protestujících sufražetek, vypichující oči svými deštníky náhodným chodcům, zvítězilo a vynutily si tak volební právo a právo na vzdělání. Bylo to tak, že ta situace již byla naprosto neudržitelná, už se to nedalo na žádný způsob okecat, proč by ženy neměly mít vzdělání a volební právo.
No a nyní ta sitace nastala s volbama. Už je naprosto neudržitelné, aby se pořád volilo stejným prinitivním způsobem jako před 200 lety, po Francouzské revoluci.
Že se 70% lidí (dokonce v rozsahu celé Evropy!) na něčem shodne? -"realistické" očekávání...
Příměr Stigy galéra vs. zaoceánský parník, to užíváte zcela chybně. Jednak technika se prudce vyvíjí, ale člověk zůstává víceméně stále stejný -chybový, sobecký, každý se svými (jinými) zájmy. Zde není možné hledat společnou základnu. Spíše na bázi ideologie (politického nebo náboženského fanatismu) nebo na bázi komerční (motivace, blahobyt, bezohledná honba "mít se stále líp" ). Ani jedno neprodukuje něco, co by se blížilo vámi vysněné a zbožštěné metě -demokracii.
V příměru s galérou a parníkem si také všímáte nepodstatného -nejde totiž o druh pohonu, ale o vyšší vrstvu/úroveň... o funkčnost toho systému, o smysl existence toho systému, o cíl plavby. Mohlo by jít i o pohled klientů, pasažérů, a těm je v podstatě jedno, jestli loď pohání práskání biče (nad Afričany a Asijci) nebo spalování nafty.
Připouštíte-li, že nám vládne moneykracie (která dokonce libovolně mění šejcha za ideologicky tvrdší náboženský režim), pak nevím, co vás vede k přesvědčení, že si ta moneykracie nechá svůj vliv vzít. -vždyť mají díky penězům (a penězi získaným pozicím, vlivu) takový náskok, že NENÍ vůbec myslitelné, že by je nějaké pasené stádo otroků mohlo někdy dostihnout. Maximálně se může tisícinásobek Z VŮLE těch vrchnostů změnit na devítisetnásobek. Ale moc s tím nepočítejte spíše odstup bude akcelerovat...propast poroste. Prachy dělají větší prachy, velké prachy pak moc, a moc je sladce lákavá, přímo neodolatelná. Obojího se dobrovolně nikdy nevzdají. Proč taky?! Máme tedy 2 možnosti: nepravděpodobnou (=oni nepřipustí) celosvětovou revoluci, vraždění, běsnění, loupeže a následný neproduktivní chaos mas (začátek civilizace odznova), nebo pokračování tohoto systému až do bodu, kdy se nějakým nedopatřením/chybou vládců lidstvo zahubí (buď válkami, jadernými nebo v budoucnu i jinak masově destruktivními, nebo geneticky, viry nebo něčím podobným "přirozeným"...).
Jinak sufražetky nejsou vymyšlené, ale jsou reprezentantkami určitého typu žen idiotsky pokrokářských a rovnostářských, že? A je myslím zřejmé, že ženy rovné nejsou a nikdy nebudou; že jim zaměstnání nepřineslo nic pozitivního (jen dřinu, uštvanost a iluzi soběstačnosti). Štěstí žen je v původním určení -DOBRÁ pomocnice muže, matka dětí a pečovatelka o domov. Jenže tohle některým nedojde nikdy.
Stejně tak některým nedojde ani to, že emanc.snahy jsou ďábelským plánem zednářů a plodem francouzské revoluce. Že někdo zahrál na určité struny v neposlušných ženských nitrech, a tyto "ženy" se už dokonce samy (ve své hlouposti) pustily do sebezotročení... krátkozrace a pyšně. A strhly další a další nešťastnice. Že něco je, to ještě neznamená, že to je pokrok, nutný vývoj, dobro.
Těch 70 procent lidí se nebude muset na ničem konspirančně spolu domlouvat. Jednoduše jednoho dne dojdou hromadně k jednoduchému poznání, že jsou nepřetržitě taháni za nos a že jsou volby k ničemu.
Co se týče příměru galéra versus parník, tak jste nic nepochopil. Nejen technika se prudce mění, ale stejně tak se prudce mění i psychika člověka. Nejde o prosté porovnání pohonu, jestli je loď poháněna práskáním biče nebo spalováním nafty. Jde o porovnání celkové složitosti života. Ve starověku bylo vše mnohonásobně jednodušší než je v dnešní době.
S tou moneykracií máte samozřejmě do jisté míry pravdu. Jenže jak říkám, i ta moneykracie se musí přizpůsobovat změněným podmínkám. A velmi potěšitelné je, že zatím jsou všichni tito zmrdi, co si hrají na vládce planety stále ještě smrtelní a i oni podléhají různým nemocem. Takže peníze jim v některých věcech nepomůžou a když některý z nich třeba dostane rakovinu, tak se třeba snad i zamyslí nad tím, co je zač.
Některé Vaše názory jsou směšné, řekla bych, že přímo idiotské. Ženy jsou v dnešní době podle současného právního řádu s muži rovnoprávné, ať se Vám to líbí nebo ne ( a Vám se to zaručeně nelíbí, jak je vidět). Co Vy víte o původním určení žen? Kde to původní určení naleznete? V době, kdy byl člověk ještě zvířetem, nebo když se svobodně potuloval v tlupách, nebo když člověk žil ve svobodných kmenových komunitách, nebo když žil v otrokářském řádu, nebo ve feudálním poddanství, nebo v kapitalistickém područí- kde je to původní určení žen?
Člověk je svobodný tehdy, když je finančně nezávislý. A finančně nezávislý je tehdy, když si pečlivě vybuduje své finanční zdroje. A vůbec nezáleží na tom, zda ten člověk je muž nebo žena- pro obě pohlaví to platí úplně stejně. Nezávislá, prachatá žena je na tom tisíckrát lépe, než nějaká chudinka, finančně závislá na svém muži. Tyhle zákonitosti byste již mohl dávno chápat, milý pane. Ta prachatá, nezávislá žena pak může mít mužů kolik chce. Kdežto ta závislá chudinka může čekat jedině to, že jí ten její vypečený „živitel“ uteče později za mladší a krásnější.
Tak jake reseni ? Ja jako muz neporodim , ani nenakojim. Zena musi zustat doma. A nebo decko hodime na praskove mliko a zavolame babysitter ? Co kdyz decko odkojime . Meli bychom ho nejak ucit- pri pracovni dobe od 8 do 17 hod to nejak nejde . Pak nam decko roste - vsichni nadavame na vymazavani mozku ve skolach . Existuje jedna pomoc - homestudy . Ma to delat otec , ktery ve velke vetsine zajisti financni prijem vetsi nez zena ? Co potom decko ma 10 roku dali jme mu do zivota to nejlepsi a poslali do skoly . Zena muze do prace a kdo bude varit ? Kdo bude uklizet ? Kdo bude prat , nakupovat a pod. Kdo dohlidne na decko - jeste porad ho treba kontrolovat. Potom jsou manzele unaveni , padnou a dalsi den v prdeli. Ja to vidim u nas. Mam malou firmu . Manzelka delala se mnou jak chtela - perfektni. Nekdy cely den , nekdy par hodin nekdy vubec . Ted musi zvysovat vedomosti a chodi do skoly. Takze po praci delam presne ukony co jsem popsal vyse. Par mesicu se to da vydrzet , ale cely zivot ?
Tak jak životní podmínky lidí nastavili poslanci, tak se tomu bohužel musíme všichni přizpůsobit. Věřte mi, že při mé vrozené lenosti bych já jako první uvítala, že bych celý život byla doma (jsem vysloveně domácí typ, který nepotřebuje žádnou společnost a naopak mi vyhovuje, když jsem co nejvíc sama a jen tak si hloubám) a starala se o děti a o muže. Ty podmínky jsou ale nastaveny tak, že být doma je pro ženu krajně nevýhodné a vždycky a zásadně ji poškodí. Kdyby existovalo, že žena by byla pojištěna na důchod alespoň až do patnácti let věku dítěte a že kdyby se s ní muž rozvedl, tak by měla nárok od něho na přiměřené výživné, tak to byste panečku koukal, kolik žen by se rozhodlo být radši v domácnosti, než někomu dělat za pár korun vola někde v otrockém zaměstnání. Ale že ty podmínky jsou nastaveny tak, že žena MUSÍ pracovat, jinak nedostane ani důchod a pokud ji muž opustí, tak by mohla taky chcípnout hlady, tak holt všechny ženy pracují, protože je to pro ně výhodnější. A úplně nejvýhodnější je dosáhnout co nejvyššího vzdělání, na němž závisí co nejlépe placená práce, protože jedině tak se člověk vymaní z okovů. Neboť jak říkám, pokud se některá dnešní žena spolehne jen na svého muže, tak spláče později obvykle nad výsledkem. Tak jsou nastaveny podmínky a s tím se nedá nic dělat. I pro ženu platí pravidlo, že čím víc si vydělá, tím lépe. Hloupé ženy, které se obětují pro muže. On se pro ně neobětuje. A to je na tom v dnešní době to špatné. Proto ze všech možných řešení je momentálně pro obě pohlaví nejvýhodnější dvoukariérové manželství. Oba pracují a oba se starají o děti. Nebo víte o lepším řešení?
pro Datel:
>Tak jake reseni ?
No přece žádné
pro Jarmila:
No jasněééé! "všichni se musíme přizpůsobit tomu, co nám nastavili poslanci". No to je teda prdel! Tohle je to řešení pokrokářské emancipované ženské? Tohle je postoj věčné kritičky systému zmrdů?
A ještě pár vysvětlivek, speciálně pro vás:
- lenost nerovná se domácí typ
- aktivní nerovná se militantně-emancipovaná fundamentalistka
- žena v domácnosti nerovná se neschopná buchta
- být závislá na někom, koho jsem si dobrovolně vybrala, nerovná se být nešťastná
- muset pracovat neznamená nutně budovat si kariéru (pracovat se dá i v domácnosti a s dětmi - a je toho věru třeba!)
>Kdyby existovalo... pojištění... kdyby se s ní muž rozvedl
Na lidské kopance nebo selhání NEEXISTUJE pojištění! Vždy je to věcí obou stran, a jestli někomu uteče chlap, asi věděl proč (co doma neměl). A asi to něco svědčí o povaze, schopnostech a snaze, píli, vstřícnosti a vůbec ženskosti té ženské. Třeba ho otrávila svým postojem k "ženské otázce" nebo i jinými ujetými názory.
Muže nelze v manželství držet pohrůžkou sankcí, ale OBA lidé musejí v manželství být proto, že se pro to svobodně rozhodli, a teď se oba snaží spolu dobře vycházet, v dobrém i zlém až do smrti.
Nějaké vzdělání a peníze vás nevytrhnou, a šťastnou z vás neudělají, věřte tomu... To spíše zaujetí správného poměru/vztahu k mužům. Vidíte tu spásu někde, kde vůbec není.
No na poslance bych vse nesvadel. Jestli si myslite ze prace v domacnosti je pro lenive , nevim co si mam otom myslet. Zkusila jste full time ucit decko , aby se neco naucilo ? Ja pisi o pomerech v Kanade . Nas kazdy dostane starobni duchod . Zena v domacnosti po rozvodu dostane alimony (uvadim cisla kamarada)$ 1 400 , decko $ 700 . Postavil barak -manzelka vetsinou sedela na prdeli , musel prodat a pulku dat manzelce. Ta byla celou dobu v domacnosti a zapomente na to ze vykonavala funkce popsane v mem minulem prispevku. Hloupe zeny ktere se obetuji pro muze ? Copak muzi se neobetuji ? Ja se vazne nedivim homosexualum. Oba pracuji a oba se staraji o deti . Jak ? Vsak se podivejte jak to vypada , viz vrchni clanek. Ja nevim v kolik Vy chodite z prace domu , ale ja kolem pate odpoledni. Starat se o decko tri hodiny denne Vam pripada dostacujici ? Pokud se clovek ozeni a zena vda oba dva neco ztrati ze strany jedne , ale z druhe strany zase neco nabudou. Muz se pro zenu neobetuje ? Proste vrana k vrane seda rovny rovneho si hleda.
Práce v domácnosti je pro lenivé, protože makat pouze v domácnosti a nemuset při tom vedle toho makat ještě 8 hodin denně v práci, je hračka, kterou člověk zvládne levou zadní. Mít celý život dvě pracovní směny je otřesné. Vy píšete o poměrech v Kanadě, a já zase píšu o poměrech v Česku. A ty poměry jsou takové, že ať ženy chtějí nebo nechtějí, musí makat v obou směnách- doma i v práci. Nemají možnost výběru, mají výběr pouze jeden jediný. Českým ženám by se kanadské poměry také velmi líbily. Že by seděly doma na prdeli, a pak kdyby se něco stalo, měly by zajištěnou půlku baráku a alimenty k tomu. Nic takového zatím českým ženám nehrozí.
Tuhle jsem se bavila s jednou 33 letou slečnou. Popisovala mi, že žije 5 let s rozvedeným mužem, který už má 16 letou dceru z prvního manželství. A že se nechce znovu ženit, ani mít další dítě. Jsem jí říkala: to musíte trochu na něj přitlačit, ne? Aby si vás vzal. A ona mi vysvětlovala: Tlačit na něj nemohu, nebo se naštve, kopne mne do zadku a najde si jinou. A manželství stejně vůbec nic neřeší. I tak mne může kdykoliv kopnout do zadku a pokud sepíšou snoubenci před manželstvím manželskou smlouvu, tak jí může vykopnout i ze svého domu a stejně ženská skončí s holým zadkem na ulici.
Proc se vdavat nebo zenit kdyz jeden druhemu neveri. Musi to byt strasny pocit zit s nekym a mit Vase smysleni. A ta vase rada - tak ho pritlac . K tomu neni co dodat. Take si pamatuji spokojene rodiny v Cesku , pak prisly kamaradky a bylo po rodine. Ale odchazime od clanku . Muj e-mail [email protected]
Přišlo mi tragické, že té slečně již tikají biologické hodiny, že by ráda měla mimčo, ale nemůže, protože ten její chlap si to nepřeje. Proto jsem jí radila, aby trochu přitlačila.
Máte krásný email.Ale nechme té diskuse být, však se ještě jistě najde někdy příležitost prodiskutovat tyhle záležitosti i na Zvědavci. Zrovna přepisuji kapitolu o manželství, tak nad tím znovu nad vším dumám.
Tragická je neschopnost té slečny najít si vhodného, sobě rovného muže, ochotného oženit se, vytvořit standardní rodinu... prostě kvalitního partnera. Na co se zmohla, je velmi volné a oboustranně nezávazné NEregistrované partnerství s rozvedeným vyčuraným chlápkem, kterému jde možná jen o servis a o sex. A není tedy překvapivé, že ve skutečnosti tvoří vědomě křehký a neperspektivní pár se zátěží napůl cizího dítěte, kde žádný z nich si není ani jeden den jistý, jestli nebude posledním společným dnem (asi docela psycho). -No nekomplikují si ti lidé život snad i s gustem?!?
Jistě, připouštím... je možné, že na něco normálního to děvče třeba nemá, možná že nevypadá, nebo není bůhvíjaký myslitel, nemá morální zásady nebo je jinak ujetá, ale to si pak nemůže stěžovat. Někde na Moravě se říká: "jaké šel, takovó potkal".
Ještě k těm biologickým hodinám a mimču: chtít si "pořídit" dítě prostě proto, že už mám nejvyšší čas, nebo i s partnerem-nepartnerem pod nátlakem, to je nezodpovědný nápad skutečného blázna! Dítě je přece plodem lásky (což je pak i jakousi zárukou vhodného, citově stabilního prostředí), a ne výsledkem pouhé něčí vůle nebo okolností po dosažení nějakého věku. Není-li vhodný partner a nejsou-li dobré podmínky, nelze si dítě vyvzdorovat. Rada "přitlačit" je tedy evidentně mimo. Podobně jako jste mimo vy v oblasti partnerských vztahů a souvisejících názorech. Soucítím s vámi, protože mám dojem, že si zoufáte, zbloudilá v té slepé uličce vašich zřetězených životních omylů.
Je vidět, že stále a pořád pokračujete v demagogii. Vy se tváříte, že jako když se ženská vdá, tak má náhle na celý život vystaráno, na celý život je zajištěná a má na celý život po problému. Neberete v potaz, že se ten chlap s ní může kdykoliv bez problému rozvést, třeba už i ve stádiu, kdy bude nosit pod srdcem jeho dítě. Vaší demagogickou odpovědí bude, že neměla mít tak blbou volbu a vzít si tak nezodpovědného chlapa. Jak jednoduché! Že je takhle nezodpovědný a lehkomyslný dnes každý druhý, to prostě nepřipustíte ani náhodou.
Když Vám namítnu, že člověk nemůže být nezodpovědný a jen tak bez rozmyslu skočit do nezajištěných poměrů, tak mi odpovíte, že prostě ženská nemá na nic myslet a do těch nezajištěných poměrů se má po hlavě vrhnout. Má se ve všem spolehnout jen na svého muže, on za ni všechno vyřeší. Když namítnu, že péče o dítě je těžká dřina, je to PRÁCE, která by měla být státem ohodnocena, tak mi napíšete, že stát nemá vůči ženám žádné závazky. Proč tedy stát tvrdí, že by měla být vyšší porodnost? Ze strany státu je tohle tvrzení čiré a naprosté pokrytectví, protože pro mladé rodiny nehne ani prstem. Je to bráno tak, jako by těžká a náročná práce kolem dítěte byl jen takový ženin soukromý koníček. A vedle tohoto svého soukromého koníčka má ještě sama pro stát povinně odpracovat teď už dokonce 35 let, místo původních 25 let. Tohle se děje proto, jelikož stát ve skutečnosti žádné nově narozené otroky nepotřebuje. On si je totiž může kdykoliv přivést z třetího světa.
Takže co se týče té konkrétní 33 leté slečny, je jí naprosto jasné, že nemá žádnou volbu. Když se seznámí s jiným chlápkem, bude na tom stejně. I jemu rovněž půjde jen o servis a sex. Zdá se, že něco normálního už dnes ani nepobíhá po světě. Chlapi se neumí zamilovat a jsou takřka všichni nakaženi jakoby stejným virem: mít doma jednu jistou pipku, která mu zajistí servis a sex a vedle ní si kdykoliv skotačit s jinými ženskými. O nějaké odpovědnosti ze strany mužů nemůže být tedy žádná řeč. Vykládala mi teď dcera, že její třicetiletá kamarádka odmítla nabídku k sňatku od svého dlouholetého přítele. Ona s ním sice žije, ale už dávno mu nevěří, protože ji několikrát zradil. Žijí spolu ze zvyku, ale za manžela ho nechce, protože tuší, že by to manželství stejně stálo za draka a že by ji furt jen zraňoval. Takhle je alespoň svobodná a kdykoliv ho svobodně může poslat někam, když bude příliš zlobit.
>Chlapi se neumí zamilovat a jsou takřka všichni nakaženi jakoby >stejným virem: mít doma jednu jistou pipku, která mu zajistí >servis a sex a vedle ní si kdykoliv skotačit s jinými ženskými.
Nebyly zde na Zvědavci zrovna od Vás s výraznou kritikou, že oponenti jsou demagogové a GENERALIZUJÍ?
Vy Jste na zevšeobecňování a demagogii značného kalibru docela expert...
A v zenach problem neni ? Kdyby zenske nechodily s zenatymi , tak zenati jsou nanejvys manzelce neverni na zachode a kvuli tomu se neutika. V zenach neni zadna chyba - v CSSR- manzele na nocni a zenske v baru . Raj pro nas svobodne. Mezi muzi se najdou spatni a tak samo mezi zenskyma. Pokud s nekym ziji musim mu verit . Jinak zivot stoji za hovno. Jo mam Vam vzkazat od manzelky , ze chlapi jsou to nejlepsi co muze byt. Ta moje je porat vysmata , je s ni radost zit. A to byla v domacnosti 8 roku a ucila kluka. Asi fakt , jak uz jsem psal. Vrana k vrane seda , rovny rovneho si hleda.
Ano, přesně tak. Pokud s někým žiji, musím mu věřit. Přeji Vám hodně štěstí v manželství pane Datle a ať v něm vydržíte alespoň tak dlouho jako já.
Měli byste si nechat vyprávět, od svých babiček, jak bojovali za socialismus a rovnoprávnost žen.
V čtyřicátém osmém roce ,v nedělních vysílaních ženským mlékem přiživovaný ideolog komunistů Zdeněk Nejedlý zdůraznoval, jak komunisti si váží práce žen pro vybudování socialismu.
Samozřejmě, komunistky "vdova" Fučíková s Aneškou Hodinou, Spurnou vyřvavali v rozhlase, abzy se ženy osvobodili od otrocké práce v kuchyni,osvobodili se tak z područí muže a započalo se se školkama a metřskýma jeslema umožnit státu výchovi dětí a dostat ženy na místa mužů.
A, nastal cirkus v továrnách,u soustruhu dělník dělající celý život, dostal nadrženou údernici, která jej v počtu výrobků ještě předstihla a už tu byli novináři a filmaři využít tento úspěch do komunistické propagandy. Za chvili na to ,se přišlo,že sice "soudružka" udělala mnohem víc ,ale ,většina výrobků jsou zmetky a nebo je někdo jiný musí dodatečně opravit,ale , to už do žurnálu a novin nešlo. U dělníka se oběvil úkolář a na základě "úspěchu" dělnice mu zpevnil normy a tak se dělo na tisíce pracovištích,kde takto ženy doslova zničili výrobní standart, ženy se hlásili do hutí a dokonce i do dolů, nebylo místa kam by nevlezly, do učebního oboru už byly udělána místa jen pro děvčata, ačkoliv,později z těchto míst odešly ze všemožných důvodů, tak stát ztratil miliony za vyučení, jež chlapec nedostal.Zavedly se i noční směny, co to stalo "krve" v rozvedených manželství a jaký to mělo dopad na výchovu dětí se nedá dnes, už vůbec odhadnout.Soudružka nasadila mormu, s velkou slávou, ale v tom tempu po par týdnech toho měla dost a odešla jinám,zmrzačená norma po ní zůstala, pro takto okradeného, už né "živitele", doma neuváříno, děti někde, nikdo nevěděl kde,žena na poslední chvíli ve frontách na potraviny.Ten systém, odevzdat prázné lahne,fronta a zase nová fronta na košíček, ku placení ,fronta před pokladnou,doma plno práce, škola, dávala úkoly a na víc nutila rodiče víc učit děti, aby ve škole prospívali, plno věcí nebylo v obchodech, ačkoliv se s údernicema =jak, dělníci říkali, se "slepicema" PLNIL A PŘEKRAČOVAL PLÁN I NA 150 PROCEN, NEŽ TO ÚKOLÁŘI UPRAVILI NA OTROCKOU PRÁCI, ŽENY UTÍKALI, ALE, MUŽŮM TA OTROČINA ZŮSTALA.
Celý rok, mnohé ženy takto získaly socialistický životní standart, v ovzduší rozvodů a nervových kolapsů a na 9 březen se soudruzi předháněli v oslavách, kde v montérkách a od oleje, převzala kytičku a její srdce zalil vláhý pocit, který mnohde zase zkončil po oslavách u soudu na rozvod.
Můj osobní zážitek byl s lakýrnicema, které nemohli obrátit těžké dveře při natírání, na lešení, takže, vždy zalolali mne a já musel nechat své práce, na úkor mé normy a jít pomoc jim, což bylo každých 15 minut, co mne volali a oba jsme měli stejný plat, ale já měl však s nima dvo...Automaticky kráceno
Drahá Jaruško , demogogicky píšete vy, ale vehementně se snažíte to házet na mě. Já jsem rozhodně nenapsal, že jakmile se ženská vdá, má náhle na celý život vystaráno!!! Nějaké zabezpečení na celý život jste zde žádala právě vy! A to zcela nerealisticky. Pojištění na tyto věci vám nikdo nedá... neexistuje.
Naopak JÁ zde propaguju KLASICKÝ, tj. konzervativní model rodiny a společnosti celkově (včetně zaměstnání), což by právě zvýšilo kvalitu vztahů, kvalitu dětí, a potažmo kvalitu celé společnosti. Také menší amorálnost, menší rozvodovost, menší nejistoty, méně stresů. Vy tomu mému modelu nesmyslně odporujete, ačkoliv by pro vás byl jednoznačným přínosem (nejen pro vás, pro každého!). Ovšem vy si tvrdohlavě melete svou, o nutnosti zajistit se sám, na nikoho nespoléhat, jiné přitlačit, uvázat na špagát legislativních sankcí a podobné nefungující nesmysly. Divím se takové plytkosti až hlouposti, při vašem věku...
Nelze sice zaručit, že za jakéhokoliv systému žádný muž od ženy neuteče (a žádná žena od manžela), ale lze to minimalizovat celospolečesnkou ZMĚNOU PŘÍSTUPU, a to od emancipace zpět ke klasické rodině.
Před francouzskými revolucionáři se (své)volností, (rádoby)rovností a bratrstvím (iluzorním, nanejvýš u teplých bratří) byl stav tento:
- muž pracoval na rodinu
- žena se primárně starala o manžela, děti a domácnost, sekundárně muži dle svých možností pomáhala (ona i děti)... třeba na políčku nebo na zahradě, na trhu ap.
Toto považuji za normální.
Poté byl źido-zednáři, jejich nově nastupující třídou buržoazie nastoleno toto:
- muž dostal (postupně, pod nějakou záminkou krize) za stejnou práci méně, dejme tomu 50%
- aby byl doplněn rodinný příjem, musely ženy do fabrik
- musely tam dokonce děti!!!
- fond volné pracovní síly se minimálně zdvojnásobil (a o to šlo!) práce se stala nedostatkovou, a lidé šli makat za méně a méně... jen aby byli zaměstnáni a něco dostali.
- byli z toho všichni sedření až k smrti, nemocní, rodiny utrpěly, výchova dětí taktéž, i vztahy muž-žena...
- ...protože se muž najednou zdál jako neschopný plnit svou dřívější funkci - postarat se o hmotné zajištění rodiny. hloupé ženy neprohlédly PROČ se to stalo, kdo to zavinil, a mužem pohrdaly, přestaly si jej vážit. muž přestával být respektovanou hlavou rodiny.
- jiné, ještě hloupější ženy (nevědomy si svého PŘIROZENÉHO účelu) své zvrhlé aktivity ještě zvyšily demagogií: když musíme makat jako muži, je tedy člověk jako člověk. máme tedy mít stejná "práva", rovnost.
Jenže stejné ženy nejsou, nikdy nebudou, a rovnost NIKDY nefunguje. Vždy je nutné vedení, a vždy je jeden o něco málo výš. Přitom to uspořádání v důsledku prospívá oběma.
- muži nemají žádné postavení, tedy ani důvod se snažit! jsou-li považováni za neschopné, proč by se rvali? ať tedy m...Automaticky kráceno
>DOKONČENÍ
...
- muži nemají žádné postavení, tedy ani důvod se snažit! jsou-li považováni za neschopné, proč by se rvali? ať tedy makají ty emancipované blbky...
- emancipace je jedem i ve vztazích, množí hádky, provokuje k nerespektu a nevěře, rozkládá vztahy, rozvádí rodiny, ničí jejich dětem vývoj i život. Situace se jen zhoršuje. Viz rostoucí statistika rozvodů =statistika neúcty a nezodpovědnosti.
Řešení: kdyby se všechny ženy dohodly na tom, že do práce nepůjdou, snížil by se fond pracovní síly na polovinu. Bylo by málo pracovníků, zaměstnavatelé by byli nuceni platit více, tím pádem by muž začas vydělal opět těch 100%, a ženy by mohly být doma.
Ženy by byly sice závislé (stejně jsou jaksi závislé, i fyzicky, minimálně citově, a dokonce o to každá usiluje, slovansky "vyjti zámuž" = vdát se = vydat se, přijat příslušnost k muži, i příjmení), ale mohly by MNOHEM LÉPE a pohodově pečovat o blaho svého muže a o domácnost, muž by to ocenil, měl by lepší život, lépe by se cítil, postupně by byl i ctěn jako dříve, a to by se odrazilo na pohodě doma, na výchově, na snížení rozvodovosti.
(mimochodem: i muži jsou závislí -na své manželce, na její pomoci a láskyplné péči. jinak jsou nešťastní... bez ženy).
Na ostatní vaše zmatené blábolení a DOJMY si dovolím už nereagovat. Nemám zapotřebí (ani čas a trpělivost) vás na stará kolena učit základní věci. Ani vaši 33-letou nešťastnou kamarádku.
Když už mě chcete mile oslovit, tak radši drahá Jarmilko, jo? Ale ne Jarmulko, jak už mě tady taky oslovil kterýsi drzoun. Heleďte se pane 85, mě je jasné, že my dva se ve svém myšlení absolutně nikdy neshodnem. Tak nějak se myšlenkově spolu strašně míjíme, Vy nejste moje krevní skupina a já nejsem Vaše. My dva si spolu nerozumíme a rozumět nebudeme, protože jsme tak nějak na jiné vlnové délce. Vaše předpotopní názory mi připomínají názory pana Lhotáka ,a to se mi vždycky tak leda otvírá, obrazně řečeno, kudla v kapse. Mě všichni Ilumináti, svobodní zednáři, chazaři, feministky a já nevím kdo, může s prominutím políbit prdel, protože tito hybatelé dějin moje myšlení neovlivňují. Já vím jenom jedno: zkus mi sáhnout na mou osobní svobodu a poženu tě svinským krokem. Jsem ochotná pro rodinu neskutečných obětí. Jsem ochotná vařit, prát, uklízet, starat se o děti i o muže, být na všechny hodná a ještě k tomu chodit do práce a vydělávat. Ale v okamžiku, kdy zjistím, že pro svého muže už nejsem ta jeho pravá a jediná, tak veškerá má obětavost končí. A tenhle přístup si myslím, má v sobě zabudovaný, většina žen. Howgh. Nechme toho!
Pravda, my se strašně míjíme. Snad je to vlnovou délkou...
(Poslední celá řada Vašich příspěvků, pane 85, je mimo „mísu“, věnujte se prosím článkům. Omezte prosím počet příspěvků a vyhněte se zbytečnému dloubání do Vašich odpůrců. Díky- moderátor.)
KAŽDÝ z vašich šikanózních, cenzorských zásahů je zaměřen negativně vůči mně. Nezaznamenal jsem na tomto webu (kromě přátelského upozornění) snad ani jediný případ, kdy by byl za OT diskusi někdo omezován, krácen, kibicován a mazán. Denně zde čtu hádky, i nadávky, sprostotu všeho možného druhu, ale v mém případě jste už mnohokrát (a jen dnes se to stalo již 3x) zasahoval, a to vždy v neprospěch můj a v prospěch protistrany. (nejnověji třeba 2 smazané reakce - zcela oprávněná a vlastně slušná odpověď na provokativní a úplně vadný výpad 'pje'.
Je snad jasné, že pokud mám s někým diskutovat, MUSÍ jít o výměnu z obou stran. Je-li z jedné strany diskuse mařena (nevím z jaké pohnutky nebo úchylky), pak se nejedná o diskusi, a nemělo by sem cenu ani chodit a diskusi začínat, protože si můžu být jistý, že diskusi někde uprostřed nebo na konci zmrzačíte a zmaříte tak, abych nakonec já nemohl odpovědět na názory či invektivy z druhé strany také ze své strany.
Pokud se vám zdála tato diskuse na poněkud odlehlé téma závadná nebo nežádoucí, můžete mi laskavě sdělit, proč jste ji neutnul Jarmile, Datlovi, druhé 85-ce anebo komukoliv jinému už dříve, ale proč k tomu vždy dochází jen a pouze u mě? A klidně si přiznejte i tu úchylku... nějakou zaujatost, nebo rovnou napište, že si "v rámci objektivity a šíře názorového spektra" do diskuse mé názory nepřejete. Ačkoliv se už několik lidí vyjádřilo k mému psaní nanejvýš kladně... (samozřejmě se našli i opační, ale to je život).
Takže vaše rozhodnutí, prosím: - jste moderátor, cenzor nebo úchylný "kurvič" diskusí? Nebo jste snad sám všemohoucí bůh, který si vybral některé oblíbence a neoblíbence, a podle toho zneužíváte svého postavení a zlomyslně do přirozeně plynoucí diskuse zasahujete? Zamyslete se nad sebou...
(Nic proti Vašim názorům. V daném případě jste relativně slušně napadal několik přispěvatelů za sebou, což byla jediná „hodnota“ asi 4 příspěvků. Lituji, ale hádkám je dobře předcházet a příspěvek by se měl dotýkat tématu a nikoli druhých přispěvatelů. – Moderátor)
Dám Vám jednu dobrou radu pane Ukřivděný. Zaplaťte si řádné půlroční předplatné na Zvědavce a budete moci diskutovat neomezeně stejně jako já. Jinak podmínky diskuse jsou Vám jistě dobře známé: diskutovat vždy k danému článku, psát jen tehdy, máte-li co říct, neprovokovat a neurážet oponenta, ale umět dobře, věcně a kriticky vyvrátit jeho názory. Já jsem Vás přece již taky upozorňovala, že bychom toho měli nechat. Ale Vy jste dál vesele šílel a na nic jste nedbal.
K 70%: nebyla řeč o konspiraci (tajnosti), ale že by se 70% lidí neshodlo ani na tom, že nebudou volit. Myslíte si, že já například nevím, jak to v politice a ve světě funguje? -Vím to, ale přesto volím. Protože chci využít alespoň ten minimální vliv popostrčit to na stranu menšího zla. A takových je jistě hodně.
Co se týče galéry a parníku, pochopil jsem všechno , naopak vy jste stále jaksi mimo. Tvrdíte mi tu, že lidi se od starověku prudce změnili. Jenže ne! Prostě jsme v podstatě stále stejní - dvě ruce, dvě nohy, jedna hlava, ženy prsa, muži své patvary Muži chtějí partnerku a pohodu s ní ve společném hnízdečku, stejně jako ženy chtějí stále ochranu a pozornost svého chlapa a rodinu. Takže se na psychice NIC nezměnilo! Jen si člověk víc komplikuje život v mnoha směrech. Jak technickým pokrokem a stále větším penzem znalostí, které si musí nacpat do hlavy (a ono to už ani nejde, tak se z nutnosti specializujeme, a stejně nikdo neví dost... hlavně to důležité se ve školách neučí), tak i rezignací na morálku, bludem o větší lidské moudrosti, a z toho všeho plynoucími stresy a rozvody, což přináší problémy další a další. Jsme stále větší pitomci, a ne stále na vyšší úrovni... to vám tvrdím já, drahá paní pokrokářko!
Pěkně jste se chytla ...sama! Asi víte, kam se zařadit... Mně ale třeba vůbec nezajímá vaše hodnocení, ani fakt, že je něco dle dnešního právního řádu legální, "oprávněné" nebo rovnoprávné. Když řekne pitomec, že je se mnou stejná nebo rovnoprávná želva, a že je výnosem parlamentu od zítřka legální soulož s krávou (včetně registrovaného partnerství), přesto to JÁ neberu, ani nezrealizuju, ani to nebudu obhajovat -což přesně vy děláte. -že prý je to podle "současného právního řádu". To má být argument??! Možná nějakého nemyslícího tvora... I dnešní systém je podle stávajícího právního řádu A uznáváme ho proto?
A co VY víte o původním určení? Kdybyste se ovšem zamyslela (pokud vám to jde), k něčemu byste možná dospěla. Třeba podle toho, co každý chce, co prospívá, co je příjemné a co FUNGUJE (a co nefunguje).
Člověk NENÍ svobodný, když je finančně nezávislý! (jedna 3,14-čovina za druhou! ) To říkáte vy, která kritizujete ty bohaté zmrdy??? Divná nekonzistence... Zde ale nejde o prachy!
Člověk je svobodný, když žije v pokoji, v harmonii, přátelství s okolím, se všemi svými důležitými... a také když vnitřně sladí své nároky s dosažitelností a se svými schopnostmi. Ani ta nejprachatější ženská na světě není šťastná a svobodná, protože jí třeba chybí vytoužený chlap-chápající-partner, na kterého nemá (protože přitahuje samé příživníky), nebo nemá přátele. To si ovšem za prachy nekoupí. Gigola jistě ano, ale ten nenaplní tím jiným uspokojením z užitečnosti a vybudované harmonie. A přesně to je určení člo...Automaticky kráceno
>DOKONČENÍ:
... A přesně to je určení člověka a odvěká touha každé samičky... být "závislou chudinkou", kterou někdo má právě proto, že není žádnou chudinkou, ale schopnou partnerkou svému muži, a není ani tak závislou, jako spíše užitečnou, a dělá pro své okolí něco dobrého, za co ji ocení. Taková se pak nemusí ani bát, že jí někdo uteče, až bude starší a méně krásná. Protože taková za něco stojí vždy, vnitřními kvalitami, a může si být jistá, i když třeba nikdy sama nevydělávala, "jen" byla tou užitečnou druhou do tandemu jménem člověk =muž+žena! Zatímco o ty nafrněné rovnostářské, rádoby-soběstačné mrchy nikdo moc nestojí, protože pro ně ze své strany vlastně nic nemůže udělat, a to i kdyby taková samosprašná idiotka vlastně vůbec chtěla. A vzít si pouhou soupeřku nebo parťačku-spolupodnikatelku, to uspokojí jen málokterého rozumného muže. A proto je zatím dost žen, které uvažují normálněji, než vy Vlastně i mužů... prostě ne pokrokářů, ale moudřejších konzervativců.
Takže řešení nemáte vůbec žádné, jenom mě tady provokujete a nic víc. Víte, na rozdíl od indočechů, kteří žijí jen pro přítomný okamžik a na budoucnost nemyslí, tak na rozdíl od nich každý normální člověk (ženy i muži) na svou budoucnost myslí a směry uvažují, jak se zajistit co nejlépe. Vaše odpověď- to jsou jen samé bohapusté fráze a nic víc, toho se člověk nenakrmí, ani mu to nezajistí střechu nad hlavou. Doba je značně nejistá, protože dnešní muži jsou ve vztahu značně nespolehliví (mnoho z nich má vymytý mozek propagandou a tak si skutečně myslí, že si mohou z manželství kdykoli dělat holubník a zahýbat své manželce kdykoliv si zamanou, protože mají přece v genech být promiskuitním rozsévačem a basta). Píšete, že muže nelze držet v manželství pod pohrůžkou sankcí. Souhlasím. A právě z tohoto důvodu se ženská musí daným tvrdým poměrům přizpůsobit, zaopatřit se sama, být maximálně samostatná. Jsou jenom dvě cesty řešení: buď zůstane žena celý život doma-ale potom musí mít ze strany státu nějak zajištěnou svou životní existenci. To znamená, že i kdyby byla celý život v domácnosti, tak by měla mít nárok alespoň na minimální důchod. A pokud by se s ní muž rozvedl, tak až do smrti by měla mít nárok na přiměřené výživné z jeho strany.(to proto, že pokud žena z domácnosti by musela jít makat, tak by ztratila jakoukoliv kvalifikaci, takže by po zbytek života už musela dělat jen samé podřadné a málo placené práce- čili by byla bita za to, že se celý život obětovala pro rodinu a vzorně se o ni starala) A druhé řešení je, že je žena od samého počátku soběstačná a na mužovu blahovůli se nespoléhá. To znamená, že se snaží dosáhnout co nejvyššího platu, neztrácí kontakt se svým zaměstnáním ani když je na mateřské práci, a svého muže tvrdě přiměje, aby se podílel na výchově potomka i na domácích pracech. Že se musí řídit tím druhým řešením a ne tím prvním svědčí to, že posranci ty podmínky neustále pro obě pohlaví zpřísňují, místo aby šel pokrok opačným směrem a lidé pracovali méně. Já jsem v pohodě, já už mám důchod za pár, ale mojí padesátileté přítelkyni prodloužili odchod do důchodu při dvou dětech z 58 let na 62 let. Tohle už není žádná sranda, toje krutá skutečnost.
Pro mě za mě, volte si menší zlo, ale já už jsem s takovouto volební fraškou definitivně skončila. Ode mě už se vždy dočkají jenom toho protestujícího lístku.
Pokud jste Vy stále větší pitomec, tak mě se to netýká. Já se v současné složité situaci dobře vyznám a orientuji, není to pro mě žádný problém. Jestli Vy nechcete uznat, že před zákonem jsou muži s ženami rovnoprávní, je to Vaše vlastní hloupost, nikoliv moje. Mně skutečně stačí, že ženy mají stejné právo na vzdělání a všechny ostatní práva, které dostaly. Víc nežádám. A jak si kdo zaříd...Automaticky kráceno
A jak si kdo zařídí život- jaký si to udělá, takový to má. Vztah muže a ženy není vůbec o nějakých genech, lidé nejsou zvířata řízená geny, ale jsou to svobodně myslící lidé, kteří se řídí teorií her. A ve vztahu ženy a muže obzvláště platí: akce a reakce, nebo-li jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Člověk JE svobodný, když je prachatý, a né že né. Jakmile je na někom ve všem závislý, tak je to vždycky špatně. Ten dotyčný si pak začne příliš vyskakovat a vztah jde do háje. Být na někom závislou chudinkou, to je to nejhorší, co může ženská udělat. To se jí vždycky krutě vymstí.
Já řešení znám... to za vás jsem psal Datlovi, že žádné skutečné (dobré) řešení pro reálný život dodnes nemáte. Ani jste zřejmě neměla... bohužel v tom jaksi sobecky plápoláte, a za těchto okolností přesto nereálně očekáváte nějaká práva, a že váš život musí za něco stát. Jen samá nedůvěřivost až skepse a priori, touha po špagátu na partnera, chuť jej "přitlačit", touha po pojištění (vztahu), po finančním zajištění (ze strany státu??? za to, že vy sama nevíte jak na to a zmrvíte si život?). Mimo nezdravého rovnostářství, utopické aplikace ideální demokracie všude, i tam kam vůbec nepatří, mimo blekotů o genech (zde neřešeno) a teoriích her (jste li hráčka, jste sólař a jistě počítáte s prohrou... pak nejste evidentně párový a rodinný typ), u vás pozoruji ještě i socialistické myšlení když se to zrovna hodí... očekávání ze strany státu.
Starost o budoucnost je na konzultaci obou PARTNERŮ, ale faktické finanční zajištění především na bedrech muže (klasického muže, konzervativce). A s tímto mužem se žena Z LÁSKY spojila a utvořila jednu společnou jednotku. Tedy v normálním případě... ne ve vašem. Vy byste nejraději viděla ty "mužské hajzly" na špagátě, a pokud by vám kdykoliv ublížili, pěkně pryč od něj a oškubat... sankce, a chudinka ženská by si žila jako v peří. Opačně (o podvedených nebo nedobrovolně rozvedených mužích) neuvažujete... jakož i o dopadu na děti. A vůbec empatie (vcítění se do protistrany) je vám nekonečně cizí. Zdá se, že uvažujete velmi sobecky a hloupě. Chcete jen své jistoty za všech okolností, ale jistotu ve všem (a především v citech, v lásce) nikdo na celé zeměkouli nemá. Jako bych od vás stále slyšel jen samé "já já já". A co kvalitního jste ochotna VY dát tomu muži? A milovala byste ho vůbec, nebo by šlo z vaší strany jen o výhodné spojení z rozumu s vydělávajícím zvířetem? Vše tomu nasvědčuje. A z vaší strany jen studeně plnit nějaké poovinnosti (třebas vzorně) nestačí. Poměrně častý omyl - "splním si svoje, a co ještě víc by chtěl".
Ne, já stále větší pitomec nejsem, mluvil jsem obecně o směřování lidstva, o tom jak si samo komplikuje život, jestli jste to nepochopila (nebo záměrně pochopit nechtěla). Prostě že se nijak prudce nevyvíjíme, jen na sebe nakládáme víc a víc toho vnějšího, často i zbytného. Tedy žádný superman se z nás od starověku nevyvinul (člověk má limity, i v navyšování kapacity mozku), jsme +/- stále stejní, stejně založení, se stejnými základními touhami (na rozdíl od vašeho nesmyslného tvrzení, že jsme podstatně jiní). Ženy stále rodí děti, o děti je stále potřeba se cca 15 let intenzivně starat (někdy i dlouho poté), také udržovat a zvelebovat domácnost... a všichni potřebují oporu, silnou paži ochránce, bydlet, oblékat se, něco do zobáčků, pouštět draka, vozit rodinku na výlety...Automaticky kráceno
>DOKONČENÍ:
... a všichni potřebují oporu, silnou paži ochránce, bydlet, oblékat se, něco do zobáčků, pouštět draka, vozit rodinku na výlety a spoluvytvářet harmonickou idylku, což zajišťuje v rámci svých schopností zase muž. Ten muž, kterého si pro jeho kvality po důkladném výběru a z lásky vzala ta žena. Jenže tohle je pro vás moc "volná, nejistá" vazba... jen založená na dobrovolnosti a lásce. Vy byste raději chlad a státní pojišťovnu.
Ano, "jaký si to uděláš, takový to máš"... ale ne ve smyslu zajištění, ale v prvé řadě ve smyslu CITOVÉ INVESTICE (i fyzické) do toho vztahu. Kdo dá, ten má větší šanci, že i dostane (ač hned nečeká s nataženou rukou nebo s propiskou a tabulkou "má dáti/dal" ). A kdo se bojí, že nedostane, kdo má strach, že si partner "začne vyskakovat" když by byl milován a obdarováván, ten má negativní myšlení a přivolává tím své neštěstí. A nezaslouží si za své sobectví nic jiného, než zůstat sám s tím svým přebujelým, zakyslým "já". I to je přírodní výběr.
Ježíšmarjá, Vy jste tak strašný demagog, až to mlátí dveřma!! Tím pádem s Vámi nemá vůbec cenu diskutovat, vzdávám to. Vy se přesně hodíte na web Rovnoprávnost. Tam budete mezi svými.
Skúste to ukončiť iným spôsobom, ukážte že na to máte. Pozerá sa sem možno celý Zvedavec. Nemusíte predsa vyhrať za každú cenu. Váš súper bol veľmi korektný aj keď trošku jedovatý. Takých si treba vážiť a nie ich vyháňať... sú soľou každej diskusie.
Nie som si istý, lebo ich obludnosť je v tom, že po vzniknutom chaose ich ešte MY budeme prosiť aby nám ONI vládli. Aby urobili konečne poriadok na zemi, bez ohľadu na to, že ONI tento stav navodili. ONI budú totiž jediní, ktorí budú mať reálny majetok, moc a stabilnú sociálnu komunitu.
Asi sme si svojou chamtivosťou spôsobili to, že ten antichrist tu bude onedlho.
Jediná axióma je však istá a nemenná :
Božie mlyny melú pomaly, veľmi pomali ALE ISTO.
Toje už asi jediné východisko - veriť v božie dobro a spravodlivý súd.
Panebože, už hovorím ako kazateľ, asi si založím vlastnú cirkev. a za trest budem musieť počúvať sám seba.
Ano, scénáře mohou být do budoucnosti různé. Jsem přesvědčena, že ONI si dělají scénáře přinejmenším vždy alespoň na 10 let dopředu. My chamtiví nejsme, to oni jsou chamtiví. Na boha bych se moc nespoléhala, ten tady na téhle planetě očividně na všechno dlabe. Spíš se spoléhám na matematické zákonitosti, které je přinutí jednat určitým způsobem, pro ně nejvýhodnějším. A možná pro ně bude výhodnější jednat s většinovým obyvatelstvem po dobrém, ne po zlém.
"místo volebního lístku tam vhodilo svůj ostrý protest, že zastupitelská "demokracie" je ten největší podvod na občanech"
Promiňte, ale to je naivní představa. Jediný kdo Váš protest zaregistruje, budou členové volební komise. Lidé, kteří si tam chodí přivydělat.(v uplynulých volbách i můj případ).
Váš ostrý protest by navíc skončil v koši stejně, jako cokoliv jiného, co není předtištěný volební lístek.
Komunikovala byste tak jen se stejnými lidmi, jako jste Vy sama, ale k papalášům by se nic nedostalo, jen součet platných volebních lístků. Je mi líto, ale tudy cesta nevede.
Ano, zatím je to naivní představa. Ale za komunistů taky chodilo volit 99 procent lidí komunisty. A vidíte, i tak se komunistické země rozpadly.
Pani Jarmilka, za to že sa komunizmus rozpadol môžu zas len ONI alebo nie ? Nebola to súčasť ICH hry s nami?
To si pište, že za rozpad komunismu mohli zase jen ONI !!!
Komunismus byl (co se týče lidí ve vedoucích pozicích v porevolučním Rusku/SSSR) založen jednoznačně na ideích źida Marxe, realizován poloźidem Leninem a mnohými dalšími!!!). Stačí si prohlédnout tuto stránku.
Nebo si snad myslíte, že se něco děje jen tak spontánně? Pronic zanic??! Jak naivní! Vždy se něco někam pohne proto, že to někomu slouží ku prospěchu. Protože to někdo/nějaká myšlenka protlačila (někdy s vydatnou pomocí peněz). Protože byl někdo něčím motivován.
Podle mého názoru šlo v případě ruské revoluce o pokus, o experiment, o poněkud předčasnou snahu zavést po celém světě diktaturu komunismu. A ten pokus byl samozřejmě řízen pseudo-intelktuálskými zvrhlými źidy a Chazary (jejich odnož, starověký národ přestoupivší na źidovství, jehož příslovečné krutosti bez výčitek využívali i carové na různé masakry).
Ostatně ať si o Protokolech sionských mudrců myslíte cokoliv (pravda či podivuhodně realistický podvrh), bylo by myslím VELMI vhodné, abyste se zamyslel, zda jsou či nejsou v souladu se socialistickou ideou (socialismus pro masy, moc a hojnost pro vedoucí vrstvu). Podobně jako byly i kibucy v Izraeli v podstatě komunistické. Tato šílená idea (utopie) je v źidech přítomna dlouhodobě, a evidentně se to pokouší realizovat. Viz také socializační tendence v nynějších USA, Francii... snaha o regulace a kontrolu všech a všeho, o spojování do větších celků (EU, severoamerická unie, asijská unie, africká unie... plus rozhodující orgány jako OSN, světová banka, mezinárodní měnový fond atd. atd.). Proč asi? Pro svobodnou a férovou soutěž všech se všemi? Má jít snad o kapitalismus? O motivovanou snahu svobodného jedince? Nebo spíš o absurdní zdokonalený pokus o poučený socialistický experiment? Nejde snad o JEJICH mechanismus uchopení moci nad všemi lidmi a celým světem - viz odkaz.
Dnes už (zdá se) nemusí jít ani vždy o źida etnicky, původem, ale stačí přihlásit se k sionistickým myšlenkám, jakožto proźidovský příslušník nejbohatší vrstvy sledovat jejich zájmy. Že tohle nemá řízení/žádného koordinátora, to by si mohlo myslet jen děcko. Od čeho asi existují elitářští źido-zednáři, Illumináti, Bohemian Grove, jejich mládežnická výchovná organizace Skull and Bones, od čeho je tu vlivný think-tank CFR, Bilderberg klub a mnohá další koordinovaná ekonomicko-politická tělesa? Jde snad skutečně o liberální snahy "všem stejné šance" nebo spíše o ustavení rasově a kulturně promísené masy socialisticky stejných otroků, tvrdě kontrolovaných a řízených elitami (komunistickými vládci a současně kapitalistickými polobohy)?
Tak jsem klikla na odkaz (volny.cz/l_kopecky/conspiracy) a objevila se hláška, že došlo k útoku na můj počítač.
Nejsem odborník na PC, ale tohle asi nebude v pořádku. Někde na netu bylo varování (asi před měsícem), které dnes již nelze dohledat.
Výstraha: HTTP Malicious Toolkit Download Activity
Ano, ty stránky někdo zasvinil trojany, je to uz tak 2 měsíce, ale nesmutněte je jich spousta dalších. Třeba tyto: http://www.zpevnik.org/pisnicky_o_vine_texty.htm
I když ty stránky někdo zasvinil trojany, tak trojan netrojan, přesto jsem si ty sionské protokoly zkopírovala do svého počítače.
Ale ten zpěvník písniček je úžasný. Našla jsem tam píseň, kterou si s oblibou zpívávala moje máma:
Keď som ja bol mladý, šesdesiatdvaročný, bolo mi na žeňenie,
vzal som sebe ženu, němladú, něstarú, mal som s ňou ľen trápenie.
Očko mala ľen jedno, aj na tom mala beľmo,
vlasy mala sivé, nohy mala krivé, zuba ani jedného,
očko mala ľen jedno, aj na tom mala beľmo,
vlasy mala sivé, nohy mala krivé, zuba ani jedného.
Keď som bol v Šarišu, stretol som Maryšu, bars sa mi zapáčila,
a že šumná bola, vínko rada pila, bol som s ňou hneď z večera.
Očko mala ľen jedno, aj na tom mala beľmo,
nohy mala krivé, vlasy mala sivé, zuba ani jedného,
očko mala ľen jedno, aj na tom mala beľmo,
nohy mala krivé, vlasy mala sivé, zuba ani jedného.
Keď som išol, išol, z nohavíc mi vyšol, ručníček vyšívaný,
všetci sa mi smiali, že mám taký malý, ručníček vyšívaný.
Očko mala ľen jedno, aj na tom mala beľmo,
nohy mala krivé, vlasy mala sivé, zuba ani jedného.
ahojka, vůbec nevím, jestli si mou reakci na tvůj příspěvek přečteš,ale i tak bych ti chtěla poděkovat kvůli textu písničky, protože můj přítel jí rád a jsem ráda, že si ji bude moci zaspívat celou, a ne pořád jen to, že měla nohy křivé a jeden zub
Bohužel mtk má pravdu, je to tam teď nějak napadené... za případné potíže se omlouvám (ač jsem to nezpůsobil ). Jen jsem zkopíroval dříve uložený link na PSM.
Dnes skutečně antivirus hlásí Infiltrace: JS/Redirector.NAB trojský kůň
Pokud si to chce někdo přečíst, je to např. tady: http://init.ic.cz/psm.pdf
Ne, neomlouvejte se, tohle jste nemohl vědět. Jsem naprostý laik v těchto věcech. Nevím, jestli to může poškodit PC, proto jsem tyhle stránky vyřadila asi před měsícem z oblíbených položek.
Doporučuji Spyboth, máte-li vokna (stáhnete z netu). Většina z toho, co byla na těch stránkách, se dá dohledat i jinde. Protokoly jsou dnes úplně všude, odkaz najdete i na wiki
To jsou mi věci. A nikdo z Eretz nebo Nillbert ještě neprotestovali.
Děkuji za radu, určitě si Spyboth nainstaluji.
>Děkuji za radu, určitě si Spyboth nainstaluji.
------
Pokud mohu být nápomocný? Mám "Spypot" a používám už několik let. Je to zdarma a dokonce i v češtině. Tady je odkaz.
Chybička se vloudila. Má být "Spybot".
Hotovo, nainstalováno. Děkuji.
>Komu môžem veriť?
Výborně! Jste na dobré cestě! Přece SOBĚ!
>Akým smerom vychovávať deti, statočnosťou, poctivosťou, >pracovitosťou ??? alebo v súlade s dobou - dvojtvárnosťou, >klamstvom a zlodejinou a ak som neschopný ich učiť s dobou, >nechať to na tú židovskú chamraď?
Zvolte sám. Následky ponesete taky sám...
>Ako ďalej? Čo sme s tým schopní spraviť?
"Chceš-li změnit svět, změň sám sebe". Není jiná cesta.
Republikáni jednoducho tieto voľby vyhrať nechceli.
Ide tu len o voľby v Amerike? Fakt si myslíte, že keby vyhral ktokoľvek iný, bolo by to ináč? Kto je preboha ktokoľvek iný, R.PAUL ?? Pri všetkej úcte, ak majú pod kontrolou len a len financie a masmédiá kto je ten náš (ICH) spasiteľ??
Celá tá ich kríza je niečo presne načasované (ešte stále neviem presne čo, vojny? hlad? AIDS? epidéme? zemetrasenia?) čo dopadne na nás, nie na nich. ONI sú za vodou a to bez ohľadu na akékoľvek voľby na svete. Tu už pôjde len o živých prispôsobivých(sluha-gojim) a neprispôsobivých (nepotrebný-plyn).
Ak si myslíte, že z tohto marazmu môže niečo nové vyklíčiť alebo vzniknúť ste prinajlepšom idealista.
.........s pánom bohom
To je přesné!
14.11.2008 18:53
RE: Republikáni jednoducho tieto voľby vyhrať nechceli.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 175794
http://www.pravdamezinebemazemi.cz/
zajímavá kniha
Ron Paula by museli zabit, protoze on je skutecne uprimny.
S Vaším názorem bych souhlasil asi nejvíc.
Republikáni zřejmě nechají demokraty v celém tom svinstvu pořádně vymáchat a v příštích volbách přijdou s jejich Mesiášem znovu na scénu.
S Jirkou Buschem v čele dnes nic jiného udělat nemohli.
A za čtyři roky - Maur svoje udělal, Maur může odejít!
Ale atentát na Obamu? To snad ne! To by jim afroameričani tu jejich Ameriku roztřískali na ouhrabky.
Obávám se, že tady jde o něco trochu jiného. Ty strany a lidi v nich samozřejmě nemají vůbec žádny vliv. O všem rozhodují bankéři. Lidi už omrzela jedna strana? Necháme vyhrát jinou. A jak už jsem řekl, ti lidé ve stranách nemjí ŽÁDNÝ vliv. Poslední, kdo chtěl mít vliv, byl Kennedy a toho jak víme nemilosrdně odstřelili. Obama je jeich úslužná loutka...
Ale co kdyz prave o to jde?Revoluce kvili valce v iraku?Na to se nakonec kazdy vybodl.Ekonomika?Kdyz nebudou mit lidi kde bydlet a co jist,budou zhanet zradlo a ne revoltovat.Ale co takto odstraneni obamy?Cerni proti bilym.Kdyz budou bily videt co delaji cerni,budou proti cernym,proti sikmookym,proti rudym.Hlavne ze nikdo nebude protipejzam.A zahranici?Ma svych problemu a cernych dost.Mozna taky "povstanou".O to by predce slo.Nejak ten konflikt vyvolat musi. Kdyz se nechyta iran. Ani rusko. Mozna blbost. Mozna jeden ze scenaru.Jsem zvedav,co ze se to ma v lednu stat o cem uz nekolik vysoce postavenych v americe ztratilo slovo.
Myslím, že je ještě předčasná soudit. Předkládat zde jako objev, že vlivní lidé mají větší vliv než řadový volič je skutečně objevením ameriky. Radikální změna je možná jen revolucí a k té skutečně nedošlo, a kdo si to myslí, je naivní. Obama bude muset fungovat v mantinelech a na hřišti vymezeném mu současným politickým systémem už jen proto, že zvítězil právě v této a žádné jiné lize. Na druhou stranu je to velmi inteligentní muž, určitě se orientuje v problémech řadového občana více než člen klanu Bushů či Clintonů. Takže, uvidíme dejme tomu za rok.
Myslím, že s tou revolúciou je to celkom možné. Ale som presvedčený, že tá revolúcia bude zase len "loutková", hlavnými organizátormi budú tie isté temné postavy, ktoré dirigujú aj súčasnú Ameriku. Je snad vylúčený vznik tretej "silnej" strany v USA? Vobec nie, ked ju budú ovladat zase len tie isté temne postavy...
http://www.fedorgal.cz/blog/index.php?itemid=126#nucleus_cf
No vida, Fedor Gál... To zní velmi česky... Je to hnus...
Co vás na tom článku Gála tak znechutilo )
tak nejak vsechno
a predevsim to ze za cesky narod ma potrebu se vyjadrovat takovy pazdrat
ale pro vas to muze byt naprosto nepochopitelne nezvedavy pane cooper
GEGEN NWO
GEGEN ZIONIZM
Naprostá většina židů si svá jména v době 1. republiky počeštila. Aby lépe zapadli do Českého národa. I židovskou víru mnozí v té době opustili. Tehdy to ještě mysleli upřímně - neměli vlastní židovský stát, kromě židovské republiky v Rusku. Za komunistů po popravě Slánského také rohy nevystrkovali.
Nejsem v tom nějak zkušený, ale tipnu si:
Obama chce stáhnout vojska z Iráku.
Obamu podporují ti, kteří podporovali napadení Iráku.
Obamu podporují sionisté, kteří nemají muslimy rádi.
Takže uplyne pár měsíců, média budou plná toho, jak američané chystají odchod z Iráku, budou nám ukazovat záběry prvních vojáků, kteří jsou stahováni. A co by se mohlo stát potom? Objeví se snad nové výhružné video od Ládi? Nebo snad dojde k dalšímu teroristickému útoku na USA? Obama pak předstoupí před lid a řekne: "chtěli jsme stáhnout naše vojáky, ale oni nás i přesto napadli. Mysleli jsme, že chtějí náš odchod ze své země, a přesto zabíjejí další američany. Oni totiž nechtějí svůj klid, oni nás OPRAVDU chtějí zabít! Chtějí prolít krev našich dětí, rodin, přátel!.... bla bla bla řekne cosi o hrdém americkém lidu a pomstě nevděčným psům. V televizi se bude objevovat tisíce fotografií na dva způsoby, Muslimský terorista a americká matka pláčící nad mrtvým synem. Každý druhý v televizi bude říkat to samé: "my jsme chtěli odejít, a přesto nás napadli, chtějí jen naši smrt bla bla bla." Odchod z Iráku se nekoná. A konec konců, podporoval ho i Írán, tam taky musíme jít...
Kto chce psa bit, palicu si najde. Mozno kricat o ukradnutych volbach, keby Obama nevyhral by pridalo viac penazi do kapsicky, ale aj toto bude "predavat". S tym Ronom to nemyslite vazne - keci, ktore sa dobre pocuvaju ale su neuskutocnitelne.
Jak to tak čtu, vám se nikdo a nic nezavděčí.
Před volbami tvrdíte, že Obama nemá šanci, protože je to vše stejně zmanipulované (problémy s hlasy atd.), protože bude vyhlášené stanné právo, protože...
A po volbách vás netěší, že vyhrál ten, kdo podle vás vyhrát nemohl, ale hledáte, co je na něm za podvod. Nejdříve ho vzíváte, poté zavrhujete. Ani bych se nedivil, že kdyby vyhrál Ron Paul, tak se na Zvědavci objeví, že slouží Izraeli.
Problém možná nebude ve světě, ale ve způsobu, jakým svět vnímáte.
>>Problém možná nebude ve světě, ale ve způsobu, jakým svět
>vnímáte.
Perfektne napisane, niet co dodat. Toto by malo byt motto Zvedavca! Klobuk dole
Velmi se pletete. Jestliže se na Zvědavci objevil článek autora, který si před volbami myslel, že Obama neměl šanci, byl to jen názor autora. Platí to jistě o autorech i všech ostatních článků, můj názor to tedy rozhodně nebyl. Ovšem neznamená to, že lidé nemohou svůj světonázor průběžně opravovat a měnit tak, jak se vyvíjí a mění neustále i celý svět. Aktivity a názory světových elit také nejsou konstatní a reagují na změny a podněty ve světě směrem k ochraně svých zájmů.
Rozdílné vnímání světa do toho nepleťte. Snažíte se touto kličkou vyhnout polemice o argumentech, které ukazují na propojení světového kapitálu s politickými elitami. Jak chcete svět vnímat jinak, když je to do očí bijící ?
Koubék ste mimo, bezte uz domu. To ze zvolej Vobamu vedel kde kdo uz nejmin vod cervna. Co resite? Delate tady jakobyste to nevedel. Problem bude spis jak vy svet pokryvate. Ste trapnej, dobre vite, že Paul neměl sanc. A este do toho tahate jizrael, no typicky. Tak dete nekam. A uz sem radsi nechodte.
Izrael do toho vžd tahají "Zvědavci". Zvolení Obamy se dalo předpokládat, těžko se dala očekávat další vláda republikánů zvláště po tak neoblíbeném prezidentovi. Ale tady se až do poslední chvíle tvrdil opak. Projděte si zdejší články a diskuse.
Sleduju to zevnitr. A mohu rict, ze Obama mel vzdycky media na sve strane, uz davno pred tim nez to zacalo. Dnes si zpetne uvedomuju, ze jsem ho zacinal vidat uz v roce 2005. Kdyz to vsechno retrospektivne analyzuju, zacalo to postupne Condoleezza Rice, Colin Powell, nasledujici oscari Halle Berry, Denzell Washington, pak se to jakoby prerusilo Davem Chappellem, ktery jako by zvedl vlnu nenavisti do svych vlastnich rad, ale pak se omluvil a nakonec to vlastne poslouzilo. Vsichni se po jeho vzoru zastydeli jaci jsou rasisti.
Zde bych jen rad upozornil, ze nemam nic proti cernochum a Obama je mi celkem sympaticky, ale zaroven nemohu verit v to, o co se media snazi, abych veril.
>Sleduju to zevnitr. A mohu rict, ze Obama mel vzdycky media na
>sve strane, uz davno pred tim nez to zacalo. Dnes si zpetne
>uvedomuju, ze jsem ho zacinal vidat uz v roce 2005. Kdyz to
>vsechno retrospektivne analyzuju, zacalo to postupne Condoleezza
>Rice, Colin Powell, nasledujici oscari Halle Berry, Denzell
>Washington, pak se to jakoby prerusilo Davem Chappellem, ktery
>jako by zvedl vlnu nenavisti do svych vlastnich rad, ale pak se
>omluvil a nakonec to vlastne poslouzilo. Vsichni se po jeho vzoru
>zastydeli jaci jsou rasisti.
>Zde bych jen rad upozornil, ze nemam nic proti cernochum a Obama
>je mi celkem sympaticky, ale zaroven nemohu verit v to, o co se
>media snazi, abych veril.
Jeste jste snad opomel genia Tiger Woods s jeho Svedskou manzelkou a prenadhernymi diversifikovanymi detmi, jiz od vzhledu neurciteho, ale NWO, puvodu. Inu, vzor pro slepicky Nanynky, ktere by rady sly do zeli, a samozrejme za $$, slavou, a vytycenym vzorem.
STR.36
12-ty protokol
4) Žádná zpráva se nesmí dostat na veřejnost, aniž by prošla naší kontrolou.
Tohoto úspěchu jsme dosáhli již dříve tím, že všechny zprávy světa jsou dodávány
prostřednictvím několika tiskových agentur, které navzájem spolupracují. Tyto
agentury brzy přejdou úplně do našich rukou a uveřejní jen takové zprávy, které
jim předepíšeme.
(R. Helebrandt; Protokoly sionských mudrců)
doost dobry. Akorat jsem postradal frybu.
clanok.Presne rovnake nazory zastavam a rovnako ma zarazalo,ake chyby robi obamov protikandidat a mal som pocit,akoby ich robil naschval.to ze zidia volili obamu(dobre vieme ako vyborne su organizovani)len potvrdilo,kto je favoritom NWO
Mozna, ze nekteri si z ceskych exulantnich novin Nedelni Hlasatel ze Chicaga (dokud byly vedeny zesnulym p. Kucerou Sr. tak byly velmi hodnotne, v antibolsevickem tj. v anti-NWO duchu) na clanky ceskeho narodovce prof. Libora Broma. Ten zemrel v roce 2006, ale jeho syn Rafael se venuje zajimave tvorbe, toto video a jine podobne jsou dostupne na jeho strance. Ze Barak-Baruch Hussein Obama se "stal" presidentem USA neni urcite zadna nahoda. Jak jednou F. D. Roosevelt prozradil: "Kdyz se neco stane v politice, tak si piste ze to nebyla nahoda, ale plan".
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=35560828
Totiz - jaky podvod a na kom? Hloupe nemusite podvadet, ti se podvedou sami. A moudri a pouceni se proste te taskarice nezucastni. Je to podvod jiz z pouhe definice - kde vladnou penize, nemuze byt svobodna volba. Zda je to Obama ci Osama je zcela lohostejne. Je to v kazdem pripade kun Noveho svetoveho poradku.
V duchu tohoto nazoru jsem se ani ja poslednich (kanadskych federalnich) voleb nezucatnil. Mel jsem jisty zajem o posledni komunalni, ale po debatach a vysledcich jsem se jen utvrdil ze to nema smysl. Bez ucasti na 'volbach' se citim daleko svobodneji. Nejsem otrokem jejich tyjatru.
Takze, zapomente na volby, venujte se necemu plodnejsimu, treba vasi duchovni strance byti. A ano, verim pevne ze nase dny jsou spocitany. Nepremyslejte o tom jak materialne prezit, takove 'preziti' bude dost mizerne. Radeji se pripravte na setkani se se svym Tvurcem.
Zije-li v Kanade, tak pro Vas muze byt zajimave nasledujici. Ja jsem na to prisel nedavno, neb v US pracuju pro jednu ze spolecnosti ONEX, tj. kontrolovanou jejim CEO, zidem a zionistou Schwartzem. Mimo jine, jeho draha polovicka, zidovka a sionistka Reisman se letos ucastnila Bilderberga. A jak jsou blizky k Paul Martinovi, to je nahodicka co? Jak je ten svet malej!
http://thefinaltrumpet.blogspot.com/2008/06/my-bil...
holyblossom.org/.../schwartz_reisman_brochure_2008...
================================================
According to a recent profile in Toronto Life, Concordia was a wake-up call for the so-called “power couple,” Heather Reisman and Gerald Schwartz. Reisman, niece of free-trade negotiator Simon Reisman, is CEO of Indigo/Chapters Books. Her husband, Gerry, Liberal Party chief fundraiser and former co-founder of CanWest Global Communications, is CEO of Onex Corporation. As fundraisers, both enjoyed “exceptional closeness to [Prime Minister Paul] Martin” and were eager to “flex their newfound political clout.” Trying to “decode their agenda,” Toronto Life noted that the first signs of their intentions had surfaced immediately after the Concordia controversy. “Shocked into action, Schwartz and Reisman summoned a group of fellow philanthropists, including Toronto tycoons Larry Tanenbaum and Brent Belzberg, to plot a counter-strategy.” Tanenbaum is co-owner of the Toronto Maple Leafs, and venture capitalist Belzberg owns Torquest Partners.
The four gathered together a select group of like-minded and monied colleagues and “self-appointed” themselves the “Israel Emergency Cabinet,” intent upon lending “more conviction and financial muscle” to advocacy for Israel in Canada. The Toronto Star observed that “the membership of the emergency cabinet reads like a who’s who of power and influence among the Jewish community” and that “some members are well known for their hawkish opinions favoring Israel in the long and bloody Middle East conflict.”
In addition to Reisman, Schwartz, Tanenbaum and Belzberg, the group included Senator Leo Kolber, former director of the Toronto-Dominion Bank, Seagrams and Loews Cineplex; Israel Asper, co-founder and CEO of CanWest Global; Stephen Reitman, whose family owns Reitman’s clothing stores; Julia Koschitzky, whose family fortune derives from the IKO Group, global manufacturer of construction materials; and Stephen Cummings, CEO of Maxwell Cummings. Together, the group represented billions of dollars in assets, which its members knew how to use. Over the next year, through the facilitation of the United Israel Appeal Federation, which funded both the Canadian Jewish Congress (CJC) and the Canada-Israel Committee (CIC), the Emergency Cabinet morphed into the CIJA. Chaired by Tanenbaum, Belzberg and Cummings, CIJA eventually brought both the CJC and the CIC under its effective control. The stated aim of the new umbrella organization was to double the funding
for Israel advocacy in Canada and make it more “pro-active.”
Dik za informaci. Zapada to dobre do me znalosti, akorat tam schazi jmeno Bronfman - slavny vyrobce koralky.
http://www.thecanadianencyclopedia.com/index.cfm?PgNm=TCE&Params=A1ARTA0001024
Riesmannova provozuje ve svych Chapters kavarny Starbucks - coz je take zajimavy kseft. Cast zisku jde na podporovani americkych vojenskych akci na Strednim vychode. Koupite si kavu a zaplatite tim patrony.
Podivejte se na tohle bratrstvo - rodina Asperu... prisli puvodne z Ukrajiny. Ted vlastni 94% anglicky mluvicich novin v teto zemi.
http://en.wikipedia.org/wiki/CanWest
Jejich zamestnanci jsou z toho primo nadseni... proste to co neprojde cenzurou editora nejde ven. Jednou jsem napsal do novin clanek a vyslo z toho peci editora uplne neco jineho. Takzvane zpravy jsou tvoreny centralne a pak distribuovany regionalnim denikum k vytisteni. Rude Pravo hadr. At zije svoboda tisku! http://www.cjfe.org/specials/canwest/canwintro.html
Je mi jasne, ze Kanada je kompletne pod jejich kontrolou. Tento 'scum' se neostycha podporovat jednu malou zemi s prachspatnou reputaci a pritom se tvari jako 'kanadane' a vyziraji Kanadu ostopero. Neznaji pocit diskretnosti o slusnosti nemluve. Je to paskvil a hnus, proto se take vyhybam takzvanym volbam.
Nedavno mi to vysvetlil muj dentista jehoz rodina je z Belgie ale priznal ze tam prisli puvodne z Rakouska... muzete si domyslet jeho pravy puvod.... vse je to pry kolem nas "jen byznys". A ja tomu verim.
http://www.youtube.com/watch?v=IgNDfVD9lV8
Napište názor
17.11.2008 1:11
Takže to vypadá že Radar bude - i po Obamově "přehodnocení"
Takže radar bude i po Obamově přehodnocení u nás (a v Polsku rakety),..protože u nich to schválí a Obama na svém blogu vysvětlí "svým" Američanům, promiňte, přidá video na youtube jsem chtěl říct to,že z jeho poradci teda fakt přišli na to,
že zrovna ten radar je asi docela potřeba, ( A všichni si budou myslet že je to pro lepší bezpečnost světa a co hůř že je to lepší i pro naší vlastní bezpečnost),cěmuž já nevěřím.
Půjde tedy pravděpodobně o sérii již perfektně naplánovaných projektů na destabilizaci vztahů Ruska s celou Evropou, což pomůže těm pánům "za prezidentskými zády" .Ach světe světe.
Mám skoro někdy pocit, že až přiletí někdo na návštěvu,se zdvyženou 3 prstou ruko naštvaně řekne první větu: Ale už hergot máte tady bordel!! .....
Tuto stránku navštívilo 11 325